Nederlandse PS5 clan / 30+
Sjonge dat wordt flink sparenfalcon123 schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 23:24:
Op de rockstar site staat dat je ongeveer tot mid juli de tijd hebt om die dingen van independence day te kopen. Ze komen nog met een specifieke datum als goed is. Maar meestal is het zo, als je het niet tijdens deze periode de monster truck hebt gekocht dan kan je hem niet meer kopen.
PSN: MrMistral
[ Voor 11% gewijzigd door Sjors op 02-07-2014 00:00 . Reden: verduidelijking ]
Wel vreemd als ik de monstertruck bestel, dan wordt deze afgeleverd bij het politiebureau. Erheen rijden. Ben ik er, flop weg truck, staat ie plots bij de militaire basis
Verwijderd
Tja het is natuurlijk niet als vervanger voor de bullpup rifle gemaakt, meer als gimmick. Zoals Didyoumeetmax? zegt geeft het een leuke nieuwe dimensie aan sommige jobs.Sjors schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 00:07:
Jup helaas, dat ouderwetse geweer valt ook tegen, 1 schot en dan ook ouderwets laden met kruid erin, kost tijd. ongeschikt voor Survivals ben ik achter gekomen :-)
Add me:
Opt1fl3x
PSN: Kjujay
Had ik gisteren ookPannekoek81 schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 08:17:
Wel vreemd als ik de monstertruck bestel, dan wordt deze afgeleverd bij het politiebureau. Erheen rijden. Ben ik er, flop weg truck, staat ie plots bij de militaire basis
Het sparen van geld ingame gaat best snel. Ik had een week geleden bijna alles uitgegeven en had gisteren alweer 800k op de bank. Meteen weer 750k lichter door de monster truck. Kan ik weer opnieuw beginnen met sparen.
GTA VI - All aboard the hype train!!
http://gtaforums.com/topi...re-painted-charlesifruit/
Quote van Brian B., lekker danWith the exception of the Fireworks and the Firework Launcher, anything you purchase will remain in your inventory after the expiration date. The expiration date will be posted on the newswire as soon as it is available.
Als je even een middagje veel missies doet zit je zo weer op een behoorlijk niveau.Sir_Hendro schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 09:03:
[...]
Had ik gisteren ook![]()
Het sparen van geld ingame gaat best snel. Ik had een week geleden bijna alles uitgegeven en had gisteren alweer 800k op de bank. Meteen weer 750k lichter door de monster truck. Kan ik weer opnieuw beginnen met sparen.
XBOX Live Gamertag: WouterRi
Is dan inderdaad belachelijk duur. Verhoudingen zijn soms wat zoek.Thomasx4 schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 11:57:
Dan hadden ze best wat minder mogen vragen voor die vuurpijl launcher.
Na de update van de PS3 paar dagen geleden, moest ik ineens weer mijn PSN wachtwoord invoeren.
Maar na een paar keer proberen kon ik wel concluderen dat ik hem niet meer wist.
Ik heb toen wachtwoord vergeten geklikt.
Mijn emailadres is *****+psn@hotmail.com (sterretjes ipv mijn naam).
Er stond dat er een mailtjes was verstuurd met verdere instructies.
Alleen dat mailtje is nooit aangekomen...
Ik dacht dat het aan me mailaccount zou liggen, dus ik heb vanaf een ander account een mailtje naar ****+psn@hotmail.com gestuurd en die kwam wel aan.
Ik heb het nu al 3 keer geprobeerd via de PS3 zelf en via de PSN-site en ook op verschillende dagen maar het mailtje komt maar niet aan.
Hebben jullie een idee hoe dat kan? En wat ik er tegen kan doen?
Is er misschien iemand die hetzelfde heeft gehad?
Ik denk niet dat er daadwerkelijk een + in zn mail adres staat....Good Fella schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 14:37:
@levik7: misschien vind PSN het plusje in je e-mail niet zo fijn.
Yup hier gister ook maar ik weet wel hoe het vaak komt het gebeurt ook geregeld als ik een tank bestel, als er iemand anders in de buurt van de spawn locatie komt dan word het voertuig weer weggehaald denk om diefstal te voorkomenPannekoek81 schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 08:17:
Sjo wat is die monstertruck mooi. Laatste 2 updates 1 groot succes. Een smart en een monstertruck.
[ Voor 16% gewijzigd door HardHouse op 02-07-2014 17:35 ]
PS3 PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X

Met: GoodxFella, stimuli45, rubensaurus, en kortomNL
..en Proditaki, die net was gaan slapen..
[ Voor 10% gewijzigd door PzYkO op 03-07-2014 00:05 ]
Yesterday starts today...!!
en Proditaki maar die was net gaan slapenPzYkO schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 00:02:
Onze vrienden uit Maaskantje gespot!![]()
[afbeelding]
Oh jaDigitalError schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 00:04:
[...]
en Proditaki maar die was net gaan slapen
Fixed
Yesterday starts today...!!
HahahahaPzYkO schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 00:02:
[afbeelding]

The Independence Day Event Weekend
Jul 3 - 6, 2014
2x RP & 2x GTA$ when playing the Independence Day Event Weekend Playlist
75% off Airstrikes all weekend long
25% off ammo for RPGs, Miniguns and Grenade Launchers
Free vehicle deliveries from Pegasus Lifestyle Management
#INDEPENDENCEDAY Snapmatic Contest
PSN: Kjujay
Volgens mij alleen event playlist als ik het zo lees, dat is dus niet elke missie.Sir_Hendro schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 09:18:
Hoe kan je het makkelijkste constant Rooftop Rumble spelen? Want met zo een mooie bonus kan je echt lekker cashen. Zo krijg je iedere 5 minuten 35k cash en 7k RP
Hoop dat ze het weekend wat meer special crates droppen. Al heb ik weinig tijd dit weekend. Maar die bierpet wil ik nog wel
Verwijderd
Wel jammer dat je de Independence playlist moet spelen voor de bonus. Hopelijk levert dat ook redelijk wat op...
Geniaal!PzYkO schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 00:02:
[afbeelding]
Gister even met die Monstertruck gereden nadat ik er random een vond op Trevors vliegveld. Wat een beest is dat ding!
Nu hopen dat die independence day play list wat geld in het laadje brengt, want ik had gister toen ik begon nog maar 11k
PSN ID: Svennie-NL
Gratis bestellen denk ik. Nu kost het iedere keer 200 dollar. Weekend kost het niks.Svennie schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 10:01:
staat er op die poster hierboven nu dat de monstertruck gratis is dit weekend of lees ik het verkeerd?
misschien ook wel de truck gratis zodat je deze kan testen en meer mensen dat ding willen kopen.
[ Voor 15% gewijzigd door Pannekoek81 op 03-07-2014 10:03 ]
Verwijderd
Gratis levering (normaal $200). Je moet hem nog steeds eerst kopen ($742014).Pannekoek81 schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 10:02:
[...]
Gratis bestellen denk ik. Nu kost het iedere keer 200 dollar. Weekend kost het niks.
misschien ook wel de truck gratis zodat je deze kan testen en meer mensen dat ding willen kopen.
Is veel geld maar heb er al meer plezier van gehad dan van de tank. Eindelijk een voertuig dat tegen een bergje op kan klimmen.
ben van plan vanavond weer GTA te gaan spelen en wilde die truck toch al kopen (als ik nog 750k heb), dan zie ik meteen hoe duur hij is.Pannekoek81 schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 10:02:
[...]
Gratis bestellen denk ik. Nu kost het iedere keer 200 dollar. Weekend kost het niks.
logisch, zou ik ook hebben maar mocht hij toch gratis zijn dit weekend dan zeg ik er geen nee tegenDigitalError schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 10:10:
Ze zullen hem echt niet gratis maken om te kopen want dan breekt natuurlijk de pleuris uit omdat iedereen dan zijn 750k terug wil inclusief mijzelf.
fdisk schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 10:33:
De prijs is wel hoger omdat kennelijk de Amerikaanse datumnotatie wordt aangehouden. Anders zou hij slechts $472014 hebben gekost. Volgend jaar kost ie in ieder geval 1 dollar meer als ze hem dan weer in de verkoop doen!
Hoezo, event duurt paar dagen, daarna hou jij je truck, rest kan hem niet meer bestellen.DigitalError schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 10:10:
Ze zullen hem echt niet gratis maken om te kopen want dan breekt natuurlijk de pleuris uit omdat iedereen dan zijn 750k terug wil inclusief mijzelf.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Jammer dat ze alleen in special crate drops zitten.The Outlaw schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 10:43:
Ik moet zo'n Beer hat hebben...
Je hebt ook nog kans op andere zooi als je er een vind geloof ik, dus je moet 2 keer geluk hebben
+1The Outlaw schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 10:43:
Ik moet zo'n Beer hat hebben...
Met 3 vrienden kan toch wel?The Outlaw schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 11:04:
Zo jammer alleen dat iedereen nu zo'n ding wil hebben. Crate dropt pas als 4 mensen of meer in de lobby zitten. Dus een invite only sessie heeft geen zin
Prima, makkelijk dronken worden met zo'n petfdisk schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 11:24:
Voor 5000 krijg je er natuurlijk geen Pißwasser bij, denk eerder 25000
Mixed up with coke
Crystal clear out 3
Trash Talk
Hier is een overzicht (de nieuwe missies ontbreken, schijnen ook goed te verdienen)
http://gta.wikia.com/Missions_in_GTA_Online
Zo'n "gangster" auto inleveren is ook al 12K (kan iedere 48min)
Precies. Kreeg wel zo'n stom Happiness shirt. Heb ik helemaal niets aan. Wil zo'n beer hat!Pannekoek81 schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 11:13:
Is dat zo van die 4 mensen? Ik las ook dat iemand zo'n krat kreeg die alleen zat. Maar goed, hoeveel mensen het ook zijn, dan nog geluk hebben dat zo'n krat komt en dan ook nog eens dat de bier pet erin zit. Gewoon te koop aanbieden, van mijn part voor 5000 ofzo.
Verwijderd
Ter aanvulling:Pannekoek81 schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 11:39:
RR blijft vrij simpel.
Mixed up with coke
Crystal clear out 3
Trash Talk
Hier is een overzicht (de nieuwe missies ontbreken, schijnen ook goed te verdienen)
De bijbehorende levels om ze op te starten: (met dank aan Svennie)
trash talk: 81
rooftop rumble: 75
chopper tail: 70
mixed up with coke: 45
Hoewel het mooi is dat er weer een Event is, baal ik er wel van dat ik nu al weet dat ik op ten minste twee dagen niet zal kunnen spelen. Dat Rockstar daar nu even geen rekening mee houdt.
Weet niet of dit werkt: http://gtaforums.com/topic/720808-how-to-get-beer-hats/The Outlaw schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 11:43:
[...]
Precies. Kreeg wel zo'n stom Happiness shirt. Heb ik helemaal niets aan. Wil zo'n beer hat!
Welke auto is dat? Een Felon GT is toch het meeste waard en dat is 9,5K. Heb het spel een tijd niet meer gespeeld dus dat is blijkbaar veranderd?Pannekoek81 schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 11:39:
RR blijft vrij simpel.
Mixed up with coke
Crystal clear out 3
Trash Talk
Btw, had gister Crystal Clear Out 3 geprobeerd, maar kon Pegasus niet bellen
een groene peyote (12500 ofzo) of een gele tornado, ook iets van 12000. Rijden/staan vaak in de "gangster(?)" buurt. De groene in het buurtje van Franklin, de gele bij de latino lui.Michielodc schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 12:32:
[...]
Welke auto is dat? Een Felon GT is toch het meeste waard en dat is 9,5K. Heb het spel een tijd niet meer gespeeld dus dat is blijkbaar veranderd?
Btw, had gister Crystal Clear Out 3 geprobeerd, maar kon Pegasus niet bellenWaarschijnlijk omdat ik zelf niet over een heli beschik, anders kon ik lekker makkelijk geld verdienen!
Vervolgens, later op de avond, heb ik de missie nogmaals gedaan, maar dan met mijn broertje. We hadden ongeveer evenveel kills en op de een of andere manier kreeg hij het dubbele aan geld (RP ben ik niet zeker van). Later hadden we dat nogmaals bij de missie Last Chopper Outta LS, hij kreeg weer het dubbele aan geld. Ik was level 38, hij level 35/36.
Bij andere missies krijgen we dan bijvoorbeeld weer hetzelfde.
Die auto's zijn er al vanaf het begin, maar je moet dan wel de geupgrade gang varianten hebben in de kleuren groen, paars of geel. Te vinden op deze locaties:Michielodc schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 12:32:
[...]
Welke auto is dat? Een Felon GT is toch het meeste waard en dat is 9,5K. Heb het spel een tijd niet meer gespeeld dus dat is blijkbaar veranderd?
Btw, had gister Crystal Clear Out 3 geprobeerd, maar kon Pegasus niet bellenWaarschijnlijk omdat ik zelf niet over een heli beschik, anders kon ik lekker makkelijk geld verdienen!

Als ze er niet staan (of rijden, dat gebeurt ook wel eens) Dat even een blokje om. Het helpt als je zelf een soortgelijke auto meeneemt. Er zijn verschillende auto's die variëren in opbrengst, waarbij de Tornado en Peyote het meest interessant zijn (>12000). De Buccaneer net onder de 10k en de rest onder de prijs van een Felon GT.
Als je de missie de eerste keer doet krijg je het dubbele. Mogelijke reden?fredkroket schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 12:51:
Ik ben benieuwd waar soms de verschillen in payout vandaan komen. Gisteren had ik online de missie Landing Strip gedaan. Gezien de 2 die met me meededen al vrij vlot gekilled waren, heb ik hem alleen afgemaakt toen kreeg ik een bepaalde payout (weet helaas niet exact meer hoeveel).
Vervolgens, later op de avond, heb ik de missie nogmaals gedaan, maar dan met mijn broertje. We hadden ongeveer evenveel kills en op de een of andere manier kreeg hij het dubbele aan geld (RP ben ik niet zeker van). Later hadden we dat nogmaals bij de missie Last Chopper Outta LS, hij kreeg weer het dubbele aan geld. Ik was level 38, hij level 35/36.
Bij andere missies krijgen we dan bijvoorbeeld weer hetzelfde.
Thx!fdisk schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 12:53:
[...]
Die auto's zijn er al vanaf het begin, maar je moet dan wel de geupgrade gang varianten hebben in de kleuren groen, paars of geel. Te vinden op deze locaties:
[afbeelding]
Als ze er niet staan (of rijden, dat gebeurt ook wel eens) Dat even een blokje om. Het helpt als je zelf een soortgelijke auto meeneemt. Er zijn verschillende auto's die variëren in opbrengst, waarbij de Tornado en Peyote het meest interessant zijn (>12000). De Buccaneer net onder de 10k en de rest onder de prijs van een Felon GT.
Was dat topic ook tegen gekomen. Lees wat verschillende reacties. Ik wacht wel affdisk schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 12:22:
[...]
Weet niet of dit werkt: http://gtaforums.com/topic/720808-how-to-get-beer-hats/
Schijnt al gepatched te zijn. Hopelijk komen ze ooit dan nog terug in de winkel. Lobbies zijn nu een wild west omdat iedereen bij die crate wil komen.fdisk schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 12:22:
[...]
Weet niet of dit werkt: http://gtaforums.com/topic/720808-how-to-get-beer-hats/
[ Voor 66% gewijzigd door Mr. Jummy op 03-07-2014 16:34 ]
Sultana?
[ Voor 95% gewijzigd door NickH op 04-07-2014 09:57 ]
Wist niet dat die speciaal waren! Heb ooit zo'n auto in Grove Street gezien dat was alleen niet een van de autos die jij noemt, hij was helemaal met open dak en er zaten vlammen op het randje van de body.fdisk schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 12:53:
[...]
Die auto's zijn er al vanaf het begin, maar je moet dan wel de geupgrade gang varianten hebben in de kleuren groen, paars of geel. Te vinden op deze locaties:
[afbeelding]
Heb net een rondrijdende groene tornado gevonden met geblindeerde ramen alleen die verkocht maar voor 8000.
Weer wat geleerd over GTA Online
De peyoto moet groen zijn. De Tornado geel. Die leveren de betere bedragen op.Ereaser schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 21:19:
[...]
Wist niet dat die speciaal waren! Heb ooit zo'n auto in Grove Street gezien dat was alleen niet een van de autos die jij noemt, hij was helemaal met open dak en er zaten vlammen op het randje van de body.
Heb net een rondrijdende groene tornado gevonden met geblindeerde ramen alleen die verkocht maar voor 8000.
Weer wat geleerd over GTA OnlineNet zoals ik pas geleden de motorclub bij de paardenrenbaan vond
Erg mooie toevoeging. Lijkt me leuk om met de crew eens musket only missies te doen (of survival)
Er is al een glitch om het reloaden te cancelen, je moet een knife in je melee hebben en nadat je geschoten hebt met de musket snel naar je melee switchen en dan weer switchen naar musket.Utoka schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 08:17:
Gisteren een aantal keer de musket only TDM gedaan. Wat een geweldig wapen en wat een andere beleving van een TDM. Je moet schieten en dan wachten tot hij herladen is dus geen spraying meer. Elk shot moet gewoon raak zijn.
Erg mooie toevoeging. Lijkt me leuk om met de crew eens musket only missies te doen (of survival)
Sultana?
ik zag er gisteren iemand RTR mee doen, zag er mooi uit.Utoka schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 08:17:
Gisteren een aantal keer de musket only TDM gedaan. Wat een geweldig wapen en wat een andere beleving van een TDM. Je moet schieten en dan wachten tot hij herladen is dus geen spraying meer. Elk shot moet gewoon raak zijn.
ik moet nog even sparen voor mijn monster truck, zit nu op 600k, dus vanavond/dit weekend nog even flink sparen.
Verwijderd
Ah ok, ik wist niet dat ze een specifieke kleur moesten zijn.Pannekoek81 schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 08:13:
[...]
De peyoto moet groen zijn. De Tornado geel. Die leveren de betere bedragen op.
Gister ook zo'n groene special crate drop cirkel en ik maar wachten en wachten, na een half uur ben ik maar weer jobs gaan doen. Ben nu ongeveer op 1/3 van de Monster Truck
Ze zijn te herkennen aan de kleur. En vaak staan ze stil in de buurt die fdisk heeft aangegeven. De Peyote en Tornado hebben ook wat "tuning" opties standaard, andere motorkap bijvoorbeeldEreaser schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 09:34:
[...]
Ah ok, ik wist niet dat ze een specifieke kleur moesten zijn.
Gister ook zo'n groene special crate drop cirkel en ik maar wachten en wachten, na een half uur ben ik maar weer jobs gaan doen. Ben nu ongeveer op 1/3 van de Monster Truck
[ Voor 9% gewijzigd door Pannekoek81 op 04-07-2014 09:37 ]
Verwijderd
RR met de musket is the best thing since sliced bread. Eergister gedaan met 4 man, allemaal muskets, wat een epische battle was dat.Svennie schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 09:08:
[...]
ik zag er gisteren iemand RTR mee doen, zag er mooi uit.
Hier ook ja. Werkelijk niet te geloven dat het zo glitched is. Wacht ik nog netjes buiten de cirkel, niemand te zien.Ereaser schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 09:34:
[...]
Ah ok, ik wist niet dat ze een specifieke kleur moesten zijn.
Gisteren met andere tweaker een onbekende "lastig gevallen" met de monster truck. Hij in zn 6x6 probeerde ons op te blazen met sticky boms. Dat ging mis, paar aanrijdingen verder ging hij/zij snel zn Sandking halen, die verloor de strijd ook. Werd geraakt door 1 van de monster trucks van een tweaker, wilde wegrijden, kwam ik aan de andere kant aanrijden. Sandking ging mooi door de lucht, paar deuren minder en wat andere beschadigingen ging hij/zij op de vlucht. Was geen ontkomen aan, plots was hij/zij helemaal weg toen zijn sandking ermee stopte
en niemand wi een LTS joinen
je kan ook missies joinen van mensen buiten de crew, heb ik gisteravond ook gedaan, kwamen weinig missie uitnodigingen voorbij van crew leden, ben toen met anderen mee gaan spelen.
Dat doe ik. Als ik nu een invite stuur dan mag ik blij zijn als er überhaupt iemand bij in komtSvennie schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 12:51:
[...]
je kan ook missies joinen van mensen buiten de crew, heb ik gisteravond ook gedaan, kwamen weinig missie uitnodigingen voorbij van crew leden, ben toen met anderen mee gaan spelen.
Wat een moeilijk gedoeThe Outlaw schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 12:55:
Voor de mensen (waaronder ikzelf) die nog zo'n Beer hat willen hebben. Wellicht is dit handig: http://gtaforums.com/topi...s/page-40#entry1065729695
welke missies start je? De lagere zullen minder mensen joinen, RTR bv zit in no time vol.MarkoAlmelo schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 12:57:
D
[...]
Dat doe ik. Als ik nu een invite stuur dan mag ik blij zijn als er überhaupt iemand bij in komt
ja RTR wel, maar bv een LTS (last team standing) speelt echt bijna niemand...Svennie schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 13:03:
[...]
welke missies start je? De lagere zullen minder mensen joinen, RTR bv zit in no time vol.
Verwijderd
Moet dus ff gaan afleren om standaard op B te drukken zo snel ik denk de telefoon te zien.The Outlaw schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 13:03:
Dan heb ik het niet over de glitch natuurlijk. Daar is al helemaal geen beginnen aan haha. Vanavond maar lobby hoppen en hopen dat Ron belt.
(Na wat ongelukje met de parachute openen heb ik er een flinke irritatie voor opgelopen
Mijn fout was dus waarschijnlijk dat ik in die cirkel gereden ben zodra hij verscheenThe Outlaw schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 12:55:
Voor de mensen (waaronder ikzelf) die nog zo'n Beer hat willen hebben. Wellicht is dit handig: http://gtaforums.com/topi...s/page-40#entry1065729695
Ik was wat geparkeerde auto's aan het opblazen in een buzzard toen ik de melding kreeg, dus de map geopend, gecrashed, zag dat het dicht bij was (was in het midden van de paardenracebaan) dus mechanic gebeld en er naar toe gereden door die tunnel, dus ik zat al in de cirkel voordat ik de flare überhaupt zag
Voortaan heel voorzichtig zijn dus en waarschijnlijk vrij veel van lobby switchen als er niet zo'n "random event" plaats vind
Klopt, maar refereerde ook naar die post in dat topic waarin het echt ging over dat Ron je moest bellen. Ga dat eens proberenPannekoek81 schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 13:15:
Die glitch van dat verwijderen van dlc en opstarten, karakters aanmaken etc etc etc. Dat hele gedoe schijnt niet eens bij iedereen te werken. Denk dat bij degene bij het wel werkte gewoon meer toeval is. Zit ook een hoop onzin bij in dat topic.
Laat het weten, deel de info..... ik wil een bierpetThe Outlaw schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 13:38:
[...]
Klopt, maar refereerde ook naar die post in dat topic waarin het echt ging over dat Ron je moest bellen. Ga dat eens proberen
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website
Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.