Ja dat begrijp ik wel, maar ik heb vrijdag denk ik geen tijd om het te kopen.. Ik vroeg me dus af of ik de week erna ofzo nog steeds kan kopen...Hoyden schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 19:03:
Items gekocht in dit speciale pack blijven in je bezit, ook na Valentijnsdag.
Of het moet vanaf 00:00 beschikbaar zijn tussen donderdag en vrijdag dan kan ik waarschijnlijk nog wel even kopen.
Je kan alleen maar dingen in-game kopen toch? Niet via website of app...?
via een externe website of app is het inderdaad niet mogelijk.falcon123 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 19:10:
[...]
Ja dat begrijp ik wel, maar ik heb vrijdag denk ik geen tijd om het te kopen.. Ik vroeg me dus af of ik de week erna ofzo nog steeds kan kopen...
Of het moet vanaf 00:00 beschikbaar zijn tussen donderdag en vrijdag dan kan ik waarschijnlijk nog wel even kopen.
Je kan alleen maar dingen in-game kopen toch? Niet via website of app...?
Nederlandse PS5 clan / 30+
Op deze website kan je de heists ook zelf proberen door hun DNS settings te gebruiken:
http://ecb2.biz/heists/
Maar dit is dan wel op eigen risico...
Ziet er opzich wel grappig uit, maar het is waarschijnlijk not niet volledig af..
[ Voor 6% gewijzigd door falcon123 op 12-02-2014 11:32 ]
Vind t wel karig dat er geen nieuwe missies bijkomen, op de Heists blijft het nog afwachten wanneer dat gaat zijn.The Outlaw schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 16:09:
[...]
http://www.rockstargames....-Valentine-s-Day-Massacre
Gaat het dan toch nog goedkomen?
En ik mag toch hopen dat er ook andere zaken worden verbeterd daar lees ik niks over
PS3 PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X
Zie het verschil niet met een gewone missie, behalve dat het een beroving is.falcon123 schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 11:28:
Ik heb filmpje gevonden van een beta versie van Heists:
[video]
Op deze website kan je de heists ook zelf proberen door hun DNS settings te gebruiken:
http://ecb2.biz/heists/
Maar dit is dan wel op eigen risico...
Ziet er opzich wel grappig uit, maar het is waarschijnlijk not niet volledig af..
Bij de Heists offline moest je allerlei submissies doen ter voorbereiding. Nu ziet het er gewoon uit als een gewone missie die toevallig draait om het beroven van een bank.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik ook... Patch notes zullen binnenkort wel komen...Thomasx4 schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 12:06:
Kreeg een update, maar er is niks nieuws in de game.
Ik zat nu even op deze site te kijken wat de veranderingen waren:
http://gtaforums.com/topic/683408-anybody-got-110-yet/
Zie nu dat je bij travel and transport helemaal onder aan de Bravado rat-loader gratis kan kopen en die DLC valentine voertuig zag ik ook al staan, maar kon ik nog niet kopen.
Ik zie nu ook dat er email icoon in je telefoon is bijgekomen...
De mechanic komt je auto niet meer afleveren, maar het voertuig staat gewoon opeens in de buurt van je.
[ Voor 34% gewijzigd door falcon123 op 13-02-2014 12:34 ]
The email option on the phone
Modded cars are capped to sell at 10000 max
No more mechanic delivering the cars they just appear in front of you parked.
Theres a friend attack priority option in the select menu so you can avoid killing your friends
You can set the armor so it's not visible when you buy it
Playlist map jumping is gone
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
just received 37500 dollars for Base Invaders...I did it with my entity in less than 5 minutes
Dafuq?
Blijkbaar is cash met 25% verhoogt en RP met 12,5% ofzo...
Ik kan nog steeds mijn rapid GT die ik al ongeveer vanaf begin heb voor ong. 117K verkopen...SinergyX schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 12:56:
Puntje 2 lijkt me niet fijn.
Modded cars are capped to sell at 10000 max
Misschien geld het voor nieuwe voertuigen die je hebt gemod in 1.10 ofzo..
[ Voor 61% gewijzigd door falcon123 op 13-02-2014 13:31 ]
http://www.reddit.com/r/G...1xsimd/patch_110_changes/The official patch notes are always a few days late, and always have stuff missing, so lets make our own. Post comments if you notice any changes in the newest patch - 1.10. I'll merge this list with the official patch notes when they come.
The main thing in this patch is the Valentine's Day content:
• New gun 'Gusenberg Sweeper'
• New vehicle Roosevelt (friends can hang off the side, and it has an awesome horn) ($750,000!)
• Haircut for female characters
• Clothes
• 10 new jobs
The items are only available for a limited time, but should remain in your inventory forever once purchased.
Other Additions and Changes:
• 'Spawn Location' option is now on the Interaction Menu. It can be set to apartment, garage, last location, or random (spawn randomly around San Andreas). These new options are also available in the pause menu option. Doesn't have an effect until you change session, which sucks.
• 'Friend Attack Priority' option added to Interaction Menu. Makes it so you can't accidentally kill your friends.
• 'Auto Equip Armour' option added to 'Inventory' in Interaction Menu.
• 'Share Cash' option completely removed from Interaction Menu (never worked anyway).
• An e-mail app has been added to the phone. Doesn't seem to have a purpose yet. Could be for when businesses get added to online.
• 'Vehicle Access' (Interaction Menu) can now be set to 'Passengers'. This allows people to only enter as passengers.
• Player blips now have an arrow in them indicating whether they are above or below you. This arrow flashes, so I assume it will flash between the arrow and the number of players in the vehicle (as before).
• If someone kills you while you're in passive mode they pay your hospital bills.
• Cornrow haircut bug fixed.
• Job type (race/DM/capture etc.) icons now in voting screens on the images.
• The Ratloader is now classed as a 'Muscle Car' instead of a 'Utility Vehicle', which means it can be stored in garages. It can be bought and modded for FREE for a limited time from the south SA autos website. It SHOULD still be available to buy after that period, but who knows.
• The glitch to buy vehicles that you shouldn't be able to (Rhino Tank before level 70, Cargobob etc.) has been fixed.
• The mechanic no longer delivers cars when they are requested; they just spawn nearby. There are still issues when the vehicles won't appear though. Can be fixed by moving away to a different path (street) or sometimes looking around/up/down or opening the Internet browser.
• GPS 'Personal Vehicle' option added
• 'Join Contact Mission' added to Quick Jobs
• The glitch where you could teleport across the map using playlists is fixed.
• Players no longer become wanted when they exit their garage in a vehicle that Simeon wants.
• New action 'Blow Kiss' (see item #4 "Action" in Interaction Menu)
Unconfirmed Changes:
• You can now sell vehicles that are worth over 50k (wasn't this the case already?)
• Vehicle duplication glitch(es) fixed
• Vehicle sell prices seem to be drastically lowered for some vehicles.
NOTICE - Vehicle Insurance Glitch
The insurance for garage vehicle #1 (back left when looking from the garage door) seems to disappear. This has happened with previous patches. Check the insurance of your vehicles by pressing down on the d-pad while looking at it in your garage. If it has no insurance, go in to a solo session (go into story mode, Pause > Online > Play GTA Online > Solo Session) and insure it at LS customs. If you try to insure a vehicle in a public lobby, you know somebody's probably going to blow you up and you'll lose that vehicle.
NOTICE - 'You have no access to this Vehicle' glitch
It seems some people are having trouble getting in their own vehicle. If this happens, it can be fixed by setting Vehicle Access to 'Everyone' in the Interaction Menu.
Base invaders was $18750, dus dat lijkt meer op 100%...falcon123 schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 13:00:
Lol iemand van dat GTA forum zei dit:
just received 37500 dollars for Base Invaders...I did it with my entity in less than 5 minutes
Dafuq?
[...]
Betekent dat ze ook uit je Merryweather belmenu zijn verdwenen als je ze eerder al gekocht had?The Outlaw schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 14:24:
[...]
http://www.reddit.com/r/G...1xsimd/patch_110_changes/
- The glitch to buy vehicles that you shouldn't be able to (Rhino Tank before level 70, Cargobob etc.) has been fixed.
http://gtaforums.com/topi...110-removed/?p=1064731944-A new E-mail app has been added to the Online cell phone in the top left corner, probably for the up coming "Dangerous Business" DLC.
Verwijderd
Hij klopt..falcon123 schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 13:00:
Lol iemand van dat GTA forum zei dit:
Dafuq?
[...]
Ik kan nog steeds mijn rapid GT die ik al ongeveer vanaf begin heb voor ong. 117K verkopen...
Misschien geld het voor nieuwe voertuigen die je hebt gemod in 1.10 ofzo..
We hebben net dat geld gekregen voor die missie
PSN: Kjujay
Probleem was regelmatig dat hij aan kwam rijden op de map, maar soms bizar rare routes ging rijden om bij je te komen (zeker als je onder een brug stond). Stomste geval stapte je in de auto, werd die boos en sleurde hij je weer uit de auto.Utoka schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 15:22:
Hoe moet ik mijn frustratie nu kwijt als ik niet meer de mechanic kan mishandelen. Game design technisch wel een rare keus en waar betaal je hem nu nog voor dan?
Verwijderd
Zou wel "cool" zijn dat als je nu een tank besteld dat die meteen voor je neus staatKju schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 17:19:
M'n cargobob staat gewoon nog in m'n pegasus menu, heb het alleen nog niet besteld maar ik denk dat het gewoon beschikbaar blijft.
Ah top. Was al bang dat ik hem kwijt zou zijnKju schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 17:19:
M'n cargobob staat gewoon nog in m'n pegasus menu, heb het alleen nog niet besteld maar ik denk dat het gewoon beschikbaar blijft.
Hoe denk je dat de vierkante auto's die je in je garage zet weer heel wordenUtoka schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 15:22:
Hoe moet ik mijn frustratie nu kwijt als ik niet meer de mechanic kan mishandelen. Game design technisch wel een rare keus en waar betaal je hem nu nog voor dan?
Maar wel jammer eerder was die vent gratis of leverde nog wat op afhankelijk van hoe vaak je hem molde in 48 minuten nu kost ie dus echt 50 of 75 per dag....
Vanavond is het wel heel erg. Rockstar Cloud servers offline.Psyonara schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 22:26:
Toch maar de nieuwe patch checken, niet online kunnen komen. Is het nog steeds zo problematisch?
Kreeg net die melding maar kan nu weer online en ik zie op mijn kaart gewoon clean player...
Of iemand last van iets als dit: Net 160k verdiend nog cash in t handje toen ik als cheater werd bestempeld, bij het net weer online kunnen nog 30k in t handje dus 130k pleitte??
Ik begin R* nu toch wel echt spuugzat te worden moet ik eerlijk bekennen.....
[ Voor 79% gewijzigd door HardHouse op 13-02-2014 23:35 ]
Verwijderd
En 10 seconden na dat ik dit bericht typ word ik gekickt met als bericht CHEATER
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2014 23:33 ]
Zelfde als ik dus toen we net klaar waren met Stocks And Scares...Verwijderd schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 23:32:
Volgens mij is er gewoon iets goed mis bij gta online , want ik kan nog wel online maar ik hop van lege lobby naar lege lobby.
En 10 seconden na dat ik dit bericht typ word ik gekickt met als bericht CHEATER
Ook bijna al het geld weg wat ik vanavond verdiend had....
Zie net dat de bijbehorende RP ook weg is ben een level lager als net voor de cheater melding...
[ Voor 9% gewijzigd door HardHouse op 13-02-2014 23:45 ]
Verwijderd
Please try again Later..
Als je op Retry drukt lukt het , althans bij mij nu..
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2014 23:47 ]
Ga nu net terug naar story mode en krijg bij t afsluiten de melding: You have been classed as cheater...
Mijn spelerskaart laat nog wel gewoon clean player zien maar cheater is ook niet hetzelfde als een bad sport...
[ Voor 54% gewijzigd door HardHouse op 13-02-2014 23:52 ]
Maar als ie niets opslaat zijn die acties ook voor nop.Thomasx4 schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 00:01:
Kom er wel in maar hij slaat niks op (saving failed), kan blijkbaar nog wel gemodde auto's voor een normaal bedrag verkopen, net m'n stinger GT voor bijna 700k de deur uit gedaan, kan ik tenminste die limo kopen (al doe ik het wel met pijn in m'n hart, die stinger is een prachtding).
https://untappd.com/user/OzzBier
De missie was auto's ophalen je moet dan eerst met ze alle bij het hek staan en dan het hek hacken. Eerst moet je dan bruteforce.exe starten. Nou die schoot over het scherm. Normaal is dat hij om de 2 sec loopt ofzo maar nu was het 0,5 seconden. Miraculeus gokte ik toch een keer goed en kwam ik bij die wielen met letters die naar beneden draaien. Die ging ook 4x zo snel. Onmogelijk dus
Toen kwam ik terug in een lobby waar de geldwagens bleven spawnen. Elke keer als je er 1 open maakte spawnde hij ergens anders. 14k verdient en toen blies ik mezelf op met een sticky die een ketting reactie veroorzaakte
http://www.rockstargames....-Social-Club-Online-Eventn addition to the limited-time-only Valentine’s Day Massacre Special content that can only be redeemed between Friday, Valentine’s Day through the end of February (but once redeemed, you can hold on to it for good), we’ve lined up lots of special in-game rewards exclusively for players this weekend to help you paint the town red.
Special Event Crate Drops. Make-out big by lurking around some of San Andreas’ most secluded spots such as the secluded beach in North West Blaine County, the Stables, Del Perro Beach, the Observatory Car Park and, of course, the VINEWOOD sign. Special Event Crate Drops will be falling from the skies in those lovers’ lane locations frequently, stuffed with huge RP bonuses, a range of SMGs, and Sticky Bombs to give that special someone some serious separation anxiety.
Triple GTA$ payouts for all Sea Races. Cruise the waterways of Los Santos and Blaine County and if you can best your rivals in a Sea Race, your happy ending will be extra sweet with triple the GTA$ payout.
Triple RP in Arm Wrestling all weekend. Lock hands, make some awkward eye contact and push for glory and triple the RP.
RP bonuses for riding in cars with others will be awarded up to three times as fast, whether you're in a traditional twosome or a full-on ménage.
Free cinema tickets all weekend to your choice of date night screenings.
Look for love in all the wrong places with free shots and free lap dances at the Vanilla Unicorn.
PLUS for old time's sake and by popular demand, we're also turning on Triple XP in both Max Payne 3 and Red Dead Redemption all weekend long (through end of day Monday).
SNAPMATIC COMPETITION - #vdaymassacre
Share your best Snapmatic shots from the Valentine's Event Weekend and tag them with #vdaymassacre for your chance to win a cool GTA$1M and one of five exclusive in-game license plates (MASACRE, VLNTINES, VMASSCRE, KISS IT, BE MINE). We want to see the best shots of you and your beloved Crew members breaking hearts with the new Valentine's Day Massacre outfits, car and gun - and taking advantage of the other in-game Event rewards mentioned above. We’ll pick our five photogenic favorites to feature here at the Newswire and pay out a handsome GTA$1M each.
Schijnt bij veel mensen het geval geweest te zijn.
http://support.rockstargames.com/hc/en-us/articles/200426246
En nog even de volledige patch notes:
http://support.rockstarga...V-Title-Update-1-10-Notes
[ Voor 21% gewijzigd door Flex0r op 14-02-2014 09:20 ]
PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]
Goffer..
Excuus voor de late reactie. Ik krijg de uitnodigingen via de ingame telefoon.Streskip schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 00:56:
[...]
Krijg je de uitnodiging via je xbox of ingame telefoon?
Dat is een bekende bug, heeft wellicht ook iets te maken met dat het spel soms de connectie verliest met de cloud.[b][message=41771896,noline]Toen kwam ik terug in een lobby waar de geldwagens bleven spawnen. Elke keer als je er 1 open maakte spawnde hij ergens anders. 14k verdient en toen blies ik mezelf op met een sticky die een ketting reactie veroorzaakte10k weg voor de entity dus uiteindelijk niet zoveel aan verdient. Daarna leek het effect ook weg
En dat blijft maar komen? Ik heb het redelijk veel maar heb me er nog niet echt aan geirriteerd. Soms wel dat ik er zo 4 a 5 achter elkaar krijg... Weinig aan te doen denk ikfulgore schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 09:48:
[...]
Excuus voor de late reactie. Ik krijg de uitnodigingen via de ingame telefoon.
4 a 5 x achter elkaar valt nog mee te leven maar niet als dit uren achter elkaar doorgaat. Mijn vriendin wordt er nu ook gek van als toehoorder.Streskip schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 12:46:
[...]
En dat blijft maar komen? Ik heb het redelijk veel maar heb me er nog niet echt aan geirriteerd. Soms wel dat ik er zo 4 a 5 achter elkaar krijg... Weinig aan te doen denk ik
Ik heb ergens gelezen dat dit een bug is wat bij een enkeling voorkomt. Een oplossing zou zijn om alles te verwijderen en opnieuw te installeren.
Ik weet echter niet wat dit voor consequentie heeft voor de progressie in het spel.
Kan ik dit zomaar doen zonder verlies van mijn voortgang of moet ik dan weer helemaal opnieuw beginnen?
Ja is geen probleem! Als je gewoon uit de folder blijft waar de savegames staan is er niets aan de hand. Voor de zekerheid kan je 'm ook op een sticky kopieëren (toch?). Of als je PSN hebt, het naar de cloud uploaden!fulgore schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 13:52:
[...]
4 a 5 x achter elkaar valt nog mee te leven maar niet als dit uren achter elkaar doorgaat. Mijn vriendin wordt er nu ook gek van als toehoorder.
Ik heb ergens gelezen dat dit een bug is wat bij een enkeling voorkomt. Een oplossing zou zijn om alles te verwijderen en opnieuw te installeren.
Ik weet echter niet wat dit voor consequentie heeft voor de progressie in het spel.
Kan ik dit zomaar doen zonder verlies van mijn voortgang of moet ik dan weer helemaal opnieuw beginnen?
Ah, dat is waar idd, nog nooit gedaan. Dank voor de tip.Streskip schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 14:22:
[...]
Ja is geen probleem! Als je gewoon uit de folder blijft waar de savegames staan is er niets aan de hand. Voor de zekerheid kan je 'm ook op een sticky kopieëren (toch?). Of als je PSN hebt, het naar de cloud uploaden!
Ik ga dat eens proberen zometeen.~Follow the Security Van closely.
~Equip a "sticky bomb" and throw it far to the left, in mid-way up the reardoors(not actually in the door, just left of them)
~Back off to a safe distance and activate the bomb
~If done correctly nothing will happen to the van, the door will be intact, BUT the money bags will be left behind
~Enjoy the money with no cops at all.(This trick will work Off and Online as well)
via: http://gtaforums.com/topi...110-removed/?p=1064762719
Dit was een paar jaar terug ook al GTA5 LEAKED GAMEPLAYZZZ.AtlAntA schreef op maandag 17 februari 2014 @ 11:59:
YouTube: GTA 6 - Gameplay Trailer
Wat ik hier van moet denken..?
Er staat nog bij: GTA 6 - FAN MADE TrailerAtlAntA schreef op maandag 17 februari 2014 @ 11:59:
YouTube: GTA 6 - Gameplay Trailer
Wat ik hier van moet denken..?
Nah, paar jaartjes geduld nog denk ik
Overkwam mij ook. Zelfs met een ethernetkabel. Wellicht wat instabiliteit van de R* servers?Kraziey schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 09:07:
Mensen gisteravond ook last dat ineens iedereen om je heen uit de Free-roam sessie werd geknald? Is mij twee keer gebeurden was er daarna ook gelijk klaar mee.
Daar heb ik wel vaker last van niet alleen gister.Kraziey schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 09:07:
Mensen gisteravond ook last dat ineens iedereen om je heen uit de Free-roam sessie werd geknald? Is mij twee keer gebeurden was er daarna ook gelijk klaar mee.
Heb de PS3 ook bekabeld dus met wifi heeft het niks te maken. Zoals The Outlaw al zegt eerder met de servers.....
Werd gisteren nog ouderwets naar SP gestuurd door een connectie probleem. Vanavond is een mooie test want op woensdag is het vaak wat drukker.Le Enfant! schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 20:20:
Ben ik de enige die vindt dat het sinds 1.10 een stuk beter werkt? Ik heb ook soms last van connectiviteitsproblemen, maar het is een stuk gemakkelijker geworden om geld en xp te verdienen. Ik heb in de laatste drie dagen een anderhalf miljoen bijeen geraapt door enkel missies te spelen.
PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX
Ik word ook vaak gekicked als ik een random missie, race of deathmatch join, maar volgens mij is dat omdat ze mij er dan niet bij willen hebbenThomasx4 schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 10:45:
Heb nog steeds issues in online hoor, wordt vrij vaak gekickt uit een missie/race/etc. die ik net join, af en toe verdwijnt iedereen uit de server (iedereen "left"), dat soort dingen. Wordt ook nog wel eens de SP in gegooid.
Dat is helaas ook nog al te vaak. Wel gek dat ik het op bepaalde dagen meer heb dan anders.Thomasx4 schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 10:45:
Heb nog steeds issues in online hoor, wordt vrij vaak gekickt uit een missie/race/etc. die ik net join, af en toe verdwijnt iedereen uit de server (iedereen "left"), dat soort dingen. Wordt ook nog wel eens de SP in gegooid.
Ook hier heb ik naar mijn mening té vaak mee te maken, ook het niet kunnen instappen in voertuigen waarvan de bestuurder zojuist is doodgeschoten bederft mijn speelplezier.Kju schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 17:17:
De vervelendste bug sinds de update is dat ik moeite heb met instappen in alle missies met een koffertje
Offtopic: eerst post, yay
Nog vreemder: ik had gisteren niet eens meer toegang tot mijn eigen persoonlijke voertuig (status vehicle acces: crew + friends) nadat ik even was uitgestapt.
Nadat ik vervolgens helemaal alleen in een sessie belandde (bekende probleem dat iedereen ineens de sessie verlaat), ben ik maar weer offline gegaan.
Verwijderd
Dus je krijgt de volle mep als speler als je de missie voor de eerste keer doet, mits je de benodigde rank bent.
Hij haalt wel makkelijk geld binnen. Elke auto die ik pak levert een bounty op
My faith in GTA Online has been restored!
- bij terugkeren naar Freemode blijft hij hangen
- auto's kan ik vaak niet gelijk in. Sterker nog, ik mocht op een gegeven moment mijn eigen Personal Vehicle niet in en kreeg linksboven de melding dat deze van KrazieyK is was
- In Free-mode verdwijnt iedereen ineens en als ik dan een crewmember sessie wilt joinen dan word ik teruggezet naar GTAV.
- Random disconnects omdat de servers niet bereikbaar zijn.
Wel merk ik dat er weer steeds meer crew members missies aan het doen zijn (vooral de big $ missies hehe).
Wellicht een idee om een keer op een avond (of twee) die hele lijst af te lopen?
Same here. Uit ellende gisteravond maar uitgedaan. In twee uur tijd drie missies gedaanKraziey schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 13:15:
Zoals velen heb ik sinds de laatste update alleen maar last van wegvallende connecties / problemen;
- bij terugkeren naar Freemode blijft hij hangen
- auto's kan ik vaak niet gelijk in. Sterker nog, ik mocht op een gegeven moment mijn eigen Personal Vehicle niet in en kreeg linksboven de melding dat deze van KrazieyK is was![]()
- In Free-mode verdwijnt iedereen ineens en als ik dan een crewmember sessie wilt joinen dan word ik teruggezet naar GTAV.
- Random disconnects omdat de servers niet bereikbaar zijn.
Wel merk ik dat er weer steeds meer crew members missies aan het doen zijn (vooral de big $ missies hehe).
Wellicht een idee om een keer op een avond (of twee) die hele lijst af te lopen?
Qua crew is het de laatste week wel druk inderdaad. Meerdere malen moeten opsplitsten omdat er niet veel missies zijn die met meer dan zes man gedaan kunnen worden. De laatste tijd is de donderdagavond voor m'n gevoel het drukst bezocht. Check maar vanavond en als je geen verbindingsproblemen hebt kan je in een paar uurtjes zomaar 300 tot 400k verdienen
Als je wil kan ik een in-game message voor je instellen voor vanavond, iets in de zin van:
Crew-Event vanavond vanaf 19.00 uur: Join Kraziey-K als je een invite ziet om cash en RP te verdienen
Laat maar weten
[ Voor 7% gewijzigd door Kju op 20-02-2014 14:26 ]
Die feltzer is wel goed te doen, lag meer aan mijn rijstijl
@Kju:
Prima idee, ik zeg doen. Alleen vanavond niet, ben denk tot 2015 online . Daarna even voetbal kijken. Morgen avond ben ik er wel denk.
[ Voor 23% gewijzigd door Fe® op 20-02-2014 22:05 ]
Walking on the bright side of life
Stuur me een bericht op psn (komt tegenwoordig ook op m'n iphone binnen) als je online bent vanavond (en er genoeg online zijn) dan plaats ik het. Volgens mij ontvangen alleen de mensen die op dat moment online zijn de ingame message en wordt het wel op de social club pagina geplaatst.Kraziey schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 19:03:
@Utoka:
Die feltzer is wel goed te doen, lag meer aan mijn rijstijl![]()
@Kju:
Prima idee, ik zeg doen. Alleen vanavond niet, ben denk tot 2015 online . Daarna even voetbal kijken. Morgen avond ben ik er wel denk.
Hoe zeker ben je ervan dat die er eerder niet stonden?Pannekoek81 schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 08:30:
Ik zag hem wel staan, niks mee gedaan. Had gisteren wel een stabiele verbinding. Gisteren beetje rond gereden en zag wel in zo'n villa wijk meer te koop borden. Hmmmm zou het ??? Ipv appartement een huis kopen
Het zou inderdaad wel fijn zijn een gewoon mooi huis zoals die van FMichael of Franklin, uiteraard dan wel met plek voor minstens 10 auto's.... (waar blijft die 2e garage....)
Heel zeker. Rij wel vaker voor de lol rond op in hexer. Beetje toeren.HardHouse schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 20:59:
[...]
Hoe zeker ben je ervan dat die er eerder niet stonden?
Het zou inderdaad wel fijn zijn een gewoon mooi huis zoals die van FMichael of Franklin, uiteraard dan wel met plek voor minstens 10 auto's.... (waar blijft die 2e garage....)
Ga er vanavond nog wel keer heen. Toch eens rustig kijken
Iemand die hier toevallig wat tijd over heeft en wat constructieve feedback kan plaatsen over een race die een van mijn clanleden heeft gemaakt? (Klik).
Vond het zelf wel een hele leuke races om te doen, maar ben niet bepaald objectief. Wellicht dat jullie nog wat opmerkingen hebben?
Ik vind hem wel geslaagd. Die haarspeldbocht op het begin die half omlaag gaat en die chicane halverwege zijn wel vet gedaan!The Outlaw schreef op zondag 23 februari 2014 @ 18:07:
He mensen!
Iemand die hier toevallig wat tijd over heeft en wat constructieve feedback kan plaatsen over een race die een van mijn clanleden heeft gemaakt? (Klik).
Vond het zelf wel een hele leuke races om te doen, maar ben niet bepaald objectief. Wellicht dat jullie nog wat opmerkingen hebben?
*Edit
Als je 't leuk vind om wat te testen:
http://rsg.ms/ObuNsy Een point to point race met een paar jumps, krappe bochten en door die slingerstraatjes van Vinewood.
http://rsg.ms/1heccW3 Hier heb ik een soort "trials" circuit gemaakt voor de motor. Onder andere met een torentje wat je moet beklimmen.
http://rsg.ms/1hecBIg Deze is voor kleine auto's of motoren. Geen circuit om heel hard te gaan, veel krappe bochtjes, door gebouwtjes en steegjes enzo.
[ Voor 27% gewijzigd door Didyoumeetmax? op 23-02-2014 18:24 ]
Ah thanks! Ik ga zeker eens proberen. Lijken mij leuke racesDidyoumeetmax? schreef op zondag 23 februari 2014 @ 18:14:
[...]
Ik vind hem wel geslaagd. Die haarspeldbocht op het begin die half omlaag gaat en die chicane halverwege zijn wel vet gedaan!
*Edit
Als je 't leuk vind om wat te testen:
http://rsg.ms/ObuNsy Een point to point race met een paar jumps, krappe bochten en door die slingerstraatjes van Vinewood.
http://rsg.ms/1heccW3 Hier heb ik een soort "trials" circuit gemaakt voor de motor. Onder andere met een torentje wat je moet beklimmen.
http://rsg.ms/1hecBIg Deze is voor kleine auto's of motoren. Geen circuit om heel hard te gaan, veel krappe bochtjes, door gebouwtjes en steegjes enzo.
Inmiddels een 'broertje' van de Mirror Park GP bijgekomen: Suburbia GP
Het blijkt achteraf niet zo moeilijk te zijn, je moet gewoon ver weg zitten!
http://gtaforums.com/topi...f-tank-sniping-explained/
https://untappd.com/user/OzzBier
http://rsg.ms/OtM3cr
There and Back (beta) - Racing in the Fastlane
http://rsg.ms/1higUSI
Kom voor die laatste wat props tekort merk ik. Maar leuk om te proberen.
Haha vandaar dat Speed te keer ging dat hij WEER geraakt werd. Ik stond die tank vanaf een gebouw onder vuur te nemen. Goed om te weten, jammer dat dergelijke bugs aanwezig zijn.nickvanozzie schreef op maandag 24 februari 2014 @ 09:01:
Gisteravond werd Speedfight een paar keer uit zijn tank gesniped door een random, die heeft de kunst van tanksnipen dus onder de knie.
PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX
Kon de hele middag niet eens normaal gamen. Kreeg helemaal geen missies van Lester of Martin. Weet niet of het onderhoud was of niet. Maar ook de Support van Rockstar Games heeft het er druk mee.Users are experiencing downtime. Rockstar Social Club and #GTAOnline are hard to reach http://redd.it/1yw2s2 - Online_Creators
[ Voor 12% gewijzigd door The Outlaw op 25-02-2014 16:08 ]
Zag het inderdaad. Maar de optie om Martin te bellen is vaak nog net iets snellerKju schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 16:46:
Sinds de laatste update hoef je niet meer te bellen voor missies, gewoon via host job zijn (op een enkele na) alle missies beschikbaar die bij je level horen.
XboX live : DaWauZ
Aha helemaal top Ozzie, die 2 keer en ook een 3e keer dat het me gebeurde op sandy waren inderdaad van ver....nickvanozzie schreef op maandag 24 februari 2014 @ 09:01:
Gisteravond werd Speedfight een paar keer uit zijn tank gesniped door een random, die heeft de kunst van tanksnipen dus onder de knie.
Ik hou het op bewust, zelfde met glitch plekken zoals de rood witte parkeergarage waar je door de muur naar binnen kan lopen en kogelvrij zit maar wel kan schieten naar buiten.Pyrone89 schreef op maandag 24 februari 2014 @ 10:50:
Wat vreemd is want je zit in de tank, niet erbovenop als een commandant. Foutje in GTA of bewust gedaan om de tank wat minder dominant te maken?
Ik dacht dat dat echt foutjes waren maar in story mode staat op diezelfde plek een dranghek om dat stuk muur, dan kan je het geen foutje meer noemen....
Lol was dat tekeer gaan? Maar ik was wel verbaasd al had ik het al eens eerder meegemaakt._Xenad_ schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 14:09:
[...]
Haha vandaar dat Speed te keer ging dat hij WEER geraakt werd. Ik stond die tank vanaf een gebouw onder vuur te nemen. Goed om te weten, jammer dat dergelijke bugs aanwezig zijn.
En zoals jij of je neef al zei het is ook wel respect voor de schutter
Sneller misschien wel maar bellen levert je een missie op terwijl het pauze menu je de missie laat starten die je wil, sindsdien is er in een paar uurtjes toch zeker een ton meer te verdienen dan voorheen....The Outlaw schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 09:15:
[...]
Zag het inderdaad. Maar de optie om Martin te bellen is vaak nog net iets sneller
Nou dan zou het erg mooi zijn als dat mogelijk gaat worden, heb liever een mooi huis als een appartement.Pannekoek81 schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 09:42:
[...]
Heel zeker. Rij wel vaker voor de lol rond op in hexer. Beetje toeren.![]()
Ga er vanavond nog wel keer heen. Toch eens rustig kijken
[ Voor 64% gewijzigd door HardHouse op 26-02-2014 13:08 ]
De mooiste: http://rsg.ms/1hpG6qy
http://www.rockstargames....-Coming-Next-Week-Tuesday
Burp
Tijd om wat high paid missies te gaan doen. Gok dat die auto's en dat vliegtuig niet goedkoop op de website worden gezet!Wii4all schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 16:53:
business update komt eraan:
Eerste wat ik dacht, stock market!Wii4all schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 16:53:
Nee, 3 auto's, 2 guns en een vliegtuig..
Ga me niet suf grinden voor paar ton voor zo'n auto..
Heb nu ongeveer 2,2 miljoen. Dat lijkt mij wel redelijk safe om die wagens te kopen. Vind deze business-pack aansprekender dan de vorige. Daar heb ik het gelaten bij de Gusenberg Sweeper en kleren. Dit daarentegen is geweldig.SinergyX schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 17:31:
[...]
Eerste wat ik dacht, stock market!
Nee, 3 auto's, 2 guns en een vliegtuig..
Ga me niet suf grinden voor paar ton voor zo'n auto..
Is dit een tijdelijke update of is dit blijvend?Wii4all schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 16:53:
Ik bedoel of dat je die auto's maar voor een bepaalde tijd kan kopen en dat ze dan weer verdwenen zijn maar wel in je garage blijven zoals bij de huidige valentine's day update of dat je ze voor altijd kan kopen? Zit momenteel namelijk krap bij kas (tank gekocht)
PSN: Wippie1880
check:
Pretty funny
Zo'n 250k.The Outlaw schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 18:11:
Heeft R* nog niets over naar buiten gebracht. Is nog even speculeren dus. Hoeveel geld heb je nog over Jef?
Maar het kan snel gaan met Rooftop Rumble te grinden.
PSN: Wippie1880
Walking on the bright side of life

Ff bakkie doen bij de kapper met Assassin, met een "creepy" Foxconn die door het raam gluurt
Wat vinden jullie van m'n Elvis kapsel terwijl ik onderwater stond en nog een selfie kon makenKraziey schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 22:10:
Ff bakkie doen bij de kapper met Assassin, met een "creepy" Falcon*die door het raam gluurt
[ Voor 31% gewijzigd door falcon123 op 27-02-2014 22:31 ]
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website
Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.