PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V
EDIT: Welke rotzak blaasde me op? Nu ben ik hem kwijt.
[ Voor 54% gewijzigd door Niellz op 03-11-2013 00:27 ]
http://i.picasion.com/resize76/446eb2c88b2df1a089a17a9b8b734465.gif

Verwijderd
Terwijl ik in cover ging gaf ik hem een elleboog met de dood als gevolg
Kan Bruce lee een puntje aan zuigen lol.
Zo'n FIB Granger bijvoorbeeldPsychoMantis_NL schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 12:18:
Er zijn van die busjes waar je aan kunt hangen, kan volgens mij niet bij iedere auto.
Nederlandse PS5 clan / 30+
Reed in mijn fully modded Sandking XL en werd bij binnenrijden garage compleet weggeblazen, schade die andere betalen moest was slechts 23,=
Voor wie net als ik hard bezig is zijn garage perfect te krijgen heb ik nog een mooi overzicht van alle auto's gevonden.
https://docs.google.com/s...usp=sharing&rm=full#gid=0
Ben zelf bezig in alle race classes een goede auto te krijgen. Niet altijd de snelste , want ik moet hem ook mooi vinden
Zo sta ik er nu voor :
Sports : V - Carbonizarre/Obey 9F
Super : V - Entity / Vapid Bullet
Motor : V - Dinka Akuma
Compacts V - Dinka Blista
Sedans - wanted - Obey tailgater
Suv's - wanted - ???
Coupes : wanted - Exemplar
Muscle : V - Bravado Gauntlet
Sport classics : wanted - Monroe
( waar een V in staat is compleet)
Verwijderd
Mijn persoonlijke voorkeur voor muscle car is de Dominator (Mustang)Beakzz schreef op zondag 03 november 2013 @ 11:41:
Muscle : V - Bravado Gauntlet
Alleen dat geluid al
YouTube: GTA V Fully Customized Dominator [MUSTANG]
En wat dacht je van de Sabre Turbo YouTube: GTA V Customization 'Sabre Turbo Muscle' Finally!!!
Daar is de Gauntlet maar een grijze muis bij
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2013 12:26 ]

Heb er flink last van dat er random shit gebeurd. Dingen zoals dat spontaan mijn telefoon pop-upt (wapen weg) of spontaan uitstappen terwijl ik in een fighter jet of een auto zit.
Haalt de lol er flink vanaf.
Ja heb ik allemaal al gehad en toch heb ik deze liever. Dat deze de hoogste specs (volgens die lijst) heeft is puur toeval. Gelukkig maar dat iedereen andere auto's leuk vind.Verwijderd schreef op zondag 03 november 2013 @ 12:17:
[...]
Mijn persoonlijke voorkeur voor muscle car is de Dominator (Mustang)
Alleen dat geluid al
YouTube: GTA V Fully Customized Dominator [MUSTANG]
En wat dacht je van de Sabre Turbo YouTube: GTA V Customization 'Sabre Turbo Muscle' Finally!!!
Daar is de Gauntlet maar een grijze muis bij
Hearse - lijkwagen

Clown truck

Trevor truck en Phoenix

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Verder zijn witte stippen gewone spelers en witte stippen met een groen randje eromheen crewmembers.
Je moet invite only session doen.soccerroos schreef op zondag 03 november 2013 @ 16:57:
Ik ben ook begonnen met online, maar ik meende dat wanneer je een sole sessie maakt dat niemand daar in kan ? maar had net een vijand er in zitten en nog 5 andere spelers. of zie ik dit verkeerd ?
Verwijderd
Hierna nog leuke berichtjes gehad van ze dat ik vuile cheatende glitcher gereported ben door hun bij Rockstar. Als of die wat tegen de garage glitch doen...
In ieder geval nog mijn dank aan besluitloos die even mijs kwam helpen tussendoor. Ik heb me met deze twee etterbakken wel vermaakt
Verwijderd
Kopen, ik geloof level 70 moet je zijn. Kost 1,5 miljoen.Niellz schreef op zondag 03 november 2013 @ 20:34:
Hoe kom je aan een tank?
Betere vraag, waar vind je de phoenix imponte. Ik kan dat ding niet vinden.
Heb wat filmpjes gezien waar hij vooral in de haven moest spawnen maar ik vind hem niet in dat gebied.
Dus ik zoek een phoenix ::)
Verwijderd

Ga er op staan, en dan aan de achterkant boven de dearen trappenVerwijderd schreef op zondag 03 november 2013 @ 20:44:
Kun je die achterdeuren van een Mule openen? Ik had er een gekocht voor $27k maar kan er nog weinig mee...
[afbeelding]
Verwijderd
Bedankt!Niellz schreef op zondag 03 november 2013 @ 20:47:
[...]
Ga er op staan, en dan aan de achterkant boven de dearen trappen
There is no School like the Old school
Ik kom online, kan in mijn eentje dingen doen, maar bij het aangaan van missies gaat het steeds mis.
Is er hier wat aan te doen, of is dit afwachten?
hoe werkt dat spawnen via quickmenu precies?Verwijderd schreef op zondag 03 november 2013 @ 20:28:
Zojuist met een andere speler oorlog gekregen. We begonnen elkaar daardoor af te knallen maar hij met zijn rpg maakte meer kills. Ik ben dan maar steeds mijn riot van gaan spawnen via quick menu en dan request personal vehicle. Dan staat hij weer meteen bij je. Die andere persoon begon dat ding steeds opblazen met zijn rpg. Kreeg hij steeds lekker bad sport rating erbij. Op een bepaald moment was hij het zat en ging samen met een vriend met twee tanks op mij jagen. Na een bepaald moment kreeg ik het voor elkaar eentje uit zijn tank te trekken en heb deze bij een pier half in het water gedumpt om het moeilijk voor hem te maken. Het duurde even om mijn eigen tank te spawnen ivm luie mechanic die geen zin had om te komen. Maar na een tijdje kwam hij dus wel en begonnen die twee jongens mijn prive tank steeds te slopen die ik steeds kon respawnen via quick menu. Hierdoor moesten zij steeds 18k betalen en kregen een mooie dunce hat.
Hierna nog leuke berichtjes gehad van ze dat ik vuile cheatende glitcher gereported ben door hun bij Rockstar. Als of die wat tegen de garage glitch doen...
In ieder geval nog mijn dank aan besluitloos die even mijs kwam helpen tussendoor. Ik heb me met deze twee etterbakken wel vermaakt
Verwijderd
Van de week van elkaar clonen?Verwijderd schreef op zondag 03 november 2013 @ 23:43:
Ik heb eindelijk Franklins Buffalos op PS3 (de zwart-witte)
foto
foto
Verwijderd
Gewoon back vast houden voor een hele seconden en dan staat er bij vehicle access ook request personal vehicle. Deze optie heeft geen cooldown en spawned altijd zonder problemen terwijl de mechanic vrij vaak terug belt om te zeggen dat hij even geen tijd heeft.servival7 schreef op zondag 03 november 2013 @ 23:52:
[...]
hoe werkt dat spawnen via quickmenu precies?
Verder Gisteren voor de 2e keer gehad dat er nonstop armored trucks spawnden, we waren de sterren van de 1e truck nog niet kwijt of er spawnde al een nieuwe binnen 2 straten van ons.
Op deze manier iets van 7 trucks kunnen leegroven met zijn 3en. Tevens maar een 2e char aangemaakt en deze een 10car garage apartement gegeven voor Buffalo storage
Eigen garage wat opgeruimt en alle autos die ik toch echt niet gebruik ook al zijn ze wel tof eruit gegooid.
Nu
Entity FX
Buffalo
Elegy
Sandking XL
Bati
Akuma
De rest wordt in beslag genomen door auto's voor verkoop en de Riotvan
Ben wel benieuwd of ze inderdaad niet een fix vinden voor die garageglitch
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Ik ben nog nooit zo vaak wasted geweest, maar heb ook nog nooit zo hard gelachen in het online gedeelte.
Continu de politie opnaaien en het aantal politiewagens was zo hoog dat er een dikke lag ontstond
Met z'n allen in een grote van (met een paar aan de zijkant hangend!) en rellen maar! Ik kreeg gewoon medelijden met de non-GOTP'ers in onze sessie.....kwam je ons tegen, werd je door 8 man volledig doorboord. Andersom natuurlijk ook, wanneer iemand onze van vernietigde, 8 kills in 1 move
Was leuk!
Verwijderd
Die heb ik, volledig getuned:)Verwijderd schreef op maandag 04 november 2013 @ 08:59:
[...]
Sure. heb je toevallig een entity voor mij?
Phoenix spawnt inderdaad in de haven, maar ook in het gebied rond de Los Santos Customs net boven het vliegveld. Alleen op bepaalde dagen en tijden (zie klok op je telefoon). Ik weet helaas de dag niet meer, maar ik dacht dinsdag of woensdag overdag. Laatste keer heb ik best lang moeten zoeken ook (bedankt Rockstar voor het zoekmaken van mijn Phoenix). Ik pak meestal een helicopter en vlieg heen en weer tussen de haven en de het gebied rond het vliegveld. Haven is echter de beste plek. Als hij daar spawnt zie je er ook gelijk een stuk of vijf tegelijk. Succes met zoeken. Als je op PS3 speelt wil ik eventueel een keertje helpen zoeken.Verwijderd schreef op zondag 03 november 2013 @ 20:40:
[...]
Kopen, ik geloof level 70 moet je zijn. Kost 1,5 miljoen.
Betere vraag, waar vind je de phoenix imponte. Ik kan dat ding niet vinden.
Heb wat filmpjes gezien waar hij vooral in de haven moest spawnen maar ik vind hem niet in dat gebied.
Dus ik zoek een phoenix ::)
Blijft dat voertuig niet te "to hot" ?
Die zijn inderdaad 'too hot', alle supercars (van die exoticcars site) kan je niet in je garage storen.Bokkie schreef op maandag 04 november 2013 @ 09:40:
Kan je die entity ook op die manier dupliceren dan?
Blijft dat voertuig niet te "to hot" ?
Ben nu bezig voor de unmarked cruiser en michael car, dan is mijn 2de garage ook bijna vol
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Mijn 2e garage staat al vol. Meeste mensen uit mijn gta groep waar ik mee speel hebben inmiddels ook een auto met SinergyX op de plates in hun garage staanSinergyX schreef op maandag 04 november 2013 @ 10:05:
[...]
Die zijn inderdaad 'too hot', alle supercars (van die exoticcars site) kan je niet in je garage storen.
Ben nu bezig voor de unmarked cruiser en michael car, dan is mijn 2de garage ook bijna vol
Kan dat ding alleen verwijderen als ik zelf ook custom plates maak, maar die app draait niet op mijn phone
Er zijn er echter 2 waar ik wel progressie in heb, maar ik geen idee heb hoe ik die gekregen heb en hoe ik de platinum award kan halen, de progressie staat al een tijd vast terwijl ik flink wat tijd besteed aan superjumps:
-Spinderella: Spin your vehicle 4 full revolutions.
-Flippin' Hell: Flip your vehicle while travelling through the air.
Iemand een idee wat nou precies de bedoeling is?
[ Voor 5% gewijzigd door Superkiwi op 04-11-2013 10:26 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Nee, gewoon naar LSC gaan en je platen naar andere kleur zetten, mijn 'SinergyX' staat onderaan als 'custom', als je 1 van die andere opties kiest, gaat hij netjes terug naar een random plate.Bokkie schreef op maandag 04 november 2013 @ 10:23:
Mijn 2e garage staat al vol. Meeste mensen uit mijn gta groep waar ik mee speel hebben inmiddels ook een auto met SinergyX op de plates in hun garage staan
Kan dat ding alleen verwijderen als ik zelf ook custom plates maak, maar die app draait niet op mijn phone
Hard ofriad rijden met een supercar/sportcardvdkiwi schreef op maandag 04 november 2013 @ 10:25:
Ik ben een beetje bezig om progressie te maken met de 30 platinum awards.
Er zijn er echter 2 waar ik wel progressie in heb, maar ik geen idee heb hoe ik die gekregen heb en hoe ik de platinum award kan halen, de progressie staat al een tijd vast terwijl ik flink wat tijd besteed aan superjumps:
-Spinderella: Spin your vehicle 4 full revolutions.
-Flippin' Hell: Flip your vehicle while travelling through the air.
Iemand een idee wat nou precies de bedoeling is?
dan krijg je die troep vanzelf
Spinderlla is gewoon spinnen met je auto, (rondjes draaien, bijvoorbeeld door heel hard een hoekje van een straat mee te pakken ofzo
Flippin is offroad een hobbel pakken waardoor je auto dus om zijn lengteas draaot
[ Voor 69% gewijzigd door Bokkie op 04-11-2013 10:36 ]
Ik heb echt uren geprobeerd die awards te krijgen bij de megaramps bij het vliegveld, maar helaas.
Dan maar eens een supercar het landschap in sturen
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
*ik ben niet verantwoordelijk als je supercar ontploft bij deze pogingen
Spinderella kan je ook op de snelweg proberen en dan de vangrail schuin raken dat wil ook nog wel eens voor een flinke spin zorgen
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
Verwijderd
Xbox: Gulpener88
Spinderella is mij nog niet gelukt, kom continue op 2-3x en dan draai ik gewoon te traag om nog naar 4 te komen.
YouTube: gta 5 spinderella and flippin
Deze lijkt me wel de makkelijkste. Alleen de landing kan wat trikkie zijn
R* is de mogelijkheid aan het onderzoeken. Vanaf level 28 t/m 42 spawnt hij nog wel bij Merryweather, maar vanaf >42 nergens meer. Dan heb je dus een speler van level 21-28 nodig om hem erbij te laten spawnen.DonKui schreef op maandag 04 november 2013 @ 11:16:
Over Cargobob's gesproken, ik hoop dat R* snel iets inbouwt zodat ze ook nog spawnen voor mensen boven een bepaald level, kan ze nu nooit meer ergens vinden dus heb nog geen tank kunnen geconfisceren. (PS: Kom je op IRC *cute face* @ Sonya)
Work-arround is om het ding te kopen en hem dan via Peagasus te laten bezorgen. Maar dat kost geld.
Ziekenhuis: normale choppers
Merryweather dak + luchtbasis: buzzards
vespucci: annihilator en normaal
Sandy shores + luchtbasis: Cargobob
Luchtbasis 2x omdat er meerdere helipad plekken zijn
Op die manier heb je ook verzekerde plekken waar er goed gevochten kan worden
[ Voor 9% gewijzigd door Bokkie op 04-11-2013 12:04 ]
Volgens mij is hij niet te koop, wij zijn daarom een paar keer op zoek geweest naar mensen met het juiste level om deze te krijgen en dan tanks gaan lokken op de militaire basis.BounceCloud schreef op maandag 04 november 2013 @ 12:00:
[...]
R* is de mogelijkheid aan het onderzoeken. Vanaf level 28 t/m 42 spawnt hij nog wel bij Merryweather, maar vanaf >42 nergens meer. Dan heb je dus een speler van level 21-28 nodig om hem erbij te laten spawnen.
Work-arround is om het ding te kopen en hem dan via Peagasus te laten bezorgen. Maar dat kost geld.
Verwijderd
Geruchten gaan dat die garage-glitch gepatched gaat worden, moet nog even snel die unmarked cruiser nog binnenhalenVerwijderd schreef op maandag 04 november 2013 @ 12:50:
Het makkelijkst is om gewoon iemand met een legale pegasus tank te vragen er eentje te lenen en dan deze in je garage glitchen. Dan heb je voortaan je eigen tank en hij kan weer een nieuwe spawnen voor de volgende persoon
Ik hoop van wel, inclusief geen 250k boost. Glitching en abusen van game mechanics is niet fijn in een online game.Bokkie schreef op maandag 04 november 2013 @ 13:18:
Hmzz vraag is dan met de fix of dan ook meteen alle voertuigen die niet in een garage horen te kunnen zitten verdwijnen bij iedereen
Best kans op jaBokkie schreef op maandag 04 november 2013 @ 13:18:
Hmzz vraag is dan met de fix of dan ook meteen alle voertuigen die niet in een garage horen te kunnen zitten verdwijnen bij iedereen
Verwijderd
Verwijderd
Het slaat natuurlijk nergens op dat jij nou met een tank in de stad alles kan gaan slopen , maar dat iemand die je tank sloopt de rekening kan betalen. Dus een glitch die er van mij zo snel mogelijk uit mag. Hoe dan ook dat gezeur met persoonlijke voertuigen. Je weet dat je risico loopt in de stad en wat moet je anders met een buzzer ? Wachten tot ze uitstappen ?Verwijderd schreef op maandag 04 november 2013 @ 13:27:
Nee klopt maar iedereen klaagt erover dat de huidige Pegasus gewoon niet lekker werkt. En deze glitch is juist zoals de gebruikers het graag hadden gezien. Mooi voorbeeld voor Rockstar om dit als een normale functie om te zetten ipv weg patchen
Mwah , er mag wel een beetje moeite worden gedaan voor een vliegtuig of chopper anders hangt het vol. Het spawnen mag weleens gefixt worden , want nu ik level 79 ben (volgens mij) zie ik heel veel choppers niet meer die je soms gewoon in een missie nodig hebt. laat ik er een vriend met level 50 naartoe rijden en dan is de chopper er wel. Ook slaat het nergens op dat de transportchopper na level 45 verdwijnt.The Outlaw schreef op maandag 04 november 2013 @ 13:34:
Je zou gewoon de mogelijkheid moeten hebben om ook zoiets als een hanger erbij te kunnen kopen.
Wat ik wel wens is een extra garage , want moet nu echt auto's laten gaan die ik graag wil hebben. Iemand nog tips om de Obey tailgater te vinden (geen glitch en via de tutorial)
Ze schijnen bij het strand en de golfclub te spawnen , maar alleen als Simon er één zoekt

[ Voor 40% gewijzigd door Beakzz op 04-11-2013 13:39 ]
Verwijderd

nee de verzekering glitch mag er wel uit, dat is gewoon niet eerlijk dat men daarvoor dik moet betalen. Hij moet gewoon kosteloos te slopen zijn en zonder bad sport rating.Beakzz schreef op maandag 04 november 2013 @ 13:34:
[...]
Het slaat natuurlijk nergens op dat jij nou met een tank in de stad alles kan gaan slopen , maar dat iemand die je tank sloopt de rekening kan betalen. Dus een glitch die er van mij zo snel mogelijk uit mag. Hoe dan ook dat gezeur met persoonlijke voertuigen. Je weet dat je risico loopt in de stad en wat moet je anders met een buzzer ? Wachten tot ze uitstappen ?
Maar voor de eigenaar moet hij wel gewoon via mors weer terug te krijgen zijn zodat hij in je garage blijft en dan een mechanic hem kan blijven brengen.
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2013 13:39 ]
Die komen gewoon weer terugBokkie schreef op maandag 04 november 2013 @ 13:18:
Er zijn imho veel grotere problemen dan een paar autos als michael/franklin car (michael is btw gewoon online te krijgen), badsport op auto's, invincible glitch (in auto kan je niet dood), die auto's die ik heb irriteer ik verder niemand mee, het is meer fun dan last.
[ Voor 26% gewijzigd door SinergyX op 04-11-2013 13:45 ]
* bad sport systeem ivm auto's
* Niet in de juiste sessie terugkomen na een job
* Niet een invite only session kunnen starten als je al in een online sessie zit
* Swtich character -> sessie issues zoals hierboven.
* Invisible gltich
* Manier waarop Pegasus werkt
* Spawn systeem als je doodgaat -> systeem werkt gewoon spawnrapen in de hand
En nog wat kleine dingen, maar dit zijn wel de voornaamste eigenlijk
Verwijderd

Je kunt de Obey Tailgator vinden op de parkeerplaats van de Golf Club en soms bij de 'Observatory' tevens vind je deze wagen alleen in 'high-end' buurten.Beakzz schreef op maandag 04 november 2013 @ 13:34:
<knip>
Wat ik wel wens is een extra garage , want moet nu echt auto's laten gaan die ik graag wil hebben. Iemand nog tips om de Obey tailgater te vinden (geen glitch en via de tutorial)
Ze schijnen bij het strand en de golfclub te spawnen , maar alleen als Simon er één zoektMisschien nog een bepaalde auto waarin je moet rijden om ze te vinden ?
Makkelijker is om te glitchen, ik heb er eentje in mijn garage staan mocht je een duplicate willen
PSN: Danny_Canero
Me want!!!! Voeg me even toe als vriend, PSN: Danny_Canero, dan kunnen we duppenVerwijderd schreef op zondag 03 november 2013 @ 23:43:
Ik heb eindelijk Franklins Buffalos op PS3 (de zwart-witte)
[ Voor 15% gewijzigd door Danny Canero op 04-11-2013 14:19 ]
B.NET: dannycanero#2948 | Main WoW: Tanodal @ Defias Brotherhood | GM GoT-WoW@Defias Brotherhood
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Grotendeels akkoord. Het spawn-systeem vind ik alvast niet ergerlijk. Het mes snijdt langs 2 kanten aangezien je als 'slachtoffer' snel bij de dader bent en dus makkelijk wraak kunt nemen. Ik ben (nog) nooit gespawnraped hoor.Bokkie schreef op maandag 04 november 2013 @ 14:10:
Klopt voor mij zijn de meest irritante dingen (niet op volgorde)
* bad sport systeem ivm auto's
* Niet in de juiste sessie terugkomen na een job
* Niet een invite only session kunnen starten als je al in een online sessie zit
* Swtich character -> sessie issues zoals hierboven.
* Invisible gltich
* Manier waarop Pegasus werkt
* Spawn systeem als je doodgaat -> systeem werkt gewoon spawnrapen in de hand
En nog wat kleine dingen, maar dit zijn wel de voornaamste eigenlijk
Ik vind het lange wachten tussen jobs door vooral ergerlijk.
Volgens mij is de snelheid niet in te stellen. Je kan altijd via het Start-menu in SP een Online sessie starten natuurlijkJeroenvde89 schreef op maandag 04 november 2013 @ 14:21:
Vraagje hè: Altijd als ik GTA opstart wordt de singleplayer geladen en niet GTA:Online. Is dit in te stellen? Ooit kwam er wel onderin "Press 'A' for GTA:Online" te staan, maar het lijkt wel of het steeds korter is geworden dat die optie in beeld is. Ik ben altijd te laat in ieder geval
Verwijderd
Kan ik vanavond wel eens gaan proberen, wat personal vehicles met cargobob gaan verplaatsen hahahaVerwijderd schreef op maandag 04 november 2013 @ 14:33:
Spawn killing gebeurd hier ook niet vaak behalve als er mensen met tanks zitten te campen. Dan moet ik even gebruik maken van passive mode. Vervolgens niet op straat lopen anders wat je platgereden door die mensen. Wel leuk om te proberen is de tank stelen door er naast te staan en Y vasthouden. met geluk steel je zijn tank en dan gewoon keihard ermee wegrijden naar de meest irritante plaats ever. Hij kan pas een nieuwe tank spawnen als de oude kapot is. Het beste zet je hem op een hoog gebouw met een cargobob
Verwijderd
Verder vind ik het ook irritant dat je zelf je verzekering moet betalen als degene die je auto opblaast dit niet kan. Bij die space buggy zijn dat toch dure grapjes van 125k
Verwijderd
bij mij is het ook al dagen down.Danielson schreef op maandag 04 november 2013 @ 15:41:
How zit het trouwens met Bawsaq , werkt dit bij niemand of alleen bij mij niet?
Ik ben daar niet zo van, speel geen uren achter elkaar, maar wil af en toe wel wat spul kunnen kopen zonder uren te spelen enz....
XboX live : DaWauZ
Als je gaat glitchen moet je er rekening mee houden dat je er ooit de rekening voor betaald. Als je een beetje hard wil verdienen moet je met 3 (max 4) anderen (liefst met zo hoog mogelijke levels) gaan racen.dawauz schreef op maandag 04 november 2013 @ 15:54:
Wat is nou de handigste glitch om geld te maken in online?
Ik ben daar niet zo van, speel geen uren achter elkaar, maar wil af en toe wel wat spul kunnen kopen zonder uren te spelen enz....
En dan niet het saaie farmen wat sommige doen met alleen Criminal records of al iets leuker Down the drain, maar gewoon elke keer een andere race of klasse kiezen en af en toe eens Gta mode.
Voor mij persoonlijk is het dan en heel leuk en verdien je lekker met tussen 2500 (4/5e) en 13000 (1e) per race.
Handig, of veiligere?dawauz schreef op maandag 04 november 2013 @ 15:54:
Wat is nou de handigste glitch om geld te maken in online?
Laatste geval, dupe een max-tuned auto 10x in je garage en verkoop er eentje elke ~40 minuten, geeft je zo'n 1miljoen met 3-4 minuten werk op totaal van ~10 uur.
Verwijderd
ik kijk er naar uit om met jullie online te spelen
ik heb ook een headset en ben level 50 op dit moment
mvg.osmgek
Eh niet dus...SinergyX schreef op maandag 04 november 2013 @ 16:09:
[...]
Handig, of veiligere?
Laatste geval, dupe een max-tuned auto 10x in je garage en verkoop er eentje elke ~40 minuten, geeft je zo'n 1miljoen met 3-4 minuten werk op totaal van ~10 uur.
Ik had je reactie maar half gelezen, dat is inderdaad de veiligste. Hieronder de handigste
- Koop een auto of jat er op straat 1 en maak er een personal vehicle van. Mocht je de auto kopen, let er dan op dat deze goedkoper is als $ 50.000 omdat je hem anders niet kunt verkopen.
- Nadat de auto verzekerd is ga je naar LSC en tune je de auto tot de max. Tussendoor kun je onder "SELL" kijken wat de auto op dat moment waard is, waarbij de waarde nu wel boven de $50.000 uit kan, mag en gaat komen ($100.000 + is geen uitzondering)
- Rijdt LSC weer uit nadat je klaar bent met tunen.
- Ga naar "Start" -> "Online" -> En zet "Spawn location" op Last, niet op Home. Dit zorgt er voor dat wanneer je een nieuwe sessie joint, je spawnt waar je gebleven was. Deze optie is niet verplicht, maar scheelt je na het glitchen weer wat tijd (naar de voordeur lopen, garage in, rijden naar LSC).
- Rijd nu LSC weer in
- Navigeer naar "SELL", je ziet nu de verkoopwaarde van je auto, waarbij zoals gezegd $100.000+ geen uitzondering is.
- Druk een paar keer op "X" (PS3) of "A" (X360) om je auto te verkopen.
- Zodra er in het menutje "SOLD" staat (en je dus rechts bovenin je geld ziet stijgen), ga je naar "Start" -> "Online" -> "Swap Character". Dit doe je dus direct, terwijl je nog bij LSC binnen bent.
- Bevestig dat je van character wilt wisselen.
- Je verlaat de sessie en komt in het character selection scherm, waarbij je huidige (=laatste) character is geselcteerd.
- Bevestig dat je dit karakter wilt kiezen, en je komt weer in multiplayer terecht, en wel ongeveer op de zelfde plek als waar je zojuist was
- Gefeliciteerd, je hebt én je auto nog, én je hebt het geld van LSC op je rekening gekregen
Nu nog een dupe uitleg. Ga ik die eens proberenBokkie schreef op maandag 04 november 2013 @ 19:59:
Dat is dus niet de veiligstewat die van SinergyX wel is omdat daar geen glitching aan te pas komt
[ Voor 72% gewijzigd door schumi2004 op 04-11-2013 20:00 ]
eerste keer LSC inrijden auto ander kleurtje geven dan eruit gaan even wachten word het spel gesaved dan terug erin en sell
Ach ja, ik wou graag die tank maar had maar 2,4 miljoen, dus dacht ik ik glitch er ff een 1 á 2 miljoen bij zodat ik weer ff vooruit kan. Maar toen wilde ik ook een airport bus (wie weet wanneer ik 16 man mee moet nemenschumi2004 schreef op maandag 04 november 2013 @ 19:59:
8 mil!!! Ik denk doe bescheiden, net geen miljoen
[...]
Nu nog een dupe uitleg. Ga ik die eens proberen
Toen ik daar mee klaar was kwam ik ook nog tot de ontdekking dat m'n garage nog niet vol was, dus moest ik nog uit een aantal klasses een auto kopen en tunen dus had ik nog wat extra's nodig, en tja, een mens wil ook wat achter de hand houden dus vandaar dat ik wat langer door ging
Multi (easy mode):schumi2004 schreef op maandag 04 november 2013 @ 19:59:
Nu nog een dupe uitleg. Ga ik die eens proberen
Join iemand met een max-tuned sellable auto (Buffalo ~100k, Sultan 95k etc). Ga in passenger seat zitten en start willekeurige Phone mission (gerald of simeon zijn vaak makkelijk). Start missie solo, in de missie spawn jij met de auto van die persoon. Rij naar je garage (weet waar je huis woont), parkeer en fail/finish/quit mission. Repeat till full
Solo (duurt wat langer)
In je garage een maxed-tuned (zie bovne). Jat/koop cheap-ass auto, ga naar LSC en track/verzeker em. Ga naar je garage, ga naar binnen, stap weer in en naar buiten. Blaas je auto op, ga naar binnen. Bel nu met je verzekering, laat scherm op auto selectie staan (cheap-ass auto). Stap in je maxed-tuned auto, geef gas en je krijgt exit animation, menu verdwijnt. Scherm komt terug, ook menu, meteen kiezen. Eenmaal buiten, meteen weer naar binnen en je maxed zal op andere plek staan. Change nu de sessie, heb je 2 auto's in je garage (1 insured, andere niet insured). Repeat till full
Deze truc wordt ook gebruikt om non-storable auto's te verzekering, werkt precies hetzelfde.
[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 04-11-2013 22:34 ]
Verwijderd
Echter zag ik in de freeroom zo enorm veel spelers de LSC in rijden en de sessie verlaten dat ik nieuwsgierig werd.
Ondanks het slimmigheidje loop je uiteraard het risico op een reset. Ik zelf denk dat er zo ongelooflijk veel spelers dit uithalen dat ze alleen de "overdreven" glitchers eruit zullen halen.
Zojuist sprak ik een jongen die meer dan een miljard op ze rekening had staan, dit heeft ie echter niet zelf gedaan maar gestort gekregen door een hacker zonder er naar te vragen (paar tweakers kregen 1,5 milj volgens mij).
Denk dat 1 miljard meer opvalt tussen alle online spelers dan een paar miljoen. Ik hoop na de patch nog te kunnen genieten van mijn 9 miljoen:)
Ik heb dit gelijk maar even geprobeerd! Misschien niet helemaal netjes, maar (zonder te vragen) met Piele zijn Buffelo. Wat een beest!SinergyX schreef op maandag 04 november 2013 @ 22:33:
[...]
Multi (easy mode):
Join iemand met een max-tuned sellable auto (Buffalo ~100k, Sultan 95k etc). Ga in passenger seat zitten en start willekeurige Phone mission (gerald of simeon zijn vaak makkelijk). Start missie solo, in de missie spawn jij met de auto van die persoon. Rij naar je garage (weet waar je huis woont), parkeer en fail/finish/quit mission. Repeat till full.
En maakt het nog uit of het een supercar of goedkope bak is, kan je die supercar dan wel verkopen dat soort dingen?
[ Voor 38% gewijzigd door dawauz op 05-11-2013 07:29 . Reden: vraag iets uitgebreid na enig nadenkwerk ]
XboX live : DaWauZ
Nopedawauz schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 07:09:
die van synergy lijkt me het meeste save, maar is die andere speler uiteindelijk niet zijn auto kwijt o.i.d. ?
Het spawn systeem van jobs maakt namelijk een kopie van de autio waar je op dat moment inzit,
Gisteren met een maat wat lopen keten in een pulbic
Een kill was echt op het randje, hij ging met de auto LSC in maar nog net voor de animatie begon had ik hem in zijn achterhoofd
Wel nice trouwens dat je het geld voor de mercenaries geruggestort krijgt als ze de target niet te pakken krijgen
Er was een knakker met een bounty in een sportwagen maarja onze partyvan hield dat niet bij, dus hij reed nog net op tij zijn huis in. Wij hadden toen al de politie achter ons aan en die stonden voor zjin garage. Mijn maat had wat stickies gegooid op die cops en laat die ontploffen terwijl wij wegrijden. Nou was die gast met die bounty dus precies op dat moment zijn garage aan het uitrijden
Is er iiemand op de xbox vanavond van wie ik een tank zou mogen lenen

BounceCloud schreef op maandag 04 november 2013 @ 12:00:
[...]
R* is de mogelijkheid aan het onderzoeken. Vanaf level 28 t/m 42 spawnt hij nog wel bij Merryweather, maar vanaf >42 nergens meer. Dan heb je dus een speler van level 21-28 nodig om hem erbij te laten spawnen.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website
Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.