Acties:
  • 0 Henk 'm!
MuFFIN 007 schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 15:25:
Het leuke aan die RE-7B is wel dat 'ie behoorlijk goed lijkt op een Le Mans racer (Audi of Porsche). De meeste andere vind ik ook niks, alleen de Audi is inderdaad wel aardig (vooral aan de voorkant) en dat kleine bommetje.
Maar ze hebben die ronding rond de cockpit dom uitgewerkt, alle LMP's uit die tijd (Mazda 787B, Porsche 962C, Jag XJR12 of Toyota 88CV) hebben vlakke zijkanten, dat hadden ze ook gewoon moeten houden.

Afbeeldingslocatie: http://www.v6399.com/uploads/pictures/2016/07/0-QIZRe8.jpg
Hier zie je duidelijk die vage ronding rond de deuren, hadden ze niet moeten doen.
En het geluid.. tja, kijk filmpje hierboven maar zoals dat ding hoort te klinken, hadden ze van mij part geluid van de Feltzer kunnen pakken.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuFFIN 007
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-09 01:08
SinergyX schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 19:19:
[...]

Maar ze hebben die ronding rond de cockpit dom uitgewerkt, alle LMP's uit die tijd (Mazda 787B, Porsche 962C, Jag XJR12 of Toyota 88CV) hebben vlakke zijkanten, dat hadden ze ook gewoon moeten houden.

[afbeelding]
Hier zie je duidelijk die vage ronding rond de deuren, hadden ze niet moeten doen.
En het geluid.. tja, kijk filmpje hierboven maar zoals dat ding hoort te klinken, hadden ze van mij part geluid van de Feltzer kunnen pakken.
Ja 't geluid is bagger. Maar dat is wel vaker zo helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 11:57
Als er niet gebeukt wordt zijn de races geweldig. Wel jammer dat in de ronde buizen de camera af en toe niet wil meewerken en alle kanten op gaat. :P

Onderstaande video gisteren als test opgenomen. YouTube heeft er met zijn compressie wel een puinhoop van gemaakt helaas.

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 03-10 21:26
Uffeltje schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 11:52:
Als er niet gebeukt wordt zijn de races geweldig. Wel jammer dat in de ronde buizen de camera af en toe niet wil meewerken en alle kanten op gaat. :P

Onderstaande video gisteren als test opgenomen. YouTube heeft er met zijn compressie wel een puinhoop van gemaakt helaas.

[video]
Catchup stond aan zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuFFIN 007
Valt mij ook op dat er op sommige plaatsen forse FPS drops in zitten. Die buizen lopen niet heel lekker, maar er is ook een plek waar je op topsnelheid een tunnel inschiet wat bij mij voor een grote tik zorgt. Zelfde bij de CEO offices, maar dat is al sinds de vorige update. Zou ook CPU bound kunnen zijn, nog niet uitgezocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Even een vraagje als een noob in GTA V online:
- Voordat ik 20> spelers online kan zien in een lobby, moet ik mijn DMZ open zetten.
Welke poorten worden er gebruikt voor deze mode (PC)?
Zie op de Rockstar-site helaas enkel de console info staan en ik wil geen onnodige poorten openen.

- Hoe kan ik bijvoorbeeld een vliegtuig of heli vinden? Is het mogelijk om te navigeren?

Thanks. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RacerBas
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 03-07 13:39
HollowGamer schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 12:38:
Even een vraagje als een noob in GTA V online:
- Voordat ik 20> spelers online kan zien in een lobby, moet ik mijn DMZ open zetten.
Welke poorten worden er gebruikt voor deze mode (PC)?
Zie op de Rockstar-site helaas enkel de console info staan en ik wil geen onnodige poorten openen.

- Hoe kan ik bijvoorbeeld een vliegtuig of heli vinden? Is het mogelijk om te navigeren?

Thanks. :)
Als je UPNP aan hebt staan zou het gewoon moeten werken, ik heb zelf met de hand geen poorten open moeten zetten.

Heli's en vliegtuigen kan je het makkelijkst vinden op het vliegveld helemaal onderaan de map. rond het meer in het midden van de map zitten ook 2 vliegvelden. Doe als je tijd hebt de flight course in de buurt van het vliegveld onderaan de map, hier krijg je best veel geld voor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Had gisteren nog dat fiat ding gekocht, meteen weer verkocht, dat ding wil iets te graag spinnen in de bochten, jammer want ziet er best stoer uit.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuFFIN 007
RacerBas schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 12:49:
[...]

Als je UPNP aan hebt staan zou het gewoon moeten werken, ik heb zelf met de hand geen poorten open moeten zetten.

Heli's en vliegtuigen kan je het makkelijkst vinden op het vliegveld helemaal onderaan de map. rond het meer in het midden van de map zitten ook 2 vliegvelden. Doe als je tijd hebt de flight course in de buurt van het vliegveld onderaan de map, hier krijg je best veel geld voor ;)
Best veel geld? Over welke missies / jobs heb je het nu? Gaat over Online toch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RacerBas
MuFFIN 007 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 17:19:
[...]

Best veel geld? Over welke missies / jobs heb je het nu? Gaat over Online toch..
Flight school heet het (sorry mijn fout), en ja dat is in online.

http://gta.wikia.com/wiki/Flight_School
als je die missies daarvan doet krijg je met gemak een half miljoen

[ Voor 3% gewijzigd door RacerBas op 14-07-2016 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
zoveel? ik heb er een paar gedaan, maar kreeg steeds maar een paar honderd of een paar duizend.

vraagje, wat is het hoogste aantal drops met een plane dat je kunt hebben voor de crate delivery? Ik had vandaag 2 vliegtuigjes en 20 drops met een klein warehouse. Had aan het einde maar iets van 6 minuten over door het grote gebied dat ik 3 keer moest vliegen. (inclusief buzzard om alle vijandelijke heli's neer te knallen) als ik dan nog een derde vliegtuig had moeten doen was ik meerdere minuten tekort gekomen.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trevor schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 17:38:
zoveel? ik heb er een paar gedaan, maar kreeg steeds maar een paar honderd of een paar duizend.

vraagje, wat is het hoogste aantal drops met een plane dat je kunt hebben voor de crate delivery? Ik had vandaag 2 vliegtuigjes en 20 drops met een klein warehouse. Had aan het einde maar iets van 6 minuten over door het grote gebied dat ik 3 keer moest vliegen. (inclusief buzzard om alle vijandelijke heli's neer te knallen) als ik dan nog een derde vliegtuig had moeten doen was ik meerdere minuten tekort gekomen.
Is natuurlijk ook de bedoeling bij grotere sales wat slaafj.. medewerkers in dienst te nemen die voor je gaan vliegen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik doe alles solo :)

sessie leegmaken en lekker relaxed kratjes halen en wegbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuFFIN 007
Is toch oersaai, levert ook nog eens weinig op.. Probeer t vaak met een ander iemand te doen..

EDIT: Zojuist ook flightschool even geprobeerd, is inderdaad leuke bijverdienste. Is met regulier toetsenbord en muis wel heel moeilijk om overal goud te halen, misschien wel onmogelijk. Dus heb op paar goud, meeste zilver, en één brons. Denk dat het ongeveer 200k opgeleverd heeft bij elkaar, inclusief een aantal verbeterpogingen van brons naar zilver.

[ Voor 65% gewijzigd door MuFFIN 007 op 15-07-2016 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 25-09 13:35
Op GTA Wikia staat dat je 18.600 per Golden medal haalt:
" The player will unlock the Elitas T-shirt after completing all 10 lessons with at least a bronze medal, and will earn $18,600 if each lesson is completed with a gold medal. If the player's first completion of each of the 10 lessons earns a gold medal, they will receive a combined maximum total of 13,950 RP and $232,500, making Flight School one of the most potentially lucrative activities available online. "

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ok danke, dan maak ik dat straks eens af. Moet vrij snel gaan want vliegen is het meeste wat ik doe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuFFIN 007
Verkijk je er niet op, was ook al Ace in vliegen maar heb een aantal meerdere keren moeten proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Klopt, moet nu die laag vliegen doen. Voor goud is dat best pittig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuFFIN 007
Klopt, vind die Besra ook niet fijn. Heel snel, waardoor je behoorlijk vaak crasht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
je moet sowieso niet gasgeven, en ik doe het landingsgestel uit waardoor je nog trager wordt... maar wel iets sneller crasht weer. Morgen eens kijken of ik er wel doorheen kom:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuFFIN 007
In die missie met de 30 vlaggen kom ik ook niet verder dan brons..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuFFIN 007
Vraag over de heist gear: welke outfits geven een bonus? Ook de Team Heavy suits?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 06-10 22:43
De modders op PC zijn weer aan het terugkomen. Zojuist ene speler met de naam Castiel met oa:
- Godmode.
- Teleporting over de hele map.
- Opblazen van willekeurige spelers.

Helaas geen geldzakken :9

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Racing_Reporter
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06-10 10:51

Racing_Reporter

Contentmaker

Sir_Hendro schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 11:56:
De modders op PC zijn weer aan het terugkomen. Zojuist ene speler met de naam Castiel met oa:
- Godmode.
- Teleporting over de hele map.
- Opblazen van willekeurige spelers.

Helaas geen geldzakken :9
Precies wat we dus niet nodig hadden, alleen dat laatste :+

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuFFIN 007
De car duplication glitch is dan wel weer prachtig :D

Oh, ben nog steeds op zoek naar antwoord over de Team Heavy heist gear, of deze nu ook de bonussen geven of niet..

[ Voor 52% gewijzigd door MuFFIN 007 op 16-07-2016 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
MuFFIN 007 schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 21:46:

Oh, ben nog steeds op zoek naar antwoord over de Team Heavy heist gear, of deze nu ook de bonussen geven of niet..
Hoe werkt die ook alweer

Op je vraag weet ik het antwoord helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MuFFIN 007 schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 21:46:

Je bedoelt die armored outfit? Die geeft dacht 50% damage reduction, maar je loopt wel 50% langzamer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RacerBas
rwbk schreef op maandag 18 juli 2016 @ 11:45:
[...]

Hoe werkt die ook alweer
Ben ik ook wel benieuwd naar want de prijzen worden steeds gekker en hoger....

En de Armor geeft inderdaad een damage reduction van 50%, maar je loopt inderdaad wel iets langzamer (maar geen 50% hoor)

[ Voor 21% gewijzigd door RacerBas op 18-07-2016 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
Re_7b eventjes gekocht. Rijd echt heerlijk. Lekker snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuFFIN 007
Voor de glitch zoeken op Next Gen Dupe Glitch. Is een topic over op Sevensins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Prijzen gaan echt nergens meer over :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
MuFFIN 007 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 16:20:
Voor de glitch zoeken op Next Gen Dupe Glitch. Is een topic over op Sevensins.
werken helaas niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saynod
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-12-2022
MuFFIN 007 schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 02:04:
Vraag over de heist gear: welke outfits geven een bonus? Ook de Team Heavy suits?
Met heavy heist gear krijg je maar de helft van de damage. De bulletproofhelmet kan 3 rechte headshots opvangen voordat je neer gaat. Het is niet zozeer dat je een bonus ontvangt maar je bent meer beschermt.
Een must als je je meer wilt gaan bezighouden met Heists.
Team heavy outfits doen niets speciaal en is louter voor de show.
Strength en stamina spelen ook een grote rol. Hoe meer strength hoe beter je klappen en valpartijen kan opvangen en met meer stamina raak je niet zo snel buiten adem met lopen.
Je mag gerust een keertje met mij mee komen :) , ik doe vooral heists en dan nog vooral de Pacific voor het geld natuurlijk >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Uffeltje
Klopt helemaal. Nog een kleine toevoeging: des te hoger je rank is, des te meer armor kan je meenemen, tot een maximum van tien bij rank 135.

Nog een nasty glitch: door de RE-7B uit te rusten met standaard wielen, Carbon spoiler en laagste suspension wordt hij enorm snel. De overige tuning mag zoals je zelf wilt.

[ Voor 38% gewijzigd door Uffeltje op 18-07-2016 21:56 ]

YouTube

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MuFFIN 007
Saynod schreef op maandag 18 juli 2016 @ 19:06:
[...]

Met heavy heist gear krijg je maar de helft van de damage. De bulletproofhelmet kan 3 rechte headshots opvangen voordat je neer gaat. Het is niet zozeer dat je een bonus ontvangt maar je bent meer beschermt.
Een must als je je meer wilt gaan bezighouden met Heists.
Team heavy outfits doen niets speciaal en is louter voor de show.
Strength en stamina spelen ook een grote rol. Hoe meer strength hoe beter je klappen en valpartijen kan opvangen en met meer stamina raak je niet zo snel buiten adem met lopen.
Je mag gerust een keertje met mij mee komen :) , ik doe vooral heists en dan nog vooral de Pacific voor het geld natuurlijk >:)
Hm, interessant. Dan toch de Team Heavy gear maar inruilen voor iets wat niet alleen 'cosmetisch' is. Zit je op PC? Mag me wil inviten, vind het prima om af en toe mee te doen. Ben ook nog op zoek naar een écht goed team voor de CM challenge maar dat valt nog niet mee.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Die Cliffhanger vind ik wel leuk, prima voor de motormeet in augustus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
Die Lynx van 1,7 miljoen blijkt nu een nog slechtere aankoop te zijn. 8)7 Ben blij dat ik dit filmpje even heb afgewacht.

De Drift Tampa heb ik dan wel gekocht, maar meer omdat het gewoon een vette wagen is. :)

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRicolaa10
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11:22
Sinds de update naar de Cunning Stunts heel vaak disconnects, ook tijdens de race. Iemand een idee dit op te lossen?

DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRicolaa10
PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Didyoumeetmax?
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-01 17:29
Als je missies en races wilt doen kun je starten in een invite only sessie. Dat helpt wel met instabiele connecties. Als je in freeroam wilt.... geen idee. Ik heb eigenlijk standaard dat ik gekickt wordt uit online na het starten van het spel. Meestal binnen een minuut of 5. Als ik dan vanuit singleplayer opnieuw naar online ga dan blijft het meestal wel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Drift tampa is gaaf. Rijdt leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuFFIN 007
Pannekoek81 schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 22:22:
Drift tampa is gaaf. Rijdt leuk.
Vindt de bodykit net wat te voor het mooie. Zit de gewone Tampa nu ook in GTA Online of niet? Zat wel GTA IV namelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MuFFIN 007 schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 00:38:
[...]

Vindt de bodykit net wat te voor het mooie. Zit de gewone Tampa nu ook in GTA Online of niet? Zat wel GTA IV namelijk..
De gewone was al enige tijd verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MuFFIN 007 schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 00:38:
[...]

Bodykit is zo fout als wat :Y Ik heb de standaard velg in goud gespoten. Wilde wel de slicks eronder houden voor het idee.

Die is er al een tijdje. De gewone Tampa valt trouwens in de Muscle categorie. De drift versie in de sports.

Mijne lijkt hierop maar dan met gouden velgen
Afbeeldingslocatie: https://vignette3.wikia.nocookie.net/gtawiki/images/5/51/DriftTampa-GTAO-front.png/revision/latest?cb=20160712123654

[ Voor 16% gewijzigd door Pannekoek81 op 20-07-2016 07:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRicolaa10
Niemand een oplossing? Erg frustrerend dat het bij mij sinds de laatste update zo slecht werkt. Heb m'n modem al een keer gereset, GTA opgestart als administrator (weet niet of dat helpt). Zouden de poorten open zetten helpen?

[ Voor 22% gewijzigd door TheRicolaa10 op 20-07-2016 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12:12
TheRicolaa10 schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 13:19:
[...]

Niemand een oplossing? Erg frustrerend dat het bij mij sinds de laatste update zo slecht werkt. Heb m'n modem al een keer gereset, GTA opgestart als administrator (weet niet of dat helpt). Zouden de poorten open zetten helpen?
Google dns?

8.8.8.8
8.8.4.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntonTH4Dutch
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Helpt niet :/ Bij míj niet in elk geval.
Net als de andere zogenaamde oplossingen die Rukstar heeft.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-10 09:35

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Ik knijp mijn verbinding ivm CEO missions. Ik heb niet vaak last van disconnects. Echter zodra ik geen limiter aan heb staan en in een grotere lobby zit dan klapt hij er wel eens uit, Niet schrikbarend. Kijk eens na wat je bandbreedte verbruik is. Knijp de verbinding eens. Stappen die je kunt proberen.

Wat betreft de drift tampa. Ik hou van het lompe aan die auto. Eigenlijk zou hij in de muscle class moeten vallen. Dit is ook de enige muscle car die een turbo kan hebben. Geluid is geweldig en je kunt hem met wat oefenen leuk rondsmijten. Had gisteren een passagiere die het toch te eng vond op het vliegveld. Die stapte uit begon te rennen en te gillen.... Gelijk uit haar lijden verlost. :X Ohw... Met regen op de standaard banden is hij nog leuker >:)

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
Iemand enig idee hoe ik aan een gratis Marshall Ireland kom? Ik zag hem ineens bij mijn pegasus lijst staan en heb hem nog nooit aangeschaft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntonTH4Dutch
  • Niet online
MR_VIPER schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 13:14:
Ik knijp mijn verbinding ivm CEO missions. Ik heb niet vaak last van disconnects. Echter zodra ik geen limiter aan heb staan en in een grotere lobby zit dan klapt hij er wel eens uit, Niet schrikbarend. Kijk eens na wat je bandbreedte verbruik is. Knijp de verbinding eens. Stappen die je kunt proberen.
Al dergelijke dingen al geprobeerd, net als al die andere stappen op https://support.rockstarg.../en-us/articles/200525767.
Ik weet echt wel waar ik het over heb, en/maar helpen doet het allemaal geen ene moer bij mij en ik ben lang niet de enige.
En het klopt dat limiten goed werkt... om joiners te voorkomen bij o.a. CEO missions. Maar dat is het probleem ook niet. Limiten heeft verder ook geen enkel voordeel, verbinding afknijpen werkt zeker niet om dc's te voorkomen in public sessions. Nogmaals bij mij in elk geval niet (en ook hier lang niet de enige).

[ Voor 5% gewijzigd door AntonTH4Dutch op 21-07-2016 21:50 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Uffeltje
Vanmorgen een mooie win streak met stunt races gehad, volgens mij 5 of 6 achter elkaar met telkens 10+ personen. Ze werden het zat en probeerden met met een 15 seconde last place destroy instelling te stoppen.

Glorieus mislukt. :P

[ Voor 2% gewijzigd door Uffeltje op 22-07-2016 11:51 . Reden: Typo ]

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-10 13:09
Het ging een tijdje goed, maar nu is online onspeelbaar geworden. Ben ik de enige die merkt dat de stabiliteit na de update stukken minder is na de DLC? Mensen die op hetzelfde moment de lobby verlaten, blijkbaar kan ik geen custom made missies meer vinden en als ik dan in een missie zit dan zit er zwaar lag op of glitcht het. Het is alsof mijn PS4 het maar amper aan kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuFFIN 007
Bij mij loopt de lobby ook vaak leeg hoor, zit ik ineens alleen in de sessie. Ga dan vaak maar wat nuttigs doen voor ceo spul / car glitch / daily objectives.

Mbt die drift Tampa: met nat weer zal het wel een drama zijn ja. Persoonlijk vind ik het vreselijk irritant als een auto dan doorspint en niet wegkomt, ben in zo'n situatie al vaak afgeknald door de politie dus heb liever wat meer grip. En als je keer de heuvels in vlucht helpt het ook niet bepaald..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntonTH4Dutch
  • Niet online
Le Enfant! schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 00:01:
Mensen die op hetzelfde moment de lobby verlaten
Dat is dus het probleem, alleen ben je dan zelf degene die de sessie (onvrijwillig) verlaat... iedereen ziet jou dus weggaan.
En welk platform maakt blijkbaar niks uit, op de PC is het dus 't zelfde verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemJWZ
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 06-08 11:18
Als er eventueel mensen zin hebben om te komen racen kun je mij joinen AwesomenezzNL. Ik ben samen t met Uffeltje en nog een paar andere crewleden, dus als je tijd en zin hebt kun je meedoen met de stunt races.

Hi !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
WillemJWZ schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 11:11:
Als er eventueel mensen zin hebben om te komen racen kun je mij joinen AwesomenezzNL. Ik ben samen t met Uffeltje en nog een paar andere crewleden, dus als je tijd en zin hebt kun je meedoen met de stunt races.
en Jeroenrwbk :D races gaan wel lekker:O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheRicolaa10
Tot nog toe een toffe dlc, vermaak me buiten die disconnects er wel mee. Wel jammer is dat glitchen met die motors, kwam vandaag deze gif tegen.

[Video: https://gfycat.com/VeneratedCalmGelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
TheRicolaa10 schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 18:58:
Tot nog toe een toffe dlc, vermaak me buiten die disconnects er wel mee. Wel jammer is dat glitchen met die motors, kwam vandaag deze gif tegen.

[video]
Meh die valt wel mee. Die Re_7b glitch is nasty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Didyoumeetmax?
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-01 17:29
Ik heb een andere glitch gezien waarbij de nr 2 en nr3 soms tot 60k verdienen waar de nr1 het met een schamele 21k moet doen bij de overwinning in een race (volle sessie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Didyoumeetmax? schreef op zondag 24 juli 2016 @ 16:50:
Ik heb een andere glitch gezien waarbij de nr 2 en nr3 soms tot 60k verdienen waar de nr1 het met een schamele 21k moet doen bij de overwinning in een race (volle sessie).
Hmm dat heb ik dan helemaal aan het begin al een keer gehad denk ik. Uit het niets liep een sessie van 4 man helemaal vol en ik werd makkelijk eerste en zag ook het "overwinningsfilmpje", maar er stond looser i.p.v. winner. Daarna niet meer gespeeld dus kan zijn dat het heel logisch is :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gisteren een aantal nieuwe races erbij gekomen en een aantal auto's

MTL Dune 1.3M
Afbeeldingslocatie: https://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/s--zG_WOb3---/c_fit,fl_progressive,q_80,w_636/ewxlcdxrurgyfwrzcr5m.png

Vapid Contender 250K
Afbeeldingslocatie: https://vignette3.wikia.nocookie.net/gtawiki/images/b/b8/ContenderA-GTAO-front.png/revision/latest?cb=20160712124025

Buffalo Sprunk
Afbeeldingslocatie: https://vignette4.wikia.nocookie.net/gtawiki/images/3/34/SprunkBuffalo-GTAVPC-front.png/revision/latest?cb=20150529175841

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Laatst online: 06-10 22:43
Die vrachtwagen vind ik wel cool :9

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ja ik ook, alleen zo jammer dat het een pegasus voertuig is. Afgezien van mijn Buzzard bestel ik die echt veel te weinig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Die vrachtwagen is natuurlijk weer veel te duur, die Vapid Contender heb wel meteen aangeschaft. Leuke SUV en lekker snel ook. Jammer alleen dat er niks te customizen valt. Dat valt sowieso tegen met al de recent gereleasde auto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 06-10 20:39
Gisteren weer even zitten racen, erg vermakelijke DLC! Moet ook nog steeds een heist doen maar heb het spel zo lang niet gespeeld dat er een flinke drempel is. Ook even opgezocht welke auto ik nou kwijt ben, de Entity XF is uit mijn garage verdwenen. Die was evenveel waard als de rest van mijn auto's bij elkaar... Hij was verzekerd maar toen ik hem vorige week uit de garage haalde na lange tijd niet gespeeld te hebben is hij dus spoorloos verdwenen...

Die vrachtwagen is wel erg dik maar past dus niet in je garage? Dat valt wel tegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
Trevor schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 09:12:
Ja ik ook, alleen zo jammer dat het een pegasus voertuig is. Afgezien van mijn Buzzard bestel ik die echt veel te weinig.
DigitalError schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 09:20:
Die vrachtwagen is natuurlijk weer veel te duur, die Vapid Contender heb wel meteen aangeschaft. Leuke SUV en lekker snel ook. Jammer alleen dat er niks te customizen valt. Dat valt sowieso tegen met al de recent gereleasde auto's.
Sir_Hendro schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 09:07:
Die vrachtwagen vind ik wel cool :9
Je hoeft die truck trouwens niet te kopen, scheelt je hoop centjes. Aangezien het een pegasus vehicle is kan je hem niet upgraden of uberhaupt aanpassen op de livery na. In offroad races kan je deze truck gewoon kiezen, ook als je hem niet gekocht hebt. Enige reden waarom iemand dit moet kopen als je er in free roam mee wilt rijden. Bespaar je zelf dus die 1.3m$ ;)
Beltoni schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 10:13:
Gisteren weer even zitten racen, erg vermakelijke DLC! Moet ook nog steeds een heist doen maar heb het spel zo lang niet gespeeld dat er een flinke drempel is. Ook even opgezocht welke auto ik nou kwijt ben, de Entity XF is uit mijn garage verdwenen. Die was evenveel waard als de rest van mijn auto's bij elkaar... Hij was verzekerd maar toen ik hem vorige week uit de garage haalde na lange tijd niet gespeeld te hebben is hij dus spoorloos verdwenen...

Die vrachtwagen is wel erg dik maar past dus niet in je garage? Dat valt wel tegen.
Mors Insurance al gebeld? Wellicht dat iemand hem heeft opgeblazen.

[ Voor 24% gewijzigd door Xant0r op 27-07-2016 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Xant0r schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 15:06:

[...]

Mors Insurance al gebeld? Wellicht dat iemand hem heeft opgeblazen.
Dat was het eerste wat ik probeerde. Had het spel maanden niet aangeraakt, misschien had dat er iets mee te maken. Heb bij Rockstar een ticket aangemaakt, ben benieuwd... Bij een goedkopere auto zou ik me niet zo'n zorgen maken maar dit is met afstand mijn snelste wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07:37
Beltoni schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 16:54:
[...]

Dat was het eerste wat ik probeerde. Had het spel maanden niet aangeraakt, misschien had dat er iets mee te maken. Heb bij Rockstar een ticket aangemaakt, ben benieuwd... Bij een goedkopere auto zou ik me niet zo'n zorgen maken maar dit is met afstand mijn snelste wagen.
Dat zou er heel veel mee te maken kunnen hebben. Als je auto kapot is en je belt de verzekering niet, dan wordt je auto na een bepaalde tijd gesloopt. Weet alleen niet of die tijd ook doorloopt als je offline bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Je zou ook nog eens kunnen kijken if die bij de impound staat eventueel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Trevor schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 17:34:
Je zou ook nog eens kunnen kijken if die bij de impound staat eventueel.
Als een auto bij de impound staat dan blijft er toch ook een plek gereserveerd in je garage? Ga wel even kijken.

Weet iemand nog een snelle manier om geld te verdienen. Ik ben echt zo goed als broke en wil nog wel het een en ander kopen. De Cunning Stunts boost is wel lekker. 60K winnen met een race voelt goed, helaas lukt dat niet altijd met een volle lobby...

Misschien ook maar eens een heist proberen, heb dat helemaal nog niet gedaan... Wil eigenlijk niemand lastig vallen met mijn onkunde :+

Edit: Log net in op GTA en krijg de melding dat Rockstar Game Services mij $895.000 heeft teruggegeven. Helaas ingame maar toch niet verkeerd :D Even kijken welke hypercar ik daar voor kan halen.

[ Voor 33% gewijzigd door Beltoni op 28-07-2016 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-09 09:10
zijn er nog veel pc spelers hier op tweakers ? ik speel nu steeds in mn eentje maar het is leuker om met meerdere samen te spelen .

[ Voor 6% gewijzigd door taker1987 op 28-07-2016 14:06 ]

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beltoni schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 10:53:
Edit: Log net in op GTA en krijg de melding dat Rockstar Game Services mij $895.000 heeft teruggegeven. Helaas ingame maar toch niet verkeerd :D Even kijken welke hypercar ik daar voor kan halen.
Voor 900k? Bijna niets, zéker niet die nieuwe autos :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saynod
Beltoni schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 10:53:
[...]

Als een auto bij de impound staat dan blijft er toch ook een plek gereserveerd in je garage? Ga wel even kijken.

Weet iemand nog een snelle manier om geld te verdienen. Ik ben echt zo goed als broke en wil nog wel het een en ander kopen. De Cunning Stunts boost is wel lekker. 60K winnen met een race voelt goed, helaas lukt dat niet altijd met een volle lobby...

Misschien ook maar eens een heist proberen, heb dat helemaal nog niet gedaan... Wil eigenlijk niemand lastig vallen met mijn onkunde :+

Als je hulp nodig heb met heisten mag je me altijd wel porren hoor. Ik doe bijna niets anders ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntonTH4Dutch
  • Niet online
Saynod schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 14:45:
Als je hulp nodig heb met heisten mag je me altijd wel porren hoor. Ik doe bijna niets anders ;)
Weet er alles van ;)
Ik heist ook veel, met name het laatste deel van de laatste heist.
Inclusief eh.. "financieel aantrekkelijke manier" (maar wel legaal).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
SinergyX schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 14:38:
[...]

Voor 900k? Bijna niets, zéker niet die nieuwe autos :P
Ach, aangezien ik nog geen 100k had is het wel een aardige verbetering. Eerst maar eens rustig kijken wat ik ga halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saynod
taker1987 schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 14:06:
zijn er nog veel pc spelers hier op tweakers ? ik speel nu steeds in mn eentje maar het is leuker om met meerdere samen te spelen .
PC spelers zijn nog alom aanwezig. Als je het goed vindt maak ik je lid van de Tweakerspc crew, vindt
je makkelijker tweakers. Ben je alvast uitgenodigd voor ons volgende feestje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the squaler1
  • Laatst online: 26-09 18:58
taker1987 schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 14:06:
Ik ben ook met regelmaat actief.
Dus als je hulp nodig met een heists of als je wilt doen en ben online mag je me altijd uitnodigen.

Mijn socialclub naam = thesqualer.
Saynod schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 16:04:
[...]

PC spelers zijn nog alom aanwezig. Als je het goed vindt maak ik je lid van de Tweakerspc crew, vindt
Wat is het volgende feestje en voor wanneer staat ie gepland?
Wat ik las was dat de vorige "de beachparty" erg gezellig was.
Dus als ik kan lijkt het me leuk om te doen

CM SL600M | MSI MPG Z390 PRO CARBON & RTX2080TI GAMING X TRIO | CORSAIR 115i PRO & CORSAIR RGB PRO 16GB 3200DDR4 & HX750V2 | INTEL I9 9900K & 660P 512GB & 1TB | LOGITECH G910 & G502 | RAZER NARI ULTIMATE | TEUFEL CONCEPT 2.1 | LG 27UK850

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Saynod
the squaler1 schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 16:25:
[...]

Ik ben ook met regelmaat actief.
Dus als je hulp nodig met een heists of als je wilt doen en ben online mag je me altijd uitnodigen.

Mijn socialclub naam = thesqualer.

[...]

Wat is het volgende feestje en voor wanneer staat ie gepland?
Wat ik las was dat de vorige "de beachparty" erg gezellig was.
Dus als ik kan lijkt het me leuk om te doen
Moet nog vastgelegd worden. Waarschijnlijk eind augustus, begin september, als de vakantie op z'n einde loopt. Gaan we een toertje met de moto doen :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
Saynod schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 16:04:
[...]

jah is goed :*) social club is taker-mart geloof ik :)

[ Voor 5% gewijzigd door taker1987 op 28-07-2016 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the squaler1
Saynod schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 16:36:
[...]

Moet nog vastgelegd worden. Waarschijnlijk eind augustus, begin september, als de vakantie op z'n einde loopt. Gaan we een toertje met de moto doen :P .
Klinkt gezellig zie de datum wel verschijnen.
Heb ik tevens ook nog mooi de tijd om me motorskills te trainen :X :P

CM SL600M | MSI MPG Z390 PRO CARBON & RTX2080TI GAMING X TRIO | CORSAIR 115i PRO & CORSAIR RGB PRO 16GB 3200DDR4 & HX750V2 | INTEL I9 9900K & 660P 512GB & 1TB | LOGITECH G910 & G502 | RAZER NARI ULTIMATE | TEUFEL CONCEPT 2.1 | LG 27UK850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Zo, iets van voor 7 a 8 miljoen aan auto's van mijn oude eerste karakter verkocht, de RE 7B gekocht.... wtf is die auto snel. Heb nu 2 wat meer door mij gereden races gedaan. on the Goh, van 2:20 naar 2:01, the Commute van 1:46 naar 1:25

In stuntraces moet ik hem nog onder controle krijgen, daar is hij vaak zo snel dat ik dwars van het parcours afvlieg of gewoon ver over de checkpoint heen. Moet echt leren om daar heel erg te matigen met de snelheid of zelfs aan het einde van een ramp de rem even aan te tikken.

Zo even mijn record in criminal records naar beneden rammen :D
/edit:
van 22 nog wat naar 18.7 :D

[ Voor 3% gewijzigd door ArthurMorgan op 29-07-2016 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
Trevor schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 15:16:
Zo, iets van voor 7 a 8 miljoen aan auto's van mijn oude eerste karakter verkocht, de RE 7B gekocht.... wtf is die auto snel. Heb nu 2 wat meer door mij gereden races gedaan. on the Goh, van 2:20 naar 2:01, the Commute van 1:46 naar 1:25

In stuntraces moet ik hem nog onder controle krijgen, daar is hij vaak zo snel dat ik dwars van het parcours afvlieg of gewoon ver over de checkpoint heen. Moet echt leren om daar heel erg te matigen met de snelheid of zelfs aan het einde van een ramp de rem even aan te tikken.

Zo even mijn record in criminal records naar beneden rammen :D
/edit:
van 22 nog wat naar 18.7 :D
Je weet dat die auto bugged is als je hem tuned? Carbon spoiler standaard wielen en laagste wielophanging. Dan kan niemand je bij houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Die settings heb ik ja :)
Had alleen niet verwacht dat het verschil zo groot zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwistedAnimator
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-09 11:50

TwistedAnimator

⧹⧸⧸⧹

Iemand zin on 50 race wins te traden (PS4, 1 lap Criminal Records) lijkt onmogelijk om te winnen in random lobbies, wordt langs alle kanten van de baan gereden of kan simpelweg niet mee met die custom's aangezien ik nog maar lvl39 ben en dus geen geld genoeg heb om miljoenen uit te geven aan upgrades laat staan die autos te kopen.

PSN: TempestKeep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06-10 10:51

Racing_Reporter

Contentmaker

TwistedAnimator schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 20:26:
Iemand zin on 50 race wins te traden (PS4, 1 lap Criminal Records) lijkt onmogelijk om te winnen in random lobbies, wordt langs alle kanten van de baan gereden of kan simpelweg niet mee met die custom's aangezien ik nog maar lvl39 ben en dus geen geld genoeg heb om miljoenen uit te geven aan upgrades laat staan die autos te kopen.

PSN: TempestKeep
Sorry ik had je graag geholpen, buttttttt........... PC :(

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
op de pc heb ik het volgende probleem elke keer als ik gta 5 opstart .

ik kom in de multiplayer en moet elke keer mijn scherm instellingen van 60hz naar 50hz zetten of andersom als ik later weer opnieuw het spel opstart. meer mensen met dit probleem ?

ik draai alles op ultra op een r9 390x 8gb kaart .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nix_R
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-05 14:56
Ik had net iets hele rare bug met mijn auto(Annis Re-7B) tijdens een stunt race. mijn auto versnelde super snel het leek alsof ik permanent slipstream had! weet iemand wat dit is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordKnox
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-09 20:43

LordKnox

Opperbaas.

Waarschijnlijk de Re-7B-glitch. Iets met spoilers en stock wheels en dan heb je meer snelheid.
Heb het zelf nog niet kunnen testen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 06-10 05:20
Overigens denk meldt het even, dit werkt dus echt. (al is het niet altijd handig)

Als ik vooraan sta doe ik het nu altijd en in het midden/achteraan soms, want de kans dat je op je voorganger ramt is groot.
(op de motor ben ik er niet uit of het echt veel winst geeft, icm wheelie)

Dus je doet het volgende in het kort:
  1. Gas geven voor de 3 van de counter opkomt
  2. Gas los bij 1 van de counter
  3. Gas erop bij Go (net als normale boost)
Je merkt duidelijk dat je rapper weg bent, maar pas dus op als er iemand voor je staat.

Verder had ik gisteren een erg goede dag/avond, heb denk ik iets van 10 races gewonnen en kan nu de betere turbo's op mijn auto's zetten.

Nu nog even geld sparen voor de (glitched) Re-7B en de upgrades.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-10 13:09
Hoe snel verdien je eigenlijk het geld terug dat je hebt geïnvesteerd in een office? Ik ben namelijk van plan om een office aan te schaffen, maar ik twijfel nog hoe snel het geld dan terug stroomt als je steeds warehouses vult. Ik wil namelijk graag een jacht kopen en die nieuwe legendary wagens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Wat is een leuke super car? Had altijd de Entity, totdat die verdween. Heb nu 1 miljoen en wil het eigenlijk niet allemaal aan 1 auto uitgeven. Is er geen snelle supercar die iets goedkoper is dan de Entity maar die wel lekker rijdt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the squaler1
Le Enfant! schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 13:17:
Hoe snel verdien je eigenlijk het geld terug dat je hebt geïnvesteerd in een office? Ik ben namelijk van plan om een office aan te schaffen, maar ik twijfel nog hoe snel het geld dan terug stroomt als je steeds warehouses vult. Ik wil namelijk graag een jacht kopen en die nieuwe legendary wagens.
Hangt ervan af.
Ik heb de office gekocht van +/- 2 a 2,5 miljoen en een warehouse van 300.000 geloof ik
Die kan ik vullen met max 16 kratten die om en nabij 250.000 waard zijn.
Het probleem zit hem er echter in dat je dus mensen in je organisatie nodig hebt om hem snel te kunnen vullen. En die heb je ook nodig om de volledige lading in te leveren zeker indien je in een volle lobby zit.

Echter kan je het ook warehouse ook goed in je eentje vullen als je in je eentje in een lobby zit.
Maar het inleveren is altijd een verrassing hoe dat gebeurt.
Zo ben ik er zelf nog steeds niet achter hoe het werkt met dat vliegtuig :? Je moet er boven vliegen en dan?
Het werkt bij niet op een of andere manier of ik doe iets fout :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10:04
the squaler1 schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 14:59:
[...]
Het probleem zit hem er echter in dat je dus mensen in je organisatie nodig hebt om hem snel te kunnen vullen. En die heb je ook nodig om de volledige lading in te leveren zeker indien je in een volle lobby zit.
Klopt het dat die mensen niets krijgen voor het inleveren van de goederen en enkel het X minuten salaris van 5.000,- tot max 10.000,- krijgen?

Want in dat geval is ViP missies doen toch veel gunstiger voor hun. (Met af en toe allemaal een waardevolle auto jatten en verkopen maak je dan het verschil weer goed dat hun een vast salaris krijgen naast het geld van de missies.)

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sato schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 15:30:
[...]

Klopt het dat die mensen niets krijgen voor het inleveren van de goederen en enkel het X minuten salaris van 5.000,- tot max 10.000,- krijgen?

Want in dat geval is ViP missies doen toch veel gunstiger voor hun. (Met af en toe allemaal een waardevolle auto jatten en verkopen maak je dan het verschil weer goed dat hun een vast salaris krijgen naast het geld van de missies.)
dat klopt en VIP missies is inderdaad beter voor je bodyguards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the squaler1
Het was toch zo dat de bodyguards een x% van het inleverbedrag kregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
the squaler1 schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 15:45:
Het was toch zo dat de bodyguards een x% van het inleverbedrag kregen?
veel meer dan 5k heb ik niet gehad hoor, hoe meer stock je als CEO in je warehouse hebt hoe hoger het salaris van de bodyguards is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-10 09:35

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

the squaler1 schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 14:59:
[...]

Hangt ervan af.
Ik heb de office gekocht van +/- 2 a 2,5 miljoen en een warehouse van 300.000 geloof ik
Die kan ik vullen met max 16 kratten die om en nabij 250.000 waard zijn.

Echter kan je het ook warehouse ook goed in je eentje vullen als je in je eentje in een lobby zit.
Maar het inleveren is altijd een verrassing hoe dat gebeurt.
Zo ben ik er zelf nog steeds niet achter hoe het werkt met dat vliegtuig :? Je moet er boven vliegen en dan?
Het werkt bij niet op een of andere manier of ik doe iets fout :|
Wat betreft het vliegtuig. Er boven vliegen en dan (PC?) pijltje naar rechts of naar links op toetsenbord. Dan dropt hij de cargo.

Wat betreft office en warehouse. Ik heb goedkoopste office genomen met de minimale opties (de wapenkluis wel ivm custom weapon wheel). Daarnaast heb ik de grootste warehouse genomen. Ik doe per keer 1 krat. Op deze manier duurt het lang voor je je warehouse vol hebt. Echter de payout is behoorlijk als je het in je 1tje doet. Per krat 2000,- Warehouse vullen (105 kratten ivm 6 specials die er al liggen). 105x2000=210000. Payout bij verkopen in 1 keer +/- 2,2 miljoen. Echter als ik dit soort zaken doe dan knijp ik de verbinding om de lobby zo leeg mogelijk te hebben. Op deze manier is het makkelijker om inkopen te doen en om te verkopen. Het kost je wel behoorlijk wat tijd. Maar als je dit afzet tegen elkaar dan is het wel goed te doen. Ik kan als ik "doorwerk" in een weekend het warehouse vol hebben. Inclusief de cooldown tijd. Echter dan is het puur focussen op kopen.

Het ligt er dus helemaal aan wat je zelf wil en hoe je eea wil oppakken.

Mocht je deze route nemen en je gaat eventueel je verbinding knijpen. Vergeet dan niet om de verbinding weer vol open te zetten als je gaat racen etc. :-) Ik was het laatst al eens vergeten. Gaat dan niet lekker. :X

*empty*

Pagina: 1 ... 140 ... 216 Laatste

Let op:
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website

Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.