Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11:59

Shadow_Agent

Do { Ping } while ( LOL )

The Outlaw schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 16:12:
Als je hoger bent dan level 12 kun je gewoon meespelen. De heist leader zal het geld moeten voorschieten. Als je niet genoeg geld hebt, dan kan het niet. Maar tot 10 Maart gewoon meedoen met de crewactiviteiten en je hebt zo een miljoen of 5 a 6.
Beetje jammer dat ze heists niet wat exclusiever houden, bijvoorbeeld alleen level 100+ ofzo. Vind 12 aan de lage kant persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Shadow_Agent schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 16:16:
[...]

Beetje jammer dat ze heists niet wat exclusiever houden, bijvoorbeeld alleen level 100+ ofzo. Vind 12 aan de lage kant persoonlijk.
Maar 100+ is dan wel weer wat hoog.
Ik ben op de Release van de "next-gen" versie begonnen aan GTA Online en nu iets van lvl65 en er inmiddels wel een beetje klaar mee.

Als ik nu nog door moet tot Lvl 100 om de Heists te spelen dan ga ik dat persoonlijk niet meer doen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:58

ScreamGT

joejoe

The Outlaw schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 16:12:
Als je hoger bent dan level 12 kun je gewoon meespelen. De heist leader zal het geld moeten voorschieten. Als je niet genoeg geld hebt, dan kan het niet. Maar tot 10 Maart gewoon meedoen met de crewactiviteiten en je hebt zo een miljoen of 5 a 6.
Waar haal jij uit dat je het geld zou moeten voorschieten?

Ryzen 7800X3D - MSI 4070 Ti Super - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ScreamGT schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 22:19:
[...]

Waar haal jij uit dat je het geld zou moeten voorschieten?
'Being a heist leader has advantages and disadvantages. On the upside, Lester contacts the leader directly when there’s news of a job and it’s up to the leader to invite players into the crew, assign positions, pick outfits and allocate each player’s cut. On the other hand, the heist leader will need to personally front the set-up costs in order to successfully pull off the heist.'

bron: http://www.ign.com/articles/2014/12/16/grand-theft-auto-5-online-heists-finally-revealed

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-10 16:25
Is de "Car Duplication"-glitch gepatched?
Probeerde het vanavond nog en toen lukte het niet.
Het was wel met een nieuw iemand, dus het kan ook aan mijn uitleg hebben gelegen

[ Voor 64% gewijzigd door CappieL op 24-02-2015 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
The Outlaw schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 22:50:
[...]

'Being a heist leader has advantages and disadvantages. On the upside, Lester contacts the leader directly when there’s news of a job and it’s up to the leader to invite players into the crew, assign positions, pick outfits and allocate each player’s cut. On the other hand, the heist leader will need to personally front the set-up costs in order to successfully pull off the heist.'

bron: http://www.ign.com/articles/2014/12/16/grand-theft-auto-5-online-heists-finally-revealed
Wordt lekker dan als je met randoms zit die ineens leaven. Weg je investering. Of je joined bij een heist leader die alles aan een vriendje geeft en niks aan de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pyrone89 schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 22:57:
[...]

Wordt lekker dan als je met randoms zit die ineens leaven. Weg je investering. Of je joined bij een heist leader die alles aan een vriendje geeft en niks aan de rest.
Ik denk dat R* daar in de komende dagen wel wat meer over zal zeggen. Denk dat meer mensen deze vraag g hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 16:15:

Ben overgestapt naar de PS4 en ben dus helemaal overnieuw begonnen, mijn imperium begint aardig te groeien. Maar dingen zoals alle auto upgrades en dergelijke moet ik nog.
Waarom ben je opnieuw begonnen? Je had gewoon je character inclusief geld, appartementen en auto's kunnen transferren vanaf last gen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-09 11:49
Pyrone89 schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 22:57:
[...]

Ik denk dat je niet eens met randoms de Heist kunt doen, maar alleen met Crew members..
Bij een crew als IGN of MP3 kan ik het me voor stellen.. daar zitten al die schorriemorrie kinderen bij :+

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawauz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-02 12:56

dawauz

XboX live : DaWauZ

Daar zullen ze of een handigheidje of een crew only iets voor hebben gedaan mag ik aannemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Outlaw schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 22:58:
[...]

Ik denk dat R* daar in de komende dagen wel wat meer over zal zeggen. Denk dat meer mensen deze vraag g hebben.
Ja, er zal wel een blogpost volgen van Rockstar in de komende dagen. Er zijn op dit moment nog weinig details bekend. Ik heb er wel zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assassins8913
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-03-2021

Assassins8913

PSN-Assassins8913

Als we de heist met crew members doen komt het met het geld wel goed.
Lijkt mij echt wel leuk die heist en ben benieuwd wat het oplevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoGinryuGo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-09 09:04
Hier ook. Wanneer de heists er zijn, zo snel mogelijk uitproberen. Kijken of het anderhalf jaar wachten waard was ;) ik hoop het wel, maar ja, ik kom nog steeds 2-3 keer per week in los santos, dus ik amuseer me nog altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assassins8913
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-03-2021

Assassins8913

PSN-Assassins8913

NoGinryuGo schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 12:33:
Hier ook. Wanneer de heists er zijn, zo snel mogelijk uitproberen. Kijken of het anderhalf jaar wachten waard was ;) ik hoop het wel, maar ja, ik kom nog steeds 2-3 keer per week in los santos, dus ik amuseer me nog altijd.
Ik ben ook echt benieuwd denk dat ik het wel leuk vind. Speel de missies ook nog steeds met plezier dus komt wel goed.
Hopen dat de uitbetalingen goed zijn zodat nieuwe leden ook wat meer geld hebben.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.s. vrijdagavond doen we een playlist op de PS4, altijd reuzegezellig. Alle tweakers, dus ook niet-crewmembers, zijn uitgenodigd, laat het alleen wel even weten zodat we gericht kunnen inviten.
Kju schreef op maandag 02 maart 2015 @ 10:21:

GOTP TWEAKERS-ONLY PRE-HEIST EVENT 06-03-2015 21:00 UUR

Op vrijdag 6 maart 2015 spelen we een playlist met voornamelijk racetracks voor 30 man, tweakers-only. De playlist duurt waarschijnlijk een uurtje of iets langer, start 21.00 uur. Voor de triggerhappy members onder ons gaan we af en toe afwisselen met een TDM/Raid/LTS

Dit is een gezelligheidsevent. Als je niet tegen de herrie kan moet je je headset wel uitdoen.

Hoewel ik het wel had gewaardeerd lijkt alweer niemand te kunnen zorgen voor bier, nootjes en kaasplankjes.. laat dat je niet tegenhouden ;)

De aanmeldingen tot zo ver:

1. Kju
2. OzzieMann
3. risifran
4. Vuileharrie
5. Assassins8913
6. ManiacScum
7. Lekkerboeie86
8. FritsFlits
9. WhiskyNL
10. Klussert
11. LogWFG
12. Beginnen01
13. Haiko
14. Niqo

Aanmeldingen en voor suggesties voor de playlist: hier!

[ Voor 4% gewijzigd door Kju op 03-03-2015 11:00 ]

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01:50
Gisteren nog heerlijk gelachen met de versus mission "road game". Nadat je het pakje het gepakt en de weg volgt naar het doel vind je in de eerste bocht die je maakt vaak fietsers. Zo een fiets schopt gewoon echt kont! Ik jat bij deze missie altijd een fiets en race dan over de straat en door de bergen terwijl de tegenstander jou probeert omver te rijden met hun auto's. Het leuke is dat een fiets scherpe bochten kan maken en best snel een berg op kan waardoor het onwijs lastig is om met een auto een fietser te pakken. Ik heb volgens mij ruim 15 minuten rondjes gefietst met tegenstanders achter mij aan tot het ze eindelijk gelukt om mij van de fiets te tikken. Ik had ondertussen het pakje al 10x kunnen afleveren maar deze ervaring blijft 10x leuker. Fietsen FTW !! (tja, je blijft een Nederlander he...)

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-10 12:52
Komen er met de Heist DLC eigenlijk ook niet andere opties bij zoals nieuwe huizen, of zullen alle nieuwe opties echt puur Heist related zijn?

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik neem (bijna vanzelfsprekend) aan dat in ieder geval de voertuigen en kleding die we op foto's en trailer hebben gezien in de DLC zullen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komen wel wat auto's e.d. bij maar over huizen is volgens mij nog niets bekend. Ik heb stiekem de hoop dat Rockstar alle nieuwe content van afgelopen maanden heeft opgespaard en in één keer een dikke DLC met niet alleen heists maar ook veel nieuwe opties (mission creator, interior creator, meer freeroam activities zoals taxi spelen) uitbrengt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maichel schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 10:59:
Komen er met de Heist DLC eigenlijk ook niet andere opties bij zoals nieuwe huizen, of zullen alle nieuwe opties echt puur Heist related zijn?
Zou zomaar kunnen gezien deze quote uit hun blogpost van vorige week:
Over the next couple of weeks, we will have more information about the launch of Heists and about other new features that we will release with it.
Ik hoop dat t.z.t er een Survival-creator uitkomt. Want het aantal dat we nu hebben is echt karig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Survival creator zou echt vet zijn! Zoveel mooie locaties waar een survival goed zou werken, binnen in de maze bank bijvoorbeeld of bovenop de tower dat ze met helikopters komen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Wellicht een soort Top Gun survival waar je in een straaljager heel veel NPC straaljagers en helis moet kapot knallen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-09 11:49
*iets met zombies*

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Iets waar ik al sinds GTA4 zin in heb is een soort transport mode. Je neemt dan een voertuig en activeert de transport mode (indien beschikbaar voor dat type) en moet dan iets vervoeren van A naar B. Voorbeelden:

Bus:
Je moet een specifieke route rijden en mensen vervoeren. Je wordt dan betaald per ronde.

Taxi:
Mensen van A naar B rijden en per rit betaald worden.

Vrachtwagen:
Goederen van A naar B transporteren en per rit betaald worden.

Helicopter:
Zelfde als taxi.

Vliegtuig:
Zelfde als taxi maar dan met meer personen :P

Wellicht nog iets van timer inbouwen dat sneller vervoeren ook hogere payment betekend. Hierdoor worden skills dus toch vereist :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-10 01:05
Ik hoop vooral dat de heists een grotere payload hebben (in ieder geval tussen de 100.000 en 999.999), aangezien ik helemaal opnieuw moet beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals eerder al gemeld hier zal de $/uur voor heists waarschijnlijk niet veel schelen met missies doen, alleen krijg je aan het einde pas een flinke pay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Sir_Hendro schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 13:22:
Iets waar ik al sinds GTA4 zin in heb is een soort transport mode. Je neemt dan een voertuig en activeert de transport mode (indien beschikbaar voor dat type) en moet dan iets vervoeren van A naar B. Voorbeelden:

Bus:
Je moet een specifieke route rijden en mensen vervoeren. Je wordt dan betaald per ronde.

Taxi:
Mensen van A naar B rijden en per rit betaald worden.

Vrachtwagen:
Goederen van A naar B transporteren en per rit betaald worden.

Helicopter:
Zelfde als taxi.

Vliegtuig:
Zelfde als taxi maar dan met meer personen :P

Wellicht nog iets van timer inbouwen dat sneller vervoeren ook hogere payment betekend. Hierdoor worden skills dus toch vereist :D
Bij GTA 4 kon je in de singleplayer wel taxi jobs doen als ik het goed heb. Vind het wel een tof idee inderdaad.

Edit:

Ah, bij 5 ook in de singleplayer zie ik (speel de SP vrijwel nooit):
In Grand Theft Auto V, the taxi side mission returns. The player must get into a taxi and activate the mission via pressing the button for the horn which will then give you the location of a customer. When the player completes a fare, they will usually receive money based on distance and time, however the passenger may try to leave without paying. In this situation the player must "lock-on" to the escaping passenger to make them drop the money. The player can also purchase the Downtown Cab Co. to receive Private Taxi Fare missions.

[ Voor 26% gewijzigd door Maichel op 03-03-2015 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-10 18:49
Ben benieuwd op wat voor bedragen je dan moet rekenen. En wat zo'n heist exact oplevert. Is daar al iets over bekend?

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Froggle schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 13:50:
Ben benieuwd op wat voor bedragen je dan moet rekenen. En wat zo'n heist exact oplevert. Is daar al iets over bekend?
Zoals hierboven ook al gezegd omgerekend per uur ook gemiddeld wat je voor normale missies krijgt, dus geen spectaculaire bedragen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor mij zijn die bedragen niet van heel groot belang. De payout zal wel gemiddeld hetzelfde zijn als bij missies. Nee, ik ben meer benieuwd naar variatie in de (sub)missies en ben benieuwd naar de verschillende manieren waarop je ieder onderdeel aan kan pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Maichel schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 13:46:
[...]

Bij GTA 4 kon je in de singleplayer wel taxi jobs doen als ik het goed heb. Vind het wel een tof idee inderdaad.

Edit:

Ah, bij 5 ook in de singleplayer zie ik (speel de SP vrijwel nooit):

[...]
Ja dat kan gewoon in ee willekeurige taxi, je kunt ook meteen het hele taxibedrijf kopen. ;)
De SP heeft wel heists, is wel de moeite waard om te spelen hoot..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Froggle schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 13:50:
Wat elke Heist zal opleveren is niet bekend. Maar er zijn spelers zoals Funmw2 die de codes kunnen lezen die de devs van R* gebruiken voor de missies.

Hij heeft het over een minimale pay out van 100K, en een maximale van 1,5 miljoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Laatst online: 10-10 18:49
Aha, dus niets extreems, maar gewoon een mooie buit.

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kju schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 13:53:
Voor mij zijn die bedragen niet van heel groot belang. De payout zal wel gemiddeld hetzelfde zijn als bij missies. Nee, ik ben meer benieuwd naar variatie in de (sub)missies en ben benieuwd naar de verschillende manieren waarop je ieder onderdeel aan kan pakken.
Dit dus. Ben ik ook het meest benieuwd naar. Plezier om ze te spelen, uitdaging, variatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
dutchgio schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 13:54:
[...]

Ja dat kan gewoon in ee willekeurige taxi, je kunt ook meteen het hele taxibedrijf kopen. ;)
De SP heeft wel heists, is wel de moeite waard om te spelen hoot..
Mja heb 'm ooit op de PS3 al uitgespeeld, op de PS4 nog niet eens geprobeerd, alleen maar Online :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Rockstar heeft zojuist een nieuwe post gemaakt betreft nieuwe updates voor GTA Online die gelijktijdig uit komen met de heists op 10 maart:

http://www.rockstargames....and-more-new-updates-also

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
The Outlaw schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 22:28:
[...]

Geld verdienen tot wel 500.000 per dag! Wauw!
Niet perse per dag volgens mij, maar je kunt tot 500k krijgen opbouwend over verschillende dagen of iets in die richting.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Als je een aantal dagen achter elkaar alle nieuwe dagelijkse missies doet, kan de geldbonus oplopen tot 500K, zo lees ik het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
You and your fellow players also have new opportunities for cash and RP rewards with new activities added to the world in Freemode. Be on the lookout for calls from Lester, who may need help to distract the cops in a specific area while Lester’s accomplices finish their criminal business. Lamar may call looking for help destroying a vehicle or two, while Trevor and Ron need occasional help picking their business rival’s planes out of the sky. Along with GTA$ and RP bonuses, there are all-new Awards available for completing these challenges with style.
Ah, meer dan alleen crate drops dus. Mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

You and your fellow players also have new opportunities for cash and RP rewards with new activities added to the world in Freemode. Be on the lookout for calls from Lester, who may need help to distract the cops in a specific area while Lester’s accomplices finish their criminal business. Lamar may call looking for help destroying a vehicle or two, while Trevor and Ron need occasional help picking their business rival’s planes out of the sky. Along with GTA$ and RP bonuses, there are all-new Awards available for completing these challenges with style.
Jammer dat de free-roam activiteiten alsnog random getriggered moeten worden in plaats van dat je in een taxi kan stappen om mensen rond te rijden bijvoorbeeld. Lesters "KILL TARGET" vond ik na de tweede keer ook niet veel meer aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij zitten er best leuke dingen tussen. Beetje met je fietsje ontsnappen van een T2 vrachtwagen. Dingen slopen zoals de vliegtuigen voor Trevor kan ik ook wel. Dat come out to play is beetje kat en muis spel net als Siege Mentality.

Ach al met al best geinig toevoegingen. Keer wat anders dan die standaard zoveel races en deathmatches die worden toegevoegd.

Hopelijk komt er ook een creator uitbreiding bij. Afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar dat fietsen is toch gewoon PVP? Net als die Siege Mentality en Come Out To Play.

Zou leuker zijn als het gewoon diverse mini-games waren als iemand oppikken en afleveren (terwijl politie op je hielen zit), pakketjes ophalen en afleveren, buiten de 7/11 ook andere winkels kunnen overvallen (juwelierszaak, kledingzaak), of gewoon een hire-to-kill optie hebben. Ik vond die gangwars altijd wel grappig, jammer dat ze zo scripted zijn als de pest, zulke minigames vind ik leuker dan weer instanced-gamemodes.

[ Voor 16% gewijzigd door SinergyX op 04-03-2015 12:48 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Come Out to Play lijkt me trouwens best lastig ondanks de armor etc. Volgens mij ben je vrij snel het haasje. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

falcon123 schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 22:11:
Rockstar heeft zojuist een nieuwe post gemaakt betreft nieuwe updates voor GTA Online die gelijktijdig uit komen met de heists op 10 maart:

http://www.rockstargames....and-more-new-updates-also
Ziet er cool uit. Kan niet wachten op de heists en nieuwe screens + info over de aankomende update.
In de tussentijd heb ik gisteren iemands bank gesloopt, het spijt me.

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/t31.0-8/11004562_853593278032470_5419600580143271963_o.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je bent net een Feyenoorder in Rome Tom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Nu nog hopen op nieuwe huizen en auto's enzo. Ziet er goed uit in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
Sta je niet bovenaan de Spaanse Trappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
korte heist trailer

YouTube: GTA Online Heists: Teamwork Essential

IGN review heist

http://www.ign.com/articl...=54f87cde57f89da54000000a

[ Voor 44% gewijzigd door Pannekoek81 op 05-03-2015 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Hier nog een artikel van PU die de Online Heists al gespeeld heeft:

http://www.pu.nl/artikele...a-online-heists-gespeeld/

Ze klinken behoorlijk enthousiast er over....

3 a 4 uur per heist, Holy damn! :D

[ Voor 25% gewijzigd door falcon123 op 05-03-2015 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-10 09:48
falcon123 schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 17:20:
Hier nog een artikel van PU die de Online Heists al gespeeld heeft:

http://www.pu.nl/artikele...a-online-heists-gespeeld/

Ze klinken behoorlijk enthousiast er over....

3 a 4 uur per heist, Holy damn! :D
Sounds good :D
Stun gun :D

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Gaat denk ik moeilijk worden, zorgen dat je met 4 mensen 3 uur lang online blijft en ze ook tevreden te houden qua hun beloning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Wat ze wel nog even mogen patchen is het eindeloos respawnen van NPC vijanden en dan al helemaal als ze direct achter je spawnen. Dit soort onzin gebeurd vooral in Zancudo. Je schiet een soldaat dood, loopt een stukje verder staat er precies op dezelfde plek een nieuwe in jou rug te knallen. Dit levert dan irritaties op in missies zoals Base Invaders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haikodelange
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 06-02-2023
deze gast zegt max 10 mil per persoon per keer https://www.youtube.com/watch?v=gDoedJ15hig

rond 9.20

psn ps4 psvita = haikodelange

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawauz

dawauz

is toch leuk dit, wel blij dat je niet 3 uur achtereen dat hoeft te doen, ik heb niet vaak de tijd ervoor helaas en af en toe een uurtje, of 2, dan houdt het wel op....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben wel benieuwd hoe dat in zijn werk gaat. Halverwege stopt iemand en dan? Wachten totdat weer iedereen er is? Iemand anders verder en krijgen de spelers die maar een deel hebben mee gedaan ook maar een deel uitbetaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:24

SuBBaSS

-has Ryzen

[b][message=43853171,noline]Pannekoek81 schreef op donderdag 05 maart 2015 @

IGN review heist

http://www.ign.com/articl...=54f87cde57f89da54000000a

Nice!

In dat IGN filmpje geven ze zelf aan in eerste instantie 3/4 uur bezig te zijn geweest met 1 heist, maar dat die op den duur binnen een half uur/ 3 kwartier afgemaakt zou kunnen worden. Dat scheelt al een heel stuk. :P
Filmpje gaat overigens door naar een volgende van 23 minuten waarin de planning gedetaileerder besproken wordt, oa. dat een bepaalde heist in 6 sub-missies gehakt wordt, net als in de sp dus.
Dat biedt meer perspectieven voor "tussentijds stoppen en later doorgaan".
Is wel een beetje spoilerig filmpje overigens..

Heb er zin an!
En ook nog eens (valse?) goede hoop dat het dit keer niet eerst een week ellende is. Er zijn immers nog nauwelijks x360 spelers over. :+

Zij die er nog wel zijn mogen me igg. toevoegen, XBL gamertag SuBbaas.
Ik zal vanaf vanavond weer regelmatiger online zijn. Ben niet zo van free roam, maar missies/races met crewmembers heb ik altijd veel lol in so join up!
Moet nog steeds eens een buzzard scoren en met een doel spelen is een goede motivator voor me. 8)
:Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Die 10 miljoen is wanneer je volgens mij die ultimate challenge completed, dan moet je dus alle 5 de heists met één hetzelfde team in één reeks achter elkaar uit spelen op een bepaalde moeilijkheidsgraad zonder ook maar 1 keer dood te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
falcon123 schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 20:44:
[...]

Die 10 miljoen is wanneer je volgens mij die ultimate challenge completed, dan moet je dus alle 5 de heists met één hetzelfde team in één reeks achter elkaar uit spelen op een bepaalde moeilijkheidsgraad zonder ook maar 1 keer dood te gaan.
Jup. Lijkt mij best pittig eigenlijk.

Hier een hi-res van een van de heists

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/MpGCRqu.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Benieuwd of het vliegdekschip een nieuw permanent onderdeel is van de kaart, of alleen aanwezig is tijdens de heist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent
  • Laatst online: 11:59

Shadow_Agent

Pyrone89 schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 23:43:
Benieuwd of het vliegdekschip een nieuw permanent onderdeel is van de kaart, of alleen aanwezig is tijdens de heist.
Het laatste gok ik.

Heb wel zin om heists te doen trouwens :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawauz

dawauz

Pannekoek81 schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 20:28:
Ben wel benieuwd hoe dat in zijn werk gaat. Halverwege stopt iemand en dan? Wachten totdat weer iedereen er is? Iemand anders verder en krijgen de spelers die maar een deel hebben mee gedaan ook maar een deel uitbetaald?
het zou wel handig zijn inderdaad, dat je voor alle missies/onderdelen verschillende lui kan gebruiken, volgens mij werdt dat ook zo omschreven.
Dat de payout dan lager is, lijkt me logisch. Geen idee of het zo gaat maar het lijkt me enigzins handig.
Ik bedoel dan niet tijdens een missie eruit stappen, dan verdien je niets in mijn ogen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
falcon123 schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 20:44:
[...]

Klopt

Nog wat meer info erover op
http://www.rockstargames....-up-for-gta-online-heists

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zag hem op andere sites ook al staan. Al plekje voor vrij gemaakt, dus deze kan komen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gaan nu ook geruchten dat de Vapid Guardian wel eens de Ford F650 truck zou kunnen zijn (bron). Dan ben ik toch benieuwd, want zo'n 650 doet niet onder voor de andere grote trucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog wat voertuigen

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/s/y823paus7ia33fc/warmart_tilesheet_heists.png

Enduro
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/s/buafdlcq0vn3mui/enduro.jpg

Guardian
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/s/ei2otdull6e8zhn/guardian.jpg

Casco
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/s/p2mz7i3ld5jjkob/casco.png

[ Voor 12% gewijzigd door Pannekoek81 op 08-03-2015 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat deze auto de beste in zijn klasse gaat worden, zodat iedereen hem moet aanschaffen om in races mee te komen (verkoopt weer shark cards voor Rockstar). De andere nieuwe voertuigen zien er gelukkig niet uit als must-haves voor racers, dus dat bespaart weer grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRK
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 26-09 13:14

TRK

Pyrone89 schreef op zondag 08 maart 2015 @ 19:05:
[...]

Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat deze auto de beste in zijn klasse gaat worden, zodat iedereen hem moet aanschaffen om in races mee te komen (verkoopt weer shark cards voor Rockstar). De andere nieuwe voertuigen zien er gelukkig niet uit als must-haves voor racers, dus dat bespaart weer grinden.
Ik dacht exact hetzelfde. Die James Bond achtige auto er ook wel goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind deze wel beter bij m'n snor passen... :Y

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/lwHoZVZ.png

[ Voor 30% gewijzigd door Kju op 09-03-2015 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Sommige mensen hebben de Heist patch schijnbaar al gehad. Hier ook toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/B_jKZymUcAARepw.jpg

Helipad property? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Maichel schreef op maandag 09 maart 2015 @ 13:55:
Sommige mensen hebben de Heist patch schijnbaar al gehad. Hier ook toevallig?
Die persoon(V7X3) heeft er zelf voor geregeld dat hij het bestand kon downloaden, daarnaast zit er op de current gen versies(XB1/ps4) een lock on.. op
@S7_V7X3 what country are you from? Update could be released for your country that's why?

V7X3
‏@S7_V7X3
@ImScampi Nah m8, it's the method I did that allowed for me to download it. Like prreviously said, the content's locked for now.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
ja zie t nu ook pas, tof :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
Maichel schreef op maandag 09 maart 2015 @ 14:05:
[...]

ja zie t nu ook pas, tof :)
Er is gewoon een extra heli te koop, deze zal Pegasus dan wel afleveren op de dichtstbijzijnde helipad (ziekenhuis / bij de haven etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
falcon123 schreef op maandag 09 maart 2015 @ 14:04:
[...]

Die persoon(V7X3) heeft er zelf voor geregeld dat hij het bestand kon downloaden, daarnaast zit er op de current gen versies(XB1/ps4) een lock on.. op

[...]
Zit inderdaad een lock op. Er zijn ook berichten op diverse fora te vinden over XB1 users die de update al hebben. Via de store search konden ze de update vinden.

Na die ene dag kan ik nog wel wachten. Vanavond toch niet super veel tijd wegens visite :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
  • Laatst online: 22-08 10:16
Is dit nu ook direct de update waar dat vliegdekschip beschikbaar is?

Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pannekoek81 schreef op maandag 09 maart 2015 @ 14:12:
[...]

Zit inderdaad een lock op. Er zijn ook berichten op diverse fora te vinden over XB1 users die de update al hebben. Via de store search konden ze de update vinden.

Na die ene dag kan ik nog wel wachten. Vanavond toch niet super veel tijd wegens visite :+
Wellicht waard om de update vast binnen te halen als je kan zodat je morgen niet uren hoeft te wachten :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
Verwijderd schreef op maandag 09 maart 2015 @ 14:18:
[...]
Wellicht waard om de update vast binnen te halen als je kan zodat je morgen niet uren hoeft te wachten :X
Ga er maar van uit dat je toch wel moet wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pannekoek81 schreef op maandag 09 maart 2015 @ 14:12:
[...]

Hé hé, we moeten nog wel die challenges doen vanavond ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-10 11:16

fdisk

XBL: fd1sk

Verwijderd schreef op maandag 09 maart 2015 @ 14:34:
[...]

visite moet maar even wachten, of je kan het aan ze uitbesteden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 09 maart 2015 @ 14:34:
[...]

Inderdaad. Na de visite nog maar even opstarten. Vrouw morgen maar een bezigheidstherapie aangeboden
Verwijderd schreef op maandag 09 maart 2015 @ 14:18:
[...]

Ik heb al even snel gezocht, maar kon het niet vinden :( . De vrouw maar uitleggen hoe het werkt kan ze de XB1 even aanzetten en de download aanzetten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik neem aan dat je op de xbone net als op de PS4 je console in rust kan zetten zodat hij de update automatisch ophaalt zodra het beschikbaar is.. toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kju schreef op maandag 09 maart 2015 @ 14:52:
Ik neem aan dat je op de xbone net als op de PS4 je console in rust kan zetten zodat hij de update automatisch ophaalt zodra het beschikbaar is.. toch?
Als dit weer fatsoenlijk werkt wel. Sommige updates worden wel gepakt, andere niet. Kan het even aanzetten en dan zie ik het wel als ik thuis kom. Anders aanzetten en dan toch nog eten en mn dochter aandacht geven. Erna van start :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12:07

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Ik denk dat het morgen voornamelijk ergeren aan disconnects wordt. Rockstar kennende zal het één grote chaos zijn morgenavond.

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is ongelooflijk hoe ik na 1,5 jaar gewoon fris opnieuw zin heb in dezelfde game..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Laatst online: 12-10 22:41
Rockstar morgen: Due unforeseen problems the heists have been postponed _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is in de single player die helipad 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

DigitalError schreef op maandag 09 maart 2015 @ 17:18:
[...]

Dat is in de single player die helipad 8)7
Oh ja. Oh ja. Ruben, wat ben je toch enorm slim, waren wij maar net als jij! Heilige der heilige, groots respect en eerbied. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Good Fella schreef op maandag 09 maart 2015 @ 17:20:
[...]

Oh ja. Oh ja. Ruben, wat ben je toch enorm slim, waren wij maar net als jij! Heilige der heilige, groots respect en eerbied. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Dankje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimuli
  • Laatst online: 15-03 15:38
Ruben is onze meester. All hail to the king of the losers!

PSN: stimuli45

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stimuli schreef op maandag 09 maart 2015 @ 17:24:
Ruben is onze meester. All hail to the king of the losers!
Jij ook bedankt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-10 22:25
Kju schreef op maandag 09 maart 2015 @ 12:49:
Ik vind deze wel beter bij m'n snor passen... :Y

[afbeelding]
Lol volgens mij heb jij een compleet verkeerd beeld van je snor! Beetje minder Tom Selleck en wat meer Ron Jeremy. :p

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Pagina: 1 ... 107 ... 216 Laatste

Let op:
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website

Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.