Ja ik had zoiets begrepen van de vorige meet dat je halverwege bent omgekeerd en niet kon komenHet zou natuurlijk wel zo leuk zijn voor degenen die de vorige keer niet aanwezig konden zijn, dat kunnen goedmaken.
Over de locatie ben ik nog niet helemaal uit. De Veluwe is groot, ik ben er niet bekend, en weet niet hoe goed het bereikbaar is met OV. Het weer is ook moeilijk te voorspellen. ik neem aan dat niemand zin heeft om de hele dag in de regen te staan, daar is nu eenmaal kans op in de herfst. Aan de andere kant kan ook erg mooi zijn met de vele kleuren en laagstaande zon (gaat wel voeg onder!)
Omdat het geen officiële meet is hoeft het niet per se in het midden van nederland.
De Gasterse duinen en Drentsche AA zijn wel plekken die ik goed weet.Het is een mooi en divers gebied, met wilde konijnen in overvloed en een hert als je geluk hebt. ik heb er ooit een testcase gemaakt( t zijn niet de beste foto's

) ->
[Testcase]Gasterse duinen
Het is natuurlijk wel zo leuk als het voor iedereen toegankelijk is, meer zielen meer vreugd.
Toch zit ik te kijken naar alternatieven, er zijn naast de veluwe vast nog meer interesante plekken.Het enige gebied waar ik veel ben geweest (naast de drentsche aa) is het groene hart, denk met name aan de Meije en Reeuwijk.
Het hoeft uiteraard niet een plek te zijn die ik goed ken, maar het punt is dat ik ook geen aanbeveling kan doen omdat ik er niets van weet

Dat maakt het organiseren van mijn kant een stukje lastiger
Het idee van de veluwe zou kunnen al ik ben er zelf niet zon voorstander van.Dan zoek ik liever een centrale plek waar nog niet eerder een meet is geweest.
[
Voor 9% gewijzigd door
mrc4nl op 27-09-2013 21:48
]