Fotografiemeet 16-02-2008 Nationaal Park de Hoge Veluwe

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 7.150 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216171

Topicstarter
fl4pp13, Blue-eyess en Fairy gaan een meet organiseren in het nationaal park de Hoge Veluwe.

Waar :Nationaal park de Hoge Veluwe.
Wanneer :16 februari 2008
Tijd :11 uur verzamelen.
Adres :Ingang Otterlo
Houtkampweg 9
6731 AV otterlo
kosten :€ 7,- dit is exclusief museum
als er toch mensen zijn die zeggen we willen het museum in dan komen de kosten p.p.
op € 14,-

Luchen :12:00 willen we graag met z'n allen ergens in het park een broodje nuttigen. Zorg dat je zelf brood en drinken bij je hebt want er staan onderweg geen frietkramen of iets dergelijks.

Wie er zin heeft om mee te gaan kan zich opgeven via de meetingmanager.

http://www.meeting-manager.nl/240/
Afbeeldingslocatie: http://www.meeting-manager.nl/240/days.png

Voor extra informatie over Nationaal Park de Hoge Veluwe kunt u hier terecht.
http://www.hogeveluwe.nl/ Hoge Veluwe

Voor vragen of eventuele op of aanmerkingen kun je terecht bij Jobo, Blue-eyess en Fairy.

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 216171 op 13-02-2008 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

/me Zwaait

Ik zal er zijn. Moet alleen nog even kijken hoe ik m'n vervoer regel, heb namelijk geen auto enzo. Komt er iemand vanuit Amsterdam toevallig? Ik neem trouwens alle fotomeuk mee die ik heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:28

Sjaak_Afhaak

Bleh!

* Sjaak_Afhaak gaat er eens over nadenken.

Ben de laatste tijd steeds meer bezig met fotografie, en ben beginnend DSLR'er. Het enige probleem zou misschien de drukte rondom m'n opleiding kunnen zijn, dat zal de komende week zich moeten uitwijzen.

@ Fl4pp13:
Ik woon ook in A'dam, en heb ook geen auto.. In het geval dat ik wel ga: Sjouwhulp nodig??

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07-06 03:06
Ik heb me toch ook maar weer aangemeld. :)
Ik kom vanuit Eastermar, als er mensen zijn die mee willen rijden (route kun je wel vinden op routenet.nl :p) dan kunnen die me een PM sturen... Of in dit topic reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

* Fairy is van de partij, dus even aanhaken :9

PS alleen maar Nikonians? Ik zoek nog iemand met een Canon 15mm fish :P

[ Voor 40% gewijzigd door Fairy op 27-01-2008 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08-06 07:16
Hmmm, heb op zich wel zin, maar wat gaan we fotografisch gezien doen? Heb nauwelijks ervaring in de Veluwe, dus ben daar wel benieuwd naar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Aristos schreef op zondag 27 januari 2008 @ 11:06:
Hmmm, heb op zich wel zin, maar wat gaan we fotografisch gezien doen? Heb nauwelijks ervaring in de Veluwe, dus ben daar wel benieuwd naar...
Zal ook een beetje door de locatie bepaald worden en je eigen interesses. De één zet er een wideangle op en gaat langschap doen, de ander pakt een 400mm en gaat vogeltjes knallen. Wat je zelf wilt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Sjaak_Afhaak schreef op zondag 27 januari 2008 @ 10:59:
* Sjaak_Afhaak gaat er eens over nadenken.

Ben de laatste tijd steeds meer bezig met fotografie, en ben beginnend DSLR'er. Het enige probleem zou misschien de drukte rondom m'n opleiding kunnen zijn, dat zal de komende week zich moeten uitwijzen.

@ Fl4pp13:
Ik woon ook in A'dam, en heb ook geen auto.. In het geval dat ik wel ga: Sjouwhulp nodig??
Als je het leuk vind. Ik vind het best. Misschien is er wat met de trein te fixen, dat we worden opgehaald op het station ofzo? Zie dat er een trein naar Barneveld rijdt. Is het misschien mogelijk dat we daar op het station worden opgehaald?

@ Fairy: Weet je eens hoe wij ons als nikonians voelden op de meet in Utrecht vorig jaar :P Daar liep ook alleen maar L-Glas rond...

[ Voor 58% gewijzigd door Fl4pp13 op 27-01-2008 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
@ DickCuh als je dit leest vergeet je schoonvader niet :) met al zijn lenzen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Fl4pp13 schreef op zondag 27 januari 2008 @ 11:08:
[...]

Als je het leuk vind. Ik vind het best. Misschien is er wat met de trein te fixen, dat we worden opgehaald op het station ofzo? Zie dat er een trein naar Barneveld rijdt. Is het misschien mogelijk dat we daar op het station worden opgehaald?

@ Fairy: Weet je eens hoe wij ons als nikonians voelden op de meet in Utrecht vorig jaar :P Daar liep ook alleen maar L-Glas rond...
M'n eerste meet van GoT waarin ik meeging had 80% een Minolta, sta je soms gek van te kijken hoe het per meet kan veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Ik ga eens overleggen of die datum in mn agenda kan stoppen. En misschien komt mijn vriendin ook nog wel mee.

Apparatuur heb ik niet in signature, maar bij deze:

Canon 30D, 17-40L , 24-105L IS, 70-300IS, 50 1.8 mkI , 580exII.

Dus toch misschien een canonian er bij... hoort later meer van me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Fairy schreef op zondag 27 januari 2008 @ 11:07:
[...]

Zal ook een beetje door de locatie bepaald worden en je eigen interesses. De één zet er een wideangle op en gaat langschap doen, de ander pakt een 400mm en gaat vogeltjes knallen. Wat je zelf wilt :)
Vogeltjes gaan je niet lukken met een groep is mijn ervaring, mensen hebben daar het geduld vaak niet voor :) Anyway, men vroeg om voorbeelden, ik heb even wat uit m'n collectie gevist.

1
Afbeeldingslocatie: http://www.neofoto.nl/show_photodb/5303/600

2
Afbeeldingslocatie: http://www.neofoto.nl/show_photodb/5304/600

3
Afbeeldingslocatie: http://www.neofoto.nl/show_photodb/5305/600

4
Afbeeldingslocatie: http://www.neofoto.nl/show_photodb/5306/600

5
Afbeeldingslocatie: http://www.neofoto.nl/show_photodb/5307/600

6
Afbeeldingslocatie: http://www.neofoto.nl/show_photodb/5308/600

7
Afbeeldingslocatie: http://www.neofoto.nl/show_photodb/5309/600

Nog een tip mbt het eten: kijk eens naar Arnhem centrum. De Ark van Noach is een goede tent waar we meestal met de groep gaan eten waar je voor een steengoede pizza + biertje een tientje kwijt bent. De vleesgerechten zijn ook pri-ma. Of als je dan toch wat meer uit wilt geven, kijk eens bij de Chinees op Park Sonsbeek: goed te eten, ruime keuze uit het buffet, je kunt wokken en die Japanse Teriyaki (??) keuken vlees/zalm/spareribs/lekkerbekje/etc laten bereiden. Excl. drank, maar onbeperkt @ rest: €17,50.

Ik weet nog niet of ik kom, moet er net zin in hebben, ik ken het daar zo onderhand wel een beetje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
We willen nou expres is een keer niet gaan wokken, pizza of pannekoeken dus vandaar voor het hierboven gekozen restaurant :)

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 216171 op 27-01-2008 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Dan haak ik helaas af denk ik :) Het park is me wel bekend, dus ik kom voor de gezelligheid, maar €25,- voor een dinertje is me te heftig :)

Iedereen veel plezier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
neographikal schreef op zondag 27 januari 2008 @ 11:58:
Dan haak ik helaas af denk ik :) Het park is me wel bekend, dus ik kom voor de gezelligheid, maar €25,- voor een dinertje is me te heftig :)

Laatste meet was ook 25,- euro voor het eten. Het is je eigen vrije keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Dat zeg ik toch? Mij te heftig, dus ik kies ervoor om dan een keer te skippen, ik kan moeilijk in m'n eentje ergens gaan eten als ik voor de gezelligheid kom :) ;) Kortom: iedereen veel plezier :)

[ Voor 9% gewijzigd door neographikal op 27-01-2008 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Is dit kwa restaurant niet ook geschikt: 25 euro, onbeperkt eten en drinken, midden op hoge veluwe:

http://www.rijzenburg.nl./

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:14

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Ik vind 25 euro voor eten ook nogal, je zit nog met vervoer erheen etc.....prijzig voor de gemiddelde student.
Maar niet iedereen deelt die mening uiteraard, dus veel plezier allen, het is wel een mooi gebied :)

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nomad schreef op zondag 27 januari 2008 @ 13:02:
je zit nog met vervoer erheen etc.....prijzig voor de gemiddelde student.
Tenzij je iemand vind waarmee je samen reist :) deel je de prijs samen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Get!em schreef op zondag 27 januari 2008 @ 12:38:
Is dit kwa restaurant niet ook geschikt: 25 euro, onbeperkt eten en drinken, midden op hoge veluwe:

http://www.rijzenburg.nl./
Het probleem van rijzenburg is dat het in het park van de Hoge veluwe ligt. Het park zelf sluit om een uur of 6, dus dan moet je er uit zijn. Je moet dan heel vroeg gaan eten en klaar zijn wil je er op tijd uitkomen. Ik weet niet of iedereen dat even handig/leuk iedereen dat vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
Nomad schreef op zondag 27 januari 2008 @ 13:02:
je zit nog met vervoer erheen etc.....prijzig voor de gemiddelde student.
Als je uit groningen komt...
Kan je ook gewoon naar Buitenpost of Leeuwarden reizigen, en dan verder met mij mee rijden. :p
(is nog niet 100% zeker dat ik ga, maar het zal wel loslopen zoals altijd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Fl4pp13 schreef op zondag 27 januari 2008 @ 17:52:
[...]

Het probleem van rijzenburg is dat het in het park van de Hoge veluwe ligt. Het park zelf sluit om een uur of 6, dus dan moet je er uit zijn. Je moet dan heel vroeg gaan eten en klaar zijn wil je er op tijd uitkomen. Ik weet niet of iedereen dat even handig/leuk iedereen dat vindt.
Het park sluit idd om een uur of 6 in de winter. De uitgang blijft echter gewoon een tijd open tot later als je lopend of op de fiets bent. 22 uur gaat rijzenburg pas de keuken dicht.

Ben zelf al meerdere keren tot ver na donker in het park geweest met een fiets en in iedergeval de kant van Schaarsbergen blijft de fiets doorgang open.

Trouwens... Rijzenburg ligt niet IN het park maar net er BUITEN bij deze zelfde ingang.

Officieel moet je trouwens een uur VOOR sluitingstijd uit het park zijn ;)

Edit:
Voor de verre reizigers met het OV maakt het kwa reistijd niks uit of het ingang schaarsbergen of ingang otterlo wordt. Gecheckt voor reizigers vanuit amsterdam en vanuit groningen.
Vanuit het zuiden is het zowiezo makkelijker om schaarsbergen te hebben..

[ Voor 15% gewijzigd door Get!em op 27-01-2008 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
qua restaurant is Rijzenburg ook nog niet zo'n gek idee maar dat moet eerst met de anderen besproken worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

warcow schreef op zondag 27 januari 2008 @ 18:00:
[...]

Als je uit groningen komt...
Kan je ook gewoon naar Buitenpost of Leeuwarden reizigen, en dan verder met mij mee rijden. :p
(is nog niet 100% zeker dat ik ga, maar het zal wel loslopen zoals altijd)
Bedankt voor het aanbod :), dat waardeer ik sowieso.
Ik wacht het nog even af.
Je hoeft je nog niet in te schrijven en we hebben nog even de tijd, ik wacht de definitieve planning af, maar net als neo vind ik het een wat hoge instap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Anoniem: 216171 schreef op zondag 27 januari 2008 @ 18:23:
qua restaurant is Rijzenburg ook nog niet zo'n gek idee maar dat moet eerst met de anderen besproken worden.
Ik geef alleen maar info, ik ben nog niet eens zeker of ik mee ga ivm drukte. Overleg dus inderdaad maar! Ik pas me wel aan ;)
Ik mag zowiezo niet zeuren.. woon op fiets afstand net als Neo..

[ Voor 8% gewijzigd door Get!em op 27-01-2008 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Anoniem: 216171 schreef op zondag 27 januari 2008 @ 17:51:
[...]

Tenzij je iemand vind waarmee je samen reist :) deel je de prijs samen
Moet je bij de conducteur eens proberen :Y)

[ Voor 6% gewijzigd door neographikal op 27-01-2008 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-06 12:07

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Ben er hoogstwaarschijnlijk bij (95%). Ik eet niet mee (andere verplichtingen 's avonds).
Ik rij vanuit de richting Dordrecht en er is plaats in de auto. (kleine omweg is geen probleem om iemand op te pikken).

Ik hoop dat de wildverwachting beter is dan de weersverwachting van Piet Paulusma :)
Fairy schreef op zondag 27 januari 2008 @ 11:07:
[...]
De één zet er een wideangle op en gaat langschap doen, de ander pakt een 400mm en gaat vogeltjes knallen. Wat je zelf wilt :)
Vogeltjes??? Shoarma op pootjes (Schappieschappies) en ander voer zal je bedoelen :)

[ Voor 57% gewijzigd door BlaTieBla op 28-01-2008 12:13 ]

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

BlaTieBla schreef op zondag 27 januari 2008 @ 21:16:
Ben er hoogstwaarschijnlijk bij (95%). Ik eet niet mee (andere verplichtingen 's avonds).
Ik rij vanuit de richting Dordrecht en er is plaats in de auto. (kleine omweg is geen probleem om iemand op te pikken).

Ik hoop dat de wildverwachting beter is dan de weersverwachting van Piet Paulusma :)

[...]

Vogeltjes??? Shoarma op pootjes (Schappieschappies) en ander voer zal je bedoelen :)
En zo af en toe een vogeltje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 176826

Dickiedick kan dus niet, want dickiedick krijgt een stel eters (of was dat nu etters >:) ) op bezoek.

Dickiedick staat dus de hele dag in de keuken. :)

Nu moet ik zeggen dat mijn weekendjes ook al weer aardig opgevuld beginnen te raken, dus als je dit soort dingen wilt plannen en ik "moet" mee, dan is iets eerder plannen toch wel handig....

Algemene indruk: :9~ Oh, ik kan niet. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 176826 schreef op maandag 28 januari 2008 @ 08:34:
Dickiedick kan dus niet, want dickiedick krijgt een stel eters (of was dat nu etters >:) ) op bezoek.

Nu moet ik zeggen dat mijn weekendjes ook al weer aardig opgevuld beginnen te raken, dus als je dit soort dingen wilt plannen en ik "moet" mee, dan is iets eerder plannen toch wel handig....

Dit kun je ons niet aandoen :P :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Anoniem: 176826 schreef op maandag 28 januari 2008 @ 08:34:

Bel die et(t)ers op en zeg: 42!, en kom dan mee met de meet :P 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWfx
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-02 20:18
Hmm, een hoop Canonista's en Nikonians met klassespul die komen. Ik ben nog nooit op een meet geweest, is een beginnende Pentaxiaan eventueel ook welkom?
Ik zou namelijk best wel eens wat willen opsteken van meer ervaren fotografen, da's altijd handig. Kijken hoe anderen het doen, zeg maar.

Wat betreft mijn mogelijkheden:
Ik weet al zeker dat ik er vanaf 17.00 à 18.00 uur niet kan zijn, de rest van de dag moet lukken, tenzij er iets tussen komt. Voor mij is het bijna een thuiswedstrijd, ik kom uit Ede. Als er dus mensen met de trein naar Ede-Wageningen reizen, kunnen die eventueel met mij verder mee naar het park (3 pers. max. 4 als ze klein van stuk zijn ;) ), alleen moet je dan rekening houden met het feit dat ik 's avonds sowieso andere verplichtingen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:41

ThunderNet

Flits!

Pentax is niet welkom... :/ dat je het lef hebt om het sowieso te vragen!

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWfx
ThunderNet schreef op maandag 28 januari 2008 @ 13:05:
Pentax is niet welkom... :/ dat je het lef hebt om het sowieso te vragen!
Een brutaal mens, ... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Pentaxianen en Pentaxnegers :w
Welkom hoor ;)
Ook mensen die een verkeerde keuze hebben gemaakt zijn welkom... Geintjuhhhh...
Wegwezen dus! :D
Lekker duidelijk hé >:)

Disclaimer: Do not take this seriously

[ Voor 72% gewijzigd door Fairy op 28-01-2008 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

neographikal schreef op zondag 27 januari 2008 @ 11:58:

Gezelligheid kun je toch ook hebben zonder etentje? Dan haak je net voor die tijd af ofzo.
neographikal schreef op zondag 27 januari 2008 @ 21:07:
[...]

Moet je bij de conducteur eens proberen :Y)
Ach, voor die grijs/grouwe zut heb ik hier in de omgeving ook iets leuks wat er ook veel op lijkt; Waalsdorpervlakte bij Scheveningen. Met OV niet echt prettig te bereiken, maar voor diegene die op de fiets gaan zeer goed te doen! (en da's een stuk goedkoper ook :P )

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borgdaville
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-06 09:14
ik ben een beginnend DSLR-er, ik heb een Pentax K100D met kitlens en heb een mooi statief.

Ik wil graag meer met mijn camera, tot nu toe heb ik vooral point en klik vakantie fototjes gemaakt.

Wat is het doel van deze meeting? Gezelligheid? Uitwisselen van tips? Wat is het nivo, zal ik er wat van kunnen leren( in de zin van...worden nieuwelingen omarmd en op weg geholpen)?

Klopt dit idee:
- als ik met mijn bescheiden spul kom dan kan ik met hulp van ervaren rotten een paar mooie landschapsfoto's maken?

[ Voor 6% gewijzigd door borgdaville op 28-01-2008 16:29 ]

Familieman, nerd, mooi weer fietser, buitenmens en levensgenieter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

borgdaville schreef op maandag 28 januari 2008 @ 16:28:
[...]
Wat is het doel van deze meeting? Gezelligheid? Uitwisselen van tips? Wat is het nivo, zal ik er wat van kunnen leren( in de zin van...worden nieuwelingen omarmd en op weg geholpen)?

Klopt dit idee:
- als ik met mijn bescheiden spul kom dan kan ik met hulp van ervaren rotten een paar mooie landschapsfoto's maken?
Antwoord op de vragen:
Er is geen doel,ja, ja, beneden nul :), ja, hoogstwaarschijnlijk (als er rotten aanwezig zijn :))

Het is vooral gezellig ouwehoeren en plaatjes schieten.
Oh ja, vergeet je oordoppen niet ;) BlueEyes wil nog wel eens vocaal aanwezig zijn. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

BlaTieBla schreef op maandag 28 januari 2008 @ 16:35:
[...]

Antwoord op de vragen:
Er is geen doel,ja, ja, beneden nul :), ja, hoogstwaarschijnlijk (als er rotten aanwezig zijn :))

Oh ja, vergeet je oordoppen niet ;) BlueEyes wil nog wel eens vocaal aanwezig zijn. :o
Past er een lens in?

Problemen moet je bij de bron aanpakken.

[ Voor 5% gewijzigd door ThunderNet op 28-01-2008 16:36 ]

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
[...]

Antwoord op de vragen:
het doel van de meet is zoals de vorige meet gezelligheid en fotograferen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:29
Zoom.nl heeft in hun eerste uitgave van hun blad een dvd.. Met cursus natuurfotografie. Laten ze daar nou net naar de hoge veluwe gaan. Misschien leuk om te kijken, diegene weten wel waar ze hem kunnen halen *knipoog*

Maar met mn 400D + kitlens laat ik deze dag verder aan de gevorderde fotografen over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Neefdave schreef op maandag 28 januari 2008 @ 18:29:
Zoom.nl heeft in hun eerste uitgave van hun blad een dvd.. Met cursus natuurfotografie. Laten ze daar nou net naar de hoge veluwe gaan. Misschien leuk om te kijken, diegene weten wel waar ze hem kunnen halen *knipoog*

Maar met mn 400D + kitlens laat ik deze dag verder aan de gevorderde fotografen over.
Je bent welkom maakt niet uit wat voor soort cam je hebt iedereen is welkom al ben je nou een expert of een dummie het gaat om de lol en het fotograferen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Net even naar de posbank geweest. (veluwe zoom). Als het van het weer als vandaag is, moet je er hard aan trekken wil je nog een beetje foto's kunnen maken. Het was grijs en saai.

Maar goed, tegen die tijd zullen de eerste blaadjes aan de bomen zitten (in de polder is dat al..) en hopelijk schijnt de zon.

Naja, sfeerfotos van met de uitdrukking saai zijn natuurlijk ook een doel op zich... ;)

Over een week maar weer eens kijken op http://www.buienradar.nl/weergrafiek.aspx?soort=2weken

[ Voor 10% gewijzigd door Get!em op 28-01-2008 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

ik ben een beginnend DSLR-er, ik heb een Pentax K100D met kitlens en heb een mooi statief.

Ik wil graag meer met mijn camera, tot nu toe heb ik vooral point en klik vakantie fototjes gemaakt.

Klopt dit idee:
Specifiek op jouw camera kan ik je niet echt van tips voorzien, maar op gebied van fotografie misschien wel, en zo wel meer mensen die meegaan.

Over nivo kun je niet spreken, dit is geen ouwelullenmeet :P Samen lekker op pad en fotograferen, wat van elkaar leren, eventueel discussieren en wat bij elkaar kijken hoe iedereen het allemaal doet en er wat van opsteken.

Nieuwelingen omarmen vind ik een beetje vies ;) maar op weg helpen, graag! Ik vind het leuk om mensen te helpen die nog niet veel weten maar wel graag willen leren. Eigenwijze mensen leer ik nooit wat, vind ik vreselijk :P

[ Voor 6% gewijzigd door Fairy op 28-01-2008 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Fairy schreef op maandag 28 januari 2008 @ 20:30:
[...]
Eigenwijze mensen leer ik nooit wat, vind ik vreselijk :P
zeg nooit nooit zie hier je meissie :P die is ook eigenwijs :P

Update we hebben het restaurant aangepast neem snel een kijkje hierboven

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 216171 op 28-01-2008 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Anoniem: 216171 schreef op maandag 28 januari 2008 @ 20:34:
[...]

zeg nooit nooit zie hier je meissie :P die is ook eigenwijs :P

Jij bent een uitzondering, een project, een missie, een uitdaging om jou wat bij te leren :D

Maar ik hou wel heel veel van je O+ O+ O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Klopt dit idee:
Meeste meets zijn er gewoon voor om gezellig wat samen te gaan fotograferen. Je kunt er vaak wat gear van anderen uitproberen, tips vragen op bepaald vlak. Als je wat serieuzer met een paar mensen wilt fotograferen is daar vaak ook wel wat ruimte voor.

Je laten afschrikken door mensen die bakken met glas en een ontzettend dikke camera hebben moet je niet doen. Voor de meesten is het pure hobby. Een enkeling verdient er een centje mee bij. Echte pro's die full time bezig zijn met fotografie ben ik nog niet tegengekomen.

Bijna altijd kun je wel wat leren van een meet. Van hoe iemand z'n gear vast houd, hoe iemand op z'n hurken gaat zitten, of juist een plastic tasje mee neemt, of gewoon pontificaal horizontaal op de grond gaat liggen voor een paddestoel, tot aan de indeling van je tas. Iets waarvoor je wel moet uitkijken, het fotografie virus. Je ziet vaak een hoop leuk spul langskomen, body's, glas, tassen en ander spul. Lastig om de maanden daarop de hand op de knip te houden ;).
[...]

Dus ik kan beter nog de oordoppen van de avond/nacht daarvoor inhouden?
Fairy schreef op maandag 28 januari 2008 @ 21:17:
[...]

Jij bent een uitzondering, een project, een missie, een uitdaging om jou wat bij te leren :D

Maar ik hou wel heel veel van je O+ O+ O-)
Oh jee, begint het kleffen nu al? De meet is nog geeneens begonnen. Laten we dit aub voor in de eigen woonkamer/slaapkamer houden wat mij betreft ;).

[ Voor 9% gewijzigd door jules op 28-01-2008 21:36 ]

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWfx
jules schreef op maandag 28 januari 2008 @ 21:33:
Bijna altijd kun je wel wat leren van een meet. Van hoe iemand z'n gear vast houd, hoe iemand op z'n hurken gaat zitten, of juist een plastic tasje mee neemt, of gewoon pontificaal horizontaal op de grond gaat liggen voor een paddestoel, tot aan de indeling van je tas.
Ja, dit soort zaken, daar was het mij idd om te doen, maar helaas ........ ik mag niet mee van Thundernet en Fairy. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Fairy schreef op maandag 28 januari 2008 @ 20:30:
[...]

Nieuwelingen omarmen vind ik een beetje vies ;) maar op weg helpen, graag! Ik vind het leuk om mensen te helpen die nog niet veel weten maar wel graag willen leren. Eigenwijze mensen leer ik nooit wat, vind ik vreselijk :P
De eerste meet waar wij beiden waren (geloof ik), hebben wij anders wel geknuffeld :), maar ik ben natuurlijk ook niet zo maar iemand :+

Anyway, meetings zijn gewoon gezellig. Je prutst wat, je probeert wat, je praat wat, je eet wat en je hebt gewoon lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brede P
  • Laatst online: 22-05 16:02
Jammer dat het op de zaterdag is, dan moet ik werken.
Zou voor mij een redelijke thuiswedstrijd zijn, woon net boven Apeldoorn.
Ben aspirant-dSLR zeg maar. Speel nu nog met een Panasonic FZ-30, maar wil de overstap naar dSLR wel gaan maken dit jaar.
Nou ja, volgende keer beter dan maar...

Systemspecs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

[...]
of gewoon pontificaal horizontaal op de grond gaat liggen voor een paddestoel [...]
Maak daar maar een pissig-kijkende ram op nog geen 2 meter afstand van.
Moet wel zeggen dat aan mijn kleren de rest van de dag wel een raar luchtje zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

[...]

Oh jee, begint het kleffen nu al? De meet is nog geeneens begonnen. Laten we dit aub voor in de eigen woonkamer/slaapkamer houden wat mij betreft ;).
Zeikerd :P
JWfx schreef op maandag 28 januari 2008 @ 21:51:
[...]

Ja, dit soort zaken, daar was het mij idd om te doen, maar helaas ........ ik mag niet mee van Thundernet en Fairy. :'(
O god neem je dat echt serieus :? :o 8)7

Je moet je nog aanmelden by the way.
Anoniem: 216171 schreef op maandag 28 januari 2008 @ 22:10:
[...]

offtopic:
Fairy & Thundernet schaam je
:$

[ Voor 16% gewijzigd door Fairy op 28-01-2008 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
JWfx schreef op maandag 28 januari 2008 @ 21:51:
[...]

JWfx laat je maar niks wijsmaken je bent welkom :).

als je mee wilt fotograferen mag dat hoor :)

offtopic:
Fairy & Thundernet schaam je FOEI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

Waarom moet ik me schamen? Ik kom niet.. Ik wou jullie alleen behouden voor enge pentaxianen... of andersom. Was juist heel lief bedoeld :+

[ Voor 4% gewijzigd door ThunderNet op 28-01-2008 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Anoniem: 216171 schreef op maandag 28 januari 2008 @ 20:34:
[...]

Ohja... heerlijk gezellig zo'n dagje, krijg er nu al zin in! Nog ff wat agenda punten verzetten en ik kom er ook aan... (als dat lukt)... En wat betreft die zeikerds over de camera... mag ik mn kartonnen wegwerpbeelddoos ook meenemen :+

En als er iemand een 10-22 heeft, ik ben aan het koekeloeren naar eentje en zou er wel eens mee willen schieten....

Excuses, neem er geen rare dingen van aan, maarru, komt een beetje doordat ik zelf vaak tochten en vakanties regel en ik zodoende wil je even een tip geven: Als je het restaurant verandert, zou ik ook de ingang veranderen van Otterlo naar Schaarsbergen... staat zo raar als je de autos bij Otterlo hebt staan en je gaat fietsend naar het eten in Schaarsbergen. :9 Neemt natuurlijk niet weg dat je ook gewoon in Otterlo kunt starten en dan verzamelen we met lunch ergens midden in het park.
[/ Get!em!, zet die organisatie modus toch eens uit..... :X ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWfx
Ik zat ook maar te ouwe******* ;)
Ik zal me aannmelden als ik van mijn vrouw gehoord heb dat we niks hebben die dag.
(Ik ben nog al slecht in agendabeheer namelijk .......) :$

Morgen of overmorgen weet ik meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ThunderNet schreef op maandag 28 januari 2008 @ 22:23:
Waarom moet ik me schamen? Ik kom niet.. Ik wou jullie alleen behouden voor enge pentaxianen... of andersom. Was juist heel lief bedoeld :+
zo lief vond ik het niet over komen. :P

NU IEDEREEN WEER SERIEUS!

Update:

Ik heb een lijstje ingevoegd. zodat je je kunt aanmelden of je wel of niet mee gaat eten :)

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 216171 op 29-01-2008 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Dat word een diner voor twee :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWfx
Oké, ik heb me aangemeld.
Het aanbod voor treinreizigers via Ede-Wageningen om die in mijn modaalmobiel mee te nemen staat nog. Ik lees het wel in de reacties en dan mailen we wel, mocht er animo voor bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
JWfx schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 22:45:
Oké, ik heb me aangemeld.
Het aanbod voor treinreizigers via Ede-Wageningen om die in mijn modaalmobiel mee te nemen staat nog. Ik lees het wel in de reacties en dan mailen we wel, mocht er animo voor bestaan.
Ga je ook mee eten of niet. Geef dit aub ook even aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWfx
Anoniem: 216171 schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 22:46:
[...]

Ga je ook mee eten of niet. Geef dit aub ook even aan.
Mi scuzi, vergeten.
Maar nee, ik ga niet mee eten, wegens een verjaardag.

Trouwens, hoe kom ik in die mee-eet meetingmanager?
Dan behalve door handmatig de url aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
JWfx schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 22:56:
[...]

Mi scuzi, vergeten.
Maar nee, ik ga niet mee eten, wegens een verjaardag.

Trouwens, hoe kom ik in die mee-eet meetingmanager?
Dan behalve door handmatig de url aan te passen.
meeting-manager.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWfx
Oké, een rood vakje gecreëerd.

Gefeliciteerd met je rijbewijs trouwens! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
zit nog even te twijfelen wat ik doe met het eten. Natuurlijk altijd wel gezellig, maar het is ook een stinkend eind rijden voor mij dus dan kom ik nog later thuis.

Hmmm, moet binnenkort ook nog eventjes wat rolletjes halen (...begint te irriteren). Misschien wel een leuk idee om ook eens aan wat met dat infrarood te beginnen. Is er hier iemand die meegaat en me daar wat bij kan helpen? (lastige van analoog is dat als ik het verpruts ik meteen alle foto's fout doe)
Die ouwe nikkormat van mij heeft wel een paar lenzen met infrarood lijntje geval erop.

edit: En idd gefeliciteerd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
JWfx schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 00:08:
[...]

Oké, een rood vakje gecreëerd.

Gefeliciteerd met je rijbewijs trouwens! *O*
thx

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 216171 op 04-02-2008 07:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Jongens denken jullie er aan om ook even in te vullen of je wel of niet mee eet?

En inschrijven kan ook nog steeds :)

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 216171 op 03-02-2008 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak

Sjaak_Afhaak

Bleh!

@ organisatie:

Is er een uiterste inschrijfdatum bekend (behalve die van het diner dan)? Ik zit nog steeds te klooien met school, maar als ik daarmee klaar ben wil ik zeker komen. Ik weet begin volgende week pas of ik kan namelijk.

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238759

Ik zou zeker mee willen , maar hoe ga ik daar komen vanuit zoetermeer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Sjaak_Afhaak schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 11:29:
@ organisatie:

Is er een uiterste inschrijfdatum bekend (behalve die van het diner dan)? Ik zit nog steeds te klooien met school, maar als ik daarmee klaar ben wil ik zeker komen. Ik weet begin volgende week pas of ik kan namelijk.
Gewoon inschrijven dus, moet geen probleem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Anoniem: 238759 schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 11:36:
Ik zou zeker mee willen , maar hoe ga ik daar komen vanuit zoetermeer :P
Er rijden in nederland van die grote gele dingen rond. die kan je vast wel ergens in de buurt van iemand brengen die je verder wil meevervoeren, zo gaat dat nou eenmaal met meets :) . Laat hier even een verzoekje achter en dan komen we er wel uit.

[ Voor 8% gewijzigd door Fairy op 07-02-2008 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja met de trein kan je een eind komen inderdaad. Maar alleen per trein is het erg lastig te bereiken.
Iemand die vanuit Z-H of Utrecht die kant op gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Anoniem: 238759 schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 12:31:
Ja met de trein kan je een eind komen inderdaad. Maar alleen per trein is het erg lastig te bereiken.
Iemand die vanuit Z-H of Utrecht die kant op gaat?
Valt hard mee, vanaf Arnhem CS rijdt gewoon een buslijn naar de ingang op Schaarsbergen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oké dat is nog wel te doen dan, ik ga het is even uitzoeken.
Ik laat het straks wel weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Anoniem: 238759 schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 12:37:
Op 9292ov.nl als adres invullen: ingang hogeveluwe te schaarsbergen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 238759 schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 12:37:
Je moet bij de ingang otterlo wezen. Als iemand je ergens moet oppikken moet je het even zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oké , dan even totaal wat anders.
Ik ben net begonnen met fotografie ( +- 3-4 maanden) en ben dus nog een behoorlijke noob.
Ik zal dan komen met een d40x met kitlens en bigma.
Hoe is het niveau ? Zijn er meer mensen die nog niet zo lang bezig zijn of sta ik als noob ineens tussen de pro's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 238759 schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 17:56:
Oké , dan even totaal wat anders.
Ik ben net begonnen met fotografie ( +- 3-4 maanden) en ben dus nog een behoorlijke noob.
Ik zal dan komen met een d40x met kitlens en bigma.
Hoe is het niveau ? Zijn er meer mensen die nog niet zo lang bezig zijn of sta ik als noob ineens tussen de pro's.
O ik zeg het niet graag over mezelf maar ik ben ook zo af en toe een prutser het gaat er niet om bij deze meet dat je goed kunt fotograferen. Het is mooi mee genomen het gaat gewoon om het leuk fotograferen en de lol samen hebben.

Het NIVEAU maakt NIKS uit! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

AMEN to that!

Wijsneuzen hebben we niks aan, gewoon lekker schieten en ervaringen uitwisselen en FUN hebben. Echte profs zie je niet vaak op een meet, uitzonderingen daargelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Voor de liefhebbers; ik kan een aantal mensen oppikken (max 3) vanaf station driebergen-zeist als men dat wil.
Da's 10 minuten met de trein vanaf Utrecht Centraal. Het ligt bij mij op de route (A12) en ligt eigenlijk naast de snelweg waardoor ik niet ver om hoef (Utrecht CS is too much hassle met die binnenstad).

Oh ja, ik blijf niet eten, dus dan moet je zelf vervoer terug regelen of niet mee eten, zodat ik je weer op driebergen-zeist kan droppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Hmmm. Klinkt aanlokkelijk. Is wel zo makkelijk voor mij misschien, dan moet ik dus alleen wel vervoer terug regelen idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mwolthers
  • Laatst online: 08-06 00:13
'k Heb me erbij gezet. Ik zit wel erg krap in de tijd dus vandaar nog even een vraagtekentje bij of ik wel of niet kom. Maar goed het is niet ver vanaf Driebergen en het idee vind ik erg leuk. Hou in elk geval geen rekening met mij met het eten.

Eventueel passagiers vanaf Driebergen welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Zo morgen avond na 8 uur kun je je niet meer opgeven voor het eten houden jullie daar even rekening mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Om daar even op te reageren: Als ik met Blatiebla meerijd vanaf station Driebergen-Zeist op de heenweg, moet ik wel vervoer terug hebben. Anders houdt voor mij het eten ook op anders :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Fl4pp13 schreef op zondag 10 februari 2008 @ 20:48:
Om daar even op te reageren: Als ik met Blatiebla meerijd vanaf station Driebergen-Zeist op de heenweg, moet ik wel vervoer terug hebben. Anders houdt voor mij het eten ook op anders :(
Dus letterlijk gezegt Fairy en ik eten alleen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Fl4pp13 schreef op zondag 10 februari 2008 @ 20:48:
Misschien dat Fairy of BE je in de buurt van het restaurant na het eten nog op een trein kunnen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Vast wel, moet ik even weten hoe wat en waar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
@ flappie laat het wel ff op tijd weten anders maak ik andere plannen met Fairy :P om te eten en zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

De vooruitzichten zien er redelijk uit OP DIT MOMENT. In ieder geval droog en licht bewolkt. Vrijdag op zaterdag een lichte nachtvorst van -7 :) De zaterdag een kleine 2 graden boven nul.

Wie zorgt er voor de erwtensoep met roggebrood? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Toch maar aangemeld :)

Er is nog steeds een kleine kans dat ik niet kan, maar laat ik maar van het beste uitgaan ;)
Ik eet niet mee BTW.

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
BlaTieBla schreef op maandag 11 februari 2008 @ 09:48:
De vooruitzichten zien er redelijk uit OP DIT MOMENT. In ieder geval droog en licht bewolkt. Vrijdag op zaterdag een lichte nachtvorst van -7 :) De zaterdag een kleine 2 graden boven nul.

Wie zorgt er voor de erwtensoep met roggebrood? :9
jij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Als jullie me naar station Driebergen-zeist brengen, eet ik mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Fl4pp13 schreef op maandag 11 februari 2008 @ 10:54:
Als jullie me naar station Driebergen-zeist brengen, eet ik mee :)
Als jij ps de adresgegevens regelt van het station brengen wij jou der heen :)

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 216171 op 11-02-2008 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Anoniem: 216171 schreef op maandag 11 februari 2008 @ 12:15:
[...]

Als jij ps de adresgegevens regelt van het station brengen wij jou der heen :)
Afrit Driebergen/Zeist op de A12 vanuit het oosten des landes
Onder aan de afrit rechtsaf en dan direct na het spoor (ongeveer 2km na het verlaten van de snelweg) kan je parkeren en afzetten. Kan niet missen.

De P+R borden zijn NIET te missen

Google Maps link

[ Voor 27% gewijzigd door BlaTieBla op 11-02-2008 15:53 . Reden: Google Maps linkje toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Ok, dan is het vervoer wat mij betreft geregeld. Moet ik nog voor iemand oude primes meenemen trouwens? Ik heb nog een 35mm f/2.5 en een 100mm f/2.8 Nikon Series E liggen. Iemand lenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
BlaTieBla schreef op maandag 11 februari 2008 @ 14:16:
[...]

Afrit Driebergen/Zeist op de A12 vanuit het oosten des landes
Onder aan de afrit rechtsaf en dan direct na het spoor (ongeveer 2km na het verlaten van de snelweg) kan je parkeren en afzetten. Kan niet missen.

De P+R borden zijn NIET te missen

Google Maps link
ons kennende :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
aanmelden voor het eten is niet meer mogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Anoniem: 216171 schreef op maandag 11 februari 2008 @ 19:01:
aanmelden voor het eten is niet meer mogelijk
Hey bah, wilde net aanmelden voor de hele dag + eten!
Heb gister avond geregeld dat ik er bij kan zijn! Dus bij deze: ik ben erbij!

Ik kan ook mensen oppikken op station ede-wageningen en na het eten ook weer terugbrengen.

Station Wolfheze is ook mogelijk, aangezien dat nog dichterbij is.

Groet
Gerben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Get!em schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 07:03:
[...]

Hey bah, wilde net aanmelden voor de hele dag + eten!
Heb gister avond geregeld dat ik er bij kan zijn! Dus bij deze: ik ben erbij!

Ik kan ook mensen oppikken op station ede-wageningen en na het eten ook weer terugbrengen.

Station Wolfheze is ook mogelijk, aangezien dat nog dichterbij is.

Groet
Gerben
Zie je DM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Het gaat extreem zonnig en droog worden met een schraal oosten windje. Koude vingers dus!

Nu is er de afspraak om om 11 uur (volgens TS) bij ingang otterlo te staan. Is er nog iemand die samen met mij wat vroeger met het mooie ochtendlicht het park in wil gaan? Officieel is de openingstijd 9 uur. Maar zal even vragen wat mogelijk is kwa tijd. Ik sta sochtends doordeweeks toch op voor 5 uur, dus 8 uur is al uitslapen ;)
8 uur komt de zon op en is er leuke grondmist en een leuke zon kleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Get!em schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 07:47:
Het gaat extreem zonnig en droog worden met een schraal oosten windje. Koude vingers dus!

Nu is er de afspraak om om 11 uur (volgens TS) bij ingang otterlo te staan. Is er nog iemand die samen met mij wat vroeger met het mooie ochtendlicht het park in wil gaan? Officieel is de openingstijd 9 uur. Maar zal even vragen wat mogelijk is kwa tijd. Ik sta sochtends doordeweeks toch op voor 5 uur, dus 8 uur is al uitslapen ;)
8 uur komt de zon op en is er leuke grondmist en een leuke zon kleur.
\
Ik ben al lang blij als die vriend van mij om 8 acht naast zijn bed staat dus zo vroeg gaat me denk ik niet lukken :P
Pagina: 1 2 3 Laatste