Fotografiemeet 16-02-2008 Nationaal Park de Hoge Veluwe

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 7.154 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-06 12:07

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Get!em schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 07:47:
Het gaat extreem zonnig en droog worden met een schraal oosten windje. Koude vingers dus!

Nu is er de afspraak om om 11 uur (volgens TS) bij ingang otterlo te staan. Is er nog iemand die samen met mij wat vroeger met het mooie ochtendlicht het park in wil gaan? Officieel is de openingstijd 9 uur. Maar zal even vragen wat mogelijk is kwa tijd. Ik sta sochtends doordeweeks toch op voor 5 uur, dus 8 uur is al uitslapen ;)
8 uur komt de zon op en is er leuke grondmist en een leuke zon kleur.
Geen probleem wat mij betreft. De dagranden zijn fotografisch ook het mooist.. Ik zit alleen ff met Fl4pp13. Ik zou die oppikken op Driebergen. Ik weet niet of hij eerder kan, of dat hij wellicht door iemand anders opgepikt kan worden. mwolthers zou ook in de gelegenheid zijn om iemand op Driebergen op te pikken.

[ Voor 0% gewijzigd door BlaTieBla op 12-02-2008 09:01 . Reden: naam aanpassing ]

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Is geen probleem, zeg maar hoe laat je wil dat ik op driebergen-zeist sta, hou er wel rekening mee dat ik 45 minuten met de trein moet reizen. Maar rond 08:00 op de trein stappen is prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:28

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Hier nog een Amsterdammert zonder eventueel vervoer.. Valt er nog iets te regelen? Ik raak een beetje het overzicht kwijt ;)

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216171

Topicstarter
Ik zal kijken of wij ook om 8 uur vertrekken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Hoi hoi,

Na email verkeer met het park: geen toestemming om eerder het park in te gaan dan 9 uur!

Zonsopgang is dan al lang geweest helaas. Afspreken om 9 uur? Of eerder nog even buiten het park?
Met een auto kan ik iemand oppikken op ede-wageningen (is 1 of soms 2 stations verder dan driebergen vanuit utrecht en is WEL een intercity station).

Welke ingang doen we nu? Als er meerdere mensen vanaf driebergen/ede-wageningen komen, dan kan het net zo goed op schaarsbergen namelijk. ( in TS staat nog Otterlo)

Voor ingang otterlo is station barneveld of apeldoorn namelijk dichterbij, voor de mensen die met de trein komen.

Ik hoor het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Get!em schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 10:20:
Hoi hoi,

Na email verkeer met het park: geen toestemming om eerder het park in te gaan dan 9 uur!

Zonsopgang is dan al lang geweest helaas. Afspreken om 9 uur? Of eerder nog even buiten het park?
Met een auto kan ik iemand oppikken op ede-wageningen (is 1 of soms 2 stations verder dan driebergen vanuit utrecht en is WEL een intercity station).

Welke ingang doen we nu? Als er meerdere mensen vanaf driebergen/ede-wageningen komen, dan kan het net zo goed op schaarsbergen namelijk. ( in TS staat nog Otterlo)

Voor ingang otterlo is station barneveld of apeldoorn namelijk dichterbij, voor de mensen die met de trein komen.

Ik hoor het wel.
ingang otterlo :P
Die weet ik tenminste te vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Anoniem: 216171 schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 10:22:
[...]
ingang otterlo :P
Die weet ik tenminste te vinden!
Prima doen we die.

Voor de treinreizigers, DM me even als je mee wilt vanaf Ede-wageningen, en ook hoe vroeg je bereid bent er te zijn ;)

Groet
Gerben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWfx
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-02 20:18
Get!em schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 11:48:
[...]

Prima doen we die.

Voor de treinreizigers, DM me even als je mee wilt vanaf Ede-wageningen, en ook hoe vroeg je bereid bent er te zijn ;)

Groet
Gerben
Als jij mensen hebt die wel van Ede-Wagingen mee willen rijden, maar niet al voor 9.00 uur, kunnen die tussen 10.00-10.30 uur met mij mee vanaf hetzelfde station. Ik moet er toch onderdoor op weg naar Otterlo. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajhaverkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-05 00:25

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Sjaak_Afhaak schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 09:26:
Hier nog een Amsterdammert zonder eventueel vervoer.. Valt er nog iets te regelen? Ik raak een beetje het overzicht kwijt ;)
Met stip op 1 binnengekomen in het overzicht. Een Amsterdammer met een auto :)

DM me als je wilt meerijden. Ik vertrek uit het centrum (Oostelijke eilanden) en kan je wel oppikken (ondanks de Nikon spullen ;) ).

Eten is uit de planning verdwenen?

This footer is intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ajhaverkamp schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 17:37:
[...]

DM me als je wilt meerijden. Ik vertrek uit het centrum (Oostelijke eilanden) en kan je wel oppikken (ondanks de Nikon spullen ;) ).

Ja ik had duidelijk aangegeven dat je je tot gisteravond kon opgeven.

Morgen gaan we reserveren dus als je nog mee wilt stuur even mij een dm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:14

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

ajhaverkamp schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 17:37:
[...]

Ja omdat het inschrijven daarvan gesloten is, wat ik niet helemaal begrijp, want met een echt grote groep gaan jullie niet zijn en dan hoef je denk ik niet een kleine week van te voren te reserveren.
DM fairy of blauwoogje even, misschien kunnen ze nog wat voor je betekenen.

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Met ajhaverkamp trekt de balans weer zwaar naar canon toe jongens :P Ik neem aan dat niet al het glas mee gaat?

En nog even over het vroeger naar het park gaan... gaat dat nou wel of niet door, als we toch geen lekkere zonsopgang te pakken kunnen krijgen? Want vanochtend om 9 uur was het hier nog wel hardstikke mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Flappie reserveert morgen voor 6 man

waarvan 2 man nog niet zeker zijn of ze mee eten.

de laatste kans om je op te geven is bij mij!

en dit kan tot vanavond 10 uur!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajhaverkamp

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Fl4pp13 schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 17:54:
Met ajhaverkamp trekt de balans weer zwaar naar canon toe jongens :P Ik neem aan dat niet al het glas mee gaat?

En nog even over het vroeger naar het park gaan... gaat dat nou wel of niet door, als we toch geen lekkere zonsopgang te pakken kunnen krijgen? Want vanochtend om 9 uur was het hier nog wel hardstikke mooi :)
Je hebt geluk dat KE de Canon 300 f/4 niet in voorraad had (ondanks dat dat wel op hun website staat, ben je daar na een uur rijden, geen lens te vinden....), anders was er nog een dikke kilo Canonglas meer geweest.
Om 9 uur? Toen scheen hier de zon al vollop, je bedoelt vast vroeger. Ik zat in de auto om 9 uur. Ben lekker tot 16:00 in Blijdorp geweest. Weerspelling was (terecht) zo goed dat ik lekker een vrije dag genomen had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:14

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

ajhaverkamp schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 18:00:
[...]

Je hebt geluk dat KE de Canon 300 f/4 niet in voorraad had (ondanks dat dat wel op hun website staat, ben je daar na een uur rijden, geen lens te vinden....), anders was er nog een dikke kilo Canonglas meer geweest.
Om 9 uur? Toen scheen hier de zon al vollop, je bedoelt vast vroeger. Ik zat in de auto om 9 uur. Ben lekker tot 16:00 in Blijdorp geweest. Weerspelling was (terecht) zo goed dat ik lekker een vrije dag genomen had.
Wat een verschil!
Gister was het hier ook prachtig, buiten gezeten met t-shirt aan.
Vandaag? stervenskoud op de fiets met trui en winterjas en handschoenen!....het was hier 0 graden en ijskoude wind.
Van gister naar vandaag was een omschakeling waarbij je gedachtes krijgt van ijstijden, global warming waardoor extreem weer gecreëerd wordt etc. Mja, dit weekend was prachtig :)

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nomad schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 18:02:
[...]

Wat een verschil!
Gister was het hier ook prachtig, buiten gezeten met t-shirt aan.
Vandaag? stervenskoud op de fiets met trui en winterjas en handschoenen!....het was hier 0 graden en ijskoude wind.
Van gister naar vandaag was een omschakeling waarbij je gedachtes krijgt van ijstijden, global warming waardoor extreem weer gecreëerd wordt etc. Mja, dit weekend was prachtig :)
Hierin Zwolle, Hattem, Wezep is het al 2 dagen super mooi weer en niet koud ik heb zelfs mijn zomerjas al weer te voorschijn getoverd.

Nou nog hopen dat het weer voor zaterdag zo is als het hier gisteren en vandaag is geweest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Zou top zijn. Hou van lekker weer :) Maakt het maken van leuke foto's voor mij altijd een stuk makkelijker, mooiere kleurtjes enzo. Ik hoop trouwens dat ik even een Canon 20D/30D in mn handen kan houden, ik overweeg een beetje de zelfde stap als Nomad, alleen zonder het leuke glas, eerst een standaardzoom fixen :P

[ Voor 5% gewijzigd door Fl4pp13 op 12-02-2008 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Fl4pp13 schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 18:08:
Zou top zijn. Hou van lekker weer :) Maakt het maken van leuke foto's voor mij altijd een stuk makkelijker, mooiere kleurtjes enzo. Ik hoop trouwens dat ik even een Canon 20D/30D in mn handen kan houden, ik overweeg een beetje de zelfde stap als Nomad, alleen zonder het leuke glas, eerst een standaardzoom fixen :P
ik heb een 20D muts :P

Nu al weer vergete? :P :P

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 216171 op 12-02-2008 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Of course not. Weet alleen niet hoe makkelijk mensen zijn met camera's aan mij toevertrouwen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Fl4pp13 schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 18:13:
Of course not. Weet alleen niet hoe makkelijk mensen zijn met camera's aan mij toevertrouwen >:)
zolang je hem niet laat keilen hoor je mij niet en anders hoop ik dat je goed verzekerd bent :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Ik had het plan om de zonsopkomst ook nog mee te pakken.

Van dat plan is nu het volgende gekomen:
Sjaak_afhaak gaat met mij mee rond 7.30 vanuit station ede wageningen. En dan wss ginkelse heide.

Nu er nog een amsterdammer is met auto zal hij wel die optie kiezen trouwens, maar dat laat ik aan hem over.

Anyone join me for sunrise?

Eventueel kan ik wel een gaspitje regelen om mee te nemen. Enige is, dat dat wel zo groot is dat ik dat niet mee het park in sjouw, dus zullen we tegen lunch tijd eventjes buiten het park moeten bivakkeren (ik meen me zelfs te herinneren dat het verboden is vuur te hebben in het park). Wie neemt de soep mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:41

ThunderNet

Flits!

7:30 ben je te laat voor zonsopkomst... :) 7:35 begint dat feest namelijk al en moet je dus klaar staan met je camera + statief.

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

ThunderNet schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 18:41:
7:30 ben je te laat voor zonsopkomst... :) 7:35 begint dat feest namelijk al en moet je dus klaar staan met je camera + statief.
Da weet ik. 7.55 zit de zon aan de horizon.
Maar dit was om te noemen, de trein van Sjaak_afhaak komt aan om 7.20. Vandaar. En om em nou nog eerder te laten vertrekken :P

Als hij dus niet met de trein komt, maar wel eerder, dan is het inderdaad handiger afspreken om eerder daar aanwezig te zijn ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Get!em op 12-02-2008 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Ik neem even aan dat Fl4pp13 met de meneer uit Amsterdam meerijd? Klopt mijn aanname, want dan kan ik via alternatieve weg rijden richting Otterloo.
Dan pak ik de zonsopkomst wel in de polder en zorg ik dat ik om 9 uur bij de ingang van het park ben. Dat lijkt de logische verzameltijd te zijn op dit moment.
Correct me if I'm wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajhaverkamp

ajhaverkamp

gewoon Arjan

BlaTieBla schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 19:05:
Ik neem even aan dat Fl4pp13 met de meneer uit Amsterdam meerijd? Klopt mijn aanname, want dan kan ik via alternatieve weg rijden richting Otterloo.
Dan pak ik de zonsopkomst wel in de polder en zorg ik dat ik om 9 uur bij de ingang van het park ben. Dat lijkt de logische verzameltijd te zijn op dit moment.
Correct me if I'm wrong.
Fl4pp13 kan met mij meerijden, ik begrijp dat Sjaak al ander vervoer geregeld heeft. Hij is blijkbaar nog niet thuis want op DM reageert hij niet.
Als Fl4pp13 met mij meerijdt, kan hij in de auto al een 20D en 30D vasthouden! Al mijn spullen kunnen gebruikt worden onder de voorwaarde: schade maken, dan dokken!
Enkel de 50 mm blijft lekker in de kast liggen. De rest gaat allemaal mee. Is maar een kilo of 11, wat drinken en eten erbij, geen probleem..... als ik steeds korter lijkt te worden, klopt dat......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Spulletjes!!1 *O* Ik heb net nog eens mijn verzekeringspolis doorgekeken, dat komt allemaal goed. Ben altijd zo voorzichtig mogelijk met spullen van anderen, 't is natuurlijk gewoon kut om iemand anders zn spullen te mollen 7(8)7

Ik begin er steeds meer zin in te krijgen, net nog een keer de buienradar tevoorschijn gehaald, weersvoorspelling geeft het volgende beeld:
70% kans op zon, 10% op neerslag, max 1 mm neerslag (laten we het gewoon op droog houden), temp 's nachts op 0 of er net onder, overdag tussen 3/4 en 6. Oosterwind, kracht 3 beaufort. Lekker weertje!
/me fl4pp13 pakt handschoenen met grippads in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak

Sjaak_Afhaak

Bleh!

ajhaverkamp: je hebt DM. @Get!em: Als de deal met ajhaverkamp doorgaat, ga ik toch liever met hem mee ;)

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Fl4pp13 schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 19:32:
Spulletjes!!1 *O* Ik heb net nog eens mijn verzekeringspolis doorgekeken, dat komt allemaal goed. Ben altijd zo voorzichtig mogelijk met spullen van anderen, 't is natuurlijk gewoon kut om iemand anders zn spullen te mollen
Die tip kan ik iedereen inderdaad meegeven: zorg dat je gewoon WA-verzekerd bent en vraag het desnoods aan de ander even na. Ik heb er ervaring mee (is verder netjes opgelost) en prettig is het niet als de ander per ongeluk toch onverzekerd blijkt te zijn :X

Iedereen veel plezier trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Ik ben net maar eens gaan kijken voor wandelroutes die we kunnen gaan lopen. We kunnen gewoon een wat kleinere route pakken, ons tweakers kennende zullen we daar aardig lang over doen als het goed zicht is en het mooi om ons heen is :) De route Plijmen lijkt me het meest geschikt, ongeveer 8 kilometer en veel vergezichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Hoe laat spreken we dus gewoon af voor verzamelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Anoniem: 216171 schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 20:54:
Hoe laat spreken we dus gewoon af voor verzamelen?
lijkt mij dat we 9 uur bij de ingang verzamelen. Een aantal zullen er al eerder zijn in verband met de zonsopkomst etc. Volgens mij zijn er NOG geen bezwaren over dat tijdstip binnengekomen.
Lijkt me onzinnig om die te laten wachten bij de ingang. Zeker we "met z'n allen" gaan. Opsplitsen kan altijd nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
oke duis om 8 uur weg en dan om 9 uur verzamelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Dat wordt vroeg rijden voor ajhaverkamp. Komen we net tot een oplossing met om 11 uur verzamelen. 8)7 Maar goed, we overleggen verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajhaverkamp

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Nieuwe starttijd wordt dus 9 uur? Voor mij ook niet echt een probleem (wordt het wel een lange dag, iemand nog een caravan waar een 's middags een tukkie in kunnen doen?).

Fl4pp13 & Sjaak_Afhaak rijden dus met mij mee uit Amsterdam.

Voorlopige planning:

Vertrek vanf mijn adres: 7:10
Oppikken Sjaak_afhaak: 7:30
Oppikken Fl4pp13: 8:00
Aankomst Otterlo: 8:50

[ Voor 22% gewijzigd door ajhaverkamp op 12-02-2008 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Fl4pp13 schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 21:06:
Dat wordt vroeg rijden voor ajhaverkamp. Komen we net tot een oplossing met om 11 uur verzamelen. 8)7 Maar goed, we overleggen verder.
voor mij is het ook bijna anderhalf uur hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
whaaaaaa voor ons geloof ik jnog niet eens een uur maar ja Fairy moet wel optijid wakker worden :p

Ja daar hebben we nog een goede wekker voor nodig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

BlaTieBla schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 21:28:
[...]

voor mij is het ook bijna anderhalf uur hoor ;)
Jammer dat je Nikon hebt ( :P ) ik had die 80-400 wel eens op de 5D willen hebben 8)
Anoniem: 216171 schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 21:29:
whaaaaaa voor ons geloof ik jnog niet eens een uur maar ja Fairy moet wel optijid wakker worden :p

Ja daar hebben we nog een goede wekker voor nodig :P
Jij maakt anders lawaai zat als je wakker wordt :D

inkoppertje >:)

[ Voor 26% gewijzigd door Fairy op 12-02-2008 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Fairy schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 21:35:
[...]

Jij maakt anders lawaai zat als je wakker wordt :D

inkoppertje >:)
Ja maar als jij vroeg uit bed wil kom je er nooit uit 1-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Anoniem: 216171 schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 21:37:
[...]

Ja maar als jij vroeg uit bed wil kom je er nooit uit 1-1
Ja en, dáár stoort meestal niemand zich aan :P 2-0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Fairy schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 21:39:
[...]

Ja en, dáár stoort meestal niemand zich aan :P 2-0
Wil jij nog mee zaterdag :P

moet je vooral zo door gaan :P

maar weer even op het punt te komen hoe laat we dus afspreken het word dus 9 uur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

ik zal ook een gps logger meenemen, zodat de route ook nog wordt vastgelegd. Ik zal de betreffende files googlemaps, google earth en gpx wel ergens neerplempen zodat eenieder dat nog mee kan spelen.
Wel zorgen dat je datum en tijd op de camera goed lopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

9 uur lijkt me prima. Ook omdat het dan nog niet heel druk in het park is, en de kans om het wild te spotten groter is.

Edit, gps logger.. haha.. ik wilde net hetzelfde aanpakken.

Ik zie dat arjan ook een 10-22 heeft.. hoop dat ik die eens mag lenen.

[ Voor 36% gewijzigd door Get!em op 12-02-2008 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajhaverkamp

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Get!em schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 21:51:
9 uur lijkt me prima. Ook omdat het dan nog niet heel druk in het park is, en de kans om het wild te spotten groter is.

Edit, gps logger.. haha.. ik wilde net hetzelfde aanpakken.

Ik zie dat arjan ook een 10-22 heeft.. hoop dat ik die eens mag lenen.
Tuurlijk. En ook mijn Garmin eTrex ligt al klaar voor het GeoTaggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
maar er is nu onduidelijkheid willen we hert museum ook nog in van mij hoeft het niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

das jammer... O-) de pola die ik had besteld bij hvstar komt wss niet deze week binnen.. had er zo op gehoopt. Dan maar iets minder blauwe luchten zaterdag.
Wel een leuke afstandbediening voor bewegingsvrije plaatjes.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Get!em schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 07:26:
das jammer... O-) de pola die ik had besteld bij hvstar komt wss niet deze week binnen.. had er zo op gehoopt. Dan maar iets minder blauwe luchten zaterdag.
Wel een leuke afstandbediening voor bewegingsvrije plaatjes.. ;)
Ga je met een statief de hele dag lopen of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Anoniem: 216171 schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 07:28:
[...]

Ga je met een statief de hele dag lopen of zo?
Die zit wel in mn tas ja. (opgevouwen niet groter dan 30cm en slecht 0.5kg ;) )

Maar dat zien we dan wel. Zoveel met een statief heb ik nog niet gedaan, dus gewoon uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajhaverkamp

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Anoniem: 216171 schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 07:26:
maar er is nu onduidelijkheid willen we hert museum ook nog in van mij hoeft het niet!
Tot hoe laat is dat open? Als we om 9:00 beginnen te sjokken met volle tassen, houden we dat vast niet vol tot etenstijd (18:00?). Dus kan het handig zijn om iets anders achter de hand te hebben.
Op een "normale" dierentuinfotodag loop ik zo'n uur of 4 a 5 met bepakking. Dit is het dubbele!

We kunnen ook 2 stukken lopen met tussendoor het museum? Kunnen we misschien ook even zitten/opwarmen/ontdooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ajhaverkamp schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 08:42:
[...]

Tot hoe laat is dat open? Als we om 9:00 beginnen te sjokken met volle tassen, houden we dat vast niet vol tot etenstijd (18:00?). Dus kan het handig zijn om iets anders achter de hand te hebben.
Op een "normale" dierentuinfotodag loop ik zo'n uur of 4 a 5 met bepakking. Dit is het dubbele!

We kunnen ook 2 stukken lopen met tussendoor het museum? Kunnen we misschien ook even zitten/opwarmen/ontdooien.
we gaan om 5 uur eten

maar dat museum is niet zo veel te zien

vind het sund om 14 euro te betalen voor het museum en het park samen.

we kunnen eventueel nog even de omgeving daar verkennen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

ajhaverkamp schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 08:42:
[...]

Ik ben na zo'n dagje toch al 'dood'. Het zal heus geen 18:00 worden. Ik verwacht eerder ergens halverwege de middag en dan ergens wat te drinken halen met een (warme) snack of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
BlaTieBla schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 09:31:
[...]

Ik ben na zo'n dagje toch al 'dood'. Het zal heus geen 18:00 worden. Ik verwacht eerder ergens halverwege de middag en dan ergens wat te drinken halen met een (warme) snack of zo.
ok. ik denk ook niet dat ik het volhoud van 9 tot een uur of 5 maar we zullen het zien :)

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 216171 op 13-02-2008 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Anoniem: 216171 schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 09:32:
[...]

ben ik het mee eens een warme "gezonde"snack voor de mensen die aan de lijn zijn.
Ach, vrouwen houden toch altijd van warme chocola :9

En kwa tijden: tussendoor even lekker lunchen met warm drinken of soep ofzo. Een hele dag hou ik wel vol gok ik. Deze zomer nog 90 km door de bergen (zandpaden) gefietst en tussendoor 10km door Vilnius gesjouwt met de fiets + volledige fotobepakking. Aan het eind van de dag wel op, maar wel voldaan ;)

[ Voor 36% gewijzigd door Get!em op 13-02-2008 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Get!em schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 10:03:
[...]

Ach, vrouwen houden toch altijd van warme chocola :9
hihi

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 216171 op 13-02-2008 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-06 00:52
wat een nutteloze hoop gelul zeg, gebruik anders hyves of msn :/

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nieuwe planning:

9 uur verzamelen:

12 uur lunchen

Rond half 3 a 3 uur ergens nog even wat na drinken/snacken

voor de genen die mee uiteten gaan om worden wij om 5 uur in het restaurant verwacht.

Is iedereen het hier mee eens?

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 216171 op 13-02-2008 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Wat mij betreft wel, maar ik rijd niet ;)

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajhaverkamp

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Anoniem: 216171 schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 10:27:
Nieuwe planning:

9 uur verzamelen:

12 uur lunchen

voor de genen die mee uiteten gaan om worden wij om 5 uur in het restaurant verwacht.

Prima. Mijn reisschema staat hier.
Ik zal je mijn 06 nog even via de DM sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:46

YellowCube

Wait...what?

Simon schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 10:20:
wat een nutteloze hoop gelul zeg, gebruik anders hyves of msn :/
ik wil graag bovenstaande opmerking even gebruiken om mensen aan te sporen wat minder te slowchatten in dit topic. Dank.

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
graag 06 nr. even op de DM naar mij

Zodat als je niet optijd ben of er is iets dat we je kunnen bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Anoniem: 216171 schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 10:36:
graag 06 nr. even op de DM naar mij

Zodat als je niet optijd ben of er is iets dat we je kunnen bereiken.
Ok. 06 staat in je DM. Ik ben het eens met de plenning, en als ajhaverkamp ook blij is dan moet ik wel in verband met vervooer :)
Ik heb net voor zes personen gereserveerd voor het eten, dus nu is het eten definitief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Met 9 man op stap, da's een mooi aantal, niet te groot, niet te klein :)

* Fairy heeft er zin in :9

[ Voor 15% gewijzigd door Fairy op 13-02-2008 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajhaverkamp

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Fl4pp13 schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 13:45:
[...]
Ok. 06 staat in je DM. Ik ben het eens met de plenning, en als ajhaverkamp ook blij is dan moet ik wel in verband met vervooer :)
Ik heb net voor zes personen gereserveerd voor het eten, dus nu is het eten definitief.
Ach, meestal ben ik in het weekend ook gewoon om 7 uur wakker, nu gewoon de wekker op 6:30. De avond ervoor heb ik een feestje (collega is 25 jaar ambtenaar), dus geen drank en op tijd naar huis.
Je hebt toch wel doorgegeven dat ik een frikandel speciaal met curry wil, ipv ketchup? :)

Denkt iedereen er ook om om goede (wandel) schoenen aan te trekken!

@Fairy: ik zeg dan ook altijd dat het enige juiste cadeau euthenasie is..... diensttijd telt trouwens ook mee. Ik ben zelf nog maar ruim 10 jaar ambtenaar, kan al slapen met mijn ogen open!

[ Voor 12% gewijzigd door ajhaverkamp op 13-02-2008 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

ajhaverkamp schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 15:11:
[...]

Ach, meestal ben ik in het weekend ook gewoon om 7 uur wakker, nu gewoon de wekker op 6:30. De avond ervoor heb ik een feestje (collega is 25 jaar ambtenaar), dus geen drank en op tijd naar huis.
Je hebt toch wel doorgegeven dat ik een frikandel speciaal met curry wil, ipv ketchup? :)

Denkt iedereen er ook om om goede (wandel) schoenen aan te trekken!
25 jaar ambtenaar, sodeju die gast is wel érg lui dan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~wredel/otterlo.png

* BlaTieBla gaat op zoek naar thermo(nuclear)underwear......

Wel de enige heldere dag de komende dagen. Moet er niet aan denken dat het heel de dag zwaar mistig is (zoals vandaag). Dat zou zwaar zuigen qua zonsopkomstfotografie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWfx
Anoniem: 216171 schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 10:27:
Nieuwe planning:

9 uur verzamelen:

12 uur lunchen

9.00 uur. :o
Vrijdagavond de tas maar bij de deur klaarzetten dan. ;)

Hoe en waar lunchen we? Kan dat ergens op het Park?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J3roen
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

J3roen

Intentionally left blank

BlaTieBla schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 15:27:

Wel de enige heldere dag de komende dagen. Moet er niet aan denken dat het heel de dag zwaar mistig is (zoals vandaag). Dat zou zwaar zuigen qua zonsopkomstfotografie.
Volgens mij is de zon al een tijdje op om 09:00 :) en daarbij had dat natuurlijk ook erg mooi plaatjes kunnen opleveren.

[ Voor 9% gewijzigd door J3roen op 13-02-2008 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

CRiSiS schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 15:55:
[...]

Volgens mij is de zon al een tijdje op om 09:00 :) en daarbij had dat natuurlijk ook erg mooi plaatjes kunnen opleveren.
Er bestaat de kans dat een aantal mensen al met zonsopkomst daar zullen zijn. En ik weet niet of je vandaag de zon op heb zien komen, maar met die mist werd het licht en daar was ook alles mee gezegd. Gisteren daarintegen was een uebergeile zonsopkomst met een laagje mist over de weilanden.

Mist. Ja, maar met mate :)
JWfx schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 15:48:
[...]

Eigen brood etc meenemen. Lunchen ergens in het park waar het uitkomt. Volgens BE zijn er geen friettenten onderweg in het park :)

[ Voor 25% gewijzigd door BlaTieBla op 13-02-2008 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-04 13:24
Anoniem: 216171 schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 09:27:
[...]maar dat museum is niet zo veel te zien
:X :X :X 8)7

kröller-müller heeft een behoorlijk indrukwekkende moderne en hedendaagse kunstcollectie en is naar mijn idee bijzonder de moeite waard om te bezoeken. als je toch entree voor het park gaat betalen, kan je naar mijn mening beter gelijk een bezoek aan het museum brengen (is ook goed voor je fotografische ontwikkeling), kan je daar ook een broodje of iets eten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mwolthers
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-06 00:13
Ik moet mij gaan afmelden. Andere verplichtingen helaas. Wel jammer, want het zal waarschijnlijk een mooie dag worden (die kou levert erg mooie plaatjes op)

Veel plezier samen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

lateef schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 16:46:
[...]
:X :X :X 8)7

kröller-müller heeft een behoorlijk indrukwekkende moderne en hedendaagse kunstcollectie en is naar mijn idee bijzonder de moeite waard om te bezoeken. als je toch entree voor het park gaat betalen, kan je naar mijn mening beter gelijk een bezoek aan het museum brengen (is ook goed voor je fotografische ontwikkeling), kan je daar ook een broodje of iets eten...
van de Kröller-Müller website:
Combineer uw bezoek aan het Kröller-Müller Museum met een picknick, wandeling naar het bezoekerscentrum of een fietstocht op de gratis witte fietsen en geniet van de ruimte en stilte op de Hoge Veluwe!

Dus we kunnen ook nog op de fiets als we moe worden.. :)

Misschien dat ik idd nog wel een bezoekje aan het museum ga doen. Kwist trouwens niet dat het in het park lag (of in de regio ueberhaupt :| )

Hou wel rekening met de volgende kosten:
Volwassenen: park € 7,00 en museum € 7,00
Parkeerkaart auto: € 6,00

Die parkeerkosten ben ik niet in de startpost tegen gekomen. Of parkeren wij ergens anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWfx
BlaTieBla schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 21:34:
[...]

van de Kröller-Müller website:
Combineer uw bezoek aan het Kröller-Müller Museum met een picknick, wandeling naar het bezoekerscentrum of een fietstocht op de gratis witte fietsen en geniet van de ruimte en stilte op de Hoge Veluwe!

Dus we kunnen ook nog op de fiets als we moe worden.. :)

Misschien dat ik idd nog wel een bezoekje aan het museum ga doen. Kwist trouwens niet dat het in het park lag (of in de regio ueberhaupt :| )

Hou wel rekening met de volgende kosten:
Volwassenen: park € 7,00 en museum € 7,00
Parkeerkaart auto: € 6,00

Die parkeerkosten ben ik niet in de startpost tegen gekomen. Of parkeren wij ergens anders?
Wij parkeren buiten het park en niet bij het Kröller-Müller en daar kost het € 2,00 dacht ik.
Die € 6,00 is om het park met de auto te mogen binnengaan en dan kun je dus daar parkeren.

Edit: Het parkeren bij de ingang is € 2,50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Laatst online: 01:15
Parkeerkosten zijn wel vrij hoog imho. :p
Verder vallen de kosten mij wel mee, museum lijkt mij misschien ook wel leuk. :)

...moet nog wel even wat rolletjes halen.. uiteindelijk maar niet IR gevoelige besteld omdat ik daar nog niet echt genoeg van afweet, en ook nog geen filter heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Lekker is dat, da was een tijd geleden nog niet zo... gratis parkeren toen.. :S

Topicstarter
JWfx schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 15:48:
[...]

lunchen kon in volgens mij bij het museum.

Maar als wij door de natuur lopen bos lopen whatever.

Zullen we onderweg geen mobile frietkraam tegen komen :P

Over het museum ik ben geen museum liefhebber dus ik vind het persoonlijk voor mijzelf sund van het geld.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 216171 op 14-02-2008 06:58 ]

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Ajajaj... heb een hele nare (vooral voor mezelf) mededeling... ik ben er niet bij. De reden dat ik me zo laat had opgegeven was dat mn broertje dit weekend voor een half jaar vertrekt naar het andere eind van de wereld en die moet ik dus wegbrengen en uitzwaaien. Er was nog enige onzekerheid over de vertrekdag. Zondag zo bleek afgelopen week, dus had ik me hier opgegeven mee te doen. Maar door een planningsfout van de organisatie is dit toch zaterdag geworden. Dit betekent dat ik er niet bij kan zijn, of maar heel kort sochtends. En dat is me te veel haastwerk, dus ik kom helaas niet. Het gereserveerde eten mag dus iemand anders oppikken.

[ Voor 3% gewijzigd door Get!em op 14-02-2008 21:08 ]

Topicstarter
Get!em schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 18:57:
Ajajaj... heb een hele nare (vooral voor mezelf) mededeling... ik ben er niet bij. De reden dat ik me zo laat had opgegeven was dat mn broertje dit weekend voor een half jaar vertrekt naar het andere eind van de wereld en die moet ik dus wegbrengen en uitzwaaien. Er was nog enige onzekerheid over de vertrekdag. Zondag zo bleek afgelopen week, dus had ik me hier opgegeven mee te doen. Maar door een planningsfout van de organisatie is dit toch zaterdag geworden. Dit betekent dat ik er niet bij kan zijn, of maar heel kort sochtends. En dat is me te veel haastwerk, dus ik kom helaas niet. Het gereserveerde eten mag dus iemand anders oppikken.
tja je kunt er niks aan doen je broer gaat voor ben ik het helemaal mee eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Idd niks aan te doen.

Morgen is het zover.

PS iedereen die met elkaar rijd, hebben jullie allemaal DUIDELIJK met elkaar afgesproken hoe en wat?
Zojuist nog even beide camera's geswabbed, dan kunnen we er morgen weer tegenaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Alles gecheckt met AJHaverkamp. Die staat om 8 uur vroeg voor de deur :P Ik heb er ook zin in, net even met de blaasbalg zoveel mogelijk stof eruit geblazen. Batterijen opgeladen, kaartjes leeg, voedsel ingeslagen: /me fl4pp13 is er klaar voor :)
Als er nog iemand plotseling morgen mee wil eten, dat kan dus. Er heeft één eter afgehaakt, dus een lastminute eter is nog mogelijk.

[ Voor 20% gewijzigd door Fl4pp13 op 15-02-2008 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Fl4pp13 schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 21:44:
Alles gecheckt met AJHaverkamp. Die staat om 8 uur vroeg voor de deur :P Ik heb er ook zin in, net even met de blaasbalg zoveel mogelijk stof eruit geblazen. Batterijen opgeladen, kaartjes leeg, voedsel ingeslagen: /me fl4pp13 is er klaar voor :)
Als er nog iemand plotseling morgen mee wil eten, dat kan dus. Er heeft één eter afgehaakt, dus een lastminute eter is nog mogelijk.
Net alle gegevens op papier gezet wat ik nog moest weten.

Dus laat maar komen
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
edit:
Ik voel me vandaag niet zo goed en ik kom dan ook niet helaas.
Sorry, hopelijk hebben jullie een leuke dag nog.

[ Voor 76% gewijzigd door warcow op 16-02-2008 06:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

warcow schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 23:26:
edit:
-O-

* BlaTieBla stapt maar eens in de auto :O

[ Voor 7% gewijzigd door BlaTieBla op 16-02-2008 07:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

warcow schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 23:26:
edit:
Beterschap en ziek maar lekker uit

Ik ga nu broodjes smeren en wij stappen om 8 uur in de auto

Gr. Blue-eyess

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Zo wij zijn weer thuis.

Ik vond het een geslaagde dag.

meneer aveskamp kun jij nog even posten hoevel km we gelopen hebben ben ik nu wel benieuwd na we hebben in iedergeval ongeveer 10 km gefietst.

de afwisseling van fietsen en lopen vond ik wel fijn

Het eten was ook geslaagd bij de wok :)

op na de volgende meet :P waar we ook al weer nieuwe ideën voor hebben

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 216171 op 16-02-2008 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

/me Zwaait
Ik ben ook weer terug.
Kom terug met een pc die nu geen virussen meer heeft :P , hele nacht lopen kloten om het ding in orde te krijgen. De foto's lopen nu rustig van de kaartjes af, straks maar eens door lightroom heen halen en kijken wat het is geworden.
Ik vond het erg geslaagd, goed voedsel bij de wok en natuurlijk geweldig weer gehad, alhoewel een beetje koud misschien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Fl4pp13 schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 20:45:
/me Zwaait
Ik ben ook weer terug.
Kom terug met een pc die nu geen virussen meer heeft :P , hele nacht lopen kloten om het ding in orde te krijgen. De foto's lopen nu rustig van de kaartjes af, straks maar eens door lightroom heen halen en kijken wat het is geworden.
Ik vond het erg geslaagd, goed voedsel bij de wok en natuurlijk geweldig weer gehad, alhoewel een beetje koud misschien. :)
ik ben benieuwd naar je foto's nou die foto's van suske en wiske zullen zo wel online komen :P

ik slaap vannacht als een roos :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
:( echt jammer dat ik er niet was, keek er al een maand naar uit. :S
Ben benieuwd naar jullie foto's, zullen vast wel weer een paar originelen tussen zitten. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Voor de foto's van Sus/Wis moet je bij Fairy zijn. Maar voor leuke foto's ben ik ook wel beschikbaar. Alles is net overgezet, en zo te zien zit er wel wat leuks tussen :)
@Warcow: Jammer dat je er niet bij kon zijn. Volgende meet beter, het borrelt al weer bij meerdere mensen :P

[ Voor 24% gewijzigd door Fl4pp13 op 16-02-2008 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Ok de eerste maar effe snel online gooien :P

Verplaatst naar: Fairy in "[Verzamel] Fotomeet Hoge Veluwe 16-02-08"

[ Voor 109% gewijzigd door Fairy op 19-02-2008 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak

Sjaak_Afhaak

Bleh!

* Sjaak_Afhaak is ook weer thuis.

Het eten is toch minder goed gevallen :P
Toch nog maar ff een tankstation bevuild met een halve wokschotel.. (via de 'normale' kanalen ;) )

Mijn foto's zijn verplaatst naar verzameltopic

[ Voor 146% gewijzigd door Sjaak_Afhaak op 19-02-2008 11:28 ]

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Sjaak_Afhaak schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 21:15:

Toch nog maar ff een tankstation bevuild met een halve wokschotel.. (via de 'normale' kanalen ;) )
das nie zo mooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajhaverkamp

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Zo, ik ben ook weer thuis, eerste stop was ook hier het toilet (maar dat heb ik de hele dag door overal al gedaan), wat buikgriep in de laatste 2 dagen. Heeft me niet van meeting kunnen weghouden.

Foto's (totaal aantal: 58 :X, je hebt van die dagen dat je er meer schiet) en GPS log volgen morgen!

[ Voor 12% gewijzigd door ajhaverkamp op 16-02-2008 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Zo. Even snel wat foto's uitgezocht en bewerkt. Het is niet veel, het is niet geweldig, maar ik vond het leuk. Foto's zijn te zien op Flickr:

Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soul__assasin
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-06 06:24

Soul__assasin

de Belbelg

Horen de fotos niet thuis in het ander gedeeltje van FG?

www.weefab.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Soul__assasin schreef op zondag 17 februari 2008 @ 01:53:
Horen de fotos niet thuis in het ander gedeeltje van FG?
Nee

ze horen gewoon hier :P klaar :P

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 216171 op 17-02-2008 07:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Fl4pp13 schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 22:41:
Zo. Even snel wat foto's uitgezocht en bewerkt. Het is niet veel, het is niet geweldig, maar ik vond het leuk. Foto's zijn te zien op Flickr:

Klik
Kun je ze niet genummerd in het topic zetten? Dan kunnen we ook commentaar invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Sjaak_Afhaak schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 21:15:

Ik heb een kleine selectie gemaakt:
Zou je ze nog even willen nummeren?

Sjaak_Afhaak:

Even mijn eerste ingevingen:

01: Leuk, contrasty. Komt in groot formaat beter uit denk ik.
02: Veel kleur, maar wel donker
03: Donkere rand onderin staat wel goed, alleen even horizon nog rechttrekken
04: Horizon niet helemaal recht
05: Leuke plaat :)
06: Leuk :)
07: Tja, da master hé :P Maar wel erg uitgebeten highlights
08: Dezelfde foto als die van mij :P
09: Leuk, mooier als je de schaduw had meegenomen. Overall veel te donker imo.
10: Beetje donker, iets optrekken
11: Pijpjes van Kruller Muller ;)

[ Voor 41% gewijzigd door Fairy op 17-02-2008 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Hela,

Leuke foto's al te zien!

Voordat ik naar schiphol crosste ben ik ook nog even de veluwe op geweest om licht om te zetten naar digitale 0 en 1en.
Zal straks nog even wat laten zien. Jammer dat het kwa planning dus niet uitkwam dat ik erbij was. Naja, komt wel weer een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajhaverkamp

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Verplaatst

[ Voor 97% gewijzigd door ajhaverkamp op 19-02-2008 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 252644

doen jullie dit soort dingen vaker? Lijkt me leuk om een keertje mee te gaan.
Fotografeer nu sinds een paar jaar met een Canon 300D en heb pas mijn 5D besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Op verzoek van YellowCube mijn foto's gemoved. Nu te vinden in het verzameltopic :)

[ Voor 178% gewijzigd door Fl4pp13 op 19-02-2008 09:57 ]

Pagina: 1 2 3 Laatste