Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-07 19:08
Toch nog even een half uurtje kunnen spelen voordat het bezoek er was wat nu net weg is.

Het werkte niet helemaal vlekkeloos met realvision ENB, dus die heb ik eraf moeten gooien.

Ziet er goed uit moet ik zeggen hoor. Begin is wel een beetje hectisch vind ik, maar dat is misschien ook omdat ik zelf maar weinig tijd had.
spoiler:
Heb mn pa gesproken en kennelijk is iedereen dood en staat mn pa in de hens ineens en vervolgens zit ik op een boot met een of andere knaker die in puin gerost wordt en daarna ben ik ineens op het strand. Juist ja. Daarna nog even door een grot gebanjerd en toen stonden de buren op de stoep. :)

Ik speel nu maar niet meer verder, want de wekker rammelt om 05:10 alweer en als ik nu nog ga spelen denk ik zomaar dat ik hem niet eens ga hoeven zetten en dat trek ik met mijn bijna 40 jaar echt niet meer om een nacht door te halen en aansluitend 10 uur te werken :P

=edit=
Spoilertags gezet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shadvet
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 18-07 09:56
Ik ben ook van plan om vanavond Enderal te downloaden en aan te beginnen. Jammer dat hierboven een halve spoiler staat over het begin, maar verwacht genoeg content in de game dat ik vast op een ander punt verrast word qua story/events. Hopen dat mijn 280x genoeg pit heeft.

Ik hoorde/zag dat Enderal een aantal grafische mods met zich mee neemt. Is het wel mogelijk om via NMM zelf andere mods toe te voegen aan Enderal of zijn deze puur voor Skyrim. Ik snap het niet helemaal meer.
Ik weet wel dat ik vanilla skyrim niet aan kan zien ;)

i5-6400, r9 280x, 8g ram, BenQ GW2470H, NZXT S340 Black | i5-4570, XFX 7970, 8g ram, Acer X223W, FD Core1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-07 12:48

jmk

shadvet schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 13:41:
Ik ben ook van plan om vanavond Enderal te downloaden en aan te beginnen. Jammer dat hierboven een halve spoiler staat over het begin, maar verwacht genoeg content in de game dat ik vast op een ander punt verrast word qua story/events. Hopen dat mijn 280x genoeg pit heeft.

Ik hoorde/zag dat Enderal een aantal grafische mods met zich mee neemt. Is het wel mogelijk om via NMM zelf andere mods toe te voegen aan Enderal of zijn deze puur voor Skyrim. Ik snap het niet helemaal meer.
Ik weet wel dat ik vanilla skyrim niet aan kan zien ;)
(een beetje laat, maar ja:)
Enderal kan je het beste installeren op een kale, nieuwe Skyrim installatie zonder mods.
Na de installatie van Enderal kies je een kwaliteit. Kies je hier voor Ultra dan ziet het er VEEL mooier uit dan Vanilla Skyrim. Echt heel mooi.
Enderal komt standaard met een aantal lightning en interface mods, waaronder SKYUI.
Aangezien het niet super stabiel is allemaal zou ik de handmatige mods even links laten liggen bij je PT met Enderal.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shadvet
  • Laatst online: 18-07 09:56
jmk schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 09:56:
[...]

(een beetje laat, maar ja:)
Enderal kan je het beste installeren op een kale, nieuwe Skyrim installatie zonder mods.
Na de installatie van Enderal kies je een kwaliteit. Kies je hier voor Ultra dan ziet het er VEEL mooier uit dan Vanilla Skyrim. Echt heel mooi.
Enderal komt standaard met een aantal lightning en interface mods, waaronder SKYUI.
Aangezien het niet super stabiel is allemaal zou ik de handmatige mods even links laten liggen bij je PT met Enderal.
Bedankt voor de tips!
Ik ben er gisteren helemaal niet meer aan toegekomen maar misschien een andere keer deze week.
Weet iemand of Enderal over de Steam Client geinstalleerd kan worden? Die is naar mijn weten bij mij nog modless. Anders pluk ik er eentje van het internet vandaan.

i5-6400, r9 280x, 8g ram, BenQ GW2470H, NZXT S340 Black | i5-4570, XFX 7970, 8g ram, Acer X223W, FD Core1000

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jmk

jmk

shadvet schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 09:58:
[...]

Bedankt voor de tips!
Ik ben er gisteren helemaal niet meer aan toegekomen maar misschien een andere keer deze week.
Weet iemand of Enderal over de Steam Client geinstalleerd kan worden? Die is naar mijn weten bij mij nog modless. Anders pluk ik er eentje van het internet vandaan.
Steam is officieel een systeemeis van Enderal. Dus dat gaat prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21-08-2024

Clay

cookie erbij?

Als ik skyrim weer een keer clean install ga ik Enderal ook eens proberen, maar tot die tijd laat ik hem even liggen. Zie er wel mooie screens van langskomen op reddit :)

Nog een paar normale screens, beide rudy voor nlva:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/v9gQIJEl.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/zQ3ffYBl.jpg

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-07 11:47
Wat zijn je grass-settings?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay

Clay

cookie erbij?

Verdant, http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/60220/? met de ini settings zoals daar vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Ik doelde eigenlijk vooral op iMinGrassSize

Maar dus iMinGrassSize=70 zoals de modmaker aanbeveelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay

Clay

cookie erbij?

stefijn schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 15:20:
[...]

Ik doelde eigenlijk vooral op iMinGrassSize

Maar dus iMinGrassSize=70 zoals de modmaker aanbeveelt?
yup,

code:
1
2
iMaxGrassTypesPerTexure=15
iMinGrassSize=70

Daarnaast draait SFO, Realistic Aspen Trees, en Renthal's all in one Flora, maar die laatste staat ineens niet meer op nexus :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Vraagje mbt Enderal:
spoiler:
Die Arcane fever, is dat iets wat de hele game bij je blijft of is daar een oplossing voor?
Er werd me in het begin verteld dat ik naar een priester in dat eerste dorpje moest, maar daar ben ik geweest en hoewel die zegt tuurlijk ik fix je wel en ik de melding krijg dat alle diseases zijn genezen, zodra ik magie gebruik vliegt dat Arcane fever weer omhoog. Het staat momenteel op 50% al en ik ben pas net begonnen :X

Iemand daar al wat meer info over? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Inmiddels is het al way past bedtime :')

Ik ben ondertussen wat wijzer geworden in Ark. Daar zou iemand zitten die me kan helpen.

Puike game tot nu toe. En dat voor een mod. _O_

Net als Nehrim is dit nu al ook weer de mod of the year van alle mods van alle games bij elkaar :Y

Anyway, ik moet hoognodig naar mn nest :P

[ Voor 8% gewijzigd door vosss op 17-08-2016 01:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Clay

Clay

cookie erbij?

Deze wou ik toch wel ff posten :)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/2xJavnGl.jpg

Uit een kleine serie; http://imgur.com/a/Sr8Dl

Anoniem: 604128

vosss schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 20:05:
Vraagje mbt Enderal:
spoiler:
Die Arcane fever, is dat iets wat de hele game bij je blijft of is daar een oplossing voor?
Er werd me in het begin verteld dat ik naar een priester in dat eerste dorpje moest, maar daar ben ik geweest en hoewel die zegt tuurlijk ik fix je wel en ik de melding krijg dat alle diseases zijn genezen, zodra ik magie gebruik vliegt dat Arcane fever weer omhoog. Het staat momenteel op 50% al en ik ben pas net begonnen :X

Iemand daar al wat meer info over? :)
spoiler:
Ja dat vond ik ook apart, bij mij zei hij er helemaal niks over. Je kunt alleen gewoon healen toch? Zal wel gewoon een oud stukje verhaal zijn en later weer aangepast ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:53

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

spoiler:
Ik heb gehoord/gelezen dat die fever er is om te zorgen dat spelers niet heal magic kunnen spammen tijdens gevechten (incl. potions). Anders kan je oneinding healen tijdens een gevecht, en dat is lazy design

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Blisterin_Bull schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 11:59:
spoiler:
Ik heb gehoord/gelezen dat die fever er is om te zorgen dat spelers niet heal magic kunnen spammen tijdens gevechten (incl. potions). Anders kan je oneinding healen tijdens een gevecht, en dat is lazy design
Aha! Dat klinkt idd wel als een verbetering. Het bevalt me enorm, dat enderal, ben even overnieuw begonnen omdat ik nog wat oude mods had draaien :X En heb nu eindelijk door dat je in die meditation je skills kiest, ik was lvl 8 zonder skills blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Anoniem: 604128 schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 13:00:
[...]

Aha! Dat klinkt idd wel als een verbetering. Het bevalt me enorm, dat enderal, ben even overnieuw begonnen omdat ik nog wat oude mods had draaien :X En heb nu eindelijk door dat je in die meditation je skills kiest, ik was lvl 8 zonder skills blijkbaar.
Ik ook diverse keren gepoogd daar wat te selecteren op die stenen, maar dat werkte allemaal niet.

Ben inmiddels ook level 8. Blijkt dat je onderaan die stenen eerst iets moet kiezen 8)7

Vanavond maar eens kijken wat dat doet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vosss schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 19:05:
[...]

Ik ook diverse keren gepoogd daar wat te selecteren op die stenen, maar dat werkte allemaal niet.

Ben inmiddels ook level 8. Blijkt dat je onderaan die stenen eerst iets moet kiezen 8)7

Vanavond maar eens kijken wat dat doet :)
Ja klopt ja, onderaan beginnen en dan kan je soms ook nog 1-3 punten kwijt in 1 plek. Die punten zijn volgens mij niet op skill gebaseerd, dus je kunt een skilllijn helemaal unlocken met een skill van 15 bijvoorbeeld.

Ik heb de hele dag gespeeld :$, wat een mod zeg. De wereld ziet er geweldig uit, performance is alleen in sommige bossen wat slecht. (van 144+fps naar 20 in dat woud voor Ark). Over Ark gesproken, ik wist niet dat er met de creation engine zo'n levendige stad gemaakt kon worden. Wat een verademing na solitude zeg.

Skills en gevechten lopen lekker, je hebt bijvoorbeeld ook moeilijkere missies en dat merk je dan ook snel. Fijn systeem. Het verhaal kan ik nog niet veel overkwijt, ben eigenlijk alleen maar aan het rondwandelen _/-\o_

edit: Deze meneer lijkt een hele aparte scaling te hebben, hij is net zo groot als de kids?

2e edit: Zodra die wegloopt bij die kist word ie langzaam groter _/-\o_

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 604128 op 19-08-2016 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3ckmate
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-07 21:56
Wat is Enderal prachtig! Net geïnstalleerd, al een beetje gespeeld tot na de eerste dungeon, mooi uitzicht daar! En dat is dan zonder mods. Heel m'n Skyrim eraf gegooid (stond al meer dan 2 jaar op pc) en eigenlijk boeit het me niet zo, eens opnieuw beginnen met verse mods kan heel verfrissend zijn denk ik, al zal ik m'n eerste chars wel missen...ah well. Tijd voor iets nieuws, maar eerst Enderal uitspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Diverse mods werken ook gewoon met Enderal merk ik.

Grassfield is daar een van. Ziet er prima uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iemand al een idee waarom er soms dikke fps drops zijn? Sommige locaties en spinnewebben oid zorgen ervoor dat ik (en vele andere) terug schiet van 144fps+ naar 20...
vosss schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 02:39:
Diverse mods werken ook gewoon met Enderal merk ik.

Grassfield is daar een van. Ziet er prima uit. :)
Ja een hoop werkt gewoon, zitten natuurlijk al een hoop mods in. Immersive armors and weapons worden zeerzeker gebruikt. De kapitein in de intro heeft bosmer armor.

Tip voor iedereen, (quick)save altijd voordat je meditate of teleport scroll doet, want dan crashed ie nogal.
Ch3ckmate schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 01:40:
Wat is Enderal prachtig! Net geïnstalleerd, al een beetje gespeeld tot na de eerste dungeon, mooi uitzicht daar! En dat is dan zonder mods. Heel m'n Skyrim eraf gegooid (stond al meer dan 2 jaar op pc) en eigenlijk boeit het me niet zo, eens opnieuw beginnen met verse mods kan heel verfrissend zijn denk ik, al zal ik m'n eerste chars wel missen...ah well. Tijd voor iets nieuws, maar eerst Enderal uitspelen.
Opzich zonde want enderal backed je huidige skyrim+mods op in een andere folder zodat er geen overlap is. Daarnaast worden je saves in mydocuments>mygames opgeslagen, dus kan goed dat ze er nog zijn.
Ik heb nog saves van een modded play uit 2013 joh.

[ Voor 97% gewijzigd door Anoniem: 604128 op 20-08-2016 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3ckmate
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-07 21:56
Anoniem: 604128 schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 11:42:

Opzich zonde want enderal backed je huidige skyrim+mods op in een andere folder zodat er geen overlap is. Daarnaast worden je saves in mydocuments>mygames opgeslagen, dus kan goed dat ze er nog zijn.
Ik heb nog saves van een modded play uit 2013 joh.
Ja ik merkte het toen ik het installeerde, niet erg eigenlijk want ik had skyrim gedelete via steam en niet de folder, alle mods staan er dus nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Haha ik heb een ander soort mount gevonden. Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/qHUQQ/e0ac9bb2bf.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Anoniem: 604128 schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 11:42:
[...]

Ja een hoop werkt gewoon, zitten natuurlijk al een hoop mods in. Immersive armors and weapons worden zeerzeker gebruikt. De kapitein in de intro heeft bosmer armor.

Tip voor iedereen, (quick)save altijd voordat je meditate of teleport scroll doet, want dan crashed ie nogal.
...
Op (bijna) crash momenten kan je ook even wachten. In mijn ervaring laadt hij dan toch door naar de juiste locatie en kan je verder spelen.

klik je op zulke momenten met je muis krijg je de vraag om te wachten of geforceerd te stoppen, het kan dus zijn dat je dan alsnog door kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jmk schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 17:03:
[...]

Op (bijna) crash momenten kan je ook even wachten. In mijn ervaring laadt hij dan toch door naar de juiste locatie en kan je verder spelen.

klik je op zulke momenten met je muis krijg je de vraag om te wachten of geforceerd te stoppen, het kan dus zijn dat je dan alsnog door kan.
hier crashed ie gewoon direct naar desktop soms.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Ik heb een vrijwel spoilerloze review van enderal op reddit gezet, mocht iemand niet zeker weten of het wat is.

Ik krijg geen karma van de thread linken, Ik wil alleen niet dit topic bevuilen met 5 alineas aan engelse tekst.

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-07 12:40
Gisteren ook aan Enderal begonnen. Wat een mod!
Opening is erg leuk en de nieuwe mechanieken zijn wel even wennen.

Ik heb ook last van dikke frame drops. Waar Skyrim vloeiend op max speelt heeft Enderal moeite met High (<-Very High, Ultra)

Iemand wat tips?

• DeFries
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 25-06 22:42
Dubrillion schreef op donderdag 01 september 2016 @ 07:37:
Gisteren ook aan Enderal begonnen. Wat een mod!
Opening is erg leuk en de nieuwe mechanieken zijn wel even wennen.

Ik heb ook last van dikke frame drops. Waar Skyrim vloeiend op max speelt heeft Enderal moeite met High (<-Very High, Ultra)

Iemand wat tips?
Is die mod totaal anders dan de base game? Of is dit een extra toevoeging en kun je wel de main game nog gewoon doorspelen?
DeFries schreef op donderdag 01 september 2016 @ 09:30:
[...]

Is die mod totaal anders dan de base game? Of is dit een extra toevoeging en kun je wel de main game nog gewoon doorspelen?
Nee, het is een total conversion

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-07 18:07
Kwam een nummer tegen van Skyrim en zit meteen weer heel die soundtrack te luisteren. Krijg ook meteen superveel zin om die Special Edition te spelen. Blijft een magisch spel met een super soundtrack O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay

Clay

cookie erbij?

Wbt de remaster vind ik het wel jammer dat Sony mod support voor de PS4 versie gekilled heeft, zie http://kotaku.com/bethesd...fallout-4-mods-1786431292 Volgens verschillende comments op reddit en neogaf heeft dat blijkbaar te maken met proprietary audio en texture formats, en een 900MB mod limit oid.

Op zich haal je qua modden natuurlijk het meeste uit de PC, maar het was leuk geweest als je bv survival mods mods zoals frostfall zou kunnen spelen. De maker daarvan heeft ook al aangegeven dat die de mod wil gaan porten: https://www.reddit.com/r/...sideration_i_launched_my/

* Clay is nog lekker bezig in Skyrim '11.
Laatst nog een grapje op imgur gepost http://imgur.com/gallery/87QqN en verder vooral van de game aan het genieten.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/qWra32hl.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/rTxyXqbl.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ZGjEYJ3l.jpg

Qua mods ben ik wat terug aan het komen van 4K, en juist wat meer clutter aan het upgraden met oa Gamwich z'n Rustic serie. De laatste shot hierboven moet ik dan ook even opnieuw maken, want dat ziet er nu al weer anders uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19-07 12:49
Ik ben ook weer met Skyrim bezig, nog niet met de Enderal. Heb flink mooie mods, goede textures, wat flora mods en andere immersion mods om mensen toe te voegen e.d. Ik heb alleen wat last van pop-in van textures. Komt dat vaker voor?

Voor de rest ben ik wel 100% tevreden, goede performance en verder werkt verder top, weer erg leuk. Heel leuk om weer vanaf level 1 te beginnen.

Ik begrijp ook dat Enderal een complete aparte installatie wordt, die los van mijn (gemodde) Skyrim te spelen is?

[ Voor 4% gewijzigd door Divak op 05-10-2016 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 09:34
Goed nieuws! Alsnog mod-support voor de PS4 versie!
Zie: https://bethesda.net/#en/...d-fallout4/2016/10/04/221

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-07 18:07
Maar wel een uitgeklede versie. Naja beter dan niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Zijn er nog nieuwe mooie trailers/screenshots van de Special Edition?

Ik zou best wat meer footage willen zien dan die ene minuut video en een 6 tal screenshots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jmk schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 23:03:
Zijn er nog nieuwe mooie trailers/screenshots van de Special Edition?

Ik zou best wat meer footage willen zien dan die ene minuut video en een 6 tal screenshots.
Inderdaad. Het is wel stil op het PR-front zo dicht bij release...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19-07 19:36
Heb een tijdje terug een nieuwsbericht gelezen dat ze een nieuwe trailer tonen 'zodra die klaar is'. Er zal dus wel iets komen voor release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19-07 12:49
Inderdaad, het is wel erg karig voor een game die over 10 dagen uitkomt en waar ze de winst moeten pakken op de Xbox en Playstation, gezien de PC-versie voor 90% van de gamers gratis zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Ik had geen spectaculaire aankondigingen of release verwacht. Maar dit is inderdaad wel erg karig.
Twijfel nog of ik de Special edition bewaar voor de PS4 pro of niet.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pepper92
Vannacht Nederlandse tijd 02:00 is er een live gameplay sessie van Skyrim Remastered op youtube ("5 pm pacific")
Tune in Thursday night for Live with YouTube Gaming, featuring an exclusive new look at Marvel's Dr. Strange. We do the first live let's play of The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition, showcase a brand new live demo of Watch Dogs 2, and are joined by special guests Funhaus, iJustine, Nadeshot and more.
Bron: Youtube

Morgen maar even kijken. Hoop dat het op de PS4 of Xbox One gespeeld gaat worden.

Edit: hier veel mooie shots.
Hier wat gameplay
Hier de steden

De kwaliteit t.o.v. andere verschenen video's verschilt wel enorm. Lijkt me dat YouTube compressie een boosdoener is.

[ Voor 43% gewijzigd door Pepper92 op 21-10-2016 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Had nog niet all DLC voor Skyrim dus ff snel nog de Legendary Edition gescoord voor 8 euro zodat ik volgende week aan de slag kan met de Special Edition. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:47
NLxAROSA schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 15:41:
Had nog niet all DLC voor Skyrim dus ff snel nog de Legendary Edition gescoord voor 8 euro zodat ik volgende week aan de slag kan met de Special Edition. :)
Waar gescoort voor die prijs?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
maartend schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 19:59:
[...]

Waar gescoort voor die prijs?
g2play. Inmiddels 9 euro. Nog steeds geen geld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uncle Mel
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-07 17:27
Hmm, upgrade naar de remastered kan vertraging oplopen als je hem nog niet hebt uitgespeeld:

http://steamcommunity.com...detail/586983381621095056

Ik geloof niet dat ik op Steam alle DLC heb gespeeld en ik wilde eigenlijk ook wachten op de remastered versie tot ik weer begon. Ach, dan nog maar 2 dagen langer wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

que? Je hoeft het spel+dlc niet uitgespeeld te hebben. Je moet alleen het spel, plus alle dlc gekocht hebben.

Systeem specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:47
NLxAROSA schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 21:28:
[...]

g2play. Inmiddels 9 euro. Nog steeds geen geld. :)
En ook aangeschaft. Had nog 2 euro in wallet, kwam dus op ong 7 euro. Fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Blisterin_Bull schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 18:38:
que? Je hoeft het spel+dlc niet uitgespeeld te hebben. Je moet alleen het spel, plus alle dlc gekocht hebben.
Denk ik ook. Zoals ik het lees bedoelen ze dat als je tot het allerlaatste moment wacht met het completeren van je bundel, dat het dan wat langer kan duren voordat je de Special Edition krijgt. M.a.w. als je zorgt dat je voor 36 uur voor de release al de bundel compleet hebt dan heb je hem zeker op moment van release.

Maar kan me altijd vergissen natuurlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uncle Mel
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-07 17:27
NLxAROSA schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 22:13:
[...]

Denk ik ook. Zoals ik het lees bedoelen ze dat als je tot het allerlaatste moment wacht met het completeren van je bundel, dat het dan wat langer kan duren voordat je de Special Edition krijgt. M.a.w. als je zorgt dat je voor 36 uur voor de release al de bundel compleet hebt dan heb je hem zeker op moment van release.

Maar kan me altijd vergissen natuurlijk. :)
Blisterin_Bull schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 18:38:
Ah dat klinkt logischer dan wat ik en anderen op the netz er uit opmaakten. Ik vond het ook al vreemd hoe ze dat zouden moeten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacejockey
  • Laatst online: 19-07 14:24
Ik ga als de special edition uit is maar weer eens een nieuw potje opstarten, ik blijf maar terugkomen naar dit spel. Welke mods moet je echt hebben als je een mage wil gaan spelen (die je niet OP maken)? Ik weet dat de 'vanilla' mage ervaring niet van je het is.

[ Voor 18% gewijzigd door Spacejockey op 23-10-2016 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-05 09:18
Special edition voor de Xbox one besteld.
Kan hem gewoon via Steam krijgen maar ik wil Skyrim ook wel eens op een console spelen.

Kijk er enorm naar uit om deze game weer eens helemaal te gaan spelen :)

[ Voor 28% gewijzigd door Iusedto op 25-10-2016 09:27 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:19

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Special Edition ook besteld voor m'n PS4 voor €39,89. en de mods druppen ook langzaam binnen bij Bethesda.net zie ik.. heb er weer zin in oOo

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-07 00:45

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

BlackEyedAngel schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 11:56:
Special Edition ook besteld voor m'n PS4 voor €39,89. en de mods druppen ook langzaam binnen bij Bethesda.net zie ik.. heb er weer zin in oOo
Oe, waar?

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
Denk bij zavvi. Maar ik dacht zelf tegen de tijd dat ik 'm dan heb is ie al goedkoper op marktplaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
  • Laatst online: 28-06 20:12
NLxAROSA schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 15:41:
Je kunt gewoon de Legendary Edition toevoegen op Steam als je alleen Skyrim hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Wee Man schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 00:19:
[...]

Je kunt gewoon de Legendary Edition toevoegen op Steam als je alleen Skyrim hebt?
Uhm, dat is precies wat ik gedaan heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janus_freggel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-07 08:15
Vrijdag SKyrim special edition maar binnenhalen voor de Xbox One (s). Na hem een aantal jaren niet meer gespeeld te hebben op de PS3.

Ik zie dat er al aardig wat mods beschikbaar zijn voor de XBO, welke zijn zeker aan te raden en welke zeker niet? en werken ze allemaal samen?

https://mods.bethesda.net...rim/view-all?platform=XB1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Zowieso de unofficial patch, Campfire +Frostfall. Alternate start - Live another life is ook een mooie mod voor als je niet wilt beginnen met de main quest.

Systeem specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jmk

jmk

Sommige gebruikers kunnen Syrim Special Edition al pre-loaden in Steam. Nog niet alle gebruikers die alle DLC's hebben kunnen dat al. Binnen 24u moet iedereen dat kunnen. Bron

De SKSE (voor de PC) ontwikkeling laat waarschijnlijk niet lang op zich wachten. Hopelijk hoeven we dan niet lang zonder SkyUI te zitten.
The biggest thing to keep in mind is that some of the tools that people currently use to mod Skyrim won’t be available at the Special Edition’s launch. That’s not to say that mods won’t be available – you’ll have plenty of things to choose from on day one – but the transition won’t be seamless. Most notably, SKSE, the Skyrim Script Extender tool that many of the game’s more ambitious mods currently use, isn’t going to be ready at launch.

“The team that does that is having to do a ton of work, and they’re starting from scratch,” Cal says. Contrary to what you may assume, Skyrim Special Edition isn’t running on the Fallout 4 engine. Instead, Cal says people he’s spoken with have said that it’s somewhere in between Skyrim and Fallout 4. Because of that, Cal says the team that works on SKSE is optimistic that we’ll be seeing it running soon in Special Edition. “You could see the really big mods, the ones that require SKSE, the ones that make Skyrim really great, coming out in a couple of months rather than six months down the road. We should have SKSE functionality hopefully by the end of the year, which is pretty amazing.
Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-07 09:14

Wailing_Banshee

You're Next

jmk schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 10:46:
Sommige gebruikers kunnen Syrim Special Edition al pre-loaden in Steam. Nog niet alle gebruikers die alle DLC's hebben kunnen dat al. Binnen 24u moet iedereen dat kunnen. Bron

De SKSE (voor de PC) ontwikkeling laat waarschijnlijk niet lang op zich wachten. Hopelijk hoeven we dan niet lang zonder SkyUI te zitten.
[...]
Bron
Yep, hij staat al in mijn bibliothee, "Purchased Today" en de pre-load is actief. Nu nog naar huis zodat ik de download kan starten :p

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AstralizeR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-07 09:48

AstralizeR

Foar de kofje net eamelje!

Hij staat bij mij ook in de bibliotheek en ik heb sinds maandag pas de DLC gekocht en niet gespeeld mocht iemand zich daar nog zorgen om maken :)

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Zucht ik lees net dat het er niet op lijkt dat de unofficial patch naar de PS4 komt omdat deze grotendeels uit external assets zou bestaan.. damn you Sony :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca020
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-07 16:38

afca020

X X X

Voor 36 euro kon ik de verleiding niet weerstaan.. Mijn PS4 mag overuren gaan draaien. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Heb hem sinds vandaag binnen op PS4 kan nergens in de game iets vinden qua mods...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:22

PBP

afca020 schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 15:32:
Voor 36 euro kon ik de verleiding niet weerstaan.. Mijn PS4 mag overuren gaan draaien. :Y)
Waar heb je besteld als ik vragen mag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
NLxAROSA schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 06:54:
[...]

Uhm, dat is precies wat ik gedaan heb.
Ik wist niet dat dit mogelijk was. Heb hem nu ook, bedankt voor de tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca020
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-07 16:38

afca020

X X X

PBP schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 19:35:
[...]

Waar heb je besteld als ik vragen mag
Zavvi.nl met de kortingscode 'welkom'. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Gisteren gelijk de download aangezet, vanavond eens kijken welke mods ik morgen per sé wil installeren....

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaex
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-07 13:21
Wailing_Banshee schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 07:38:
Gisteren gelijk de download aangezet, vanavond eens kijken welke mods ik morgen per sé wil installeren....
Ik ben in de war, hoe kunnen er nou al mods zijn voor een game die nog niet gereleased is?
Heb je misschien een linkje met meer info?

Voor de steam gebruikers: ik heb gisteravond mijn reguliere TES V geüpgrade naar Legendary Edition en deze ochtend stond de 'nieuwe' Special Edition al in mijn library klaar om te downloaden. Dus geen paniek :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

afca020 schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 21:48:
[...]

Zavvi.nl met de kortingscode 'welkom'. :*)
Vreemd genoeg doet die code het niet bij mij. Maar goed ga toch ergens anders scoren denk ik. Erg lang moeten wachten op mijn vorige bestelling bij Zavvi.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Phaex schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 09:27:
[...]

Ik ben in de war, hoe kunnen er nou al mods zijn voor een game die nog niet gereleased is?

Voor de steam gebruikers: ik heb gisteravond mijn reguliere TES V geüpgrade naar Legendary Edition en deze ochtend stond de 'nieuwe' Special Edition al in mijn library klaar om te downloaden. Dus geen paniek :-)
Blijkbaar hebben een aantal mod bouwers beta access gekregen zodat ze hun mods al konden ombouwen naar de nieuwe SE formaten. Zie ook:
janus_freggel schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 09:33:
Vrijdag SKyrim special edition maar binnenhalen voor de Xbox One (s). Na hem een aantal jaren niet meer gespeeld te hebben op de PS3.

Ik zie dat er al aardig wat mods beschikbaar zijn voor de XBO, welke zijn zeker aan te raden en welke zeker niet? en werken ze allemaal samen?

https://mods.bethesda.net...rim/view-all?platform=XB1
Je kunt natuurlijk ook als platform PC kiezen (en PS4) en dan zie je de mods die aanwezig zijn voor de SE.

Ook de Nexus heeft nu een site waar al drie pagina's met mods staan.

Edit:

Even gekeken, en er zijn een aantal mods die ik heel handig/leuk/noodzakelijk vind, maar er is er één waar ik eigenlijk niet zonder wil... En helaas is die afhankelijk van scripting, dus daar moet ik nog op wachten, want SKSE moet blijkbaar eerst up-to-date worden gebracht...

[ Voor 10% gewijzigd door Wailing_Banshee op 27-10-2016 10:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wee Man
[...]

http://www.nexusmods.com/skyrimspecialedition/

NMM zou ook moeten werken met SSE.

En dan wachten op de opvolger van NMM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
[...]

Bethesda wil graag een gevulde mod workshop/store voor de console spelers op releasedag gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janus_freggel
even uit nieuwsgierigheid, ligt hij al ergens in de winkel voor de xbox one? of gaan ze echt allemaal wachten tot morgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Brodual heeft een goeie video over mods voor de komende release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-05 09:18
janus_freggel schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 16:10:
even uit nieuwsgierigheid, ligt hij al ergens in de winkel voor de xbox one? of gaan ze echt allemaal wachten tot morgen?
Ik heb niets kunnen vinden :)
Wel bericht van Bol dat hij onderweg is dus morgen is hij er zeker.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

janus_freggel schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 16:10:
Veel shops hebben de disk versies al verstuurd, ik heb em voor de ps4 ook al gisteren binnen gekregen.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rico0
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-02-2022
Iemand al een verzendbevestiging van Zavvi ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb de SE geprobeerd, maar ben niet echt onder de indruk moet ik zeggen, gewone Skyrim (met mods) is echt nog een stuk mooier.

Dus nog even wachten tot er goede mods uit zijn voor de SE en tot die tijd gewoon bij de oude Skyrim blijven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Ik denk dat vooral het gebrek aan goede LOD roet in het eten gooit, dat viel meteen op in video's die ik gezien heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-07 09:48

AstralizeR

Foar de kofje net eamelje!

anandus schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 08:11:
Ik heb de SE geprobeerd, maar ben niet echt onder de indruk moet ik zeggen, gewone Skyrim (met mods) is echt nog een stuk mooier.

Dus nog even wachten tot er goede mods uit zijn voor de SE en tot die tijd gewoon bij de oude Skyrim blijven :)
Dat is wel jammer maar verwacht, gelukkig draait de game nu op een 64-bit engine, dus er is meer ram beschikbaar voor mods :9 ..zal wel snel los gaan nu er al veel mods voor de SE beschikbaar zijn voor de consoles.

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevjoe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 04-07 19:48

Kevjoe

Now 100% more ecto-y.

U vraagt, Nexus Mods draait...

Ze hebben een nieuwe site gelaunched speciaal voor de Special Edition: The Skyrim Special Edition Nexus

Kan wel pas vanavond Skyrim SE testen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Heb SE zelf helaas nog niet kunnen proberen vanochtend maar SE is niet zo groot. Iets van 12GB in de steam folder.

Eigenlijk best weinig als je ziet hoeveel sommige andere games in beslag nemen.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janus_freggel
anandus schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 08:11:

Vanmorgen even snel bekeken op de Xbox one, maar dat ziet er daar echt wel stukken beter uit dan de vorige versie hoor.

Jij speelt waarschijnlijk op de pc met allerlei mods ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-07 15:48
Waarom kan ik hem nu het goedkoopste aanschaffen voor de XONE? ;)
Ik heb nog nooit een Elder Scroll game gespeeld, en ben erg benieuwd naar Skyrim. Lang zitten twijfelen tussen The Witcher 3 vs Skyrim. maar het wordt toch Skyrim na het zien van vele gameplay vids enzo.

[ Voor 67% gewijzigd door Pedr0 op 28-10-2016 10:39 ]

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Skyrim SE voor PS4 gehaald en mij vallen de graphics ook nog wat tegen. Ik ga hier doorheen kijken uiteraard en genieten, die heerlijke Skyrim muziek na 5 jaar weer horen is al een genot. Als ik straks opgezogen ben in de Skyrim wereld is het vast weer fantastisch, maar voor nu is het qua graphics vooralsnog "mwoaa".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janus_freggel
joblamie schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 12:54:
Skyrim SE voor PS4 gehaald en mij vallen de graphics ook nog wat tegen. Ik ga hier doorheen kijken uiteraard en genieten, die heerlijke Skyrim muziek na 5 jaar weer horen is al een genot. Als ik straks opgezogen ben in de Skyrim wereld is het vast weer fantastisch, maar voor nu is het qua graphics vooralsnog "mwoaa".
Xbox one s scaled up naar 4k. ziet er wel erg strak uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Net even snel opgestart, maar qua scherpte op bepaalde delen vind ik het echt wel tekort schieten. Het meeste is scherp, maar bijvoorbeeld de banden om het hout in de wagen waar je in het begin in zit, die zijn best laag qua scherpte. Verder ziet het er wel goed uit. Nu nog zoeken of de saves overgezet kunnen worden en dan daar verder gaan ivm 64-bits e.d.. Dus meer voordeel te behalen tijdens modden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Mmm, krijg helaas een black screen als ik skyrim se opstart vanuit steam.

Niet kunnen achterhalen waar dit aan ligt... ;(

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05:04
Als ik het goed begrijp kan ik de Skyrim legendary edition kopen en dan gratis upgraden?

https://www.gamekeysync.n...pen-directe-download.html

Sorry als deze vraag al gesteld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
luxzenburcht schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 19:40:
Als ik het goed begrijp kan ik de Skyrim legendary edition kopen en dan gratis upgraden?

https://www.gamekeysync.n...pen-directe-download.html

Sorry als deze vraag al gesteld is.
Volgens de aankondiging: http://steamcommunity.com...detail/941641850286149412
To ensure eligibility, you must own all Skyrim content on Steam on or before October 28th.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05:04
Dankje :)

Ik heb een key gekocht, zie wel of het werkt. Toch al 157 uur in Skyrim zitten dus die 17 euro voor de dlc is het wel waard.

Edit: het is gelukt, heb de SE :)

[ Voor 11% gewijzigd door luxzenburcht op 28-10-2016 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Soms ziet Skyrim Classic met enorm veel mods er beter uit dan SSE, maar SSE heeft meer potentie, en een aantal grote voordelen tov de classic versie. Ik zou trouwens wel graag een paar grote 2K texture mods zien, hopelijk komen die snel. Het grootste voordeel vind ik dat je een stabiel spel hebt dat er bijna net zo mooi uit ziet als The Witcher 3. Sommige mods moest je precies goed installeren, anders kreeg je crashes. Dit kost natuurlijk enorm veel tijd en ergernis.
Gopher geeft een goed genuanceerd beeld van de stand van zaken:

Overigens zag ik een bug op het dak van boerderij vlak voor Whiterun. Op grote afstand flikkerde het dak. Dit zag ik vanuit 2 verschillende hoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Ik heb het net ook even geprobeerd. Ik vind het er goed uitzien, en ik ben de laatste 2 jaar toch veel bezig geweest om mijn Skyrim te perfectioneren. De belichting is niet wat ik wil, teveel fog ook, maar dat zal met een ENB wel een keer te verbeteren zijn. Grote voordeel vind ik dat je veel van de eyecandy van zo'n ENB nu niet nodig hebt :)

(Het zal niet het beeld geven zoals bedoeld, maar werken ENBs niet nog steeds gewoon? )

[ Voor 11% gewijzigd door Stefke op 28-10-2016 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Nu online

JoeZuCK

_Fonz > all.

Tvp

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ttb_82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-07 19:38
Binnenkort verwacht ik mijn GPD Win. Een portable Windows handheld met, bij benadering de afmetingen van een 3DS. Dit apparaatje kan Skyrim spelen op Low of misschien Medium performance. Ik vraag me af of het daarvoor de moeite waard is om deze speciale editie te kopen. Iemand daar een mening over?

Respectfully, TTB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 29-06 20:21
Net Special Edition geprobeerd op mijn lenovo y50 met een gtx 960M kaart:

YouTube: Skyrim Special Edition with gtx960m + FPS COUNTER! (high - ultra)

settings waren high / ultra en FPS outdoor: 33-43 indoor:55-60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Rico0 schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 18:12:
Iemand al een verzendbevestiging van Zavvi ontvangen?
Half 9 een mail ontvangen ontvangen dat ie verstuurd is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juggle
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-07 16:27

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Hehe, net Skyrim afgesloten en voor het eerst nu aan het spelen en ben gelijk verslaafd. Wat een gaaf spel. Ik heb mij eerst ingelezen en begonnen met een breton battlemage build. Heb nog een hoop te leren.

Skyrim stond al een aantal jaren in mijn steam collectie en ook oblivion heb ik ooit gespeeld maar het kon mij niet pakken. Nu met de special edition het spel maar weer eens opgepakt en ik snap nu pas waarom het zo gaaf is.

Zoek je mede papa's om gezellig mee te gamen? kijk op: fathersoftweakers.nl

Pagina: 1 ... 12 ... 14 Laatste

Let op:
Voor al je problemen en technische vragen kun je terecht in: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1477915">~~~[Multi] Skyrim - Topic voor problemen en (technische) vragen</a>.

Wat betreft de eindeloze spoiler discussies, houdt gewoon rekening met je mede-tweakers.
Een ieder hier is capabel genoeg om zelf te kunnen bepalen of iets een (vette) spoiler is of niet.
Je kan er altijd nog boven zetten waar het over gaat zodat de lezers zelf kunnen bepalen of ze het willen lezen of niet.

Als laatste is er nog de IRC chat over Skyrim: <a href="http://irc.tweakers.net/skyrim">http://irc.tweakers.net/skyrim</a>.