Op dit moment heb ik nog een 19' TV (
) staan maar ik kijk veel op mijn pc (27'). Echter hoop ik dat ik binnenkort een woonkamer mag gaan inrichten en wat ik graag wil is:
-Films kunnen kijken op goede kwaliteit
-Internet streams kunnen afspelen (bv. via youtube\twitch.tv). Liefste zou ik gewoon chrome willen op mijn TV.
-Zelden kijk ik naar reguliere TV kanalen.
-LED TV van mijn ouders is verschrikkelijk. Dit is een philips Philips 46PFL8007K. Het beeld ziet er gewoon 'op elkaar geplakt uit', zoals oude films waar in ze in een auto zitten met een achtergrond erachter. Verder is het menu ook ontzettend traag.
Verder wil ik ongeveer 600-700 euro spenderen aan een TV en via via kan ik er nu een kopen voor rond die prijs (dus een Panasonic Viera TX-P50ST50).
Gezien mijn budget denk ik niet dat er veel te twijfelen valt, wel?
-Films kunnen kijken op goede kwaliteit
-Internet streams kunnen afspelen (bv. via youtube\twitch.tv). Liefste zou ik gewoon chrome willen op mijn TV.
-Zelden kijk ik naar reguliere TV kanalen.
-LED TV van mijn ouders is verschrikkelijk. Dit is een philips Philips 46PFL8007K. Het beeld ziet er gewoon 'op elkaar geplakt uit', zoals oude films waar in ze in een auto zitten met een achtergrond erachter. Verder is het menu ook ontzettend traag.
Verder wil ik ongeveer 600-700 euro spenderen aan een TV en via via kan ik er nu een kopen voor rond die prijs (dus een Panasonic Viera TX-P50ST50).
Gezien mijn budget denk ik niet dat er veel te twijfelen valt, wel?
[ Voor 27% gewijzigd door marshallq op 25-10-2013 20:16 ]