Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Ziggo Mobiel] Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 10 ... 13 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 07:40
matthijst schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 23:55:
Dubbele data en gratis Tv-pakket voor dezelfde prijs?
Je zal daarvoor toch over moeten naar een Vodafone abonnement. Het hangt helemaal van je verbruik af of je goedkoper uitkomt.
Voordelen zijn dan wel dubbele data en bij smart red en black abo nog 5 euro extra korting.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 09:26
Megapaul schreef op zondag 14 mei 2017 @ 14:42:
[...]

Je zal daarvoor toch over moeten naar een Vodafone abonnement. Het hangt helemaal van je verbruik af of je goedkoper uitkomt.
Voordelen zijn dan wel dubbele data en bij smart red en black abo nog 5 euro extra korting.
Hoe bedoel je?
15 euro bij Ziggo is 1500MB
15 euro bij Vodafone is 3000MB

Of mis ik dan wat :?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: juni 1999
  • Niet online
matthijst schreef op zondag 14 mei 2017 @ 15:14:
[...]

Hoe bedoel je?
15 euro bij Ziggo is 1500MB
15 euro bij Vodafone is 3000MB

Of mis ik dan wat :?
Belminuten is toch stukkie minder? (de helft)
Schijnen mensen vooral te bellen :+

[Voor 3% gewijzigd door hjs op 14-05-2017 15:20]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• matthijst
Ah. Wist niet dat je ermee kon bellen :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Megapaul
Als je binnen 150 minuten blijft en je heb aan 1,5 GB voldoende dan kan je ook naar een Start L gaan dan wordt de 1GB 2GB en zit je op 13 euro voor 1 jaar of 12 euro voor 2 jaar

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tiestor
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 25-10 08:48
Radeon schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 23:44:
Wanneer stopt Ziggo mobiel precies, zie hier al diverse de overstappen naar Vodafone maken. Maar waarvoor zou je overstappen zolang Ziggo gewoon in de lucht is.
Ik heb trouwens nog geen aanbieding ontvangen van Ziggo, komt dat in fases?
Ziggo Mobiel stopt niet, je kunt enkel geen nieuwe abonnementen afsluiten.

Heb tevens ook vanuit Ziggo bevestigd gekregen dat de roamingkosten per 15 juni 2017 komen te vervallen. Hier worden de abonnees later over geïnformeerd.

"Be brave, don't shave"

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 01:14
Tele2 komt met nieuwe abonnementen.

1GB + 100 bel/sm voor 11 euro per maand, onbeperkt bel/sms voor 14 euro

5GB + 100 bel/sm voor 14 euro per maand, onbeperkt bel/sms voor 18 euro

10GB + 100 bel/sm voor 17 euro per maand, onbeperkt bel/sms voor 21 euro

Onbeperkt be/sms en data (limiet van 5+1GB per dag) voor 25 euro.

Denk dat ze veel ex-Ziggo klanten gana krijgen, tenzij Vodafone hun prijzen weer gaan verlagen.

Zelfs met een dubbele bundel + 5 euro korting betaal je bij Vodafone 20 euro per maand voor 3GB data en onbeperkt bel/sms. Bij Tele2 is het 18 voor 5GB + onbeperkt bel/sms.

GoT, You have to love it!

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 07:48

Bullet NL

Moderator Mobile

Eigen Wijs

Lisadr schreef op maandag 15 mei 2017 @ 15:31:

Denk dat ze veel ex-Ziggo klanten gana krijgen, tenzij Vodafone hun prijzen weer gaan verlagen.

Zelfs met een dubbele bundel + 5 euro korting betaal je bij Vodafone 20 euro per maand voor 3GB data en onbeperkt bel/sms. Bij Tele2 is het 18 voor 5GB + onbeperkt bel/sms.
Prijs zegt mij iig niet alles, Het Vodafone netwerk is hier in de regio veel beter dan dat van Tele2 of T-Mobile. Voor die paar euro meer heb ik liever een snelle en betrouwbare verbinding.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0Henk 'm!

445033

ZUIVERE311 schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 10:01:
Ik heb ook geïnformeerd bij Vodafone wat voor mij een goede vergelijkbare optie zou zijn. Ik zou dan ook uitkomen op de start L, 12,- p/m tijdelijk 2Gb p/m en 150 minuten bellen.

Toen ik vroeg of ik vrijgesteld kon worden van aansluitkosten ivm overstap van Ziggo mobiel naar Vodafone, kreeg ik gelijk te horen dat ze daar niet aan konden beginnen.

Erg jammer, maar dan zie ik het voordeel niet meer, mede omdat er niet duidelijk gemaakt kon worden hoe lang tijdelijk is. Ik snap dat het een rekbaar begrip is, maar als er verteld wordt dat het misschien nog maar enkele weken zou gelden wordt ik niet warm van het aanbod.
Vodafone heeft voor mij te weinig belminuten. Ik ben juist zo blij met de combi bij Ziggo, maar heb niet op tijd het familiepakket afgesloten. Vodafone is in mijn geval veel te duur hiermee.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ZUIVERE311
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 17-07-2019
Musicmasters schreef op maandag 15 mei 2017 @ 18:02:
[...]

Vodafone heeft voor mij te weinig belminuten. Ik ben juist zo blij met de combi bij Ziggo, maar heb niet op tijd het familiepakket afgesloten. Vodafone is in mijn geval veel te duur hiermee.
Ziggo en Vodafone komen nog met een overstap/aanbieding. Datum wilde ziggo niet vertellen waarschijnlijk voor de vakantie. Voor mij is mijn huidige abonnement ook het beste, Youfone is zelfs iets goedkoper maar ik ken dat netwerk niet zo goed en ik lees er niet heel veel over (kan dus zeker positief zijn). Komen wel aansluit kosten bij 10 euro.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ADDG
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 23:59
ZUIVERE311 schreef op maandag 15 mei 2017 @ 18:51:
[...]

Ziggo en Vodafone komen nog met een overstap/aanbieding. Datum wilde ziggo niet vertellen waarschijnlijk voor de vakantie. Voor mij is mijn huidige abonnement ook het beste, Youfone is zelfs iets goedkoper maar ik ken dat netwerk niet zo goed en ik lees er niet heel veel over (kan dus zeker positief zijn). Komen wel aansluit kosten bij 10 euro.
Als mobiel netwerk gebruikt Youfone het netwerk van KPN dus ook gewoon een betrouwbaar netwerk.

• Sandyman538
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 09:29

Sandyman538

SandstorM [148839]

Bullet NL schreef op maandag 15 mei 2017 @ 17:44:
[...]

Prijs zegt mij iig niet alles, Het Vodafone netwerk is hier in de regio veel beter dan dat van Tele2 of T-Mobile. Voor die paar euro meer heb ik liever een snelle en betrouwbare verbinding.
Inmiddels zitten de 4 providers qua kwaliteit enorm dicht bij elkaar waarbij T-Mobile als beste uit de bus komt. Maar de verschillen zijn echt enorm klein. Slechte netwerken zijn er in ieder geval niet meer.

https://www.droidapp.nl/n...tele2-sterke-verbetering/

[Voor 8% gewijzigd door Sandyman538 op 20-05-2017 10:47]

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • +1Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 09:25
Sandyman538 schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 10:46:
[...]

Inmiddels zitten de 4 providers qua kwaliteit enorm dicht bij elkaar waarbij T-Mobile als beste uit de bus komt. Maar de verschillen zijn echt enorm klein. Slechte netwerken zijn er in ieder geval niet meer.

https://www.droidapp.nl/n...tele2-sterke-verbetering/
Ik merk juist dat ik met tele2 veel beter bereik heb dan met vodafone.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 09:34
Ik snap niet dat je op een sim only een minimale contractsduur van 1 jaar hebt. Is gewoon niet meer van deze tijd. Ik had het voornemen om weer terug naar Vodafone te gaan maar met bovenstaande voorwaarde blijf ik wel lekker hangen tot ik gedeporteerd word.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: maart 2002
  • Nu online
Ballebek schreef op maandag 22 mei 2017 @ 18:06:
Ik snap niet dat je op een sim only een minimale contractsduur van 1 jaar hebt. Is gewoon niet meer van deze tijd. Ik had het voornemen om weer terug naar Vodafone te gaan maar met bovenstaande voorwaarde blijf ik wel lekker hangen tot ik gedeporteerd word.
Je hoeft toch niet naar Vodafone? Ik raadt mensen nu aan om naar T-Mobile te gaan. Is nu 20euro voor onbeperkt bellen/SMS en 5GB. In een groep met 3 of meer mensen krijg e 5 euro korting. Ben je 15 euro per maand kwijt en krijg je echt wel meer (wel 2 jarig, 1 jarig is euro duurder per maand).

Als je echt per maand wilt kun je naar bijvoorbeeld Ben, Simyo of Tele2 (ben je wel stuk duurder uit). Je gaat in de praktijk toch niet elk half jaar overstappen...

Wat er bij Vodafone bij in de buurt komt is Red Essential, onbeperkt bellen/SMS en 3GB (als je Ziggo hebt: 1,5GB verdubbeld). Betaal je 25euro per maand, 5 euro korting als je Ziggo hebt. Betaal je nog 20 euro! Is 5 euro meer dan T-Mobile en 2GB minder. Tenzij je waarde hecht aan een kinderpakket, FOX sports of ondemand op TV die krijg je er wel bij, eerlijk is eerlijk. Alleen heb ik daar geen behoefte aan . :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
jongetje schreef op maandag 22 mei 2017 @ 18:33:
[...]

Je hoeft toch niet naar Vodafone? Ik raadt mensen nu aan om naar T-Mobile te gaan. Is nu 20euro voor onbeperkt bellen/SMS en 5GB. In een groep met 3 of meer mensen krijg e 5 euro korting. Ben je 15 euro per maand kwijt en krijg je echt wel meer (wel 2 jarig, 1 jarig is euro duurder per maand).

Als je echt per maand wilt kun je naar bijvoorbeeld Ben, Simyo of Tele2 (ben je wel stuk duurder uit). Je gaat in de praktijk toch niet elk half jaar overstappen...

Wat er bij Vodafone bij in de buurt komt is Red Essential, onbeperkt bellen/SMS en 3GB (als je Ziggo hebt: 1,5GB verdubbeld). Betaal je 25euro per maand, 5 euro korting als je Ziggo hebt. Betaal je nog 20 euro! Is 5 euro meer dan T-Mobile en 2GB minder. Tenzij je waarde hecht aan een kinderpakket, FOX sports of ondemand op TV die krijg je er wel bij, eerlijk is eerlijk. Alleen heb ik daar geen behoefte aan . :)
Tele2 heeft voor 15 euro 100 belminuten en 5GB maandelijks opzegbaar. Dus qua 5GB is T-Mobile met hun huidige actie wel fijn.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tiestor
Enig nadeel va T-Mobile is dat na 2 jaar die korting komt te vervallen dus je waarschijnlijk zult moeten overstappen of wisselen van contract.

"Be brave, don't shave"

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jongetje
  • Nu online
Tiestor schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 15:08:
Enig nadeel va T-Mobile is dat na 2 jaar die korting komt te vervallen dus je waarschijnlijk zult moeten overstappen of wisselen van contract.
Tja, misschien dat er tegen die tijd weer een mooie(re) deal te krijgen is. En anders verleng je toch weer opnieuw? Doe ik zo ie zo al met al mijn contracten (Mobiel, Vast internet, Energie, etc.).

• ChiMan
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 09:35
Iemand al bericht ontvangen van Ziggo omtrent mobiel internetten in de EU vanaf 15 juni?

• Megapaul
ChiMan schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 18:37:
Iemand al bericht ontvangen van Ziggo omtrent mobiel internetten in de EU vanaf 15 juni?
Vanaf 1 juni jl ook geen roaming meer in de EU bij Ziggo mobiel. Meer info hier.

• ChiMan
Megapaul schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 21:31:
[...]

Vanaf 1 juni jl ook geen roaming meer in de EU bij Ziggo mobiel. Meer info hier.
Thanks!

Jammer dat Ziggo niet direct aan hun klanten communiceren!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jongetje
  • Nu online
ChiMan schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 21:34:
[...]

Thanks!

Lekker antwoord ook op het Ziggo forum:
V.w.b T-mobile en Tele2 weet ik dit niet (ik beperk mij even tot de providers met hun eigen masten)
Of alleen Vodafone en KPN eigen masten hebben...

Daarnaast moet elke provider aan de wetgeving voldoen dus ook Ziggo Mobiel. Daarnaast denk ik dat Ziggo Vodafone klanten van Ziggo mobiel niet gaat vast houden. Die abonnementsprijzen lopen meer en meer achter op T-Mobile en Tele2. NA korting en met voordelen heb je bij Vodafone voor 20 euro 3GB en onbeperkt bellen. Dat is bij T-Mobile bijvoorbeeld voor 15euro (na samen korting) 5GB met onbeperkt bellen. En bij Tele2 voor 25euro alles onbeperkt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tiestor
ChiMan schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 21:34:
[...]

Thanks!

Mee eens. De tarieven zijn nu ook op de site aangepast.

"Be brave, don't shave"

• ChiMan
Volgens een mede-tweaker wordt zijn Ziggo mobiel abo per september veranderd:
Crawl NL schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 08:22:
Gisteren een email ontvangen van Ziggo Mobiel. Mijn abonnement van 1.5 GB en 500 min. bellen/sms voor €15 per maand wordt in september omgezet naar 6 GB en onbeperkt bellen/sms voor €15 per maand.

Er is de laatste tijd veel te doen rond de hoeveelheid data en prijzen. Ik ben hier niet zo in thuis maar is dit een goede deal?
Iemand een soort gelijke email ontvangen?

• Emmeau
  • Niet online

Emmeau

All your UNIX are belong to us

ChiMan schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 09:20:

[...]

Yep

ik had 4,5 GB Data Onbeperkt bellen Onbeperkt sms voor 25 euro
aanbod: 20 GB Data / Onbeperkt bellen / Onbeperkt sms voor €19,- p.mnd (nog steeds maandelijks opzegbaar)

Ben er wel tevreden mee.

If you choose to criticise you choose your enemies

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Lisadr
ChiMan schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 09:20:

[...]

Nee. 6 GB en onbeperkt bellen/sms voor €15 per maand lijkt te mooi om waar te zijn. Ziggo = Vodafone en Vodafone is een stuk duurder dan dat.

• MdO82
  • Laatst online: 23:21
Ik zie inderdaad dat mijn schoonvader ook een nieuwe simkaart krijgt ivm vodafone.
Maar zijn abonnement is Start M (Special).
Iemand een idee wat dat Special inhoud ?

@Megapaul dank voor je reactie via DM :)
Even voor andere die het wellicht niet wisten (ikzelf ben geen Ziggo Mobiel klant meer vandaar :) )

Start M (Special) is niets meer dan het Ziggo Mobiel Regelmatig (dacht ik) voor €9 per maand en maandelijks opzegbaar.

[Voor 44% gewijzigd door MdO82 op 21-07-2017 20:30. Reden: Reactie van Megapaul gekregen]

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • +2Henk 'm!

• poppyzbrite
  • Laatst online: 13-10 10:50
Lisadr schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 18:35:
[...]

Nee. 6 GB en onbeperkt bellen/sms voor €15 per maand lijkt te mooi om waar te zijn. Ziggo = Vodafone en Vodafone is een stuk duurder dan dat.
Ik heb net een aanbod gehad. We hebben een Ziggo Familie abonnement voor 2 personen. Huidige kosten voor 2 abonnementen 27,50 met 3GB en onbeperkt bellen/sms. Aanbod Vodafone Red Essential (Special) per abonnement: 12,50 met 6GB en onbeperkt bellen/sms en maandelijks opzegbaar.

Disclaimer: Dit is inclusief Dubbele data en €5 korting, behorend bij de non-stop gratis extra’s. De €5 korting geldt niet voor Vodafone Start M. Zolang je Vodafone met Ziggo combineert en aan de voorwaarden voldoet, blijf je hiervan profiteren. Je betaalt geen aansluitkosten.

Goeie deal toch? In totaal 2,50 per maand goedkoper en 4 x meer data.

[Voor 25% gewijzigd door poppyzbrite op 26-07-2017 12:25]

• jasper2603
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 09:03
poppyzbrite schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 12:20:
[...]

Ik heb net een aanbod gehad. We hebben een Ziggo Familie abonnement voor 2 personen. Huidige kosten voor 2 abonnementen 27,50 met 3GB en onbeperkt bellen/sms. Aanbod Vodafone Red Essential (Special) per abonnement: 12,50 met 6GB en onbeperkt bellen/sms en maandelijks opzegbaar.

Disclaimer: Dit is inclusief Dubbele data en €5 korting, behorend bij de non-stop gratis extra’s. De €5 korting geldt niet voor Vodafone Start M. Zolang je Vodafone met Ziggo combineert en aan de voorwaarden voldoet, blijf je hiervan profiteren. Je betaalt geen aansluitkosten.

Dat is een super deal, die wil ik ook wel, ben ook ziggo klant. Heb je een linkje voor me?

• poppyzbrite
  • Laatst online: 13-10 10:50
jasper2603 schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 13:26:
[...]

Dat is een super deal, die wil ik ook wel, ben ook ziggo klant. Heb je een linkje voor me?
Ik kreeg hem in mijn mail. Elke Ziggo Mobiel gebruiker krijgt een persoonlijke aanbieding via de mail mits het emailadres bij Ziggo bekend is.

• ChiMan
Emmeau schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 09:26:
[...]

Yep

ik had 4,5 GB Data Onbeperkt bellen Onbeperkt sms voor 25 euro
aanbod: 20 GB Data / Onbeperkt bellen / Onbeperkt sms voor €19,- p.mnd (nog steeds maandelijks opzegbaar)

Ben er wel tevreden mee.
Is dit een aabod van Vodafone of Ziggo Mobiel?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Emmeau
  • Niet online

Emmeau

All your UNIX are belong to us

ChiMan schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 13:44:
[...]Is dit een aabod van Vodafone of Ziggo Mobiel?
Het aanbod is gedaan door Ziggo Mobiel.
Het aanbod is dus een overstap naar Vodafone met eerder genoemde condities.

If you choose to criticise you choose your enemies

• joint_me
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 09:22
* joint_me heeft (nog) niets in de mail

Zou mooi zijn, zo net voor de vakantie

Steun ook Klimmen tegen MS

• jasper2603
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 09:03
Heb nog geen mail van ziggo, wel een van een tijdje terug dat ik een mooi aanbod kan verwachten.. Wacht deze week nog even af en anders maar eens even bellen wat ze voor mij kunnen doen.

• joecks
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 08:44
Zojuist gebeld met Ziggo om mijn mobiel abonnement om te zetten naar Vodafone.
Ik had 1500 MB data en 500 belminuten voor 15 euro per maand.

Ik krijg bij Vodafone 6 GB data , onbeperkt bellen ,gratis TV pakket van Ziggo twv max 14,95 en dit alles ook voor 15 euro per maand ... en maandelijks opzegbaar

Top aanbod zou ik zo zeggen.

[Voor 7% gewijzigd door joecks op 26-07-2017 19:01]

• ChiMan
[...]

joecks schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 18:47:
Zojuist gebeld met Ziggo om mijn mobiel abonnement om te zetten naar Vodafone.
Ik had 1500 MB data en 500 belminuten voor 15 euro per maand.

Ik krijg bij Vodafone 6 GB data , onbeperkt bellen ,gratis TV pakket van Ziggo twv max 14,95 en dit alles ook voor 15 euro per maand ... en maandelijks opzegbaar

Top aanbod zou ik zo zeggen.
Mooi aanbod!
Alleen raar dat een 12,50 en de andere 15 euro betaald voor hetzelfde abo.

• Polycom
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 08:59

Polycom

Poes van goud

Ik heb het volgende aanbod gekregen (en genomen)

Ik had
- Enorm 4G (onbeperkt bellen/sms) + 4,5 GB per maand
- 25euro per maand

Ik krijg
- Vodafone RED special (onbeperkt bellen / sms + 20 GB per maand)
- 19euro per maand

• freestyler2
  • Registratie: februari 2007
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Polycom schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 13:45:

Ik had
- 25euro per maand

Ik krijg
- 19euro per maand
Had goedkoper gekunt, mits je contract opzegbaar was en je had kunnen overstappen dus want ik ken iemand icm ziggo/Vodafone die betaald slechts 16eu voor hetzelfde.
Beside that is 19eu natuurlijk geen slechte deal!

[Voor 7% gewijzigd door freestyler2 op 27-07-2017 15:34]

Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.

• Jordyz
  • Registratie: maart 2013
Polycom schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 13:45:

Ik had
- 25euro per maand

Ik krijg
- 19euro per maand
Is zeker geen slechte deal!

• Polycom
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 08:59

Polycom

Poes van goud

freestyler2 schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 15:33:
[...]

Had goedkoper gekunt, mits je contract opzegbaar was en je had kunnen overstappen dus want ik ken iemand icm ziggo/Vodafone die betaald slechts 16eu voor hetzelfde.
Beside that is 19eu natuurlijk geen slechte deal!
Misschien heeft deze persoon een jaar abbo en en ander abonnement?

• freestyler2
  • Registratie: februari 2007
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Ja hij heeft zo ie zo een jaar abo.
Ik hoop dat tmobile binnenkort hier ook eens mee gaat stunten

Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.

• Lisadr
[...]

Wil ik ook! Zit nog met 1.5GB Ziggo voor 15 euro per maand. Wie kan ik gaan bellen?

• ChiMan
Lisadr schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 19:23:
[...]

Wil ik ook! Zit nog met 1.5GB Ziggo voor 15 euro per maand. Wie kan ik gaan bellen?
Ze benaderen iedereen per email of post. Gewoon effe geduld :)

• Radeon
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 18-10 18:10

Radeon

Today is a good day to die

Heb de mail toevallig vandaag gehad. Lijkt in golven te gaan. Dus idd even geduld hebben.

It's never easy.....

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Harmani
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 23:18

Harmani

Bubblemaker

Ik ben ook ingegaan op deze (top) deal: 6gb + onbeperkt voor €15,-

Wel smiechterig hoe ze eerst een tijd lang promoten dat je zelf overstapt. Dan was ik voor dezelfde deal €22,- per maand kwijt geweest, niet maandelijks opzegbaar + aansluitkosten van €25,-. In mijn geval ook nog voor 2 aansluitingen.

Science is stranger than fiction

• alwaysleft
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Harmani schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 13:34:

Wel smiechterig hoe ze eerst een tijd lang promoten dat je zelf overstapt. Dan was ik voor dezelfde deal €22,- per maand kwijt geweest, niet maandelijks opzegbaar + aansluitkosten van €25,-. In mijn geval ook nog voor 2 aansluitingen.
Is dat aanbod persoonsgebonden, of gewoon een URL wat iedereen kan nemen? Benieuwd naar, bij dit soort aanbiedingen kan dit soms ;) :)

• Uberprutser
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 09:34
Wel smiechterig hoe ze eerst een tijd lang promoten dat je zelf overstapt.
Wij waren van plan om morgen naar de Vodafone winkel te gaan dus dat scheelt weer een ritje. :)

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

• Jay-B
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 02:21
alwaysleft schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 16:54:
[...]

Is dat aanbod persoonsgebonden, of gewoon een URL wat iedereen kan nemen? Benieuwd naar, bij dit soort aanbiedingen kan dit soms ;) :)
Is persoonsgebonden. Het heeft dus geen zin om de mail door te sturen.

• joopata
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 29-07 15:08
Ik vind het een goede deal, had Ziggo bellen inclusief 500 belminuten, 1.5 GB data en onbeperkt sms voor 15 Euro. Het aanbod ( waar ik intussen op ben ingegaan ) is dus van Vodafone Onbeperkt bellen, 6 GB data en onbeperkt sms voor dezelfde 15 Euro en ook maandelijks opzegbaar. Niet verkeerd dus.

[Voor 0% gewijzigd door joopata op 28-07-2017 21:24. Reden: typefoutje]

• Lisadr
ChiMan schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 19:53:
[...]

Ze benaderen iedereen per email of post. Gewoon effe geduld :)
Had geen geduld en heb vandaag zelf Vodafone gebeld en verteld dat ik er mensen zijn die 6GB + onbeperkt bellen en smsen voor 12,50 euro per maand hadden gehad. Mij werd verteld dat het niet waar is en dat het als Ziggo klant voor 22 euro kon krijgen. Ik vertelde dat Tele2 voor 25 euro onbeperkt data + bel/sms heeft en kreeg als onvriendelijke reactie "wij zijn Tele2 niet" |:(

• MdO82
  • Laatst online: 23:21
Lisadr schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 23:14:
[...]

Had geen geduld en heb vandaag zelf Vodafone gebeld en verteld dat ik er mensen zijn die 6GB + onbeperkt bellen en smsen voor 12,50 euro per maand hadden gehad. Mij werd verteld dat het niet waar is en dat het als Ziggo klant voor 22 euro kon krijgen. Ik vertelde dat Tele2 voor 25 euro onbeperkt data + bel/sms heeft en kreeg als onvriendelijke reactie "wij zijn Tele2 niet" |:(
Ophangen en Tele2 bellen ;)
Diegene snapt de markt niet helemaal zeker :D

2250 WP Zuid PVoutput

• joopata
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 29-07 15:08
@Lisadr

En toch is het waar, kreeg de email met het aanbod al op 21-07-2017. Ben er direct op ingegaan en heb intussen de nieuwe simkaart binnen die op 01-Aug as geactiveerd word.Mobiele Nummer blijft hetzelfde.

• Lisadr
Ik geloof jullie. Vodafone medewerkers weten vaak zelf niet hoe het werkt.

• lenwar
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 09:49

Ze zeggen toch al vanaf het begin van de samenwerking dat ze een speciale aanbieding gingen regelen, maar dat je nu al kon overstappen. Ze zaten zover ik door had niet actief te lobbyen om eerder over te stappen toch??

• Boost9898
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 26-10 22:02

Boost9898

www.brambenik.nl

Een aantal weken geleden heb ik gebruik gemaakt van de actie dubbele data minus €5 per maand. Nu zit ik op €15 per maand met 3GB (1,5GB x 2) data. Kan ik nog profiteren van deze aanbieding waarbij ik 6GB krijg voor hetzelfde geld? Erg vreemd eerlijk gezegd.

Heeft iemand hier ook ervaring mee? Ik wil wel proberen om die 6GB/€15 voor elkaar te krijgen.

Desktop: i7 5820K @4,2GHz | GTX 1080 Ti | 950 Pro | Asus X99-A | 32GB DDR4
Canon body: EOS 5D Mark IV | EOS 6D
Canon lens: 70-200mm f/2.8 L | 24-105mm f/4 IS USM L | 100mm f/2.8 IS USM Macro L

• Armo
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 19-09 01:19
Boost9898 schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 10:01:
Een aantal weken geleden heb ik gebruik gemaakt van de actie dubbele data minus €5 per maand. Nu zit ik op €15 per maand met 3GB (1,5GB x 2) data. Kan ik nog profiteren van deze aanbieding waarbij ik 6GB krijg voor hetzelfde geld? Erg vreemd eerlijk gezegd.

Heeft iemand hier ook ervaring mee? Ik wil wel proberen om die 6GB/€15 voor elkaar te krijgen.
Dus je hebt een nieuw abonnement afgesloten bij Vodafone met 1 of 2 jarig contract? Had je eerst Ziggo mobiel?

• Boost9898

Boost9898

www.brambenik.nl

Armo schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 10:16:
[...]

Dus je hebt een nieuw abonnement afgesloten bij Vodafone met 1 of 2 jarig contract? Had je eerst Ziggo mobiel?
Exact, ik werd bijna gedwongen om over te stappen omdat ze het lieten lijken dat dit 'de' overstapactie was van Ziggo > Vodafone klanten. En dan krijgen nu de ''luie klanten'' een véle malen betere regeling.

Canon lens: 70-200mm f/2.8 L | 24-105mm f/4 IS USM L | 100mm f/2.8 IS USM Macro L

• elbeannie
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 08:04
Boost9898 schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 10:25:
[...]

Exact, ik werd bijna gedwongen om over te stappen omdat ze het lieten lijken dat dit 'de' overstapactie was van Ziggo > Vodafone klanten. En dan krijgen nu de ''luie klanten'' een véle malen betere regeling.
Ik heb reeds precies hetzelfde, volgende week gaat mijn nieuwe abonnement van Vodafone (dus ook de bedenktijd is overschreden) in, 3gig, tv pakket en 300 minuten...

• Boost9898

Boost9898

www.brambenik.nl

elbeannie schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 10:36:
[...]

Ik heb reeds precies hetzelfde, volgende week gaat mijn nieuwe abonnement van Vodafone (dus ook de bedenktijd is overschreden) in, 3gig, tv pakket en 300 minuten...
Ik probeer nu contact op te nemen met de klantenservice via de chat in de app, maar ze gooien steeds figuurlijk de hoorn erop! Wat een bagger, heb er nu al spijt van. Slechte provider...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

Boost9898 schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 10:37:
[...]

Ik probeer nu contact op te nemen met de klantenservice via de chat in de app, maar ze gooien steeds figuurlijk de hoorn erop! Wat een bagger, heb er nu al spijt van. Slechte provider...
Wat een onzin. Je hebt een aanbieding gehad en dat vond je toen een goede aanbieding (want je krijgt 2x zoveel data voor hetzelfde geld) en daar ga je akkoord mee. Je tekent een contract van 1 of 2 jaar, daarna komt er weer een andere aanbieding en wil je daar van mee profiteren. Als de aanbieding nu was geweest dat je 2GB data krijgt ipv 1,5GB data, had je dan ook vodafone gebeld dat je liever je contract wilt omzetten naar minder data? Nee toch, net zoals 'de rest' dan niet kan klagen dat ze niet eerder op de betere aanbieding van 3GB zijn ingegaan.

Maar ik wens je heel veel succes om het voor elkaar te krijgen, maar om ze hierdoor een slechte provider te vinden raakt echt kant nog wal.

• Boost9898

Boost9898

www.brambenik.nl

Sandyman538 schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 10:41:
[...]
Maar ik wens je heel veel succes om het voor elkaar te krijgen, maar om ze hierdoor een slechte provider te vinden raakt echt kant nog wal.
Dit is niet waarom ik ze een slechte provider noem, dat slaat op de support (die je niet krijgt).

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

Boost9898 schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 10:43:
[...]

Dit is niet waarom ik ze een slechte provider noem, dat slaat op de support (die je niet krijgt).
Probeer ze anders eens gewoon te bellen.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Odeklontje
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 23-10 14:04
Lisadr schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 19:23:
[...]

Bel Vodafone op telefoonnummer 1201 en kies de optie voor nieuw abonnement (ik geloof optie 2, 2, 3.)

Op de helpdesk is een tool beschikbaar waarmee ze klanten kunnen overzetten met een persoonlijke code.
Deze code krijg je in je persoonlijke aanbod en kan helpen om je abonnement over te zetten.

Ik was al overgestapt maar er is een coulanceregeling voor mensen die reeds zijn overgestapt vanaf Ziggo naar Vodafone. Deze regeling is voor orders vanaf 12 juni 2017 en verzoeken voor september 2017... zo kreeg ik te horen. Voorheen had ik Ziggo Mobiel Ruim 4G en krijg nu Vodafone RED Essential voor hetzelfde bedrag. Details:
  • 3GB in Nederland + 3GB EU = 6GB totaal
  • Onbeperkt SMS/Bellen
  • Maandelijks opzegbaar
  • €15 per maand (dit is incl. de €5 korting)

Acties:
  • +7Henk 'm!

• Sam100
  • Registratie: augustus 2016
  • Laatst online: 08:18
Net even contact gehad met Webcare. Voor de mensen die niet willen wachten op de mail van ziggo, ga naar: ziggo.nl/ikwilprofiteren
Vervolgens bij code je klantnummer invoeren van Ziggo Mobiel, direct gevolgd door vier cijfers van je postcode. Daar staat je aanbieding klaar.

• ErnstH
  • Registratie: september 2003
  • Niet online
Sam100 schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 14:03:
Net even contact gehad met Webcare. Voor de mensen die niet willen wachten op de mail van ziggo, ga naar: ziggo.nl/ikwilprofiteren
Vervolgens bij code je klantnummer invoeren van Ziggo Mobiel, direct gevolgd door vier cijfers van je postcode. Daar staat je aanbieding klaar.
Dank je wel voor de info, meteen gedaan!
(ik had de brief/e-mail nog niet ontvangen)

• Megapaul
Hou met de overzetten van Ziggo Mobiel naar Vodafone wel rekening met het feit dat je op de dag van de portering in NL moet zijn. Anders ben je ineens niet meer bereikbaar. Via de Online tool kan je alleen aangeven dat je akkoord gaat met de voorwaarden en je abo is dan met 1 week omgezet.

• Qu3st
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 26-10 20:48
Dit geeft bij mij een foutcode, gek.

When something is important enough, you do it even if the odds are not in your favor. -Elon Musk-

• karel01
  • Laatst online: 26-10 20:50
Megapaul schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 15:32:
Hou met de overzetten van Ziggo Mobiel naar Vodafone wel rekening met het feit dat je op de dag van de portering in NL moet zijn. Anders ben je ineens niet meer bereikbaar. Via de Online tool kan je alleen aangeven dat je akkoord gaat met de voorwaarden en je abo is dan met 1 week omgezet.
Zo juist ook maar even omgezet, :)

• Tiestor
Qu3st schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 15:52:
[...]

Dit geeft bij mij een foutcode, gek.
Ik krijg ook een foutcode, ik heb een familie abonnement met 4 simkaarten. Wellicht heeft het hier iets mee te maken. Ik wacht geduldig af.

"Be brave, don't shave"

• GerritGekke
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 26-10 19:19

GerritGekke

Gamechanger

Ik ben atm in België en krijg geen internet op mijn iPhone 7, twee maand terug werkte dit nog gewoon.

Heb contact gehad met ziggo en zij gaven aan dat alle instellingen goed staan en het zou moeten werken.

Ook anderen die dit ervaren? En weet iemand wat een oplossing kan zijn?

*tijdens het telefoontje met ziggo ook meteen maar Vodafone bestelt. = 15 euro, 6Gb 👍🏻

 Karma

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sam100
  • Registratie: augustus 2016
  • Laatst online: 08:18
Voor de mensen met een foutmelding: postcode komt direct na klantnummer Ziggo Mobiel. Code wordt dus iets als 12345671234

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 00:03

Klippy

Still Game

Nice, actiecode werkt.
Nu: Ziggo Mobiel Voldoende 4G: 300 MB / 75 min / onbeperkt sms voor € 9,- per maand
Jouw voordeel: 700 MB / 75 min / maandelijks opzegbaar
Straks: Vodafone Start M (Special): 1000 MB / 150 min / onbeperkt sms voor € 9,- per maand
Bij Simpel is het nog steeds goedkoper, maar dan kan ik nu wel Movies & Series L gebruiken. Ik had gisteren net weer XL aangezet ivm Game of Thrones, dat kan straks dan weer uit.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Armo
Boost9898 schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 10:25:
[...]

Ik had zelf, nadat het bekend werd dat Ziggo mobiel gaat verdwijnen, contact gehad met Ziggo. Er werd mij toen geadviseerd om alvast een Vodafone abonnement uit te gaan zoeken. Dat heb ik toen gedaan en heb ik een 2 jarig Vodafone Friends & Family Red Essential abbo genomen voor €17 p/m (incl die €5 korting) voor 6GB data en onbeperkt bellen.

Gisteren is mijn 06 geporteerd naar Vodafone en uitgerekend gisteren kreeg mijn partner (die ook Ziggo mobiel heeft) een email dat ze over kan gaan naar Vodafone voor €15 p/m voor hetzelfde abbo maar dan maandelijks opzegbaar!
Dus ik gelijk met Ziggo gebeld en verhaal gedaan. Ze vertelden mij dat ik alsnog gebruik kan maken van de aanbieding dus zo gezegd zo gedaan. Na het telefoongesprek kwam er een bevestigingsmail van de wijziging maar het was geadresseerd aan mijn partner. Vandaag kreeg mijn partner ook een sms van Vodafone met "Dank voor uw bestelling"! Die prutsers hebben dus niet mijn abonnement maar het abonnement van mijn partner omgezet 8)7

Ze hebben mij wel verzekerd dat ik alsnog gebruik kan maken van de aanbieding. Wat je moet doen is bellen met Ziggo of Vodafone en vragen om doorverbonden te worden met afdeling "Vodafone status order". Deze afdeling schijnt wel alleen op werkdagen aanwezig te zijn van 9 tot 6.
Ik ga ze dus maandag weer bellen..wordt vervolgd O-)

Dus diegene die al zelf een Vodafone abonnement hebben afgesloten; gewoon bellen en zeggen dat je alsnog gebruik wil maken van de aanbieding! :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Armo
Sandyman538 schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 10:41:
[...]
Wat een onzin. Je hebt een aanbieding gehad en dat vond je toen een goede aanbieding (want je krijgt 2x zoveel data voor hetzelfde geld) en daar ga je akkoord mee. Je tekent een contract van 1 of 2 jaar, daarna komt er weer een andere aanbieding en wil je daar van mee profiteren. Als de aanbieding nu was geweest dat je 2GB data krijgt ipv 1,5GB data, had je dan ook vodafone gebeld dat je liever je contract wilt omzetten naar minder data? Nee toch, net zoals 'de rest' dan niet kan klagen dat ze niet eerder op de betere aanbieding van 3GB zijn ingegaan.

Hoezo onzin?! Lees mijn verhaal van hierboven eens. Ziggo heeft ons zelf geadviseerd om op eigen houtje een Vodafone abonnement te gaan nemen terwijl ze al wisten dat ze een speciale aanbieding aan het voorbereiden waren voor alle Ziggo mobiel abonnees. Zo ga je niet om met je klanten.

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

Armo schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 20:29:
[...]

Hoezo onzin?! Lees mijn verhaal van hierboven eens. Ziggo heeft ons zelf geadviseerd om op eigen houtje een Vodafone abonnement te gaan nemen terwijl ze al wisten dat ze een speciale aanbieding aan het voorbereiden waren voor alle Ziggo mobiel abonnees. Zo ga je niet om met je klanten.
Maar je was toch tevreden met de aanbieding? Anders had je wel je oude abonnement gehouden.

• Armo
Sandyman538 schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 20:32:
[...]

Maar je was toch tevreden met de aanbieding? Anders had je wel je oude abonnement gehouden.
Niet helemaal. Ik wilde mijn abonnement wijzigen omdat 1.5GB data niet meer voldoende was.
Hun antwoord was, " Ziggo mobiel gaat verdwijnen en op termijn gaan alle abonnees over naar Vodafone. Dus als je meer data wil en niet wil wachten dan moet je zelf een Vodafone abbo gaan afsluiten".

Anyway, ik heb al tig jaar Ziggo en ben over het algemeen tevreden. Ik zeg dan ook niet dat ze een slechte provider zijn. Zeker niet aangezien ze mij gisteren verzekerd hebben dat ik alsnog gebruik kan maken van de aanbieding. Dat ze het gisteren verprutst hebben en de verkeerde abonnement hebben omgezet neem ik voor lief gezien de kwaliteit van hun callcenter ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

Armo schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 20:40:
[...]

Niet helemaal. Ik wilde mijn abonnement wijzigen omdat 1.5GB data niet meer voldoende was.
Hun antwoord was, " Ziggo mobiel gaat verdwijnen en op termijn gaan alle abonnees over naar Vodafone. Dus als je meer data wil en niet wil wachten dan moet je zelf een Vodafone abbo gaan afsluiten".

Anyway, ik heb al tig jaar Ziggo en ben over het algemeen tevreden. Ik zeg dan ook niet dat ze een slechte provider zijn. Zeker niet aangezien ze mij gisteren verzekerd hebben dat ik alsnog gebruik kan maken van de aanbieding. Dat ze het gisteren verprutst hebben en de verkeerde abonnement hebben omgezet neem ik voor lief gezien de kwaliteit van hun callcenter ;)
Helemaal top. Ik ben over het algemeen ook tevreden, al hebben ze hier in het verleden ook wel zitten kloten met het omzetten van de eerste mobiele abonnementen naar de toen nieuwe abonnementen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• matthijst
[...]

Dan nog, het is toch gewoon lame dat ze je een maand later gratis overzetten en dubbele data geven :O
Maandag ook maar even bellen :*)

[Voor 5% gewijzigd door matthijst op 29-07-2017 20:55]

• Boost9898

Boost9898

www.brambenik.nl

[...]

Gast, doe niet zo onnozel.
Armo schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 20:23:
[...]

Ik had zelf, nadat het bekend werd dat Ziggo mobiel gaat verdwijnen, contact gehad met Ziggo. Er werd mij toen geadviseerd om alvast een Vodafone abonnement uit te gaan zoeken. Dat heb ik toen gedaan en heb ik een 2 jarig Vodafone Friends & Family Red Essential abbo genomen voor €17 p/m (incl die €5 korting) voor 6GB data en onbeperkt bellen.

Gisteren is mijn 06 geporteerd naar Vodafone en uitgerekend gisteren kreeg mijn partner (die ook Ziggo mobiel heeft) een email dat ze over kan gaan naar Vodafone voor €15 p/m voor hetzelfde abbo maar dan maandelijks opzegbaar!
Dus ik gelijk met Ziggo gebeld en verhaal gedaan. Ze vertelden mij dat ik alsnog gebruik kan maken van de aanbieding dus zo gezegd zo gedaan. Na het telefoongesprek kwam er een bevestigingsmail van de wijziging maar het was geadresseerd aan mijn partner. Vandaag kreeg mijn partner ook een sms van Vodafone met "Dank voor uw bestelling"! Die prutsers hebben dus niet mijn abonnement maar het abonnement van mijn partner omgezet 8)7

Ze hebben mij wel verzekerd dat ik alsnog gebruik kan maken van de aanbieding. Wat je moet doen is bellen met Ziggo of Vodafone en vragen om doorverbonden te worden met afdeling "Vodafone status order". Deze afdeling schijnt wel alleen op werkdagen aanwezig te zijn van 9 tot 6.

Dus diegene die al zelf een Vodafone abonnement hebben afgesloten; gewoon bellen en zeggen dat je alsnog gebruik wil maken van de aanbieding! :)
Hou me op de hoogte! Dan zal ik maandag ook eens bellen.

[Voor 6% gewijzigd door Boost9898 op 29-07-2017 20:57]

• Boost9898

Boost9898

www.brambenik.nl

- Dubbelpost, kan weg, sorry! -

[Voor 91% gewijzigd door Boost9898 op 29-07-2017 20:57]

• Lisadr
Gelukt! 15 euro voor 6GB data + onbeperkt bel/sms via Vodafone. Maar het lijkt erop dat die extra TV-zender hier niet van toepassing is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

Lisadr schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 23:23:
[...]

Gelukt! 15 euro voor 6GB data + onbeperkt bel/sms via Vodafone. Maar het lijkt erop dat die extra TV-zender hier niet van toepassing is.
Ik denk het wel hoor.

Non-stop € 5 korting én dubbele data. Elke maand weer!

Heb je Internet en Digitale TV van Ziggo en sluit je een Vodafone Red abonnement af op hetzelfde adres, of verleng je deze? Dan ontvang je non-stop gratis extra’s:

€ 5 korting per maand op elk Vodafone Red abonnement
Dubbele data op alle Vodafone abonnementen op je adres
Extra tv-pakket naar keuze
Veilig online pakket voor 20 apparaten

Bron: ziggo

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CyberJohn
  • Laatst online: 07:37
Dankje! Heb de aanbieding geaccepteerd, had ook nog geen mail gehad. Er stond wel heel apart een voor mij onbekend e-mail adres ingevuld. Terwijl op mijn Ziggo gewoon mijn eigen e-mail adres stond...

Aanbieding was trouwens 19 euro voor 20gb data met onbeperkt bellen/smsen

Had trouwens een maand geleden contact gezocht met Ziggo, waarom mobiel klanten geen extra's krijgen en vodafone klanten wel. De tekst op de website was dubbel op te vatten. Heb toen 3 maanden gratis een tv pakket naar keuze gekregen. Daarbij werd ook gezegd dat het Ziggo sport pakket waarschijnlijk toch gratis werd voor alle Ziggo kijkers.

[Voor 20% gewijzigd door CyberJohn op 30-07-2017 00:29]

Galaxy Z Fold2 | Z Flip | S20 Ultra | Note20 Ultra

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Megapaul
Ziggo Sport is gratis als zenderpakket mits je Ziggo en Vodafone klant ben. (min. 30 MBit + digitale tv). Lijkt mij niet dat ze dit voor iedereen gratis gaan geven.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CyberJohn
Megapaul schreef op zondag 30 juli 2017 @ 01:09:
Ziggo Sport is gratis als zenderpakket mits je Ziggo en Vodafone klant ben. (min. 30 MBit + digitale tv). Lijkt mij niet dat ze dit voor iedereen gratis gaan geven.
Wat ze bij de klantenservice zeiden, is dat het voor iedereen gratis zou worden. Anders zou ik het niet melden. Als Ziggo en Vodafone klant kan je een pakket kiezen, hoeft niet per definitie het sport totaal pakket te zijn.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: december 1999
  • Laatst online: 22:18
CyberJohn schreef op zondag 30 juli 2017 @ 06:32:
[...]

Wat ze bij de klantenservice zeiden, is dat het voor iedereen gratis zou worden. Anders zou ik het niet melden. Als Ziggo en Vodafone klant kan je een pakket kiezen, hoeft niet per definitie het sport totaal pakket te zijn.
Ik heb ook via de link het aanbod aangenomen. Maar op welke wijze kan je dan kiezen voor het gratis Ziggo tv pakket? Niet dat dat perse moet, maar als het kan.. Of moet dat via de klantenservice?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CyberJohn
Hoyden schreef op zondag 30 juli 2017 @ 10:22:
[...]

Ik heb ook via de link het aanbod aangenomen. Maar op welke wijze kan je dan kiezen voor het gratis Ziggo tv pakket? Niet dat dat perse moet, maar als het kan.. Of moet dat via de klantenservice?
Heb ik nog niet naar gekeken, dat is waar ze mee adverteren. Daarnaast heb ik nog 2 maanden een gratis pakket. Het lijkt mij dat het in mijn Ziggo staat.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cool2K
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 06:57
Ik heb mijn contract ook binnen van de overstap van ziggo naar vodafone, maar moet je dit nu opsturen? Ik zie dit nergens staan in de mail :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SeriousG
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 22:04
Een vraagje dat ik nog heb en nog niet heb terug kunnen vinden is (ik heb het aanbod namelijk zelf nog niet ontvangen): "als je ingaat op het overzetten naar Vodafone, blijft dit scherpe tarief dan ook onbeperkt geldig of is dit maar voor een beperkte periode geldig?"

Een ander vraag is: ik vermoed dat je zeker niet tegelijk kan "upgraden" naar een (nóg) hogere bundel?

Ik heb nu Enorm 4g en zat al een tijdje te kijken naar die Tele2 unlimited abo, omdat ik er flink op vooruit ga qua data bij gelijke kosten en slechts 1 Euro achteruit ga als ik kies voor maandelijks opzegbaar. Als ik hetzelfde aanbod krijg als de andere forumgenoten met Enorm 4g (Red Special 20gb, onbep sms/ bel 19 Eur), dan moet ik nog even wikken en wegen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: december 2003
  • Niet online
SeriousG schreef op zondag 30 juli 2017 @ 10:51:

Een ander vraag is: ik vermoed dat je zeker niet tegelijk kan "upgraden" naar een (nóg) hogere bundel?
Nee, You get what you see.
Ga je aanpassen, krijg je een nieuw contract ( na die maand opzegtermijn) en zit je in de VF structuur van 1 / 2 jarige contracten

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mauser.NET
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 26-10 03:26
Ik heb Ziggo Mobiel Familie Ruim 4G met vier simkaarten en betaal op dit moment dus €27,50 + €10 + €10 = €47,50 voor 3gb met zijn vieren. Ik heb nog geen aanbieding gehad en de link met invoer van klantnummer+postcodegetal werkt ook niet.

Zijn er hier meer mensen met Ziggo Mobiel Familie Ruim 4G en vier simkaarten en hebben jullie dan ook nog geen aanbieding gehad of misschien al wel?

Ik zou graag overgaan naar 4x 6gb voor 4x 12,50, zoals ik gezien heb bij Familie met maar 2 simkaarten, maar ben een beetje bang dat ik een lager aanbod ga krijgen omdat de 3gb gedeeld wordt met 4 ipv 2 mensen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Serc
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 25-10 20:47
Ik heb ook nog geen aanbieding gehad van Ziggo, ik heb nu op dit moment Mobiel Familie Enorm 4G ook met vier simkaarten. Ik betaal hiervoor nu dus €45+€10+€10=€65 voor 9gb met zij vieren.

Ik ben ook benieuwd wat Ziggo mij te bieden heeft. De link geeft bij mij ook een foutcode

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tiestor
Same, Mobiel Familie Enorm 4G met 4 sim kaarten. Krijg ook een foutcode. Vraag me daar naast af hoe ze om gaan met het verschil in verbruik per sim kaart. Wij hebben twee 'grote' en twee 'kleine' verbruikers. Zou mooi zijn als we een combi krijgen aangeboden waarbij alle vier de gebruikers er op een goeie manier op vooruit gaan.

"Be brave, don't shave"

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

Tiestor schreef op zondag 30 juli 2017 @ 11:49:
Same, Mobiel Familie Enorm 4G met 4 sim kaarten. Krijg ook een foutcode. Vraag me daar naast af hoe ze om gaan met het verschil in verbruik per sim kaart. Wij hebben twee 'grote' en twee 'kleine' verbruikers. Zou mooi zijn als we een combi krijgen aangeboden waarbij alle vier de gebruikers er op een goeie manier op vooruit gaan.
Loggen jullie wel in met je ziggo mobiel account ipv het 'gewone' ziggo account? Daar zat bij mij in ieder geval het verschil in.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Megapaul
quote]Tiestor schreef op zondag 30 juli 2017 @ 11:49:
[/quote]

Gewoon ff met Ziggo bellen ze kunnen de aanbieding aanpassen. Het wordt dan alleen handmatig verwerkt waardoor het overzetten iets langer dan een week duurt

[Voor 40% gewijzigd door Megapaul op 30-07-2017 17:28]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Boost9898

Boost9898

www.brambenik.nl

Armo schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 20:23:
Net even contact opgenomen met Ziggo (via tel: 1200) maar dat was niet echt succesvol. Ik kreeg gewoon te horen dat deze actie alleen geldt voor klanten die nu nog een Ziggo Mobiel abonnement hebben. Wel vertelde de medewerker dat ik morgen contact kan opnemen met Vodafone, dus dat ga ik zeker doen.

Mocht dit ook niets uithalen probeer ik het komende week op een werkdag nog eens bij Ziggo en dan vraag ik specifiek naar de afdeling: "Vodafone status order".

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: december 1999
  • Laatst online: 22:18
Ik heb de aanbieding dus wel kunnen ophalen met Family met 2 simkaarten..
Met 4 zal wel wat aparts zijn, maar waarom :?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 26-10 20:48
Sandyman538 schreef op zondag 30 juli 2017 @ 13:47:
[...]

Loggen jullie wel in met je ziggo mobiel account ipv het 'gewone' ziggo account? Daar zat bij mij in ieder geval het verschil in.
Het is me inmiddels gelukt, ik had verkeerd gelezen. Ik dacht dat je eerst klantnummer in moest vullen en bij volgend tabje mijn postcode. Maar moest samen ingevuld worden. Begrijpend lezen is nog wel eens lastig, vooral met een kater :+

When something is important enough, you do it even if the odds are not in your favor. -Elon Musk-

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Armo
Boost9898 schreef op zondag 30 juli 2017 @ 15:51:
[...]
Net even contact opgenomen met Ziggo (via tel: 1200) maar dat was niet echt succesvol. Ik kreeg gewoon te horen dat deze actie alleen geldt voor klanten die nu nog een Ziggo Mobiel abonnement hebben. Wel vertelde de medewerker dat ik morgen contact kan opnemen met Vodafone, dus dat ga ik zeker doen.

Mocht dit ook niets uithalen probeer ik het komende week op een werkdag nog eens bij Ziggo en dan vraag ik specifiek naar de afdeling: "Vodafone status order".
Inderdaad, maandag gewoon opnieuw bellen en om die afdeling vragen. Dat ze elke keer wat anders zeggen is niet gek. Kwaliteit van hun callcenter is niet geweldig helaas dus je moet veel geduld hebben om je doel te bereiken.

Toen ik ze vrijdag avond voor de 2de keer belde omdat ik het gevoel had dat ze het verprutst hadden (wat waar bleek te zijn) kreeg ik te horen dat ik zaterdag moet terug bellen en om afdeling "Vodafone status order" te vragen want die zouden tot 18:00uur werken. Dus ik zaterdag ochtend gebeld en naar afdeling "Vodafone status order" gevraagd. De medewerkster vroeg in eerste instantie waarom ik met Ziggo bel als ik een afdeling van Vodafone wil spreken? Toen ik zei dat ze dat zelf gezegd hebben werd ik alsnog doorverbonden maar kreeg gelijk "Op dit moment zijn wij gesloten, u kunt ons bereiken op werkdagen van 9 tot 6" en de verbinding werd verbroken :o :z

Acties:
  • 0Henk 'm!

• lowland101
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 25-10 19:02
Ik heb net via de link en mijn gegevens, mijn aanbod bekeken.

Maar, wanneer ik onder simkaart mijn telefoonnummer bekijk begint deze met 316 in plaats van 06.

Zien meer mensen op deze manier hun telefoonnummer?
Pagina: 1 ... 10 ... 13 Laatste

Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True