HBO zit gewoon in Movies & Series L. Heb deze geselecteerd als extra zender en kan gewoon HBO kijken.zipper646 schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 15:31:
[...]
Volgens Ziggo zit HBO alleen bij "Ziggo Movies & Series XL".
Zo, twee Ziggo Mobiel abo's omgezet vandaag. Weet iemand of je bij Vodafone weer een schone lei krijgt mbt MB's? Ofwel: Kan ik mijn 1,5GB de komende week mooi opmaken?
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Je zal waarschijnlijk bij vf na rato nog krijgen, er zal niks verrekend worden met ziggo. Maar waarschijnlijk heb je bij ziggo ook maar een gedeelte van je maandelijkse dataBeefHazard schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 20:15:
Zo, twee Ziggo Mobiel abo's omgezet vandaag. Weet iemand of je bij Vodafone weer een schone lei krijgt mbt MB's? Ofwel: Kan ik mijn 1,5GB de komende week mooi opmaken?
[ Voor 24% gewijzigd door fredgroes op 07-08-2017 11:21 ]
Welcome to my world. Ik heb ook verhaal geprobeerd te halen, maar helaas. Heb een klachtenprocedure gestart over mijn overstap en dit ook meteen aangehaald. Zoals ik eerder heb aangegeven in dit topic mogen ze voor mij wel wat doen als ze van mij een tevreden klant willen maken.Anoniem: 954241 schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 10:44:
Ook wij in de familie 6GB voor 15 euro en geen aansluitkosten en ook maandelijks opzegbaar. Paar maanden geleden voor dochters zelf overgestapt nav Dubbel Data reclame. Dit komt dan uit op Red essentials en betaal je 21 euro voor 3GB. Daarnaast jaarcontract en bij de ene dochter wel aansluitkosten en de andere niet. Probeer bij Ziggo en Vodafone "verhaal" te halen maar weinig kans. Als ik dit had geweten had ik wel even gewacht.
Nog een aantekening voor de mensen die van een familie abbo afkomen, je hebt totaal geen controlle meer over de buiten de bundel kosten:
- internet in het buitenland mag tot 60,50 (kan niet lager)
- Betaalde nummers kunnen allen geklokkeerd worden als je ruim 20 euro lapt.
- internet in het buitenland mag tot 60,50 (kan niet lager)
- Betaalde nummers kunnen allen geklokkeerd worden als je ruim 20 euro lapt.
https://f1nerd.nl
1 dag na de overgang naar Vodafone kreeg ik een email van Ziggo en was dit zo geregeld na inloggen op de mijn ziggo site. Zeer eenvoudig.Polycom schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 15:36:
Inmiddels ben ik in de lucht. In dezelfde vodafone winkel geweest na een gesprek met de klantenservice van ziggo en binnen 2 minuten was ik in de lucht.
Ik ben nu benieuwd wanneer ik een extra gratis tv-pakket kan kiezen. Gratis Ziggo-sport totaal is toch wel echt een lekkere extra!
(Het begint er bijna op te lijken dat Ziggo het administratief voor elkaar begint te krijgen.)
Inmiddels ook de mail ontvangen en Ziggo sport totaal aangezet! Er gaan nog wel een paar dingen fout, zo kreeg ik een sms van vodafone dat ze het jammer vonden dat ik Ziggo niet meer met Vodafone combineerde en zo mijn extra's misliep.Hann1BaL schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 13:02:
[...]
1 dag na de overgang naar Vodafone kreeg ik een email van Ziggo en was dit zo geregeld na inloggen op de mijn ziggo site. Zeer eenvoudig.
(Het begint er bijna op te lijken dat Ziggo het administratief voor elkaar begint te krijgen.)

Anyway, alles is nu safe & sound.
445033
Denk dat je weinig kans maakt. Het is net als met het kopen van een tv die 2 weken later in de actie gaat. Jij hebt zelf de beslissing genomen om eerder te vertrekken en je was tevreden met die deal.Lanithro schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 11:46:
[...]
Welcome to my world. Ik heb ook verhaal geprobeerd te halen, maar helaas. Heb een klachtenprocedure gestart over mijn overstap en dit ook meteen aangehaald. Zoals ik eerder heb aangegeven in dit topic mogen ze voor mij wel wat doen als ze van mij een tevreden klant willen maken.
Ik ben overigens bewust blijven zitten omdat ik het vermoeden had dat Ziggo/Vodafone iets moesten gaan doen zodat Ziggo van zijn abbo's af kwam en Vodafone deze klanten in portefeuille kon nemen. Geduld is een schone zaak, zoals zo vaak. Al ben ik dan niet blij weer bij Vodafone terecht te komen. Voda was DE reden dat ik naar Ziggo ging omdat ik slechte ervaringen heb met hun klantenservice.
Je hebt bedrijven die dan het verschil alsnog teruggeven. Is mij meermaals overkomen. Dat is een bedrijf waar ik dan ook terug kom. Ze hoeven het niet te doen, maar het feit dat ze het doen is erg klantvriendelijk.445033 schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 13:40:
[...]
Denk dat je weinig kans maakt. Het is net als met het kopen van een tv die 2 weken later in de actie gaat. Jij hebt zelf de beslissing genomen om eerder te vertrekken en je was tevreden met die deal.
Ik weet dat ik ooit een SMS of mail heb gekregen dat Ziggo binnenkort met een aanbieding zou komen. half jaar later noem ik niet binnenkort. En toen ik navraag deed over die aanbieding wist men mij te vertellen dat die extra's de aanbieding was. Ik ga er niet van uit dat ik mijn gelijk krijg, maar ik heb wel aangegeven dat ik niet te spreken ben over de gang van zaken bij Vodafone. Als ik niet doe/zeg zal het ook niet beter worden daar bij die toko.Ik ben overigens bewust blijven zitten omdat ik het vermoeden had dat Ziggo/Vodafone iets moesten gaan doen zodat Ziggo van zijn abbo's af kwam en Vodafone deze klanten in portefeuille kon nemen. Geduld is een schone zaak, zoals zo vaak. Al ben ik dan niet blij weer bij Vodafone terecht te komen. Voda was DE reden dat ik naar Ziggo ging omdat ik slechte ervaringen heb met hun klantenservice.
Zou je dat willen doen? Ik ben nog wel aan het twijfelen of ik die 20Gb wel nodig heb, maar het is iig niet duur...larsiey schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 07:14:
[...]
Je kan proberen te bellen maar heeft geen nut denk ik aangezien ze bij de klantenservice niet van de mogelijkheid af weten...
Ik kan anders wel vragen aan degene die mij heeft gelopen of die jou ook wil helpen.
nog steeds de vraag..
heb nu 1 klant nummer met 2 mobiele nummers in mijn ziggo pagina, ik begrijp dat deze komt te vervallen maar krijgen wij bij Vodafone ook 1 klant nummer of 2 ?
En moet ik zelf een account pagina aanmaken bij Vodafone ?
heb nu 1 klant nummer met 2 mobiele nummers in mijn ziggo pagina, ik begrijp dat deze komt te vervallen maar krijgen wij bij Vodafone ook 1 klant nummer of 2 ?
Als ik het contract bekijk krijg je voor al je nummers één klantnummer. Qua account pagina durf ik het (nog) niet te zeggen, ben nog in afwachting van mijn sim kaarten en activering.londemanmp schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 17:59:
nog steeds de vraag..
"Be brave, don't shave"
Nog geen informatie van Ziggo/Vodafone ontvangen, niet dat ik er nu op zit te wachten. Kom namelijk pas eind september terug uit het buitenland en wil niet voor die tijd afgesloten worden.DieterKoblenz schreef op maandag 31 juli 2017 @ 13:47:
Heb zelf Ziggo Familie abo met twee simkaarten, nog geen bericht gehad en geen code die werkt.
Net aan de lijn gehangen met een medewerkster van Ziggo klantenservice. Ze gaat haar best doen om mij over te zetten naar een 20GB voor €19. Ipv 6GB voor €15.
Binnen 48 uur hoor ik meer. Ben benieuwd.
Denken jullie dat dit mogelijk is.:
Huidige abbo overzetten naar de partner. Met een nummerportering (prepaid nummer)
Huidige 06 nummer op een nieuw abbo? En liever dan niet meer bij vodafone*
* Op GoT maken we gewoon gebruik van normale namen.
Huidige abbo overzetten naar de partner. Met een nummerportering (prepaid nummer)
Huidige 06 nummer op een nieuw abbo? En liever dan niet meer bij vodafone*
* Op GoT maken we gewoon gebruik van normale namen.
[ Voor 16% gewijzigd door Bullet NL op 09-08-2017 14:13 ]
404 Signature not found
Je kan je abonnement overzetten naar iemand anders vanuit mijn vodafone. Of je dan je nummer behoud weet ik niet. Maar ik denk dat een belletje met de klantservice je kan helpen.SMSfreakie schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 15:50:
Huidige 06 nummer op een nieuw abbo? En liever dan niet meer bij vodafail
Waarom porteer je het dan niet eerst weg bij Ziggo? Wijzigingen in de administratie bij Ziggo is echt vragen om problemen. Al is een nieuw nummer natuurlijk vele malen handiger. Zeker omdat jullie toch al van nummer gaan ruilen en je iedereen hiervan op de hoogte moeten brengen.SMSfreakie schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 15:50:
Huidige 06 nummer op een nieuw abbo? En liever dan niet meer bij vodafail
Je krijgt één klantnummer bij Vodafone. Account kan je aanmaken, je ontvangt hiervoor een link per email nadat je de bestelling hebt geplaatst.londemanmp schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 17:59:
nog steeds de vraag..
Omdat dat contract nogal voordelig is? Maar dat verkopen ze niet meer als nieuwe contractenjongetje schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 17:13:
[...]
Waarom porteer je het dan niet eerst weg bij Ziggo? Wijzigingen in de administratie bij Ziggo is echt vragen om problemen. Al is een nieuw nummer natuurlijk vele malen handiger. Zeker omdat jullie toch al van nummer gaan ruilen en je iedereen hiervan op de hoogte moeten brengen.
404 Signature not found
Dan begreep ik je niet goed aangezien je het vodafone* noemt... Er zijn best andere aanbiedingen waarmee je voor 15 of 16 euro per maand onbeperkt bellen en een redelijke bundel van minimaal 3 a 5gb zit. Ik zou dat gedoe niet op mijn hals halen, los van iedereen melden dat de nummers anders zijn.SMSfreakie schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 18:29:
[...]
Omdat dat contract nogal voordelig is? Maar dat verkopen ze niet meer als nieuwe contracten
* Op GoT noemen we het beestje gewoon bij zijn normale naam....
[ Voor 7% gewijzigd door Bullet NL op 09-08-2017 10:45 ]
Nouja er is weinig spotgoedkoops waarna als je MbTjes opzijn nog op langzaam internet verder kan
404 Signature not found
Zou je kunnen laten weten of dit gelukt is, misschien dat ik dan ook nog voor een grotere bundel ga.d4v1d schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 12:37:
Net aan de lijn gehangen met een medewerkster van Ziggo klantenservice. Ze gaat haar best doen om mij over te zetten naar een 20GB voor €19. Ipv 6GB voor €15.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Bij mij staat in My Vodafone dat ik nog 6 GB over heb (vandaag overgezet) met nog 23 dagen te gaan tot de nieuwe bundel.BeefHazard schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 20:15:
Bij mij hetzelfde, ook vandaag overgezetehoutgast schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 12:26:
[...]
Bij mij staat in My Vodafone dat ik nog 6 GB over heb (vandaag overgezet) met nog 23 dagen te gaan tot de nieuwe bundel.
Niets te klagen tot nu toe, alles verloopt netjes!
Edit. Sterker nog als ik nu in my Vodafone kijk, staat er nog 9 Gb ipv 6Gb... Waar die 3 extra vandaan gekomen zijn weet ik niet.
Edit 2. Nu staat er zelfs 12Gb beschikbaar... Ga er vanuit uit dat dit een foutje is en dat ik gewoon 6Gb heb. Meer mensen die al overgezet zijn die dit ook hebben?
[ Voor 31% gewijzigd door Xyanta op 09-08-2017 15:20 ]
@NG00
Toevallig 'Blox beperkt internet' aangezet in my Vodafone?
Ik ben zelf ook vandaag over van Ziggo mobiel naar Vodafone en heb op advies van de begeleidende brief die bij m'n Vodafone simkaart 'Blox beperkt internet' aangezet en had toen 9GB ipv 6GB tot m'n verbazing. Later heb ik 'Blox alles in 1 wereld' uitgezet en had ik 12GB ipv 6GB tot m'n nog grotere verbazing. Ik heb gebeld met Vodafone support en men zei dat het vaker voorkomt bij oud Ziggo mobiel klanten en wenste mij veel plezier met de extra data. Support wist niet zeker of de extra GB's volgende maand ook terug zouden komen maar er zijn in ieder geval geen extra kosten aan verbonden en ook geen andere voorwaarden.
Ik ben zelf ook vandaag over van Ziggo mobiel naar Vodafone en heb op advies van de begeleidende brief die bij m'n Vodafone simkaart 'Blox beperkt internet' aangezet en had toen 9GB ipv 6GB tot m'n verbazing. Later heb ik 'Blox alles in 1 wereld' uitgezet en had ik 12GB ipv 6GB tot m'n nog grotere verbazing. Ik heb gebeld met Vodafone support en men zei dat het vaker voorkomt bij oud Ziggo mobiel klanten en wenste mij veel plezier met de extra data. Support wist niet zeker of de extra GB's volgende maand ook terug zouden komen maar er zijn in ieder geval geen extra kosten aan verbonden en ook geen andere voorwaarden.
[ Voor 82% gewijzigd door dr_dreey op 09-08-2017 15:51 ]
Ja dat klopt maar die moet mijn bundel niet verdubbelen toch... Of zit daar een fout in?dr_dreey schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 15:33:
@NG00
Ik heb zojuist het contract per e-mail gekregen. Voor €19,-Sandyman538 schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 10:39:
[...]
Zou je kunnen laten weten of dit gelukt is, misschien dat ik dan ook nog voor een grotere bundel ga.
@NG00
Lees m'n vorige post even, heb ik aangepast en ja er lijkt een fout in te zitten in het voordeel van de klant 😀
Lees m'n vorige post even, heb ik aangepast en ja er lijkt een fout in te zitten in het voordeel van de klant 😀
Nicedr_dreey schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 15:53:
@NG00
Hopen dat dit zo blijft!
Inmiddels zit ik al op 18Gb ipv 6Gb, lijkt er op dat elke wijziging in my Vodafone 3Gb extra data geeft...
Zolang support jou heeft gezegd dat dit geen extra kosten met zich mee brengt vind ik het prima
[ Voor 27% gewijzigd door Xyanta op 09-08-2017 17:40 ]
@NG00
Daar was ik ook al achter.
Ik lach me slap als er volgende maand weer 12GB (of in jouw geval 18GB) staat. Ik ben niet verder gegaan dan de 12GB die er nu staat door de 2 Blox wijzigingen. Hierna heb ik gebeld en is mij aangegeven dat het geen kosten met zich meebrengt.
Maar ik heb wel zitten denken, setting aan/uit aan/uit etc 24GB, setting aan/uit etc 48GB, 96GB, how far can you go, lol.
Daar was ik ook al achter.
Ik lach me slap als er volgende maand weer 12GB (of in jouw geval 18GB) staat. Ik ben niet verder gegaan dan de 12GB die er nu staat door de 2 Blox wijzigingen. Hierna heb ik gebeld en is mij aangegeven dat het geen kosten met zich meebrengt.
Maar ik heb wel zitten denken, setting aan/uit aan/uit etc 24GB, setting aan/uit etc 48GB, 96GB, how far can you go, lol.
Hier ook 12GB ipv 6GB na het uitzetten van de wereld bundel.
Niet dat ik het nodig heb maar wou gewoon die wereld blox uit hebben.
Niet dat ik het nodig heb maar wou gewoon die wereld blox uit hebben.
Even gekopieerd uit het Vodafone topic.
https://tweakers.net/nieu...tabundel-verdubbelen.html
Gaat zo te zien om dezelfde bug als een tijdje terug, zal wel op korte termijn opgelost worden. Jammer
https://tweakers.net/nieu...tabundel-verdubbelen.html
Gaat zo te zien om dezelfde bug als een tijdje terug, zal wel op korte termijn opgelost worden. Jammer
Vandaag zonder enig probleem overgezet krijg ik ineens een sms met de tekst:
Omdat je Vodafone en Ziggo combineerde kreeg je non-stop gratis extra?s, zoals Dubbele data. Deze gratis extra?s vervallen nu er geen Ziggo abonnement met Internet en Digitale TV meer op je adres geregistreerd staat. Dus vanaf nu maak je weer gebruik van de databundel die bij je abonnement hoort. En heb je een Smart, Red of Black abonnement, dan vervalt ook de maandelijkse 5 euro korting. Meer weten? Kijk op www.vodafone.nl/gratisextras
Morgen maar eens bellen.
Update: de sms kan als niet verzonden worden beschouwd. Foutje van Vodafone
Omdat je Vodafone en Ziggo combineerde kreeg je non-stop gratis extra?s, zoals Dubbele data. Deze gratis extra?s vervallen nu er geen Ziggo abonnement met Internet en Digitale TV meer op je adres geregistreerd staat. Dus vanaf nu maak je weer gebruik van de databundel die bij je abonnement hoort. En heb je een Smart, Red of Black abonnement, dan vervalt ook de maandelijkse 5 euro korting. Meer weten? Kijk op www.vodafone.nl/gratisextras
Morgen maar eens bellen.
Update: de sms kan als niet verzonden worden beschouwd. Foutje van Vodafone
[ Voor 6% gewijzigd door MarcoL1978 op 10-08-2017 08:29 ]
En weg zijn de extra GB's.
Staat ook beschreven in het artikel waar NG00 naar linkte dat de extra GB's na middernacht verdwijnen.
Staat ook beschreven in het artikel waar NG00 naar linkte dat de extra GB's na middernacht verdwijnen.
Hmm ik merk dat mijn 4g van vodafone na de overstap de laatste paar dagen erg traag is. Het laden van een simpele pagina duurt lang en als ik bijvoorbeeld ga navigeren via Maps, zie ik dat de wegen bijvoorbeeld vaag weergegeven worden en dat het echt even duurt voordat deze goed weergegeven wordt. Meer mensen die hier last van hebben?
[ Voor 4% gewijzigd door Lanithro op 10-08-2017 08:53 ]
@Lanithro nee, geen last van hier.
Phone al eens ge-restart?
Meermaals. Net nog even getest. Nu lijk ik er geen last van te hebben. Pagina's laden snel, maar gister avond was het drama. Zelfs zoeken via Google was traag.dr_dreey schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 09:19:
@Lanithro nee, geen last van hier.
Ik merkte zelf dat de eerste paar uren nadat ik over was van Ziggo naar Vodafone ik alleen Edge kreeg ipv 4G (te zien aan de "E" ipv "4G" op mijn iPhone). Edge is 2G dus nog al traag. Misschien was dat het?
Het probleem was na een paar uur of de volgende dag over (ik weet het niet zeker meer).
Het probleem was na een paar uur of de volgende dag over (ik weet het niet zeker meer).
Simkaard die nog niet overal in het netwerk goed geresisteerd stond? Gebeurd wel vaker.... heeft wat tijd nodig.GHDpro schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 11:55:
Ik merkte zelf dat de eerste paar uren nadat ik over was van Ziggo naar Vodafone ik alleen Edge kreeg ipv 4G (te zien aan de "E" ipv "4G" op mijn iPhone). Edge is 2G dus nog al traag. Misschien was dat het?
Cogitationis poenam nemo patitur
Ik ga ook over van ziggo naar vodafone red (special).
Heb ook al de sim binnen, samen met het contract.
Maar, ik kan niets vinden over invullen en retour sturen van het contract of iets dergelijks.
Iemand die misschien iets meer weet?
Maar, ik kan niets vinden over invullen en retour sturen van het contract of iets dergelijks.
Contract hoef je niets mee te doen, dit is gewoon voor je eigen administratielowland101 schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 12:33:
Ik ga ook over van ziggo naar vodafone red (special).
Gegevens van ziggo worden allemaal automatisch overgenomen naar Vodafone.
445033
Iemand hier een oplossing voor: Heb nu Wifi Hotspots via mobielabbo (voor de kids) en die vervallen bij overstap naar Vodafone. Mijn modem staat in bridge dus via dat kanaal geen Hotspots. Is hier een oplossing voor? Modem kan niet uit bridge ivm eigen router die erachter hangt.
Tevens bel ik met een Xiaomi Redmi Note 4 en ik lees dat Voda sims daarmee problemen heeft op 4g terwijl Ziggo ook op het Voda netwerk zit. Iemand al ervaring met dit toestel en de nieuwe sim's van Voda?
Tevens bel ik met een Xiaomi Redmi Note 4 en ik lees dat Voda sims daarmee problemen heeft op 4g terwijl Ziggo ook op het Voda netwerk zit. Iemand al ervaring met dit toestel en de nieuwe sim's van Voda?
Volgens eerdere berichten in dit topic zullen die wachtwoorden voor Wifi Spots actief blijven, heb hier zelf geen ervaring mee. Maar begreep van andere gebruikers dat dit wel het geval is.445033 schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 13:26:
Iemand hier een oplossing voor: Heb nu Wifi Hotspots via mobielabbo (voor de kids) en die vervallen bij overstap naar Vodafone. Mijn modem staat in bridge dus via dat kanaal geen Hotspots. Is hier een oplossing voor? Modem kan niet uit bridge ivm eigen router die erachter hangt.
"Be brave, don't shave"
Zijn er trouwens problemen bekend als het Ziggo Mobiel abo op naam A stond en het Ziggo alles in 1 abo op naam B stond, terwijl A en B op hetzelfde adres wonen / geregistreerd?
Hoe kan ik de gratis extra’s krijgen?
Door de benodigde producten op één adres te hebben staan. Ze hoeven trouwens niet op dezelfde naam te staan. Het hele gezin kan dus meedoen!
Bron
"Be brave, don't shave"
Ik heb gister dus de email gekregen met het aanbod van ziggo. Hoelang duurde het voordat je gebruik kan maken van de extra gratis tv pakket? Is het pas nadat je de simkaart krijgt en activeert ?
Ik kon in iedergeval nergens in mijn instellingen vinden om movie en series L activeren.
Ik kon in iedergeval nergens in mijn instellingen vinden om movie en series L activeren.
Je krijgt een email van ziggo wanneer dit beschikbaar is. Bij mij was het 1 dag na de daadwerkelijke overzetting naar vodafone.M0otje schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 10:24:
Ik heb gister dus de email gekregen met het aanbod van ziggo. Hoelang duurde het voordat je gebruik kan maken van de extra gratis tv pakket? Is het pas nadat je de simkaart krijgt en activeert ?
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Dit zal vanzelf beschikbaar komen nadat je nummer is overgezet.M0otje schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 10:24:
Wanneer je in "mijn ziggo" zit zie je vanzelf de banner Non Stop staan.
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Ik heb nog Ziggo family met 2 sim kaarten. 9gb in totaal per maand (hele eu), onbeperkt bellen en sms. Ik betaal nu 45 euro per maand en kan maandelijks opzeggen.
Tot nu toe heb ik de beloofde email met een speciaal aanbod niet gehad.
Het is voor mij onduidelijk wat er gebeurt als ik niets doe. Of is dat wel bekend? En wat zou dat speciale aanbod inhouden om eerder over te stappen? Of moet ik daarvoor even met Ziggo bellen? Of met Vodafone?
Edit: Ik zie bij bellen.com dat de huidige deal ook nog wel wat beter kan. Bij Ben, Youfone, Tele2, Robin Mobile.... Dus ik wacht het speciale aanbod even af, anders maar blanco opnieuw zoeken.
Het is voor mij onduidelijk wat er gebeurt als ik niets doe. Of is dat wel bekend? En wat zou dat speciale aanbod inhouden om eerder over te stappen? Of moet ik daarvoor even met Ziggo bellen? Of met Vodafone?
Edit: Ik zie bij bellen.com dat de huidige deal ook nog wel wat beter kan. Bij Ben, Youfone, Tele2, Robin Mobile.... Dus ik wacht het speciale aanbod even af, anders maar blanco opnieuw zoeken.
[ Voor 22% gewijzigd door KopjeThee op 13-08-2017 22:26 ]
Ik ben maandag (7 aug) over gegaan van Ziggo naar Vodafone (toen is de Vodafone simkaart dus actief geworden). Een dag later (8 aug) kreeg ik aan het eind van de middag de mail dat ik een pakket kon uitkiezen.M0otje schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 10:24:
Dit heb ik vervolgens op vrijdag (11 aug) gedaan, maar het duurde wel twee dagen voordat die actief werd (dus zondag 13 aug). Volgens de pagina waar je de selectie kan maken zou het slechts een paar uren moeten duren.
Maar dat laatste komt misschien omdat ik in de tussentijd ook mijn abonnement van Play Max naar Play Start heb omgezet (ik keek die extra zenders toch niet, scheelt weer 18 euro in de maand, en het enige wat ik wel leuk vond, namelijk HBO, kan nu gratis kijken).
Je kan gewoon Ziggo bellen. Die zouden je moeten kunnen vertellen wat voor aanbieding je krijgt en ook zonder mail je kunnen overzetten naar Vodafone.KopjeThee schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 21:49:
Het is voor mij onduidelijk wat er gebeurt als ik niets doe. Of is dat wel bekend? En wat zou dat speciale aanbod inhouden om eerder over te stappen? Of moet ik daarvoor even met Ziggo bellen?
[ Voor 19% gewijzigd door GHDpro op 14-08-2017 09:28 ]
Dat had ik geprobeerd, alleen ze hebben nu een bandje lopen dat zegt dat je moet wachten op het aanbod en niemand ervoor aan de lijn krijgt. Zal wel te maken hebben met dat ze het gefaseerd uit willen rollen om niet teveel vertragingen op te lopen.GHDpro schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 09:23:
[...]
Je kan gewoon Ziggo bellen. Die zouden je moeten kunnen vertellen wat voor aanbieding je krijgt en ook zonder mail je kunnen overzetten naar Vodafone.
Misschien moet ik het via de algemene klantenservice proberen, want ik vind het wel tijd worden.
Ik heb het hier geregeld via twitter, was allemaal geen probleem.Thermometer schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 09:42:
[...]
Misschien moet ik het via de algemene klantenservice proberen, want ik vind het wel tijd worden.
Niet zo handig van Ziggo om twee simkaarten in een brief te proppen en niet te zeggen welke bij welk nummer gaat horen. Helemaal omdat de twee simkaarten op andere locaties in gebruik zullen zijn op de dag van overzetting...
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Als het goed is, heb je ook een e-mail van Vodafone gekregen waarin staat welk nummer bij welke sim-kaart hoort.BeefHazard schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 12:43:
Niet zo handig van Ziggo om twee simkaarten in een brief te proppen en niet te zeggen welke bij welk nummer gaat horen. Helemaal omdat de twee simkaarten op andere locaties in gebruik zullen zijn op de dag van overzetting...
Vraagje: is dit dan in het "mijn ziggo" overzicht van het mobiele abonnement van Ziggo of het "mijn ziggo" overzicht van degene die de alles-in-1 pakket heeft aangeschaft?Megapaul schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 10:28:
[...]
Dit zal vanzelf beschikbaar komen nadat je nummer is overgezet.
Wanneer je in "mijn ziggo" zit zie je vanzelf de banner Non Stop staan.
Dit is zichtbaar in de "mijn ziggo" van het alles in 1 pakket
Ben vandaag over gegaan naar vodafone.
Zit een beetje de vodafone app te bekijken en zie dat "alles in 1 wereld" aan staat.
Kost mij dit nu ineens 5 euro per dag of niet?
Edit: blijkbaar alleen als je er gebruik van maakt.
Zit een beetje de vodafone app te bekijken en zie dat "alles in 1 wereld" aan staat.
Kost mij dit nu ineens 5 euro per dag of niet?
Edit: blijkbaar alleen als je er gebruik van maakt.
[ Voor 17% gewijzigd door larsiey op 18-08-2017 10:29 ]
Als positieve noot:
Zowel ik als vriendin zijn probleemloos overgezet van Ziggo Mobiel naar Vodafone.
Alles verliep zoals gecommuniceerd.
Zowel ik als vriendin zijn probleemloos overgezet van Ziggo Mobiel naar Vodafone.
Alles verliep zoals gecommuniceerd.
[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.
Hier hetzelfde. Overgezet zonder een centje pijn.
Ik vind het jammer dat vodafone buiten de data bundel per mb gaat afrekenen. Ik vond een verlaging van de snelheid bij Ziggo fijner.
Blox Beperkt internet aanzetten?KopjeThee schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 23:01:
Ik vind het jammer dat vodafone buiten de data bundel per mb gaat afrekenen. Ik vond een verlaging van de snelheid bij Ziggo fijner.
Ga je terug naar 64kbps als je bundel op is, maar kost verder niks.
If you choose to criticise you choose your enemies
Dank je!Emmeau schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 23:08:
[...]
Blox Beperkt internet aanzetten?
Ga je terug naar 64kbps als je bundel op is, maar kost verder niks.
Ik vind het eigenlijk vreemd om Ziggo hiervoor te bellen. Op de Ziggo Mobiel pagina (https://www.ziggo.nl/mobiel/) staat: "Heb je Ziggo Mobiel, dan krijg je binnenkort een aantrekkelijk aanbod van Vodafone.". Mijn interpretatie is dat Vodafone een aanbod doet, niet Ziggo. Maar misschien moet ik "aanbod van Vodafone" lezen als "Vodafone abonnement aangeboden".Thermometer schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 09:42:
[...]
Dat had ik geprobeerd, alleen ze hebben nu een bandje lopen dat zegt dat je moet wachten op het aanbod en niemand ervoor aan de lijn krijgt. Zal wel te maken hebben met dat ze het gefaseerd uit willen rollen om niet teveel vertragingen op te lopen.
Weet iemand hoe het zit met die verdubbeling van de databundel i.c.m. gebruik buiten Nederland (maar in EU)?
- De voorwaarden van de "Gratis Extra’s van Vodafone en Ziggo" (https://www.vodafone.nl/_...on-stop_gratis-extras.pdf) zeggen: "Eerst gebruik je je gewone databundel, daarna de extra databundel.". Deze opmerking zal vast relevant zijn.
- Ik lees op https://www.vodafone.nl/ziggo/gratis-extras/ onder "En waar kan ik die Dubbele databundel gebruiken?" het volgende: "In Nederland, én in de EU!
Voor Red (10 GB) en Red Super (20 GB) aangesloten op of na 10 juli 2017 geldt een Fair Use Policy. Krijg je Dubbele data dan kun je bij Red elke maand max. 10 GB in de EU gebruiken (en de resterende data in Nederland). En krijg je Dubbele data op een Red Super abonnement dan kun je elke maand max. 20 GB in de EU gebruiken (en de resterende data in Nederland)." - Ik lees op https://www.vodafone.nl/s...nt/redelijk-gebruik.shtml ook: "Een Red abonnement heeft een standaard databundel van 10 GB. Als je Ziggo-klant bent verdubbelen we dit tot 20 GB. Van die 20 GB kun je 10 GB in de EU gebruiken." Etc.
Waar ik bang voor ben is dat ze zeggen: Je mag die extra data niet buiten Nederland gebruiken o.i.d. En we maken eerst je "normale" data op. Dan moet je ongeveer bezoekjes aan het buitenland aan het begin van de maand plannen
Nee die relevantie van het eerste punt is er volgens mij niet echt voor jouw verhaal. Voorbeeld:
Stel je hebt een 10 GB abonnement en recht op dubbele data. In principe heb je dan 20 GB. Deze data mag je in Nederland en de EU gebruiken. Voor de EU geldt alleen wel een FUP van 10 GB. Stel je gebruikt in Nederland 5GB. Vervolgens ga je naar Spanje. In principe heb je nog 15 GB maar door de FUP kan je hiervan maar 10 GB gebruiken. In Nederland teruggekomen heb je uiteraard nog wel recht op de overige 5 GB.
Stel je hebt in Nederland al 15 GB gebruikt dan heb je nog maar 5 GB over uit je verdubbelingsbundel die je prima in Spanje kan gebruiken.
Wanneer het wel relevant wordt is wanneer je je dubbele data verliest:
Stel ik heb 10 GB + dubbele data. Ik verbruik 15 GB (NL + EU, is hier niet relevant) en vervolgens zeg ik mijn Ziggo diensten op. Omdat ik eerst mijn reguliere bundel opmaak ben ik dus meteen door mijn bundel heen. Het is dus niet zo dat je eerst je verdubbelde data kan gebruiken, Ziggo opzeggen, en dan de laatste 5 GB kan gebruiken van je reguliere bundel. Ik denk dat daarin de relevantie zit.
Overigens hier ook vlekkeloos verlopen. Enige puntje van kritiek die ik heb is dat als je meerdere SIM-kaarten hebt (Familie abo) en deze allemaal porteert dat de aankondigingen per SMS vanuit Vodafone allemaal naar één nummer gestuurd worden. Ik kreeg dus alle aankondigingen dubbel op het ene nummer en niets op het andere. In mijn situatie geen probleem maar het kan voor verwarring zorgen.
Stel je hebt een 10 GB abonnement en recht op dubbele data. In principe heb je dan 20 GB. Deze data mag je in Nederland en de EU gebruiken. Voor de EU geldt alleen wel een FUP van 10 GB. Stel je gebruikt in Nederland 5GB. Vervolgens ga je naar Spanje. In principe heb je nog 15 GB maar door de FUP kan je hiervan maar 10 GB gebruiken. In Nederland teruggekomen heb je uiteraard nog wel recht op de overige 5 GB.
Stel je hebt in Nederland al 15 GB gebruikt dan heb je nog maar 5 GB over uit je verdubbelingsbundel die je prima in Spanje kan gebruiken.
Stel ik heb 10 GB + dubbele data. Ik verbruik 15 GB (NL + EU, is hier niet relevant) en vervolgens zeg ik mijn Ziggo diensten op. Omdat ik eerst mijn reguliere bundel opmaak ben ik dus meteen door mijn bundel heen. Het is dus niet zo dat je eerst je verdubbelde data kan gebruiken, Ziggo opzeggen, en dan de laatste 5 GB kan gebruiken van je reguliere bundel. Ik denk dat daarin de relevantie zit.
Overigens hier ook vlekkeloos verlopen. Enige puntje van kritiek die ik heb is dat als je meerdere SIM-kaarten hebt (Familie abo) en deze allemaal porteert dat de aankondigingen per SMS vanuit Vodafone allemaal naar één nummer gestuurd worden. Ik kreeg dus alle aankondigingen dubbel op het ene nummer en niets op het andere. In mijn situatie geen probleem maar het kan voor verwarring zorgen.
[ Voor 21% gewijzigd door Jay-B op 20-08-2017 14:56 ]
O, dat zal het inderdaad wel zijn.Jay-B schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 14:50:
Nee die relevantie van het eerste punt is er volgens mij niet echt voor jouw verhaal.
...
[ Voor 47% gewijzigd door KopjeThee op 20-08-2017 18:34 ]
Sinds een week overgezet. Kreeg een nieuwe simkaart en qua bereikbaarheid en mobiele snelheid is het prima.
- Maar, mijn ziggo hotspots werken niet meer. Vroeger kon ik automatisch in loggen bij Ziggo Wifi hotspots, nu niet meer.
- Tot heden heb ik geen extra TV-pakket ontvangen.
- Maar, mijn ziggo hotspots werken niet meer. Vroeger kon ik automatisch in loggen bij Ziggo Wifi hotspots, nu niet meer.
GoT, You have to love it!
Wellicht heb je een nieuw wachtwoord gekregen? Deze kun je in Mijn Ziggo vinden.Lisadr schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 22:14:
Sinds een week overgezet. Kreeg een nieuwe simkaart en qua bereikbaarheid en mobiele snelheid is het prima.
Het TV pakket duurt een aantal dagen voor het zichtbaar is in Mijn Ziggo. Vervolgens kun je kiezen uit de drie pakketten en heb je hier vrij vlot beschikking over.
"Be brave, don't shave"
Wachtwoord is niet veranderd. Ik kan inloggen en zie geen pakketten. Neem wel contact op met hun klantenservice.Tiestor schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 11:45:
[...]
Wellicht heb je een nieuw wachtwoord gekregen? Deze kun je in Mijn Ziggo vinden.
Het TV pakket duurt een aantal dagen voor het zichtbaar is in Mijn Ziggo. Vervolgens kun je kiezen uit de drie pakketten en heb je hier vrij vlot beschikking over.
GoT, You have to love it!
Dat is knap. Ik ben zojuist door teruggebeld door webcare dat ik zelf maar een aanbieding met Vodafone moet regelen.lowland101 schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 10:15:
[...]
Ik heb het hier geregeld via twitter, was allemaal geen probleem.

Die fusie werkt in de praktijk goedImpaileR schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 16:19:
[...]
Dat is knap. Ik ben zojuist door teruggebeld door webcare dat ik zelf maar een aanbieding met Vodafone moet regelen.

Weet iemand hoeveel data je in de EU mag verbruiken van je bundel in het geval van de 15eur/6GB variant?
Hier staat het antwoord.garp schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 18:07:
Weet iemand hoeveel data je in de EU mag verbruiken van je bundel in het geval van de 15eur/6GB variant?
Bij Red en Red Super is de verdubbeling van de databundel alleen in NL geldig wanneer het abonnement op of na 10-7-2017 is afgesloten. Bij Red Essential is de data verdubbeling in NL en EU geldig.
Goed opletten wat bij de APN staat op je telefoon.
Heb de databundel van 15/6gb kunnen gebruiken in Dld, werkte prima maar in begin stond de APN van ziggo er nog fijn in :NOT
APN is live.vodafone.com en dataroaming wel aanzetten en telefoon herstarten !
Heb de databundel van 15/6gb kunnen gebruiken in Dld, werkte prima maar in begin stond de APN van ziggo er nog fijn in :NOT
[ Voor 21% gewijzigd door londemanmp op 02-09-2017 17:29 ]
gisteren bericht gekregen van Vodafone inzake mijn klacht van de overgang naar Vodafone en het feit dat de coulance regeling voor mij net te laat kwam. Ik mag toch over naar Vodafone Red me 6 gig data en onbeperkt bellen. Joepie!!!
Wel vaag is dat ik roamen in de EU uit moet zetten, anders geen internet in het buitenland. Anders springt ie idd steeds op euinternet aan.
Ik heb nog steeds geen mail gekregen van Ziggo over de overstap naar Vodafone. Zal dit aanbod nog komen? of wordt mijn Simkaart automatisch overgezet?
Ik heb de beloofde email 2 weken geleden gehad en overstappen met hun aanbod was niet meer dan op een knop klikken in de mail.triesvan schreef op maandag 11 september 2017 @ 10:52:
Ik heb nog steeds geen mail gekregen van Ziggo over de overstap naar Vodafone. Zal dit aanbod nog komen? of wordt mijn Simkaart automatisch overgezet?
Aanbieding is : 6GB data en onbeperkt bellen en SMS'en voor €15,-.
3 dagen later lagen de simkaarten in de bus en aankomende donderdag gaan we over.
Ik zou gewoon nog geduld hebben. Ze zullen niet iedereen tegelijk willen doen denk ik? Anders even bellen.
Schaamteloze verkoop van:
http://tweakers.net/aanbod/user/311422/
*** NIKS ***
Knip, niet mobiel gerelateerd
[ Voor 92% gewijzigd door The Wizard op 14-09-2017 20:05 ]
Yup, ook ervaren in Frankrijk afgelopen week. De Ziggo APN werkt blijkbaar prima in NL, maar niet in het buitenland. Duurde even voordat ik er achter was wat het kon zijn. Eerste dag van de vakantie geen data gehad dus. Niet zo erg, maar als je het nodig hebt vervelend.londemanmp schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 17:28:
Goed opletten wat bij de APN staat op je telefoon.
Dus check het mocht je binnenkort de grens over gaan.
Verder is 4G in de hele EU zonder meerkosten wel ideaal natuurlijk
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Ik ben een van de late overstappers kennelijk. Ziggo stuurde me vandaag zelf het aanbod om van Ziggo Mobiel (ruim) 1,5 gig/300 minuten over te stappen naar Vodafone Red Essential (Special) 6GB onbeperkt/onbeperkt. Voor dezelfde 15 euro en dezelfde maandelijkse opzegbaarheid.
Als ik nu niks doe gaat het in November vanzelf.
Ik denk dat ik me maar ga melden dat ik de overstap wel wil maken. Het enige nadeel dat ik zie is dat je bij Ziggo aan het eind van je databundel terug werd gezet naar poeptraag internet. Met een 6 gig databundel is dat risico natuurlijk niet meer zo groot.
Ik denk dat ik me maar ga melden dat ik de overstap wel wil maken. Het enige nadeel dat ik zie is dat je bij Ziggo aan het eind van je databundel terug werd gezet naar poeptraag internet. Met een 6 gig databundel is dat risico natuurlijk niet meer zo groot.
[ Voor 24% gewijzigd door BoGu5 op 18-09-2017 21:35 ]
request.getCookies();
Zoals eerder gemeld: Bij Vodafone kan je die optie ook gewoon aanzetten.
Of traag gratis of bij betalen.
Of traag gratis of bij betalen.
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Zou gewoon overstappen, voor dat geld gewoon netjes wat je krijgt, i.v.m. wat je nu hebt natuurlijk.BoGu5 schreef op maandag 18 september 2017 @ 21:33:
Ik ben een van de late overstappers kennelijk. Ziggo stuurde me vandaag zelf het aanbod om van Ziggo Mobiel (ruim) 1,5 gig/300 minuten over te stappen naar Vodafone Red Essential (Special) 6GB onbeperkt/onbeperkt. Voor dezelfde 15 euro en dezelfde maandelijkse opzegbaarheid.
Hebben hier mensen met een Ziggo familie Enorm abonnement met 4 simkaarten ook het gevoel dat zij te veel betalen bij het overstappen naar Vodafoon ten opzichte van mensen met een Ziggo Ruim abonnement.
Hier op de forum lees ik dat mensen met een Ziggo Ruim abonnement 4x€12,50 €50 betalen voor hun nieuwe Vodafoon 6Gb en onbeperkt bellen,sms.
Krijg van Ziggo de zelfde aanbieding maar dan 4x€15 €60, vindt dit een beetje vreemd.
Hier op de forum lees ik dat mensen met een Ziggo Ruim abonnement 4x€12,50 €50 betalen voor hun nieuwe Vodafoon 6Gb en onbeperkt bellen,sms.
Krijg van Ziggo de zelfde aanbieding maar dan 4x€15 €60, vindt dit een beetje vreemd.
Heb je al eens gebeld met Vodafone? Welke aanbieding gedaan kan worden? Of Ziggo zelf contacteren? Met mailen / chatten kom je er vaak niet, maar met bellen welSerc schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 09:10:
Hebben hier mensen met een Ziggo familie Enorm abonnement met 4 simkaarten ook het gevoel dat zij te veel betalen bij het overstappen naar Vodafoon ten opzichte van mensen met een Ziggo Ruim abonnement.
Ik was afgelopen vrijdag verrast dat ik via de post nog een "Uniek aanbod" kreeg om zelf handmatig over te stappen naar een van de "Standaard" Vodafone Red abonnementen met de spectaculaire "€5,- korting"!
In het nieuwsbericht en hier zat mensen gezien die daar hun vingers aan hebben gesneden dus ik wacht nog even, wel verbaasd over het feit dat ze dit nog altijd pogen op deze manier af te schepen, maar vanuit hun oogpunt ergens ook wel logisch natuurlijk.
In het nieuwsbericht en hier zat mensen gezien die daar hun vingers aan hebben gesneden dus ik wacht nog even, wel verbaasd over het feit dat ze dit nog altijd pogen op deze manier af te schepen, maar vanuit hun oogpunt ergens ook wel logisch natuurlijk.
Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro
Het Algemene Screen-Protector Topic
Ik word gewoon overgezetJunkieXP schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 10:52:
Ik was afgelopen vrijdag verrast dat ik via de post nog een "Uniek aanbod" kreeg om zelf handmatig over te stappen naar een van de "Standaard" Vodafone Red abonnementen met de spectaculaire "€5,- korting"!
Hello fellow humans
Aan de gunstige kant, of de ongunstige standaard Vodafone Red abonnementen met welke voorwaarden en prijs?
Als het niet bevalt kun je natuurlijk ook gewoon weg omdat je een maandelijkse opzegtermijn hebt.
Ben ook al maand geleden overgestapt en in basis is het voor €15,- onbeperkt bellen en 6GB data niet slecht.JunkieXP schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 11:41:
[...]
Aan de gunstige kant, of de ongunstige standaard Vodafone Red abonnementen met welke voorwaarden en prijs?
Kwam van €15 af voor beperkte set belminuten (weet het niet meer hoeveel) en 2GB data. Mooie upgrade zonder meerkosten lijkt mij.
Schaamteloze verkoop van:
http://tweakers.net/aanbod/user/311422/
*** NIKS ***
Volgens mij het abonnement wat iedereen hier heeft gehad.JunkieXP schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 11:41:
[...]
Hello fellow humans
Ik had twee weken geleden al over moeten zijn samen met m'n vrouw. Toen ik nog geen simkaart had gekregen heb ik maar eens gebeld of het allemaal wel klopte.
3x gebeld, paar keer doorverbonden en uiteindelijk wordt de verbinding verbroken. Toen maar eens via Twitter webcare gecontacteerd en daar krijg ik ook maar weinig reactie. Enige wat ik weet is dat er iets in "het systeem verkeerd staat" maar zowel Ziggo als Vodafone weet niet wat ze moeten doen.
Gaat dus niet altijd vlekkeloos
3x gebeld, paar keer doorverbonden en uiteindelijk wordt de verbinding verbroken. Toen maar eens via Twitter webcare gecontacteerd en daar krijg ik ook maar weinig reactie. Enige wat ik weet is dat er iets in "het systeem verkeerd staat" maar zowel Ziggo als Vodafone weet niet wat ze moeten doen.
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Die ervaring ook gehad met mijn schoonouders. Niemand die iets wil of kan doen. Na veel bellen bleken er SIM-Kaart nummers (zijn nummer had in eerste instantie ook een verkeerd SIM kaart nummer gekoppeld) in 3 verschillende Ziggo systemen door elkaar gehaald te zijn. De SIM kaart bleek in een fUPC mobiel systeem te staan terwijl hij in fZiggo gebied woont en een nieuw Ziggo mobiel abonnement had (wat weer een ander systeem is). Na veel gedoe uiteindelijk rechtgetrokken, nu is hun vertrouwen in Ziggo weg en zijn ze naar T-Mobile met de madness actie voor 5GB en Onb. bellen voor 15euro (met T-Mobile Samen).Ballebek schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 17:51:
Enige wat ik weet is dat er iets in "het systeem verkeerd staat" maar zowel Ziggo als Vodafone weet niet wat ze moeten doen.
Wij gaan volgende week over van Familie (27,50 EUR p/maand voor 3 GB [2 pers]) naar Vodafone Red Essential 12,50 EUR p/maand voor 6 GB (onbep. bellen & SMS). Da's inclusief de 5 EUR korting. Mooie deal, kunnen we een paar jaar op teren.
Ik wilde echter even waarschuwen voor het volgende: je krijgt gratis een pakket van Ziggo als je combineert met Vodafone. Nou hebben wij op dit moment Movies & Series XL. Echter, je krijgt Movies & Series L cadeau als je daar voor kiest. Het verschil is 50 extra zenders minder (die wij toch nooit hebben bekeken). Daar kiezen wij voor, maar je moet je extra XL pakket een maand van te voren opzeggen. Lekker handig. Dus vandaar m'n advies voor mensen die ook overstappen: tijdig opzeggen je (X)L pakket opzeggen, anders betaal je voor niets!
Ik wilde echter even waarschuwen voor het volgende: je krijgt gratis een pakket van Ziggo als je combineert met Vodafone. Nou hebben wij op dit moment Movies & Series XL. Echter, je krijgt Movies & Series L cadeau als je daar voor kiest. Het verschil is 50 extra zenders minder (die wij toch nooit hebben bekeken). Daar kiezen wij voor, maar je moet je extra XL pakket een maand van te voren opzeggen. Lekker handig. Dus vandaar m'n advies voor mensen die ook overstappen: tijdig opzeggen je (X)L pakket opzeggen, anders betaal je voor niets!
"Nobody is very good at self-reflection, I'm afraid." -- Linus Torvalds. Kindprofielen zijn binnenkort weer beschikbaar.
445033
Ik had Wifihotspots voor de kinderen via Ziggo Mobiel, router staat in bridge mode. Gedwongen nu naar Vodafone (waar ik na veel ellende weg was) en de ellende begint weer. Wifihotspots worden gewoon afgepakt en Ziggo doet er helemaal niets aan en daar bovenop ga ik van 4g naar 3g omdat om de een of andere vage reden mijn telefoon niet overweg kan met Vodafone sim terwijl Ziggo mobiel op hetzelfde netwerk zit. Verder kan ik niet inloggen op mijn Vodafone account en kloppen de beltegoeden niet (via sms opgevraagd). Lang leve de macht en slechte service van 2 bedrijven die bijna een monopolie hebben in de markt. Zoek het maar uit klant en u krijgt iedere maand een dikke rekening die keer op keer achterelkaar verhoogt wordt.

@Musicmasters Je hebt kans dat die hotspots accounts gewoon actief blijven. Ziggo schoont namelijk niet op is mijn ervaring.
Daarnaast hoef je toch niet naar Vodafone? T-Mobile en Tele2 hebben ook scherpe aanbiedingen.
Daarnaast hoef je toch niet naar Vodafone? T-Mobile en Tele2 hebben ook scherpe aanbiedingen.
ik snap er toch werkelijk geen bal meer van..
Straks maar eens met VF/Ziggo bellen voor duidelijkheid
Straks maar eens met VF/Ziggo bellen voor duidelijkheid
404 Signature not found
Nope, helaas... Onze hotspot accounts zijn al opgeheven woensdag terwijl we dinsdag pas helemaal over gaan naar Vodafone. Ook zijn de abonnementen nog maar half zichtbaar bij Ziggo.jongetje schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 13:15:
@Musicmasters Je hebt kans dat die hotspots accounts gewoon actief blijven. Ziggo schoont namelijk niet op is mijn ervaring.
Beetje onhandig omdat zowel het Ziggo modem (poef kapoet) als ADSL lijn (doorgespit bij werkzaamheden) eruit lagen de afgelopen dagen. Hotspot was een soort van redding, echter zo instabiel als dat je halverwege een potje Jenga zit.
Ik vind de service van Ziggo erg slecht wat betreft de overgang. In de 20 jaar Ziggo / Casema eigenlijk altijd tevreden maar dit was wel een clear cockup.
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Ik heb sinds gisteren mijn brief met het aanbod naar 6GB Data, onbeperkt bellen en onbeperkt sms.
Mocht je nog niks gehad hebben staat er inmiddels een stap 3 bij, neem contact op met onze klantenservice: http://ziggo.nl/ikwilprofiteren
Mocht je nog niks gehad hebben staat er inmiddels een stap 3 bij, neem contact op met onze klantenservice: http://ziggo.nl/ikwilprofiteren