[Ziggo Mobiel] Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 23:10

Klippy

Still Game

londemanmp schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 17:28:
Goed opletten wat bij de APN staat op je telefoon.

Heb de databundel van 15/6gb kunnen gebruiken in Dld, werkte prima maar in begin stond de APN van ziggo er nog fijn in :NOT

APN is live.vodafone.com en dataroaming wel aanzetten en telefoon herstarten !
Yup, ook ervaren in Frankrijk afgelopen week. De Ziggo APN werkt blijkbaar prima in NL, maar niet in het buitenland. Duurde even voordat ik er achter was wat het kon zijn. Eerste dag van de vakantie geen data gehad dus. Niet zo erg, maar als je het nodig hebt vervelend.
Dus check het mocht je binnenkort de grens over gaan.

Verder is 4G in de hele EU zonder meerkosten wel ideaal natuurlijk :)

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoGu5
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-06 23:46

BoGu5

hmmmz

Ik ben een van de late overstappers kennelijk. Ziggo stuurde me vandaag zelf het aanbod om van Ziggo Mobiel (ruim) 1,5 gig/300 minuten over te stappen naar Vodafone Red Essential (Special) 6GB onbeperkt/onbeperkt. Voor dezelfde 15 euro en dezelfde maandelijkse opzegbaarheid.

Als ik nu niks doe gaat het in November vanzelf.

Ik denk dat ik me maar ga melden dat ik de overstap wel wil maken. Het enige nadeel dat ik zie is dat je bij Ziggo aan het eind van je databundel terug werd gezet naar poeptraag internet. Met een 6 gig databundel is dat risico natuurlijk niet meer zo groot.

[ Voor 24% gewijzigd door BoGu5 op 18-09-2017 21:35 ]

request.getCookies();

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 23:10

Klippy

Still Game

Zoals eerder gemeld: Bij Vodafone kan je die optie ook gewoon aanzetten.
Of traag gratis of bij betalen.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23-06 19:46
BoGu5 schreef op maandag 18 september 2017 @ 21:33:
Ik ben een van de late overstappers kennelijk. Ziggo stuurde me vandaag zelf het aanbod om van Ziggo Mobiel (ruim) 1,5 gig/300 minuten over te stappen naar Vodafone Red Essential (Special) 6GB onbeperkt/onbeperkt. Voor dezelfde 15 euro en dezelfde maandelijkse opzegbaarheid.

Als ik nu niks doe gaat het in November vanzelf.

Ik denk dat ik me maar ga melden dat ik de overstap wel wil maken. Het enige nadeel dat ik zie is dat je bij Ziggo aan het eind van je databundel terug werd gezet naar poeptraag internet. Met een 6 gig databundel is dat risico natuurlijk niet meer zo groot.
Zou gewoon overstappen, voor dat geld gewoon netjes wat je krijgt, i.v.m. wat je nu hebt natuurlijk.

• Serc
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-06 21:17
Hebben hier mensen met een Ziggo familie Enorm abonnement met 4 simkaarten ook het gevoel dat zij te veel betalen bij het overstappen naar Vodafoon ten opzichte van mensen met een Ziggo Ruim abonnement.

Hier op de forum lees ik dat mensen met een Ziggo Ruim abonnement 4x€12,50 €50 betalen voor hun nieuwe Vodafoon 6Gb en onbeperkt bellen,sms.

Krijg van Ziggo de zelfde aanbieding maar dan 4x€15 €60, vindt dit een beetje vreemd.

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Serc schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 09:10:
Hebben hier mensen met een Ziggo familie Enorm abonnement met 4 simkaarten ook het gevoel dat zij te veel betalen bij het overstappen naar Vodafoon ten opzichte van mensen met een Ziggo Ruim abonnement.

Hier op de forum lees ik dat mensen met een Ziggo Ruim abonnement 4x€12,50 €50 betalen voor hun nieuwe Vodafoon 6Gb en onbeperkt bellen,sms.

Krijg van Ziggo de zelfde aanbieding maar dan 4x€15 €60, vindt dit een beetje vreemd.
Heb je al eens gebeld met Vodafone? Welke aanbieding gedaan kan worden? Of Ziggo zelf contacteren? Met mailen / chatten kom je er vaak niet, maar met bellen wel :)

• Serc
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-06 21:17
Zal maandag eens bellen met Vodafoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23-06 13:35

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Ik was afgelopen vrijdag verrast dat ik via de post nog een "Uniek aanbod" kreeg om zelf handmatig over te stappen naar een van de "Standaard" Vodafone Red abonnementen met de spectaculaire "€5,- korting"!

In het nieuwsbericht en hier zat mensen gezien die daar hun vingers aan hebben gesneden dus ik wacht nog even, wel verbaasd over het feit dat ze dit nog altijd pogen op deze manier af te schepen, maar vanuit hun oogpunt ergens ook wel logisch natuurlijk.

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joint_me
  • Laatst online: 23-06 09:15
JunkieXP schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 10:52:
Ik was afgelopen vrijdag verrast dat ik via de post nog een "Uniek aanbod" kreeg om zelf handmatig over te stappen naar een van de "Standaard" Vodafone Red abonnementen met de spectaculaire "€5,- korting"!

In het nieuwsbericht en hier zat mensen gezien die daar hun vingers aan hebben gesneden dus ik wacht nog even, wel verbaasd over het feit dat ze dit nog altijd pogen op deze manier af te schepen, maar vanuit hun oogpunt ergens ook wel logisch natuurlijk.
Ik word gewoon overgezet :|

Hello fellow humans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

Aan de gunstige kant, of de ongunstige standaard Vodafone Red abonnementen met welke voorwaarden en prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:54
Als het niet bevalt kun je natuurlijk ook gewoon weg omdat je een maandelijkse opzegtermijn hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stuffer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-06 11:43

stuffer

Ondertietel

JunkieXP schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 11:41:
[...]

Aan de gunstige kant, of de ongunstige standaard Vodafone Red abonnementen met welke voorwaarden en prijs?
Ben ook al maand geleden overgestapt en in basis is het voor €15,- onbeperkt bellen en 6GB data niet slecht.

Kwam van €15 af voor beperkte set belminuten (weet het niet meer hoeveel) en 2GB data. Mooie upgrade zonder meerkosten lijkt mij.

Schaamteloze verkoop van:
http://tweakers.net/aanbod/user/311422/
*** NIKS ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joint_me
  • Laatst online: 23-06 09:15
JunkieXP schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 11:41:
[...]

Volgens mij het abonnement wat iedereen hier heeft gehad.

Hello fellow humans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-06 22:24
Ik had twee weken geleden al over moeten zijn samen met m'n vrouw. Toen ik nog geen simkaart had gekregen heb ik maar eens gebeld of het allemaal wel klopte.

3x gebeld, paar keer doorverbonden en uiteindelijk wordt de verbinding verbroken. Toen maar eens via Twitter webcare gecontacteerd en daar krijg ik ook maar weinig reactie. Enige wat ik weet is dat er iets in "het systeem verkeerd staat" maar zowel Ziggo als Vodafone weet niet wat ze moeten doen.

Gaat dus niet altijd vlekkeloos

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
Ballebek schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 17:51:
Enige wat ik weet is dat er iets in "het systeem verkeerd staat" maar zowel Ziggo als Vodafone weet niet wat ze moeten doen.

Gaat dus niet altijd vlekkeloos
Die ervaring ook gehad met mijn schoonouders. Niemand die iets wil of kan doen. Na veel bellen bleken er SIM-Kaart nummers (zijn nummer had in eerste instantie ook een verkeerd SIM kaart nummer gekoppeld) in 3 verschillende Ziggo systemen door elkaar gehaald te zijn. De SIM kaart bleek in een fUPC mobiel systeem te staan terwijl hij in fZiggo gebied woont en een nieuw Ziggo mobiel abonnement had (wat weer een ander systeem is). Na veel gedoe uiteindelijk rechtgetrokken, nu is hun vertrouwen in Ziggo weg en zijn ze naar T-Mobile met de madness actie voor 5GB en Onb. bellen voor 15euro (met T-Mobile Samen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerie
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
Wij gaan volgende week over van Familie (27,50 EUR p/maand voor 3 GB [2 pers]) naar Vodafone Red Essential 12,50 EUR p/maand voor 6 GB (onbep. bellen & SMS). Da's inclusief de 5 EUR korting. Mooie deal, kunnen we een paar jaar op teren.

Ik wilde echter even waarschuwen voor het volgende: je krijgt gratis een pakket van Ziggo als je combineert met Vodafone. Nou hebben wij op dit moment Movies & Series XL. Echter, je krijgt Movies & Series L cadeau als je daar voor kiest. Het verschil is 50 extra zenders minder (die wij toch nooit hebben bekeken). Daar kiezen wij voor, maar je moet je extra XL pakket een maand van te voren opzeggen. Lekker handig. Dus vandaar m'n advies voor mensen die ook overstappen: tijdig opzeggen je (X)L pakket opzeggen, anders betaal je voor niets!

"Nobody is very good at self-reflection, I'm afraid." -- Linus Torvalds. Kindprofielen zijn binnenkort weer beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

445033

Ik had Wifihotspots voor de kinderen via Ziggo Mobiel, router staat in bridge mode. Gedwongen nu naar Vodafone (waar ik na veel ellende weg was) en de ellende begint weer. Wifihotspots worden gewoon afgepakt en Ziggo doet er helemaal niets aan en daar bovenop ga ik van 4g naar 3g omdat om de een of andere vage reden mijn telefoon niet overweg kan met Vodafone sim terwijl Ziggo mobiel op hetzelfde netwerk zit. Verder kan ik niet inloggen op mijn Vodafone account en kloppen de beltegoeden niet (via sms opgevraagd). Lang leve de macht en slechte service van 2 bedrijven die bijna een monopolie hebben in de markt. Zoek het maar uit klant en u krijgt iedere maand een dikke rekening die keer op keer achterelkaar verhoogt wordt. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
@Musicmasters Je hebt kans dat die hotspots accounts gewoon actief blijven. Ziggo schoont namelijk niet op is mijn ervaring.

Daarnaast hoef je toch niet naar Vodafone? T-Mobile en Tele2 hebben ook scherpe aanbiedingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
ik snap er toch werkelijk geen bal meer van..

Straks maar eens met VF/Ziggo bellen voor duidelijkheid :S

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-06 22:24
jongetje schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 13:15:
@Musicmasters Je hebt kans dat die hotspots accounts gewoon actief blijven. Ziggo schoont namelijk niet op is mijn ervaring.

Daarnaast hoef je toch niet naar Vodafone? T-Mobile en Tele2 hebben ook scherpe aanbiedingen.
Nope, helaas... Onze hotspot accounts zijn al opgeheven woensdag terwijl we dinsdag pas helemaal over gaan naar Vodafone. Ook zijn de abonnementen nog maar half zichtbaar bij Ziggo.

Beetje onhandig omdat zowel het Ziggo modem (poef kapoet) als ADSL lijn (doorgespit bij werkzaamheden) eruit lagen de afgelopen dagen. Hotspot was een soort van redding, echter zo instabiel als dat je halverwege een potje Jenga zit.

Ik vind de service van Ziggo erg slecht wat betreft de overgang. In de 20 jaar Ziggo / Casema eigenlijk altijd tevreden maar dit was wel een clear cockup.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

Ik heb sinds gisteren mijn brief met het aanbod naar 6GB Data, onbeperkt bellen en onbeperkt sms.

Mocht je nog niks gehad hebben staat er inmiddels een stap 3 bij, neem contact op met onze klantenservice: http://ziggo.nl/ikwilprofiteren

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste