Inderdaad leuk die aanbieding. Hij zou binnenkort komen. Na een half jaar nog geen aanbieding en als je belt over die belofte krijg je te horen dat die aanbieding waarschijnlijk de extra's zijn die ze toen hadden geïntroduceerd besluit je toch over te stappen om vervolgens anderhalve maand later toch die aanbieding te geven. Ja dan voel ik echt genaaid.Tiestor schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 13:25:
Voor wat betreft de coulanceregeling:
[...]
Iedereen wist dat er een aanbod zou komen, en dan nu zeuren nadat je in eerste instantie hebt gekozen voor een op dat moment beter aanbod is een beetje flauw. Op deze manier lossen ze het netjes op, deze hele coulance regeling hoeven ze in principe niet eens te doen.
Daar komt bij dat ik bij de overstap door fouten pas op 16 juni gebruik heb kunnen maken van mijn abo, maar omdat ik de overstap eerder heb geïnitieerd toch buiten de coulance regeling val is dubbel zuur.
[...]
Het aanbod voor Ziggo Ruim 4G is volgens mij € 15,- per maand voor onbeperkt bellen en 6 GB data. En voor Ziggo Voldoende 4G volgens mij € 9,- per maand voor 150 minuten en 1 GB data.