[Ziggo Mobiel] Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 11 ... 13 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauser.NET
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 29-04 13:36
Sandyman538 schreef op zondag 30 juli 2017 @ 13:47:
[...]

Loggen jullie wel in met je ziggo mobiel account ipv het 'gewone' ziggo account? Daar zat bij mij in ieder geval het verschil in.
Het klantnummer van mijn Ziggo Mobiel account is hetzelfde als het klantnummer van mijn hoofd Ziggo abo... ik heb het destijds ook daarop aangevraagd.
Maar volgens mij is er niemand met een familie abo met 4 (of meer) simkaarten waar de pagina werkt. Ik krijg ook niet echt een foutcode, maar de melding: "Dit formulier is niet beschikbaar voor jouw abonnement(en)"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:03
lowland101 schreef op zondag 30 juli 2017 @ 19:01:
Ik heb net via de link en mijn gegevens, mijn aanbod bekeken.

Maar, wanneer ik onder simkaart mijn telefoonnummer bekijk begint deze met 316 in plaats van 06.

Zien meer mensen op deze manier hun telefoonnummer?
31 is landcode van Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-05 15:50
Leuk aanbod! Ik had al gewacht omdat ik geen jaar/2jaar vast wilde zitten.... zou er een leuker aanbod komen als je nog langer wacht? >:) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-04 22:54
Vandread schreef op zondag 30 juli 2017 @ 21:26:
Leuk aanbod! Ik had al gewacht omdat ik geen jaar/2jaar vast wilde zitten.... zou er een leuker aanbod komen als je nog langer wacht? >:) :P
6 gb + onbeperkt bel/sms voor 15 en voor sommige (ik helaas niet) 20 gb + onbeperkt bel/sms voor 19 en maandelijks opzegbaar. Een leuker aanbod komt er denk ik niet.

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07-05 15:04
Sam100 schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 14:03:
Net even contact gehad met Webcare. Voor de mensen die niet willen wachten op de mail van ziggo, ga naar: ziggo.nl/ikwilprofiteren
Vervolgens bij code je klantnummer invoeren van Ziggo Mobiel, direct gevolgd door vier cijfers van je postcode. Daar staat je aanbieding klaar.
Lees trouwens eerste de reactie die @twilex poste in het nieuwstopic:

twilex in 'nieuws: Ziggo zet Ziggo Mobiel-klanten vanaf september over naar V...

Geen idee of dit klopt, maar beter gewaarschuwd dan dat we blindelings op iets vliegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-04 22:54
grote_oever schreef op zondag 30 juli 2017 @ 22:28:
[...]

Lees trouwens eerste de reactie die @twilex poste in het nieuwstopic:

twilex in 'nieuws: Ziggo zet Ziggo Mobiel-klanten vanaf september over naar V...

Geen idee of dit klopt, maar beter gewaarschuwd dan dat we blindelings op iets vliegen :)
Ik zou zijn reactie waardevoller vinden als hij een bron had. Zoals punten bij algemene voorwaarden. Bij mij stond echt dat het maandelijks opzegbaar is.

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyanta
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-05 17:32
Gisteren ook via de bovenstaande link: ziggo.nl/ikwilprofiteren zelf de overstap gemaakt naar Vodafone. Ik had ook nog geen mail ontvangen van ziggo met een aanbieding.
Voorheen ziggo familie 27.50 per maand onbeperkt bellen en 3gb voor 2 simkaarten. Nu bij Vodafone 12.50 per maand voor onbeperkt bellen en 6gb per simkaart. Goede deal lijkt me :)
Vandaag het nieuwe contract van Vodafone al ontvangen in de mail.
In het nieuwe contract staat inderdaad dat het maandelijks opzegbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiestor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08-05 09:35
Sandyman538 schreef op zondag 30 juli 2017 @ 13:47:
[...]

Loggen jullie wel in met je ziggo mobiel account ipv het 'gewone' ziggo account? Daar zat bij mij in ieder geval het verschil in.
Jazeker. Ik omschrijf het wat ongelukkig, ik had beter aan kunnen geven dat ik de melding krijg dat het formulier niet beschikbaar is.
Dit formulier is niet beschikbaar voor jouw abonnement(en).
Neem vanaf je Ziggo mobiel contact op met de klantenservice via 1200 of via 0900 ‑ 1884 (normaal tarief).
Megapaul schreef op zondag 30 juli 2017 @ 14:06:
Gewoon ff met Ziggo bellen ze kunnen de aanbieding aanpassen. Het wordt dan alleen handmatig verwerkt waardoor het overzetten iets langer dan een week duurt
Dat ga ik zeker doen, ben benieuwd met wat voor een voorstel ze gaan komen. Zal dat hier laten weten.

"Be brave, don't shave"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 432901

Heb het mailtje ook gehad :) Altijd zo leuk dat ze beginnen met "Je Ziggo Mobiel abonnement wordt in oktober automatisch omgezet naar een beter abonnement van Vodafone. Top, want dan krijg je méér voor hetzelfde geld."

Waarom praten ze nooit over wat je verliest? waarom willen ze dat je eerder zelf? de overstap maakt? :(
Is dit niet gewoon misleiding ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Anoniem: 432901 schreef op maandag 31 juli 2017 @ 13:23:
Waarom willen ze dat je eerder zelf? de overstap maakt? :(
Is dit niet gewoon misleiding ?
Capaciteit.... ze kunnen nooit iedereen tegelijk omzetten of ze moeten abnormaal, tegen hoge kosten capaciteit bijschakelen bij beiden kanten.
Momenteel zie 0,0 nadelen moet ik zeggen, alleen maar voordelen inderdaad.
En je zit gewoon bij een gerenomeerde provider ipv een of andere MVO, wat qua roaming vaak beter werkt is mijn evaring althans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vandread schreef op maandag 31 juli 2017 @ 13:32:
[...]

Capaciteit.... ze kunnen nooit iedereen tegelijk omzetten of ze moeten abnormaal, tegen hoge kosten capaciteit bijschakelen bij beiden kanten.
Momenteel zie 0,0 nadelen moet ik zeggen, alleen maar voordelen inderdaad.
En je zit gewoon bij een gerenomeerde provider ipv een of andere MVO, wat qua roaming vaak beter werkt is mijn evaring althans.
Ik heb Ziggo mobiel voor 2 redenen gekozen.

1) Gratis naar Ziggo bellen (voor Ziggo mobiel betaalde ik tientallen euro's per jaar voor meestal brak internet), gelukkig tegenwoordig tegen lokaal tarief.
2) Maar meest belangrijke, Ziggo wifi hotspots en deze laatste gaat verdwijnen voor mij.

Dus voor mij helaas een achteruitgang.....again... Zo jammer dat ze een monopolie positie hebben hier in de randstad anders was ik allang over.

Ik ga ieder geval niet zelf eerder overstappen maar nog ff genieten van mijn mooie mobiele abbo :)
God geen idee waar Ziggo mee bezig is maar ik zie heel Ziggo sinds de overname alleen maar achteruit gaan en duurder worden...pffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 108rogar
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11-05 12:39
Ik heb Ziggo omdat die als je door je databundel heen bent afknijpt in plaats van dicht gooit. Hoe zit dat bij die nieuwe aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterKoblenz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09-05 14:02
Heb zelf Ziggo Familie abo met twee simkaarten, nog geen bericht gehad en geen code die werkt.

[ Voor 13% gewijzigd door DieterKoblenz op 31-07-2017 13:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeffrey87
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 23:14
108rogar schreef op maandag 31 juli 2017 @ 13:46:
Ik heb Ziggo omdat die als je door je databundel heen bent afknijpt in plaats van dicht gooit. Hoe zit dat bij die nieuwe aanbieding?
Dat doet Vodafone ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Anoniem: 432901 schreef op maandag 31 juli 2017 @ 13:38:
[...]

1) Gratis naar Ziggo bellen (voor Ziggo mobiel betaalde ik tientallen euro's per jaar voor meestal brak internet), gelukkig tegenwoordig tegen lokaal tarief.

2) Maar meest belangrijke, Ziggo wifi hotspots en deze laatste gaat verdwijnen voor mij.
Heb je alleen Ziggo mobiel of ook internet/tv oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb TV + Internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiestor
Dan houd je ook WifiSpots, mits je TV + Internet van Ziggo hebt.

"Be brave, don't shave"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tiestor schreef op maandag 31 juli 2017 @ 14:18:
Dan houd je ook WifiSpots, mits je TV + Internet van Ziggo hebt.
Volgens Ziggo (net gebeld) niet (ieder geval zoals ik het wil en ook nu heb :))

Zodra ik wifi hotspot aanzet dan wordt mijn modem uit bridge mode gehaald naar router mode en dit wil ik absoluut niet (vandaar toen mijn constructie met Ziggo mobiel)

Oh well, iemand moet er op achteruit gaan, waarom ik weer niet ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiestor
Oh lol, ja op die manier begrijp ik het.. Zonde, en irritante constructie dat die modemfunctie verplicht is.....

"Be brave, don't shave"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zeker irritant en vind best dat ze voor mij een uitzondering mogen maken ;-)
Ga ze ieder geval nog wel stalken hierover haha.
Thanks doh voor het meedenken!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scorpinus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-05 10:41
Voor alle mensen die al overgestapt zijn de laatste tijd en dus deze aanbieding gemist hebben.

Ik heb net gebeld met Vodafone via 1201 en zoals Odeklontje al aangaf is er een coulanceregeling. Ik kon dus gewoon alsnog overstappen op de Vodafone Red Essential Plus met onbeperkt bellen en sms en maandelijks opzegbaar. Inclusief de 6Gb voor 15 euro per maand.

Who is General Failure and why is he reading my disk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:35

Sandyman538

SandstorM [148839]

Tiestor schreef op maandag 31 juli 2017 @ 14:28:
Oh lol, ja op die manier begrijp ik het.. Zonde, en irritante constructie dat die modemfunctie verplicht is.....
Maar als iedereen zijn modem in bridge zet (heb ik ook overigens), dan blijft er natuurlijk van de gehele wifispots niks meer over... :+ Dus ik snap wel dat ze dat als eis neerleggen, zelf ook een wifispot hebben, dan mag je de wifispots gebruiken.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:14

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Heb ook sinds ongeveer 2 maanden een overstap gedaan van ziggo naar vodafone. Nu zie ik dat er een heel veel betere aanbieding is, mooi balen vind ik dat.

Ik ga ook maar eens bellen met vodafone om te kijken wat ik kan regelen.

Hebben jullie nog naar een speciale afdeling gevraagd om e.e.a om te laten zetten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Anoniem: 432901 schreef op maandag 31 juli 2017 @ 14:27:
[...]

Volgens Ziggo (net gebeld) niet (ieder geval zoals ik het wil en ook nu heb :))

Zodra ik wifi hotspot aanzet dan wordt mijn modem uit bridge mode gehaald naar router mode en dit wil ik absoluut niet (vandaar toen mijn constructie met Ziggo mobiel)

Oh well, iemand moet er op achteruit gaan, waarom ik weer niet ;-)
Wist geen eens dat wifispots erbij zat :P Ik heb het ook altijd bewust uit gezet op m'n kabel abo.
Verder heb ik het ook niet nodig gelukkig, hangen 2 sims in m'n telefoon, 1 zakelijk met 10gig en 1 prive met 300mb, maar binnenkort 1gig.
En die gebruik ik eigenlijk alleen als ik roaming gelazer heb met die 10gig...

Dus als ik jou was zou ik ze idd stalken en lekker blijven hangen voorlopig.
Verbruik je buiten zoveel dat je wifispots nodig hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05-05 16:43
Sandyman538 schreef op maandag 31 juli 2017 @ 15:01:
[...]

Maar als iedereen zijn modem in bridge zet (heb ik ook overigens), dan blijft er natuurlijk van de gehele wifispots niks meer over... :+ Dus ik snap wel dat ze dat als eis neerleggen, zelf ook een wifispot hebben, dan mag je de wifispots gebruiken.
Zelfs met modem in bridge doen ze het ook nog :+

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiestor
Sandyman538 schreef op maandag 31 juli 2017 @ 15:01:
[...]

Ik snap het principe en vind dat goed. Zou het liever zien (geen idee of het technisch mogelijk is) dat het los van elkaar zou werken. Dus WifiSpots modem actief en eigen modem in bridge, maar dat is helaas niet zo.

"Be brave, don't shave"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Laatst online: 15-02 10:35
Scorpinus schreef op maandag 31 juli 2017 @ 14:57:
Voor alle mensen die al overgestapt zijn de laatste tijd en dus deze aanbieding gemist hebben.

Ik heb net gebeld met Vodafone via 1201 en zoals Odeklontje al aangaf is er een coulanceregeling. Ik kon dus gewoon alsnog overstappen op de Vodafone Red Essential Plus met onbeperkt bellen en sms en maandelijks opzegbaar. Inclusief de 6Gb voor 15 euro per maand.
Net ook gebeld met 1201 (Vodafone) en daar verwezen ze door naar Ziggo :)
Benieuwd naar andere ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20:59
matthijst schreef op maandag 31 juli 2017 @ 15:47:
[...]

Niet gelukt.. maar ik wou die coulance (van mijn partner oude ziggo mobiel) gebruiken voor mijn eigen nummer. (heb een oud F&F abonnement). Hoewel ze het maar half begrepen, was het resoluut nee. De omzetting van Ziggo mobiel naar Vodafone gaat middels een automatisch systeem obv codes. De klantenservice kon mij alleen een aanbieding doen van 21€...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:14

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

matthijst schreef op maandag 31 juli 2017 @ 15:47:
[...]

Zojuist gebeld met vodafone. 06-54500100
Omzetten naar een red essential met 6gb, onbep. bellen en onbep. sms voor 15 euro per maand, maandelijks opzegbaar, was geen enkel probleem. Over een half uur moet ik de gsm opnieuw opstarten en dan is het gepiept. (Als het goed is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vandread schreef op maandag 31 juli 2017 @ 15:20:
[...]

Wist geen eens dat wifispots erbij zat :P Ik heb het ook altijd bewust uit gezet op m'n kabel abo.
Verder heb ik het ook niet nodig gelukkig, hangen 2 sims in m'n telefoon, 1 zakelijk met 10gig en 1 prive met 300mb, maar binnenkort 1gig.
En die gebruik ik eigenlijk alleen als ik roaming gelazer heb met die 10gig...

Dus als ik jou was zou ik ze idd stalken en lekker blijven hangen voorlopig.
Verbruik je buiten zoveel dat je wifispots nodig hebt?
Ben graag buiten met me surface pro ;-) Me ouders zijn nog wat ouderwets dus daar ook op me wifi hotspot, zet graag een stream aan, ziggo tv, etc. :) en echt nodig is een groot woord hoor maar wel zo verdomd handig in mijn geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Laatst online: 15-02 10:35
:D

"We kunnen het voor u omzetten naar Red Essential, dan betaalt u 26 euro, min 5 euro korting = 21, voor 6GB data."
Uhm, OK, maar ik betaal nu 16 euro voor 3GB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeriousG
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-05 20:56
Zou je ook het aanbod niet krijgen als je niks doet en verplicht wordt overgezet? Ik snap de logica van onderstaand artikel niet.

http://www.gsmhelpdesk.nl...-oktober-over-op-vodafone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20:59
Denk dat het uiteindelijk niet uitmaakt, of je ervoor kiest of overgezet wordt. Volgens mij in alle opzichten een verbetering... Echter, de mensen die nu vrijwillig overstappen hoeven niet meer benaderd te worden. Dus ik denk dat het verschil vooral zit in manuren die Vodafone kwijt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-05 20:06
Speedy_Gonzalez schreef op maandag 31 juli 2017 @ 15:53:
[...]

Zojuist gebeld met vodafone. 06-54500100
Omzetten naar een red essential met 6gb, onbep. bellen en onbep. sms voor 15 euro per maand, maandelijks opzegbaar, was geen enkel probleem. Over een half uur moet ik de gsm opnieuw opstarten en dan is het gepiept. (Als het goed is)
Ik heb ook gebeld met Vodafone maar die verwezen mij door naar Ziggo. Ziggo heeft de hele shizzle in gang gezet voor mij. Ik zou een mailtje krijgen, maar heb tot op heden nog niets ontvangen.

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

Ik ben ook heel benieuwd of de overzetting goed gaat, krijg wel alle mailtjes binnen, maar de vrouw heeft een sms met omzetdatum gekregen en ik niet, dus ik hou mijn hart vast. Mijn vrouw heeft wel 2x dezelfde sms'jes gekregen, dus misschien dat er ook 1 voor mij bij zat ;) . Even afwachten in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpinus
Ik kon toch echt zonder problemen overstappen naar een red essential special abonnement.

Moet er wel bij zeggen dat mijn overstap naar Vodafone inging op 19 juli, dus dat valt ook nog binnen de 14 dagen bedenktermijn. Maar toch.

De dame aan de telefoon (inderdaad optie 2, 2, 3) verbond mij gelijk door met de afdeling 'migrations' en deze kon mij vertellen dat er inderdaad een coulanceregeling was en naar welk abonnement ik dan wel wou overstappen. Heb daar de red essential special genoemd en binnen 10 minuten was het geregeld.

Inderdaad moest ik ook na 30 minuten even de telefoon herstarten maar de Vodafone app gaf al de nieuwe gegevens aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d4v1d
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 31-03 08:50
Volgens de website
Nu: Ziggo Mobiel Ruim 4G: 1,5 GB / 500 min / onbeperkt sms voor € 15,- per maand
Jouw voordeel: 4,5 GB / onbeperkt bellen / maandelijks opzegbaar
Straks: Vodafone Red Essential (Special): 6 GB / onbeperkt bellen en sms voor € 15,- per maand
Heeft het nut om te bellen als ik de 20GB voor €19 wil? Of doen ze daar niet aan, en is dit alles wat ik kan krijgen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jay-B
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Sandyman538 schreef op maandag 31 juli 2017 @ 17:33:
Ik ben ook heel benieuwd of de overzetting goed gaat, krijg wel alle mailtjes binnen, maar de vrouw heeft een sms met omzetdatum gekregen en ik niet, dus ik hou mijn hart vast. Mijn vrouw heeft wel 2x dezelfde sms'jes gekregen, dus misschien dat er ook 1 voor mij bij zat ;) . Even afwachten in ieder geval.
Hier hetzelfde. Ook op één nummer dubbele sms'jes. Denk dat dat een foutje is. Beide nummers staan verder wel in het contract en ik heb inmiddels twee SIM-kaarten ontvangen. Ook komen de SIM-kaartnummers overeen met de bevestiging in de mail. Denk dat het wel goed komt. ;)
Dmbekker schreef op maandag 31 juli 2017 @ 17:54:
Volgens de website

[...]

Heeft het nut om te bellen als ik de 20GB voor €19 wil? Of doen ze daar niet aan, en is dit alles wat ik kan krijgen?
Niet geschoten is altijd mis. Je hebt recht op een overgangsoffer als je de oorspronkelijke aanbieding ook hebt gehad. Ik zou even bellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Armo
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-05 11:17
Boost9898 schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 20:55:
[...]
Hou me op de hoogte! Dan zal ik maandag ook eens bellen.
Het is me gelukt! Ik was uiteindelijk totaal bijna 1.5uur mee bezig maar wel met resultaat dit keer!
Wat je moet doen is Vodafone zelf bellen en om afdeling IPL (als ik me niet vergis) vragen. Die gaan over migraties werd mij verteld.

In eerste instantie werd mij verteld dat ik een maand moet wachten om een wijziging te laten doorvoeren omdat mijn abonnement per 28 juli pas was ingegaan. Dus ik heb gezegd dat dat onzin is en dat ze het per direct moeten regelen (blijven aandringen, niet braaf overkomen!) en dat is ook wat Ziggo mij beloofd heeft.
Na interne overleg kwam ze met de mededeling dat er inderdaad een regeling is voor de klanten die zelf al overgegaan zijn naar Vodafone en nu alsnog gebruik willen maken van de speciale aanbieding en toen heeft ze mijn abonnement direct omgezet naar Red Essential 6GB data & onbeperkt bellen/sms'en voor 15 euro p/m en maandelijks opzegbaar.

Als ik nu bij My Vodafone kijk dan zie ik:

De startdatum van je contract is 28 juli 2017.
De einddatum van je contract is 27 augustus 2017.

Voor de wijziging stond het einddatum op 27 augustus 2019.

Succes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 17:43
Heb ik wat gemist? Waarom betalen de mensen die bellen €15,- voor 6GB & onbeperkt bellen/sms en maandelijks opzegbaar, en de mensen die blijkbaar de aanbieding via de link accepteren voor hetzelfde €12,50 ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• londemanmp
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:59
Hoe zit het met de inlog gebruikersnamen ?

Lees alleen maar andere dingen.

Vervalt die van ziggo ?
Opnieuw 1 aanmaken bij Vodafone ?

Hier 2 4G abbo's dus uiteindelijk maar 1 gebruikersnaam ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xyanta
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-05 17:32
Hoyden schreef op maandag 31 juli 2017 @ 18:56:
Heb ik wat gemist? Waarom betalen de mensen die bellen €15,- voor 6GB & onbeperkt bellen/sms en maandelijks opzegbaar, en de mensen die blijkbaar de aanbieding via de link accepteren voor hetzelfde €12,50 ??
Mensen die voorheen een ziggo familie abonnement hadden gaan nu 12.50 betalen, mensen die een los ziggo abonnement hadden gaan 15 euro betalen. Dit omdat het familie abonnement in het beginsel bij ziggo ook al voordeliger was dan een los abonnement (bij 2 of meer simkaarten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-05 19:47
Ik was ook al over van Ziggo naar Vodafone en toch maar even gebeld... Was met een paar minuten geregeld en ook gebruik kunnen maken van de coulance regeling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:21
Anoniem: 432901 schreef op maandag 31 juli 2017 @ 13:38:
[...]

Dus voor mij helaas een achteruitgang.....again... Zo jammer dat ze een monopolie positie hebben hier in de randstad anders was ik allang over.

Ik ga ieder geval niet zelf eerder overstappen maar nog ff genieten van mijn mooie mobiele abbo :)
God geen idee waar Ziggo mee bezig is maar ik zie heel Ziggo sinds de overname alleen maar achteruit gaan en duurder worden...pffff
1. Je kunt straks onbeperkt bellen en Ziggo ook gewoon op 0881212817 bereiken.
2. Als je je modem uit bridge haalt, schrijf je wifi spots code op, modem terug in bridge. Ik gebruikte zelfs wifi spots code van een abonnement wat al 2 jaar niet meer bestaat.

Daarnaast krijg je meer data. Ik zie je probleem niet. Enige vervelende is dat de klantenservice van Ziggo bijzonder slecht is een Vodafone ook niet het klant vriendelijkste bedrijf is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauser.NET
Heeft er inmiddels al iemand gebeld met family en 4 simkaarten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinloos1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-05 10:27
Ik ben ook op de actie ingegaan voor de 6GB upgrade. Ik zie op mijn Ziggo nog niet meteen hoe ik dan het zenderpakket aan kan vragen. Heeft iemand dit al wel kunnen doen, of moet eerst je nummer overgezet zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpinus
Zinloos1 schreef op maandag 31 juli 2017 @ 20:02:
Ik ben ook op de actie ingegaan voor de 6GB upgrade. Ik zie op mijn Ziggo nog niet meteen hoe ik dan het zenderpakket aan kan vragen. Heeft iemand dit al wel kunnen doen, of moet eerst je nummer overgezet zijn?
Je moet eerst over zijn, dan ontvang je een email van Ziggo met daarin de vraag welke extra's je wilt. Die kun je dan gewoon in je Ziggo account activeren.

Mijn abbo ging 19 juli over en 25 juli kreeg ik de email van Ziggo dat ik extra's kon kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
Zinloos1 schreef op maandag 31 juli 2017 @ 20:02:
Gewoon bij Mijn Ziggo startpagina:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/rZkS083iptTw1GuLOjcHoeoS/medium.jpg

(Bij mij wel iig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 457607

Armo schreef op maandag 31 juli 2017 @ 20:16:
[...]

Gewoon bij Mijn Ziggo startpagina:
[afbeelding]

(Bij mij wel iig)
Maar de vraag is...moet je eerst overgezet zijn?

Ik heb ook net het aanbod gekregen om van Ziggo Ruim 4G (15€) naar Vodafone Red Essential over te stappen, in de mails staan als extras 6G, en onbeperkt bellen, voor hetzelfde bedrag. Er staat echter niets over een extra zender pakket om te kiezen. Betekent dit dat ik er helemaal niet voor in aanmerking kom? Of betekent het dat je eerst overgezet moet worden naar Vodafone, en dan alsnog een extra TV pakket kunt kiezen?

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
Anoniem: 457607 schreef op maandag 31 juli 2017 @ 21:04:
[...]

Maar de vraag is...moet je eerst overgezet zijn?
Zelf zat ik nog bij Ziggo mobiel en kon ik toen al kiezen voor een extra zender pakket en "veilig online pakket" waar ik overigens niets mee gedaan heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Armo schreef op maandag 31 juli 2017 @ 21:10:
[...]

Zelf zat ik nog bij Ziggo mobiel en kon ik toen al kiezen voor een extra zender pakket en "veilig online pakket" waar ik overigens niets mee gedaan heb.
Daar was ik al bang voor, kans is groot dat ik het extra TV pakket misloop. Nog steeds een goede deal maar toch jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jongetje schreef op maandag 31 juli 2017 @ 19:56:
[...]

1. Je kunt straks onbeperkt bellen en Ziggo ook gewoon op 0881212817 bereiken.
2. Als je je modem uit bridge haalt, schrijf je wifi spots code op, modem terug in bridge. Ik gebruikte zelfs wifi spots code van een abonnement wat al 2 jaar niet meer bestaat.

Daarnaast krijg je meer data. Ik zie je probleem niet. Enige vervelende is dat de klantenservice van Ziggo bijzonder slecht is een Vodafone ook niet het klant vriendelijkste bedrijf is....
Ik gaf aan waarom ik toen mobiel van Ziggo heb genomen (en gelijk aangaf in me post dat het nu lokaal tarief is dus niks meer uitmaakt :) maar als jij meer data vergelijkt met de onbeperkte data die ik nu heb dan zie je idd het probleem niet :(

Anyways, bedankt voor het advies, ga ze maar weer bellen om me modem in router mode te zetten, codes op te schrijven, etc.....als ze het zo willen hebben ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
Anoniem: 457607 schreef op maandag 31 juli 2017 @ 21:25:
[...]
Daar was ik al bang voor, kans is groot dat ik het extra TV pakket misloop. Nog steeds een goede deal maar toch jammer.
Ik zou zeggen bel ze gewoon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-05 02:52

Bullet NL

Eigen Wijs

[...]

Je loopt niets mis, het enige waar je zelf verantwoordelijk voor bent is dat je Ziggo en Vodafone factuuradressen het zelfde zijn...

Dit kunnen ze zowel bij Ziggo als bij Vodafone zien.... dan komen ddd gratis extra's vanzelf

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
  • Laatst online: 05-05 16:43
[...]

Relax :) wacht rustig een paar dagen en de optie komt vanzelf.
Het is niet van we zetten je over naar Vodafone en binnen 2 seconden kan je kiezen dat duurt even :)

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Laatst online: 22:44
[...]

Voorwaarde voor de benefits zijn, Digitale TV en minimaal 30 MBit internet van Ziggo en een Vodafone abonnement.
Benefits zijn: dubbele data en 5 korting op Red abo(essential/red/super) . Gratis zenderpakket en uitgebreide internetbeveilging.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dank. Het was me niet duidelijk omdat niets van dit alles in de email vernoemd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:58
Wat ik mij afrvraag hoe zal het pakket uitzien op het moment dat je automatisch overgestapt wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
Ik ga vandaag nog maar eens bellen, want ik vrees dat mijn wijziging niet door gaat komen vanuit Ziggo. Kan iemand mij vertellen welk nummer ik moet bellen (en keuzemenu) om dit geregeld te krijgen? Ik kreeg namelijk een 0800 nummer toen ik afgelopen vrijdag belde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymoona
  • Laatst online: 10-05 19:32
Gaat lekker soepel. Afgelopen donderdag 3 nummers (family abbo) overgezet naar vodafoon. Voor 1 nummer een sms bevestiging gehad. Twee nummers niet, my vodafoon kent mijn nummer sowieso niet (heb ook twee klant nummers (beide zonder abbos)). 1 van de twee nummers is wel goed geport volgens de vf support, maar krijg ik geen bevestiging meer van. Het andere nummer was niet geporteerd omdat de adres gegevens niet juist waren, terwijl het gehele family abbo op mijn naam staat als geheel. Knap hoor...
Hopelijk komt het nog goed.

@Lanithro Ik heb facebook messenger gebruikt om de klantenservice te benaderen.

[ Voor 7% gewijzigd door ymoona op 01-08-2017 11:29 ]

https://f1nerd.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SkullboyNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01:15
Iemand al naar Ziggo gebeld om te vragen of het mogelijk is om de 20gb aanbieding te krijgen?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauser.NET
@ymoona welk family abo had jij en welke aanbieding heb jij gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boost9898
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 07-05 08:14

Boost9898

www.brambenik.nl

Armo schreef op maandag 31 juli 2017 @ 18:47:
[...]

Het is me gelukt! Ik was uiteindelijk totaal bijna 1.5uur mee bezig maar wel met resultaat dit keer!
Wat je moet doen is Vodafone zelf bellen en om afdeling IPL (als ik me niet vergis) vragen. Die gaan over migraties werd mij verteld.

In eerste instantie werd mij verteld dat ik een maand moet wachten om een wijziging te laten doorvoeren omdat mijn abonnement per 28 juli pas was ingegaan. Dus ik heb gezegd dat dat onzin is en dat ze het per direct moeten regelen (blijven aandringen, niet braaf overkomen!) en dat is ook wat Ziggo mij beloofd heeft.
Na interne overleg kwam ze met de mededeling dat er inderdaad een regeling is voor de klanten die zelf al overgegaan zijn naar Vodafone en nu alsnog gebruik willen maken van de speciale aanbieding en toen heeft ze mijn abonnement direct omgezet naar Red Essential 6GB data & onbeperkt bellen/sms'en voor 15 euro p/m en maandelijks opzegbaar.

Als ik nu bij My Vodafone kijk dan zie ik:

De startdatum van je contract is 28 juli 2017.
De einddatum van je contract is 27 augustus 2017.

Voor de wijziging stond het einddatum op 27 augustus 2019.

Succes ;)
toon volledige bericht
Zozo, het is even bellen (25 minuten) en wat gedoe maar, dan bereik je niets in mijn geval.

Eerst gebeld naar Vodafone, daar werd ik twee keer doorverbonden. Vervolgens moest ik zelf naar dit nummer bellen: "036 205 234 5". Zij heeft het voor mij over kunnen zetten. Daar ben ik ook twee keer doorverbonden, wéér het verhaal moeten doen inclusief het doorgegeven van alle gegevens ter verificatie. Nou na 20 minuten komen ze tot de conclusie dat ik buiten de "coulanceregeling/periode" val. Met andere woorden; doei!

Jammer dat ik nu vast zit aan een abonnement van 2 jaar...
Een 1-sterrenbeoordeling voor Ziggo/Vodafone.

Canon body: EOS R5
Canon lens: RF 24-70 f/2.8 L | EF 70-200mm f/2.8 L | EF 100mm f/2.8 IS Macro L

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

Boost9898 schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 12:39:
[...]
Jammer dat ik nu vast zit aan een abonnement van 2 jaar...
Een 1-sterrenbeoordeling voor Ziggo/Vodafone.
Je kunt mij onnozel blijven vinden, maar jij hebt zelf een handtekening gezet onder een contract voor 2 jaar en daar wil je onderuit. Om dan ziggo een 1 ster beoordeling te geven is echt onzinnig. Toen de aanbieding kwam voor de aanbieding van vodafone met een 2 jaar contract ben ik bewust niet overgestapt omdat je bij ziggo per maand kon overstappen. Jij hebt de keuze wel gemaakt voor een 2 jaar contract. Dus deze 'fout' ligt echt bij jezelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymoona
  • Laatst online: 10-05 19:32
Mauser.NET schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 12:18:
@ymoona welk family abo had jij en welke aanbieding heb jij gehad?
Van 3 nummers voor 37,50 (3 gb bundel, ombepekt bel/sms, alles gedeeld) naar
3 * 12,50 (ook 37,50) voor onbeperkt sms/bel + 6gb data ieder. Maandelijks opzegbaar

https://f1nerd.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lanithro
Mensen die onder de coulance regeling vallen. Wanneer zijn jullie overgestapt? Ik kreeg net namelijk weer te horen dat ik niet onder die regeling val. Ben best wel pissed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boost9898

Boost9898

www.brambenik.nl

Lanithro schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 13:56:
Mensen die onder de coulance regeling vallen. Wanneer zijn jullie overgestapt? Ik kreeg net namelijk weer te horen dat ik niet onder die regeling val. Ben best wel pissed.
15 mei 2017 dacht ik. En ja, ik ben ook best pissed, wij zijn al jaren vaste klant van Ziggo. We nemen daar alles af, internet, tv, bellen, horizon services en mobiele abonnementen. Maar een coulanceregeling treffen, ho maar! |:(

spoiler:
(In before iemand die zegt dat het onze eigen schuld is. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
Boost9898 schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 14:17:
[...]

15 mei 2017 dacht ik. En ja, ik ben ook best pissed, wij zijn al jaren vaste klant van Ziggo. We nemen daar alles af, internet, tv, bellen, horizon services en mobiele abonnementen. Maar een coulanceregeling treffen, ho maar! |:(

spoiler:
Ik ben inmiddels een trilogie aan het schrijven over mijn ervaring met Vodafone (zo goed als alles is bij mij fout gegaan). Ik denk dat ik meteen stop met vodafone zodra mijn jaar voorbij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:58
Is het op het moment dat je niet zelf overstapt dat je dan automatisch de abbo van 6gb voor 15 pm?

Enige verschil dat je eerder de abbo kan krijgen als je nu handeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
Boost9898 schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 14:17:
[...]

spoiler:
Als ik je een tip mag geven. Bel Ziggo opzeglijn, doe je verhaal en zeg dat je hierdoor de boel overweegt op te zeggen om naar KPN te gaan en kijk hoe ze reageren :+

Als je daadwerkelijk al tig jaar klant bent bij hun dan valt er vast wel wat te regelen!

[ Voor 6% gewijzigd door Armo op 01-08-2017 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeriousG
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-05 20:56
Ik heb nu hetzelfde aanbod gekregen (net als anderen met Enorm 4g: 20gb met onbeperkt sms / bellen voor € 19 p/m en maandelijks opzegbaar.) Als ik kijk naar de FAQ, dan staat het dat het mogelijk is om voor specifieke abonnementen een ander abonnement te kiezen. Heeft iemand dat al geprobeerd? Misschien een even scherp aanbod voor een grotere bundel ;-)

Moet zeggen dat ik denk dit aanbod ga accepteren. Kleine kans dat er een nóg beter aanbod op m'n pad komt. Ik zit nu de algemene voorwaarden te lezen die je moet accepteren om te kijken of ik iets van de claim van twilex terugzie, maar dit lijkt nog niet het geval te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauser.NET
Ik ben net gebeld en heb ook hetzelfde aanbod gekregen als anderen met Family Ruim 4G. In mijn geval 4x €12,50 dus €50,- totaal voor 4x 6gb + onbeperkt bel/sms. Dat is wel €2,50 meer als de €47,50 van nu, maar ja.. wel ieder 6gb ipv 3gb voor 4 personen samen welke al veel te krap was, maar ik wachtte geduldig af op deze aanbieding, omdat ik wist dat die moest komen... ik was dus geen luie klant, zoals sommigen hier suggereren 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsiey
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22:09
Heb ook net gebeld met ziggo.
Werd mij verteld dat als je overtapt ook nog een gratis tv pakket kan kiezen.
Kan gewoon via mijn ziggo account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
Nou ik heb mijn hele verhaal doorgegeven bij Vodafone dat ik vooral erg boos ben en dat ik hoop dat ze iets voor me kunnen betekenen. Ik voel me echt opgelicht door Vodafone en Ziggo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmeau
  • Niet online

Emmeau

All your UNIX are belong to us

larsiey schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 20:26:
Heb ook net gebeld met ziggo.
Werd mij verteld dat als je overtapt ook nog een gratis tv pakket kan kiezen.
Kan gewoon via mijn ziggo account.
Klopt, maandag overgestapt naar 20GB/onbeperkt voor 19 e/m en net de mail gekregen dat ik gratis zenderpakket kon activeren in mijn Ziggo.
Sport staat nu aan en wordt over een paar uur actie.

Al met al tevreden met aanbod van Ziggo/Vodafone.

If you choose to criticise you choose your enemies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boost9898

Boost9898

www.brambenik.nl

Lanithro schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 10:33:
Nou ik heb mijn hele verhaal doorgegeven bij Vodafone dat ik vooral erg boos ben en dat ik hoop dat ze iets voor me kunnen betekenen. Ik voel me echt opgelicht door Vodafone en Ziggo.
Het is ook gewoon één bedrijf ondertussen. Ziggo ben ik redelijk positief over, al jaren. Alleen de upload zuigt, maar buiten dat om verder prima. Vodafone daarentegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-04 18:32
SkullboyNL schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 11:28:
Iemand al naar Ziggo gebeld om te vragen of het mogelijk is om de 20gb aanbieding te krijgen?
Heeft iemand dit al geprobeerd? Dus een aanbieding gekregen voor de 6gb variant en deze aan laten passen naar de 20Gb variant?

[ Voor 16% gewijzigd door garp op 02-08-2017 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:07

Thermometer

Whoop Whoop!

Weten jullie of de aanbiedingen van overstappen van Ziggo Mobiel --> Vodafone nog steeds binnenkomen? Heb nog geen aanbod gehad en heb een beetje FOMO, omdat dat maandelijks opzegbaar er aantrekkelijk uit ziet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tiestor
Je kunt ook zelf even contact met ze opnemen. Ga ik eerdaags ook even doen.

"Be brave, don't shave"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-04 18:32
Ik kreeg de mail eergisteren, maandag 31 juli pas.

Update: kreeg 'm zojuist om 17:03 nogmaals.

[ Voor 31% gewijzigd door garp op 02-08-2017 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiestor
Zojuist contact opgenomen met Ziggo wat ze aanbieden bij een Familie Enorm 4G abonnement met 4 simkaarten. Betaalden voorheen € 65,- voor onbeperkt bellen en gezamenlijk 9 GB data. Krijgen nu 4x onbeperkt bellen en per persoon 6 GB data voor € 15,- per persoon. Gaan € 5,- per maand minder betalen en krijgen in totaal 15 GB meer data plus een extra TV pakket. Prima zo wat mij betreft.

"Be brave, don't shave"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsiey
Heb net weer contact opgenomen om te kijken of ik ook gebruik kan maken van de aanbieding van 20gb voor €19.
Ik heb namelijk een mailtje ontvangen voor de aanbieding van 6gb voor €15.
De dame aan de lijn gaf aan dat ik daar geen gebruik van kan maken.

Morgen ga ik weer proberen en kijken of ze hetzelfde zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odeklontje
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online
Scorpinus schreef op maandag 31 juli 2017 @ 14:57:

Klopt helemaal! En trouwens 100 minuten bellen naar Europa.

Overstappen ging rap via de klantenservice, binnen een halfuurtje was het abonnement actief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Laatst online: 21:02

sapphire

Die-hard pruts0r

Lanithro schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 10:33:
Wacht dus jij verandert je abbo en zet daar vrijwillig je handtekening onder en als VodafoneZiggo later mensen een andere aanbieding doet dan lichten ze jou op ?

Leg me die logica eens met droge ogen uit ?

Ik ben benieuwd wanneer ik de mail trouwens krijg, was ook bewust nog niet overgestapt omdat ZiggoMobiel maandelijks opzegbaar was en Vodafone abbo's niet. Ik dacht ik laat hem zo lang mogelijk doorlopen en als ze niet vanzelf met een mooie aanbieding komen ben ik gewoon weg. Maar 6GB en opzegbaar is wel fijn, verviervoudiging van wat ik nu heb :+ (Plus de overige extra's :))

Hoe zit het eigenlijk met data in de EU, ben een leek wat dat betrefd ?
Edit; al gevonden :)

En als het goed is drie maanden onbeperkt data toch? Ik zie mogelijkheden })

[ Voor 10% gewijzigd door sapphire op 03-08-2017 00:11 ]

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-05 02:52

Bullet NL

Eigen Wijs

sapphire schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 23:52:
[...]

Wacht dus jij verandert je abbo en zet daar vrijwillig je handtekening onder en als VodafoneZiggo later mensen een andere aanbieding doet dan lichten ze jou op ?

Ik ben benieuwd wanneer ik de mail trouwens krijg, was ook bewust nog niet overgestapt omdat ZiggoMobiel maandelijks opzegbaar was en Vodafone abbo's niet. Ik dacht ik laat hem zo lang mogelijk doorlopen en als ze niet vanzelf met een mooie aanbieding komen ben ik gewoon weg. Maar 6GB en opzegbaar is wel fijn, verviervoudiging van wat ik nu heb :+ (Plus de overige extra's :))

Hoe zit het eigenlijk met data in de EU, ben een leek wat dat betrefd ?
Edit; al gevonden :)

En als het goed is drie maanden onbeperkt data toch? Ik zie mogelijkheden })
toon volledige bericht
De actie van onbeperkt data (3 maand) is alleen geldig op het Nederlandse netwerk.
Dus je hebt geen onbeperkt internet in het buitenland! Voor het geval dat je dit dus dacht.

Mag dit? Ja dit mag.... de onbeperkt data actie is een additionele actie boven op je abonnement (de diensten levering waar je voor akkoord bent gegaan bij aanvang van je abonnement) VodafoneZiggo mag hier dus aanvullende voorwaarden aanstellen.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
sapphire schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 23:52:
[...]

Toen de fusie met Vodafone en Ziggo aangekondigd werd kreeg ik de melding dat er binnenkort een aanbieding zou komen. Toen deze maanden later nog niet was gekomen heb ik contact opgenomen met Ziggo. Komt dat aanbod nog. Meneer wist van niets en gaf aan dat de combi extra's waarschijnlijk die aanbieding was. Dus toen toch maar over gestapt. En dan plots 2 maanden later toch die aanbieding. Ja dan voel ik me toch een beetje genaaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peatsmoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Bullet NL schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 00:23:
[...]

De actie van onbeperkt data (3 maand) is alleen geldig op het Nederlandse netwerk.
Dus je hebt geen onbeperkt internet in het buitenland! Voor het geval dat je dit dus dacht.

Mag dit? Ja dit mag.... de onbeperkt data actie is een additionele actie boven op je abonnement (de diensten levering waar je voor akkoord bent gegaan bij aanvang van je abonnement) VodafoneZiggo mag hier dus aanvullende voorwaarden aanstellen.
Als dat hetzelfde is als bij gewone Red abonnementen (zoals ik heb, los van Ziggo en ook al jaren klant van beiden) dan krijg je in die 3 mnd 10 Gb binnen de EU.

Wss ga je die 10 Gb toch niet opmaken, want in de populaire vakantiebestemmingen mag je blij zijn als je 3G hebt, door de overbelasting van het lokale netwerk, omdat het hele strand en iedereen langs het zwembad nu de hele dag met zijn/haar mobieltje aan het spelen is "omdat het toch niks kost".

[ Voor 17% gewijzigd door Peatsmoke op 03-08-2017 06:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Laatst online: 21:02

sapphire

Die-hard pruts0r

Bullet NL schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 00:23:
[...]

Ja dat begreep ik al, staat gewoon op de website. Bedoelde meer dat (ook volgens de website) de upload 50mbit is. Dat is ca. 12x dan wat ik op de vaste lijn heb dus kan nog wat achterstallig uploadwerk doen O-) (niks illegaals hoor).
Lanithro schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 06:40:
[...]

Toen de fusie met Vodafone en Ziggo aangekondigd werd kreeg ik de melding dat er binnenkort een aanbieding zou komen. Toen deze maanden later nog niet was gekomen heb ik contact opgenomen met Ziggo. Komt dat aanbod nog. Meneer wist van niets en gaf aan dat de combi extra's waarschijnlijk die aanbieding was. Dus toen toch maar over gestapt. En dan plots 2 maanden later toch die aanbieding. Ja dan voel ik me toch een beetje genaaid.
Je vond toch bljjkbaar de aanbieding goed genoeg om er mee akkoord te gaan ;)
Dat je je genaaid tot daar aan toe maar dat is wat heel anders dan dat VodafoneZiggo je opgelicht hebben.

Ik voel me ook genaaid trouwens, wel al maanden gebruik maken van meer data en andere extra's én na wat stennis schoppen ook nog mee doen met deze aanbieding ;)

[ Voor 36% gewijzigd door sapphire op 03-08-2017 08:24 ]

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
sapphire schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 08:18:
[...]

Ja dat begreep ik al, staat gewoon op de website. Bedoelde meer dat (ook volgens de website) de upload 50mbit is. Dat is ca. 12x dan wat ik op de vaste lijn heb dus kan nog wat achterstallig uploadwerk doen O-) (niks illegaals hoor).

[...]

Je vond toch bljjkbaar de aanbieding goed genoeg om er mee akkoord te gaan ;)
Dat je je genaaid tot daar aan toe maar dat is wat heel anders dan dat VodafoneZiggo je opgelicht hebben.

Ik voel me ook genaaid trouwens, wel al maanden gebruik maken van meer data en andere extra's én na wat stennis schoppen ook nog mee doen met deze aanbieding ;)
Als je leest zeg ik niet dat ik opgelicht ben. Ik voel me opgelicht. Het geeft mij een zure nasmaak. Ik ben meermaals verkeerd voorgelicht en met alle problemen die ik bij de overstap had mogen ze wel wat doen om een tevreden klant van mij te maken.
Maar ik doe niet mee met die aanbieding hoor als je dat soms denkt.
Ze hebben mensen daar trouwens wel echt op willen lichten. Mensen twee weken voordat je door heel europa je data mocht gebruiken nog even een dure Europa Online bundel aansmeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpinus
Lanithro schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 13:56:
Ik ben 12 juli overgestapt en het nieuwe contract ging 19 juli in. 31 juli gebeld met Vodafone en ik viel dus onder de regeling blijkbaar. Had niet het gevoel dat ze echt mijn gegevens of zo moesten opzoeken. Het was gelijk van: 'Ja er is inderdaad een coulanceregeling, naar welk abonnement zou u willen overstappen dan ga ik dat voor u regelen.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
Scorpinus schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 11:49:
[...]

Ik ben 12 juli overgestapt en het nieuwe contract ging 19 juli in. 31 juli gebeld met Vodafone en ik viel dus onder de regeling blijkbaar. Had niet het gevoel dat ze echt mijn gegevens of zo moesten opzoeken. Het was gelijk van: 'Ja er is inderdaad een coulanceregeling, naar welk abonnement zou u willen overstappen dan ga ik dat voor u regelen.'
Ja de coulance regeling lijkt er te zijn voor mensen die twee weken geleden zijn overgestapt dus binnen de wettelijke bedenktermijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpinus
Dat vind ik dan geen coulance hoor, dat is gewoon wettelijk geregeld. Van een coulanceregeling zou ik verwachten dat deze ook voor oudere abonnementen zou gelden. Maar goed....daar heb jij dan weer niks aan dat ik dat vind...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badjakker
  • Registratie: April 2011
Weet iemand wat het aanbod is voor klanten die een Ziggo "ruim voldoende 4G" abonnement hebben?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tiestor
Voor wat betreft de coulanceregeling:
Allen, ik begrijp dat je ervan baalt wanneer je toch eerder de knoop hebt doorgehakt. Zoals EnergieBoy al aangeeft hebben we wel altijd wel aangegeven dat klanten van Ziggo mobiel nog een speciaal aanbod zouden krijgen. Uit coulance hebben we tijdelijk een regeling waarbij mensen die na 12 juni 2017 zijn overgestapt op een sim-only bij Vodafone en toch gebruik willen maken van dit nieuwe aanbod de optie om hun abonnement over te laten zetten. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0200976. Let wel dat je hiervoor ook aan de originele voorwaarden van het aanbod moet voldoen. Bron is Thijs Ziggo Moderator
Iedereen wist dat er een aanbod zou komen, en dan nu zeuren nadat je in eerste instantie hebt gekozen voor een op dat moment beter aanbod is een beetje flauw. Op deze manier lossen ze het netjes op, deze hele coulance regeling hoeven ze in principe niet eens te doen.
badjakker schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 12:22:
Weet iemand wat het aanbod is voor klanten die een Ziggo "ruim voldoende 4G" abonnement hebben?
Het aanbod voor Ziggo Ruim 4G is volgens mij € 15,- per maand voor onbeperkt bellen en 6 GB data. En voor Ziggo Voldoende 4G volgens mij € 9,- per maand voor 150 minuten en 1 GB data.

"Be brave, don't shave"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdekruijf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-03 12:18
Ziggo : 200 MB + 75 min bel/sms
Vodafone : 1000 MB + 150 min + onbep sms

Is was en wordt : € 7,50
Ik ga er dus goed op vooruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsiey
larsiey schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 20:07:
Heb net weer contact opgenomen om te kijken of ik ook gebruik kan maken van de aanbieding van 20gb voor €19.
Ik heb namelijk een mailtje ontvangen voor de aanbieding van 6gb voor €15.
De dame aan de lijn gaf aan dat ik daar geen gebruik van kan maken.

Morgen ga ik weer proberen en kijken of ze hetzelfde zeggen...
Vervolg:
Ik heb gisteren weer gebeld met de Ziggo helpdesk. De medewerker aan de lijn zei weer dat het niet mogelijk is om gebruik te maken van de aanbieding van 19 euro voor 20gb.

Ook kreeg ik gisteren een berichtje van een tweaker die bij Ziggo werkt en hij zei dat het wel degelijk mogelijk is om een ander abonnement te kiezen, dus ook de 19 euro voor 20 gb.
Ik heb hem mijn gegevens gegeven en het is vandaag al geregeld, toppie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-05 11:26

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Wat een fijne ervaring; overstappen van Ziggo Mobiel naar het aangeboden Vodafone abonnement! Switchen van contracten is altijd een drama, maar dit was echt relaxed.

Van 300 min + 1500 MB bij Ziggo naar Onbeperkt bellen en 6GB aan data (waarvan 3GB in EU, maar dat is nog altijd 2x zoveel als bij Ziggo.)

Op de link in de email klikken.
Adres bevestigen.
Per post kom de SIM met de info wat te doen.
My Vodafone account email kwam vrij snel
En een SMS wanneer de nieuwe SIM actief was.

Echt top geregeld van VodafoneZiggo.
Het is een contract wat zwaar overkill is voor vrouwlief, maar wat maakt het uit voor 15 euro per maand, met extra TV pakket er ook nog bij.

Daarbij had ik al geregeld dat mijn alles in 1 pakket een half jaar voor 29.95 is, omdat ik al zo lang klant ben, dus betaal ik de komende maanden gewoon zeer weinig en krijg ik zeer veel. Tevreden klant hier dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:39

Polycom

Poes van goud

Ik heb hier een andere ervaring; helaas heb ik mijn nieuwe simkaart nog niet gekregen. Wel ben ik al afgesloten van het ziggo netwerk. (Handig, nu kan ik ook niet de helpdesk bellen en moet ik naar de winkel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiestor
Wauw, dat is het betere faalwerk.... Daar zou ik een behoorlijke compensatie uit proberen te slepen!

"Be brave, don't shave"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:39

Polycom

Poes van goud

Polycom schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 13:52:
Ik heb hier een andere ervaring; helaas heb ik mijn nieuwe simkaart nog niet gekregen. Wel ben ik al afgesloten van het ziggo netwerk. (Handig, nu kan ik ook niet de helpdesk bellen en moet ik naar de winkel)
Inmiddels bij de vodafone winkel geweest. Daar vertelde miepse dat ik had moeten tekenen en 0,01 cent had moeten pinnen om het abonnement in te laten gaan. Anyway, ze vertelde dus dat ik maar met Ziggo moest bellen. (handig als je bent afgesloten)
Pagina: 1 ... 11 ... 13 Laatste