404 Signature not found
(Landelijke storing volgens ZiggoWebcare)
-RSB, Vergeet je me niet te quote'n als je een reactie op mijn bericht heb? ;-)
Laatste post van Twitter webcare zegt op 9 augustus dat er een mobiele storing is maar ik heb er vandaag ook last vanRDKN-Steven schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 21:05:
Ja hoor! Ziggo mobiel ligt er weer uit!
(Landelijke storing volgens ZiggoWebcare)
Elect a clown, expect a circus.
https://twitter.com/ZiggoWebcare/with_replies
Vroeg op de avond had ik hier al last van wegvallend internet op 4G maar verder niet veel op gelet, had WiFi daarna, nu al een tijdje niks meer inderdaad.
Duurde nog vrij lang voordat de meldingen op Twitter etc los kwamen.
2x in korte tijd is wel vervelend ja, maar daarvoor jaren nooit last gehad dus ik hou het op een gerelateerd incident.
We wachten af.
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Hier staat nog steeds op de storingen site dat de verwachtte duur tot 00:00 uur is. 2x in een korte periode is eigenlijk niet meer een incident. Ben ook heel benieuwd of er uitleg komt wat nu het probleem is geweest.Lightning89 schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 22:34:
Hier ook geen bereik met Ziggo, volgens de ziggo website is de storing pas om 8uur morgenochtend verholpen. Dat is vrij fors, al meer info omtrent de oorzaak? Want een downtime van 18u-8u is volgens mij vrij groot. Ik hoop dat dit een incident is, 2e keer in korte tijd. En dat wordt geen internet sochtends richting werk ...
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Hier nog niet hoor (Groningen). Storingspagina van ziggo geeft nu verwachte tijd dat het opgelost is 03.00.Klippy schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 23:16:
Ik heb hier weer bereik in elk geval. 4G internet werkt ook, lijkt opgelost dus.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Bleek dat het apn uit de telefoon gewist was. (gelukkig wist ik de gegevens nog ui't hoofd..).
Weg weer vervolgd, na aankomst in spanje was daar weer hetzelfde gebeurt.
Op de terugweg / tijdens verblijf alles prima, todat ik de NL grens passeerde en de boel er wéér uitwas.
Geen idee waar dit aan ligt, waarschijnlijk aan het roamen / wisselen van provider, voorheen altijd Vodafone klant geweest, en dat was nooit een probleem.
Haal in Utrecht-Centrum gemiddeld 70-80 Mbit, en in Amstelveen gemiddeld 100-110 Mbit met een iPhone 6.
Spraakkwaliteit is gewoon wat ik gewend ben van Vodafone. Ben benieuwd wat Ziggo gaat doen met VoLTE als ze straks samen gaan met Vodafone.

[ Voor 42% gewijzigd door Jeffrey87 op 17-10-2016 15:38 ]
Grappig dat de upload snelheid van Ziggo mobiel hoger is dan Ziggo Vast
Nog niet. Vodafone is wel bezig met VoLTE waar Kpn net vandaag begint met het uitrollen daarvan. Ziggo en Vodafone zijn samengegaan, dus kan Ziggo snel volgen als Vodafone ook VoLTE uitrolt, echter Ziggo zal een prijsvechter blijven en Vodafone zal exclusiever blijven dus denk ik persoonlijk dat Ziggo voorlopig nog niet overgaat...RDKN-Steven schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 20:04:
Weet iemand of Ziggo ook HD voice aanbied?
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
We willen graag met 4 nummers naar zo'n pakket gaan want de belkosten die we nu hebben worden we een beetje moe van.
Werkt het delen van data echt zo goed? Onbeperkt bellen is wel heel erg fijn namelijk.
Dat is heel afhankelijkJordyz schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 07:40:
Wie heeft er ervaring met het familiepakket van Ziggo Mobiel?
We willen graag met 4 nummers naar zo'n pakket gaan want de belkosten die we nu hebben worden we een beetje moe van.
Werkt het delen van data echt zo goed? Onbeperkt bellen is wel heel erg fijn namelijk.
Ziggo Mobiel enorm kost €45 voor 2 simkaarten met 9GB en 2 Simkaarten
Omdat jij met 2 nummers zit zul je dus nog 2 simkaarten nodig hebben (kosten 10EUR per stuk per maand extra . Dat houdt in dat je op €65 uitkomt.
€65 / 4Simkaarten = €16.25 Per SIM
9000MB (9GB) / 4SIMkaarten = 2250MB Per simkaart
En Onbeperkt bellen en sms'en= Onbeperkt bel/sms op de 4 sim's
Ik weet niet of je nu al een abonnement ergens anders heb lopen, maar dan kan je nu een mooie vergelijking maken met de familie abonnement en de 'losse' abonnementen
Ik neem dan zowiezo het abonnement van 27,50 en deel het met 2 nummers. Ik wil Ziggo gaan opbellen om te vragen of dat ze niet iets willen doen als ik 2 nummers erbij neem en dan mijn thuis contract voor 2 jaar verleng. Een soort van korting geven. Dan is het namelijk heel voordelig om naar Ziggo te gaan.RDKN-Steven schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 12:47:
[...]
Dat is heel afhankelijk
Ziggo Mobiel enorm kost €45 voor 2 simkaarten met 9GB en 2 Simkaarten
Omdat jij met 2 nummers zit zul je dus nog 2 simkaarten nodig hebben (kosten 10EUR per stuk per maand extra . Dat houdt in dat je op €65 uitkomt.
€65 / 4Simkaarten = €16.25 Per SIM
9000MB (9GB) / 4SIMkaarten = 2250MB Per simkaart
En Onbeperkt bellen en sms'en= Onbeperkt bel/sms op de 4 sim's
Ik weet niet of je nu al een abonnement ergens anders heb lopen, maar dan kan je nu een mooie vergelijking maken met de familie abonnement en de 'losse' abonnementen
Kan je proberen.Jordyz schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 17:23:
[...]
Ik neem dan zowiezo het abonnement van 27,50 en deel het met 2 nummers. Ik wil Ziggo gaan opbellen om te vragen of dat ze niet iets willen doen als ik 2 nummers erbij neem en dan mijn thuis contract voor 2 jaar verleng. Een soort van korting geven. Dan is het namelijk heel voordelig om naar Ziggo te gaan.
Als je al langer dan een jaar klant ben kan je het proberen via https://www.ziggo.nl/voor...dendeals/abonnementcheck/. Zelf ervaring mee, maar niet op mobiele vlak..
Wist niet eens dat die link bestond, danku!RDKN-Steven schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 17:42:
[...]
Kan je proberen.
Als je al langer dan een jaar klant ben kan je het proberen via https://www.ziggo.nl/voor...dendeals/abonnementcheck/. Zelf ervaring mee, maar niet op mobiele vlak..
Ah ik ga het gewoon proberen en zien wel wat eruit gaat komen.
Bovendien heb ik nu alles gescheiden, ook voor wat betreft het rekeningnummer. Met het overzetten naar de 4G variant komt alles onder een enkel klantnummer en een enkel rekeningnummer.
Belachelijk. Ik ga wel eens ergens anders kijken.
[ Voor 85% gewijzigd door Jordyz op 15-11-2016 21:05 ]
Nergens last van gehad de afgelopen tijd. Alle pagina's laden nog steeds super snel met 4G+.RDKN-Steven schreef op zondag 13 november 2016 @ 14:05:
Hebben meerdere Ziggo mobiel gebruikers de laatste tijd last van hoge ping? (125ms of meer?)
Gevoelsmatig wel, als ik hier test haal ik vrijwel altijd 100mbps+ en een latency van onder de 10ms. Ik zie ook vaak genoeg 4G+ staan.Jordyz schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 18:36:
Is de kwaliteit precies hetzelfde als Vodafone of heb krijgt Vodafone verkeer voorgang?
Weet iemand trouwens hoe ik het dataverbruik van Speedtest kan minderen? 100-200mb per testsessie op een datalimiet van 1,5GB is niet fijn
[ Voor 9% gewijzigd door Lightning89 op 15-11-2016 23:12 ]
Niet elke dag een speedtest doenLightning89 schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 23:11:
[...]
Weet iemand trouwens hoe ik het dataverbruik van Speedtest kan minderen? 100-200mb per testsessie op een datalimiet van 1,5GB is niet fijn
Dat gaat helaas niet. Speedtest gebruikt x mb per x snelheid. Hoe hoger je internetsnelheid is hoe meer data speedtest.net verbruikt. Als je de hoeveelheid data gaat verlagen, dan zijn de testen niet meer betrouwbaar.Lightning89 schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 23:11:
[...]
[ Voor 9% gewijzigd door rens-br op 16-11-2016 09:33 ]
Problem solved
Fair enough, dat wordt dus elke maand op de laatste dag pas even testenrens-br schreef op woensdag 16 november 2016 @ 09:32:
[...]
Dat gaat helaas niet. Speedtest gebruikt x mb per x snelheid. Hoe hoger je internetsnelheid is hoe meer data speedtest.net verbruikt. Als je de hoeveelheid data gaat verlagen, dan zijn de testen niet meer betrouwbaar.
Maar waarom wil je maandelijks je internetsnelheid testen?Lightning89 schreef op donderdag 17 november 2016 @ 14:39:
Fair enough, dat wordt dus elke maand op de laatste dag pas even testen
Rationeel gezien slaat het nergens op, maar het is toch altijd leuk om 100+ Mbps te zien op een 4G netwerk in vergelijking met mijn WiFi die max 50 is. Beetje de tweaker in mij. Hetzelfde nu toen ik 10 jaar geleden elke dag een zo hoog mogelijke 3D mark score wou krijgen, terwijl het compleet nutteloos is haharens-br schreef op donderdag 17 november 2016 @ 14:39:
[...]
Maar waarom wil je maandelijks je internetsnelheid testen?
Haha ok. Vond het al een vreemd iets.Lightning89 schreef op donderdag 17 november 2016 @ 14:43:
Rationeel gezien slaat het nergens op, maar het is toch altijd leuk om 100+ Mbps te zien op een 4G netwerk in vergelijking met mijn WiFi die max 50 is. Beetje de tweaker in mij.
Ja hier 50/10, max van mijn Wifi verbindingrens-br schreef op donderdag 17 november 2016 @ 14:44:
[...]
Haha ok. Vond het al een vreemd iets.Overigens gewoon betere wifi apparatuur kopen. Ik haal op mijn telefoon gewoon 100/100 (maximale van mijn internet abo)
Wij hebben 2 abbo's hier maar weet niet exact meer op welke namen. Wat ziggo wel doet is aparte facturen sturen. 1 voor Internet en tv en 2 aparte voor mobiel.vinom schreef op maandag 19 december 2016 @ 21:58:
Ik zit te zoeken op de site, maar ik kan het antwoord niet vinden: wij hebben hier Connect & Play Complete van Ziggo, dit staat op mijn naam. Nu wil mijn vriendin een abbo nemen van Ziggo Mobiel, maar daar staan mijn gegevens vooraf ingevuld en namen en dergelijke zijn ook niet aan te passen. Klopt het dat mijn vriendin dus geen Ziggo mobiel abbo kan afsluiten, ondanks dat er meerdere mensen op het adres wonen en dus een dienst afnemen van Ziggo?
Schaamteloze verkoop van:
http://tweakers.net/aanbod/user/311422/
*** NIKS ***
Als je niet ingelogd bent zou je vriendin gewoon haar gegevens in moeten vullen
2250 WP Zuid PVoutput
Dan heb je nog een oud abonnement. Nieuwe abonnementen vallen allemaal onder hetzelfde hoofdcontract en worden ook van diezelfde rekening geïncasseerd.stuffer schreef op maandag 19 december 2016 @ 22:05:
[...]
Wij hebben 2 abbo's hier maar weet niet exact meer op welke namen. Wat ziggo wel doet is aparte facturen sturen. 1 voor Internet en tv en 2 aparte voor mobiel.
Dat kan kloppen, we zitten er nu bijna een jaar (ik weet niet precies wat oud is). Verder helemaal tevreden. Internet is snel genoeg (ik reis veel met OV) en bereik is prima. Nooit last mee.jongetje schreef op maandag 19 december 2016 @ 22:51:
[...]
Dan heb je nog een oud abonnement. Nieuwe abonnementen vallen allemaal onder hetzelfde hoofdcontract en worden ook van diezelfde rekening geïncasseerd.
Schaamteloze verkoop van:
http://tweakers.net/aanbod/user/311422/
*** NIKS ***
Je hebt gelijk. Stom dat ik dit niet zelf zag. Ik ging er vanuit dat je moest inloggen, omdat je al klant moest zijn bij Ziggo voor de korting. Vanavond maar eens invullen!MdO82 schreef op maandag 19 december 2016 @ 22:48:
Ben je ingelogd op de site ?
Als je niet ingelogd bent zou je vriendin gewoon haar gegevens in moeten vullen
En?Jordyz schreef op vrijdag 4 november 2016 @ 18:01:
[...]
Wist niet eens dat die link bestond, danku!
Ah ik ga het gewoon proberen en zien wel wat eruit gaat komen.
Nog extra korting?
Haters everywhere but I don’t really care
Nee blijkbaar geven ze op Ziggo Mobiel geen extra korting. Met huispakketten is van alles te regelen.
Zou mij namelijk goed uit komen wanneer ik volgende maand naar de VS ga.
ik zie ik zie wat jij niet ziet
Of moet je dan overstappen naar Vodaphone?
https://www.ziggo.nl/mobiel/sim-only/
Echter is het daar allemaal weer jaarlijkse contracten, juist de reden dat ik NIET bij VF oid zit.
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.
Zie mijn crosspost:Vandread schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 09:30:
Denk dat er 0,0 focus meer ligt op Ziggo mobiel abonnementen aangezien je doorgestuurd wordt naar Vodafone.
https://www.ziggo.nl/mobiel/sim-only/
Echter is het daar allemaal weer jaarlijkse contracten, juist de reden dat ik NIET bij VF oid zit.
We krijgen een speciale aanbieding, wat dat ook mag inhouden.icecreamfarmer schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 09:14:
Is er al iets meer bekend over dit:
[...]
https://www.ziggo.nl/mobiel/
Ik heb nu ziggo mobiel en wil liever niet wachten maar overstappen geeft weer gedoe (en kosten).
Dus ik ben benieuwd naar het aanbod.
Hoezo? Het is toch allang bekend wat de voordelen zijn voor Ziggo klanten bij Vodafone?icecreamfarmer schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 10:58:
[...]
We krijgen een speciale aanbieding, wat dat ook mag inhouden.
https://www.vodafone.nl/ziggo/nonstop/
[ Voor 7% gewijzigd door hjs op 18-04-2017 11:22 ]
Dit gaat om het aanbod wat de huidige Ziggo Mobiel klanten krijgen. Die hebben op dit moment grotere belbundels dan de 150 minuten die Vodafone aanbied (of je moet voor onbeperkt gaan) en een maand contract en niet de voordelen die vodafone klanten bij Ziggo hebben zoals extra zenders e.d.hjs schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 11:21:
[...]
Hoezo? Het is toch allang bekend wat de voordelen zijn voor Ziggo klanten bij Vodafone?
https://www.vodafone.nl/ziggo/nonstop/
is even afwachten dus...
Als je het abonnement "Voldoende" hebt dan heb je nog voordeel om over te gaan naar Vodafone.jongetje schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 11:30:
[...]
Dit gaat om het aanbod wat de huidige Ziggo Mobiel klanten krijgen. Die hebben op dit moment grotere belbundels dan de 150 minuten die Vodafone aanbied (of je moet voor onbeperkt gaan) en een maand contract en niet de voordelen die vodafone klanten bij Ziggo hebben zoals extra zenders e.d.
is even afwachten dus...
Oké je zit er dan wel 2 jaar aan vast, maar je krijgt meer data en meer belminuten.
Als je "Ruim" en daarboven hebt dan heb je geen voordeel volgens mij.
En je hebt nu zo ie zo weer € 25 aansluitkosten welke je bij de vorige aanbieding nog niet had.
Maar goed het is inderdaad even afwachten of ze de huidige klanten een aanbod zullen doen.
Al heb ik daar mijn twijfels over
2250 WP Zuid PVoutput
Dat laatste staat op de website in ieder geval.MdO82 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 13:43:
[...]
Als je het abonnement "Voldoende" hebt dan heb je nog voordeel om over te gaan naar Vodafone.
Oké je zit er dan wel 2 jaar aan vast, maar je krijgt meer data en meer belminuten.
Als je "Ruim" en daarboven hebt dan heb je geen voordeel volgens mij.
En je hebt nu zo ie zo weer € 25 aansluitkosten welke je bij de vorige aanbieding nog niet had.
Maar goed het is inderdaad even afwachten of ze de huidige klanten een aanbod zullen doen.
Al heb ik daar mijn twijfels over
http://m.imgur.com/tp8fBjn?r
Bron nieuws: Ziggo stopt met verkoop mobiele abonnementen
Ik heb mijn abo al omgezet.Vandread schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 18:53:
Krijg een zure smaak in de mond...
Meer data en xtra zenders voor lager maandbedrag en bellen doe ik toch niet meer dan kwartier pm.
*knip* doe even normaalVandread schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 18:53:
ACM, kom er maar in.
[ Voor 4% gewijzigd door Bullet NL op 19-04-2017 16:25 ]
Vind het zo'n rare abo structuur...hjs schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 20:48:
[...]
Ik heb mijn abo al omgezet.
Meer data en xtra zenders voor lager maandbedrag en bellen doe ik toch niet meer dan kwartier pm.
Start L vs Smart M, verschil is eigenlijk 8 euro voor... 500mb
Maar met deze actie dan 3 euro... en 1000mb...
En dan ga ik bv 11 euro per maand betalen ipv 9, heb ik geen EU bellen meer zoals bij Ziggo en zit ik er een jaar aan vast ipv maandelijkse opzeggen... maar ik heb wel meer data, al heb ik dat juist niet nodig.
Ik wacht nog wel ff lekker
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Vermoed dat het niets bijzonders gaat worden, zoals prijzen verhogen met 7 euro en dan een korting van 5 euro geven.Swerfer schreef op woensdag 19 april 2017 @ 15:58:
Ik wacht ook de speciale aanbieding voor Ziggo klanten af. Kijken wat ze te bieden hebben en anders kan ik alsnog naar een andere provider...
Weet geen andere provider met 1,5 data, 500min, onbeperkt sms, bellen naar NL vanuit je bundel en maandelijks opzeggen voor 15 euro per maand.
2-jarige Red essential komt daar in de buurt voor 25 (nu 20 euro) pm met 1,5gb (nu 3GB) en onbeperkt bel/sms.Vorige week was het 18 euro p/m.

GoT, You have to love it!
Waarom een zure smaak? Vodafone heeft gewoon een netwerkactie gehad, dit doen ze periodiek een aantal keer per jaar. De gene waar jij nu aan refereert is 18 april afgelopen, per 30 april zijn er weer nieuwe acties.Vandread schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 18:53:
Nogmaals, die 18 euro waar jij op doelt was een actie prijs.... De bloemkool bij Albert Heijn is ook niet elke week even duur.Lisadr schreef op woensdag 19 april 2017 @ 16:23:
[...]
2-jarige Red essential komt daar in de buurt voor 25 (nu 20 euro) pm met 1,5gb (nu 3GB) en onbeperkt bel/sms.Vorige week was het 18 euro p/m.
Vodafone heeft vanaf Feb t/m 18 april een netwerk actie gehad, nu even een weekje niet, er zal binnenkort gewoon weer een nieuwe actie komen...
Ik vermoed dat Vodafone nog met een familie abonnement gaat komen, met een gezamenlijk data bundel.
[ Voor 37% gewijzigd door Bullet NL op 19-04-2017 16:31 ]
Cogitationis poenam nemo patitur
Twee weken later stopt Ziggo met hun abonnementen en gooit Vodafone de prijs omhoog

[ Voor 9% gewijzigd door matthijst op 19-04-2017 22:36 ]
Natuurlijk kan iets "over komen als", echter heeft Vodafone vanaf het begin aangegeven dat de 50% abonnementsprijs korting een tijdelijke actie was. Sterker, begin april heeft bij alle advertenties gestaan dat de actie (tijdelijk) zou worden verlengt.matthijst schreef op woensdag 19 april 2017 @ 22:35:
Het kwam in dat prijsoverzicht hierboven over als: Vodafone en Ziggo gaan samen, we geven de consument korting. Iedereen blij.
Twee weken later stopt Ziggo met hun abonnementen en gooit Vodafone de prijs omhoog
Het tijdspat is dus niet helemaal zoals jij nu doet optekenen. Nogmaals, Vodafone komt gewoon weer met nieuwe acties, even wachten tot begin mij.
Jij koppelt de tijdelijke actie van Vodafone aan het stoppen van Ziggo Mobiel, ik zeg op mijn beurt dat dit niet klopt. Natuurlijk gaan ze als één bedrijf verder, het is dan vanuit het bedrijf gezien een inkoppertje dat je gebruik gaat maken van elkaars sterke punten... Vast = Ziggo, Mobiel = Vodafone. Ze zijn al bezig met bundelacties wanneer je bij beide producten afneemt. Je kan er natuurlijk ook op wachten dat Vodafone nu met een familie abonnement gaat komen.
Afijn, de soep is minder heet op moment dat hij gedronken wordt ;-)
Als ze nu echt transparant zijn geven ze gewoon iedereen met een (Smart, Red en black.) abonnement die 5 euro korting, ook mensen die van een acti gebruik hebben gemaakt. Dan zou het pas transparant zijn. Dat heeft T-Mobile ook gedaan met de groepen. Iedereen met een abonnement 2,50 korting, iedereen met een GO abonnement 5 euro (mits 3 mensen in je groep met 2 mensen in je groep 2,50).matthijst schreef op woensdag 19 april 2017 @ 22:35:
Het kwam in dat prijsoverzicht hierboven over als: Vodafone en Ziggo gaan samen, we geven de consument korting. Iedereen blij.
Ik heb uit betrouwbare bron dat Liberty Global bezig is met een dergelijk project, hopen dat dit op korte termijn live gaat.matthijst schreef op woensdag 19 april 2017 @ 23:49:
Jij lijkt inside info te hebben die de consument niet heeft?
"Be brave, don't shave"
Verwijderd
Ziggo Mobiel stopt helemaal, ze gaan helemaal over naar Vodafone voor mobiele diensten, het is even afwachten, maar zeer waarschijnlijk komt Vodafone ook met een soort van Samen bellen/data bundel.Verwijderd schreef op maandag 1 mei 2017 @ 16:10:
Zo, klacht ingediend bij Ziggo. Wilde ik voor de rest vd familie dus naar het familie abbo. Bestaat het niet meer. Ok , dan stap ik 1 abbo naar beneden, kan niet meer want ik moet naar Vodafone dan. Iemand die al een goed alternatief heeft voor Ziggo? Die abbo's van Vodafone zijn veel te duur en kan niet samenstellen wat ik zoek. Voor zover ik kan zien komt alleen Ben in de buurt. Goed netwerk, je kan gewoon je eigen gewenste pakket samenstellen en fatsoenlijke prijzen. Of zie ik iets over het hoofd?
Waarom zou je een klacht in willen dienen? VodafoneZiggo mag toch gewoon haar producten wijzigen of e.v.t. stopzetten? Stel je bent bestaande gebruiker, dan zijn er wel wat voorwaarden verbonden aan contactwijzigingen, meestal kan je altijd van je contact af indien dit het geval is.
p.s. kijk eens op Vodafone Friends and Family
Nog steeds iets duurder als het Ziggo "samen" abbo, maar aan de andere kant, je krijgt er ook weer extra's voor terug. En anders wacht je nog even, er schijnt een VodafoneZiggo alternatief te komen voor de "samen" mogelijkheid bij Ziggo Mobiel.
Verwijderd
Iets duurder? Jij bent dus precies de consument waar Ziggo misbruik van maakt. Ik wil gewoon Mobiel bellen voor een voordelige prijs zonder allerlei b...shit extra's waar ik dus gewoon voor betaal. Hetzelfde doen ze met televisie met die ellendige huurdozen van ze. (ik heb gelukkig nog Humaxen). Ik wil niet in dit verdienmodel wat met de jaar duurder wordt en tevens wil ik niets meer te maken hebben met Vodafone waar ik ooit klant was en een boel ellende heb gehad. Het Ziggo mobiel pakket was gewoonweg helemaal goed en is nu alleen maar slechter (voor mij dan) en duurder geworden.Bullet NL schreef op maandag 1 mei 2017 @ 16:42:
[...]
Ziggo Mobiel stopt helemaal, ze gaan helemaal over naar Vodafone voor mobiele diensten, het is even afwachten, maar zeer waarschijnlijk komt Vodafone ook met een soort van Samen bellen/data bundel.
Waarom zou je een klacht in willen dienen? VodafoneZiggo mag toch gewoon haar producten wijzigen of e.v.t. stopzetten? Stel je bent bestaande gebruiker, dan zijn er wel wat voorwaarden verbonden aan contactwijzigingen, meestal kan je altijd van je contact af indien dit het geval is.
p.s. kijk eens op Vodafone Friends and Family
Nog steeds iets duurder als het Ziggo "samen" abbo, maar aan de andere kant, je krijgt er ook weer extra's voor terug. En anders wacht je nog even, er schijnt een VodafoneZiggo alternatief te komen voor de "samen" mogelijkheid bij Ziggo Mobiel.
Joh, alles wordt duurder.... Prijsverhogingen horen gewoon in een goedwerkende economie.Verwijderd schreef op maandag 1 mei 2017 @ 18:02:
[...]
Iets duurder? Jij bent dus precies de consument waar Ziggo misbruik van maakt. Ik wil gewoon Mobiel bellen voor een voordelige prijs zonder allerlei b...shit extra's waar ik dus gewoon voor betaal. Hetzelfde doen ze met televisie met die ellendige huurdozen van ze. (ik heb gelukkig nog Humaxen). Ik wil niet in dit verdienmodel wat met de jaar duurder wordt en tevens wil ik niets meer te maken hebben met Vodafone waar ik ooit klant was en een boel ellende heb gehad. Het Ziggo mobiel pakket was gewoonweg helemaal goed en is nu alleen maar slechter (voor mij dan) en duurder geworden.
Het gaat er om dat je een reële prijs betaald voor je producten, wanneer iemand dan gaat centendraaien.... ik vindt het prima... Ik zorg er wel voor dat ik een zo'n goed mogelijke prijs betaal voor de diensten die ik afneem.
De keuze van VodafoneZiggo om Ziggo Mobiel uit te faseren is natuurlijk prima te verklaren. Dat er een aantal klanten zijn die nu tussen wal en schip dreigen te vallen...
Ik wilde die opzoeken toen ik de klantenservice toch aan de lijn had maar zij wist van niets en ik rkeeg het niet meer gevonden.Swerfer schreef op woensdag 19 april 2017 @ 15:58:
Ik wacht ook de speciale aanbieding voor Ziggo klanten af. Kijken wat ze te bieden hebben en anders kan ik alsnog naar een andere provider...
Jij wel?
Heb jij een screenshot bewaard?
Nu staat er dit namelijk:
Voor klanten met Ziggo Mobiel
Je bent een trouwe klant van Ziggo Mobiel. En je hebt het nu prima voor elkaar.
Je blijft nu exclusief profiteren van de huidige scherpe abonnementsprijs, extra data en goede service
Als je Ziggo met Vodafone combineert krijg je non-stop gratis extra's
Deze krijg jij als je zowel Ziggo als Vodafone klant bent
Wil je nu al elke maand non-stop gratis extra’s ontvangen? Combineer dan nu Ziggo met een mobiel abonnement van Vodafone.
[ Voor 39% gewijzigd door icecreamfarmer op 08-05-2017 13:54 ]
Met Ziggo gechat en binnen 2 weken zou er een aanbieding moeten komen.icecreamfarmer schreef op maandag 8 mei 2017 @ 13:43:
[...]
Ik wilde die opzoeken toen ik de klantenservice toch aan de lijn had maar zij wist van niets en ik rkeeg het niet meer gevonden.
Jij wel?
Heb jij een screenshot bewaard?
Nu staat er dit namelijk:
[...]
https://www.ziggo.nl/mobi..._item=ziggo&cmid=70478872
Wat staat er dan in die mail? Op deze pagina staat gewoon wat al bekend was dat je moet overstappen naar Vodafone om gebruik te maken van de extra's.Swerfer schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 11:16:
Net een officiële mail gehad, maar het wordt er niet duidelijker op:
https://www.ziggo.nl/mobi..._item=ziggo&cmid=70478872
Daar ben ik ook wel benieuwd naar......jongetje schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 11:23:
[...]
Wat staat er dan in die mail? Op deze pagina staat gewoon wat al bekend was dat je moet overstappen naar Vodafone om gebruik te maken van de extra's.
ik baal echt als een stekker want mijn huidige setup bevalt me prima
euhmmmm

Dat zou echt waardeloos zijn. Had op zijn minst het schrappen van de aansluitkosten verwacht.jongetje schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 12:17:
Ah, oftewel, ze proberen je te laten overstappen naar Vodafone. Geen speciale aanbieding.
Verwijderd
2x een online Friends & Family aangevraagd.
Eerste keer stuurden ze mij een contract waarin de verkeerde bedragen stonden, en aansluitkosten berekenden terwijl die gratis zijn bij Friends & Family.
2de keer heb ik helemaal niets meer vernomen van mijn geplaatste order.
Ik was altijd erg tevreden bij Ziggo Mobiel maar dit is echt waardeloos, vind je het gek dat ze veel klanten verliezen met name op mobiel gebied.
In Engeland gaat het ook niet best met Vodafone / Liberty Global.
Helaas dat Ziggo ermee stopt... Vodafone is einde verhaal hier.
Schrappen ze als je belt.icecreamfarmer schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 14:08:
[...]
Dat zou echt waardeloos zijn. Had op zijn minst het schrappen van de aansluitkosten verwacht.
Vanmiddag gedaan.
Naar vodafone? Overigens lonkt tmobile ook nog met zijn streaming vrijstelling.
En ik zie dat youphone en ben ook goedkoper zijn.
[ Voor 9% gewijzigd door icecreamfarmer op 09-05-2017 18:34 ]
Nee gewoon Ziggo gebeld. Die zetten t voor je om.icecreamfarmer schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 18:01:
[...]
Naar vodafone? Overigens lonkt tmobile ook nog met zijn streaming vrijstelling.
En ik zie dat youphone en ben ook goedkoper zijn.
Serieus? Nog meer kunnen onderhandelen?matthijst schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 19:42:
[...]
Nee gewoon Ziggo gebeld. Die zetten t voor je om.
Had eerst gebeld en gevraagd wat die fratsen waren dat je naar Vodafone moet voor meer date en gratis zenderpakket. En toen zei ze dat zij het ook om kon zetten voor me. Laten doen en daarna gevraagd of ik ook korting kon krijgen op mn Ziggo pakket. Verbond ze me door, zelfde vraag nogmaals gesteld en kreeg 3 maanden voor 34,95 (betaal rond de 65 normaal).
Ok ergens wel fraai van ze. Als ze gewoon dat aanbod doen ipv dat je allemaal moet lopen bellen.matthijst schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 20:04:
[...]
Had eerst gebeld en gevraagd wat die fratsen waren dat je naar Vodafone moet voor meer date en gratis zenderpakket. En toen zei ze dat zij het ook om kon zetten voor me. Laten doen en daarna gevraagd of ik ook korting kon krijgen op mn Ziggo pakket. Verbond ze me door, zelfde vraag nogmaals gesteld en kreeg 3 maanden voor 34,95 (betaal rond de 65 normaal).
Ja, dat vond ik ook al raar. Ik zag het mailtje en las hem een paar keer door. Daarna dacht ik "waar is de aanbieding als vast ziggo mobiel klant?"jongetje schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 12:17:
Ah, oftewel, ze proberen je te laten overstappen naar Vodafone. Geen speciale aanbieding.
Deze korting krijg je eigenlijk altijd als je opbelt en aangeeft dat je een andere aanbieding hebt.matthijst schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 20:04:
[...]
[ Voor 46% gewijzigd door grote_oever op 09-05-2017 21:24 ]
Klopt, maar had ze nu toch aan de lijngrote_oever schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 21:20:
[...]
Ja, dat vond ik ook al raar. Ik zag het mailtje en las hem een paar keer door. Daarna dacht ik "waar is de aanbieding als vast ziggo mobiel klant?"
[...]
Deze korting krijg je eigenlijk altijd als je opbelt en aangeeft dat je een andere aanbieding hebt.
Vodafone 1,5GB onbeperkt sms en bellen voor 26 euro p/m (was 19 euro p/m)
Als Ziggo klant krijg je 5 euro korting en 2x data. Maar 3GB (tijdelijk) voor 21 euro p/m (tijdelijk) is nog altijd 6 euro meer p/m dan bij Ziggo. Voor iemand die genoeg heeft aan 1,5GB + 500 min is het een prijsverhoging van 40%.
Ziggo was per maand opzegbaar en Vodafone zit je minimaal 1 jaar vast. Voor 22 euro p/m heb je bij Tele 2 onbeperkt bellen + 5GB en het is per maand opzegbaar.
GoT, You have to love it!
Door de verdubbeling krijg ik ½GB data meer een xtra zender pakket en betaal 3,- minder p.m.
Ben ik de enige die dit bericht leest als in dat Ziggo géén nieuwe abonnementen meer aanbied maar je met je bestaande abonnement nog steeds goed zit? Met andere woorden dat je niet over hóéft te stappen??
Indien dat het geval is geloof ik het allemaal wel en laat ik mijn abonnement bij wat het is.
"Be brave, don't shave"
Zie mijn bericht in het vodafone topic. Ook geen teruggave aansluitkosten hier.icecreamfarmer schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 17:03:
[...]
Zelfde hier. Nee echt geen extra korting.
Overigens wat is die kwaliteit van die helpdesk slecht. De geluidskwaliteit is om te janken.
Net ziggo gebeld maar ze adviseren om te wachten want ze mogen geen korting geven zelfs niet de aansluitkosten. Later dit jaar komt er iets speciaals.
Toen ik vroeg of ik vrijgesteld kon worden van aansluitkosten ivm overstap van Ziggo mobiel naar Vodafone, kreeg ik gelijk te horen dat ze daar niet aan konden beginnen.
Erg jammer, maar dan zie ik het voordeel niet meer, mede omdat er niet duidelijk gemaakt kon worden hoe lang tijdelijk is. Ik snap dat het een rekbaar begrip is, maar als er verteld wordt dat het misschien nog maar enkele weken zou gelden wordt ik niet warm van het aanbod.
"Be brave, don't shave"
Ik heb trouwens nog geen aanbieding ontvangen van Ziggo, komt dat in fases?
It's never easy.....
Heb wel een mail van Ziggo erover:
Met Ziggo Mobiel zit je goed
Vanwege de samenwerking biedt Ziggo geen nieuwe mobiele abonnementen meer aan. Maar maak je geen zorgen: met Ziggo Mobiel zit je goed. Je blijft nu exclusief profiteren van de scherpe mobiele abonnementsprijs, extra data en goede service. Lekker gevoel, toch?
Ook voor jou gratis extra’s!
Zoals je misschien weet, krijg je non-stop gratis extra's als je Ziggo met Vodafone combineert. Wat dacht je van extra tv-pakket naar keuze en online veiligheidspakket? Deze krijg jij als je zowel Ziggo als Vodafone klant bent. Wil je elke maand non-stop gratis extra’s ontvangen? Combineer dan nu Ziggo met een mobiel abonnement van Vodafone.