[Ziggo Mobiel] Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 6 ... 13 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordyz
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-10 05:59
Vandaag de simkaart binnen gekregen (met de pakket post! :'))

Levering uiteraard goed, niet zoals bij andere providers. Ik kon het niet laten om even mijn simkaart om te ruilen om te kijken of hij al iets deed maar ik had gekozen voor de optie nummerbehoud dus kon alleen zien wat het bereik was en de naam Ziggo linksboven in beeld bij me iPhone. Wachten tot 3 december voordat ik het kan omzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:49
Jordyz schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 17:40:
Vandaag de simkaart binnen gekregen (met de pakket post! :'))
Dat is puur voor de track&trace (verzekering). Hij gaat gewoon door de brievenbus (vandaag ook het pakketje gekregen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordyz
jongetje schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 17:46:
[...]

Dat is puur voor de track&trace (verzekering). Hij gaat gewoon door de brievenbus (vandaag ook het pakketje gekregen).
Oh dacht al zoiets van huh.. Maar ik zag de pakketbezorger dus heb hem aangenomen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:23

JB

Cédric roelt!

Hoe kan het zo zijn dat wanneer ik de voicemail uitschakel de tijd van het overgaan zo kort is bij mijn vrouw (iPhone). Bij mijn pa (Android) gaat deze onbeperkt over (ook Ziggo mobiel maar al wel langer klant, nog met oude inlogsite ipv Mijn Ziggo)

Bij mijn pa gaat de telefoon eindeloos over maar bij mijn vrouw al na een paar keer de melding dat ze niet bereikbaar is.

Ik vind vooral info dat er niks in te stellen valt maar waarom zit er dan verschil in?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

Zojuist is mijn abonnement overgegaan naar de nieuwe SIM kaart. Was vrijwel direct actief, inclusief 4G.
Speedtest: 26,5/ 8,45 Mbps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:17
Hier ook. No problems.

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-10 10:31

icecreamfarmer

en het is

Ik heb een sim aangevraagd via mijn ouders en de sim ontvangen echter krijg ik het abbo niet gevonden bij het mijn ziggo portaal van mijn ouders.

Hoe log ik in op mijn eigen ziggo mobiel account? Ik heb er namelijk nooit een aangemaakt maar moet iets veranderen omdat betaling nu op acceptgiro staat wat extra moeite en geld kost.

Verder van Simyo nog geen enkele bevestiging van opzegging gehad.

[ Voor 9% gewijzigd door icecreamfarmer op 04-11-2015 09:47 ]

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
Je moet een account aanmaken op mobiel.ziggo.nl, dat gaat niet via mijn Ziggo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

jongetje schreef op woensdag 04 november 2015 @ 10:37:
Je moet een account aanmaken op mobiel.ziggo.nl, dat gaat niet via mijn Ziggo.
Hmm net gedaan maar nu staat er dat er geen data beschikbaar is. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-10 17:54
Duurt ongeveer 1 dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordyz
Ik heb ook een abonnement aangevraagd alleen als ik een account probeer aan te maken dan krijg ik dat er al een account is aangemaakt op mijn postcode en dat ik moet inloggen op mijn ziggo.

Komt dan in mijn ziggo het verbruik van de telefoon enzovoort te staan? Of is er iets niet goed en moet ik contact opnemen met de klantenservice?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
Je moet even wachten tot het abonnement actief is denk ik. Als dat al zo is kun je als het goed is een account aanmaken op de gewone ziggo site dus niet mobiel.ziggo.nl maar ziggo.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net ook de stap gezet van Ziggo mobiel 3G naar 4G dmv een nieuwe sim kaart. Er viel me wel een ding op...

Ik zette mijn Wifi uit en zag dat er nog steeds 3G in het hoekje stond, waar ik 4G had verwacht. Speedtest met 3G was ~2.5 MB/s down.

In iOS vond ik vervolgens de setting Mobile Data -> Voice & Data, welke op 3G stond. Andere opties waren 2G en LTE. Ik zet hem op LTE en krijg een waarschuwing dat mijn provider hiervoor niet gecertificeerd is. Ik duw de optie toch door en nu staat er LTE in de hoek, met een Speedtest van 5.4 MB/s down.

Het lijkt dus te werken maar ik vind het toch vreemd. Waarom de waarschuwing, en waarom hoor ik niemand anders over deze setting? De handleiding beschijft hem ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:48
Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 15:08:
Ik heb net ook de stap gezet van Ziggo mobiel 3G naar 4G dmv een nieuwe sim kaart. Er viel me wel een ding op...

Ik zette mijn Wifi uit en zag dat er nog steeds 3G is het hoekje stond, waar ik 4G had verwacht Speedtest met 3G was ~2.5 MB/s down.

In iOS vond ik vervolgens de setting Mobile Data -> Voice & Data, welke op 3G stond. Andere opties waren 2G en LTE. Ik zet hem op LTE en krijg een waarschuwing dat mijn provider hiervoor niet gecertificeerd is. Ik duw de optie toch door en nu staat er LTE in de hoek, met een Speedtest van 5.4 MB/s down.

Het lijkt dus te werken maar ik vind het toch vreemd. Waarom de waarschuwing, en waarom hoor ik niemand anders over deze setting? De handleiding beschijft hem ook niet.
Ik heb precies hetzelfde wat jij ook beschrijft. Geen enkele optie om 4G in te stellen en zie ook LTE staan en krijg dezelfde waarschuwing dan jij beschrijft. Bekende van mij gevraagd en onder "mobiele data" -> "Gesprekken en data" moet gewoon 4g staan.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/7weU8NM.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SafariFlow
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-10 13:16
Was het niet zo dat Apple 4G netwerken keurde? Na goedkeuring pushte ze de carrier settings of zoiets?

Waarschijnlijk krijg je om die reden die melding, zodra je LTE selecteert.

[ Voor 27% gewijzigd door SafariFlow op 06-11-2015 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En nog vreemder: bij het terug aanzetten van Wifi blijft LTE gewoon staan, alsof het de voorkeur boven wifi heeft. Dat kan ik uiteraard niet hebben, dus voor de zekerheid maar weer even teruggezet naar 3G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb overigens de vraag gepost bij Ziggo, ik laat het hier wel weten indien er een oplossing komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SafariFlow
Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 19:13:
En nog vreemder: bij het terug aanzetten van Wifi blijft LTE gewoon staan, alsof het de voorkeur boven wifi heeft. Dat kan ik uiteraard niet hebben, dus voor de zekerheid maar weer even teruggezet naar 3G.
Blijft LTE ook staan als je Wi-Fi assistent uit zet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
SafariFlow schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 19:39:
[...]

Blijft LTE ook staan als je Wi-Fi assistent uit zet?
Ja, blijft nog steeds aanstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:12
Uhm mensen 4G == LTE. dat boeit niet wat er staat, is precies hetzelfde ;)

PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SafariFlow
tcviper schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 20:16:
Dat weet men ook wel. Gaat ze denk ik meer om de melding die ze krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
tcviper schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 20:16:
Dat wist ik niet.. dacht altijd dat LTE de "trage" 4G was. 3.9G zeg maar. Waarom promoten ze met 4G, terwijl het dan eigenlijk LTE is? De melding is ook een beetje raar die we krijgen als je er op klikt.

[ Voor 19% gewijzigd door grote_oever op 06-11-2015 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
grote_oever schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 20:54:
[...]

Dat wist ik niet.. dacht altijd dat LTE de "trage" 4G was. 3.9G zeg maar. Waarom promoten ze met 4G, terwijl het dan eigenlijk LTE is? De melding is ook een beetje raar die we krijgen als je er op klikt.
Nee daar is niks trager aan, sterker nog soms kan LTE zelfs sneller zijn:
http://www.digitaltrends.com/mobile/4g-vs-lte/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SafariFlow
SafariFlow schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 20:21:
[...]

Dat weet men ook wel. Gaat ze denk ik meer om de melding die ze krijgen...
Daar zat ik dus naast :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet dat LTE 4G is, probleem is dat LTE zelfs met Wifi aan blijft staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Verwijderd schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 00:14:
Ik weet dat LTE 4G is, probleem is dat LTE zelfs met Wifi aan blijft staan.
Heb zelf ook een iPhone 6s en hij verbind gewoon met wifi hoor zodra er wifi is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordyz
Ik neem aan dat er toch ook gewoon op de plaats waar normaal 3G staat 4G komt te staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Jordyz schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 16:44:
Ik neem aan dat er toch ook gewoon op de plaats waar normaal 3G staat 4G komt te staan?
Daar ging de hele discussie nu net over, bij Ziggo (en iPhone) krijg je daar LTE in beeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
tcviper schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 16:54:
[...]
Daar ging de hele discussie nu net over, bij Ziggo krijg je daar LTE in beeld ;)
Dat hangt van je telefoon af. Een Huwei P8 of Motorola laten iig 4G zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SafariFlow
[...]

Daar ging de hele discussie nu net over, bij Ziggo (en iPhone) krijg je daar LTE in beeld ;)
Bij hun blijft LTE staan als Wi-Fi enabled is. Normaal gesproken verdwijnt dit, zodra je Wi-Fi aan zet. (Kan wellicht normaal zijn voor Ziggo 4G i.c.m. iPhone?)

Ze maken zich dus zorgen of data op dat moment ook via 4G loopt. De G, 3G, H(+), 4G/LTE indicatie in je display houdt in dat er een actieve PDP Context loopt (data sessie). Kan wel inkomen, waarom ze zich zorgen maken.

Maar goed. Dit is denk ik wel te testen in een IPhone? 4G en Wi-Fi aanzetten. Datateller resetten en even browsen ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordyz
[...]

Maar ik zit nu op het KPN netwerk en daar kan ik op mijn iPhone kiezen of dat ik 2G/3G/4G wil hebben. Maar LTE is dus het zelfde zoals ik het begrijp?

Ben niet echt een deskundige op dit gebied, ga volgende maand over naar Ziggo dus ben wel benieuwd namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben er inmiddels uit wat het probleem was: Wifi-assist. Deze feature staat sinds iOS9 aan. Wanneer je op een zwakke Wifi zit, zal Wifi assist automatisch overschakelen op het snellere 4G/LTE.

Best een gevaarlijke optie, omdat je zonder het te weten veel mobiele data kunt gebruiken als je niet goed oplet. De oplossing is simpelweg Wifi assist uitzetten, dan krijgt Wifi altijd de voorkeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
Verwijderd schreef op maandag 09 november 2015 @ 12:10:
Ik ben er inmiddels uit wat het probleem was: Wifi-assist. Deze feature staat sinds iOS9 aan. Wanneer je op een zwakke Wifi zit, zal Wifi assist automatisch overschakelen op het snellere 4G/LTE.

Best een gevaarlijke optie, omdat je zonder het te weten veel mobiele data kunt gebruiken als je niet goed oplet. De oplossing is simpelweg Wifi assist uitzetten, dan krijgt Wifi altijd de voorkeur.
Functie is in theorie wel handig, maar in praktijk loop ik regelmatig tegen een probleem oaan. Vooral bij wisselende verbinding wifi heb ik soms dat hij blijft switchen tussen wifi en (destijds) 3G en weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkullboyNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:36
ik ben aan het nadenken om Ziggo mobiel family te nemen. En dan met 5 personen er gebruik van te maken.

Persoon 1: gebruik nu ongeveer 1gb per maand € 21,-
Persoon 2: gebruik nu ongeveer 500mb per maand (is te weinig) € 11,- (is te weinig)
Persoon 3: gebruik nu ongeveer 500mb per maand € 11,-
Persoon 4: Geen internet € 6,75
Persoon 5: Geen internet € 4 ,-

Totaal is dat 53,75 dus dan betalen we bijna 10 euro meer dan bij ziggo en dan krijgen we ook nog veel meer.

Maar nu heb ik een paar vragen.
  • Kun je zien wat je vebruik is?
  • Zoja: [list]
  • Kun je dat ook per simkaart zien?
  • Kun je ook per simkaart een limit in stellen?
  • [/list]
  • Is er een maximale download snelhied?
  • En krijg je ook toegang tot de wifi spot's als je die zelf uit hebt staan in je modem?
Dit zijn vragen waar ik zelf geen antwoord op kon vinden. Hopelijk hebben jullie die wel voor mij

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
SkullboyNL schreef op maandag 09 november 2015 @ 13:53:
ik ben aan het nadenken om Ziggo mobiel family te nemen. En dan met 5 personen er gebruik van te maken.

Totaal is dat 53,75 dus dan betalen we bijna 10 euro meer dan bij ziggo en dan krijgen we ook nog veel meer.
Je berekening klopt niet. Ziggo familie kost 45 euro met 2 simkaarten. Elke extra simkaart kost 10 euro per maand dus ben je 75euro per maand kwijt. Dan is het net zo duur om iedereen een eigen "Ruim" bundel te geven. Dan zijn je onderstaande punten ook meteen geregeld want iedereen heeft gewoon zijn eigen bundel.

- Verbruik per sim kaart weet ik niet
- Welke limiet wil je instellen? Download limiet kun je ook op per telefoon doen.
- Je krijgt wel wifi sports, ook al staat dat uit op de modem

[ Voor 20% gewijzigd door jongetje op 09-11-2015 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SafariFlow
grote_oever schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 19:52:
[...]

Ja, blijft nog steeds aanstaan.
Raar dat het bij grote_oever bleeft staan. Waarschijnlijk mis gegaan met uitzetten ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkullboyNL
jongetje schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:14:
[...]

Je berekening klopt niet. Ziggo familie kost 45 euro met 2 simkaarten. Elke extra simkaart kost 10 euro per maand dus ben je 75euro per maand kwijt. Dan is het net zo duur om iedereen een eigen "Ruim" bundel te geven. Dan zijn je onderstaande punten ook meteen geregeld want iedereen heeft gewoon zijn eigen bundel.

- Verbruik per sim kaart weet ik niet
- Welke limiet wil je instellen? Download limiet kun je ook op per telefoon doen.
- Je krijgt wel wifi sports, ook al staat dat uit op de modem
Wat ik lees is dit

Met de Mobiel Familie bundel ontvang je standaard 2 simkaarten. Voor €10 per simkaart kun je nog 3 extra simkaarten bestellen. Je kunt dus met vijf personen één Mobiel Familie bundel delen.

Ik dacht dat ze bedoelen je betaald 1 maal 10 euro voor de simkaart.

Maar dat is dus per maand?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
Als je naar: https://www.ziggo.nl/mobiel/familie/ gaat dan staat dat er duidelijk als je gaat bestellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkullboyNL
jongetje schreef op maandag 09 november 2015 @ 16:58:
[...]

Als je naar: https://www.ziggo.nl/mobiel/familie/ gaat dan staat dat er duidelijk als je gaat bestellen...
Ja ik zie het. Dan kan het niet uit veel te duur.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordyz
Jammer dat je niet meerdere simkaarten kunt krijgen in plaats van €10 euro te betalen, dat is gewoon veel, kun je beter je ieder een eigen contract geven waarop je het gebruik precies kunt afstemmen.

Ziggo slaat hier wel een beetje de plank mis dat ze dat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
Enige voordeel is dat je onbeperkt kunt bellen. Voor de rest idd weinig voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
SafariFlow schreef op maandag 09 november 2015 @ 15:00:
[...]

Raar dat het bij grote_oever bleeft staan. Waarschijnlijk mis gegaan met uitzetten ;p
Haha, die had ik toen ook al uitstaan. We praten een beetje langs elkaar heen. Ik dacht dat er dan geen LTE kwam te staan, maar 4G. Dus ik had WIFI uitgezet en wie WIFI assistent en toen bleef LTE nog staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochtejans
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:30
Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 15:08:

Ik zette mijn Wifi uit en zag dat er nog steeds 3G in het hoekje stond, waar ik 4G had verwacht. Speedtest met 3G was ~2.5 MB/s down.

Moet je als bestaande klant hiervoor contact opnemen met Ziggo of krijgen alle bestaanden klanten automatisch een nieuwe simkaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
Als je nu over wilt moet je contact opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SafariFlow
grote_oever schreef op maandag 09 november 2015 @ 19:31:
[...]

Haha, die had ik toen ook al uitstaan. We praten een beetje langs elkaar heen. Ik dacht dat er dan geen LTE kwam te staan, maar 4G. Dus ik had WIFI uitgezet en wie WIFI assistent en toen bleef LTE nog staan.
haha, duidelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordyz
Als je gebruik wilt maken van 4G moet je contact opnemen met Ziggo, die sturen je dan een nieuwe simkaart toe geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochtejans
Vanmiddag even gebeld. Simkaart is onderweg en ingangsdatum is 16 november. Kreeg ook nog eens één maand gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:38
Mijn zusje heeft een Ziggo Mobiel Voldoende 4G abonnement, dus met 300MB, sinds 11 november in gebruik.

In Mijn Ziggo is te zien, 105MB gebruikt, echter, de telefoon (OnePlus X) laat zien dat er nog maar 16MB gebruikt is. Ik dacht dat Ziggo ook afrondt op kB's, in Mijn Ziggo staat bij details van het datagebruik ook veel regels dat er 5MB wordt gebruikt.

Iemand een idee hoe ik kan zien wat de boosdoener is, of is dit een fout aan de kant van Ziggo?
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CTtIEs8UYAAjGwY.jpg:large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12:41
"Mobiele gegevens" staat niet aan ; nu wordt het wifi gebruik getoond ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo__Boss
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-10 14:29
Fuwor schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 15:12:
Mijn zusje heeft een Ziggo Mobiel Voldoende 4G abonnement, dus met 300MB, sinds 11 november in gebruik.

In Mijn Ziggo is te zien, 105MB gebruikt, echter, de telefoon (OnePlus X) laat zien dat er nog maar 16MB gebruikt is. Ik dacht dat Ziggo ook afrondt op kB's, in Mijn Ziggo staat bij details van het datagebruik ook veel regels dat er 5MB wordt gebruikt.

Iemand een idee hoe ik kan zien wat de boosdoener is, of is dit een fout aan de kant van Ziggo?
[afbeelding]
Heeft dit niet te maken met het feit dat je op 11 november met je abonnement bent begonnen in plaats van op de eerste? En dus een bundel naar rato berekend krijg en je het dus eigenlijk zo moet zien dat je minder resterend hebt deze maand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuwor
  • Laatst online: 23:38
Hugo__Boss schreef op zondag 15 november 2015 @ 10:54:
[...]

Heeft dit niet te maken met het feit dat je op 11 november met je abonnement bent begonnen in plaats van op de eerste? En dus een bundel naar rato berekend krijg en je het dus eigenlijk zo moet zien dat je minder resterend hebt deze maand?
Je hebt helemaal gelijk! Even contact opgenomen met Ziggo en zij bevestigen dit. Had ik even niet aan gedacht. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• londemanmp
  • Laatst online: 12-10 16:58
-

[ Voor 106% gewijzigd door londemanmp op 17-11-2015 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:55
Jordyz schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 15:51:
Als je gebruik wilt maken van 4G moet je contact opnemen met Ziggo, die sturen je dan een nieuwe simkaart toe geloof ik.
Weet je zeker dat een nieuwe simkaart nodig is? Ik zit sinds eind mei bij Ziggo en ga op 1 december over naar 4G, maar er is me niks verteld over een nieuwe simkaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14:20
mad-dog schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 16:18:
[...]

Weet je zeker dat een nieuwe simkaart nodig is? Ik zit sinds eind mei bij Ziggo en ga op 1 december over naar 4G, maar er is me niks verteld over een nieuwe simkaart
Dat is alleen als je al sinds de beginperiode (of rond die tijd) klant bent geworden. Nieuwe klanten hebben al wel een juiste SIM.

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
Fanatix schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 16:19:
[...]

Dat is alleen als je al sinds de beginperiode (of rond die tijd) klant bent geworden. Nieuwe klanten hebben al wel een juiste SIM.
Ok, duidelijk thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09 11:20
Van de zomer is ziggo mobiel overgegaan naar een ander netwerk icm nieuwe simkaart.
Vorige maand heb ik een nieuwe aanbieder uitgezocht, en het was vrij lastig om mijn nummer mee te nemen.
Andere telco's zijn niet bekend dat ziggo nu 2 mobiele netwerken naast elkaar hebben draaien dus het porteerverzoek werd ingeschoten op het verkeerde (oude) netwerk.Waardoor nummerbehoud keer op keer werd afgekeurd.

Where ever you go, there you are

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
rikm schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 16:27:
Van de zomer is ziggo mobiel overgegaan naar een ander netwerk icm nieuwe simkaart.
Vorige maand heb ik een nieuwe aanbieder uitgezocht, en het was vrij lastig om mijn nummer mee te nemen.
Andere telco's zijn niet bekend dat ziggo nu 2 mobiele netwerken naast elkaar hebben draaien dus het porteerverzoek werd ingeschoten op het verkeerde (oude) netwerk.Waardoor nummerbehoud keer op keer werd afgekeurd.
Van de zomer? Ik heb m'n abonnement al in maart aangevraagd en ben 31 mei geporteerd, maar het was en is nog steeds Vodafone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordyz
Gebruikt iemand hier de familie bundel?

Jammer van de prijzen per simkaart erbij, kan me het namelijk niet voorstellen dat veel mensen er gebruik van maken als het 10 euro per simkaart erbij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-10 23:37
Weet iemand of er nog iets komt tussen Ruim 4G en Enorm 4G?

500 minuten + 2GB data voor 20 euro per maand zou voor mij ideaal zijn.

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:14

Sandyman538

SandstorM [148839]

Lisadr schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 12:55:
Weet iemand of er nog iets komt tussen Ruim 4G en Enorm 4G?

500 minuten + 2GB data voor 20 euro per maand zou voor mij ideaal zijn.
De enige die dat weet is ziggo, maar ik denk het niet. Door deze opzet zijn er meer mensen die net tekort hebben aan de 1500 MB en dus overstappen naar het duurste abonnement. Dat is interessanter dan dat er enkele mensen naar een nieuw abonnement van 20E over zouden stappen.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-10 23:37
Sandyman538 schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 14:36:
[...]

De enige die dat weet is ziggo, maar ik denk het niet. Door deze opzet zijn er meer mensen die net tekort hebben aan de 1500 MB en dus overstappen naar het duurste abonnement. Dat is interessanter dan dat er enkele mensen naar een nieuw abonnement van 20E over zouden stappen.
Er is ook een markt voor mensen (zoals mij) die genoeg hebben aan 1GB a 2GB data en meer dan 300 min bellen. Verschil tussen 15 en 30 euro per maand is te groot.

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Laatst online: 17:14

Sandyman538

SandstorM [148839]

Lisadr schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 14:50:
[...]

Er is ook een markt voor mensen (zoals mij) die genoeg hebben aan 1GB a 2GB data en meer dan 300 min bellen. Verschil tussen 15 en 30 euro per maand is te groot.
Ik vind het wel meevallen. En aangezien ziggo deze prijsvoering al heeft sinds de introductie van de mobiele abonnementen, denk ik niet dat ze dit aan gaan passen. Zoals gezegd, het is voor ziggo interessanter. En de verschillende abonnementen bewijzen nu hun waarde, want jij wilt graag iets meer verbruiken dan het middelste abonnement en dan kom je bij het duurste abonnement uit.

Het is gewoon interessanter om 2 klanten te hebben die overstappen van het 15 naar 30 euro abonnement (30 euro meer omzet), dan dat er 5 klanten overstappen van een 15 naar (een onbestaand) 20 euro abonnement, want dat levert maar 25 euro extra omzet op.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordyz
Je kunt het ook nooit helemaal precies afstemmen.

Ik heb nu 300 belminten (terwijl ik thuis en via Ziggo Bapp onbeperkt kan bellen). Te veel minuten voor mij. Maar met 75 minuten heb ik precies genoeg maar is de internet bundel te klein. Zo zal het wel bij iedereen wat zijn dus zoiets kan je nooit voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:11

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Ik zit te klooien om die ziggo mobiel app werkend te krijgen.
Nu heb ik al een nieuw mijn ziggo account aangemaakt, met het klantnummer dat ik bij de bestelling van ziggo mobiel gekregen heb.

Inloggen op de pc met dat nieuwe account gaat prima, echter alle velden blijven leeg en overal krijg ik de melding 'Er is geen data beschikbaar'

De app werkt ook niet, kan niet eens inloggen

Komt dit bekend voor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordyz
Speedy_Gonzalez schreef op maandag 30 november 2015 @ 21:17:
Nu heb ik al een nieuw mijn ziggo account aangemaakt, met het klantnummer dat ik bij de bestelling van ziggo mobiel gekregen heb.

Inloggen op de pc met dat nieuwe account gaat prima, echter alle velden blijven leeg en overal krijg ik de melding 'Er is geen data beschikbaar'

Komt dit bekend voor ?
Dit heb ik ook, dat is best wel slecht inderdaad.
Ik kom de app ook niet in en kan alleen maar op de computer inloggen.

Ziggo maakt een keer een app en vervolgens kijken ze er helaas niet meer naar. Ze zouden een voorbeeld moeten nemen aan Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Speedy_Gonzalez schreef op maandag 30 november 2015 @ 21:17:

Komt dit bekend voor ?
Yep heb ik ook.
Mijn nummer wordt vandaag overgezet maar mijn gegevens zijn nog steeds onvindbaar op de website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10-10 00:00

MeltedForest

Lenny-t

Dus vanaf vandaag zou 4G actief moeten zijn voor alle abonnementen? Ik heb namelijk geen 4G hier in de stad (en volgens de dekkingskaart is dat er wel). Zal eens bellen misschien heb ik een nieuwe SIM nodig, heb Ziggo Mobiel sinds 1-11-2013.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
4G werkt alleen met een nieuw abonnement (en bijbehorende SIMKaart). De backend is namelijk anders (technisch verhaal met Telena enzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Maar bij het nieuwsbericht was bevestigd dat iedereen automatisch omgezet zou worden...

Zie bijvoorbeeld hier: stin00 in 'nieuws: Ziggo kondigt sim-only-abonnementen met 4g aan'
Vanuit Ziggo heb ik de bevestiging gekregen dat je per 1 december 2015 automatisch wordt overgezet naar het nieuwe 4G abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-10 09:13
icecreamfarmer schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 09:23:
[...]

Yep heb ik ook.
Mijn nummer wordt vandaag overgezet maar mijn gegevens zijn nog steeds onvindbaar op de website.
Ook hetzelfde probleem. Je moet ook goed kijken welke klantnummer ze gebruikt hebben voor je mobiel bestelling, dat zou wel eens een ander klant nummer zijn dan je huidige internet / tv klantnummer. Dit klantnummer kun je onderaan de bestelbevestigingsmail zien.

Bij mij was dit hetzelfde nummer als mijn huidige ziggo nummer, mocht dit niet zo zijn moet je opnieuw registreren met het nieuwe klantnummer.

Maar goed, ik zie dus ook helemaal geen mobiele gegevens. :|

EDIT: Net even de klantenservice gesproken, zij geven aan dat het ongeveer 48 uur kan duren voordat je je mobiele gegevens in kan zien vanaf ingangsdatum abonnement.

[ Voor 10% gewijzigd door wes- op 01-12-2015 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
MeltedForest schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 13:43:
Maar bij het nieuwsbericht was bevestigd dat iedereen automatisch omgezet zou worden...

Zie bijvoorbeeld hier: stin00 in 'nieuws: Ziggo kondigt sim-only-abonnementen met 4g aan'

[...]
Dat is staat niet in het persbericht en heeft Ziggo nooit bevestigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

wes- schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 13:56:
[...]

Ook hetzelfde probleem. Je moet ook goed kijken welke klantnummer ze gebruikt hebben voor je mobiel bestelling, dat zou wel eens een ander klant nummer zijn dan je huidige internet / tv klantnummer. Dit klantnummer kun je onderaan de bestelbevestigingsmail zien.

Bij mij was dit hetzelfde nummer als mijn huidige ziggo nummer, mocht dit niet zo zijn moet je opnieuw registreren met het nieuwe klantnummer.

Maar goed, ik zie dus ook helemaal geen mobiele gegevens. :|

EDIT: Net even de klantenservice gesproken, zij geven aan dat het ongeveer 48 uur kan duren voordat je je mobiele gegevens in kan zien vanaf ingangsdatum abonnement.
Apart normaal kun je dat eerder
eerder zien in mijn bevestiging stond trouwens dat ik via acceptgiro betaal dat wilde ik juist veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
De gegevens inkijken via app of website kan een paar dagen duren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:11

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Inderdaad, nadat je een nieuwe mijn ziggo account aangemaakt hebt mbv je nieuwe klantnummer, duurt het een dag voordat je iets kan zien.

Ook de gsm app werkt dan goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
Ik kan nu alles zien. Het enige wat mij een beetje zorgen baart is mijn signaal sterkte. Deze is 1 streepje thuis. iOS geeft ook het volgende aan als ik LTE aanzet:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/1227785/IMG_2487.PNG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordyz
Dat is de 4G variant van Ziggo van het Vodafone netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
wes- schreef op woensdag 02 december 2015 @ 11:01:
Ik kan nu alles zien. Het enige wat mij een beetje zorgen baart is mijn signaal sterkte. Deze is 1 streepje thuis. iOS geeft ook het volgende aan als ik LTE aanzet:
Apart die melding heb ik nooit gehad op iOS, ook niet bij opnieuw aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Laatst online: 14-10 22:23

Swerfer

Hmm...

[afbeelding]
US telefoon? Of US regio? Providers in de US zijn zeer gesloten en elke telefoon moet gecertificeerd worden voordat het wordt toegelaten op het netwerk en omgekeerd. Kijk naar de Lumia 950(XL) die Verizon niet ondersteunt omdat Microsoft de verkoop in eerste instantie alleen aan AT&T heeft gegund (al geven ze elkaar de schuld)...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
Sinds de nieuwe 4G simkaart heb ik regelmatig geen mobiel dataverkeer (LTE/3G of GPRS) op mijn iphone 6. Even in vliegtuigmode zetten en weer uitzetten lost vaak het probleem op. Hebben meer mensen hier last van? Bereik is in de meeste gevallen volledig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
tcviper schreef op woensdag 02 december 2015 @ 20:12:
[...]

Apart die melding heb ik nooit gehad op iOS, ook niet bij opnieuw aanzetten.
Probeer eens bij mobiel netwerk terug te schakelen naar 3G of 2G, eventjes wachten en dan terug naar LTE, dan krijg ik in ieder geval deze melding.
Swerfer schreef op woensdag 02 december 2015 @ 20:24:
[...]

US telefoon? Of US regio? Providers in de US zijn zeer gesloten en elke telefoon moet gecertificeerd worden voordat het wordt toegelaten op het netwerk en omgekeerd. Kijk naar de Lumia 950(XL) die Verizon niet ondersteunt omdat Microsoft de verkoop in eerste instantie alleen aan AT&T heeft gegund (al geven ze elkaar de schuld)...
Duitse iPhone 6s met iOS 9.2 beta.
Sinds de iPhone 5 test Apple zelf het LTE netwerk kennelijk. Het zou dus kunnen dat Apple nog geen goedkeuring heeft gegeven aangezien Ziggo 4G nog redelijk nieuw is.

[ Voor 53% gewijzigd door wes- op 02-12-2015 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monkel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:08
M'n vriendin en ik waren allebei toe aan een nieuw abonnement, dus afgelopen donderdagavond enthousiast 2 nieuwe abo's besteld. Kijk ik de volgende dag in m'n bestelling; geannuleerd :?
Ik bellen; blijkt dat er een bug in de systemen bij ziggo zit, waardoor er niet 2 bestellingen tegelijk geplaatst kunnen worden. Half uur aan de lijn gehangen en uiteindelijk konden ze mijn order opnieuw plaatsen. Kreeg gister een track & trace van de sim van m'n vriendin. Van mijn order heb ik nog steeds geen mails voorbij zien komen ...

Tip voor als je 2 sims wilt bestellen; eerst 1, wachten tot die is afgerond en dan de volgende

(snap trouwens niet dat als dit een known bug is, ze dit niet ergens kunnen melden op de site)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:23

JB

Cédric roelt!

JB schreef op zondag 01 november 2015 @ 09:11:
Hoe kan het zo zijn dat wanneer ik de voicemail uitschakel de tijd van het overgaan zo kort is bij mijn vrouw (iPhone). Bij mijn pa (Android) gaat deze onbeperkt over (ook Ziggo mobiel maar al wel langer klant, nog met oude inlogsite ipv Mijn Ziggo)

Bij mijn pa gaat de telefoon eindeloos over maar bij mijn vrouw al na een paar keer de melding dat ze niet bereikbaar is.

Ik vind vooral info dat er niks in te stellen valt maar waarom zit er dan verschil in?
Niemand?

Kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die dit heeft?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razenko
  • Registratie: Januari 2013
JB schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 16:30:
[...]

Niemand?

Kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die dit heeft?
Is een fout in de Voicemail, even naar klantenservice bellen zodat ze het voor je kunnen resetten

PSN: Europhea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

[afbeelding]
Ik heb de melding ook. Hopelijk is het nieuwigheid. Zo niet dan neem ik contact op met de helpdesk van Ziggo.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordyz
Slasher schreef op zondag 06 december 2015 @ 16:42:
[...]

Ik heb de melding ook. Hopelijk is het nieuwigheid. Zo niet dan neem ik contact op met de helpdesk van Ziggo.
Houd ons dan op de hoogte want ik heb ook die melding..
4g werkt trouwens bij mij wel goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turbojonny
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-10 21:03
jongetje schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 14:04:
[...]

Dat is staat niet in het persbericht en heeft Ziggo nooit bevestigd.
Net gebeld met de klantenservice: ik wilde nieuwe abonnementsvorm en had nog een pre-UPC ziggo abonnement. Ik krijg nieuwe simkaart toegestuurd en ongeveer na een week dat je gebeld hebt gaat nieuwe abonnement in. Schijnbaar kunnen ze je niet overzetten naar 4G met een oude simkaart, aldus meneer van de klantenservice (op 1200).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan63
  • Laatst online: 08-05 20:42
De abonnementen zien er aardig uit.
Met name het bellen vanuit je bundel in het buitenland spreekt me wel aan.
Helaas is data door Europa nog steeds een ondergeschoven kindje.
Wat me daarin wel tegenstaat is het feit dat er een data verbruik is zelfs als je telefoon geen data verbinding heeft, althans dat lees ik in het forum van Ziggo (https://community.ziggo.n...aarbaar-dataverbruik-6293)
Hier lees ik dat Ziggo geen antwoord heeft over dit rare verbruik.
Dat staat me dan weer een beetje tegen.
Stel dat je nu in het buitenland bent en je hebt ineens een aardig data gebruik zonder dat je data aanstaat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordyz
johan63 schreef op maandag 07 december 2015 @ 22:46:
De abonnementen zien er aardig uit.
Met name het bellen vanuit je bundel in het buitenland spreekt me wel aan.
Helaas is data door Europa nog steeds een ondergeschoven kindje.
Wat me daarin wel tegenstaat is het feit dat er een data verbruik is zelfs als je telefoon geen data verbinding heeft, althans dat lees ik in het forum van Ziggo (https://community.ziggo.n...aarbaar-dataverbruik-6293)
Hier lees ik dat Ziggo geen antwoord heeft over dit rare verbruik.
Dat staat me dan weer een beetje tegen.
Stel dat je nu in het buitenland bent en je hebt ineens een aardig data gebruik zonder dat je data aanstaat ?
Als het goed zou dat niet moeten, want dan zou iedereen die naar het buitenland toegaat met hoge kosten zitten. Ik zelf zit nu bij Ziggo en moet zeggen, ben niet ontevreden. Ik kwam van het KPN netwerk af en ja dan merk je toch dat in gebouwen het vaak wat minder is (geen 4G maar dan wel vaak 3G.

Ik zou het gewoon proberen, vooral voor bellen in het buitenland ben ik overgegaan. Vond ik zelf een erg goede ontwikkeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Plus je kan maandelijks opzeggen. Dus bevalt het niet? Dan stap je zo weer over naar wat anders. Ik heb gister gebeld om mijn oude Heeel Veeel (oid) abonnement om te zeggen naar 4G ruim. Morgen komt als het goed is de nieuwe SIM kaart binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan63
  • Laatst online: 08-05 20:42
Jordyz schreef op maandag 07 december 2015 @ 22:59:
[...]

Als het goed zou dat niet moeten, want dan zou iedereen die naar het buitenland toegaat met hoge kosten zitten.
Heb jij last van spook data ?
Wat ik lees is dat er minimaal 50mb per nacht wordt verbruikt zonder data verbinding.
En dat zijn toch vrij recente berichten op dat forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordyz
johan63 schreef op woensdag 09 december 2015 @ 22:02:
[...]

Wat ik lees is dat er minimaal 50mb per nacht wordt verbruikt zonder data verbinding.
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik zelf echt heel weinig mijn verbruik in de gaten houd.
Heb hier geen app op mijn telefoon zitten om het verbruik in de gaten te houden van Ziggo.

Als ik kijk naar mijn recente verbruik heb ik deze maand 462mb data verstookt van de 1500mb (is het toch?).
Bellen heb ik 14 minuten opgebeld.

Ik zat eerst bij Simyo met 1000mb en daar kon ik het wel mee redden. Ik weet niet hoe het nu zit, dat zal moeten blijken uit de eerste maand. Moet ik wel zeggen dat ik deze maand ben gestart op 1300mb (200 was al verbruikt) omdat ik pas deze maand bij Ziggo zit wat naar rato wordt berekend.

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-10 18:41

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

johan63 schreef op woensdag 09 december 2015 @ 22:02:
[...]

De rapportage van Ziggo klopt niet. Hij 'logt' idd spookdata, maar telt het niet bij je daadwerkelijke verbruik op.

Ziggo:
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/qvWCVKCS3DhpweJUUQ8gHsJl/full.png

Telefoon:
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/jFEoLMcvLz5xcku1yjhzRsNM/full.png

Die van Ziggo is wel iets hoger, maar imho niet noemenswaardig.

Zal screenshot van de log besparen, maar bij optellen van alle entries (incl de foute) zou ik een totaal verbruik hebben van ~950MB.
Lijkt mij ergens een fout in de weergave/rapportage. Die foute entries komen bij mij alleen erin op momenten dat ik geen data verbruik. Bij uitzetten telefoon of gebruik cellular data, komen er ook geen foute entries.

• lochtejans
Klopt, is bij mij ook het geval. De logs geven een veel groter verbruik aan dan de rapportage van Ziggo.

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17:11
Zijn er hier meer mensen die na het updaten naar android 6.0.1 geen 4g meer hebben?

• Slasher
  • Niet online

Slasher

exi22 schreef op donderdag 10 december 2015 @ 17:42:
Zijn er hier meer mensen die na het updaten naar android 6.0.1 geen 4g meer hebben?
Ik had vandaag last van uitvallend mobiele data en later werkte alleen 3G na handmatige APN instellingen, nu wel weer 4G

• SafariFlow
Slasher schreef op donderdag 10 december 2015 @ 19:00:
[...]

Ik had vandaag last van uitvallend mobiele data en later werkte alleen 3G na handmatige APN instellingen, nu wel weer 4G
Ziggo had een landelijke 4G outage.

• Slasher
  • Niet online

Slasher

SafariFlow schreef op donderdag 10 december 2015 @ 19:42:
[...]

Ziggo had een landelijke 4G outage.
Aha, dat kon ik niet terugvinden op de ziggo site, heb jij een bron oid?

• SafariFlow
Slasher schreef op donderdag 10 december 2015 @ 20:16:
[...]

Aha, dat kon ik niet terugvinden op de ziggo site, heb jij een bron oid?
Nope, geen bron ;)

• Jordyz
Slasher schreef op donderdag 10 december 2015 @ 19:00:
[...]

Ja ik kreeg zelfs opnieuw een smsje van Ziggo opnieuw het dataprofiel instellen en telkens geen service.
Maar nu werkt het inmiddels weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-10 22:09
Ik stap over van Simyo naar Ziggo mobiel. Heb begrepen dat Simyo niks laat weten over het nummerbehoud gedeelte, maar is er wel wat te zien op mijn ziggo? Heb net ingelogd, maar krijg niks te zien. Ik neem aan dat ik moet inloggen met mijn huidige gegevens van mijn ziggo? Waar staat het overigens in mijn ziggo?
Pagina: 1 ... 6 ... 13 Laatste