[Ziggo Mobiel] Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 3 ... 13 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomis
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:11
Sandyman538 schreef op woensdag 23 april 2014 @ 20:18:
[...]

Of je accepteert dat je niet aan de voorwaarden voldoet en gaat een fijne avond vieren.
Dat zou ik prima kunnen, ware het niet dat iedereen die op dit topic reageerd al wel de aansluitkosten terug heeft gekregen. Dit zit mij dan dermate dwars, dat ik al op zoek ben gegaan naar een alternatief voor ziggo.

Je kunt maar een rare kronkel in je hoofd hebben :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06:54
lol... beetje erg drastisch als je het mij vraagt, maar goed.

PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomis
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:11
Laatste reactie vanuit ziggo. Ik geef het op:

Bedankt voor uw reactie van 23 april 2014 op onze website. Hierin geeft u aan graag een vergoeding te willen voor de aansluitkosten van uw mobiele abonnementen.

De actie, waar bij geen aansluitkosten werden berekend, liep enkel voor bestellingen die geplaatst zijn in de maanden januari en maart. Uw abonnementen zijn besteld in februari, in deze maand liep er geen actie. U geeft aan dat Ziggo aan sommige klanten de aansluitkosten uit coulance wel zou vergoeden. Dit gebeurd onder hoge uitzondering en alleen in specifieke gevallen waarbij Ziggo in gebreke is geweest. Conform de algemene voorwaarden van Ziggo Mobiel kan ik de aansluitkosten niet voor u vergoeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Ik zit te twijfelen of ik naar Ziggo moet overstappen, omdat het 'alles in een' pakket dan helemaal compleet is. Ik zit met de vraag hoe Ziggo omgaat met de klant wanneer het datalimiet is verstreken. Zoals iedereen weet is het datalimiet bij Ziggo 1 tot 2 GB, met een snelheid van (dacht ik) 14,4Mbps per seconden. Omdat Ziggo gebruikmaakt van het Vodafone netwerk, vraag ik mij het volgende af: Vodafone biedt sinds 7 april de mogelijkheid tot het automatisch verlagen van de snelheid naar 64 kb per seconden, zodat je (gratis) onbeperkt kunt internetten. Nu vraag ik mij af of Ziggo zo'n soortgelijke optie heeft.

Zou iemand dit eens willen uitproberen? https://www.vodafone.nl/s...ox/beperkt-internet.shtml

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iApp schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 15:45:
Ik zit te twijfelen of ik naar Ziggo moet overstappen, omdat het 'alles in een' pakket dan helemaal compleet is. Ik zit met de vraag hoe Ziggo omgaat met de klant wanneer het datalimiet is verstreken. Zoals iedereen weet is het datalimiet bij Ziggo 1 tot 2 GB, met een snelheid van (dacht ik) 14,4Mbps per seconden. Omdat Ziggo gebruikmaakt van het Vodafone netwerk, vraag ik mij het volgende af: Vodafone biedt sinds 7 april de mogelijkheid tot het automatisch verlagen van de snelheid naar 64 kb per seconden, zodat je (gratis) onbeperkt kunt internetten. Nu vraag ik mij af of Ziggo zo'n soortgelijke optie heeft.

Zou iemand dit eens willen uitproberen? https://www.vodafone.nl/s...ox/beperkt-internet.shtml
Nope, dat gaat niet op bij Ziggo. Ze gebruiken het Vodafone netwerk alleen als 'draaggolf', maar voor de rest hebben ze hun eigen voorwaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Het zit er wel in dat Ziggo dit een keer overneemt. Geen enkele provider werkt niet meer zo, voor zover ik weet. Ik heb genoeg aan 1GB. Maar het geeft wat meer vrijheid.

Ze begeven zich met een premiumaanbod op de onderkant van de markt. Maar ook 4G zal dit jaar ongetwijfeld aangeboden worden, gezien de huidige marktbeweging.

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20:44
THE_BASE schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 20:16:
Het zit er wel in dat Ziggo dit een keer overneemt. Geen enkele provider werkt niet meer zo, voor zover ik weet. Ik heb genoeg aan 1GB. Maar het geeft wat meer vrijheid.

Ze begeven zich met een premiumaanbod op de onderkant van de markt. Maar ook 4G zal dit jaar ongetwijfeld aangeboden worden, gezien de huidige marktbeweging.
Simyo werkt ook nog zo. Denk dat 4G pas volgend jaar komt, gezien de dekking van Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07:03
Weten jullie of het mogelijk is om de kosten voor Ziggo Mobiel van een andere rekening af te laten schrijven dan Ziggo Internet? Of komt het terecht op dezelfde factuur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pelt schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 12:29:
Weten jullie of het mogelijk is om de kosten voor Ziggo Mobiel van een andere rekening af te laten schrijven dan Ziggo Internet? Of komt het terecht op dezelfde factuur?
Ja, dat kan.

Uit e-mail van Ziggo:
Wist u dat...
U bij Ziggo tot wel vijf simkaarten per klantnummer kunt bestellen. Ook kunt u die extra simkaart(en) op een andere naam en adres laten zetten. Bijvoorbeeld een simkaart voor uw uitwonende zoon of dochter. Hij/zij krijgt dan een rekening op eigen naam en adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Je moet zelfs een bankrekening aangeven (en een cent vanaf betalen met ideal) als je je registreert,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-08 20:39
De laatste week lijk ik erg veel problemen met SMS te hebben. Ik lijk verschillende SMS berichten gemist te hebben of deze komen pas dagen later aan. Ook heb ik gisteren een SMS donatie gedaan maar dit is niet bevestigd noch afgeschreven als kosten buiten de bundel.

Bij Ziggo kunnen ze niks vreemds vinden. De SMS centrale staat goed ingesteld. Bizar.

[ Voor 5% gewijzigd door DaFrenk op 26-05-2014 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRoSTy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-05 09:25

FRoSTy

Jobbegea tot mie dea!

Sinds paar dagen Ziggo Mobiel, reed gisteren over a32 van heerenveen naar zwolle. Probeerde telefoongesprek te hebben, maar viel bij Wolvega/Steenwijk weg en vervolgens ook bij Meppel en daarna was ik ook niet meer te verstaan.

Ik had hiervoor een Vodafone business abonnement en had op hetzelfde traject soms dat de verbinding soms wegviel bij Wolvega/Steenwijk.

Ik hoop dat het door het slechte weer kwam, anders maar weer op zoek naar een ander abbonement

www.onbereikbaar.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:51
Ik zat zelf aan het abbo van €15,- te denken, Vodafone kan mij een zelfde geprijsd abonnement met de helft van de data aanbieden dus daar ga ik weg. Moet ik nog ergens anders kijken of is dit gewoon de beste deal op dit moment als je wel wat belminuten wil en aan 1GB data voldoende hebt?

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-09 09:26
Ron!n schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 11:17:
Ik zat zelf aan het abbo van €15,- te denken, Vodafone kan mij een zelfde geprijsd abonnement met de helft van de data aanbieden dus daar ga ik weg. Moet ik nog ergens anders kijken of is dit gewoon de beste deal op dit moment als je wel wat belminuten wil en aan 1GB data voldoende hebt?
Volgens mij wel de goedkoopste inderdaad op basis van 1 GB.
Ik zit ook met volle tevredenheid bij ziggo nu. En ik kom ook van vodafone af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Nu online
Voordeel bij Ziggo is dat je per seconde betaald. Bij de meeste providers worden de belminuten naar boven afgerond op hele minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-07 21:40
FRoSTy schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 08:56:
Sinds paar dagen Ziggo Mobiel, reed gisteren over a32 van heerenveen naar zwolle. Probeerde telefoongesprek te hebben, maar viel bij Wolvega/Steenwijk weg en vervolgens ook bij Meppel en daarna was ik ook niet meer te verstaan.

Ik had hiervoor een Vodafone business abonnement en had op hetzelfde traject soms dat de verbinding soms wegviel bij Wolvega/Steenwijk.

Ik hoop dat het door het slechte weer kwam, anders maar weer op zoek naar een ander abbonement
Is hetzelfde netwerk dus echt verschil valt niet te verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRoSTy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-05 09:25

FRoSTy

Jobbegea tot mie dea!

jobr schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 20:07:
[...]

Is hetzelfde netwerk dus echt verschil valt niet te verwachten.
Dat heb ik dus ook begrepen, maar er zit dus wel degelijk verschil in ontvangst. Ook op andere plekken, soms ook helemaal geen data verbinding..

www.onbereikbaar.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Ik heb exact hetzelfde bereik als met Vodafone, ben het inmiddels nu 2 maanden aant testen en heb meestal 2 toestellen op zak eentje met VF en eentje met ziggo mobiel, so far zie ik geen verschil. Kan misschien per regio wel weer anders zijn dan i guess.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
Ik heb echt een superraar probleem met Ziggo Mobiel. Namelijk dat ik niet bereikbaar (en kan niet bellen, smsen en sms ontvangen) ben wanneer ik de dataverbinding op mijn telefoon uitzet (of bijv. op WiFi zit). Dit heb ik getest met meerdere telefoons. Bij smartphones kan het reproduceren (het ligt dus niet aan mijn telefoon). Als ik gewoon een dumbfoon gebruik kan ik wel bellen etc.

Het probleem ligt nu bij de tweede/derdelijn bij Ziggo, maar ik vraag me af of ze dit op kunnen lossen. Ik zelf hoop dat een nieuwe Simkaart wellicht de oplossing is.

Overigens wel 50% korting gekregen op deze maand. Dat vind ik dan wel weer netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

Brief gekregen van ziggo met nieuwe abonnementen. Het lijkt erop dat ze van de 'heel veel' abonnementen af willen. Als je die hebt (30E per maand, voor klanten ziggo 15E er maand) kun je hem wel houden. Als je overstapt kun je niet meer terug naar dit abonnement.

Nieuwe abonnementen:
Ziggo veel (17,50E per maand, voor klanten ziggo 7,50E per maand (200MB data en 75 sms/min)).
Ziggo heeeel veel (35E per maand, voor klanten ziggo 25E er maand (1000MB data en onbeperkt sms/min)).

Je hebt nu niet echt meer een tussen abonnement. Of het is echt voor de lichte gebruiker, of de heavy user (al valt het qua MB's wel tegen voor 35E). Daar had wel wat meer in mogen zitten. Voor 33E heb je bij vodafone nu ook sim only met 2000MB en onbeperkt bellen/sms'en. Dat is dan al interessanter (tenzij je natuurlijk al ziggo klant bent).

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-09 15:02
Ik heb die brief (nog) niet gehad, maar ik zie wel op de Ziggo website die 'heel veel' er gewoon nog tussen staan: 15/maand (of 25/maand voor klanten die geen internet afnemen). Dat ziet er niet uit alsof ze er vanaf willen.

* vanaalten gaat vandaag over op 'heel veel'...:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

vanaalten schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 08:00:
Ik heb die brief (nog) niet gehad, maar ik zie wel op de Ziggo website die 'heel veel' er gewoon nog tussen staan: 15/maand (of 25/maand voor klanten die geen internet afnemen). Dat ziet er niet uit alsof ze er vanaf willen.

* vanaalten gaat vandaag over op 'heel veel'...:)
Omdat het letterlijk in de brief staat en ik citeer:"Belangrijk om te weten: u kunt niet meer terug naar uw huidige E 30 abonnement wanneer u heeft gekozen voor 1 van de nieuwe abonnementen".

Daarom heb ik het idee dat ze er vanaf willen. We wachten het rustig af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-09 15:02
Maar wat ik nog niet snap: WAT is dat 30-euro abonnement voor iets?!?

Oh wacht, het begint iets duidelijker te worden:
Bij introductie hadden ze twee abonnementen:
'Heel veel": 15 euro voor klanten die ook Ziggo internet afnamen, 25 voor andere klanten;
'Héééél veel": 30 euro voor klanten die ook Ziggo internet afnamen, 40 voor andere klanten;

Nu hebben ze drie vormen:
'veel": 7,50 euro voor klanten die ook Ziggo internet afnamen, 17,50 voor andere klanten;
'Heel veel": 15 euro voor klanten die ook Ziggo internet afnamen, 25 voor andere klanten;
'Héééél veel": 25 euro voor klanten die ook Ziggo internet afnamen, 35 voor andere klanten;

Nou heb ik die brief nog niet gelezen, maar zoals ik dit zie willen ze dus van de oude "Héééél veel" abonnementen af - misschien vanwege die 2GB databundel. Vooralsnog zie ik hier nog geen verschil voor "heel veel".

[ Voor 6% gewijzigd door vanaalten op 20-06-2014 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-08 20:39
pelt schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 16:27:
Ik heb echt een superraar probleem met Ziggo Mobiel. Namelijk dat ik niet bereikbaar (en kan niet bellen, smsen en sms ontvangen) ben wanneer ik de dataverbinding op mijn telefoon uitzet (of bijv. op WiFi zit). Dit heb ik getest met meerdere telefoons. Bij smartphones kan het reproduceren (het ligt dus niet aan mijn telefoon). Als ik gewoon een dumbfoon gebruik kan ik wel bellen etc.

Het probleem ligt nu bij de tweede/derdelijn bij Ziggo, maar ik vraag me af of ze dit op kunnen lossen. Ik zelf hoop dat een nieuwe Simkaart wellicht de oplossing is.

Overigens wel 50% korting gekregen op deze maand. Dat vind ik dan wel weer netjes.
Hmm, ik meende laatst ook SMS problemen te hebben gehad. Ik kreeg soms SMSjes niet of heel laat. Intussen lijkt het weer goed te werken. Maar vertrouwen doe ik het niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo__Boss
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16-09 22:41
Goede deal volgens mij toch? Bestaat er een ander abonnement voor 25 euro met onbeperkt bellen + sms en 1 GB data? Robinmobile op zich met onbeperkt data, alleen dan heb je dacht ik 0,8 Mb als snelheid bij het abonnement van 3 tientjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

Hugo__Boss schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 11:14:
Goede deal volgens mij toch? Bestaat er een ander abonnement voor 25 euro met onbeperkt bellen + sms en 1 GB data? Robinmobile op zich met onbeperkt data, alleen dan heb je dacht ik 0,8 Mb als snelheid bij het abonnement van 3 tientjes.
Het is natuurlijk een abonnement van 35 euro waarbij je korting krijgt als je al andere abonnementen bij ziggo hebt. Zoals gezegd, voor 33 euro heb je bij vodafone 2GB en onbeperkt bellen/sms'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Insidersinformation:

Ziggo komt morgen met een persbericht naar buiten. De sim only abonnementen zijn vanaf dan ook verkrijgbaar bij Phone House middels een exclusief partnerschap.

Om dit te vieren kunnen klanten die een van de drie abonnementen afsluiten een speciale korting krijgen op een viertal toestellen waaronder de Xperia Z1 en Galaxy S5. Kortingen kunnen oplopen tot 80 euro per smartphone. Deze actie geldt alleen in de maand juli via Ziggo.nl en Phone House.

Morgen meer middels een persbericht!

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Ben benieuwd wat de kosten voor de abonnementen worden. Voor een luttele €15,- euro per maand + 400 euro voor een S5 ben ik overgestapt!

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
De abonnementen blijven gewoon sim-only zoals ze nu zijn: drie stuks. Je krijgt slechts een leuke korting op simlockvrije smartphones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik overweeg ook over te stappen naar Ziggo Mobiel. Nu heb ik een abo van Ben en ik wil dat nummer behouden. Weet iemand ook hoe lang het ongeveer gaat duren als ik nu bestel totdat mijn nummer is overgezet? (Ben abo is per maand opzegbaar).

Over een maandje ga ik nl. op vakantie en het zou onpraktisch zijn als de nummerportering juist dan plaats gaat vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

Palomar schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 20:48:
Ik overweeg ook over te stappen naar Ziggo Mobiel. Nu heb ik een abo van Ben en ik wil dat nummer behouden. Weet iemand ook hoe lang het ongeveer gaat duren als ik nu bestel totdat mijn nummer is overgezet? (Ben abo is per maand opzegbaar).

Over een maandje ga ik nl. op vakantie en het zou onpraktisch zijn als de nummerportering juist dan plaats gaat vinden...
Je kunt gewoon aangeven per wanneer je over wilt (dan zou ik voor jou geval dus 6 weken in de toekomst kiezen). Ziggo zegt abonnement Ben op en regelt nummerportering. Je wordt via email op de hoogte gehouden. Vrij makkelijk dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Sandyman538 schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 20:51:
[...]

Je kunt gewoon aangeven per wanneer je over wilt (dan zou ik voor jou geval dus 6 weken in de toekomst kiezen). Ziggo zegt abonnement Ben op en regelt nummerportering. Je wordt via email op de hoogte gehouden. Vrij makkelijk dus.
aha, ok. En als ik het nou zo snel mogelijk wil, zou dat dan binnen een maand lukken? Of gaat er veel tijd overheen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

Palomar schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 22:31:
[...]

aha, ok. En als ik het nou zo snel mogelijk wil, zou dat dan binnen een maand lukken? Of gaat er veel tijd overheen?
Dat moet inderdaad geen probleem zijn. Bij mij was het binnen een maand + 1 dag geregeld volgens mij omdat de porteringdag niet in het weekend mag vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:08

XanderDrake

Build the future!

Is het al bekend of Ziggo ooit es zijn eigen 4G frequenties gaat gebruiken buiten de wassen neus die Ziggo Zakelijk is? Of wordt het uiteindelijk Vodafone 4G gebruikt (en is dat ook concreet vermeldt)?

Ik zoek een beetje een degelijk 4G ondersteunend sim only abbo met redelijk wat data en ben Ziggo klant. Op dit moment is alleen Simyo die daar aan voldoet, maar die biedt te weinig voor de prijs vind ik.

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Laatst online: 19:58

netblade

Sunrise

XanderDrake schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 11:03:
Is het al bekend of Ziggo ooit es zijn eigen 4G frequenties gaat gebruiken buiten de wassen neus die Ziggo Zakelijk is? Of wordt het uiteindelijk Vodafone 4G gebruikt (en is dat ook concreet vermeldt)?

Ik zoek een beetje een degelijk 4G ondersteunend sim only abbo met redelijk wat data en ben Ziggo klant. Op dit moment is alleen Simyo die daar aan voldoet, maar die biedt te weinig voor de prijs vind ik.
Reken er voorlopig maar niet op, gezien hun dataportfolio (lees wifispots is the way to go 8)7 ) zie ik dat niet snel gebeuren. Ziggo legt de nadruk op bellen en internetten doe je maar voornamelijk over hun wifispots waar beschikbaar, tenminste zo ziet Ziggo het graag.

[ Voor 9% gewijzigd door netblade op 11-07-2014 11:05 ]

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Daar vreesde ik al voor...
Ik snap dat Ziggo graag wifi spots pusht: geen netwerk licenties, geen extra infrastructuur te ontwikkelen en onderhouden, alles in eigen beheer, geen data-transfer kosten etc.
Maar voor de gebruiker zijn er grote nadelen:
  • Geen huizen in de buurt == geen internet
  • Kort bereik wifi router == geen internet
  • In bepaald deel van NL == UPC enz == (nog) geen internet
  • In het centrum van de stad == zeer veel noise op de 2,4ghz band == geen internet
Zeker dit laatste speelt parten, ik was in de stad voor het WK paar dagen geleden, wilde wat Whatsappen, kreeg verbinding met Ziggo maar er kwam *niets* doorheen, zooo veel ruis. 3G daarentegen werkte uitstekend, met resultaat dat ik wifi uit moest zetten om te kunnen internetten 8)7

Verder heeft heeft 4G andere voordelen qua lager energie verbruik, latency wanneer je je snel beweegt (trein/auto) en nog weinig andere mensen die de bandbreedte ontnemen.

Ik hoop dat ziggo dit leest, anders zal ik ze niet eens overwegen :(

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

Ik snap je punt, maar het gros van de gebruikers teert letterlijk op wifi (iets wat ik absoluut niet begrijp maar dat terzijde), plus dat mensen eigenlijk voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten en daardoor in zee gaan met dit soort providers die in mijn ogen niet bepaald een toekomstvast netwerk of plan hebben.

Plus alle dingen die jij opnoemt, mijn ideaalbeeld zou zijn dat wifi lekker thuis en op kantoor mag worden gebruikt. Daarbuiten enkel op 3g/4g dit om oa die zooi aan ruis weg te nemen en mensen die thuis op wifi willen zitten wat meer ruimte te geven zodat je wat meer haalt dan 15mbit over je wifi (over de 2,4Ghz band).

Ziggo gaat hier niks mee doen, wil je absolute zekerheid wat betreft data, dan zul je toch voor 1 van de hoofdnetwerken moeten gaan, anders kan het voorkomen dat je verbinding niet of slecht werkt (ik kom bijna dagelijks gevallen tegen van mensen die bij zo'n budget provider zitten en steen en been klagen dat ze niet kunnen 'appen' buiten de deur omdat ze geen of nauwelijks toegang krijgen tot 3G/HSPA data). Maar ze weigeren te betalen voor wat de hoofdproviders vragen, tja dan moet je in mijn ogen de concessies accepteren die je krijgt bij een gevalletje goedkoop abonnement via een MVO.

[ Voor 7% gewijzigd door netblade op 11-07-2014 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Budget provider? Dat slaat toch ook weer nergens op... Er is helemaal niks mis met Ziggo, daarbij hebben hun ook een Zakelijke afdeling waar professionele produkten worden afgeleverd met SLA's en de hele rataplan. Dat mensen thuis voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten klopt maar dat is van een kant ook vrij logisch, zo werkt het nu eenmaal. We gebruiken zelf ziggo zakelijk voor zowel glas als coax aansluitingen en nog nooit echt problemen mee gehad, stabiel netwerk. Het enige wat je wel altijd beter kunt doen is modem/router van hun in modem only modus laten gooien en eigen 'fatsoenlijke' router erachter laten zetten.

Die wifi hotspots gebruik ik zelf ook niet, als ik ergens ben probeer ik op 'normaal' wifi te connecten als ik het krijg zo niet dan gebruik ik 3g. Verder is de dekking gewoon prima van Ziggo mobiel, gebruik het sinds januari ipv vodafone.

Overigens weet ik niet in welke grote steden jij 'ruis' hebt op 3g, maar in Maastricht en Eindhoven werkt het prima.

[ Voor 21% gewijzigd door tcviper op 11-07-2014 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

tcviper schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 11:33:
Budget provider? Dat slaat toch ook weer nergens op... Er is helemaal niks mis met Ziggo, daarbij hebben hun ook een Zakelijke afdeling waar professionele produkten worden afgeleverd met SLA's en de hele rataplan. Dat mensen thuis voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten klopt maar dat is van een kant ook vrij logisch, zo werkt het nu eenmaal. We gebruiken zelf ziggo zakelijk voor zowel glas als coax aansluitingen en nog nooit echt problemen mee gehad, stabiel netwerk. Het enige wat je wel altijd beter kunt doen is modem/router van hun in modem only modus laten gooien en eigen 'fatsoenlijke' router erachter laten zetten.
Uhm ik heb het nergens over hun vaste verbindingen, dit topic gaat over de mobiele verbindingen en daarbij maken ze gebruik van het netwerk van Vodafone. En daar krijgen ze echt geen top prio wat betreft data, zelfde geldt voor Hollandse Nieuwe en Tele2.
Ik heb zelf thuis ook ziggo, en dat is stabieler dan menig ADSL/Glas lijntje, daar heb ik totaal niks over te klagen, dit betreft enkel mobiel, dekking is gelijk, capaciteit zeer zeker niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Excuseer, heb ook mijn verhaal wat aangepast :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Nu online
netblade schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 11:30:
wil je absolute zekerheid wat betreft data, dan zul je toch voor 1 van de hoofdnetwerken moeten gaan, anders kan het voorkomen dat je verbinding niet of slecht werkt (ik kom bijna dagelijks gevallen tegen van mensen die bij zo'n budget provider zitten en steen en been klagen dat ze niet kunnen 'appen' buiten de deur omdat ze geen of nauwelijks toegang krijgen tot 3G/HSPA data). Maar ze weigeren te betalen voor wat de hoofdproviders vragen, tja dan moet je in mijn ogen de concessies accepteren die je krijgt bij een gevalletje goedkoop abonnement via een MVO.
En daar krijgen ze echt geen top prio wat betreft data, zelfde geldt voor Hollandse Nieuwe en Tele2.
Dat slaat ook nergens op. Je zit gewoon op het netwerk van Vodafone in dit geval. KPN, T-Mobile en Vodafone blokkeren echt de data in de mast niet wat naar Ziggo gaat. Ik denk dat die mensen die klagen hun toestel niet goed hebben ingesteld i.p.v. dat dit aan Ziggo, Hollandse Nieuwe, Simyo of andere MVO ligt.

Onderbouw je 2e quote eens...

Je krijgt juist als extraatje dat je gebruik mag maken van WiFi-Spots.

[ Voor 6% gewijzigd door jongetje op 11-07-2014 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

jongetje schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 11:39:
[...]

[...]

Dat slaat ook nergens op. Je zit gewoon op het netwerk van Vodafone in dit geval. KPN, T-Mobile en Vodafone blokkeren echt de data in de mast niet wat naar Ziggo gaat. Ik denk dat die mensen die klagen hun toestel niet goed hebben ingesteld i.p.v. dat dit aan Ziggo, Hollandse Nieuwe, Simyo of andere MVO ligt.

Onderbouw je 2e quote eens...

Je krijgt juist als extraatje dat je gebruik mag maken van WiFi-Spots.
Ik heb het nergens over blokkeren, maar wel over QoS, het zou wat zijn dat een Vodafone klant die 60 euro in de maand betaalt niet kan internetten omdat er een HN/Ziggo klant die voor een 10tje zit te leechen de capaciteit opslokt. Dit zelfde zie je bij Tele2 die op dit moment gebruik maakt van het T-Mobile netwerk, alleen daar gaat het soms nog wat erger dat klanten helemaal geen dataverbinding meer krijgen totdat je via de simtoolkit allerlei zaken uitvoert en dan je toestel een aantal keren opnieuw moet starten.
Dat bedoel ik met concessies maken als je voor een provider gaat die capaciteit huurt van een provider met een fysiek netwerk.

En als je een voorbeeldje wilt hebben, ga eens in de spits naar een CS van een grote stad, probeer daar maar data te verstoken over zowel een Vodafone/T-Mobile sim te krijgen (over 3G) en probeer daarna hetzelfde eens met een Ziggo/HN/Tele2 sim, de kans dat je laatste actie succesvol zal zijn schat ik zeer laag in.

[ Voor 11% gewijzigd door netblade op 11-07-2014 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

netblade schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 11:44:
[...]

Ik heb het nergens over blokkeren, maar wel over QoS, het zou wat zijn dat een Vodafone klant die 60 euro in de maand betaalt niet kan internetten omdat er een HN/Ziggo klant die voor een 10tje zit te leechen de capaciteit opslokt. Dit zelfde zie je bij Tele2 die op dit moment gebruik maakt van het T-Mobile netwerk, alleen daar gaat het soms nog wat erger dat klanten helemaal geen dataverbinding meer krijgen totdat je via de simtoolkit allerlei zaken uitvoert en dan je toestel een aantal keren opnieuw moet starten.
Dat bedoel ik met concessies maken als je voor een provider gaat die capaciteit huurt van een provider met een fysiek netwerk.
Kun je dit ook onderbouwen met feiten of is dit alleen je onderbuik gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

netblade schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 11:30:
Ziggo gaat hier niks mee doen, wil je absolute zekerheid wat betreft data, dan zul je toch voor 1 van de hoofdnetwerken moeten gaan, anders kan het voorkomen dat je verbinding niet of slecht werkt (ik kom bijna dagelijks gevallen tegen van mensen die bij zo'n budget provider zitten en steen en been klagen dat ze niet kunnen 'appen' buiten de deur omdat ze geen of nauwelijks toegang krijgen tot 3G/HSPA data). Maar ze weigeren te betalen voor wat de hoofdproviders vragen, tja dan moet je in mijn ogen de concessies accepteren die je krijgt bij een gevalletje goedkoop abonnement via een MVO.
Ik ben zelf behoorlijk te spreken over MVO's. Heb afgelopen jaren *Bliep en Mobile Pirates gebruikt vooral vanwege hun laagste prijs en databundel capaciteiten. Geloof me, werkt uitstekend (zelfs al gebruik ik de verbinding als enige verbinding van mijn huis :*) ), zoals vermeldt ook in het voorbeeld dat ik aandraag met het WK.

Dankzij de triopolie van de hoofd-providers zijn de prijzen taffes hoog en stapt heel NL over op MVO's.
Ik denk niet dat hoofd-providers de MVO's throttlen. Anders zouden die MVO's niet zo populair zijn. Volgens mij mag dat ook niet, wettelijk.

Dus, ik vrees ook een beetje je onderbuikgevoelens. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

Sandyman538 schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 11:46:
[...]

Kun je dit ook onderbouwen met feiten of is dit alleen je onderbuik gevoel.
Providers doen daar geen officiële uitspraken over, maar in het geval van T-Mobile is mij op T-Mobile HQ verteld dat T-Mobile klanten ten alle tijden voorrang krijgen op de MVO's zoals Ben en Tele2.

En met logisch nadenken trek je dat door, waarom zou een provider zelf 30 euro voor 2GB vragen als een andere provider op hetzelfde netwerk dit doet voor 10 euro, je kunt mij niet wijs maken dat er niet ergens op beknibbeld wordt.

Maar een praktijkvoorbeeld is altijd het beste zoals ik in mijn vorige post aangaf, plus dat ik in de telecomretail werk en dagelijks gevallen tegen kom als deze waarbij ik wel op het internet kan en de klant met een mvo die gebruik maakt van het zelfde netwerk nauwelijks tot geen data ontvangt.

Nogmaals iedereen moet het zelf weten maar ik vind stabiel mobiel internet een belangrijke eis, en daar ben ik best bereid meer voor te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Nu online
Dus omdat het duur is is het beter? Sorry hoor, slaat nergens op.

[ Voor 30% gewijzigd door jongetje op 11-07-2014 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Denk nu eens even goed na, er worden contracten opgebouwd voor tienduizenden klanten bij bijv Ziggo naar Vodafone toe, denk je dan echt dat Ziggo het wel ok vind als Vodafone hun in een lagere pioriteit plaatst? dat denk ik dus echt niet en ik weet wel bijna zeker dat dat ook niet het geval is (heb een VF Tech medewerker als vriend en die gaf aan dat dat niet zo is, dus neem aan dat dat dan ook het geval is) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

In ieder geval, on topic: Wifi spots is geen alternatief voor 3g in bijna alle gevallen, en al helemaal geen vervanger voor 4g. En dat laatste mist Ziggo hoewel ze wel de licenties hebben (bepekt maar toch) en ze ook via Vodafone 4g kunnen aanbieden. Een gemis, waardoor ik elders ga zoeken, vrees ik :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

netblade schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 11:49:
[...]
En met logisch nadenken trek je dat door, waarom zou een provider zelf 30 euro voor 2GB vragen als een andere provider op hetzelfde netwerk dit doet voor 10 euro, je kunt mij niet wijs maken dat er niet ergens op beknibbeld wordt.
Het 1 GB abonnement is anders 25E bij ziggo en het 1 GB abonnement met onbeperkt bellen zelfs 35E, dus niet een tientje zoals jij voor doet komen. Klanten van ziggo krijgen wel korting op deze prijs. Ik heb nog geen last van slechtere verbindingen en volgens mij mag een telecomprovider niet eens zo werken zoals jij het voorstelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

tcviper schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 11:52:
Denk nu eens even goed na, er worden contracten opgebouwd voor tienduizenden klanten bij bijv Ziggo naar Vodafone toe, denk je dan echt dat Ziggo het wel ok vind als Vodafone hun in een lagere pioriteit plaatst? dat denk ik dus echt niet en ik weet wel bijna zeker dat dat ook niet het geval is (heb een VF Tech medewerker als vriend en die gaf aan dat dat niet zo is, dus neem aan dat dat dan ook het geval is) ;)
Ik bekijk dingen uit praktijkervaring (plus dan de gesprekken die ik weer met verschillende T-Mobile techies heb gehad) met verschillende mvo's en providers met hun eigen netwerk en dit is wat me opvalt. Verder maakt het me echt niet uit hoor wat iemand kiest of neemt

Maargoed iid weer ontopic, Wifi is geen vervanger voor 3G/4G imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Sandyman538 schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 11:53:
[...]

Het 1 GB abonnement is anders 25E bij ziggo en het 1 GB abonnement met onbeperkt bellen zelfs 35E, dus niet een tientje zoals jij voor doet komen. Klanten van ziggo krijgen wel korting op deze prijs. Ik heb nog geen last van slechtere verbindingen en volgens mij mag een telecomprovider niet eens zo werken zoals jij het voorstelt.
Dat en je vergeet dat bij GROOT inkopen men behoorlijke korting genereert. Als Ziggo bijv een miljoen klanten op mobiel wilt hebben voor eind 2015 en dat zo heeft besproken met Vodafone, dan geloof mij maar dat hun een fikse inkoop korting krijgen en dus goedkoop kunnen aanbieden ;)

Overigens weet ik niks van T-Mobile, misschien dat het bij hun zo werkt ja ;)

[ Voor 5% gewijzigd door tcviper op 11-07-2014 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

tcviper schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 11:55:
[...]

Dat en je vergeet dat bij GROOT inkopen men behoorlijke korting genereert. Als Ziggo bijv een miljoen klanten op mobiel wilt hebben voor eind 2015 en dat zo heeft besproken met Vodafone, dan geloof mij maar dat hun een fikse inkoop korting krijgen en dus goedkoop kunnen aanbieden ;)

Overigens weet ik niks van T-Mobile, misschien dat het bij hun zo werkt ja ;)
Nouja van HN heb ik ook wel wat ervaring; Een klein dorpje in in de omgeving heeft 1 Vodafone mast staan en ik krijg hier veel klachten binnen over HN klanten die geen data doorkrijgen of zelfs geen telefoongesprek kunnen voeren op drukke momenten. Vodafone klanten hebben dit probleem daar nooit.
Hard maken kan ik het niet, maar met zulke ervaringen zou ik persoonlijk niet snel in zee gaan met een provider zonder eigen netwerk.

En nu hou ik op anders wordt het hier wel heel offtopic :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gateway999
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-11-2021
Ik vind het een interessante discussie tussen tcviper en netblade, alleen het enige bewijs wat geleverd wordt is alleen anecdotisch bewijs. Meer bewijs is ook moeilijk omdat dit niet in de openbaarheid zal liggen.

Logisch nadenkend ben ik het eens met netblade dat providers hun eigen klanten toch enigszins voor zullen trekken tov mvo's. Het zal vast wel in clausules opgenomen zijn dat zowel providers als mvo's hierover moeten zwijgen.

Ik sta nu voor de keus tussen wel of niet mvo en jullie brengen me wel aan het twijfelen. Toch denk ik dat de situatie dat je tegen de max van een mast aanzit en dus als mvo klant afgeknepen zal worden, uitzonderlijk is en vooral in de randstad waar ik 98% van mijn tijd doorbreng weinig zal voorkomen. Drukke cs zal wel de uitzondering zijn. Daarom neig ik toch naar mvo omdat het prijsverschil nog steeds wel aanzienlijk is.

Er zit een aanzienlijk verschil tussen aangeboden maximale snelheid en gemiddeld behaalde snelheid. HollandsNieuwe heeft t over 14,4 aangeboden en 2-4 in praktijk. Ik ben al een uur op zoek naar ervaringen van anderen over ZiggoMobiel en simyo. Iemand misschien hier info over of een goeie link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Gateway999 schreef op maandag 14 juli 2014 @ 14:46:
Ik vind het een interessante discussie tussen tcviper en netblade, alleen het enige bewijs wat geleverd wordt is alleen anecdotisch bewijs. Meer bewijs is ook moeilijk omdat dit niet in de openbaarheid zal liggen.

Logisch nadenkend ben ik het eens met netblade dat providers hun eigen klanten toch enigszins voor zullen trekken tov mvo's. Het zal vast wel in clausules opgenomen zijn dat zowel providers als mvo's hierover moeten zwijgen.
Ik denk niet dat dit kan en mag, wettelijk gezien. Al het telecom verkeer (SMS, Telefoon, Internet,etc) is gewoon data, bitjes en bytejes. Sinds een paar jaar heeft NL een vrij strenge netneutraliteits-wetgeving die er voor zorgt dat onder geen beding bepaalde data sneller dan wel trager over een netwerk mag worden getransporteerd.
Ik denk dat er genoeg MVO's zijn die zulke clausules vrijwel direct zouden aanklagen.
Ik sta nu voor de keus tussen wel of niet mvo en jullie brengen me wel aan het twijfelen. Toch denk ik dat de situatie dat je tegen de max van een mast aanzit en dus als mvo klant afgeknepen zal worden, uitzonderlijk is en vooral in de randstad waar ik 98% van mijn tijd doorbreng weinig zal voorkomen. Drukke cs zal wel de uitzondering zijn. Daarom neig ik toch naar mvo omdat het prijsverschil nog steeds wel aanzienlijk is.
Ik denk dat als dit zou kloppen dat we er nu al zeker van zouden weten. Ik bedoel dan via het nieuws, gestaafde gebruiker ervaringen, onderzoeken en consumenten vergelijkingen. Niet hier en daar iemand die iemand kent die wel es klaagt.
Er zit een aanzienlijk verschil tussen aangeboden maximale snelheid en gemiddeld behaalde snelheid. HollandsNieuwe heeft t over 14,4 aangeboden en 2-4 in praktijk. Ik ben al een uur op zoek naar ervaringen van anderen over ZiggoMobiel en simyo. Iemand misschien hier info over of een goeie link?
Als je zit met max snelheid en gemiddelde snelheid, neem dan Simyo en 4G. Ben je meteen klaar en heb je PC-klasse internet op je mobiel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gateway999
XanderDrake schreef op maandag 14 juli 2014 @ 14:58:
[...]
Ik denk niet dat dit kan en mag, wettelijk gezien. Al het telecom verkeer (SMS, Telefoon, Internet,etc) is gewoon data, bitjes en bytejes. Sinds een paar jaar heeft NL een vrij strenge netneutraliteits-wetgeving die er voor zorgt dat onder geen beding bepaalde data sneller dan wel trager over een netwerk mag worden getransporteerd.
Netneutraliteit houdt toch in dat bepaalde bitjes van een gebruiker niet voorgetrokken mogen worden op andere bitjes. Maar als je bepaalde klanten in totaliteit afknijpt dan is het toch anders? Het is niet zo dat je van die gebruiker youtube zou afknijpen maar mail doorlaat. De gebruiker heeft er indirect voor gekozen, hij betaalt een lagere prijs voor de dienst en zal bij onvoldoende dekking als eerste eraf gegooid worden. 2e klas prijs.
XanderDrake schreef op maandag 14 juli 2014 @ 14:58:
Als je zit met max snelheid en gemiddelde snelheid, neem dan Simyo en 4G. Ben je meteen klaar en heb je PC-klasse internet op je mobiel. :)
Ik heb nu simyo en zou zeker bij simyo blijven ware het niet dat ik over een week mijn OnePlusOne in de bus krijg, prachtige telefoon alleen met enige handicap dat ie geen 1800 band 4G ondersteund, waardoor ik niet bij KPN terecht kan voor 4G, maar alleen bij TMobile en Vodafone. Ik neig daarom naar ZiggoMobiel... Nu geen 4G, maar volgens een medewerker binnen een paar maanden wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Gateway999 schreef op maandag 14 juli 2014 @ 15:38:
De gebruiker heeft er indirect voor gekozen, hij betaalt een lagere prijs voor de dienst en zal bij onvoldoende dekking als eerste eraf gegooid worden. 2e klas prijs.
Nee, daar kiest de klant niet voor. De klant kiest voor kleinere telecom bedrijven, die minder overhead hebben, geen dure support afdelingen, marketing en winkels open moeten houden. De klant kiest voor abbo's die beter bij hun passen.

Als het bekend was dat MVO's gewoon minder prioriteit kregen op hun gehuurde netwerken dan zouden klanten inderdaad veel minder voor MVO's kiezen. Dat is nu overweldigend niet het geval.
Ik heb nu simyo en zou zeker bij simyo blijven ware het niet dat ik over een week mijn OnePlusOne in de bus krijg, prachtige telefoon alleen met enige handicap dat ie geen 1800 band 4G ondersteund, waardoor ik niet bij KPN terecht kan voor 4G, maar alleen bij TMobile en Vodafone. Ik neig daarom naar ZiggoMobiel...
Dat... is balen :P
Nu geen 4G, maar volgens een medewerker binnen een paar maanden wel.
Oh! Dat is nieuwe informatie. Wanneer heb je dat gesprek gehad? Had deze medewerker het over Ziggo's eigen 4G of via Vodafone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gateway999
XanderDrake schreef op maandag 14 juli 2014 @ 15:58:

[...]
Oh! Dat is nieuwe informatie. Wanneer heb je dat gesprek gehad? Had deze medewerker het over Ziggo's eigen 4G of via Vodafone?
Net vandaag. Volgens de medewerker waren ze er mee bezig, maar konden ze geen mededelingen doen over het tijdstip. Toen ik beetje doorvroeg of het binnen een paar maanden was kreeg ik het antwoord dat het zou moeten kunnen. Maar ja misschien was dat zijn eigen visie, vrij onbetrouwbare info dus.

Als KPN dus niet kan als netwerk, is ZiggoMobiel dan een goeie tweede keus? Maandelijks opzegbaar, dus mocht er een beter alternatief komen hoef ik ook niet een heel jaar uit te zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tummeke393
  • Laatst online: 01-09 11:32
Zijn er GoTers die ervaring hebben met Ziggo mobiel in regio Utrecht? Ik heb bijzonder slechte ervaringen met Vodafone, T-mobile en Simyo (KPN) waarbij internetten en soms ook bellen vrijwel onmogelijk is rond de avondspits rond station Utrecht... Simyo (notabene KPN netwerk!) valt me ook erg tegen en ik merk dat ik soms in de drukte op plekken geen internetverbinding heb (wel bereik), terwijl anderen met een ander netwerk dat wel hebben.

In de discussie hierboven moet ik me dus ook voegen bij de zijde die van mening is dat er wel degelijk verschil in prioriteit op het netwerk wordt gemaaakt voor dit soort providers.... Zo is tenminste mijn ervaring ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-09 09:26
tummeke393 schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 23:12:
Zijn er GoTers die ervaring hebben met Ziggo mobiel in regio Utrecht? Ik heb bijzonder slechte ervaringen met Vodafone, T-mobile en Simyo (KPN) waarbij internetten en soms ook bellen vrijwel onmogelijk is rond de avondspits rond station Utrecht... Simyo (notabene KPN netwerk!) valt me ook erg tegen en ik merk dat ik soms in de drukte op plekken geen internetverbinding heb (wel bereik), terwijl anderen met een ander netwerk dat wel hebben.

In de discussie hierboven moet ik me dus ook voegen bij de zijde die van mening is dat er wel degelijk verschil in prioriteit op het netwerk wordt gemaaakt voor dit soort providers.... Zo is tenminste mijn ervaring ook.
Ligt het niet aan je telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tummeke393
Dat idee heb ik soms ook wel inderdaad... mijn iPhone 4 doet nog wel eens lastig. Die wordt binnenkort dan ook sowieso vervangen, zodra bekend is wat de iPhone 6 precies wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Laatst online: 06-09 16:30

Swerfer

Hmm...

tummeke393 schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 23:12:

Ziggo gaat over het Vodafone netwerk, dus daarmee zou je waarschijnlijk geen verbetering merken. Maar omdat andere mensen geen probleem hebben rond Utrecht CS (met andere netwerken?) denk ik ook eerder aan je telefoon.
Als je toch een andere telefoon gaat kopen, heb je al gedacht aan het merk zoals in mijn onderschrift? :X

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tummeke393
Swerfer schreef op zondag 20 juli 2014 @ 09:23:
[...]

Ziggo gaat over het Vodafone netwerk, dus daarmee zou je waarschijnlijk geen verbetering merken. Maar omdat andere mensen geen probleem hebben rond Utrecht CS (met andere netwerken?) denk ik ook eerder aan je telefoon.
Als je toch een andere telefoon gaat kopen, heb je al gedacht aan het merk zoals in mijn onderschrift? :X
Waar baseer je je op dat andere mensen geen problemen zouden hebben? Dit probleem is al erkend geweest door mijn vorige provider T-mobile. Verder heb ik legio collega's die hetzelfde probleem hebben met Vodafone. Daarnaast heeft mijn huidige zakelijke T-mobile abonnement nog steeds ditzelfde probleem en heb ik prive nu met KPN/Simyo hetzelfde probleem. Dit los van de 3 toestellen die ik in deze periode heb gebruikt, waarvan er nu overigens 1 een Lumia is. Ik heb enkel het idee dat mijn iPhone 4 het probleem zeker niet verminderd en bijvoorbeeld soms zonder netwerk blijft na zo'n probleem.

Ik weet overigens dat Ziggo over het Vodafone netwerk gaat en ben daar dus ook niet bijzonder blij mee, maar nu ik weet dat meer betalen voor KPN of welk ander netwerk dan ook geen zin heeft maakt het dus ook niet meer uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

tummeke393 schreef op maandag 21 juli 2014 @ 16:52:
[...]

Waar baseer je je op dat andere mensen geen problemen zouden hebben? Dit probleem is al erkend geweest door mijn vorige provider T-mobile. Verder heb ik legio collega's die hetzelfde probleem hebben met Vodafone. Daarnaast heeft mijn huidige zakelijke T-mobile abonnement nog steeds ditzelfde probleem en heb ik prive nu met KPN/Simyo hetzelfde probleem. Dit los van de 3 toestellen die ik in deze periode heb gebruikt, waarvan er nu overigens 1 een Lumia is. Ik heb enkel het idee dat mijn iPhone 4 het probleem zeker niet verminderd en bijvoorbeeld soms zonder netwerk blijft na zo'n probleem.

Ik weet overigens dat Ziggo over het Vodafone netwerk gaat en ben daar dus ook niet bijzonder blij mee, maar nu ik weet dat meer betalen voor KPN of welk ander netwerk dan ook geen zin heeft maakt het dus ook niet meer uit...
Het heeft dus gewoon met de locatie te maken ipv de verschillende providers. Ik heb wel eens begrepen dat het op Utrecht centraal tamelijk druk kan zijn. Zou er iets mee te maken kunnen hebben natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Laatst online: 06-09 16:30

Swerfer

Hmm...

tummeke393 schreef op maandag 21 juli 2014 @ 16:52:
[...]

Waar baseer je je op dat andere mensen geen problemen zouden hebben? Dit probleem is al erkend geweest door mijn vorige provider T-mobile.
Simyo (notabene KPN netwerk!) valt me ook erg tegen en ik merk dat ik soms in de drukte op plekken geen internetverbinding heb (wel bereik), terwijl anderen met een ander netwerk dat wel hebben.
Maar waarschijnlijk bedoel je andere netwerken als de 3 die jij getest hebt...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tummeke393
Ah, dat ging niet over de specifieke problematiek rond Utrecht CS. Die lijkt dus namelijk universeel te zijn en is dus erkend door T-mobile eerder. Op andere drukke locaties (tijdens evenementen) merk ik het eerder genoemde verschil echter wel.

Het heeft dus deels vooral met de locatie te maken, doordat Utrecht CS erg druk kan zijn en deels in andere situaties ook weer niet. Voor het Utrecht CS probleem maakt Vodafone niet veel verschil met andere netwerken, met het evenementen probleem wellicht wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miggeltje
  • Laatst online: 23-09 12:49
Gateway999 schreef op maandag 14 juli 2014 @ 17:50:
[...]

Net vandaag. Volgens de medewerker waren ze er mee bezig, maar konden ze geen mededelingen doen over het tijdstip. Toen ik beetje doorvroeg of het binnen een paar maanden was kreeg ik het antwoord dat het zou moeten kunnen. Maar ja misschien was dat zijn eigen visie, vrij onbetrouwbare info dus.

Als KPN dus niet kan als netwerk, is ZiggoMobiel dan een goeie tweede keus? Maandelijks opzegbaar, dus mocht er een beter alternatief komen hoef ik ook niet een heel jaar uit te zitten
Mijn OPO heb ik ook net gisteren besteld. Heb ook rondgekeken nu voor Sim only. Ben toch voor Ziggo Mobiel gegaan. Mochten ze geen 4G krijgen, op dit moment maakt me dat niet uit, en zoals jij ook al aangaf, opzegtermijn van 1 maand, dus dan vrolijk ergens anders gaan kijken dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:48
tummeke393 schreef op maandag 21 juli 2014 @ 18:08:
Ah, dat ging niet over de specifieke problematiek rond Utrecht CS. Die lijkt dus namelijk universeel te zijn en is dus erkend door T-mobile eerder. Op andere drukke locaties (tijdens evenementen) merk ik het eerder genoemde verschil echter wel.

Het heeft dus deels vooral met de locatie te maken, doordat Utrecht CS erg druk kan zijn en deels in andere situaties ook weer niet. Voor het Utrecht CS probleem maakt Vodafone niet veel verschil met andere netwerken, met het evenementen probleem wellicht wel?
Met 4G merk je daar dus wel duidelijk verschil; dat werkt nog gewoon tijdens de spits en omdat er veel meer 4G-frequentieruimte is, het een efficiëntere techniek is, en de techniek beter bestand is tegen "veel mensen tegelijkertijd", is het gemakkelijker om extra capaciteit aan te brengen op drukke plekken. Met 3G is dat lastiger om technische redenen.

Da's voor mij een belangrijke reden om 4G te gebruiken in ieder geval.

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
Natuurlijk geven de grote providers hun eigen grote merken voorrang op de budget aanbieders.

Dit werd zelfs tegen mij vertelt in de belcompany door de verkopers.
Bv Hollandse Nieuwe zal bij drukte onder Vodafone geplaatst worden. Dit zal met Ziggo niet anders zijn.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Die in de winkel zullen het wel weten ;)
Die zeggen negen van de tien keer ook maar wat, degene die dat echt kunnen bevestigen zitten op kantoor en/of werken bij technische afdeling lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

madmaus schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 20:49:
Natuurlijk geven de grote providers hun eigen grote merken voorrang op de budget aanbieders.

Dit werd zelfs tegen mij vertelt in de belcompany door de verkopers.
Bv Hollandse Nieuwe zal bij drukte onder Vodafone geplaatst worden. Dit zal met Ziggo niet anders zijn.
Dit is al eerder besproken in dit topic en wettelijk verboden. Dus onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyhattem
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-03 21:28
Sorcerer8472 schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 14:56:
[...]

Met 4G merk je daar dus wel duidelijk verschil; dat werkt nog gewoon tijdens de spits en omdat er veel meer 4G-frequentieruimte is, het een efficiëntere techniek is, en de techniek beter bestand is tegen "veel mensen tegelijkertijd", is het gemakkelijker om extra capaciteit aan te brengen op drukke plekken. Met 3G is dat lastiger om technische redenen.

Da's voor mij een belangrijke reden om 4G te gebruiken in ieder geval.
Lol.. wat denk je wat er gebeurd als iedereen op 4g zit :). Dan ben je blij dat je 3g hebt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

rudyhattem schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 21:38:
[...]

Lol.. wat denk je wat er gebeurd als iedereen op 4g zit :). Dan ben je blij dat je 3g hebt :?
Je hebt iig de keuze ;)

Daarbij zal 4G qua load balancing e.d. iig even goed zijn als 3G, waarschijnlijk beter. En ten tweede, veel mensen zullen nog jaren na dato op 3G blijven: oudere telefoons, goedkope sim only abbos, goedkopere telefoons, oudere hardware, etc. etc. Die gaan dus niet 4G belasten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Death
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-09 10:17
Op welke datum krijg je bij Ziggo Mobiel je belbundel voor de komende maand? Is dat steeds op de eerste van de maand, of hangt dat af vanaf welke datum je bij Ziggo zit (dus vanaf bijv 20 aug, dan altijd op 20e vd nieuw tegoed)?

En is het mogelijk de datum van mijn nummerbehoud te vervroegen? Vodafone contract loopt af op 25 aug, eergisteren Ziggo Mobiel en meteen nummerbehoud aangevraagd, maar pas op 22 september wordt mijn nummer overgezet.. Moet hiertussen altijd een maand zitten? Ben er zelf ook te laat mee, I know..

[ Voor 39% gewijzigd door Black-Death op 20-08-2014 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Nu online
Je bundel gaat op de eerste van de maand in. Je krijgt als je contract op een ander moment ingaat belminuten en data naar ratio.

Wat betreft nummerbehoud zou ik even bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miggeltje
Black-Death schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:31:
Op welke datum krijg je bij Ziggo Mobiel je belbundel voor de komende maand? Is dat steeds op de eerste van de maand, of hangt dat af vanaf welke datum je bij Ziggo zit (dus vanaf bijv 20 aug, dan altijd op 20e vd nieuw tegoed)?

En is het mogelijk de datum van mijn nummerbehoud te vervroegen? Vodafone contract loopt af op 25 aug, eergisteren Ziggo Mobiel en meteen nummerbehoud aangevraagd, maar pas op 22 september wordt mijn nummer overgezet.. Moet hiertussen altijd een maand zitten? Ben er zelf ook te laat mee, I know..
je hebt een maand opzegtermijn, dus op zich is de datum vrij realistisch denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Death
mhulsegge schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:53:
[...]

je hebt een maand opzegtermijn, dus op zich is de datum vrij realistisch denk ik
Hmm ik ben geen jurist, maar mijn contract loopt af op 25 aug.. Dan is er van een opzegtermijn toch geen sprake meer? Wel als ik het contract door laat lopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miggeltje
Black-Death schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:54:
[...]
Hmm ik ben geen jurist, maar mijn contract loopt af op 25 aug.. Dan is er van een opzegtermijn toch geen sprake meer? Wel als ik het contract door laat lopen..
Wanneer je contract is afgelopen blijft er 1 maand opzegtermijn (tenzij minder schriftelijk is overeengekomen).
http://www.consuwijzer.nl...-stilzwijgende-verlenging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Death
Hmmm, my bad :( jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
XanderDrake schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 08:40:
[...]

Je hebt iig de keuze ;)

Daarbij zal 4G qua load balancing e.d. iig even goed zijn als 3G, waarschijnlijk beter. En ten tweede, veel mensen zullen nog jaren na dato op 3G blijven: oudere telefoons, goedkope sim only abbos, goedkopere telefoons, oudere hardware, etc. etc. Die gaan dus niet 4G belasten.
4G qua loadbalancing is een stuk beter dan 3G. Er is veel minder overhead in signalling waardoor een 4G-cel minder snel in de soep loopt bij grote drukte (festivals e.d.). Daarnaast is er nu in totaliteit ook meer spectrum en kan oud 3G-spectrum straks worden omgezet naar 4G waardoor performance alleen maar toeneemt.

Bovendien kun je met een 4G-abo als het nodig is je telefoon nog altijd naar 3G (en/of 2G) forcen.

Voor mij is 4G wel een reden om niet via een mvno af te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Sorcerer8472 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 14:44:
Voor mij is 4G wel een reden om niet via een mvno af te nemen.
Jup. Zo ziet het er wel naar uit, ook voor mij.
Maar aan de andere kant is het een schande!
Dit is weer typisch die Nederlandse mobiele telecom triopoly die zijn kop opsteekt: geen van de drie biedt de 4G mogelijkheid aan voor mvno's zodat ze daarmee zelf een streepje voor krijgen. Schandig, want ze hebben zelf er voor gezorgd dat iedereen overstapt op mvno's door hun bullshit dure abo's, vage prijs-structuren en scheve databundels (7,5€ voor 100mb, 10€ voor 1gb en 20€ voor 5gb 8)7 ).

Waar is Neelie Kroes? Ban-hammer deze figuren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-08 22:31
Ben ondertussen weg bij ziggo, woon niet meer in een ziggo gebied, dus kreeg geen korting meer. Heb wel een waarschuwing voor ziggo mobiel gebruikers. Was van de zomer in Turkije en kreeg echt een belachelijk hoge rekening. Ik kreeg geen welkom sms met tarieven en ging er eigenlijk vanuit dat het hetzelfde was als bij andere providers, maar in zone 3 (en 4) is het BELACHELIJK duur, dus let op.
Bellen €2,- p.m.
Gebeld worden €1,55 p.m.
tot nu nog redelijk in lijn met de vodafone (t-mobile is goedkoper), MAAR internetten:
€8,- per MB

Had het een paar keer nodig en voor een paar MB was ik echt €50 o.i.d. alleen aan internet kwijt. Abnormaal gewoon, totale rekening was 115€ o.i.d Ging wel uit van 60-70€, maar dit was wel twee keer zo hoog door die hoge tarieven.

Eigen schuld natuurlijk, dus ook gewoon betaald, maar let op in het buitenland, niet bellen of internetten zou ik zeggen. Ga binnenkort naar vodafone, want die ene rekening was bijna evenveel als 6 maanden sim only bij vodafone en daar kan je voor €2 per dag in het buitenland bellen/sms/internetten, dus was veel voordeliger geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Uhm, dat heb je echt zelf in de hand zoiets, er staat ook duidelijk welke zone wat is en iedereen weet dat neem ik aan als je een abonnement pakt. Daarnaast hoef je internet enzo niet perse uit te laten ik zit vaker in Belgie en dan is het tot nu toe altijd iets van een euro ofzo meer geweest door roaming.

Daarbuiten zal Ziggo eind van het jaar nog wel met opties komen voor buitenland en waarschijnlijk ook 4G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

tcviper schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 17:54:
Uhm, dat heb je echt zelf in de hand zoiets, er staat ook duidelijk welke zone wat is en iedereen weet dat neem ik aan als je een abonnement pakt. Daarnaast hoef je internet enzo niet perse uit te laten ik zit vaker in Belgie en dan is het tot nu toe altijd iets van een euro ofzo meer geweest door roaming.

Daarbuiten zal Ziggo eind van het jaar nog wel met opties komen voor buitenland en waarschijnlijk ook 4G.
Van sommige landen verwacht je gewoon niet dat ze zo duur zijn bij dat soort dingen. Had ik ook bij Croatie.

Verwijderd

oOo Abonnement is vandaag ingegaan. oOo Komende tijd is bekijken hoe het bevalt.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2014 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Nu online
XanderDrake schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 22:00:
[...]

Van sommige landen verwacht je gewoon niet dat ze zo duur zijn bij dat soort dingen. Had ik ook bij Croatie.
Hoezo, omdat je er goedkoop op vakantie kan gaan zou roaming ook goedkoop moeten zijn?

Dit is allemaal gewoon op de website te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

jongetje schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 08:17:
[...]

Hoezo, omdat je er goedkoop op vakantie kan gaan zou roaming ook goedkoop moeten zijn?

Dit is allemaal gewoon op de website te vinden.
Op dat moment deed ik een roadtrip door centraal europa, en de roaming was altijd hetzelfde, dus dacht je er niet over na. Ineens sta je in Kroatie en betaal je je paars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Nu online
Alleen Kroatie is geen lid van de eurozone...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Ga toch maar eens Ziggo mobiel proberen, prijs is netjes voor een maandelijks opzegbaar abonnement. Vraag me alleen af, mocht het niet bevallen dan kan ik toch gewoon weer met nummerbehoud naar KPN of T-mobile overstappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ronwiel schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 21:29:
Ga toch maar eens Ziggo mobiel proberen, prijs is netjes voor een maandelijks opzegbaar abonnement. Vraag me alleen af, mocht het niet bevallen dan kan ik toch gewoon weer met nummerbehoud naar KPN of T-mobile overstappen?
Zou 1,2,3 niet weten waarom niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jongetje schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 11:22:
Dat maakt dan ook helemaal niets uit voor het van toepassing zijn van de relevante wetgeving op het gebied van roaming binnen de EU.

Kroatië is vanaf 1 juli 2013 lid van de Europese Unie, als 28ste lidstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-08 22:31
Natuurlijk heb je het zelf in de hand. Schrijf ook niet voor niets eigen schuld. Het probleem was dat ik geen tarieven sms heb gekregen, zoals je die wel bij t-mobile enzo krijgt met de kosten van alles. Daarom ging ik er zelf vanuit dat internetten maximaal een paar euro per MB zou zijn en geen €8. Maar goed, verder was ik wel met alles tevreden bij ziggo hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Misschien een beetje een vreemde vraag maar kan ik ook gebruik maken van die korting van ziggo als mijn ouders of broer ziggo heeft?
Ik heb het zelf namelijk niet. (of stel als je nog bij je ouders zou wonen dan heb je het natuurlijk ook niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Nu online
Als je ouders of broer de sim willen registeren is dat geen probleem. Het bedrag wordt gewoon van je eigen rekening afgeschreven. Je kunt (denk ik) alleen geen ander postadres invullen dus dat gaat aar je ouders/broer toe. Maar rekeningen zijn alleen online beschikbaar dus dat is niet zo'n probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06:45
NU een klein maandje op ziggo mobiel en hiervoor had ik simyo. Hier in Den Haag heb ik veel beter bereik en de bel kwaliteit is in mijn ogen beter dan simyo. Overstappen ging vrij gemakkelijk alleen moest ik zelf de internet instellingen invoeren. Dit ging goed via de website en werd stap voor stap uitgelegd. Ik kan het dus iedereen aanraden mocht je ziggo klant zijn anders is het een te dure optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
jongetje schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 11:22:
Wikipedia: Toetreding van Kroatië tot de Europese Unie

Als je geen EU-tarieven hebt betaald in Kroatië na 1 juli 2013 dan is er een fout gemaakt en moet het gerestitueerd worden.

[ Voor 17% gewijzigd door Sorcerer8472 op 26-08-2014 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Mocht je Ziggo mobiel hebben aangevraagd en nog niet kunnen inloggen met je gebruikersnaam en wachtwoord uit de brief, dat kan. Soms krijg alles al in huis als de bestelling nog niet helemaal is afgerond. Scheelt misschien weer een belletje naar de klantenservice :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

Sorcerer8472 schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 09:56:
[...]

Wikipedia: Toetreding van Kroatië tot de Europese Unie

Als je geen EU-tarieven hebt betaald in Kroatië na 1 juli 2013 dan is er een fout gemaakt en moet het gerestitueerd worden.
En als aanvulling daarop nog Rijksoverheid 'regels voor kosten mobiele telefoon'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellknight
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-09 14:03

hellknight

Medieval Nerd

Even ter info/waarschuwing: er gaat een phishing-mail rond welke van Ziggo Mobiel afkomstig lijkt, met melding dat de laatste factuur niet betaald is, en dat afsluiting voor (in mijn geval) 4-09 gepland staat.
Dit is een van de betere / geloofwaardigere phishingmails die ik in lange tijd gezien heb.
Ziggo is hier reeds van op de hoogte.

Your lack of planning is not my emergency

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

tcviper schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 17:54:
Is hier al meer bekend over?

Pagina: 1 ... 3 ... 13 Laatste