Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:32
Limburg ;) En prima bereik hier, Ziggo/VF.

PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-06 19:48
Het is 100% zeker Vodafone:
Afbeeldingslocatie: http://i1214.photobucket.com/albums/cc485/Shenr81/temporary.png

Zal trouwens de review van de consumentenbond (http://www.consumentenbon...e-telefoons/ziggo-mobiel/) toevoegen aan de startpost.

Lol, kan de reviewer na het lezen van deze zin eigenlijk niet meer serieus nemen:
Belangrijkste beperking: Ziggo geeft geen nieuwe smartphone bij het abonnement, ook niet met bijbetaling.

Sinds wanneer is dat een beperking??? Willen we tegenwoordig nou zo graag onze telefoons op afkoop kopen dat het een nadeel is als een telecomprovider dit niet aanbiedt. Niks tegen het kopen met abonnement, koop ook regelmatig mijn telefoon met abonnement (maar altijd max 1 jaar en daarna sim only tot een volgende interessante telefoon langs komt), maar dat het als nadeel gezien wordt begrijp ik niet helemaal.

Hij zegt ook dit:
Ziggo Mobiel is een abonnement met een ruime bundel voor een gunstige prijs: €2 per maand goedkoper dan KPN's budgetmerk Simyo (bij een abonnement met ruwweg dezelfde specificaties).
Dat is als je een jaar abonnement neemt, maandelijks opzegbaar is het €24,- Lekker veel research gedaan.

[ Voor 65% gewijzigd door shenr op 15-01-2014 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:49
Blijft de consumentenbond he....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:44

TMC

shenr schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 17:26:
Het is 100% zeker Vodafone:
[afbeelding]

Zal trouwens de review van de consumentenbond (http://www.consumentenbon...e-telefoons/ziggo-mobiel/) toevoegen aan de startpost.

Lol, kan de reviewer na het lezen van deze zin eigenlijk niet meer serieus nemen:
Belangrijkste beperking: Ziggo geeft geen nieuwe smartphone bij het abonnement, ook niet met bijbetaling.

Sinds wanneer is dat een beperking??? Willen we tegenwoordig nou zo graag onze telefoons op afkoop kopen dat het een nadeel is als een telecomprovider dit niet aanbiedt. Niks tegen het kopen met abonnement, koop ook regelmatig mijn telefoon met abonnement (maar altijd max 1 jaar en daarna sim only tot een volgende interessante telefoon langs komt), maar dat het als nadeel gezien wordt begrijp ik niet helemaal.
Totale onzin inderdaad. Sowieso, alsof je telefoons 'krijgt'. Het zit allemaal gewoon in de prijs verwerkt. Enerzijds Ziggo roemen vanwege de lage prijzen en anderzijds klagen dat je geen nieuw toestel krijgt gaat natuurlijk helemaal nergens over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02:50
In de toekomst wil Ziggo wellicht de Vodafone-diensten aanvullen met haar eigen 4G-netwerk. Is echter nog onduidelijk of/wat de plannen zijn. Waarschijnlijk doen ze het alleen in grote steden, als ze er al iets mee doen.

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rig0r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-03 16:08
Ik heb op dit moment geen data verbinding meer met Ziggo mobiel. Vodafone op een andere telefoon werkt wel gewoon. Meer mensen met problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
Werkt prima hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rig0r
Er blijkt toch een storing te zijn.
Signaalstoring Ziggo Mobiel Internet
Door een storing kunt u helaas tijdelijk geen gebruik maken van Ziggo Mobiel Internet.

Onze excuses hiervoor. Wij werken op dit moment hard aan een oplossing.

[ Voor 3% gewijzigd door rig0r op 30-01-2014 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Hmm, ik kon ook al niet online via 3G. Heb alles geprobeerd. Toch een storing.

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rig0r
Bij mij werkt het sinds 13:00 ongeveer weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-06 12:45
Gisteren mijn bestelling geplaatst voor Ziggo Mobiel. Had vandaag al bericht dat mijn nummerportering is geaccepteerd en is ingepland.

Nog 1 maandje T-mobile en dan over. Abo's sluiten (als het goed is) netjes op elkaar aan, dus geen dubbele kosten. :)

Met name het maandelijkse kunnen opzeggen en betalen per seconde zonder start tarief en de ruime bel- en databundel voor 15,- hebben me doen besluiten om in zee te gaan met Ziggo Mobiel.
Zou trouwens wel mooi zijn wanneer er een buitenlandbundel komt voor internet. Persoonlijk vind ik dat belangrijker dan bv 4G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
FlashM schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 23:20:
Zou trouwens wel mooi zijn wanneer er een buitenlandbundel komt voor internet. Persoonlijk vind ik dat belangrijker dan bv 4G.
Yep dat vind ik eigenlijk ook belangrijker. Hoop dat ze het voor de zomer nog krijgen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashM
4G is een uitkomst om het 3G netwerk te ontlasten. Aangezien ik veelal gebruik maak van wifi (thuis, op het werk, bij vrienden) en vooral met de auto reis, ben ik niet erg afhankelijk van een snel mobiele netwerkverbinding.

Wat wifi in het buitenland betreft heb ik vaak genoeg meegemaakt dat verbindingen erg instabiel zijn of je bij iedere sessie opnieuw moet inloggen. Dan is een 3G verbinding veel fijner en zodoende een buitenlandbundel echt een uitkomst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Ik denk dat we dit jaar nog wel een paar leuke opties gaan krijgen voor bij ziggo mobiel, daar zal gegarandeerd Buitenland bundels en/of 4g ook nog wel bijkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashM
Toch verwacht ik eerder 4G dan een buitenlandbundel. Mede gezien de ontwikkelingen bij Symio dat in mijn optiek de directe concurrent van Ziggo mobiel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
Weet iemand toevallig welke netwerk-ID een Ziggo Mobiel-simkaart heeft? Vraag me af of die de Ziggo- of de Vodafone-ID is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:32

Sandyman538

SandstorM [148839]

Sorcerer8472 schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 13:42:
Weet iemand toevallig welke netwerk-ID een Ziggo Mobiel-simkaart heeft? Vraag me af of die de Ziggo- of de Vodafone-ID is.
Enig idee hoe je daar achter kan komen?

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReBr
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Heb hier geen Ziggo simkaart liggen om te bekijken (kan je met sommige toestellen gewoon zien bij netwerkinstellingen) maar heb het volgende gevonden:

Het schijnt dat Ziggo zelf een eigen ID heeft: 204 15

Maar ik weet niet, of deze wel in gebruik is, aangezien Teleena de technische aanbieder is, denk ik eerder aan 204 07

Kan je oa hier vinden: http://en.wikipedia.org/wiki/Mobile_country_code#N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

Wat ik terug kan vinden is MCC 204 en MNC 04. Maar geen idee of dat is waar je naar op zoek bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 06-07 19:42
Ik ben aan het overwegen om over te stappen van Vodafone naar Ziggo Mobiel. Misschien een gekke vraag, maar kan ik dezelfde dekking verwachten omdat ik in feite op het Vodafone netwerk blijf?

Ik vraag dat omdat ik eens gehoord heb dat je bij abonnementen die gebruik maken van een ander netwerk op de 2e rang zit zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
Sandyman538 schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 22:10:
Wat ik terug kan vinden is MCC 204 en MNC 04. Maar geen idee of dat is waar je naar op zoek bent.
Ja, da's de Vodafone-ID. Maar is dat de ID van je SIM of van het netwerk waar je mee verbonden bent?

De netwerkdekking die je kunt verwachten is hetzelfde, behalve dat je met Ziggo niet op 4G mag en met Vodafone zelf wel. Op sommige plekken heb je bijvoorbeeld wel 4G-dekking maar geen 3G, waardoor je met Ziggo terugvalt op 2G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
Sorcerer8472 schreef op zondag 16 februari 2014 @ 16:09:
[...]

De netwerkdekking die je kunt verwachten is hetzelfde, behalve dat je met Ziggo niet op 4G mag en met Vodafone zelf wel. Op sommige plekken heb je bijvoorbeeld wel 4G-dekking maar geen 3G, waardoor je met Ziggo terugvalt op 2G.
Ok, daar ik nu ook geen 4G heb, of iig kan gebruiken, zal ik daar dus weinig verschil in merken. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Laatst online: 11-07 20:53

Swerfer

Hmm...

DaFrenk schreef op zondag 16 februari 2014 @ 15:46:
Ik ben aan het overwegen om over te stappen van Vodafone naar Ziggo Mobiel. Misschien een gekke vraag, maar kan ik dezelfde dekking verwachten omdat ik in feite op het Vodafone netwerk blijf?

Ik vraag dat omdat ik eens gehoord heb dat je bij abonnementen die gebruik maken van een ander netwerk op de 2e rang zit zeg maar.
Of dat '2e rang' werkelijkheid is weet ik niet, maar ik moet zeggen dat ik met Ziggo altijd een goede dekking heb...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venlonaerke
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-07-2024
Ik had hiervoor Vodafone. Met Ziggo mobiel heb ik dezelfde dekking als bij Vodafone. Ik merk in ieder geval geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Er is ook natuurlijk geen verschil daarin, en die rumour die je hebt gehoord over 2e rang zitten is onzin ;) Vriend van mij is tech engineer bij VF en zegt dat dat allemaal gelijk is.

• jongetje
Zou ook wel vreemd zijn, ze hebben echt geen aparte versterkers in de masten zitten die voor vodafone klanten sterker uitzenden dan voor de virtuele providers.

• Brad
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-12-2024
jongetje schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 08:49:
Zou ook wel vreemd zijn, ze hebben echt geen aparte versterkers in de masten zitten die voor vodafone klanten sterker uitzenden dan voor de virtuele providers.
Ik denk eerder dat er bedoelt wordt dat Vodafone-klanten dan voorrang zouden krijgen door middel van een soort QoS-achtig systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barns
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-07 11:54
Ik ga ook overstappen. Twee vraagjes:
- Het Ziggo abonnement staat op naam huisgenoot (studentenhuis), is dat een probleem?
- Het rekeningnummer van mijzelf komt niet overeen met het rekeningnummer/ naam waar nu het Ziggo-abonnement op staat, zou dat een probleem kunnen geven? Ik wil namelijk niet dat mijn telefoonrekening straks van de huisrekening wordt afgeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

Barns schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 14:20:
Ik ga ook overstappen. Twee vraagjes:
- Het Ziggo abonnement staat op naam huisgenoot (studentenhuis), is dat een probleem?
- Het rekeningnummer van mijzelf komt niet overeen met het rekeningnummer/ naam waar nu het Ziggo-abonnement op staat, zou dat een probleem kunnen geven? Ik wil namelijk niet dat mijn telefoonrekening straks van de huisrekening wordt afgeschreven.
Is geen probleem. Het internet/tv abonnement staat op mijn naam en inmiddels heb ik ziggo mobiel en ook mijn vrouw waarvan de gegevens bij ziggo ook niet bekend waren. Op de ziggo site kun je ook zien dat je maximaal 5 simkaarten per internet/tv abonnement kunt afsluiten. Ik denk niet dat ziggo er vanuit gaat dat ik die allemaal zelf zal gebruiken :)

[ Voor 12% gewijzigd door Sandyman538 op 25-02-2014 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashM
Nog een weekje en dan gaat wordt mijn huidige abo bij T-mobile beeindigd en ga ik over naar Ziggo Mobiel.

Mn simkaart heb ik al snel (na 3 dagen in de bus) na het aanmelden bij Ziggo Mobiel, ontvangen.

Ik heb er voor gekozen om mijn oude nummer mee te nemen. En dat heeft Ziggo inmiddels netjes bevestigd.
Maar moet ik nu mijn Ziggo mobiel activeren voordat mijn T-mobile contract beeindigd wordt? Of wordt op de porteerdatum gewoon mijn oude nummer aan mijn Ziggo sim-kaart gekoppeld en kan ik daarna op ieder moment mn simkaart activeren?

Ik meen namelijk ergens gelezen te hebben dat het moment van activatie ook het startmoment is waarop je abonnement gaat lopen (incl kosten). Zou het fijn vinden om zo min mogelijk dubbele kosten te maken.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-07 18:43

Demo

Probleemschietende Tovenaar

FlashM schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 12:32:
Nog een weekje en dan gaat wordt mijn huidige abo bij T-mobile beeindigd en ga ik over naar Ziggo Mobiel.

Mn simkaart heb ik al snel (na 3 dagen in de bus) na het aanmelden bij Ziggo Mobiel, ontvangen.

Ik heb er voor gekozen om mijn oude nummer mee te nemen. En dat heeft Ziggo inmiddels netjes bevestigd.
Maar moet ik nu mijn Ziggo mobiel activeren voordat mijn T-mobile contract beeindigd wordt? Of wordt op de porteerdatum gewoon mijn oude nummer aan mijn Ziggo sim-kaart gekoppeld en kan ik daarna op ieder moment mn simkaart activeren?

Ik meen namelijk ergens gelezen te hebben dat het moment van activatie ook het startmoment is waarop je abonnement gaat lopen (incl kosten). Zou het fijn vinden om zo min mogelijk dubbele kosten te maken.

Iemand een idee?
Optie 2, ik heb in december ook de switch gemaakt van T-Mobile naar Ziggo. Zij hebben mijn oude abo geannuleerd (duurde nog 4 weken ofzo aangezien ik graag mijn laatste belminuten op wilde maken) ik kreeg nog een sms kort voordat ik geporteerd zou worden en toen mijn toestel "Geen service" aangaf heb ik de sim's gewisseld en kon ik weer bellen.
Mijn vriendin klaagt af en toe over de geluidskwaliteit als ik handsfree bel, maar zij moet niet zeuren :+ en verder bel ik toch bijna niet.

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Zit sinds vandaag ook op ziggo mobiel (kom van VF af), en werkt als een trein, so far so good in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashM
tcviper schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 13:57:
Zit sinds vandaag ook op ziggo mobiel (kom van VF af), en werkt als een trein, so far so good in ieder geval.
Altijd fijn dat iets nieuws ook daadwerkelijk (goed) werkt! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashM
Optie 2, ik heb in december ook de switch gemaakt van T-Mobile naar Ziggo. Zij hebben mijn oude abo geannuleerd (duurde nog 4 weken ofzo aangezien ik graag mijn laatste belminuten op wilde maken) ik kreeg nog een sms kort voordat ik geporteerd zou worden en toen mijn toestel "Geen service" aangaf heb ik de sim's gewisseld en kon ik weer bellen.
Mijn vriendin klaagt af en toe over de geluidskwaliteit als ik handsfree bel, maar zij moet niet zeuren :+ en verder bel ik toch bijna niet.
Hmm, bij die optie heb je 0,0 extra kosten, lijkt mij?

Een slecht geluidkwaliteit bij het handsfree bellen, dat lijkt mij meer een device-issue?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-07 18:43

Demo

Probleemschietende Tovenaar

FlashM schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 14:48:
[...]

Hmm, bij die optie heb je 0,0 extra kosten, lijkt mij?

Een slecht geluidkwaliteit bij het handsfree bellen, dat lijkt mij meer een device-issue?
Dat zou je denken, maar het is sinds ik ben overgestapt, zowel op speaker als met mijn BT headsetje. Toestel had ik al een tijdje. Misschien dat het op handsfree meer opvalt..
Je hebt misschien nog 0,033 extra kosten, voor die ene dag dat je deels op beide netwerken zit :P En ik heb uiteindelijk mijn ruime maand aan extra belminuten niet helemaal opgekregen, maar dat komt omdat ik geen vrienden heb om mee te bellen :+

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
Ik heb het gisteren aangevraagd, Vodafone loopt nog tot en met maart dus op 31 maart gaat hij bij mij over. Tot nu toe nette communicatie vanuit Ziggo. Vodafone heeft nog geen kik gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

DaFrenk schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 17:25:
Ik heb het gisteren aangevraagd, Vodafone loopt nog tot en met maart dus op 31 maart gaat hij bij mij over. Tot nu toe nette communicatie vanuit Ziggo. Vodafone heeft nog geen kik gegeven.
Communicatie is ook gewoon prettig en duidelijk. Tijdens het hele proces kun je inloggen om te zien hoe ver je in het proces zit en welke zaken wel en welke zaken nog niet zijn afgehandeld. Ook mijn oude aanbieder heb ik niks van gehoord (uiteindelijk een email gekregen n.a.v. een klacht van mij met als antwoord dat ze me geen goede aanbieding konden doen (niet dat ik daar om gevraagd had) omdat de portering al was ingezet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashM
Ik kreeg na meer dan 10 jaar abonnementen bij t-mobile te hebben gehad, vorige week een mail met een link naar een vragenlijst over waarom ik overstap en wat t-mobile had kunnen doen om mij te behouden....

Niet eens de moeite nemen om dit in een persoonlijk telefoongesprek te doen. Niet te filmen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
Sandyman538 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 22:53:
[...]

Communicatie is ook gewoon prettig en duidelijk. Tijdens het hele proces kun je inloggen om te zien hoe ver je in het proces zit en welke zaken wel en welke zaken nog niet zijn afgehandeld. Ook mijn oude aanbieder heb ik niks van gehoord (uiteindelijk een email gekregen n.a.v. een klacht van mij met als antwoord dat ze me geen goede aanbieding konden doen (niet dat ik daar om gevraagd had) omdat de portering al was ingezet).
Ik heb nog geen inlogcodes, maar naar ik begreep krijg je die samen met je simkaart opgestuurd?

Ik heb ook met Vodafone gebeld om te melden dat ik niet tevreden was met hun aanbod en toen adviseerden ze mij gewoon een ander abonnement i.p.v. te luisteren naar mijn wensen en proberen het aanbod van Ziggo te matchen. :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acale
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:00
Ik woon in oost Groningen en hoor af en toe vrienden zeggen dat de dekking van Vodafone hier bijzonder slecht is. Een collega kreeg ooit een hoge telefoon rekening omdat zijn telefoon steeds dacht dat ie in Duitsland was. Hij is overgestapt op simyo en sindsdien heeft geen problemen meer.
Zijn er mensen die in mijn omgeving wonen en die goede ervaringen met ziggo mobiel hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
Je kunt natuurlijk je netwerk vast zetten als je in een grens gebied woont. Voor de rest dezelfde dekking als Vodafone abonnee's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Ff speedtest gedaan op mijn iphone 5s via Ziggo Mobiel haal ik gemiddeld 20mb/s down en 5mb/s up, in Zuid Limburg.
Lekker snel dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
tcviper schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 17:14:
Ff speedtest gedaan op mijn iphone 5s via Ziggo Mobiel haal ik gemiddeld 20mb/s down en 5mb/s up, in Zuid Limburg.
Lekker snel dus :)
Maastricht zeker? Daar is namelijk top VF dekking...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Sittard om precies te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20-07 16:31
acale schreef op maandag 03 maart 2014 @ 23:37:
Ik woon in oost Groningen en hoor af en toe vrienden zeggen dat de dekking van Vodafone hier bijzonder slecht is. Een collega kreeg ooit een hoge telefoon rekening omdat zijn telefoon steeds dacht dat ie in Duitsland was. Hij is overgestapt op simyo en sindsdien heeft geen problemen meer.
Zijn er mensen die in mijn omgeving wonen en die goede ervaringen met ziggo mobiel hebben?
Off topic: Mijn simyo dekking in Groningen (Nexus 4) was zwáár beroerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acale
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:00
Bedankt voor het delen van je ervaring. Ik zit zelf erg te twijfelen of ik wel of niet voor ziggo moet gaan. ik heb hier wel kpn en bij mij gaat het juist erg goed, alleen..... de actie van ziggo vind ik erg goed. Ik vrees alleen dat straks goedkoop, duurkoop wordt als ik me steeds blijf ergeren aan de dekking van Vodafone. Ik begrijp echter wel dat dit op te lossen door het netwerk op handmatig zetten ipv automatisch. Iik zal in mijn vriendenkring vragen of daar iemand is die ervaring heeft met ziggo mobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
Ziggo is maandelijks opzegbaar he, dus je zou binnen een maand weer weg kunnen zijn mocht het tegen vallen. Lijkt me het risico wel waard toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-07 15:06
Ik heb eind vorige maand Ziggo Mobiel afgesloten. Ik hoorde gister op de radio dat deze maand de aansluitkosten vervallen.

Gister erachteraan gemaild en ik kreeg de volgende mail terug:
Geachte heer,

Bedankt voor uw reactie van 5 maart 2014 op onze website. Hierin geeft u aan graag ook gebruik te willen van de actie waarbij er geen aansluitkosten betaald hoeven worden.

In ons systeem heb ik gezien dat de bestelling voor Ziggo Mobiel eind vorige maand geplaatst is. De actie die nu loopt geldt voor alle bestellingen die in maart geplaatst worden. Op het moment dat u deze bestelling plaatste was u niet op de hoogte van deze actie. Daarom heb ik voor u de aansluitkosten van €9.95 verrekend, deze hoeft u dus niet te betalen.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Heeft u nog vragen of opmerkingen? Dan beantwoorden wij deze graag via ziggo.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,

Sanne
Medewerker Klantenservice
Ziggo _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
Heel netjes van ze, moet zeggen dat ik altijd al tevreden ben geweest over de service van Ziggo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
MarkoAlmelo schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 16:11:
Ik heb eind vorige maand Ziggo Mobiel afgesloten. Ik hoorde gister op de radio dat deze maand de aansluitkosten vervallen.

Gister erachteraan gemaild en ik kreeg de volgende mail terug:

[...]

Ziggo _/-\o_ _/-\o_
Wow! Dan ga ik ook even een mailtje sturen bellen. Had op 27 februari aangemeld :P

Edit: Geregeld. Top service! _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door DaFrenk op 06-03-2014 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59483

Ook hier zonder problemen de aansluitkosten teruggekregen, terwijl ik op 25 februari een aanvraag had gedaan :)
Geachte heer,

In uw e-mail vraagt u of u in aanmerking komt voor teruggave aansluitkosten Ziggo Mobiel.

Voor u heb ik € 9,95 terug geboekt op uw rekening.

Hopende u hierbij voldoende geïnformeerd te hebben.

Heeft u nog vragen of opmerkingen? Dan beantwoorden wij deze graag via ziggo.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,

<Naam weggehaald ivm privacy>
Medewerker Klantenservice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLMarcel194
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20-07 17:16
vandaag netjes een sms gehad van ziggo dat morgen de dag word dat me abbo overgezet word van telfort naar ziggo
dus we zullen het zien morgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashM
Gisteren is mijn nieuwe abo ingegaan.
Ik ontving netjes een mailtje dat mijn simkaart geactiveerd is, maar het vermelde simnummer sloeg op de micro-simkaart en niet de nan-sim die ik bij het afsluiten direct had besteld.

Eerst via facebook geprobeerd om dit probleem opgelost te krijgen. Dat schoot niet echt op; die ondersteuning via die route is (nog) wat ondermaats. Steeds andere behandelaars van mijn vraag en ook steeds kreeg ik vanuit Ziggo nieuwe vragen voorgeschoteld. Heb ze dit ook teruggegeven zodat ze er iets aan kunnen doen.

's Avonds heb ik de helpdesk gebeld en binnen 10 sec hadden ze de nano-sim geactiveerd. Kennelijk moet de nano-sim even via de helpdesk worden geactiveerd. De Ziggo-medewerker bood meteen aan om ook mijn toestel op de juiste wijze te configureren. En nu werkt alles prima!

Ondanks dat ik wat dingetjes zelf heb moeten regelen, prima service vanuit de helpdesk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Uhm dat stond bij mij toch ook in de brief en email die ik kreeg toen ik aangaf dat ik nano sim nodig had. Dat je die moet laten aktiveren zodra je abonnement in is gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashM
tcviper schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 10:24:
Uhm dat stond bij mij toch ook in de brief en email die ik kreeg toen ik aangaf dat ik nano sim nodig had. Dat je die moet laten aktiveren zodra je abonnement in is gegaan.
Ik moet je eerlijk bekennen dat ik op den duur zo veel brieven en mails had ontvangen dat ik door de bomen het bos niet meer zag. Dat kwam ook omdat er bij mijn bestellen 2 abonnementen waren geregistreerd ipv 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
aaaah :) Nou ja, belangrijkste is dat het nu werkt! Ik ben er in ieder geval zeer tevreden over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashM
tcviper schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 13:42:
aaaah :) Nou ja, belangrijkste is dat het nu werkt! Ik ben er in ieder geval zeer tevreden over.
Ik ook tot nu toe! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
Volgens mij was er zaterdag een paar uur storing op het netwerk, nog iemand anders last gehad van geen data verbinding en een tijdje zelfs helemaal geen telefoon verbinding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97369

Vandaag is bekend geworden dat Telfort met 4G komt en Vodafone het aantal abonnementen met 4G zal uitbreiden.

Het lijkt er op dat langzaam MVNO's ook ondersteund worden, ik hoop van harte dat Ziggo binnen niet al te lange tijd met 4G komt. Alhoewel het wellicht de provider er niet naar is (gezien de kosten), ben ik bereid er bijvoorbeeld 2,50 euro extra voor te betalen.

Gebrek aan 4G is mijn inzien namelijk de enige tekortkoming van Ziggo Mobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
Ik ben wel benieuwd wat jij nu mist aan geen 4G. Wat kun je nu niet (of minder goed)? Bij mij is namelijk de snelheid meer dan voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jongetje schreef op maandag 24 maart 2014 @ 16:44:
Ik ben wel benieuwd wat jij nu mist aan geen 4G. Wat kun je nu niet (of minder goed)? Bij mij is namelijk de snelheid meer dan voldoende.
Ik zeg niet dat ik het met de huidige snelheid niet red, ik geef alleen aan dat inmiddels alle grote bedrijven 4G ondersteunen.

Daarnaast is het een feature van mijn iPhone die ik graag zou willen benutten. Ja, overstappen kan. Maar ben zeer tevreden met Ziggo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-12-2024
Hier in huis sinds kort een telefoon met Ziggo Mobiel.
Het bereik van Vodafone is hier binnenshuis erg slecht zoals ik zelf ook al ervaren had 2 jaar geleden, en het continu heen en weer switchen tussen een extreem traag Edge-netwerk en een enigszins werkend GPRS-netwerk is ook nog steeds hetzelfde als destijds.
Echter als ik de telefoon op de 1e verdieping bij het raam leg ontvangt hij 4 streepjes 3G.
Over de snelheid daarvan ben ik wel te spreken. :)
Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/iphone/802873869.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hier ook 14Mbps op 3G. Er gaan verhalen dat het zelfs 20Mbps kan zijn hier en daar. Nog niet meegemaakt. Zo'n speedtest doet al snel 25MB!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
Anoniem: 97369 schreef op maandag 24 maart 2014 @ 17:41:
[...]
Ik zeg niet dat ik het met de huidige snelheid niet red, ik geef alleen aan dat inmiddels alle grote bedrijven 4G ondersteunen.

Daarnaast is het een feature van mijn iPhone die ik graag zou willen benutten. Ja, overstappen kan. Maar ben zeer tevreden met Ziggo.
Ik wil niet bashen, maar je wilt er dus 2,50 per maand voor betalen omdat je "Iphone het ondersteund". Niet lullig bedoeld, maar als je die snelheid niet nodig hebt dan is dat toch 30 euro weggegooid?

In mijn ogen voor de meeste mensen totaal niet relevant en een totale marketing hype dat je super snel internet nodig hebt (zeker met een 1GB bundel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Laatst online: 20-07 15:47
Het is niet alleen snelheid maar ook dekking. Als straks het netwerk klaar is op 800MHz zul je op veel plaatsen 4G hebben terwijl 3G daar niet beschikbaar is.

En als iemand daar graag geld voor uit wil geven dan moet hij dat zelf weten. En als iemand daar waarde aan hecht is het dus een legitiem punt om over te vallen bij een provider keuze.

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Als de tijd al zou komen dat het zover wel is, dan weet ik zeker dat Ziggo ook wel iets ermee gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
Goeie kans dat Vodafone binnenkort ook 3G op 900 MHz gaat aanzetten. Daar zijn aanwijzingen voor en over een paar weken weten we misschien al meer daarover! De dekking van 3G wordt dan vergelijkbaar met die van 2G.

Er zijn trouwens nu al meerdere plekken waar je wel 4G maar geen 3G hebt, puur omdat 4G op 800 MHz inderdaad betere dekking biedt door de lage frequentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jongetje schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 09:05:
[...]

Ik wil niet bashen, maar je wilt er dus 2,50 per maand voor betalen omdat je "Iphone het ondersteund". Niet lullig bedoeld, maar als je die snelheid niet nodig hebt dan is dat toch 30 euro weggegooid?

In mijn ogen voor de meeste mensen totaal niet relevant en een totale marketing hype dat je super snel internet nodig hebt (zeker met een 1GB bundel).
Bashen mag, geen probleem. Door voor 4G te kiezen heb je in veel gevallen een betere dekking. Het 4G-netwerk zit lang niet zo dichtgeslipt als het 3G-netwerk. Daarnaast zou 4G minder stroom verbruiken van je toestel dan 3G.

Genoeg redenen om een voorkeur voor 4G te hebben. Daarnaast geef ik alleen maar aan dat 4G bij Ziggo Mobiel het plaatje zou afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-07 01:05
Probleem;

Ben sinds 2 maanden overgestapt van Hi naar Ziggo Mobiel, maar eens in de zoveel tijd verspringen mijn APN instellingen. Ziggo loopt op het Vodafone netwerk en dat is ook precies hetgeen waar hij naar overspringt. Allemaal Vodafone waardes die ik zelf nooit erin gezet heb.

Ik moet de instellingen compleet deleten, de Ziggo APN instellingen er weer inzetten en de telefoon opnieuw opstarten. Vanaf dat moment gaat het weer een week of 2 a 3 goed, maar daarna staat alles weer op Vodafone en valt mijn internetverbinding weg (er staat nog wel 3G linksbovenin raar genoeg).

Het gaat om een iPhone 4 iOS6.

Iemand enig idee wat hier aan de hand zou kunnen zijn?

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barns
Dank voor de tip m.b.t. de geen aansluitkosten-actie. Ik heb 25-02 Ziggo Mobiel afgesloten. Per vandaag over. Net even een mail gestuurd met de vraag of ze de aansluitkosten kunnen crediteren. Ik verwacht dat dit wel goed komt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Barns schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 10:18:
Dank voor de tip m.b.t. de geen aansluitkosten-actie. Ik heb 25-02 Ziggo Mobiel afgesloten. Per vandaag over. Net even een mail gestuurd met de vraag of ze de aansluitkosten kunnen crediteren. Ik verwacht dat dit wel goed komt. :)
Jammer joh, heb ik ook geprobeerd. Doen ze niet, want het gaat niet om de aansluitdatum, maar om de aanvraagdatum. Als het jou wel lukt hoor ik het graag. Ook al is het maar een tientje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barns
Anoniem: 97369 schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 10:51:
[...]Jammer joh, heb ik ook geprobeerd. Doen ze niet, want het gaat niet om de aansluitdatum, maar om de aanvraagdatum. Als het jou wel lukt hoor ik het graag. Ook al is het maar een tientje. :)
Net mail terug, super snel:
(...)
U heeft ons een vraag gesteld over de aansluitkosten voor Ziggo Mobiel.

Op het moment dat uw bestelling geplaatst is, gold de actie met betrekking tot de aansluitkosten niet.
Om u tegemoet te komen zullen wij echter de aansluitkosten alsnog van uw volgende factuur afhalen.
(...)
Super service. Keurig, er zijn genoeg bedrijven die meten met twee maten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07-2021
kaos- schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 12:47:
Probleem;

Ben sinds 2 maanden overgestapt van Hi naar Ziggo Mobiel, maar eens in de zoveel tijd verspringen mijn APN instellingen. Ziggo loopt op het Vodafone netwerk en dat is ook precies hetgeen waar hij naar overspringt. Allemaal Vodafone waardes die ik zelf nooit erin gezet heb.

Ik moet de instellingen compleet deleten, de Ziggo APN instellingen er weer inzetten en de telefoon opnieuw opstarten. Vanaf dat moment gaat het weer een week of 2 a 3 goed, maar daarna staat alles weer op Vodafone en valt mijn internetverbinding weg (er staat nog wel 3G linksbovenin raar genoeg).

Zelfde probleem hier met een Samsung Galaxy Note II.

Het valt niet te reproduceren. Soms gebeurt het meerdere malen per dag, dan weer weken niet.

[ Voor 73% gewijzigd door F4T4L_3RR0R op 26-03-2014 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Barns schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 15:39:
[...]

[...]

Supertof van ze. Dit is hoe het hoort. Gewoon niet klagen en crediteren. En voor jou leuk natuurlijk! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
kaos- schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 12:47:
Probleem;

Geen last van op mijn nokia 920. Heb je de klantenservice al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97369 schreef op maandag 24 maart 2014 @ 22:53:
Hier ook 14Mbps op 3G. Er gaan verhalen dat het zelfs 20Mbps kan zijn hier en daar. Nog niet meegemaakt. Zo'n speedtest doet al snel 25MB!
Feit: steeds meer mensen maken gebruik van 4G, dus de beschikbare capaciteit op 3G wordt steeds groter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
shenr schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 16:31:
[...]

Geen last van op mijn nokia 920. Heb je de klantenservice al geprobeerd?
Heb ik inderdaad al geprobeerd, maar die kunnen mij ook niet verder helpen.
Het lijkt wel alsof het ooit een vodafone sim-kaart is geweest die ze omgebouwd hebben naar een ziggo versie. Dat is natuurlijk niet zo, maar waarom staan er dan wel vodafone instellingen in :/

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Barns schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 15:39:
[...]

[...]

Ik heb er toch nog eens een mailtje aan gewaagd: Ziggo wil graag een stapje extra voor tevreden klanten doen en vandaar dat ik alsnog 10 euro in mindering krijg.

Volgens mij is Ziggo een van de weinige bedrijven die zo coulant zijn. Heb zowel onlangs een creditering voor Alles-in-een gekregen als voor Mobiel. Topbedrijf!

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20-07 15:45
Vraagje, de actie van 15 euro per maand voor de bestaande klanten loopt per 31-3 af. Wat gaat er daarna gebeuren? Ik zit zelf nog tot halverwege juni vast aan mijn abo, maar wil wel graag overstappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

Robkazoe schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 14:07:
Vraagje, de actie van 15 euro per maand voor de bestaande klanten loopt per 31-3 af. Wat gaat er daarna gebeuren? Ik zit zelf nog tot halverwege juni vast aan mijn abo, maar wil wel graag overstappen.
Dat sterretje (op de website van ziggo) staat niet bij de prijs van 15 euro maar bij de aansluitkosten die je op dit moment niet hoeft te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 512919

Robkazoe schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 14:07:
Als je wil profiteren van de actie 0,- aansluitkosten kan je nu al een bestelling plaatsen en vervolgens naderhand via de klantenservice nummerbehoud aanvragen (kan max. 2 maanden vantevoren), de betalingen voor Ziggo Mobiel gaan dan pas in op het moment dat het nummer over gaat.

Die 15,- p/m blijven inderdaad zoals Sandyman538 al aangeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Volgens mij heb ik de oplossing voor het iphone-vergeet-ziggo-apn-probleem.

http://iphonesettings.net/ziggo.html

Deze plugin gooit een profiel op je APN instellingen. Op het moment dat je dan op "reset" drukt neemt hij dus de basis Ziggo APN instellingen over (ziggo.dataxs.mobi).

Hij kan nu dus ook niet meer terugspringen naar oudere instellingen.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Ik snap niet dat ik dat probleem nooit heb? Heb al een aantal keer mijn iphone (5s) aan en uitgehad, ook geswitcht even naar mijn Xperia Z1 compact en weer terug maar ik heb nooit dat er vodafone terug komt staan, het blijft bij mij altijd netjes staan, heb ik dan weer iets aparts of is dit toeval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashM
tcviper schreef op donderdag 10 april 2014 @ 20:29:
Ik snap niet dat ik dat probleem nooit heb? Heb al een aantal keer mijn iphone (5s) aan en uitgehad, ook geswitcht even naar mijn Xperia Z1 compact en weer terug maar ik heb nooit dat er vodafone terug komt staan, het blijft bij mij altijd netjes staan, heb ik dan weer iets aparts of is dit toeval?
ik herken het probleem ook niet op mn iPhone 5... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimi22
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 29-04 11:49
Hey ik vraag me af of er als provider ziggo nl staat of vodafone nl? Maakt dit verschil per toestel misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Neen voor alleen moet dat ziggo.dataxs.mobi zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op het scherm van mijn iPhone 5S staat "Ziggo"

Afbeeldingslocatie: http://s24.postimg.org/qrz5uhglt/photo.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Ja, en zo hoort het ook :P Als je bij Ziggo zit he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimi22
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 29-04 11:49
Ja nouja je ziet vaak bij MVO's dat de naam van de achterliggende provider word weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Een iPhone laat dat zien bij Instellingen - Algemeen - Info en dan kopje Aanbieder. Daar staat 'vf nl...'.

Android laat een 'R' zien. Van roaming bij bijvoorbeeld Telfort en Tele 2. Oudere Nokia's hebben staat: NL KPN met daaronder NL Telfort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
Een R? Dus ze geven nu wel simkaarten met eigen network-ID uit? Waarmee je in theorie op hun LTE2600-netwerk zou kunnen komen..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Anoniem: 59483 schreef op maandag 14 april 2014 @ 16:34:
Op het scherm van mijn iPhone 5S staat "Ziggo"

[afbeelding]
Dat is bij mij ook, maar daar gaat het hier niet om ;)

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Watchmano
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08-05 20:38
ik heb sinds vanochtend ziggo mobiel heb de simkaart erin gedaan de apn ingesteld en hij deed het naar tevredenheid. nu krijg ik een melding op me telefoon die ik nooit eerder heb gezien:

Wijzigingen zijn beschikbaar
U hebt nieuwe telefooninstellingen
ontvangen van een onbekend bron. als u
de afzender kent en deze wijzigingen wilt
accepteren, typt u uw wachtwoord
afzender en tikt u op enter. u ontvangt een
sms-bericht wanneer de wijzigingen zijn
voltooid.

Tik op vorige als u deze wijzigingen even
wilt uitstellen. Tik op annuleren om de
wijzigingen te weigeren

iemand een idee? zijn dit de instellingen van ziggo? zo ja wat is dan de wachtwoord ?

btw heb een htc radar op windows Phone 7.8

[ Voor 3% gewijzigd door Watchmano op 18-04-2014 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
Ik heb nu Ziggo Mobiel sinds 1 april en het bevalt me echt uitstekend. De 300 minuten gaan lekker lang mee dankzij het afrekenen per seconde en het bereik is echt fantastisch ineens! Voorheen had ik alleen GPRS thuis, nu gewoon H+ (met 12mbit/s op de speedtest). Geen idee waarom aangezien het beide het Vodafone netwerk is, of ze moeten toevallig deze maand een extra zendmast geplaatst hebben.

Enige minpuntje was dat ik een middag geen of heel moeilijk SMS kon versturen, maar er was geen storing bekend bij Ziggo dus wat dat uiteindelijk was? Maar verder nog steeds erg tevreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-07 12:38
dimi22 schreef op maandag 14 april 2014 @ 16:31:
Hey ik vraag me af of er als provider ziggo nl staat of vodafone nl? Maakt dit verschil per toestel misschien?
Bij mij staat er anders vodafone NL 01...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
Bij mij staat er "Ziggo" (Galaxy S2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomis
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-07 18:07
THE_BASE schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 10:18:
[...]

Ik heb er toch nog eens een mailtje aan gewaagd: Ziggo wil graag een stapje extra voor tevreden klanten doen en vandaar dat ik alsnog 10 euro in mindering krijg.

Volgens mij is Ziggo een van de weinige bedrijven die zo coulant zijn. Heb zowel onlangs een creditering voor Alles-in-een gekregen als voor Mobiel. Topbedrijf!
Ik heb net de eerste rekening binnen van mijn en mijn vrouwe abonnement dat in maart ingegaan is. Tot mijn verbazing waren er bij beide abonnementen aansluitkosten gerekend. Ik heb er uiteraard direct een mailtje naar de klantenservice aan verspild. Het antwoord was dat ik de abonnementen afgesloten had in februari en dat ze in gingen in maart stond daar los van. Dikke pech dus! Daar heb ik nog een reactie achteraan gestuurd en aangegeven dat er heel wat klanten coulance kregen in deze situatie en de vraag of ze het nog eens konden bekijken. Direct weer antwoord: onze excuses, maar u heeft dikke pech. En dat je daar al 10 jaar klant bent telt ook voor niks.

Het gaat me niet om die 20 euro, maar de ene klant wel coulance en de ander niet, dat gaat er niet in. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Dan bel je nog een keer en probeer je het nog eens ;) De volhouder wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

tcviper schreef op woensdag 23 april 2014 @ 19:45:
Dan bel je nog een keer en probeer je het nog eens ;) De volhouder wint.
Of je accepteert dat je niet aan de voorwaarden voldoet en gaat een fijne avond vieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
Bij mij ook in eerste instantie maar na een telefoontje was het alsnog geregeld voor de volgende factuur met de excuses voor het feit dat het toch niet gelijk goed was gegaan.
Pagina: 1 2 ... 13 Laatste