Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binscow
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-08 22:23
Ja klopt. Zwart lijkt een logischer keuze, maar paars blijkt in het echt ook mooi te zijn. Een echt lelijke kleur lijkt niet te bestaan wat betreft de Covers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30
Hoe vaak ga je de touchcover gebruiken om te typen en hoe type je?

Als je af en toe een mailtje en zo wilt typen, dan is een touchcover voldoende en die is nog dunner dan de typecover. De touchcover 2 is ook weer net iets dunner dan de touchcover 1.

Ga je echt documenten typen en met 10 vingers, dan is een typecover aan te raden.

Ikzelf type maar weinig op de touchcover, zelfs zo weinig dat ik me soms afvraag waarom ik überhaupt een touchcover heb, maar als hij dan weer een keer lekker stabiel met de kickstand op de touchcover rust, ben ik blij dat ik er een heb. De driehoek die gevormd wordt met een teruggevouwen cover en de kickstand vind ik eigenlijk het belangrijkste en dat je er ook nog op kan typen maakt hem helemaal af.

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-09 19:46

GerCor

Zonder dallen geen pieken

Ik gebruik de Surface 2 altijd met Typecover, zoals je een laptop gebruikt. Ik gebruik de S2 eigenlijk nooit als tablet. Scheelt ook weer omdat het on-screen toetsenbord wel erg veel beeldruimte inneemt. Ik vind het de beste uitvinding. Touchcover kan er eenvoudig af en klikt supersnel weer aan de S2.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximiliaan!
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-09 18:48
Bedankt, ik ben uiteindelijk voor de zwarte type cover 1 gegaan en heb ook de 2 besteld (allebei in zwart). Ik wil het verschil echt merken en dikte vind ik ook best belangrijk.

De type cover is een beetje te veel van het goede. De touch cover ga ik vooral gebruiken als hoes en dat ik dus overal hem rustig kan neerleggen zonder krassen. Die type cover is helaas dikker.
Als ik echt een teskt wil typen heb ik ook een draadloos toetsenbord daarvoor.

Ik heb bij bol.com 30 dagen bedenktijd. Diegene die ik dus niet wil kan ik ook gratis retourneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 13:27

icecreamfarmer

en het is

Is er trouwens al iets bekend van de typecover met accu?
Want dat lijkt mij echt een ideaal product.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

icecreamfarmer schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 14:14:
Is er trouwens al iets bekend van de typecover met accu?
Want dat lijkt mij echt een ideaal product.
De power cover dus. Die moet nog uitgeleverd worden. Volgens mij, als ik de US store bekijk, zelfs daar nog niet leverbaar.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binscow
Ik merk niks van de schaarste van de tablet. Ik tref zeer weinig geïnteresseerden op mijn Surface 2 advertentie! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 11:18

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Ik heb zelf een paarse type over, vond ik weer eens wat anders dan zwart of cyaan.
Hij zit meestal wel aan mijn Surface maar meestal achterovergeklapt als standaard.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij helpen?

Mijn surface 2 wil niet meer aan. Hij reageert nergens meer op en heb dat ding pas 2 maanden.

Ook als ik er 1 dag niet naar kijk staat die de volgende dag gelijk uit en krijg ik m na een uur pas weer aan.. Maar nou doet die helemaal niks meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binscow
Verwijderd schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 18:44:
Kan iemand mij helpen?

Mijn surface 2 wil niet meer aan. Hij reageert nergens meer op en heb dat ding pas 2 maanden.

Ook als ik er 1 dag niet naar kijk staat die de volgende dag gelijk uit en krijg ik m na een uur pas weer aan.. Maar nou doet die helemaal niks meer...
Dat is een bekend probleem. Heeft te maken met een crash van de grafische driver in deep sleep modus.

Je kunt hem weer aankrijgen door de oplader te connecten en dan 10 seconden de power knop in te drukken. Na de 10 seconden moet je een paar keer snel op de power knop drukken en dan start hij weer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Binscow schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 17:28:
Ik merk niks van de schaarste van de tablet. Ik tref zeer weinig geïnteresseerden op mijn Surface 2 advertentie! :P
Waarschijnlijk gaat iedereen voor NIEUW. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Binscow schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 17:28:
Is ook prijzig. Overigens misschien interesse maar moet eens bij de saturn kijken welke ik wil. En of ik wacht voor de nieuwe generatie met misschien intel processor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binscow
Ja klopt, ik zat wat hoog met mijn richtprijs. Echter is iedereen altijd vrij om een bod te maken. Prijs veranderd naar N.O.T.K.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geprobeerd, alleen reageert die helemaal nergens op. Wordt nou wel wat gek zeg.. Veel problemen met dat ding..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noodel1988
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10:58
Bij de Paradigit krijg je bij de 64GB versie een touch cover, krijg je deze ook bij MS store?
Ik zie het er in ieder geval niet bij staan... Iemand ervaring of meer informatie?

Paradigit: http://www.paradigit.nl/m...4gb/80013693/details.aspx
MS Store : http://surface.microsofts...ace-2/productID.286994100

Trakt | Last.fm | discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binscow
Nee dat is een actie van Paradigit zelf. Waarschijnlijk hebben ze een grote partij Touch Cover 1's liggen en willen ze er op deze manier vanaf komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duurt mij te lang, ik ga voor de Surface 3...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:33
Is de tablet nog steeds zo slecht leverbaar? Schandalig. Blijkbaar had ik geluk, maar ik kon 'm vorig jaar zo kopen bij de MM in Den haag en online bij bol.com.
MS maakt er best een zooitje van. Heb je een product wat in trek is, is ie zo slecht leverbaar. Hoe verwachten ze ooit een grotere marktaandeel te krijgen, als je bijna 5 maanden na introductie het apparaat niet fatsoenlijk kan leveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Russel88 schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 15:39:
Is de tablet nog steeds zo slecht leverbaar? Schandalig. Blijkbaar had ik geluk, maar ik kon 'm vorig jaar zo kopen bij de MM in Den haag en online bij bol.com.
MS maakt er best een zooitje van. Heb je een product wat in trek is, is ie zo slecht leverbaar. Hoe verwachten ze ooit een grotere marktaandeel te krijgen, als je bijna 5 maanden na introductie het apparaat niet fatsoenlijk kan leveren?
De eerste versie verkocht niet al te best en daardoor hadden ze een back to school actie verzonnen om voordat de Surface 2 uitkwam van de voorraden af te zijn. Deze actie was zo'n succes dat er gigantische leveringsproblemen waren en gebruikers wel meer als een maand moesten wachten (sommigen wel 2).

Hierin zie je dat Microsoft de supply chain niet onder controle heeft. Dit kan komen door te weinig ervaring of gewoon domme fouten. En laten we ook eerlijk zijn, dit is niet Microsoft haar core business.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ekops
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 10:12
Ik heb de surface 2 vorige week vrijdagavond besteld in de Microsoft store, en ik heb hem sinds gisteren (dinsdag) binnen , joeppie wat een fijn ding :-)

12 x 370wp, Solis S6-GR1P3.6K, 1 x Marstek Venus-E (153.212), HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
ekops schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 21:12:
Ik heb de surface 2 vorige week vrijdagavond besteld in de Microsoft store, en ik heb hem sinds gisteren (dinsdag) binnen , joeppie wat een fijn ding :-)
Ik zit elke dag de f5'en, ik krijg hem maar niet in beeld :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-11-2022
Inmiddels ben ik de gelukkige eigenaar van een surface 2, bevalt prima alleen outlook 2013 heeft niet genoeg functionaliteiten. Ik krijg email van verschillende e-mailadressen binnen in 1 één imap account welke ik normaal via multiple identies in bv Thunderbird verwerk. In Outlook krijg ik de multiple identities niet aan de praat (niet mogelijk volgens mij).

Is er iemand die met wat uitgebreidere mail apps heeft geëxperimenteerd? De mail apps die ik tegenkwam waren voornamelijk voor eenvoudiger touch gebruik.

Een vergissing is menselijk maar om er een puinhoop van te maken heb je een computer nodig (met mij erachter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
  • Nu online
muis schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 21:49:
Inmiddels ben ik de gelukkige eigenaar van een surface 2, bevalt prima alleen outlook 2013 heeft niet genoeg functionaliteiten. Ik krijg email van verschillende e-mailadressen binnen in 1 één imap account welke ik normaal via multiple identies in bv Thunderbird verwerk. In Outlook krijg ik de multiple identities niet aan de praat (niet mogelijk volgens mij).

Is er iemand die met wat uitgebreidere mail apps heeft geëxperimenteerd? De mail apps die ik tegenkwam waren voornamelijk voor eenvoudiger touch gebruik.
Via waar aangekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-11-2022
Ik was toevallig op vakantie in Spanje en daar was die gewoon leverbaar. Gelukje

Een vergissing is menselijk maar om er een puinhoop van te maken heb je een computer nodig (met mij erachter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

ekops schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 21:12:
Met welke betaalwijze als ik vragen mag? Ik zie in het topic over de PRO dat creditcard en PayPal betalingen in de MS store niet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiodurans
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:39
Met welke betaalwijze als ik vragen mag? Ik zie in het topic over de PRO dat creditcard en PayPal betalingen in de MS store niet lukken.
Van de week een 64GB variant besteld en betaald met AmEx, ging vlekkeloos.

MYLR’23 | AVWC/AVEM/AVWS/VZLE/EN4C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ekops
Gewoon met een rabo creditcard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

En het is meerdere mensen gelukt want de store is weer helemaal leeg. Ook geen Pro 2 meer in de store. Blijft toch waardeloos voor diegene die een Surface willen bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-08 17:12
Heeft iemand van jullie al uitgevonden hoe je cheat codes kan gebruiken in San andreas? :)
Het vliegen in dat ene vliegtuig terwijl je luisterd naar K-rose of the dust is het leukste deel van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
  • Nu online
GerCor schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 00:24:
En het is meerdere mensen gelukt want de store is weer helemaal leeg. Ook geen Pro 2 meer in de store. Blijft toch waardeloos voor diegene die een Surface willen bestellen.
Surface 2 64GB was lang verkrijgbaar, ik steeds maar wachten op de 32gb. Op gegeven moment werd ik ongeduldig en dacht ik nog van 'misschien toch maar de 64gb halen' ook al heb ik die opslag niet nodig.. maar toen was alles alweer uitverkocht.

En we wachten dus weer opnieuw. Als ik hem niet voor eind maart heb, ga ik maar door voor Surface 3 ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

De 64 staat weer in de store, dus bestellen maar zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 10:49

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

GerCor schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 09:36:
De 64 staat weer in de store, dus bestellen maar zou ik zeggen.
Klopt! Mocht je de 32 GB willen, die is op voorraad bij bol.com :)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Overigens waar kun je de apparaten in je handen houden?
Bij de saturn bijvoorbeeld of verkopen die ook de demo modellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

icecreamfarmer schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 11:20:
Overigens waar kun je de apparaten in je handen houden?
Bij de saturn bijvoorbeeld of verkopen die ook de demo modellen?
Op best veel plaatsen, ik heb ze gezien bij de Mediamarkt, bij MyCom, bij Paradigit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shorteh
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09 09:15
Zojuist Windows 8.1 Update 1 op mijn Surface 2 geinstalleerd. Apps starten naar mijn idee wel een stuk sneller op. Hij is wel net vastgelopen na een uurtje standby in de tas zitten. Ik heb het idee dat er verder weinig verschillen zijn, veel dingen die nieuw zouden moeten zijn zitten er niet in omdat het een touch screen device is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30
Shorteh schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 13:56:
Zojuist Windows 8.1 Update 1 op mijn Surface 2 geinstalleerd. Apps starten naar mijn idee wel een stuk sneller op. Hij is wel net vastgelopen na een uurtje standby in de tas zitten. Ik heb het idee dat er verder weinig verschillen zijn, veel dingen die nieuw zouden moeten zijn zitten er niet in omdat het een touch screen device is.
Ik merk ook weinig verschil. Ook van het geheugengebruik wat minder zou moeten zijn merk ik weinig. Misschien net 5% minder in gebruik.
Ik heb geen vastlopers gehad of andere vreemde zaken.

De veranderingen die juist bij een niet touchscreen zichtbaar zijn, die zie je ook totaal niet terug op de Surface 2. Geen shutdownknop, geen mogelijkheid om met een kruisje af te sluiten, echter kan je wel apps koppelen aan de taakbalk op de desktop.

Laten we er vanuit gaan dat er wel in de kernel een hoop veranderd is wat je niet 1, 2, 3 opmerkt.

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
  • Nu online
Modbreak:ook hier dienen levertijden enz niet besproken te worden. Dat mag in een apart levertijden topic. Reacties van die strekking worden na deze modbreak verwijderd.

[ Voor 77% gewijzigd door PaT op 07-03-2014 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
  • Nu online
De Surface 2 32GB is weer beschikbaar in de Microsoft store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:47

LDVC

Let's get it over with

Shorteh schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 13:56:
Zit nu ook op update 1. Enige wat je op een touch device merkt, is dat windows nog wat sneller opstart. Tevens nog iets wat minder fijn is: mijn taakbalk is kleiner geworden. Icons, zeker in het tray gedeelte, zijn nu bijna niet meer met touch aan te raken. Via config zie ik geen mogelijkheid om dat aan te passen.
Voor update 1 had ik hier soms ook last van na een remote desktop sessie, maar na een reboot was dan alles weer op normale grootte. Nu lijkt dit de standaard geworden te zijn, want ook na reboot blijft dit behouden. Tevens lijkt de tekst in vensters op de desktop wat minder scherp.
Meer mensen last van?

Resolutie instellingen etc staan gewoon juist.

Nintendo switch friendcode: SW-0415-2447-4320

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

En, als het goed is, heet SkyDrive nu OneDrive. Zelf wacht ik wel even op de release. Een heel verhaal ophangen over iets wat er officieel nog niet eens is 8)

[ Voor 59% gewijzigd door GerCor op 08-03-2014 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shorteh
GerCor schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 09:55:
En, als het goed is, heet SkyDrive nu OneDrive. Zelf wacht ik wel even op de release. Een heel verhaal ophangen over iets wat er officieel nog niet eens is 8)
Ja de naam is inderdaad aangepast, vrij heftige verandering moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ekops
En kun je ook zien of Windows nou minder ruimte inneemt op de harde schijf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:47

LDVC

Let's get it over with

ekops schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 22:33:
En kun je ook zien of Windows nou minder ruimte inneemt op de harde schijf?
Bij mij lijkt het HDD volume van windows juist iets toegenomen... :?

Nintendo switch friendcode: SW-0415-2447-4320

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
  • Nu online
LDVC schreef op zondag 09 maart 2014 @ 00:19:
[...]

Bij mij lijkt het HDD volume van windows juist iets toegenomen... :?
Je moet ergens de tijdelijke bestanden wissen bij opschoning. Waarschijnlijk staan de updatebestanden er nog in ofzoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Tomba schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 09:51:
[...]

Klopt! Mocht je de 32 GB willen, die is op voorraad bij bol.com :)
Maar dan krijg je er geen gratis touchcover bij en is hij 30 euro duurder

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-09 21:46
Bij de MS store krijg je ook alleen bij de Surface 1 een gratis touchcover, niet bij de 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Tomino schreef op zondag 09 maart 2014 @ 12:37:
Bij de MS store krijg je ook alleen bij de Surface 1 een gratis touchcover, niet bij de 2?
Dat staat er niet.
Afbeeldingslocatie: http://snag.gy/vYrdB.jpg

Maar vinden jullie het aanbod van apps storend weinig of?

[ Voor 10% gewijzigd door Frozen op 09-03-2014 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willaaam
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-08 00:44
Frozen schreef op zondag 09 maart 2014 @ 12:39:
[...]

Dat staat er niet.
[afbeelding]

Maar vinden jullie het aanbod van apps storend weinig of?
Nee ik heb werkelijk alles wat ik normaal op mijn pc ook doe. Dat houdt onder anderen in surround sound mkv's, torrents, paar games, social media, email en tv kijken.

Als bezitter van een ipad, nexus en surface vind ik zelf ook de surface verreweg de fijnste van de drie. Met de ipad close behind en de nexus 7 vind ik een kloteapparaat. Onder anderen omdat alle apps daar als niet-af voelen en ontzettend traag reageren (facebook, twitter en de chrome browser zijn onder android echt verschrikkelijk)

[ Voor 12% gewijzigd door Willaaam op 09-03-2014 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiodurans
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:39
Tomino schreef op zondag 09 maart 2014 @ 12:37:
Heb afgelopen week telefonisch een Surface 2 besteld en de medewerker heeft nog expliciet gekeken of ik een gratis touch cover bij zou krijgen. Dit zou niet het geval zijn.

MYLR’23 | AVWC/AVEM/AVWS/VZLE/EN4C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Hoe doe je dat op je Surface? KPN? Ik heb zelf Ziggo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Het is toch gewoon duidelijk - ondanks het 'kado' i.p.v. 'cadeau' - dat Microsoft met de Surface niet de Surface 2 bedoelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

GerCor schreef op zondag 09 maart 2014 @ 21:09:
Het is toch gewoon duidelijk - ondanks het 'kado' i.p.v. 'cadeau' - dat Microsoft met de Surface niet de Surface 2 bedoelt?
Nee want je krijgt hem ook bij de surface pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Frozen schreef op zondag 09 maart 2014 @ 21:23:
[...]

Nee want je krijgt hem ook bij de surface pro...
Ja, en wat heeft dat met de Surface 2 te maken?

Dus:

Surface = met gratis Touchcover. Surface 2 niet;
Surface PRO = met gratis Touchcover. Surface PRO 2 niet.

Bij de Surface 2 en Surface PRO 2 krijg je weer andere dingen gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

GerCor schreef op zondag 09 maart 2014 @ 21:39:
[...]

Ja, en wat heeft dat met de Surface 2 te maken?

Dus:

Surface = met gratis Touchcover. Surface 2 niet;
Surface PRO = met gratis Touchcover. Surface PRO 2 niet.

Bij de Surface 2 en Surface PRO 2 krijg je weer andere dingen gratis.
Er staat surface, dit kan dus ook surface 2 zijn :)
Morgen ga ik even bellen naar ze en dan gaan we zien of het me lukt wat voor elkaar te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Frozen schreef op zondag 09 maart 2014 @ 21:46:
[...]

Er staat surface, dit kan dus ook surface 2 zijn :)
Volgens jou. Ik geef je 0% kans. Maar goed, ondanks dat, veel plezier met wat je dan ook gaat bestellen, mocht je iets willen bestellen. ;w

[ Voor 6% gewijzigd door GerCor op 09-03-2014 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

GerCor schreef op zondag 09 maart 2014 @ 22:01:
[...]

Volgens jou. Ik geef je 0% kans. Maar goed, ondanks dat, veel plezier met wat je ook gaat bestellen. ;w
<3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Tomba schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 11:27:
[...]

Op best veel plaatsen, ik heb ze gezien bij de Mediamarkt, bij MyCom, bij Paradigit.
Tegenvaller zzowel bij de saturn als Dixon in Tilburg hadden ze het showmodel verkocht, zou zoiets ook bij de harense Smith liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

GerCor schreef op zondag 09 maart 2014 @ 22:01:
[...]

Volgens jou. Ik geef je 0% kans. Maar goed, ondanks dat, veel plezier met wat je dan ook gaat bestellen, mocht je iets willen bestellen. ;w
Ik heb het net gevraagd, en je krijgt hem erbij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Frozen schreef op maandag 10 maart 2014 @ 09:40:
[...]

Ik heb het net gevraagd, en je krijgt hem erbij. :)
Waarbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Surface 2, 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Mocht dat zo zijn dan krijgt MS een mailtje van mij, heel erg snel :+

Heb je dit telefonisch en via de NL'e MS store?

[ Voor 28% gewijzigd door Tomino op 10-03-2014 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Dus, ik heb direct gebeld met MS store en kreeg een wat moeilijk Nederlands sprekende medewerker aan de telefoon. Ik moet je helaas teleurstellen, beste Frozen. Alleen bij de Surface (64 GB op dit moment) en niet bij de Surface 2. Welke 2 dan ook.

De site is wat mij betreft dan ook heel duidelijk wanneer wel en wanneer niet. Maar dat had ik al geschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

GerCor schreef op maandag 10 maart 2014 @ 10:28:
[...]

Dus, ik heb direct gebeld met MS store en kreeg een wat moeilijk Nederlands sprekende medewerker aan de telefoon. Ik moet je helaas teleurstellen, beste Frozen. Alleen bij de Surface (64 GB op dit moment) en niet bij de Surface 2. Welke 2 dan ook.

De site is wat mij betreft dan ook heel duidelijk wanneer wel en wanneer niet. Maar dat had ik al geschreven.
Vreemd, de medewerker die ik sprak via de telefoon vertelde mij iets anders.

De site vind ik niet duidelijk.
Er staat ''surface'', hiermee kunnen de surface RT, pro, surface 2 en de surface pro 2 bedoeld worden.
Moeten ze het maar duidelijker aangeven.

Als er op de website van Apple staat: Koop een Ipad en krijg een gratis stylus, dan zou het niet moeten uitmaken of je een ipad 1, ipad 2, ipad mini of welke ipad dan ook koopt.
Er staat iPad en dat is duidelijk.

In het geval dat het maar bij bepaalde ipads zo is, en dat er niet op staat vermeld is het volgens mij misleidende reclame.

[ Voor 31% gewijzigd door Frozen op 10-03-2014 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Frozen schreef op maandag 10 maart 2014 @ 10:30:
[...]

Vreemd, de medewerker die ik sprak via de telefoon vertelde mij iets anders.

De site vind ik niet duidelijk.
Er staat ''surface'', hiermee kunnen de surface RT, pro, surface 2 en de surface pro 2 bedoeld worden.
Moeten ze het maar duidelijker aangeven.
Met alle respect maar dat is 'slechts' jouw mening. Voor mij is en was het al helemaal duidelijk. Als jij gelijk zou hebben, pas dan wordt het voor mij onduidelijk. Maar je hebt geen gelijk en daarmee is het voor mij weer helemaal duidelijk.

Eigenlijk kun je het ook vrij snel zien als je Surface selecteert. Rechts onderin staan de Touchcovers ook genoemd als je een aankoop wilt doen. En dat staat er niet als je de Surface 2 selecteert om te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

GerCor schreef op maandag 10 maart 2014 @ 10:43:
[...]

Met alle respect maar dat is 'slechts' jouw mening. Voor mij is en was het al helemaal duidelijk. Als jij gelijk zou hebben, pas dan wordt het voor mij onduidelijk. Maar je hebt geen gelijk en daarmee is het voor mij weer helemaal duidelijk.

Eigenlijk kun je het ook vrij snel zien als je Surface selecteert. Rechts onderin staan de Touchcovers ook genoemd als je een aankoop wilt doen. En dat staat er niet als je de Surface 2 selecteert om te kopen.
Okee gercor, maar als het een mening is dan kan ik ook geen gelijk of ongelijk hebben.

In ieder geval, bedankt voor je bijdrage. Ik ga in ieder geval nog even kijken of ik hem er toch bij kan krijgen. Een medewerker heeft tenslotte gezegd dat je hem er gratis bij kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Modbreak:Levertijden enz horen in [Microsoft Surface] Levertijden en prijzen topic

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Oké, oké PaT. Ja, enthousiasme hè. Nog even een opmerking PaT. Kun je in de tekst in Quickreply [W8] Ervaringem even veranderen in Ervaringen, en moegen in mogen? Mijn ogen blijven daar steeds op gericht. B)

[ Voor 6% gewijzigd door GerCor op 10-03-2014 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Done ;)

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

PaT, met jouw welnemen? Ik zeg niets over levertijden maar de Surface 2 64GB LTE (679 USD) wordt uitgeleverd in de US aan Microsoft store (AT&T). Gaat mij alleen even over het bekendmaken dat de nieuwste variant op de Surface 2 al bestaat en dus niet langer een gerucht is.

Bron: WPCentral.

[ Voor 5% gewijzigd door GerCor op 11-03-2014 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Even zijdelingse vraag kun je de store van de rt ook bekijken wanneer je er nog geen hebt?
Ik kom namelijk niet verder dan de aanbevolen apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

icecreamfarmer schreef op maandag 10 maart 2014 @ 21:02:
Even zijdelingse vraag kun je de store van de rt ook bekijken wanneer je er nog geen hebt?
Heb je windows 8 op je pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Frozen schreef op maandag 10 maart 2014 @ 21:25:
[...]

Heb je windows 8 op je pc?
nee 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
icecreamfarmer schreef op maandag 10 maart 2014 @ 21:02:
Kan je hier iets mee?
http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows-8/apps#Cat=t1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shorteh
http://www.metrostorescanner.com/

Is een soort online kopie van de Windows Store, volgens mij kun je hier wel redelijk door apps heen bladeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

GerCor schreef op maandag 10 maart 2014 @ 20:18:
PaT, met jouw welnemen? Ik zeg niets over levertijden maar de Surface 2 64GB LTE (679 USD) wordt uitgeleverd in de US aan Microsoft store (AT&T). Gaat mij alleen even over het bekendmaken dat de nieuwste variant op de Surface 2 al bestaat en dus niet langer een gerucht is.

Bron: WPCentral.
Ik las het ja, schandalig hoeveel extra ze durven te vragen voor een LTE kaart. Voor 499$ heb je de Nokia 2520 inclusief LTE....
Ik blijf erbij, zolang Microsoft aan iPad prijzen blijft vasthouden wordt het nooit wat met de Surface....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Maar het is dan ook de AT&T versie. Wij hebben er helemaal niks aan. Ik vind de prijzen, juist t.o.v. de iPad reuze meevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Firmware update voor de Surface 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Changelog
Surface 2 UEFI (v4.18.500) provides support for Surface Power Cover.
System Aggregator Firmware (v1.0.48500.0) provides support for Surface Power Cover.
Surface Platform Power Driver (v2.0.524.0) provides support for Surface Power Cover.
Surface Power Cover Firmware Update (v2.0.523.0) provides support for Surface Power Cover.
Surface Touch Cover 2 Firmware Update Device (v2.0.517.0) update improves multiple finger support on the touchpad.
Surface Type Cover 2 Firmware Update Device (v2.0.517.0) update improves multiple finger support on the touchpad.
Surface Home Button Driver (v2.0.281.0) resolves behavior where Surface would sometimes not wake from sleep.
Surface System Software Device (v5.0.498.0) includes stability and experience improvements.

Marvell AVASTAR 350N Wireless Network Controller (v14.69.24052.168) resolves wireless network connectivity issues.
Marvell AVASTAR Wireless Composite Device (v14.69.24052.168) improves Miracast support.
Marvell AVASTAR Bluetooth® Radio Adapter (v14.69.24052.168) updated as part of a driver package that includes the Marvell Wireless Network Controller and Marvell Wireless Composite Device. There are no Bluetooth updates in this version of the driver.
Surface Type Cover 2 Firmware Update Device (v1.0.317.0) update improves multiple finger support on the touchpad.
Surface Touch Cover 2 Firmware Update Device (v1.0.317.0) update improves multiple finger support on the touchpad.
Surface Power Cover Firmware Update (v1.0.323.0) provides support for Surface Power Cover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaub
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-02 12:30
Meer mensen die sinds de laatste firmware update last hebben van een snel leeglopende batterij in standby modus?
Een nachtje slapen kost me ineens 40%!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Zo te zien is er in de US een Surface 2 met LTE. Zou er dan in Europa eentje komen met 4G??

Edit/Update:
Ik heb hierover een tweet gestuurd naar de Marketing Manager Surface NL/BE, en die geeft aan dat er nog niks bekend over is.

[ Voor 62% gewijzigd door Turdie op 19-03-2014 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmate
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-12-2022
Beaub schreef op zondag 16 maart 2014 @ 09:11:
Meer mensen die sinds de laatste firmware update last hebben van een snel leeglopende batterij in standby modus?
Een nachtje slapen kost me ineens 40%!
Hier hetzelfde probleem helaas. Ga vanmiddag eens kijken of ik dit probleem bij de support kan aan duiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_MAN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:56
Tweakmate schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 10:45:
[...]

Hier hetzelfde probleem helaas. Ga vanmiddag eens kijken of ik dit probleem bij de support kan aan duiden.
Ik had het nog niet gemeten, maat had me al 2x verbaasd over hoe leeg de batterij al weer was na nauwelijks gebruik.

edit: net gechecked, vanochtend om 7.30 van de lader gehaald. Nu, 13 uur later, 96% vol, toch geen probleem lijkt me!

[ Voor 14% gewijzigd door The_MAN op 19-03-2014 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaub
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-02 12:30
Het lijkt zich bij mij sinds gisteren ook verbetert te hebben. Misschien dat er ergens nog een update is geweest? Updategeschiedenis laat bij mij sowieso niets zien (laatste update van januari zegt het apparaat daar)., maar zou kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Je moet ook op je desktop kijken bij configuratiescherm >> Windows Updates. Daar staat het wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:33
Domme vraag misschien.
Maar in de Surface2 kan ik geen simkaart stoppen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_MAN
Russel88 schreef op maandag 24 maart 2014 @ 15:45:
Domme vraag misschien.
Nope, hoewel er in de VS net een versie is geïntroduceerd die het wel kan, hier (nog) niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 09:49
Russel88 schreef op maandag 24 maart 2014 @ 15:45:
Domme vraag misschien.
Alleen met een losse wifi dongle (of smartphone) kan je de surface RT of 2 van internet voorzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinFM
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 09:13
vali schreef op maandag 24 maart 2014 @ 15:53:
[...]

Alleen met een losse wifi dongle (of smartphone) kan je de surface RT of 2 van internet voorzien.
Ehm... mobiel internet via 3G of 4G gaat inderdaad niet werken zonder hulpstukken, maar mijn Surface heeft gewoon wifi aan boord hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmate
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-12-2022
RobinFM schreef op maandag 24 maart 2014 @ 16:01:
[...]

Ehm... mobiel internet via 3G of 4G gaat inderdaad niet werken zonder hulpstukken, maar mijn Surface heeft gewoon wifi aan boord hoor...
Ik vermoed dat valk bedoeld dat je mobiel (dus onderweg, niet in de buurt van je wifi netwerken) je surface alleen van internet kan voorzien dmv een dongel of door de internetverbinding van je telefoon te delen met je surface.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinFM
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 09:13
Ik vermoed ook dat 'ie dat bedoelt, maar ik wilde het toch even verduidelijken... Straks leest een verdwaalde Googelaar dit topic en laat 'ie de Surface links liggen omdat er geen wifi op zou zitten, da's ook zonde, want het is zo'n mooi apparaat... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Lukt VLC installeren bij jullie (S2 8.1RT)? Hier niet (0x8024001) :?

[ Voor 8% gewijzigd door Tomino op 25-03-2014 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_MAN
Tomino schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 21:29:
Lukt VLC installeren bij jullie (S2 8.1RT)? Hier niet (0x8024001) :?
Ik kan VLC überhaupt niet vinden, staat ook niets op de videolan website, welke probeer je? Ik dacht dat hij nog steeds niet af was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
Hij is ook nog steeds niet af. Hij is niet te downloaden voor de RT versie en het enige wat ze hebben is een voor 10% functionerende VLC speler die alleen ondersteuning heeft voor x64 en x86

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• popcorn
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-11-2023
Is de Surface 2 eigenlijk weer via Surfspot met korting te krijgen? Ik kan het zelf niet bekijken, vandaar de vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Laatst online: 16-09 09:06

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Dit is best cool, vrij nutteloos denk ik, maar toch.
http://www.bestbuy.com/site/wireless-adapter/2267407.p

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LockTar
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-05 09:42
Je zou het kunnen gebruiken als je wat verder weg wilt zitten van je Surface. Of als je een dockingstation hebt en je wilt persoon dat toetsenbordje gebruiken... Ik zou dan een losse set gebruiken want die werken veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weumel
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08-11-2022
Surface 2 32GB, sinds vorige week in bezit, prachtig apparaat!

Maar heb me wel al suf gezocht naar favorites/bookmarks in de google search app.
Kan iemand me zeggen waar ik dit kan vinden? Misschien kijk ik er ongelofelijk naast, maar vind het echt niet.

anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Weumel schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 12:42:
Surface 2 32GB, sinds vorige week in bezit, prachtig apparaat!

Maar heb me wel al suf gezocht naar favorites/bookmarks in de google search app.
Kan iemand me zeggen waar ik dit kan vinden? Misschien kijk ik er ongelofelijk naast, maar vind het echt niet.

anyone?
Misschien in een ander topic proberen? Deze gaat over de Surface 2 en niet over Google apps. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Welke Google apps? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epiphany
  • Laatst online: 07-09 09:49
popcorn schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 17:45:
Is de Surface 2 eigenlijk weer via Surfspot met korting te krijgen? Ik kan het zelf niet bekijken, vandaar de vraag.
Net even gekeken, nee, dat is niet het geval, ik vermoed ook niet dat een soortgelijke aanbieding gaat komen.. Misschien als de surface 3 geïntroduceerd gaat worden..
Pagina: 1 ... 12 ... 18 Laatste

Let op:
~~~[html]Reacties over de Surface Pro 2 mogen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1568529">~~~[W8]Ervaringen met de Microsoft Surface Pro 2</a>, levertijden mogen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1523796">~~~[Microsoft Surface] Levertijden en prijzen</a>.~~~[/html]