Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-09 20:22

GerCor

Zonder dallen geen pieken

Op WPCentral bevestigd iemand dat. Ik heb niks met dit soort spelletjes, maar je kunt het commentaar zelf lezen op WPCentral.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_MAN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:56
GerCor schreef op maandag 17 februari 2014 @ 12:15:
En de Arc Touch Mouse Surface Edition is binnen. Net gebracht door UPS. Prachtig toch? Via de Nederlandse store van MS waar nog steeds 'binnenkort beschikbaar' 8)7 staat, toch gekregen.

http://www.microsoft.com/surface/nl-nl/accessories/ _/-\o_ d:)b
Ik zie net op die website dat er ook een VGA-adapter te koop is, wat erg makkelijk is voor mij als ik een presentatie moet doen ergen voor werk. Maar €39,99 is mij toch echt te gortig... iemand een idee of dat standaard adapters zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 10:49

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

GerCor schreef op maandag 17 februari 2014 @ 14:11:
Op WPCentral bevestigd iemand dat. Ik heb niks met dit soort spelletjes, maar je kunt het commentaar zelf lezen op WPCentral.
Inmiddels staat er inderdaad 1 persoon die aangeeft dat hij werkt met de Xbox Controller. Ik ga het vanavond eens testen :)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binscow
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-08 22:23
Ik heb hem net gekocht, tevens mijn eerste app aankoop ooit! :P

Zal hem even testen met controller op m'n Surface 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

The_MAN schreef op maandag 17 februari 2014 @ 14:42:
[...]

Ik zie net op die website dat er ook een VGA-adapter te koop is, wat erg makkelijk is voor mij als ik een presentatie moet doen ergen voor werk. Maar €39,99 is mij toch echt te gortig... iemand een idee of dat standaard adapters zijn?
Ja, een kabeltje van DX.com van nog geen 10 euro werkt ook prima (eigen ervaring)

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_MAN
PaT schreef op maandag 17 februari 2014 @ 15:03:
[...]

Ja, een kabeltje van DX.com van nog geen 10 euro werkt ook prima (eigen ervaring)
Linkje naar de kabel die werkt? Ik zie er nogal wat op DX!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:12
The_MAN schreef op maandag 17 februari 2014 @ 16:49:
[...]

Ik heb deze: http://dx.com/p/hdmi-male...-cable-145cm-length-66080

Maar dat is een hdmi variant. Werkt heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binscow
San Andreas werkt prima met een Xbox controller, loopt erg soepel ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
Werkt ie ook met Playstation controller? Dan is de aanschaf nog wel het overwegen waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:34
HDMI -> Micro-HDMI is zeker te doen voor 10€. Maar als je van micro HDMI naar VGA wil moet er een D/A converter inzitten. Denk dat je die moeilijk voor die prijs gaat vinden. En als ze al goedkoper zijn is het nog maar de vraag of ze fatsoenlijk werken.

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Kokoryuu schreef op maandag 17 februari 2014 @ 10:00:
Ik doe volgende week een laatste poging om een te kopen. Als daarna niet lukt dan hebben ze pech.
Je zou het via de Deense MS store kunnen proberen? http://surface.microsofts...d=surface_RTM_surfacepro2

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

The_MAN schreef op maandag 17 februari 2014 @ 16:49:
[...]

Excuses, ik vergat dat we het over de Surface hadden en niet de Pro. De Pro heeft zelf al Displayport i.p.v. Hdmi. Hdmi naar vga zal een duurder verhaal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_MAN
HDMI is geen probleem, die heb ik al, maar meeste meeting rooms hebben alleen een VGA kabel liggen...
PaT schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 01:56:
[...]

Excuses, ik vergat dat we het over de Surface hadden en niet de Pro. De Pro heeft zelf al Displayport i.p.v. Hdmi. Hdmi naar vga zal een duurder verhaal worden.
Ah kijk... Ik zag deze: http://dx.com/p/1080p-hdm...male-adapter-black-193337

Denk dat ik die maar eens ga proberen, goede reviews!

edit: Net besteld, update over 8 weken als hij binnen is ;)

[ Voor 3% gewijzigd door The_MAN op 18-02-2014 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
  • Registratie: Juni 2012
  • Nu online
Nee. Gewoon in Nederland. Zou niet zo moeilijk moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Binscow schreef op maandag 17 februari 2014 @ 20:25:
San Andreas werkt prima met een Xbox controller, loopt erg soepel ook.
Met welke instellingen kun je hem draaien? De performance op de Surface RT (die ik heb) laat een beetje te wensen over :-/ (Medium quality + draw distance van 25% is het max waarop het nog speelbaar is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Kokoryuu schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 10:07:
[...]

Nee. Gewoon in Nederland. Zou niet zo moeilijk moeten zijn.
Maar het blijkt wel moeilijk. Tsja, ik heb net in de Nederlandse store van MS een muis gekocht, blijkt de muis uit Ierland te komen en duurt het 3 dagen voordat je de muis hebt. Ik had eerder een Skypecamera in Korea besteld, komt gewoon netjes thuis. Dus ja, wie weet? Bestel je de Surface 2 in Denemarken, komt die misschien wel uit Nederland.

Zolang ik zelf maar het idee heb met een betrouwbare online winkel te maken te hebben, dan maakt het mij persoonlijk niet uit waar het artikel vandaan moet komen. Uiteindelijk worden alle Surfaces in China gemaakt en is online bestellen nog makkelijker dan zelf naar een winkel zoeken die wel het artikel heeft dat je wilt hebben. En bij Microsoft is het toch zo dat wanneer iets kapot gaat, ook al heb je het aan de andere kant van de wereld gekocht, je in Nederland terecht kunt. En dan kan het ook nog eens zo zijn dat jouw kapotte artikel in het buitenland gerepareerd wordt.

Dus ja, wat maakt het uit waar het artikel vandaan moet komen? Je zit alleen met levertijden.

Maar er is natuurlijk niks mis mee als jij de Surface 2 alleen in Nederland wilt kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
GerCor schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 10:45:
[...]

Maar het blijkt wel moeilijk. Tsja, ik heb net in de Nederlandse store van MS een muis gekocht, blijkt de muis uit Ierland te komen en duurt het 3 dagen voordat je de muis hebt. Ik had eerder een Skypecamera in Korea besteld, komt gewoon netjes thuis. Dus ja, wie weet? Bestel je de Surface 2 in Denemarken, komt die misschien wel uit Nederland.

Zolang ik zelf maar het idee heb met een betrouwbare online winkel te maken te hebben, dan maakt het mij persoonlijk niet uit waar het artikel vandaan moet komen. Uiteindelijk worden alle Surfaces in China gemaakt en is online bestellen nog makkelijker dan zelf naar een winkel zoeken die wel het artikel heeft dat je wilt hebben. En bij Microsoft is het toch zo dat wanneer iets kapot gaat, ook al heb je het aan de andere kant van de wereld gekocht, je in Nederland terecht kunt. En dan kan het ook nog eens zo zijn dat jouw kapotte artikel in het buitenland gerepareerd wordt.

Dus ja, wat maakt het uit waar het artikel vandaan moet komen? Je zit alleen met levertijden.

Maar er is natuurlijk niks mis mee als jij de Surface 2 alleen in Nederland wilt kopen.
De Surface wordt ook opgeslagen in het zuiden van Nederland. Daar zit distributie van Surface voor Europa als ik me niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
  • Nu online
GerCor schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 10:45:
[...]

?. Maakt mij geen donder uit waar het vandaan komt hoor.

edit:

Ook niet meer bij Mycom. Ik kap der mee -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Kokoryuu schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 13:19:
[...]

edit:

Hè bah .... ;)

En nu? Ga je iets anders kopen? Of wacht je op de Surface 3?

[ Voor 11% gewijzigd door GerCor op 18-02-2014 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07:29

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Gisteren even GTA San Andreas gespeelt op de Surface 2 met de xbox controller.
Wat geweldig werkt dat zeg!

Als ik weer op reis ga voor me werk, dan zit ik lekker met mijn xbox controller in het vliegtuig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Psycho_Mantis schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 10:14:
Gisteren even GTA San Andreas gespeelt op de Surface 2 met de xbox controller.
Wat geweldig werkt dat zeg!

Als ik weer op reis ga voor me werk, dan zit ik lekker met mijn xbox controller in het vliegtuig :+
Met welke instellingen kun je hem draaien? De performance op de Surface RT (die ik heb) laat een beetje te wensen over :-/ (Medium quality + draw distance van 25% is het max waarop het nog speelbaar is)
(heb ik mogelijk weer een argument of ik wacht op de Surface3 of toch ergens een Surface2 ga scoren ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kokoryuu schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 13:19:
[...]

edit:

Ik heb net bericht gekregen dat m'n Surface-2 64Gb bij MaxICT binnen is gekomen! Besteld op 7-2, betaald 9-2, morgen ophalen! Ik ben heeeeel benieuwd hoe die werkt t.o.v. de S-Pro2 van m'n dochter!

Overigens staat er een 32Gb op Marktplaats te koop in Vianen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-08 17:12
Hmm ik speel hem nu op Draw 30% en shadows, resolution, visual effects en reflections op max en dat red hij opzich prima alleen mis je soms een beetje fps.
Draw op 100% is net zo speelbaar. Na een paar minuten spelen een keer een kleine inkakker gehad maar niks wat erg stoorde.

Draw op 100%, resolutie op 100%, visual effects op max en de rest op het minimale geeft een hele goede speelbaarheid.

Ik zie wel dat de graphics minder zijn dan op de pc. Waarom ze dit hebben gedaan weet ik niet, waarschijnlijk om de grootte beperkt te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Zeer waarschijnlijk dat we binnenkort de Surface 2 LTE gps gaan zien.

• Aschtra
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 16:47:
[...]

Ik heb net bericht gekregen dat m'n Surface-2 64Gb bij MaxICT binnen is gekomen! Besteld op 7-2, betaald 9-2, morgen ophalen! Ik ben heeeeel benieuwd hoe die werkt t.o.v. de S-Pro2 van m'n dochter!

Overigens staat er een 32Gb op Marktplaats te koop in Vianen!
Ik koop niets 2e hands. Inmiddels iPad gekocht. Weg met die surface

• D-TECH
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-09 21:12
Kokoryuu schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 11:39:
[...]

Veel plezier ermee :P , heb daarnet namelijk bij een mede-tweaker een gesealde overgenomen. 8)

• Tomba

Tomba

GerCor schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 23:07:
Zeer waarschijnlijk dat we binnenkort de Surface 2 LTE gps gaan zien.
Klopt, hij is bij de FCC aangemeld :)

• GerCor

GerCor

[...]

Een iPad? Had een cursus bloemschikken gekocht voor 40 euro, heb je al een iPad. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 09:49
[...]

Snap niet hoe je precies van de keuze surface 2 naar een ipad kan gaan, maar alsnog veel plezier met je nieuwe aanwinst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:01

Rhapsody

In Metal We Trust

De Saturn lijkt hem weer ff op voorraad te hebben, de 64Gb versie dan: http://www.saturn.nl/mcs/...08,980396.html?langId=-11

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
Rhapsody schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 07:51:
De Saturn lijkt hem weer ff op voorraad te hebben, de 64Gb versie dan: http://www.saturn.nl/mcs/...08,980396.html?langId=-11
Inmiddels ook de 32GB

http://www.saturn.nl/mcs/...08,980772.html?langId=-11

Jammer voor die ene tweaker die nu net een iPad heeft gekocht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LockTar
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-05 09:42
D-TECH schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 09:56:
Jammer voor die ene tweaker die nu net een iPad heeft gekocht :+
Kan die toch terugbrengen of verkopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
Je hebt sowieos 14 dagen retour tijd.
ik zou lekker die draagbare youtube speler terug sturen en alsnog een surface halen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-Foot
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 08:27
Vandaag gewoon een Surface 2 opgehaald bij de Saturn en door een fout in de prijs op de 64gig versie100 euro bespaard.
439 betaald voor de 64gig versie in plaats van 539.
Toch weer mooi meegenomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Zeker, kun je van dat geld - en een beetje - een Typecover kopen. Of een mooie ARC Touch Mouse | Surface Edition.

[ Voor 8% gewijzigd door GerCor op 22-02-2014 05:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Nederlandse Microsoft store wordt weer gevuld. Niet alles is er maar er kan weer een 32 besteld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
Weet iemand eigenlijk waarom die covers zo duur zijn?

Arc muisje erbij en je zit op een investering van 200 euro...

Heb nu de originele type cover van mijn eerste Surface, en die maakt kleine krasjes. De nieuwe is van stof, dus da's een stuk beter. Maar 130 euro is toch wel veel geld voor een toestenbordje.

[ Voor 47% gewijzigd door D-TECH op 22-02-2014 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:02
Ik las op Reddit dat de Typecover een prijsverlaging ging krijgen, bevestigd in een AMA door een MS medewerker. Hoeverre dit doorzet naar Europa weet ik niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

D-TECH schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 13:23:
Weet iemand eigenlijk waarom die covers zo duur zijn?

Arc muisje erbij en je zit op een investering van 200 euro...

Heb nu de originele type cover van mijn eerste Surface, en die maakt kleine krasjes. De nieuwe is van stof, dus da's een stuk beter. Maar 130 euro is toch wel veel geld voor een toestenbordje.
En verlichting. Het is veel geld maar past dan ook perfect. Je hebt er jarenlang plezier van, beter dan een avondje uit eten of 2 keer tanken. Alles is relatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 13:27

icecreamfarmer

en het is

Ik zit zelf ook aan een tablet te denken als vervanging van mijn laptop uit 2008.

Ik heb momenteel al een snelle desktop uit 2012 waar ik mijn games op speel en wat fotobewerking.

Tablet wordt voornamelijk gebruikt voor skype, internetten en incidenteel om mobiel iets te typen. Voor de rest als entertainment wanneer ik onderweg ben naar mijn vriendin die een phd positie krijgt in Berlijn voor 3 jaar.

Omdat ik al een nexus heb van 5 inch zit ik eigenlijk niet op een tablet van 8 inch te wachten. mijn vraag is, is de surface een goede tablet om mijn laptop voor bovenstaande doeleinden te vervangen.

Ik vind de apparaten er geweldig uitzien maar ben huiverig voor RT, ga ik met bovenstaand gebruik daar veel last van hebben? Of kan ik beter gaan voor een baytrail met volledige windows? Ik wil trouwens absoluut geen android tablet omdat ik de tablet ook voor productiviteit wil gebruiken.

Veel alternatieven dan de surface pro en de dell venue krijg ik ook niet gevonden.
Komen er in de toekomst nog meer waar ik meer aan heb?

Overigens staat bv deze niet bij de tablets maar de laptops.

[ Voor 16% gewijzigd door icecreamfarmer op 23-02-2014 14:16 ]

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30
icecreamfarmer schreef op zondag 23 februari 2014 @ 13:08:
Tablet wordt voornamelijk gebruikt voor skype, internetten en incidenteel om mobiel iets te typen. Voor de rest als entertainment wanneer ik onderweg ben naar mijn vriendin die een phd positie krijgt in Berlijn voor 3 jaar.

Ik vind de apparaten er geweldig uitzien maar ben huiverig voor RT, ga ik met bovenstaand gebruik daar veel last van hebben? Of kan ik beter gaan voor een baytrail met volledige windows? Ik wil trouwens absoluut geen android tablet omdat ik de tablet ook voor productiviteit wil gebruiken.
Skypen en internetten gaan natuurlijk prima. Maar er is natuurlijk veel meer te vinden aan interessante apps. Voor de productiviteit is de Surface 2 RT ook goed bruikbaar. Standaard staat op de RT een volwaardige Microsoft Office. Dan moet je natuurlijk wel een touch- of typecover erbij nemen zodat je fatsoenlijk kan typen. Je kan zelfs een muis aansluiten op de usb poort en je hebt eigenlijk een laptop van 10 inch. Veel studenten gebruiken de Surface (2) RT vanwege de combinatie en de lange accuduur.

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
imo zijn de eisen die jij stelt aan de tablet juist de redenen om hem ook aan te schaffen. Mocht je nog student zijn krijg je ook nog eens 10% korting.

Ik heb zojuist deze micro HDMI -> VGA gekocht (http://www.ebay.de/itm/Mi...apter&hash=item5404dcd148)
Voor 9 euro de gok wel durven nemen. Mocht deze werken is het een erg goed alternatief voor de 39,99 vanuit de MS store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
Nu de Surface 2 weer verkrijgbaar is overweeg ik vandaag/morgen z.s.m. een Surface 2 aan te schaffen; punt is wel dat de surface voor studenten maar 395 kost, en ik ben student! Maar heeft iemand ervaring met die verificatie? Moet je gewoon je studentenmail oid gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Worsteneter schreef op zondag 23 februari 2014 @ 18:29:
Nu de Surface 2 weer verkrijgbaar is overweeg ik vandaag/morgen z.s.m. een Surface 2 aan te schaffen; punt is wel dat de surface voor studenten maar 395 kost, en ik ben student! Maar heeft iemand ervaring met die verificatie? Moet je gewoon je studentenmail oid gebruiken?
Dit vraag ik mij ook af.

Overigens nog een vraag, ik ben sinds een tijdje afgestapt van vlc voor video's omdat mpcht en jriver veel betere kwaliteit leveren door gebruik van madvr. Is zoiets ook beschikbaar voor rt of zit je vast aan windows mediaplayer.

Is 64gb overigens genoeg of zeul je dan constant een externe hdd mee?

[ Voor 26% gewijzigd door icecreamfarmer op 23-02-2014 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
icecreamfarmer schreef op zondag 23 februari 2014 @ 19:15:
[...]

Dit vraag ik mij ook af.

Overigens nog een vraag, ik ben sinds een tijdje afgestapt van vlc voor video's omdat mpcht en jriver veel betere kwaliteit leveren door gebruik van madvr. Is zoiets ook beschikbaar voor rt of zit je vast aan windows mediaplayer.

Is 64gb overigens genoeg of zeul je dan constant een externe hdd mee?
Ik heb nu nog de Surface RT met 32GB en dit is voor mij ruim voldoende (mede doordat foto's en documenten via skydrive gaan). Films en series plaats ik voordat ik ga reizen oid op mijn 64GB microSD.

Maar het ligt natuurlijk ook aan je eigen gebruik en hoeveel accounts. Ik heb nu tijdelijk een 2e account gemaakt op mijn RT en de 32GB zitten echt BIJNA vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Overigens kwam ik deze handige link tegen:
https://onedrive.live.com...&authkey=!AAO1lowxloMJjhM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Worsteneter schreef op zondag 23 februari 2014 @ 18:29:
Nu de Surface 2 weer verkrijgbaar is overweeg ik vandaag/morgen z.s.m. een Surface 2 aan te schaffen; punt is wel dat de surface voor studenten maar 395 kost, en ik ben student! Maar heeft iemand ervaring met die verificatie? Moet je gewoon je studentenmail o.i.d gebruiken?
Yes. Mijn vriendin heeft hem vandaag besteld en moest in het bestelproces inloggen via haar instelling. Ik heb der niet gehoord voor hulp dus neem aan dat het allemaal vrij eenvoudig ging :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Tomino schreef op zondag 23 februari 2014 @ 23:15:
[...]

Yes. Mijn vriendin heeft hem vandaag besteld en moest in het bestelproces inloggen via haar instelling. Ik heb der niet gehoord voor hulp dus neem aan dat het allemaal vrij eenvoudig ging :)
Zo, zij weet haar plekje ook weer.

maar is het al iemand gelukt om echte windows .exe files op de rt werkend te krijgen?
ik weet dat ze er bij xda mee bezig waren en dat ze sommige programmas zo bewerkt hadden dat ie wel op de rt kon.

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Frozen schreef op maandag 24 februari 2014 @ 00:15:
[...]

Zo, zij weet haar plekje ook weer.

maar is het al iemand gelukt om echte windows .exe files op de rt werkend te krijgen?
ik weet dat ze er bij xda mee bezig waren en dat ze sommige programmas zo bewerkt hadden dat ie wel op de rt kon.
ten eerste moet je hem dan jailbreaken, en ten tweede moet je voor arm gecompileerde .exe bestanden vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Worsteneter schreef op zondag 23 februari 2014 @ 19:34:
[...]
Maar het ligt natuurlijk ook aan je eigen gebruik en hoeveel accounts. Ik heb nu tijdelijk een 2e account gemaakt op mijn RT en de 32GB zitten echt BIJNA vol.
Ik heb er nu 3 accounts op zitten, en dat is dus o.a. de reden dat ik de 64 gb versie heb gehaald. Thuis staat veel data op mijn server dus ik heb lokaal verder geen data staan.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:41
Werkt GMail bij jullie probleemloos? Mail knalt er af en toe eruit door GMail. Had gehoopt dat een nieuwe exemplaar dit probleem zou verhelpen, maar helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

mcetweaker schreef op maandag 24 februari 2014 @ 07:59:
[...]

ten eerste moet je hem dan jailbreaken, en ten tweede moet je voor arm gecompileerde .exe bestanden vinden.
Inderdaad, ik had gehoopt dat men nu wel zo ver was dat er een echte windows versie op kon draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobvr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20-08 10:36
Frozen schreef op maandag 24 februari 2014 @ 11:14:
[...]

Inderdaad, ik had gehoopt dat men nu wel zo ver was dat er een echte windows versie op kon draaien.
Nee, dat kan niet en dat zal ook nooit kunnen. Enige wat microsoft kan doen is ze zo veel mogenlijk op elkaar laten lijken. Ook kunnen ze programma's voor zowel ARM als X86/64 laten compileren dat je ze op beide kan gebruiken. Maar een voor x86 gecompileerde exe kan je nooit native op een Surface 2 / RT draaien. Wel zouden ze een omgeving kunnen maken waarin je x86 software kan draaien op je RT. Maar dat gaat geen hele vlotte bedoeling worden en haald alle voordelen van windows RT weg,,,

If You Always Do What You've Always Done, You'll Always Get What You've Always Got.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Frozen schreef op maandag 24 februari 2014 @ 11:14:
[...]

Want? Koop je toch een PRO o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

GerCor schreef op maandag 24 februari 2014 @ 15:52:
[...]

Want? Koop je toch een PRO o.i.d.
Net als hem zou ik graag een pro willen hebben die goedkoper is en met iets mindere specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

icecreamfarmer schreef op maandag 24 februari 2014 @ 16:53:
[...]

Net als hem zou ik graag een pro willen hebben die goedkoper is en met iets mindere specs.
dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik niet. Surface 2 met RT is top. Nooit gezeur dat iets het niet doet of er rare zaken gebeuren. Heb ook een VivoTab Smart en na meer dan een jaar heb ik nooit de behoefte gehad om een x86 app te installeren. De VivoTab Smart heeft wel af en toe rare zaken waaronder een paar maanden geleden het Windows 8.1/Intel driver geneuzel of de keyboard die niet altijd op komt bij aanloggen. Al is dat eerste inmiddels opgelost en komt de tweede bijna niet meer voor.
Alle (zover ik weet) apps zijn er zowel voor Windos 8 en RT. De Surface is gemaakt voor apps en niet voor applicaties. IMHO.

De Mini schijnt met x86 SOC te komen, maar ik heb zelfs liever als de Mini met ARM SOC komt. Zoals bijvoorbeeld een Tegra4/5/S800.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2014 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
Een Tegra K1 zou mooi zijn.

Ik hoef geen desktop apps op zo'n mini schermpje, en volgens mij is die K1 het snelste op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Verwijderd schreef op maandag 24 februari 2014 @ 19:38:
Ik niet. Surface 2 met RT is top. Nooit gezeur dat iets het niet doet of er rare zaken gebeuren. Heb ook een VivoTab Smart en na meer dan een jaar heb ik nooit de behoefte gehad om een x86 app te installeren. De VivoTab Smart heeft wel af en toe rare zaken waaronder een paar maanden geleden het Windows 8.1/Intel driver geneuzel of de keyboard die niet altijd op komt bij aanloggen. Al is dat eerste inmiddels opgelost en komt de tweede bijna niet meer voor.
Alle (zover ik weet) apps zijn er zowel voor Windos 8 en RT. De Surface is gemaakt voor apps en niet voor applicaties. IMHO.

De Mini schijnt met x86 SOC te komen, maar ik heb zelfs liever als de Mini met ARM SOC komt. Zoals bijvoorbeeld een Tegra4/5/S800.
Ik ben alleen een beetje bang voor de toekomst van het hele rt verhaal. Intel maakt echt zeer grote stappen momenteel en over een maand of 4 is de opvolger van baytrail op de markt die (zoals het er nu uitziet) alle arm concurrenten wegblaast + de volledige windows versie kan draaien.
Wie gaat dan nog voor rt ontwikkelen? Dat microsoft zelf met een x86 komt voor de mini voorspelt ook weinig goeds.

Overigens niet gerelateerde vraag: zijn er videospelers op rt mogelijk die madvr gebruiken?
Ik vind de surface echt een geweldig apparaat maar hij moet wel de laptop vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
icecreamfarmer schreef op maandag 24 februari 2014 @ 19:46:
[...]

Ik ben alleen een beetje bang voor de toekomst van het hele rt verhaal. Intel maakt echt zeer grote stappen momenteel en over een maand of 4 is de opvolger van baytrail op de markt die (zoals het er nu uitziet) alle arm concurrenten wegblaast + de volledige windows versie kan draaien.
Wie gaat dan nog voor rt ontwikkelen? Dat microsoft zelf met een x86 komt voor de mini voorspelt ook weinig goeds.

Overigens niet gerelateerde vraag: zijn er videospelers op rt mogelijk die madvr gebruiken?
Ik vind de surface echt een geweldig apparaat maar hij moet wel de laptop vervangen.
De RT versie is simpelweg de normale Windows 8 alleen dan gecompiled voor ARM. Alle nieuwe Windows versies zullen makkelijk op de huidige apparaten draaien. Ook ontwikkelaars hoeven bijna geen moeite te doen, want app development is nagenoeg hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

D-TECH schreef op maandag 24 februari 2014 @ 19:52:
[...]

De RT versie is simpelweg gewoon de normale Windows 8 alleen dan gecompiled voor ARM. Alle nieuwe Windows versies zullen makkelijk op de huidige apparaten draaien. Ook ontwikkelaars hoeven bijna geen moeite te doen, want app development is nagenoeg hetzelfde.
Ik zal eens rondneuzen in de appstore en eens gaan kijken bij een saturn of zo.

Ik heb er geen problemen mee om €700+ voor een tablet uit te geven wanneer hij 3 jaar of langer meegaat en ik niet hoef moeilijk te doen voor de keren dat ik wel oude meuk wil draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
Is hij nu verdomme alweer uitverkocht bij Microsoft Store? Ik heb 1 dag gewacht en ben nu alweer te laat, ik baal als een stekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ekops
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11:28
Ik heb helemaal wat raars, of in ieder geval het was mij niet bekend. :-)
Ik heb begin februari bij Saturn een Surface 2 besteld, helaas niet op voorraad. Dus ik wachten en af en toe kijken op de site van Saturn. Vorige week was ie op de site weer voorradig, dus ik wachten op een telefoontje van Saturn. Dat telefoontje kwam niet dus ben ik zelf maar even gaan bellen, en wat blijkt de website en de winkels staan los van elkaar. Dus als ie op de site staat wil dat niet zeggen dat ie ook in de winkel ligt.
En wacht ik nu dus nog steeds ............. Ze kunnen niet zeggen wanneer ze hem in de winkel hebben.......
Rare wereld in mijn beleving.

12 x 370wp, Solis S6-GR1P3.6K, 1 x Marstek Venus-E (153.212), HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
ekops schreef op maandag 24 februari 2014 @ 21:14:
Ik heb helemaal wat raars, of in ieder geval het was mij niet bekend. :-)
Ik heb begin februari bij Saturn een Surface 2 besteld, helaas niet op voorraad. Dus ik wachten en af en toe kijken op de site van Saturn. Vorige week was ie op de site weer voorradig, dus ik wachten op een telefoontje van Saturn. Dat telefoontje kwam niet dus ben ik zelf maar even gaan bellen, en wat blijkt de website en de winkels staan los van elkaar. Dus als ie op de site staat wil dat niet zeggen dat ie ook in de winkel ligt.
En wacht ik nu dus nog steeds ............. Ze kunnen niet zeggen wanneer ze hem in de winkel hebben.......
Rare wereld in mijn beleving.
Dit kan ik enigszins nog begrijpen, dat het gescheiden systemen zijn ofzo. Ze hebben ook niet hetzelfde assortiment. Maar aan de andere kant; ze kopen vast gezamenlijk in (samen met mediamarkt etc).

Ik word zóóó moet van dit gezeik; hij was gister gewoon voorradig bij Microsoft Store, maar ik had nog even dagje nodig om te regelen dat ik m'n Surface RT voor 200 euro kon verpatsen. Wil ik nu bestellen... WEER uitverkocht

IK BEN ER ZO KLAAR MEE; ik wil m'n tablet gewoon :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

ik snap dat de slechte leverbaarheid frustrerend is, maar dat hoort in een levertijden topic thuis en niet in dit topic. Graag dus daar verder gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:41
D-TECH schreef op maandag 24 februari 2014 @ 19:52:
[...]

De RT versie is simpelweg de normale Windows 8 alleen dan gecompiled voor ARM. Alle nieuwe Windows versies zullen makkelijk op de huidige apparaten draaien. Ook ontwikkelaars hoeven bijna geen moeite te doen, want app development is nagenoeg hetzelfde.
Is de RT versie ook niet beter beveligd ala WP8? Dat dacht ik tenminste, dat was voor mij een pluspunt ten opzichte van de pro.
Malware en virussen kunnen dan minder/niets uithalen op je tablet.
Nu ik 'm in gebruik heb, betwijfel ik het. Het lijkt er idd gewoon op dat het Windows 8 is gecompileerd voor de ARM processor. Automatiche updates ala Windows.

Ik hoor de opmerking wel vaker.
- Heb je de RT of Pro?
- RT.
- Oohh dan kun je niet losse programma's installeren.
- Klopt, wat wil je dan installeren?
- Euuhhhh

Ik zie een tablet als een tablet en niet als een mini laptop. Op een pc/laptop doe je gewoon andere dingen. Ik ben in ieder geval blij met de Surface RT versie. M'n vrouw is dolgelukkig, mailen en documenten maken op een tablet. Dat was een feature die ze erg miste op de iPad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReDxXx
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-11-2018
het is nu de 25e februari. verwachte levertijd bij MyCom was de 22e. krijg net bericht dat de verwachte datum is doorgezet naar de week van 10 maart... man, begin toch kriebels te krijgen voor bijvoorbeeld een dell venue. terwijl de typecover al wel klaar ligt voor... tja wat moet ik ermee als ik niks heb om aan te koppelen.. kom lieve chineesjes, werk eens door.... :O

When nature calls... you'd better listen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Russel88 schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 11:30:
[...]

Ik hoor de opmerking wel vaker.
- Heb je de RT of Pro?
- RT.
- Oohh dan kun je niet losse programma's installeren.
- Klopt, wat wil je dan installeren?
- Euuhhhh
^^^ This :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Nu online

CAP-Team

Precies de reden dat ik een Surface 2 heb besteld ipv een Surface Pro (2).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
Enige wat ik wel echt mis is het draaien van Lightroom (soort Photoshop). Ik heb wel een laptop maar dat beeld is zo slecht dat de foto's er niet mooier van zullen worden. Mijn RT heeft wel echt heel mooi beeld.
Ik snap dat een pro niet perfect zou zijn maar voor mij zou het niet uitmaken.
Tjah, maar of het de meerprijs waard is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
Heilige Kaas schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 17:13:
Enige wat ik wel echt mis is het draaien van Lightroom (soort Photoshop). Ik heb wel een laptop maar dat beeld is zo slecht dat de foto's er niet mooier van zullen worden. Mijn RT heeft wel echt heel mooi beeld.
Ik snap dat een pro niet perfect zou zijn maar voor mij zou het niet uitmaken.
Tjah, maar of het de meerprijs waard is?
Maar om lightroom echt goed te gebruiken, moet je wel RAW bestanden importeren.. en met de beperkte opslagruimte is dat nou ook geen feest. Dat soort specialistischer werk kun je beter ook op een desktop met groot scherm doen. Foto'tje on the go bewerken om tijdens vakantie op FB of blog te plaatsen kan ook wel met photoshop express (rt app) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
Ja ik heb alleen niks beters tot beschikking. Een los scherm is erg duur.

Ik importeer nu zelf altijd alle foto's op mn rt en daar sorteer ik ze, de selectie zet ik vervolgend op skydrive dus dan mis ik geen ruimte meer. :) Daar zal het niet aan liggen.

Adobe photoshop vind ik wel heel erg beperkt, in ieder geval niet voldoende, dan is de standaard beeldbewerking nog beter. De app Fhotoroom vind ik heel erg fijn. Ideaal zelfs. Alleen de foto's die hij vervolgens exporteerd zijn van hele matige kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Voor diegene die het nog niet weten; Servicepack 1 voor Office 2013 kan gedownload worden. Als ik goed heb, bijna 460 MB voor de Surface 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobvr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20-08 10:36
GerCor schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 21:32:
Voor diegene die het nog niet weten; Servicepack 1 voor Office 2013 kan gedownload worden. Als ik goed heb, bijna 460 MB voor de Surface 2.
Dat is volgens mij de totale grote van office 2013 voor windows RT. Volgens mij download je een compleet nieuwe versie... Is de nieuwe versie een echte "metro" app, of draaid tie nog steeds vanaf de desktop???

If You Always Do What You've Always Done, You'll Always Get What You've Always Got.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07:29

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Het gebeurt natuurlijk wel eens dat mijn Surface een bluescreen krijgt, dat is niet zo'n probleem. Maar hij schrijft wel de geheugen dump weg ~2GB die mijn opslag ruimte vult.
Weet iemand hoe ik dit kan uitschakelen? Ik lees die dumps toch niet uit namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binscow
Ik heb mijn Surface 2 in de verkoop gegooid. Voor geìnteresseerden, zie V&A.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Binscow schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 16:09:
Ik heb mijn Surface 2 in de verkoop gegooid. Voor geìnteresseerden, zie V&A.
Ik ben meer benieuwd naar het waarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binscow
Heb een laptop gekocht. Ik merkte dat ik de tablet niet heel veel gebruikte, eigenlijk alleen maar voor het typen van tekstdocument wanneer ik niet thuis was en heel af en toe voor het kijken van een serie.

Wilde wat meer functionaliteit en voor het geld kon ik een snelle i7 laptop krijgen. Voor de rest geen klachten over de tablet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
Binscow schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 16:37:
Heb een laptop gekocht. Ik merkte dat ik de tablet niet heel veel gebruikte, eigenlijk alleen maar voor het typen van tekstdocument wanneer ik niet thuis was en heel af en toe voor het kijken van een serie.

Wilde wat meer functionaliteit en voor het geld kon ik een snelle i7 laptop krijgen. Voor de rest geen klachten over de tablet!
Je vraagt wel een pittige prijs zeg. Jammer ;)
Veel plezier met je laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binscow
Het is een richtprijs, als iemand interesse heeft dan verwacht ik wel een berichtje. ;)
Kan hem wel iets lager zetten.

[ Voor 15% gewijzigd door Binscow op 26-02-2014 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcwops
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 30-03 19:48
ben al tijdje bezig om alle soorten video bestanden afgespeeld te krijgen op mn surface 2.
mobile-hd komt t dichtst in de buurt, maar die pakt de subtitels bij mkv bestanden niet mee. :(
iemand nog een suggestie voor de app die dat wel kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binscow
Pressplay werkte goed voor mij, ook met subtitles. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
Pressplay is de slechtste die ik tot nu toe heb geprobeerd. Voor het afspelen moet hij bepaalde mkv's converteren waardoor de kwaliteit erg slecht is.

De beste is eigenlijk Power Media player, deze ondersteunt geen ingebouwde ondertiteling en ook heb ik al een bestand die geen geluid geeft. Alleen de prijs van 15 euro ofzo is het echt niet waard.

De derde is mobile HD, deze heb ik gekocht want ach, het werkte. Maar nee toch niet. Voorgenoemd bestand speelt bij deze speler helemaal niet af. Een andere film die ik probeerde gaf weer erg vervormd geluid en speelde pas na een aantal pogingen. ondertiteling doet het niet altijd goed.

Tot nu toe vind ik de standaard app het fijnste. Helaas ondersteunt deze geen MKV en ook geen ingebouwde subs.

Alle geteste films werken perfect op VLC op de desktop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Nu online

CAP-Team

Mobile.HD werkt best goed op mijn Surface je moet alleen de subtitles handmatig laden maar dan werkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
VLC is bezig met een RT app en zijn al vrij ver daarmee, ik verwacht snel een release.

• Worsteneter
Tomino schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 23:18:
VLC is bezig met een RT app en zijn al vrij ver daarmee, ik verwacht snel een release.
Dit bericht komt al meerdere malen langs maar het zou nu écht nog maar een paar weken moeten duren.
We wachten geduldig af.

• Heilige Kaas
CAP-Team schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 23:15:
Mobile.HD werkt best goed op mijn Surface je moet alleen de subtitles handmatig laden maar dan werkt het wel.
De meeste films die ik heb zitten de subtitels half ingebakken. Het is dus geen srt bestand. Ondertitelingen zijn niet altijd te vinden en het is meestal een hoop gedoe met achterliggende subs..

• RFdeGroot
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-09 13:00
Voor videos afspelen over het netwerk vanaf een server (kan natuurlijk ook gewoon je pc zijn) bevalt mij plex nog steeds erg goed.

Is alleen geen optie voor videobestanden vanaf sd of usb natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Ik lees net dat waarschijnlijk de MS store dit weekend weer nieuwe Surfaces ontvangt. De PRO versies 64 en 128 zijn alweer te koop, wellicht volgt de rest ook. Wie een Surface 2 (PRO 2) wil kopen moet dus weer goed opletten. Ze verkopen snel. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eh dat is je eigen bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oops, mijn fout. Sorry!!! Nu zie ik het pas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
Surface 2 64GB is weer op voorraad bij de Microsoftstore

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DesertRaven
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-09 01:09
Beste tweakers, zou iemand mij uit de brand kunnen helpen en een recovery image van een nederlandse surface 2 kunnen uploaden? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Laatst online: 16-09 09:06

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Die kun je gewoon van de Microsoft website downloaden.

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DesertRaven
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-09 01:09
Firesphere schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 19:49:
Die kun je gewoon van de Microsoft website downloaden.
Zoekt en gij zult vinden zeggen ze dan, maar dat is helaas niet het geval. Wel eentje voor Surface RT gevonden, maar niet voor surface 2.

edit; heb wel een duitse versie gevonden en die is nu aan het downloaden. Wat ik begrijp kan die ook werken voor de nederlandse, zit dat taalpakket erin zeg maar.

[ Voor 21% gewijzigd door DesertRaven op 28-02-2014 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximiliaan!
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-09 18:48
Hallo, Ik heb sinds 2 dagen nu ook de Surface 2 32 GB.
Ik kom van de iPad Air, qua besturing vind ik alles veel fijner. Al mis ik toch nog snel via google zoeken (gaat nu via Bing en google's eigen app is traag) en sommige apps zoals Meta en games.

Anyhow, Nu wilde ik vandaag ook de Touch cover gaan kopen. Eigenlijk de eerste generatie omdat ik in de winkel weinig verschil merkte en YouTube: Surface Touch Cover 2 Review vs. Touch Cover / Type Cover hier was ook weinig verschil te zien. Prijs scheelt wel €40,-.

Welke kleur zal ik nemen? Zwart zakelijk, wit past bij zwart of gek blauw? Wat vinden jullie het mooist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binscow
maxpusch schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 23:08:
Hallo, Ik heb sinds 2 dagen nu ook de Surface 2 32 GB.
Ik kom van de iPad Air, qua besturing vind ik alles veel fijner. Al mis ik toch nog snel via google zoeken (gaat nu via Bing en google's eigen app is traag) en sommige apps zoals Meta en games.

Anyhow, Nu wilde ik vandaag ook de Touch cover gaan kopen. Eigenlijk de eerste generatie omdat ik in de winkel weinig verschil merkte en YouTube: Surface Touch Cover 2 Review vs. Touch Cover / Type Cover hier was ook weinig verschil te zien. Prijs scheelt wel €40,-.

Welke kleur zal ik nemen? Zwart zakelijk, wit past bij zwart of gek blauw? Wat vinden jullie het mooist
Het grootste verschil is eigenlijk de backlight en de dikte van de cover. Ze zeggen dat de nieuwe cover wat preciezer is, maar uit menig review blijkt dit mee te vallen. Wat betreft de kleur moet ik zeggen dat elke kleur wel z'n charme heeft; het past allemaal wel bij de tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

@maxpusch Eigenlijk kan ik op dit soort vragen geen antwoord geven want elk antwoord kan voor jou het foute antwoord zijn. Ook uit dit filmpje blijkt dat je eigenlijk helemaal geen Touchcover moet nemen want het gevoel waar je vingers zich bevinden ontbreekt. Verstandiger is dus de Typecover. Ik zou persoonlijk nooit een stap terug gaan. Als de Touchcover 2 bestaat dan zou ik nooit de Touchcover (1) kopen.

Kleur, Tsja. Ook dat is veel te persoonlijk. Ik zag laatst, maar dat zegt niks over een kleur van een toetsenbord, iemand die bruin als themakleur had gekozen voor zijn Windows Phone. Hoe kom je, denk ik dan, in vredesnaam op poepbruin als themakleur? Maar goed, je kunt voor veel kleuren kiezen en dan zijn er mensen die voor poepbruin kiezen.

Ik had, ondanks het prijsverschil, altijd de nieuwste versie gekozen en dan ook gelijk de Typecover 2.

Ik heb zelf de zwarte Typecover 2, maar twijfelde destijds tussen zwart en paars. Achteraf had ik die paarse misschien wel liever gehad.

Keuzes, keuzes, keuzes. Het blijft moeilijk.

Pagina: 1 ... 11 ... 18 Laatste

Let op:
~~~[html]Reacties over de Surface Pro 2 mogen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1568529">~~~[W8]Ervaringen met de Microsoft Surface Pro 2</a>, levertijden mogen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1523796">~~~[Microsoft Surface] Levertijden en prijzen</a>.~~~[/html]