Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItWasntMe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-04-2024
GerCor schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 23:11:
Geen idee wat Twich app is maar PLEX zit er in hoor.
Ryatzu schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 22:09:
Teamviewer heb ik wel eens voorbij zien komen op internet voor de rt. De andere apps die je noemt geen idee.
Dankjullie wel voor jullie reacties!

Twitch is een platform voor streamers om games te streamen. Kijk er graag naar dus vandaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terpstars
  • Laatst online: 15-09 10:59
ItWasntMe schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 23:19:
[...]

[...]

Dankjullie wel voor jullie reacties!

Twitch is een platform voor streamers om games te streamen. Kijk er graag naar dus vandaar :)
Je kan in de metro-interface ook gewoon tiles (snelkoppelingen, net als apps) plaatsen naar je favoriete websites. Zo dus ook met Twitch, heb je geen app voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItWasntMe
  • Laatst online: 04-04-2024
Terpstars schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 23:53:
[...]

Je kan in de metro-interface ook gewoon tiles (snelkoppelingen, net als apps) plaatsen naar je favoriete websites. Zo dus ook met Twitch, heb je geen app voor nodig.
Dat ligt eraan of de Surface 2 flash ondersteund :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:13

TheVMaster

Moderator WOS
ItWasntMe schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 00:06:
[...]

Dat ligt eraan of de Surface 2 flash ondersteund :)
Alle Surface devices ondersteunen Flash .....het is geen Apple :+ ow en er is ook een goed gewaardeerde Twitch App, geen officiele...maar er is er wel een.
Terpstars schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 23:53:
[...]

Zo doe ik het ook vaak (als er geen App is), dat werkt minimaal net zo goed.

[ Voor 56% gewijzigd door TheVMaster op 30-01-2014 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:17
Jij zegt dat het niet kan omdat de Surface geen 5 jaar bestaat; ik zeg dat het wel kan omdat het in die zin om de 'mate van ondergewaardeerdheid' gaat. Dus als er in de afgelopen jaar nog geen product is geweest dat zo ondergewaardeerd wordt als de Surface, dan kan de Surface het meest ondergewaardeerde product van de afgelopen 5 jaar zijn, zonder 5 jaar te bestaan.

Maar goed, back on topic lijkt mij beter :P

Iemand als iets gehoord over levertijden? Heeft Microsoft productieproblemen oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:33
Gisteren had ik toch maar besloten om MS te bellen om m'n problemen over de Surface te melden. Via de website hun mij terug laten bellen. Werd terug gebeld, in de wacht gezet. 5 minuten gewacht, kreeg een dame aan de lijn die zei dat het erg druk was of ik later nog ene keer wilde proberen. Nou vooruit dan maar. 1,5 uur later. Weer de vraag of ik later terug wil bellen. Tja... Half uur later nog een keer geprobeerd. Alleen de website reageerde niet goed en ik werd niet teruggebeld.
Beetje verder gaan klikken (Merk op dat MS websites uitblinken in de complexiteit). Opeens was ik ergens anders en kon ik naar garantie e.d. gaan. Zag een optie om de Surface op te sturen.
Nou dat doen we dan toch. Een extra optie die ook gratis is genaamd de Advance Exchange-programma. Hierbij reserveren ze een bedrag op je credit card. Sturen je een nieuwe Surface toe en je stuurt je oude Surface terug.
Helemaal geweldig!!! Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ik m'n nieuwe surface kan verwachten.
Werd toch helemaal gek dat de mail app bjjna dagelijks crasht en dat je een BSOD krijgt na een hard reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 09:49
Russel88 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 09:05:
Gisteren had ik toch maar besloten om MS te bellen om m'n problemen over de Surface te melden. Via de website hun mij terug laten bellen. Werd terug gebeld, in de wacht gezet. 5 minuten gewacht, kreeg een dame aan de lijn die zei dat het erg druk was of ik later nog ene keer wilde proberen. Nou vooruit dan maar. 1,5 uur later. Weer de vraag of ik later terug wil bellen. Tja... Half uur later nog een keer geprobeerd. Alleen de website reageerde niet goed en ik werd niet teruggebeld.
Beetje verder gaan klikken (Merk op dat MS websites uitblinken in de complexiteit). Opeens was ik ergens anders en kon ik naar garantie e.d. gaan. Zag een optie om de Surface op te sturen.
Nou dat doen we dan toch. Een extra optie die ook gratis is genaamd de Advance Exchange-programma. Hierbij reserveren ze een bedrag op je credit card. Sturen je een nieuwe Surface toe en je stuurt je oude Surface terug.
Helemaal geweldig!!! Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ik m'n nieuwe surface kan verwachten.
Werd toch helemaal gek dat de mail app bjjna dagelijks crasht en dat je een BSOD krijgt na een hard reset.
Bij mij kreeg ik vaak binnen 3 a 4 dagen de surface thuis gestuurd en hij kwam helemaal uit Duitsland :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 10:05
Ik hoop nog steeds dat er een keer een aantrekkelijke aanbieding komt waarbij je de Surface kunt omruilen voor een Surface 2. Misschien een hoop tegen beter weten in ;).

Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
iemand Farmville 2 al geprobeerd op de Surface 2 in metro of desktop browser? Op m'n Surface RT zie ik alleen het splash screen, verder komt ie niet :)

Belangrijk om te bepalen of de surface 2 een vervanger is voor de laptop van mn vriendin :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-09 19:46

GerCor

Zonder dallen geen pieken

Gisteren in de MM in Hengelo geweest. Een grabbelbak vol met RT's maar geen Surface 2 of PRO 2 te vinden.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-08 17:12
Ik gebruik altijd de metro browser en soms merk ik dat bij het naar de vorige pagina swipen wel erg lang duurt voor de pagina is geladen, denk aan 30 seconden ofzo. Het is dan nog sneller om de url te kopiëren en in een nieuwe tab te openen.
Bekend probleem of eventjes de tablet omruilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30
Heilige Kaas schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 07:40:
Ik gebruik altijd de metro browser en soms merk ik dat bij het naar de vorige pagina swipen wel erg lang duurt voor de pagina is geladen, denk aan 30 seconden ofzo. Het is dan nog sneller om de url te kopiëren en in een nieuwe tab te openen.
Bekend probleem of eventjes de tablet omruilen?
Bekend probleem. Het is wel sneller geworden sinds de update naar Windows 8.1, maar nog steeds trager dan in de volledige Windows 8.1 versie (niet de RT dus).

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Swerfer schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 10:01:
[...]

Bekend probleem. Het is wel sneller geworden sinds de update naar Windows 8.1, maar nog steeds trager dan in de volledige Windows 8.1 versie (niet de RT dus).
Daarom gebruik ik het terugpijltje.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
GerCor schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 15:56:
[...]

Daarom gebruik ik het terugpijltje.
Misschien dat ik me dat maar moet aanwennen. Is er een optie om dat swipe vorige/volgende helemaal uit te zetten? Soms als ik tap en ik schuif ietsjes gaat hij al naar een andere pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoccoS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-08 08:11
Het is toch wel redelijk absurd dat de Surface 2 al twee maanden niet op voorraad is bij Microsoft, en ook elders vrijwel nergens te krijgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 10:32
Mijn levertijd status is atm: 18 dagen. Met type cover 2 en 32GB SD kaartje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-09 21:15
Weet iemand een website waar hij eventueel te bestellen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janchtw
  • Laatst online: 18-08 13:34
RoccoS schreef op zondag 02 februari 2014 @ 10:10:
Het is toch wel redelijk absurd dat de Surface 2 al twee maanden niet op voorraad is bij Microsoft, en ook elders vrijwel nergens te krijgen is.
Het kan haast niet anders dan dat dit veel potentiële klanten kost. Gemiste kans, en omzet. Microsoft zegt er intussen helemaal niets over. Je zou verwachten dat het journaille erop duikt maar ook aan die kant niets dan stilte hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
RoccoS schreef op zondag 02 februari 2014 @ 10:10:
Bijzonder verhaal idd, bij de eerste Surface RT/Pro werd er gejankt dat het niet goed genoeg verkocht en nu de vraag stijgt kunnen ze niet genoeg aanbieden. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 11:18

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Wel raar idd. De Surface RT werd de grond ingeboord en verkocht nauwelijks. De Surface 2 (pro) is wel populair maar is nauwelijks leverbaar.
Tja zo maak je er geen succes van natuurlijk.

Zelf wel in het bezit van een Surface 2 64 GB overigens.
Komt nu zelfs regelmatig voor dat vrouwlief op m'n Surface aan de gang is omdat de batterij van de iPad weer eens leeg is (kinderen he)

[ Voor 21% gewijzigd door CAP-Team op 02-02-2014 22:57 ]

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:08

Sick Nick

Drop the top!

Ze hebben 900 miljoen dollar afgeschreven op de RT, logisch dat ze nu iets voorzichter zijn met de voorraden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Sick Nick schreef op maandag 03 februari 2014 @ 00:09:
Ze hebben 900 miljoen dollar afgeschreven op de RT, logisch dat ze nu iets voorzichter zijn met de voorraden :D
Iets voorzichtiger? Ik krijg het idee dat ze al net zo lang niet te koop zijn als dat ze wel te koop waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Sinds dit wekend heb ik de hint gekregen van me vriendin dat ze wel een 10 inch tablet wilt met windows...
Dit omdat we ons eerste kindje verwachten, ouders ver weg wonen etc. Wel zo makkelijk zo'n windows tab.
En dan hebben we aan de RT versie genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07:03
Mensen die de Surface 2 wel hebben :P is er iemand met een tip voor leuke games?
Ook graag tips voor shooters. Vooral omdat je een muis kunt inpluggen hebben ze hier een heel sterk ding in handen.
Denk maar aan N.O.V.A. en Modern Combat reeksen op iOS/Android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 16:38

MaDLiVe

.-Observer-.

Roodey schreef op maandag 03 februari 2014 @ 13:20:
Mensen die de Surface 2 wel hebben :P is er iemand met een tip voor leuke games?
Ook graag tips voor shooters. Vooral omdat je een muis kunt inpluggen hebben ze hier een heel sterk ding in handen.
Denk maar aan N.O.V.A. en Modern Combat reeksen op iOS/Android.
Ik had begrepen dat Gameloft games ging maken voor Surface tablets. Ik heb eigelijk geen suggesties voor shooters behalve wellicht 6-guns, maar dat is meer een 3rd person game. HALO is ook wel aardig maar dat is een top down shooter. Aanbod is wat karig. Ik verwacht dat mijn de komst van krachtigere en zuinigere x86 cpu's de RT versie van windows snel pase gaat worden.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07:03
MaDLiVe schreef op maandag 03 februari 2014 @ 15:51:
[...]

Ik had begrepen dat Gameloft games ging maken voor Surface tablets. Ik heb eigelijk geen suggesties voor shooters behalve wellicht 6-guns, maar dat is meer een 3rd person game. HALO is ook wel aardig maar dat is een top down shooter. Aanbod is wat karig. Ik verwacht dat mijn de komst van krachtigere en zuinigere x86 cpu's de RT versie van windows snel pase gaat worden.
Gameloft heeft al enkele games in de Store. Onder andere Six Guns die jij aanbeveelt.
Ik heb ze gedownload en zal vanavond eens naar kijken.
Bedankt voor de tips (Six Guns en HALO).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaDLiVe schreef op maandag 03 februari 2014 @ 15:51:
[...]
Ik verwacht dat mijn de komst van krachtigere en zuinigere x86 cpu's de RT versie van windows snel pase gaat worden.
ARM SOC's worden ook steeds beter. Vergelijk maar eens een Tegra3 met een Tegra4. Of de Snapdragon 800 met oudere Snapdragons. Die vooruitgang en prijs zullen bepalen waar het naar toe gaat. Het installeren van x86 software zal met een steeds groter wordende Store ook steeds minder belangrijk worden. Na meer dan een jaar met zowel een Windows tablet met ARM (Surface 1 en nu Surface 2) als ook een met x86 (Vivotab Smart), heb ik nooit de behoefte gehad om een x86 applicatie te willen installeren. Daarmee vervalt het voordeel van x86. En komen de voordelen van ARM naar voren. Zoals nog altijd betere standby tijd, minder kans op virussen, geen kans op brakke x86 software en naar wat ik lees geen haperingen waar ik dat soms wel lees van x86 hardware. Waarschijnlijk door die apart geinstalleerde non-Store x86 apps. Een ARM based Windows tablet is daarmee meer idiot proof en dus is de kans groter op een 100% goed werkende Windows tablet.

Ik ben van plan om de VivoTab Smart te vervangen door een 8" Windows tablet en heb door mijn opgedane ervaringen de voorkeur voor een ARM based versie. Hopelijk komt er snel nieuws over de aanstaande Surface Mini. Met hopelijk een Tegra4 of Snapdragon 800/805.
.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2014 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Verwijderd schreef op maandag 03 februari 2014 @ 20:49:
[...]

ARM SOC's worden ook steeds beter. Vergelijk maar eens een Tegra3 met een Tegra4. Of de Snapdragon 800 met oudere Snapdragons. Die vooruitgang en prijs zullen bepalen waar het naar toe gaat. Het installeren van x86 software zal met een steeds groter wordende Store ook steeds minder belangrijk worden. Na meer dan een jaar met zowel een Windows tablet met ARM (Surface 1 en nu Surface 2) als ook een met x86 (Vivotab Smart), heb ik nooit de behoefte gehad om een x86 applicatie te willen installeren. Daarmee vervalt het voordeel van x86. En komen de voordelen van ARM naar voren. Zoals nog altijd betere standby tijd, minder kans op virussen, geen kans op brakke x86 software en naar wat ik lees geen haperingen waar ik dat soms wel lees van x86 hardware. Waarschijnlijk door die apart geinstalleerde non-Store x86 apps. Een ARM based Windows tablet is daarmee meer idiot proof en dus is de kans groter op een 100% goed werkende Windows tablet.

Ik ben van plan om de VivoTab Smart te vervangen door een 8" Windows tablet en heb door mijn opgedane ervaringen de voorkeur voor een ARM based versie. Hopelijk komt er snel nieuws over de aanstaande Surface Mini. Met hopelijk een Tegra4 of Snapdragon 800/805.
.
Ik merk op verschillende websites dat de RT versie binnenkort weer leverbaar is.
Tussen 3 a 5 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:36
SChief schreef op zondag 02 februari 2014 @ 22:56:
[...]

Bijzonder verhaal idd, bij de eerste Surface RT/Pro werd er gejankt dat het niet goed genoeg verkocht en nu de vraag stijgt kunnen ze niet genoeg aanbieden. :F
Zo raar is dat ook weer niet toch? MS is nieuw op de hardware markt, en aangezien het niet betrouwbaar te voorspellen is hoeveel je gaat verkopen en aangezien ze teveel Surface RT's hebben gemaakt (wat ze door de prijsverlaging 900 miljoen dollar heeft gekost) hebben ze de productie nu conservatiever ingeschat om niet weer zo een afschrijving te hoeven doen.
Ryatzu schreef op maandag 03 februari 2014 @ 08:17:
Sinds dit wekend heb ik de hint gekregen van me vriendin dat ze wel een 10 inch tablet wilt met windows...
Dit omdat we ons eerste kindje verwachten, ouders ver weg wonen etc. Wel zo makkelijk zo'n windows tab.
En dan hebben we aan de RT versie genoeg.
Ik snap even niet hoe het kindje en ouders ver weg een legitimatie zijn voor een Surface? maar welkom bij de club :P

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:33
Wat een top service. Donderdagavond formulier ingevuld en gisteren had ik een nieuwe Surface. Effe paar dagen testen en als alles goed is de oude terugsturen. Best vreemd dat je nergens op hoeft te geven wat er mis mee is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
Gister bij Paradigit langs geweest om een bestelling op te halen. Daarna kon de verkoper mij laten weten dat er deze week een levering van Surface 2 binnenkomt. De leveringen worden opgesplitst. Ik hoop dat ze genoeg hebben dat die van mij er ook bij zit haha :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Kokoryuu schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 09:42:
Gister bij Paradigit langs geweest om een bestelling op te halen. Daarna kon de verkoper mij laten weten dat er deze week een levering van Surface 2 binnenkomt. De leveringen worden opgesplitst. Ik hoop dat ze genoeg hebben dat die van mij er ook bij zit haha :D
Op hun website staat over 16 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-09 21:46
Voor degene met een UK creditcard, in de UK store kan je ze bestellen. Mochten ze in NL beschikbaar komen, dan neem ik aan dat dat hier gemeld zal worden :)

jeuj, gisteren besteld hier met Paypal van een UK winkel, net op de deur geklopt :) omgerekend 554 Euro.

[ Voor 26% gewijzigd door Tomino op 04-02-2014 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Tomino schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 10:58:
Voor degene met een UK creditcard, in de UK store kan je ze bestellen. Mochten ze in NL beschikbaar komen, dan neem ik aan dat dat hier gemeld zal worden :)

jeuj, gisteren besteld hier met Paypal van een UK winkel, net op de deur geklopt :) omgerekend 554 Euro.
Op de UK staat dat je kan betalen met paypal. Echter als je verder komt bij betalings gegevens is die optie niet aanwezig. Zeker alleen voor als je uit de UK kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Ik neem aan dat het de Surface 2 64 GB betreft? Is in de UK ook véél te duur. In NL 539 euro incl. BTW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
Ryatzu schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 10:06:
[...]

Op hun website staat over 16 dagen.
Dat klopt. Dat zei ik ook tegen hem. Maar hij zei dat het gewoon word opgesplitst en dat het de vraag is of ze bij de 1ste levering genoeg krijgen dat mijne er ook bij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
GerCor schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 14:17:
Ik neem aan dat het de Surface 2 64 GB betreft? Is in de UK ook véél te duur. In NL 539 euro incl. BTW.
EUR 5,00 eraf voor verzending. Een whooping EUR 11,00 duurder véél te duur :?

Enfin. Enige is dat ik een andere oplader moet kopen aangezien de Surface in Nederland gebruikt gaat worden. Achja, kan deze oplader op Ebay.

Btw, hier is het Skydrive "probleem" van mappen delen opgelost. Aangezien Skydrive niet dezelfde shared local folders hanteerd, en de 2 werknemers nu alles via Dropbox doen moest ik opzoek naar een alternatief.
Simpel, inloggen op hetzelfde Skydrive account 8)

[ Voor 23% gewijzigd door Tomino op 04-02-2014 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Tomino schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 21:23:
[...]

EUR 5,00 eraf voor verzending. Een whooping EUR 11,00 duurder véél te duur :?
_O-

Was maar een grapje. Ik had het er ook voor betaald, zeker nu de Surface 2 zo moeilijk te krijgen is. Gefeliciteerd, veel plezier er mee, en welkom bij de club. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Gisteren avond mijn bestelling geplaatst, niet via de microsoft UK store maar een nederlandse webshop.
Die kon via hun leverancier nog wat krijgen. Kan niet wachten :)

Zowiezo als er een surface mini uitkomt dat deze erbij komt. Mag mijn vriendin de surface 2 houden.

Edit: Zie dat ze zojuist bij Mediamarkt weer leverbaar zijn. Heb mijn order ergens anders geannuleerd en bij de MM besteld (morgen in huis). Gelijk de klanten service gemailed dat ik een order had met BTW dagen die geannuleerd was (omdat ze opeens toch niet leverbaar waren) en of ik de BTW nog terug kan krijgen.

[ Voor 36% gewijzigd door Ryatzu op 05-02-2014 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
  • Laatst online: 11:17
Ik zie hem ook weer leverbaar bij MM. Wanneer komen ze nu weer bij Microsoftstore? Want daar heb je studentendeals waar een surface 2 je nog maar 395 kost, wat toch 45 scheelt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Zojuist track en tracé gehad, morgen geleverd. Microsoft store weet niemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Mijn Surface 2 brokkelt langzaam maar zeker af. Ik heb al dagen last van Apps die het maar gedeeltelijk doen. Ik merk bijvoorbeeld aan de app YOUP dat ik de bijdrage van zaterdag niet in beeld krijg, sommige Apps crashen bij opstarten en sinds vandaag geven de mail en agenda apps aan dat mijn @live.nl account niet beschikbaar is. Dat is natuurlijk het account waar ik mee inlog op mijn Surface 2. Ga ik naar outlook.com dan werkt alles prima.

Ik snap er geen hout van. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Laatst online: 16-09 09:06

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Probeer eens een reset zonder instellingen of eigen gegevens te verliezen.

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Firesphere schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 22:28:
Ik denk dat ik het even ga aankijken, Firesphere. Ik heb nu ook op mijn Windows Phone 8 de melding: Er is een probleem bij het synchroniseren met dub406-m.hotmail.com.

Het wordt steeds gekker maar denk dat er aan MS zijde iets mis gaat. :? 8)7

Foutcode 86000C0A

Feit is, ik heb geen geduld. Ik heb dus het advies van Firesphere opgevolgd en de Surface 2 een schop gegeven. Reset zonder .... en het werkt weer als een tierelier.

_/-\o_

[ Voor 18% gewijzigd door GerCor op 06-02-2014 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
Superdeal bij Saturn: Surface 2 32GB voor slechts 4339,99 euro!

@Firesphere: Thanks!

Edit:
Saturn is er zelf ook achter gekomen. Toch wel vreemd, de prijs is nu 439 euro. Geen cijfers achter de komma, en een 3 minder.

[ Voor 33% gewijzigd door LOTG op 06-02-2014 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

LOTG schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 09:39:
Superdeal bij Saturn: Surface 2 32GB voor slechts 4339,99 euro!
Door de komma's in de link gaat de url-tag onderuit. Met quotjes om de URL werkt'ie beter

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Firesphere schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 22:28:
Ook al kunnen devices in principe onbeperkt "aan"blijven, ik merk aan mijn telefoon, laptop en Surface dat af en toe opnieuw opstarten soms zeer verfrissend werkt :) (voor zover nieuwe updates installeren en automatisch opnieuw optarten) dat vaak voor ons doet, ongemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
De tablet is binnen, wat een heerlijk apparaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
GerCor schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 21:59:
Mijn Surface 2 brokkelt langzaam maar zeker af. Ik heb al dagen last van Apps die het maar gedeeltelijk doen. Ik merk bijvoorbeeld aan de app YOUP dat ik de bijdrage van zaterdag niet in beeld krijg, sommige Apps crashen bij opstarten en sinds vandaag geven de mail en agenda apps aan dat mijn @live.nl account niet beschikbaar is. Dat is natuurlijk het account waar ik mee inlog op mijn Surface 2. Ga ik naar outlook.com dan werkt alles prima.

Ik snap er geen hout van. Iemand een idee?
Dat van die e-mails ligt niet aan jou, heb het zelf ook sinds gisteren. Inmiddels heb ik Microsoft al op de hoogte gebracht en ze zijn ermee bezig (misschien is het zelfs al klaar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

SChief schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 19:52:
[...]

Dat van die e-mails ligt niet aan jou, heb het zelf ook sinds gisteren. Inmiddels heb ik Microsoft al op de hoogte gebracht en ze zijn ermee bezig (misschien is het zelfs al klaar).
Ik heb de Surface 2 gereset. Wat ik er van begreep is dat er een 'corrupte file' in zat. Kan door de updates komen. Er werd tijdens het opnieuw installeren naar een oplossing gezocht en dan zou de Surface 2 opnieuw opgestart worden. Maar het bleef maar op 0% staan. Dus, even de powerknop 10 seconden ingedrukt gehouden en toen ging het installeren weer verder.

Nu alles weer prima. Moest wel weer een kleine 50 updates installeren en alle apps die ik al eerder had verwijderd opnieuw verwijderen.

----

Edit: Ik zie net een bericht op Twitter dat de Amerikaanse Store weer gevuld is met een nieuwe voorraad Surface. In Nederland nog angstig leeg.

[ Voor 8% gewijzigd door GerCor op 08-02-2014 04:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-09 21:12
Hoe is het gewicht ten opzichte van de eerste Surface (RT)?

Heb nu de eerste, maar door de slipperige coating en het wat hoge gewicht houdt ie niet echt lekker vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moeilijk te zeggen, de Microsoft Store geeft iets anders aan afhankelijk van of je op de Nederlandse site zit of op een andere (engelstalige).

Volgens de Nederlandse site is de RT 680 gram, en de Surface 2 "minder" dan 680 gram. Een snelle blik op de specifieke pagina van de Surface 2 heeft het over 675g voor de 2. In elk geval zou het neerkomen op "nagenoeg hetzelfde maar ietsjes minder"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Verwijderd schreef op maandag 10 februari 2014 @ 13:44:
Moeilijk te zeggen, de Microsoft Store geeft iets anders aan afhankelijk van of je op de Nederlandse site zit of op een andere (engelstalige).

Volgens de Nederlandse site is de RT 680 gram, en de Surface 2 "minder" dan 680 gram. Een snelle blik op de specifieke pagina van de Surface 2 heeft het over 675g voor de 2. In elk geval zou het neerkomen op "nagenoeg hetzelfde maar ietsjes minder"
En ik vind: sommige antwoorden kun je ook heel eenvoudig zelf opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
Ik wil mijne ook :c Nog 10 dagen staat op site van Paradigit. Heb wel even overwogen om hem te annuleren en bij MediaMarkt te halen maar toch maar niet gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
GerCor schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 10:50:
[...]
Ik heb de Surface 2 gereset. Wat ik er van begreep is dat er een 'corrupte file' in zat. Kan door de updates komen. Er werd tijdens het opnieuw installeren naar een oplossing gezocht en dan zou de Surface 2 opnieuw opgestart worden. Maar het bleef maar op 0% staan. Dus, even de powerknop 10 seconden ingedrukt gehouden en toen ging het installeren weer verder.

Nu alles weer prima. Moest wel weer een kleine 50 updates installeren en alle apps die ik al eerder had verwijderd opnieuw verwijderen.
Ah k, bij mij lag het probleem bij Microsoft. Zeer snel opgelost, service is erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
GerCor schreef op maandag 10 februari 2014 @ 14:18:
[...]

En ik vind: sommige antwoorden kun je ook heel eenvoudig zelf opzoeken.
Ja, dat gewicht weet ik al voor een paar maanden. Maar is het niet een beetje vreemd als Microsoft adverteert met lichter, als ie minder dan 5 gram lichter is geworden? Misschien is de verdeling van het gewicht anders geworden, maar daar lees ik niks over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ze d'r allebei even bijgepakt en ik moet zeggen, het lijkt inderdaad niet veel te schelen maar ik denk dat er inderdaad wat betere verdeling is. De Surface 2 voelt naar mijn idee wat beter gebalanceerd. Ik heb het idee dat de Surface RT misschien wat meer gewicht in de randen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Wie zin heeft kan weer flink updaten. Een dikke 75 MB aan updates voor de Surface 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
GerCor schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 23:08:
Wie zin heeft kan weer flink updaten. Een dikke 75 MB aan updates voor de Surface 2.
De update gisteren avond binnen gekregen voordat het licht uit ging.
Zal vanavond eens kijken/opzoeken wat er verbeterd zou moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Heeft iemand goede ervaringen met hoesjes? Het hoeft er niet een te zijn die er altijd omzit, maar om te vervoeren in de tas? Alles in de mediamarkt was niks en te klein, en de caselogics zijn zo lomp..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16-09 13:58

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Ik heb deze http://www.amazon.com/Esm...ace-Windows/dp/B00BC5IZT0
Genoeg ruimte tot wel een Surface Pro met keyboard cover. Maar ook als je alleen een RT/2 tablet er in doet zit die goed.
Via Ebay kan je ze vaak wat goedkoper vinden, zelf heb ik destijds incl verzenden 13,50 betaald, dit was van Senyx LLC.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmeester
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 15:47
Uit het Asus Transformer T100-forum (vloeken in de kerk) hebben ze het over hoesjes bij de intertoys voor bijna niets:
http://www.intertoys.nl/g...se-city-brown-588523.html
http://www.intertoys.nl/g...-10-inch-muis-587934.html
http://www.intertoys.nl/games/targus-tablethoes-588764.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Na de updates wederom problemen met de verbinding van mijn @live.nl. Computer opnieuw opstarten heeft dat probleem verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
Wow surface 2 bestelling van 8 dagen levertijd naar 31. Vanmiddag even paradigit bellen om navraag te doen. Als mijne ook pas over 31 dagen komt annuleer ik gelijk de bestelling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Kokoryuu schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 12:18:
Wow surface 2 bestelling van 8 dagen levertijd naar 31. Vanmiddag even paradigit bellen om navraag te doen. Als mijne ook pas over 31 dagen komt annuleer ik gelijk de bestelling...
Helaas is hij bij de Mediamarkt nu ook uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
Kheb nog even navraag gedaan en levertijd is inderdaad naar 15-3 gegaan. Mijn bestelling moet ook nog 31 dagen wachten...

Niet dus. Bestelling geannuleerd. kijk wel waar en of ik hem nog ergens haal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelatNL
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12:13
Ik heb de updates van gisteren allemaal geinstalleerd, maar toch zie ik in de geschiedenis van updates maar tot 21-1-2014 gaan en daarna niks meer.
Lijkt of de lijst niet wordt bijgewerkt. Iemand anders dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Dat had ik inderdaad ook. Toen kreeg ik echter problemen met mail verbinding, heb de computer opnieuw geïnstalleerd en nu werkt het wel. Kijk voor de gein eens bij de desktop, configuratiescherm en Windows updates. Daar was het bij mij wel actueel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelatNL
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12:13
Daar staan inderdaad wel de windows updates, maar dacht dat er gisteren ook wat offices updates waren en die staan er maar tot 16-01-2014.
Misschien van het weekend maar eens een systeemherstel doen. Kijken of dat wat veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Ik zie geen updates voor Office. Wel Windows 8.1 RT, IE11, Windows Defender, .NET Framework, en Beveiligingsupdates voor Windows RT 8.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 11:18

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Ik heb sinds gisteren op de desktop nu een SkyDrive icoontje in de tray bar staan, dat is ook nieuw volgens mij sinds gisteren?

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
CAP-Team schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 23:09:
Ik heb sinds gisteren op de desktop nu een SkyDrive icoontje in de tray bar staan, dat is ook nieuw volgens mij sinds gisteren?
Zie dat nu ook op mijn surface RT :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

vali schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 23:14:
[...]

Zie dat nu ook op mijn surface RT :)
Wat is een tray bar? Ik heb alles in het Nederlands :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
GerCor schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 23:19:
[...]

Wat is een tray bar? Ik heb alles in het Nederlands :P
Pijltje wat omhoog wijst links van je klok :P (geen idee hoe ik het anders moet beschrijven)

[ Voor 18% gewijzigd door vali op 12-02-2014 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Ja, oké. Gevonden. Daar kun je nu het SkyDrive-icoon plaatsen en eerder niet? (SkyDrive Sync Engine Host).

Ik gebruik de desktop, eerlijk gezegd, vrijwel nooit.

[ Voor 28% gewijzigd door GerCor op 13-02-2014 00:33 ]

• Ryatzu
Zojuist een email gehad dat skydrive wordt veranderd naar one drive.
Ben benieuwd of de app ook een uiterlijke verandering krijgt.

• GerCor

GerCor

Ryatzu schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 08:15:
Zojuist een email gehad dat skydrive wordt veranderd naar one drive.
Ben benieuwd of de app ook een uiterlijke verandering krijgt.
Volgens mij niet, wel een extra map. Maar dat was al aangegeven door MS.

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:12

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Euh, wist ik niet dit:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BgTxwjVIAAAZmQC.png:large

XBL: MRE Inc

• LockTar
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-05 09:42
Dat wist ik ook niet. Ik wist wel dat hij flipte. Had ik gelezen in een blog van Scott Hanselman. Maar dat je hem weer omhoog kon schuiven wist ik niet. Wel logisch maar of je het gebruikt...

• GerCor

GerCor

LockTar schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 13:06:
Dat wist ik ook niet. Ik wist wel dat hij flipte. Had ik gelezen in een blog van Scott Hanselman. Maar dat je hem weer omhoog kon schuiven wist ik niet. Wel logisch maar of je het gebruikt...
Ik zag het gisteren op Twitter. Is bedoeld om te gebruiken bij apps die 'vastlopen'. Gewoon de app sluiten en weer opstarten vanaf het startscherm vind ik persoonlijk handiger en voor velen waarschijnlijk ook sneller.

• Tweaker1234
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 06-07-2022
GerCor schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 13:23:
[...]

Ik zag het gisteren op Twitter. Is bedoeld om te gebruiken bij apps die 'vastlopen'. Gewoon de app sluiten en weer opstarten vanaf het startscherm vind ik persoonlijk handiger en voor velen waarschijnlijk ook sneller.
Maar dit ziet er cooler uit :)

• Aschtra
Mycom krijgt 22-2 weer nieuwe voorraad zag ik. Als ze hem dan nog hebben bestel ik hem gelijk. Anders niet meer

• Heilige Kaas
Als je hem naar beneden sleept dan sluit hij niet helemaal af. Hij blijft dan op de achtergrond ergens. Als je bijvoorbeeld bij Personen > Nieuw zit en je sluit hem af dan ben je nog steeds op dezelfde plek bij nieuw als je m opent. Als je hem vasthoud dan sluit hij helemaal af, of reset hij eerst en open je hem vervolgens gewoon niet.

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30
Heilige Kaas schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 18:01:
Als je hem naar beneden sleept dan sluit hij niet helemaal af. Hij blijft dan op de achtergrond ergens. Als je bijvoorbeeld bij Personen > Nieuw zit en je sluit hem af dan ben je nog steeds op dezelfde plek bij nieuw als je m opent. Als je hem vasthoud dan sluit hij helemaal af, of reset hij eerst en open je hem vervolgens gewoon niet.
Deel waar. Als je een app naar beneden sleept en direct weer opent, dan is hij wel 'gereset'. Hoe lang de tijd je hebt om niet weer de 'geopende' app te krijgen weet ik niet, maar een paar seconden heb je zeker...

Edit:

Het lijkt er eerder op dat de app opnieuw opent als je in de tussentijd geen andere app opent. Doe je dat wel, dan krijg je wel de 'geopende' versie.

[ Voor 11% gewijzigd door Swerfer op 13-02-2014 19:13 ]

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

• GerCor

GerCor

Zo, deze maar eens besteld: http://www.microsoftstore...c_id=surface_RTM_arcmouse

Kon gewoon in het winkelwagentje. Ben benieuwd want er staat binnenkort beschikbaar (staat er al maanden) maar kan het toch gewoon bestellen en betalen. Wordt dan een verrassing als de muis geleverd wordt. :9

EDIT: lees ook op tweakers.net dat iemand de muis op aanraden van MS Nederland in Duitsland (MS store) heeft gekocht. Na 3 dagen in huis. d:)b

[ Voor 25% gewijzigd door GerCor op 13-02-2014 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:12

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

GerCor schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 20:32:
Zo, deze maar eens besteld: http://www.microsoftstore...c_id=surface_RTM_arcmouse

Kon gewoon in het winkelwagentje. Ben benieuwd want er staat binnenkort beschikbaar (staat er al maanden) maar kan het toch gewoon bestellen en betalen. Wordt dan een verrassing als de muis geleverd wordt. :9

EDIT: lees ook op tweakers.net dat iemand de muis op aanraden van MS Nederland in Duitsland (MS store) heeft gekocht. Na 3 dagen in huis. d:)b
Nice, wist niet dat je die recht kon maken als je hem niet gebruikt.

Heb zelf vorig jaar de wedge muis van Microsoft gekocht. Lekker compact en past goed in mn Incipio tasje waar ook mn Surface in zit.

http://www.microsoftstore...-muis/productID.256400200

Afbeeldingslocatie: http://dri2.img.digitalrivercontent.net/Storefront/Company/msemea/images/English/en-EMEA_Wedge_Touch_Mouse_3LR-00001/en-EMEA_L_Wedge_Touch_Mouse_3LR-00001_mnco.jpg

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Door de muis recht te maken, schakel je de muis uit. Werkt met bluetooth zodat ik niet de USBpoort hoef te gebruiken.

EDIT: vanmorgen via de chat van MS begrepen dat de muis in bestelling is. Ik zag dat sommige teksten niet up-to-date zijn. Ik las zelfs iets over bestellingen gedaan voor de kerst 2013. Of het 'binnenkort beschikbaar' nog actueel is?

EDIT 2: En de Arc Touch Mouse Surface Edition is onderweg ..hoppa. Volgens mij komt de muis nu uit Ierland.

En in de store staat dus echt: 'binnenkort beschikbaar'. ;w

[ Voor 69% gewijzigd door GerCor op 14-02-2014 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Swerfer schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 19:09:
[...]

Deel waar. Als je een app naar beneden sleept en direct weer opent, dan is hij wel 'gereset'. Hoe lang de tijd je hebt om niet weer de 'geopende' app te krijgen weet ik niet, maar een paar seconden heb je zeker...

Edit:

Het lijkt er eerder op dat de app opnieuw opent als je in de tussentijd geen andere app opent. Doe je dat wel, dan krijg je wel de 'geopende' versie.
Ja, volgens mij is het overigens wel zo dat als je de app naar beneden sleept en niet wacht tot deze omflipt, dat ie dan niet volledig afgesloten wordt. Je ziet hem dan bijvoorbeeld in je Task Manager nog staan. Hij gebruikt dan dus ook nog wat geheugen. Wil je een App echt afsluiten dan moet je dus wachten tot ie omflipt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
GerCor schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 09:02:
Door de muis recht te maken, schakel je de muis uit. Werkt met bluetooth zodat ik niet de USBpoort hoef te gebruiken.

EDIT: vanmorgen via de chat van MS begrepen dat de muis in bestelling is. Ik zag dat sommige teksten niet up-to-date zijn. Ik las zelfs iets over bestellingen gedaan voor de kerst 2013. Of het 'binnenkort beschikbaar' nog actueel is?
Ik kan nergens een chat-optie vinden bij de Microsoft Store, wel bij de "normale" Microsoft, maar die kunnen mij niet helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

De chat-optie bestaat ook niet meer, je kan een terugbelverzoek bij ze neerleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

D-TECH schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 10:29:
[...]

Ik kan nergens een chat-optie vinden bij de Microsoft Store, wel bij de "normale" Microsoft, maar die kunnen mij niet helpen.
Toen ik mij vanmorgen aanmeldde in de store verscheen het chatscherm vanzelf. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Zo. Volgende geval een printer installeren.

Er is een vast computer waaraan middels USB een printer aangesloten is Color Laserjet CM1015.
Voor het gemak op de Surface de printer via USB de drivers laten installeren en het werkt.

Nu wil ik draadloos printen, en dus via de thuisgroep de printer benaderen. Dit geeft foutmeldingen en ik kom er niet mee verder. De printer is wel zichtbaar bij apparaten, maar uiteindelijk verbinden geeft foutmelding x0000049..

Iemand zelfde euvel? Zou wel moeten werken.
De thuisgroep staat open, al het delen ingeschakeld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 20:52

kevin33

Welkom in Utopia.

Hoe zijn de ervaringen met de Surface icm het lezen van pdf bestanden?
Gaat het snel, moet je veel zoomen?

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Tomino schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 17:05:
Zo. Volgende geval een printer installeren.

Er is een vast computer waaraan middels USB een printer aangesloten is Color Laserjet CM1015.
Voor het gemak op de Surface de printer via USB de drivers laten installeren en het werkt.

Nu wil ik draadloos printen, en dus via de thuisgroep de printer benaderen. Dit geeft foutmeldingen en ik kom er niet mee verder. De printer is wel zichtbaar bij apparaten, maar uiteindelijk verbinden geeft foutmelding x0000049..

Iemand zelfde euvel? Zou wel moeten werken.
De thuisgroep staat open, al het delen ingeschakeld..
staat de printer nu niet geinstalleerd als lokale printer op de surface. Lijkt me dat als de printer gedeeld is op het netwerk je deze gewoon kunt vinden als je een nieuwe printer wilt installeren en dan wordt ie geinstalleerd als netwerkprinter, niet als lokale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

kevin33 schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 20:23:
Hoe zijn de ervaringen met de Surface icm het lezen van pdf bestanden?
Gaat het snel, moet je veel zoomen?
Gaat prima, en of je veel moet zoomen? Ja, dat moet je zelf weten of je wilt zoomen. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuke gesprekken over een product wat niet te koop is. Wat een idiotie van Microsoft, zit al weken te wachten om een Surface 2 alleen al te kunnen bestellen/kopen. Als het nog een paar weken duurt dan ga ik voor de Surface 3. Die paar maanden wachten kunnen er dan ook nog wel bij...

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2014 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

Rhapsody

In Metal We Trust

Pas was de Surface 2 kort beschikbaar op Saturn.nl. Toen heb ik er direct één besteld en die kon ik twee dagen later ophalen in de door mij gekozen vestiging.

Heel af en toe wordt er blijkbaar toch iets geleverd.

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
Ik doe volgende week een laatste poging om een te kopen. Als daarna niet lukt dan hebben ze pech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

En de Arc Touch Mouse Surface Edition is binnen. Net gebracht door UPS. Prachtig toch? Via de Nederlandse store van MS waar nog steeds 'binnenkort beschikbaar' 8)7 staat, toch gekregen.

http://www.microsoft.com/surface/nl-nl/accessories/ _/-\o_ d:)b

[ Voor 17% gewijzigd door GerCor op 17-02-2014 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 10:49

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Even een crosspost uit het Surface RT topic:
Het lijkt er op dat het eindelijk zover is, er beginnen echt A-games naar Windows 8 te komen :)
GTA: San Andreas is nu officieel uit!
Heeft iemand hem hier al uitgeprobeerd? Als hij de Xbox controller ondersteunt, komt ie er direct bij mij :D (En nu maar hopen dat Vice City ook uitkomt, want dat is toch nog altijd mijn alltime favorite)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Pagina: 1 ... 10 ... 18 Laatste

Let op:
~~~[html]Reacties over de Surface Pro 2 mogen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1568529">~~~[W8]Ervaringen met de Microsoft Surface Pro 2</a>, levertijden mogen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1523796">~~~[Microsoft Surface] Levertijden en prijzen</a>.~~~[/html]