Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-08 17:12
Hallo,

Iemand die zijn Skydrive kaartje die hij kreeg bij de tablet wilt ruilen tegen het Skype kaartje? Die van skype gebruik ik toch niet en ben van plan om skydrive uit te gaan proberen. Zo ben ik in ieder geval verzekerd van voldoende tijd.

Of werkt dat niet zo? Er staat "Offer expires 2 years from original purchase." Zou dit betekenen dat mijn tijd al is in gegaan? Ik weet namelijk niet of ik over 2 jaar wel de Surface 3 al ga halen aangezien ik hier toch wel even mee zou moeten kunnen doen.

[ Voor 14% gewijzigd door Heilige Kaas op 06-01-2014 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15-09 11:41
Heilige Kaas schreef op maandag 06 januari 2014 @ 18:19:
Hallo,

Iemand die zijn Skydrive kaartje die hij kreeg bij de tablet wilt ruilen tegen het Skype kaartje? Die van skype gebruik ik toch niet en ben van plan om skydrive uit te gaan proberen. Zo ben ik in ieder geval verzekerd van voldoende tijd.

Of werkt dat niet zo? Er staat "Offer expires 2 years from original purchase." Zou dit betekenen dat mijn tijd al is in gegaan? Ik weet namelijk niet of ik over 2 jaar wel de Surface 3 al ga halen aangezien ik hier toch wel even mee zou moeten kunnen doen.
Ik had beide kaartjes in mijn Surface doos? Zeker weten dat je geen Skydrive code had?

Tijd gaat pas in als je de code activeert.

[ Voor 3% gewijzigd door triesvan op 06-01-2014 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
triesvan schreef op maandag 06 januari 2014 @ 18:21:
[...]

Ik had beide kaartjes in mijn Surface doos? Zeker weten dat je geen Skydrive code had?

Tijd gaat pas in als je de code activeert.
Jawel die heb ik wel, alleen ik wou extra tijd. Misschien dat iemand zoiets heeft van ik hoef geen skydrive maar die wel regelmatig met het buitenland belt geïnteresseerd zou zijn in een ruil.

Als dat zo is dan zou dat goed nieuws zijn, ik vraag het nog even na bij microsoft zelf.

Edit:
Ik zie dit op de site. Ziet er naar uit dat je maar maximaal 1 bon per account kan, ruilen heeft dus geen zin. Verder moet ik nog opschieten ook want het mag maximaal binnen 90 dagen na aanschaf.
* Voorwaarden van de aanbieding: alleen geldig voor alle originele kopers van Surface 2 en Surface Pro 2. Geldig voor 200 GB SkyDrive-opslag voor twee jaar vanaf de inlossing. De aanbiedingscode moet worden ingewisseld binnen 90 dagen vanaf de originele aankoop, en niet later dan 31 december 2014. Het is mogelijk dat internettoegangskosten van toepassing zijn. Limiet: één aanbiedingscode per aankoop van een Surface-apparaat dat in aanmerking komt en per Microsoft-account. Niet inwisselbaar voor contant geld of cadeaubons. Alleen voor eenmalig gebruik. Niet verpakt voor individuele wederverkoop.

[ Voor 43% gewijzigd door Heilige Kaas op 06-01-2014 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19:46

GerCor

Zonder dallen geen pieken

En hoe weet MS precies wanneer die 90 dagen voorbij zijn? De vouchers zitten gewoon in de Surfacedoos die in de schappen ligt. Kan er - theoretisch - wel maanden liggen.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robg1984
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09-09 15:22
Sinds afgelopen zaterdag een Surface rt 2, wat een lekker ding in combinatie met WindowsPhone en Windows 8 op laptop! Mis alleen een touch-vriendelijke filemanager... degene die nu in de store staan (Files & folders) werken hier niet, ik kan niet op 'Voltooien' drukken op het laatste intro-scherm. Gelukkig komt VLC er ook aan, dan ben ik helemaal tevreden!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_MAN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:56
The_MAN schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 10:12:
[...]

Ok, mijn 2 maanden gok was best goed, vorige week poging voor aflevering, was niet thuis, gister maar eens van het postkantoor opgehaald.

De Mocreo iPush werkte niet out-of-the-box, maar we zitten hier op Tweakers, dus maar eens gekeken of er een update was, die bleek er te zijn op de website (www.mocreo.com).

Updaten via windows 8.1 gaat niet, de driver lijkt niet te werken, vandaag een windows 7 laptop erbij gepakt en geupdate naar versie 3 (stond 2.x op, eerst verbinden, driver van 1 onderdeel wordt niet gevonden, daar handmatig de driver van de website voor installeren. Dan de update tool starten, switch drukken, wachten tot hij weer verschijnt en dan updaten)

En zowaar! Miracast werkt :) Het het hier op kantoor even met mijn ultrabook getest, vanavond met de Surface 2, maar verwacht geen probleem. Er is iets vertraging uiteraard, maar voor zover ik hier zie lopen geluid en video synchroon.

Ik ga nog even verder testen vanavond, heb nog wat Homeland te kijken, zullen zien of de vrouw klaagt, als dat niet zo is is het zeker een winner! _/-\o_
Korte update: Heb hem thuis op 2 TVs getest, beiden een no-go, niet via de surface 2, niet via mijn ultrabook... geen tijd om verder uitgebreid te testen nu. Wordt vervolgd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Murk schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 23:22:
[...]

Vandaag hier ook voor het eerst deze BSOD gehad. Verscheen nadat de bitlocker key was ingevoerd.
Ik heb deze BSOD nu ook al 3 keer gehad en naar mijn mening heeft het iets te maken met de type cover 2.
Zonder de cover, nog nooit geen BSOD gehad.
Bij mij lijkt het alleen te gebeuren in combinatie met de cover en het ontwaken na een window update (of poging tot update).

Edit: De laatste update gaat dit misschien verhelpen: Surface 2 prompts you for the BitLocker recovery key when you restart the device

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2014 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LockTar
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-05 09:42
Verwijderd schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 18:03:
[...]

Ik heb deze BSOD nu ook al 3 keer gehad en naar mijn mening heeft het iets te maken met de type cover 2.
Zonder de cover, nog nooit geen BSOD gehad.
Bij mij lijkt het alleen te gebeuren in combinatie met de cover en het ontwaken na een window update (of poging tot update).

Edit: De laatste update gaat dit misschien verhelpen: Surface 2 prompts you for the BitLocker recovery key when you restart the device
Ik heb ook een TypeCover erbij maar ik heb dit nog nooit gehad. Ik heb gisteren nog gezocht naar updates en had toen wel een update waarvoor ik moest herstarten. Waarschijnlijk heb ik deze dan al geinstalleerd. Hopelijk is dit inderdaad een oplossing voor het probleem want het klinkt een vervelende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoDB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 24-08 06:03
Is de Surface 2 64GB momenteel zo lastig te verkrijgen of ligt dat aan mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaub
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-02 12:30
Vorige week lagen er bij de Mediamarkt in Groningen nog een aantal, daar die van mij ook gehaald. Verder lijken ze overal moeilijk verkrijgbaar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoDB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 24-08 06:03
Beaub schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 11:44:
Vorige week lagen er bij de Mediamarkt in Groningen nog een aantal, daar die van mij ook gehaald. Verder lijken ze overal moeilijk verkrijgbaar helaas.
Top bedankt.

Heb verder nog verschillende winkels gebeld en ook zij hebben geen voorraad van Microsoft ontvangen.
Nou ja, even afwachten dan. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:46
Beaub schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 11:44:
Dit onderschrijf ik. Levertijd bij Mycom is ook weer veranderd. Was eerst 3 januari, nu half Febuari..
Ik had een van de laatste bij Staples, na zo'n beetje alles afgebeld te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robg1984
Gelukkig heb ik toch maar gekozen voor de 32-versie i.p.v. de 64 dan ;)
Ik had wel meer gewild maar heb hier voldoende aan. Wilde eigenlijk een kopie van alle afbeeldingen van de nas op de tablet hebben maar heb toch maar voor een netwerk-verbinding gekozen, met een beetje geklooi zie ik nu de foto's op de nas ook in de Libraries... (Dit kan standaard niet omdat je een map van de NAS niet aan je Libraries toe kunt voegen).

Edit: Ik heb er lang naar moeten zoeken dus voor wie het antwoord zoekt:
Zie: http://answers.microsoft....c9-40b5-81c8-58b6f5715336
(De reactie van 8 augustus)

[ Voor 37% gewijzigd door robg1984 op 08-01-2014 21:32 . Reden: Link toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaub
Volgens mij is de 32Gb versie zelfs nog moeilijker te verkrijgen? Bij Mycom werd gezegd dat hij deze week binnen zou komen, maar dat is kennelijk niet gelukt.

Wat werking met de NAS betreft: jammer dat synology nog geen app beschikbaar heeft voor win8!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
Wat gebruiken jullie als torrent app? Ik gebruik torrent rt maar vraag me af of er misschien iets beters is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robg1984
Beaub schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 23:20:
Volgens mij is de 32Gb versie zelfs nog moeilijker te verkrijgen? Bij Mycom werd gezegd dat hij deze week binnen zou komen, maar dat is kennelijk niet gelukt.
Ik heb hem afgelopen vrijdagavond (21:00) bij Bol.com besteld, zaterdagochtend om 09:00 kon ik hem bij AH ophalen.
Beaub schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 23:20:
Wat werking met de NAS betreft: jammer dat synology nog geen app beschikbaar heeft voor win8!
Klopt, maar ik moet zeggen dat ik het persoonlijk niet mis. Want je kunt een netwerkschijf maken.
(Of ftp-map voor extern gebruik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LockTar
robg1984 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 09:43:
Klopt, maar ik moet zeggen dat ik het persoonlijk niet mis. Want je kunt een netwerkschijf maken.
(Of ftp-map voor extern gebruik).
Ik heb een synology 207+. Weet je dan hoe ik die foto's kan kijken met de Modern UI applicatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robg1984
Onderstaande werkt prima bij mij:

Zie: http://answers.microsoft....c9-40b5-81c8-58b6f5715336
(De reactie van 8 augustus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kasuja
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-04-2021
Ik ben erg benieuwd wat de 3e generatie gaat brengen.
Mijn wensen lijstje voor de volgende generatie.

- Stylus met twee knoppen (Programmeerbaar net als de knoppen van een echte Wacom stylus)
- Kickstand met meer dan twee standen.
- 2e USB poort. (Nu moet je in veel gevallen een hub gebruiken).
- USB port op de oplader ook voor data (nu is ie alleen voor stroom)
- Displayport upgraden naar Thunderbolt. (Vergroot de aansluitmogelijkheden enorm.)

[ Voor 16% gewijzigd door kasuja op 09-01-2014 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robg1984
USB poort op lader ook voor data?
Bij mij zit er niet eens een USB-port op is geen losse kabel met usb-stroomstekker.
Of heb jij de Pro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barakuda
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-02-2024
Waarom is de Surface 2 zo moeilijk verkrijgbaar? Zelfs op de Microsoft site geen voorraad. Komt er een nieuwe versie/upgrade aan of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robg1984
Voor de kerst was er nog voldoende voorraad... ik denk dat dat er met de kerst ineens veel zijn verkocht,al zal de voorraad al niet groot zijn geweest. (Bij Mediamarkt waren ze in de aanbieding, althans de 32gb versie). Nieuwe voorraad komt wel weer denk ik, de Surface 3 ligt waarschijnlijk pas eind van het jaar in de winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binscow
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-08 22:23
Eindelijk mijn vervangende Surface 2 mogen ontvangen. Alle voorgaande problemen lijken niet aanwezig te zijn en de tablet voelt zelfs sneller aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binscow
De eerste crash is helaas al een feit. Het gebeurde wederom wanneer het toestel in slaapmodus was en enkel een soft reset kon het beeld terugbrengen.

Een andere ergernis blijft toch wel dat Windows RT in hoog tempo opslagruimte opslokt zonder dat er iets wordt gedownload of geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 16:38

MaDLiVe

.-Observer-.

Binscow schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 15:30:
De eerste crash is helaas al een feit. Het gebeurde wederom wanneer het toestel in slaapmodus was en enkel een soft reset kon het beeld terugbrengen.

Een andere ergernis blijft toch wel dat Windows RT in hoog tempo opslagruimte opslokt zonder dat er iets wordt gedownload of geïnstalleerd.
Al een cleanup gedaan? Deze kun je doen onder diskcleanup.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binscow
MaDLiVe schreef op maandag 13 januari 2014 @ 13:57:
[...]

Al een cleanup gedaan? Deze kun je doen onder diskcleanup.
Ja schijfopruiming helpt voor even, maar het is geen permanente oplossing. Niet veel aan te doen, denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20:12

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

The_MAN schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 14:34:
[...]

Korte update: Heb hem thuis op 2 TVs getest, beiden een no-go, niet via de surface 2, niet via mijn ultrabook... geen tijd om verder uitgebreid te testen nu. Wordt vervolgd!
Misschien zijn je tv's officeel niet geschikt.
Je kan met een register sleutel deze instelling wijzingen:

http://answers.microsoft....e8-4a1a-9466-6fa2bfe07956

Ik weet niet of je op DLNA doelt, maar voor mij werkt het :)

[ Voor 5% gewijzigd door Psycho_Mantis op 13-01-2014 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Weet iemand wanneer de Microsoft surface 2 64 gb weer te koop is, hij is overal uitverkocht.?

Gr jeff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaub
Verwijderd schreef op maandag 13 januari 2014 @ 17:45:
Hallo,

Weet iemand wanneer de Microsoft surface 2 64 gb weer te koop is, hij is overal uitverkocht.?

Gr jeff
Ik zie dat hij deze week bij de Saturn in de aanbieding is (529,-), maar geen idee of ze ze ook daadwerkelijk hebben natuurlijk. Online is hij niet te bestellen, je zou een winkel kunnen bellen natuurlijk. Verder blijft hij lastig leverbaar zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Een flink aantal Windows 8.1 RT updates .....

[ Voor 21% gewijzigd door GerCor op 15-01-2014 00:18 ]

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21:24
Goede of slechte updates?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
Hoe kunnen het nou weer slechte updates zijn? :P Naar mijn mening is elke update welkom, betekend dat hij elke keer nog beter gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC
  • Laatst online: 15-09 09:50

LDVC

Let's get it over with

Heilige Kaas schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 11:55:
Hoe kunnen het nou weer slechte updates zijn? :P Naar mijn mening is elke update welkom, betekend dat hij elke keer nog beter gaat worden.
nieuws: Microsoft trekt Surface Pro 2-update terug na klachten over accuduur ;)

Nintendo switch friendcode: SW-0415-2447-4320

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_MAN
  • Laatst online: 05-09 14:56
Psycho_Mantis schreef op maandag 13 januari 2014 @ 16:16:
[...]

Misschien zijn je tv's officeel niet geschikt.
Je kan met een register sleutel deze instelling wijzingen:

http://answers.microsoft....e8-4a1a-9466-6fa2bfe07956

Ik weet niet of je op DLNA doelt, maar voor mij werkt het :)
Nou, het idee was om Miracast te gebruiken en ging er eigenlijk vanuit dat de receiver moet werken, onafhankelijk van de TV die er weer aanhangt. Ik heb DLNA ook geprobeerd, werkte ook niet, maar zal eens de hack proberen. Uiteindelijk wil ik eigenlijk alleen PlayTo doen. Miracast ondersteund meer dan dat, maar is voor mij niet echt noodzakelijk.

Ach ja, anders maar een nieuwe TV ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben mijn machine nu bijna 40 dagen kwijt (via Staples) naar Microsoft reparatie. Begin daar toch wel van te balen. Down-time overtreft de uptime :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
Ik had nog 2 vraagjes:

1. Als je de type cover 2 als cover gebruikt komen de toetsen op het scherm terecht. Kunnen hierdoor geen krassen ontstaan? Of is die kans heeeel klein.

2. Ik ben van plan om hetzelfde hotmail account te gaan gebruiken die ik ook op mijn laptop met windows 8.1 gebruik. Kan ik op beide ingelogd zijn? Word er dan niet een uit gekickt ofzo?

Donderdag krijg ik mijn geld en ga ik er een bestellen :) Moet alleen even kijken waar want zijn niet heel goed leverbaar.

[ Voor 14% gewijzigd door Aschtra op 20-01-2014 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
1. Geen krassen! Die cover beschermt juist.
2. Dat kan prima, beide apps synchroniseren.

heb mijn eerste BSOD gehad. Wel grappig, ze hebben de interface daarvan veranderd. Liep random vast tijdens een het spelen van een simpel spelletje, ik maak me geen zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
Heilige Kaas schreef op maandag 20 januari 2014 @ 14:19:
1. Geen krassen! Die cover beschermt juist.
2. Dat kan prima, beide apps synchroniseren.

heb mijn eerste BSOD gehad. Wel grappig, ze hebben de interface daarvan veranderd. Liep random vast tijdens een het spelen van een simpel spelletje, ik maak me geen zorgen.
Ja klopt over de eerste vraag. Maar aangezien de toetsen dan direct in aanraking met het glas (?) van het scherm komen dacht ik dat dit misschien een mogelijkheid was.

Can't wait till I have my money

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16-09 13:58

Benjamin-

CrazyGunner#2385

De toetsen liggen iets onder de rest van het toetsenbord. Verder zit allemaal heel strak en stabiel, dus het beweegt niet steeds, daarbij is dit gorilla glass, dit kan daar wel tegen. Ik heb nu alweer een tijdje een Surface RT met de typecover en ook ik heb geen krassen oid.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:40
Zijn hier gebruikers van een Surface RT/2 die ook gebruik maken van Google Docs (icm Google Drive)?
Er zijn geen Google apps beschikbaar voor Windows RT. Dat is geen ramp aangezien de website het goed doet van Calendar, Mail, etc. Echter Google Drive doet raar! De site wordt goed weergegeven, maar zo gauw ik een document open begint IE te flippen (Modern en Desktop modus).

Ondervinden meerdere problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LockTar
Ik heb dit geprobeerd op mijn Surface 2 en mijn laptop. Beide draaien Windows 8.1 onder dezelfde outlook.com user. Op mijn laptop werkt het wel maar op mijn surface krijg ik het niet voor elkaar :(. Misschien dat het komt dat mijn Surface de Nederlandse taal als besturingssysteem heeft? Het is daar Afbeeldingen ipv Pictures...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
Wel jammer dat hij zo enorm slecht leverbaar is. Laatst stond leverdatum op 1 februari bij mycom. Inmiddels al op 22 februari. Paradigit ook slecht. En Mediamarkt heeft geen 32GB versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Kokoryuu schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 12:01:
Wel jammer dat hij zo enorm slecht leverbaar is. Laatst stond leverdatum op 1 februari bij mycom. Inmiddels al op 22 februari. Paradigit ook slecht. En Mediamarkt heeft geen 32GB versie?
Gewoon even bellen. Media Markten kunnen vaak in hun systeem kijken bij welke andere Media Markt eventueel iets nog te koop is. Zo had ik Zwolle gebeld voor de PTV3000. Niet op voorraad, zij kijken bij Hengelo. Nee, niks. Enschede? Yep, nog eentje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
Ja maar ik ga niet zover weg om enkel tablet op te halen. Tis of Deventer of Apeldoorn (29ste pas)
Maarja soieso liever Mycom of paradigit.

Ik bestel hem gewoon en wacht wel. Np

Edit:

Ik ben ook op zoek naar een goede SD kaart die ik voor mijn surface 2 kan gaan gebruiken. Eentje van 64GB. Heeft iemand aanraders?

[ Voor 28% gewijzigd door Aschtra op 23-01-2014 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Laatst online: 16:52
Heeft iemand hier de witte touch cover? Ik twijfel of ik deze zou pakken aangezien wit normaal heel erg snel vuil wordt, maar 39 of 79 is nogal een verschil.

Ik zie soms hoe mijn toetsenbord op de pc eruit ziet na 1 dag, en op wit ga je dit denk ik nog iets meer zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
Hoe genoeg is 32GB eigenlijk? Er blijft zo'n 20GB over ongeveer toch? Nemen apps veel ruimte in beslag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
Ik heb 3 accounts, aan aantal hd albums en twee seizoenen van een serie plus een hele zut apps en heb 2,3 gb over.daarbij heb ik nog een 32 gb sd kaart. Ruimte zat dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
Het gaat mij vooral om de apps. Want net zoals je zei koop ik ook een SD kaart waar ik alle data op ga zetten. En je hebt uiteraard skydrive dan nog.

Dan neem ik gewoon de 32GB versie. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC
  • Laatst online: 15-09 09:50

LDVC

Let's get it over with

Meer mensen hier die problemen ondervonden hebben bij het connecten met een Wifi hotspot die je naar een inlogpagina moet sturen?
Ik zat vandaag met mn baas bij de McDonalds en wilde gebruik maken van de wifi daar. Na aanklikken van het netwerk in de charmsbar, moest ik de netwerk key invullen. Die had ik uiteraard niet. Mijn baas werd met zijn Android tablet echter keurig naar de webpagina gebracht (waar je uiteindelijk alleen op een login button hoeft te drukken).
Heb verder niet meer echt geprobeerd en ben maar snel en geruisloos overgegaan op tethering (dat werkt dan wel weer super ism een Windows Phone), moest de eer van mijn Surface natuurlijk wel even verdedigen tegenover mijn baas (z'n tablet), dus kon niet door blijven prutsen :)

Ik kom op internet geen vergelijkbare problemen tegen, maar het issue laat zich dan ook lastig googlen...

Nintendo switch friendcode: SW-0415-2447-4320

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

LDVC schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 18:40:
Meer mensen hier die problemen ondervonden hebben bij het connecten met een Wifi hotspot die je naar een inlogpagina moet sturen?
Ik zat vandaag met mn baas bij de McDonalds en wilde gebruik maken van de wifi daar. Na aanklikken van het netwerk in de charmsbar, moest ik de netwerk key invullen. Die had ik uiteraard niet. Mijn baas werd met zijn Android tablet echter keurig naar de webpagina gebracht (waar je uiteindelijk alleen op een login button hoeft te drukken).
Heb verder niet meer echt geprobeerd en ben maar snel en geruisloos overgegaan op tethering (dat werkt dan wel weer super ism een Windows Phone), moest de eer van mijn Surface natuurlijk wel even verdedigen tegenover mijn baas (z'n tablet), dus kon niet door blijven prutsen :)

Ik kom op internet geen vergelijkbare problemen tegen, maar het issue laat zich dan ook lastig googlen...
McDonalds is nou niet de meest ideale locatie een Surface te showen. Volgens mij is het daar met elk mogelijk apparaat een lot uit de loterij om daar verbinding te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:39
Is er iemand geupgrade van een RT naar een Surface 2? Ik overweeg dit namelijk te doen. Ik kan m'n Surface voor 250 euro doorschuiven incl touchcover naar m'n zusje en dan haal ik zelf een Surface 2 met cyaankleurige Typecover 2. Is het de upgrade waard?

Verder is hij ook niet op voorraad bij de Microsoft Store, komt hij hier nog op voorraad en weet iemand precies wanneer etc? Er staat namelijk een studentenactie op, 395€ is een prima prijs voor de surface 2 lijkt mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Worsteneter, er zijn zat filmpjes op YouTube waar een RT (1) wordt vergeleken met de 2. Ik had zelf de RT nooit gekocht, maar ben super tevreden over de 2. Alles wat ik in een PC zoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30
LDVC schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 18:40:

Ik ben nog nooit bij McDonalds geweest met mijn Surface, maar zo'n login via de website betekend dat het Wifi netwerk zelf 'open' is zonder netwerk key. Het connecten met het netwerk zou dan dus probleemloos moeten werken. Kan het zijn dat je de verkeerde hotspot had? Misschien de 5 ghz band hotspot die misschien niet open is?

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, reparatie duurde te lang bij Staples.
Drie keer gebeld. Laatste nieuwes; ze weten niet hoe ze hem moeten maken (volgens mij zijn er gewoon hopeloze batches met hardware problemen).
En...wat gebeurd. Ik krijg een nieuwe! laten we hopen dat deze voorlopig even pijnvrij is. Ik vrees echter voor etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Laatst online: 21:46
De Pricewatch geeft aan dat Mediamart voorraad heeft. Verder zie ik af en toe ook voorraad in de UK MS store. Wellicht komt er beweging in.

Morgen/maandag bellen met de MM. (of iemand van hier aangezien ik hier in de UK zit :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
Ik heb mijn surface 2 ook inmiddels besteld. Bij Paradigit. Met een Typecover 2 in het zwart en een 32GB SD kaartje. Levertijd ~25 dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
GerCor schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 05:46:
Worsteneter, er zijn zat filmpjes op YouTube waar een RT (1) wordt vergeleken met de 2. Ik had zelf de RT nooit gekocht, maar ben super tevreden over de 2. Alles wat ik in een PC zoek.
Ja, ik heb er enkele gezien. Bedankt.

Maar het is meer een vergelijking, het gaat mij meer om het gevoel of het ook echt de upgrade waard maakt. Vooral de snelheidswinst, typecover met verlichting, betere plaatsing SD kaart/lader en natuurlijk het scherm zijn grote pluspunten.. ik overweeg de upgrade dan ook sterk.

Maar de voorraad is vrij slecht nietwaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15-09 11:41
Worsteneter schreef op zondag 26 januari 2014 @ 18:38:
[...]

Maar het is meer een vergelijking, het gaat mij meer om het gevoel of het ook echt de upgrade waard maakt. Vooral de snelheidswinst, typecover met verlichting, betere plaatsing SD kaart/lader en natuurlijk het scherm zijn grote pluspunten.. ik overweeg de upgrade dan ook sterk.

Ik heb zelf de RT gehad vanaf launch, en in December een Surface 2 gekocht.
Vooral het scherm en de kickstand vind ik upgrades die erg handig zijn, dit in combinatie met de net wat snellere CPU zorgt voor een betere gebruikservaring. De nieuwe Typecover 2 vond ik ook een enorme verbetering, maar ik gebruikte alleen de Touchcover 1.

Is het de upgrade waard? Dat ligt er aan voor hoeveel je de 2 kan kopen, en de RT kan verkopen. Ik zou iig geen 400 euro betalen voor de upgrade, maar 100/200 euro vind ik de upgrade wel waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
Worsteneter schreef op zondag 26 januari 2014 @ 18:38:
[...]

Ja de voorraad is slecht. Maar bekijk het zo:

Bestel Surface 2.
Als je Surface 2 bijna binnen hebt verkoop je de Surface 1 aan je zusje.

Zo mis je hem niet zegmaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb sinds vorige week een surface 2 64gb..
Hij bevalt behoorlijk goed alleen vind ik dat de accu wel heel snel leeg is...
Hebben jullie hier ook last van? Zo ja wat kan ik hier aan doen?

Groetjes,

Jef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 11:18

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Wat versta je onder snel? Ik kan hem bij normaal gebruik wel een uur of 8 gebruiken

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou als ik m een nacht in standby mode heb gehad vind ik dat er een hoop procent weg is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
Wat is een "hoop"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19:07
Worsteneter schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 20:13:
Is er iemand geupgrade van een RT naar een Surface 2? Ik overweeg dit namelijk te doen. Ik kan m'n Surface voor 250 euro doorschuiven incl touchcover naar m'n zusje en dan haal ik zelf een Surface 2 met cyaankleurige Typecover 2. Is het de upgrade waard?

Verder is hij ook niet op voorraad bij de Microsoft Store, komt hij hier nog op voorraad en weet iemand precies wanneer etc? Er staat namelijk een studentenactie op, 395€ is een prima prijs voor de surface 2 lijkt mij :)
Ja ik ben laatst geupgrade van RT naar de Surface 2. (Ook zelfde bedrag gekregen voor mijn SurfaceRT)
Dit vooral om de snelheid & de extra kickstand.

Goede keuze geweest! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-09 21:12
Ik wil ook wel upgraden maar dan moet ik hem wel kunnen kopen. Dat is echt onmogelijk op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een nacht op standby dan ben ik 20% accu kwijt
Maar ik.had gelezen dat er een.accuprobleem was vandaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
Verwijderd schreef op maandag 27 januari 2014 @ 12:31:
Dat is vrij veel inderdaad.
D-TECH schreef op maandag 27 januari 2014 @ 09:29:
Ik wil ook wel upgraden maar dan moet ik hem wel kunnen kopen. Dat is echt onmogelijk op dit moment.
Je kan wel wachten maar dan wordt de levertijd alleen maar langer. Eerst stond die bij Mycom bijvoorbeeld voor 1 februari. Ik dus wachten. Was die na 1 week ineens 22 februari. Dus je kan beter gewoon bestellen en wachten dan alleen maar wachten. Want de levertijd blijft omhoog gaan.

[ Voor 50% gewijzigd door Aschtra op 27-01-2014 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
Ik zou hem graag bij microsoft.nl willen bestellen ivm studentenkorting. Maar als het zo lang gaat duren met levertijden?! Weet iemand hoe dit komt en wanneer hij weer normaal leverbaar wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de.surface 2 64gb bij.mediamarkt.gekocht is nog leverbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
MediaMarkt heeft niet eens de 32GB :c

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 11:18

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Verwijderd schreef op maandag 27 januari 2014 @ 12:31:
Ik heb hem vanmorgen van de lader gehaald, even gebruikt en daarna weer weggelegd. Ik zal vanavond eens kijken hoe vol de batterij dan nog is.

Batterij is nu nog 90% vol. Dus na bijna 12 uur.

[ Voor 6% gewijzigd door CAP-Team op 27-01-2014 19:08 ]

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LockTar
Worsteneter schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 20:13:
Ik heb beide gehad en hoewel ik de eerste heel goed vond voor een eerste product vind ik de tweede echt geweldig. Ook ik kon de eerste versie verkopen aan mijn schoonouders en die vinden hem prima. Ik zelf wilde meer. Vond de app te langzaam openen. Mijn voordeel die ik er mee heb gedaan zijn: Snelheid, scherm met full HD, dikte, gewicht, twee standen van kickstand, backlight voor cover en Miracast. Ik heb sinds de kerst de Netgear PTV 3000 en kan niet meer zonder. Werkt echt geweldig!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
LockTar schreef op maandag 27 januari 2014 @ 15:12:
[...]

Ik heb beide gehad en hoewel ik de eerste heel goed vond voor een eerste product vind ik de tweede echt geweldig. Ook ik kon de eerste versie verkopen aan mijn schoonouders en die vinden hem prima. Ik zelf wilde meer. Vond de app te langzaam openen. Mijn voordeel die ik er mee heb gedaan zijn: Snelheid, scherm met full HD, dikte, gewicht, twee standen van kickstand, backlight voor cover en Miracast. Ik heb sinds de kerst de Netgear PTV 3000 en kan niet meer zonder. Werkt echt geweldig!!!
Ik ben er ook over uit; ik wil upgraden maar ze zijn nergens leverbaar. Dat is nogal kut zegmaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Laatst online: 16-09 09:06

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Best grappig, Veel kennissen vragen mij wat nou een goed tablet is.
Elke keer antwoord ik "Koop gewoon een Surface", en dan wordt ik aangekeken alsof ik net hun hele familie heb vermoord, de kat heb verzopen en hun huis in brand heb gezet.

En dan laat ik ze een uurtje "spelen" met mijn Surface. En dan zijn ze om. De Surface is wat mij betreft het meest ondergewaardeerde product van de afgelopen 5 jaar.

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft de Surface 2 ook een verkenner?
En kan je er ook video mee streamen naar bijv. een tv aangesloten op je home network? Want: geen Windows Media Player

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01:01

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op maandag 27 januari 2014 @ 22:53:
En kan je er ook video mee streamen naar bijv. een tv aangesloten op je home network? Want: geen Windows Media Player
Tuurlijk heeft de Surface 2 (het is 'gewoon' Windows 8.1 qua looks, behalve dat je er ALLEEN Store Apps op kunt installeren) een verkenner.

Video's streamen naar je TV zou moeten kunnen, als hij DLNA ondersteund. Je kunt in ieder geval wel streamen naar XBMC en naar de beide Xboxen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Verwijderd schreef op maandag 27 januari 2014 @ 22:53:
Je gaat gewoon in desktop naar het videobestand, rechtermuisknop, afspelen naar .... je TV kiezen. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Laatst online: 00:31

Sick Nick

Drop the top!

Moet je wel een bestand hebben wat via dlna gespeeld kan worden natuurlijk, iets wat meestal met mkv bestanden niet lukt. En laat dat nou net de meest gebruikte codec zijn voor downloads.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Firesphere schreef op maandag 27 januari 2014 @ 22:39:
Best grappig, Veel kennissen vragen mij wat nou een goed tablet is.
Elke keer antwoord ik "Koop gewoon een Surface", en dan wordt ik aangekeken alsof ik net hun hele familie heb vermoord, de kat heb verzopen en hun huis in brand heb gezet.

En dan laat ik ze een uurtje "spelen" met mijn Surface. En dan zijn ze om. De Surface is wat mij betreft het meest ondergewaardeerde product van de afgelopen 5 jaar.
Kun je nagaan, en de Surface bestaat pas voor het tweede jaar. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

GerCor schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 10:07:
[...]

Kun je nagaan, en de Surface bestaat pas voor het tweede jaar. :+
Jep :)

Dat betekend niet dat het niet het meest ondergewaardeerde product van de afgelopen 5 jaar kan zijn. ;)

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
Firesphere schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 10:19:
[...]

Jep :)

Dat betekend niet dat het niet het meest ondergewaardeerde product van de afgelopen 5 jaar kan zijn. ;)
Dat kan wel, indien er in de afgelopen 5 jaar geen product is geweest dat meer ondergewaardeerd is ;) Wat is taal toch mooi he? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Maar, ik had net een chat met Microsoft (Stefan C). Ze hebben geen flauw idee wanneer er weer een nieuwe voorraad Surfaces (2 en PRO 2) in de store komt. Hetzelfde verhaal voor de ARC Touch Mouse Surface Edition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 09:49
Sick Nick schreef op maandag 27 januari 2014 @ 23:56:
Moet je wel een bestand hebben wat via dlna gespeeld kan worden natuurlijk, iets wat meestal met mkv bestanden niet lukt. En laat dat nou net de meest gebruikte codec zijn voor downloads.
Anders gewoon een miracast dongel kopen van 40 euro en je gehele scherm streamen? Kan je 1080p kwaliteit zonder problemen streamen.

[ Voor 7% gewijzigd door vali op 28-01-2014 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:33
Moet bekennen dat iedereen dol is op m'n Surface. Handig, is dan vaak de eerste reactie. Ja dat mis ik idd ook op mijn tablet, is de tweede.

Helaas is mijn Surface zo instabiel als wat. Ga 'm registreren en opsturen, mail crasht om de haverklap. Hard reset eindigt met een blue screen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baldyman
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 14:48
@ GerCor

De ARC Touch Mouse Surface Edition kan je ook bestellen via de Microsoftstore website in Duitsland. In 2 dagen had ik 'm in huis via UPS. Mooie muis, voelt goed aan en werkt goed. Zoals alle Surface accessoires, wel wat prijzig. Op dit moment nog steeds daar te bestellen. (overigens ook via de UK)

De SP2 8/256 is helaas een ander verhaal... zakelijk besteld bij een MS Partner. Wacht er al op sinds 6 december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qualixo
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 15-09 22:56
baldyman schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 14:55:
@ GerCor

De ARC Touch Mouse Surface Edition kan je ook bestellen via de Microsoftstore website in Duitsland. In 2 dagen had ik 'm in huis via UPS. Mooie muis, voelt goed aan en werkt goed. Zoals alle Surface accessoires, wel wat prijzig. Op dit moment nog steeds daar te bestellen. (overigens ook via de UK)

De SP2 8/256 is helaas een ander verhaal... zakelijk besteld bij een MS Partner. Wacht er al op sinds 6 december.
Misco heeft voorraad morgen maar ook beperkt. Heb mijn order van de 14e januari laten cancellen en zojuist bij misco besteld.
krijg deze week een 256GB/8GB binnen :)

https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Worsteneter schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 11:12:
[...]

Dat kan wel, indien er in de afgelopen 5 jaar geen product is geweest dat meer ondergewaardeerd is ;) Wat is taal toch mooi he? :)
Dat zeg ik toch :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markie577
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 26-09-2024
Helaas, mijn Surface is kaduuk. Hij blijft het Surface logo flashen om de seconde en dan weer zwart. Hij komt dan ook niet verder.

Heb geprobeerd om de power knop in te houden, en ook geprobeerd met de volume down knop. Hij doet het niet helaas. Ik laat nu de batterij leeglopen in de hoop dat hij het dan wel doet maar anders moet ik hem opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-09 21:12
Hoe werkt Netflix op de Surface 2? Op mijn Surface RT is Netflix onkijkbaar omdat het beeld flikkert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
D-TECH schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 16:27:
Hoe werkt Netflix op de Surface 2? Op mijn Surface RT is Netflix onkijkbaar omdat het beeld flikkert.
offtopic:
Netflix werkt hier perfect op mijn Surface RT (House of Cards, SuperHD). Zou toch eens kijken wat het probleem veroorzaakt dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:15
Zit zelf erg te twijfelen om een surface 2 te nemen.
Dit omdat ik ook een xbox one later wil aanschaffen.

Werkt dat smart glass een beetje? Zijn er redenen waarom wel/niet een surface 2 te nemen?
Uiteraard ben ik al bekend met het x86/RT verhaal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Ryatzu schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 17:32:
Zit zelf erg te twijfelen om een surface 2 te nemen.
Dit omdat ik ook een xbox one later wil aanschaffen.

Werkt dat smart glass een beetje? Zijn er redenen waarom wel/niet een surface 2 te nemen?
Uiteraard ben ik al bekend met het x86/RT verhaal ;)
Bij twijfel niet oversteken. Waarom wel, waarom niet? Geen idee. Hoe kunnen wij nou voor jou beslissen of je wel of niet een Surface 2 zou moeten kopen?

Kijk ik naar mezelf dan stel ik vast dat ik eigenlijk nooit programma's installeer. Hooguit een Office pakket, maar dat zit al gratis bij de Surface 2. En ik vind Apps wel een leuke ontwikkeling. Op sommige Apps moeten we nog even wachten, nou dan wacht ik daar even op.

[ Voor 20% gewijzigd door GerCor op 28-01-2014 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
GerCor schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 23:33:
[...]

Bij twijfel niet oversteken. Waarom wel, waarom niet? Geen idee. Hoe kunnen wij nou voor jou beslissen of je wel of niet een Surface 2 zou moeten kopen?

Kijk ik naar mezelf dan stel ik vast dat ik eigenlijk nooit programma's installeer. Hooguit een Office pakket, maar dat zit al gratis bij de Surface 2. En ik vind Apps wel een leuke ontwikkeling. Op sommige Apps moeten we nog even wachten, nou dan wacht ik daar even op.
Denk dat ik meer moet kijken van, is het genoeg wat ik er mee wil doen.
Zelf heb ik al een windows 8 phone en een windows 8 laptop (i7, ssd, you know the drill).

Het zou dan puur voor op de bank zijn, mee te nemen naar werk, om te skypen met ouders, foto's te tonen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:40
Ryatzu schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 08:22:
[...]

Zelf heb ik al een windows 8 phone en een windows 8 laptop (i7, ssd, you know the drill).

Het zou dan puur voor op de bank zijn, mee te nemen naar werk, om te skypen met ouders, foto's te tonen etc.
Voor op de bank zou ik gaan voor de iPad Mini of LG G Pad 8.3. Iets handzamer.
Foto's kan goed, maar dat kan ook op bovengenoemde tablets.

Meenemen voor naar werk? Dan is er, i.c.m. TypeCover, geen betere optie. Zelf gebruik ik de tablet bij vergaderingen/presentaties. Top dat er dan bijv. Word/Excel/OneNote op zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Ryatzu schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 08:22:
[...]

Ik vrees dat wanneer je eenmaal de Surface 2 hebt die laptop meer werkloos stof ligt te happen en je eigenlijk alleen nog maar de Surface 2 gebruikt.

Zelf zie ik geen enkel nut van een iPad (mini), wil het gratis niet eens hebben, maar goed. :+

[ Voor 3% gewijzigd door GerCor op 29-01-2014 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
GerCor schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 11:33:
[...]

Ik vrees dat wanneer je eenmaal de Surface 2 hebt die laptop meer werkloos stof ligt te happen en je eigenlijk alleen nog maar de Surface 2 gebruikt.

Zelf zie ik geen enkel nut van een iPad (mini), wil het gratis niet eens hebben, maar goed. :+
Me laptop gebruik ik eigenlijk alleen voor wat spellen en voor development.
Beide dingen die ik niet met de surface wil doen (je me vriendin uiteraard een spelletje ofzo).
De ipad mini heb ik vorige week de deur uit gedaan. Had hem een paar maanden maar vond het kwa functionaliteit niet handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItWasntMe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-04-2024
Hallo iedereen,

Ik ben al een tijdje aan het kijken naar een Surface 2 en heb nog een vraag aan jullie over het App aanbod.

Ik neem aan dat de standaard apps zoals Facebook en Twitter ect er te vinden zijn.

Maar zijn bijvoorbeeld de volgende apps ook te vinden:
  • Twitch app
  • Plex
  • Teamviewer
etc.

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Teamviewer heb ik wel eens voorbij zien komen op internet voor de rt. De andere apps die je noemt geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Geen idee wat Twich app is maar PLEX zit er in hoor.

Pagina: 1 ... 9 ... 18 Laatste

Let op:
~~~[html]Reacties over de Surface Pro 2 mogen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1568529">~~~[W8]Ervaringen met de Microsoft Surface Pro 2</a>, levertijden mogen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1523796">~~~[Microsoft Surface] Levertijden en prijzen</a>.~~~[/html]