Ik vind de 32 gig versie voldoende. Wanneer je films/muziek gewoon op een sd-kaart zet zeker. De apps uit de Windows store nemen niet erg veel ruimte in.Thaam schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 09:30:
[...]
Op bol.com krijg je 5 EURO korting als je hem als bundel koopt.
Is de 32gig versie trouwens een aanrader? of is dat veels te weinig?
Zijn er hier ook mensen die gebruik maken van Miracast?
Enige wat ik namelijk echt mis ten opzichte van de iPad is Airplay. Nu heb ik een Samsung smart tv van 2013 en deze bied de optie screenmirrorring. Dit werkt alleen voor geen meter icm de surface 2.... Nu heeft netgear ook een apparaat zag ik en ondersteund de Xbox one het ook als het goed is.
Werkt dit net zo goed als Airplay op Apple tv met de iPad?
Enige wat ik namelijk echt mis ten opzichte van de iPad is Airplay. Nu heb ik een Samsung smart tv van 2013 en deze bied de optie screenmirrorring. Dit werkt alleen voor geen meter icm de surface 2.... Nu heeft netgear ook een apparaat zag ik en ondersteund de Xbox one het ook als het goed is.
Werkt dit net zo goed als Airplay op Apple tv met de iPad?
Netgear PTV3000 (zo'n 60 a 70 euro) Of dit net zo goed werkt als met wat jij opnoemde weet ik niet, op de Surface 2 werkt het in ieder geval prima. Heb het zelf ook.
Toch vreemd dat Surface 2 en 2013 model Samsung niet werkt.
Toch vreemd dat Surface 2 en 2013 model Samsung niet werkt.
Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
Dat het niet werkt met de Samsung TV's verbaast me niets. Ik heb zelf de televisie van 2012 en hoewel de televisie goed werkt, de software is echt wel slecht. Ze hebben niet voor niets de gehele Smart TV omgeving opnieuw gemaakt en een nieuwe afstandbediening gemaakt.
Tja, gekke is als ik de screenmirrorring optie in de tv kies, kan ik op de surface de tv als wireless display toevoegen. Eerste keer vermelde de tv een pin die ik op de surface moest invoeren, gedaan en toen verscheen de desktop van de surface op de tv.... en dat was het....
Zo gaat het elke keer, je krijgt als het ware een screenshot van je desktop op de tv te zien en daarna is er geen beweging in te krijgen, af en toe geeft de tv een melding dat de video niet ondersteund word.
Zo gaat het elke keer, je krijgt als het ware een screenshot van je desktop op de tv te zien en daarna is er geen beweging in te krijgen, af en toe geeft de tv een melding dat de video niet ondersteund word.
Ik heb net ook mn surface 2 binnen gekregen en heb ook aantal problemen met het internet. Ik haal met downloaden 20 mbit en uploaden 40 mbit 
Vaak laden veel paginas niet eens.
Iemand een oplossing of suggestie?
Danku!

Danku!
Probeer eens bij iemand anders zijn wifi. Meestal ligt het niet direct aan de Surface, maar meestal aan je eigen router of soms de combinatie van je router met de Surface.TheXuanlong schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 19:18:
Ik heb net ook mn surface 2 binnen gekregen en heb ook aantal problemen met het internet. Ik haal met downloaden 20 mbit en uploaden 40 mbit
Danku!
Restart je router eens en laat al je overige apparatuur uit. (Eerst uitzetten, dan router resetten...)
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
De lang verwachte firmware update voor de Surface 2 is vanaf nu beschikbaar via Windows update. Het geluid is weer ok en ik weet niet wat er nog allemaal verbeterd is. Het kan overigens geen kwaad om hierna de schijfopruiming eens te starten. Zo heb ik weer 1GB terug gekregen aan schijf ruimte.
Verwijderd
Changelog:
•Screen dimming during CPU intensive operations resolved.
•Decreased charge time for batteries.
•Two-finger trackpad use optimized.
•Update to support additional external displays.
•Skype video quality improved.
•Resolved delay during restart when Bluetooth devices are connected.
•Screen dimming during CPU intensive operations resolved.
•Decreased charge time for batteries.
•Two-finger trackpad use optimized.
•Update to support additional external displays.
•Skype video quality improved.
•Resolved delay during restart when Bluetooth devices are connected.
ik merk niks aan het geluid.. vind het nog steeds vrij brak. Het volume is wel weer beter sinds ik de driver al had teruggezet, maar op 70% is het bij filmpjes al gauw overstuurd.
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Waarom is een herstelsleutel nodig voor een update? Tweede keer al dat ik dat heb moeten gebruiken. Een simpele gebruiker wordt hier toch simpel van? Heb je een tweede machine nodig om je tablet te upgraden.
Nog nooit gebruikt, een herstelsleutel. Gewoon updaten, gaan met die banaan.
Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
Is blijkbaar een bug. Tablet vraagt om een key als er iets fout gaat met de bootprocess.
http://www.tomshardware.c...ty-key-tablets,25279.html
http://www.tomshardware.c...ty-key-tablets,25279.html
Heeft iemand ervaring met het omruilen van de Surface bij de Mediamarkt of Microsoft zelf? Heb last van dode pixels, backlight bleeding en grafische driver crashes. Via Microsoft moet ik of een creditcard toevoegen of 30km reizen om het ding via UPS op te sturen. Geen van beide echt praktisch... Ik vrees dat ik bij de Mediamarkt dan weer een paar weken moet wachten op een vervangend model.
Ik heb er geen ervaring mee, maar moet zeggen dat mijn grafische driver ook crashed. Eigenlijk altijd wanneer ik een extern scherm heb aangesloten en de Surface uit de slaapstand komt. Niet heel erg, maar wel slecht.Binscow schreef op donderdag 12 december 2013 @ 20:59:
Heeft iemand ervaring met het omruilen van de Surface bij de Mediamarkt of Microsoft zelf? Heb last van dode pixels, backlight bleeding en grafische driver crashes. Via Microsoft moet ik of een creditcard toevoegen of 30km reizen om het ding via UPS op te sturen. Geen van beide echt praktisch... Ik vrees dat ik bij de Mediamarkt dan weer een paar weken moet wachten op een vervangend model.
Verder werk ik inmiddels de hele week op mijn Surface, omdat mijn ultrabook retour is naar Asus voor reparatie en moet zeggen dat dat boven verwachting goed werkt! Uiteraard, kan geen wireshark en paar andere programma's draaien, maar office werkt gewoon perfect uiteraard en met 2e scherm, toetsenbord en muis is het gewoon zo'n beetje een volwaardige computer.
Stukje trager dan de Core i7 in mijn ultrabook, maar op geen enkel moment echt irritant. Ben zeer tevreden over de Surface 2! Daar kan geen iPad of Android tablet tegenop!
Je kunt UPS ook langs laten komen om de Surface op te halen bij je thuis.Binscow schreef op donderdag 12 december 2013 @ 20:59:
Maar waarom zou je een CC moeten invullen, en indien dat echt moet, wat is daar je bezwaar tegen? Geen enkel bedrijf mag zonder toestemming iets afboeken en je kunt het altijd laten terugboeken via de CC maatschappij (als consument heb je altijd dat recht, een bedrijf moet dan bewijzen dat ze geld van je krijgen!).
Ik zou het doen via Microsoft. Je kan UPS langs laten komen op afgesproken tijdsvak bij jouw thuis.Binscow schreef op donderdag 12 december 2013 @ 20:59:
Heeft iemand ervaring met het omruilen van de Surface bij de Mediamarkt of Microsoft zelf? Heb last van dode pixels, backlight bleeding en grafische driver crashes. Via Microsoft moet ik of een creditcard toevoegen of 30km reizen om het ding via UPS op te sturen.
Creditcard is bij mijn weten niet nodig. Ik heb een creditcard gebruikt om alvast een vervangende Surface mijn kant op te laten komen. De jouwe stuur je dan achteraf terug via UPS. Er werd NIETS afgeschreven van mijn CC.
Ben je bij Mediamarkt nog binnen de 14 dagen? Dan kan je hem gewoon omruilen. (mits op voorraad)
Het probleem is dat ik niet beschik over een CC.gauchov6 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 16:07:
[...]
Je kunt UPS ook langs laten komen om de Surface op te halen bij je thuis.
Maar waarom zou je een CC moeten invullen, en indien dat echt moet, wat is daar je bezwaar tegen? Geen enkel bedrijf mag zonder toestemming iets afboeken en je kunt het altijd laten terugboeken via de CC maatschappij (als consument heb je altijd dat recht, een bedrijf moet dan bewijzen dat ze geld van je krijgen!).
Maar ik zie niet de optie om het toestel te laten ophalen aan mijn deur door UPS. Er wordt mij enkel verteld dat ik een etiket moet uitprinten en dan het toestel moet afleveren bij de dichtstbijzijnde UPS vestiging.
@Robin522: Bedoelen ze niet een zaak bij jouw in je woonplaats waar UPS pakketjes laat inzamelen en vervoert naar (in dit geval) Microsoft? Bij mij in de woonplaats moeten we zulke pakjes naar de Primera brengen.
/edit: Of ben in in de war met een andere pakketvervoerder?!
/edit: Of ben in in de war met een andere pakketvervoerder?!

[ Voor 15% gewijzigd door Iridium op 13-12-2013 18:38 ]
Ik heb via UPS een afhaalmoment geselecteerd met als bewijs het verzendetiket dat Microsoft mij stuurde. Betekent dit dat het verder kosteloos wordt afgehandeld? Ik heb namelijk nog nooit iets verstuurd met UPS en ben bang om opeens voor verrassingen te staan.
Zijn er nog meer mensen die problemen hebben met de site van ABN-AMRO? Ik logde gisteren in maar kon verder helemaal niks. Als ik de link 'betalingen' selecteerde gebeurde er helemaal niks. Andere menuopties, ook niks. Het werkt dus niet met een touchscreen, althans, bij mij niet.
Bij mij werkt Flickr niet goed op de tablet, ook zo raar.
Ik ben geen ABN-AMRO klant maar ik geloof best dat het niet werkt. Want de volgende sites (voornamelijk de dropdown menu's) werken ook niet op een Windows 8/RT touch device (getest op mijn Surface 2):GerCor schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 05:56:
Zijn er nog meer mensen die problemen hebben met de site van ABN-AMRO? Ik logde gisteren in maar kon verder helemaal niks. Als ik de link 'betalingen' selecteerde gebeurde er helemaal niks. Andere menuopties, ook niks. Het werkt dus niet met een touchscreen, althans, bij mij niet.
http://www.bol.com
http://www.audi.nl
http://www.mercedes.nl (naast dat het menu niet werkt worden wij ook niet doorgestuurd naar t.mercedes.nl en op een iPad wel)
http://www.bwm.nl
http://www.gamma.nl/
...
en zo zijn er nog veel meer maar die kan ik mij niet meer herinneren.
Edit: ingedrukt houden is de oplossing.
[ Voor 18% gewijzigd door Semetrix op 14-12-2013 12:46 ]
Klopt, Microsoft neemt deze kosten op zich.Binscow schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 19:12:
Betekent dit dat het verder kosteloos wordt afgehandeld? Ik heb namelijk nog nooit iets verstuurd met UPS en ben bang om opeens voor verrassingen te staan.
Verwijderd
Ook even getest en de drop down menu's werken. Gewoon een paar seconden vast houden.Semetrix schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 11:13:
[...]
Ik ben geen ABN-AMRO klant maar ik geloof best dat het niet werkt. Want de volgende sites (voornamelijk de dropdown menu's) werken ook niet op een Windows 8/RT touch device (getest op mijn Surface 2):
Ja ok, met ingedrukt houden werkt het uiteindelijk maar vind het beetje jammer dat ik pas weet dat ik iets ingedrukt moet houden als het niet werkt of wanneer je een menu in een flits ziet verdwijnen.Verwijderd schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 12:31:
[...]
Ook even getest en de drop down menu's werken. Gewoon een paar seconden vast houden.
Waarom kan het zonder indrukken wel bij de concurrent? Is dit een tijdelijke of de definitieve oplossing van Microsoft?
Lastig leverbaar de Surface 2.. Mediamerkt, BCC, Mycom, Dixons, Staples,
Geen succes. Kleine frustratie
Geen succes. Kleine frustratie
Oké, net weer de site van ABN-AMRO getest, en nu werkt het wel. Ik ben er nu achter (denk ik) dat wanneer je ingelogd bent, er een soort draaiend wachticoontje verschijnt en zolang dat icoontje bezig is met zoeken, het menu eenvoudigweg niet werkt. En gisteren was de site van ABN-AMRO erg traag en bleef dat icoontje in beeld.
Gelukkig maar want ik had ook even de site van Audi getest en daar werkt het menu bij mijn Surface 2 prima.
Even 'afmelden' bij ABN-AMRO want ik had ze al een tweet gestuurd en ze willen mijn telefoonnummer om mij hierover te bellen.
Nog een tweede 'dingetje'. Zag mijn super de luxe Surface 2
mijn locatie eerst 18 kilometer verderop, nu komt het toch erg dicht in de buurt van de straat waar ik daadwerkelijk woon. In ieder geval klopt nu de woonplaats bij de diverse Apps die er gebruik van maken.
Gelukkig maar want ik had ook even de site van Audi getest en daar werkt het menu bij mijn Surface 2 prima.
Even 'afmelden' bij ABN-AMRO want ik had ze al een tweet gestuurd en ze willen mijn telefoonnummer om mij hierover te bellen.
Nog een tweede 'dingetje'. Zag mijn super de luxe Surface 2
[ Voor 19% gewijzigd door GerCor op 14-12-2013 17:52 ]
Misschien past de vraag hier niet helemaal, maar iemand al een goede FTP client tegengekomen?
Kan bijna niks in de store vinden. Net mFTP geprobeerd, maar die heeft de twijfelachtige eer om de 1e gecrashte app te zijn... Kreeg later wel verbinding, maar geen dir listing.
Kan bijna niks in de store vinden. Net mFTP geprobeerd, maar die heeft de twijfelachtige eer om de 1e gecrashte app te zijn... Kreeg later wel verbinding, maar geen dir listing.
Er is inderdaad een topic over de Windows Store.
Heeft de surface ook iets van tracking wat de locatie aangeeft als je m kwijt ben ofzo net als windows phone?
Een Surface 2 heeft toch geen GPS chip of 3G aan boord? Denk dus niet dat je een Surface online terug kan vinden als je hem kwijt bent...Heilige Kaas schreef op maandag 16 december 2013 @ 14:14:
Heeft de surface ook iets van tracking wat de locatie aangeeft als je m kwijt ben ofzo net als windows phone?

En die functie zit wel in een Windows Phone (werkt perfect) en niet in een Surface 2.
[ Voor 10% gewijzigd door GerCor op 16-12-2013 15:11 ]
Geen gps? Hoe bepaald hij dan je locatie? Puur op ip ofzo?
maar oke ik snap dat je hem niet terug kan vinden zonder wifi maar toch, ik raak regelmatig dingen kwijt, ook in huis 😁
maar oke ik snap dat je hem niet terug kan vinden zonder wifi maar toch, ik raak regelmatig dingen kwijt, ook in huis 😁
Voor iedereen die nog op zoek is naar een Type Cover 2:
momenteel staan ze bij Staples op de website voor E 103,56 (inc BTW)
momenteel staan ze bij Staples op de website voor E 103,56 (inc BTW)
Nintendo switch friendcode: SW-0415-2447-4320
Ik had laatst wel dat mijn Surface 2 op mijn werk op meters na exact de juiste locatie had gevonden waar ik was. Ik verdenk hem ervan dat hij stiekem connectie heeft gemaakt met mijn Lumia 920 (via Bluetooth) en zodoende de locatie heeft bepaald.
Zou dat kunnen?
Zou dat kunnen?
Dat zou kunnen maar ik denk eerder dat het ip adres van je werk gewoon goed geregistreerd is in een tabel en daardoor zo nauwkeurig is.
De Surface maakt gebruik van Wikipedia: Wi-Fi positioning system waarbij de Surface alle WiFi access points binnen bereik opzoekt in een (online) database en adhv daarvan de locatie bepaalt.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Ik werk bij een instelling voor mensen met een verstandelijke beperking dus het beperkt zich niet tot een kantoorgebouw, het is een heel terrein met woonhuizen, winkels etc.
We hebben wel wifi spots bij ons in het gebouw, het zou natuurlijk kunnen dat het op basis daarvan is gebeurd idd.
We hebben wel wifi spots bij ons in het gebouw, het zou natuurlijk kunnen dat het op basis daarvan is gebeurd idd.
We hebben een android telefoon gekoppeld aan de Surface 2. Is het mogelijk de speakers en de microfoon te gebruiken van de Surface? Zo kan er een handsfree gebeld worden. Tot nu toe heb ik de functie niet gevonden.
Ik vrees dat de bluetooth verbinding enkel gebruikt kan worden voor bestandsoverdracht..?
Ik vrees dat de bluetooth verbinding enkel gebruikt kan worden voor bestandsoverdracht..?
Volgens mij kan ik de bluetooth verbinding alleen gebruiken voor internet deling (tethering).
Voor zover ik weet is dat niet mogelijk. Je Surface zou dan door je telefoon als headset geïdentificeerd moeten worden. Waarschijnlijk moet je een PadFone kopen als je dit soort functionaliteit wilTomino schreef op maandag 23 december 2013 @ 12:30:
We hebben een android telefoon gekoppeld aan de Surface 2. Is het mogelijk de speakers en de microfoon te gebruiken van de Surface? Zo kan er een handsfree gebeld worden. Tot nu toe heb ik de functie niet gevonden.
Of gewoon bluetooth headsetje kopen? Veel goedkoper en gaat langer mee op de accuLDVC schreef op maandag 23 december 2013 @ 15:31:
[...]
Voor zover ik weet is dat niet mogelijk. Je Surface zou dan door je telefoon als headset geïdentificeerd moeten worden. Waarschijnlijk moet je een PadFone kopen als je dit soort functionaliteit wil
Met de Android telefoon kun je vast handsfree telefoneren, daar is de Surface niet voor nodig.Tomino schreef op maandag 23 december 2013 @ 12:30:

Verwijderd
Heb mijn surface 2 nu ruim wtee weken terug ingeleverd bij Staples.
Er was met aan/uit geen enkele beweging in te krijgen. begin hem behoorlijk te missen.
Er was met aan/uit geen enkele beweging in te krijgen. begin hem behoorlijk te missen.
Waarom heb je hem niet via microsoft ingeruild? Had je al binnen dagen een nieuwe Surface.Verwijderd schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 18:25:
Heb mijn surface 2 nu ruim wtee weken terug ingeleverd bij Staples.
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Ik wacht ook al 12 dagen op m'n nieuwe Surface. Hij is nog altijd bij Microsoft..MaDLiVe schreef op woensdag 25 december 2013 @ 17:31:
[...]
Waarom heb je hem niet via microsoft ingeruild? Had je al binnen dagen een nieuwe Surface.
Ik had problemen met mijn surface (pro) 2 en toen heb ik gekozen voor de speciale optie om eerst een nieuwe te laten sturen en daarna pas je ouwe terug te sturen. Enige wat je dan moet doen is je creditcardgegevens achterlaten zodat ze je kunnen billen als je de ouwe niet terugstuurt.
Vrijdag aangemeld en dinsdag had ik een nieuwe in huis!
Helemaal top!
Helemaal top!
Ja daar ben ik mee bekend, maar zoals veel andere Nederlanders beschik ik niet over een CC.Cinemaskoop schreef op woensdag 25 december 2013 @ 23:37:
Ik had problemen met mijn surface (pro) 2 en toen heb ik gekozen voor de speciale optie om eerst een nieuwe te laten sturen en daarna pas je ouwe terug te sturen. Enige wat je dan moet doen is je creditcardgegevens achterlaten zodat ze je kunnen billen als je de ouwe niet terugstuurt.
Helemaal top!
Verwijderd
Ik had hem al meer dan twee weken (was 1 van de eersten in NED..) en dan moest ie naar de reparatieafdeling (ruilen is binnen twee weken geloof ik). Dat is nu drie weken geleden.
Nog helemaal niets vernomen..
Contact met de servicelijn (in Ierland) gaat top, deze reparatieafdeling laat (nog) niets van zich horen..;-(
Ben nu Skydrive aan het implementeren. Alles op Sd.
Nog helemaal niets vernomen..
Contact met de servicelijn (in Ierland) gaat top, deze reparatieafdeling laat (nog) niets van zich horen..;-(
Ben nu Skydrive aan het implementeren. Alles op Sd.
Ik was gisteren in de Media Markt Zwolle. Daar zijn de Surfaces 2 - 32GB en 64GB - dus gewoon uitverkocht. De opstelling van de Surfaces - van RT tot Pro 2 zag er nu een stuk netter uit dan een tijdje geleden.
ik vraag me wel eens af in hoeverre de Surface2 nu een succes genoemd kan worden. Ik heb het idee dat de Surface nu een stuk populairder is dan de Surface RT eerst.
Inderdaad moeilijk in te schatten. Als ik bij prijswatch kijk is de 32 GB wel te verkrijgen bij sommige bedrijven maar dan tegen een schandalige hoofdprijs. De 64 GB is niet verkrijgbaar. Nu kan het dat de vraag hoog en de beschikbaarheid klein is of dat MS geleerd heeft van de vorige RT waar ze met veel onverkochte RT's bleven zitten.
Ook waren de Type Covers nauwelijks tot niet verkrijgbaar en ik zit zelf al weken te kijken wanneer nu eindelijk de Arc Touch Mouse Surface Edition (Bluetooth) beschikbaar is. Ik heb ook al even bij MS in Duitsland gekeken maar ook daar is de Arc niet beschikbaar.
Edit: net even op de site van Microsoft gekeken. Helemaal niks meer op voorraad.
Ook waren de Type Covers nauwelijks tot niet verkrijgbaar en ik zit zelf al weken te kijken wanneer nu eindelijk de Arc Touch Mouse Surface Edition (Bluetooth) beschikbaar is. Ik heb ook al even bij MS in Duitsland gekeken maar ook daar is de Arc niet beschikbaar.
Edit: net even op de site van Microsoft gekeken. Helemaal niks meer op voorraad.
[ Voor 6% gewijzigd door GerCor op 29-12-2013 23:26 ]
Ik had inderdaad de voorlaatste 64GB van Staples. Nu bevalt hij erg goed en moet er nog 1 voor de zaak aangeschaft worden voor 2014. Erg lastig met de levetijden..
Daarnaast, tet ondervonden dat de Skype-gift voucher niet voor mobiele gesprekken werkt. Dacht dat dit erbij inbegrepen zat. Verder geen ramp.
Daarnaast, tet ondervonden dat de Skype-gift voucher niet voor mobiele gesprekken werkt. Dacht dat dit erbij inbegrepen zat. Verder geen ramp.
[ Voor 12% gewijzigd door Tomino op 29-12-2013 21:46 ]
Hallo hier allemaal op dit forum, ik overweeg ook om een surface2 aan te schaffen maar kan iemand die zo'n Surface2 heeft ook vertellen waarom ik in de Mediamarkt op Tweakers.net geen filmpje op 1080 kan zien.
Hetgeen ik wel op Asus tablet er naast wel ging, kortom ik bedoel zo'n mooi tablet met zo goede resolutie en dan niet hoger komen op 780 was op de Surface1 en pro ook al zo groet Hackintos. ps kan op mijn Macbook pro met windows8.1 het wel doen
Hetgeen ik wel op Asus tablet er naast wel ging, kortom ik bedoel zo'n mooi tablet met zo goede resolutie en dan niet hoger komen op 780 was op de Surface1 en pro ook al zo groet Hackintos. ps kan op mijn Macbook pro met windows8.1 het wel doen
Ik kom op tweakers.net ook niet hoger dan 720p met m'n Surface 2, maar op YouTube kom ik wel gewoon op 1080p. Mogelijk is dit dus een beperking op de tweakers site, maar het is in ieder geval geen beperking van de Surface zelf; die kan prima 1080p aan.hackintos schreef op zondag 29 december 2013 @ 22:35:
Hallo hier allemaal op dit forum, ik overweeg ook om een surface2 aan te schaffen maar kan iemand die zo'n Surface2 heeft ook vertellen waarom ik in de Mediamarkt op Tweakers.net geen filmpje op 1080 kan zien.
Kijk hier even hackintos YouTube: Amazing 4k flowers 3840x2160p (Testfootage, Demomaterial)
[ Voor 4% gewijzigd door GerCor op 29-12-2013 23:11 ]
Het is toch vreemd dat niemand dit ding op voorraad heeft gehad tijdens de kerstperiode in Amerika.
En nu nog steeds overal uitverkocht in de USA en hier in Nederland.
nadat ze honderden miljoenen hebben moeten afschrijven omdat ze niet van de surface RT afkwamen hebben ze er blijkbaar wat minder gemaakt. van wat ik zi en hoor is de surface 2 een groter succes dan de surface RT. Dus dan krijg je tekorten... dus niet zo hel vreemd, maar wel jammer..D-TECH schreef op maandag 30 december 2013 @ 00:15:
Het is toch vreemd dat niemand dit ding op voorraad heeft gehad tijdens de kerstperiode in Amerika.
If You Always Do What You've Always Done, You'll Always Get What You've Always Got.
Hallo,
Kan de Surface 2 MKV files afspelen zonder iets te converteren? 1080P vloeiend? Ben namelijk aan het twijfelen of ik deze tablet koop en 1080P mkv bestanden afspelen is een must.
Kan de Surface 2 MKV files afspelen zonder iets te converteren? 1080P vloeiend? Ben namelijk aan het twijfelen of ik deze tablet koop en 1080P mkv bestanden afspelen is een must.
[ Voor 36% gewijzigd door Aschtra op 30-12-2013 15:22 ]
Op WPcentral is hier ook een topic over. Daar wordt MobileHD aangeraden (betaald), of anders wachten op VLC. Dat laatste kan nog even duren denk ik:
http://forums.wpcentral.c...y-mkv-files-smoothly.html
http://www.tabletsmagazin...rt-verschijnt-binnenkort/
http://www.jbkempf.com/blog/post/2013/VLC-releases
http://forums.wpcentral.c...y-mkv-files-smoothly.html
http://www.tabletsmagazin...rt-verschijnt-binnenkort/
http://www.jbkempf.com/blog/post/2013/VLC-releases
[ Voor 15% gewijzigd door Jozz op 30-12-2013 15:45 ]
Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)
Ik had dat topic inderdaad gevonden via Google maar wie weet was er al meer bekend. Het is dus of MobileHD of wachten op VLC. Ik las ook dat er een trial was dus dan probeer ik die eerst uit van MobileHD. Mocht die echt gewoon normaal werken dan koop ik hem wel voor 2,50 dat is toch geen geld.
Is het ook zo dat als ik wat koop in de app store dat het "gekocht" blijft zegmaar? Dat mocht ik de Surface 3 ofzo halen dat ik hem niet nog een keer moet kopen omdat het er dan weer neit op staat? Dat het aan je account gebonden is. Net als bij Apple. Snap je beetje wat ik bedoel?
Thanks voor je reactie! Waarschijnlijk word het dan surface 2
Is het ook zo dat als ik wat koop in de app store dat het "gekocht" blijft zegmaar? Dat mocht ik de Surface 3 ofzo halen dat ik hem niet nog een keer moet kopen omdat het er dan weer neit op staat? Dat het aan je account gebonden is. Net als bij Apple. Snap je beetje wat ik bedoel?
Thanks voor je reactie! Waarschijnlijk word het dan surface 2
Jazeker, aankopen worden gekoppeld aan je ms account, dus niet aan het apparaat.
Ook een aanrader wat betreft je vraag over mkv's enzo is plex.
Voor lokaal op je device opgeslagen media is plex natuurlijk niet bruikbaar, maar als je bijvoorbeeld een servertje hebt draaien en daar plex media server op installeert werkt de plex client echt ideaal.
Ook een aanrader wat betreft je vraag over mkv's enzo is plex.
Voor lokaal op je device opgeslagen media is plex natuurlijk niet bruikbaar, maar als je bijvoorbeeld een servertje hebt draaien en daar plex media server op installeert werkt de plex client echt ideaal.
Helaas geen server. Maarja met MobileHD wordt het geen probleem denk ik.
Ik vind deze fijner dan MobileHD: http://apps.microsoft.com...6a-406f-994b-fefc4caa91dc
Wat een topapparaat is de Surface 2... als 'ie werkt. Ik heb nu de vierde thuis, en na overleg met de servicedesk komt volgende week nummer 5. De UPS-bezorger is inmiddels een goede bekende...
De Surfaces die ik tot nu toe heb gehad liepen allemaal willekeurig vast. De eerste vijf keer in de eerste week: scherm bleef zwart en alleen met een hard reset was 'ie weer aan te krijgen. Dat toestel heb ik omgeruild en het ging drie weken goed tot er opnieuw random crashes kwamen. Ook dat apparaat vervangen. En binnen een week hetzelfde probleem. Uur aan de lijn met Support, en maar weer een omruiling gepland.
Gistermiddag heb ik mijn vierde Surface ontvangen. Alles weer ingesteld en hij leek het goed te doen. Maar vannacht is 'ie weer, uit zichzelf, opnieuw opgestart, waardoor de wekker vanmorgen niet afging.
Het logboek staat, vanaf de eerste boot, vol met fouten. Vooral deze komt vaak voor: "Event ID 153: Er is opnieuw een poging gedaan voor de IO-bewerking op logisch blok vice\00000043 voor schijf (PDO-naam: )." Ook staat backgroundTaskHost.exe vaak in het log met een Application Error. Daardoor crashen ook apps die op de achtergrond data ophalen vaak, zoals Regenmeter en Nieuws.
Ik heb me al honderd keer afgevraagd wat ik dan in hemelsnaam verkeerd doe, om dat ding zo te laten falen. Maar ik denk toch niet dat het aan mij ligt, want het eerste wat ik te zien krijg na een systeemherstel (bij alle vier de Surfaces) is een blauwe pagina met de foutmelding: "PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA".
Geluk bij een ongeluk is dat de service van Microsoft echt top is. Je wordt snel en vriendelijk geholpen en ze doen hun best, maar ik heb de hoop al een klein beetje opgegeven dat het goedkomt...
De Surfaces die ik tot nu toe heb gehad liepen allemaal willekeurig vast. De eerste vijf keer in de eerste week: scherm bleef zwart en alleen met een hard reset was 'ie weer aan te krijgen. Dat toestel heb ik omgeruild en het ging drie weken goed tot er opnieuw random crashes kwamen. Ook dat apparaat vervangen. En binnen een week hetzelfde probleem. Uur aan de lijn met Support, en maar weer een omruiling gepland.
Gistermiddag heb ik mijn vierde Surface ontvangen. Alles weer ingesteld en hij leek het goed te doen. Maar vannacht is 'ie weer, uit zichzelf, opnieuw opgestart, waardoor de wekker vanmorgen niet afging.
Het logboek staat, vanaf de eerste boot, vol met fouten. Vooral deze komt vaak voor: "Event ID 153: Er is opnieuw een poging gedaan voor de IO-bewerking op logisch blok vice\00000043 voor schijf (PDO-naam: )." Ook staat backgroundTaskHost.exe vaak in het log met een Application Error. Daardoor crashen ook apps die op de achtergrond data ophalen vaak, zoals Regenmeter en Nieuws.
Ik heb me al honderd keer afgevraagd wat ik dan in hemelsnaam verkeerd doe, om dat ding zo te laten falen. Maar ik denk toch niet dat het aan mij ligt, want het eerste wat ik te zien krijg na een systeemherstel (bij alle vier de Surfaces) is een blauwe pagina met de foutmelding: "PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA".
Geluk bij een ongeluk is dat de service van Microsoft echt top is. Je wordt snel en vriendelijk geholpen en ze doen hun best, maar ik heb de hoop al een klein beetje opgegeven dat het goedkomt...
Dat is wel balen zeg!
Ik ben ook eens in de eventviewer gaan kijken en schrik toch eigenlijk ook wel van het aantal fout- en waarschuwingsmeldingen. Onder andere die Event ID 153 komt vaak voor.
Zelf heb ik overigens nog niet echt problemen gehad, buiten een paar app crashes.
Meest opmerkelijke melding: "De snelheid van processor 0 in groep 0 wordt beperkt door de firmware van de computer. De processor heeft deze lage prestatiestatus gedurende 7 seconden sinds het laatste rapport."
MS heeft nog wat werk te doen...
Ik ben ook eens in de eventviewer gaan kijken en schrik toch eigenlijk ook wel van het aantal fout- en waarschuwingsmeldingen. Onder andere die Event ID 153 komt vaak voor.
Zelf heb ik overigens nog niet echt problemen gehad, buiten een paar app crashes.
Meest opmerkelijke melding: "De snelheid van processor 0 in groep 0 wordt beperkt door de firmware van de computer. De processor heeft deze lage prestatiestatus gedurende 7 seconden sinds het laatste rapport."
MS heeft nog wat werk te doen...
Wat betreft je eerste probleem (zwart scherm, gaat niet meer aan): Dit wordt veroorzaakt door de display driver die veelvuldig crasht wanneer het apparaat in slaapmodus is en er een notificatie wordt ontvangen. Een softwarematig probleem dus en kan verholpen worden met een update van Microsoft. Deze update stond gepland voor december 2013, maar heeft het probleem voor mij niet opgelost.RobinFM schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 11:52:
Wat een topapparaat is de Surface 2... als 'ie werkt. Ik heb nu de vierde thuis, en na overleg met de servicedesk komt volgende week nummer 5. De UPS-bezorger is inmiddels een goede bekende...
Wat betreft "PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA": Dit duidt op een fout bij het wegschrijven van het werkgeheugen (RAM). Dit gebeurt meestal wanneer Windows de staat van het systeem wil opslaan zodat je daarna verder kunt gaan waar je gebleven bent of zodat Windows sneller opstart. Er is een RAM-fout in een gebied van het systeem dat niet langer toegankelijk is.
Beide problemen heb ik ook gehad. Mijn Surface is echter nog altijd bij Microsoft. De servicebeurt duurt inmiddels al bijna 3 weken.
Ik heb de Surface 2 nu twee maanden. Ik vind de batterijduur niet echt om over naar huis te schrijven.
Meer mensen die dat ondervinden? Of schakelen jullie de tablet altijd uit als je hem weg legt?
Ook als de Surface 2 leeg is kan ik na meerdere uren aan de lader te hebben gelegen het scherm niet aan krijgen. Ik moet dan altijd stoeien met de aanknop i.c.m. 1 van de 2 volume knoppen.
Tot slot wil ik het wachtwoord van mijn Outlook account niet elke keer invullen, maar ik wil wel synchroniseren met mijn Skydrive.
Voor de rest zeer tevreden.
Meer mensen die dat ondervinden? Of schakelen jullie de tablet altijd uit als je hem weg legt?
Ook als de Surface 2 leeg is kan ik na meerdere uren aan de lader te hebben gelegen het scherm niet aan krijgen. Ik moet dan altijd stoeien met de aanknop i.c.m. 1 van de 2 volume knoppen.
Tot slot wil ik het wachtwoord van mijn Outlook account niet elke keer invullen, maar ik wil wel synchroniseren met mijn Skydrive.
Ik heb hier ook veel 153 errors in de system log. Zal wel normaal zijn ?
Dat van die notificaties.. dat lijkt hier ook het geval. Na unlocken blijft er vaak een zwart of wit vierkantje midden in het scherm staan. Ook ná unlock dus. Gaat op een gegeven moment wel weg en speelt alleen op als er unlcoked wordt.. Niet heel storend, maar wel gek.
Ik herken hier helemaal niks van. Mijn Surface2 was net leeg, aan de lader en gaan met die banaan. Heb, toen ik de Surface2 gekocht had en had ingeschakeld mijn @live.nl account ingevuld en daarna nooit meer. Ik ben, zodra ik me aanmeld, ingelogd, overal.Roodey schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 14:47:
Ik heb de Surface 2 nu twee maanden. Ik vind de batterijduur niet echt om over naar huis te schrijven.
Verwijderd
Heb je wel de laatste updates inclusief firmware updates.Roodey schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 14:47:
Ik heb de Surface 2 nu twee maanden.....
Naar mijn ervaring is de accuduur prima. Wanneer de accu leeg is, krijg ik dat ook netjes te zien in 7, 5% en vervolgens gaat ie uit. Bij opladen zie ik een groot accusymbool. Tot nu toe maar 1x gehad. Normaal gesproken heb ik, wanneer ik klaar ben, genoeg stroom over.
Accuduur is alleen minder wanneer ik bepaalde apps/games speel. Dan gaat de accu hard en dat is bij alle tablets zo.
Ah. Het wordt nu wat duidelijker waarom ie nergens te krijgen is. Waarschijnlijk proberen ze eerst de fouten op te lossen in de drivers enzo.
Welke fouten? Meestal staan forums boordevol problemen omdat mensen meestal wel over problemen posten, maar niet als alles gewoon goed zit. Echter hier zie je maar zelden echte problemen. Ik denk dat de Surface 2 gewoon goed is... (Sorry RobinFM)D-TECH schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 20:33:
Ah. Het wordt nu wat duidelijker waarom ie nergens te krijgen is. Waarschijnlijk proberen ze eerst de fouten op te lossen in de drivers enzo.
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Ik krijg op de Surface2 altijd een waarschuwing als de accu op 6% zit. Naar de update van de PTV3000 ga ik natuurlijk even kijken.
(edit: geïnstalleerd)
Mijn Surface2 is tot nu toe foutloos.
Nu nog een toepassing voor de Windows Phone 8.
[ Voor 17% gewijzigd door GerCor op 31-12-2013 21:49 ]
Ik heb in het verleden ook problemen gehad met het aanzetten nadat hij in standby ging. Maar dat lijkt na een van de updates opgelost te zijn. Heb er eigenlijk geen problemen meer mee de afgelopen 3 weken! Ben er nog zeer tevreden over, stuk mee waar voor je geld dan de iPad van mijn vrouw. Je moet alleen kunnen leven met het kleinere aanbod aan apps. Dat is een feit.
Verwijderd
Goed om te horen.GerCor schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 21:02:
Ik krijg op de Surface2 altijd een waarschuwing als de accu op 6% zit. Naar de update van de PTV3000 ga ik natuurlijk even kijken.
Vandaag een Plex server opgezet en de Windows 8 app. En ook films via Plex via miracast naar TV werkt super.
Support voor miracast voor Windows Phone zou inderdaad leuk zijn, al denk ik ook weer dat ik die niet veel zou gebruiken. Vanwege accuduur gebruik ik voor zulke zaken toch primair mijn Surface 2. Samen met de kickstand ideaal.
Nou ja, het moet ook niet maar waarom zou ik met mijn Windows Phone niet op mijn Tv 'mogen' Whatsappen als dat met zo'n Samsung Galaxy 4 wel 'mag'.
Wat is er opgelost in die Firmware van de Netgear? Ik heb die gehad voor de kerst dus nog maar een paar keer gebruikt. Vanuit de doos werkte hij niet correct met de Surface 2 maar na een firmware update werkte hij wel goed. Geen idee op welke versie ik nu zit maar kan ik thuis wel even vergelijken.
Wat ik me afvroeg he, Je kan de Surface 2 Pro pen los kopen voor zo'n 30eu. Maar werkt die ook op de Surface 2? Want de Surface Pro 2 heeft een ander scherm toch?
Die werkt niet op de Surface 2, daarvoor ontbreekt de digitizer in het scherm.Kokoryuu schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 08:58:
Wat ik me afvroeg he, Je kan de Surface 2 Pro pen los kopen voor zo'n 30eu. Maar werkt die ook op de Surface 2? Want de Surface Pro 2 heeft een ander scherm toch?
Ah dat dacht ik al. Thanks. Hoop dat het uitbetalen met loon goed gaat want dan koop ik eind van de maand de surface2 met type cover
[ Voor 66% gewijzigd door Aschtra op 02-01-2014 10:43 ]
Kleine update op mijn post van een paar dagen terug over mijn foutenfestival met de Surface 2. Het is een beetje een onoverzichtelijk verhaal met iedere keer weer een nieuw apparaat, maar het is niet anders… 
Ik heb nummer 4 uiteindelijk teruggestuurd naar Microsoft en mijn derde Surface heb ik gehouden. Die had ik ontvangen op 22 december en op Tweede Kerstdag ging het mis (een spontane reboot ’s nachts en ontzettend veel ‘Event ID 153-fouten’). Ik was het toen zo zat dat ik meteen weer aan de bel heb getrokken bij de helpdesk, waarna Microsoft me nummer 4 heeft toegestuurd.
Omdat nummer 4 al de eerste nacht weer uit zichzelf opnieuw opstartte en het een refurbished exemplaar was, heb ik in overleg met de helpdesk besloten om nummer 3 te houden en die volgende week (als de nog lopende omruiling is afgerond) om te ruilen. Maar… op die vastloper met kerst na, doet ‘ie het eigenlijk vlekkeloos. Ok, er staan van die vage en ook best veel foutmeldingen in het logboek, maar desondanks functioneert hij prima. Dus zoals het er nu voorstaat en er geen nieuwe crashes bijkomen, kijk ik het nog even aan en ga ik niet voor een nieuwe omruiling.
De fout met het zwarte scherm had ik trouwens alleen bij de eerste twee Surfaces, die bug lijkt inderdaad verholpen, al dan niet met een update.
Even een kort chronologisch overzicht:
1: gekocht bij Media Markt, begin november
vijf vastlopers (zwart scherm en spontane reboots) in de eerste week
2: vervangend exemplaar, half november ontvangen
werkte een maand prima, waarna opnieuw vastlopers (meerdere keren per dag)
3: vervangend exemplaar, ontvangen op 22 december
mijn huidige Surface, spontane reboot op Tweede Kerstdag, maar bij die ene crash is het voorlopig gebleven
4: vervangend exemplaar, ontvangen op 30 december
teruggestuurd, eerste nacht spontane reboot en refurbished model
Ik heb nummer 4 uiteindelijk teruggestuurd naar Microsoft en mijn derde Surface heb ik gehouden. Die had ik ontvangen op 22 december en op Tweede Kerstdag ging het mis (een spontane reboot ’s nachts en ontzettend veel ‘Event ID 153-fouten’). Ik was het toen zo zat dat ik meteen weer aan de bel heb getrokken bij de helpdesk, waarna Microsoft me nummer 4 heeft toegestuurd.
Omdat nummer 4 al de eerste nacht weer uit zichzelf opnieuw opstartte en het een refurbished exemplaar was, heb ik in overleg met de helpdesk besloten om nummer 3 te houden en die volgende week (als de nog lopende omruiling is afgerond) om te ruilen. Maar… op die vastloper met kerst na, doet ‘ie het eigenlijk vlekkeloos. Ok, er staan van die vage en ook best veel foutmeldingen in het logboek, maar desondanks functioneert hij prima. Dus zoals het er nu voorstaat en er geen nieuwe crashes bijkomen, kijk ik het nog even aan en ga ik niet voor een nieuwe omruiling.
De fout met het zwarte scherm had ik trouwens alleen bij de eerste twee Surfaces, die bug lijkt inderdaad verholpen, al dan niet met een update.
Even een kort chronologisch overzicht:
1: gekocht bij Media Markt, begin november
vijf vastlopers (zwart scherm en spontane reboots) in de eerste week
2: vervangend exemplaar, half november ontvangen
werkte een maand prima, waarna opnieuw vastlopers (meerdere keren per dag)
3: vervangend exemplaar, ontvangen op 22 december
mijn huidige Surface, spontane reboot op Tweede Kerstdag, maar bij die ene crash is het voorlopig gebleven
4: vervangend exemplaar, ontvangen op 30 december
teruggestuurd, eerste nacht spontane reboot en refurbished model
Zijn er trouwens misschien andere touch pennen die werken op de Surface 2? Of werkt er geen pen door die digitizer?
Zo ver ik weet alle pennen met een bolle punt. Die doet je vinger na en werkt op alle tablets zonder digitizer.Kokoryuu schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 12:18:
Zijn er trouwens misschien andere touch pennen die werken op de Surface 2? Of werkt er geen pen door die digitizer?
Ja deze heb ik nu:
http://slim.nl/shop/Artik...oek=touch&isContains=True
Zoiets werkt overal wel op ja. Maar is niet echt nodig ofzo leek me wel leuk als extra
http://slim.nl/shop/Artik...oek=touch&isContains=True
Zoiets werkt overal wel op ja. Maar is niet echt nodig ofzo leek me wel leuk als extra
[ Voor 26% gewijzigd door Aschtra op 02-01-2014 12:30 ]
Heb de Surface 2 nu een maand in gebruik. Moet zeggen dat ik erg tevreden ben.
Positief:
-Mooi scherm qua kleuren, scherpte en helderheid
-Usb aansluiting gebruik ik voor extern toetsenbord/muis en usb-opslag geheugen
-Kickstand erg fijn. NIet alleen bij film, maar ook bij browsen aan tafel.
-Besturingssysteem werkt erg goed
-16:9 scherm erg fijn bij video en browsen (meeste sites zijn daarvoor gemaakt)
-Prijs (ipad is veel duurder bij 32GB (en die heb je nodig!)
Minpunten:
-Apps (uitzending gemist, netflix, RTL gemist enzo is er allemaal. Maar mis vooral de betere spellen en Ziggo live tv app)
-Zou wel wat lichter mogen zijn
Al met al is dit voor mij nog steeds de beste tablet die er te krijgen is en ben erg tevreden.
Positief:
-Mooi scherm qua kleuren, scherpte en helderheid
-Usb aansluiting gebruik ik voor extern toetsenbord/muis en usb-opslag geheugen
-Kickstand erg fijn. NIet alleen bij film, maar ook bij browsen aan tafel.
-Besturingssysteem werkt erg goed
-16:9 scherm erg fijn bij video en browsen (meeste sites zijn daarvoor gemaakt)
-Prijs (ipad is veel duurder bij 32GB (en die heb je nodig!)
Minpunten:
-Apps (uitzending gemist, netflix, RTL gemist enzo is er allemaal. Maar mis vooral de betere spellen en Ziggo live tv app)
-Zou wel wat lichter mogen zijn
Al met al is dit voor mij nog steeds de beste tablet die er te krijgen is en ben erg tevreden.
Ik mis m'n Surface! Wacht nu al 3 weken tot ie terugkomt van het servicepunt.
Vandaag hier ook voor het eerst deze BSOD gehad. Verscheen nadat de bitlocker key was ingevoerd.RobinFM schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 11:52:
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
Ok, mijn 2 maanden gok was best goed, vorige week poging voor aflevering, was niet thuis, gister maar eens van het postkantoor opgehaald.The_MAN schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 21:31:
[...]
Heb de volgende besteld:
http://dx.com/p/mocreo-m1...hone-android-phone-240545
Als hij binnen is zal ik mijn ervaringen wel even posten, kan wel maandje of 2 duren met DX uiteraard
De Mocreo iPush werkte niet out-of-the-box, maar we zitten hier op Tweakers, dus maar eens gekeken of er een update was, die bleek er te zijn op de website (www.mocreo.com).
Updaten via windows 8.1 gaat niet, de driver lijkt niet te werken, vandaag een windows 7 laptop erbij gepakt en geupdate naar versie 3 (stond 2.x op, eerst verbinden, driver van 1 onderdeel wordt niet gevonden, daar handmatig de driver van de website voor installeren. Dan de update tool starten, switch drukken, wachten tot hij weer verschijnt en dan updaten)
En zowaar! Miracast werkt
Ik ga nog even verder testen vanavond, heb nog wat Homeland te kijken, zullen zien of de vrouw klaagt, als dat niet zo is is het zeker een winner!
Omdat de mail app zo vaak crasht de Surface een hard reset gegeven. BSOD, direct na een reset. Surface aan/uit gezet en ik kon weer verder werken.
Dit heb ik in totaal 3 keer gedaan, alle 3 de keren met hetzelfde resultaat. Laatste keer heb ik 'm gereset met alle bestanden verwijderen.
Ik kan zo snel het emailadres van de servicedesk niet vinden. Heeft iemand dit voor me?
Dit heb ik in totaal 3 keer gedaan, alle 3 de keren met hetzelfde resultaat. Laatste keer heb ik 'm gereset met alle bestanden verwijderen.
Ik kan zo snel het emailadres van de servicedesk niet vinden. Heeft iemand dit voor me?
[ Voor 13% gewijzigd door Russel88 op 03-01-2014 10:35 ]
http://www.microsoft.com/...t-us/?productId=100110886Russel88 schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 10:31:
Omdat de mail app zo vaak crasht de Surface een hard reset gegeven. BSOD, direct na een reset. Surface aan/uit gezet en ik kon weer verder werken.
Helpt dit misschien?
Ik snap niet hoe iedereen zo te spreken is over de snelheid van het Microsoft servicepunt. Ik wacht nu al meer dan 3 weken tot mijn Surface 2 terugkomt..
Misschien moet je erachter bellen/mailen ipv hier neerzetten dat het zolang duurt?
Ik deel enkel mijn ervaringen. Dan weet men in ieder geval dat de snelle service van Microsoft niet altijd opgaat.
25, 26 december en 1 januari. Dat zijn drie dagen maar. Ik wacht het in ieder geval gewoon af.
Let op:
~~~[html]Reacties over de Surface Pro 2 mogen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1568529">~~~[W8]Ervaringen met de Microsoft Surface Pro 2</a>, levertijden mogen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1523796">~~~[Microsoft Surface] Levertijden en prijzen</a>.~~~[/html]
~~~[html]Reacties over de Surface Pro 2 mogen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1568529">~~~[W8]Ervaringen met de Microsoft Surface Pro 2</a>, levertijden mogen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1523796">~~~[Microsoft Surface] Levertijden en prijzen</a>.~~~[/html]