I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
https://support.rockstarg...m-Social-Club-launcher-PCGummiebeer schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 16:17:
Te vroeg gejuicht. Er is een .rpf bestand corrupt en daardoor crasht de game random tijdens missies. Vanavond maar eens voor zitten.
dat zou het sowieso moeten oplossen volgens mij
Thnx! Deze manier is minder omslachtig dan wat ik gevonden had. Straks maar ff mee bezig.Trevor schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 16:28:
[...]
https://support.rockstarg...m-Social-Club-launcher-PC
dat zou het sowieso moeten oplossen volgens mij
Edit: Dikke thumbs up Trevor, het spulletje werkt weer!
[ Voor 7% gewijzigd door Gummiebeer op 17-10-2016 17:43 ]
-edit-
ik heb al geprobeerd:
verify integrity of game cache
rockstar social hub opnieuw installeren
GTA V op high priority mode draaien
in mijn bestanden met mapje Rockstar Games verwijderen. Dit werkte maar toen begon de SP opnieuw.
Nu ga ik gewoon opnieuw beginnen, is toch niet al te lang, maar weten jullie dat ik moet doen als ditzelfde probleem nog een keer opkomt?
[ Voor 28% gewijzigd door markdm op 29-10-2016 14:49 ]
Denk dat je er niks aan kan doen, is het met de Steam versie?markdm schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 14:11:
Weet iemand wat je tegen corrupted save files kan doen? Ik ben gisteren begonnen met GTA V sp te spelen en ik kon smiddags opeens niet meer laden. Na veel verschillende oplossingen op internet doorzocht te hebben denk ik dat mijn save files simpelweg corrupted zijn, maar wat kan ik hiertegen doen zonder alles overnieuw te moeten spelen? Ik heb nog maar 2 uur ingame dus overnieuw beginnen is niet erg, maar ik ben bang dat als ik dan overnieuw begin in daarna weer problemen krijg.
-edit-
ik heb al geprobeerd:
in mijn bestanden met mapje Rockstar Games verwijderen. Dit werkte maar toen begon de SP opnieuw.
Nu ga ik gewoon opnieuw beginnen, is toch niet al te lang, maar weten jullie dat ik moet doen als ditzelfde probleem nog een keer opkomt?
Die zou toch wel backups moeten maken.
Ik heb zelf de SP uitgespeeld op de PS3 en mijn PC save is nog niet zo ver, dus ik heb m even geupload mocht je er baat bij hebben.
https://mega.nz/#!R1ME1Rx...571AqD1vqmQHVrx-dQtauntgw
Was geloof ik net bij het gedeelte waarbij Trevor van het platteland af ging naar de neef van z'n maat ofzo
Stukje na de eerste heist.
Hoop dat ie werkt want ik ben net GTA V opnieuw aan het downloaden omdat ie het na de update niet meer dee.
hoidoei
Ik had zelf ook verwacht dat de steam versie backups zou maken, maar nu ben ik toch alles kwijt. Maar erg bedankt voor het uploaden van jouw save, maar zo ver ben ik echter nog niet.Remcom00 schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 15:21:
[...]
Denk dat je er niks aan kan doen, is het met de Steam versie?
Die zou toch wel backups moeten maken.
Ik heb zelf de SP uitgespeeld op de PS3 en mijn PC save is nog niet zo ver, dus ik heb m even geupload mocht je er baat bij hebben.
https://mega.nz/#!R1ME1Rx...571AqD1vqmQHVrx-dQtauntgw
Was geloof ik net bij het gedeelte waarbij Trevor van het platteland af ging naar de neef van z'n maat ofzo.
Stukje na de eerste heist.
Hoop dat ie werkt want ik ben net GTA V opnieuw aan het downloaden omdat ie het na de update niet meer dee.
Je kunt dat Rockstar Social geneuzel de backups tegenwoordig ook in de cloud laten zetten geloof ik.markdm schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 16:00:
[...]
Ik had zelf ook verwacht dat de steam versie backups zou maken, maar nu ben ik toch alles kwijt. Maar erg bedankt voor het uploaden van jouw save, maar zo ver ben ik echter nog niet.
Je GTA V Save map in DropBox zetten, waardoor je altijd een backup/history hebt.markdm schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 14:11:
Weet iemand wat je tegen corrupted save files kan doen? Ik ben gisteren begonnen met GTA V sp te spelen en ik kon smiddags opeens niet meer laden. Na veel verschillende oplossingen op internet doorzocht te hebben denk ik dat mijn save files simpelweg corrupted zijn, maar wat kan ik hiertegen doen zonder alles overnieuw te moeten spelen? Ik heb nog maar 2 uur ingame dus overnieuw beginnen is niet erg, maar ik ben bang dat als ik dan overnieuw begin in daarna weer problemen krijg.
-edit-
ik heb al geprobeerd:
FrankRicard schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 12:47:
[...]
Je kunt dat Rockstar Social geneuzel de backups tegenwoordig ook in de cloud laten zetten geloof ik.
Ik zal beide proberen. Nu werkt GTA V gelukkig al voor een tijdje dus ik verwacht en hoop niet weer dezelfde tijd te krijgen.ikt schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 11:29:
[...]
Je GTA V Save map in DropBox zetten, waardoor je altijd een backup/history hebt.
Kan ik nou wel of niet ongerust een trainer gebruiken of cheaten in de single player?
Heb geen zin in een ban namelijk.
De pc waar ik op speel bevat een AMD Phenom II X4 955 BE (zonder overklok) icm een MSI GTX 750ti 2GB OC. Ik had op mijn 2de scherm GPU-Z en taakbeheer aan. De GPU trok het prima met meeste settings op medium, de CPU stond echter bijna constant op rond de 90%, is dit een probleem? Is er iets aan te toen? Heb al hoop GPU settings omlaag gezet, maar trucjes voor cpu wat te ontlasten weet ik niet. Of zit er gewoon niet meer in voor die CPU?
Ik heb in mijn hoofdpc (algemeen kantoorpctje) een i3-6100 icm 8gb ram zonder losse gpu. Ik kan die gtx750 ti 2gb oc evt daar inzetten. De vraag is meer van gaat dit significante verbetering opleveren? Sure, single threaded zal die vast sneller zijn, echter het is maar een i3, en maar 2 fysieke cores.
Je CPU wordt gewoon lekker gebruikt. Niks mis mee!
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Alle Tweakers alvast de beste wensen voor 2017!
Anoniem: 251512
Is dit een bug die bekend is? Of heb ik dit zelf op een of andere manier gedaan?
Speel op de PS4.
Een bepaald gedeelte van de story mode heeft Michael die gare bak. Weet niet meer welk deel maar het klopt dat je alleen die rode dan ziet. Volgens mij in het gedeelte dat hij op de vlucht is voor Madrazo.Anoniem: 251512 schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 18:49:
Vraagje, voor zover ik weet is het niet mogelijk om de default car van de characters te veranderen in story mode. Echter is bij mij de default car van Michael opeens veranderd van die grijze sedan naar een of andere gare rode bak (niet die van zijn dochter) die ik ooit een keer gejat heb. Elke keer staat die auto nu standaard bij zijn huis of rijd Michael erin als ik naar zijn Character switch. Hij staat ook niet in de impound maar die rode auto komt daar wel telkens terecht nadat ik hem weer gedumpt heb.
Is dit een bug die bekend is? Of heb ik dit zelf op een of andere manier gedaan?
Speel op de PS4.
*empty*
Zijn auto is dan meegenomen door zijn zoon, die samen met zijn vrouw en dochter een tijdje weg zijn, volgens mij na het akkefietje met die yoga leraar (Fabien LaRouche).Anoniem: 251512 schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 18:49:
Vraagje, voor zover ik weet is het niet mogelijk om de default car van de characters te veranderen in story mode. Echter is bij mij de default car van Michael opeens veranderd van die grijze sedan naar een of andere gare rode bak (niet die van zijn dochter) die ik ooit een keer gejat heb. Elke keer staat die auto nu standaard bij zijn huis of rijd Michael erin als ik naar zijn Character switch. Hij staat ook niet in de impound maar die rode auto komt daar wel telkens terecht nadat ik hem weer gedumpt heb.
Speel op de PS4.
Anoniem: 251512

Ik neig dus om maar gewoon via Steam te kopen, tenzij iemand nog tips heeft om er goedkoper aan te komen en toch op een makkelijke manier (her)installeren zoals Steam? (niet illegaal)
[ Voor 3% gewijzigd door Palomar op 17-01-2017 12:50 ]
Gewoon online een Steam key kopen:Palomar schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 12:47:
Ik heb GTA V veel gespeeld op de PS3, maar omdat mijn pc veel sneller/beter is wil ik hem eigenlijk op de pc gaan spelen. Nu verwachtte ik zo'n bijna 3,5 jaar oud spel voor een habbekrats ergens op de kop te kunnen tikken, maar dat valt vies tegen. Het liefst koop ik hem via Steam, zodat ie gewoon in mijn account staat en ik niet hoef te klooien met dvd'tjes, maar daar kost ie >50 euro, wat ik wat veel vind voor een game die ik al eens (op de ps3) gekocht heb. Ook bij de reguliere winkels is ie niet veel goedkoper. Wel zie ik in de pricewatch shops die de gamekeys tweedehands verhandelen oid voor +- 30 euro. Klinkt al aantrekkelijker, maar werkt dat wel goed en moet je niet gaan klooien met virtuele dvd drives e.d.? Ik kan waarschijnlijk zo'n gekochte serial niet toevoegen aan Steam en dan via Steam installeren?
Ik neig dus om maar gewoon via Steam te kopen, tenzij iemand nog tips heeft om er goedkoper aan te komen en toch op een makkelijke manier (her)installeren zoals Steam? (niet illegaal)
http://www.allkeyshop.com...-5-cd-key-compare-prices/
Dat ziet er op zich wel aantrekkelijk uit. Koop je dan van particulieren ofzo die de key al gebruikt hebben?dutchgio schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 13:45:
[...]
Gewoon online een Steam key kopen:
http://www.allkeyshop.com...-5-cd-key-compare-prices/
[edit] inmiddels besteld en in afwachting van de bevestiging. Ben benieuwd.
[edit] en na een half uurtje wachten de link ontvangen met een zogenaamde 'Steam gift'. Wel een beetje obscuur allemaal, maar hij staat nu in mn steam account en is aan het downloaden, dus vind het wel prima
[ Voor 32% gewijzigd door Palomar op 17-01-2017 22:38 ]
Veel minder shady dan de andere websites. (En het is nog steeds 60 Euro waard imho, voor de SP alleen al)
20 misschien 25 euro waard nu. Ja er komt nog steeds content uit maar het blijft wel Farm/grind Heavy
Maar dat zal er wel niet meer van komen.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
nieuws: OpenIV-modtool voor GTA V gaat offline na verzoek van uitgever Take-Two
[ Voor 22% gewijzigd door Kecin op 15-06-2017 15:07 ]
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Belachelijk... ik snap niet waarom ze dit om zeep helpen? Dit is juist hetgeen GTA sinds San Andreas in leven heeft gehouden. Hoe kunnen ze in één keer de gehele (modding) community zo behandelen? De beste car mods hebben honderdduizenden downloads.Kecin schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 15:07:
Kleine kick voor mensen die op de PC SP spelen met mods:
nieuws: OpenIV-modtool voor GTA V gaat offline na verzoek van uitgever Take-Two
Is dit de nieuwe tred? Bethesda met betaalde mods, gaat Take Two dezelfde kant op straks?
Shark Cards jongûh!!!Divak schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 19:39:
Belachelijk... ik snap niet waarom ze dit om zeep helpen? Dit is juist hetgeen GTA sinds San Andreas in leven heeft gehouden. Hoe kunnen ze in één keer de gehele (modding) community zo behandelen? De beste car mods hebben honderdduizenden downloads.
Is dit de nieuwe tred? Bethesda met betaalde mods, gaat Take Two dezelfde kant op straks?
GTA V Online is een soort WoW aan het worden, maar dan zonder nieuwe uitbreidingen van de wereld en met zeer beperkte omvang van het aantal spelers per sessie
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
- Je zit het overgrote deel van de tijd naar een laadscherm te kijken wat niets met je PC te maken heeft (loading sessie, wachten op andere spelers, enz. enz.).
- Het andere deel van de tijd zit je in een lobby te niksen en te wachten tot er meer spelers bijkomen (kan je niet standaard ergens voor aanmelden en direct de actie in?)
- Als je in een game terecht komt moet je geluk hebben als er geen cheaters zijn en alsnog de game verpesten (damn, weer 10 minuten in een lobby verspeeld).
- Als het geen cheaters zijn dan zijn het wel mongolen die je game verpesten door te teamkillen of in een race expres iedereen omver te beuken.
- Als je dan nog eens een game hebt die redelijk verliep, ben je 20 minuten verder en heb je 10 minuten daadwerkelijk gegamed. Uiteindelijk krijg je er dan $20,000 voor. Kan je mooi een nieuwe hoed kopen.
- In de freemode in de open wereld is het aantal auto's en voetgangers voor mijn gevoel 90% minder, totaal geen goede beleving vergeleken met de singleplayer.
- In de freemode schiet je iemand neer, vervolgens spawnt hij weer 20 meter verderop. Hij schiet jou niet, jij spawnt weer 20 meter verderop, jij schiet hem neer, enz. enz. Totaal kansloos spelletje waar geen enkele lol aan te beleven is, en het enige effect is dat je elkaar alleen maar aan het treiteren bent.
En inderdaad.. de eindeloze en inhoudsloze content met prijskaartjes van miljoenen dollars, alleen maar om mensen de shark cards te laten kopen, pay2win.
Bovenstaande past wellicht niet in het SP topic, maargoed. Ik snap echt niet waarom de online-mode zo ontzettend populair is vergeleken met de prachtige singleplayer. Het liefst zou ik een soort co-op mode hebben in de singleplayer (dit is trouwens ook als mod gedaan).
Ik hoop echt dat men bij TakeTwo nog eens 2 keer nadenkt over hoe ze met de modders om moeten gaan. Mijn plezier in de singleplayer is echt 500% groter dan online, en met een paar leuke mods is dat nog eens dubbel zo veel fun. Ik begrijp dat er al een omweg beschikbaar is om alsnog OpenIV te installeren, maar ik wacht er maar even mee. Er is ook nog geen nieuwe scripthook en ik ben bang dat Rockstar heel simpel gewoon weer een update op steam kan flikkeren om alle mods weer onklaar te maken..
Dan wordt een gecrackte versie straks de enige manier om een beetje stabiel te kunnen modden, zonder het risico te lopen dat je game de volgende ochtend niet meer werkt.
[ Voor 25% gewijzigd door Divak op 16-06-2017 09:12 ]
Guess what : Daar is Online juist voor!Divak schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 09:08:
Het liefst zou ik een soort co-op mode hebben in de singleplayer (dit is trouwens ook als mod gedaan).
Missions : Co-op!
Heists : Co-op!
VIP : Co-op!
CEO : Co-op!
MC : Co-op!
Probleem is dat vele denken dat je de game als single player kan spelen zoals je misschien andere games speelt : Start game op, springt een dedicated server in, speelt een tijdje, sluit de game later weer af en that's it!
Zo werkt Online echter niet en moet je een beetje netwerken/anderen aan je friendslist toevoegen voor toekomstige co-op avonturen
Als ik op die modsite's kijk voor GTA V dan zijn er heel veel mods en wijzigingen. Ik heb GTA V op de PS3 uitgespeeld en heb hem nu op de PC aangeschaft. Is er niet gewoon een tool die ervoor zorgt dat je echte namen krijgt van auto's, misschien nog wat auto's erbij maar wat niet conflicteert met online? (Of dat hij gewoon de mod uitschakelt voor online gebeuren).
Als ik zoek op GTA V mod dan komen er echt honderden voorbij, vaak met slechte beschrijving wat het nou precies wel of niet doet (met name ivm online). Terwijl er hier misschien al meer mensen zijn die een bepaalde mod gebruiken welke perfect werkt.
Doet me altijd denken aan de quote 'duidelijk door programmeurs bedacht zonder naar testers/UI designers geluisterd te hebben'
Dit dus.
Gelukkig was er een glitch, waarmee je online auto's naar SP kon halen, maar ook daar werd een stokje voor gestoken. Nu mag je in je offline game ook al geen mods meer gebruiken, weer om mensen te forceren naar Online waar de shark cards gebruikt kunnen worden. De SP game is de enige die je betaald hebt. De Online game is gratis speelbaar, als je de SP game gekocht hebt. Je gekochte game krijgt geen updates..., de gratis online versie wel. Hier is naar mijn mening wat mis en speel ik uit principe al niet online.
Echter, de lol is nu uit de SP versie gehaald ook, dus die gaat de plank op en komt er waarschijnlijk niet meer vanaf. Bovendien ban ik Rockstar Games ook uit de toekomstige wishlists. Vooral met de laatste Online Update hebben ze het GTA genre eens en voor altijd onrepareerbaar verkracht. Ooit was ik een groot GTA fan. Nu kots ik het helaas uit...., dankzij Rockstar/Take Two.
Heb hier al een hoop over gelezen online en al van alles geprobeerd en was er al een poos klaar mee, maar is het nou zeker weten mogelijk om online een key te kopen bij bijv : gamecodesdisccount en dan gewoon die niewe cd key invoeren op mijn oude account?
Ik ben namelijk een beetje bang dat die oude code ook aan mijn account gekoppeld was en een hele nieuwe dus mischien niet werkt?
Ga hem dan voor de 3de keer kopen dus dit is hopelijk wel de laatste keer dat ik dat ga doen dan
Wat bedoel je nou allemaalSipio schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 14:50:
Heb lopen zoeken maar ben er nog niet helemaal zeker van maar, ik ben een poos terug mijn rockstar account ww vergeten, nieuwe aangemaakt en al dat maar de hele tijd de melding dat mijn code al in gebruik was.
Heb hier al een hoop over gelezen online en al van alles geprobeerd en was er al een poos klaar mee, maar is het nou zeker weten mogelijk om online een key te kopen bij bijv : gamecodesdisccount en dan gewoon die niewe cd key invoeren op mijn oude account?
Ik ben namelijk een beetje bang dat die oude code ook aan mijn account gekoppeld was en een hele nieuwe dus mischien niet werkt?
Heel simpel :
Nieuw account + Nieuwe code = Werkt!
Oud account + Oude code = Nope...
Oud account + Nieuwe code = Lijkt me niet van toepassing ?!
Nieuw account + Oude code = Nope...
Kortom : Dat wordt opnieuw kopen
Sorry beetje onduidelijk allemaal, ik bedoel ik kan dus gewoon inloggen op mijn oude account, de game staat ook nog geinstalleerd, alleen die cd key is al in gebruik krijg ik de melding.
Dus als ik nu gewoon een nieuwe key koop online, kan ik dan gewoon een nieuwe code invoeren, zodat ik niet weer een nieuw social club account hoef aan te maken.
Next day , oh wacht
Ik was trouwens van plan om een nieuwe online key te kopen en te gebruiken voor mijn al geinstaleerde game, ik hoop wel dat dat mogelijk is want als ik alles opnieuw moet gaan installeren dan weet ik het nog niet
*serieus, als ik mezelf terug lees dan snap ik er zelf ook niks meer van allemaal (zucht) laat maar allemaal
Of zijn die online key echt alleen voor download versies...nieuwe key is nieuwe key toch hoop ik.
[ Voor 40% gewijzigd door Sipio op 23-06-2017 14:52 ]
Laatst ook gezeik mee gehad : Installeer effe de Social Club client overnieuw en gooi alle GTA gerelateerde mappen weg in je Windows Profiel map dus zowel My Documents als ergens in AppDataMetalbuster schreef op zondag 25 juni 2017 @ 15:59:
Ik heb GTA V via steam gekocht, maar om één of andere reden wil hij de graphics niet veranderen als ik het wijzig in-game. Hij zet het iedere keer weer terug naar het "orgineel", bijvoorbeeld 800x600 etc. Iemand enig idee hoe ik dit kan fixen? Ook als ik de graphics wijzig via de nvidia driver slaat hij het niet op.
https://support.rockstarg.../en-us/articles/200146066
Onderste link pakken!
Ik kreeg ook nog error 1000.104 en die was ook meteen verdwenen ma herinstallatie van de client
Ik moest blijkbaar eerst door de intro van de storyline heen om een safe te maken. Hij slaat nu de settings wel op. Inmiddels GTAV Redux geherinstalleerd, leuke mod.nero355 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 20:47:
[...]
Laatst ook gezeik mee gehad : Installeer effe de Social Club client overnieuw en gooi alle GTA gerelateerde mappen weg in je Windows Profiel map dus zowel My Documents als ergens in AppData
https://support.rockstarg.../en-us/articles/200146066
Onderste link pakken!
Ik kreeg ook nog error 1000.104 en die was ook meteen verdwenen ma herinstallatie van de client
/edit: ik weet niet of je het simpel kunt in en uitschakelen.... maar als dat kan.... dat is niet voldoende voor het vermijden van een ban online. Voor online moet alles helemaal clean zijn, dus het mag niet in je gamefiles voorkomen.
[ Voor 45% gewijzigd door ArthurMorgan op 26-06-2017 11:24 ]
Bedankt voor het melden, ik ben inderdaad bezig met de SP. Heb inmiddels mijn gamefiles verweven met mods. Heb ik straks dus weer een clean install nodig voor de MP.Trevor schreef op maandag 26 juni 2017 @ 11:21:
Voor de duidelijkheid, ook de redux mod is een reden voor een ban online. Dus geniet ervan als je SP speelt, maar ga er niet mee naar online.
/edit: ik weet niet of je het simpel kunt in en uitschakelen.... maar als dat kan.... dat is niet voldoende voor het vermijden van een ban online. Voor online moet alles helemaal clean zijn, dus het mag niet in je gamefiles voorkomen.
Mods waren nooit uitgeschakeld, je kunt ze gewoon gebruiken.RifatSahin schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 14:42:
Beste heren hoe zit het nu met de mods voor dit spel. Zijn die alweer ingeschakeld? Ik zit eraan te denken het spelletje te kopen namelijk..
[ Voor 19% gewijzigd door Metalbuster op 02-07-2017 12:20 ]
Dan heb je het niet goed geinstalleerd lijkt mij..Metalbuster schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 16:41:
Iemand enig idee hoe ik die "Enhanced LSPD Cop" mod aan de praat krijg in GTAV of is dat alleen voor de MP? Kan serieus niks vinden om het te starten behalve dan waar je de files moet plaatsen wat ik gedaan heb.
Installatieinstructies zijn behoorlijk beknopt:
Ook de readme gelezen?Installation:
Install files provided at
Grand Theft Auto V\mods\update\x64\dlcpacks\patchday9ng\dlc.rpf\x64\models\cdimages\patchday9ng.rpf\
or
Last patchday(x)ng DLC folder you have.
[ Voor 4% gewijzigd door Angeloonie op 13-07-2017 17:02 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Het speelt wel lekker weg op men pc, alleen is de input van keyboard soms nogal clunky (?)
Zo heb ik vooral problemen met wandelen/lopen/sprinten, en moet ik vooral op de ctrl zitten rammen tot hij doet wat ik voor ogen had.. Zo zijn die loopwedstrijden wel een pak moeilijker
Voor de rest is het toch wel een vette game hoor, en Trevor is gewoon hilarisch
Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro
shift indrukken en w indrukken en dan sturen met de muis. wil je niet hard rennen maar gewoon rennen dan shift even indrukken in plaats van ingedrukt houden.
/edit, dank je trouwens
[ Voor 7% gewijzigd door ArthurMorgan op 07-09-2017 11:05 ]
Ik had ook toetsenbordproblemen en kan je zeggen dat een 6 Key Rollover of N-Key Rollover toetstenbord een behoorlijke meerwaarde heeft. Ik weet niet of je een gewoon toetsenbord gebruikt, maar dat gaf bij mij regelmatig problemen.KipCurreh schreef op donderdag 7 september 2017 @ 10:56:
Vorige wintersale aangeschaft op steam, en vorige week eindelijk eens wat tijd gemaakt (backlog problems, je kent het vast wel...) voor GTA V na al die jaren te spelen..
Het speelt wel lekker weg op men pc, alleen is de input van keyboard soms nogal clunky (?)
Zo heb ik vooral problemen met wandelen/lopen/sprinten, en moet ik vooral op de ctrl zitten rammen tot hij doet wat ik voor ogen had.. Zo zijn die loopwedstrijden wel een pak moeilijker
Haha
War is when the young and stupid are tricked by the old and bitter into killing each other. - Niko Bellic
Maar inderdaad ik moet SP ook maar weer eens oppakken. Blijft een meesterlijke game.
Zijn er eventueel cheats om met wat progress te beginnen want ik heb geen zin om weer die begin missies allemaal te doen..
edit: hmm kan dit te maken met die brakke implementatie van de bevieliging van mappen in de nieuwe windows 10?
[ Voor 54% gewijzigd door Menesis op 04-11-2018 12:05 ]
Mixed Reality dev
Zou ik niet doen, want GTA games staan erom bekend dat als je cheats gebruikt je de hele story line niet volledig kan uitspelenMenesis schreef op zondag 4 november 2018 @ 12:02:
Zijn er eventueel cheats om met wat progress te beginnen want ik heb geen zin om weer die begin missies allemaal te doen..
Misschien een ontzettende noob-vraag, dat zal w.s. de reden zijn dat ik er op internet niet zoveel over kan vinden. Maar, áls ik een missie afrond, komt de vraag 'Expand (vierkantje), of 'iets-anders', met X'je. Met het kruisje is de missie afgerond begrijp ik, en bij Expand komt er nog een vervolg op. Ik druk per ongeluk, uit gewoonte, wel eens op het kruisje terwijl ik eigenlijk Expand had willen doen. Bv de missie(s) van Assassination wil ik wel op 100% krijgen, maar deze heb ik nu dus per ongeluk gesloten. Hoe zit dit precies?
http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923
Missies op 100% krijgen doe je door ze via "replay missions" opnieuw te spelen en de missende objectives te halen.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Zijn er nog awards aan verbonden bij de hunting, triatlon etc games?
Maakt het nog uit welke van de drie spelers een garage koopt en welke je het best kunt kopen?
Wie kan ik ook alweer bellen om de politie van mij af te schudden. Kon alleen met 1 ster.
Toen ik het spel net begon te spelen (maanden geleden) kreeg ik een bericht dat ik speciale auto's kon stelen en deze naar een locatie brengen voor geld.
Hoe zit dit? En is er een manier om automatisch te zien welke auto;s ik moet stelen?
Ik heb nu met twee personages smoke on the water and carscaped gekocht. Om beetje inkomen te krijgen.
Ik heb misschien met al mijn drie personages een kleine 100.000 Dollar en zit al op de 50%.ArthurMorgan schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 20:26:
Ik koop altijd 5 verschillende aandelen. Bijna altijd wel iets dat stijgt erbij, die verkoop ik dan, en haal daar weer andere voor.
Start sinds de introductie inderdaad via de rockstar game store op, jammer genoeg.. Was voorheen niet omdat er nog geen Rockstar game store was.PearlChoco schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 11:45:
ALs je dit spel via Steam aankoopt, als het spel dan opstart, start hij dan ook telkens de Rockstar Game Store op? Of heb je die niet nodig via Steam?
FYI : Dat is bij alle games zo die eigenlijk via een andere Launcher/Webshop worden verkocht, tenzij je de accounts onderling aan elkaar koppelt, want dan wordt er het een en ander overgeslagen!PearlChoco schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 11:45:
ALs je dit spel via Steam aankoopt, als het spel dan opstart, start hij dan ook telkens de Rockstar Game Store op? Of heb je die niet nodig via Steam?
Dus kijk uit met games die gewoon via Origin/Uplay/EPIC/Rockstar/enz... verkrijgbaar zijn!
Inderdaad, had dat toen met AC:Origins, dacht die koop ik mooi via steam dan heb ik geen gezeur met uplay. Fijn geinstalleerd en alles, start het spel op en wat krijg ik in beeld, juist, Uplay. Direct mijn geld teruggevraagd en maar direct via uplay gekocht wat overigens ook goedkoper was. (Alhoewel ik zeker dus meer geld over heb als het volledig via steam zou lopen).nero355 schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 14:27:
[...]
FYI : Dat is bij alle games zo die eigenlijk via een andere Launcher/Webshop worden verkocht, tenzij je de accounts onderling aan elkaar koppelt, want dan wordt er het een en ander overgeslagen!
Dus kijk uit met games die gewoon via Origin/Uplay/EPIC/Rockstar/enz... verkrijgbaar zijn!
Viel best wel mee vond ik. Ik had deze mod i.c.m. VisualV en vond het juist wel realistischer aanvoelen. op die manier is de flashlights ook meer nuttig.Japser schreef op woensdag 25 september 2019 @ 09:55:
Gebruikt iemand hier ook de NaturalVision Remastered mod voor GTA V? En dan voornamelijk het gevolg van het installeren van die mod dat je echt geen ene ruk meer ziet in het donker? Ook met de optional mod die Brighter Nights heet krijg ik het niet werkende. Hopelijk iemand hier die het wel voor elkaar heeft gekregen!?
Op het moment lekker bezig met de redux mod, die spawnt ook de mp cars. En Redux is dus een overhaul mod
Iemand nog een leuke heist mod?, meeste op gta5-mods zijn werken niet eens.
[ Voor 14% gewijzigd door MisterJD op 02-11-2019 19:57 ]
AMD 9800X3D | Noctua NH-D15S chromax | Asus B650m + wifi | Gigabyte RX6800 Gaming OC | G.Skill Flare X 6000 - 32GB | Samsung 990 pro 2TB | Samsung 960 500GB | Samsung G7 27 | MSI MPG A850G | Be quiet pure base 501 LX
Dit doe ik, is goedkoper als 5000 kwijtraken als je in de miljoenen zit. Echt geld verdienen is met de assasination missions, maar dat is interessanter als je al veel geld hebt. Vroeg lifeinvaderaandelen kopen is ook goed, maar dat is echt vlak na de ontploffende telefoon zeg maar.Divak schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 09:36:
Je zou je geld in aandelen kunnen stoppen, zo raak je het niet kwijt als je dood gaat. Als je het nodig hebt kun je het vervolgens opnemen (het liefst met winst uiteraard).
Verder winkels overvallen, en geldtransporten..
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ja eens... Vind online ook echt niet leuk.Jumpman schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 09:34:
Het begint irritant te worden dat Rockstar alleen maar bezig is met het online gedeelte. Heel veel mensen willen een 'nieuwe' Single Player, maar ja daar zit maar één keer geld in, het grote geld zit in de Sharkcards.
Al lijkt het wel zo te zijn dat deze DLC je ook in je eentje kunt spelen.
is alweer online.
[ Voor 7% gewijzigd door Tijgert op 24-03-2021 18:27 ]
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Vooral met donder en bliksem in de avond is het prachtig:
Ook 4k wat opgenomen, maar dan is de performance nog minder. Merkt dat de engine en de manier van Ray tracing gewoon niet optimaal is.
En uiteindelijk natuurlijk gewoon lol maken, dat is wat GTA voor mij GTA maakt.
Niet verwacht me nog zo te vermaken met filmpjes opnemen en modden, aanrader.
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Zitten wel soms rare artefacten in menu's, maar verder werkt het erg goed.
Auto anti cheat zou meer welkom zijn, maarr dit ziet er wel verdomd goed uitSnippertje schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 08:35:
Auto hdr is wel een reden om GTA weer op te pakken. Ziet er echt fantastisch uit.
[YouTube: GTA 5 with Auto HDR | 4k | RTX 3090 | AMD Ryzen 9 5900X]
Zitten wel soms rare artefacten in menu's, maar verder werkt het erg goed.
Mixed Reality dev
Ja is het zo erg online? Ik ben daar nooit aan begonnen.Menesis schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 08:53:
[...]
Auto anti cheat zou meer welkom zijn, maarr dit ziet er wel verdomd goed uit
Ik kom echt nooit cheaters tegen. Wel mensen die vragen of er cheaters in de lobby zitten; en of ze gratis geld mogenSnippertje schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 08:55:
[...]
Ja is het zo erg online? Ik ben daar nooit aan begonnen.

01010000 01100101 01110000 01100101
Ik kan nog weinig leuks vinden met een leuke grafische boost + weinig performance impact. Veel is ook gemikt op 'realistische' looks, de helft slaat daarmee echt de plank mis.
weer wat nieuwe info.
GTAV and GTA Online Coming March 15 for PlayStation 5 and Xbox Series X|S
Transfer Story Mode Progress Now, Plus First Details on GTA Online Profile Migration
Grand Theft Auto V and Grand Theft Auto Online arrive for PlayStation 5 and Xbox Series X|S on March 15 — delivering the action-packed, blockbuster Story Mode adventure and the dynamic, ever-evolving world of GTA Online to the latest generation consoles with a host of improvements for new and returning players.
These new versions of GTAV and GTA Online introduce high-end PC visuals to the console experience with new graphics modes featuring up to 4K resolution, a frame rate of up to 60 frames per second, improved texture quality, HDR options, and ray tracing — as well as utilizing the technical advancements of the latest console hardware for faster loading times, immersive 3D audio, support for platform-specific features, and more.
Grand Theft Auto V
Experience the interwoven stories of Franklin, Michael, and Trevor across the sun-soaked metropolis of Los Santos and the backwoods countryside of Blaine County in greater detail than ever before with stunning all new levels of visual detail.
Choose from one of three detailed new graphics settings to tailor your gameplay experience for what matters most to you. Fidelity Mode is tuned for the highest visual quality and targets 30 FPS. In this mode the PlayStation 5 and Xbox Series X support native 4K resolution with ray tracing enabled while the Xbox Series S supports upscaled 4K resolution. Performance Mode is tuned for the most responsive gameplay experience and targets 60 FPS. In this mode the PlayStation 5 and Xbox Series X support upscaled 4K resolution while the Xbox Series S supports a resolution of 1080p. In addition, the PlayStation 5 and Xbox Series X have Performance RT mode, a hybrid of the Fidelity and Performance modes supporting upscaled 4K resolution with ray tracing enabled and targeting 60 FPS.
These new versions also offer across-the-board improvements including faster loading times, increased population and traffic variety, increased vegetation density, improved lighting quality across shadows, water reflections, and other elements. Plus improved anti-aliasing, motion-blur, highly detailed new explosions, fire, and much more.
There’s also new levels of responsiveness with Haptic Feedback and dynamic resistance via the Adaptive Triggers on PlayStation 5’s DualSense wireless controller, adding new sensations to weather effects, directional damage, rough road surfaces, explosions and much more. Platform-specific features also include immersive audio using Tempest 3D positional audio on PlayStation 5 and Spatial Sound on Xbox Series X|S.
Grand Theft Auto Online
The massive and unrivaled experience of GTA Online — with an unprecedented 8+ years’ worth of gameplay additions delivered across over 40 unique updates — will continue to evolve with the power of PlayStation 5 and Xbox Series X|S. This new generation of GTA Online includes a range of new vehicles and a new addition to the Los Santos Car Meet: Hao’s Special Works.
Hao’s Special Works encompasses best-in-class vehicle upgrades, a new class of Races using specially modified vehicles, and a weekly rotation of Hao’s Special Works Time Trials, along with a Premium Test Ride, where you can get behind the wheel of these newly modified vehicles for free.
In addition to access being included as part of GTAV, GTA Online will also now be available for the first time as a standalone title for PlayStation 5 and Xbox Series X|S. Plus, for the first three months from launch, GTA Online will be available to download and keep for free for PlayStation 5 players — making it easier than ever before for new players to experience everything GTA Online has to offer.
And new players might need more than just a pistol in their belt strap to survive Los Santos, so we're introducing a new Career Builder feature designed expressly for new players – or anyone who wants to reset their character and get a fresh start – to get an introductory leg up in the criminal world of Southern San Andreas. With this system, you get a GTA$4,000,000 windfall to select essentials including Business Properties, Vehicles, and Weapons.
Furthermore, GTA Online for PlayStation 5 and Xbox Series X|S has an assortment of new quality of life improvements, including a newly designed introduction and tutorial for new players, a new front-end Main Menu that allows you to jump directly into Freemode, Heists, Races, Adversary Modes, the latest featured weekly event content, and more.
Story Mode and GTA Online Character Transfers
PS4 and Xbox One players will be able to transfer both their GTAV Story Mode progress and their current GTA Online characters and progression to PS5 and Xbox Series X|S, or across console platforms, with a one-time migration for each.
Starting today, players can begin transferring their Story Mode progress by uploading a save to the Rockstar Games Social Club. To begin this process, enter GTAV on your current console account and go to the Game tab of the Pause Menu. From there, select the Upload Save Game option. Please note, you can only store one game save per platform at a time and saves will remain available to download for 90 days.
Players with a Rockstar Games Social Club account will also be able to migrate their GTA Online character progress to PS5 or Xbox Series X|S on March 15 upon loading up the game on either of these new consoles. This migration includes any Characters, GTA$, Progression, Stats, Vehicles, Properties, Weapons, Clothing, and Player-Created Jobs.*
Grand Theft Auto V and Grand Theft Auto Online will be available digitally on March 15 through the PlayStation 5 console store and the Microsoft Store — with pre-purchase and pre-load beginning on March 8 — and physical releases coming in April. Stay tuned for more details.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Voor online in elk geval niet:Mog schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 08:57:
Ik heb 100+ uur zitten in de game op PS4. Maar nu game ik alleen op de Xbox Series consoles. Zou ik mijn PlayStation save kunnen overzetten naar de Xbox?
Voor SP vrees ik ook van niet, maar het staat er niet hard, maar ik lees het er wel impliciet in:For GTA Online platform migrations, purchased GTA$ can only be transferred between platforms of the same family (PS4 -> PS5, Xbox One -> Xbox Series). All earned GTA$ will transfer regardless of platform.
edit: beetje laat maar bovenstaande klopt dus niet.Please note, you can only store one game save per platform at a time and saves will remain available to download for 90 days.
Het enige wat binnen dezelfde consolefamilie moet blijven is aangekochte sharkcard geld.PS4 and Xbox One players will be able to transfer both their GTAV Story Mode progress and their current GTA Online characters and progression to PS5 and Xbox Series X|S, or across console platforms, with a one-time migration for each.
[ Voor 21% gewijzigd door ArthurMorgan op 13-03-2022 14:40 ]
Excuses. Ik bedoelde inderdaad singleplayer.ArthurMorgan schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 09:03:
Voor online in elk geval niet:
Ik had gewoon even moeten Googlen. Excuses.
Bron: https://www.gamespot.com/...-series-x-s/1100-6501262/How to transfer GTA V story mode data
You can transfer your save data directly from the console you're currently playing GTA V on. To do so, enter the pause menu in the story mode and open the Game tab, then choose "Upload Game Save." This process will work on both Xbox One and PS4. That's it!
The best part is that because of this Rockstar-hosted tool, the save data migration can be made from PS4 to Xbox Series X|S or from Xbox One to PS5 if you planned on switching sides. Of course, PS4 to PS5 and Xbox One to Xbox Series X|S is also supported. You have 90 days to download the save data once it has been uploaded, and can only have one save per platform.
[ Voor 69% gewijzigd door Mog op 05-03-2022 09:17 ]
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
https://gamer.nl/artikele...99-euro-op-playstation-5/
[ Voor 4% gewijzigd door Njay op 08-03-2022 13:01 ]
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
Uit de URL dacht ik dat je een grapje maakte en dat het 999 euro wasNjay schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 13:00:
Strak prijsje op de PS Store:
Maar waarom dat grote prijsverschil tussen PS en Xbox?
Waarschijnlijk een deal gemaakt met Sony. Hebben ze vaker gedaan (met time exclusives in het verleden bijvoorbeeld.)RodeStabilo schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 14:19:
[...]
Uit de URL dacht ik dat je een grapje maakte en dat het 999 euro was
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Omdat de GTA reeks sinds het 3D Universum altijd een PlayStation Exclusive was in het begin en blijkbaar gaat dat nog wel een flink aantal jaren zo blijven...RodeStabilo schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 14:19:
€ 9,99 is wellicht nog een keer de moeite. SP krijgt toch ook een uitbreiding tov het origineel?Njay schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 13:00:
Strak prijsje op de PS Store:
Ik kan de PS5 versie nog niet vinden in de store voor deze prijs
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Je moet de GTA V: Premium Edition van €34,99 selecteren (is de PS4 versie). Dan met de bolletjes kun je de PS5 versie selecteren. Die is dan €9,99.Hulleman schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 11:42:
[...]
€ 9,99 is wellicht nog een keer de moeite. SP krijgt toch ook een uitbreiding tov het origineel?
Ik kan de PS5 versie nog niet vinden in de store voor deze prijs
PSN: fonsmeister
https://www.xbox.com/nl-N...-online/9NKC1Z4Z92VN/0017 alleen online
[ Voor 34% gewijzigd door ArthurMorgan op 10-03-2022 09:35 ]
Als ik de store open zie ik hem gelijk staan.. 9,99 euroCarlos0_0 schreef op zondag 13 maart 2022 @ 12:32:
Moet je de ps4 versie hebben om te kunnen upgraden na de ps5 versie, want ik kan de ps5 versie niet vinden in de playstation store ?
Als ik de store open zie ik hem helemaal niet, via de app nu dan is iets te vroeg om de ps5 aan te zeggen nu 😅.harley2009 schreef op maandag 14 maart 2022 @ 06:10:
[...]
Als ik de store open zie ik hem gelijk staan.. 9,99 euro
Zoek ik naar gta5 vind ik gta5 premium, druk ik daar op is het de ps4 versie.
En ook als je op dat pijltje klikt andere editie te selecteren, dan zie ik alleen maar ps4 versies staan.
edit:
Ook al ik PlayStation Store op de laptop bekijk, en dan zoek naar gta5 vind ik ook alleen maar ps4 edities.
Ik zal nog eens via de ps5 zelf proberen dan als ik vanavond thuis ben van kantoor.
[ Voor 17% gewijzigd door Carlos0_0 op 14-03-2022 07:02 ]
[...]
Als ik de store open zie ik hem helemaal niet, via de app nu dan is iets te vroeg om de ps5 aan te zeggen nu 😅.
En ook als je op dat pijltje klikt andere editie te selecteren, dan zie ik alleen maar ps4 versies staan.
edit:
Ook al ik PlayStation Store op de laptop bekijk, en dan zoek naar gta5 vind ik ook alleen maar ps4 edities.
Ik zal nog eens via de ps5 zelf proberen dan als ik vanavond thuis ben van kantoor.
[/quotto
Toch raar, ik keek zaterdag per ongeluk, en had nog 10 euro in de portemonnee, zag GTAV staan en gekocht. Aftellen is begonnen
Ik heb precies hetzelfde, kan de ps4 versie kiezen, maar verder niets. Nergens is de PS5 versie te vinden. Vreemd gedoe.Carlos0_0 schreef op maandag 14 maart 2022 @ 06:46:
[...]
Als ik de store open zie ik hem helemaal niet, via de app nu dan is iets te vroeg om de ps5 aan te zeggen nu 😅.
edit:
Edit: Ik heb zojuist zonder ingelogd te zijn en zonder cookies de PlayStation store geopend en ook hier is er geen versie van GTA V te vinden voor de PS5...
[ Voor 9% gewijzigd door Slaapje op 14-03-2022 08:12 ]
To dare is to do
Edit: ik ging mijn maandelijkse psv4/5 games claimen, toen kwam ik GTAV ps5 tegen.harley2009 schreef op maandag 14 maart 2022 @ 07:20:
[quote]Carlos0_0 schreef op maandag 14 maart 2022 @ 06:46:
[...]
edit:
[/quotto
Toch raar, ik keek zaterdag per ongeluk, en had nog 10 euro in de portemonnee, zag GTAV staan en gekocht. Aftellen is begonnen
@Carlos0_0 Wellicht werkt dat voor jou ook?
To dare is to do
Er is een topic GTA 5 Crew topic
Slowchat & Levertijden-topic
Geen PC vs Console discussie's
Posts met alleen video's/plaatjes/etc dragen niet bij aan het topic en zijn dus ongewenst.
Story-spoilers (spoilers over het verhaal) ALTIJD tussen spoiler tags: