Pfff, gisteren bezig geweest om de laatste unique jumps te halen in gta 5 en het is me niet gelukt.
Ik heb er 49 gehaald en ik ben al 100x over de 50e gegaan, maar ik krijg hem maar niet completed.
Het betreft de jump bij de gevangenis. De cinematic camera wordt geactiveerd wanneer ik van de heuvel af vlieg en ik ben al verscheidene keren goed geland op het terrein binnen de hekken van de gevangenis.
Ik heb het met verschillende auto's / motorfietsen geprobeerd, maar het lukt me niet.
Ook heb ik het internet al afgestruind naar tips, maar daar wordt weinig gezegd, behalve dat hij vrij simpel is en met vele voertuigen te halen is. De filmpjes op youtube helpen me ook niet, ik zie niet in wat ik anders doe dan zij.
Wat doe ik fout of waar zou ik op moeten letten?
EDIT: Ik moest en zou het gehaald hebben voor mijn vakantie, dus in een laatste poging nog meer tips en tricks gezocht, maar ik werd er niet wijzer uit.
Bij stom toeval had ik hem dan toch een keer gehaald, maar toen ging ik natuurlijk direct dood omdat je in de gevangenis landt en ik niet wist hoe je eruit moest
Maar het blijkt dus, dat je iets richting de linker toren moet vliegen met je auto en niet eens superhard. Dat was onhandig, want mijn savegame stond daar met een Banshee

Maar goed, uiteindelijk ook daarmee gevonden hoe hard je ongeveer moest rijden en dan leek het me dat je rechts van de linker toren maar links van de dichtsbijzijnde lantaanpaal moest vliegen. Lekker handig, daar je dat totaal niet ziet als je bovenop de heuvel rijdt, dus is puur gokken en hopen op het beste.
Na een paar keer geprobeerd, had ik hem ongeveer, dus toen ik een keer met nog 100% health en een niet al te kapotte auto beneden stond, gelijk gesaved. Met de klok mee door de gevangenis racen, hopen dat je er met auto en al uit kunt komen (lukt meestal niet vanwege 4 sterren). Toen dat uiteindelijk lukte, gauw de snelweg op richting het zuiden. Na een klein stukje de weg af en het gras in. Dit werkt alleen als de politieauto's niet dichtbij zijn, dan blijft alleen de helikopter je volgen. Vervolgens die ene kerel uit de helikopter schieten, zodat de heli ook vertrekt (ik heb 1x de fout gemaakt de piloot neer te schieten, toen viel die heli op mijn hoofd omdat die altijd boven je blijft hangen

). Toen ben ik blijven rennen (bleef bij de wegen vandaan) en had ik het uiteindelijk overleefd.
[
Voor 50% gewijzigd door
pascal1109 op 26-06-2015 07:41
]