• FunkyTrip
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 22:45

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Ik speel ook sinds kort GTA5. Grafisch echt prachtig! Mijn instellingen staan weliswaar op bijna 3gb vs 2gb videokaart, maar van haperen heb ik nog niet heel veel gemerkt.

Ben nu op zoek naar leuke auto's om als race auto te gebruiken of gewoon als tour-car door gewoon parking lots af te struinen tot ik iets cools tegenkom. Inmiddels is bij Franklin mijn race auto nu een Bullet, die schijnt wel een van de betere te zijn. De Veyron ben ik nog niet tegengekomen helaas.

Dit dus.

• NielsAVS
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 06-12 12:22
In de SP vond ik vrij snel een Dinka Jester, op de parkeerplaats langs het weggetje naar beneden naar de snelweg bij Vespucci beach. In de kleur chroom, en getuned. Soms staat daar ook een dikke Massacro.

Ambachtelijk gebrouwen bieren uit de Bollenstreek

• garrow
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 07-12 12:25

garrow

PSN: Garrow1978

Ook al een tijdje bezig nu met SP en characters aan het levelen, welk level is minimaal noodzakelijk voordat je goed met MP kunt beginnen of kun je dit ook gelijk starten? En hoe maximaliseren jullie snel alle ability's?
Uiteraard wil ik SP nog wel verder spelen en zoveel mogelijk geld verzamelen voordat ik verder ga met de Lester assination missie's.

Thanks for the tip Niels zoek nog wat leuke auto's en wil geld bewaren om straks op stockmarket max profit te krijgen.

• NielsAVS
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 06-12 12:22
Je maakt een nieuw karakter voor GTA online, dus je kan beginnen wanneer je wil. Als je wat langer in de SP blijft hangen leer je de stad wat beter kennen, dat kan een voordeel zijn in GTA online. Het speelt toch fijner als je alle belangrijke plekken kan vinden zonder navigatie.

Ambachtelijk gebrouwen bieren uit de Bollenstreek

• pascal1109
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 16-12-2020
Pfff, gisteren bezig geweest om de laatste unique jumps te halen in gta 5 en het is me niet gelukt.
Ik heb er 49 gehaald en ik ben al 100x over de 50e gegaan, maar ik krijg hem maar niet completed.

Het betreft de jump bij de gevangenis. De cinematic camera wordt geactiveerd wanneer ik van de heuvel af vlieg en ik ben al verscheidene keren goed geland op het terrein binnen de hekken van de gevangenis.
Ik heb het met verschillende auto's / motorfietsen geprobeerd, maar het lukt me niet.
Ook heb ik het internet al afgestruind naar tips, maar daar wordt weinig gezegd, behalve dat hij vrij simpel is en met vele voertuigen te halen is. De filmpjes op youtube helpen me ook niet, ik zie niet in wat ik anders doe dan zij.

Wat doe ik fout of waar zou ik op moeten letten?

EDIT: Ik moest en zou het gehaald hebben voor mijn vakantie, dus in een laatste poging nog meer tips en tricks gezocht, maar ik werd er niet wijzer uit.
Bij stom toeval had ik hem dan toch een keer gehaald, maar toen ging ik natuurlijk direct dood omdat je in de gevangenis landt en ik niet wist hoe je eruit moest 8)7
Maar het blijkt dus, dat je iets richting de linker toren moet vliegen met je auto en niet eens superhard. Dat was onhandig, want mijn savegame stond daar met een Banshee :+ Maar goed, uiteindelijk ook daarmee gevonden hoe hard je ongeveer moest rijden en dan leek het me dat je rechts van de linker toren maar links van de dichtsbijzijnde lantaanpaal moest vliegen. Lekker handig, daar je dat totaal niet ziet als je bovenop de heuvel rijdt, dus is puur gokken en hopen op het beste.

Na een paar keer geprobeerd, had ik hem ongeveer, dus toen ik een keer met nog 100% health en een niet al te kapotte auto beneden stond, gelijk gesaved. Met de klok mee door de gevangenis racen, hopen dat je er met auto en al uit kunt komen (lukt meestal niet vanwege 4 sterren). Toen dat uiteindelijk lukte, gauw de snelweg op richting het zuiden. Na een klein stukje de weg af en het gras in. Dit werkt alleen als de politieauto's niet dichtbij zijn, dan blijft alleen de helikopter je volgen. Vervolgens die ene kerel uit de helikopter schieten, zodat de heli ook vertrekt (ik heb 1x de fout gemaakt de piloot neer te schieten, toen viel die heli op mijn hoofd omdat die altijd boven je blijft hangen |:( ). Toen ben ik blijven rennen (bleef bij de wegen vandaan) en had ik het uiteindelijk overleefd.

[Voor 50% gewijzigd door pascal1109 op 26-06-2015 07:41]

• HugoBoss1985
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 07-12 10:46
EDIT: ik zie nu dat dit het SP topic is, excuses...

Via G2A had ik een GTA 5 steam gift gekocht.
Die werkte prima, tot 3 dagen geleden het spel van mijn steam account werd verwijderd.

Via G2A kreeg ik netjes het geld terug en daarvan heb ik een nieuwe steam gift gekocht.
Nu staat het spel weer in mijn steam games lijst.
Als ik het spel nu wil spelen geeft Social Club aan dat de key al geactiveerd is...

Kan dit komen doordat ik het spel al eens had geactiveerd op steam/social club of heb ik een verkeerde key gekregen?
Dat laatste lijkt me sterk, omdat steam de gift wel accepteerde en het spel nu weer zichtbaar is in mijn games list.

Iemand tips/ideeën?

[Voor 4% gewijzigd door HugoBoss1985 op 04-07-2015 14:17]

Corsair 200R - CM V550M - Gigabyte Z390 Elite - i7 9700k @ 5,0 1,34v - Noctua NH-D15S- 16gb G-skill CL15 3600 @ CL14 1,44v - MSI GTX 970 Gaming - Samsung 970 EVO 512 - Windows 10 Pro 64

• FunkyTrip
  • Laatst online: 22:45

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Wat me wel opvalt in het GTA5 straatbeeld is de overdaad aan sport auto's. Mij lijkt het bijzonderder als die wat zeldzamer zijn. Die infernus rijdt met tientallen rond helaas, waardoor ie helemaal niet zo bijzonder meer is. De gran turismo daarentegen kwam ik zojuist toevallig tegen. Meteen gejat natuurlijk en in mijn garage geplaatst! Die supercars zouden juist zeldzaam moeten zijn imho.

Dit dus.

• Vis
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 23:01
FunkyTrip schreef op maandag 20 juli 2015 @ 23:01:
Wat me wel opvalt in het GTA5 straatbeeld is de overdaad aan sport auto's. Mij lijkt het bijzonderder als die wat zeldzamer zijn. Die infernus rijdt met tientallen rond helaas, waardoor ie helemaal niet zo bijzonder meer is. De gran turismo daarentegen kwam ik zojuist toevallig tegen. Meteen gejat natuurlijk en in mijn garage geplaatst! Die supercars zouden juist zeldzaam moeten zijn imho.
Een van mijn grootste ergernissen van de GTA reeks, iedere versie weer...
Wanneer je een dikke auto rijdt, zie je ze plots een straat verderop overal rijden.. dit heeft te maken met het renderen ofzo.. wat ik echt bagger vindt. Dit moet toch wel te vermijden zijn tijdens het maken van een game lijkt me.. |:(

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• mike30
  • Laatst online: 01-12 16:55
Vandaag weer een update gekregen van GTAV. Maar weet niet wat ze hebben verholpen hiermee? De map is nog steeds half geladen en de sportwagen die ik gekocht had bestaat nog steeds alleen maar uit 4 wielen. Staat toch beetje stom in m'n garage daar bij Franklin.

Iemand een tip om dat ding uit m'n garage te krijgen? Opblazen werkt blijkbaar niet. En zou ook niet meer weten of ik hem zelf gekocht hebt. Is er een manier om dat te zien?

[Voor 25% gewijzigd door mike30 op 20-07-2015 23:50]

• tK0wnZ
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 04-12 10:02
mike30 schreef op maandag 20 juli 2015 @ 23:33:
Vandaag weer een update gekregen van GTAV. Maar weet niet wat ze hebben verholpen hiermee?
Voor mij en vele anderen zijn de haperingen / framedrops die we sinds de vorige update hadden weer verdwenen.

Ik ben dus erg blij met deze update _/-\o_

• mike30
tK0wnZ schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 08:39:
[...]

Voor mij en vele anderen zijn de haperingen / framedrops die we sinds de vorige update hadden weer verdwenen.

Ik ben dus erg blij met deze update _/-\o_
Ja en voor mij en waarschijnlijk ook nog wel meer mensen zitten ik nu met een halve map en 4 wielen zonder carrosserie in m'n garage. Het een word gefixed en er word weer wat anders mee verneukt ;)

• Damian
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 23:34

Damian

Insane Obtrusion

En ik heb ineens weer het gezeik dat ie aangeeft dat de game niet geinstalleerd is na de patch.

Uitvoeren als admin was toch de oplossing? Doet het niet meer :/

Ieri ero quiete perché oggi sarò la tempesta

• SouLLeSSportal
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 04-11 12:00

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Zit met een vastloper in het spel. Geeft wel weer aan waarom ik het 2,5 maand niet gespeeld heb...
spoiler:
Na de FIB heist moet je naar die court house maar als ik erheen rijd en de cutscene start, rijd die tegen het gebouw aan en kan ik niks meer.

Iemand dit ook gehad en of een idee?

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

• cacciatore63
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 08-11-2015
Ik wilde vandaag GTA 5 PS4 installeren met alle updates ( ongeveer 6 GB updates ) maar hij download zo traag dat het ongeveer 11 uur kan duren .
Mijn Ziggo Z1 is snel genoeg en heb deze bij speedtest getest 38 MB download .
Is het normaal dat het downloaden van deze updates zo lang kan duren ???

Veel geld geeft veel vrijheid

• Le Enfant!
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 22:41
cacciatore63 schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 21:14:
Ik wilde vandaag GTA 5 PS4 installeren met alle updates ( ongeveer 6 GB updates ) maar hij download zo traag dat het ongeveer 11 uur kan duren .
Mijn Ziggo Z1 is snel genoeg en heb deze bij speedtest getest 38 MB download .
Is het normaal dat het downloaden van deze updates zo lang kan duren ???
Ja, dat ligt aan het brakke netwerk van PSN.

• cacciatore63
Ik zit nu op 2,3 GB en moet 6,793 GB downloaden en durf hem niet te onderbreken omdat ik anders helemaal opnieuw moet beginnen .
Ik laat mijn PS4 de hele nacht downloaden en heb hem dan morgenmiddag dan zeker binnen .
Le Enfant! schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 21:30:
[...]

Ja, dat ligt aan het brakke netwerk van PSN.

• cacciatore63
Ik heb de oplossing gevonden , de download 5 keer pauzeren en dan gaat hij razend snel downloaden

• SqueakyClean
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 03-12 18:44

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

GTA 5: Rockstar Editor komt naar PS4 in de volgende update
The upcoming launch of the Rockstar Editor for PS4 and Xbox One as the next update to Grand Theft Auto V and GTA Online means the next Rockstar Editor Contest will be the first one with entries across all three platforms - so the creative competition will be fiercer than ever. Stay tuned for info about that contest and forthcoming update.
Bron

• Andiaen
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 07-12 10:21
SouLLeSSportal schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 14:19:
Zit met een vastloper in het spel. Geeft wel weer aan waarom ik het 2,5 maand niet gespeeld heb...
spoiler:
Na de FIB heist moet je naar die court house maar als ik erheen rijd en de cutscene start, rijd die tegen het gebouw aan en kan ik niks meer.

Iemand dit ook gehad en of een idee?
Hey soul,

Ik heb hetzelfde probleem gehad bij de missie op de heuvel, zou dezelfde missie als bij jou kunnen zijn. Wat ik heb gedaan, eerst met de auto langs de andere kant naar het gebouw gereden en het laatste stuk gelopen om de missie te triggeren.
Dan wordt de cutscene gestart en kan je verder met de missie.

Veel succes

• SouLLeSSportal
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 04-11 12:00

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Andiaen schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 09:01:
[...]

Hey soul,

Ik heb hetzelfde probleem gehad bij de missie op de heuvel, zou dezelfde missie als bij jou kunnen zijn. Wat ik heb gedaan, eerst met de auto langs de andere kant naar het gebouw gereden en het laatste stuk gelopen om de missie te triggeren.
Dan wordt de cutscene gestart en kan je verder met de missie.

Veel succes
Tnx maar dat had ik ook al zelf bedacht uiteindelijk :) maar bedankt voor reageren.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

• pirke
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 22:38
Die bug van hierboven had ik ook, gewoon uitstappen na 2x vastlopen.

Verder heb ik sinds de laatste patch allerlei crashes, melding dat er niet genoeg geheugen is, terwijl er nog 10GB vrij is...

De Belangrijkste Toespraak Die Je Ooit Zal Horen

• PdeBie
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 22:24
Ik heb een auto zonder carrosserie in mijn garage staan (als in 4 wielen) en ik krijg hem er niet uit!!! :(

Kan niet instappen, kan hem er niet uit beuken. Gevolg is dat ik dus geen andere auto's op kan slaan in mijn garage. NIET handig.

Iemand een idee? Opblazen werkt ook niet. Zodra de garage deur dicht gaat en ik doe hem weer open, is hij weer hersteld.

grrrrrrrrrrrrrrrrrr...... :P

Videootje van de situatie. Iemand een idee?
https://account.xbox.com/...f3-46ea-be76-e00e7fe465df

--edit-- Zou een sleepwagen hier soelaas kunnen bieden? :+

[Voor 4% gewijzigd door PdeBie op 07-09-2015 11:52]

PdeBie schreef op maandag 07 september 2015 @ 11:51:
Ik heb een auto zonder carrosserie in mijn garage staan (als in 4 wielen) en ik krijg hem er niet uit!!! :(

Kan niet instappen, kan hem er niet uit beuken. Gevolg is dat ik dus geen andere auto's op kan slaan in mijn garage. NIET handig.

Iemand een idee? Opblazen werkt ook niet. Zodra de garage deur dicht gaat en ik doe hem weer open, is hij weer hersteld.

grrrrrrrrrrrrrrrrrr...... :P

Videootje van de situatie. Iemand een idee?
https://account.xbox.com/...f3-46ea-be76-e00e7fe465df

--edit-- Zou een sleepwagen hier soelaas kunnen bieden? :+
Je mechanic even bellen?

• PdeBie
Mechanic? Het is offline mode. Heb je daar ook een mechanic in?
PdeBie schreef op maandag 07 september 2015 @ 13:23:
Mechanic? Het is offline mode. Heb je daar ook een mechanic in?
Kuch lezen op de maandag gaat me nooit goed af...

In SP kan je je garage toch ook vol maken? Als je dan een extra erin zet vraagt hij welke eruit moet

• PdeBie
Het is de garage van mijn eigen huis (Franklin Clinton). Die vraag die jij zegt krijg ik niet.
PdeBie schreef op maandag 07 september 2015 @ 14:07:
Het is de garage van mijn eigen huis (Franklin Clinton). Die vraag die jij zegt krijg ik niet.
Sleepwagen inderdaad meenemen, daarmee kan je hem oppakken en dan eruit halen.

http://www.gamefaqs.com/b...and-theft-auto-v/72136539

• PdeBie
ah, ik ben dus niet de enige met dit probleem :P

Nou, dan weet ik wat me vanavond te doen staat. Hopelijk kan ik een sleepwagen vinden. De missies van Tonya heb ik al gedaan, dus die wagen is niet meer beschikbaar dan volgens mij.

• Arunia
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 00:31
Zijn die freaks missies van Franklin niet hetzelfde als die doodshoofd missies van Trevor?
Aan het einde zijn ze allemaal weer beschikbaar namelijk.
Heb die van Franklin nog niet allemaal gedaan btw.

• PdeBie
PdeBie schreef op maandag 07 september 2015 @ 14:14:
ah, ik ben dus niet de enige met dit probleem :P

Nou, dan weet ik wat me vanavond te doen staat. Hopelijk kan ik een sleepwagen vinden. De missies van Tonya heb ik al gedaan, dus die wagen is niet meer beschikbaar dan volgens mij.
Gelukt! Heb een sleepwagen gevonden en de "auto" eruit getrokken :)

• witeken
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 24-11 15:55

witeken

nieuwsgierig

Wauw!

Wat een geweldig en adrenalinegevend gevoel om met Franklin tegen 430 km/h van de Baytree Canyon Road (en dan de Senora Road) te denderen in een volledig getunede Osiris :9~ _/-\o_ :9~.

Ter vergelijking: volgens de stats ben ik met Michael of Trever maar maximaal de helft zo snel gegaan.

Edit: 445 km/h op Tongva drive richting Zancudo Road.

[Voor 12% gewijzigd door witeken op 21-09-2015 20:37]

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

• poor Leno
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 18:20
Iemand enig idee of er een kans is dat er extra SP content komt?

Ik ben helemaal klaar mee dat R* alleen maar op de online focussed.. GTA is een SP spel.. Ik wil gewoon lekker verder met de 3 characters.. :'(

• RodeStabilo
  • Registratie: december 2013
  • Niet online
poor Leno schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 10:07:

Ik ben helemaal klaar mee dat R* alleen maar op de online focussed.. GTA is een SP spel.. Ik wil gewoon lekker verder met de 3 characters.. :'(
Zit hier ook al lang op te wachten. free roaming begint ook te vervelen....

De voice acteur van franklin zei wel weer bezig te zijn voor GTA maar ook dat is al een tijd geleden
poor Leno schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 10:07:

Misschien dat het komt. Misschien niet. Hangt er helemaal vanaf of ze er brood in zien om miljoenen in acteurs, motion captures te smijten
Right now our focus is on GTA Online which has exceeded our expectations. We currently have all key members of the team that launched Grand Theft Auto V focused on supporting GTA Online in every capacity… from all content through Heists, and now to these latest updates. This comes from our initial approach to GTA Online” -- via

Nederlandse PS4/PS5 clan / 30+

• poor Leno
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 18:20
Ik vind de online gewoon een leuke addon, maar voor mij is GTA echt een hele mooie SP (als een vd weinige spellen waarbij ik dat heb)

Kan ik helemaal in opgaan, bij de online voel ik niets..
Ik denk dat zonder de cash cards die Rockstar heeft geintroduceerd voor GTA Online. Er nu al een SP DLC was verschenen. Cash Cards heeft ze volgens mij vorig jaar al een omzet opgeleverd van 66 miljoen.

Nederlandse PS4/PS5 clan / 30+

• hk12nl
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 21:19
Ik heb GTA V voor de PS4 aangeschaft (disc) echter wil deze niet installeren. Hij blijft continue op 2 of 5% hangen (al meerdere keren geprobeerd opnieuw te installeren) Iemand bekent met dit probleem? Heb al even gegoogled en een aantal Engelse forums gelezen die dit probleem ook hadden echter de oplossing ben ik nog niet tegen gekomen. Iemand hier die mij kan helpen? Ik begin radeloos te worden en denk er over om het spel terug te brengen....

©2004

• dannbla
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 22:23
Is er iemand met ervaring van het installeren van mods? Ik weet al het e.e.a maar ik kom er niet helemaal uit met OpenIV en het gebruiken van een aparte "mods" folder om zo de vanilla files te behouden.

Wie kan mij daarbij helpen?

Al gevonden.

[Voor 4% gewijzigd door dannbla op 08-10-2015 02:20]

There's no school like the old school and i'm the headmaster

• PROT
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 04-02-2016
Mij lijkt het meer een kwestie van hun toekomst plannen. Alsof ze gewoon zoveel mogelijk willen leren/ervaring willen op doen met het online gebeuren en dat dan serieus gaan toepassen in een toekomstige (pure online versie?) van GTA.
Ik moet zeggen dat een soort van mmorpg GTA mij zeer goed klinkt overigens. ^^ Neemt niet weg dat SP momenteel toch echt wel de kracht is van GTA voor de meeste, maar R* zal daar vast wel iets op kunnen verzinnen.
Ergens schreeuwt de geweld(ad)ige wereld van GTA ook om een gigantische online levende setting imo. En dan niet een magere TDM stukje maar veel groter in opzet, soort van WoW meets GTA. :p

[Voor 34% gewijzigd door PROT op 08-10-2015 12:47]

• MikeyMan
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 23:12

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Zonder (goed) singleplayer verhaal, sla ik de volgende overslaan.

Als ze wel een goede single player bouwen, koop ik er zelfs een ps4 voor.

• alex3305
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 01-12 21:55
Ik wil GTA V via Steam offline spelen maar op de een of andere manier krijg ik het niet werkend.

Als ik het spel online opstart wordt ik automatisch ingelogd bij Social Club en werkt het gewoon, maar in offline mode moet ik handmatig inloggen en krijg ik alleen een error dat mijn username / password incorrect is. Hebben meer mensen hier ervaring mee en/of een oplossing?

• Gait
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 23:37
Ik krijg under the bridge maar niet voor elkaar ik zit op 49/50. Ik heb alle bruggen al meerdere keren gedaan.
En de extra lage en smalle nog vaker. Kun je ook ergens zien welke je mist?

iRacing

Dit is niet helemaal wat je bedoelt, maar ik gebruik het wel om bij te houden wat ik gedaan heb:

http://gta-5-map.com/

je zou kunnen kijken of je daar gewoon kunt zien welke je overgeslagen hebt.

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

• Gait
Ik heb ze allemaal wel gehadn, want heb als zon soortgelijk kaartje gebruikt, maar ik mis er gewoon 1 die hij niet pakt denk ik. De moeilijken heb ik met een buzzerd gedaan en er goed op gelet dat ik niks raakte.

iRacing

• AMD1800
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 20:13
Gait schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 19:27:
Ik krijg under the bridge maar niet voor elkaar ik zit op 49/50. Ik heb alle bruggen al meerdere keren gedaan.
En de extra lage en smalle nog vaker. Kun je ook ergens zien welke je mist?
Blijf die eerste extreem lage brug proberen, vanaf het vliegveld gezien. Die werkte bij mij niet mee. Volgens mij heb ik m uiteindelijk met de buzzard gehaald.

• Gait
Ik had die beide bruggen ook al vaker gedaan en dit heb ik nu dan nogmaals vaker gedaan, maar helaas zonder succes. Misschien ga ik vanavond even proberen bij een save van 4 dagen oud en dan goed opletten welke hij wel en niet pakt. Maar ik wil hem ook graag in mijn huidige save, want anders moet ik al die spaceship parts en letter scraps weer opnieuew doen.

Nadat ik ze allemaal had gedaan in mn 4 dagen ouide save. Heb ik ze ook overgedaan in m'n goede save. Gelukig heb ik ze nu allemaal. Het was #46 van deze map: https://www.google.nl/sea...iHFUVomrUo2d2fi0PP6_p0%3D

[Voor 47% gewijzigd door Gait op 29-10-2015 17:50]

iRacing

• himlims_
  • Registratie: juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

kan iemand mij de juiste weg op wijzen voor modden?

heb nu diverse 'mod installers' geprobeerd, autos toegevoegd/vervangen etc.

steeds gaat mijn gta installatie stuk, en/of wordt er weeeeer 10GB gedownload

ik krijg het na 6uur kloten maar niet aan de praat; wil wat autos vervangen/toevoegen en keertje met zon trainer ouwehoeren echter lukt het me niet :(

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
RootGamer.com ☆ LINUX GAMES
🔧 Steam
RootGamer_com · Æ Origin HollandHards · Ʊplay HollandHards

• greatgonzo
  • Laatst online: 19:04

greatgonzo

schit-te-rend!

kan het het beste hier vragen: ik wil een next-gen console aanschaffen, voornamelijk voor GTA en BF4. En ik twijfel tussen de PS4 en de XBOX one

Is er qua GTA5 nog enig verschil tussen beide platforms? PS4 heeft volgens mij een hogere native resolutie, maar merk je dit ook? Of zijn er speltechnisch verschillen?

• dutchgio
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 23:54
Bij andere games wel, maar voor GTA gaat het redelijk gelijk op dacht ik. Zou daar je keuze voor de console niet van af laten hangen.

• Sluw
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 07-12 16:10
Ze zijn beide 1080p maar de PS4 heeft iets meer verkeer, gras etc. Of dat opvalt... Zou eerder kijken of er nog exclusive games zijn die je aanspreken voor PS4 of XBOX.

• Bear
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 06-12 18:00

Bear

wench

Dacht ga met de PS4 versie eindelijk is voor de 100% Career Criminal krijg ik die bug dat ik geen taxi missies krijg na aankoop / geen random strangers meer :(
Al mijn andere save games proberen te laden, verschillende activiteiten te doen ingame en vooral wachten maar niets lijkt te werken :/

done done on to the next one... psn: Bear-H6O

• CAP-Team
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 06-12 21:33

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Ik heb SP op de XBOX 360 al uitgespeeld maar aangezien ik van plan ben om volgende maand een XBOX One te kopen heb ik vast GTA 5 voor deze console besteld, deze week in de aanbieding bij MM voor 39 :7

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S20FE | XBOX One

• cvs79
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 22:32
Iemand de volgende mod al geprobeerd. Screens zien er wel echt mooi uit.

http://thepinnacleofv.com/

• TheRicolaa10
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 19:49
Weet niet precies of dit het juiste topic is om dit te vragen. Zou graag deze mod willen installeren (http://www.lcpdfr.com/lspdfr/), maar is het het nog steeds waar dat je geband kunt worden? En stel dat ik het installeer en ga daarna online, zonder de mod te gebruiken, geld dan ook het bovenstaande?

DJI Phantom 4 Pro | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM

• djmelvee
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 07-12 14:51
Yay, even comment ivm volgen :D

• djmelvee
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 07-12 14:51
cvs79 schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 14:12:
Iemand de volgende mod al geprobeerd. Screens zien er wel echt mooi uit.

http://thepinnacleofv.com/
I regret to inform the community that The Pinnacle of V is now permanently shut down. Over the past week or so, I have been informed that parts of this project have been directly stolen from other developers, and handed to me as additions to my work. I have been made a fool of due to the motions of my peers, and I am taking action to try and preserve any honesty and integrity with the community I can. I apologize to everyone who was stolen from, and I wish there was a way this could be reversed.

Aaaaand it's gone.

• rmathijssen
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 20:24
Ik heb sinds de laatste grote XONE update een probleem met de sessie van GTA V.

Situatie:
Ik speel GTA V, stop en zet mijn XONE uit (in standby, dus niet helemaal uit)
Ik start mijn XBOX en ga verder met GTA V.

Een paar maanden geleden was dit geen probleem, ik zat gelijk in de sessie en de Rockstar services waren beschikbaar. Tegenwoordig moet ik het spel echter helemaal opnieuw opstarten voordat ik weer verbinding kan maken met de Rockstar services. Bawsaq of GTA Online is dus in het geheel niet beschikbaar voordat ik het spel opnieuw opstart. Meer mensen met dit probleem? Of liever nog, met de oplossing? Het is gruwelijk irritant omdat het opstarten van GTA V heel lang duurt :-(.

Nog even een kleine opmerking: ik heb het idee dat het is gekomen sinds de laatste grote XONE update met de nieuwe interface. Ik had echter een paar maandjes geen GTA meer gespeeld, dus zeker weten doe ik het niet.

• fdisk
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 03-12 00:56

fdisk

XBL: fd1sk

rmathijssen schreef op woensdag 30 december 2015 @ 09:05:
Ik heb sinds de laatste grote XONE update een probleem met de sessie van GTA V.

Situatie:
Ik speel GTA V, stop en zet mijn XONE uit (in standby, dus niet helemaal uit)
Ik start mijn XBOX en ga verder met GTA V.

Een paar maanden geleden was dit geen probleem, ik zat gelijk in de sessie en de Rockstar services waren beschikbaar. Tegenwoordig moet ik het spel echter helemaal opnieuw opstarten voordat ik weer verbinding kan maken met de Rockstar services. Bawsaq of GTA Online is dus in het geheel niet beschikbaar voordat ik het spel opnieuw opstart. Meer mensen met dit probleem? Of liever nog, met de oplossing? Het is gruwelijk irritant omdat het opstarten van GTA V heel lang duurt :-(.

Nog even een kleine opmerking: ik heb het idee dat het is gekomen sinds de laatste grote XONE update met de nieuwe interface. Ik had echter een paar maandjes geen GTA meer gespeeld, dus zeker weten doe ik het niet.
Zelfde probleem hier en ook sinds de update. Het spel heeft niet meer door dat je bent aangemeld lijkt het. Echte oplossing heb ik niet. Tegenwoordig sluit ik het spel af voordat ik de xbox in standby zet om de volgende keer meteen te kunnen laden in plaats van eerst te moeten afsluiten en dan een paar seconden te moeten wachten voor ik weer kan laden.

• TommyGun
  • Laatst online: 00:12

TommyGun

Stik er maar in!

Support For GTAV PC Owners to Re-Download GTAV As a Digital Copy
https://support.rockstarg...ad-GTAV-As-a-Digital-Copy

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• V3g3ta
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 06-12 11:58

V3g3ta

Fueled by Games!

Kan iemand mij uitleggen hoe ik de Realism mod succesvol kan installeren? Ik heb verschillende guides geprobeerd. Zelfs de ontwikkelaar heeft me tips gegeven, maar geen resultaat, ofwel, bijna niet.. sommige in screens borden zagen er wel beter uit.. en ik zag auto's die ik nog nooit eerder heb gezien. Maar verder dan dat kom ik niet. Ik heb de steam versie van de game en als ik iedere stap exact volg crasht de game óf zie ik haast geen verandering in game...

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

• steenbok
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 06-12 20:07
Ik heb de L.A.Roads mod patch 2.5 gedownload voor gta 5. De files van gta 5 aanpassen via openIV is wel veel werk.

[Voor 46% gewijzigd door steenbok op 29-07-2016 21:30]

Vandaag voor de vierde keer aan SP beginnen. Dit keer heel rustig, geen jacht op gouden medailes. Wel op alle sidemissies (de vorige keer kreeg ik er een aantal niet meer omdat ik te veel geld had of zo) en proberen om vooral zo weinig mogelijk dood te gaan. Geen tijdslimieten, maar rustig en beheerst de tegenstanders doodschieten.

Blijft nog altijd het enige spel dat ik speel, maar heb nu al een aantal maanden totaal geen SP m,eer gedaan, alleen GTA O.

• Tennisbal
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
Na een klein jaar weer willen spelen, maar ik krijg het spel niet werkend. Stutters met 0 fps tot 2 fps. snap er niks van. Alle graphische settings omlaag maar het werkt niet...

Is dit een AMD bug? (heb een r290). Nieuwste drivers. Full reinstall, niks helpt

[Voor 5% gewijzigd door Tennisbal op 15-08-2016 21:30]

• NeP2013
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 20:03
Even een vraagje, ik wil GTA 5 voor de PS4 halen, maar is het de moeite waard als ik de X360 versie al gespeeld heb?

zijn er genoeg veranderingen?

• Superkiwi
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 00:04

Superkiwi

Hoi doei

First person view en véél betere graphics.
De rest is hetzelfde, buiten de toevoegingen via updates natuurlijk (heists, stunt races etc).

PSN ID = zuperkiwi // Fanatec Formula V2 // Fanatec Clubsport V3 // Sim-Lab GT1-Evo // GT Omega RS9

• NeP2013
dvdkiwi schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 10:03:
First person view en véél betere graphics.
De rest is hetzelfde, buiten de toevoegingen via updates natuurlijk (heists, stunt races etc).
genoeg om m nog een keer te spelen, vind je?

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Als jij het leuk genoeg vond: ja.
Ikzelf zou er redelijk snel op uitgekeken zijn omdat het toch weer hetzelfde verhaal is.
Dat vind ik overigens met alle remasters zo ;)

PSN ID = zuperkiwi // Fanatec Formula V2 // Fanatec Clubsport V3 // Sim-Lab GT1-Evo // GT Omega RS9

• NeP2013
dvdkiwi schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 10:15:
Als jij het leuk genoeg vond: ja.
Ikzelf zou er redelijk snel op uitgekeken zijn omdat het toch weer hetzelfde verhaal is.
Dat vind ik overigens met alle remasters zo ;)
mij lijkt de FPS optie opzich wel een welkome aanvulling, speelt dat goed, maakt dat de game anders?

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

De game blijft hetzelfde, je speelt alleen 1st person ipv 3rd person (wat logisch is natuurlijk).
Wel leuk bij shootouts en bij het rijden/vliegen.

• NeP2013
dvdkiwi schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 10:18:
De game blijft hetzelfde, je speelt alleen 1st person ipv 3rd person (wat logisch is natuurlijk).
Wel leuk bij shootouts en bij het rijden/vliegen.
thx. misschien leuk na een jaar of 2 weer eens een opgepoetste game. ik ga er eens over nadenken.

heb ook nog niet online gedaan dus kan misschien best leuk zijn nog :)

• DerOllie
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 07-12 15:41

DerOllie

PSN / GT Sport = DerOllie

NeP2013 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 09:59:
Even een vraagje, ik wil GTA 5 voor de PS4 halen, maar is het de moeite waard als ik de X360 versie al gespeeld heb?

zijn er genoeg veranderingen?
Ik heb hem uitgespeeld op de PS3, maar toen ik een PS4 kocht, zat GTA 5 er weer bij, en ik was weer onder de indruk. Ik vond hem zeker de moeite waard om nog weer eens uit te spelen. En zelfs nu, na 98.5% completed, speel ik nog graag...

www.youtube.com/DerOllie

• NeP2013
DerOllie schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 10:42:
[...]

Ik heb hem uitgespeeld op de PS3, maar toen ik een PS4 kocht, zat GTA 5 er weer bij, en ik was weer onder de indruk. Ik vond hem zeker de moeite waard om nog weer eens uit te spelen. En zelfs nu, na 98.5% completed, speel ik nog graag...
thanks! dat wilde ik weten :)!
Ik ga GTA V SP binnenkort voor de derde of vierde keer spelen. Wat ik zelf doe is deze keer heel slow. Dus veel meer de side dingetjes door het verhaal heen weven. Niet van missie naar missie, maar daar meer tijd tussen nemen. Eerst beter leren schieten, wat fietsendieven pakken, mount Chiliad weer verkennen, dan weer een missie etc etc
Ook geen goud jacht, maar juist proberen zo weinig mogelijk dood te gaan.

Ik ben begonnen op de 360, daarna op de PC, en nu op 4k op de PC. Ik vond elke keer de graphische vooruitgang meer dan genoeg om het weer op te pakken. Vergeet niet dat je de heists ook op verschillende manieren kunt aanpakken, dat maakt het ook weer net wat anders.

FP vond ik zelf niet echt fijn, maar dat vind ik eigenlijk bij geen enkel spel, dan wil ik gewoon een VR bril op.

• NeP2013
ik heb m maar gehaald! Ziet er idd stukken beter uit dan op de X360 destijds :) !

• NeP2013
Ben eigenlijk wel onder de indruk. Het speelt echt veeeel soepeler, rijden bv gaat echt veel beter dan op de X360 omdat de FPS veel hoger ligt. Eerst kon ik amper redelijk motor rijden zonder capriolen uit te halen, nu gaat dat super Top port!

• ikt
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 07-12 11:30
Speelt iemand hier uberhaupt nog SP + Mods?
Ik speel wel sp, maar vooralsnog zonder mods. Wil zeker zijn dat ik geen online ban krijg. Dus met twee installaties gaan werken, dat is het nog niet van gekomen. Maar redux wil ik uiteindelijk wel gaan bekijken.

• ikt
Over Redux is dus juist (voor GTA community termen) veel commotie. De auteur die beweert alles zelf te hebben gedaan, blijkt een hoop van andere modders te hebben gejat.

Naja, ik ga weer eens rustig aan het modden, al dat geüpdate van Rockstar aan update.rpf word je ook triest van. Ben ik blij dat ik vooral in het Scripting hoekje zit :+

• Tom
  • Registratie: juni 1999
  • Niet online
ikt schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 16:15:
Speelt iemand hier uberhaupt nog SP + Mods?
Ik heb twee keer de single player uitgespeeld (PS3 en nogmaals op de PS4), dan heb je het wel gezien. Maar hoop nog altijd op single player DLC.

• ikt
Tom schreef op woensdag 21 september 2016 @ 12:34:
[...]

Ik heb twee keer de single player uitgespeeld (PS3 en nogmaals op de PS4), dan heb je het wel gezien. Maar hoop nog altijd op single player DLC.
Denk niet dat die er komt :/ Ik speel enkel nog SP als een algemene driving arcade/sim :p Geen idee of MP het waard is. Kleine hoop op een SP DLC die alle online content in offline zet. Kleine kans tho.

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Tom schreef op woensdag 21 september 2016 @ 12:34:
[...]

Ik ben met de 3e keer bezig :P

• taker1987
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 05-12 21:15
iemand die me kan helpen met de pc versie ?? ik krijg het spel maar niet gedownload via social club . elke keer dan begint hij met downloaden en na een paar minuten stopt de download en wil nooit meer verder gaan , dan start ik social club opnieuw op en krijg dan de volgende melding .

unable to acces rocstar servers . activation of gta v requires an internet connection . please check your connection and click on rertry or click cancel to quit .

sorry hoor maar hoe kan ik geen internet connectie hebben ? ik stuur nu ook dit bericht via de zelfde pc met internet :D

heb de downloader weer werkend maar de vraag is voor hoe lang .

[Voor 5% gewijzigd door taker1987 op 21-09-2016 18:33]

psn: taker-mart

• Elijan9
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 06-12 19:43
taker1987 schreef op woensdag 21 september 2016 @ 18:25:
iemand die me kan helpen met de pc versie ?? ik krijg het spel maar niet gedownload via social club . elke keer dan begint hij met downloaden en na een paar minuten stopt de download en wil nooit meer verder gaan , dan start ik social club opnieuw op en krijg dan de volgende melding .

unable to acces rocstar servers . activation of gta v requires an internet connection . please check your connection and click on rertry or click cancel to quit .

sorry hoor maar hoe kan ik geen internet connectie hebben ? ik stuur nu ook dit bericht via de zelfde pc met internet :D

heb de downloader weer werkend maar de vraag is voor hoe lang .
Blijven proberen :) Die servers hebben wel meer problemen, daar kom je nog wel achter :D

Heb een tijdje terug GTA 5 op een andere PC gezet, dat koste drie avonden aan elke keer opnieuw starten van de download... :/

War is when the young and stupid are tricked by the old and bitter into killing each other. - Niko Bellic

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Apart, bij mij lukte het in 1x met die downloader van R*, geen enkel issue.

• ghighoegha
  • Registratie: juli 2016
  • Laatst online: 12-08 13:43
Ben deze game nu voor het eerst op de pc aan het spelen. Altijd wel een groot gta fan geweest. Heb ze allemaal gespeeld behalve deeltje vier. Vind de game echt ontzettend tof. Heerlijke gameplay, prachtige graphics en erg veel oog voor detail.

Enige mindere vind ik toch wel het verhaal. Er zitten gewoon zo veel onsympathieke personages in. Dat hele verhaal van Franklin die aan de hood wilt ontsnappen en Lamar die dat allemaal niet begrijpt echt ontzettend cliché.

Dan heb je Micheal en zijn gezin, dat is helemaal om te huilen. Stuk voor stuk personages die alleen maar irritatie opwekken en waarvan je niet echt van begrijpt wat voor functie ze in het verhaal hebben.

Hele hoofd verhaallijn over merryweather, fib enz. Gaat ook helemaal nergens over als je er gewoon ff rustig bij stil staat. Ik kan zo nog wel een hele rits voorbeelden gaan opnoemen maar dat gaat ook vervelend worden.

Ik begrijp wel dat rockstar hier waarschijnlijk bewust voor heeft gekozen maar van mij had het allemaal wel subtieler gemogen. Want voor de rest vind ik de game echt heel vet en blinkt eigenlijk in alles uit. Het had in potentie nog zo veel vetter kunnen zijn met gewoon een goed en degelijk geschreven scenario.

Als je kijkt naar een the last of us, een uncharted of een 'the walking dead' die doen het dan toch een stukje beter verhaaltechnisch gezien.

Vind Trevor trouwens wel aardig gedaan. Vooral omdat hij zichzelf niet serieus neemt (en de makers ook niet)

• ikt
Cliché. Is dat niet een beschrijving van Hollywood en LA? ;)

Ik heb er geen problemen mee gehad, super vermaakt. Enkel jammer dat de SP niet de MP uitbreidingen heeft gekregen.

• Prosac
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 21:32
Eindelijk maar eens de game gekocht voor de PC. Wou er vanwege een grondige verbouwing nooit aan beginnnen. Maar wat een heerlijk spel, heeft me vanaf de proloog gegrepen. Bij GTA IV gaf ik er vrij snel de brui aan, maar dit deel is echt geweldig. Net begonnen met Trevor, wat een zieke gast. :D

En al een paar keer echt een wow-momentje gehad, bij zonsondergangen en vergezichten. _O_

• ghighoegha
  • Registratie: juli 2016
  • Laatst online: 12-08 13:43
ikt schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 11:51:
Cliché. Is dat niet een beschrijving van Hollywood en LA? ;)

Ik heb er geen problemen mee gehad, super vermaakt. Enkel jammer dat de SP niet de MP uitbreidingen heeft gekregen.
Begrijp me niet verkeerd hoor. Vind het ook een heel tof spel.

Afgelopen weekend uitgespeeld en me er uitstekend mee vermaakt. Maar mijn mening over het verhaal, daar sta ik nog steeds achter. Een verhaal over LA en hollywood hoeft helemaal niet cliché te zijn.

Zag in de aftiteling ook dat het verhaal was geschreven door Dan Houser, de grote baas bij rockstar. Dat verklaart het misschien. Vond het verhaal van bijvoorbeeld vice city velen malen beter in elkaar zitten

• ikt
ghighoegha schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 13:51:
[...]

Begrijp me niet verkeerd hoor. Vind het ook een heel tof spel.

Afgelopen weekend uitgespeeld en me er uitstekend mee vermaakt. Maar mijn mening over het verhaal, daar sta ik nog steeds achter. Een verhaal over LA en hollywood hoeft helemaal niet cliché te zijn.

Zag in de aftiteling ook dat het verhaal was geschreven door Dan Houser, de grote baas bij rockstar. Dat verklaart het misschien. Vond het verhaal van bijvoorbeeld vice city velen malen beter in elkaar zitten
Dan Houser heeft zowat alle GTA's geschreven :) Misschien bedoel je die andere? James Worral heeft aan 3, VC en SA gewerkt. IV en V hebben Rupert Humphries.

(WikiGTA bron voor credits)

• Gummiebeer
  • Laatst online: 21:34
Vanochtend heb ik een GTA key aangeschaft via Kinguin en probeer nu alweer een uurtje of 2 het spel binnen te halen via SC. Download erg traag en stopt ook erg vaak. Heb al wat op google gezocht en kwam op Ultrasurf uit, maar ook dit werkt niet echt lekker.
Is er nog iets wat ik kan proberen om het toch vandaag te kunnen spelen ipv uren cq dagen te wachten?

Edit: Laat maar, geduld hebben dus ;(
Elijan9 schreef op donderdag 22 september 2016 @ 11:08:
[...]

Blijven proberen :) Die servers hebben wel meer problemen, daar kom je nog wel achter :D

Heb een tijdje terug GTA 5 op een andere PC gezet, dat koste drie avonden aan elke keer opnieuw starten van de download... :/

[Voor 35% gewijzigd door Gummiebeer op 15-10-2016 12:48]

Op hoeveel MB per seconde zit je dan? Ik heb hem gisteren ook weer binnen gehaald en dat was met ruim 10 MB per seconde, met 60 GB levert dat natuurlijk nog wel bijna anderhalf uur downloaden op :)
Maar geen problemen met de snelheid of met pauzes gehad.

• Gummiebeer
Trevor schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 12:52:
Op hoeveel MB per seconde zit je dan? Ik heb hem gisteren ook weer binnen gehaald en dat was met ruim 10 MB per seconde, met 60 GB levert dat natuurlijk nog wel bijna anderhalf uur downloaden op :)
Maar geen problemen met de snelheid of met pauzes gehad.
Het varieert tussen de 100kb/s tot 12mb/s. Echt geen regelmatige snelheid helaas en vaak lost connection. Het gaat nu om de laatste 10GB :O

Nou, na 4 uur downloaen kon ik het spelen. Tot de intro want daarna klapt die eruit, iets met een dll error en geeft aan om opnieuw te installeren. |:(

[Voor 13% gewijzigd door Gummiebeer op 15-10-2016 14:32]

• mike30
Ik wil het spel eigenlijk ook opnieuw installeren omdat ik hem op een normale HDD heb gedownload omdat ik toen andere spellen speelde die op 1 van m'n 2 SSD's.
Alleen de lange download met idd instorten van de download houdt me tegen
Ik zou het gewoon proberen. Zoals gezegd viel het bij mij erg mee. Wat je kunt proberen is asl je een trage of onregelmatige download hebt om op pauze te drukken en dan na een paar seconden weer op hervatten. Ik meen me te herinneren dat in de maanden nadat het spel voor de pc uitkwam dat nog wel eens hielp.

• Gummiebeer
Opnieuw geïnstalleerd en nu doet die wat die moet doen. :)

• Anauv
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 07-12 16:15
mike30 schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 16:17:
Ik wil het spel eigenlijk ook opnieuw installeren omdat ik hem op een normale HDD heb gedownload omdat ik toen andere spellen speelde die op 1 van m'n 2 SSD's.
Alleen de lange download met idd instorten van de download houdt me tegen
Gewoon kopieren en plakken op de andere hdd. Zo heb ik elke keer na nieuwe windows install zonder nieuwe download kunnen spelen
het is overal offtopic, maar dit denk ik net de minst off topic plek of them all

i'm so fucking hyper nu :D (hopelijk ook voor de pc.)

• bram1984
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Minder off-topic dan het RDR topic inderdaad. :+

[Multi] Red Dead Redemption - Deel 2

• Gummiebeer
Te vroeg gejuicht. Er is een .rpf bestand corrupt en daardoor crasht de game random tijdens missies. Vanavond maar eens voor zitten.
Pagina: 1 ... 69 70 71 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee