Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe krijg je die fighter jet te pakken in de pc versie?
Op de x360 was het altijd:
- niet de entree bij de brug pakken.
- met een motor naar binnen rijden langs de poort
- gelijk rechts af de geul in
- voor bij de fueltanks het terrein op, de baan oversteken.
- richting de jet rijden
- instappen
- wegvliegen, laag blijven en dan klaar.

Ik kom tot door de poort, maar dan wordt ik gelijk al gedetecteerd...
Iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raketje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07-09 20:24
Ik heb die fighter jet op de pc al heel even gehad, helaas werd ik alsnog na een minuut of 2 uit de lucht geschoten. Mijn tactiek was erg simpel, vliegtuig pakken op airport dan landen naast de jet en dan wegvliegen >:) . Ik heb ook pogingen gedaan om niet gedetecteerd de basis op te komen, maar die guard bij de ingang let helaas echt heel erg goed op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-09 19:15

Racing_Reporter

Contentmaker

Het ziet ernaar uit dat stock trading weer werkt naar behoren :)

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Hallo, sinds donderdag ben ik aan de slag met de game en kan het gewoon niet neerleggen. Maar ik heb wel een aantal vragen, waarvan imho de belangrijkste gister vlak voor het einde van m'n sessie zich voordeed.

Ik ben op dit moment in het spel dat je net tussen alle drie de characters kan switchen.

Even over properties, is het 't waard om ze te kopen? I mean de return lijkt zo laag dat me af vraag of het wel de moeite is. Ik heb nu dat airfield(waar je geleerd word dat je kan kopen) en Los Santos Customs met Franklin. Ik ben naar andere gebouwen geweest, maar het lijkt me het niet waard of zo.

De perk die ik door het kopen van los santos customs heb gekregen, kan ik die delen met trevor en michael? Of moeten die altijd betalen?

Is er een manier om (net als met shooting range voor shooting) je andere stats snel te uppen? Ik heb met Trevor echt verschrikkelijk veel gereden en al die offroad wedstrijden gewonnen, maar ben alsnog van 20-40 gegaan of zo, Terwijl je in paar minuten je shooting maxed hebt door ff naar de shooting range te gaan.

Also, wat is een beetje goede auto, snel, goede weg ligging, goede bochten? Plus, kan je van die volkswagen busjes iets maken waardoor ze wel goed rijden en snel zijn? Want zoals ze zijn als je ze van de weg plukt.. Me fav auto evah is dat, dus zou mooi zijn :)

[ Voor 11% gewijzigd door ye-roon op 04-05-2015 08:32 ]

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
Is het mogelijk een snelheidsmeter te tonen? Ben wel benieuwd hoe hard ik rijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• owner01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16:14
Tennisbal schreef op maandag 04 mei 2015 @ 08:56:
Je kunt in de auto gaan maar je hebt er ook mods voor.
Ik heb deze zelf niet gebruikt dus weet de werking er niet van maar neem aan dat deze het zou moeten doen:
http://www.gtainside.com/en/download.php?do=detail&cat=603&start=0&id=72397&orderBy=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 03 mei 2015 @ 19:41:
Hoe krijg je die fighter jet te pakken in de pc versie?
Op de x360 was het altijd:
- niet de entree bij de brug pakken.
- met een motor naar binnen rijden langs de poort
- gelijk rechts af de geul in
- voor bij de fueltanks het terrein op, de baan oversteken.
- richting de jet rijden
- instappen
- wegvliegen, laag blijven en dan klaar.

Ik kom tot door de poort, maar dan wordt ik gelijk al gedetecteerd...
Iemand een tip?
Net na de brug vanaf de zuidkant rechts af een dirtweg volgen. Je gaat aan de rechter kant van de basis naar het noorden zeg maar. weg blijven volgen tot deze ophoud, iets verderop zit een makkelijke jump over het hek vanaf de berg. Dan door het kleine hekje heen rijden (kan met auto of motor, maar met motor wel risico dat je valt) en dan zo de landingsbaan op rijden en een jet pakken.

Dit is de standaardmanier die ik samen met een vriend gekruik online voor de missie op die basis waar je
een titan moet neerhalen. Een van ons doet dan dit en de ander staat al klaar om de ontsnappende target af te maken op de snelweg. Easy money trouwens in online, geen politie, zelfs niet beschoten, en je bent binnen 3 minuten 20K rijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:29
ye-roon schreef op maandag 04 mei 2015 @ 08:20:

Also, wat is een beetje goede auto, snel, goede weg ligging, goede bochten? Plus, kan je van die volkswagen busjes iets maken waardoor ze wel goed rijden en snel zijn? Want zoals ze zijn als je ze van de weg plukt.. Me fav auto evah is dat, dus zou mooi zijn :)
Ik vind de banshee in elke GTA wel een topper. Ook nu weer. Naar mijn gevoel nu in GTA V niet de beste qua snelheid en wegligging maar komt wel in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:53

AzzKickah

06-CENSORED

Nevermind, verkeerde topic :Z

[ Voor 94% gewijzigd door AzzKickah op 04-05-2015 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zombymario
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-02-2024
Tennisbal schreef op maandag 04 mei 2015 @ 08:56:
Ikzelf gebruik deze mod waarin je dus aan de rechterkant gewoon ziet in tekst hoeveel kph's je rijdt. Je kan zelf nog de grote en kleur aanpassen.

Met die mod kan je ook bijvoorbeeld alleen je gevarenlichten aanzetten of (zoals in gta iv) je auto uitstappen en hem stationair laten draaien. :+

This is my signature. There are many like it, but this one is mine. My signature is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Zombymario schreef op maandag 04 mei 2015 @ 14:38:
[...]

Ikzelf gebruik deze mod waarin je dus aan de rechterkant gewoon ziet in tekst hoeveel kph's je rijdt. Je kan zelf nog de grote en kleur aanpassen.

Met die mod kan je ook bijvoorbeeld alleen je gevarenlichten aanzetten of (zoals in gta iv) je auto uitstappen en hem stationair laten draaien. :+
das wel tof. kan ik zonder problemen daarmee online spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zombymario
Tennisbal schreef op maandag 04 mei 2015 @ 17:48:
[...]

das wel tof. kan ik zonder problemen daarmee online spelen?
Met al die berichten over het bannen de laatste tijd zou ik voor de zekerheid die scripthook en .asi gewoon even uit de gta v map halen.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine. My signature is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raketje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07-09 20:24
Helaas dropte de game net en nu is de social club helemaal down, naja volgens downdetector ben ik niet de enige aangezien er nog dik 200 meldingen zijn. Het lijkt wel of de game na iedere patch langer laadt dan wel bugged, ik had na release geen enkel probleem en vandaag alleen al 3 keer connection lost en vanmiddag zelfs een keer gta5 is not responding :s
Ik vind de game natuurlijk nog steeds leuk, maar begin onderhand toch een klein beetje hetzelfde gevoel als bij buggy Age of Conan te krijgen.. Naja game is net uit hopenlijk word het beter..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis112
  • Laatst online: 11-09 00:25
Ik heb last van flinke haperingen in het spel en ik krijg het niet gefixed, weet iemand misschien waar dit aan kan liggen. Ik heb een vrij zware game pc dus daar zou het eigenlijk niet aan mogen liggen. Heb ook al de Beta drivers van ATI versie 15.4 maar dit heeft het probleem niet opgelost. Hieronder mijn setup:

Asus Z87 Pro
Intel core i5-4670
8Gb DDR3 geheugen
256Gb Samsung SSD (hier staat het spel niet op geinstalleerd)
2 x Sapphire R9 290x in crossfire
Windows 7 clean install

Het spel draai ik op 1920x1080 eerst met alles op very high maar heb dat al terug geschroeft naar high, ook fsaa en Anisotropic helemaal uit, maar dit zal toch eigenlijk niet hoeven met de setup die ik heb toch?

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09 19:19
dennis112 schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 13:04:
Ik heb last van flinke haperingen in het spel en ik krijg het niet gefixed, weet iemand misschien waar dit aan kan liggen. Ik heb een vrij zware game pc dus daar zou het eigenlijk niet aan mogen liggen. Heb ook al de Beta drivers van ATI versie 15.4 maar dit heeft het probleem niet opgelost. Hieronder mijn setup:

Asus Z87 Pro
Intel core i5-4670
8Gb DDR3 geheugen
Windows 7 clean install

Het spel draai ik op 1920x1080 eerst met alles op very high maar heb dat al terug geschroeft naar high, ook fsaa en Anisotropic helemaal uit, maar dit zal toch eigenlijk niet hoeven met de setup die ik heb toch?
Je hebt een 256gb ssd en die noem je ook maar daar heb je t spel niet op geinstalled? Waarom niet en waarom noem je de ssd dan? Ik kan me best voorstellen dat als je snel door t spel heen gaat dat er textures ed geladen moeten worden. Dat gaat vanaf een ssd een stuk sneller dan vanaf een hdd.

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis112
Niet genoeg ruimte op de SSD. Ik heb ook fraps gedownload en zie dat die af en toe gewoon naar 10 frames zakt. Het is ook alleen als ik aan het rijden ben in een auto en in drukke gebieden kom.

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Ik heb GTA IV nooit gespeeld omdat mijn videokaart te slecht was. Met een R290 kan ik het spel toch wel max't spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-09 19:15

Racing_Reporter

Contentmaker

dennis112 schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 13:32:
Niet genoeg ruimte op de SSD. Ik heb ook fraps gedownload en zie dat die af en toe gewoon naar 10 frames zakt. Het is ook alleen als ik aan het rijden ben in een auto en in drukke gebieden kom.
Niet gek he, ook op m'n SSD icm een i5-2500K heb ik een paar momenten gehad dat ik met de snelste auto's een dorpje bij de bergen inscheurde en er nog flink gebufferd werd waardoor ik deels in niemandsland reed. Kan je sterk aanraden toch maar ruimte op je SSD vrij te maken, je gaat het merken ;) *vanaf een 120GB ssd*
Tennisbal schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 14:33:
Ik heb GTA IV nooit gespeeld omdat mijn videokaart te slecht was. Met een R290 kan ik het spel toch wel max't spelen?
Easy. HD7950 gaat ook al erg goed.

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Racing_Reporter schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 14:42:
[...]

Niet gek he, ook op m'n SSD icm een i5-2500K heb ik een paar momenten gehad dat ik met de snelste auto's een dorpje bij de bergen inscheurde en er nog flink gebufferd werd waardoor ik deels in niemandsland reed. Kan je sterk aanraden toch maar ruimte op je SSD vrij te maken, je gaat het merken ;) *vanaf een 120GB ssd*

[...]

Easy. HD7950 gaat ook al erg goed.
ok mooi. Wel tof om voor 6 euro ook gta 4 te spelen. 5 ben ik aardig op weg naar het eind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hafermaut
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06:24
Tennisbal schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 14:33:
Als je de game hebt zou ik in ieder geval deze guide er even bij pakken om de settings zo efficient mogelijk in te stellen.

Maar met mijn systeem (klik - gamecomputer) speel ik toch echt op max helaas. Op een schaal van normaal tot ultra zitten de meeste settings op high of very high; MSAA staat uit.
Ik heb echter wel het spel op een HDD moeten installeren, dus dat zou kunnen verklaren waarom bij volle snelheid in een voertuig de framerate wat dropped, maar het is simpelweg ook een veeleisend spel.

Edit: laat maar :O Ik dacht dat je GTA IV gewoon als voorbeeld aanhaalde, maar je vroeg of je dat spel op max't kan spelen. :+

[ Voor 6% gewijzigd door Hafermaut op 05-05-2015 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Hafermaut schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 14:43:
[...]

Als je de game hebt zou ik in ieder geval deze guide er even bij pakken om de settings zo efficient mogelijk in te stellen.

Maar met mijn systeem (klik - gamecomputer) speel ik toch echt op max helaas. Op een schaal van normaal tot ultra zitten de meeste settings op high of very high; MSAA staat uit.
Ik heb echter wel het spel op een HDD moeten installeren, dus dat zou kunnen verklaren waarom bij volle snelheid in een voertuig de framerate wat dropped, maar het is simpelweg ook een veeleisend spel.

Edit: laat maar :O Ik dacht dat je GTA IV gewoon als voorbeeld aanhaalde, maar je vroeg of je dat spel op max't kan spelen. :+
ik had het over 4 :) 5 speelt perfect op mijn setup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Asus Z87 Pro
Intel core i5-4670
8Gb DDR3 geheugen
Windows 7 clean install

Lijkt me een driver issue. Ik kan het spel op mijn oude XPS 17 (Core i5 2410m/8GB/Geforce 550m) op 1366x768 met FSAA aan vloeiend spelen (videogeheugen zit hierna vol), en op m'n Asus N751JK-T7255H (Core i7 4710HQ/12GB/Geforce GTX 850m) op 1920x1080 met settings hoog (niet max). Met 2x een R9 290x moet het meer dan lukken, "zelfs" met een i5.

Ik speel beiden echter op W8.1 met de laatste Geforce drivers die specifiek nog GTA5 vermeldden bij de vernieuwingen.

Toch drivers even nagaan.

[ Voor 4% gewijzigd door Exorcist op 05-05-2015 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• owner01

Asus Z87 Pro
Intel core i5-4670
8Gb DDR3 geheugen
Windows 7 clean install

IK draai nu 1x 290 met 2500K en ook 8GB geheugen alles op High werkt perfect het is wel zo dat mijn ram soms heel erg vol loopt maar verder nooit lagg ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

owner01 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 08:52:
[...]

IK draai nu 1x 290 met 2500K en ook 8GB geheugen alles op High werkt perfect het is wel zo dat mijn ram soms heel erg vol loopt maar verder nooit lagg ofzo
Hier ook een 2500K met 8GB, wel op een van mijn SSD's geinstalleerd.

Bij mij begint de game wel te haperen wanneer ik mijn eigen muziek als radio kanaal instel in het spel. Switch ik naar een van de standaard radio kanalen dan is de lagg weer weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• owner01
Verwijderd schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 09:17:
[...]

Bij mij begint de game wel te haperen wanneer ik mijn eigen muziek als radio kanaal instel in het spel. Switch ik naar een van de standaard radio kanalen dan is de lagg weer weg...
Ohh ik gebruik zelf niet eigen muziek dus daar geen ervaring mee heb mijn 2500k wel op 4.3Ghz lopen maar heb al meer problemen gehoort over het eigen muziekstation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

owner01 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 09:21:
[...]

Ohh ik gebruik zelf niet eigen muziek dus daar geen ervaring mee heb mijn 2500k wel op 4.3Ghz lopen maar heb al meer problemen gehoort over het eigen muziekstation
Buggy als de pleures, zelfs als je alle settings laag zet (heel laag) dan nog gaat je game zitten stotteren alsof hij constant moet bufferen. Maakt niet uit wat voor muziek files je gebruikt ook.

Ik heb het maar uit gezet, draai wel even zonder muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis112
Exorcist schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 22:19:
[...]

Lijkt me een driver issue. Ik kan het spel op mijn oude XPS 17 (Core i5 2410m/8GB/Geforce 550m) op 1366x768 met FSAA aan vloeiend spelen (videogeheugen zit hierna vol), en op m'n Asus N751JK-T7255H (Core i7 4710HQ/12GB/Geforce GTX 850m) op 1920x1080 met settings hoog (niet max). Met 2x een R9 290x moet het meer dan lukken, "zelfs" met een i5.

Ik speel beiden echter op W8.1 met de laatste Geforce drivers die specifiek nog GTA5 vermeldden bij de vernieuwingen.

Toch drivers even nagaan.
De beta drivers op de AMD site (15.4) staat juist het volgende:

AMD Radeon™ Grand Theft Auto V Optimized Beta Driver

Met de standaard drivers (14.12) is die helemaal niet te spelen. Zou de game misschien gewoon niet goed om kunnen gaan met crossfire? Vanavond een crossfire uitschakelen en kijken wat die dan doet. Misschien bios upgraden, zal dit uberhaupt nut kunnen hebben?

Edit: Het was dus crossfire wat roet in het eten gooide, met crossfire rond de 60fps (vsync uit) met flinke framedrops. Crossfire uitgeschakeld en nu stabiel op 90fps met alles op very high/ultra, ook bij snel rijden door een drukke stad _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door dennis112 op 06-05-2015 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

dennis112 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 10:17:
[...]

De beta drivers op de AMD site (15.4) staat juist het volgende:

AMD Radeon™ Grand Theft Auto V Optimized Beta Driver

Met de standaard drivers (14.12) is die helemaal niet te spelen. Zou de game misschien gewoon niet goed om kunnen gaan met crossfire? Vanavond een crossfire uitschakelen en kijken wat die dan doet. Misschien bios upgraden, zal dit uberhaupt nut kunnen hebben?

Edit: Het was dus crossfire wat roet in het eten gooide, met crossfire rond de 60fps (vsync uit) met flinke framedrops. Crossfire uitgeschakeld en nu stabiel op 90fps met alles op very high/ultra, ook bij snel rijden door een drukke stad _/-\o_
Toch zonde dat je twee van die mooie videokaarten hebt en juist met een spel als GTA5 er geen goed gebruik van kunt maken (samen dus). Maar, als het op 90FPS draait op max. dan is het goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis112
Exorcist schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 22:10:
[...]

Toch zonde dat je twee van die mooie videokaarten hebt en juist met een spel als GTA5 er geen goed gebruik van kunt maken (samen dus). Maar, als het op 90FPS draait op max. dan is het goed ;)
Ja inderdaad wel zonde. Weet ook niet waar het aan ligt, aan het spel zelf of aan de crappy drivers van amd. Denk zelf aan het tweede, als je al een beta driver moet downloaden om het überhaupt fatsoenlijk te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cens
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-08 10:25
Verwijderd schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 09:17:
[...]

Ik heb dit probleem opgelost door snelkoppelingen naar de nummers die ik wil luisteren in de folder te zetten ipv kopietjes van de nummers. Nu loopt het soepel. YMMV ofcourse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Voor de tweakers die GTA5 spelen op PS4 en PC, zit er bij jullie ook (zoveel) verschil tussen de reactietijd van de controller?

Wat ik bedoel is dat met de xbox controller op de PC het allemaal net wat sneller lijkt te reageren dan op de PS4, vooral met autorijden goed te merken.

Heb wel eens wat gehoord van inputlag of zo maar wat is het precies, zou het veel fijner vinden als de PS4 ook zo snel zou reageren maar waarschijnlijk niet in te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

#pcmasterrace ;) jk obv.

[ Voor 20% gewijzigd door MrVegeta op 08-05-2015 17:25 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
nein nein nein, elk voordeel heeft zijn nadeel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:44
Iets met anderhalf jaar geleden de singleplayer al uitgespeeld O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klen_ghost
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-07 20:49
Argh pc vandaag kapot.. heeft iemand een savegame van na de missie "the paleto score" of dicht daar in de buurt ? Classpnp.sys error nadat ik het systeem had verhuisd van behuizing.
pm me als je me kan helpen. (Had zelf de missie met de trein ook gehad die ff daarna komt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
klen_ghost schreef op zondag 10 mei 2015 @ 17:43:
Argh pc vandaag kapot.. heeft iemand een savegame van na de missie "the paleto score" of dicht daar in de buurt ? Classpnp.sys error nadat ik het systeem had verhuisd van behuizing.
pm me als je me kan helpen. (Had zelf de missie met de trein ook gehad die ff daarna komt)
ik zit vlak voor de paleto score, met alle races en tandem jumps gedaan }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klen_ghost
Megupe schreef op zondag 10 mei 2015 @ 17:47:
[...]

ik zit vlak voor de paleto score, met alle races en tandem jumps gedaan }:O
Ook goed haha.. zou je me de savegame kunnen sharen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klen_ghost
voor degene die hetzelfde probleem hebben toevallig hierop terecht gekomen
http://gtasnp.com/browse/index/gtav_pc/3/save_progress/desc
staan netjes op percentage ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 15:49

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Vraag, ik heb de PS4 versie opgepakt na de PS3 versie zo goed als uitgespeeld te hebben.

Het valt me op dat ik in de garages van de characters geen van de extra te kiezen auto's beschikbaar zijn, behalve de Elegy en de auto's die je verdient met winnen van Stock cars races.

Nu zat ik daar al een tijdje over te denken, maar denk dat ik het weet: ik heb geen PS+ account, dus kan geen online spelen, en krijg daarmee blijkbaar ook niet die auto's die in online beschikbaar komen offline in de garages. Vreemde is dat alle extra wapens die zijn geleverd, ik wel in de offline modus beschikbaar heb gekregen.

Is er een manier om die auto's in de garages toch beschikbaar te krijgen zonder PS+? Ik moet wel zeggen dat in de PS4 versie veel van die auto's al rondrijden in de GTA wereld zelf...

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakulaku
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-09 01:17

Hakulaku

Meh

DerOllie schreef op maandag 11 mei 2015 @ 09:38:
Vraag, ik heb de PS4 versie opgepakt na de PS3 versie zo goed als uitgespeeld te hebben.

Het valt me op dat ik in de garages van de characters geen van de extra te kiezen auto's beschikbaar zijn, behalve de Elegy en de auto's die je verdient met winnen van Stock cars races.

Nu zat ik daar al een tijdje over te denken, maar denk dat ik het weet: ik heb geen PS+ account, dus kan geen online spelen, en krijg daarmee blijkbaar ook niet die auto's die in online beschikbaar komen offline in de garages. Vreemde is dat alle extra wapens die zijn geleverd, ik wel in de offline modus beschikbaar heb gekregen.

Is er een manier om die auto's in de garages toch beschikbaar te krijgen zonder PS+? Ik moet wel zeggen dat in de PS4 versie veel van die auto's al rondrijden in de GTA wereld zelf...
Ik ondervind dit probleem op de PC ook, waarbij ik geen toegang heb tot de C.E. auto's die ik wel op PS3 heb in dat menu. Heb daarvoor een ticket aangemaakt bij rockstar. Kijken wat daar uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DerOllie schreef op maandag 11 mei 2015 @ 09:38:

Zonder PS+ kan er geeen update worden uitgerold naar het spel toe om de DLC te installeren. En zo kan je dus ook geen extra wagens krijgen die in de online wereld wel beschikbaar zijn. De auto's die als extra DLC zijn geleverd tot 18 November heb je dus ( en rijden rond). De auto's van de Heist DLC zijn nooit naar SP gekomen en krijg je ook niet (totdat R* besluit ze ook naar de SP te brengen)

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• owner01
klen_ghost schreef op zondag 10 mei 2015 @ 20:06:
voor degene die hetzelfde probleem hebben toevallig hierop terecht gekomen
http://gtasnp.com/browse/index/gtav_pc/3/save_progress/desc
staan netjes op percentage ;).
Oehh das wel echt handig hoop alleen dat ik hem niet nodig ga hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Hoe kan ik mijn eigen car omwisselen voor een betere?

edit verkeerd topic :-)

[ Voor 20% gewijzigd door Tennisbal op 13-05-2015 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zombymario
Tennisbal schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 15:56:
Hoe kan ik mijn eigen car omwisselen voor een betere?
Je bedoelt die 'standaard auto' van die 3 personages (Bodhi, Buffalo S en Tailgater)? Die blijf je gewoon als standaard auto hebben, maar je kan ze wel pimpen bij LSC ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Blijkbaar bevat de angry planes en de noclip mod malware en een keylogger: het is verstandig om je wachtwoorden te veranderen voor te zekerheid, maar dan wel op een apparaat waarvan je zeker bent dat er daar niet op staat of waar je geen GTA V met of zonder mods op hebt gespeeld.

http://www.reddit.com/r/G...rms_noclip_mod_and_angry/

Go to HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon and look at the Shell string en kijk of daar fade.exe in staat.

Het aparte is dat ik de angry planes 1.2 mod ook heb gebruikt, maar ik vind helemaal niets van fade.exe of init.exe

Alle GTA V mods heb ik wel al verwijderd.

Algemene malware removal guide:
http://www.reddit.com/r/t...al_malware_removal_guide/

Ik heb dit al in diverse andere GTA topics geplaatst, maar hoe meer hoe beter

[ Voor 6% gewijzigd door falcon123 op 14-05-2015 17:27 . Reden: Fixed links ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royenroy
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 01-09 20:24
Je links zijn kapot omdat er ... in staat om het af te korten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Royenroy schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 17:20:
[...]

Je links zijn kapot omdat er ... in staat om het af te korten. :)
Thanks, zouden nu weer moeten werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:12

ikt

Als aanvulling, spit http://www.gtaforums.com/...ta-v-mod/#entry1067463416 eens door. Het bevat erg veel informatie over wat de malware doet en dergelijke.

Je Steam-account wordt gebruikt om dingen te verkopen.
Een keylogger is actief.
Je opgeslagen wachtwoorden worden uitgelezen.
Je computer wordt een (kleine) botnet-client.

Pas dus op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 15:48
Even een kopie vanuit het het Slowchat topic:

Ik kan in de graphic settings niks hoger instellen dan very high, ultra staat er helemaal niet bij. Iemand een idee hoe dit kan??

Specs:
CPU: i7 4770K
Mobo: MSI Z87 G45 Gaming
8GB RAM
GPU: XFX HD7970 Black Edition met 3 gig geheugen
Driver: AMD Catalyst 15.4 beta
Resolutie: 1920x1080 windowed borderless

Ik neem aan dat mijn systeem niet te traag is dus zie ik iets over het hoofd? "Ignore suggested limits" aanzetten helpt niet.

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ALs je een fysieke (DVD) versie hebt van het spel, kun je deze dan koppelen/toevoegen aan je Steam account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:51
Verwijderd schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 13:18:
ALs je een fysieke (DVD) versie hebt van het spel, kun je deze dan koppelen/toevoegen aan je Steam account?
Je kan in de library onderaan het lijstje games kiezen voor 'add game' of iets dergelijks. Daarmee link je naar de .exe van GTA V en dan kan je het spel vanuit Steam starten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09 19:19
PdeBie schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 13:37:
[...]

Je kan in de library onderaan het lijstje games kiezen voor 'add game' of iets dergelijks. Daarmee link je naar de .exe van GTA V en dan kan je het spel vanuit Steam starten
Misschien is dit geen vraag voor in deze thread maar kunnen Steam vrienden dan ook zien dat je GTA aant spelen bent? Also, in het verlengde daarvan, maar ik verwacht het niet, kunnen mensen dan jouw game joinen vanuit Steam?

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tikkietrugjaap schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 14:48:
[...]

Misschien is dit geen vraag voor in deze thread maar kunnen Steam vrienden dan ook zien dat je GTA aant spelen bent? Also, in het verlengde daarvan, maar ik verwacht het niet, kunnen mensen dan jouw game joinen vanuit Steam?
Daar ben ik dus ook benieuwd naar. Bij Steam is hij namelijk 60 euro, 15 euro duurder dan de fysieke versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Ze kunnen wel zien dat je aan het spelen bent, maar of het joinen werkt weet ik niet.

Sowieso moet je voor GTA V Online nog een Rockstar Social Club account aanmaken en daar je vrienden in opnemen geloof ik. Ik weet het ook niet zeker. Heb GTA V pas een week voor de PC en heb nog niemand om samen mee te spelen :'( :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-09 16:57
Mijn GPS werkt sinds vandaag niet meer, als ik via quick GPS of via de map een bepaald punt aanklik dan zie ik alleen de paarse dot maar de route er naar toe wordt niet weergegeven..

iemand bekend met dit probleem? Kan via google eigenlijk weinig hierover vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Reeferman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-09 11:54
Ambianz schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 22:37:
Mijn GPS werkt sinds vandaag niet meer....
En je zit in een wegvoertuig?? Te voet en in een lucht voertuig en boot geeft ie altijd alleen de paarse stip aan. Deed het bij mij nog prima nu net.

AMD Ryzen 5800X3D / ASUS R-S B550-F wifi II / 32GB 3600mhz / SSD's + HDD's / GTX 1080 Ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woolfy681
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09 23:07
PdeBie schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 22:19:
Ze kunnen wel zien dat je aan het spelen bent, maar of het joinen werkt weet ik niet.

Sowieso moet je voor GTA V Online nog een Rockstar Social Club account aanmaken en daar je vrienden in opnemen geloof ik. Ik weet het ook niet zeker. Heb GTA V pas een week voor de PC en heb nog niemand om samen mee te spelen :'( :+
Je mag mij wel toevoegen speel ook sinds deze week op de pc Morion82 is mijn nick.

Moet wel zeggen dat het schieten erg wennen is waar ik op de xbox one alles goed kan raken mis ik de auto aim een beetje bij de pc :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
  • Laatst online: 07-09 16:57
The Reeferman schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 04:23:
[...]

En je zit in een wegvoertuig?? Te voet en in een lucht voertuig en boot geeft ie altijd alleen de paarse stip aan. Deed het bij mij nog prima nu net.
Yup in een voertuig, snap er echt niks van. Het is eigenlijk sinds ik mijn 2e scherm heb afgekoppeld omdat ik dacht zo meer performance te hebben, maar ook met het scherm terug werkt de gps niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMSTRR
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 27-04-2024

CMSTRR

HP Elitebook 820 G3

Kan iemand met een R9 290 mij vertellen hoe jij jouw spel hebt ingesteld?

Ik heb last van tearing met vsync off
Ik heb last van stotteren met vsync aan

Capping fps via msi afterburner geeft tearing en wat zou moeten helpen, vsync via AMD catalyst werkt niet, want het spel herkent niet dat ik dat wil doen
Erg vervelend, omdat ik nu met vsync uit speel en het onrustig speelt

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
CMSTRR schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 16:01:
Kan iemand met een R9 290 mij vertellen hoe jij jouw spel hebt ingesteld?

Ik heb last van tearing met vsync off
Ik heb last van stotteren met vsync aan

Capping fps via msi afterburner geeft tearing en wat zou moeten helpen, vsync via AMD catalyst werkt niet, want het spel herkent niet dat ik dat wil doen
Erg vervelend, omdat ik nu met vsync uit speel en het onrustig speelt

Alvast bedankt
heb een r290

Vsync aan (wel eerst off als je voor het eerst het spel start en dan weer aan omdat hij anders op 30 fps blijft) vervolgens MSAA op 2 en FXAA uit. Verder alles ultra. Ik haal tussen de 30 en 60 frames. Vind ik perfect spelen.

Ik heb met Afterburner voltage op 50 staan rest normaal.

Ohja grass op normal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMSTRR

CMSTRR

HP Elitebook 820 G3

Tennisbal schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 16:08:
[...]

heb een r290

Vsync aan (wel eerst off als je voor het eerst het spel start en dan weer aan omdat hij anders op 30 fps blijft) vervolgens MSAA op 2 en FXAA uit. Verder alles ultra. Ik haal tussen de 30 en 60 frames. Vind ik perfect spelen.

Ik heb met Afterburner voltage op 50 staan rest normaal.

Ohja grass op normal
Ik kan alles op very high muv 2 dingen en heb minimaal 65 fps dus dat is niet het probleem. Ik bedoel de stotteringen .. Stuttering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
CMSTRR schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 17:32:
[...]

Ik kan alles op very high muv 2 dingen en heb minimaal 65 fps dus dat is niet het probleem. Ik bedoel de stotteringen .. Stuttering
65 fps vind ik zonde. Gooi gewoon alles hoger. Stutter zal wel geheugen of trage HDD zijn. Ik heb nergens last van iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMSTRR

CMSTRR

HP Elitebook 820 G3

Tennisbal schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 17:37:
[...]

65 fps vind ik zonde. Gooi gewoon alles hoger. Stutter zal wel geheugen of trage HDD zijn. Ik heb nergens last van iig
Nee dat is het niet. Misschien ben ik er gevoeliger voor dat kan, maar het is er wel. Als je vooruit rijdt en je kijkt opzij met de muis zie je om de seconde een schok. Valt het meest op zo.
Waarom heb je fxaa uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
CMSTRR schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 17:58:
[...]

Nee dat is het niet. Misschien ben ik er gevoeliger voor dat kan, maar het is er wel. Als je vooruit rijdt en je kijkt opzij met de muis zie je om de seconde een schok. Valt het meest op zo.
Waarom heb je fxaa uit?
omdat ik msaax2 heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Reeferman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-09 11:54
Ik heb gemerkt als mn GPU te weinig stroom krijgt gaat hij af en te een beetje haperig, CPU zou ook nog kunnen. Kan best zijn dat één van de 2 net wat meer stroom nodig heeft en dat dat pas in GTA naar voren komt, bij mij wel. Als ik mn GPU 1,084v geeft draait het wel maar niet zo vloeiend als dat hij 1,124v krijgt.

AMD Ryzen 5800X3D / ASUS R-S B550-F wifi II / 32GB 3600mhz / SSD's + HDD's / GTX 1080 Ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glaerox
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:37
Ik speel GTA V oldfashion op een PS3. Nu heeft er laatst een kameraad op gezeten die allerlei cheats heeft gebruikt. Dit vind ik niet leuk spelen ben daarom opnieuw begonnen door alle savegame's te verwijderen.

Het valt me echter op dat je vanaf het begin al erg veel wapens kan kiezen (incl. rocketlauncher e.d.). Je hebt er enkel geen ammo voor. Je loopt dus standaard rond met een mes, fles, uzi, shotgun, rocketlauncher etc, alleen de ammo niet. Klopt dit?

Ik ben wederom opnieuw begonnen en heb alles wat er op de harde schijf stond en met GTA te maken verwijderd, toch blijven de wapens aanwezig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i1319.photobucket.com/albums/t663/ClaudeMoers/Claude/IMG_0359_zpsmzd1qero.jpg

Ik heb GTA 5 al uitgespeeld met de release van PS3 en nu 2 jaar verder wil ik hem zeker nog eens spelen op mijn nieuwe gameconsole de Playstation 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:37
Verwijderd schreef op zondag 31 mei 2015 @ 16:52:
[afbeelding]

Ik heb GTA 5 al uitgespeeld met de release van PS3 en nu 2 jaar verder wil ik hem zeker nog eens spelen op mijn nieuwe gameconsole de Playstation 4
Enjoy!

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:16

Arfman

Drome!

OK, domme vraag (misschien).

Ik heb GTA V uitgespeeld (geweldig spel/sfeer/etc.) maar nu? Ik zie b.v. dat de golfbaan 150 miljoen kost, ik heb nu per personeage ongeveer ~10 miljoen. Hoe kan ik geld verdienen? Ik heb een bar gekocht maar dat levert ~5K per week op, dat schiet niet op. De beurs? In het verhaal krijg je soms tips over de beurs en kun je lekker verdienen maar nu kan dat niet meer.

tl;dr: wat kan/moet ik doen nu het verhaal is afgerond qua geld?

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je zou het nog kunnen inzetten op de BAWSAQ (ingame aandelenmarkt) maar daar heb ik geen ervaring mee. Ik heb aandelen gekocht tijdens de Lester liquidatiemissies (klik op de link, staat een uitgebreide how-to). Op die manier haal je maximaal rendement op je geld en kun je de dure golfclub kopen en voor Michael bv de Tiqui-la-la.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

-neva mind, vorige poster had ik verkeerd gelezen, dat wat hij zegt klopt.-

[ Voor 81% gewijzigd door DerOllie op 01-06-2015 14:15 ]

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henvar
  • Registratie: April 2015
  • Niet online
Kan aan mij liggen maar ik ben niet echt onder de indruk van GTA V.
SP is op zijn zachts gezegd een onsamenhangend verhaal met story arcs die opeens ophouden en missies die zo saai zijn dat zelfs het doen van een triathlon met 15min zwemmen leuker is.

Ja de Heists zijn 'leuk' maar weegt niet op tegen het algehele gevoel en gameplay.

BTW dat switchen tussen characters.. leuk op papier.. In de praktijk redelijk nutteloos.

[ Voor 26% gewijzigd door Henvar op 01-06-2015 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Henvar schreef op maandag 01 juni 2015 @ 14:28:
SP is op zijn zachts gezegd een onsamenhangend verhaal met story arcs die opeens ophouden en missies die zo saai zijn dat zelfs het doen van een triathlon met 15min zwemmen leuker is.

Ja de Heists zijn 'leuk' maar weegt niet op tegen het algehele gevoel en gameplay.

BTW dat switchen tussen characters.. leuk op papier.. In de praktijk redelijk nutteloos.
Dat kan natuurlijk. Waar de missies vroeger in Vice City en San Andreas nog echt een uitdaging waren ga je er hier makkelijk doorheen. Wat natuurlijk erg jammer is voor de gamers die wel van een beetje uitdaging houden. De triathlon missies zijn leuk voor degene die daarvan houden maar ook niet aan mij echt besteed.

Een GTA met 3 hoofdpersonen was dan ook een gedurfde zet, Of ze er in GTA6 ook zoiets van maken weet ik niet. Maar ben wel met je eens dat de verhaallijnen van de 3 en mogelijke keuzes die daarop gevolg hadden oppervlakkig waren. Had meer in gezeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Gisteren de Big Heist gedaan. Viel dat even tegen. Veel te makkelijk.
Gekozen voor optie A overigens.

Geen save game van voordat ik de keuze maakte, maar ik ga sowieso nog een keer het hele spel doen en dan bij alle heist de andere optie spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
dat zelfs het doen van een triathlon met 15min zwemmen leuker is.
Verschrikkelijk die triatlon missies. Ik vond de missies wel leuk, inderdaad wel wat makkelijk.
GTA 2, daar had je nog moeilijke missies, m.n. in het laatste level :)
Arfman schreef op maandag 01 juni 2015 @ 13:40:
OK, domme vraag (misschien).

Ik heb GTA V uitgespeeld (geweldig spel/sfeer/etc.) maar nu? Ik zie b.v. dat de golfbaan 150 miljoen kost, ik heb nu per personeage ongeveer ~10 miljoen. Hoe kan ik geld verdienen? Ik heb een bar gekocht maar dat levert ~5K per week op, dat schiet niet op. De beurs? In het verhaal krijg je soms tips over de beurs en kun je lekker verdienen maar nu kan dat niet meer.

tl;dr: wat kan/moet ik doen nu het verhaal is afgerond qua geld?
na je laatste heist zou je zo'n 40 miljoen op zijn minst moeten hebben. Met inderdaad aandelen handelen rondom lester missies zou je op z'n 1-2 miljard zijn uitgekomen.
The Outlaw schreef op maandag 01 juni 2015 @ 13:58:

Je zou het nog kunnen inzetten op de BAWSAQ (ingame aandelenmarkt) maar daar heb ik geen ervaring mee. Ik heb aandelen gekocht tijdens de Lester liquidatiemissies (klik op de link, staat een uitgebreide how-to). Op die manier haal je maximaal rendement op je geld en kun je de dure golfclub kopen en voor Michael bv de Tiqui-la-la.

[ Voor 12% gewijzigd door Megupe op 02-06-2015 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zombymario
Die laatste triatlon, 20 minuten de a-knop van mijn xbox controller 'martelen'. :(

Je moet ook opletten met die laatste triatlon dat als je met een controller het lampje van je fiets aanzet, dat die dezelfde is om de triatlon te stoppen. Maar je drukt toch elke keer op die a-knop dus voordat je het weet heb je hem beëindig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Zombymario schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 07:21:
Die laatste triatlon, 20 minuten de a-knop van mijn xbox controller 'martelen'. :(
Ik weet niet of je een Xbox360 hebt of Xbox One, maar op de next gen versie heb je first person mode, en in die modus kun je (instellen geloof ik) dat je automatisch al rent wanneer je gewoon rond beweegt. Als je dan de knop voor sprinten ingedrukt houdt, dus niet tappen, sprint je al, dus dan is de marteling voor zowel controller als duim minder groot kwam ik achter. Daardoor waren die races nu ook heel makkelijk te winnen (NB: voor fietsen moet je volgens mij alsnog tappen, maar rennen en zwemmen niet meer)

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:44
Nog niet echt fijn voor de duim, en je linker stick, maar het scheelt wel en je hoeft constantol op X te drukken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascal1109
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-12-2020
Megupe schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 00:23:

na je laatste heist zou je zo'n 40 miljoen op zijn minst moeten hebben. Met inderdaad aandelen handelen rondom lester missies zou je op z'n 1-2 miljard zijn uitgekomen.
[...]
Pfff ik heb per karakter nu maar zo'n 20 miljoen en heb wel alle stappen gevolgd om de winst te maximaliseren. Ik heb zelfs aandelen FlyUS gekocht voor de Meltdown missie en daar nog 100% winst uit gehaald.
Ik moet de assassination missies nog wel doen van lester, dus hopelijk komt er nog wat geld bij.

Eerst de parachute sprongen, want die leveren ook nog wat op zag ik en alle beetjes helpen natuurlijk :P
Zijn er nog meer kleinigheden die geld opleveren (hidden dingen zoeken, races, iets?) ? Zodat ik met de missies van Lester maximaal profijt kan behalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

pascal1109 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 13:07:
[...]

Pfff ik heb per karakter nu maar zo'n 20 miljoen en heb wel alle stappen gevolgd om de winst te maximaliseren. Ik heb zelfs aandelen FlyUS gekocht voor de Meltdown missie en daar nog 100% winst uit gehaald.
Ik moet de assassination missies nog wel doen van lester, dus hopelijk komt er nog wat geld bij.

Eerst de parachute sprongen, want die leveren ook nog wat op zag ik en alle beetjes helpen natuurlijk :P
Zijn er nog meer kleinigheden die geld opleveren (hidden dingen zoeken, races, iets?) ? Zodat ik met de missies van Lester maximaal profijt kan behalen.
nucleair afval met de onderzeeër, die levert 25.000 per gevonden vat op geloof ik.
De correcte einde van Epsilon programma doorlopen? Levert ook 1.5 miljoen dacht ik op...

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13:16
dutchgio schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 09:30:
Nog niet echt fijn voor de duim, en je linker stick, maar het scheelt wel en je hoeft constantol op X te drukken. ;)
Mietje. >:) Een 'echte' gamer zou daar inmiddels tegen moeten kunnen. Je hebt vroeger nog nooit Tekken gespeeld zeker? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascal1109
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-12-2020
DerOllie schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 13:19:
[...]

nucleair afval met de onderzeeër, die levert 25.000 per gevonden vat op geloof ik.
De correcte einde van Epsilon programma doorlopen? Levert ook 1.5 miljoen dacht ik op...
Nuclear waste nog niet gedaan. Waar haal ik de onderzeeër vandaan?

Het Epsilon programma?? Daar het mij weinig zegt, zal ik dat ook nog wel niet gedaan hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmichael
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-09 18:49
zijn de Rockstar servers offline ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ktenolix
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-09 15:25

Ktenolix

Pijlsnel

Heb al een tijdje de SP links laten liggen. Ben opzich al best ver (zo'n 65% ofzo?), maar ben begonnen met MP. Het is veel leuker om daar je eigen char te verbeteren. Heb nu eindelijk een appartement en een mooie zwarte naked bike gekocht. :D

Is de SP het nog waard om te doen? Trophies boeien mij niet meer (ik was een trophy-junky, maar ben inmiddels afgekickt :p)

Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Net even GTA4 gespeeld, vrijwel voor het eerst, maar wat een depressieve kleuren in GTA4. Kan ik dat met een mod oid verbeteren? Want dit ziet er echt niet uit. Alles bruin :(

Geef maar mij GTA5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinester
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-07 11:52

Sinester

Game Guru

na je laatste heist zou je zo'n 40 miljoen op zijn minst moeten hebben.
Dat is geen vast staand iets, hangt er totaal vanaf of je A of B kiest (B = meer geld) welke mensen je mee neemt want die nemen allemaal een deel van je geld, variërend tussen de 6 en 14% en de laatste missie kan ook nog half fout gaan waardoor je maar de helft van het geld hebt op het einde

ik eindigde GTA 5 met 32 mil pp (28 mil gekregen van de laatste Heist)

Helaas was ik vergeten voor de Lester missies eerst al me geld te pompen in de aandelen

Hello there

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
  • Laatst online: 08-08 17:12
Weet iemand waar, en of, ik een savegame voor GTA V kan downloaden?

Ik moet namelijk weer helemaal opnieuw beginnen gezien de savegame is verdwenen, en dat is wel het laatste waar ik zin in heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:37
Heilige Kaas schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 16:46:
Weet iemand waar, en of, ik een savegame voor GTA V kan downloaden?

Ik moet namelijk weer helemaal opnieuw beginnen gezien de savegame is verdwenen, en dat is wel het laatste waar ik zin in heb.
http://www.gtainside.com/en/gta5/savegames/

3e hit op google ;)

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
  • Laatst online: 08-08 17:12
Oke, daar heb ik kats overheen gekeken dus. Ik zag alleen een rare site waar je een offer moest completen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMSTRR

CMSTRR

HP Elitebook 820 G3

Op vriendelijk advies post ik mijn vraag ook hier.

http://youtu.be/91zE5qHjAA0

Op die link kun je op de laatste 20 seconde van het filmpje de bug vinden.
Ik heb het eerder gehad bij de missie van Trevor waar Frank moet snipen. Dit had ik kunnen omzeilen door eerst first person te gaan.
Nu helpt ook dat niet, dus wat wel? Ik ben nog helemaal niet ver in het spel, maar dit irriteert me wel. Dit is de 2e keer en het ziet ernaar uit dat ik zo niet verder kan. Dit is zeg maar een hele belangrijke missie.

Iemand een idee? Of hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Dayum, wat is er met de laatste patch fout gegaan..

Fullscreen werkt niet meer normaal. Kleine telefoon bug, muis cursor helemaal van de koers af.

Nu moet ik wel in borderless windowed spelen, maar dat levert stuttering op...

Waarom testen ze dit niet fatsoenlijk?

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeroenneman schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 14:37:
Dayum, wat is er met de laatste patch fout gegaan..

Fullscreen werkt niet meer normaal. Kleine telefoon bug, muis cursor helemaal van de koers af.

Nu moet ik wel in borderless windowed spelen, maar dat levert stuttering op...

Waarom testen ze dit niet fatsoenlijk?
Is onmogelijk te testen met alle soorten configs die mogelijk zijn.
Daarom dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Verwijderd schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 15:06:
[...]

Is onmogelijk te testen met alle soorten configs die mogelijk zijn.
Daarom dus ;)
Tjah, wat mij betreft hadden ze die laatste update mogen houden.

Het beeld is nu in ieder geval weer normaal, nu ik mijn displays niet meer duplicate.

Helaas wel een stuk meer microstuttering met de laatste update. Hiervoor perfect soepel altijd, nu continu om de 5 sec een stotter. Niet echt lekker spelen nu meer. :(

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Hmmz er bestaat een mogelijkheid dat we een DLC gaan krijgen.
De stemacteur van Franklin post deze foto gisteren op zijn instagram:

https://instagram.com/p/36vZ-sEf5w/

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik denk eigenlijk dat ze voor de SP wel gewoon geld gaan vragen voor de DLC's. Maakt voor mij niet uit, ik betaal toch wel :)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zombymario
Pykow schreef op maandag 15 juni 2015 @ 10:35:

Alleen het plaatje zegt niet zoveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021

Helemaal met je eens, ik vind de storymode verbleken bij die van San Andreas. Als fan van de serie ben ik derhalve zwaar teleurgesteld. Zelfs Skyrim vind ik nu nog vele malen interessanter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-08 18:23
Pykow schreef op maandag 15 juni 2015 @ 10:35:

Dit is inderdaad al eerder door hemzelf bevestigd :) Zie hieronder:
MrMistral schreef op donderdag 18 december 2014 @ 12:19:
Woehoe! Verhalende DLC bevestigd door de stemacteur van Franklin:

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vincent Dave schreef op maandag 15 juni 2015 @ 12:38:
[...]

Helemaal met je eens, ik vind de storymode verbleken bij die van San Andreas. Als fan van de serie ben ik derhalve zwaar teleurgesteld. Zelfs Skyrim vind ik nu nog vele malen interessanter.
Eens wel. Sowieso is de verhaallijn voor alledrie de personages wat oppervlakkig. Wellicht dat zo'nSP DLC dan wat meer kan brengen. Had graag een ander personage gezien die de hoofdpersoon zou zijn in de SP DLC zoals met Johnny Klebitz in TLAD en Luis Lopez in TBOGT. Het gaf een nieuwe blik op de stad én je je kwam in contact met andere personages uit de verhaallijn van het oorspronkelijke verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Laatst online: 16:31
Deze wil ik toch wel even met jullie delen:
[YouTube: https://youtu.be/LgKpZxAYCF8]
:*)
Pagina: 1 ... 69 ... 74 Laatste

Let op:
Er is een topic GTA 5 Crew topic
Slowchat & Levertijden-topic

Geen PC vs Console discussie's

Posts met alleen video's/plaatjes/etc dragen niet bij aan het topic en zijn dus ongewenst.
Story-spoilers (spoilers over het verhaal) ALTIJD tussen spoiler tags:
spoiler:
~~~[spoiler] Je verborgen tekst tik je hiertussen ~~~[/spoiler]
.