Acties:
  • 0 Henk 'm!
G_Dragon schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 14:15:
En over een week komt Avatar: Frontiers Of Pandora uit.
:o DAMN...

Is er een game gemaakt van die troep :?

Ik heb al genoeg spijt van het kijken naar de eerste film in de bioscoop omdat ik erheen werd gesleept door anderen laat staan dat ik de game ervan ga zitten spelen! :P
Dit is inmiddels mijn 10e of 12e keer dat ik de story ga spelen en daarvan heb ik het spel minimaal 5 keer volledig 100% gespeeld
Volgens mij ben ik ergens halverwege beland en verder totaal niet ernaar gekeken, want iedereen om me heen zat te roepen dat ik maar Online moest gaan spelen en daarnaast vond ik het verhaal eigenlijk ook niet zo boeiend :+
Grand Theft Auto 6
Is die al GRATIS via EPIC Games Launcher beschikbaar ?? }) ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Dat is nummer 11

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B86S9CT7t8KHbnyw2z3Z_aijOto=/800x/filters:strip_exif()/f/image/GgmfJ7zPRp40H9ufIvbTW8Nd.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f_tKX4GFxODOQlsapoTII3zm4i0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/LgZTZiW4mU5I0WcWD4r8AA2Q.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/asWzy9mrycyVpWfZe2vIbl8RDcw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/nYgKLPAQe8Z9fLqHolj4ijfH.png?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:36
G_Dragon schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 14:15:
Nu de hype van Grand Theft Auto 6 toch wel voelbaar begint te worden ben ik weer begonnen aan de single player van Grand Theft Auto 5, maar dit zal op een langzaam tempo gaan want ik ben ondertussen ook nog bezig met The Crew: Motorfest bezig en over een week komt Avatar: Frontiers Of Pandora uit.

Dit is inmiddels mijn 10e of 12e keer dat ik de story ga spelen en daarvan heb ik het spel minimaal 5 keer volledig 100% gespeeld, zijn er meer hier die deze story al meerdere malen opnieuw hebben gespeeld of het weer hebben opgepakt nu het voor Grand Theft Auto 6 begint te prikkelen? :*)
Ik ben ook bezig, nog nooit de SP uitgespeeld, nooit verder dan 30 procent gekomen geloof ik
Prachtig

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spijkerhoofd
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 17:09
Ik ga vanwege de hype vanavond beginnen met GTA V en daarna opnieuw beginnen met RDR 2. Ik heb er ineens weer zin in naar aanleiding van de trailert van GTA VI!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mars18 schreef op donderdag 7 december 2023 @ 13:15:
[...]

Ik ben ook bezig, nog nooit de SP uitgespeeld, nooit verder dan 30 procent gekomen geloof ik
Prachtig
Het is zeker een aanrader om een keer uit te spelen! :)
Verbaast me nog steeds dat er nog mensen zijn die de single player nog nooit hebben uitgespeeld :o .

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!
G_Dragon schreef op donderdag 7 december 2023 @ 14:33:
Verbaast me nog steeds dat er nog mensen zijn die de single player nog nooit hebben uitgespeeld :o
Tja, sorry, maar het is echt een slap verhaal gewoon dat uit de meest wazige missies bestaat in het begin... :/

Vooral bij die missie/Heist waarbij je de https://gta.fandom.com/wiki/Submersible moet jatten om vervolgens het ding weer netjes terug te brengen -O-

En zo nog een aantal dingen waarbij ik echt zoiets had van : Waar ben ik eigenlijk mee bezig :?

Dan ga ik nog liever bowlen in GTA IV :P :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene44
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 10:23
..en zodra het vliegen weer begint haak ik af. Dat is veel te moeilijk/onhandig in V. Een suffe race rond het hele eiland. Het is eigenlijk ook veel te groot. Het switchen tussen karakters is sloom en vervelend. Ik ben geloof ik 5 of 6 x de Sp opnieuw gestart maar nooit verder dan 60 of 70 % gekomen. Online kom ik niet verder dan 5 minuten.

Ik probeerde San Andreas maar de tijd is niet aardig voor die grafische staat, ook niet met renderhook mod etc. Het is tijd voor een nieuwe GTA.

[ Voor 4% gewijzigd door Rene44 op 10-12-2023 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:25
Ik vraag me af hoe het speelt straks in GTAVI. Je zag in die trailer de density van npc's inclusief auto's enorm verhoogd zijn, maar dat betekent ook dat bij het proberen te ontsnappen van de politie of uberhaupt ontwijken van npc's vele malen moeilijker zal worden. Hopelijk hebben ze daar iets slims op bedacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Kaasje123 schreef op maandag 11 december 2023 @ 11:17:
Ik vraag me af hoe het speelt straks in GTAVI. Je zag in die trailer de density van npc's inclusief auto's enorm verhoogd zijn, maar dat betekent ook dat bij het proberen te ontsnappen van de politie of uberhaupt ontwijken van npc's vele malen moeilijker zal worden. Hopelijk hebben ze daar iets slims op bedacht
Dit was slechts nog een trailer, gameplay trailers zullen vast nog wel komen. :) Om dit soort dingen zou ik me nu nog echt geen zorgen maken. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
nero355 schreef op donderdag 7 december 2023 @ 19:31:
[...]

Tja, sorry, maar het is echt een slap verhaal gewoon dat uit de meest wazige missies bestaat in het begin... :/

Vooral bij die missie/Heist waarbij je de https://gta.fandom.com/wiki/Submersible moet jatten om vervolgens het ding weer netjes terug te brengen -O-

En zo nog een aantal dingen waarbij ik echt zoiets had van : Waar ben ik eigenlijk mee bezig :?

Dan ga ik nog liever bowlen in GTA IV :P :+
Kort gezegd is dat meningen verschillen, want vind het verhaal wel vermakelijk. Maar natuurlijk niet zo goed als GTA3, Vice City en San Andreas.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Rene44 schreef op zondag 10 december 2023 @ 20:06:
..en zodra het vliegen weer begint haak ik af. Dat is veel te moeilijk/onhandig in V. Een suffe race rond het hele eiland. Het is eigenlijk ook veel te groot.
Ik heb juist een heel ander probleem daarmee : Ik vlieg bijna tegen mijn eigen raketten aan doordat ze van alles en nog wat hebben zitten veranderen en daardoor dus ondertussen onder andere de raketten bijna nutteloos zijn geworden... :| :/

Bijvoorbeeld die missie van de Mercenaries DLC met die Raiju is daardoor een helse klus als je het niet op de lameass manier wilt doen wat betreft de twee Avengers die je aan het eind moet neerhalen! :(

Ik vlieg trouwens met AWSD + de NumPad meuk remapped naar de pijltjestoetsen waardoor niet alleen de vliegtuigen en helikopters aangenamer zijn om te besturen, maar ook heel veel andere voertuigen! :Y)
Het switchen tussen karakters is sloom en vervelend.
Net als het switchen tussen wapens als je die niet aan direkte toetsen hebt gemapped :F
Ik ben geloof ik 5 of 6 x de Sp opnieuw gestart maar nooit verder dan 60 of 70 % gekomen.
Dan ben je verder dan ik gekomen! :+
Online kom ik niet verder dan 5 minuten.
Online is een stuk leuker geworden de afgelopen 3 jaar of zo sinds er heel veel dingen zijn veranderd op een manier die ervoor zorgt dat je het als een soort Single Player DLC kan spelen :
- Missies die niet meer zonder enige logische reden minimaal 2 of 4 spelers vereisen!
- Heists die je ook gewoon in je eentje kan doen.
- Lekker veel dingen die een Random Event zijn en je wat te doen hebt als je gewoon wat rond wilt cruisen/vliegen in de Freeroam :)
Ik probeerde San Andreas maar de tijd is niet aardig voor die grafische staat, ook niet met renderhook mod etc.
IMHO is het origineel nog altijd mooier/minder lelijk dan die "Definitive Edition" remake die IMHO totaal is mislukt !!! :X
Het is tijd voor een nieuwe GTA.
De vraag is hoe realistisch je het wilt hebben in een game waarbij je mensen kan platrijden en afknallen met een headshot :? :/
Kaasje123 schreef op maandag 11 december 2023 @ 11:17:
Ik vraag me af hoe het speelt straks in GTAVI. Je zag in die trailer de density van npc's inclusief auto's enorm verhoogd zijn, maar dat betekent ook dat bij het proberen te ontsnappen van de politie of uberhaupt ontwijken van npc's vele malen moeilijker zal worden. Hopelijk hebben ze daar iets slims op bedacht.
Ik zit dus meer met de bovenstaande vraag : Wil ik zo'n game wel spelen ?!
G_Dragon schreef op maandag 11 december 2023 @ 11:49:
Maar natuurlijk niet zo goed als GTA3, Vice City en San Andreas.
GTA III zou ik eigenlijk nog een keer moeten spelen, want op de een of andere manier is die totaal aan me voorbij gegaan en heb ik alleen GTA:VC en GTA:SA gespeeld daarna :$

GTA 2 vond ik ook niet zo boeiend op de een of andere manier...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@nero355 Anders haal je een keer die Grand Theft Auto: The Trilogy - The Definitive Edition, daar heb ik mij echt heel goed mee vermaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op maandag 11 december 2023 @ 14:05:
Anders haal je een keer die Grand Theft Auto: The Trilogy - The Definitive Edition, daar heb ik mij echt heel goed mee vermaakt.
GRATIS via de EPIC Games Launcher vind ik het nog net wel waard zoals je dus in mijn vorige bericht kan lezen... ;) :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
nero355 schreef op maandag 11 december 2023 @ 14:08:
[...]

GRATIS via de EPIC Games Launcher vind ik het nog net wel waard zoals je dus in mijn vorige bericht kan lezen... ;) :+
Oh heerlijk dat die gratis is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene44
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 10:23
Ik vind de graphics van V wel erg mooi. Het duiken en het water is fantastisch. Maar de stad is erg generiek en ik heb een hele wijk alle mogelijke gebouwen onderzocht: je kan nergens in en heel weinig artifacts zoals je wel in Vice City had bv.

Je ziet gewoon dat het een 10 jaar oude game is en diverse andere hebben op diverse gebieden ingehaald.

Zo vind ik het mindless shooting veel leuker in Far Cry 5, met veel leukere wapens. Ook vind ik de omgeving daar, de dieren en het bos, veel meer leven dan de omgeving in gtaV. En ook mis ik de humor die je in gta2 had, met die club Elvis aanbidders die in rondjes achter elkaar liepen en u hu huh, yeah, zongen.

Verder is red dead redemption 2 ook zon game waar het verhaal gewoon kilometers beter is en dat rockstar imo veel te lang heeft gewacht met upgrade.

Zoals andere ook opmerkten: ook het driving model en de crashes waren in andere games beter.

Verder vond ik diverse verhaaltjes erg slaapverwekkend. (dit is natuurlijk erg subjectief) Zoals die papparazzi lijn met fotos van een copulerend stelletje en dan een chase door de stad. Of een krakkemikkige ladder precies op die ene manier moeten beklimmen. En dan steeds de laadschermen als je wel ergens naar binnen kan. Ook dat is zelfs in een simpele game als far cry 5 veel beter. Waar ik ook bang voor ben is dat net als far cry 6, de map van gta 6 gewoon veel en veel te groot wordt. ok far cry 6 heb ik niet uitgespeeld omdat ik het gewoon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CoeliJoeli
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16:59

CoeliJoeli

Gamer

Ben van plan om na GTA IV weer GTA V op te pakken. Ik heb het spel op de PS5, dus ben benieuwd hoe dat met laadtijden gaat.

Twitch.tv/coelijoeli

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Rene44 schreef op maandag 11 december 2023 @ 14:25:
Ik vind de graphics van V wel erg mooi. Het duiken en het water is fantastisch.
Tijdens Halloween met dat nog extremere onweer dan dat er standaard in zit was het net of de golven de wolken zijn geworden! Echt heel gaaf! 8) _O_
Maar de stad is erg generiek en ik heb een hele wijk alle mogelijke gebouwen onderzocht: je kan nergens in en heel weinig artifacts zoals je wel in Vice City had bv.
Dat heet een (wall)glitch en geen artifact : Die krijg je als je videokaart aan het overlijden is ;(
Je ziet gewoon dat het een 10 jaar oude game is en diverse andere hebben op diverse gebieden ingehaald.
Vanaf "Day #1" had de game eigenlijk al een groot probleem en dat kwam doordat je zelfs op de hoogste AA instellingen nog steeds die rare kartelrandjes/strepen overhield wat eigenlijk gewoon niks anders dan puur zonde was IMHO :| :/

Ik heb zelfs sommigen hun videokaart nog effe een stapje omhoog zien upgraden of het in ieder geval overwegen om van dat probleem af te komen! :o
Terwijl het dus geen enkele nut heeft... :X
En ook mis ik de humor die je in gta2 had, met die club Elvis aanbidders die in rondjes achter elkaar liepen en u hu huh, yeah, zongen.
GTA 1 had "Hare Krishna" of hoe dat ook heet aanhangers die je voor een bonus allen in één klap moest overrijden :+

Wat ik wel echt serieus mis in GTA V (Online) is de KILL FRENZY!!! met de RC autotjes : Zelfs nu ze in de game zitten kan je ze alleen voor dat Arena gedoe gebruiken op die manier :/
Verder is red dead redemption 2 ook zon game waar het verhaal gewoon kilometers beter is en dat rockstar imo veel te lang heeft gewacht met upgrade.
Ik heb het eerste deel op een PlayStation 3 gespeeld, maar het trok me niet echt...

Slangen afknallen en dan hun skin verkopen vond ik wel origineel bedacht, maar om dat nou heel de tijd te doen...?! :+
Zoals andere ook opmerkten: ook het driving model en de crashes waren in andere games beter.
Als je echt hele dikke crashes wilt dan moet je gewoon iets als
de Flatout reeks spelen : https://store.steampowered.com/sub/12467/
Of dat nieuwe Wreckfest van ze : https://store.steampowered.com/app/228380/Wreckfest/

Is min of meer wat Destruction Derby vroeger was, maar dan anders :+
Of een krakkemikkige ladder precies op die ene manier moeten beklimmen.
Of niet eens kan beklimmen! :/

Verder mis ik ook vaak genoeg wat... laten we zeggen... "Tombraider dan wel Super Mario skillz" ... bij mijn GTA V Online character : Ik wil gewoon van de eene plek naar de andere plek kunnen springen en niet eerst naar beneden moeten gaan om vervolgens weer omhoog te klimmen! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

G_Dragon schreef op maandag 11 december 2023 @ 14:05:
@nero355 Anders haal je een keer die Grand Theft Auto: The Trilogy - The Definitive Edition, daar heb ik mij echt heel goed mee vermaakt.
De reviews hier (na de release denk ik) hadden niet veel goede woorden over voor de verouderde graphics en de bugs. Dat eerste houdt me ook een beetje tegen. Ben pas met GTAIV echt ingestapt. Ervoer jij dit anders?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Gunner schreef op maandag 11 december 2023 @ 14:51:
[...]

De reviews hier (na de release denk ik) hadden niet veel goede woorden over voor de verouderde graphics en de bugs. Dat eerste houdt me ook een beetje tegen. Ben pas met GTAIV echt ingestapt. Ervoer jij dit anders?
Ik heb GTA 3 en GTA Vice City zonder bugs gespeeld rond 26-06-2022 (toen de eerste achievement gehaald), maar ik ervaar wel vaker een positieve play through bij spellen waarvan anderen een groot bugfest ervaren (zoals Cyberpunk die ik op old-gen Graphics heb uitgespeeld). Juist nadat ik GTA Vice City weer opnieuw speelde door deze heruitgave ben ik gaan houden van het spel, want vroeger vond ik namelijk een van de minste :o

Via VPN naar Turkije is GTA Grand Theft Auto: The Trilogy Definitive Edition nu rond de €15, zie hier

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Gunner schreef op maandag 11 december 2023 @ 14:51:
De reviews hier (na de release denk ik) hadden niet veel goede woorden over voor de verouderde graphics en de bugs. Dat eerste houdt me ook een beetje tegen.
Check anders effe [Multi] GTA: The Trilogy - The Definitive Edition :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dat is zeker een goeie tip! Daar heb ik volgens mij ook nog wel gepost over mijn playthrough

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10:25
Heb de game nu ook meegenomen uit de ps plus, maar kon er nog niet lekker in komen ofzo.
Game trekt me nog niet. Nog steeds met missie 1 a 2 bezig, eerste stuk van de game met die bank overval die was wel goed gedaan opzich. Maar nu die wereld van vrijheid, geen idee wat ik er van moet vinden. Het is wel fun om even aan auto te jatten of een boot en lekker doen wat je wilt. Maar qua verhaal / spanning, nee nog niet ontdekt

Ga het nog wel een kans geven, maar zoveel games waar ik nog mee bezig ben. Gelukkig hebben we nog even tot de nieuwe gta.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vergeet de SP en start lekker een Friends/Invite/Crew Session op in het Online Multiplayer gedeelte en ga daar lekker mee aan de slag zou ik zeggen! d:)b

Vergeleken met GTA 1/GTA:VC/GTA:SP en zelfs GTA IV vond ik het maar een vaag "Ren van hier naar daar zonder ook maar iets van een logische reden" gedoe, terwijl je in het Online gedeelte eigenlijk best wel veel logische aparte verhalen hebt op een paar mislukte DLC's na die wat minder interessant waren dan de rest :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik probeer het spoilervrij...

Vandaag de eerste missie voor Lester gedaan. Dat je aan het einde thuis voor de TV eindigt. Ik besloot om nu maar eens eerst fame of shame te gaan kijken.

Briljant.

Ik speel nu sowieso veel meer voor de dialogen en de satire in het spel. Dingen die ik in de geen idee hoeveel replays hiervoor gemist heb.

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16:05
@ArthurMorgan moet ik ook maar eens gaan doen als ik de story opnieuw speel :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:23
Om allerlei redenen nooit GTA V uitgespeeld (altijd tot ergens halverwege) op de PS3, PS4 en PC. Nu aan de Single Player begonnen op de PS5. Ik moet zeggen toch wel een verademing nu (van wat ik mij van de PS3 en PS4 herinner). Betere texturen, smooth controls, 60 fps (had de PC natuurlijk ook) en korte laadtijden.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Militia Pilot
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 17:38

Militia Pilot

Standby For Titanfall!

De PC versie van Expanded & Enhanced kan nu al gepreload worden op Steam.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tommy-D
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08:58
Verkeerde topic geplaatst denk ik. Dit topic is voor single player. De “upgrade” is het online gedeelte, voegt niets toe aan de sp helaas. Ik had echt zo gehoopt dat er DLC zou komen, al sinds 2013. Maar helaas bleek online een te grote melkkoe en kregen zij alles, de single player is vergeten. Ik zag de post en dacht jeej, maar helaas is het weer een dode mus.

On March 4, Grand Theft Auto V on PC is getting a free upgrade with sought-after features previously only available in the PS5 and Xbox Series X|S versions of GTA Online — including all the latest vehicles and performance upgrades available at Hao’s Special Works, animal encounters, and access to purchase a GTA+ Membership — along with improved graphics options, faster loading times, and more.

All players who currently own GTAV on PC will be able to upgrade to this new version for free, with the ability to migrate your Story Mode and Online progress.”

[ Voor 3% gewijzigd door Tommy-D op 28-02-2025 06:53 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16:05
@Tommy-D Je kan nu dus wel de single player in hogere kwaliteit spelen, wat best leuk kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:28
Voor de upgrade, moet je dan ook die kernel anti-cheat software mee installeren?
Ik wil alleen SP spelen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tommy-D
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08:58
AMD1800 schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 12:10:
@Tommy-D Je kan nu dus wel de single player in hogere kwaliteit spelen, wat best leuk kan zijn.
Zoals ik het lees komen de GTA Online verbeteringen van console naar PC. Ik lees nergens iets over verbeterde single player content/kwaliteit. Of ik zie ergens iets over het hoofd?
EDIT: toch verbeteringen schijnbaar:
“ Depending on hardware support, GTAV players on PC who upgrade will be able to enjoy:
Ray tracing features only available on PC such as ambient occlusion and global illumination — plus ray traced shadows and reflections first debuted on consoles
Support for AMD FSR1 and FSR3, and NVIDIA DLSS 3
Faster loading times using SSD and DirectStorage on supported devices and configurations
Enhanced support for higher resolutions, higher aspect ratios, and higher framerates
DualSense® controller support, with adaptive triggers
Enhanced audio with support for Dolby Atmos and improved fidelity of speech, cinematics, and music”
Megupe schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 12:24:
Voor de upgrade, moet je dan ook die kernel anti-cheat software mee installeren?
Ik wil alleen SP spelen.
Ja. Laatste alinea staat het.

“ Once upgraded, current PC players — along with anyone playing the game for the first time — will have access to a full suite of much-requested GTA Online upgrades previously only available on the latest consoles:
Enjoy a range of new vehicles and upgrades at Hao’s Special Works (HSW) that push automotive performance to new heights, and test your driving skills with Premium Test Rides, HSW Races, and HSW Time Trials.
Encounter Ambient Animals all across Southern San Andreas and take pictures of them to participate in the daily Wildlife Photography Challenge for new rewards.
PC players can sign up for GTA+ Membership to get special benefits in the upgraded version of GTA Online and beyond.
Track your criminal movements across all of GTA Online’s updates with the Career Progress feature as you build your empire.
Navigate a refreshed Landing Page as your starting destination to get straight into the action. Plus, take advantage of an improved introductory flow for newer players with a GTA$4,000,000 windfall to buy property, vehicles, and other items when you start off as an Executive, Gunrunner, Nightclub Owner, or Biker in the Career Builder.
This upgraded version of GTAV on PC also features all of our recent player experience improvements for GTA Online, including kernel-based anti-cheat protections and proactive voice chat moderation to help keep GTA Online fun for everyone.”

[ Voor 19% gewijzigd door Tommy-D op 28-02-2025 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tommy-D schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 06:37:
Verkeerde topic geplaatst denk ik. Dit topic is voor single player. De “upgrade” is het online gedeelte, voegt niets toe aan de sp helaas. Ik had echt zo gehoopt dat er DLC zou komen, al sinds 2013.

Maar helaas bleek online een te grote melkkoe en kregen zij alles, de single player is vergeten.
Ik zag de post en dacht jeej, maar helaas is het weer een dode mus.
Ondanks dat ik het wel met je eens ben wat betreft het uitmelken verhaal ben ik ook van mening dat heel veel Single Player liefhebbers niet echt goed hebben opgelet de laatste jaren, want in het Online gedeelte is er in feite heel veel content erbij gekomen wat je prima als Single Player content kan zien, omdat het namelijk maar 1 speler vereist om te kunnen spelen en niet zoals heel veel dingen in het begin minimaal 2 tot 4 spelers of zelfs nog meer !! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:30
Ik heb de game ooit eens gratis gekregen via Epic Games. Daar is de Enhanced versie helaas nog niet beschikbaar en zichtbaar voor preload. Hopelijk kom ik wel in aanmerking voor de gratis Enhanced upgrade, ondanks dat ik (en vele met mij) de game ooit eens gratis hebben gekregen. :)

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Tommy-D schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 12:44:
[...]

Zoals ik het lees komen de GTA Online verbeteringen van console naar PC. Ik lees nergens iets over verbeterde single player content/kwaliteit. Of ik zie ergens iets over het hoofd?
EDIT: toch verbeteringen schijnbaar:

Depending on hardware support, GTAV players on PC who upgrade will be able to enjoy:
  • Ray tracing features only available on PC such as ambient occlusion and global illumination — plus ray traced shadows and reflections first debuted on consoles
  • Support for AMD FSR1 and FSR3, and NVIDIA DLSS 3
  • Faster loading times using SSD and DirectStorage on supported devices and configurations
  • Enhanced support for higher resolutions, higher aspect ratios, and higher framerates
  • DualSense® controller support, with adaptive triggers
  • Enhanced audio with support for Dolby Atmos and improved fidelity of speech, cinematics, and music
Zit pas op 25% ofzo met Single Player. Ben wel erg benieuwd wat ik van de technische verbeteringen ga merken. Heb het in ieder geval gepreload. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Help!!!! op 04-03-2025 12:57 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Militia Pilot
  • Laatst online: 17:38

Militia Pilot

Standby For Titanfall!

En Enhanced is nu live op PC!
:*)

[ Voor 12% gewijzigd door Militia Pilot op 04-03-2025 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Hoppa! Downloading as we speak vanuit Epic Game Store.
110MB/s

[ Voor 7% gewijzigd door Rivanov op 04-03-2025 13:05 ]

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:14
Op Steam zie ik alleen Grand Theft Auto V Legacy en geen enhanced versie. Wellicht wordt die wat later zichtbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• latjeknal
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 12:49
Arunia schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 13:14:
Op Steam zie ik alleen Grand Theft Auto V Legacy en geen enhanced versie. Wellicht wordt die wat later zichtbaar.
Op Steam was de Enhanced editie al sinds vorige week te preloaden. Wellicht Steam eens opnieuw opstarten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:14
latjeknal schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 13:16:
[...]

Op Steam was de Enhanced editie al sinds vorige week te preloaden. Wellicht Steam eens opnieuw opstarten?
Echt suf, ik start hem op na het lezen van de posts in dit topic. Geen enhanced. Ik sluit hem af en weer opnieuw op na jouw post en ik zie enhanced staan. Wellicht gooit hij wat dingen weg na afsluiten.

Dank je wel! Ik zie hem nu in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Rivanov schreef op zondag 2 maart 2025 @ 08:51:
Ik heb de game ooit eens gratis gekregen via Epic Games. Daar is de Enhanced versie helaas nog niet beschikbaar en zichtbaar voor preload. Hopelijk kom ik wel in aanmerking voor de gratis Enhanced upgrade, ondanks dat ik (en vele met mij) de game ooit eens gratis hebben gekregen. :)
Epic Game Launcher vereist de Rockstar Game Launcher voor het runnen van GTA5.

Kan je GTA5 Enhanced niet apart/los installeren vanuit de Rockstar Game Launcher?

~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Neem aan dat ik de Legacy version kan verwijderen zodra de Enhanced geinstalleerd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Niet online
Rivanov schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 13:20:
Neem aan dat ik de Legacy version kan verwijderen zodra de Enhanced geinstalleerd is?
is migratie van characters, inventaris en game progress geslaagd?

~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
JJ Le Funk schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 13:22:
[...]

is migratie van characters, inventaris en game progress geslaagd?
Game is nu geinstalleerd, dus ga het nu ervaren. ;)
Al wil ik toch overnieuw beginnen waarschijnlijk, dus mij maakt het niet heel erg veel uit.

[ Voor 16% gewijzigd door Rivanov op 04-03-2025 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Gaat nog niet helemaal lekker.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gDXkzcqdYw98dpyy-Onbvb2SrVg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/36XCJIGlHNZh4CuYhjlEnwQS.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j5W9m86lkE7V2n31rmY4ey7dMs0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/jPboHGCpIiMgn8DOQBS3VO4m.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Niet online
@Rivanov kennelijk is er nog geen werkende verificatie tussen Rockstar en Epic launcher? Wel krom dat Rockstar de game laat downloaden en installeren om daarna pas te falen.

~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
JJ Le Funk schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 13:38:
@Rivanov kennelijk is er nog geen werkende verificatie tussen Rockstar en Epic launcher? Wel krom dat Rockstar de game laat downloaden en installeren om daarna pas te falen.
Daar lijkt het op. Op Reddit meerdere met hetzelfde issue via Epic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Niet online
JJ Le Funk schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 13:38:
Update: GTA5 Enhanced werkt hier wel direct vanuit de Rockstar game launcher, migratie ook geslaagd (key bindings alleen verloren). De Legacy Versie loopt wel verplicht via Epic maar kan ook gestart vanuit Epic Game Launcher (waar de Enhanced versie niet beschikbaar is).

Eerste indruk, op mijn verouderde hardware levert de Enhanced versie een flinke FPS boost en grafisch ziet het er ook beter uit met RT enabled.

[ Voor 23% gewijzigd door JJ Le Funk op 04-03-2025 14:47 ]

~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
JJ Le Funk schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 14:35:
[...]

Update: GTA5 Enhanced werkt hier wel direct vanuit de Rockstar game launcher, migratie ook geslaagd (key bindings alleen verloren). De Legacy Versie loopt wel verplicht via Epic maar kan ook gestart vanuit Epic Game Launcher (waar de Enhanced versie niet beschikbaar is).

Eerste indruk, op mijn verouderde hardware levert de Enhanced versie een flinke FPS boost en grafisch ziet het er ook beter uit met RT enabled.
Jij hebt de game gekocht neem ik aan? Want als ik 'm via Rockstar Game Launcher wil tarten, dan opent hij eerst Epic Game Launcher. Er staat dan namelijk ook: Play via Epic.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Megupe schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 12:24:
Ik wil alleen SP spelen.
@Megupe Volgensmij is dat, net als bij GTA V Legacy, niet nodig voor Single Player / Story Mode.
Heb Battleye installatie gecancelled en in Steam bij Properties/General/Launch Options het volgende ingevuld: -nobattleye

De Enhanced game start dan gewoon op.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
Help!!!! schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 15:16:
[...]

@Megupe Volgensmij is dat, net als bij GTA V Legacy, niet nodig voor Single Player / Story Mode.
Heb Battleye installatie gecancelled en in Steam bij Properties/General/Launch Options het volgende ingevuld: -nobattleye

Vanavond ook maar testen. Had de game via de launcher van hun eigen uitgever, maar daar kan je ook code bij launch opties invoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Niet online
Rivanov schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 15:00:
[...]

Jij hebt de game gekocht neem ik aan? Want als ik 'm via Rockstar Game Launcher wil tarten, dan opent hij eerst Epic Game Launcher. Er staat dan namelijk ook: Play via Epic.
Nee ik heb Enhanced niet gekocht.
Onderstaand screenshot vanuit Enhanced versie gemaakt:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/atoZT07GFD5DiRPCvC3pLxfzNNk=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/acxM6S79dO9MIqinNChDe2cz.png?f=fotoalbum_medium
Je ziet dat het Account van het type Epic is en game van type Enhanced. Maar in de Rockstar launcher is de Enhanced versie die ik vandaag gratis kon installeren niet gelinkt aan de Epic launcher (legacy versie wel).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JhGeb5OfYy_XjMmbIbrbOLPlZuk=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/kL8EfQLBQtR8juYZZKfY8f9E.png?f=fotoalbum_medium

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9YTuTZhxudvqgI5Vr2IFl3N4uz0=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/8A9L1yF9MGxLKQKMib0PD4gd.png?f=fotoalbum_medium

[ Voor 26% gewijzigd door JJ Le Funk op 04-03-2025 15:49 ]

~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Hier beide versies via Epic.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aT1m0kO_Iu5ziaK425jp1WsPf_g=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/5Y0IQcpbQMIVwwczbL9FW3oR.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N3rHDGQ7CPKxp8U4AJfMHFcg_qw=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/l1NXS96H1V5z3X5dus148nWC.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Niet online
@Rivanov vreemd dat het kennelijk wel even heeft gewerkt (glitch? want er kwam vrij snel een verplichte RS Launcher update achteraan). RS en Epic zullen duidelijkheid moeten geven over de definitieve oplossing. Lijkt mij dat de link naar Epic vanaf RS launcher prima werkwijze is, zo heeft het altijd gewerkt.

~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Het werkt inmiddels. :)

/edit: eenmalig. De foutmelding is weer terug. Epic en R* zijn het weer lekker aan het verkloten.

[ Voor 68% gewijzigd door Rivanov op 04-03-2025 18:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megupe
Help!!!! schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 15:16:
[...]

GTA V enhanced geinstalleerd. BIj opties kon ik toen (Rockstar games launcher) batteye uitvinken.
GTA V start gewoon en doet het prima, zonder battleye te installeren.
ZIet er fraai uit. Weer eens de game opnieuw spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Echt sinds jaren weer eens geïnstalleerd. Nooit online gespeeld. Opeens een gratis Enhanced versie beschikbaar. Ziet er prachtig uit. Tuurlijk textures komen soms niet mee maar het totaal; wauw.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Justinn1988
  • Laatst online: 09:43
Deruxian schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 18:24:
Echt sinds jaren weer eens geïnstalleerd. Nooit online gespeeld. Opeens een gratis Enhanced versie beschikbaar. Ziet er prachtig uit. Tuurlijk textures komen soms niet mee maar het totaal; wauw.
Hier ook opnieuw geïnstalleerd op de pc in afwachting van deel VI (ja, hopelijk komt die ook ooit op pc uit). Met een moderne pc is het knoeien met visuele mods nu ook wel leuk en gebruik er momenteel maar 2 en dat bevalt erg goed.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oUQ1xpuCDyL9Ee2XqLoxu88LBBw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dN3JuVLFodZ38rAZ5Fg1GewD.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AqFxngkht_Vrmcn5V5FR1BKT0to=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1g66y0OVrbio4MNRilPLlBYJ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xotSMxwxxS3nUWynYLWenuuPv5w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kj6BrxqiMRhQfyAzI2AOGrkX.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3OP4Eodj1rJVEj-dUto2PHaK_2o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SXbv1gu1EqKkGYs98SoxB6v5.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9-Iki5h6XIz110p0K8-R-hWcfUU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ov4TlELeoRwkyAfQrVmRPCZY.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j_keF1wfkxZddFGU6QmmXyq8mDc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/w278wbsZhi9kKwkYkcXG0LAe.jpg?f=fotoalbum_large

Reflecties e.d. (icm raytracing) kunnen en hier en daar nog wel wat beter, maar ik mag niet klagen.

Gebruikte mods:
spoiler:
- NaturalVision Enhanced
- Lively World Expansion 2.9 (High)
- ScripthookV
- En een realistic gun sounds mod (de originele gun sounds zijn niet om aan te horen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Justinn1988 schreef op zondag 25 mei 2025 @ 11:59:
[...]

Hier ook opnieuw geïnstalleerd op de pc in afwachting van deel VI (ja, hopelijk komt die ook ooit op pc uit). Met een moderne pc is het knoeien met visuele mods nu ook wel leuk en gebruik er momenteel maar 2 en dat bevalt erg goed.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Reflecties e.d. (icm raytracing) kunnen en hier en daar nog wel wat beter, maar ik mag niet klagen.

Gebruikte mods:
spoiler:
- NaturalVision Enhanced
- ScripthookV
- En een realistic gun sounds mod (de originele gun sounds zijn niet om aan te horen)
Gaaf! Kan ik die realistic gunsounds mod installeren terwijl een story/campaing loopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justinn1988
Deruxian schreef op zondag 25 mei 2025 @ 12:29:
[...]

Gaaf! Kan ik die realistic gunsounds mod installeren terwijl een story/campaing loopt?
Ja, heb ik ook gedaan. Ik had die mod van Nexus: https://www.nexusmods.com/gta5enhanced/mods/23
Let op je moet ook OpenRPF en ScripthookV installeren. Dat zijn dependencies voor die mod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-05 12:22
Justinn1988 schreef op zondag 25 mei 2025 @ 11:59:
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Gebruikte mods:
spoiler:
- NaturalVision Enhanced
- ScripthookV
Kun je die 2e mod alleen krijgen via een betaling? Weet niet of ik het de moeite waard vind om te betalen voor een mod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justinn1988
Metalbuster schreef op maandag 26 mei 2025 @ 21:00:
[...]

Kun je die 2e mod alleen krijgen via een betaling? Weet niet of ik het de moeite waard vind om te betalen voor een mod.
Ik betaal uit principe niet voor mods. ;) Met wat zoekwerk kom je wel wat alternatieve bronnen tegen. Ik denk niet dat het Tweakers het toestaat die hier te delen.
Pagina: 1 ... 73 74 Laatste

Let op:
Er is een topic GTA 5 Crew topic
Slowchat & Levertijden-topic

Geen PC vs Console discussie's

Posts met alleen video's/plaatjes/etc dragen niet bij aan het topic en zijn dus ongewenst.
Story-spoilers (spoilers over het verhaal) ALTIJD tussen spoiler tags:
spoiler:
~~~[spoiler] Je verborgen tekst tik je hiertussen ~~~[/spoiler]
.