Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
harley2009 schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 09:55:
[...]

Ik zag op het internet een filmpje die zei dat performance RT het beste is as je speelt op een 4k tv. Zoals OLED.
Gisteren ff opgestart, PS5, LG C8, ik vind het er idd mooi uit zien hoor, voornamelijk in de avond met Performance RT.

De 60 fps is heerlijk, 10 euro goed besteed, ga de story zeker nog een keer doorspelen op deze manier maar deze game leent zich ook lekker om gewoon wat rond te kloten.

Hopelijk doen ze hetzelfde een keer voor RDR2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galvatron
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:07
Wel suf dat de PS5 maar 9,99 euro kost en voor de xbox series x je 20 euro moet neerleggen.

Ik heb de xbox one versie, maar die vond ik niet lekker spelen op 30 FPS, daarom op deze versie gewacht, maar ik heb geen zin om nog eens 20 euro betalen. Ik pak hem wel mee als er een aanbieding komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordFather
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 29-04 18:59
Galvatron schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 11:40:
Wel suf dat de PS5 maar 9,99 euro kost en voor de xbox series x je 20 euro moet neerleggen.

Ik heb de xbox one versie, maar die vond ik niet lekker spelen op 30 FPS, daarom op deze versie gewacht, maar ik heb geen zin om nog eens 20 euro betalen. Ik pak hem wel mee als er een aanbieding komt.
Dit is een aanbieding.
In Juni gaat die zelfs €39,99 kosten volgens de ps5 store ten minste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1486766

Ik heb even kort de EvilBoris HDR settings gecheckt maar paperwhite lijkt mij te laag.

Ik heb nu:
Contrast 100
Paperwhite 200
Peak brightness 800
Lijkt mij de sweet spot op OLED. Eventueel Peak brightness nog iets hoger.
(XsX icm lg c9)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galvatron
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:07
LordFather schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 12:15:
[...]

Dit is een aanbieding.
In Juni gaat die zelfs €39,99 kosten volgens de ps5 store ten minste.
Ja, maar dat is ook een beetje marketing. De volle pond vragen voor een oud spel in juni. Zal me niet verbazen dat ze de actie verlengen, maar hopelijk komen er ook betere aanbiedingen in de komende weken en maanden. Wie weet trekken ze de bundel Online & SP ook uit elkaar en kun je het voor Xbox ook voor 9,99 kopen. Ben voorlopig nog wel bezig me CP2077 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:04

FeaR

In GoT we trust

Mensen hier ook teleurgesteld in de adaptieve triggers op de PlayStation 5? Tijdens zowel rijden als lopen/schieten moet ik de trigger haast geheel indrukken. Had toch iets meer weerstand verwacht.

Al vraag ik me af of mijn controller sowieso wel helemaal lekker is. Ik hoor random de motoren van de triggers aanspannen. Google geeft mij dat het normaal is maar het klinkt mij toch harder dan voorheen...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:36
Galvatron schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 11:40:

Dit is tijdelijk omdat Online tot 14 juni gratis is op PlayStation. Zodra deze actie voorbij is, moet je ook op PlayStation voor Online betalen en is de prijs gelijk aan die op Xbox.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr-Music
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Scrummie schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 09:07:
Gisteravond uurtje of anderhalf in storymode gespeeld. Leuk hoor, grafisch zie je wel dat het een oude game is, maar toch doen alle moderne effecten het erg goed. Een beetje alsof je een hele oude auto restaureert en daarbij volgooit met de nieuwste snufjes. Vooral in de nacht komt dit goed naar voren toe, als het dan ook nog een beetje regent sta je soms echt te kijken.

En daarnaast blijft het natuurlijk een heerlijke game qua humor, over the top actie en gameplay.
Ja dit is toch een van de beste games die ik ooit gespeeld heb (op de PS3) en nu speel ik hem weer maar op een dikke game pc, en dat ziet en speelt nog steeds geweldig. En voor de prijs van 10 euro kon ik het niet laten ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DriesNL
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 14-06-2024
Blijf het verbazingwekkend vinden dat ze de ray-tracing niet aan de PC versie hebben toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DriesNL schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 19:46:
Blijf het verbazingwekkend vinden dat ze de ray-tracing niet aan de PC versie hebben toegevoegd.
Ik zie ze liever de vele bugs fixen die het spel al jarenlang plagen dan dat ze iets toevoegen waarvan je het resultaat achteraf amper zal zien en een flinke videokaart vereist in een tijd dat die krengen idioot duur zijn geworden! :X :| :F

Als er al iets toegevoegd kan worden dan zie ik liever SMP een keer verschijnen :
- https://www.technipages.c...ltaneous-multi-projection
- https://www.overclock3d.n...ction_tested_on_iracing/1

Het is tenslotte een Nvidia titel en dan zou ik straks nog meer zien op mijn 3 x 1920x1200 setup :*) 8) :Y) :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Graphics comparison

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 306567

Ps5 lijkt scherper te zijn op dezelfde resolutie:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vPfi-hQbSFy3sECkQ8G7-Fr-Jvc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/xIV1uJBHOeiUa2ceGtRDH6HH.png?f=user_large

Game laadt ook het snelst op de ps5:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5vcPtLY2XzTO-k-D3DRK6loeiCs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EnkdqojhJwaELZ3lf6dMY3Sg.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 306567

Series x lijkt ook enorme fps dips te hebben. Geen idee waarom.

[ Voor 83% gewijzigd door Anoniem: 306567 op 18-03-2022 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
The game is NOT using/applying Xbox/Playstation HDR Calibration app settings.

The game has an average HDR implementation which doesn't differ too much from its SDR version.

It still offers some HDR controls as Peak HDR Luminance (which can go up to 1.500 nits), Contrast and Paper White which by default is overly contrasted and bright and need to be adjusted.

If you have an LG OLED and:

> you're using Dynamic Tone Mapping or Dynamic Contrast:

Set Peak Brightness slider to: 1.500 (nits; Max);
Set Paper White slider to: 100 (nits);
Set Contrast slider to: 100.

> you're using HGIG:

Set Peak Brightness slider to: 800 (nits);

If you don't have an LG OLED and:

> you don't have an HGIG option:

Set Peak Brightness slider to: 1.000 (nits);

> you're using HGIG:

Set Peak Brightness slider to the corresponding real Peak HDR Luminance of your TV in "nits":

As you can see, decreasing Paper White and increasing Contrast a bit in all cases will improve the overbright/overcontrasted default settings.

https://www.patreon.com/posts/63957377

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DriesNL
Digital Foundry video is up:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bizonjeetje
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-04 22:28
vraagje. hoe moet je die next-gen downloaden. heb nu in de xbox store gta 5 gekocht voor 15 euro. en dan heb ik de story mode xbox series gekocht vooor 10 euro.
hoe voeg je die next-gen download toe aan de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
bizonjeetje schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 19:26:
vraagje. hoe moet je die next-gen downloaden. heb nu in de xbox store gta 5 gekocht voor 15 euro. en dan heb ik de story mode xbox series gekocht vooor 10 euro.
hoe voeg je die next-gen download toe aan de game.
de 15 euro versie is de Xbox One versie. Die zou je moeten refunden als dat nog kan. De story mode uitbreiding hoort bij de online aankoop: https://www.xbox.com/nl-N...-online/9NKC1Z4Z92VN/0010

Het is geen upgrade maan een losse versie.

[ Voor 4% gewijzigd door ArthurMorgan op 20-03-2022 06:30 ]

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bizonjeetje
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-04 22:28
ArthurMorgan schreef op zondag 20 maart 2022 @ 06:29:
[...]

de 15 euro versie is de Xbox One versie. Die zou je moeten refunden als dat nog kan. De story mode uitbreiding hoort bij de online aankoop: https://www.xbox.com/nl-N...-online/9NKC1Z4Z92VN/0010

Het is geen upgrade maan een losse versie.
oke bedankt heb nu de online versie gekocht en nu download die hem wel. meteen ook gelijk terugbetaling aan gevraagd voor gta 5 xbox one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HDTVTest, HDR settings:

LG OLED:
Contrast 100
Paper White 130
Peak Brightness 800

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 1486766 op 20-03-2022 14:43 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

FeaR schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 20:32:
Mensen hier ook teleurgesteld in de adaptieve triggers op de PlayStation 5? Tijdens zowel rijden als lopen/schieten moet ik de trigger haast geheel indrukken. Had toch iets meer weerstand verwacht.

Al vraag ik me af of mijn controller sowieso wel helemaal lekker is. Ik hoor random de motoren van de triggers aanspannen. Google geeft mij dat het normaal is maar het klinkt mij toch harder dan voorheen...
Ik wilde net gaan zeggen dat ik de DualSense implementatie juist erg goed vind, een van de betere 3rd party implementaties :P Vooral bij het rijden is de feedback echt heel gedetailleerd, het opschakelen, de verschillende ondergronden, remmen. Ik vind het heel goed gedaan. Bij normale auto's zijn de triggers inderdaad soepel maar bij vrachtwagens is het voor mijn gevoel wat zwaarder. GT7 doet het wat mij betreft het beste maar dat verwacht je ook wel van een first party game.

De game ziet er trouwens nog steeds bizar goed uit en de physics van Rockstar games vind ik persoonlijk ook erg fijn. En te bedenken dat ik deze game nog op mijn X360 heb gespeeld 9 jaar geleden. Benieuwd hoe een current-gen only GTA VI er uit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:04

FeaR

In GoT we trust

kazuka schreef op donderdag 7 april 2022 @ 23:24:
[...]
Vooral bij het rijden is de feedback echt heel gedetailleerd, het opschakelen, de verschillende ondergronden, remmen.
Maar dat is de rumble. Ik doelde specifiek op het effect dat L2 en R2 zwaarder aan kunnen voelen. Dat is wat doods. De rumble op ondergronden is inderdaad gedetailleerd.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De game is inmiddels weer uitgespeeld hier en de conclusie blijft dat het een geweldige game is. Prima versie(Enhanced) om nog eenmaal van het verhaal te genieten. De story telling en de personages blijven top en daar kunnen de meeste films en series nog wat van leren.
En nu maar hopen dat GTA6 goed gaat worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 1486766 schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 10:08:
De story telling en de personages blijven top en daar kunnen de meeste films en series nog wat van leren.
Zowel de GTA IV als de GTA V Single Player vond ik maar een beetje "Meh..." vergeleken met die van GTA:VC en GTA:SA heel eerlijk gezegd! :| :/

Zelfs GTA 1 was meeslepender! :P
En nu maar hopen dat GTA6 goed gaat worden. :)
Als iemand die nog steeds GTA V Online speelt vrees ik echt het ergste wat betreft een nieuw deel in de reeks :
- Veel bugs die jarenlang niet worden gepatched! :(
- Slechte Support afdeling... Echte totale DERPs gewoon... zelfs als je de oplossing samen met het probleem doorgeeft dan snappen ze het nog steeds niet! |:( :F
- En dan die verdomde Shark Cards en sinds kort zelfs GTA+ -O-

Dat moedigt niet echt aan om ooit nog een Rockstar game te kopen... }:|

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starscreamer
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 26-02 16:39
Gekocht 2013 PS3
Gekocht 2014 PS4
Gekocht PC ???

en nu voor 10 euro weer erin gestoekt voor de PS5 8)7 O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dromer
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:03
Ik heb iets doms en ik hoop dat iemand een antwoord heeft :)
Ik kreeg ineens een taal selectie scherm op de PS5 met de PS5 versie van GTA
Ik zat niet op te letten en heb blijkbaar chinees geselcteerd.
iemand enig idee hoe ik dit weer verander?
Heb al gegoogled uiteraard maar vind alleen dingen voor ps4 of pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuijerlattie
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-04 10:52
Nu weet ik niet zeker of het gaat werken, maar ik zou zelf de google translate app erbij pakken. Dan kan je via je camera alles op je tv vertalen zodat je weet waar je heen moet. Of een spoedcursus chinees en dan gewoon lekker je nieuw geleerde taal in GTA oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dromer schreef op woensdag 13 april 2022 @ 23:36:
Schijnt een hele uitdaging te zijn omdat je niet een of andere knoppencombo op het juiste moment kan indrukken dus ik wens je heel vele succes met deze uitdaging! :D _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morm
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14:07
(jarig!)
Kan je niet het configuratiebestand van GTA 5 verwijderen, zodat je weer opnieuw zonder settings begint?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jummy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 28-04 19:25
Deze heeft in het verleden op PS4 voor mij gewerkt:
  • Fully shut down your console.
  • After 30 seconds of the console being shut down, restart the console.
  • Launch GTA V.
  • When launching GTA V, wait until a black screen appears after the initial splash art has disappeared, and hold down L1+R1 throughout the opening scenes.
  • If successful, you will be prompted to re-calibrate your language and brightness options.

iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ikt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:49

ikt

Tijd voor een GTA VI geruchten topic?

Kan met 99.99% zekerheid zeggen dat wat er gelekt/gehackt is, legitiem is.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online
ikt schreef op zondag 18 september 2022 @ 14:01:
Tijd voor een GTA VI geruchten topic?

Kan met 99.99% zekerheid zeggen dat wat er gelekt/gehackt is, legitiem is.
Absoluut! Zie ook deze thread met alle filmpjes in de leak:

[Twitter: https://twitter.com/bag_of_potato/status/1571460466093985793]

De hoeveelheid getoonde assets, voice lines, Euphoria: dit kan niet anders dan echt zijn. Holy shit.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikt

ikt

BeefHazard schreef op zondag 18 september 2022 @ 14:04:
[...]

Absoluut! Zie ook deze thread met alle filmpjes in de leak:

[Twitter]

De hoeveelheid getoonde assets, voice lines, Euphoria: dit kan niet anders dan echt zijn. Holy shit.
Vooral de gelekte sourcebestanden, dat is 100% geen thirdparty/reverse-engineer werk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:51

ScreamGT

joejoe

Oh wauw, dit is wel huge!

Vrouwelijke hoofdrolspeler? Check, dikke prima.

En wat @ikt zegt, kom maar door met een GTA 6 topic!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• loonatick78
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21-04 19:52
Laat de hype maar beginnen....

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Deatheyee
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 07:31
Dit is echt het grootste lek in de geschiedenis van de game-industrie denk ik! Ik vind het sneu voor de ontwikkelaars, maar stiekem smul ik hier wel van :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• UrbanWoodz
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 24-04 16:48
Jason Schreier heeft bevestigd dat het uitgelekte materiaal legitiem is!

:)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Heb vanochtend vroeg de redactie al getipt hier, maar het huidige tweakers zal wel weer op Woensdag met een bericht komen ofzo :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:29
Het schijnt, volgens bronnen op Twitter, dat de source code ook gelekt is en als dat zo is, dan kan dit serieuze gevolgen hebben voor het ontwikkelingsproces.

Volgens IGN, die inmiddels ook al door Rockstar bevestigd hebben gekregen dat de lek daadwerkelijk plaats heeft gevonden, wordt het team morgen (maandag) door de leidinggevenden op de hoogte gebracht. Tevens zal dan ook bekend worden wat deze lek in gaat houden voor de ontwikkeling van het spel zelf.

In het ergste geval wordt het spel, volgens mij, uitgesteld. Tja, en dan kan een 2024 opeens 2026 worden ...

[ Voor 4% gewijzigd door Yonix op 18-09-2022 20:27 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deatheyee
  • Laatst online: 07:31
Yonix schreef op zondag 18 september 2022 @ 20:26:
Het schijnt, volgens bronnen op Twitter, dat de source code ook gelekt is en als dat zo is, dan kan dit serieuze gevolgen hebben voor het ontwikkelingsproces.

Volgens IGN, die inmiddels ook al door Rockstar bevestigd hebben gekregen dat de lek daadwerkelijk plaats heeft gevonden, wordt het team morgen (maandag) door de leidinggevenden op de hoogte gebracht. Tevens zal dan ook bekend worden wat deze lek in gaat houden voor de ontwikkeling van het spel zelf.

In het ergste geval wordt het spel, volgens mij, uitgesteld. Tja, en dan kan een 2024 opeens 2026 worden ...
Klopt, op gtaforums heeft iemand gisteravond deze informatie gelekt. Hij beweert daarnaast dus ook de broncode te hebben van zowel GTA V als GTA VI én een testversie te hebben van GTA VI. De jongen die dit gelekt heeft schijnt 18 jaar te zijn, en is na het lekken van deze informatie gaan slapen, niet wetende wat dit allemaal teweegbracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-04 18:27
Yonix schreef op zondag 18 september 2022 @ 20:26:

2 jaar extra ontwikkeltijd? Lijkt mij nogal uit de lucht gegrepen. Is ook niet gebeurd bij Half-Life 2 en andere leaks.

Het lullige is dat andere kleine game developers de source misschien gaan proberen te kopen om zo informatie te achterhalen hoe hun engine hebben geschreven en welke technieken ze gebruiken.

Qua security zou het op online effect kunnen hebben, maar ook zeer marginaal. Het enige wat kan gebeuren is dat de complete verhaallijn gespoiled gaat worden en dat ze gaan beslissen om die te herschrijven of veranderen, wat extra devtijd met zich mee gaat brengen.

Voor nu lijken de statements die overal geroepen wordt dat het nu jaren extra kan gaan duren vooral uit de lucht gegrepen en eigenlijk nergens op gebaseerd.

Wel heel erg zuur voor Rockstar. Meeste gehypde gameserie naast Half-Life zo'n beetje, dus ook heel veel fuzz bij een gebeurtenis als deze. Maar uiteindelijk zal er niet zo heel veel gebeuren als je het mij vraagt.

[ Voor 5% gewijzigd door RedHat op 18-09-2022 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:29
RedHat schreef op zondag 18 september 2022 @ 21:06:
[...]

2 jaar extra ontwikkeltijd? Lijkt mij nogal uit de lucht gegrepen. Is ook niet gebeurd bij Half-Life 2 en andere leaks.

Het lullige is dat andere kleine game developers de source misschien gaan proberen te kopen om zo informatie te achterhalen hoe hun engine hebben geschreven en welke technieken ze gebruiken.

Qua security zou het op online effect kunnen hebben, maar ook zeer marginaal. Het enige wat kan gebeuren is dat de complete verhaallijn gespoiled gaat worden en dat ze gaan beslissen om die te herschrijven of veranderen, wat extra devtijd met zich mee gaat brengen.

Voor nu lijken de statements die overal geroepen wordt dat het nu jaren extra kan gaan duren vooral uit de lucht gegrepen en eigenlijk nergens op gebaseerd.

Wel heel erg zuur voor Rockstar. Meeste gehypde gameserie naast Half-Life zo'n beetje, dus ook heel veel fuzz bij een gebeurtenis als deze. Maar uiteindelijk zal er niet zo heel veel gebeuren als je het mij vraagt.
Als gevolg van de lek werd Half-Life 2 destijds met een jaar vertraagd; november 2003 werd november 2004.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RedHat
Yonix schreef op zondag 18 september 2022 @ 21:11:
[...]

Als gevolg van de lek werd Half-Life 2 destijds met een jaar vertraagd; november 2003 werd november 2004.
Dat was niet als gevolg van het lek. Ze waren verschillende delen van het verhaal aan het herschrijven ten tijde van het lek. Dat is al gedebunked door Valve zelf.

Bij reddit gebeurt er al wel e.e.a.
Due to legal issues all GTA6 leaks and content is being temporarily paused until things are cleared up for us. Sorry for the inconvenience
Denk dat het advocatenteam van R*/T2 contact hebben opgenomen met Reddit. DMCA's zijn al in volle gang op YouTube. Best wel een big thing deze leak.

edit: Overigens zeg ik niet dat het onmogelijk is dat de release vertraagd gaat worden. Het is in het verleden gewoon eigenlijk nog nooit echt gebeurd als direct gevolg van een leak, dus ik acht de kans zelf gewoon klein dat het in dit geval wel zo zou zijn. Maar ik heb ook niet alle wijsheid in pacht of een glazen bol, het is slechts een persoonlijke mening .

[ Voor 20% gewijzigd door RedHat op 18-09-2022 21:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:36

Oxigeon

En zo is dat!

Er is nog niet eens een release date. Hoe kan die dan vertraagd worden?

Ik denk dat voor een ontwikkelaar dit het ergste is wat kan gebeuren. Lijkt mij dat er koppen gaan rollen

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!
nieuws: GTA 6-video's lekken, vermeende hacker zet wellicht testbuild en bron...

Ze zijn nog redelijk op tijd dit keer, ze noemen allen geen submitter meer tegenwoordig?
Dat mag wel wat vriendelijker

[ Voor 9% gewijzigd door BM op 19-09-2022 07:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shadow_Agent
  • Laatst online: 12:38

Shadow_Agent

Do { Ping } while ( LOL )

Er moet nog heeeeel wat gebeuren. Het ziet er echt niet uit, wat een armoe. De graphics, de bewegingen, het feit dat ze een auto instapt eerst de deur dichtdoet om daarna te openen, het cover systeem..

Nee dank je.

Do { Ping } while ( LOL )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:21
Shadow_Agent schreef op zondag 18 september 2022 @ 22:37:
Er moet nog heeeeel wat gebeuren. Het ziet er echt niet uit, wat een armoe. De graphics, de bewegingen, het feit dat ze een auto instapt eerst de deur dichtdoet om daarna te openen, het cover systeem..

Nee dank je.
Tja, welke build hebben we het over. Het zou zomaar eens een vroege build kunnen zijn geweest. We kunnen er verder weinig over zeggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• g1n0
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
I love open-source games! Pleur het op github en devven met zn allen :)

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:21

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Shadow_Agent schreef op zondag 18 september 2022 @ 22:37:

Nee dank je.
Verdiep je eens in game development voordat je onzin praat.

Aan het spelen: Clair Obscur: Expedition 33

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LadyVodka
  • Registratie: Augustus 2015
  • Niet online
@Shadow_Agent
Leaked Pics van 2010 GTA V:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4gnEceHL1or-wqfbXhMDOwVGzT0=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KdwHBndIeFrq9AE4ty0UOiOv.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6y3Ig0lHM8cCAvm7ZXTIdyekJ4g=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lZzbfr8O10OG8vYInieSpiOa.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bW1fPrPwYNkKbi3WNa_wMq9kS-4=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AZTz0T2KCONiqANKlLM8JinY.jpg?f=fotoalbum_tile

Leaked Pics van RDR2, 2 a 3 jaar before release "beta hut" before & after.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0xnrHrWEZHHwP2E87dHzkjmmkxo=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zQW8cvV1LYkBSlnur8ZyMpWn.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KPgJzrUlsOwd_N8z33IrnTDOgUk=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KiHvjz4trzCmIGHrfSofJg0C.jpg?f=fotoalbum_tile

Volgens mij komt GTA VI ergens binnen 2 a 3 jaar.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Romeinse cijfers blijven een moeilijk iets blijkbaar... :+
ScreamGT schreef op zondag 18 september 2022 @ 14:16:
Vrouwelijke hoofdrolspeler? Check, dikke prima.
Ik vind het wel een beetje typisch overgedreven gedoe in de huidige tijd : Alles moet "P.C." zijn dus zelfs de games... :') :F

Maar goed...

Het blijft tenslotte "Trollstar" dus misschien komt het meer uit die hoek : Alles belachelijk maken en zo! :)
Deatheyee schreef op zondag 18 september 2022 @ 16:11:
Ik vind het sneu voor de ontwikkelaars
RedHat schreef op zondag 18 september 2022 @ 21:06:
Wel heel erg zuur voor Rockstar.
Eerder hun verdiende loon :

- SharkCards troep die ze hebben geïntroduceerd, waardoor er nog weinig sprake is van THEFT in Grand Theft Auto }:| :F
- Bugs/Cheats/Glitches/enz. die ze al jarenlang niet in GTA V Online hebben weten te fixen, zelfs als je ze vertelt wat het probleem EN de oplossing zou moeten zijn! _O-

Laat ze maar lekker bloeden! d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikt

ikt

Broncode van V is ondertussen ook gekocht en gelekt. Ik ga de link niet plaatsen, maar op een GitHub Gist staat een volledige lijst van natives + hashes.

Implicaties voor modden zijn groot (positief voor kennis, extreem negatief dat het de deur open doet voor T2 om modding algeheel de nek om de draaien).

[ Voor 23% gewijzigd door ikt op 19-09-2022 07:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:06

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

RubenSaurus schreef op zondag 18 september 2022 @ 22:11:
nieuws: GTA 6-video's lekken, vermeende hacker zet wellicht testbuild en bron...

Ze zijn nog redelijk op tijd dit keer, ze noemen allen geen submitter meer tegenwoordig?
Dat mag wel wat vriendelijker
Misschien even https://tweakers.net/submit/ (en dan vooral de FAQ) doorlezen voordat je begint met schelden? En ik neem aan dat je een submit doet om interessant nieuws met de community te delen, en niet om je ego te kunnen laten groeien doordat je je username bij een nieuwsbericht ziet staan?

[ Voor 13% gewijzigd door Bart ® op 19-09-2022 07:42 ]

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-02 09:07
g1n0 schreef op zondag 18 september 2022 @ 22:44:
I love open-source games! Pleur het op github en devven met zn allen :)
En dan wekenlang met elkaar discussiëren over wat er moet gebeuren en als gevolg tig forks? Nee, laat maar lekker aan R* over

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DriesNL
nero355 schreef op maandag 19 september 2022 @ 01:48:
[...]

Romeinse cijfers blijven een moeilijk iets blijkbaar... :+

[...]

Ik vind het wel een beetje typisch overgedreven gedoe in de huidige tijd : Alles moet "P.C." zijn dus zelfs de games... :') :F

Maar goed...

Het blijft tenslotte "Trollstar" dus misschien komt het meer uit die hoek : Alles belachelijk maken en zo! :)

[...]

[...]

Eerder hun verdiende loon :

- SharkCards troep die ze hebben geïntroduceerd, waardoor er nog weinig sprake is van THEFT in Grand Theft Auto }:| :F
- Bugs/Cheats/Glitches/enz. die ze al jarenlang niet in GTA V Online hebben weten te fixen, zelfs als je ze vertelt wat het probleem EN de oplossing zou moeten zijn! _O-

Laat ze maar lekker bloeden! d:)b
Dus elk spel met speelbare vrouwelijke characters is politiek correct? Wat een onzin :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
ikt schreef op maandag 19 september 2022 @ 07:40:
Broncode van V is ondertussen ook gekocht en gelekt. Ik ga de link niet plaatsen, maar op een GitHub Gist staat een volledige lijst van natives + hashes.

Implicaties voor modden zijn groot (positief voor kennis, extreem negatief dat het de deur open doet voor T2 om modding algeheel de nek om de draaien).
Dit zou nog eens kunnen betekenen dat het online deel opnieuw naar de tekentafel moet en de game een paar jaar later gaat uitkomen. Of GTA6 wordt echt een hackfest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KRAI.7
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-04 23:07

KRAI.7

Bwoah...

M.b.t. de GTA VI leaks: ik zie veel mensen posten dat de releasedate hierdoor uitgesteld gaat (lees: kan) worden. Kan iemand mij uitleggen waarom dit zo is?

Zoals een paar posts hierboven wordt geschreven is er nog niet eens een publieke releasedate bekend. Maar zelfs al zou die bekend zijn: waarom zou dit dan (mogelijk) uitgesteld worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

KRAI.7 schreef op maandag 19 september 2022 @ 12:34:
M.b.t. de GTA VI leaks: ik zie veel mensen posten dat de releasedate hierdoor uitgesteld gaat (lees: kan) worden. Kan iemand mij uitleggen waarom dit zo is?

Zoals een paar posts hierboven wordt geschreven is er nog niet eens een publieke releasedate bekend. Maar zelfs al zou die bekend zijn: waarom zou dit dan (mogelijk) uitgesteld worden?
Geen idee. Maar gok dat indien je verstand van scripten hebt je zo wel heel gemakkelijk geld kan toveren bij je online character etc? Omdat je precies ziet met welke database etc ze verbinding maken?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• RedHat
Spoiler mbt de map van GTA VI
spoiler:
In 2019 was er iemand op Reddit die wat dingen onthulde over de map van GTA VI. Dat heeft nooit iemand kunnen checken op waarheid. Met de leaks van afgelopen week lijkt het er wel op dat deze persoon inderdaad dingen heeft onthuld die klopte. Dus als het waar is, of in de afgelopen tijd niet is veranderd, krijgen we een grote map met 6 steden. 5 Daarvan kan iedereen invullen, 1 zal nieuw zijn. Dus liefhebbers van een bepaald deel qua setting/omgeving kunnen hun hart ophalen, want blijkbaar zitten ze er allemaal in.

Voor de mensen die niet zo bekend zijn met de reeks zijn dit de 5 steden:

Liberty City
Vice City
Los Santos
San Fierro
Las Venturas

[ Voor 13% gewijzigd door RedHat op 19-09-2022 13:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
ggj87 schreef op maandag 19 september 2022 @ 09:02:
[...]

En dan wekenlang met elkaar discussiëren over wat er moet gebeuren en als gevolg tig forks? Nee, laat maar lekker aan R* over
Zou niet slecht zijn vind ik. Er waren hele mooie mods van San Adreas bijv, SA:MP bijvoorbeeld (San Andreas Multiplayer). Waarbij je kon 'rollenspelen' als een politieman, taxichauffeur enz.

Je weet nooit waar mensen mee op de proppen komen.

Maar natuurlijk gaat het niet gebeuren, ik vind het ook heel jammer dat T2/Rockstar tegenwoordig zo extreem agressief is richting mod makers. Multiplayer mods zijn gekilld (waarschijnlijk omdat ze hun lucratieve shark card handel konden omzeilen). De VR mod van Luke Ross is ook al gekilld hoewel dat niks met hun verdienmodel van doen had.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CoeliJoeli
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 14:17

CoeliJoeli

Gamer

RedHat schreef op maandag 19 september 2022 @ 13:12:
spoiler:
In 2019 was er iemand op Reddit die wat dingen onthulde over de map van GTA VI. Dat heeft nooit iemand kunnen checken op waarheid. Met de leaks van afgelopen week lijkt het er wel op dat deze persoon inderdaad dingen heeft onthuld die klopte. Dus als het waar is, of in de afgelopen tijd niet is veranderd, krijgen we een grote map met 6 steden. 5 Daarvan kan iedereen invullen, 1 zal nieuw zijn. Dus liefhebbers van een bepaald deel qua setting/omgeving kunnen hun hart ophalen, want blijkbaar zitten ze er allemaal in.

Liberty City
Vice City
Los Santos
San Fierro
Las Venturas
Als dit zo zal zijn, komt een jongens droom uit

Twitch.tv/coelijoeli

Acties:
  • +1 Henk 'm!
GekkePrutser schreef op maandag 19 september 2022 @ 13:20:
[...]

Zou niet slecht zijn vind ik. Er waren hele mooie mods van San Adreas bijv, SA:MP bijvoorbeeld (San Andreas Multiplayer). Waarbij je kon 'rollenspelen' als een politieman, taxichauffeur enz.
Die zijn er ook gewoon voor GTA 5 (FiveM), daar hoef je niet eens broncode voor te hebben, blijkbaar flink stuk reverse engineering doet wonderen.

Maar of daar ooit broncode voor gebruikt is, blijft de grote vraag. Het was bv met City of Heroes toen de broncode van de server op straat kwam er opeens 10x meer mogelijk was dan een simpele 'emulator' bouwen, ze konden letterlijk de game gewoon verder bouwen.

Maar het blijft oude code, je zou er wel dingen mee kunnen (of in ieder geval weten hoe bepaalde dingen draaien, zoals encryptie in de client communicatie), het is niet opeens dat je de game compleet eigen draai kan geven, daar lijkt mij de code veel te oud voor.

Persoonlijk, dit is immers SP topic, zou ik bv heel graag modders hebben gezien die de singleplayer story verder zouden uitbouwen, of side missies, of zelfs een heel side-story toevoegen, meer inhoud geven dan wat R* ooit beloofd zou hebben, wat het is uiteindelijk gewoon een gigantische moneygrabber geworden waar singleplayer natuurlijk buiten de game geen kloot meer zou opleveren.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:37
spoiler:

Liberty City
Vice City
Los Santos
San Fierro
Las Venturas
Dat zou wel heel vet zijn.

spoiler:
Als die geruchten qua setting/verhaal kloppen dan zou stad 6 in Colombia moeten zijn volgens mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:44
spoiler:

Liberty City
Vice City
Los Santos
San Fierro
Las Venturas
Op mijn 37e word ik niet meer zo snel enthousiast van games, maar als het zoiets zou worden zou wel heel gaaf zijn en een soort kinderdroom die uit komt :D Denk dat dit ook nog de enige titel is die ik direct bij release zou kopen.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-04 17:53

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
dutchgio schreef op maandag 19 september 2022 @ 14:08:
[...]

Dat zou wel heel vet zijn.

spoiler:
Als die geruchten qua setting/verhaal kloppen dan zou stad 6 in Colombia moeten zijn volgens mij.
spoiler:
Met zekerheid kan ik natuurlijk niets zeggen, maar het zal waarschijnlijk Mexico zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Lekker makkelijk gezegd zonder aankondiging. Aan de andere kant lijk het source verhaal van GTA5/6 ook bullshit, dus zijn alleen deze beelden buitgemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
shoombak schreef op maandag 19 september 2022 @ 16:32:
[...]

Lekker makkelijk gezegd zonder aankondiging. Aan de andere kant lijk het source verhaal van GTA5/6 ook bullshit, dus zijn alleen deze beelden buitgemaakt.
Originele tekst is:
All source code and assets for GTA 5 are available. Along with GTA 6 docs. Speak me in DM.

Video is geen ruk waard, sourcecode kan dat wel degelijk zijn (en ja, die eerste overschrijving in crypto was dus nep), zeker als dit de volledige is van een recente GTA5 build. Maar zoals hij het neerzet, lijkt het puur GTA5 code en slechts GTA6 documenten te zijn.. maar denk dat niemand dit met zekerheid kan zeggen.

[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 19-09-2022 16:48 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DriesNL schreef op maandag 19 september 2022 @ 11:18:
Dus elk spel met speelbare vrouwelijke characters is politiek correct? Wat een onzin :/
Dat zeg ik niet, maar het is wel heel toevallig allemaal hé! ;)
Want GTA V Online is dat nog niet ?! >:) _O- :+
Oxigeon schreef op maandag 19 september 2022 @ 12:53:
Maar gok dat indien je verstand van scripten hebt je zo wel heel gemakkelijk geld kan toveren bij je online character etc? Omdat je precies ziet met welke database etc ze verbinding maken?
Dat soort dingen gebeuren al heel lang en niet alleen in GTA V Online zelf : Ook hun Socialclub wordt aan alle kanten misbruikt door hackers/crackers/modders die echt de mafste dingen ermee doen! :X :| :/

Op sommige dingen ben ik zelfs jaloers geworden : Waarom kunnen zij WEL één bericht naar meerdere mensen sturen en moet ik daarvoor constant clicken en copy->pasten en weet ik het wat allemaal om meerdere Friends tegelijk te bereiken ?!?!
SinergyX schreef op maandag 19 september 2022 @ 13:28:
Persoonlijk, dit is immers SP topic, zou ik bv heel graag modders hebben gezien die de singleplayer story verder zouden uitbouwen, of side missies, of zelfs een heel side-story toevoegen, meer inhoud geven dan wat R* ooit beloofd zou hebben, wat het is uiteindelijk gewoon een gigantische moneygrabber geworden waar singleplayer natuurlijk buiten de game geen kloot meer zou opleveren.
Opzich allemaal met je eens en zo, maar ik denk dat heel veel "Single Player Fans" niet beseffen dat er ondertussen een flink aantal dingen in het Online gedeelte zitten die prima als een soort "Single Player DLC" te spelen zijn, eventueel als Co-Op Mode met twee spelers! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:47
nero355 schreef op maandag 19 september 2022 @ 16:54:
[...]

Mijn vriendin mag ook graag een game spelen en zo zijn er heel veel vrouwen die gamen. Zij speelt toch het liefst als een female character. Prima dan toch dat die optie er in zit?

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-04 09:16
Dit is heftig hoor als de broncode gelekt is, zaken waar jaren lang aan ontwikkeld, getest en getweaked is liggen op straat. Alles kan dus ontrafeld worden, waardoor er weer meer hacks voor de games komen (waar Rockstar weer tijd en geld in moet steken om ze te pareren) en misschien dat zelfs concurrenten met de code aan de haal gaan.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hulleman schreef op maandag 19 september 2022 @ 17:06:
Mijn vriendin mag ook graag een game spelen en zo zijn er heel veel vrouwen die gamen.
Zij speelt toch het liefst als een female character. Prima dan toch dat die optie er in zit?
Het is alleen geen optie en zoals ik al eerder zei : Wel heel typisch voor deze periode en wel heel toevallig... ;)

Verder boeit het mij ook niet, want mijn GTA V Online Character is ook een Female om de simpele reden dat ik liever niet naar de kont van een vent staar! :P
Maar ik ben dan ook opgegroeid met Tombraider achtige games voordat ook die ineens heel erg braaf moesten worden, want stel je voor dat er iemand beledigd raakt... Oh jeeetje toch! :') _O-

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• OmgItsKoen
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21-04 20:35
[...]

Ik snap niet waar je je druk om maakt. 8)7 Het is al jaren een mannelijk karakter, wordt het een keer een vrouwelijk karakter en dan gaan de mannelijke gamers ineens janken dat het niet te kiezen is, maakt toch geen zak uit?

Snap ook heel je punt omtrent Tomb Raider niet, dat toendertijd jongeren opgewonden werden van die 2 pixels omdat ze hun fantasie de vrije loop lieten gaan, maakt de huidige vormgeving van Tomb Raider toch niet ineens braaf?

[ Voor 59% gewijzigd door OmgItsKoen op 19-09-2022 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OmgItsKoen schreef op maandag 19 september 2022 @ 17:17:
Ik snap niet waar je je druk om maakt. 8)7
Ik maak me nergens druk om : Ik merk alleen iets op en anderen reageren daar druk op! ;)
Het is al jaren een mannelijk karakter, wordt het een keer een vrouwelijk karakter en dan gaan de mannelijke gamers ineens janken dat het niet te kiezen is, maakt toch geen zak uit?
Dat zeg ik dus ook niet! ;)
Snap ook heel je punt omtrent Tomb Raider niet, dat toendertijd jongeren opgewonden werden van die 2 pixels omdat ze hun fantasie de vrije loop lieten gaan, maakt de huidige vormgeving van Tomb Raider toch niet ineens braaf?
Zowel over de game(s) als de film(s) is er anders een hoop discussie geweest over bepaalde details zullen we maar zeggen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Opzich allemaal met je eens en zo, maar ik denk dat heel veel "Single Player Fans" niet beseffen dat er ondertussen een flink aantal dingen in het Online gedeelte zitten die prima als een soort "Single Player DLC" te spelen zijn, eventueel als Co-Op Mode met twee spelers! :)
Ja en nee, er zijn diverse te doen in een private sessie, maar genoeg moet je in een public lobby.. en dat is nog steeds de reden dat ik al jaren geen 'officiele' GTA online meer speel. Plus dat technisch het verhaal los van de 3 hoofdrolspelers is, als dat je cup of tea is :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• spijkerhoofd
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 14:50
spoiler:

Liberty City
Vice City
Los Santos
San Fierro
Las Venturas
spoiler:
Ik had dat ook gelezen, later heb ik echter gelezen dat ze vanwege de omvang van het project dat het niet haalbaar was maar dat ze met live updates nieuwe delen erbij komen in de toekomst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spookelo
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 29-04 07:07
SinergyX schreef op maandag 19 september 2022 @ 18:16:
[...]

Ja en nee, er zijn diverse te doen in een private sessie, maar genoeg moet je in een public lobby.. en dat is nog steeds de reden dat ik al jaren geen 'officiele' GTA online meer speel. Plus dat technisch het verhaal los van de 3 hoofdrolspelers is, als dat je cup of tea is :P
Belangrijkste zijn dan de verkoopmissies toch? Die hoeven sinds de laatste DLC niet meer in public lobbies.
(Ik moet bekennen dat ik dat zelf niet meer getest heb)

[ Voor 5% gewijzigd door Spookelo op 20-09-2022 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op maandag 19 september 2022 @ 18:16:
Dat is dus niet meer zo gelukkig :
Spookelo schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 13:09:
Belangrijkste zijn dan de verkoopmissies toch?

Die hoeven sinds de laatste DLC niet meer in public lobbies.
Na jaaaaren daarop te hebben gewacht zijn we inderdaad eindelijk van het Public Session gezeik af! :*)
(Ik moet bekennen dat ik dat zelf niet meer getest heb)
Al meerdere keren mijn Nightclub Stock gedumpt zonder een Solo Public Session te hoeven maken : HEERLIJK!!! :Y) 8) :D

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-02 09:07
Doet de Bawsaq het nog? Ik heb het spel al jaren niet meer gespeeld omdat mijn X360 de geest gaf maar destijds kon je daarmee aan het begin van het spel al de maximale 2,1miljard verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madcon
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-03 17:18
Heeft iemand ervaring met het terug zetten van een ps4 backup naar de ps5 versie?

Blijkbaar is het de bedoeling om op de oude console een online backup te maken naar de social club, waarna je op de ps5 deze backup kunt terughalen.
Ik heb echter mijn ps4 al ruim jaar geleden verkocht en alleen de savegames op een usb stick..

Stadia / PSN : whenheco

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

madcon schreef op zaterdag 24 december 2022 @ 19:33:
Heeft iemand ervaring met het terug zetten van een ps4 backup naar de ps5 versie?

Blijkbaar is het de bedoeling om op de oude console een online backup te maken naar de social club, waarna je op de ps5 deze backup kunt terughalen.
Ik heb echter mijn ps4 al ruim jaar geleden verkocht en alleen de savegames op een usb stick..
Hier dus hetzelfde en kan dus ook overnieuw beginnen. Heb wel ooit een plus savegame geupload maar ook die krijg ik niet terug naar de ps5. Heb toendertijd ook rockstar gecontact en konden niets voor me doen.

Heb me gisteren trouwens ook gta weer eens op de ps5 gezet. Ga me toch echt een keertje verdiepen in het online gebeuren. Snap er werkelijk geen hol van.

Zie dat ik level 25 ben met 1.5mill op de bank. De laatste keer dat ik speelde had ik de onderzeeër gekocht en kon ik de perico heist doen. Hopelijk kan de game me nu wat langer bekoren. Misschien toch maar eens wat volk zoeken om die nieuwe drug missies te voltooien. Of kan dat goed met randoms?

[ Voor 15% gewijzigd door Oxigeon op 25-12-2022 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madcon
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-03 17:18
Oxigeon schreef op zondag 25 december 2022 @ 09:12:
[...]
Hier dus hetzelfde en kan dus ook overnieuw beginnen. Heb wel ooit een plus savegame geupload maar ook die krijg ik niet terug naar de ps5. Heb toendertijd ook rockstar gecontact en konden niets voor me doen.
Bah tegenvaller, ga dan ook geen moeite doen om contact op te nemen met Rockstar. Heb de eerste missies al jaren geleden gespeeld, dus hopelijk voelt het niet te veel als herhaling. achterop doosje stond dat je verder kon gaan waar je met ps4 was gebleven. Bij andere spellen kon ik gewoon ps4 savegame inlezen en verder gaan.

Stadia / PSN : whenheco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

madcon schreef op zondag 25 december 2022 @ 09:39:
[...]

Bah tegenvaller, ga dan ook geen moeite doen om contact op te nemen met Rockstar. Heb de eerste missies al jaren geleden gespeeld, dus hopelijk voelt het niet te veel als herhaling. achterop doosje stond dat je verder kon gaan waar je met ps4 was gebleven. Bij andere spellen kon ik gewoon ps4 savegame inlezen en verder gaan.
Hier is het al te lang geleden (meteen toen die uitkwam) wil ze best nog wel een keertje spelen nu met de vernieuwde graphics. Maar ga eerst nog eens een keertje online kijken vanavond als de Kids in bed liggen

[ Voor 6% gewijzigd door Oxigeon op 25-12-2022 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommy-D
  • Laatst online: 29-04 15:43
Ben al een paar keer opnieuw begonnen, maar het blijft hetzelfde: Chop wil niet mee. Het heeft altijd gewerkt, maar nu krijg je geen prompt meer als je hem “target”. Ik vond hem altijd erg handig (en vermakelijk) in handgevechten, en bij de collectibles. Ben ik de enige ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Tommy-D

Dat komt omdat die het in GTA V Online te druk heeft met spelers die hem knuffelen of met in hun bed slapen! ;) :+

Maar effe serieus :

Het zou me niet verbazen dat één van de laatste patches iets gruwelijk heeft gesloopt in het Single Player gedeelte dus stuur gewoon een Bug Report in en kijk hoe ver je komt met die Support kneuzen van Rockstar :)

[ Voor 3% gewijzigd door nero355 op 01-01-2023 17:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tommy-D
nero355 schreef op zondag 1 januari 2023 @ 17:04:
@Tommy-D

Dat komt omdat die het in GTA V Online te druk heeft met spelers die hem knuffelen of met in hun bed slapen! ;) :+

Maar effe serieus :

Het zou me niet verbazen dat één van de laatste patches iets gruwelijk heeft gesloopt in het Single Player gedeelte dus stuur gewoon een Bug Report in en kijk hoe ver je komt met die Support kneuzen van Rockstar :)
Heb Rockstar support even gecontacteerd. Ook de iFruit app is stuk, misschien dat dat er mee te maken heeft..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tommy-D
Blah.. “ Rockstar Support recently announced on their support page that they are officially shutting down the iFruit application. According to them, the application won’t be supported as of December 12, 2022. However, they also shared that GTA Online players can still customize the license plates differently.”

Tja. Ik speel geen GTA Online, en heb geen behoefte aan een andere kentekenplaat. Ik wil m’n hond terug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
License Plates heb ik genoeg, maar ik gebruikte het vooral om de standaard velgen van auto's een (ander) kleurtje te geven, echter ben ik ondertussen erachter gekomen dat het ook op een andere manier kan zonder de iFruit app door gewoon ingame van sessie te wisselen en dan ben je er ook! :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronzz
  • Laatst online: 29-04 15:11
Afgelopen weekend weer begonnen met de SP. Nu de standaard auto's van Franklin, Michael en Trevor getuned zodat dat wat makkelijker rijden is.
Op de PS5 speelt het echt lekker weg. Ben wel blij met die PS5 update van 10 maand geleden.

Of ik alle collectables ga verzamelen weet ik nog niet, maar wel zin om het verhaal & strangers en things weer opnieuw mee te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord_fh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16:03

lord_fh

PS5

PS3 meteen gekocht
PS4 meteen gekocht + online
PS5 , nu ook maar in de sale gekocht voor een 10tje, maar alleen SP. ik speel momenteel te weinig om een PS PLUS abo af te sluiten.

Speelt heerlijk weg op Performance + RT. laadtijden ideaal, draw distance perfect en alles ziet er gewoon nog gelikter uit. ik vermaak me prima!

bizar eigelijk dat ik dit spel dus 3x gekocht heb eigenlijk, net als vele vele vele anderen. Het blijft goed!

Gaat wel de 1e keer zijn denk ik dat ik hem uit ga spelen :+ :9 }:O

het viel mij inderdaad ook op dat chop niks doet als ik hem target, helemaal niks nada nop... vond het al gek.
Ook heb ik af en toe, in de avond/schemer, dat mijn beeld soms iets flikkert als ik ik bijv de lampen aan of juist uit heb .

[ Voor 9% gewijzigd door lord_fh op 02-03-2023 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommy-D
Geen Chop is echt waardeloos, hoe the f*** ga je nu alle collectibles vinden.. Een paar weken geleden wel contact opgenomen met R* support en het was een bekend probleem, en ze gingen kijken naar een oplossing. Maar het was “low priority” dus kan wel even duren, if ever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Hoe staat jullie hdr calibratie in-game op een oled? (PS5). Iemand een goede configuratie?

[ Voor 23% gewijzigd door Farabi op 17-03-2023 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:24
Ik weet niet of dit het juiste topic is, anders hoor ik het graag.

Mijn zoontje speelt sinds kort ook af en toe GTA V maar ik krijg de cheat codes op geen enkele manier werkend :?

Doe ik iets verkeerd ofzo, geen enkele cheat code werkt.

https://www.eurogamer.nl/...ne-ps3-xbox-360#section-5

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Militia Pilot
  • Laatst online: 15:11

Militia Pilot

Standby For Titanfall!

Grolsch schreef op maandag 8 mei 2023 @ 17:30:
Ik weet niet of dit het juiste topic is, anders hoor ik het graag.

Mijn zoontje speelt sinds kort ook af en toe GTA V maar ik krijg de cheat codes op geen enkele manier werkend :?

Doe ik iets verkeerd ofzo, geen enkele cheat code werkt.

https://www.eurogamer.nl/...ne-ps3-xbox-360#section-5
Welke versie van het spel betreft het? (PC/PS4/XBOX)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
Xbox360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Militia Pilot
  • Laatst online: 15:11

Militia Pilot

Standby For Titanfall!

Gebruik je de stick voor de richtingen of de D-pad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
Militia Pilot schreef op maandag 8 mei 2023 @ 20:13:
[...]

Gebruik je de stick voor de richtingen of de D-pad?
Ik heb beide geprobeerd, zonder succes helaas :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nu de hype van Grand Theft Auto 6 toch wel voelbaar begint te worden ben ik weer begonnen aan de single player van Grand Theft Auto 5, maar dit zal op een langzaam tempo gaan want ik ben ondertussen ook nog bezig met The Crew: Motorfest bezig en over een week komt Avatar: Frontiers Of Pandora uit.

Dit is inmiddels mijn 10e of 12e keer dat ik de story ga spelen en daarvan heb ik het spel minimaal 5 keer volledig 100% gespeeld, zijn er meer hier die deze story al meerdere malen opnieuw hebben gespeeld of het weer hebben opgepakt nu het voor Grand Theft Auto 6 begint te prikkelen? :*)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Pagina: 1 ... 73 74 Laatste

Let op:
Er is een topic GTA 5 Crew topic
Slowchat & Levertijden-topic

Geen PC vs Console discussie's

Posts met alleen video's/plaatjes/etc dragen niet bij aan het topic en zijn dus ongewenst.
Story-spoilers (spoilers over het verhaal) ALTIJD tussen spoiler tags:
spoiler:
~~~[spoiler] Je verborgen tekst tik je hiertussen ~~~[/spoiler]
.