Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 10:59:
[...]
Met de activity cards (Vergelijkbaar met quick resume op xbox) op de ps5 kan je games al sneller opstarten. Bij Sony games zit je dan ook in een paar seconden in de game. Maar niet elke ontwikkelaar heeft dit goed geïmplementeerd. Ik heb het bij GTA5 nog niet getest.
Ja goede tip !!!. Had me nooit zo in die Activity Cards verdiept. Net even getest met 3 games: BF 5, Spider-man Remastered en Astro's Playroom.
Spider-man: 2 activity cards die op het zelfde punt starten in game. Gaat idd lekker snel, ook nadat je een andere game hebt geladen.
Astro's Playroom: Krijg alleen Activity Cards te zien van de speedruns. Ik kan niet beginnen in de hoofdhub waar je naar alle levels kunt.
BF5: Geen activity cards. Na het starten van een andere game, moet ik de game helemaal opnieuw starten. Als ik op de Xbox BF5 start vanuit QR, zit ik binnen 10 seconden in de multiplayer server browser.
Het is dus idd afhankelijk van of het goed geimplementeerd is, daar waar QR gewoon altijd werkt (even los van de online connectie die wel of niet opnieuw opgebouwd moet worden).
Ben dus wel benieuwd of die activity cards in GTA V zijn geimplementeerd. Kan de game ook op beide platformen halen. Zal niet de eerste keer zijn dat ik oa BF4 op de PS en Xbox heb gekocht