DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
komt waarschijnlijk doordat je op de servers van R* speelt en niet op de server van Steam (als steam uberhaupt al GTA5 servers heeft)Arfman schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 12:05:
Ja, ik was gisteren bij een vriend en daar moest ik gewoon helemaal opnieuw beginnen met de eerste missie. Valt me wel tegen dat die savegames niet via Steam Cloud worden gesynchroniseerd.
Blijf het gruwelijk irritant vinden, loopt op alle stations geweldig en dan met je eigen station meteen haperingen. Alsof die CPU het niet trekt lijkt het wel, maar deze issue zal niet snel opgelost worden omdat a) de meesten het niet interessant vinden en b) er andere prioriteiten voor Rockstar zijn.Verwijderd schreef op maandag 20 april 2015 @ 00:20:
Schijnt bekend probleem te zijn, hier ook steeds 10 fps drop bij self radio.
Ik had een link naar m'n mp3 folder van 250 GB in de usermusic map gedropt en toen gestart terwijl 'autoscan for music' nog aanstond, dat gaat niet goed, tenminste ik heb hem na een half uur scannen maar gekilld. Je kan dan het best die optie uitzetten en alleen een quickscan doen.
Ik hoop dat er nog een bugfix voor dit issue komt, de rest van de muziek is niet zo mijn smaak.
Verder speelt het heel mooi op i5-4460 / gtx960 / 8gb.
Soms ook een issue dat hij ineens maar 30 fps doet en als ik dan even alt tab zit hij weer op 60.
[...]
Thanks, heb inderdaad maar mailtje gestuurd naar de 'hacker', nu maar hopen dat die inderdaad zo vriendelijk is de account weer terug te geven.Visgek82 schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 08:32:
[...]
Damn wat vervelend voor je. Als ik jou was zou ik even een mailtje sturen naar het adres waar het in veranderd is. Ik heb ontzettend veel geluk gehad, de persoon aan de andere kant had de key gekocht van 'n vriend, maar toen hij zag dat het mijn account was heeft hij deze daadwerkelijk terug gegeven zonder enig probleem. Je kunt het altijd proberen!
Heel veel succes, hoop dat je snel weer kunt spelen.
Dus zo'n 10 meter voor mij uit staat het gras vol in de bloei, maar onder mijn voeten staat geen gras. Afhankelijk van de kijkhoek (naar beneden of schuin omhoog) verschijnt het soms wel. AMD HD9650 op high settings, net onder de Memory grens met ignore limits aan. Draai op CCC 15.4 Beta.
Iemand anders die dit herkent?
Heb je screenshots? Is wat makkelijkerIrcghost schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 14:02:
Vraagje; Ik heb een vreemde grafische bug; wanneer ik ergens loop met gras wordt het gras in een perfecte cirkel om mij heen despawned. Ik ben gewend van andere games dat als je ergens heen gaat het gras inlaad als je dichterbij komt, maar het is dus nu andersom.
Dus zo'n 10 meter voor mij uit staat het gras vol in de bloei, maar onder mijn voeten staat geen gras. Afhankelijk van de kijkhoek (naar beneden of schuin omhoog) verschijnt het soms wel. AMD HD9650 op high settings, net onder de Memory grens met ignore limits aan. Draai op CCC 15.4 Beta.
Iemand anders die dit herkent?
Ik zal zo een screenshot maken! Mijn schoenen zijn ook niet doorzichtigHakulaku schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 15:09:
[...]
Heb je screenshots? Is wat makkelijkerDaarnaast, kan ik het gras vaak ook niet onder mijn voeten zien als ik buitenloop. Iets met schoenen die niet doorzichtig zijn.
-Eerst de update doen.. is net gefailed xD
[ Voor 4% gewijzigd door Ircghost op 21-04-2015 15:12 ]
Misschien ben je wel radioactiefIrcghost schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 15:11:
[...]
Ik zal zo een screenshot maken! Mijn schoenen zijn ook niet doorzichtig, het gaat om een straal van 5/6 meter om mijn karakter heen waar geen gras meer is. En daar buiten dus juist weer wel.
-Eerst de update doen.. is net gefailed xD
Haha dat zal het zijn! Overigens is mijn update nu al 3x gefailed.
is dit trouwens alleen in voertuigen?Heilige Kaas schreef op maandag 20 april 2015 @ 12:37:
[...]
En weer een crash. Bij mij crashed hij elke keer tijdens een missie wanneer ik rechter klik doe. Verschrikkelijk irritant.
Whatsup?
Rockstar download servers zijn continu overbelast, dat heb je nu eenmaal met de #1 best PC verkopende titel.Saven schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 16:58:
Net 7 dvd's geinstalleerd, moet ie nog 5gb downloaden. Geen probleem, maar die downloader verneukt heel het internetDan download ie weer 5 minuten met 1,8mb/s. Maar dan kan ik niet meer browsen. Dan valt het internet weg, en dan na paar minuten repeat..
Whatsup?
Ik heb precies hetzelfde gehad. Duurde 2 dagen voor ik klaar was, daarna nog een 500mb patch, daar komt wss nog 2 extra patches overheen van enkele honderden MB's.
Ik heb liever dat Rockstar de patches ook in torrents brengt om dit gedoe te voorkomen.
Maar ach, het is het wachten waard
Maar dat mn hele verbinding plat gaat hoort niet echt dunkt meEkstergroen schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 17:23:
[...]
Rockstar download servers zijn continu overbelast, dat heb je nu eenmaal met de #1 best PC verkopende titel.
Ik heb precies hetzelfde gehad. Duurde 2 dagen voor ik klaar was, daarna nog een 500mb patch, daar komt wss nog 2 extra patches overheen van enkele honderden MB's.
Ik heb liever dat Rockstar de patches ook in torrents brengt om dit gedoe te voorkomen.
Maar ach, het is het wachten waard

Maar ik heb wel last van het volgende problem, op een bepaalde afstand worden hekjes, bomen e.d een soort van grof pixel achtig worden. Diverse instellingen geprobeerd (waaronder dx10/dx11 enz) maar geen enkele soort ervoor dat het weggaat.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Edit:
Ook op een nvidia systeem heb ik hetzelfde probleem, lijkt iets van de game zelf.
[ Voor 9% gewijzigd door _Drake_ op 21-04-2015 21:07 ]
The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.
ja tot nu toe wel, en alleen tijdens een missie, maar niet altijd tijdens een missie.
Zou best kunnen wat er eerder werd gezegd dat t te maken heeft met throwables.
Installatie is 60.4GBBvanOsch schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 20:11:
Hoeveel GB's slurpt de pc versie van GTA V op? Ik las ergens 150GB.....
vandaag patch uitgekomen, misschien dat het je problemen verhelpt.Heilige Kaas schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 20:25:
[...]
ja tot nu toe wel, en alleen tijdens een missie, maar niet altijd tijdens een missie.
Zou best kunnen wat er eerder werd gezegd dat t te maken heeft met throwables.
Maar vind het niet echt bijzonder, graphics zijn nog steeds matig. Dat was altijd al geweest, behalve bij GTA 4, daar was het echt een sprong vooruit. GTA V, meh
Verwijderd
http://gtaforums.com/topi...recorded-about-the-issue/
Ircghost schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 23:19:
Dit is dus een screen van mijn gras load probleem.. mensen die dit herkennen?
[afbeelding]
Nou .. in principe hetzelfde, maar dan exact het tegenovergestelde. Daar spawned zoals verwacht dingen in een radius. Bij mij despawned het in een radius.
bij het filmpje met de schaduw van de boom.. ik heb wel waneer ik dood ben gegaan een rechthoek om mijn character heen ong. 3 bij 2 meter groot op de grond.Ircghost schreef op woensdag 22 april 2015 @ 00:12:
[...]
Nou .. in principe hetzelfde, maar dan exact het tegenovergestelde. Daar spawned zoals verwacht dingen in een radius. Bij mij despawned het in een radius.
heb je al je render distance/view distance aangepast?
edit2*

source: http://gtaforums.com/topi...t-the-issue/?p=1067351798
[ Voor 22% gewijzigd door snowD op 22-04-2015 11:11 ]
Er gaat dan een donkergrijs vierkant met me mee over de grond daar beneden.
Ik heb hier nergens last van, maar ik heb dan ook mijn muziek op een andere schijf dan windows of het spel zelf. Misschien kun je dat eens testen? Ik heb hier de muziek op een NAS en op een externe hdd getest (stuk of 50 tracks) en echt geen haperingen.Vincent Dave schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 12:19:
[...]
Blijf het gruwelijk irritant vinden, loopt op alle stations geweldig en dan met je eigen station meteen haperingen. Alsof die CPU het niet trekt lijkt het wel, maar deze issue zal niet snel opgelost worden omdat a) de meesten het niet interessant vinden en b) er andere prioriteiten voor Rockstar zijn.
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Verwijderd
BaRF schreef op woensdag 22 april 2015 @ 11:56:
[...]
Ik heb hier nergens last van, maar ik heb dan ook mijn muziek op een andere schijf dan windows of het spel zelf. Misschien kun je dat eens testen? Ik heb hier de muziek op een NAS en op een externe hdd getest (stuk of 50 tracks) en echt geen haperingen.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2015 12:18 ]
https://support.rockstarg...GTAV-PC-Patch-335-1-Notes
- Players can no longer purchase more vehicles than their properties can store.
- Players can now launch a video card benchmark test from the main menu.
- Fixed an issue where facial features would not save correctly when transferring a character from Xbox 360 or PS3 and changing genders while editing the character's appearance.
- Fixed an issue where players could become stuck in the clouds when voting to quick restart the Humane Labs Heist.
- Fixed an issue where markers in the Rockstar Editor could not be deleted with the mouse.
- Fixed various audio recording issues with Rockstar Editor clips.
- Fixed an issue where the Yacht would not appear in some recorded Rockstar Editor clips.
- Fixed a rare issue where some Rockstar Editor clips could not be opened for editing.
- Fixed an issue where the GTAV Launcher would not display the correct amount of time remaining for file downloads.
- The Steam overlay has been moved to prevent it from covering up Launcher buttons.
- Fixed an issue where the game would not save your settings when restarting in some instances.
- Fixed a rare issue where the Steam version of the game would crash right after launching.
- Windows Media Player is no longer required to install GTAV. Instead, Windows Media Foundation will be required.
- Fixed an issue where the game would show the pause menu without player input.
- Fixed an issue where the max frame rate would be incorrectly low in rare cases.
[ Voor 89% gewijzigd door Help!!!! op 22-04-2015 14:02 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Als workaround kan ik wel mijn telefoon als internet gebruiken, zodra de game gestart is kan het weer uit, maar nu wil hij een patch van 177mb binnenhalen en dat vind ik toch te hard gaan voor mijn bundel.
[ Voor 37% gewijzigd door Heilige Kaas op 22-04-2015 16:35 ]
Verwijderd
Iemand anders ook last van dat dat forum vertikt om email te sturen? Ik kan nog steeds niet daar posten omdat ik hun mail niet krijg, op 3 verschillende adressen geprobeerd.
Klopt het dat deze echt niet werkend te krijgen is zonder de driver certificaat beveiliging uit te zetten?
Hier krijg ik die meteen.Verwijderd schreef op woensdag 22 april 2015 @ 22:37:
Er is een thread op gtaforums over het self radio probleem http://gtaforums.com/topic/785430-self-radio-stutter
Iemand anders ook last van dat dat forum vertikt om email te sturen? Ik kan nog steeds niet daar posten omdat ik hun mail niet krijg, op 3 verschillende adressen geprobeerd.
Nederlandse PS5 clan / 30+
schijnt te komen door het kopieren van de PS3/Xb360 profielen.Kapteynn schreef op donderdag 23 april 2015 @ 12:51:
Zijn er ook mensen die online horizontale zwarte strepen over de characters hebben lopen? Alle players lijken meer op een zebra dan op mensen. Heb momenteel even niet de mogelijkheid een screenshot te plaatsen. Misschien dat iemand het aan de hand van bovenstaande weet?
meer weet ik helaas ook niet
Ik had het bij de eerste keer online ook. Mijn char aangemaakt met die strepen en de eerste missies.Kapteynn schreef op donderdag 23 april 2015 @ 12:51:
Zijn er ook mensen die online horizontale zwarte strepen over de characters hebben lopen? Alle players lijken meer op een zebra dan op mensen. Heb momenteel even niet de mogelijkheid een screenshot te plaatsen. Misschien dat iemand het aan de hand van bovenstaande weet?
Toen ik 2 dagen daarna weer online ging was mijn normale char te zien.
Heel wazig maar ik dacht dat de patch het had verholpen.
(Nieuw character dus en geen overgezette)
[ Voor 3% gewijzigd door Carthrax op 23-04-2015 13:53 ]
Okey dan zal ik het vanmiddag nogmaals checken. Bedankt voor je reactie. Ik had het inderdaad ook bij een nieuweCarthrax schreef op donderdag 23 april 2015 @ 13:53:
[...]
Ik had het bij de eerste keer online ook. Mijn char aangemaakt met die strepen en de eerste missies.
Toen ik 2 dagen daarna weer online ging was mijn normale char te zien.
Heel wazig maar ik dacht dat de patch het had verholpen.
(Nieuw character dus en geen overgezette)

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
heb ik ook een keer gehad voor de benchmark. Gewoon killen en opniewMrVegeta schreef op donderdag 23 april 2015 @ 19:26:
Zijn hier ook Tweakers die last hebben van debiel lange laadtijden? Ik probeer nu de benchmark te draaien en ik zit al ~10 minuten naar een laadscherm te kijken. Ook story mode duurde wel 5 minuten om op te starten
Hm zojuist mijn display op borderless windowed gezet en focus op off zodat ik nog wat kan doen tijdens het laden. Sluit GTA zich na ~6 minuten laden zomaar af.Saven schreef op donderdag 23 april 2015 @ 19:28:
[...]
heb ik ook een keer gehad voor de benchmark. Gewoon killen en opniew
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Kan iemand mij zeggen hoe je (op PC) iemand levend tot bij Maude krijgt?Svennie schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 22:52:
[...]
Maude staat niet op de kaart nee maarje kan wel deze missie doen. Als je het mailtje nog hebt zie je waar je moet zijn anders google of
spoiler:in de quarry bij het windmolenpark
Bloemen scheiden het gras in de tuin.
klopt je kunt dit niet uitzetten (om de een of andere reden) je kunt het wel aanpassen naar multiplayer..MrVegeta schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 07:48:
Goed ik kan Story Mode draaien, maar ding doet nog wel wat raar soms. Als ik de game opstart en even alt tab dan besluit GTA zelf maar SP op te starten
Dat is 'working as intended' de game gaat automatisch naar story mode of multiplayer na x-tijd. Kan je niet uitzetten alleen kiezen welke van de 2 je wilt opstarten.MrVegeta schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 07:48:
Goed ik kan Story Mode draaien, maar ding doet nog wel wat raar soms. Als ik de game opstart en even alt tab dan besluit GTA zelf maar SP op te starten
Edit: ik en snow dachten het zelfde
[ Voor 4% gewijzigd door NoFearWizz op 24-04-2015 08:17 ]
Nope, werkt niet. In het drukke stadscentrum komt hij boven de 70 FPS met elk ander willekeurig station. Dan moet dat maar, speelt ietwat fijner.BaRF schreef op woensdag 22 april 2015 @ 11:56:
[...]
Ik heb hier nergens last van, maar ik heb dan ook mijn muziek op een andere schijf dan windows of het spel zelf. Misschien kun je dat eens testen? Ik heb hier de muziek op een NAS en op een externe hdd getest (stuk of 50 tracks) en echt geen haperingen.
Verwijderd
http://www.dev-c.com/gtav/scripthookv/
Filmpie YouTube: GTA V PC | Single player | Native Trainer (Blade)
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2015 13:04 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Tennisbal op 25-04-2015 14:25 ]
Arfman in "[Multi] Grand Theft Auto V SP - deel 2"Tennisbal schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 14:24:
Worden de savegames in de cloud opgeslagen? Volgens mij alleen lokaal toch? Beetje armoedig als het laatste waar is. (vond een map bij mijn documenten\..)
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
beetje onduidelijk. Zou beide zijn dus ook in de cloud, maar ik lees 1 tweaker die opnieuw moest beginnen? Wat is nu waarheid? Ik speel via social club niet via steam.
Backup maken van documents map user profiles. Dit is hier al 10x aangegeven.Tennisbal schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 14:38:
[...]
beetje onduidelijk. Zou beide zijn dus ook in de cloud, maar ik lees 1 tweaker die opnieuw moest beginnen? Wat is nu waarheid? Ik speel via social club niet via steam.
vrijwel geen 1 game heeft een cloud opslag. Geen enkele game.
Steam gaat ook naar socialclub om de game te starten. Alleen de bestanden van de game download je van steam server en niet socialclub.
Angelo NL / Global Cargo VTC
kan ik mijn FPS ergens zien?
fraps gebruikentombom123 schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 22:27:
kan ik mijn offline profile ook transefferen naar de pc versie?
kan ik mijn FPS ergens zien?
Verwijderd
Enige wat ik er over op internet kan vinden is dat dit te maken kan hebben met een crack.
Tja, die heb ik niet. Heb em legaal.
Iemand enig idee hoe dit te fixen is?
Repair al uitgevoerd, zonder succes
Drivers zijn allemaal up to date.
Is ook een verse Windows 8.1 x64 install.
Specs: i7, 12GB, GTX970, SSD
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2015 12:20 ]
Is dat die missie met die garbagetruck waarbij je die andere vrachtwagen omver moet rammen, de deur open blazen, een hoop cops afknallen en dan met die truck naar je getaway auto rijden?Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2015 @ 22:43:
Nog mensen bij wie de game crasht tijdens de "Blitz play" missie? Het doet zich voor op het einde bij de character switch. Game crasht gewoon en thats it. Afgaande van het internet zie ik dat nog mensen dit probleem hebben. Zeer irritant aangezien we zo niet verder kunnen.
Daar crashed ie bij mij telkens nadat ik de truck opgeblazen heb en er vandoor ben met de getawaycar. Dan moet ie switchen naar Michael en bij de laatste inzoom zegmaar blijft ie gewoon hangen.
Kloterij is dat ik in heel die missie nergens kan saven en dat hij begint bij met Trevor die naar de FIB moet rijden, dan met die truck daarheen, die cops afknallen, ervandoor etc. Dat is gewoon een stuk van een kwartier spelen ofzo.
4x geprobeerd en 4x exact op hetzelfde moment een crash.
Als iemand een oplossing heeft graag
Als Trevor na het accepteren van Mr Bernstein "Maak de borden van Lenny Avary kaputt" kom je op een gegeven moment bij een huis waarbij je de sign ook kapot moet maken.
Maar in dezelfde straat gebeurt er ook een random event: een ex-biker vrouw wordt ontvoerd door wat Lostmembers. Schiet die bikers overhoop wanneer ze vertrokken zijn. Ga dan naar de van toe en de bikervrouw zal je vragen om haar af te zetten.
Doe dit niet maar ga naar LSCustoms, deuk de auto onderweg wat voor de immersion, en als je LSC verlaaat zit zij nog in de auto, maar de gele waypoint is weg.
Nu kan je weer naar dezelfde locatie gaan en het riedeltje begint weer opnieuw.
Of de auto uitmaakt weet ik niet, maar ik heb de Albany Rooseveld (jww; die jaren '30 auto, in rood/geel) die ik gevonden heb in een van de garages in Vinewood/dure wijk.
Het is dezelfde Rooseveld die staat wanneer je met Micheal een paar missies voor Solomon hebt gespeeld.
Krijgen jullie dit ook voor elkaar??
EDIT: Je kon het eerst ook in de garage opslaan, naar buiten lopen en dan weer naar binnen, maar helaas zitten ze er nu niet meer in
[ Voor 6% gewijzigd door ChevyVanDude op 27-04-2015 10:18 ]
Als het echt niet anders kan.....
Ik heb de truck 3x opgeblazen met Franklin, dan krijg je mission failed en dan kun je dat stuk skippen.vosss schreef op zondag 26 april 2015 @ 20:23:
[...]
Is dat die missie met die garbagetruck waarbij je die andere vrachtwagen omver moet rammen, de deur open blazen, een hoop cops afknallen en dan met die truck naar je getaway auto rijden?
Daar crashed ie bij mij telkens nadat ik de truck opgeblazen heb en er vandoor ben met de getawaycar. Dan moet ie switchen naar Michael en bij de laatste inzoom zegmaar blijft ie gewoon hangen.
Kloterij is dat ik in heel die missie nergens kan saven en dat hij begint bij met Trevor die naar de FIB moet rijden, dan met die truck daarheen, die cops afknallen, ervandoor etc. Dat is gewoon een stuk van een kwartier spelen ofzo.
4x geprobeerd en 4x exact op hetzelfde moment een crash.
Als iemand een oplossing heeft graag
Echter nu crashed hij daarna als ik switch van Michel naar Franklin... Zwaar crap.
Ik lees veel problem met de 970 en GTA5, probeer eens Vsync aan te doen en kijk of dat helpt, er kan mogelijk een memoryleak zijn.Verwijderd schreef op zondag 26 april 2015 @ 11:07:
Vreemd (irritant) issue met GTAV, kan gewoon lekker gamen. Maar @random lijkt ie te hangen en vervolgens crashed ie.
Enige wat ik er over op internet kan vinden is dat dit te maken kan hebben met een crack.
Ook de mod die ervoor zorgt dat je gewoon uit je auto kan stappen met draaiende motor (stationair heet dat toch?) is al een gewoon leuk ding
This is my signature. There are many like it, but this one is mine. My signature is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life.
Same here sinds vandaagVerwijderd schreef op zondag 26 april 2015 @ 11:07:
Vreemd (irritant) issue met GTAV, kan gewoon lekker gamen. Maar @random lijkt ie te hangen en vervolgens crashed ie.

Gister bijna hele dag lekker kunnen spelen, no problems.. nu om de haverklap een crash. De ene keer binnen 5 minuten, de andere keer na half uurtje. erg irritant.
Meestal een chrash naar windows maar de laatste was een volle pc freeze incluus hangend geluid.
wederom, laatste AMD beta drivers (maar ook ervoor al, deze drivers geprobeerd om het op te lossen)
i5 4690k, 8gb, 7970.
alle temps normaal. heel soms een kleine frame spike (eens in de 2 a 3 uur ofzo).
Bier, Whiskey en Metal!!

Als je dit leest, heb je teveel tijd.
Spoiler over de eerste 6 uur ofzo
Maar de hoofdreden dat Michael weer aan het werk moet is omdat hij het huis sloopt van een crime-lord en hij moet daarom 2.5m dollar scoren. Na 1 job is dat al klaar

Maar goed, ik hoop dat het qua verhaal allemaal beter wordt want de game speelt wel lekker
Het verhaal is minder dramatisch (en dan in de goede zin) dan gta 4 waar Niko echt met een zwaar verleden te maken had (Servische oorlog). Gta v is daardoor qua verhaal meer een goeie actiefilm waar je desnoods Bruce Willis nog in zou kunnen zetten (alleen puur vanwege die heists)MrVegeta schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 07:43:
Ben nu ongeveer 5 a 6 uur bezig met GTA V SP en ik ben een beetje underwelmed. Qua gameplay en graphics is het best aardig. Maar qua verhaal gaat het nog niet echt lekker.
spoiler:Michael was vroeger een succesvolle dief die samen met Trevor en nog een kerel banken etc. overviel. Dat ging mis en opeens zit 'ie in een groot huis in LS? Ik hoor nu volgens mij wat dingen dat hij wellicht een snitch is geweest? Anyway, hele tijd doe je beetje random missions zoals een boot terughalen die gestolen wordt. Maar goed, dat is introductie.
Maar de hoofdreden dat Michael weer aan het werk moet is omdat hij het huis sloopt van een crime-lord en hij moet daarom 2.5m dollar scoren. Na 1 job is dat al klaarNiet echt veel consequenties. En dan komt Trevor in het beeld, hij schopt een biker kerel dood en besluit vervolgens alle bikers uit te moorden etc. Het kan zijn dat ik niet oplet, maar het gaat soms wel erg snel opeens.
Maar goed, ik hoop dat het qua verhaal allemaal beter wordt want de game speelt wel lekker.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine. My signature is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life.
Zoals je het verteld is het inderdaad wat karig, maar of het komt doordat ik de game al een paar keer heb uitgespeeld heb ik zelf het idee dat er al heel wat meer details naar buiten zouden moeten komen, over het hoe en waarom vooral. Maar wil niets spoilen verder voor je, dus zal die details maar achterwege laten, ik weet namelijk niet meer zeker of dat later in de game pas allemaal uitgelegd word.MrVegeta schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 07:43:
Ben nu ongeveer 5 a 6 uur bezig met GTA V SP en ik ben een beetje underwelmed. Qua gameplay en graphics is het best aardig. Maar qua verhaal gaat het nog niet echt lekker.
spoiler:Michael was vroeger een succesvolle dief die samen met Trevor en nog een kerel banken etc. overviel. Dat ging mis en opeens zit 'ie in een groot huis in LS? Ik hoor nu volgens mij wat dingen dat hij wellicht een snitch is geweest? Anyway, hele tijd doe je beetje random missions zoals een boot terughalen die gestolen wordt. Maar goed, dat is introductie.
Maar de hoofdreden dat Michael weer aan het werk moet is omdat hij het huis sloopt van een crime-lord en hij moet daarom 2.5m dollar scoren. Na 1 job is dat al klaarNiet echt veel consequenties. En dan komt Trevor in het beeld, hij schopt een biker kerel dood en besluit vervolgens alle bikers uit te moorden etc. Het kan zijn dat ik niet oplet, maar het gaat soms wel erg snel opeens.
Maar goed, ik hoop dat het qua verhaal allemaal beter wordt want de game speelt wel lekker.
Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T
Verwijderd
Eergisteren heb ik gespeeld met DRS, maar FPS/Kwaliteit ratio is met een enkele GTX970 onvoldoende dus heb ik dat weer teruggedraaid. Sindsdien heb ik het idee dat NVIDIA TXAA niet meer werkt. In beweging dan lijkt e.e.a. erg korrelig. Het snachts glinsteren de auto's als een gek bij de wolkenkrabbers en overdag zie je bijvoorbeeld de palen van de parkeermeters bijna niet omdat het zo hoekering is. Ook 'bewegen' zaken omdat je zelf beweegt en daarom de Aliasing ook. Nu vraag ik mij af, ben ik mij er teveel op aan het focussen? Of hebben mensen hier op 1080P geen last van?
Settings:
FXAA - Aan
MSAA - 4x
TXAA - Aan
Reflectie AA - 8x
Reso: 1920x1080
GPU: 970gtx (enkel)
Volgens mij kan je shift + s gebruiken om weer naar de oppervlakte te zwemmen.CNS schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 08:39:
Alleen [Shift] ingedrukt houden en moet de muis naar de oppervlakte richten. Niet aan ASWD komen.
Maar het zal inderdaad met de muis vast ook kunnen.
Ben de eerste paar keer in het water, gewoon dood gegaan omdat ik niet wist hoe het zwemmen naar de oppervlakte ging.

ik vind het leuk om een beetje autos te pimpen, maar ik raak ze echt vaak kwijt.
ik weet dat je ze in je garage kan zetten, en als je ze kwijt bent dan soms kan ophalen bij de impound. maar dit is blijkbaar niet altijd zo?
voorbeeld: laatst met franklin de garage gekocht zodat ik wat meer autos kwijt kon. dure auto gekocht op internet en paar ton in gestopt. omdat ik de auto gekocht had ging ik er vanuit dat ik gewoon uit kon stappen en weg lopen en dat ie later wel in mn garage stond of anders wel impound.. maar nee hoor. niet in de garage, ook niet in de impound. sterker nog, in de impound stonden alleen autos die ik zelfs nooit in mn garage heb gezet. ben nu paar ton lichter en heb er 1 ritje maar wat aan gehad.
nog een frustratie: had een auto met michael gegapt en flink gepimpt. ik dacht die ga ik bewaren in mn garage bij michaels huis, dus ik rij het oprit op, staat er al een andere auto in mn garage dus die moest er eerst uit. ik laat mn auto op het oprit staan om de andere uit de garage te halen, draai me weer om en mn auto is weg
door zulke acties durf ik bijna geen geld meer uit te geven aan autos...
Eerst een beetje aankloten en over een paar dagen misschien eens overnieuw gaan beginnen en dan ipv voornamelijk de story line ook wat meer zaken er om heen doen.
Volgens mij komen alleen de personal vehicles in de impound terecht. Alle andere auto's ben je gewoon kwijt als je ze verlaat. Je moet ze echt weer terugbrengen naar je garage. Erg vervelend, nu heb ik al tijden de Duke o-Death in de garage van Trevor, mooi gepimpt, maar te zuinig erop om mee te rijden.parkeermeter schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 11:34:
kan iemand mij vertellen hoe ik ervoor kan zorgen dat ik mijn auto's in single player echt houd?
ik vind het leuk om een beetje autos te pimpen, maar ik raak ze echt vaak kwijt.
ik weet dat je ze in je garage kan zetten, en als je ze kwijt bent dan soms kan ophalen bij de impound. maar dit is blijkbaar niet altijd zo?![]()
voorbeeld: laatst met franklin de garage gekocht zodat ik wat meer autos kwijt kon. dure auto gekocht op internet en paar ton in gestopt. omdat ik de auto gekocht had ging ik er vanuit dat ik gewoon uit kon stappen en weg lopen en dat ie later wel in mn garage stond of anders wel impound.. maar nee hoor. niet in de garage, ook niet in de impound. sterker nog, in de impound stonden alleen autos die ik zelfs nooit in mn garage heb gezet. ben nu paar ton lichter en heb er 1 ritje maar wat aan gehad.
nog een frustratie: had een auto met michael gegapt en flink gepimpt. ik dacht die ga ik bewaren in mn garage bij michaels huis, dus ik rij het oprit op, staat er al een andere auto in mn garage dus die moest er eerst uit. ik laat mn auto op het oprit staan om de andere uit de garage te halen, draai me weer om en mn auto is weghij stond letterlijk 3 meter achter me. 10 seconden geleden zat ik er nog in...
door zulke acties durf ik bijna geen geld meer uit te geven aan autos...
Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW
Weer meer dan een week verder ontstaat het probleem dus opnieuw. Wederom een dure auto weg.
Inmiddels ongeveer 1 miljoen aan auto's verloren. (en als je het mij vraagt enorm gefrustreerd / teleurgesteld)
Rockstar laat op geen enkele manier iets van zich horen, heb al 3 tickets aangemaakt en het complete probleem van a tot z met Screenshots en video's beschreven.
Nu zelfs gebeld en zij zeggen droog moet je maar een ticket aan maken...
iemand tips om fatsoenlijk met Rockstar in contact te komen?
Inmiddels verloren Auto's:
First time: April 18th
- Invetero Coquette - Veel opties
- Ocelot F620 - Veel opties
Second time: April 27th around 22:30 GMT
- Karin Kuruma (armored) - veel opties
Video link: Duplicate Car Glitch (April 18th)
Pas op
probleem is wel bekend bij rockstar en kan iedereen overkomen (op de pc, xbox en playstation) voorkom de volgende handelingen... https://support.rockstarg.../en-us/articles/204976408
[ Voor 12% gewijzigd door downcom op 29-04-2015 02:23 ]
dat is toch een vreemde keuze van rockstar.. heb je een mooie dure auto, en niemand gaat er fatsoenlijk mee rondrijden omdat je eigenlijk verder weinig kan, kom je strangers & freaks tegen, of van die random encounters, jammer dan.. niet uitstappen want dan ben je je dure auto kwijt.Ktenolix schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 15:42:
[...]
Volgens mij komen alleen de personal vehicles in de impound terecht. Alle andere auto's ben je gewoon kwijt als je ze verlaat. Je moet ze echt weer terugbrengen naar je garage. Erg vervelend, nu heb ik al tijden de Duke o-Death in de garage van Trevor, mooi gepimpt, maar te zuinig erop om mee te rijden.
Dat is niet waar.Ktenolix schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 15:42:
[...]
Volgens mij komen alleen de personal vehicles in de impound terecht. Alle andere auto's ben je gewoon kwijt als je ze verlaat.
Ook bij aankopen van auto's en dergelijke via de website had ik iets dergelijks als ik het me goed herinner.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Ergens heb ik een keer een gepimpte 'Lambo' met gele neonverlichting eronder gevonden. Die ging natuurlijk meteen de garage inArfman schreef op woensdag 29 april 2015 @ 11:02:
Ik koop gewoon geen auto's, jat er wel 1. Zie de titel van het spel
Kick, niemand in dit topic die hetzelfde heeft gehad? Op de officiële fora zijn er wel meer gevallen van bekend zie ik. Maar... geen oplossingRacing_Reporter schreef op maandag 27 april 2015 @ 23:38:
Hebben er nog meer mensen last van de bug (PC) dat je als je een bepaald merk aanklikt op de beurs, je een ander bedrijf in beeld krijgt? Schijnt een money pit te zijn als je er dan alsnog geld in stopt. Nu kan ik niks met de beurs?
Als je dit leest, heb je teveel tijd.
Ik dacht dat ik dat ergens gelezen had. Gelukkig is het niet zo. Gisteren stond mijn matte-zwarte met chroom gepimpte Imponte Duke in de impound.
Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW
Beiden gedaan, gebeurd er niks meer.
Blijkt dat ik eerst een hele serie (echt een HELE SERIE) missies moet afwerken eerst, die begon met 1 enkel lettertje (de FIB missies). Raar dat je dan wel de voorbereidende kan doen, echt logisch is het niet.
Wel erg vermaakt weer :-) Leuk dat je ook op een paar oude plekken van de oude GTA SA terecht komt.
mixing a drink and music
Voor zwemmen (bij GTA V op de PC):Heilige Kaas schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 07:54:
Hoe kan je naar t oppervlakte zwemmen? Hier staat niks over in de key bindings.
Aan de oppervlakte
W is vooruit zwemmen
SHIFT is sneller zwemmen
SPATIE is duiken
A/D is links/rechts
Onder water
SHIFT is zwemmen
W is beneden
S is omhoog
A/D is links/rechts
Nu wil ik weten, wat is het verschil met wel en niet op steam te spelen?
Zwemmen in firstperson mode... zoveel fijner!DarkFly schreef op donderdag 30 april 2015 @ 13:51:
[...]
Voor zwemmen (bij GTA V op de PC):
Aan de oppervlakte
W is vooruit zwemmen
SHIFT is sneller zwemmen
SPATIE is duiken
A/D is links/rechts
Onder water
SHIFT is zwemmen
W is beneden
S is omhoog
A/D is links/rechts
Heerlijk. Belangrijkste, het stotteren is sindsdien compleet verdwenen in zowel SP als MP.
In SP is het stotteren ergerlijk, in MP gamebreaking...mijn beeld staat stil, rest van de spelers schiet/rijdt gewoon door.
Resultaat, hele race eerste liggen, 3 sec schok schok en als vijfde eindigen met de finish in zicht.
Nu eindelijk opgelost en daarmee tijd om aan GTA Online te beginnen
Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.
Ok thanks!
Moet zeggen dat ik had gelezen dat je met een Xbox Controller makkelijker kan rijden enzo, heb het geprobeerd en is inderdaad veel makkelijker dan met muis/keyboard. Maar is het voor vliegen ook makkelijker?
Ik ervaar geen problemen met rijden noch vliegen (met toetsenbord dus) maar vliegen is sowieso wel fijner met een controller ja!Defqonwolf schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 09:07:
[...]
Ok thanks!
Moet zeggen dat ik had gelezen dat je met een Xbox Controller makkelijker kan rijden enzo, heb het geprobeerd en is inderdaad veel makkelijker dan met muis/keyboard. Maar is het voor vliegen ook makkelijker?
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Ikzelf heb eigenlijk alleen gevlogen met de controller dus ik kan niks zeggen over toetsenbord maar zover ik weet is vliegen heel erg makkelijk niet veel moeilijker dan een auto besturen eigenlijk.Defqonwolf schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 09:07:
[...]
Ok thanks!
Je kunt een taxi jatten en mensen rondbrengen, leer je de wereld ook beter kennen en levert geld op. Ook kan je races doen, als die al beschikbaar zijn, levert ook geld op.Defqonwolf schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 08:51:
Even vraagje, heb gisteren 4 missies gespeeld. Alleen heb nog steeds geen geld.. Krijg je uberhaupt voor SP missies wel geld? Of moet ik gewoon verder spelen en komt dat vanzelf?
www.youtube.com/DerOllie
Ok thanks ga ik vanavond proberen voor ik verder ga met story modeDerOllie schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 11:48:
[...]
Je kunt een taxi jatten en mensen rondbrengen, leer je de wereld ook beter kennen en levert geld op. Ook kan je races doen, als die al beschikbaar zijn, levert ook geld op.
spoiler:of kan opzoeken waar je free cash kan vinden, in sommige stukken van water ligt soms aardige sommen geld...
https://support.rockstarg...GTAV-PC-Patch-350-2-Notes
Bij mij is het abominabel geworden, waar het eergisteren nog als een zonnetje draaide.
Bij mij geen impact. Heb wel af en toe (1x per 2u) last van een game freeze/crash, maar dat was al vanaf de release. Kan ook mijn GTX970 OC zijnEkstergroen schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 22:10:
Hoe is jullie performance in de SP sinds de patch van 1 mei?
https://support.rockstarg...GTAV-PC-Patch-350-2-Notes
Bij mij is het abominabel geworden, waar het eergisteren nog als een zonnetje draaide.

Intel 14600KF@5,0Ghz | RTX4080 | 32Gb DDR5@6000Mhz
Ik had gelezen dat je dan gewoon moet inloggen op de social club website en eventueel uitloggen als je daar al ingelogd was en dan opnieuw inloggen, blijkbaar wordt dan gereset en zou je weer moeten kunnen inloggen. Had ik volgens mij gelezen ergens op gtav subreddit ofzo.Arfman schreef op zondag 03 mei 2015 @ 14:32:
Nou, account locked due to too many login attempts. IK heb niet meer gespeeld sinds maandag en de supportpagina van Rockstar werkt niet (submit knop werkt niet maarja, daar had ik nu ook niks aan gehad). Eindelijk tijd om GTA te spelen heb je dit gezeik, waarom moet alles tregenwooridg toch ook aan dat klote internet gekoppeld zijn
Oh en als ik mijn headphones eruit doe gaat het geluid heel zacht merkte ik net (speel altijd met headphone) En ook zo ingesteld.
Dôh in het menu zit ook nog een heel voice chat gedoe. Dat uitgezet en het werkt.
[ Voor 24% gewijzigd door Daywalk3r op 03-05-2015 22:35 ]
Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?
Dat werkte inderdaad, moest wel ff in incognito mode omdat ik anders niet kon inloggen. Thanks!falcon123 schreef op zondag 03 mei 2015 @ 14:52:
[...]
Ik had gelezen dat je dan gewoon moet inloggen op de social club website en eventueel uitloggen als je daar al ingelogd was en dan opnieuw inloggen, blijkbaar wordt dan gereset en zou je weer moeten kunnen inloggen. Had ik volgens mij gelezen ergens op gtav subreddit ofzo.
Er is een topic GTA 5 Crew topic
Slowchat & Levertijden-topic
Geen PC vs Console discussie's
Posts met alleen video's/plaatjes/etc dragen niet bij aan het topic en zijn dus ongewenst.
Story-spoilers (spoilers over het verhaal) ALTIJD tussen spoiler tags: