Goede tip, ga ik vanavond instellen!dutchgio schreef op woensdag 15 april 2015 @ 14:32:
[...]
Je kunt instellen dat hij In cover automatisch switcht naar 3rd person.
Vraagje, ik heb dezelfde resolutie. Wat voor systeem heb jij? En hoe loopt het? Ik heb de game nog niet maar twijfel wel heel erg of ik hem op deze resolutie (iig 21:9 verhouding) vloeiend kan spelen. (GTX 970, i5 4460 16GB RAM, 512GB SSD)NickySantoro schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 23:07:
Heeft er iemand hier ook een widescreen monitor en op 3440 x 1440 speelt? Mijn HUD op de PC versie staat niet op de goede positie (zie screen) en ik weet niet hoe ik dit kan fixen. Heb al een ticket ingeschoten bij Rockstar. Iemand anders nog een idee?
[afbeelding]
*sowieso
Ik heb hier een GTX970 met een i7 4790k. op een samsung 850 SSD. En loopt vloeiend als maar zijn kan!DonJunior schreef op woensdag 15 april 2015 @ 15:00:
[...]
Vraagje, ik heb dezelfde resolutie. Wat voor systeem heb jij? En hoe loopt het? Ik heb de game nog niet maar twijfel wel heel erg of ik hem op deze resolutie (iig 21:9 verhouding) vloeiend kan spelen. (GTX 970, i5 4460 16GB RAM, 512GB SSD)
Heb wel gemerkt dat Advanced Shadows onder advanced options uit moet staan. Want tijdens t rijden merk je dat er een soort van hapering in zit... Zal wel iets zijn met driver optimalisatie dat nog plaats moet gaan vinden
Ben wel zeer benieuwd hoe mijn i5 2500K het gaat trekken met een GTX970 op een MX100 SSD. Staat thuis al klaar om te spelen.
Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231
werkt dat bij iemand goed? Ik heb het idee dat dat bij mij enorm lagt tussen cover en aimen.dutchgio schreef op woensdag 15 april 2015 @ 14:32:
[...]
Je kunt instellen dat hij In cover automatisch switcht naar 3rd person.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Op de PS4 geen last vanWybo schreef op woensdag 15 april 2015 @ 15:54:
[...]
werkt dat bij iemand goed? Ik heb het idee dat dat bij mij enorm lagt tussen cover en aimen.
Mijn 2500k @ 4.3 ghz doet het prima met 2x GTX 580 SLI. Maak je dus geen zorgen.GAITii schreef op woensdag 15 april 2015 @ 15:51:
Ben wel zeer benieuwd hoe mijn i5 2500K het gaat trekken met een GTX970 op een MX100 SSD. Staat thuis al klaar om te spelen.
Moet je die railgun in de ammu-nition zien? Ik zie hem nergens staan, ook niet in de shooting range? Of moet ik daarvoor eerst de andere challenges van de range voltooien?Bokkie schreef op woensdag 15 april 2015 @ 07:34:
[...]
Die railgun kan je "unlocken" door naar de shootingrange te gaan met de railgun op de muur van je 'booth' schieten zodat je kapot gaat, nu spawn je bij het ziekenhuis met railgun. Je kan alleen geen ammo voor dat ding kopen
Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW
Heeft iemand ook rare framerates?
Mijn FPS fluctueert constant, ookal verandert er niks bijzonders aan de gameplay. Als ik bijvoorbeeld aan het rijden ben, is mijn FPS een paar seconden 60, dan een paar seconden 20, dan weer 60, enz.
Een vriend van me met nagenoeg dezelfde specs (ook laptop) heeft dit probleem niet, en speelt gewoon op 1080p, alles op medium met een vloeiende 60FPS. Het voelt een beetje alsof het spel constant switcht tussen mijn 'krachtige' GPU en de onboard-GPU.
Paar dingen die ik heb geprobeerd:
- Uiteraard de nieuwste Nvidia driver installeren
- Graphic settings zwaar veranderen
- Het spel forceren alleen de krachtige GPU te gebruiken
Specs:
i7 4710HQ
GTX 850M 2GB DDR3
8GB DDR3 RAM
Windows 8.1
Iemand ook hetzelfde probleem of die toevallig de oplossing weet?
Mijn FPS fluctueert constant, ookal verandert er niks bijzonders aan de gameplay. Als ik bijvoorbeeld aan het rijden ben, is mijn FPS een paar seconden 60, dan een paar seconden 20, dan weer 60, enz.
Een vriend van me met nagenoeg dezelfde specs (ook laptop) heeft dit probleem niet, en speelt gewoon op 1080p, alles op medium met een vloeiende 60FPS. Het voelt een beetje alsof het spel constant switcht tussen mijn 'krachtige' GPU en de onboard-GPU.
Specs:
i7 4710HQ
GTX 850M 2GB DDR3
8GB DDR3 RAM
Windows 8.1
Hier draait hij ook prima op een i7 920 en een 7950 videokaart. Enige rare is dat ik rechtsonder in het beeld een vierkantje met "artifacts" krijg. Het lijkt een grafische bug te zijn.
Ah zie dat het aan MSAA ligt. http://www.reddit.com/r/G...c_but_these_artifacts_in/
Hoop dat er snel een fix komt.
Ah zie dat het aan MSAA ligt. http://www.reddit.com/r/G...c_but_these_artifacts_in/
Hoop dat er snel een fix komt.
[ Voor 30% gewijzigd door Cobiwan op 16-04-2015 00:39 ]
Ik heb GTA nu ook geinstalleerd. Nij mij waren er geen problemen met installeren en aanmelden van social club. Alles werkt perfect. Geen lage framerate bij (bijna) alles max setting zoals het hoort.
Specs
I7 3770K
16 GB Corsair Dominator Platinum 2400MHz
GTX Titan
Ik zie wel als je alles op max wilt spelen je toch zeker 4 GB VRAM nodig hebt.
Specs
I7 3770K
16 GB Corsair Dominator Platinum 2400MHz
GTX Titan
Ik zie wel als je alles op max wilt spelen je toch zeker 4 GB VRAM nodig hebt.
Voor de mensen op de PC: spelen jullie met een controller of een toetsenbord en muis?
Ik speel met toetsenbord en xbox 360 controller. Gewoon freeroom vaak met toetsenbord en met races pak ik de controller er bij.Belecthor schreef op donderdag 16 april 2015 @ 07:29:
Voor de mensen op de PC: spelen jullie met een controller of een toetsenbord en muis?
Hm... Gisteren toch tegen een kleine bug aangelopen bij de eerste heist.
spoiler:
Wanneer je na de overval op de juwelier op de motor springt en dan door de ondergrondse buizen gaat. Aan het einde ga je van Franklin op de motor naar Micheal in een grote bus. Als je dan wilt gaan richten in de auto op de politie met je wapen.. Crashed de game... Heb ook al een oplossing voor dit probleem: Gewoon de bus gebruiken als wapen en de politie aan de kant beuken. Als alle motoren zijn ingeladen, gaat alles weer goed....
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Om de een of andere reden crasht GTA V bij mij na ongeveer 10 minuten in de introductiemissie te zitten. Het beeld freezed (geluid blijft doorgaan) en een hard reset is nodig om weer enige response te krijgen.
In de Event Viewer vond ik het volgende:
Ik dacht dat het misschien door oververhitting zou kunnen komen aangezien ik een CM Silencio case heb die nou niet echt de beste koelprestaties kan leveren.
CM Silencio 452
Intel Core i5-2500K
Scythe Mugen 3
MSI GeForce GTX970 4GB
8GB RAM
Cooler Master Real Power M850
In de Event Viewer vond ik het volgende:
Heeft iemand een herkenbaar probleem, of weet iemand waar dit aan ligt? Ik heb al een complete cleanup gedaan van bestaande drivers op mijn systeem, en de NVIDIA drivers opnieuw geïnstalleerd.The description for Event ID 13 from source nvlddmkm cannot be found. Either the component that raises this event is not installed on your local computer or the installation is corrupted. You can install or repair the component on the local computer.
If the event originated on another computer, the display information had to be saved with the event.
The following information was included with the event:
\Device\Video3
Graphics Exception: ESR 0x404490=0x80000001
Ik dacht dat het misschien door oververhitting zou kunnen komen aangezien ik een CM Silencio case heb die nou niet echt de beste koelprestaties kan leveren.
CM Silencio 452
Intel Core i5-2500K
Scythe Mugen 3
MSI GeForce GTX970 4GB
8GB RAM
Cooler Master Real Power M850
[ Voor 6% gewijzigd door Divitiae op 16-04-2015 08:46 ]
Lopen kb+m, rijden 360 controller, drive by shootring kb+mBelecthor schreef op donderdag 16 april 2015 @ 07:29:
Maar heb net de fragfx besteld, kijken of dat goed werkt

Maar ik ga gewoon mijn normale muis blijven gebruiken.
[ Voor 6% gewijzigd door ArthurMorgan op 16-04-2015 08:46 ]
Ik gebruik voor het lopen/schieten/rijden gewoon muis en toetsenbord, zodra ik moet gaan vliegen gebruik ik een 360 controller.. Ik weet niet wie de controls bedacht heeft om te vliegen met muis en toetsenbord (vooral in een helicopter), maar zo onhandig heb ik in een lange tijd niet meer gezien...
I'm an Ironman!
Bij mij is net iets anders: Net na het spel te starten is mijn framerate perfect, maar hoe langer ik speel, hoe erger de framerate wordt, totdat het echt niet prettig spelen meer isDennis de Vries schreef op woensdag 15 april 2015 @ 23:07:

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Gister de game gekocht en voor ik het wist had ik er alweer 6 uur inzitten en was het 00:00
Wat een machtig vette game! en hij draait ooo zo machtig soepel!

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq
Gisteren heb ik hem toch maar aangeschaft en gedownload...
Maar hebben andere mensen ook zo'n last van input lag? bijna niet te spelen zo
System specs zijn ruim voldoende, heb hem ook op z'n laagst gezet met triple buffering en v-sync uitgeforceerd op m'n driver etc... blijft laggy
System specs zijn ruim voldoende, heb hem ook op z'n laagst gezet met triple buffering en v-sync uitgeforceerd op m'n driver etc... blijft laggy
Bwaaahhhhhh - Chewbacca
Ik heb gisteren het spel ook maar gekocht. Nog niet echt veel kunnen spelen aangezien de download pas om 22:30 klaar was, maar goed.
Het kleine beetje dat ik wel gespeeld heb eindigde met de game crashing, maar ik vermoed dat dat kwam door het benchmark probleem. Vanavond nog maar eens proberen.
Het kleine beetje dat ik wel gespeeld heb eindigde met de game crashing, maar ik vermoed dat dat kwam door het benchmark probleem. Vanavond nog maar eens proberen.
Wat is je systeem? Is het ingame laggy? de gehele tijd?Blue_Entharion schreef op donderdag 16 april 2015 @ 10:24:
Gisteren heb ik hem toch maar aangeschaft en gedownload...
Ik heb een i5-2500K met een gtx980 en 8gb ram. Maar ik heb geen problemen met lag
Het is een i7 920 met een GTX770 4GB en 24GB RAM.beebie121 schreef op donderdag 16 april 2015 @ 11:03:
[...]
Wat is je systeem? Is het ingame laggy? de gehele tijd?
Ik heb een i5-2500K met een gtx980 en 8gb ram. Maar ik heb geen problemen met lag
Het gaat echt om muis en toetsenbord input, deze is altijd laggy, in menu's in-game maakt niet uit. De muis lijkt ook wel accelerated te zijn terwijl ie op "raw input" staat.
Bwaaahhhhhh - Chewbacca
Weet iemand toevallig of dit spel ook joysticks herkent en goed oppikt?
Hieronder een paar screenshots van GTA V:

Hieronder nog een screenshot met de graphics instellingen:

Mijn PC specs:
Hieronder nog een screenshot met de graphics instellingen:
Mijn PC specs:
- Intel Core i5 4670K / 3.4 GHz
- 2 x Palit GeForce GTX 770 JetStream (2GB) (SLI)
Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii
Nou, DX11 was de boosdoener. Heb hem op DX10.1 gezet, vrijwel alles op high nu, 1080p, AA enabled - loopt alsnog rond de 50-60FPS.Dennis de Vries schreef op woensdag 15 april 2015 @ 23:07:
Specs:
i7 4710HQ
GTX 850M 2GB DDR3
8GB DDR3 RAM
Windows 8.1
Echt raar, want als je het spel mag geloven gebruik ik nu 400MB over mijn video memory heen, terwijl het met DX11 nog ruim 600MB onder de max zat.
Vind het spel er trouwens totaal niet bijzonder uitzien met DX10.1, nagenoeg hetzelfde als de Xbox360 en PS3 versies.
Heren, misschien even de wachtwoorden veranderen?
http://www.kitguru.net/ga...ay-have-been-compromised/
http://www.kitguru.net/ga...ay-have-been-compromised/
GTAV is al gekraakt zo te lezen. Ben benieuwd wat R* nu gaat doen met GTA Online PC. http://venturebeat.com/20...s-to-its-important-files/
Topic op GTAForums
Topic op GTAForums
Nederlandse PS5 clan / 30+
Ik vroeg me ff gewoon af na wat artikels gelezen te hebben, zijn er spelers (welk platform dan ook) die nog bezig zijn het grote misterie van Mt. Chilliad op te lossen ?
Hier is een stukje erover op PC gamer
http://www.pcgamer.com/he...s-huge-hidden-conspiracy/
Blijkbaar zijn er enkele UFO's te spotten, en is er een hele conspiracy theorie aan de gang met maps etc..
Heb de game zelf (nog) niet (PC btw), maar dingen als deze vind ik altijd wel interessant
Blijkbaar zijn er enkele UFO's te spotten, en is er een hele conspiracy theorie aan de gang met maps etc..
Heb de game zelf (nog) niet (PC btw), maar dingen als deze vind ik altijd wel interessant
Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro
Voor andere HD7970 / R9 280X Crossfire gebruikers zal ik mijn settings even delen
. Ik draai twee HD7970's, een Xeon X5670 (6 core 12threads) op 4,56GHz en 12GB ram.
Resolution: 1920x1080
FXAA: On
MSAA: 2x
Vsync: On
Population Density: Max
Population Variety: 70%
Distance Scaling: Max
Texture Quality: Very High
Shader Quality: Very High
Shadow Quality: Very High
Reflection Quality: Ultra
Reflection MSAA: Off
Water Quality: Very High
Particles Quality: Very High
Grass Quality: Very High
Soft Shadows: AMD CHS
Post FX: High (Ultra geeft lichte grafische corruptie rechts onderin, is een bug voor 280X/ HD7970 gebruikers)
Long Shadows: Off
High resolution shadows: On
High detail streaming while flying: On
Extended distance: ja, 50%
extended shadow distance: ja, 60%
In de benchmark haal ik netjes 60fps gemiddeld, 99th percentile ook keurig 16ms. Framedrops zijn maar op twee momenten aan te wijzen in de benchmark, een fractie van een seconde dipt de framerate ca. 5fps.
Standaard vond ik de textures iet wat aan de softe kant, ik draai SweetFX K-putt'e Config 1.1 profiel (minus SMAA, gebruik ingame FXAA) om dit te verhelpen.
Ik ben blij met mijn tweede videokaart, ik heb een hoop moeten tweaken om behoorlijk concessie vrij GTA 5 voluit te kunnen spelen. High resolution shadows zijn mijns inziens nodig om de schaduwen goed te krijgen en ook extended distance heb je nodig als je echt meer draw distance wil dan de PS4 versie.
Population Variety reduceren is een goede methode om het videogeheugen gebruik te reduceren. Ik raad iedereen aan hiermee te experimenteren, lees her en der gebruikers met een 2GB videokaart op deze manier toch Very High textures kunnen draaien...
Resolution: 1920x1080
FXAA: On
MSAA: 2x
Vsync: On
Population Density: Max
Population Variety: 70%
Distance Scaling: Max
Texture Quality: Very High
Shader Quality: Very High
Shadow Quality: Very High
Reflection Quality: Ultra
Reflection MSAA: Off
Water Quality: Very High
Particles Quality: Very High
Grass Quality: Very High
Soft Shadows: AMD CHS
Post FX: High (Ultra geeft lichte grafische corruptie rechts onderin, is een bug voor 280X/ HD7970 gebruikers)
Long Shadows: Off
High resolution shadows: On
High detail streaming while flying: On
Extended distance: ja, 50%
extended shadow distance: ja, 60%
In de benchmark haal ik netjes 60fps gemiddeld, 99th percentile ook keurig 16ms. Framedrops zijn maar op twee momenten aan te wijzen in de benchmark, een fractie van een seconde dipt de framerate ca. 5fps.
Standaard vond ik de textures iet wat aan de softe kant, ik draai SweetFX K-putt'e Config 1.1 profiel (minus SMAA, gebruik ingame FXAA) om dit te verhelpen.
Ik ben blij met mijn tweede videokaart, ik heb een hoop moeten tweaken om behoorlijk concessie vrij GTA 5 voluit te kunnen spelen. High resolution shadows zijn mijns inziens nodig om de schaduwen goed te krijgen en ook extended distance heb je nodig als je echt meer draw distance wil dan de PS4 versie.
Population Variety reduceren is een goede methode om het videogeheugen gebruik te reduceren. Ik raad iedereen aan hiermee te experimenteren, lees her en der gebruikers met een 2GB videokaart op deze manier toch Very High textures kunnen draaien...
ECT Prometeia Mach 2 GT modded
Daar is een subreddit voor. Handig is om de faq te lezen. Daarnaast heb je ook nog de gtaforums. Ze zitten al wel meer dan een jaar vast. Ik hou het zelf ook al een tijdje in de gaten.KipCurreh schreef op donderdag 16 april 2015 @ 13:29:
Ik vroeg me ff gewoon af na wat artikels gelezen te hebben, zijn er spelers (welk platform dan ook) die nog bezig zijn het grote misterie van Mt. Chilliad op te lossen ?
Die voorbeeld van die muurtekening over de kaart is één van de vele. Een andere is dat de verschillende X-en de locatie van glyphs tonen op de berg als je kijkt vanaf het westen. Deze glyphs tonen de vereisten die nodig zijn voordat de UFO's spawnen (denk aan het weer/maanfase). De onderste drie zijn nog niet uitgevogeld, maar er is de kans dat het verder gewoon een dood einde is en dat de UFO's al de vondst zijn.
[ Voor 35% gewijzigd door Nfear op 16-04-2015 14:49 ]
Dat is al wel bekend, je moet al die space parts hebben gevonden en de laatste missie daarvan voltooien dacht ik. Dan bij nacht + regen zouden er UFO's te zien zijn op Mt Chilliad.
Met die parts unlock je wat anders. Je moet wel 100% completion hebben.dutchgio schreef op donderdag 16 april 2015 @ 14:59:
Dat is al wel bekend, je moet al die space parts hebben gevonden en de laatste missie daarvan voltooien dacht ik. Dan bij nacht + regen zouden er UFO's te zien zijn op Mt Chilliad.
Kun je de boxed versie kopen en dan downloaden via een key? Ik heb namelijk geen dvd speler maar steam is veel duurder dan bijv Mediamarkt.
Kan iemand me uitleggen hoe je wapens in een groep cycled? Ik krijg het maar niet voor elkaar. De binding stop op scrollwiel, hetzelfde als tussen de wapengroepen wisselen. Ik heb de binding van het cycled binnen een groep al verandert maar er gebeurt niks
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
dit probleem heb ik niet gehad, nu moet je sowieso in die missie niet schieten maar rammen.SideSwipe schreef op donderdag 16 april 2015 @ 08:35:
spoiler:Wanneer je na de overval op de juwelier op de motor springt en dan door de ondergrondse buizen gaat. Aan het einde ga je van Franklin op de motor naar Micheal in een grote bus. Als je dan wilt gaan richten in de auto op de politie met je wapen.. Crashed de game... Heb ook al een oplossing voor dit probleem: Gewoon de bus gebruiken als wapen en de politie aan de kant beuken. Als alle motoren zijn ingeladen, gaat alles weer goed....
spoiler:
PS. waarom nog spoilers gebruiken terwijl de game al vanaf 2013 in de winkels ligt
Angelo NL / Global Cargo VTC
Serieus?Pykow schreef op donderdag 16 april 2015 @ 17:26:
[...]
spoiler:PS. waarom nog spoilers gebruiken terwijl de game al vanaf 2013 in de winkels ligt
Zou het te maken kunnen hebben met dat veel PC gamers (al dan niet bewust) nog geen minuut van dit spel gespeeld hadden tot afgelopen dinsdag, denk je?
De meegeleverde key is dan volgensmij voor Rockstar, en niet voor Steam.phex schreef op donderdag 16 april 2015 @ 16:24:
Kun je de boxed versie kopen en dan downloaden via een key? Ik heb namelijk geen dvd speler maar steam is veel duurder dan bijv Mediamarkt.
Tadaaa
Verwijderd
Nog mensen bij wie de game crasht tijdens de "Blitz play" missie? Het doet zich voor op het einde bij de character switch. Game crasht gewoon en thats it. Afgaande van het internet zie ik dat nog mensen dit probleem hebben. Zeer irritant aangezien we zo niet verder kunnen.
Ik heb gisteren via de telefoon een blimp besteld. Vervolgens kreeg ik de Atomic Blimp. Is het niet zo dat, als je returning player bent, je de Xero Blimp krijgt? Dan zou dit een indicatie kunnen zijn dat het niet goed is gegaan.
Zo ja, kan ik dat gewoon nogmaals op de PS3 de eerste missies spelen, en dan op de PS4 verder gaan met waar ik gebleven ben? Of moet ik daar ook helemaal opnieuw beginnen?
EDIT: Ah, ik zie dat ik een bericht had moeten krijgen dat de exclusive content toegevoegd is. Dit heb ik dus niet gehad. Ik zal op de PS3 opnieuw proberen. Weet iemand of je dan op de PS4 ook opnieuw moet beginnen, of wordt dit automatisch toegevoegd?
Zo ja, kan ik dat gewoon nogmaals op de PS3 de eerste missies spelen, en dan op de PS4 verder gaan met waar ik gebleven ben? Of moet ik daar ook helemaal opnieuw beginnen?
EDIT: Ah, ik zie dat ik een bericht had moeten krijgen dat de exclusive content toegevoegd is. Dit heb ik dus niet gehad. Ik zal op de PS3 opnieuw proberen. Weet iemand of je dan op de PS4 ook opnieuw moet beginnen, of wordt dit automatisch toegevoegd?
[ Voor 24% gewijzigd door Ktenolix op 17-04-2015 09:50 ]
Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW
Mijn systeem loopt als een zonnetje aangezien ik een GTX980 heb draaien, maar zodra ik de Self Radio aanzet krijg ik ongelooflijke hiccups. Dit is volgens mij een CPU dingetje, maar mijn CPU Quadcore 3,3 GHz moet het gewoon aankunnen. Iemand al dezelfde problemen ondervonden?
Klopt, en die vraag is ook pas 100x behandeldTr4il schreef op donderdag 16 april 2015 @ 21:31:
[...]
De meegeleverde key is dan volgensmij voor Rockstar, en niet voor Steam.
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Ik heb heel af-en-toe dat een character-switch niet goed gaat. Na de cool-down periode na heist 1 had ik ook een crash nadat ik van Trevor naar Michael switchte.. Maar daarna ging het weer goed.Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2015 @ 22:43:
Nog mensen bij wie de game crasht tijdens de "Blitz play" missie? Het doet zich voor op het einde bij de character switch. Game crasht gewoon en thats it. Afgaande van het internet zie ik dat nog mensen dit probleem hebben. Zeer irritant aangezien we zo niet verder kunnen.
Aha, na een tijdje zoeken het volgende gevondenVincent Dave schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 09:34:
Mijn systeem loopt als een zonnetje aangezien ik een GTX980 heb draaien, maar zodra ik de Self Radio aanzet krijg ik ongelooflijke hiccups. Dit is volgens mij een CPU dingetje, maar mijn CPU Quadcore 3,3 GHz moet het gewoon aankunnen. Iemand al dezelfde problemen ondervonden?
https://support.rockstarg...adio-Frame-Rate-problems-
Niet verholpen nog.
Iemand enig idee waar de nieuwe patch goed voor is van 350mb?
kan nergens iets vinden.
En weer heerlijk fijn dat hij bij 340 mb stopt en weer opnieuw begint -_-
kan nergens iets vinden.
Ik ben even aan het zoeken geweest op de support website van Rockstar, maar heb nog niets iets kunnen vinden.cavanta schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 12:44:
kan nergens iets vinden.
Probeer de AutoScan eens uit te zetten, kijken of dat helpt.Vincent Dave schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 09:34:
Tadaaa
Zelf ook last van, heb nu maar gewoon spotify op de achtergrond staanVincent Dave schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 10:14:
[...]
Aha, na een tijdje zoeken het volgende gevonden
https://support.rockstarg...adio-Frame-Rate-problems-
Niet verholpen nog.
iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9
Ik heb heel veel last van lagg zelfs op de laagste settings PC:
2500K @ 4.3 Ghz
8 gig ram
r9 290
Waar zou het dan aan kunnen liggen?
Zou het harde schijf kunnen zijn?
BTW ram komt tot zo'n 95 procent
2500K @ 4.3 Ghz
8 gig ram
r9 290
Waar zou het dan aan kunnen liggen?
Zou het harde schijf kunnen zijn?
BTW ram komt tot zo'n 95 procent
[ Voor 9% gewijzigd door owner01 op 17-04-2015 15:11 ]
Ik heb i5 4460 3.2 ghz, GTX970 en ik gebruik SSD en 4 gb RAM. Voor de driver update was ik er heel tevreden mee. Na de update heb ik hier en daar wat frame drops. Ik heb alles op hoog. Alleen MSAA heb ik op 2x. Zwaar teleurgesteld.
[ Voor 5% gewijzigd door Tengri op 17-04-2015 15:39 ]
voor zover ik weet heeft R* geen changelog meegegeven.cavanta schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 12:44:
kan nergens iets vinden.
Ik heb bij mij gewerkt dat het probleem met integrated videokaarten opgelost is. (mensen met een laptop hadden hier last van en moesten als workaround de dedicated videokaart tijdelijk uitzetten)
Verwijderd
Bij mij is het probleem met de integrated videokaarten helaas nog niet opgelost na de patch...
Edit: Nu opeens wel terwijl ik niks verandert heb.
Edit: Nu opeens wel terwijl ik niks verandert heb.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2015 21:55 ]
Werd elders ook al geopperd, zonder succes.Tr4il schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 13:14:
[...]
Probeer de AutoScan eens uit te zetten, kijken of dat helpt.
[4/17/15] GTAV PC Patch 1.01 Notesavec_style schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 15:44:
[...]
voor zover ik weet heeft R* geen changelog meegegeven.
Ik heb bij mij gewerkt dat het probleem met integrated videokaarten opgelost is. (mensen met een laptop hadden hier last van en moesten als workaround de dedicated videokaart tijdelijk uitzetten)
Rockstar Games
Yesterday at 21:57
- Fixed an issue where the GTAV Launcher would use an abnormally high percentage of CPU and sometimes crash
- Fixed an issue where frame rate would drop when left-clicking the mouse while driving
- Added a grid to the Golf mini-game to show the topology of the green while putting
- Fixed an issue where a character’s eyebrows or other facial features could change erroneously when transferred to PC
- Fixed an issue where a some players were asked to transfer their GTA Online character while a transfer was already in progress
- YouTube uploads via the Rockstar Editor will now correctly resume if Internet connection is lost during the upload and later restored
- Fixed a rare issue where the game could crash while using the Rockstar Editor
- Projects containing deleted clips will now load properly in the Rockstar Editor and warn the player of the missing clips
- Fixed an issue where birds were not recorded correctly in Rockstar Editor clips
- Corrected an issue where certain characters in Windows usernames would cause the Launcher to fail to load or other undesired game behavior. For details, see this page.
- Fixed an issue where players with one garage would not be able to replace an existing vehicle if the garage was full and the new vehicle was purchased from an in-game website
- Additional fixes to prepare for iFruit support
- Crew Tire Smoke can no longer be purchased if you are not in a Crew
Intel 14600KF@5,0Ghz | RTX4080 | 32Gb DDR5@6000Mhz
Ik heb precies hetzelfde probleem, heb ondertussen de missie wel 2x geprobeerd omdat ik dacht dat het een random crash was... nu dus maar is de ram manier proberen.SideSwipe schreef op donderdag 16 april 2015 @ 08:35:
spoiler:Wanneer je na de overval op de juwelier op de motor springt en dan door de ondergrondse buizen gaat. Aan het einde ga je van Franklin op de motor naar Micheal in een grote bus. Als je dan wilt gaan richten in de auto op de politie met je wapen.. Crashed de game... Heb ook al een oplossing voor dit probleem: Gewoon de bus gebruiken als wapen en de politie aan de kant beuken. Als alle motoren zijn ingeladen, gaat alles weer goed....
EDIT: oke missie gelukt alleen nu chrased de game ook als ik gewoon vanuit een auto wil schieten buiten een missie om..
[ Voor 7% gewijzigd door 123teun123 op 18-04-2015 16:54 ]
heerlijke game lekker humor ook
Get out that thing,,, chop you filthy MF
Get out that thing,,, chop you filthy MF
[ Voor 4% gewijzigd door ravw op 18-04-2015 16:50 ]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Kreeg vandaag een mailtje dat het email adres van mijn Rockstar account veranderd is naar 'n gmail adres wat ik niet ken. Kan nu dus het spel niet meer in, blijkbaar ben ik (ondanks een prima wachtwoord) gehacked. Heb al contact opgenomen met Rockstar en ook een mailtje gestuurd naar het gmail adres, is er verder nog iets wat ik kan doen?
In ieder geval , wees gewaarschuwd mensen.. ik had een uitstekend wachtwoord en ze fietsen zo naar binnen. Blijkbaar loeren ze aardig op je wachtwoorden bij GTA5.
Als iemand nog een tip heeft, alle hulp is welkom.
http://www.kitguru.net/ga...ay-have-been-compromised/ , schijnt dat er mogelijk een probleem is bij Rockstar z'n beveiliging.. mensen, verander je wachtwoord!
In ieder geval , wees gewaarschuwd mensen.. ik had een uitstekend wachtwoord en ze fietsen zo naar binnen. Blijkbaar loeren ze aardig op je wachtwoorden bij GTA5.
http://www.kitguru.net/ga...ay-have-been-compromised/ , schijnt dat er mogelijk een probleem is bij Rockstar z'n beveiliging.. mensen, verander je wachtwoord!
[ Voor 16% gewijzigd door Visgek82 op 18-04-2015 18:30 ]
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
GTA 5 draait best goed op mijn PC, maar de mouse sensitivity is erg inconsistent.
Soms draait het beeld heel traag met veel onnauwkeurigheid. Veel twitchy op en neer bewegen.
Soms draait het beeld een stuk sneller en wat vloeiender.
Er zit ook verschil in verschillende view modi, bv 'normaal' of door de camera.
Ik heb alle raw input geprobeerd, maar het treedt bij allemaal op.
Weet iemand of ik hier iets aan kan doen?
Verder wil GTA5 mijn graphics settings nog wel eens veranderen, van fullscreen naar windowed. Hogere graphics settings, etc.
Heeft iemand anders hier ook last van?
Soms draait het beeld heel traag met veel onnauwkeurigheid. Veel twitchy op en neer bewegen.
Verder wil GTA5 mijn graphics settings nog wel eens veranderen, van fullscreen naar windowed. Hogere graphics settings, etc.
Ja, ik en het vervelende is dat de performance met dezelfde instellingen iedere keer als ik de game start anders word.aicaramba schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 19:07:
Trein?
Het is niet je muis sensitivity. Je hebt last van frame drops.aicaramba schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 19:07:
GTA 5 draait best goed op mijn PC, maar de mouse sensitivity is erg inconsistent.
dit probleem heb ik ook als er veel bomen staan. Midden in de stad heb ik nergens last van
Bij mij is het anders. Het is niet specifiek in delen van de map, het scheelt per keer dat ik het spel op start, onafhankelijk van mijn framerate.Pykow schreef op zondag 19 april 2015 @ 00:28:
[...]
Het is niet je muis sensitivity. Je hebt last van frame drops.
dit probleem heb ik ook als er veel bomen staan. Midden in de stad heb ik nergens last van
Same here. Maar msaa uitgezet en aa naat 8x ipv 16x was de oplossing en echt nergens last van dat me muis soms snel gaat of blijft haperen.aicaramba schreef op zondag 19 april 2015 @ 00:29:
[...]
Bij mij is het anders. Het is niet specifiek in delen van de map, het scheelt per keer dat ik het spel op start, onafhankelijk van mijn framerate.
Oja nu na 12 uur spelen de storyline alweer bijna uitgespeeld. Nog 3 missies.
[ Voor 9% gewijzigd door Pykow op 19-04-2015 12:48 ]
Het kan aan mij liggen maar ik heb het idee dat wanneer ik in een voertuig rij hij niet echt snel overschakelt naar een volgende versnelling ofzo. Hij blijft dan een tijd zelfde snelheid en gaat dan ineens weer wat harder rijden.
Ligt dit aan mij, doe ik iets fout of hoort dit zo?
Weet niet wat er gebeurd is sinds gister en vandaag maar ben nu al 2x gecrashed onder het spelen met GTA has stopped responding tijdens een Online game of terug laden naar de lobby. Irritant
"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke
Geweldige game zeg, draait heerlijk op mijn PC met een 270x, niet op very high maar tov PS3 fenomenaal.
Hoe zit dat nu precies met die Lesters missies om uiteindelijk heel veel geld te krijgen is daar ook op de PC een manier voor of is dat hetzelfde als de console versie? Wil graag op het einde alles kunnen kopen zeg maar.
Hoe zit dat nu precies met die Lesters missies om uiteindelijk heel veel geld te krijgen is daar ook op de PC een manier voor of is dat hetzelfde als de console versie? Wil graag op het einde alles kunnen kopen zeg maar.
ik denk een fout door Rockstar, ik heb dit ook.ralph0603 schreef op zondag 19 april 2015 @ 14:16:
Het kan aan mij liggen maar ik heb het idee dat wanneer ik in een voertuig rij hij niet echt snel overschakelt naar een volgende versnelling ofzo. Hij blijft dan een tijd zelfde snelheid en gaat dan ineens weer wat harder rijden.
Met xbox-controller merk ik dit niet of nauwelijks.

Trein?
Verwijderd
Schijnt bekend probleem te zijn, hier ook steeds 10 fps drop bij self radio.
Ik had een link naar m'n mp3 folder van 250 GB in de usermusic map gedropt en toen gestart terwijl 'autoscan for music' nog aanstond, dat gaat niet goed, tenminste ik heb hem na een half uur scannen maar gekilld. Je kan dan het best die optie uitzetten en alleen een quickscan doen.
Ik hoop dat er nog een bugfix voor dit issue komt, de rest van de muziek is niet zo mijn smaak.
Verder speelt het heel mooi op i5-4460 / gtx960 / 8gb.
Soms ook een issue dat hij ineens maar 30 fps doet en als ik dan even alt tab zit hij weer op 60.
Ik had een link naar m'n mp3 folder van 250 GB in de usermusic map gedropt en toen gestart terwijl 'autoscan for music' nog aanstond, dat gaat niet goed, tenminste ik heb hem na een half uur scannen maar gekilld. Je kan dan het best die optie uitzetten en alleen een quickscan doen.
Ik hoop dat er nog een bugfix voor dit issue komt, de rest van de muziek is niet zo mijn smaak.
Verder speelt het heel mooi op i5-4460 / gtx960 / 8gb.
Soms ook een issue dat hij ineens maar 30 fps doet en als ik dan even alt tab zit hij weer op 60.
Vincent Dave schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 09:34:
Zelfde als op de consoles.Metalbuster schreef op zondag 19 april 2015 @ 16:38:
Geweldige game zeg, draait heerlijk op mijn PC met een 270x, niet op very high maar tov PS3 fenomenaal.
ik heb nog nooit alles kunnen kopen en ook niet willen kopen.
de golfbaan is echt TE DUUR.
je krijgt niet meer zoveel geld, nadat je de game hebt uitgespeeld.
Ik snap niet dat je niet allemaal winkels kan overvallen of heist kunt opzetten nadat je de game hebt uitgespeeld.
Daarnaast had ik alles wat ze online doen, nieuwe auto en eigen speler aanmaken, ook liever in de SP gezien, tenminste de mogelijkheid als je klaar bent met de story.
GTA Online heeft zoveel te bieden, maar mijn internet is soms niet stabiel genoeg of er zijn debielen online, dat ik geen zin heb om online te spelen.
BTW als iemand tips heeft om veel geld binnen te halen, nadat je klaar bent met de storymode hoor ik het graag.
Ga online in een crew only/invite only spelen. Kun je heel veel dingen gewoon in je eentje doen. En buiten het dreeroamen wel met anderen spelen (als je wilt tenminste. De meeste missies zijn ook wel alleen te spelen.) Na het spelen van een missie/race of iets anders met anderen kom je weer gewoon terug in je eigen sessie en heb je dus geen last van al die idioten
The Lab, radiostation exclusief voor PC nu op Youtube integraal te luisteren/rippen. Enjoy!
Nederlandse PS5 clan / 30+
Wat is rockstar toch waardeloos in programmeren. GTA IV had ook al bugs bij de main.
Mijn game crashed bij mijn eerste heist (die juwelier) en dan pas wanneer ik rechtermuisklik druk op het moment dat ik op de motor zit of wat later in die auto. Geen error of niets.
Iemand enig idee hoe te fixen? Runnen in safe mode lost niks op.
Edit: kan ik een missie annuleren of moet ik opnieuw beginnen met het hele spel?
Mijn game crashed bij mijn eerste heist (die juwelier) en dan pas wanneer ik rechtermuisklik druk op het moment dat ik op de motor zit of wat later in die auto. Geen error of niets.
Edit: kan ik een missie annuleren of moet ik opnieuw beginnen met het hele spel?
[ Voor 10% gewijzigd door Heilige Kaas op 20-04-2015 10:56 ]
Veel voorkomende bug bij de illegale versie, misschien ligt daar toevallig het probleem?Heilige Kaas schreef op maandag 20 april 2015 @ 10:27:
Wat is rockstar toch waardeloos in programmeren. GTA IV had ook al bugs bij de main.
Toevallig niet.Metalbuster schreef op maandag 20 april 2015 @ 10:53:
[...]
Veel voorkomende bug bij de illegale versie, misschien ligt daar toevallig het probleem?
Ook ik heb sinds vandaag gta V op de pc.
Ik heb echter een probleempje met mijn controller. (bigben pc/pc3 pad)
Wanneer ik tijdens het spelen met de rechter stick de camera omhoog beweeg komt tegelijkertijd ook de mobiele telefoon tevoorschijn. Dit maakt het onspeelbaar met deze controller. Heeft iemand dit probleem ook al gehad of hier een oplossing voor?
Wanneer ik tijdens het spelen met de rechter stick de camera omhoog beweeg komt tegelijkertijd ook de mobiele telefoon tevoorschijn. Dit maakt het onspeelbaar met deze controller. Heeft iemand dit probleem ook al gehad of hier een oplossing voor?
Kun je het niet gewoon aanpassen in de settings van gta? en anders misschien in de controller drivers?wwwouter3333 schreef op maandag 20 april 2015 @ 11:00:
Ook ik heb sinds vandaag gta V op de pc.
Bij de settings kan je zover ik weet alleen maar de keyboard keys configureren...owner01 schreef op maandag 20 april 2015 @ 11:01:
[...]
Kun je het niet gewoon aanpassen in de settings van gta? en anders misschien in de controller drivers?
Ohh ik kan momenteel niet in gta maar je kan volgens mij wel de presets van de buttons van je controller wijzigen als ik het goed heb.wwwouter3333 schreef op maandag 20 april 2015 @ 11:02:
[...]
Bij de settings kan je zover ik weet alleen maar de keyboard keys configureren...
Klopt, er zijn verschillende presets, echter bij alle presets doet dit probleem zich voor.owner01 schreef op maandag 20 april 2015 @ 11:03:
[...]
Ohh ik kan momenteel niet in gta maar je kan volgens mij wel de presets van de buttons van je controller wijzigen als ik het goed heb.
Verwijderd
Weet iemand een betere manier om met een logitech stuurwiel te rijden dan de logitech profiler?
Grappig, ik heb exact hetzelfde probleem als ik rond kijk met mijn character, de omgeving lijkt te springen, zeer vervelend als je erop begint te letten.aicaramba schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 19:07:
En van fullscreen naar windowed springt hij ook soms. Dan ben ik gelukkig niet de enige en is het gewoon wachten op een patch.
Tot nu toe kan ik mij goed vermaken met de game. Veel aandacht voor detail, ziet er mooi uit en speelt soepel. En de humor/interactie is echt geweldig. Sloeg gisteren iemand op de pier neer pakt er een toeschouwer zijn telefoon om het te filmen 
mbt de crashes in de voertuigen. Het lijkt er op dat, wanneer je op de rechtermuis klikt, terwijl je in een voertuig zit waar je niet mee moet schieten de game crashed. Als durf ik dit niet met 100% te zeggen maar daar lijkt het op. Wees dus wat zuinig met je rechtermuis
mbt de crashes in de voertuigen. Het lijkt er op dat, wanneer je op de rechtermuis klikt, terwijl je in een voertuig zit waar je niet mee moet schieten de game crashed. Als durf ik dit niet met 100% te zeggen maar daar lijkt het op. Wees dus wat zuinig met je rechtermuis
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
Ik zal het nog eens proberen, maar als er staat 'Take down the cops' dan ben ik geneigd mijn gun te pakken. Misschien maar proberen met wat rammen. Laatste poging.thewizard2006 schreef op maandag 20 april 2015 @ 11:31:
Tot nu toe kan ik mij goed vermaken met de game. Veel aandacht voor detail, ziet er mooi uit en speelt soepel. En de humor/interactie is echt geweldig. Sloeg gisteren iemand op de pier neer pakt er een toeschouwer zijn telefoon om het te filmen
ik ondervind hier geen problemen mee.. ik kan gewoon drive by's doen/middelvinger uit stekenHeilige Kaas schreef op maandag 20 april 2015 @ 11:36:
[...]
Ik zal het nog eens proberen, maar als er staat 'Take down the cops' dan ben ik geneigd mijn gun te pakken. Misschien maar proberen met wat rammen. Laatste poging.
En weer een crash. Bij mij crashed hij elke keer tijdens een missie wanneer ik rechter klik doe. Verschrikkelijk irritant.snowD schreef op maandag 20 april 2015 @ 12:29:
[...]
ik ondervind hier geen problemen mee.. ik kan gewoon drive by's doen/middelvinger uit steken
Ik heb gemerkt dat ik na een alt tab altijd na een tijdje een crash krijg zowel offline als online. Even vlug de launcher afsluiten voor betere performance als je aan het spelen bent is er dus niet bij. Zonder alt tab draait ie zonder crashen maar met wat fps drops zo nu en dan.
"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke
ook hier heb ik geen last van.. heb je een steam versie? wellicht dat het daar aan ligt.. ik heb een retail versieTr!gger schreef op maandag 20 april 2015 @ 15:18:
Ik heb gemerkt dat ik na een alt tab altijd na een tijdje een crash krijg zowel offline als online. Even vlug de launcher afsluiten voor betere performance als je aan het spelen bent is er dus niet bij. Zonder alt tab draait ie zonder crashen maar met wat fps drops zo nu en dan.
en mocht je je afvragen ik heb geen "Monster PC" 8gb ram, GTX 760, i5 4670K op (niet schrikken) 1440*900
Ik heb ook last van die crash. Soms, maar niet altijd. Heb bepaalde missies wel 3x opnieuw moeten starten. Uiteindelijk "opgelost" door na de missie, als ik weer terug reed, angstvallig van de rechtermuisknop af te blijven.Heilige Kaas schreef op maandag 20 april 2015 @ 10:27:
Goed om te zien dat meerdere mensen dit probleem hebben. Hopelijk komt er snel een patch.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Wat vreemd dat sommige mensen last hebben van crashes.
Bij mij werkt alles prima. Ik kan Alt-Tab doen, rechtermuisklik in auto's, etc. Allemaal geen enkel probleem.
Vraag me af waar zoiets dan vandaan komt.
Bij mij werkt alles prima. Ik kan Alt-Tab doen, rechtermuisklik in auto's, etc. Allemaal geen enkel probleem.
Vraag me af waar zoiets dan vandaan komt.
Dit heeft dezelfde oorzaak als na de eerste heist missie.Heilige Kaas schreef op maandag 20 april 2015 @ 12:37:
[...]
En weer een crash. Bij mij crashed hij elke keer tijdens een missie wanneer ik rechter klik doe. Verschrikkelijk irritant.
Het schijnt te maken te hebben met het niet kunnen equipen van throwables in de auto.
Als je dus granaten bij je hebt (of zoals in de missie traangas), dan crasht hij.
Je zou dus kunnen kijken of je eerst kunt wisselen naar een pistool en daarna pas aimt.
Ik heb de missie uiteindelijk ook opgelost door te botsen, maar dat kan niet het hele spel zo door gaan natuurlijk. Na de missie heb ik opnieuw opgestart en sindsdien heb ik het niet meer tijdens het 'gewone' spel.
Ik heb een retail key (vanuit BraziliesnowD schreef op maandag 20 april 2015 @ 15:51:
[...]
ook hier heb ik geen last van.. heb je een steam versie? wellicht dat het daar aan ligt.. ik heb een retail versie
en mocht je je afvragen ik heb geen "Monster PC" 8gb ram, GTX 760, i5 4670K op (niet schrikken) 1440*900
Had ik ook. Maar als je goed kijkt zie je dat er van je wordt gevraagd om de politie autos te rammen dus je heb je rechtermuis niet nodig. Missie was zo gepiept.Heilige Kaas schreef op maandag 20 april 2015 @ 12:37:
[...]
En weer een crash. Bij mij crashed hij elke keer tijdens een missie wanneer ik rechter klik doe. Verschrikkelijk irritant.
Veel voorkomend probleem lees ik, Rockstar forums staan er vol mee. Zal wel verholpen worden met volgende patch, kan me voorstellen dat het erg irritant is.
Dan gaat hij waarschijnlijk crashen bij de volgende missie met Trevor als je moet schieten.jaapstobbe schreef op maandag 20 april 2015 @ 19:38:
[...]
Had ik ook. Maar als je goed kijkt zie je dat er van je wordt gevraagd om de politie autos te rammen dus je heb je rechtermuis niet nodig. Missie was zo gepiept.
[ Voor 44% gewijzigd door Metalbuster op 20-04-2015 22:26 ]
Is mij ook gebeurd dit weekendVisgek82 schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 18:26:
Kreeg vandaag een mailtje dat het email adres van mijn Rockstar account veranderd is naar 'n gmail adres wat ik niet ken. Kan nu dus het spel niet meer in, blijkbaar ben ik (ondanks een prima wachtwoord) gehacked. Heb al contact opgenomen met Rockstar en ook een mailtje gestuurd naar het gmail adres, is er verder nog iets wat ik kan doen?
Damn wat vervelend voor je. Als ik jou was zou ik even een mailtje sturen naar het adres waar het in veranderd is. Ik heb ontzettend veel geluk gehad, de persoon aan de andere kant had de key gekocht van 'n vriend, maar toen hij zag dat het mijn account was heeft hij deze daadwerkelijk terug gegeven zonder enig probleem. Je kunt het altijd proberen!Bobnefkens schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 00:49:
[...]
Is mij ook gebeurd dit weekend. Het meest irritante is dat Rockstar nul reactie geeft, hun forum en Twitter is aan het overlopen van mensen met gehackte accounts maar zover ik kan zien niemand geholpen (somige al op de 7 dagen wachten). Snap zelf niet waarom dit niet heel simpel terug te zetten is naar je originele emailadres, iemand hier ervaring mee?
Heel veel succes, hoop dat je snel weer kunt spelen.
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
Ik heb een vraagje, ik heb een tijdje geleden de singleplayer van gta v op de xbox uitgespeeld en moet nu met de pc versie weer opnieuw beginnen. Nu ik wil ik gewoon even klooien in de singleplayer, maar dan het liefst voor de lol in zo'n 100% save game. Ik heb er 1 gedownload maar hoe zit het precies met (offline) singleplayer game en rockstar social club? Aangezien bij de xbox/ps je singleplayer vooruitgang wordt bijgehouden door social club ben ik bang dat als ik zo'n 100% save game van iemand anders ga spelen ik problemen krijg met social club (een ban bijvoorbeeld, en dat zou ik niet willen
). Weet iemand hoe het zit met singleplayer save games van andere spelen ivm social club?
Trouwens, ja ik kan natuurlijk ook de singleplayer opnieuw beginnen (want ik vind hem geweldig) maar nu heb ik er de tijd niet echt voor. Later misschien een first person only playthrough.
Trouwens, ja ik kan natuurlijk ook de singleplayer opnieuw beginnen (want ik vind hem geweldig) maar nu heb ik er de tijd niet echt voor. Later misschien een first person only playthrough.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine. My signature is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life.
Over gehackte accounts:
https://support.rockstarg...kstar-Social-Club-Members
https://support.rockstarg...kstar-Social-Club-Members
tsjoe
Verwijderd
Simpel gezegd, nee, niet doen. Gezien dat Rockstar alle savegames in de clowd gooit zal deze een hash hebben die dus het zelfde is als een andere die ze al hebben. Ja je kan er wel offline mee spelen maar daarvoor moet je je game wel kraken om de uploads tegen te houden (spel start niet op offline bij mij).Zombymario schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 10:17:
Ik heb een vraagje, ik heb een tijdje geleden de singleplayer van gta v op de xbox uitgespeeld en moet nu met de pc versie weer opnieuw beginnen. Nu ik wil ik gewoon even klooien in de singleplayer, maar dan het liefst voor de lol in zo'n 100% save game. Ik heb er 1 gedownload maar hoe zit het precies met (offline) singleplayer game en rockstar social club? Aangezien bij de xbox/ps je singleplayer vooruitgang wordt bijgehouden door social club ben ik bang dat als ik zo'n 100% save game van iemand anders ga spelen ik problemen krijg met social club (een ban bijvoorbeeld, en dat zou ik niet willen). Weet iemand hoe het zit met singleplayer save games van andere spelen ivm social club?
Ik zou persoonlijk gewoon rustigjes de SP weer gaan doen, als je niet genoeg tijd hebt dan heb je dat ook niet om in een 100% savegame te spelen ;-)
Singleplayer save games worden toch lokaal opgeslagen?Verwijderd schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 11:50:
[...]
Simpel gezegd, nee, niet doen. Gezien dat Rockstar alle savegames in de clowd gooit zal deze een hash hebben die dus het zelfde is als een andere die ze al hebben. Ja je kan er wel offline mee spelen maar daarvoor moet je je game wel kraken om de uploads tegen te houden (spel start niet op offline bij mij).
Ik zou persoonlijk gewoon rustigjes de SP weer gaan doen, als je niet genoeg tijd hebt dan heb je dat ook niet om in een 100% savegame te spelen ;-)
This is my signature. There are many like it, but this one is mine. My signature is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life.
Let op:
Er is een topic GTA 5 Crew topic
Slowchat & Levertijden-topic
Geen PC vs Console discussie's
Posts met alleen video's/plaatjes/etc dragen niet bij aan het topic en zijn dus ongewenst.
Story-spoilers (spoilers over het verhaal) ALTIJD tussen spoiler tags:
Er is een topic GTA 5 Crew topic
Slowchat & Levertijden-topic
Geen PC vs Console discussie's
Posts met alleen video's/plaatjes/etc dragen niet bij aan het topic en zijn dus ongewenst.
Story-spoilers (spoilers over het verhaal) ALTIJD tussen spoiler tags:
spoiler:
.
~~~[spoiler] Je verborgen tekst tik je hiertussen ~~~[/spoiler]