Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22:58

Shadow_Agent

Do { Ping } while ( LOL )

Lekkerboeie86 schreef op maandag 19 januari 2015 @ 12:47:
Ik ben bezig om wat trophys te halen op de PS4. De Kifflom! Trophy zal ik hopelijk vanavond binnen hebben. Nog een paar rondjes door de zandbak. Maar het volgende kom ik niet uit.

De three man army trophy. Ik zit richting het einde van de game. Maar wie ik ook bel, hoelaat ook, Trevor heeft nooit zin. Of is in gesprek. Als Trevor naar Micheal belt heeft ie nog nooit opgenomen. Maar met Franklin naar Micheal bellen lukt wel bijna altijd, maar dan wilt Trevor weer niet mee. Denk dat ik het nu 40x geprobeerd heb. Waarom willen ze niet?
spoiler:
Komt dat niet omdat Trevor en Michaeal nog ruzie hebben? Ik had hetzelfde maar uiteindelijk wel gelukt, maar weet niet meer hoe.

Hieronder een mogelijke oplossing maar met een kleine hint naar het einde dus misschien wil je het liever niet lezen ;)
spoiler:
Wat je zou kunnen doen: wachten totdat je het spel uitgespeeld hebt en hierbij kiest voor optie c en het dan nogmaals probeert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvw
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-01 14:49
Liep ik ook tegenaan.. De truc was om ze beide al gebeld te hebben voordat je iemand ophaalt :)

(Heb de Trophy ook gehaald op het moment dat ze niet geheel lekker meer met elkaar omgingen)

[ Voor 33% gewijzigd door leonvw op 19-01-2015 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

leonvw schreef op maandag 19 januari 2015 @ 15:21:
Liep ik ook tegenaan.. De truc was om ze beide al gebeld te hebben voordat je iemand ophaalt :)

(Heb de Trophy ook gehaald op het moment dat ze niet geheel lekker meer met elkaar omgingen)
Ohhhh ja dit is ook belangrijk! Eerst beide bellen en dan ophalen :) Dan naar het vliegveld en rondrijden.

Wat ik mij afvraag: kun je ze ook ophalen met een helikopter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19:45
Shadow_Agent schreef op maandag 19 januari 2015 @ 15:14:
[...]

spoiler:
Komt dat niet omdat Trevor en Michaeal nog ruzie hebben? Ik had hetzelfde maar uiteindelijk wel gelukt, maar weet niet meer hoe.

Hieronder een mogelijke oplossing maar met een kleine hint naar het einde dus misschien wil je het liever niet lezen ;)
spoiler:
Wat je zou kunnen doen: wachten totdat je het spel uitgespeeld hebt en hierbij kiest voor optie c en het dan nogmaals probeert?
spoiler:
Trevor en Micheal hebben nogsteeds ruzie. Heb GTA al uitgespeeld op de ps3. Opzich leuk om een ander einde te kiezen. Maar bij optie C blijven ze alle 3 leven? Dan kan ik dat inderdaad proberen.

Bedankt allemaal voor de tips. Ga er vanavond mee aan de gang hoop ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

Lekkerboeie86 schreef op maandag 19 januari 2015 @ 17:10:
[...]

spoiler:
Trevor en Micheal hebben nogsteeds ruzie. Heb GTA al uitgespeeld op de ps3. Opzich leuk om een ander einde te kiezen. Maar bij optie C blijven ze alle 3 leven? Dan kan ik dat inderdaad proberen.

Bedankt allemaal voor de tips. Ga er vanavond mee aan de gang hoop ik!
spoiler:
Klopt, optie drie leeft iedereen aan het einde nog :) Ik kon Trevor en Michael ook niet samen iets laten doen aan het einde van de storymode maar na optie C lukte dat ineens weer

Succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickertsnaak
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Als ik bij Stats kijk, zie ik dat ik 33 van de 69 missies heb voltooid. Bij "replay mission" zie ik dat er 35 staan... Rara hoe kan dit? Kloppen de stats wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Shadow_Agent schreef op maandag 19 januari 2015 @ 17:20:
[...]

spoiler:
Klopt, optie drie leeft iedereen aan het einde nog :) Ik kon Trevor en Michael ook niet samen iets laten doen aan het einde van de storymode maar na optie C lukte dat ineens weer

Succes :)
Het is allemaal gelukt! Eerst het spel uitgespeeld zoals je had getipt. En toen ging het allemaal vanzelf. Nu nog een aantal trophys hunten, maar waarschijnlijk niet allemaal. Geen spijt van om hem nogmaals te kopen. Echt een topper :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 14:40

Frits Flits

SOUND! Designer

Haha, GTA 5 werd net gebruikt voor ruimtelijk inzicht bij de nationale IQ-test

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:44

SuBBaSS

-has Ryzen

Had Sofie vooraf beter ook even goed kunnen spelen dus! :+

Ben voor de derde keer de story begonnen. Wil nu adhv. zo'n 'max money guide' wel eens die golfbaan kunnen kopen.
Moet zeggen dat het in die guides allemaal heel duidelijk/logisch lijkt maar in de praktijk soms niet zo uitpakt. Zoveel geld om in die aandelen te stoppen heb ik ook nog niet, echt grote klappers heb ik nog niet kunnen maken. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

Lekkerboeie86 schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 17:08:
[...]

Het is allemaal gelukt! Eerst het spel uitgespeeld zoals je had getipt. En toen ging het allemaal vanzelf. Nu nog een aantal trophys hunten, maar waarschijnlijk niet allemaal. Geen spijt van om hem nogmaals te kopen. Echt een topper :)
Cool! Geen dank :) Ik heb wel alle offline trophies zitten hunten trouwens, zaten wel een paar leuke tussen! En ook een paar irritante schijttrophies zoals Nuclear Waste :X

Is het op de PS4 nu echt beter (grafisch/gameplay etc.) dan op de PS3?
SuBBaSS schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 22:26:
Had Sofie vooraf beter ook even goed kunnen spelen dus! :+

Ben voor de derde keer de story begonnen. Wil nu adhv. zo'n 'max money guide' wel eens die golfbaan kunnen kopen.
Moet zeggen dat het in die guides allemaal heel duidelijk/logisch lijkt maar in de praktijk soms niet zo uitpakt. Zoveel geld om in die aandelen te stoppen heb ik ook nog niet, echt grote klappers heb ik nog niet kunnen maken. -O-
Gewoon wachten totdat je de laatste heist hebt gespeeld. Met dat geld (
spoiler:
20 a 30
miljoen uit m'n hoofd) heb je meer dan genoeg om uiteindelijk rond de 2,1 miljard uit te komen :)

Alle Lester assassinations (behalve Hotel, die moet je doen om de story uit te kunnen spelen) pas nadat je de laatste Heist heb gedaan gaan doen. Als je ook de assassinations hebt gedaan kun je met Tinkle stock (random missie) nog eens een flinke klapper maken!

[ Voor 23% gewijzigd door Shadow_Agent op 22-01-2015 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shadow_Agent schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 08:41:
Het grote verschil is volgens mij vooral dat het 1080p is, maar verder vind ik het wel meevallen. Als je ze naast elkaar zou zetten zou je het verschil natuurlijk wel zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 09:25:
[...]

Het grote verschil is volgens mij vooral dat het 1080p is, maar verder vind ik het wel meevallen. Als je ze naast elkaar zou zetten zou je het verschil natuurlijk wel zien.
Grappig dat verschil in perceptie. Ik zie echt megagrote verschillen. Ik ben zelfs gestopt met spelen op de 360 omdat ik teveel op twitch naar ps4/xbone gekeken had en wacht op de pc versie nu.
Of de gameplay echt anders is weet ik overigens niet. Maar volgens mij is die gewoon vergelijkbaar.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
[...]

Cool! Geen dank :) Ik heb wel alle offline trophies zitten hunten trouwens, zaten wel een paar leuke tussen! En ook een paar irritante schijttrophies zoals Nuclear Waste :X

Ik vond het op de PS3 al een mooie game, maar op de PS4 is hij nog beter. Ook de first person mode is best een leuke toevoeging. Hoewel ik deze niet veel heb gebruikt. Maar kan me voorstellen dat het voor veel mensen wel meerwaarde heeft.

Over de trophys: die Nuclear waste heb ik. Eigenlijk alle trophys die maar door 1 speciaal personage gehaald kunnen worden. Dus ook datTaxibedrijf en Franklin. En Trevor met zn vliegkunsten _/-\o_

De volgende moet ik nog, maar weet niet of ik die allemaal ga doen:

Solid Gold, Baby!
Career Criminal
San Andreas Sightseer
Multi-Disciplined
From Beyond the Stars
A Mystery, Solved
Show Off
Out of Your Depth
Wanted: Alive or Alive
Close Shave

Sommige kosten minder dan tijd dan de andere. Maar bijvoorbeeld 50 scraps zoeken vind ik niet zo leuk.
Ook GTA Online heb ik nog heel veel te ontdekken. Nauwelijks nog gespeeld. Kom gewoon tijd te kort :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15:40
Gewoon wachten totdat je de laatste heist hebt gespeeld. Met dat geld (
spoiler:
20 a 30
miljoen uit m'n hoofd) heb je meer dan genoeg om uiteindelijk rond de 2,1 miljard uit te komen :)

Alle Lester assassinations (behalve Hotel, die moet je doen om de story uit te kunnen spelen) pas nadat je de laatste Heist heb gedaan gaan doen. Als je ook de assassinations hebt gedaan kun je met Tinkle stock (random missie) nog eens een flinke klapper maken!
Ik heb braaf alle guides gevolgd, en op de ps3 lukte het mij wel om die 2.1 miljard te halen.
Nu op de ps4 ben ik tot ongeveer 680 miljoen gekomen per character, alleen maar omdat sommige percentages van aandelen stijging niet meer kloppen.
Op zich nog genoeg om alles wat los en vast zit te kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

JeroenV_ schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 14:49:
[...]

Ik heb braaf alle guides gevolgd, en op de ps3 lukte het mij wel om die 2.1 miljard te halen.
Nu op de ps4 ben ik tot ongeveer 680 miljoen gekomen per character, alleen maar omdat sommige percentages van aandelen stijging niet meer kloppen.
Op zich nog genoeg om alles wat los en vast zit te kopen ;)
Volgens mij is het op de PS4 inderdaad "gepatched" en zijn de payouts een stuk minder geworden. Maar inderdaad, meer dan genoeg geld. ik heb die golfbaan, theaters etc allemaal gekocht maar deed er toch niets mee :') Geld is niet echt nodig in de SP, 600 miljoen is dan ook meer dan genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
Ligt het aan mij of vallen de controls echt tegen? X om te rennen, hoe aim ik dan tegelijkertijd?
Cover is soms automatisch, soms met R1. Ik had liever crouch op een stick gehad en dan auto cover.
Weapon wheel op l1 en dan selecteren met right stick is ook onlogisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 11:30

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Gisteren ff anderhalf uur voor de eerste keer kunnen spelen op de ps4, eerste indrukken:

* Wauw wat een wereld! Ziet er erg mooi en levendig uit,
* Reed iemand bijna omver met m'n auto, die liet uit schrik z'n beker met drinken vallen, hou wel van dat soort details :)
* Rijden is nog ff wennen, verlies snel overzicht en zit meer om me heen te kijken en dan knal ik tegen elke auto aan die ik maar zie, niet ideaal :P
**knip Racisme? doe maar niet..., daarna sloot ik het spel af voor de update, en ipv waar ik gebleven was starte in een scene dat hij gedumpt werd door z'n vriendin of zo, iets gemist :?
* framerate duikt iets naar beneden bij drukke kruispunten geloof ik, maar niet dramatisch
* heb nu al zin om vanavond weer te gamen!!

[ Voor 4% gewijzigd door Chaoss op 01-03-2015 12:02 ]

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Na eerdere pogingen op xbox 360 en PS3 eindelijk het verhaal op PS4 uitgespeeld *O* . Ik kwam steeds niet verder dan de eerste heist en bleef daarna steeds in online haken ;)
Nu nog de overweging.. ga ik een keer voor platinum of niet..

[ Voor 3% gewijzigd door Kju op 04-02-2015 09:50 ]

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Herkenbaar, wil de SP op de One nog eens uitspelen, komt er alleen niet van tot op heden. Op de 360 een heel eind gekomen. Main Story wel uit, maar wil alle side missies ook doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Strangers en freaks missions heb ik vrijwel allemaal gedaan. Alleen die parts en scraps, under the bridget enzo nog. En 70 gold medals verzamelen (ben iets over de helft) wat ik op zich niet erg vind (als ik online ook steeds weer diezelfde missies kan spelen..).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk
  • Registratie: Juni 2003

fdisk

XBL: fd1sk

Ik moet ook nog vrijwel alles nog eens doen, heb op de 360 wel zo goed als alles gedaan, maar op de one zijn er meer en andere dieren die ik nog wel wil gaan tegenkomen. Oh, en alle peyotes natuurlijk.
Gisterochtend was natuurlijk dè kans om daarmee aan de slag te gaan omdat online offline was. Alleen viel dat niet goed samen wat betreft mijn andere verplichtingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Ik denk ff een autorace te gaan doen, slip en glij door alle bochten heen en ligt standaard 12e van de 6 rijders, zo ver achter de rest :D
Ik ben slecht, maar rijdt het beter naarmate je meer ervaring krijgt, of scheelt het ook welke auto je hebt gesto.. leend?

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fdisk schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 10:10:
Ik moet ook nog vrijwel alles nog eens doen, heb op de 360 wel zo goed als alles gedaan, maar op de one zijn er meer en andere dieren die ik nog wel wil gaan tegenkomen. Oh, en alle peyotes natuurlijk.
Gisterochtend was natuurlijk dè kans om daarmee aan de slag te gaan omdat online offline was. Alleen viel dat niet goed samen wat betreft mijn andere verplichtingen.
Andere verplichtingen gaan inderdaad ook gewoon door. In de avonden komt de SP er ook niet echt van. Denk dat het nog wel even duurt voordat ik SP uit heb. Ook maar even met mezelf afgesproken om toch maar geen andere games te halen. Kom toch niet aan de SP toe |:(
BlackEyedAngel schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 10:14:
Ik denk ff een autorace te gaan doen, slip en glij door alle bochten heen en ligt standaard 12e van de 6 rijders, zo ver achter de rest :D
Ik ben slecht, maar rijdt het beter naarmate je meer ervaring krijgt, of scheelt het ook welke auto je hebt gesto.. leend?
Meer ervaring zorgt er uiteraard voor dat je beter wordt. Maar de auto bepaald ook een hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Online kan ik wel begrijpen maar aangezien dit het SP topic is, heb je het echt over de SP races?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Kju schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 10:46:
[...]

Online kan ik wel begrijpen maar aangezien dit het SP topic is, heb je het echt over de SP races?
Natuurlijk. Zoals ik al zei, ben slecht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach ja, mijn vrouw heeft ook moeite met auto rijden in GTA, daarom begint ze er niet aan. Officieel is het verhaal dat ze "geen interesse heeft om de crimineel uit te hangen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Dan speelt ze de verkeerde game lijkt me :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klopt, die speelt AC Unity en Lego games enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Hangt van je auto af en je wordt idd beter naarmate je meer rijdt :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:44
Als je een beetje kunt rijden en je kiest ewn snelle auto, bijvoorbeeld die van Franklin zelf en die is al (gedeeltelijk) getuned, rij je dat zonder probleem uit.

Je kunt ook op volledige snelheid door de bochten heen door gebruik te maken van zijn slowmo- ability. Dat moet ook een hoop schelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Dat zijn al wat goede tips, vanavond een beetje oefenen daarmee, thanx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:16
Kan het kloppen dat het handelen met aandelen tijdens de Lesters missies zijn gepatched? Ik heb gister de The Multi Target Assassination missie gedaan en na de missie Redwood aandelen gekocht en twee ingame dagen gewacht, maar het aandeel daalt alleen maar i.p.v. een 300% stijging? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

Danielson schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 18:48:
Kan het kloppen dat het handelen met aandelen tijdens de Lesters missies zijn gepatched? Ik heb gister de The Multi Target Assassination missie gedaan en na de missie Redwood aandelen gekocht en twee ingame dagen gewacht, maar het aandeel daalt alleen maar i.p.v. een 300% stijging? :?
PS4 is inderdaad gepatched :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
Xbox One dan ook ben ik bang voor? Zijn er al alternatieven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

Danielson schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 18:52:
[...]

Xbox One dan ook ben ik bang voor? Zijn er al alternatieven?
waarschijnlijk wel, maar lees vanaf hier anders even om je gerust te stellen ;)
JeroenV_ in "[Multi] Grand Theft Auto V SP - deel 2"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:09

Saffie_time

Why use this? 42!

Ik heb gisteravond de hotel assassination missie gedaan en de guides kloppen nog.
Percentages zijn iets aangepast en ik heb een week moeten wachten (in-game) voordat de koers weer omhoog ging en kon verkopen.

[BET] kwam ik op 80% rendement uit.
[BIL] kwam op een nette 90% uit.

Edit: PS4.

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
Saffie_time schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 08:32:
Ik heb gisteravond de hotel assassination missie gedaan en de guides kloppen nog.
Percentages zijn iets aangepast en ik heb een week moeten wachten (in-game) voordat de koers weer omhoog ging en kon verkopen.

[BET] kwam ik op 80% rendement uit.
[BIL] kwam op een nette 90% uit.
Welke console?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
Dit is toch om verdomd chagerijnig van te worden na 5u die dingen te collecten.

YouTube: Grand Theft Auto 5 - Space Docker Weird Disappearance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

Shadow343 schreef op maandag 16 februari 2015 @ 17:46:

Oh ja dat ding heb ik ook nog ergens in Franklins garage staan :')

Nooit wat mee gedaan, zou wel leuk izjn als je die online zou kunnen gebruiken :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 15:49

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Shadow343 schreef op maandag 16 februari 2015 @ 17:46:

Ik was hem ook al kwijt, maar laatst kwam ik hem ineens tegen als optie in de garage van Franklin, toen kon ik hem zo ineens weer verkrijgen. Meteen maar even opgeslagen in de garage. Leuk als ik nog eens wil raggen met het ding.

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:39

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Op het Guru3D forum schijnt iemand voor NVIDIA te werken. En die zegt dat DX12 wordt ondersteund.

http://forums.guru3d.com/...p?p=5020218&postcount=707

Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Na bijna vier maanden een PS4 in huis toch maar eens begonnen met de single player van GTA. Begon wat traag, maar nu in twee weekenden al op 92%; dus dat gaat lekker :9

Nu nog even tot de 100% 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Good Fella schreef op maandag 30 maart 2015 @ 11:18:
Na bijna vier maanden een PS4 in huis toch maar eens begonnen met de single player van GTA. Begon wat traag, maar nu in twee weekenden al op 92%; dus dat gaat lekker :9

Ging het weekend voor het eerst sinds veel te lang weer beginnen op de Xbox one, wat een grafische kracht :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Good Fella schreef op maandag 30 maart 2015 @ 11:18:

Hopelijk dit weekend ook starten op de PS4 (na de PS3 versie al op 97.5% te hebben uitgespeeld) verwacht weer helemaal onder de indruk te zijn van de graphics en gameplay... :)

Wel jammer dat de SP voortgang niet kan worden mee gemigreerd (zoals de online voortgang) naar de PS4, je moet dus weer overnieuw beginnen. :F

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Mars18 schreef op maandag 30 maart 2015 @ 13:10:
[...]

Ging het weekend voor het eerst sinds veel te lang weer beginnen op de Xbox one, wat een grafische kracht :)
DerOllie schreef op maandag 30 maart 2015 @ 13:28:
[...]

Hopelijk dit weekend ook starten op de PS4 (na de PS3 versie al op 97.5% te hebben uitgespeeld) verwacht weer helemaal onder de indruk te zijn van de graphics en gameplay... :)

Wel jammer dat de SP voortgang niet kan worden mee gemigreerd (zoals de online voortgang) naar de PS4, je moet dus weer overnieuw beginnen. :F
Graphics blijven goed, ook weer van genoten tijdens de missies :) Ook weer fijn al die collectibles doen natuurlijk, weer 2,5 uur in een duikboot gezeten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je merkt het pas echt als je lange tijd ps4/xbo speelt en dan weer even voor de fun op ps3 of x360 ga spelen. Volgens mij kan de xbo geen record maken van de hmdi ingang, had leuke vergelujking geweest.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik heb anderhalf jaar geleden op de xbox 360 het verhaal uitegspeeld en in totaal tot zo'n 90-95% gekomen. Toen het voor de PS4 en Xbone uitkwam vooral lekker twitch gekeken vanwege de verbeterde graphics. Toen de PC versie voor de tweede keer werd uitgesteld maar xbox live genomen en weer spelen (ook voor het eerst echt online.) dat was even schrikken. Ik weet nog dat het er super uitzag toen we in '13 ermee begonnen. Maar nu was het toch niet zo mooi meer :D

Als de PC versie uitkomt ga ik dus ook weer hele verhaal gewoon spelen. Andere besturing, first person view, veel mooier... genoeg verandering voor mij. Plus dat ik toch vaak bang ben bij online dat ik het te veel verpest voor anderen. Ben niet echt een goede schutter, ook geen goede racer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronzz
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-09 13:45
Inmiddels op 44.6% en 42/69 missies gedaan. Ik speel op de PS4 en ik zie veel meer positieve punten dan op de PS3.
Verhaal begin ik een beetje te snappen nu. Komt vooral omdat ik in het begin de scenes doorgeklikt heb en ze nu afkijk :).
Binnenkort eens focussen op hoe ik flinke miljoenen kan winnen met de beurs.
Online staat nu op een lager pitje helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Laatst online: 11-09 11:47
Ronzz schreef op woensdag 01 april 2015 @ 10:11:
Binnenkort eens focussen op hoe ik flinke miljoenen kan winnen met de beurs.
Online staat nu op een lager pitje helaas.
is niet moeilijk, gewoon de guides volgen, mijn karakters hebben allemaal een miljard + geloof ik.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik dacht dat ze bij next gen dat behoorlijk afgekapt hadden... maar heb die zelf niet dus het is "van horen zeggen."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Laatst online: 11-09 11:47
Wybo schreef op woensdag 01 april 2015 @ 11:10:
Ik dacht dat ze bij next gen dat behoorlijk afgekapt hadden... maar heb die zelf niet dus het is "van horen zeggen."
ok, dat zou kunnen, dat weet ik niet, in mijn geval betreft het PS3 en al zeker een half jaar geleden.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:09

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Vreemde is wel dat je op een andere manier onmogelijk alle properties kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ktenolix
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-09 15:25

Ktenolix

Pijlsnel

Ik ben van plan om toch GTA V voor de PS4 te halen binnenkort, maar ik vroeg me wat af omtrent de exclusives:
Je krijgt een aantal items alleen als je een 'returning player' bent (zoals de Duke 'o Death), maar wanneer ben je een returning player? Moet je daarvoor echt de story op de PS3 afgerond hebben, of is het simpelweg opstarten van de PS3 versie en linken aan je Rockstar account voldoende? Een vriend van mij heeft namelijk GTA V op de PS3, wellicht dat ik dan op zijn PS GTA kan starten om recht te hebben op die exclusives.

Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ktenolix schreef op donderdag 02 april 2015 @ 08:09:
Ik ben van plan om toch GTA V voor de PS4 te halen binnenkort, maar ik vroeg me wat af omtrent de exclusives:
Je krijgt een aantal items alleen als je een 'returning player' bent (zoals de Duke 'o Death), maar wanneer ben je een returning player? Moet je daarvoor echt de story op de PS3 afgerond hebben, of is het simpelweg opstarten van de PS3 versie en linken aan je Rockstar account voldoende? Een vriend van mij heeft namelijk GTA V op de PS3, wellicht dat ik dan op zijn PS GTA kan starten om recht te hebben op die exclusives.
Je hoeft niet de storyline helemaal te hebben afgerond. Alleen de proloog (Michael, Brad en Trevor in North Yankton).

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:25
Mag je cheats gebruiken als je de single player gebruikt? Zoals dat je geen last hebt van de politie? Ik heb GTA besteld voor de PC, maar ik zou heel graag in een Boeing willen vliegen wat de politie vaak onmogelijk maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ktenolix

Ktenolix

Pijlsnel

The Outlaw schreef op donderdag 02 april 2015 @ 10:09:
[...]

Je hoeft niet de storyline helemaal te hebben afgerond. Alleen de proloog (Michael, Brad en Trevor in North Yankton).
Oh dat zou nice zijn! Dan kan ik een vriend van me gewoon even de proloog laten spelen onder mijn account en dan op m'n PS4 lekker in de Duke 'o Death rondrijden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-09 13:16
Ktenolix schreef op donderdag 02 april 2015 @ 13:08:
[...]

Oh dat zou nice zijn! Dan kan ik een vriend van me gewoon even de proloog laten spelen onder mijn account en dan op m'n PS4 lekker in de Duke 'o Death rondrijden :D
Ik meen mij te herinneren dat je dit voor een bepaalde tijd moest doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:29

Vuvuzela

My spire is forming

turkeyhakan schreef op donderdag 02 april 2015 @ 11:37:
Mag je cheats gebruiken als je de single player gebruikt? Zoals dat je geen last hebt van de politie? Ik heb GTA besteld voor de PC, maar ik zou heel graag in een Boeing willen vliegen wat de politie vaak onmogelijk maakt.
Met wat oefening kan je de jumbo jet stelen zonder veel aandacht van de politie. Je krijgt niet meteen 5 sterren op het normale vliegveld. En als je weet waar het vliegtuig staat, hoe je instapt en snel wegkomt kan je prima zonder.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ktenolix

Ktenolix

Pijlsnel

Le Enfant! schreef op donderdag 02 april 2015 @ 14:58:
[...]

Hmm dat zou wel jammer zijn. Ik zal eens kijken of ik dat ergens kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Le Enfant! schreef op donderdag 02 april 2015 @ 14:58:
[...]

Als jij een link hebt naar een artikel van Rockstar Games waarin ze dat zeggen, graag :)

Er is namelijk geen enkele mention van hun dat dit tijdsgebonden zou zijn. Hier niets, en ook hier geen enkele datum of tijd aangegeven.

Ook niets op hun support page wat dat betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Gisteren eindelijk GTA V op Platinum gespeeld :*) Heeft mij twee weken gekost (ongeveer 48 in game), maar dan heb je ook wat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-09 13:16
The Outlaw schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 09:29:
[...]

Als jij een link hebt naar een artikel van Rockstar Games waarin ze dat zeggen, graag :)

Er is namelijk geen enkele mention van hun dat dit tijdsgebonden zou zijn. Hier niets, en ook hier geen enkele datum of tijd aangegeven.

Ook niets op hun support page wat dat betreft.
Heb je over de 'Ik meen mij te herinneren' gelezen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

Good Fella schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 14:26:
Gisteren eindelijk GTA V op Platinum gespeeld :*) Heeft mij twee weken gekost (ongeveer 48 in game), maar dan heb je ook wat :D
Nice! Join the club zou ik zeggen 8)

Heb je de heist trophy's ook al? Stond netjes op 100% / Platinum maar mis nu nog 2 heist gerealteerde trophies voor de 100%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Shadow_Agent schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 16:52:
[...]

Nice! Join the club zou ik zeggen 8)

Heb je de heist trophy's ook al? Stond netjes op 100% / Platinum maar mis nu nog 2 heist gerealteerde trophies voor de 100%.
Dank u :D Nee de Hesit trophy's nog niet, maar die tellen niet :+ Al denk ik dat die vanzelf nog wel komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Good Fella schreef op maandag 30 maart 2015 @ 17:20:
[...]

[...]

Graphics blijven goed, ook weer van genoten tijdens de missies :) Ook weer fijn al die collectibles doen natuurlijk, weer 2,5 uur in een duikboot gezeten :p
Is er een mogelijkheid om de voortgang weer automatisch te laten bijhouden? Zoals bij de rockstar social club? Of omdat we die al hebben gedaan via PS3 (Xbox360) versie niet meer bij zijn te houden?

Dus dan wordt het handmatig bijhouden?

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ik heb het via een app op m'n smartphone gedaan, maar dan moet het inderdaad handmatig. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

DerOllie schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 17:09:
[...]

Is er een mogelijkheid om de voortgang weer automatisch te laten bijhouden? Zoals bij de rockstar social club? Of omdat we die al hebben gedaan via PS3 (Xbox360) versie niet meer bij zijn te houden?

Dus dan wordt het handmatig bijhouden?
Kan gewoon opnieuw via de SC; er staat rechts boven bij de checklist een dropdown waar je het platform kan selecteren.

Daar kan je dus mooi de voortgang naar de 100% bijhouden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Good Fella schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 23:20:
[...]

Kan gewoon opnieuw via de SC; er staat rechts boven bij de checklist een dropdown waar je het platform kan selecteren.

Daar kan je dus mooi de voortgang naar de 100% bijhouden :)
Gechecked en inderdaad, voortgang werd prima getoond van de PS4 nu. Top. Even checken welke missies ik zeker om moet denken zo vroeg in het verhaal :)

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ktenolix

Ktenolix

Pijlsnel

Vanmiddag ga ik GTA kopen voor de PS4, heb er zin in! :) Een vriend van me gaat onder mijn PSN account de proloog spelen op een PS3, zodat ik de exclusives krijg. Ik moet die Duke o death hebben. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadouber
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22:55
Kan het kloppen dat de progressie van SP niet ge-update wordt op de Social Club? Had op de XBXO360 eerst GTA V, maar ben nu een trotse bezitter van GTA V op de X1 (clean begonnen, user gelinked en wel) maar zie alleen mijn eerste twee missies, maar totaal niet mijn rest wat ik tot nu toe gespeeld heb.

Iemand wel eens overkomen of ben ik weer de enige die de sjaak is? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jadouber schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 13:34:
Kan het kloppen dat de progressie van SP niet ge-update wordt op de Social Club? Had op de XBXO360 eerst GTA V, maar ben nu een trotse bezitter van GTA V op de X1 (clean begonnen, user gelinked en wel) maar zie alleen mijn eerste twee missies, maar totaal niet mijn rest wat ik tot nu toe gespeeld heb.

Iemand wel eens overkomen of ben ik weer de enige die de sjaak is? :P
Je single player vooruitgang wordt niet meegenomen naar een next gen upgrade. Dat klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadouber
The Outlaw schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 13:41:
[...]

Je single player vooruitgang wordt niet meegenomen naar een next gen upgrade. Dat klopt.
Dat was niet echt mijn vraag, doelde op de nieuwe vooruitgang (deze krijgt geen updates). Loskoppelen account en terugkoppelen account didn't do the trick (hij herkent wel dat ik de X1 versie heb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weilie
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17-06-2024
Is als het goed is een dropdown aan de rechterkant, zal nu waarschijnlijk Xbox360 staan, maar als je er op klikt kun je je huidige platform kiezen.

PSN: Weilie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadouber
weilie schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 14:24:
Is als het goed is een dropdown aan de rechterkant, zal nu waarschijnlijk Xbox360 staan, maar als je er op klikt kun je je huidige platform kiezen.
Had ik al nagekeken, no change. Hij blijft uiteindelijk geen nieuwe statistieken tonen (hij is wel verschillend van de XBOX360 dus hij ziet wel degelijk verschil).

Zag ook online bij de Social Club forum meerdere postings erover (ongeveer van een maand terug ook) maar de 1 zegt: works again, de andere zegt: still not working.

Verdraaid 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 88Gamer88
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 09-09 11:05
Oeps verkeerde topic 8)7

[ Voor 81% gewijzigd door 88Gamer88 op 14-04-2015 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:55
Is het eigenlijk mogelijk om in de minimap de afstand van miles naar kilometers te zetten?

Ik heb deze nergens in de optielijst terug gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-03 10:02
Hey wat is dit nu.
Ik koop netjes de DVD versie omdat k hem fysiek wil hebben.

Moet ik alsnog 5 GB downloaden, en dat gaat maar met 40kb/sec terwijl ik bij Steam met 12MB/sec kan downloaden?

Is hier een fix voor of lopen anderen hier ook tegenaan?

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kcetin1994
  • Laatst online: 18-05 12:37
DutchManticore schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 20:37:
Hey wat is dit nu.
Ik koop netjes de DVD versie omdat k hem fysiek wil hebben.

Moet ik alsnog 5 GB downloaden, en dat gaat maar met 40kb/sec terwijl ik bij Steam met 12MB/sec kan downloaden?

Is hier een fix voor of lopen anderen hier ook tegenaan?
https://mega.co.nz/#F!hspEzCSR!fK6EWnRf4wcGS_xCXpOYaw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Er staat een 4K gameplay filmpje op IGN (US), voor de geïnteresseerden. Persoonlijk zie ik grafisch absoluut de meerwaarde niet van het lange wachten, maar goed. Zal er ook mee te maken hebben dat ik de game oersaai vind en de animaties en controls uit 1995 afkomstig vind lijken.

Uiteraard wens ik alle PC gamers wel veel plezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
Heeft er iemand hier ook een widescreen monitor en op 3440 x 1440 speelt? Mijn HUD op de PC versie staat niet op de goede positie (zie screen) en ik weet niet hoe ik dit kan fixen. Heb al een ticket ingeschoten bij Rockstar. Iemand anders nog een idee?

Afbeeldingslocatie: http://oi60.tinypic.com/oiaqg3.jpg

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navi98
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 03-09 16:57
NickySantoro schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 23:07:
Heeft er iemand hier ook een widescreen monitor en op 3440 x 1440 speelt? Mijn HUD op de PC versie staat niet op de goede positie (zie screen) en ik weet niet hoe ik dit kan fixen. Heb al een ticket ingeschoten bij Rockstar. Iemand anders nog een idee?

[afbeelding]
Jep, heb de LG 34". Net hetzelfde probleem, maar ben het ondertussen al gewoon geworden. GTA V is lang niet de enige game met dit probleem, alhoewel ik dacht dat het in GTA IV wel goed was. Hopelijk doen ze er wat aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[afbeelding]
Dit soort dingen gingen vaak ook mis in het begin van Eyefinity/Surround Gaming bij heel veel games.
Wordt vast wel gefixt door Rockstar of AMD/nVidia :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ktenolix

Ktenolix

Pijlsnel

Ik heb een vraag over de exclusive content, hopelijk kan iemand mij een antwoord daarop geven:

Een vriend van me heeft op zijn PS3 onder mijn PSN ID de eerste twee missies van GTA V gespeeld: de proloog van Michael en Trevor en de carjack missie van Franklin en Lamar. De trophy "Welcome to Los Santos" heb ik in mijn bezit. Hij heeft doorgespeeld totdat Franklin in zijn huis aangekomen is en je MISSION COMPLETE zag staan. Via Social Club kan ik zien dat ik op de PS3 de trophy behaald heb, maar bij missions staat alles nog locked en de progress op 0% (bij de stats zie ik wel hoe lang ik over de missie gedaan heb :')). Nu weet ik dat dit nogal buggy is.

Op de PS4 heb ik onder dezelfde PSN ID GTA V gestart en al voorbij de eerste paar missies gespeeld. Op Social Club zie ik netjes de completed missions etc. Het lijkt voor de PS4 zonder problemen te syncen.

Nu mijn vraag: hoe kan ik in godsnaam zien of ik de exclusive contents nu heb? :+ Ik weet dat je een aantal zaken moet unlocken, maar ik weet niet of dit zo vroeg in het spel al kan.
(Ik zie bij Weapons de railgun staan, maar gelocked en bij vehicles de Duke O'Death staan, maar weet niet of dit er altijd staat).

Verder een supergaaf spel trouwens, ziet er zeer gelikt uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Ktenolix schreef op woensdag 15 april 2015 @ 07:23:
Ik heb een vraag over de exclusive content, hopelijk kan iemand mij een antwoord daarop geven:

Een vriend van me heeft op zijn PS3 onder mijn PSN ID de eerste twee missies van GTA V gespeeld: de proloog van Michael en Trevor en de carjack missie van Franklin en Lamar. De trophy "Welcome to Los Santos" heb ik in mijn bezit. Hij heeft doorgespeeld totdat Franklin in zijn huis aangekomen is en je MISSION COMPLETE zag staan. Via Social Club kan ik zien dat ik op de PS3 de trophy behaald heb, maar bij missions staat alles nog locked en de progress op 0% (bij de stats zie ik wel hoe lang ik over de missie gedaan heb :')). Nu weet ik dat dit nogal buggy is.

Op de PS4 heb ik onder dezelfde PSN ID GTA V gestart en al voorbij de eerste paar missies gespeeld. Op Social Club zie ik netjes de completed missions etc. Het lijkt voor de PS4 zonder problemen te syncen.

Nu mijn vraag: hoe kan ik in godsnaam zien of ik de exclusive contents nu heb? :+ Ik weet dat je een aantal zaken moet unlocken, maar ik weet niet of dit zo vroeg in het spel al kan.
(Ik zie bij Weapons de railgun staan, maar gelocked en bij vehicles de Duke O'Death staan, maar weet niet of dit er altijd staat).

Je had je online char moeten importeren op de PS4, staat als optie in het "online" deel als je op start drukt

edit:
oh wacht single player :P gewoon wachten tot het unlocked
Die railgun kan je "unlocken" door naar de shootingrange te gaan met de railgun op de muur van je 'booth' schieten zodat je kapot gaat, nu spawn je bij het ziekenhuis met railgun. Je kan alleen geen ammo voor dat ding kopen

[ Voor 8% gewijzigd door Bokkie op 15-04-2015 07:35 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ktenolix

Ktenolix

Pijlsnel

Bokkie schreef op woensdag 15 april 2015 @ 07:34:
[...]

Je had je online char moeten importeren op de PS4, staat als optie in het "online" deel als je op start drukt

edit:
oh wacht single player :P gewoon wachten tot het unlocked
Die railgun kan je "unlocken" door naar de shootingrange te gaan met de railgun op de muur van je 'booth' schieten zodat je kapot gaat, nu spawn je bij het ziekenhuis met railgun. Je kan alleen geen ammo voor dat ding kopen
Ik had geen online char op de PS3 :p

Maar thanks, ik zal eens uitproberen of ik de railgun kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:35
Ktenolix schreef op woensdag 15 april 2015 @ 07:23:

Mja, heb zelf ook even snel de prologue - weer - gespeeld op de Xbox. Had de game zelf al eens uitgespeeld maar niet op een Live ID maar lokale user. Meh.

Maar toen ik de achievement "Welcome to Los Santos" behaald had (na de race) heb ik hem uitgezet. Maar dat lijkt voldoende te zijn. De eerste keer in SP op de PC kreeg ik netjes een berichtje over de blimp en volgens mij ook een paar andere opties. Die blimp is er alleen voor "returning players" dus volgens mij zit dat wel goed.

Mijn karakter (lekker boeiend die 1500$ en 1 mission) van Xbox heb ik niet geimporteerd. Dat is ook niet nodig voor de returning players perks.

Dat gezegd bevalt het spel - voor de beperkte tijd dat ik het heb gespeeld - erg goed. Mijn relatief oude PC trekt het nog allemaal prima en het is behoorlijk smooth en gepolijst allemaal. Werkt iig stukken beter dan GTA IV :)

[ Voor 3% gewijzigd door Sypher op 15-04-2015 07:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ktenolix

Ktenolix

Pijlsnel

Sypher schreef op woensdag 15 april 2015 @ 07:56:
[...]

Mja, heb zelf ook even snel de prologue - weer - gespeeld op de Xbox. Had de game zelf al eens uitgespeeld maar niet op een Live ID maar lokale user. Meh.

Maar toen ik de achievement "Welcome to Los Santos" behaald had (na de race) heb ik hem uitgezet. Maar dat lijkt voldoende te zijn. De eerste keer in SP op de PC kreeg ik netjes een berichtje over de blimp en volgens mij ook een paar andere opties. Die blimp is er alleen voor "returning players" dus volgens mij zit dat wel goed.

Mijn karakter (lekker boeiend die 1500$ en 1 mission) van Xbox heb ik niet geimporteerd. Dat is ook niet nodig voor de returning players perks.

Dat gezegd bevalt het spel - voor de beperkte tijd dat ik het heb gespeeld - erg goed. Mijn relatief oude PC trekt het nog allemaal prima en het is behoorlijk smooth en gepolijst allemaal. Werkt iig stukken beter dan GTA IV :)
De notificatie dat ik de Blimp geunlocked heb, kreeg ik ook inderdaad. Ik wist niet of dit exclusive of standaard content was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gediminas
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08-09 21:36

Gediminas

recovering stagiair marketing
verkeerde topic

[ Voor 93% gewijzigd door Gediminas op 15-04-2015 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
Navi98 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 01:37:
[...]

Jep, heb de LG 34". Net hetzelfde probleem, maar ben het ondertussen al gewoon geworden. GTA V is lang niet de enige game met dit probleem, alhoewel ik dacht dat het in GTA IV wel goed was. Hopelijk doen ze er wat aan :)
Ah ok :-) Ja hopelijk gaan zn mn ticket bekijken. Voor de rest werkt alles prima bij.

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Heb hem cadeau gekregen van een goede vriend, dus deze nacht laten downloaden en deze ochtend de beta AMD drivers geintalleerd en een halfuurtje getest.

Framerate op zich is fantastisch (60-80 fps met bijna alles maxed out op 1920*1080, met een R9 280x) maar ik heb last van een vreemd effect. Weet niet of ik het 'jitter' kan noemen, maar om de seconde lijkt het beeld heel even te bevriezen om de achterstand dan versneld weer in te halen, zonder dat de fps effectief wijzigt. Steam overlay uitschakelen geeft al een grote verbetering, maar vooral in cutscenes merk ik dat het effect nog aanwezig is.

Iemand die toevallig weet waaraan dit kan liggen? Verder ziet het er allemaal fenomenaal uit. Heb mijn xbox controller naast mijn toetsenbord liggen zodat ik kan rijden met mijn controller en rondwandelen met kb+m :)

[ Voor 3% gewijzigd door boe2 op 15-04-2015 09:26 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 11:48
bram1984 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 21:39:
Er staat een 4K gameplay filmpje op IGN (US), voor de geïnteresseerden. Persoonlijk zie ik grafisch absoluut de meerwaarde niet van het lange wachten, maar goed.
60fps, 4x meer pixels en een video editor, allen met muis en toetsenbord te besturen.
Ik vind het een verademing ;)

Qua details wat meer begroeiing, nee dat was het wachten niet waard geweest.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
boe2 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 09:23:
Heb hem cadeau gekregen van een goede vriend, dus deze nacht laten downloaden en deze ochtend de beta AMD drivers geintalleerd en een halfuurtje getest.

Framerate op zich is fantastisch (60-80 fps met bijna alles maxed out op 1920*1080, met een R9 280x) maar ik heb last van een vreemd effect. Weet niet of ik het 'jitter' kan noemen, maar om de seconde lijkt het beeld heel even te bevriezen om de achterstand dan versneld weer in te halen, zonder dat de fps effectief wijzigt. Steam overlay uitschakelen geeft al een grote verbetering, maar vooral in cutscenes merk ik dat het effect nog aanwezig is.

Iemand die toevallig weet waaraan dit kan liggen? Verder ziet het er allemaal fenomenaal uit. Heb mijn xbox controller naast mijn toetsenbord liggen zodat ik kan rijden met mijn controller en rondwandelen met kb+m :)
Ik heb er ook last van en op internet staan veel mensen met deze problemen. Nvidia en amd. Ik heb mijn settings op een bepaald moment allemaal naar minimaal gezet en nog kreeg ik het. Als ik het goed begreep heeft de PS4 dit probleem in het verleden ook gehad. Lijkt er dus op dat het een bug is in het spel die niet eenvoudig te verhelpen is vooralsnog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 11:48

[afbeelding]
Lijkt erop dat Rockstar alleen de 16:9 verhouding heeft ingebouwd :(
Je kan bij de instellingen een safezone instellen voor deze HUD-elementen. Heel misschien doet een kleine aanpassing hieraan een wonder?

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-09 15:18

Rub3s

+3 , omdat het kan

boe2 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 09:23:

Ik had dat ook een poosje, en bij mij lijkt het opgelost te zijn nadat ik vsync uit had gezet (stond default aan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moose84
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 29-10-2023
Mooie ervaring GTA V en first person view op de PC

Ik heb al zitten kijken, maar is het mogelijk om te voet in first person te lopen en als ik dan een voertuig in stap dat de camera dan van achteren is? Natuurlijk kan je steeds switchen van camera postitie, maar dat is niet prettig.
Als ik nu de camera op first person zet en stap een auto in zie ik de bumper van de auto of van binnen, wil dus dat de camera van achteren komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
even bij camera instellingen die hood functie uitzetten.

of nee, je wilt third person daar. Dan moet je via "v" eenmalig regelen. wel zorgen dat je via camera instellingen hebt staan dat het individueel geregeld kan worden. Ik geloof dat dat de bovenste instelling is.

[ Voor 65% gewijzigd door ArthurMorgan op 15-04-2015 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:24
First person is leuk, maar je ziet een stuk minder als je in cover zit. Bij third person kan je over je cover heen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:18
Heb me gisteren avond op de pc kostelijk vermaakt!! zo verslavend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
pirke schreef op woensdag 15 april 2015 @ 13:14:
First person is leuk, maar je ziet een stuk minder als je in cover zit. Bij third person kan je over je cover heen kijken.
Je kunt instellen dat hij In cover automatisch switcht naar 3rd person.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moose84
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 29-10-2023
Wybo schreef op woensdag 15 april 2015 @ 12:42:
even bij camera instellingen die hood functie uitzetten.

of nee, je wilt third person daar. Dan moet je via "v" eenmalig regelen. wel zorgen dat je via camera instellingen hebt staan dat het individueel geregeld kan worden. Ik geloof dat dat de bovenste instelling is.
Tnx vanaaf eens ff kijken :D
Pagina: 1 ... 66 ... 74 Laatste

Let op:
Er is een topic GTA 5 Crew topic
Slowchat & Levertijden-topic

Geen PC vs Console discussie's

Posts met alleen video's/plaatjes/etc dragen niet bij aan het topic en zijn dus ongewenst.
Story-spoilers (spoilers over het verhaal) ALTIJD tussen spoiler tags:
spoiler:
~~~[spoiler] Je verborgen tekst tik je hiertussen ~~~[/spoiler]
.