Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:44
De laatste missie kan nog wel wat "invloed" hebben op het vervolg, maar je hebt daarna niet echt missies meer.

- Dat kun je zelf toch ook wel vinden? Eerste hit op google als er een expansion is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Navuri schreef op woensdag 10 december 2014 @ 13:22:

- Voor GTA 4 kregen we 2 mooie expansions (Gay Tony en Lost and Damned). GTA V is nu meer dan een jaar geleden uitgekomen. Is er al sprake van een expansion voor V?
Jazeker, wanneer die komt is nog niet bekend. Maar reken maar dat het NA Januari 2015 zal worden. Dan is GTV ook op de PC uitgekomen.

Bron

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 10:49
Rumor: GTA V Already Runs At 60FPS On PC, “Max Payne 3″ Team Handling The PC
Version _/-\o_ _/-\o_

http://www.dsogaming.com/...-handling-the-pc-version/

Dat zou echt grandioos nieuws zijn :) Max Payne liep als een zonnetje op de PC echt een goede port

[ Voor 21% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 10-12-2014 18:20 ]

• Hjsurk
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-09 10:22
AlphaBlack_NL schreef op woensdag 10 december 2014 @ 18:20:
Rumor: GTA V Already Runs At 60FPS On PC, “Max Payne 3″ Team Handling The PC
Version _/-\o_ _/-\o_

http://www.dsogaming.com/...-handling-the-pc-version/

Dat zou echt grandioos nieuws zijn :) Max Payne liep als een zonnetje op de PC echt een goede port
Ik verwacht ook totaal geen slechte port. Mensen zitten zo vast in de GTA IV mentaliteit. Max Payne 3 was prima en GTA V zal geen uitzondering zijn, dat was GTA IV al. ;)

• Navuri
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-08-2020
dutchgio schreef op woensdag 10 december 2014 @ 13:25:

- Dat kun je zelf toch ook wel vinden? Eerste hit op google als er een expansion is....
Dat er geen expansions is, is duidelijk. De reactie die je geeft is daarom vrij nutteloos. Als iedereen elkaar telkens door zou sturen naar google zou je dit forum meteen wel op kunnen heffen.

Verwijderd

Als er nog mensen zijn die graag meer geld willen hebben in de single player modus van GTA V heeft de volgende link een goede tip.

http://www.reddit.com/r/G...est_way_to_make_billions/

Heb zelf in 3 uur tijd mijn 3 personage's aan circa 150 miljoen dollar per persoon geholpen. Mijn personages hadden voor deze tip deze bedragen:

Franklin: +/- 800.000
Michael +/- 1.000.000
Trevor +/- 200.000

Zit zelf nu net voor de Hotel Assassination missie waar je dus ook via de stockmarket winst kan maken.

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Ik heb ook miljarden $$$ en nog steeds geen bestemming voor :(

Ik hoop dat er een flinke DLC komt met veeeel extra missies en property opties.. Anders echt een gemiste kans voor RStar..
Hoop ook dat ze de komende jaren blijven uitbreiden in de SP..
Het spel heeft de potentie huge te worden..

Ik verwacht btw een Jetpack release bij PC release *O*

(En als ze die pc exclusive maken ga ik echt vloeken..)

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 09:13
poor Leno schreef op donderdag 11 december 2014 @ 10:56:
Ik heb ook miljarden $$$ en nog steeds geen bestemming voor :(

Ik hoop dat er een flinke DLC komt met veeeel extra missies en property opties.. Anders echt een gemiste kans voor RStar..
Hoop ook dat ze de komende jaren blijven uitbreiden in de SP..
Het spel heeft de potentie huge te worden..

Ik verwacht btw een Jetpack release bij PC release *O*

(En als ze die pc exclusive maken ga ik echt vloeken..)
Dit kon wel eens de eerste game worden waarbij ik ga betalen voor DLC. Normaal vind ik het onzin, DLC aanschaffen, maar ik denk dat Rockstar er serieus mooie zaken aan toe kan voegen :).

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
ksborg schreef op donderdag 11 december 2014 @ 11:30:
[...]

Dit kon wel eens de eerste game worden waarbij ik ga betalen voor DLC. Normaal vind ik het onzin, DLC aanschaffen, maar ik denk dat Rockstar er serieus mooie zaken aan toe kan voegen :).
Inderdaad.. Zoveel ongebruikte gebieden en gebouwen.. Kunnen 100en extra missies/heists bijkomen.. :/

• HardHouse
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 00:59
Rockstar heeft volgens mij altijd gezegd dat DLC gratis zou zijn voor GTA V dus als het goed is ga je er nooit voor betalen :)

PS3 PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X

Ik vraag me af of dat ook zou gelden voor story dlc van het kaliber TLAD en TBoGT...

PSN: Kjujay

• Remcom00
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-07 15:43

Remcom00

hij is gek

Kju schreef op donderdag 11 december 2014 @ 13:34:
Ik vraag me af of dat ook zou gelden voor story dlc van het kaliber TLAD en TBoGT...
Zullen wel weer losse games zijn net zoals met TLAD en TBoGT, dus geen DLC voor GTA V.

hoidoei

• dutchgio
HardHouse schreef op donderdag 11 december 2014 @ 13:26:
Rockstar heeft volgens mij altijd gezegd dat DLC gratis zou zijn voor GTA V dus als het goed is ga je er nooit voor betalen :)
Niet de DLC, maar updates voor online met content.

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:09

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Verwijderd schreef op donderdag 11 december 2014 @ 10:07:
Als er nog mensen zijn die graag meer geld willen hebben in de single player modus van GTA V heeft de volgende link een goede tip.

Heb zelf in 3 uur tijd mijn 3 personage's aan circa 150 miljoen dollar per persoon geholpen. Mijn personages hadden voor deze tip deze bedragen:

Franklin: +/- 800.000
Michael +/- 1.000.000
Trevor +/- 200.000

Zit zelf nu net voor de Hotel Assassination missie waar je dus ook via de stockmarket winst kan maken.
Ben nu een tijdje bezig, maar life invader beweegt haast niks in koers. Blijft rond de31 hangen. :F

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Zal het vanavond eens proberen, ben benieuwd.

Verwijderd

MikeyMan schreef op donderdag 11 december 2014 @ 14:58:
[...]

Ben nu een tijdje bezig, maar life invader beweegt haast niks in koers. Blijft rond de31 hangen. :F
Mickeyman, heb je de missie waarbij je de eigenaar van lifeinvader moet doden al gehaald? Daar kan het anders misschien aan liggen. Je moet in ieder geval gaan slapen om de prijs te laten dalen en opslaan met je mobiel en dan game reloaden om het omhoog te laten gaan. Soms springt de prijs niet direct omlaag/omhoog of niet genoeg dus moet je slapen/reloaden aantal keer achter elkaar doen dan. Het laagste is meestal rond de 4/5 dollar en het hoogste meestal 8/9 maar kan oplopen tot 11

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2014 15:41 ]

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Als je assassination missies gewoon netjes bewaard tot het einde dan heb je ook miljarden als je de guides volgt. Dus leuk bericht hierboven, maar je hebt al enough money to spent ;)

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

• ralph075
  • Niet online
Mu.siQ schreef op donderdag 11 december 2014 @ 17:03:
Als je assassination missies gewoon netjes bewaard tot het einde dan heb je ook miljarden als je de guides volgt. Dus leuk bericht hierboven, maar je hebt al enough money to spent ;)
Ja maar, ja maar, ja maar.... ik wil nu een garage kunnen kopen voor mijn autoverzameling.... (en nee, heb er (nog) geen cash voor...)
;)

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Je kunt geen garage kopen, die krijg je :)

• Mu.siQ

Mu.siQ

poor Leno schreef op donderdag 11 december 2014 @ 19:18:
Je kunt geen garage kopen, die krijg je :)
Ja en nee. Garage krijg je bij huis. De andere garages, waar je drie auto's kwijt kunt, kosten iets van 30.000. Op de 360/PS3 versie kreeg je die vanaf de special edition. Op de xbone/PS4 moet je deze weer kopen. Maar nogmaals, als je de guide volgt en je start met circa 30 miljoen; dan eindig je met 1,5 miljard achtig iets. Dan kun je echt aaaaaalles kopen, modden en noem het maar op ;)

Maar ofcourse, meer is altijd beter hehe :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Huh echt? Oh had niet door dat dat de special Edition was.. Je hebt t over de grote autogarages? Waar je special vehicles hebt? Moet je die nu kopen? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Weer uitgespeeld en weer van genoten. Wat een top game blijft dit toch!

Wel een vraagje, die gevangenis, zijn er "side" missions voor ofzo? Ik vlieg er wel eens in met mijn heli maar dan heb je direct 4 sterren aan de broek en erin rijden is zover ik weet ook niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
poor Leno schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 10:08:
Huh echt? Oh had niet door dat dat de special Edition was.. Je hebt t over de grote autogarages? Waar je special vehicles hebt? Moet je die nu kopen? :/
http://gta.wikia.com/Grand_Theft_Auto_V/Editions

alleen colectors item.... als je die had moet je dat geloof ik nu weer krijgen. Ik had tenminste ergens gelezen dat die content voor terugkerende users (met SE of CE) gratis was.

Ik had de SE gekocht voor de 360 en krijg dat bij de PC geloof ik ook weer.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Het is ook 'maar' 30.000, dus zo'n probleem is dat niet om m te kopen. Alleen helemaal aan het begin, maar dan heb je ook je garage bij je huis nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CynicRelief
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-02 22:26
Mu.siQ schreef op donderdag 11 december 2014 @ 17:03:
geldt deze methode ook nog op PS4? Meen ergens gelezen te hebben dat opbrengsten op PS4 volgens deze methode een stuk minder zijn. Zoiezo heb je er ook niet zoveel aan, vond ik dan, want tegen de tijd dat je de methode hebt uitgevoerd (PS3) heb je weliswaar een smak geld, maar is de game ook afgelopen ...

The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ja werkt nog steeds, alles investeren voor/na de missie aan de hand van de guides en je hebt uiteindelijk genoeg geld voor onder andere de golf club van 150 miljoen.
Maar dst lukt pas als je de laatste missie hebt voltooid en zo rond de 30 miljoen startkapitaal hebt voor de Lester Assasination missies, dan gaat het hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

CynicRelief schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 10:27:
[...]

geldt deze methode ook nog op PS4? Meen ergens gelezen te hebben dat opbrengsten op PS4 volgens deze methode een stuk minder zijn. Zoiezo heb je er ook niet zoveel aan, vond ik dan, want tegen de tijd dat je de methode hebt uitgevoerd (PS3) heb je weliswaar een smak geld, maar is de game ook afgelopen ...
Ik heb het zojuist op de xbox one gedaan en dat werkte nog prima. Precies hetzelfde eigenlijk. Tijdens de game heb je ook zat geld om wapens, auto's en shit te kopen. Als je dit doet is de story voorbij maar verder nog zat te doen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Wybo schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 10:13:
[...]

http://gta.wikia.com/Grand_Theft_Auto_V/Editions

alleen colectors item.... als je die had moet je dat geloof ik nu weer krijgen. Ik had tenminste ergens gelezen dat die content voor terugkerende users (met SE of CE) gratis was.

Ik had de SE gekocht voor de 360 en krijg dat bij de PC geloof ik ook weer.
Weird, dit was gewoon een download versie.. Welke is dat dan? Die link die je geeft is alleen voor hardcopies..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Verwijderd schreef op donderdag 11 december 2014 @ 15:20:
[...]

Mickeyman, heb je de missie waarbij je de eigenaar van lifeinvader moet doden al gehaald? Daar kan het anders misschien aan liggen. Je moet in ieder geval gaan slapen om de prijs te laten dalen en opslaan met je mobiel en dan game reloaden om het omhoog te laten gaan. Soms springt de prijs niet direct omlaag/omhoog of niet genoeg dus moet je slapen/reloaden aantal keer achter elkaar doen dan. Het laagste is meestal rond de 4/5 dollar en het hoogste meestal 8/9 maar kan oplopen tot 11
Ik was al klaar met het hele spel, dus dat zal het inderdaad zijn :)

Maar eens opnieuw beginnen, en de assasinations even laten zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stelsol
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-09 13:21
Een manier waarop ik met elk karakter op de ps4 meer dan 1 miljard dollar heb binnengehaald is de volgende:
Achtergrond: aandelen Richard Majestics (RIM) schommelen in hun minimale waarde rond de 40-45 punten.
Als je ze op een lage stand koopt, dan een Quick save doet, en je zojuist aangemaakte savegame direct weer laadt, is het aandeel (tot nu toe bij mij altijd) minimaal 100 procent in waarde gestegen. Ik heb een aantal keren zelfs 400-500 procent gezien. Verkoop dan alles en je loopt snel binnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Ben nog steeds bezig in het begin! Vraag me af wanneer Frank in het beeld komt!

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Kun je lang wachten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ingo92
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 16:53
Zaterdag ging het bij mij niet helemaal goed met Trevor...
[YouTube: http://youtu.be/lsooAFkutAM]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 01:25

Heb deze tip ook gebruikt op de Xbox One versie met de LifeInvader stock. Bij mij was het telkens kopen rond de $4 en verkopen tussen de $9 en $14.

Ik denk dat ik maximaal 2 uurtjes besteed heb en nu hebben al m'n karakters 300+ miljoen :)

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-08 18:23
Woehoe! Verhalende DLC bevestigd door de stemacteur van Franklin:

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

Net voor de tweede keer uitgespeeld... deze keer op de PS4. Bij de heists ook voor de andere keus gegaan. Blijft een prachtig spel... kan eigenlijk geen minpunten noemen. Graphics vind ik geweldig, kijkt soms je ogen uit. Detail in de wereld. De mogelijkheden die je hebt. Doen ze echt goed, bij Rockstar :)
Hopelijk komt er ook nog single player DLC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenderson
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-08 13:31
Is het jullie al opgevallen dat de bomen weer bewegen sinds de update van vandaag? :D

Het is een klein detail, bij release stonden ze stok stijf stil in de next-gen versies. Ontzettend suf als je erop let(te), helemaal omdat alle andere begroeing wel mooi wappert in de wind. Het was mij nog helemaal niet opgevallen, ik las het een tijdje geleden op Reddit, en iemand zei daar dat het volgens Rockstar een bug was. Die is nu dus ook mooi verholpen!

PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Tom schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 00:06:
Hopelijk komt er ook nog single player DLC.
Seriously?

[ Voor 48% gewijzigd door MrMistral op 19-12-2014 02:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt erop dat de nieuwe patch de truc met de LifeInvader aandelen verholpen heeft. Ik heb gisteren een savegame meerdere malen opnieuw geladen maar de koers bleef op het zelfde niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Svenderson schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 02:16:
Is het jullie al opgevallen dat de bomen weer bewegen sinds de update van vandaag? :D

Het is een klein detail, bij release stonden ze stok stijf stil in de next-gen versies. Ontzettend suf als je erop let(te), helemaal omdat alle andere begroeing wel mooi wappert in de wind. Het was mij nog helemaal niet opgevallen, ik las het een tijdje geleden op Reddit, en iemand zei daar dat het volgens Rockstar een bug was. Die is nu dus ook mooi verholpen!
Dat stond ook echt in de changelog inderdaad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

Ik bedoel zoals The Lost and Damned en The Ballad of Gay Tony. Extra missies en verhaallijnen, zou ik zeker aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Laatst online: 29-08 11:46

Scrummie

Think different

Wat bedoel je met deze reactie?

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Haha omdat ik precies de reactie daarboven aangeef dat de stemacteur van Franklin in dat interview aangeeft bezig te zijn met het inspreken van verhalende DLC. Dus DLC a la TBoGT en TLaD :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenderson
  • Laatst online: 08-08 13:31
Met als verschil dat een oorspronkelijk hoofdpersonage schijnbaar een grote rol krijgt in de DLC, terwijl TBoGT en TLaD helemaal draaide om nieuwe personages...

PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-09 01:08
Kan bij het lezen van dit topic niet wachten op de PC release :) Heb geen console meer tegenwoordig....
Nog maar 3 weekjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik wil graag jouw weken hebben ;)

Ik moet er nog 5.5 weken op wachten. 27 januari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Laatst online: 02-09 01:08
Wybo schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 14:04:
Ik wil graag jouw weken hebben ;)

Ik moet er nog 5.5 weken op wachten. 27 januari.
Ah, stond hier ergens 10 januari op een site, maar is inderdaad de 27ste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 00:59
Mu.siQ schreef op donderdag 11 december 2014 @ 19:34:
[...]

Ja en nee. Garage krijg je bij huis. De andere garages, waar je drie auto's kwijt kunt, kosten iets van 30.000. Op de 360/PS3 versie kreeg je die vanaf de special edition. Op de xbone/PS4 moet je deze weer kopen. Maar nogmaals, als je de guide volgt en je start met circa 30 miljoen; dan eindig je met 1,5 miljard achtig iets. Dan kun je echt aaaaaalles kopen, modden en noem het maar op ;)

Maar ofcourse, meer is altijd beter hehe :9
Das wel een slechte guide dan, als je alles goed doet hebben je characters minstens 3 miljard en 2 met meer als 4 miljard.....
Niet dat je ook maar iets mee kan uiteraard :)

PS3 PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchdc
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09-07 11:47
Buh mn Savegame is corrupt. Was met de missie bezig dat ik Mike moest redden uit die vleeshal. Crasht de game en nu kan ik offline alleen nog maar als Franklin spelen en geen missies starten.

Weet iemand hoe ik dit fix? Vind echt geen duidelijk antwoord..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits
  • Laatst online: 10-09 14:40

Frits Flits

SOUND! Designer

Heb je Playstation Plus? Die maakt als goed is back-ups van je savegames. Hoe dat verder in elkaar zit, weet ik niet.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchdc
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09-07 11:47
Ik heb de savegame al naar de backup verplaatst en daarna terug gezet. Maar heeft ook niet geholpen helaas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
De stap gemaakt om de Xbox 360 versie te verkopen, (was op 56 procent en iets van 24 uur gespeeld)
En over te stappen naar de Xbox One versie, bij mijn zwager gezien op PS4, en liep zo goed en zag er zo mooi uit.

Dat ik toch maar opnieuw ga beginnen op de Xbox One :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Shit, zelfs GTA sp zit er niet in. Moet dat stock market geintje nog doen voor de Lester missies. Maar dat is nu natuurlijk ook down nu. :/

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

Geteisem schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 11:15:
Shit, zelfs GTA sp zit er niet in. Moet dat stock market geintje nog doen voor de Lester missies. Maar dat is nu natuurlijk ook down nu. :/
Ehmmmm, hier werkt alles alweer vanaf een uur of 1 vanmorgen (Xbox Live)

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Bullet NL schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 13:40:
[...]

Ehmmmm, hier werkt alles alweer vanaf een uur of 1 vanmorgen (Xbox Live)
Ja XBL wel. Hier PSN helaas.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:28

Erw

Is al bekent welke specs een Pc moet hebben voor GTA 5??

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterT13
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-09 20:01
Erw schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 21:56:
Met een beetje geluk deze week nog; als het goed is morgen dus! http://www.rockstargames....-person-experience-online
(Zie laatste vraag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Geteisem schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 13:41:
[...]

Ja XBL wel. Hier PSN helaas.
:?

Heb heel de ochtend GTA v zitten spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:27

Zorian

What the fox?

Ik ben begonnen met de single player.
Zojuist de prologue met de bank gedaan en de missie dat je die auto's moet jatten erna.
Nu heb ik echter een probleem. Er zijn geen missies meer! Ik rij nu al een uur rond maar kan nergens missies vinden. Alle contacten die ik bel nemen niet op.
Heb al de missies opnieuw gedaan, taxi genomen met de skip, spel opnieuw gestart, savegame opnieuw geladen. Niks helpt. Wat nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Laatst online: 10-09 15:49

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Zorian schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 20:14:
Ik ben begonnen met de single player.
Zojuist de prologue met de bank gedaan en de missie dat je die auto's moet jatten erna.
Nu heb ik echter een probleem. Er zijn geen missies meer! Ik rij nu al een uur rond maar kan nergens missies vinden. Alle contacten die ik bel nemen niet op.
Heb al de missies opnieuw gedaan, taxi genomen met de skip, spel opnieuw gestart, savegame opnieuw geladen. Niks helpt. Wat nu?
Volgens de guide moet er een groene S op de map komen te staan van Simeon, zo'n beetje recht boven je huis op dat moment. Ga anders je huis nog weer eens in, en kijk daar rond. Kan ook helpen om de shooting range in te gaan en skills daar te verhogen...

[ Voor 3% gewijzigd door DerOllie op 27-12-2014 20:25 ]

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• striner
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 29-08 19:06
Iemand anders last van rare game crashes op PS4? Net even mijn vriendin uit een vervelende missie proberen te helpen, opeens een zwart scherm, en staat er "loading story mode", om vervolgens weer in je safe house terecht te komen en weer een stuk eerder in de game te zitten :?
PSN was opeens wel weer online, kan dat er iets mee te maken hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
Iemand hier op t forum die de money hack in de singleplayer heeft gedaan na de LAATSTE patch. Voordat ik gta verwijder en het probeer met die lifesaver glitch denk vraag het hier even.

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 07:45
Wat is een redelijke prijs voor GTA V in de pre-order (PC)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalmanman
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 12-09 11:53

Zalmanman

So long,

Exterminator schreef op zondag 04 januari 2015 @ 11:05:
Wat is een redelijke prijs voor GTA V in de pre-order (PC)?
Voor een €40-€45 heb je 'm al: GTA V PC in de prijskijk

Ik zit er zelf ook op te azen, maar ik weet nog altijd de specs niet die GTA V wil hebben en ik vraag me af of Steam nog een pre-oder gaat doen.

and thanks for all the fish.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
Zalmanman schreef op zondag 04 januari 2015 @ 13:40:
[...]

Voor een €40-€45 heb je 'm al: GTA V PC in de prijskijk

Ik zit er zelf ook op te azen, maar ik weet nog altijd de specs niet die GTA V wil hebben en ik vraag me af of Steam nog een pre-oder gaat doen.
Ja, zag m inderdaad ook in de pricewatch... Maar vraag me af of er niet nog scherpere prijzen zullen komen, vooral als de specs bekend zijn (dacht vanmorgen op moment van posten dat deze al bekend waren)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Pff... Flinke fuckup gemaakt gisteren...
Dacht een Money-guide te volgen voor de assasination missions.
Dus ik vlak voor de assasination Debonaire aandelen gekocht, en vlak erna Redwood.

Maar die laatste transactie heb ik blijkbaar te snel gedaan. Ben nu de helft van mijn geld kwijt, en heb geen savegame meer van vóór de transactie.

Weer opnieuw beginnen vrees ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:09

Saffie_time

Why use this? 42!

MikeyMan schreef op zondag 04 januari 2015 @ 17:46:
Dus ik vlak voor de assasination Debonaire aandelen gekocht, en vlak erna Redwood.

Maar die laatste transactie heb ik blijkbaar te snel gedaan. Ben nu de helft van mijn geld kwijt, en heb geen savegame meer van vóór de transactie.

Wat ik doe is 2 savegames maken voor ik aan een heist begin.
1 waar je mee gaat spelen en 1 waar je naar toe terug kan als je het verknoeid...
Je hebt toch vast nog wel ergens in 1 van de 15 slots een savegame staan die niet super ver terug is?

En aan de andere kant, hoe erg is het om iets vaker te doen bij GTA :+

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
MikeyMan schreef op zondag 04 januari 2015 @ 17:46:

Verwijderd in "[Multi] Grand Theft Auto V SP - deel 2"

je kan dit proberen, al staat er in dit topic ook iets over dat het gefixed is in een recente patch. ik heb er iig veel mee weten te verdienen en de Lester-missies niet gebruikt voor het verdienen van geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Mjah, ik had dus inderdaad helemaal geen extra savegames aangemaakt.
Lijkt inderdaad erop dat ik opnieuw moet gaan beginnnen.
Volgens mij is juist de stap met de sigarettenfabrikanten het meest lucratieve.
Zonder die stap kom je volgens mij nooit aan de 150 miljoen voor de golfbaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-09 13:10
MikeyMan schreef op maandag 05 januari 2015 @ 11:06:
Mjah, ik had dus inderdaad helemaal geen extra savegames aangemaakt.
Lijkt inderdaad erop dat ik opnieuw moet gaan beginnnen.
Volgens mij is juist de stap met de sigarettenfabrikanten het meest lucratieve.
Zonder die stap kom je volgens mij nooit aan de 150 miljoen voor de golfbaan :)
Had eergisteren mijn vermogen van 20 miljoen geinvesteerd in Wizz (Bawsaq) toen ie op $0.1 /stock stond.
Toen ik een halve dag later keek, was ie 500% gestegen. Toen had ik opeens 120 miljoen :), zo kom ik wel aan de golfbaan.
Wat moet ik met al dat geld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:00

Superkiwi

Hoi doei

Je ziet redelijk makkelijk met welke aandelen de community bezig is.
Zaterdagmiddag bij een maatje de tip gegeven om inderdaad Wizz te kopen, die stond op 0.11 dollar met een tendens van -68%.
's Avonds appt ie me, staan ze op 0.5 dollar.
Ik zou zelf wachten met verkopen, maar hij was ongeduldig :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15:40
Ben gisteren bezig geweest met de 2e Lester assasination, maar de tips lijken toch anders te zijn voor de ps4 dan de ps3/360. Heb gta ook op de ps3 gespeeld, en daar klopte alles toen.

spoiler:
Eerst DEB gekocht met alle 3 de personen, toen de missie gedaan. Dit was op een maandag om 10u.
Aan het einde van de dag stond het aandeel op 52% winst ipv de 80% die zou 'moeten'. De volgende dag begon het aandeel al weer te dalen, dus savegame maar opnieuw geladen en de missie opnieuw gedaan.
Nu kwam het aandeel aan het einde van de dag op 49%, dus toen maar aandelen verkocht en gelijk RWC gekocht. Dat bleek ook fout, want de volgende dag kelderden die nog enorm naar beneden.

Savegame maar weer opnieuw geladen, en nu kwam DEB uiteindelijk tot 50% aan het einde van de dag, toen verkocht en gewacht tot de volgende dag 8u wanneer de handel weer begint. Toen pas RWC gekocht, en na veel keer slapen stond hij plotseling op 390% winst (ipv de 300 die in de guides staan).
Toen dus maar verkocht met alle drie.

Dus kortweg bleek de 'oplossing':
- maandag kort na 8u aandelen kopen en missies doen
- aan het einde van de dag verkopen, winst rond de 50%
- wachten tot 8u de volgende dag, dan pas RWC kopen
- slapen met trevor, en na 3 of 4 dagen verkopen rond de 390%

Op naar de volgende missie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NakedDutchy
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 22-05 15:35
Ik kan nog steeds geen specs vinden van de pc versie. Op een bericht na uit September die beweert dat je de dikste I7 nodig zou hebben, maar grafisch niks zegt over gtx900 serie bijv:P

Weet iemand of hij te koop is via Steam? Ja, ik heb gegoogled:P Maar kom dan alleen wat info tegen op steam over het spel, niks over verkoop ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-09 13:52
Ik heb GTA V gekocht voor de PS4, dit is mijn eerste GTA game ooit :X En mijn eerste indruk, na een paar uur spelen, is erg positief! De graphics zien er goed uit, de dialogen zijn niet saai en de game speelt lekker.
Normaal klik ik de meeste tussenfilmpjes van games weg, want dan mis ik toch niks en ze zijn saai. Maar bij GTA blijf ik ze toch maar kijken, want ze zijn erg vermakelijk.
Verder moet ik wel wennen aan het schieten. Maar dat komt omdat ik een PC-gamer ben en sinds anderhalve week pas in het bezig ben van een PS4.
Wat ik ook wel leuk vind, is dat je niet direct bakken vol met geld verdiend binnen een paar uur. Op deze manier moet je moeite doen om de beste upgrades te kopen etc.
Enfin, ik vermaak me wel een tijd met GTA V denk ik :)

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15:40
Gisteravond 2x de tweede Lester missie gedaan, en ook hier afwijkend resultaat.
spoiler:
De aandelen FRT zouden 50% moeten stijgen, bij mij was gisteren 21% de max.

Meer mensen waarbij alles niet meer lijkt te kloppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Curva schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 16:32:
Ik heb GTA V gekocht voor de PS4, dit is mijn eerste GTA game ooit :X En mijn eerste indruk, na een paar uur spelen, is erg positief! De graphics zien er goed uit, de dialogen zijn niet saai en de game speelt lekker.
Normaal klik ik de meeste tussenfilmpjes van games weg, want dan mis ik toch niks en ze zijn saai. Maar bij GTA blijf ik ze toch maar kijken, want ze zijn erg vermakelijk.
Verder moet ik wel wennen aan het schieten. Maar dat komt omdat ik een PC-gamer ben en sinds anderhalve week pas in het bezig ben van een PS4.
Wat ik ook wel leuk vind, is dat je niet direct bakken vol met geld verdiend binnen een paar uur. Op deze manier moet je moeite doen om de beste upgrades te kopen etc.
Enfin, ik vermaak me wel een tijd met GTA V denk ik :)
Zorg ervoor dat je de story mode eerst uitspeelt voordat je online gaat want die schijnt heel goed te zijn. Ik ben nu zowel op PS3 als PS4 niet verder dan de eerste heist.. :F

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:28

Erw

Erw schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 21:56:
Nog steeds geen specs beschikbaar, vreemd toch als de release al zo dichtbij is...

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
Erw schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 22:34:
[...]

Nog steeds geen specs beschikbaar, vreemd toch als de release al zo dichtbij is...
Das ook precies de reden waarom ik 'm niet 'durf' te pre-orderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-09 13:52
Kju schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 16:20:
[...]

Zorg ervoor dat je de story mode eerst uitspeelt voordat je online gaat want die schijnt heel goed te zijn. Ik ben nu zowel op PS3 als PS4 niet verder dan de eerste heist.. :F
Haha, ik speel sowieso eerst de SP. Speelde eerst altijd op de PC, dus de PS4 is wel even wennen. En de SP blijft me voor alsnog erg boeien :)

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tosemime
  • Laatst online: 15:59
Ben net weer opnieuw begonnen met de SP, dit keer de Lester missies bewaren tot het eind zodat ik wel geld heb voor de golfbaan :p Ook leuk om de Heists nu op de andere manier te doen. De eerste keer deed ik vooral de stealth/rustige manier, nu meer op de luidruchtige toer >:)

https://www.flickr.com/photos/tosemime/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-09 12:26
Ja ik heb alle missies ook voor de tweede keer doorgelopen en was eigenlijk helemaal niet vervelend, uiteraard andere keuzes gemaakt dan de eerste keer en verder was het alweer meer dan een jaar geleden natuurlijk.

Ik ga nu op de PS4 weer voor 100%
Zit nu op 80% en ben bezig met stunt jumps/letter scraps/spaceship parts, alleen doe ik die drie nu wel van boven naar beneden in één keer. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
Erw schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 22:34:
[...]

Ik denk dat zelf dat er misschien nog perf bugs in zitten en dat ze bang zijn dat als ze specs releasen veel mensen met betere hardware gaan klagen dat het niet goed loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joskuiper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-07 10:16

joskuiper

PapaCooper

Gaat er ook nog een apart PC topic gemaakt worden of niet?
(Ja ik weet dat er [Multi] voor dit topic staat)

Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ktenolix
  • Laatst online: 11-09 15:25

Ktenolix

Pijlsnel

Ik denk dat ik binnenkort GTA V ga kopen voor de PS4. Ik zit met BF4 bijna op 100% (90%) en ben wel toe aan iets nieuws. Het roamen in GTA vind ik altijd geweldig, en online wil ik me ook eens in verdiepen.

Zijn er mensen die GTA op 100% hebben? Ik was benieuwd hoe moeilijk/makkelijk de trophies zijn. Ik zag dat je voor de collectables etc een handige interactieve map hebt op de social club. Nice. :) Dat mag vaker gedaan worden bij spellen met collectables.

Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Niet online
Ktenolix schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 07:57:
Zijn er mensen die GTA op 100% hebben? Ik was benieuwd hoe moeilijk/makkelijk de trophies zijn. Ik zag dat je voor de collectables etc een handige interactieve map hebt op de social club. Nice. :) Dat mag vaker gedaan worden bij spellen met collectables.
Heb het 2x op 100% uitgespeeld op X360 en X1. Prima te doen. Je hoeft niet eens alle Stunt Jumps/Knife Flights/Under The Bridge te doen voor 100% Completion dat scheelt een stuk.

Die Social Club is briljant. Was een keer bezig met collectables en dacht het goed bijgehouden te hebben maar uiteindelijk mistte ik er eentje. Via de Social Club precies kunnen vinden welke dat was omdat je ook op 'not found' kan filteren :7

[ Voor 26% gewijzigd door RodeStabilo op 13-01-2015 08:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ktenolix

Ktenolix

Pijlsnel

Dat is wel erg handig inderdaad. Ik weet nog wel dat ik met een vorige GTA druk bezig was om pigeons dood te schieten, maar ik mistte er een aantal. Wist me god niet welke ik uiteindelijk nou gehad had en welke ik nog moest. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Niet online
Ktenolix schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 08:09:
Dat is wel erg handig inderdaad. Ik weet nog wel dat ik met een vorige GTA druk bezig was om pigeons dood te schieten, maar ik mistte er een aantal. Wist me god niet welke ik uiteindelijk nou gehad had en welke ik nog moest. :p
haha ja precies hetzelfde hier. uren bezig geweest met die rot duiven en uiteindelijk mistte ik er een paar met geen enkel idee welke dat waren .... FFFFUUUUUUU...... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Uitstel van de PC versie tot 24 maart, maar wel de specs:

Minimum specifications:
OS: Windows 8.1 64 Bit, Windows 8 64 Bit, Windows 7 64 Bit Service Pack 1, Windows Vista 64 Bit Service Pack 2* (*NVIDIA video card recommended if running Vista OS)
Processor: Intel Core 2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz (4 CPUs) / AMD Phenom 9850 Quad-Core Processor (4 CPUs) @ 2.5GHz
Memory: 4GB
Video Card: NVIDIA 9800 GT 1GB / AMD HD 4870 1GB (DX 10, 10.1, 11)
Sound Card: 100% DirectX 10 compatible
HDD Space: 65GB
DVD Drive

Recommended specifications:
OS: Windows 8.1 64 Bit, Windows 8 64 Bit, Windows 7 64 Bit Service Pack 1
Processor: Intel Core i5 3470 @ 3.2GHZ (4 CPUs) / AMD X8 FX-8350 @ 4GHZ (8 CPUs)
Memory: 8GB
Video Card: NVIDIA GTX 660 2GB / AMD HD7870 2GB
Sound Card: 100% DirectX 10 compatible
HDD Space: 65GB
DVD Drive

http://www.rockstargames.com/newswire

ziet er prima voor me uit, alles op orde... alleen de graphische kaart iets minder dan aangeraden (GTX 750 ti)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Laatst online: 10-09 15:49

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Nieuwsartikeltje als bron is wel fijn:
http://www.nu.nl/games/39...-uitgesteld-24-maart.html

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:00

Superkiwi

Hoi doei

Voor degenen die een 100% checklist zoeken:
http://www.playstationtro...ectibles-stunts-more.html

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ktenolix

Ktenolix

Pijlsnel

Biedt de checklist van de Social Club niet hetzelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xrubennft
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-03 12:06
Ktenolix schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 07:57:
Ik denk dat ik binnenkort GTA V ga kopen voor de PS4. Ik zit met BF4 bijna op 100% (90%) en ben wel toe aan iets nieuws. Het roamen in GTA vind ik altijd geweldig, en online wil ik me ook eens in verdiepen.

Collectables zijn redelijk makkelijk te vinden met een extra tablet/computer erbij met de map. Het zijn wel veel verschillende! Moet er nog een aantal afronden. Verder voor de trophie 100% moet je level 100 online worden, dus daar ben je wel ff zoet mee ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23:42

Major_ton

Shoot!

Ik heb sinds gister GTA V in huis gehaald voor de PS4 en het is echt heel gaaf (duh!). Vooral het detail wat in de speelwereld is gestopt is waanzinnig goed gedaan! Hier kan volgens mij geen enkele andere game aan tippen. Ik speelde hiervoor Far Cry 4 en was behoorlijk onder de indruk van die open wereld, maar in vergelijk met de wereld van GTA V is FC 4 eigenlijk gewoon saai te noemen! Alleen als ik dan toch wat te zeuren heb, dan zijn het de autocrashes die gewoon niet fataal genoeg zijn. Dit haalt voor mij de spanning een beetje uit het autorijden.

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Major_ton schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 22:45:
...
Alleen als ik dan toch wat te zeuren heb, dan zijn het de autocrashes die gewoon niet fataal genoeg zijn. Dit haalt voor mij de spanning een beetje uit het autorijden.
Harder rijden.... ben al vaak genoeg door de voorruit gevlogen en "Wasted"..... -O-
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvw
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-01 14:49
De Platinum Trophie komt in zicht! Gisteren de Nucleair Waste Trophy binnengeharkt, in de SP enkel nog 70 gouden medailles halen (heb er pas 28... ;( ) voor die helemaal compleet is en dan nog 4 voor Online (level 50, 100, overal 1e en de mugger afmaken) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23:42

Major_ton

Shoot!

ralph075 schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 09:40:
[...]

Harder rijden.... ben al vaak genoeg door de voorruit gevlogen en "Wasted"..... -O-
;)
Dat heb ik ook al een paar gehad inderdaad. Best grappig. Alleen moet je het dan wel heel bond maken! Bovendien ziet de auto er nog redelijk intact uit na zo'n klap. Maar als ik met +/- 100km/h frontaal op een vrachtwagen dreun, kan ik daarna gewoon doorrijden. Soms met een lekke band of een scheefstaand wiel, maar ik zou het in het echt niet proberen na te doen ;-) Ik had het persoonlijk leuker gevonden als je de auto's wat meer kon opvouwen >:)

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barns
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:21
ralph075 schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 09:40:
[...]

;)
Volgens mij geldt ook nog steeds dat als je instapt en direct gas geeft, de gordel niet om wordt gedaan (net zoals de deur niet dicht wordt gedaan dan). Als je even wacht (bijv. door deur trekken), dan heeft je character z'n gordel om met als gevolg dat hij minder gauw wasted door de voorruit vliegt (tenminste zo was het in GTA IV). Geldt overigens sowieso voor helm-gebruik op de motor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19:45
Ik ben bezig om wat trophys te halen op de PS4. De Kifflom! Trophy zal ik hopelijk vanavond binnen hebben. Nog een paar rondjes door de zandbak. Maar het volgende kom ik niet uit.

De three man army trophy. Ik zit richting het einde van de game. Maar wie ik ook bel, hoelaat ook, Trevor heeft nooit zin. Of is in gesprek. Als Trevor naar Micheal belt heeft ie nog nooit opgenomen. Maar met Franklin naar Micheal bellen lukt wel bijna altijd, maar dan wilt Trevor weer niet mee. Denk dat ik het nu 40x geprobeerd heb. Waarom willen ze niet?

[ Voor 93% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 19-01-2015 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Niet online
Pik je wel eerst de ene persoon op voordat je de ander belt?
Pagina: 1 ... 65 ... 74 Laatste

Let op:
Er is een topic GTA 5 Crew topic
Slowchat & Levertijden-topic

Geen PC vs Console discussie's

Posts met alleen video's/plaatjes/etc dragen niet bij aan het topic en zijn dus ongewenst.
Story-spoilers (spoilers over het verhaal) ALTIJD tussen spoiler tags:
spoiler:
~~~[spoiler] Je verborgen tekst tik je hiertussen ~~~[/spoiler]
.