Ik ben ben bezig met een missie, althans dat denk ik want ik speel EN niet online, en ik kan geen missie afbreken. Ik moet in ieder geval van Lester een Heist doen en ik snap er geen kont van, ik word telkens naar een waypunt met de letter H gestuurd en als ik daar ben is de H verdwenen. Uiteindelijk heb ik 1 of ander politie voertuig gejat aangezien die volgens een sms blijkbaar naar zijn fabriek moet, maar die waypoint voor die fabriek staat ook niet meer op de map. Hellupie
Welke heist moet je voorbereiden?DarkElement schreef op donderdag 27 november 2014 @ 20:22:
Ik ben ben bezig met een missie, althans dat denk ik want ik speel EN niet online, en ik kan geen missie afbreken. Ik moet in ieder geval van Lester een Heist doen en ik snap er geen kont van, ik word telkens naar een waypunt met de letter H gestuurd en als ik daar ben is de H verdwenen. Uiteindelijk heb ik 1 of ander politie voertuig gejat aangezien die volgens een sms blijkbaar naar zijn fabriek moet, maar die waypoint voor die fabriek staat ook niet meer op de map. Hellupie
Nederlandse PS5 clan / 30+
Die eerst van de story. Ik snap er geen hol van want als ik naar options ga staat er onder 'Brief' dat ik geen missie speel.

Ook is de L (van lester) van de map verdwenen en kan ik niet meer van character wisselen.

Ook is de L (van lester) van de map verdwenen en kan ik niet meer van character wisselen.
[ Voor 26% gewijzigd door DarkElement op 27-11-2014 20:31 ]
Als het goed is moet je een paar zaken veilig stellen. De 'H' die je ziet kan een paar dingen zijn, maar belangrijk voor de voorbereiding.
Ben je al naar de haven geweest om een Bugstar busje te stelen? (is nodig), ook rijdt er een busje met kleren rond als het goed is op de binnenring van Los Santos. Die moet je ook stelen voordat je aan de echte heist kan beginnen.
In dat politiebusje zitten wapens die je nodig hebt. Heb je de optie LOUD of SMART gekozen op de voorbereidingsbord?
Meer info: http://gta.wikia.com/The_Jewel_Store_Job
Ben je al naar de haven geweest om een Bugstar busje te stelen? (is nodig), ook rijdt er een busje met kleren rond als het goed is op de binnenring van Los Santos. Die moet je ook stelen voordat je aan de echte heist kan beginnen.
In dat politiebusje zitten wapens die je nodig hebt. Heb je de optie LOUD of SMART gekozen op de voorbereidingsbord?
[ Voor 12% gewijzigd door The Outlaw op 27-11-2014 20:35 ]
Je moet wel de goede politievoertuig hebben. Heb je een email ofzoiets gehad van Lester waarin hij aangeeft waar je die politieauto's kan vinden. Het is essentieel dat je die éne pakt.
Waarom de L niet verschijnt zou ik niet weten, Maar Lester's pakhuis zit naast de Los Santos Customs onderaan de snelweg (waar ook de Ammunation is gevestigd) onder die brug heb je een doorgang en daar lever je de auto's af.
Waarom de L niet verschijnt zou ik niet weten, Maar Lester's pakhuis zit naast de Los Santos Customs onderaan de snelweg (waar ook de Ammunation is gevestigd) onder die brug heb je een doorgang en daar lever je de auto's af.
Kijk eens wat er gebeurd als je hem aflevert onder de brug bij de LSC (daar waar je onderdoor naar Lester kan rijden)
[ Voor 163% gewijzigd door The Outlaw op 27-11-2014 20:54 ]
Ik geloof Loud, en ik speel als Michael.The Outlaw schreef op donderdag 27 november 2014 @ 20:33:
Als het goed is moet je een paar zaken veilig stellen. De 'H' die je ziet kan een paar dingen zijn, maar belangrijk voor de voorbereiding.

En hier bedoel je? Er gebeurt helemaal niks.
[ Voor 16% gewijzigd door DarkElement op 27-11-2014 21:01 ]
Als je vanaf de straatkant aan komt rijden, rij dan verder (voorbij de ingang) je zal zien dat er links een doorgang is. Daar lever je normaal altijd de wagens af.DarkElement schreef op donderdag 27 november 2014 @ 20:53:
Ik ben bij zijn warehouse maar ik weet niet welke plek je bedoelt waar ik de auto moet laten? Raar dat dit allemaal niet word uittgelegd.
Ok. Dan is het stelen van die politiewagen het enige wat je moet doenDarkElement schreef op donderdag 27 november 2014 @ 20:54:
[...]
Ik geloof Loud, en ik speel als Michael.
Bekijk dit filmpje eens. Dit is de missie die jij hebt omschreven. Ga na of alles klopt
[ Voor 4% gewijzigd door The Outlaw op 27-11-2014 21:04 ]
Heb het aangepast.DarkElement schreef op donderdag 27 november 2014 @ 21:04:
Ik zie geen filmpje
Ik zie het, maar er klopt niks van, ik heb wel datzelfde voertuig gejat op de plek waar die "Hs" (Heist setup) heen reed. maar geen politie op mn dak gejat, ook is er op geen enkel moment uitgelegd waar ik die wagen heen moet laden. Hoe stopt ik een heist want ik wil ondertussen wel weer gewoon met het verhaal verder.
Heists zijn onderdeel van het verhaal. Dus je zal die moeten completen wil door willen.DarkElement schreef op donderdag 27 november 2014 @ 21:11:
Ik zie het, maar er klopt niks van, ik heb wel datzelfde voertuig gejat op de plek waar die "Hs" (Heist setup) heen reed. maar geen politie op mn dak gejat, ook is er op geen enkel moment uitgelegd waar ik die wagen heen moet laden. Hoe stopt ik een heist want ik wil ondertussen wel weer gewoon met het verhaal verder.
De auto werd in mijn geval niet bestuurd door een persoon, ik kon gewoon instappen en had geen 3 sterren wanted level, ook zie ik in het filmpje gewoon een waypoint naar die fabriek maar die kan ik op mijn map niet vinden. Zou dit een bug kunnen zijn? Ik probeer zo een restart van GTA V.
http://gta.wikia.com/Carbine_Rifles
http://gta.wikia.com/Carbine_Rifles
Dan lijkt het mij inderdaad een bug.
Probeer ze te overrijden?DarkElement schreef op donderdag 27 november 2014 @ 21:30:
Nu komen er inderdaad 3 nogal zwaar bewapende mannetjes uit en ik heb geen ammo om te gebruiken, zodra ik dat ga kopen ben ik ze kwijt. Tips?
Dan zou ik toch ammo kopen. Je kan winkels overvallen om aan cash te komen.DarkElement schreef op donderdag 27 november 2014 @ 21:39:
Ik krijg er 2/3 dood de rest blijft me killen.
Zojuist geprobeerd, werkt niet meer0xrubennft schreef op donderdag 27 november 2014 @ 17:16:
[...]
https://www.youtube.com/watch?v=F6eLcqySAzs
Gisteren werkte dit nog perfect
Cons:::BB4E
Had je voor de patch moeten doen, nu is het gepatched
Ik had GTA V voor de PS3 gekocht tijdens de launch en was niet blij dat de PS3 niet first-person modus kreeg. Echter heb ik gisteren een PS4 + GTA V gekocht en heb nu wel echt het idee dat ik 54,99 betaal voor een nieuw spel, ipv hetzelfde met opgepoetste graphics. Kortom: ik vind het een goede keus van Rockstar/Take-Two.
Probeer anders eens een oudere save te laden van voordat je de heist bent begonnen.DarkElement schreef op donderdag 27 november 2014 @ 21:39:
Ik krijg er 2/3 dood de rest blijft me killen.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Het valt me nou pas op dat er een teddybeer voorop de Bodhi van Trevor zit
La la la la la la la la la
Weet iemand of je de beurs nog beinvloedt als je de missies opnieuw doet? Kom aardig wat knaken tekort om alles te kopen, en BawSaq ligt constant plat. Mijn aandelen staan flink lager dan ik ze gekocht heb, en ik zou niet weten hoe ik nu nog aan 150 miljoen moet komen.
Enige zijn de L(ester) missies met Franklin, daar zeer je van te voren al je geld in met alle 3 de characters, en achteraf save je een paar keer en verkoop je daarna alles. Zonder die methode kon je nooit aan de 150 miljoen.
Opnieuw spelen van de missies zelf heeft geen effect denk ik, dan moet je toch echt opnieuw beginnen
Opnieuw spelen van de missies zelf heeft geen effect denk ik, dan moet je toch echt opnieuw beginnen
Dan had je misschien wat beter moeten opletten tijdens de cutscenes? Trevor heeft romantische oogsex gehad met die teddybeer die eerst van Floyd was.zaiziks schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 11:45:
Het valt me nou pas op dat er een teddybeer voorop de Bodhi van Trevor zit
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Ook zonder die "methode" kom je met de assassination missies ruim boven de 2 miljard.....dutchgio schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 12:16:
Enige zijn de L(ester) missies met Franklin, daar zeer je van te voren al je geld in met alle 3 de characters, en achteraf save je een paar keer en verkoop je daarna alles. Zonder die methode kon je nooit aan de 150 miljoen.
PS3 PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X
Ik zit eigenlijk een beetje vast bij de Blitz Play heist.
Ik heb inmiddels alles verzameld en mijn auto gestald. Maar nu kan ik om de een of andere reden de heist niet starten. Heb ook geen andere verhaalmissies meer open staan(behalve de Lester missies dan met Franklin) Iemand enig idee of ik straks vanzelf gebeld word?
Ik heb inmiddels alles verzameld en mijn auto gestald. Maar nu kan ik om de een of andere reden de heist niet starten. Heb ook geen andere verhaalmissies meer open staan(behalve de Lester missies dan met Franklin) Iemand enig idee of ik straks vanzelf gebeld word?
Dat had ik meegekregen, alleen niet dat-ie 'm daarna voorop de auto monteerdeAtlAntA schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 12:56:
[...]
Dan had je misschien wat beter moeten opletten tijdens de cutscenes? Trevor heeft romantische oogsex gehad met die teddybeer die eerst van Floyd was.
La la la la la la la la la
Ik heb maar 21 dolllar en kan geen ammo kopen, overvallen lukt niet want ik richt het wapen op die bitch van de kleding winkel en ze gaat niet naar de kassa 
Zo raar dat ik de heist niet kan doen met mijn andere character en die waarmee die wel kan heb ik geen ammo of weat dan ook.
Zo raar dat ik de heist niet kan doen met mijn andere character en die waarmee die wel kan heb ik geen ammo of weat dan ook.
[ Voor 28% gewijzigd door DarkElement op 28-11-2014 15:36 ]
Probeer het eens bij een tankstation her en der in de stad. Kledingwinkels geven ook geen geld.DarkElement schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 15:34:
Ik heb maar 21 dolllar en kan geen ammo kopen, overvallen lukt niet want ik richt het wapen op die bitch van de kleding winkel en ze gaat niet naar de kassa
En toch zijn ze er. Het zijn de 'winkeltjes' op je map. Niet de kledingwinkels maar de winkelkarretje o.i.dDarkElement schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 15:38:
Die zie ik niet op de map
Hoe dat dan? Heb alle missies gedaan, maar heb echt een geldtekort.HardHouse schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 13:12:
[...]
Ook zonder die "methode" kom je met de assassination missies ruim boven de 2 miljard.....
Makkelijkste manier is om naar een tunnel te rijden. Die auto kun je niet neerzetten in je garage. Je hebt die nodig voor de heist. Je zal hem dus af zien moeten leveren bij LesterDarkElement schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 15:51:
Oke ik heb nu die wagen gejat, wat is de makkelijkste manier om nu politie kwijt te raken?
Kan ik gewoon naar mn safehouse of in een gekochte garage rijden?
Werkelijk? Zijn zo'n beetje de makkelijkste missies in het spel. Wel eens eerder een GTA aangeraakt?DarkElement schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 15:59:
Gelukt, wat een *** missies zeg.
weet zo niet precies waarin je op welk moment moet investeren maar google er maar eens op handleidingen genoeg....MikeyMan schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 15:47:
[...]
Hoe dat dan? Heb alle missies gedaan, maar heb echt een geldtekort.
je moet in elk geval alle assassination missies bewaren tot je het spel uitgespeeld hebt behalve de 1ste want die is nodig om verder te kunnen
Wat voor jou makkelijk is is dat misschien voor een andere niet, wel eens aan gedacht?The Outlaw schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 16:35:
[...]
Werkelijk? Zijn zo'n beetje de makkelijkste missies in het spel. Wel eens eerder een GTA aangeraakt?
Eigenlijk niet. In het spel wordt duidelijk aangegeven hoe iets moet, welke kant je uitmoet en wanneer iets moet gebeuren. Heeft niets te maken met of het voor mij makkelijk of moeilijk is.HardHouse schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 16:55:
[...]
Wat voor jou makkelijk is is dat misschien voor een andere niet, wel eens aan gedacht?
Kwam deze tegen, hoe Niko reageert op GTA V 
Tot ik begreep dat de maker kleine 3 maanden geleden is overleden.
En lees je op z'n youtube:
Tot ik begreep dat de maker kleine 3 maanden geleden is overleden.
En lees je op z'n youtube:
and hopefully soon Grand Theft Auto V on PC
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Kleding winkels geven wel geld! Ook tattooshops en barbers! Je moet gewoon al richtend met je wapen de winkel binnen lopen. En vervolgens de kassa kapot schieten. Dan liggen de money stacks op de grond!!The Outlaw schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 15:36:
[...]
Probeer het eens bij een tankstation her en der in de stad. Kledingwinkels geven ook geen geld.
Ook heel leuk, als je bijvoorbeeld naar de kapper bent geweest. Loop je even naar buiten, om vervolgens terug naar binnen te gaan om je geld terug te stelen!
Verwijderd
Ik zag een vergelijkingsfilmpje van de PS3 en PS4, zit er nu echt zo weinig verschil in qua graphics? Ik kan er zelf morgen mee aan de slag
Nooit veel gespeeldThe Outlaw schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 16:35:
[...]
Werkelijk? Zijn zo'n beetje de makkelijkste missies in het spel. Wel eens eerder een GTA aangeraakt?
Nee hoor, de PS4 versie ziet er aanzienlijk beter uit!Verwijderd schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 22:57:
Ik zag een vergelijkingsfilmpje van de PS3 en PS4, zit er nu echt zo weinig verschil in qua graphics? Ik kan er zelf morgen mee aan de slag
[ Voor 38% gewijzigd door DarkElement op 29-11-2014 00:10 ]
Gister voor het eerst GTA 5 gezien op de PS4, veel mooier dan vorige generatie.
Maar de framerate tijdens het rijden in de auto's viel me toch tegen, was net als bij de vorige generatie op momenten schokkerig.
Maar de framerate tijdens het rijden in de auto's viel me toch tegen, was net als bij de vorige generatie op momenten schokkerig.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Na die eerste vliegmissie met Ron (missie is voltooid) ben ik even rond gaan vliegen en neergestort, nu ben ik ergens anders gerespawnt en kan ik die betreffende hangar niet terugvinden, heb er wel wat op mijn map staan maar daar moet ik nog vliegtuigen in parkeren, wie weet hoe ik bij die eerste hangar terugkom?
Verwijderd
er zijn drie vliegveldenDarkElement schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 11:34:
Na die eerste vliegmissie met Ron (missie is voltooid) ben ik even rond gaan vliegen en neergestort, nu ben ik ergens anders gerespawnt en kan ik die betreffende hangar niet terugvinden, heb er wel wat op mijn map staan maar daar moet ik nog vliegtuigen in parkeren, wie weet hoe ik bij die eerste hangar terugkom?
bedoel je deze?

De andere twee zijn duidelijk te zien op de kaart door hun dikke lijnen
Vergelijking, je moet het zelf spelen, dán merk je het pas echt. Ik had GTA 5 gelijktijdig draaien op de X360, steeds wisselen bij bepaalde locaties, je merkt het verschil enorm. Niet alleen grafisch, maar de framerate is aanzienlijk stuk stabieler/vloeiender.Verwijderd schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 22:57:
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik denk dat MrBubbles zijn bevindingen maar moet vertellen zodra hij het zelf ervaren heeft
PSN: Kjujay
Wellicht heb je al vanalles geprobeerd maar heb je de google dnssen (8.8.8.8 en 8.8.4.4, uit mijn hoofd) al eens hard ingesteld op de console? Dhcp based dns doorgeeftruuks van het gemiddelde isp modem bijten nogal eens met de bawsaq en gta online, om een of andere reden. Sinds ik primair hard een dns van google heb ingesteld en secundair hard eentje van mijn isp werkt bawsaq bij mij prima.MikeyMan schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 12:07:Kom aardig wat knaken tekort om alles te kopen, en BawSaq ligt constant plat.
Die was het ja! Maar het vliegtuig is weg, ik moet nu die hangar kopen als ik nog wil vliegenVerwijderd schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 12:28:
[...]
er zijn drie vliegvelden
bedoel je deze?
[afbeelding]
De andere twee zijn duidelijk te zien op de kaart door hun dikke lijnen
Als je met Trevor 5 random strangers die een lift oid moet hebben, naar de kannibalen in de bergen rijdt, krijg/vind je $100.000 in hun kamp.. (Na wat 'gedoe')
Kan ik weleens proberen, maar heb alle aandelen in badger zitten, en die staan al een jaar onder het aankoopbedrag. :xJheroun schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 13:32:
[...]
Wellicht heb je al vanalles geprobeerd maar heb je de google dnssen (8.8.8.8 en 8.8.4.4, uit mijn hoofd) al eens hard ingesteld op de console? Dhcp based dns doorgeeftruuks van het gemiddelde isp modem bijten nogal eens met de bawsaq en gta online, om een of andere reden. Sinds ik primair hard een dns van google heb ingesteld en secundair hard eentje van mijn isp werkt bawsaq bij mij prima.
Sowieso doen. Daar kan je leuke missies doen, heb mijzelf er uren mee vermaaktDarkElement schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 17:24:
[...]
Die was het ja! Maar het vliegtuig is weg, ik moet nu die hangar kopen als ik nog wil vliegen
Die hoop ik dit keer ook mee te pakken, de eerste playthrough was ik kennelijk nog aardig, toen heb ik er niet genoeg gebracht volgens mij, dat loopt dit keer anderspoor Leno schreef op zondag 30 november 2014 @ 01:19:
Als je met Trevor 5 random strangers die een lift oid moet hebben, naar de kannibalen in de bergen rijdt, krijg/vind je $100.000 in hun kamp.. (Na wat 'gedoe')
Er zijn echter 1 of 2 lifters waarvan je later alsnog 60000 of 100000 krijgt, dus zoek wel ff op welke je weg brengt.Jheroun schreef op zondag 30 november 2014 @ 13:10:
[...]
Die hoop ik dit keer ook mee te pakken, de eerste playthrough was ik kennelijk nog aardig, toen heb ik er niet genoeg gebracht volgens mij, dat loopt dit keer anders
Overigens; een stel dat dronken is op 'haar' verjaardag en begint te stoeien op de achterbank -> die kun je prima wegbrengen

Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Hm.... kan wel de dodo vinden, de stockcarraces doen, en de railgun kopen, maar krijg op geen enkele manier die duke 'o death.
Volgens mij....
-je moet de 1e S&F van Franklin doen, met Tonya
-dan zou je rondom Trevor's vliegveld (bij de LS customs, onder 't vliegveld) ergens die Duke 'o death moeten zien staan, waarmee je dat random event triggert.
Maar.... hij staat er niet! Verder story wel uitgespeeld trouwens.
any ideas?
Volgens mij....
-dan zou je rondom Trevor's vliegveld (bij de LS customs, onder 't vliegveld) ergens die Duke 'o death moeten zien staan, waarmee je dat random event triggert.
any ideas?
3ds fc: 4270-0926-7440
Ik had de stockcarrace gedaan en kwam vervolgens de Duko 'o death tegen op de weg van car-tuning richting het westen (onder het vliegveld dus). Hij was gemarkeerd met een blauw bolletje.Unigo schreef op zondag 30 november 2014 @ 19:33:
Hm.... kan wel de dodo vinden, de stockcarraces doen, en de railgun kopen, maar krijg op geen enkele manier die duke 'o death.
Volgens mij....
any ideas?
Skoda Enyaq 80, Tesla M3 LR
Bedankt voor je reactie!! Dat is ook waar hij hoort te spawnen, maar bij mij nog niet -_-rmathijssen schreef op zondag 30 november 2014 @ 20:32:
[...]
Ik had de stockcarrace gedaan en kwam vervolgens de Duko 'o death tegen op de weg van car-tuning richting het westen (onder het vliegveld dus). Hij was gemarkeerd met een blauw bolletje.
3ds fc: 4270-0926-7440
Die stock market klopt niks van 
Ik heb de main storyline uitgespeeld en ben net begonnen aan de missies van Lester. Ik begon met ± $43mil per character. Debonaire zou rond de 80% pieken, die stond bij mij opeens op 300%. Redwood stond daarna ook op 300%.
Nu heb ik, na slechts 1 missie van Lester, opeens ± $740mil per character
edit:
De 3e kan ik niet doen omdat ik m'n stocks dan niet meer kan verkopen (± $3bil return)

Ik heb de main storyline uitgespeeld en ben net begonnen aan de missies van Lester. Ik begon met ± $43mil per character. Debonaire zou rond de 80% pieken, die stond bij mij opeens op 300%. Redwood stond daarna ook op 300%.

edit:
De 3e kan ik niet doen omdat ik m'n stocks dan niet meer kan verkopen (± $3bil return)

[ Voor 43% gewijzigd door Lunaticc op 01-12-2014 20:59 ]
Ik heb nu met Franklin groene cirkels op de map van de Weed Stash, maar hoe herken je een auto waar weed in zit?
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Deze worden aangegeven met een blauw bolletje op de map wanneer je er dichtbij komt.Mars18 schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 06:48:
Ik heb nu met Franklin groene cirkels op de map van de Weed Stash, maar hoe herken je een auto waar weed in zit?
Skoda Enyaq 80, Tesla M3 LR
Dank je, ik had al een hele file gemaakt op de snelweg maar kwam er niet uit.rmathijssen schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 09:48:
[...]
Deze worden aangegeven met een blauw bolletje op de map wanneer je er dichtbij komt.
Een sticky helpt je wel de file uit
Gister voor het eerst een geldwagen opgeblazen door sticky te plaatsen op de achterdeur. Had het koffertje daarna gepakt. Alleen zag ik niet wat de inhoud was, Wat zit daar meestal voor geldbedrag aan vast?
En moet je er daarna nog wat mee doen?
Het geld is gelijk bijgeschreven als je het koffertje pakt. Als je dat gemist hebt moet je even op je bankrekening kijken. Geen idee wat het in story mode betaalt. Ik ben nooit verder gekomen dan de eerste heist. Ben nu voor het eerst serieus aan de story mode begonnen...
dat ze die blunders er niet hebben uitgehaald zeg het ligt aan het tussendoor saven en weer laden het zou moeten zorgen dat je juist minder verdiende dan die 80% maar net als op de ps3 werkt het bij sommige tegenovergesteld....Lunaticc schreef op maandag 01 december 2014 @ 20:04:
Die stock market klopt niks van
edit:
Ah het is een bekend probleem dus? Het was inderdaad na het laden van een savegameHardHouse schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 22:24:
[...]
dat ze die blunders er niet hebben uitgehaald zeg het ligt aan het tussendoor saven en weer laden het zou moeten zorgen dat je juist minder verdiende dan die 80% maar net als op de ps3 werkt het bij sommige tegenovergesteld....

Volgens mij kan je de stocks ook verkopen per stuk of een zelfgekozen hoeveelheid. Zo kan je toch nog wat meer geld binnenharken (voor zover dat nodig is natuurlijk) en daarna alles uitgeven. Aangezien je nog stocks overhoudt kan je die dan weer verkopen zodat je weer max geld hebt enz.
Dacht ik al was op de ps3 ook zo en waarschijnlijk nog steedsLunaticc schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 22:32:
[...]
Ah het is een bekend probleem dus? Het was inderdaad na het laden van een savegame
Ik vraag mij af of GTA niet beter de “Borderlands- kant” op had kunnen gaan. GTA is aan de ene kant een geweldig spel maar aan de andere kant betaalt de roekeloosheid die GTA zo kenmerkt de prijs omdat de grafische pracht en praal en echtheid van dingen de overhand krijgen.
Waar ik in deel 3 nog gewetenloos een halve stad plat reed sta ik in deel 5 zelfs stil voor het stoplicht om mijn o zo mooie gestolen auto niet te beschadigen. Plots besef ik mij dan dat dit verkeerd is, speel ik nou “GTA” of niet?
GTA is een wereld van uitersten, waarom dan de drang om dingen er zo echt mogelijk uit te laten zien? Waarom moet Trevor zo nodig een achternaam hebben? (Who gives a ****) Zou een strip-achtige “Crazy Trevor” niet veel passender zijn geweest? Zou een soort “cartoony” uiterlijk dingen niet veel makkelijker hebben gemaakt? Dan hoeft het niet echt te zijn, dan maakt het niet uit dat het struikje langs de weg niet helemaal uitgewerkt is, dan zouden de mensen op straat niet echt mensen zijn maar gewoon wat figuren die je toch wel over kunt rijden. Zo een uiterlijk zou volgens mij veel meer stroken met dat waar GTA voor staat.
Ik vind het jammer, vraag mij zelfs af welke dingen Rockstar aan het volgende deel toevoegt. Parkeerboetes? “Echt” en “leuk” zijn twee verschillende dingen. En waar dat echte en realistische steeds meer te zien is blijft er nog maar hooguit een bijrol over voor het leuke en uiterste.
Waar ik in deel 3 nog gewetenloos een halve stad plat reed sta ik in deel 5 zelfs stil voor het stoplicht om mijn o zo mooie gestolen auto niet te beschadigen. Plots besef ik mij dan dat dit verkeerd is, speel ik nou “GTA” of niet?
GTA is een wereld van uitersten, waarom dan de drang om dingen er zo echt mogelijk uit te laten zien? Waarom moet Trevor zo nodig een achternaam hebben? (Who gives a ****) Zou een strip-achtige “Crazy Trevor” niet veel passender zijn geweest? Zou een soort “cartoony” uiterlijk dingen niet veel makkelijker hebben gemaakt? Dan hoeft het niet echt te zijn, dan maakt het niet uit dat het struikje langs de weg niet helemaal uitgewerkt is, dan zouden de mensen op straat niet echt mensen zijn maar gewoon wat figuren die je toch wel over kunt rijden. Zo een uiterlijk zou volgens mij veel meer stroken met dat waar GTA voor staat.
Ik vind het jammer, vraag mij zelfs af welke dingen Rockstar aan het volgende deel toevoegt. Parkeerboetes? “Echt” en “leuk” zijn twee verschillende dingen. En waar dat echte en realistische steeds meer te zien is blijft er nog maar hooguit een bijrol over voor het leuke en uiterste.
[ Voor 4% gewijzigd door Th_mas op 03-12-2014 18:52 ]
Ik vind dat Rockstar een mooie balans heeft tussen realistisch en nep. Er zit veel detail in om zaken heel echt te maken (het feit dat je tig hobby's kunt uitoefenen, mobieltje, uiterlijk aanpassen, pinautomaat, beurs, auto's verzekeren etc.), maar er is ook genoeg ruimte om lekker wat aan te klooien met alles wat er in de wereld aanwezig is. Dat heeft wel consequenties, maar heeft mij nooit in de weg gezeten.
Games als Saints Row nemen de boel weer een stuk minder serieus en zitten veel meer in het absurde.
Games als Saints Row nemen de boel weer een stuk minder serieus en zitten veel meer in het absurde.
Ik snap wat je bedoelt, maar ik ben het er heel erg niet mee eens. Wat jij omschrijft klinkt meer als Saints Row? Wat meer onzin, wat minder realisme?Th_mas schreef op woensdag 03 december 2014 @ 18:47:
Ik vraag mij af of GTA niet beter de “Borderlands- kant” op had kunnen gaan. GTA is aan de ene kant een geweldig spel maar aan de andere kant betaalt de roekeloosheid die GTA zo kenmerkt de prijs omdat de grafische pracht en praal en echtheid van dingen de overhand krijgen.
Ik vind het niveau van realisme in GTAV echt precies goed, juist alle details zorgen er bij mij voor dat ik echt in die wereld zit terwijl ik speel. Maar dat gevoel is wat jou juist afschrikt? Het klinkt alsof je er graag aan herinnerend wordt dat het maar een spelletje is.
Ik wil juist dat elk struikje klopt, dat alle gebouwen er realistisch uitzien, alle mensen op straat zich geloofwaardig gedragen en echt lijken te leven. GTAV heeft zijn eigen soort gestileerde realisme, die meer doet denken aan GTA San Andreas dan aan het grouwe GTAIV (ook dankzij de setting natuurlijk). Waar GTAIV naar mijn smaak soms iets te serieus was, is GTAV juist net weer een stukje over de top, precies goed. Het is één grote, levende satire van LA en zuidelijk Californië, die verbazingwekkend treffend, diepgaand en groots is neergezet. Alles klopt, volgens een GTA-logica. Ik vind echt dat Rockstar hiermee weer een nieuwe standaard voor open world games heeft neergezet.
Wat personages betreft is het ook niet fotorealistisch, en ik denk ook niet dat Rockstar daar op richt. Dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld CoD, die wel duidelijk voor een meer natuurgetrouwe vormgeving gaat. GTA is altijd nog een klein beetje cartoony, wat helpt om het allemaal niet zo serieus te nemen.
PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal
Verwijderd
Zijn er nu al systeemeisen bekend voor de PC? Ik heb uiteraard zelf gezocht, maar het lijkt toch vooral wilde speculatie te zijn.
Nee nog niet bekend, je kunt je via https://support.rockstarg...ements-Grand-Theft-Auto-V aanmelden dat je een bericht krijgt als ze bekend worden.Verwijderd schreef op donderdag 04 december 2014 @ 07:55:
Zijn er nu al systeemeisen bekend voor de PC? Ik heb uiteraard zelf gezocht, maar het lijkt toch vooral wilde speculatie te zijn.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
GTA heeft altijd hetzelfde niveau qua realisme gehouden eigenlijk. Ja, graphics zijn verbeterd, maar de stijl vind ik nog altijd hetzelfde. Deel 4 was eigenlijk 'realistischer' dan deel 5.Th_mas schreef op woensdag 03 december 2014 @ 18:47:
Ik geloof dat jij meer op zoek bent naar een achterlijke (
Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T
Link dan even de echte bron.Mars18 schreef op donderdag 04 december 2014 @ 07:07:
Hier zie je nog mooie beelden van GTA 5:
http://www.pixelcake.nl/p...d-van-gta-5-zien/20141203
Deze dus :
PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]
Target in Australie stopt met de verkoop van GTA V
http://www.cnet.com/news/...f-violence-against-women/
JeroenV_ schreef op donderdag 04 december 2014 @ 12:18:
Target in Australie stopt met de verkoop van GTA V
....The video game, which has an R18+ rating in Australia, allows players a number of interactions with prostitutes, who will restore health in the form of sex acts. Prostitutes in the game can also be violently beaten and killed, which allows the player to recover their money from her corpse.
Je kan elk figuur vermoorden, niet alleen maar vrouwen/prostituees. Doet me denken aan zo'n vrouw vroeger op school: ik speelde één of ander vechtspelletje (je mocht spelletjes doen tussen de middag
"Hij speelt spelletjes waar je vrouwen in elkaar moet slaan !!1111oneone".
Na meer dan een jaar GTA V spelen valt me nu pas op dat eb en vloed er ook in zit, blijft een mooie game dit!!Flex0r schreef op donderdag 04 december 2014 @ 09:56:
[...]
Link dan even de echte bron.![]()
Deze dus :
[video]
Op zoek naar een gezellige crew en wil je graag in goed teamverband gamen? Join dan nu Grand Theft Holland op social club! (PS4) http://youtu.be/5coAzmA-yws -------------------------------- http://socialclub.rockstargames.com/crew/grand_theft_holland
Voor diegenen die veel geld willen hebben. Koop lifeinvader als ze rond 2.5 staan. Save de game. Sluit het spel terug af en start het spel terug. Je zal zien dat deze stocks nu een pak hoger zijn. Verkoop en wacht weer tot ze rond 2.5 staan, koop dan terug, save...
Zucht, vandaag met veel trots online het spel gekocht rond 15:00 maar ik ben nog steeds op 11% met downloaden (meerdere keren maar onderbroken), geprobeerd met Wi-Fi of bekabeld maar ondanks een downloadsnelheid van 180 Mbit/s gaat het traag als poep en steekt hij steeds rond de 14 GB downloaded.
PS4 overigens
PS4 overigens
[ Voor 3% gewijzigd door aKra op 06-12-2014 23:14 ]
Intentionally left blank.
Dan had het bij de launch dus weinig met de onverwachte drukte te maken
Tip: ga naar de PS4 netwerk settings en vink internet connection uit/aan. Vaak gaat de download opeens met een veel hogere snelheid daarna. Probeer het maar een paar keer en je zult zien dat hij opeens met 10mb/s gaat ipv 500kb/s. Ook helpt het om je PS4 compleet uit te schakelen en weer aan (niet stand-by). En je moet sowieso geen andere games/apps draaien tijdens de download, dan gaat het sowieso trager.aKra schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 23:06:
Zucht, vandaag met veel trots online het spel gekocht rond 15:00 maar ik ben nog steeds op 11% met downloaden (meerdere keren maar onderbroken), geprobeerd met Wi-Fi of bekabeld maar ondanks een downloadsnelheid van 180 Mbit/s gaat het traag als poep en steekt hij steeds rond de 14 GB downloaded.
PS4 overigens
[ Voor 11% gewijzigd door ASNNetworks op 07-12-2014 02:26 ]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Van het weekend maar weer begonnen aan single player, op de 360 nooit utigespeeld.
Heb alleen cash problemen met Trevor, ik kan mij herinneren dat ik ik op de 360 playthrough al redelijk snel dat vliegveld bovenin had gekocht voor hem, maar nu kan dat niet omdat ik cash te weinig heb,
Net de Trevor heist gedaan zeg maar en de 2e missie van de FIB voorbereid icm de hotel assassination.
Daar wel wat geld mee verdiend op alle chars, Michael 3M, Franklin 38M (Lifeinvader stock) maar Trevor zit nog maar op de 300k nu omdat hij niet echt beginkapitaal had voor de hotel hit.
Wel irritante bug trouwens, als Franklin verhuist, dan gaan de auto(s) uit zijn garage bij zijn huis niet mee.
Mijn upgraded duke o death weg
gelukkig op Franklin genoeg geld dus gewoon een nieuwe besteld, maar toch 
Blijd het verrot vinden dat in sp je de auto's niet kan verzekeren
Nagenoeg zinloos om een dikke bak te kopen en up te graden hierdoor.
Heb alleen cash problemen met Trevor, ik kan mij herinneren dat ik ik op de 360 playthrough al redelijk snel dat vliegveld bovenin had gekocht voor hem, maar nu kan dat niet omdat ik cash te weinig heb,
Net de Trevor heist gedaan zeg maar en de 2e missie van de FIB voorbereid icm de hotel assassination.
Daar wel wat geld mee verdiend op alle chars, Michael 3M, Franklin 38M (Lifeinvader stock) maar Trevor zit nog maar op de 300k nu omdat hij niet echt beginkapitaal had voor de hotel hit.
Wel irritante bug trouwens, als Franklin verhuist, dan gaan de auto(s) uit zijn garage bij zijn huis niet mee.
Mijn upgraded duke o death weg

Blijd het verrot vinden dat in sp je de auto's niet kan verzekeren

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Verwijderd
Is geen bug!! Als je nu naar het huis gaat van Franklin's tante kan je de garage nog steeds gebruiken... En je auto staat er gewoon nog in!Bokkie schreef op maandag 08 december 2014 @ 07:34:
Van het weekend maar weer begonnen aan single player, op de 360 nooit utigespeeld.
Mijn upgraded duke o death weggelukkig op Franklin genoeg geld dus gewoon een nieuwe besteld, maar toch
Blijd het verrot vinden dat in sp je de auto's niet kan verzekerenNagenoeg zinloos om een dikke bak te kopen en up te graden hierdoor.
Is ook gewoon voor de helft Franklin's huis hoor!Verwijderd schreef op maandag 08 december 2014 @ 16:05:
[...]
Is geen bug!! Als je nu naar het huis gaat van Franklin's tante kan je de garage nog steeds gebruiken... En je auto staat er gewoon nog in!
Alleen Franklin verdiend wat met lifeinvader dan heb je dat denk ik niet goed gedaan, je had met alle 3 lifeinvader moeten kopen...Bokkie schreef op maandag 08 december 2014 @ 07:34:
[ Voor 60% gewijzigd door HardHouse op 08-12-2014 17:34 ]
Het is uiteindelijk opgelost door handmatig de Google DNS servers in te vullen. Vreemd genoeg heeft dat er dus mee te maken.ASNNetworks schreef op zondag 07 december 2014 @ 02:22:
[...]
Tip: ga naar de PS4 netwerk settings en vink internet connection uit/aan. Vaak gaat de download opeens met een veel hogere snelheid daarna. Probeer het maar een paar keer en je zult zien dat hij opeens met 10mb/s gaat ipv 500kb/s. Ook helpt het om je PS4 compleet uit te schakelen en weer aan (niet stand-by). En je moet sowieso geen andere games/apps draaien tijdens de download, dan gaat het sowieso trager.
Continue in het laad/start/wacht/installatie scherm gestaan, en af en toe naar de instellingen om te kijken hoeveel GB er al binnen was en dan weer terug. Regelmatig helemaal aan en uit gezet, niks mocht baten. DNS wel...
Intentionally left blank.
hmz ok.. dan heb ik nu 3 duke o death'sVerwijderd schreef op maandag 08 december 2014 @ 16:05:
[...]
Is geen bug!! Als je nu naar het huis gaat van Franklin's tante kan je de garage nog steeds gebruiken... En je auto staat er gewoon nog in!

punt is dat ik de 500k als returning GTA5 speler op franklin had daardoor had dus franklin het meeste startkapitaal, de rest had ik niet zoveel meer om de investeren.HardHouse schreef op maandag 08 december 2014 @ 17:33:
[...]
Alleen Franklin verdiend wat met lifeinvader dan heb je dat denk ik niet goed gedaan, je had met alle 3 lifeinvader moeten kopen...
Maar gisteravond wat lopen kloten met LCN stockmarket op Trevor en die heeft nu 2M en het vliegeld ^^
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Trevor heeft zodra je m vrijspeeld zowiezo 129k van de eerste missie die bankoverval en met Michael had ik toen al aardig wat maar ik had al een paar goeie random events gedaan dat scheelt ook heb je meer beginkapitaal....
Paar vragen:
- Heb de main story uitgespeeld op de PS4. Wereldgame. De vraag is nu: blijven de 3 main characters nog steeds interactie met elkaar houden of is dat helemaal voorbij na de laatste missie?
- Voor GTA 4 kregen we 2 mooie expansions (Gay Tony en Lost and Damned). GTA V is nu meer dan een jaar geleden uitgekomen. Is er al sprake van een expansion voor V?
- Heb de main story uitgespeeld op de PS4. Wereldgame. De vraag is nu: blijven de 3 main characters nog steeds interactie met elkaar houden of is dat helemaal voorbij na de laatste missie?
- Voor GTA 4 kregen we 2 mooie expansions (Gay Tony en Lost and Damned). GTA V is nu meer dan een jaar geleden uitgekomen. Is er al sprake van een expansion voor V?
Let op:
Er is een topic GTA 5 Crew topic
Slowchat & Levertijden-topic
Geen PC vs Console discussie's
Posts met alleen video's/plaatjes/etc dragen niet bij aan het topic en zijn dus ongewenst.
Story-spoilers (spoilers over het verhaal) ALTIJD tussen spoiler tags:
Er is een topic GTA 5 Crew topic
Slowchat & Levertijden-topic
Geen PC vs Console discussie's
Posts met alleen video's/plaatjes/etc dragen niet bij aan het topic en zijn dus ongewenst.
Story-spoilers (spoilers over het verhaal) ALTIJD tussen spoiler tags:
spoiler:
.
~~~[spoiler] Je verborgen tekst tik je hiertussen ~~~[/spoiler]