Ik heb de game vooraf gedownload dus geen doosje. :-) Ik las zojuist ergens dat het gedownload kan worden vanuit GTA V zelf. Zal vanavond nog eens kijken. Misschien heb ik in m'n enthousiasme iets over het hoofd gezien.DarkElement schreef op woensdag 19 november 2014 @ 11:00:
Oh dat heb ik gehad ja.
[...]
In het doosje van mijn PS4-versie zat een papiertje met een code die je in moest voeren maar ik weet natuurlijk niet hoe dat zit op Xbox.
Pauze menu, paar keer op R1/RB drukken en dan via de store/xbox live je bonus ophalen. Moet 2x, 1x in online 1x in campaign.mufana schreef op woensdag 19 november 2014 @ 11:59:
[...]
Ik heb de game vooraf gedownload dus geen doosje. :-) Ik las zojuist ergens dat het gedownload kan worden vanuit GTA V zelf. Zal vanavond nog eens kijken. Misschien heb ik in m'n enthousiasme iets over het hoofd gezien.
[ Voor 4% gewijzigd door DarkElement op 19-11-2014 12:35 ]
Ik heb op Online als offline allebei 500K.
Gister eventjes de singleplayer gespeeld maar wat ziet gta v er strak uit. denk dat dit de 1e gta wordt die ik helemaal ga uitspelen.
Gister eventjes de singleplayer gespeeld maar wat ziet gta v er strak uit. denk dat dit de 1e gta wordt die ik helemaal ga uitspelen.
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
In de settings kun je aangeven dat je de POV onafhankelijk kunt instellen. Dus lopen bv 1st person en autorijden 3rd person. Verder kun je ook aangeven dat hij met 1st person lopen switcht naar 3rd person zodra je cover zoekt achter een muur of ander object. Hoe de settings precies heten ben ik vergeten.. maar het is iig in te stellen.FireFoz schreef op woensdag 19 november 2014 @ 11:15:
Gisteren ook even gespeeld, ik vind het wel erg gaaf hoor. Het komt allemaal een stuk realistischer over, echt een beetje het idee alsof jij dat daar echt loopt. Wel is het een stuk moeilijker omdat je gewoon een stuk minder zicht hebt. Met name autorijden.
Thx!DarkElement schreef op woensdag 19 november 2014 @ 12:35:
[...]
Pauze menu, paar keer op R1/RB drukken en dan via de store/xbox live je bonus ophalen. Moet 2x, 1x in online 1x in campaign.
GTA neemt bij mij op de Xbox One automatisch clips op bij near misses / sniper headshots / wheelies etc.. Een missie met een sniper rifle en er staan dus letterlijk 6, 7 nieuwe nietszeggende clips op mijn harde schijf.
Heeft er iemand enig idee waar ik dit uit zet? Het is eerder opdringerig dan leuk en ik ben nu dus constant video's aan het verwijderen.
Heeft er iemand enig idee waar ik dit uit zet? Het is eerder opdringerig dan leuk en ik ben nu dus constant video's aan het verwijderen.
Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)
Jammer dat bij snelrijden toch nog wat loom is precies of 30 fps te laag is. Ben ik de enige die me er soms
aan stoort of zijn er nog ?
Verwijderd
Nee rijden, geeft af en toe toch wat framedrops. Niet heel erg maar je ziet dat die er een beetje moeite mee heeft soms.sturtiebe schreef op donderdag 20 november 2014 @ 00:55:
Jammer dat bij snelrijden toch nog wat loom is precies of 30 fps te laag is. Ben ik de enige die me er soms
Vind wel jammer stoor mij daar enorm aan 
Beetje een graphics framerate nerd
Beetje een graphics framerate nerd
Nah lijkt me niet.poor Leno schreef op woensdag 19 november 2014 @ 13:27:
hahhaha nice!![]()
Alleen die 'under the map' glitch, wtf.. Geen onderdeel van de trip denk ik..
Dit lijkt me echt typisch iets wat ze bij R* in een gedrogeerde staat hebben bedacht en in een weekje door een stagair in elkaar hebben laten zetten
hoidoei
Het verhaal is ook erg goed, moet ik eerlijk bekennen.sten123 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 12:39:
Ik heb op Online als offline allebei 500K.
ik speel de game nu ook weer helemaal opnieuw en sla vrijwel geen filmpje over (alleen als ik ze precies kan herinneren
Angelo NL / Global Cargo VTC
Dat first person he, wat een beleving is dat. Vind het echt heel erg tof gedaan. Ook qua snelheid als je rijd, en als je er wat aan went krijg je echt hele gave acties, achtervolgingen, snel de auto uit, coveren, schieten. Echt een hele vette toevoeging die ervoor zorgt dat ik weer helemaal in de game zit. Moest wel heel erg wennen in het begin, maar inmiddels zit ik meer in firstperson dan normaal.
Kan niet wachten tot Morpheus uit komt voor de PS4, en Rockstar een patch uitbrengt
Kan niet wachten tot Morpheus uit komt voor de PS4, en Rockstar een patch uitbrengt
Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T
Jongens mijn vraag is een beetje offtopic, maar stel em toch even; Over het algemeen speel ik de games in gamemodus van sony bravia... nu is dit beeld bij veel games gewoon perfect, enkel bij GTA5 loopt het beeld wat stroefer af en toe, nu heb ik zelf een gebruiker profiel aangemaakt en heb hierbij MotionFlow op vloeiend gezet en de rest van de instellingen hetzelfde ingesteld als die van de gamemodus (motionflow kun je niet inschakelen in gamemodus, dus heb dit in algemeen allemaal aangepast) Het beeld draait nu echt zo smooth als boter, zelfs far cry 4 "lijkt" op 60 fps te draaien. Mijn vraag is, heeft motionflow een hele zware impact op de inputlag (heb gelezen dat dit tegenwoordig niet veel meer uitmaakt bij nieuwe tv's, maar toch is het niet in te schakelen in de gamemodus) ? Wie speelt er ook met deze toffe tweak op hun tv, of denken jullie "geen gerommel, gewoon spelen?"
Thuis ook een bravia staan maar doorgaans heb ik toch motionflow uitstaan, omdat ik het er toch op een of andere manier vreemd vindt uitzien, kan ook aan mijn ogen liggen, heb niet voor niets eenBontes schreef op donderdag 20 november 2014 @ 13:55:
Jongens mijn vraag is een beetje offtopic, maar stel em toch even; Over het algemeen speel ik de games in gamemodus van sony bravia... nu is dit beeld bij veel games gewoon perfect, enkel bij GTA5 loopt het beeld wat stroefer af en toe, nu heb ik zelf een gebruiker profiel aangemaakt en heb hierbij MotionFlow op vloeiend gezet en de rest van de instellingen hetzelfde ingesteld als die van de gamemodus (motionflow kun je niet inschakelen in gamemodus, dus heb dit in algemeen allemaal aangepast) Het beeld draait nu echt zo smooth als boter, zelfs far cry 4 "lijkt" op 60 fps te draaien. Mijn vraag is, heeft motionflow een hele zware impact op de inputlag (heb gelezen dat dit tegenwoordig niet veel meer uitmaakt bij nieuwe tv's, maar toch is het niet in te schakelen in de gamemodus) ? Wie speelt er ook met deze toffe tweak op hun tv, of denken jullie "geen gerommel, gewoon spelen?"
Wellicht moet ik eens een update van m'n tv doen, misschien zitten daar wat tweaks in de software in.
PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]
Post-processing van je TV altijd uitzetten, in mijn optiek.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Als jij het met motionflow mooier vindt en de inputlag acceptabel vindt, vooral gebruiken. Ieder zijn smaak immers. Maar, zoals je zelf al aangeeft, heb je wel met een hogere inputlag te maken. Hoeveel dat precies is hangt erg af van welk model tv je hebt. Bravia's onderling verschillen ook. Als ik moest gokken dan zou ik zeggen dat er een ms of 50 bovenop komt.
Zelf heb ik alle filters overigens altijd uit staan op mijn W905.
Zelf heb ik alle filters overigens altijd uit staan op mijn W905.
Het is mooier en maakt de ervaring zeker soepeler. Ik kan echter echt niet tegen de extra inputlag, als je daar wel tegen kan zou ik het lekker aan laten staan, doe vooral wat je zelf tof vindt.
Maar als je je afvraagt waarom je met racen niet vaak wint weet je nu waardoor
Een TV die al die truukjes kan en de inputlag onder de 25 ms weet te houden zou ik snel kopen denk ik
Maar als je je afvraagt waarom je met racen niet vaak wint weet je nu waardoor
Een TV die al die truukjes kan en de inputlag onder de 25 ms weet te houden zou ik snel kopen denk ik
Precies hetzelfde hier. Ik speel de game weer helemaal van het begin af aan.Pykow schreef op donderdag 20 november 2014 @ 11:30:
[...]
Het verhaal is ook erg goed, moet ik eerlijk bekennen.
ik speel de game nu ook weer helemaal opnieuw en sla vrijwel geen filmpje over (alleen als ik ze precies kan herinnerenvan de vorige keer)
Geweldig ervaring.
Ik wilde eerst wachten op de PC, maar dan zit je toch telkens te "klooien" met de grafische settings.
Het liefst wil je dan alles voluit zetten op de PC, maar dan heb je waarschijnlijk gelijk de garantie dat het voor geen meter draait (ook niet met mijn R9 290x)
De ervaring op de Xbox One is mooi en soepel. Ik had alleen wat meer anti analysing willen hebben.
Bij keuze missies maak ik nu andere keuzes dan toen ik de game voor de 1e keer heb gespeeld.
Al met al ZEKER de 52 euro waard.
Weet iemand toevallig hoe je snel geld op de stock exchange kan verdienen?
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
5:22, dat klinkt als die Clippy-cat uit MS Office die aandacht vraagt
[ Voor 22% gewijzigd door AW_Bos op 21-11-2014 00:11 ]
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Henkus schreef op donderdag 20 november 2014 @ 20:33:
[...]
Precies hetzelfde hier. Ik speel de game weer helemaal van het begin af aan.
Geweldig ervaring.
Ik wilde eerst wachten op de PC, maar dan zit je toch telkens te "klooien" met de grafische settings.
Het liefst wil je dan alles voluit zetten op de PC, maar dan heb je waarschijnlijk gelijk de garantie dat het voor geen meter draait (ook niet met mijn R9 290x)
De ervaring op de Xbox One is mooi en soepel. Ik had alleen wat meer anti analysing willen hebben.
Bij keuze missies maak ik nu andere keuzes dan toen ik de game voor de 1e keer heb gespeeld.
Al met al ZEKER de 52 euro waard.![]()
Weet iemand toevallig hoe je snel geld op de stock exchange kan verdienen?
spoiler:
ik weet allen dat je op een begeven moment de (optionele) missies van Lester krijgt en dat je die nog niet moet doen, maar moeten wachten tot het laatste moment als al je charactes veel geld verdiend hebben. Lester geeft je dan een missie om iemand van een bepaald bedrijf neer te schieten waardoor de aandelen zakken, dan kopen, en verkopen wanneer ze weer hoog zijn, voor meer info even googlen op Lester missies op google ofzo:P)
Swaxie schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 09:31:
[...]
spoiler:ik weet allen dat je op een begeven moment de (optionele) missies van Lester krijgt en dat je die nog niet moet doen, maar moeten wachten tot het laatste moment als al je charactes veel geld verdiend hebben. Lester geeft je dan een missie om iemand van een bepaald bedrijf neer te schieten waardoor de aandelen zakken, dan kopen, en verkopen wanneer ze weer hoog zijn, voor meer info even googlen op Lester missies op google ofzo:P)
spoiler:
die missies kun je het beste doen als je de story hebt gedaan, dan heb je het meeste geld. Het is zaak om te googlen op welk bedrijf je je geld moet zetten bij welke missie.
Je moet overigens met al je geld de aandelen van de concurrent kopen VOOR de missie, die schieten dan namelijk omhoog nadat er een belangrijke persoon van bedrijf X wordt doodgeshoten, dat bedrijf stort dan ineen op de aandelenmarkt en de concurrent profiteert daar flink van. Na de missid ga je een paar keer slapen en verkoop je al je aandelen met een flinke winst.
Als je dit niet doet kun je nooit genoeg geld krijgen om de duurste properties te kopen, waaronder de golf club.
Je moet overigens met al je geld de aandelen van de concurrent kopen VOOR de missie, die schieten dan namelijk omhoog nadat er een belangrijke persoon van bedrijf X wordt doodgeshoten, dat bedrijf stort dan ineen op de aandelenmarkt en de concurrent profiteert daar flink van. Na de missid ga je een paar keer slapen en verkoop je al je aandelen met een flinke winst.
Als je dit niet doet kun je nooit genoeg geld krijgen om de duurste properties te kopen, waaronder de golf club.
ik heb op de Xbox360 helemaal geen aandelen of bedrijven of gebouwen gekocht.
Nu heb ik met micheal townley een Bioscoop en een garage gekocht
Nu heb ik met micheal townley een Bioscoop en een garage gekocht
dutchgio schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 09:47:
[...]
spoiler:die missies kun je het beste doen als je de story hebt gedaan, dan heb je het meeste geld. Het is zaak om te googlen op welk bedrijf je je geld moet zetten bij welke missie.
spoiler:
Nu moet ik wel toegeven, dat ik alles precies volgens het boekje heb gespeeld qua investeringen en nu met 2,1 MILJARD per character heb. Erg leuk, maar uiteindelijk blijk je er eigenlijk geen hol aan te hebben..
Misschien dat het nog komt, maar dat weet ik niet..(twijfel ook)
Misschien dat het nog komt, maar dat weet ik niet..(twijfel ook)
AW_Bos schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 00:10:
[...]
5:22, dat klinkt als die Clippy-cat uit MS Office die aandacht vraagt
Eerlijk gezegd had ik wel meer verwacht van de graphics op de XONE. Het ziet er heel vet uit hoor, mooie reflecties enz, maar amper AA? Ook van dichtbij in de auto ziet het er - imo - niet echt heel geweldig uit.
Niet dat het me heel erg stoort, maar de verwachting lag toch wel iets hoger.
Niet dat het me heel erg stoort, maar de verwachting lag toch wel iets hoger.
Het is en blijft een port een volledige next gen van Rockstar mag je pas verwachten bij hun volgende titel
De wow-factor lag hoger op de 360 (wow, dat ze dit nog uit dit apparaat weten te persen). Imo moet je beide versies al naast elkaar leggen om het verschil te zien. Ben nog niet zo heel ver in 't spel, dus wellicht valt het later wel meer op, maar tot nu toe.... weet niet.sturtiebe schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 13:41:
Het is en blijft een port een volledige next gen van Rockstar mag je pas verwachten bij hun volgende titel
Blijft vet hoor. Heb gister ook voor 't eerst online gespeeld
Ook beetje normaal eh blijft een port
Maar ik ben al blij dat alles vlot draait 
Buiten rijden in de stad zelf dropt de fps wat.
Buiten rijden in de stad zelf dropt de fps wat.
Nope, slechts naar 1 persoonsturtiebe schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 15:05:
Even een vraagje ik heb nu de 500 000 bonus gedaan maar dit is enkel bij Franklin kan dit ook de helft naar Michael gedaan worden of lukt dit niet ?
Gr
En het 'gevoel' als je eenmaal rondrijd is identiek aan de vorige versie, dus met de tijd denk je dat je gewoon dezelfde game zit te spelen en lijkt het alsof de graphics niet zoveel anders zijn. Tot je wisselt tussen de 2 versies, sta je best wel even te kijken.sturtiebe schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 13:41:
Ze hebben alleen op aantal dingen teveel reflections gedaan, vliegtuig lijkt bijna van chrome als je s'nachts rondje over de stad gaat.
Ik speel nu al zolang Fifa15 op de XBO, pas toen ik recent PS3 versie speelde, merkte is pas hoe groot het verschil was. Terwijl ik elke keer op de XBO dacht, zoveel scheelt dat toch niet?
[ Voor 13% gewijzigd door SinergyX op 21-11-2014 15:11 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Is bij jullie Bawsaq ook zo vaak down op de XB1? Ik heb met Franklin één keer kunnen investeren in Pisswasser (stijgt nog steeds gelukkig), maar krijg nu steeds de melding "down for maintenance".
Op de Social Club site kun je Bawsaq wel gewoon openen.
Op de Social Club site kun je Bawsaq wel gewoon openen.
First person op de motor is wel heel vet:D
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Naast elkaar leggen om het verschil te zien ? Gaat dat over FIFA 14 en FIFA 15Dennahz schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 13:51:
[...]
De wow-factor lag hoger op de 360 (wow, dat ze dit nog uit dit apparaat weten te persen). Imo moet je beide versies al naast elkaar leggen om het verschil te zien. Ben nog niet zo heel ver in 't spel, dus wellicht valt het later wel meer op, maar tot nu toe.... weet niet.
Blijft vet hoor. Heb gister ook voor 't eerst online gespeeld
Bij GTA is dat toch wel zeer duidelijk hoor.
Thx, voor de tip.dutchgio schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 09:47:
[...]
spoiler:die missies kun je het beste doen als je de story hebt gedaan, dan heb je het meeste geld. Het is zaak om te googlen op welk bedrijf je je geld moet zetten bij welke missie.
Ik heb toevallig vanavond net gesaved voor de 1e assassin missie. Ik kon echter de "concurrent" niet vinden op de beurs en ben toen gestopt. De brawsq was offline en ik wist nog dat ik eerst in moest zetten van toen ik de game op de xbox 360 gespeeld had.
Inderdaad beter om te wachten, na de story line,
Maar dan is misschien ook weer de lol er van af.
De game ziet erg goed uit op de Xbox One, maar ik had persoonlijk ook iets minder reflections en wat meer anti analysing daarvoor in plaats gehad.
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
Het was nacht, ik speelde first person met Trevor en zette hem een zonnebril op. Speelde verder en dacht, wat heeft het beeld een rare tint, het zal toch niet de zonnebril zijn. Dat was het dus wel. Ik vind dat soort zaken wel echt gaaf hoor.
Zo speelde ik daarna met Franklin die het aan de stok kreeg met een body builder op het strand. Ik zit een beetje buttons te rammen en Franklin schopt die gozer in zijn noten, het gezicht wat die trok, onbetaalbaar...die kleine dingen maken voor mij, ondanks dat ik gta5 op de ps3 al met veel plezier had uitgespeeld, de aanschaf op de ps4 absoluut waard..
Zo speelde ik daarna met Franklin die het aan de stok kreeg met een body builder op het strand. Ik zit een beetje buttons te rammen en Franklin schopt die gozer in zijn noten, het gezicht wat die trok, onbetaalbaar...die kleine dingen maken voor mij, ondanks dat ik gta5 op de ps3 al met veel plezier had uitgespeeld, de aanschaf op de ps4 absoluut waard..
Vincere Per Belli
Kan je geld transferen tussen characters? Ik heb nu die 500k op 1 poppetje en de rest is arm 
edit: oh dit is net ook al gevraagd
edit: oh dit is net ook al gevraagd
[ Voor 18% gewijzigd door DarkElement op 22-11-2014 15:32 ]
Nou ben ik niet de meest geduldige persoon, maar dat laden van de story mode duurt wel lang.
Het dak openen? dat kan met pijltje naar de rechterkant.DarkElement schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 16:11:
Hoe hijs ik ook alweer het dak op en van een auto waar dat kan?
Auto's optillen kan met een cargobob
Ja meestal is het: opstarten en ondertussen naar keuken voor snacks en drinken enzoGeteisem schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 15:40:
Nou ben ik niet de meest geduldige persoon, maar dat laden van de story mode duurt wel lang.
Omdat ik het verhaal al ken. Ga ik nu voor het kopen van alle bedrijzen en gebouwen die er maar zijn en ook alle scholen en racen voltooien
De golfbaan 150miljoen kan je toch alleen betalen als je de verhaallijn complete en de missies van Lester bewaardPykow schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 22:57:
Omdat ik het verhaal al ken. Ga ik nu voor het kopen van alle bedrijzen en gebouwen die er maar zijn en ook alle scholen en racen voltooien
I served in a company of heroes.
Ow ik ga de game sowiso uitspelen.
Maarja dan heb je die en dan? Je kan er niet eens in. Beetje nutteloos vind ik die properties , daar had wel meer in gezeten. Endless missies bijvoorbeeld (taxi, bouncer, pizza delivery etc)
NPC Bob to the rescue 
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Die had ik al gezien 
Alleen als hij gewoon in de auto zou zitten ben je ook niet meteen dood, al ziet het er wel leuk uit zo
Alleen als hij gewoon in de auto zou zitten ben je ook niet meteen dood, al ziet het er wel leuk uit zo
Ik had net weer een pareltje van een random event in GTA:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Xz6LATlfrd4]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Xz6LATlfrd4]
Wat een gigantische bazengame is het toch he! Heb jij je WTF moment ook weer gehadkaanmijo schreef op zondag 23 november 2014 @ 13:11:
[video]
Ryzen 7 3700x // 32GB Crucial Ballistix Sport LT 3200 // Gigabyte Aorus X570 ULTRA // Gigabyte GTX 1080 Ti Aorus Xtreme 11GB // Corsair Force MP600 1TB // Intel 660p 2TB // Samsung Evo 850 1TB // EVGA SuperNOVA 750 G2
Haha geniaal.kaanmijo schreef op zondag 23 november 2014 @ 13:11:
[video]
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
briljant spel nu voor het eerst aan het doen op de PS4, na 6x crashen eindelijk dat vliegtuigje kunnen landen haha
wat ik wel vreemd vind is als je soms ergens over heen wil springen dat die zo drama-queen achtig neerstort als je net op de verkeerde plek springt of iets te hoog is, herkennen jullie dat?
wat ik wel vreemd vind is als je soms ergens over heen wil springen dat die zo drama-queen achtig neerstort als je net op de verkeerde plek springt of iets te hoog is, herkennen jullie dat?
PSN Headless_Pumpkin
Toch nog een paar vraagjes :
Heeft het nut dat je kledij aanpast van je personage ? Of gaat dat soms in missies naar kleding die de singleplayer kiest ?
Als je auto in garage zet je rijd die kapot staat hij dan terug in garage of moet je nieuwe zoeken ?
Heeft het nut dat je kledij aanpast van je personage ? Of gaat dat soms in missies naar kleding die de singleplayer kiest ?
Als je auto in garage zet je rijd die kapot staat hij dan terug in garage of moet je nieuwe zoeken ?
Haha..kaanmijo schreef op zondag 23 november 2014 @ 13:11:
[video]
Beautiful
Het kan inderdaad dat je bij een missie andere kleren aankrijgt die zul je zelf weer moeten wisselen maar het kan ook dat jij met michael speelt en dat franklin dan bv zelf wat anders aantrekt als jij m had aangedaan...sturtiebe schreef op maandag 24 november 2014 @ 12:21:
Toch nog een paar vraagjes :
Online houd je altijd aan wat je aanhebt totdat je zelf wat anders aantrekt...
[ Voor 6% gewijzigd door HardHouse op 24-11-2014 14:26 ]
PS3 PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X
Die ben je kwijt. Vliegtuigen in Trevor's hangar daarentegen spawnen wel opnieuw.sturtiebe schreef op maandag 24 november 2014 @ 12:21:
Je krijgt voor alle players een (grote) garage en daar komt een lijst 'special vehicles' die wel telkens re-spawnen als je ze bent verloren. (Maar on-getuned, dus je bent je geld kwijt als je dat wel hebt gedaan)
Auto's die je oppikt op straat, kun je stallen ja, maar als je die vervolgens de volgende dag in de prak rijdt respawned ie niet.
Bij de impound kun je altijd je twee(?) laatste auto's halen, ook al zijn dat straat auto's die je helemaal getuned hebt.
Die zijn dan wel getuned in de impound
Maar alleen als je een auto hebt gecrashed en verlaten dan kun je m daar halen. Als je auto is ontploft werkt dat niet!
Vliegtuigen en helicopters die je vindt kun je stallen op Trevors grote vliegveld (later meer plekken, bijv met Michael) bijv de Buzzard attack helicopter en de "F-16/F-18"
Als je deze eenmaal wel hebt geparkeerd, blijven ze respawnen.
MAAR! Let op, als je deze twee geparkeerd hebt staan, en je kiest er 1x voor om met de optie "special vehicles" een ander model te kiezen, wordt je helicopter/F16 voorgoed vervangen en ga je ze weer opnieuw moeten jatten
Auto's die je oppikt op straat, kun je stallen ja, maar als je die vervolgens de volgende dag in de prak rijdt respawned ie niet.
Bij de impound kun je altijd je twee(?) laatste auto's halen, ook al zijn dat straat auto's die je helemaal getuned hebt.
Maar alleen als je een auto hebt gecrashed en verlaten dan kun je m daar halen. Als je auto is ontploft werkt dat niet!
Vliegtuigen en helicopters die je vindt kun je stallen op Trevors grote vliegveld (later meer plekken, bijv met Michael) bijv de Buzzard attack helicopter en de "F-16/F-18"
MAAR! Let op, als je deze twee geparkeerd hebt staan, en je kiest er 1x voor om met de optie "special vehicles" een ander model te kiezen, wordt je helicopter/F16 voorgoed vervangen en ga je ze weer opnieuw moeten jatten

Ik heb GTA V toen hij uitkwam ongeveer voor 50% qua main story gespeeld en heb 'm toen aan mijn broertje gegeven (360) omdat ik druk was met andere dingen. Nu komt vandaag de PS4 versie binnen en ben ik weer net zo excited als toen ik 'm voor het eerst speelde!
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Ik heb de complete verhaal lijn gespeeld vorig jaar maar toen ik hem dinsdag weer voor het eerst opstarten op de PS4 voelde het echt weer als vanouds, er zijn weinig games waarvan de singleplayer mij zo boeit.p0st schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 08:32:
Ik heb GTA V toen hij uitkwam ongeveer voor 50% qua main story gespeeld en heb 'm toen aan mijn broertje gegeven (360) omdat ik druk was met andere dingen. Nu komt vandaag de PS4 versie binnen en ben ik weer net zo excited als toen ik 'm voor het eerst speelde!
Wel grappig overigens; die 1million pre-order voucher werkt nog
18-11-2015mr.DJ95 schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 08:44:
[...]
Ik heb de complete verhaal lijn gespeeld vorig jaar maar toen ik hem dinsdag weer voor het eerst opstarten op de PS4 voelde het echt weer als vanouds, er zijn weinig games waarvan de singleplayer mij zo boeit.
Wel grappig overigens; die 1million pre-order voucher werkt nogStaat op de voucher zelf dat hij direct de 18e verloopt.
Heb sinds gisteren een PS4 met GTA5, het is flink wennen als je van de pc komt, het besturen van de camera en het schieten is nog vrij moeilijk voor mij maar wat is nu het beste om te kiezen qua aim?
In het optie menu heb je free aim,assisted free aim, assisted auto aim, enz gebruik uiteraard nog 1 van de auto aims maar wat is het beste om gelijk aan te wennen ook in verband met het online gebeuren?
In het optie menu heb je free aim,assisted free aim, assisted auto aim, enz gebruik uiteraard nog 1 van de auto aims maar wat is het beste om gelijk aan te wennen ook in verband met het online gebeuren?
(Full) Assisted Auto aim. Daar maken ook de meeste spelers gebruik van in online. Het is wennen dat klopt. Mocht je er over denken om online te gaan, kun je altijd de http://socialclub.rockstargames.com/crew/tweakscrewps4 joinen. Doen altijd missies, helpen elkaar met levelen, zodat je weerbaarder wordt voor het schorem dat je neer wilt knallen.Sipio schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 11:52:
Heb sinds gisteren een PS4 met GTA5, het is flink wennen als je van de pc komt, het besturen van de camera en het schieten is nog vrij moeilijk voor mij maar wat is nu het beste om te kiezen qua aim?
Nederlandse PS5 clan / 30+
Mooi hoorAtlAntA schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 13:17:
GTA 5 Wildlife Documentary | Into The Deep: http://youtu.be/4pcdxaJJniA
Wauw.
En ingame zie ik op de ps3 nog steeds het bericht New Additions for GTA V AND GTA Online met daaronder aan aantal dingen genoemd waaronder.... wildlife....Pannekoek81 schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 13:51:
[...]
Mooi hoor, toch jammer dat dit niet Online beschikbaar is
Ik heb het spel zelf op de X360, maar heb ook een XONE staan. Draait het spel daadwerkelijk veel soepeler? Op de 360 schokt het op hoge snelheden nogal eens.
Vonden jullie het de 52euro waard?!
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Ik ben van 360 > ps4 gegaan, maar het loopt echt soepeler en ziet er mooier uit. Ik vond het het geld waard. Maar dat moet je voor jezelf beslissenGAIAjohan schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 16:13:
Ik heb het spel zelf op de X360, maar heb ook een XONE staan. Draait het spel daadwerkelijk veel soepeler? Op de 360 schokt het op hoge snelheden nogal eens.
Haha, ik was net van plan het topic te doorzoeken hiervoor. Maar als ik zo een beetje op internet zoek, is het wel mogelijk car insurance te nemen offline? Ben nu halverwege de game maar heb die optie nog niet in een los santos, komt dat later?poor Leno schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 00:18:
Je krijgt voor alle players een (grote) garage en daar komt een lijst 'special vehicles' die wel telkens re-spawnen als je ze bent verloren. (Maar on-getuned, dus je bent je geld kwijt als je dat wel hebt gedaan)
Ik maak mij nu niet meer zo druk om auto's terwijl ik de storyline zie, pak gewoon leuke auto's die ik tegenkom.
Van 360 naar de one gegaan. Op de 360 enorm veel gespeeld en nu op de one ook goed actief.GAIAjohan schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 16:13:
Ik heb het spel zelf op de X360, maar heb ook een XONE sta
an. Draait het spel daadwerkelijk veel soepeler? Op de 360 schokt het op hoge snelheden nogal eens.
Ja het is soepeler en grafisch mooier. Verder zelfde spel. Had ik er 48 euro voor over. Ja 100%. Met andere beetje free roam en wat missies doen houdt het erg leuk
Hier zelfde verhaal, op de 360 het spel helemaal grijs gespeeld. Dus nu met nieuwe kleuren gewoon verdergaan waar we waren gebleven. We hebben zoveel nog niet gedaan, en we moeten het een en ander nog overdoen in HD. Voorlopig (tot de Xbox Two uitkomt) zijn we hier nog wel zoet mee...GAIAjohan schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 16:13:
En oh ja, digital download gekocht, omdat dat naar de Xbox lopen scheelt (plus dat ik nog altijd niet weet of die optische drive in dat ding wel werkt; of er überhaupt wel in zit...)
[ Voor 13% gewijzigd door fdisk op 25-11-2014 18:44 ]
Nee helaas, geen car insurance in Story Mode..Dersan schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 16:57:
[...]
Haha, ik was net van plan het topic te doorzoeken hiervoor. Maar als ik zo een beetje op internet zoek, is het wel mogelijk car insurance te nemen offline? Ben nu halverwege de game maar heb die optie nog niet in een los santos, komt dat later?
Ik maak mij nu niet meer zo druk om auto's terwijl ik de storyline zie, pak gewoon leuke auto's die ik tegenkom.
Dank, ben er al achter dat het het snelst gaat als ik vanuit cover schiet, dan terug in cover ga en opnieuw, als ik niet terug in cover ga en blijf schieten dan moet ik veel bijstellen met de controller en daar heb ik nog moeite mee haha, maar zal uiteindelijk wel lukken.The Outlaw schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 13:45:
[...]
(Full) Assisted Auto aim. Daar maken ook de meeste spelers gebruik van in online. Het is wennen dat klopt. Mocht je er over denken om online te gaan, kun je altijd de http://socialclub.rockstargames.com/crew/tweakscrewps4 joinen. Doen altijd missies, helpen elkaar met levelen, zodat je weerbaarder wordt voor het schorem dat je neer wilt knallen.
Nog een noob vraag eigenlijk, wat is nou de beste manier om GTA5 af te sluiten als je stopt met gamen?
Doe het nu via de PS knop en dan de PS4 in de ruststand.
Ik weet niet hoe anderen het doen, maar ik ga altijd vanuit online naar de SP, door een van de personen te kiezen, en zet dan de PS4 uit. Je kan ook direct de applicatie (GTA5) sluiten via de option knop op je controller, maar of dat de goede manier is weet ik nietSipio schreef op woensdag 26 november 2014 @ 11:39:
[...]
Nog een noob vraag eigenlijk, wat is nou de beste manier om GTA5 af te sluiten als je stopt met gamen?
Doe het nu via de PS knop en dan de PS4 in de ruststand.
Dat dus, ik ga ook vanuit online naar SP en dan terug naar PS XMB of zet PS4 uit.The Outlaw schreef op woensdag 26 november 2014 @ 11:40:
[...]
Ik weet niet hoe anderen het doen, maar ik ga altijd vanuit online naar de SP, door een van de personen te kiezen, en zet dan de PS4 uit. Je kan ook direct de applicatie (GTA5) sluiten via de option knop op je controller, maar of dat de goede manier is weet ik niet
Ook wat R* eerder geadviseerd heeft: https://support.rockstarg...nk-items-apartments-money
PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]
Ik heb wat grafische vergelijkingen tussen de 360 en One opgezocht, en eigenlijk valt me dat tegen. Ook kwam ik tegen dat de PS4 betere draw distance en begroeiing heeft
http://www.gamepur.com/ne...tling-and-noticeable.html
Ik denk dat ik dan gewoon ff wacht tot de PS4 wat interessanter is om te kopen, en het spel wat goedkoper.
http://www.gamepur.com/ne...tling-and-noticeable.html
Ik denk dat ik dan gewoon ff wacht tot de PS4 wat interessanter is om te kopen, en het spel wat goedkoper.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Voor de Noobs, hier een tip die ik zelf echt pas heel laat door had haha 
Als je de politie achter je aan hebt, dan moet je buiten hun gezichtsveld een andere auto jatten. Je ziet je witte pijltje op je map dan grijs worden.
Dit betekent dat ze je niet kunnen zien, dus als je dan een beetje uit hun buurt blijft, dan ben je ze zo kwijt. Dit geldt voor alle sterren
(Zelf ging ik net zolang racen of schuilen totdat ze weg waren, dit gaat veel sneller..)
Als je de politie achter je aan hebt, dan moet je buiten hun gezichtsveld een andere auto jatten. Je ziet je witte pijltje op je map dan grijs worden.
Dit betekent dat ze je niet kunnen zien, dus als je dan een beetje uit hun buurt blijft, dan ben je ze zo kwijt. Dit geldt voor alle sterren
(Zelf ging ik net zolang racen of schuilen totdat ze weg waren, dit gaat veel sneller..)
[ Voor 13% gewijzigd door poor Leno op 26-11-2014 13:26 ]
Verwijderd
Thanks voor de tip! Ik deed hetzelfde. Zal nu eerder een andere wagen zoeken.poor Leno schreef op woensdag 26 november 2014 @ 13:24:
Voor de Noobs, hier een tip die ik zelf echt pas heel laat door had haha
Witte pijltje? Witte ster bedoel je?
Nee hij bedoeld het pijltje wat je poppetje aangeeft midden op je minimap
Ahh...maar die sterren veranderen ook van wit naar grijs, wat betekent dat dan?
Ben blij dat je makkelijk geld kan verdienen in GTA. Kun je tenminste alles kopen wat los en vast zit zonder je ergens druk om te maken. Heb ondertussen alweer 1,8 miljard met Franklin.
Before me there were many, after me there will be none
Ik heb het spel gisteren uitgespeeld op de Xbox One. Erg onder de indruk van het spel. Echter wil ik nu voor de 100% gaan, maar mijn RGSC synchroniseert niet. Hij staat nog op een save van eergisteren.. Verder heb ik net ook een triathlon gedaan en daarbij laadt hij de leaderboards niet. Dan krijg ik een melding: "the rockstar game services are unavailable right now". Echter staat op de Rockstar Games Status pagina dat alles draaiende is. Ben ik de enige of hebben meerdere mensen dit? (Daarnaast deed de BAWSAQ het ook niet..)
Die knipperen, dat betekent dat de politie je op dat moment niet meer in zicht heeft maar zodra je in zicht komt pikken ze je gelijk weer op.FireFoz schreef op donderdag 27 november 2014 @ 09:33:
Ahh...maar die sterren veranderen ook van wit naar grijs, wat betekent dat dan?
Als je van auto wisselt en je pijltje dus grijs word pikken ze je niet zo makkelijk weer op omdat ze je auto niet herkennen....
Ik ken geen GTA waar geld wel een issue was....Jay-K schreef op donderdag 27 november 2014 @ 09:47:
Ben blij dat je makkelijk geld kan verdienen in GTA. Kun je tenminste alles kopen wat los en vast zit zonder je ergens druk om te maken. Heb ondertussen alweer 1,8 miljard met Franklin.
[ Voor 27% gewijzigd door HardHouse op 27-11-2014 12:36 ]
Nee, maar bij bijna geen enkele missie verdien je geld. Heb nu via de aandelenmarkt mijn geld verdient, en las op internet dat je via de assassination missies nog meer kan verdienen. Niet dat dat nodig is, maar een paar miljard extra is altijd mee genomenHardHouse schreef op donderdag 27 november 2014 @ 12:34:
[...]
Die knipperen, dat betekent dat de politie je op dat moment niet meer in zicht heeft maar zodra je in zicht komt pikken ze je gelijk weer op.
Als je van auto wisselt en je pijltje dus grijs word pikken ze je niet zo makkelijk weer op omdat ze je auto niet herkennen....
[...]
Ik ken geen GTA waar geld wel een issue was....
Wel jammer dat je in de story mode geen huizen kan kopen.Jay-K schreef op donderdag 27 november 2014 @ 09:47:
Ben wel wat leuke optrekjes tegengekomen.
Er staan toch wel gewoon huisjes te koop ofniet? of vergis ik me nu?superbassie schreef op donderdag 27 november 2014 @ 15:58:
[...]
Wel jammer dat je in de story mode geen huizen kan kopen.
Ben wel wat leuke optrekjes tegengekomen.
Heb hem uitgespeeld op de PS3 en ben nu pas weer net begonnen dus correct me if i'm wrong.
in de SP kan je alleen property kopen (zoals het vliegveld / golfclub / bioscoop0 geen extra huizen.
Online kan je juist alleen maar huizen kopen.
Burp
Het vliegveldWii4all schreef op donderdag 27 november 2014 @ 16:03:
in de SP kan je alleen property kopen (zoals het vliegveld / golfclub / bioscoop0 geen extra huizen.
Als je het goed doet op de beurs hebben al je characters meer als 2 miljard Michael zelfs 4 en dat is nadat je alles gekocht hebt wat er te kopen valt dus ik zie in elk geval geen enkel probleemJay-K schreef op donderdag 27 november 2014 @ 15:17:
[...]
Nee, maar bij bijna geen enkele missie verdien je geld. Heb nu via de aandelenmarkt mijn geld verdient, en las op internet dat je via de assassination missies nog meer kan verdienen. Niet dat dat nodig is, maar een paar miljard extra is altijd mee genomen
https://www.youtube.com/watch?v=F6eLcqySAzsJay-K schreef op donderdag 27 november 2014 @ 15:17:
[...]
Nee, maar bij bijna geen enkele missie verdien je geld. Heb nu via de aandelenmarkt mijn geld verdient, en las op internet dat je via de assassination missies nog meer kan verdienen. Niet dat dat nodig is, maar een paar miljard extra is altijd mee genomen
Gisteren werkte dit nog perfect
https://www.youtube.com/watch?v=F6eLcqySAzsJay-K schreef op donderdag 27 november 2014 @ 15:17:
[...]
Gisteren werkte dit nog perfect
Verwijderd
Ik heb weinig zin om me in aandelen te verdiepen. Is er ook een 'makkelijkere' manier om aan geld te komen?
Vrees van niet, maar aan het eind van de storyline zit je toch in de miljoenen. Dus waarom niet daar naartoe werken?Verwijderd schreef op donderdag 27 november 2014 @ 18:11:
Ik heb weinig zin om me in aandelen te verdiepen. Is er ook een 'makkelijkere' manier om aan geld te komen?
Ik had lifeinvader gekocht voor 1.75. De game gesaved. Vervolgens weer geladen en toen was lifeinvader 25 euro waard. De boel verkocht en 1 keer slapen later was deze weer 1.75 waarna ik ze weer kon kopen. De game kon saven en weer kon laden en vervolgens weer verkopen. Na dit 3 keer gedaan te hebben had ik 1,8 miljard.
Let op:
Er is een topic GTA 5 Crew topic
Slowchat & Levertijden-topic
Geen PC vs Console discussie's
Posts met alleen video's/plaatjes/etc dragen niet bij aan het topic en zijn dus ongewenst.
Story-spoilers (spoilers over het verhaal) ALTIJD tussen spoiler tags:
Er is een topic GTA 5 Crew topic
Slowchat & Levertijden-topic
Geen PC vs Console discussie's
Posts met alleen video's/plaatjes/etc dragen niet bij aan het topic en zijn dus ongewenst.
Story-spoilers (spoilers over het verhaal) ALTIJD tussen spoiler tags:
spoiler:
.
~~~[spoiler] Je verborgen tekst tik je hiertussen ~~~[/spoiler]