Therefore I must know what I am doing. Maybe.
En daarvoor speelde ik nooit online behalve dan Fifa ofzo..
PSN: Kjujay
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
LieeeefFacerafter schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 12:20:
Alles wat vernieuwd is op de Consoles:
Dieren hebben nu een zachte vacht.
OT: GTA5 op PS3 100% uitgespeeld, alle offline trophy's (behalve Solid Gold Baby)
Binnenkort maar eens beginnen met online!
Do { Ping } while ( LOL )
De xbox360 versie ziet er minder uit en ik ga er vanuit dat GTA V op de XboxOne en PS4 wat vloeiender loopt.Friespeuk schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 10:14:
Ik twijfel nog sterk om direct deze game te halen. Heb de X360 versie al voor 100 procent uitgespeeld. misschien leuk voor de kerstvakantie
Het verpeste een beetje de sfeer voor mij.
Verhaal van de game was weer geweldig en ik ga hem zeker nog een keer uitspelen.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Dat is een voorbeeld van de props die je kan plaatsen in zelfgemaakte scenarios
Alleen zit ik te twijfelen of het naar een paar uurtjes niet gaat vervelen een spel zoals gta ? '
wat is jullie mening???
En hoe zit het met de online functie wat kun je er meee?
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
AC is een mooi spel maar is imho appels met peren vergelijken. GTA heeft een verhaal die veel beter in elkaar zit (lees: meer amusement bied). Online kan je eindeloos blijven spelen
[ Voor 4% gewijzigd door Kju op 13-11-2014 08:51 ]
je kan AC niet vergelijken met GTA, maar ik denk ook niet dat we daarop onze mening moeten geven.sten123 schreef op donderdag 13 november 2014 @ 08:36:
Ik zit enorm te twijfelen of ik GTA V zal halen heb gister AC gekocht, en vind GTA V er toch echt wel vet uitzien speelde hem ook wel eens op de ps3 bij een kameraad.
Alleen zit ik te twijfelen of het naar een paar uurtjes niet gaat vervelen een spel zoals gta ? '
wat is jullie mening???
het is geen Open wereld game vs Open wereld game topic
Ik heb GTA al uitgespeeld op de Xbox360, maar ga hem nu ook halen op de PS4 en straks in een mooie summer steamsales op de PC. Waarom ? Vrijheid en storyline.
Rockstar staat bekend om hun geweldige verhaal en alle scenes en missies zijn leuk om te spelen.
Heel soms zit er een stomme of lastige missie tussen, maar de missies blijven leuk.
Hieronder een klein lijstje, waarom IK (mijn mening) GTA zal kopen en misschien heb je er wat aan:
- Verhaallijn.
- Sfeer en omgevingen nu in HD kwaliteit
- Verwacht een soepelere gameplay door de nieuwe consoles
- Eerste GTA met First person view
- Side missies / missies die in GTA Online zaten, zullen ook offline gelijk te spelen zijn.
- De vrijheid in het doen en laten wat je wil. (ruzie maken met de politie, racen, stunten,side missions)
- Personages die goed uitgewerkt zijn.
- humor in de game en gameplay
Als je online kijkt, dan:
- Freeroam met "vrienden"
- Meest bizare wedstrijdjes maken (zoals Windmill race, Drive the wall etc.)
- Missies in Co-op mode kunnen spelen
Waarom zal je GTA niet kopen / opnieuw kopen:
- Er zijn een hoop missies die hetzelfde doen. Rij naar Punt A, kill persoon X (zonder de verhaallijn volgens is het saai)
- Je kent de stad al helemaal en je wilt wat nieuws.
- Je vindt het niet zo bijzonder dat de game er nu beter uit gaat zien.
- First person view vindt je persoonlijk niet interessant.
- Je wilt geen 45 euro of meer betalen voor dezelfde game (zie het als een GOTY editie)
- Je hebt geen PS4, XboxOne of Game PC.
- Je geeft niks om open wereld games
Succes met het kopen van GTA
BTW probeer je niet mee te slepen met de Hype.
Heel veel games die gehyped zijn, vallen achteraf vies tegen.
Watch_Dogs, AC Unity(negatieve score op steam), Far Cry 3, The Crew (Euj allemaal ubisoft games)
Bizzard en Rockstar games zijn meestal echt de moeite waard.
[ Voor 5% gewijzigd door Pykow op 13-11-2014 10:17 ]
Als je GTA niet veel heb gespeeld.. KOOP HET!!sten123 schreef op donderdag 13 november 2014 @ 08:36:
Ik zit enorm te twijfelen of ik GTA V zal halen heb gister AC gekocht, en vind GTA V er toch echt wel vet uitzien speelde hem ook wel eens op de ps3 bij een kameraad.
wat is jullie mening???
Het is echt een must-have, met uuuuuuuren/maanden speelplezier!

Ook al heb je alles gedaan, blijft het geweldig om gewoon rond te kloten.
Het is echt een spel dat je nog speelt als AC al lang ligt te verstoffen, en de Online is ook weer een verhaal apart

Een whopping 1.14 GB! Dat zijn flinke bug fixes dan. Of het echt is, is nog de vraag natuurlijk. Ik meende dat RockStar had gezegd dat de update maandag te downloaden is.
PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal
Handig voor de gamers in Frankrijk dat Rockstar deze patch nu al online zet.Svenderson schreef op zondag 16 november 2014 @ 01:02:
Iemand op Reddit heeft het spel vroeg, en heeft een screen online gezet van de day one patch:
[afbeelding]
Een whopping 1.14 GB! Dat zijn flinke bug fixes dan. Of het echt is, is nog de vraag natuurlijk. Ik meende dat RockStar had gezegd dat de update maandag te downloaden is.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Morgen even de preload starten. Hopelijk werkt PSN mee en krijg ik niet weer snelheden van 500kbs

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Niet lang. Afhankelijk je verbinding en drukte op de servers. Als de update morgen beschikbaar is moet je verbinding wel heel slecht zijn als je dinsdag niet kunt spelenDennahz schreef op zondag 16 november 2014 @ 10:26:
Zit niet echt te wachten op een update van >1 gig... als je weet hoelang het altijd duurt om iets te downloaden op de XONE....
[ Voor 15% gewijzigd door Pannekoek81 op 16-11-2014 10:39 ]
Als de update van te voren beschikbaar is, is het geen probleem natuurlijk. De installatie van GTA V zelf heeft ook de hele middag + avond geduurd. Verbinding is in principe snel genoeg, maar downloaden op de Xbox... not so much.Pannekoek81 schreef op zondag 16 november 2014 @ 10:36:
[...]
Niet lang. Afhankelijk je verbinding en drukte op de servers. Als de update morgen beschikbaar is moet je verbinding wel heel slecht zijn als je dinsdag niet kunt spelen
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Je moet de download nog wel handmatig starten iirc.Lekker Ventje schreef op zondag 16 november 2014 @ 12:42:
Bij mij nog helemaal niets. Hij geeft aan dat ie vanaf vandaag gedownload kan worden maar hoe dat zegt ie er niet bij. Het zou allemaal wat duidelijker mogen die predownload.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Hoe? Zie alleen maar een timer, verder niets.AtlAntA schreef op zondag 16 november 2014 @ 12:53:
[...]
Je moet de download nog wel handmatig starten iirc.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
In de shop stond er een download knop bij mij.Lekker Ventje schreef op zondag 16 november 2014 @ 12:54:
[...]
Hoe? Zie alleen maar een timer, verder niets.
Ik in de eu store. Misschien dat de US Preload later begint ivm tijdsverschil of spreiding van de bandwidth load?Lekker Ventje schreef op zondag 16 november 2014 @ 13:01:
Heb de game in de US store gehaald en de enige optie voor mij was om automatische download aan te vinken.
Als je bij instellingen>systeemopslagbeheer>applicaties>GTA aanklikt zie je dat de rest nog gedownload word. Alleen het is gek genoeg niet zichtbaar onder downloads. Hier staat downloadstatus nu op 3,42/46 GBKju schreef op zondag 16 november 2014 @ 19:21:
Inderdaad. Ben wel benieuwd, er wordt een updatebestand gedownload plus een bestand van 608 mb. Ik vraag me wel af waar de rest is.
Snap niet zo goed waarom die downloads niet al ruimer van te voren mogelijk is zoals bij de XBox, dan ontlast je de servers en gaat het sneller.
Nadat de 1e 2 bestanden geïnstalleerd zijn komt gta in je games lijst (dashboard?) te staan. Dan kan je gewoon op de opties knop op je controller drukken en informatie selecteren.PBP schreef op zondag 16 november 2014 @ 19:29:
[...]
Als je bij instellingen>systeemopslagbeheer>applicaties>GTA aanklikt zie je dat de rest nog gedownload word. Alleen het is gek genoeg niet zichtbaar onder downloads. Hier staat downloadstatus nu op 3,42/46 GB
Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kanAtlAntA schreef op zondag 16 november 2014 @ 20:59:
[...]
Nadat de 1e 2 bestanden geïnstalleerd zijn komt gta in je games lijst (dashboard?) te staan. Dan kan je gewoon op de opties knop op je controller drukken en informatie selecteren.
Lol het motto van de gemiddelde tweaker.PBP schreef op zondag 16 november 2014 @ 21:57:
[...]
Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan![]()
Op de 360 heb ik gta nooit online gespeeld. Ik heb dus geen social account (en geen gold meer).Nasty Nate schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 11:35:
Dat doen ze dmv je Rockstar Social Club account.
Is dit verreist voor het aanmaken van een social account? Anders haal ik de 360 weer van zolder af.
Dus als ik het goed begrijp kan ik op deze manier de content unlocken voor terugkerende spelers? (Door ook met dit social account op de ps4 in te loggen)?
Cons:::BB4E
De pre-order editie bevat 1.000.000 aan credits. Verdeeld over de SP en online. Maar hoe zit dat dan precies? Is je voortgang van de SP gescheiden van je voortgang van online?
Want eigenlijk wil ik de SP gewoon spelen vanaf het begin, zonder extra cash. Maar online wil ik wel graag met de betere meekomen en dan komt die 500.00 aan cash goed van pas denk ik
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Dat zat ook bij de eerdere spellen erin hoor. Maar komt gewoon doordat er een limiet zit in hoeveel auto's er in het geheugen kunnen worden geladen en te verwerken zijn. Dat is nu niet heel veel anders. Maar stoort het je?Splinter Cell schreef op maandag 17 november 2014 @ 16:28:
Als je bijvoorbeeld op een brommer rijd of een andere sportwagen, dan zie je opvallend genoeg precies dezelfde auto vaker in het verkeer verschijnen. Blijkbaar is dit nog steeds niet gefixed met Next-gen. GTA SA en GTA 4 hadden dit ook al....
Ik vraag me ook af hoe ze verdeling in SP doen? Delen door 3 per character, of krijgt alleen het character waarmee je begint die 500kRossi46 schreef op maandag 17 november 2014 @ 16:27:
Even een kort vraagje over GTA V, welke ik morgen eindelijk voor het eerst kan spelen.
De pre-order editie bevat 1.000.000 aan credits. Verdeeld over de SP en online. Maar hoe zit dat dan precies? Is je voortgang van de SP gescheiden van je voortgang van online?
Want eigenlijk wil ik de SP gewoon spelen vanaf het begin, zonder extra cash. Maar online wil ik wel graag met de betere meekomen en dan komt die 500.00 aan cash goed van pas denk ik
Ja volgens mij klopt dat. En als je voor 3 november digitaal hebt gepre-ordered op de ps4 (misschien Xbox ook, geen idee) krijg je nog eens 3 ton extra voor online. Dus in totaal 1.3mln.Kju schreef op maandag 17 november 2014 @ 17:24:
Ik dacht 500k voor online en 500k verdeeld over de drie in storymode.
Of 2, spoiler spoilerKju schreef op maandag 17 november 2014 @ 17:24:
Ik dacht 500k voor online en 500k verdeeld over de drie in storymode.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik wacht op de PC versie. Maar kwam dit tegen in gameplay video's.Martinspire schreef op maandag 17 november 2014 @ 16:36:
[...]
Dat zat ook bij de eerdere spellen erin hoor. Maar komt gewoon doordat er een limiet zit in hoeveel auto's er in het geheugen kunnen worden geladen en te verwerken zijn. Dat is nu niet heel veel anders. Maar stoort het je?
PC versie gaat een poort worden van de PS4/XboxOne.Splinter Cell schreef op maandag 17 november 2014 @ 17:39:
[...]
Ik wacht op de PC versie. Maar kwam dit tegen in gameplay video's.
Ze gaan het alleen proberen te optimaliseren voor de PC, want ze willen niet dezelfde "fout" maken als met GTA 4 op de PC, dat je een monstersysteem nodig hebt om de game op mid/high te kunnen afspelen.
Daarnaast slim, want ik denk dat ik hem ook nog eens ga halen op de PC wanneer hij in de aanbieding komt
Je begint online gewoon onderaan, lage level, nauwelijks wapens. Naarmate je rankt zal je meer wapens en mods vrijspelen en ook geld verdienen. Je verdient ongeveer 100k per uur met missies.Rossi46 schreef op maandag 17 november 2014 @ 17:38:
Maar hoe waardevol is die extra cash? Vooral die voor online? Is het in het begin lastig om online mee te komen met de rest omdat je nog geen geld hebt?
Je moet aardig wat races gewonnen hebben voordat je alle mods unlocked dus is het verstandiger om of zelf te hosten en customs uit te zetten of de host vragen om custom uit te zetten en dan heeft iedereen bijna hetzelfde voordeel. Bijna omdat de characters van de hogere levels meer hebben geraced en dus een hogere driving skill hebben, hoeft geen nadeel te zijn.
Zo lang je geen customs rijdt kan je gewoon je geld opzij zetten.
Dank voor de uitleg! Feitelijk is de 500.000 voor online dus een leuke bonus, maar zeker niet noodzakelijk om leuk mee te kunnen gamen. Leg ik het zo goed uit?Kju schreef op maandag 17 november 2014 @ 17:44:
[...]
Je begint online gewoon onderaan, lage level, nauwelijks wapens. Naarmate je rankt zal je meer wapens en mods vrijspelen en ook geld verdienen. Je verdient ongeveer 100k per uur met missies.
Je moet aardig wat races gewonnen hebben voordat je alle mods unlocked dus is het verstandiger om of zelf te hosten en customs uit te zetten of de host vragen om custom uit te zetten en dan heeft iedereen bijna hetzelfde voordeel. Bijna omdat de characters van de hogere levels meer hebben geraced en dus een hogere driving skill hebben, hoeft geen nadeel te zijn.
Zo lang je geen customs rijdt kan je gewoon je geld opzij zetten.
Enne, customs, wat zijn dat precies? Ik ben nog een GTA V groentje...
Maar er is wel veel meer te doen dan racen, dat was maar een voorbeeld.
[ Voor 31% gewijzigd door Kju op 17-11-2014 18:55 ]
Ik denk dat je er wel vanuit mag gaan dat elke game uit de "eerste druk" gewoon de 1.000.000 cash voucher bevat.Rossi46 schreef op maandag 17 november 2014 @ 17:50:
[...]
Dank voor de uitleg! Feitelijk is de 500.000 voor online dus een leuke bonus, maar zeker niet noodzakelijk om leuk mee te kunnen gamen. Leg ik het zo goed uit?
Enne, customs, wat zijn dat precies? Ik ben nog een GTA V groentje...
Dit is heel vaak zo met pre-order codes en was afgelopen jaar met de Blimp code precies zo.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Nou, het punt is juistDonstil schreef op maandag 17 november 2014 @ 19:00:
[...]
Ik denk dat je er wel vanuit mag gaan dat elke game uit de "eerste druk" gewoon de 1.000.000 cash voucher bevat.
Dit is heel vaak zo met pre-order codes en was afgelopen jaar met de Blimp code precies zo.
Heb anderhalf uur gespeeld en ben wel enthousiast over de graphics. Het ziet er goed uit als je rekening houdt met de grootte van de wereld.Dennahz schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 08:51:
Nou mensen, ervaringen graag! Kan zelf pas vanavond spelen (vanmorgen al wel even getest of hij wou opstarten), dus..... hoe zijn de graphics?
En is het baanbrekend, anders, afwisselend et cetera. genoeg om een terugkeer te rechtvaardigheden?dutchgio schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 10:52:
Ja, fps is gewoon 30fps en stabiel. Het is van Rockstar en geen Ubisoft he
Het blijft toch GTA en dan is voor mij een terugkeer te rechtvaardigen, Ik heb m alleen nog niet binnen, dus alleen nog wat streams gekeken..
De game is inhoudelijk natuurlijk nog steeds hetzelfde, dus of de grafische vernieuwingen en first person dan voldoende zijn tegenover dezelfde game content is wat je je moet afwegen.
Ja ik weet maar blijf toch voorzichtigdutchgio schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 10:52:
Ja, fps is gewoon 30fps en stabiel. Het is van Rockstar en geen Ubisoft he
De Xbox One versie is iig al aan de tand gevoeld door Digital Foundry:
http://www.eurogamer.net/...to-5-performance-analysis
En het ziet er goed uit maar wil ook nog wel ff de PS4 ervaringen horen na het Unity debacle wat slechter liep op de PS4.
Heeft iemand hier al ervaring mee?shameblaster schreef op maandag 17 november 2014 @ 12:54:
[...]
Op de 360 heb ik gta nooit online gespeeld. Ik heb dus geen social account (en geen gold meer).
Is dit verreist voor het aanmaken van een social account? Anders haal ik de 360 weer van zolder af.
Dus als ik het goed begrijp kan ik op deze manier de content unlocken voor terugkerende spelers? (Door ook met dit social account op de ps4 in te loggen)?
Cons:::BB4E
https://www.youtube.com/watch?v=DDCd_19ZRIIDennahz schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 08:51:
Nou mensen, ervaringen graag! Kan zelf pas vanavond spelen (vanmorgen al wel even getest of hij wou opstarten), dus..... hoe zijn de graphics?
Zegt dit genoeg?
Ik vond het op de PS3 al een mooie game, maar dit is andere koek. Ziet er prachtig uit. Full HD is al een grotere vooruitgang dan ik dacht, maar er is veel meer gedaan om het er mooier uit te laten zien. Auto's die weerspiegelen, meer detail in alles, verder weg kunnen kijken, lichteffecten. Moeilijk te beschrijven, maar ik ben wel onder de indruk
Ben benieuwd hoe GTA6 er in hemelsnaam uit gaat zien... nog mooier? nog groter? Moeilijk voor te stellen momenteel, maar het is Rockstar dus zullen ze ongetwijfeld voor elkaar krijgen.
Was alleen vergeten dat je moet betalen om online te gaan. Ik heb nog geen PS Plus-abo, dus dat moet ik nog afsluiten.
Ah wat een heerlijk aanstekelijke commentTom schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 12:44:
Vanochtend ook GTA5 opgepikt (PS4) en net een uurtje de single player (opnieuw) zitten spelen.
Ik vond het op de PS3 al een mooie game, maar dit is andere koek. Ziet er prachtig uit. Full HD is al een grotere vooruitgang dan ik dacht, maar er is veel meer gedaan om het er mooier uit te laten zien. Auto's die weerspiegelen, meer detail in alles, verder weg kunnen kijken, lichteffecten. Moeilijk te beschrijven, maar ik ben wel onder de indruk
Ben benieuwd hoe GTA6 er in hemelsnaam uit gaat zien... nog mooier? nog groter? Moeilijk voor te stellen momenteel, maar het is Rockstar dus zullen ze ongetwijfeld voor elkaar krijgen.
Was alleen vergeten dat je moet betalen om online te gaan. Ik heb nog geen PS Plus-abo, dus dat moet ik nog afsluiten.

Ik kan echt niet wachten!
En GTA6? Dat wordt natuurlijk de bom met Morpheus of Oculus!! (Howel ik me afvraag of de PS4 dit zou kunnen aansturen?)
Zou er btw een VR module voor GTA5 er "aangehangen" kunnen worden?
Ik ook! ken een aantal mensen die rdr minder leuk vonden, maar voor mij was rdr misschien wel één van de beste games ooit, naar al die jaren gta een keer wat anders. En je ziet dat ze een aantal elementen uit rdr nu in gta v hebben gestopt.RMX schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 13:08:
Ik ben heel benieuwd hoe RDR 2 er uit komt te zien met deze engine
Heb me vroeger echt super vermaakt met de RTCW Wild West mod

https://www.youtube.com/watch?v=J-Rq8A1Zsi4
Ja, maar het gaat nog wel even duren voordat GTA 6 uitkomt, en daartussen zitten dan ook nog games va Rockstar als het goed isFriespeuk schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 13:40:
RDR2, dat zijn toch alleen maar geruchten?
Dat zou dan een nieuwe RDR kunnen zijn, ze hebben het volgens mij nooit uitgesloten en lijkt me ook wel logisch dat er nog een vervolg komt.
Friespeuk schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 13:40:
RDR2, dat zijn toch alleen maar geruchten?
RDR was een instant succes op de PS3, geruchten of niet. Reken maar dat er een vervolg gepland staatIf Red Dead Redemption's 13 million copies sold wasn't enough evidence that a sequel is likely to happen, then Take-Two CEO Strauss Zelnick's comments this week should hammer the point home: A sequel is most likely in the works. Speaking this week during the Cowen and Company analyst conference, Zelnick described the Red Dead brand as a "permanent" franchise that can sit alongside the likes of Grand Theft Auto or Borderlands.
Zelnick's comments came as part of a response to a question about why Take-Two takes a "selective" approach to releasing games rather than flooding the market with new games.
"It seems quite obvious that Red Dead is a permanent franchise" -- Take-Two CEO Strauss Zelnick
Nederlandse PS5 clan / 30+
Zie je een bepaalde error code? Zo nee wat zie je dan?0xrubennft schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 13:55:
Ik heb problemen met de update, meer mensen hier last van?
Nederlandse PS5 clan / 30+
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
Ik hoop het! heb het 100% uitgespeeld dus een opvolger is een instant-buy!The Outlaw schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 13:53:
RDR was een instant succes op de PS3, geruchten of niet. Reken maar dat er een vervolg gepland staat
Heb hetzelfde probleem (CE-32937-4), lijken server problemen te zijn..0xrubennft schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 13:55:
Ik heb problemen met de update, meer mensen hier last van?

http://community.eu.plays...7-4/td-p/22667356/page/13
Hij doet het inmiddels na een aantal keer opnieuw proberen, zal wel komen doordat het druk is op de server
[ Voor 13% gewijzigd door Djiee op 18-11-2014 16:14 ]
Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::
Dan was ik nog snel met mijn 200 keerSteevo_S schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 18:41:
Eindelijk na 300x retry rammen.... Gaat weer lekker op de servers van Sony.
Op X1 gaat het ook niet prima. Ligt eerder aan Rockstar dit. Dus niet alleen het overzetten van accounts gaat fout, ik kan nu ook bepaalde friends niet joinen.Steevo_S schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 18:41:
Eindelijk na 300x retry rammen.... Gaat weer lekker op de servers van Sony.
Nevermind: hij was ondertussen ook 2GB voor destiny en een enorme patch voor driveclub aan het binnenhalen

[ Voor 29% gewijzigd door Talezz op 18-11-2014 19:45 ]
Dus start je hem met Michael... Alle blauwe mission dingen op de map zijn voor Michael. De groene voor Franklin en de oranje voor Trevor.0xrubennft schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 21:55:
Hier wil de strangers & freak missionair niet starten met Franklin... Moet m met hem doen met mixheal geeft ie dat ook aan...
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Zoj dan hoor ik heel graag hoe maar vrees dat we er naar kunnen fluiten
psn: HertogJack
Ik kreeg het meteen bij opstarten, maar sommigen krijgen het mogelijk wat later. Staar je er niet op blind, dat jas je er vrij snel doorheenHertogJack schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 23:42:
Heeft iemand het voor elkaar gekregen om het online preorder cash te bemachtigen op je EU account wanneer je de game besteld heb in de US store??
Zoj dan hoor ik heel graag hoe maar vrees dat we er naar kunnen fluiten
Disclaimer: resultaten uit het verleden….
Ook het keren met L3 tijdens het rennen vind ik irritant, wil gewoon met L3-klik rennen en dan draaien met R3.
Is dit aan te passen, kan het zo zelf niet vinden
edit: Intussen gelukt, andere vraag, hoe lang duurt dat transferen ongeveer? Stond dat ik moest afwachten maar dat is al een paar uur geleden.
[ Voor 27% gewijzigd door DarkElement op 19-11-2014 02:28 ]
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2014 03:11 ]
In half uurtje was de transfer compleet bij me. Besturing was wel echt even wennen. Heb 'm eerst op andere besturing gezet maar kwam er toch achter dat de standaard GTA besturing toch wel fijn was. Nu een paar uurtjes spelen er goed aan gewend weer.DarkElement schreef op woensdag 19 november 2014 @ 01:46:
Ik vind de first-person controls best wel zuigen, ik druk uit automatisme constant op L3 (indrukken linker pookje) om te rennen en dan kom ik dus in stealth mode
Ook het keren met L3 tijdens het rennen vind ik irritant, wil gewoon met L3-klik rennen en dan draaien met R3.
Is dit aan te passen, kan het zo zelf niet vindenOok dat je 3x moet drukken (en dus eerst 2 andere camera perspectieven moet doorlopen) is best vervelend.
edit: Intussen gelukt, andere vraag, hoe lang duurt dat transferen ongeveer? Stond dat ik moest afwachten maar dat is al een paar uur geleden.
Ja maar hoe heb jeje online preorder cash geclaimed dan?Martinspire schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 23:49:
[...]
Ik kreeg het meteen bij opstarten, maar sommigen krijgen het mogelijk wat later. Staar je er niet op blind, dat jas je er vrij snel doorheen
En heb je de game ook uit de US PSN store gekocht en speel je op je EU account?
Any help is greatly appreciated, ben een arme sloeber online
Verwijderd
http://www.reddit.com/r/G...s4_both_get_gta_preorder/
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2014 08:43 ]
Mja ik was er al bang voor, vrees dat ik er naar kan fluiten dus..Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2014 @ 08:42:
Jack, als ik reddit moet geloven krijg je de cash alleen op de PSN waarop je m gepreordert hebt. Dus niet op je EU account. Kwam dit tegen tijdens het zoeken naar waarom ik t nog niet heb gekregen...
http://www.reddit.com/r/G...s4_both_get_gta_preorder/
Verwijderd
Nja, moeten maar ff testen of we auto's aan elkaar kunnen geven ofzo?HertogJack schreef op woensdag 19 november 2014 @ 08:44:
[...]
Mja ik was er al bang voor, vrees dat ik er naar kan fluiten dus..
Zelfde issue hier. Helemaal niet bij stilgestaan. Nu ben k zowaar duurder uit dan met de disc versieHertogJack schreef op woensdag 19 november 2014 @ 08:44:
[...]
Mja ik was er al bang voor, vrees dat ik er naar kan fluiten dus..
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Inleg inmiddels verdubbeld naar $1mln. Gaat lekker!Shiverzz schreef op woensdag 19 november 2014 @ 00:02:
Ik heb mn preorder cash afgelopen nacht weer geïnvesteerd in Pisswasser aandelen. Hiermee had ik vorig jaar zo'n hoog rendement dat ik binnen redelijk korte tijd aan de cash cap zat voor elke character (dit was wel met de cash uit de laatste heist geïnvesteerd, dus met 500K zal het niet zo heel rap gaan). Aandeel staat nu weer zeer laag, dus goede tijd om in te stappen!
Disclaimer: resultaten uit het verleden….
[ Voor 42% gewijzigd door DarkElement op 19-11-2014 10:53 ]
Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::

Als je een paar missies met Franklin hebt gedaan komt er links boven de kaart een berichtje met "Welcome back to Los Santos" of iets in die richting, dan heb je alle content.DarkElement schreef op woensdag 19 november 2014 @ 10:53:
En hoe wist je dat? Kreeg je een melding of zo? En hoe zie ik nou of ik die 'returning players'-content heb unlocked?
In het doosje van mijn PS4-versie zat een papiertje met een code die je in moest voeren maar ik weet natuurlijk niet hoe dat zit op Xbox.mufana schreef op woensdag 19 november 2014 @ 10:57:
Hoe zit dat eigenlijk met die pre-order cash bonus op de X1? Zit op ongeveer 10% in de game. Heb de cash bonus nog niet gezien.
[ Voor 88% gewijzigd door DarkElement op 19-11-2014 11:07 ]
Ik heb m'n online character overgezet maar je SP savegame kun je niet overzetten of wel? Dat is me in ieder geval niet gelukt...moest ook perse eerst de prologue spelen voordat je überhaupt in het menu kan komen

Leef lekker in het nu, er is niks anders
Op mn social club staat trouwens dat ik maar 11k heb online ipv 500k, in career klopt het wel gewoon:
http://socialclub.rocksta...es/gtav/ps4/career/awards
[ Voor 67% gewijzigd door DarkElement op 19-11-2014 11:27 ]
Er is een topic GTA 5 Crew topic
Slowchat & Levertijden-topic
Geen PC vs Console discussie's
Posts met alleen video's/plaatjes/etc dragen niet bij aan het topic en zijn dus ongewenst.
Story-spoilers (spoilers over het verhaal) ALTIJD tussen spoiler tags: