Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Ik heb de story op de 360 tweemaal doorgespeeld, waarvan de laatste keer tot 98%. Ik heb er geen enkel probleem mee om dit nogmaals te doen op m'n xbone. Oftewel, voor mij is het een instant (re-)buy. De toevoegingen adden wel genoeg fun! :)

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gek genoeg vond ik online dusdanig leuk dat ik de story mode, m'n PS4 sinds de launch met vrijwel alle andere games die ik gekocht heb links heb laten liggen...
En daarvoor speelde ik nooit online behalve dan Fifa ofzo..

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zolang je in story maar los saved voor de laatste missie 😁

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Nu online

Shadow_Agent

Do { Ping } while ( LOL )

Facerafter schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 12:20:
Alles wat vernieuwd is op de Consoles:
Dieren hebben nu een zachte vacht.
Lieeeef O+

OT: GTA5 op PS3 100% uitgespeeld, alle offline trophy's (behalve Solid Gold Baby)
Binnenkort maar eens beginnen met online!

Do { Ping } while ( LOL )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Friespeuk schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 10:14:
Ik twijfel nog sterk om direct deze game te halen. Heb de X360 versie al voor 100 procent uitgespeeld. misschien leuk voor de kerstvakantie
De xbox360 versie ziet er minder uit en ik ga er vanuit dat GTA V op de XboxOne en PS4 wat vloeiender loopt.
Het verpeste een beetje de sfeer voor mij.
Verhaal van de game was weer geweldig en ik ga hem zeker nog een keer uitspelen.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15:13
Grove Street krijgt onderhoud?

Afbeeldingslocatie: http://media.rockstargames.com/rockstargames/img/global/news/upload/actual_1415796268.jpg

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Dat is een voorbeeld van de props die je kan plaatsen in zelfgemaakte scenarios :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:12
Ik zit enorm te twijfelen of ik GTA V zal halen heb gister AC gekocht, en vind GTA V er toch echt wel vet uitzien speelde hem ook wel eens op de ps3 bij een kameraad.

Alleen zit ik te twijfelen of het naar een paar uurtjes niet gaat vervelen een spel zoals gta ? '

wat is jullie mening???
En hoe zit het met de online functie wat kun je er meee?

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

Er zijn meerdere topics over GTA V op GOT, over online, over de single player, de tweakscrew, allemaal met uitgebreide uitleg.. Lees ze maar even door.
AC is een mooi spel maar is imho appels met peren vergelijken. GTA heeft een verhaal die veel beter in elkaar zit (lees: meer amusement bied). Online kan je eindeloos blijven spelen :)

[ Voor 4% gewijzigd door Kju op 13-11-2014 08:51 ]

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

sten123 schreef op donderdag 13 november 2014 @ 08:36:
Ik zit enorm te twijfelen of ik GTA V zal halen heb gister AC gekocht, en vind GTA V er toch echt wel vet uitzien speelde hem ook wel eens op de ps3 bij een kameraad.

Alleen zit ik te twijfelen of het naar een paar uurtjes niet gaat vervelen een spel zoals gta ? '

wat is jullie mening???
je kan AC niet vergelijken met GTA, maar ik denk ook niet dat we daarop onze mening moeten geven.
het is geen Open wereld game vs Open wereld game topic ;)

Ik heb GTA al uitgespeeld op de Xbox360, maar ga hem nu ook halen op de PS4 en straks in een mooie summer steamsales op de PC. Waarom ? Vrijheid en storyline.
Rockstar staat bekend om hun geweldige verhaal en alle scenes en missies zijn leuk om te spelen.
Heel soms zit er een stomme of lastige missie tussen, maar de missies blijven leuk.

Hieronder een klein lijstje, waarom IK (mijn mening) GTA zal kopen en misschien heb je er wat aan:
- Verhaallijn.
- Sfeer en omgevingen nu in HD kwaliteit
- Verwacht een soepelere gameplay door de nieuwe consoles
- Eerste GTA met First person view
- Side missies / missies die in GTA Online zaten, zullen ook offline gelijk te spelen zijn.
- De vrijheid in het doen en laten wat je wil. (ruzie maken met de politie, racen, stunten,side missions)
- Personages die goed uitgewerkt zijn.
- humor in de game en gameplay

Als je online kijkt, dan:
- Freeroam met "vrienden"
- Meest bizare wedstrijdjes maken (zoals Windmill race, Drive the wall etc.)
- Missies in Co-op mode kunnen spelen

Waarom zal je GTA niet kopen / opnieuw kopen:
- Er zijn een hoop missies die hetzelfde doen. Rij naar Punt A, kill persoon X (zonder de verhaallijn volgens is het saai)
- Je kent de stad al helemaal en je wilt wat nieuws.
- Je vindt het niet zo bijzonder dat de game er nu beter uit gaat zien.
- First person view vindt je persoonlijk niet interessant.
- Je wilt geen 45 euro of meer betalen voor dezelfde game (zie het als een GOTY editie)
- Je hebt geen PS4, XboxOne of Game PC.
- Je geeft niks om open wereld games

Succes met het kopen van GTA :P
BTW probeer je niet mee te slepen met de Hype.
Heel veel games die gehyped zijn, vallen achteraf vies tegen.
Watch_Dogs, AC Unity(negatieve score op steam), Far Cry 3, The Crew (Euj allemaal ubisoft games)

Bizzard en Rockstar games zijn meestal echt de moeite waard.

[ Voor 5% gewijzigd door Pykow op 13-11-2014 10:17 ]

Goed punt over Ubisoft.. als ik het zo bekijk is de laatste game van Ubisoft die ik echt leuk vond en daadwerkelijk boeiend genoeg vond om uit te spelen AC Revelations..

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
sten123 schreef op donderdag 13 november 2014 @ 08:36:

wat is jullie mening???
Als je GTA niet veel heb gespeeld.. KOOP HET!!
Het is echt een must-have, met uuuuuuuren/maanden speelplezier! *O*

Ook al heb je alles gedaan, blijft het geweldig om gewoon rond te kloten.

Het is echt een spel dat je nog speelt als AC al lang ligt te verstoffen, en de Online is ook weer een verhaal apart :)

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16:54
Ik ga de game zeker opnieuw kopen, maar ik wil er echt geen zestig euro voor geven. Ik ga daarom wachten tot begin 2015.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenderson
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-08 13:31
Iemand op Reddit heeft het spel vroeg, en heeft een screen online gezet van de day one patch:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/bnv3LxC.jpg

Een whopping 1.14 GB! Dat zijn flinke bug fixes dan. Of het echt is, is nog de vraag natuurlijk. Ik meende dat RockStar had gezegd dat de update maandag te downloaden is.

PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Svenderson schreef op zondag 16 november 2014 @ 01:02:
Iemand op Reddit heeft het spel vroeg, en heeft een screen online gezet van de day one patch:

[afbeelding]

Een whopping 1.14 GB! Dat zijn flinke bug fixes dan. Of het echt is, is nog de vraag natuurlijk. Ik meende dat RockStar had gezegd dat de update maandag te downloaden is.
Handig voor de gamers in Frankrijk dat Rockstar deze patch nu al online zet.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
De patch is al online als het goed is. De day one update is nodig om online te kunnen spelen en mensen streamen al GTA Online. Zie geen reden dat de foto van reddit user nep moet zijn dus.

Morgen even de preload starten. Hopelijk werkt PSN mee en krijg ik niet weer snelheden van 500kbs :/

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

Zit niet echt te wachten op een update van >1 gig... als je weet hoelang het altijd duurt om iets te downloaden op de XONE.... :/

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennahz schreef op zondag 16 november 2014 @ 10:26:
Zit niet echt te wachten op een update van >1 gig... als je weet hoelang het altijd duurt om iets te downloaden op de XONE.... :/
Niet lang. Afhankelijk je verbinding en drukte op de servers. Als de update morgen beschikbaar is moet je verbinding wel heel slecht zijn als je dinsdag niet kunt spelen

[ Voor 15% gewijzigd door Pannekoek81 op 16-11-2014 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Pannekoek81 schreef op zondag 16 november 2014 @ 10:36:
[...]

Niet lang. Afhankelijk je verbinding en drukte op de servers. Als de update morgen beschikbaar is moet je verbinding wel heel slecht zijn als je dinsdag niet kunt spelen
Als de update van te voren beschikbaar is, is het geen probleem natuurlijk. De installatie van GTA V zelf heeft ook de hele middag + avond geduurd. Verbinding is in principe snel genoeg, maar downloaden op de Xbox... not so much.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Hier is de download al voor 90 procent binnen op de ps4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-09 21:37
Bij mij nog helemaal niets. Hij geeft aan dat ie vanaf vandaag gedownload kan worden maar hoe dat zegt ie er niet bij. Het zou allemaal wat duidelijker mogen die predownload.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Lekker Ventje schreef op zondag 16 november 2014 @ 12:42:
Bij mij nog helemaal niets. Hij geeft aan dat ie vanaf vandaag gedownload kan worden maar hoe dat zegt ie er niet bij. Het zou allemaal wat duidelijker mogen die predownload.
Je moet de download nog wel handmatig starten iirc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
AtlAntA schreef op zondag 16 november 2014 @ 12:53:
[...]

Je moet de download nog wel handmatig starten iirc.
Hoe? Zie alleen maar een timer, verder niets.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Lekker Ventje schreef op zondag 16 november 2014 @ 12:54:
[...]

Hoe? Zie alleen maar een timer, verder niets.
In de shop stond er een download knop bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Heb de game in de US store gehaald en de enige optie voor mij was om automatische download aan te vinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Lekker Ventje schreef op zondag 16 november 2014 @ 13:01:
Heb de game in de US store gehaald en de enige optie voor mij was om automatische download aan te vinken.
Ik in de eu store. Misschien dat de US Preload later begint ivm tijdsverschil of spreiding van de bandwidth load?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Begin te vermoeden dat het idd met de bandbreedte te maken heeft en ze het gefaseerd doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:16

PBP

Preload USA is beschikbaar nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad. Ben wel benieuwd, er wordt een updatebestand gedownload plus een bestand van 608 mb. Ik vraag me wel af waar de rest is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Kju schreef op zondag 16 november 2014 @ 19:21:
Inderdaad. Ben wel benieuwd, er wordt een updatebestand gedownload plus een bestand van 608 mb. Ik vraag me wel af waar de rest is.
Als je bij instellingen>systeemopslagbeheer>applicaties>GTA aanklikt zie je dat de rest nog gedownload word. Alleen het is gek genoeg niet zichtbaar onder downloads. Hier staat downloadstatus nu op 3,42/46 GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Hier is ie ook aan het downloaden. De 1,15 GB was in een vloek en een zucht binnen maar die 600 Mb duurde ruim 20 minuten. De rest gaat ook erg traag, maar ik ga er van uit dat het morgen wel binnen zal zijn.
Snap niet zo goed waarom die downloads niet al ruimer van te voren mogelijk is zoals bij de XBox, dan ontlast je de servers en gaat het sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
PBP schreef op zondag 16 november 2014 @ 19:29:
[...]

Als je bij instellingen>systeemopslagbeheer>applicaties>GTA aanklikt zie je dat de rest nog gedownload word. Alleen het is gek genoeg niet zichtbaar onder downloads. Hier staat downloadstatus nu op 3,42/46 GB
Nadat de 1e 2 bestanden geïnstalleerd zijn komt gta in je games lijst (dashboard?) te staan. Dan kan je gewoon op de opties knop op je controller drukken en informatie selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

AtlAntA schreef op zondag 16 november 2014 @ 20:59:
[...]

Nadat de 1e 2 bestanden geïnstalleerd zijn komt gta in je games lijst (dashboard?) te staan. Dan kan je gewoon op de opties knop op je controller drukken en informatie selecteren.
Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan :+ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
PBP schreef op zondag 16 november 2014 @ 21:57:
[...]

Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan :+ :D
Lol het motto van de gemiddelde tweaker. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Nasty Nate schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 11:35:
Dat doen ze dmv je Rockstar Social Club account.
Op de 360 heb ik gta nooit online gespeeld. Ik heb dus geen social account (en geen gold meer).
Is dit verreist voor het aanmaken van een social account? Anders haal ik de 360 weer van zolder af.
Dus als ik het goed begrijp kan ik op deze manier de content unlocken voor terugkerende spelers? (Door ook met dit social account op de ps4 in te loggen)?

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17:17
Even een kort vraagje over GTA V, welke ik morgen eindelijk voor het eerst kan spelen.

De pre-order editie bevat 1.000.000 aan credits. Verdeeld over de SP en online. Maar hoe zit dat dan precies? Is je voortgang van de SP gescheiden van je voortgang van online?

Want eigenlijk wil ik de SP gewoon spelen vanaf het begin, zonder extra cash. Maar online wil ik wel graag met de betere meekomen en dan komt die 500.00 aan cash goed van pas denk ik :)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 14:39

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Als je bijvoorbeeld op een brommer rijd of een andere sportwagen, dan zie je opvallend genoeg precies dezelfde auto vaker in het verkeer verschijnen. Blijkbaar is dit nog steeds niet gefixed met Next-gen. GTA SA en GTA 4 hadden dit ook al....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:30
Splinter Cell schreef op maandag 17 november 2014 @ 16:28:
Als je bijvoorbeeld op een brommer rijd of een andere sportwagen, dan zie je opvallend genoeg precies dezelfde auto vaker in het verkeer verschijnen. Blijkbaar is dit nog steeds niet gefixed met Next-gen. GTA SA en GTA 4 hadden dit ook al....
Dat zat ook bij de eerdere spellen erin hoor. Maar komt gewoon doordat er een limiet zit in hoeveel auto's er in het geheugen kunnen worden geladen en te verwerken zijn. Dat is nu niet heel veel anders. Maar stoort het je?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
  • Laatst online: 10:43
Rossi46 schreef op maandag 17 november 2014 @ 16:27:
Even een kort vraagje over GTA V, welke ik morgen eindelijk voor het eerst kan spelen.

De pre-order editie bevat 1.000.000 aan credits. Verdeeld over de SP en online. Maar hoe zit dat dan precies? Is je voortgang van de SP gescheiden van je voortgang van online?

Want eigenlijk wil ik de SP gewoon spelen vanaf het begin, zonder extra cash. Maar online wil ik wel graag met de betere meekomen en dan komt die 500.00 aan cash goed van pas denk ik :)
Ik vraag me ook af hoe ze verdeling in SP doen? Delen door 3 per character, of krijgt alleen het character waarmee je begint die 500k

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik dacht 500k voor online en 500k verdeeld over de drie in storymode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Kju schreef op maandag 17 november 2014 @ 17:24:
Ja volgens mij klopt dat. En als je voor 3 november digitaal hebt gepre-ordered op de ps4 (misschien Xbox ook, geen idee) krijg je nog eens 3 ton extra voor online. Dus in totaal 1.3mln.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kju schreef op maandag 17 november 2014 @ 17:24:
Of 2, spoiler spoiler :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Maar hoe waardevol is die extra cash? Vooral die voor online? Is het in het begin lastig om online mee te komen met de rest omdat je nog geen geld hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 14:39

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Martinspire schreef op maandag 17 november 2014 @ 16:36:
[...]

Dat zat ook bij de eerdere spellen erin hoor. Maar komt gewoon doordat er een limiet zit in hoeveel auto's er in het geheugen kunnen worden geladen en te verwerken zijn. Dat is nu niet heel veel anders. Maar stoort het je?
Ik wacht op de PC versie. Maar kwam dit tegen in gameplay video's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Splinter Cell schreef op maandag 17 november 2014 @ 17:39:
[...]

Ik wacht op de PC versie. Maar kwam dit tegen in gameplay video's.
PC versie gaat een poort worden van de PS4/XboxOne.
Ze gaan het alleen proberen te optimaliseren voor de PC, want ze willen niet dezelfde "fout" maken als met GTA 4 op de PC, dat je een monstersysteem nodig hebt om de game op mid/high te kunnen afspelen.

Daarnaast slim, want ik denk dat ik hem ook nog eens ga halen op de PC wanneer hij in de aanbieding komt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rossi46 schreef op maandag 17 november 2014 @ 17:38:
Maar hoe waardevol is die extra cash? Vooral die voor online? Is het in het begin lastig om online mee te komen met de rest omdat je nog geen geld hebt?
Je begint online gewoon onderaan, lage level, nauwelijks wapens. Naarmate je rankt zal je meer wapens en mods vrijspelen en ook geld verdienen. Je verdient ongeveer 100k per uur met missies.
Je moet aardig wat races gewonnen hebben voordat je alle mods unlocked dus is het verstandiger om of zelf te hosten en customs uit te zetten of de host vragen om custom uit te zetten en dan heeft iedereen bijna hetzelfde voordeel. Bijna omdat de characters van de hogere levels meer hebben geraced en dus een hogere driving skill hebben, hoeft geen nadeel te zijn.
Zo lang je geen customs rijdt kan je gewoon je geld opzij zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Kju schreef op maandag 17 november 2014 @ 17:44:
[...]

Je begint online gewoon onderaan, lage level, nauwelijks wapens. Naarmate je rankt zal je meer wapens en mods vrijspelen en ook geld verdienen. Je verdient ongeveer 100k per uur met missies.
Je moet aardig wat races gewonnen hebben voordat je alle mods unlocked dus is het verstandiger om of zelf te hosten en customs uit te zetten of de host vragen om custom uit te zetten en dan heeft iedereen bijna hetzelfde voordeel. Bijna omdat de characters van de hogere levels meer hebben geraced en dus een hogere driving skill hebben, hoeft geen nadeel te zijn.
Zo lang je geen customs rijdt kan je gewoon je geld opzij zetten.
Dank voor de uitleg! Feitelijk is de 500.000 voor online dus een leuke bonus, maar zeker niet noodzakelijk om leuk mee te kunnen gamen. Leg ik het zo goed uit? ;)

Enne, customs, wat zijn dat precies? Ik ben nog een GTA V groentje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Custom Cars bedoel ik er mee. Auto's gemod met turbo, spoilers, verlaging etc.
Maar er is wel veel meer te doen dan racen, dat was maar een voorbeeld.

[ Voor 31% gewijzigd door Kju op 17-11-2014 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Rossi46 schreef op maandag 17 november 2014 @ 17:50:
[...]

Dank voor de uitleg! Feitelijk is de 500.000 voor online dus een leuke bonus, maar zeker niet noodzakelijk om leuk mee te kunnen gamen. Leg ik het zo goed uit? ;)

Enne, customs, wat zijn dat precies? Ik ben nog een GTA V groentje...
Ik denk dat je er wel vanuit mag gaan dat elke game uit de "eerste druk" gewoon de 1.000.000 cash voucher bevat.

Dit is heel vaak zo met pre-order codes en was afgelopen jaar met de Blimp code precies zo.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Donstil schreef op maandag 17 november 2014 @ 19:00:
[...]

Ik denk dat je er wel vanuit mag gaan dat elke game uit de "eerste druk" gewoon de 1.000.000 cash voucher bevat.

Dit is heel vaak zo met pre-order codes en was afgelopen jaar met de Blimp code precies zo.
Nou, het punt is juist ;) Ik heb besloten om GTA nog maar niet te gaan kopen. Ik heb al AC Unity welke ik eerst helemaal door wil spelen. En eigenlijk wil ik ook nog graag verder komen met Forza 5 en Fifa 15 (FUT). Dus toch geen tijd voor GTA. En ondanks dat ik graag veel over games ouwehoer, ben ik niet iemand die een game in een week uitspeelt :+ Dus hier ben ik nog wel even zoet mee... GTA komt later wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Nou mensen, ervaringen graag! Kan zelf pas vanavond spelen (vanmorgen al wel even getest of hij wou opstarten :p ), dus..... hoe zijn de graphics? :)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Dennahz schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 08:51:
Nou mensen, ervaringen graag! Kan zelf pas vanavond spelen (vanmorgen al wel even getest of hij wou opstarten :p ), dus..... hoe zijn de graphics? :)
Heb anderhalf uur gespeeld en ben wel enthousiast over de graphics. Het ziet er goed uit als je rekening houdt met de grootte van de wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 10:49
Hoe zit het met de framerate op de PS4? goede locked 30FPS? Anders wacht ik nog wel ff op de PC versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-09 15:44
Ja, fps is gewoon 30fps en stabiel. Het is van Rockstar en geen Ubisoft he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matedeor
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14:19
dutchgio schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 10:52:
En is het baanbrekend, anders, afwisselend et cetera. genoeg om een terugkeer te rechtvaardigheden? :9 voor de mensen die hem al hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Dat moet je natuurlijk zelf bepalen ;)
Het blijft toch GTA en dan is voor mij een terugkeer te rechtvaardigen, Ik heb m alleen nog niet binnen, dus alleen nog wat streams gekeken..
De game is inhoudelijk natuurlijk nog steeds hetzelfde, dus of de grafische vernieuwingen en first person dan voldoende zijn tegenover dezelfde game content is wat je je moet afwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Heb nog niets van mijn preorder bonus gezien. Extra cash is welkom hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 10:49
dutchgio schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 10:52:
Ja ik weet maar blijf toch voorzichtig :+ GTA 5 was toffe game maar liep echt beroerd op lastgen.

De Xbox One versie is iig al aan de tand gevoeld door Digital Foundry:
http://www.eurogamer.net/...to-5-performance-analysis

En het ziet er goed uit maar wil ook nog wel ff de PS4 ervaringen horen na het Unity debacle wat slechter liep op de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

shameblaster schreef op maandag 17 november 2014 @ 12:54:
[...]

Op de 360 heb ik gta nooit online gespeeld. Ik heb dus geen social account (en geen gold meer).
Is dit verreist voor het aanmaken van een social account? Anders haal ik de 360 weer van zolder af.
Dus als ik het goed begrijp kan ik op deze manier de content unlocken voor terugkerende spelers? (Door ook met dit social account op de ps4 in te loggen)?
Heeft iemand hier al ervaring mee?

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micmulder
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-09 08:46
Even een vraag; weet iemand hoe je kunt instellen dat als je in first person rond loopt en dan in de auto stapt automatisch naar third person gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Dennahz schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 08:51:
https://www.youtube.com/watch?v=DDCd_19ZRII

Zegt dit genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Vanochtend ook GTA5 opgepikt (PS4) en net een uurtje de single player (opnieuw) zitten spelen.

Ik vond het op de PS3 al een mooie game, maar dit is andere koek. Ziet er prachtig uit. Full HD is al een grotere vooruitgang dan ik dacht, maar er is veel meer gedaan om het er mooier uit te laten zien. Auto's die weerspiegelen, meer detail in alles, verder weg kunnen kijken, lichteffecten. Moeilijk te beschrijven, maar ik ben wel onder de indruk :)
Ben benieuwd hoe GTA6 er in hemelsnaam uit gaat zien... nog mooier? nog groter? Moeilijk voor te stellen momenteel, maar het is Rockstar dus zullen ze ongetwijfeld voor elkaar krijgen.

Was alleen vergeten dat je moet betalen om online te gaan. Ik heb nog geen PS Plus-abo, dus dat moet ik nog afsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Tom schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 12:44:
Vanochtend ook GTA5 opgepikt (PS4) en net een uurtje de single player (opnieuw) zitten spelen.

Ik vond het op de PS3 al een mooie game, maar dit is andere koek. Ziet er prachtig uit. Full HD is al een grotere vooruitgang dan ik dacht, maar er is veel meer gedaan om het er mooier uit te laten zien. Auto's die weerspiegelen, meer detail in alles, verder weg kunnen kijken, lichteffecten. Moeilijk te beschrijven, maar ik ben wel onder de indruk :)
Ben benieuwd hoe GTA6 er in hemelsnaam uit gaat zien... nog mooier? nog groter? Moeilijk voor te stellen momenteel, maar het is Rockstar dus zullen ze ongetwijfeld voor elkaar krijgen.

Was alleen vergeten dat je moet betalen om online te gaan. Ik heb nog geen PS Plus-abo, dus dat moet ik nog afsluiten.
Ah wat een heerlijk aanstekelijke comment oOo

Ik kan echt niet wachten!

En GTA6? Dat wordt natuurlijk de bom met Morpheus of Oculus!! (Howel ik me afvraag of de PS4 dit zou kunnen aansturen?)
Zou er btw een VR module voor GTA5 er "aangehangen" kunnen worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 17:48

RMX

Ik ben heel benieuwd hoe RDR 2 er uit komt te zien met deze engine :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matedeor
RMX schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 13:08:
Ik ben heel benieuwd hoe RDR 2 er uit komt te zien met deze engine :)
Ik ook! ken een aantal mensen die rdr minder leuk vonden, maar voor mij was rdr misschien wel één van de beste games ooit, naar al die jaren gta een keer wat anders. En je ziet dat ze een aantal elementen uit rdr nu in gta v hebben gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
RDR2, dat zijn toch alleen maar geruchten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Een RDR2 Western online FPS!

Heb me vroeger echt super vermaakt met de RTCW Wild West mod *O*
https://www.youtube.com/watch?v=J-Rq8A1Zsi4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Friespeuk schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 13:40:
Ja, maar het gaat nog wel even duren voordat GTA 6 uitkomt, en daartussen zitten dan ook nog games va Rockstar als het goed is ;)
Dat zou dan een nieuwe RDR kunnen zijn, ze hebben het volgens mij nooit uitgesloten en lijkt me ook wel logisch dat er nog een vervolg komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Friespeuk schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 13:40:
If Red Dead Redemption's 13 million copies sold wasn't enough evidence that a sequel is likely to happen, then Take-Two CEO Strauss Zelnick's comments this week should hammer the point home: A sequel is most likely in the works. Speaking this week during the Cowen and Company analyst conference, Zelnick described the Red Dead brand as a "permanent" franchise that can sit alongside the likes of Grand Theft Auto or Borderlands.

Zelnick's comments came as part of a response to a question about why Take-Two takes a "selective" approach to releasing games rather than flooding the market with new games.

"It seems quite obvious that Red Dead is a permanent franchise" -- Take-Two CEO Strauss Zelnick
RDR was een instant succes op de PS3, geruchten of niet. Reken maar dat er een vervolg gepland staat

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xrubennft
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-03 12:06
Ik heb problemen met de update, meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
0xrubennft schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 13:55:
Zie je een bepaalde error code? Zo nee wat zie je dan?

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
  • Laatst online: 12:12
Spel is gedownload via de psn store nu wachten tot ik klaar ben met werken en spelen maar

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
The Outlaw schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 13:53:
RDR was een instant succes op de PS3, geruchten of niet. Reken maar dat er een vervolg gepland staat
Ik hoop het! heb het 100% uitgespeeld dus een opvolger is een instant-buy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djiee
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
0xrubennft schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 13:55:
Heb hetzelfde probleem (CE-32937-4), lijken server problemen te zijn.. :/

http://community.eu.plays...7-4/td-p/22667356/page/13

Hij doet het inmiddels na een aantal keer opnieuw proberen, zal wel komen doordat het druk is op de server

[ Voor 13% gewijzigd door Djiee op 18-11-2014 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Restart ps4, werkte bij mij vanmiddag direct :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-08 10:16
Eindelijk na 300x retry rammen.... Gaat weer lekker op de servers van Sony.

Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matedeor
Steevo_S schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 18:41:
Dan was ik nog snel met mijn 200 keer :P , downloaden ging dan weer wel rap, alleen dan weer installeren. Pas trouwens ook op dat er vaak staat ingesteld dat je playstation naar 20 minuten niks doen wordt uitgeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Steevo_S schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 18:41:
Op X1 gaat het ook niet prima. Ligt eerder aan Rockstar dit. Dus niet alleen het overzetten van accounts gaat fout, ik kan nu ook bepaalde friends niet joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Talezz
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-04-2021
Ik moet een patch downloaden van 1.14GB maar dat gaat echt tergend traag, ligt dat aan mij? (200mbit) of zijn de servers overbelast? (ps4 versie)

Nevermind: hij was ondertussen ook 2GB voor destiny en een enorme patch voor driveclub aan het binnenhalen :X

[ Voor 29% gewijzigd door Talezz op 18-11-2014 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xrubennft
Hier wil de strangers & freak missionair niet starten met Franklin... Moet m met hem doen met mixheal geeft ie dat ook aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

OMD

0xrubennft schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 21:55:
Hier wil de strangers & freak missionair niet starten met Franklin... Moet m met hem doen met mixheal geeft ie dat ook aan...
Dus start je hem met Michael... Alle blauwe mission dingen op de map zijn voor Michael. De groene voor Franklin en de oranje voor Trevor.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14:17
Heeft iemand het voor elkaar gekregen om het online preorder cash te bemachtigen op je EU account wanneer je de game besteld heb in de US store??

Zoj dan hoor ik heel graag hoe maar vrees dat we er naar kunnen fluiten

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
HertogJack schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 23:42:
Heeft iemand het voor elkaar gekregen om het online preorder cash te bemachtigen op je EU account wanneer je de game besteld heb in de US store??

Zoj dan hoor ik heel graag hoe maar vrees dat we er naar kunnen fluiten
Ik kreeg het meteen bij opstarten, maar sommigen krijgen het mogelijk wat later. Staar je er niet op blind, dat jas je er vrij snel doorheen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Ik heb mn preorder cash afgelopen nacht weer geïnvesteerd in Pisswasser aandelen. Hiermee had ik vorig jaar zo'n hoog rendement dat ik binnen redelijk korte tijd aan de cash cap zat voor elke character (dit was wel met de cash uit de laatste heist geïnvesteerd, dus met 500K zal het niet zo heel rap gaan). Aandeel staat nu weer zeer laag, dus goede tijd om in te stappen!

Disclaimer: resultaten uit het verleden….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 12:53
Ik vind de first-person controls best wel zuigen, ik druk uit automatisme constant op L3 (indrukken linker pookje) om te rennen en dan kom ik dus in stealth mode :$

Ook het keren met L3 tijdens het rennen vind ik irritant, wil gewoon met L3-klik rennen en dan draaien met R3.

Is dit aan te passen, kan het zo zelf niet vinden :( Ook dat je 3x moet drukken (en dus eerst 2 andere camera perspectieven moet doorlopen) is best vervelend.

edit: Intussen gelukt, andere vraag, hoe lang duurt dat transferen ongeveer? Stond dat ik moest afwachten maar dat is al een paar uur geleden.

[ Voor 27% gewijzigd door DarkElement op 19-11-2014 02:28 ]

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bah ik begin me steeds meer aan het asfalt te irriteren terwijl je aan het rijden bent. Een lelijke "rainbow" effect is te zien als je de camera beweegt terwijl je in je auto zit in third mode. Goed te zien aan de achterkant van de wagen. Anderen die dit ook opgevallen is?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2014 03:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xrubennft
DarkElement schreef op woensdag 19 november 2014 @ 01:46:
Ik vind de first-person controls best wel zuigen, ik druk uit automatisme constant op L3 (indrukken linker pookje) om te rennen en dan kom ik dus in stealth mode :$

Ook het keren met L3 tijdens het rennen vind ik irritant, wil gewoon met L3-klik rennen en dan draaien met R3.

Is dit aan te passen, kan het zo zelf niet vinden :( Ook dat je 3x moet drukken (en dus eerst 2 andere camera perspectieven moet doorlopen) is best vervelend.

edit: Intussen gelukt, andere vraag, hoe lang duurt dat transferen ongeveer? Stond dat ik moest afwachten maar dat is al een paar uur geleden.
In half uurtje was de transfer compleet bij me. Besturing was wel echt even wennen. Heb 'm eerst op andere besturing gezet maar kwam er toch achter dat de standaard GTA besturing toch wel fijn was. Nu een paar uurtjes spelen er goed aan gewend weer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
Martinspire schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 23:49:
[...]

Ik kreeg het meteen bij opstarten, maar sommigen krijgen het mogelijk wat later. Staar je er niet op blind, dat jas je er vrij snel doorheen :+
Ja maar hoe heb jeje online preorder cash geclaimed dan?

En heb je de game ook uit de US PSN store gekocht en speel je op je EU account?

Any help is greatly appreciated, ben een arme sloeber online :'( Al mn vrienden in shiney cars en ik rij in een koekblik rond en ben dakloos :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jack, als ik reddit moet geloven krijg je de cash alleen op de PSN waarop je m gepreordert hebt. Dus niet op je EU account. Kwam dit tegen tijdens het zoeken naar waarom ik t nog niet heb gekregen...

http://www.reddit.com/r/G...s4_both_get_gta_preorder/

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2014 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2014 @ 08:42:
Jack, als ik reddit moet geloven krijg je de cash alleen op de PSN waarop je m gepreordert hebt. Dus niet op je EU account. Kwam dit tegen tijdens het zoeken naar waarom ik t nog niet heb gekregen...

http://www.reddit.com/r/G...s4_both_get_gta_preorder/
Mja ik was er al bang voor, vrees dat ik er naar kan fluiten dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HertogJack schreef op woensdag 19 november 2014 @ 08:44:
[...]

Nja, moeten maar ff testen of we auto's aan elkaar kunnen geven ofzo? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 18:50
HertogJack schreef op woensdag 19 november 2014 @ 08:44:
[...]

Zelfde issue hier. Helemaal niet bij stilgestaan. Nu ben k zowaar duurder uit dan met de disc versie :( naja komende dagen maar even aankijken.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Shiverzz schreef op woensdag 19 november 2014 @ 00:02:
Ik heb mn preorder cash afgelopen nacht weer geïnvesteerd in Pisswasser aandelen. Hiermee had ik vorig jaar zo'n hoog rendement dat ik binnen redelijk korte tijd aan de cash cap zat voor elke character (dit was wel met de cash uit de laatste heist geïnvesteerd, dus met 500K zal het niet zo heel rap gaan). Aandeel staat nu weer zeer laag, dus goede tijd om in te stappen!

Disclaimer: resultaten uit het verleden….
Inleg inmiddels verdubbeld naar $1mln. Gaat lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
En hoe wist je dat? Kreeg je een melding of zo? En hoe zie ik nou of ik die 'returning players'-content heb unlocked?

[ Voor 42% gewijzigd door DarkElement op 19-11-2014 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-08 10:16
Blijkbaar bestaat mijn online game character niet meer als ik het via de PS4 probeer... moet je naar de website zelf toe?

Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mufana
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-06-2023
Hoe zit dat eigenlijk met die pre-order cash bonus op de X1? Zit op ongeveer 10% in de game. Heb de cash bonus nog niet gezien. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:13

kaanmijo

Picobello B.V.

DarkElement schreef op woensdag 19 november 2014 @ 10:53:
En hoe wist je dat? Kreeg je een melding of zo? En hoe zie ik nou of ik die 'returning players'-content heb unlocked?
Als je een paar missies met Franklin hebt gedaan komt er links boven de kaart een berichtje met "Welcome back to Los Santos" of iets in die richting, dan heb je alle content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Oh dat heb ik gehad ja. :)
mufana schreef op woensdag 19 november 2014 @ 10:57:
Hoe zit dat eigenlijk met die pre-order cash bonus op de X1? Zit op ongeveer 10% in de game. Heb de cash bonus nog niet gezien. :X
In het doosje van mijn PS4-versie zat een papiertje met een code die je in moest voeren maar ik weet natuurlijk niet hoe dat zit op Xbox.

[ Voor 88% gewijzigd door DarkElement op 19-11-2014 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
Gisteren ook even gespeeld, ik vind het wel erg gaaf hoor. Het komt allemaal een stuk realistischer over, echt een beetje het idee alsof jij dat daar echt loopt. Wel is het een stuk moeilijker omdat je gewoon een stuk minder zicht hebt. Met name autorijden.

Ik heb m'n online character overgezet maar je SP savegame kun je niet overzetten of wel? Dat is me in ieder geval niet gelukt...moest ook perse eerst de prologue spelen voordat je überhaupt in het menu kan komen :X

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Eerst potje online die ik probeer krijg ik gelijk timeouts. (Melding "Timed out locating sessions")

Op mn social club staat trouwens dat ik maar 11k heb online ipv 500k, in career klopt het wel gewoon:

http://socialclub.rocksta...es/gtav/ps4/career/awards

[ Voor 67% gewijzigd door DarkElement op 19-11-2014 11:27 ]

Pagina: 1 ... 62 ... 74 Laatste

Let op:
Er is een topic GTA 5 Crew topic
Slowchat & Levertijden-topic

Geen PC vs Console discussie's

Posts met alleen video's/plaatjes/etc dragen niet bij aan het topic en zijn dus ongewenst.
Story-spoilers (spoilers over het verhaal) ALTIJD tussen spoiler tags:
spoiler:
~~~[spoiler] Je verborgen tekst tik je hiertussen ~~~[/spoiler]
.