Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ze hadden aangekondigd dat de eerste DLC/Exp samen met de nieuwe versie uitkwam had ik de game zeker gehaald, maar nu weet ik het nog zo net niet. GTAV is zeker wel een van de beste games van vorig jaar maar ik wil meeeeeeeeeer na een jaar! Blijft het wel allemaal waanzinnig na de eerste dag nadat je mond open valt van de grfx en eventueel de nieuwe first person view hebt geproefd?
Ik weet het nog niet ook al is GTAV sowieso geweldig, en heb ik er flink van genoten op mn oude PS3. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2014 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
Chaoss schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 18:19:
Hands-on van Gamekings op het FPS gedeelte na betaal je toch wel heel erg veel voor grotendeels dezelfde game.
Even serieus, als je nu nog steeds zeurt dat je 'dezelfde game' koopt dan is GTA denk ik niks voor je. Zijn veel veranderingen in de game dat het inmiddels veel meer is dan een simpele HD versie. Persoonlijk vind ik dit enige game die een next-gen versie goed praat. Rockstar had makkelijk de resolutie en frames kunnen verhogen en zo de game kunnen verkopen. Zij hebben dan ook nog eens genoeg in de game toegevoegd en vernieuwd (zelfs met compleet nieuwe schade modellen en weereffecten). De first person mode was gewoon niet eens nodig geweest om de next-gen waardig te maken. Maar toch zit het er in. Als je dat niet kan waarderen.... Maargoed, ieder zo zn ding he.

Oh en ik denk dat elke gamer met een beetje zelfrespect niet teveel naar de mening van Gamekings luistert :+ Hoe vaak zij bepaalde dingen niet weten of zelfs verkeerde informatie geven....

[ Voor 30% gewijzigd door ASNNetworks op 04-11-2014 18:33 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Wow, just wow.

Ik had hem sowieso wel gekocht voor de PC. Maar dit overtreft echt alles. Volgens mij is het herspelen van de story mode door de FP(S) zo anders dat je het gewoon als nieuw spel zult ervaren. Ik in elk geval wel, maar ja de story is ook al wel weer een jaar geleden afgerond :D

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:33
Is die missie met die tazer nou nieuw? Of herken ik dat gewoon al niet meer? ;)
Is ook al weer ruim een jaar geleden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
dutchgio schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 18:34:
Viel mij ook al op inderdaad. Lijkt een nieuwe side missie, of ik ben het ook vergeten :+

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Nomaals:

Alleen hadden jullie ook het gevoel dat de beloofde graphics nog niet echt te zien waren? Het voelde als de PS3 versie.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
poor Leno schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 18:35:
Nomaals:

Alleen hadden jullie ook het gevoel dat de beloofde graphics nog niet echt te zien waren? Het voelde als de PS3 versie.. :/
Denk dat jij de PS3 versie maar even weer moet opstarten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
UHmm... ik keek de trailer op 1080p op m'n tv, zag er toch echt next-gen uit...

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-08 18:23
dutchgio schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 18:34:
Dat is geen nieuwe missie hoor :) Daar wordt nog benadrukt door die gasten van de FIB dat je geen lethal force gebruikt volgens mij

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nomaals:

Zal wel gewoon weer bagger kwaliteit filmpjes zijn zoals je vaker ziet bij vers gelaunchde game footage van een game die nog gereleased moeten worden, snap ik dan ook geen **** van. De next gen trailer van een tijdje terug was wel indrukwekkend imo.
Zal wel snel een goede versie van op youtube verschijnen over de first person view.

edit: zojuist de eerste next gen trailer nogmaals bekeken, lijkt er op dat ik het allemaal nog scherper in herinnering had of zo. :s Mijn mond viel open toen die trailer net uit was en nu viel het allemaal wel mee, damn ben snel verziekt met grfx. :p

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2014 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-09 16:31
Moet zeggen dat ook mij de graphics wat tegen vielen, kan zo direct geen onderscheid maken met previous gen. Hoewel het misschien ook niet helemaal fair is vanuit first person view.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik dacht eerst ook dat het tegen viel, tot ik handmatig het op 1080 zette, toen zag ik het echt wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb "maar" 25+ dagen in online zitten, ik denk dat ik het verschil wel kan zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Ik weet wel dat ik GTA V ga spelen met mn Sony HMZ T1! Vraag me trouwens af of de first person mode ook in online zit... Hoop het echt. 30 man death match iedereen first person, of met maten kloten in first person freeroam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:03

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

ASNNetworks schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 18:29:
[...]

Even serieus, als je nu nog steeds zeurt dat je 'dezelfde game' koopt dan is GTA denk ik niks voor je. Zijn veel veranderingen in de game dat het inmiddels veel meer is dan een simpele HD versie. Persoonlijk vind ik dit enige game die een next-gen versie goed praat. Rockstar had makkelijk de resolutie en frames kunnen verhogen en zo de game kunnen verkopen. Zij hebben dan ook nog eens genoeg in de game toegevoegd en vernieuwd (zelfs met compleet nieuwe schade modellen en weereffecten). De first person mode was gewoon niet eens nodig geweest om de next-gen waardig te maken. Maar toch zit het er in. Als je dat niet kan waarderen.... Maargoed, ieder zo zn ding he.

Oh en ik denk dat elke gamer met een beetje zelfrespect niet teveel naar de mening van Gamekings luistert :+ Hoe vaak zij bepaalde dingen niet weten of zelfs verkeerde informatie geven....
Inderdaad iedereen zijn ding, ten eerste was GTA5 op de last-gen echt een top game heb me er prima vermaakt helemaal zijn ding.

Maar kom op zeg, beter graphics? logisch, wat meer detail? logisch, wat extra side missions? logisch, tot dusver heb ik niets gehoord wat andere HD remakes niet bieden. Het enige wat echt vernieuwend is (zeker voor GTA) is de first person view.

Dat wil niet zeggen dat GTA5 voor next-gen niet next-gen waardig is, misschien was de last-gen versie van GTA zelfs al wel next-gen waardig. Maar Rockstar doet ons geloven dat dit een compleet nieuwe spel ervaring gaat worden en dat wordt het gewoon niet. Als je daar in gelooft dan heeft de markering gewerkt.

volgens mij ben je in no-time op die first person view uitgekeken en is het niet meer dan een gimmick,

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Logisch zegt hij bij alles, heb je andere spellen voor next gen wel eens goed bekeken? :P
En Gimmick... heb je de trailers net wel gezien?

Sjonge, en uiteraard marketing als je zelf iets niet bijzonder vind en anderen wel, want die mening moet je belachelijk maken...
Ik speel de Xbox 360 versie nog meerdere malen per week, voor de trailers zag ik die FP(s) niet echt zitten. Maar nu ik het zag en de uitvoering ervan heb ik er nog meer zin in dan ik al had. Ik vond persoonlijk de eerdere trainers al de moeite waard omdat ik graag freeroam en naar uitzichtpunten ga en de natuur en straten (en borden) verken. Ik kan niet wachten ;)

[ Voor 44% gewijzigd door ArthurMorgan op 04-11-2014 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Nomaals:

ok laat maar duuh! Ik zat t filmpje op 360p te kijken haha 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-09 16:31
Chaoss schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 18:42:
[...]

Inderdaad iedereen zijn ding, ten eerste was GTA5 op de last-gen echt een top game heb me er prima vermaakt helemaal zijn ding.

Maar kom op zeg, beter graphics? logisch, wat meer detail? logisch, wat extra side missions? logisch, tot dusver heb ik niets gehoord wat andere HD remakes niet bieden. Het enige wat echt vernieuwend is (zeker voor GTA) is de first person view.

Dat wil niet zeggen dat GTA5 voor next-gen niet next-gen waardig is, misschien was de last-gen versie van GTA zelfs al wel next-gen waardig. Maar Rockstar doet ons geloven dat dit een compleet nieuwe spel ervaring gaat worden en dat wordt het gewoon niet. Als je daar in gelooft dan heeft de markering gewerkt.

volgens mij ben je in no-time op die first person view uitgekeken en is het niet meer dan een gimmick,
Waar doet rockstar jou dat geloven? Ik kan er niks over vinden, ze gaan GTA V gewoon voor de next gen aanbieden. Ik denk dat je dat er zelf van maakt. Tuurlijk wordt het geen totaal nieuwe game, hoe kom je daar bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
ASNNetworks schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 18:40:
Ik weet wel dat ik GTA V ga spelen met mn Sony HMZ T1! Vraag me trouwens af of de first person mode ook in online zit... Hoop het echt. 30 man death match iedereen first person, of met maten kloten in first person freeroam.
Volgens die dure van Gamekings is het ook in GTA Online mogelijk.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Donstil schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 18:50:
[...]

Volgens die dure van Gamekings is het ook in GTA Online mogelijk.
Ja, alleen denkt die dude dus ook dat al je save files cross-platform zijn. Wat dus meerdere malen bevestigd is, dat is NIET zo. Je kan éénmalig je online progressie meenemen naar een nieuw platform. Dat is wel crossplatform en kan één keer. Daarna heb je gewoon gescheiden characters op je old en new gen. Maar je kan je offline save file niet meenemen. Die dudes van Gamekings hebben het vaker mis. Ik wacht wel op info van Rockstar, of check het wel over 2 weekjes 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Op de frontpage van Tweakers staat nu ook alleen de 360p versie :/

Dan ziet het er niet uit.. Op IGN gewoon de 1080p versie (als je niet dezelfde fout als ik wil maken haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

ow hehe same here, kzat full screen op 27" naar 360p te kijken :D

Handig dat die player van IGN niet overschakelt naar 1080P als je hem full screen zet, ziet er @ 1080P wel een stukje beter uit. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-07 15:43

Remcom00

hij is gek

Bij deze:

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Ben ik de enige die nu echt een Undead Nightmare (zombies) DLC wil nu er first person in zit :o :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:07

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Denk het wel, zombies zijn lame :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16:31
Postal 2 meets GTA V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Ik ben benieuwd hoe het eruit ziet als je gewoon iemand in elkaar slaat en dan erop stampt haha
Of met de golfclub of fles :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik had de trailer niet eerder kunnen kijken, is de FirstPerson trailer van hierboven de enige die vandaag uitgebracht is? (zodat ik weet dat ik niets mis)

Ik vind het er eigenlijk niet zo goed uit zien in first person, de wapens zijn wel fraai voor zover duidelijk uit de trailer maar de rest ziet er als een mod uit, ik denk dat ik persoonlijk lekker bij de derde persoons camera blijf, dat bevalt me eigenlijk prima.

De nieuwe missie die jullie zien lijkt mij eerder de "duik" missie waarin je die enorme bom (dacht ik) gaat jatten, met of voor de FBI. Dat zat al in de originele game ergens tegen het einde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Extra in depth hands-on van Computers&Videogames:

http://www.computerandvid...-on-gtav-ps4-xbox-one-pc/

First Person mode is in ieder geval ook beschikbaar voor online mode _/-\o_

edit: raad iedereen die interesse heeft in de game om het even te checken. Wordt echt mega veel nieuwe info gegeven die niet via IGN te vinden was ;)

[ Voor 52% gewijzigd door ASNNetworks op 04-11-2014 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Weet niet of het vet is, het lijkt mij een stuk moeilijker omdat je overzicht mist. Maar het ziet er wel ontzettend cool uit... volgens mij voel je je wel meer onderdeel van een grote stad waarin je echt alles kunt. Ik heb em al gespeeld op de PS3 maar hoe meer ik zie, hoe meer zin ik krijg om em nogmaals te spelen op de PS4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Tom schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 20:12:
Weet niet of het vet is, het lijkt mij een stuk moeilijker omdat je overzicht mist. Maar het ziet er wel ontzettend cool uit... volgens mij voel je je wel meer onderdeel van een grote stad waarin je echt alles kunt. Ik heb em al gespeeld op de PS3 maar hoe meer ik zie, hoe meer zin ik krijg om em nogmaals te spelen op de PS4 :)
Enige vergelijking dat ik kan maken is Skyrim. Daar kon je ook first person en third person spelen. IK heb de hele game in first person gespeeld. Third person gaf me een beter overzicht, maar first person speelde naar mijn mening zo veel fijner (zeker met battles) en was veel meer immersive. Ik denk dat GTA vergelijkbaar zal zijn. First person zal zeker wennen zijn, maar denk dat de nieuwe ervaring dermate tof is dat je niet snel terug wil schakelen.

Ik zie mijzelf nu veel wisselen tussen een autorifle en een siper bijvoorbeeld. Ik gebruikte de sniper alleen op echt lange afstanden omdat je steeds van third naar first person switcht vond ik het maar vervelend. Maar in first person, even snel wissel naar sniper, paar man neerhalen en terug naar autorifle en doorknallen.

GTA V 'new gen' was al langer in ontwikkeling (dus samen met de old gen) en ik zie nu wel in dat de nieuwe versie altijd bedoeld was als uiteindelijke versie. Kleine dingen zoals wapen upgrades hebben nu echt een doel. Je kon een andere scope en flashlight op je wapen zetten bijvoorbeeld. Het was tof, maar had niet echt veel nut behalve dat de stats iets anders werden. Nu met first person mode gebruik je daadwerkelijk de scope en flashlight is gewoon echt noodzakelijk om goed te kunnen kijken. Zeker gezien hoeveel tijd is ingestoken om de first person mode echt werkend te maken (dus niet simpel camera's aanpassen) ben ik wel overtuigd dat het erg goed moet aanvoelen. Je kan bijvoorbeeld nu ook achter je stuur duiken in first person (d-pad naar beneden klikken). Je ziet minder, maar je kan wel zo kogels ontwijken in de auto.

Ben in ieder geval heel erg psyched!

[ Voor 42% gewijzigd door ASNNetworks op 04-11-2014 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

v8power67

Psn: Mausosaurus

Zozo zelfs 1080p op zowel ps4 en x1 wel maar 30fps maar eas denk door niemand anders verwacht.
Vraag me af of dit nummer zoveel is die parity doet tussen de 2 currentgens, of dat er toch nog de extra kracht van de ps4 benut wordt tov x1. Hoop het wel anders haal ik hem wel een keer in budget bak.
Parity support ik niet met volle retail prijs. Dan krijgen ze max 30 euro van me.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
v8power67 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 20:45:
Zozo zelfs 1080p op zowel ps4 en x1 wel maar 30fps maar eas denk door niemand anders verwacht.
Vraag me af of dit nummer zoveel is die parity doet tussen de 2 currentgens, of dat er toch nog de extra kracht van de ps4 benut wordt tov x1. Hoop het wel anders haal ik hem wel een keer in budget bak.
Parity support ik niet met volle retail prijs. Dan krijgen ze max 30 euro van me.
De (iets aan) extra power die de ps4 heeft zal heus niet extra gebruikt worden. Je kunt er vergif op innemen dat die versies gewoon gelijk zijn.

Dit gaat ook in de toekomst bij multi-platform games zo blijven. Het is voor developers gewoon makkelijker 1 versie te maken en te poorten dan twee versies te bouwen voor een marginaal krachtigere console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morm
  • Laatst online: 19:59
v8power67 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 20:45:
Ja zo kan je ook redeneren voor een prijs voor een game: op basis van de fps van de game.

30 fps = 30 euro
60 fps = 60 euro

>:) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
morm schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 21:03:
[...]

Ja zo kan je ook redeneren voor een prijs voor een game: op basis van de fps van de game.

30 fps = 30 euro
60 fps = 60 euro

En games met een variable fps? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
morm schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 21:03:
[...]

30 fps = 30 euro
60 fps = 60 euro

Had ik dat maar eerder geweten. De Framerate van Gta5 zakte nog wel eens onder de 10 fps. Had ik hem lekker goedkoop op de kop kunnen tikken dus 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

v8power67

Psn: Mausosaurus

Naja 60fps in gta5 op een ps4 zou ik ook niet snel verwachtrn. Maar het is zo ong algemeen bekend de ps4 heeft gewoon meer gpu kracht. En kon mij herrineren dat rockstsr had gezegd iets speciaals met de ps4 versie te doen.
Verwacht zelf wel dat ze dingen als shadows en anti aliasing beter doen op de ps4.
Maar even de digital foundry aflevering afwachten.
Anders maar eens mijn pc gaan upgraden.
een i7 920 @ 4.2 met 12gb ram en een 680gtx is het niet meer echt....
Even de bank beroven oefenen in gta5 en dan maar eens in echie doen denk... :p

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
v8power67 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 21:16:
Naja 60fps in gta5 op een ps4 zou ik ook niet snel verwachtrn. Maar het is zo ong algemeen bekend de ps4 heeft gewoon meer gpu kracht. En kon mij herrineren dat rockstsr had gezegd iets speciaals met de ps4 versie te doen.
Verwacht zelf wel dat ze dingen als shadows en anti aliasing beter doen op de ps4.
Maar even de digital foundry aflevering afwachten.
Anders maar eens mijn pc gaan upgraden.
een i7 920 @ 4.2 met 12gb ram en een 680gtx is het niet meer echt....
Even de bank beroven oefenen in gta5 en dan maar eens in echie doen denk... :p
Sony heeft gezegd dat PS4 gamers een speciale perk te wachten stond ;) Dus dat kan van alles betekenen, van gratis auto's naar extra in-game cash of speciale features. De DualShock 4 functies worden in ieder geval wel ondersteund in GTA V. Zo hoor je de police reports uit de luidspreker, kan je de touchpad gebruiken om van wapens te wisselen (klikken is first person mode activeren) en knippert de light bar blauw/rood wanneer de politie achter je aan zit. Ik weet niet of dit de 'speciale perks' zijn voor PS4 gamers, echte 'perks' noem ik het in ieder geval niet. Maargoed, de game komt over 2 weken uit, lijkt me dat Sony de speciale perks eerder wil toelichten zodat meer mensen de game willen kopen... Dus misschien was dat het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Politie radio uit de controller is wel erg tof zeg :)
Die speaker is de enige functie die ik mis op mijn One controller eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
En hier een shitload aan screenshots van de nieuwe versie.

http://imgur.com/a/qcVTc

http://imgur.com/a/SjDDf

En het lijkt erop dat auto's nog meer aangepast kunnen worden. Zo zijn er nieuwe exhausts gespot op bepaalde auto's en hadden twee auto's neonlicht aan de onderkant.

Voor degenen die levendige discussies zoeken: http://gtaforums.com/forum/239-gta-v/

Oh en Rockstar schreef op hun Newswire: For more details about First Person Mode, check out the first of IGN's 3 exclusive feature stories this week. Dat wil dus zeggen dat er nog twee artikelen verschijnen deze week met meer info. Hopelijk geven ze dan ook echt nieuwe exclusieve info (de stories zijn in ieder geval wel exclusief), want CVG heeft al veel meer info gegeven dan IGN. Hoop niet dat IGN gewoon info geeft wat al bekend is gemaakt door CVG.

[ Voor 51% gewijzigd door ASNNetworks op 05-11-2014 03:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik ben goed aan het zoeken geweest, maar niks gevonden nog... iemand anders toevallig al PC specs gevonden?

Ja ik weet: https://support.rockstarg...ements-Grand-Theft-Auto-V

Maar het duurt zo lang :D :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

Sinds ik de PS3 (vervangen door PS4) heb verkocht, mét GTA V, kan ik niet wachten op de PS4 versie. Wellicht ook de PC versie, maar ergens vind ik het op de PS3/PS4 prettiger spelen dan op de PC. En alles wat ik nu zie langs komen is "pretty damn awesome eycandy"!

[ Voor 4% gewijzigd door V3g3ta op 05-11-2014 08:19 ]

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet dat veel tweakers gamekings niks vinden, maar ik vond dit een erg tof item:
http://www.gamekings.tv/v...on-met-de-next-gen-gta-v/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik ben ook niet echt een fan van Gamekings maar dit was heel aanstekelijk enthousiasme :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

18-11-2014 gaat als kerstmis door dit jaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Donstil schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 21:55:
Politie radio uit de controller is wel erg tof zeg :)
Die speaker is de enige functie die ik mis op mijn One controller eigenlijk.
Inderdaad bij Killzone klonken die radio berichten uit de controller ook altijd erg tof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17:37
ASNNetworks schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 19:06:
Ben ik de enige die nu echt een Undead Nightmare (zombies) DLC wil nu er first person in zit :o :o
Ik denk dat die ook zal komen :)

http://www.latintimes.com...ts-showcased-video-263001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 12:53
ASNNetworks schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 21:36:
[...]

Sony heeft gezegd dat PS4 gamers een speciale perk te wachten stond ;) Dus dat kan van alles betekenen, van gratis auto's naar extra in-game cash of speciale features. De DualShock 4 functies worden in ieder geval wel ondersteund in GTA V. Zo hoor je de police reports uit de luidspreker, kan je de touchpad gebruiken om van wapens te wisselen (klikken is first person mode activeren) en knippert de light bar blauw/rood wanneer de politie achter je aan zit. Ik weet niet of dit de 'speciale perks' zijn voor PS4 gamers, echte 'perks' noem ik het in ieder geval niet. Maargoed, de game komt over 2 weken uit, lijkt me dat Sony de speciale perks eerder wil toelichten zodat meer mensen de game willen kopen... Dus misschien was dat het wel.
Hoe weet je dit?

Never mind https://twitter.com/VG_Dave/status/529692327288528896

[ Voor 4% gewijzigd door DarkElement op 05-11-2014 12:18 ]

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:11
Ik wil wat zeggen.. ;)

Afbeeldingslocatie: http://cdn.medialib.computerandvideogames.com/screens/dir_3167/image_316736_16x9_620.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/IaLG69W.jpg

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Eerste waar ik (en velen met mij) aan dachten was inderdaad VR. Echter vergeet iedereen blijkbaar wel een cruciaal punt: 3D! GTA V heeft geen 3D optie. VR zonder 3D is gewoon een groot scherm voor je neus. Erg tof, maar is niet hetzelfde als VR. Misschien dat GTA VI met 3D komt en met volledig support komt voor Project Morpheus. Maar momenteel, is het gewoon niet hetzelfde als VR. Op de PC met Oculus Rift kunnen mensen misschien wel mods maken dat 3D enigszins gesimuleerd wordt. Maar op de consoles moeten we nog wel even wachten tot GTA echt een VR ervaring kan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Neig er heel er naar om speciaal voor de 'nieuwe' console versie een PS4 aan te schaffen.
Vond het op de ps3 best een redelijke speelervaring. Maar het was het vaak net niet.
Ziet de vrouw des huizes al weer zuchten... O-)

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:30
ASNNetworks schreef op woensdag 05 november 2014 @ 12:50:
[...]

Eerste waar ik (en velen met mij) aan dachten was inderdaad VR. Echter vergeet iedereen blijkbaar wel een cruciaal punt: 3D! GTA V heeft geen 3D optie. VR zonder 3D is gewoon een groot scherm voor je neus. Erg tof, maar is niet hetzelfde als VR. Misschien dat GTA VI met 3D komt en met volledig support komt voor Project Morpheus. Maar momenteel, is het gewoon niet hetzelfde als VR. Op de PC met Oculus Rift kunnen mensen misschien wel mods maken dat 3D enigszins gesimuleerd wordt. Maar op de consoles moeten we nog wel even wachten tot GTA echt een VR ervaring kan geven.
Het zal vast op de todo-list staan denk ik. Maar er is ook nog geen consumenten-versie van Project Morpheus of Oculus Rift. Mogelijk komt 3D/VR pas als die beschikbaar zijn voor het grote publiek?

[ Voor 9% gewijzigd door Martinspire op 05-11-2014 17:33 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Comparison trailer PS3 -> PS4:

:9~ :9~ :9~

Nog maar een paar maandjes volhouden...... Ik ga uiteraard voor de PC versie :P.

[ Voor 36% gewijzigd door Jerry op 05-11-2014 18:43 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Jerry schreef op woensdag 05 november 2014 @ 18:05:
Comparison trailer PS3 -> PS4:

[video]
Nog maar een paar maandjes volhouden...... Ik ga uiteraard voor de PC versie :P.
En dat is op gedateerde ps4 hardware. Kan niet wachten op de eerste beelden van de PC versie :9~

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zag het filmpje gisteravond. Heel gaaf.

De natuur met wat meer leven, maar ook bij 1:02 de reflectie, de regen. Mooi hoor. Hop zet het spel in de store, downloaden en wachten tot de 18e. Account overzetten en weer gaan 8).

En dezelfde dag far cry 4 :( ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Ze doen het echt slim! Straks at end of life PS4 komt GTA VI, die er natuurlijk vet uitziet!
Maar dan wil iedereen m op de PS5 haha, en op die manier verkopen ze elk spel telkens dubbel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jup, dat hebben ze gewoon slim gedaan, zal me weinig verbazen als GTA in 1 klap best verkochte next-gen gaat worden.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

boe2 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 10:45:
[...]

En dat is op gedateerde ps4 hardware. Kan niet wachten op de eerste beelden van de PC versie :9~
Blijkbaar is 4K mogelijk :P. Zal mij benieuwen wat voor beest van een machine je daarvoor nodig hebt.
Hopelijk is de port net zo goed als Max Payne 3.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Reken maar op een gtx980(ti?) met 8GB ram voor de monster textures :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 31-05 12:27
Jerry schreef op donderdag 06 november 2014 @ 12:06:
[...]

Blijkbaar is 4K mogelijk :P. Zal mij benieuwen wat voor beest van een machine je daarvoor nodig hebt.
Hopelijk is de port net zo goed als Max Payne 3.
Ik denk dat ze allemaal opnieuw ontwikkeld zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op donderdag 06 november 2014 @ 11:57:
Jup, dat hebben ze gewoon slim gedaan, zal me weinig verbazen als GTA in 1 klap best verkochte next-gen gaat worden.
En dan in 1080P

Afbeeldingslocatie: http://www.techfleece.com/wp-content/uploads/2013/10/GTA-V-Online-1024x576.jpg

:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die kreeg ik nooit, ik had al daarvoor al de DC.

Connection to the session lost due to an unknown network error.
Please return to Grand Theft Auto V and try again later
Jelmer93 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 12:25:
[...]

Ik denk dat ze allemaal opnieuw ontwikkeld zijn.
In de basis denk ik dat ze GTA5 al 'next gen' gemaakt hebben, vervolgens alles gigantisch terugschalen en voila, de PS3/X360 versie. Toeters en bellen weer aan, hoppa Next-gen. Resolutie bump hoger en nog meer belletjes, PC >:)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ik hoop ook gewoon dat de laadtijden gemiddeld iets minder lang zijn. Als je bijvoorbeeld bij GTA Online er door één of andere reden eruit werd gekicked, kon het soms best wel is even duren voordat je weer terug online was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
SinergyX schreef op donderdag 06 november 2014 @ 13:03:
Die kreeg ik nooit, ik had al daarvoor al de DC.

Connection to the session lost due to an unknown network error.
Please return to Grand Theft Auto V and try again later

[...]

In de basis denk ik dat ze GTA5 al 'next gen' gemaakt hebben, vervolgens alles gigantisch terugschalen en voila, de PS3/X360 versie. Toeters en bellen weer aan, hoppa Next-gen. Resolutie bump hoger en nog meer belletjes, PC >:)
Ja dat zou ik persoonlijk ook doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
falcon123 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 13:37:
Ik hoop ook gewoon dat de laadtijden gemiddeld iets minder lang zijn. Als je bijvoorbeeld bij GTA Online er door één of andere reden eruit werd gekicked, kon het soms best wel is even duren voordat je weer terug online was.
Dat komt meer 'by design' dat ze het leuk vonden dat je kon 'swappen' van persoon via de lucht, in de praktijk werkte dat gewoon RUK, omdat je continue van SP naar online weer terug naar SP werd gegooid. Een simpel hoofdmenu (of tussen menu) had mijn voorkeur gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er wat bekend over de X1 versie? Ik zie mooie beelden van de PS4 versie en ik las dat die ook op 1080p draait, maar over de X1 versie kan ik helaas weinig vinden :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga voor een 900p, met eventueel die DRS erbij op zware stukjes, geen idee of ze echt optimizing hebben gedaan voor de X1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 09:39:
Is er wat bekend over de X1 versie? Ik zie mooie beelden van de PS4 versie en ik las dat die ook op 1080p draait, maar over de X1 versie kan ik helaas weinig vinden :-(
Er is toch bekend gemaakt dat alle twee de versies op 1080/30 draaien? Althans dat werd eerder hier besproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 10:25:
[...]

Er is toch bekend gemaakt dat alle twee de versies op 1080/30 draaien? Althans dat werd eerder hier besproken.
Oh dat heb ik gemist dan, zal het ff nalezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Oh ik had 1080/60 in mn hoofd :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 28-08 15:03
Ik zie dat ook hier in het topic meerdere spelers halverwege de single player gestopt zijn, ik dus ook. Voornamelijk omdat ik er eigenlijk al rekening mee had gehouden dat het ooit op de next gen uit zou komen. Kijk er echt ontzettend naar uit zeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:33
Donstil schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 10:25:
[...]

Volgens mij was het een PS bron die aangaf dat de ps4 versie op 1080p zou draaien, van de x1 werd geen melding van gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
60 bij voorbaat niet, dat zal enkel PC gaan worden (of je krijgt het GTA4 verhaal weer :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dutchgio schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 11:50:
[...]

Volgens mij was het een PS bron die aangaf dat de ps4 versie op 1080p zou draaien, van de x1 werd geen melding van gemaakt.
De X1 zal dan wel weer een lagere resolutie krijgen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan nog weinig bronnen vinden, maar veel spreken over beide 1080p.

GTA 5 will be utilizing the more powerful hardware employed by the PS4 and the Xbox One, and as such, will be running on 1080p resolution. The official Playstation Magazine makes specific mention of the jump from 720p to full HD resolution.

PC gaat 4K ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15:58
Alles wat vernieuwd is op de Consoles:
GRAND THEFT AUTO 5
De nieuwe First Person Mode is naadloos geïntegreerd in de game en werkt in Grand Theft Auto 5 en in Grand Theft Auto Online. De FPS-mode is volledig aanpasbaar, zoals de besturing, het richten, je field of view en meer.
Nieuwe First Person cockpit views in auto’s. Alle auto’s zijn opnieuw gemodelleerd van binnen, met werkende snelheidsmeters, gasmeter, radio en paneelverlichting.
Verbeterde resolutie: 1080p en 30fps. De PC-versie ondersteunt 4K.
De draw distance is verdubbeld.
Nieuwe depth of field-effecten.
Hogere resolutie textures.
Meer dan 150 nieuwe nummer, DJ mixes en radiogesprekken.
Dynamische adaptive depth of field.
Verhoogde particle effects met een hogere kwaliteit, en meer tegelijkertijd op het scherm.
Verbeterde wind-dynamics voor kleding, vlaggen, bomen, bladeren en meer.
De watereffecten zijn realistischer.
Verbeterde weerseffecten.
Verbeterde schade-effecten.
Volumetric light pollution.
Drie keer zoveel lichtbronnen t.o.v. Xbox 360- en PS3-versie.
Voertuigen die toegevoegd werden via Grand Theft Auto Online Updates maken nu ook deel uit van de algehele voertuigenpopulatie voor verhoogde voertuigen diversiteit over de gehele speelwereld.
Voertuigen en wapens van de 11 gratis GTA Online Updates zijn vanaf de eerste dag beschikbaar in de Story Mode.
Nieuwe land- en zeedieren.
Dieren hebben nu een zachte vacht.

GRAND THEFT AUTO ONLINE
Multiplayer is verhoogd tot 30 spelers + 2 spectators.
De Character Creator is compleet vernieuwd.
Meer dan 120 nieuwe props voor de Level Creator om eigen content te maken.
Je kunt nu twee keer zoveel props plaatsen als je een level maakt.

Ook is de PC versie beveiligt met Denuvo DRM schijnt erg lastig te kraken te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wait wut? Denuvo DRM? Dat is einde oefening voor mods, eigen scripts (zoals HD-mod in GTA4).

Die crap is zo goed als Securom in een nieuw jasje, 1 van de meest gehate vorm van 'legitieme' spelers naaien met software die je op geen enkele mogelijkheid meer kan verwijderen of de helft van je apparatuur uitschakeld (leuk verhaal waren de logitech keyboards).

Of ze komen terug op custom configs en mods, moet je voor de grap eens kijken wat ze nu met GTA4 kunnen:
https://www.flickr.com/ph...2/sets/72157636258493144/

Of R* gaat hier op terugkomen, maar geen goed nieuws voor PC gamers. Gaat nog leuk worden of je überhaupt de game door mag verkopen (non-steam) :P

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 07-11-2014 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:38

Maxow

Hidden Sound System

Maar het is wel superrelaxt dat de dieren nu aaibaarder zijn! Dat compenseert een hoop! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Maxow schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 12:47:
Maar het is wel superrelaxt dat de dieren nu aaibaarder zijn! Dat compenseert een hoop! :P
Zeker weten :P Dieren kunnen aaien > Mods :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
aai poesje aai poesje, kogel door je kop poesje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wybo schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 13:24:
Aaien met de bumper van m'n auto :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
[...]

Nee precies dat gaat hun eer te boven natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15:58
[...]

Dat was OPM (Officieel Playstation Magazine)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:55
Wybo schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 13:24:
:') _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16:31
Ik hoop dat die beesten ook online zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
SinergyX schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 12:46:
Wait wut? Denuvo DRM? Dat is einde oefening voor mods, eigen scripts (zoals HD-mod in GTA4).

Die crap is zo goed als Securom in een nieuw jasje, 1 van de meest gehate vorm van 'legitieme' spelers naaien met software die je op geen enkele mogelijkheid meer kan verwijderen of de helft van je apparatuur uitschakeld (leuk verhaal waren de logitech keyboards).

Of ze komen terug op custom configs en mods, moet je voor de grap eens kijken wat ze nu met GTA4 kunnen:
https://www.flickr.com/ph...2/sets/72157636258493144/

Of R* gaat hier op terugkomen, maar geen goed nieuws voor PC gamers. Gaat nog leuk worden of je überhaupt de game door mag verkopen (non-steam) :P
Er gaan ook geruchten dat er activation limits in die nieuwe drm zitten. Dus dat je je fysieke kopie maar een paar keer kan activeren online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:30
Er is gewoon aangekondigd door Rockstar dat zowel PS4 als X1 op 1080p met 30fps draaien: http://www.rockstargames....s-first-person-experience
Alongside the new First Person mode, Grand Theft Auto V for PlayStation 4, Xbox One and PC features hundreds of additions and enhancements including 1080p resolution at 30FPS on PS4 and Xbox One (4K compatible on PC).
Einde discussie lijkt me?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ooh keurig, ben benieuwd hoe dat gaat spelen.
Vorig jaar speelde ik heb op de ps3 in 720p6fps. Die drops toen waren enorm storend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Donstil schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 12:48:
Ooh keurig, ben benieuwd hoe dat gaat spelen.
Vorig jaar speelde ik heb op de ps3 in 720p6fps. Die drops toen waren enorm storend.
Dat dus. Bij tijden vond ik het spel prachtig maar die drops vond ik ook erg storend. Soms zelfs zo erg dat ik de game uit heb gezet en skyrim op mijn pc @60FPS heb gespeeld om even wat te balanceren. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20:09
Martinspire schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 00:28:
Er is gewoon aangekondigd door Rockstar dat zowel PS4 als X1 op 1080p met 30fps draaien: http://www.rockstargames....s-first-person-experience

[...]
Einde discussie lijkt me?
Parity!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Volgens dit artikel krijgt de PC versie toch niet het Denuvo DRM systeem.

http://www.gameliner.nl/n...geen-DRM-systeem-op-de-pc
Any claims that Grand Theft Auto V will use Denuvo DRM are false, and the company is not in any way involved with any version of GTA V
Bovenstaande is gezegd door Robert (Patrick :+ ) Hernandez mede-eigenaar van Denuvo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Release trailer gta5.

[YouTube: http://youtu.be/kFhkHFSytVU]

[ Voor 29% gewijzigd door AtlAntA op 10-11-2014 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou, 7 dagen om AC Unity uit te spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:13

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

w00t!! hierom heb ik dus een ps4 gekocht vorige week:D laat de winter maar komuh

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Kju schreef op maandag 10 november 2014 @ 18:25:
Nou, 7 dagen om AC Unity uit te spelen...
7 days in Paris is long enough. Welcome back to the state of San Andreas! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Duurt wel lang voordat de game in de Online Xbox (One) store staat zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AtlAntA schreef op maandag 10 november 2014 @ 22:57:
[...]

7 days in Paris is long enough. Welcome back to the state of San Andreas! ;)
Donderdag ben ik als het goed is al terug in LS voor een crew vs crew team deathmatch op de PS3 voordat ik volgende week naar PS4 ga ;)

(Gaan we later ook op PS4 doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Ik twijfel nog sterk om direct deze game te halen. Heb de X360 versie al voor 100 procent uitgespeeld. misschien leuk voor de kerstvakantie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het ligt er een beetje aan wat je nog meer op je console doet. Ik heb de story mode bewaard voor op de PS4 en ik speel verder alleen maar (=bijna elke dag) GTA Online. Als ik de story mode al had uitgespeeld op de PS3 en verder niet online zou spelen kan ik me niet voorstellen dat ik de game nog een keer zou halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Ik heb de story mode wel gespeeld, maar ben er als een malle doorheen geknald zonder echt op te letten of extra mn best te doen :P
Alle sidemissies, verzamelen en strangers/freaks enzo, heb ik nog niet gedaan.

Dus ik zal m zeker opnieuw gaan doen, uiteraard firstperson!

Online heb ik overigens nog even links laten liggen..
Pagina: 1 ... 61 ... 74 Laatste

Let op:
Er is een topic GTA 5 Crew topic
Slowchat & Levertijden-topic

Geen PC vs Console discussie's

Posts met alleen video's/plaatjes/etc dragen niet bij aan het topic en zijn dus ongewenst.
Story-spoilers (spoilers over het verhaal) ALTIJD tussen spoiler tags:
spoiler:
~~~[spoiler] Je verborgen tekst tik je hiertussen ~~~[/spoiler]
.