| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Ik betwijfel het ten zeerste dat je met een gtx 560 dezelfde prestaties zal halen als met een ps4. Ook al is het alleen al dat ik mijn gaming pc met een 560 heb ingeruild voor een ps4 als main gaming platform.Jeroenneman schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 23:41:
Hopelijk hebben ze dit keer wel AA erin zitten en hopelijk ook een beetje support voor oudere kaarten. Als ik zie wat er mogelijk is op een PS4, dan zou ik hetzelfde wel moeten kunnen bereiken met een GTX 560 denk ik.
Als de player Models net zo flink zijn als in MP3, dan hoor je mij niet klagen!
-Edit: Nedgame heeft de release staan op 28-10!
Wie goed doet, die goed ontmoet.
*woops, GTX560 Ti bedoel ikAtlAntA schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 23:37:
[...]
Ik betwijfel het ten zeerste dat je met een gtx 560 dezelfde prestaties zal halen als met een ps4. Ook al is het alleen al dat ik mijn gaming pc met een 560 heb ingeruild voor een ps4 als main gaming platform.
Het zal er inderdaad aan liggen hoe goed ze optimaliseren.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Mijn richtpunt is overigens de R9 280 Gaming met 3GB.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Als je Watch Dogs als referentiepunt neemt, zit je goed met de r9 280. Ik heb zelf een HD7950 (zelfde kaart natuurlijk, alleen is het wel een vroege versie, waardoor hij nog 'maar' op 810 MHz draait en ik heb nog geen moeite genomen om hem over te klokken).Wybo schreef op donderdag 11 september 2014 @ 15:04:
Ik ben zelf ook op zoek naar wat er geupgrade moet worden aan mijn systeem. Ik neem Watch Dogs een beetje als referentiepunt. Wat daar goed voor is zal denk ik voor GTA V ook wel werken. Maar ik wacht wel met de aanschaf tot GTA V echt uit is.
Mijn richtpunt is overigens de R9 280 Gaming met 3GB.
Ik draai Watch Dogs (met worse mod) prima op ongeveer 35-40fps op ultra (niet maxed-out, een paar settings zoals AA zijn omlaag gezet (niet uit)). Ik vind dit persoonlijk voldoende voor een 3rd person game. Ik verwacht dus wel dat ik GTA ook wel zal kunnen draaien, maar het blijft hopen op goede prestatie van het spel!
Komt van inthegame.nl (met Gamestop als bron)
Kom maar op met die remaster!In Anaheim zou een 45 minuten durende presentatie geweest zijn van Rockstar aan de retailer. Dit is gebruikelijk omdat retailers de game in de winkel moeten leggen, inkopen zullen moeten doen en dus goed door moeten hebben wat ze inkopen. En ook nog eens in de winkel marketen. Wie de bron precies van onderstaande uitingen is onbekend, want zo werkt het internet, maar enthousiast was deze persoon zonder meer. Zo zou Rockstar direct na de lancering van GTA V begonnen zijn aan deze versie want men gaf aan al meer dan een jaar bezig te zijn met deze remaster. En een remaster is het volgens Persoon X. De regen zou je echt zien vallen en langzaam in plasjes zien veranderen op de weg. De vacht van de dieren is 100% opnieuw gemaakt en je ziet de haren nu echt bewegen. In GTA V zou je nu verder kunnen kijken dan ooit. De draw distance zou bizarre zijn. Ook zouden er nieuwe content in de game zitten dat onder andere bestaat uit nieuwe radiostations en dus ook nieuwe liederen. Was deze Neogaf poster enthousiast? Duidelijk wel. Lees hier onder alle details. Belangrijk detail; er was geen releasedatum enkel dat GTA V voor de PC, PS4 en Xbox One “soon” beschikbaar is.
“I saw 30 minutes of gameplay of this game yesterday. Guys the changes are astounding. Really incredible stuff. Rockstar said their goal was to push PS4 / X1 like how they pushes PS3 and 360. The environment changes they’ve done are incredible. This remaster is the real deal. New trailer should be going out soon.” “Character models have been improved for sure. Street detail is massively improved.
Rain water now pools up on the road and honestly reminded me of Infamous Second Sons wet roads. Animal and Wildlife count has been upped. They specifically mentioned how much they learned from Red Dead Remption and the original GTA5 and wanted to improve animal interactions even more. Animals now sport actual fur. As in strands of hair that stick out from the actual body not just flat textures like in the original release. I believe this has been in development since before GTA5s actual release as they said its been heavily worked on for over a year. Believe me you can tell.
This is a complete remaster not just an uprezzed port. A huge chunk of staff have to be working on this.”“They showed us multiple locals. The city, underwater areas, country side etc. Foliage has been completely reworked. Tree barks been redone, individual grass blades, wild flowers etc. This applies to underwater areas as well. Completely reworked coral reefs and underwater plants. Draw distance now is INSANE.
One example they showed us was the main city at night. They showed it on PS3 first amd showed us how all lighting at a distance was pre baked. In the remaster its all pre loaded in real time and is dynamic. You can see lights and traffic flow from massive distances. Water rendering system has been completely redone. Rivers / Ocean / rain are gorgeous. No release date given. They simply said soon. Animal texture work has been 100 % re done. Anti Aliasing looked great with little to no jaggies. Looked 1080p to me. It was demoed on PS4. Promised “new” content. One example was new songs / soundtrack / radio stations. Best remaster Ive seen by far. I literally gasped at the differences.”
[ Voor 0% gewijzigd door Nasty Nate op 12-09-2014 13:23 . Reden: alinea's ]
En nu CVG met een neogaf poster:Nasty Nate schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 10:53:
Wat dit hier al gepost?
Komt van inthegame.nl (met Gamestop als bron)
[...]
Kom maar op met die remaster!
http://www.computerandvid...etails-reportedly-leaked/
Ben zeer benieuwd!
https://www.facebook.com/...939095097/?type=1&fref=nf (facebook pagina Rockstar Games)
[ Voor 5% gewijzigd door creapYYY op 12-09-2014 14:11 ]
Jammer dat ze de PC versie weer later releasen ivm sales voor de Xbone/PS4creapYYY schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 14:10:
Grand Theft Auto V arrives for PlayStation 4 and Xbox One on November 18th, PC version coming January 27, 2015. Exclusive content details at
https://www.facebook.com/...939095097/?type=1&fref=nf
Betere link trouwens: http://www.rockstargames....tavreleasedetails09122014
Gelukkig wel eindelijk een release date
[ Voor 17% gewijzigd door Jerry op 12-09-2014 14:13 ]
Ja, mooi is datA host of new, exclusive content also awaits for players returning from the PlayStation 3 and Xbox 360 versions including rare versions of classic vehicles to collect from across the Grand Theft Auto series such as the Dukes, the Dodo Seaplane and a faster, more maneuverable Blimp; activities including wildlife photography and new shooting range challenges, new weapons and more.
Nederlandse PS5 clan / 30+
Wel jammer dat je alleen je online profiel kan meenemen!
/edit En nu moet ik ook maar eens kijken voor een PS4. en de 3 op marktplaats zetten. Zal wel worden overspoeld nu.
[ Voor 22% gewijzigd door WoKo op 12-09-2014 15:18 ]
Nou ja, geeft me iets meer tijd om m'n PC te upgraden.
Jawel -> https://support.rockstarg.../en-us/articles/203495713Nasty Nate schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 15:29:
Het zal wel niet heel toevallig mogelijk zijn om je profiel cross platform te copieren he?
Nu single player profiel nog?
Had niet veel verlof uren meer en ben tijdens mijn vakantie 3 dagen eerder aan het werk gegaan om die dagen te houden voor November, iets zei me al dat ik me niet blind moest staren op die geruchten dat hij dan uit zou komen.AzzKickah schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 15:24:
Man, ik ging toch redelijk uit van 17 November voor de PC. Bah. Kun je nog weer langer gaan wachten.
Nou ja, geeft me iets meer tijd om m'n PC te upgraden.
Niks aan te doen maar FUCK!
lolSipio schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 17:17:
[...]
Had niet veel verlof uren meer en ben tijdens mijn vakantie 3 dagen eerder aan het werk gegaan om die dagen te houden voor November, iets zei me al dat ik me niet blind moest staren op die geruchten dat hij dan uit zou komen.
Niks aan te doen maar FUCK!

Maar ach, ieder z'n ding he

[ Voor 99% gewijzigd door JB op 15-09-2014 15:02 ]
Mijn boefje is liev!
Nee er is geen GTA V Demo, dus niet installeren laat staan downloaden.JB schreef op maandag 15 september 2014 @ 14:53:
[...]
Gisteren belde een buurjongetje bij mij aan met de vraag of ik hem kon helpen om de GTA V demo te installeren omdat ie een pc een weekje mag testen om te kijken of deze game goed performed. Nu zie ik sowieso dat de game wederom uitgesteld is voor de PC maar als ik zoek op een demo kom ik hele enge sites tegen. Op de rockstargames site is ook geen demo te vinden. Kan ik daaruit afleiden dat er helemaal geen demo voor de pc is?
De enige games waar Rockstar Demo's van heeft uitgebracht zijn bij mijn weten: GTA 1 & GTA 2.
[ Voor 5% gewijzigd door Flex0r op 15-09-2014 15:07 ]
PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]
Ik heb een tip:418O2 schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 23:40:
Ik heb GTA v uitgespeeld, maar kan geen missies meer vinden, zit op 82%. Heb er 1 open met Michael, die van Barry uit t begin, die haal in steeds niet. Ook 1 met Franklin, maar kan niets vinden op de map en door rond te rijden vind ik ook niks. Iemand tips?
http://lmgtfy.com/?q=gta+v+random+events+guide
Tonya al gebeld voor de laatste sleepwagen missies?418O2 schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 23:40:
Ik heb GTA v uitgespeeld, maar kan geen missies meer vinden, zit op 82%. Heb er 1 open met Michael, die van Barry uit t begin, die haal in steeds niet. Ook 1 met Franklin, maar kan niets vinden op de map en door rond te rijden vind ik ook niks. Iemand tips?
Dat was bij mij het 1-tje wat nog bij Franklin stond.
Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid
Maar iig, in die trailer kon je al een werkend interieur zien, dus FPS view kan heel goed kloppen.
Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T
hoidoei
Het staat er toch echt apart genoemd.Remcom00 schreef op maandag 22 september 2014 @ 14:31:
Ik gok dat het alleen voor in voertuigen is, lijkt me wel een logische verklaring.
Eerst first person view voor voertuigen, en daarna first person view while on foot.
Ik kom nooit weer van de bank af! Net als in de film surrogates.Scrummie schreef op maandag 22 september 2014 @ 14:00:
FPS geruchten, project Morpheus ondersteuning? DAT zou pas echt nieuws zijn. Als Morpheus ooit een release datum krijgt
Alhoewel, als ze Morpheus zouden combineren met een soort Kinect achtig ietsAtlAntA schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 20:44:
[...]
Ik kom nooit weer van de bank af! Net als in de film surrogates.
Voor mij is dat niks. Ik wil de immersie wel maar hoef er geen workout bijpoor Leno schreef op maandag 29 september 2014 @ 23:27:
[...]
Alhoewel, als ze Morpheus zouden combineren met een soort Kinect achtig iets
Net als de Stalion en de DukesGood Fella schreef op maandag 22 september 2014 @ 17:37:
Lees ik nou echt dat the Dodo Seaplane terug komt
This is my signature. There are many like it, but this one is mine. My signature is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life.
Even op de Rockstar Social club kijken.418O2 schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 23:40:
Daar staan echt alle missies op per categorie.
Zo kan je makkelijk zien welke je nog mist
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Zie iets over zombies, maar dat trekt me totaal niet.
Hoop dat er nog wat anders komt!
Zoveel ongebruikte delen op de map! Ik zit nu met $2.1 Miljard per persoon en ik kan er zga. niets mee!
Ik hoop echt dat er veeeel nieuwe missies en dingen voor de Storymode komen zodra het voor de PS4 en/of PC uitkomt
Online vind ik echt niets aan helaas...
Als je alles volgens de ultieme manier speelt, eindig je daarmee. (En dit is niet gedaan met de cheat van koffertjes die terugkomen na character wissel, want die patch was al uitgegeven toen ik begon
$ 2,1Billion
Als je die opvolgt en de heists goed uitvoert, de juste personen cast voor je crew en alle grote sommen geld verzamelt (koffertjes, de kannibalen etc etc) dan kom je aan zo veel geld ja

En dan pak je nog veel meer. Ik heb per persoon 10*2 miljard aandelen en dan nog 2 miljard cash
geen cheats, geen glitches, gewoon spel spelen met bovenstaande uitleg en daarna paar weken handelen op de markt (saai en arbeidsintensief omdat je per transactie maar per 2 miljard dollar kunt werken, maar 20 miljard aandelen pp is best grappig
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Verwijderd
Op deze website staat dat het als goed is wel mogelijk moet zijn:Verwijderd schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 14:41:
Iemand hier al enige informatie gevonden met betrekking tot het overzetten van je savegame van x360 naar ps4? heb je daar een active xbox gold membership voor nodig of maakt dat niet uit? Thanks!
http://www.product-review...transfer-to-ps4-xbox-one/
Staat alleen geen verdere informatie over hoe dit in z'n werking gaat dan.
[ Voor 7% gewijzigd door falcon123 op 25-10-2014 14:54 ]
Verwijderd
Top, thanks voor je reactie inclusief link! Ik hoop dat het via die account die je bij rockstar aan moest maken gaat ofzo. Maar ik betwijfel het om eerlijk te zijn, aangezien je SP save lokaal was. Heb de X360 bij een vriend staan, kan hem of course wel ff dagje mee naar huis nemen, maar zou een gedoe zijn!falcon123 schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 14:53:
[...]
Op deze website staat dat het als goed is wel mogelijk moet zijn:
http://www.product-review...transfer-to-ps4-xbox-one/
Staat alleen geen verdere informatie over hoe dit in z'n werking gaat dan.
Hier veel mensen die hem (ook) op de PS4 gaan kopen? Ben op de X360 maar tot 40% gekomen, heb hem als 'gift' weggedaan toen ik de PS4 kocht, maar eigenlijk wel spijt van gehad haha, tof spel!

PSN: Kjujay

PSN: MrMistral
http://www.psx-sense.nl/1...uwde-ps4-gta-v-in-de-opm/
Heerlijk dankudutchgio schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 16:09:
Ja, zijn foto's van gemaakt en die kun je hier vinden:
http://www.psx-sense.nl/1...uwde-ps4-gta-v-in-de-opm/
Ik heb 'm op 100% uitgespeeld op de X360 en heb nou idd alweer een pre order staan voor de PS4 versie.Verwijderd schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 15:15:
[...]
Hier veel mensen die hem (ook) op de PS4 gaan kopen? Ben op de X360 maar tot 40% gekomen, heb hem als 'gift' weggedaan toen ik de PS4 kocht, maar eigenlijk wel spijt van gehad haha, tof spel!Enorm veel zin om hem helemaal uit te spelen en de MP te gaan verkennen op de PS4
![]()
Wil hem gewoon nog graag kunnen spelen, denk niet dat ik weer voor 100% ga maar ga de storyline wel uitspelen denk ik.
Hoop echt dat ik nog meer geniet van het spel met de verbeterde graphics.
PS4 GTA-V-draait-op-1080p
Over de XBone is nog niks bekend
Ik heb mijn saved games bij een vriend op de PS3, op mn eigen account, maar zijn (digitale versie) spel..
Hoe werkt het dan met overzetten als ik zelf wel de PS4 versie heb?
Hoewel ik graag +1's krijg hoor, heb ik liever een antwoord
Weet iemand dit toevallig of heeft een vermoeden?
(Ik zet dit ook in het PS4 topic))
Hoe gaat Rockstar controleren of je in aanmerking komt voor de extra content wanneer je ook de ps4 versie koopt? (ik heb de ps3 versie verkocht inmiddels). doen ze dit op basis van je rockstar ID?
Sorry, ik kan dit nergens vinden.
Dus als ik het goed begrijp krijg ik de extra's ook al heb ik mijn ps3 versie verkocht?Nasty Nate schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 11:35:
Dat doen ze dmv je Rockstar Social Club account.
Komt uit playstation magazine, me dunkt dat die niets over X1 meldenMaverick! schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 14:06:
Op de PS4 schijnt hij op 1080p te gaan draaien:
PS4 GTA-V-draait-op-1080p
Over de XBone is nog niks bekend
Yes.Yintha schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 11:37:
[...]
Dus als ik het goed begrijp krijg ik de extra's ook al heb ik mijn ps3 versie verkocht?
Zo lang je een Social Club login hebt, gekoppeld aan je PSN ID komt alles goed.
Ik ga zelf van de X360 versie over naar de PS4 versie en zelfs ik kom in aanmerking.
Of je logt in op de PS4 met dat PSN account, download de extra dlc en speelt op het andere account...
Let wel, je kan je sp save NIET meenemen naar je ps4 toe. Het gaat alleen om je online profile.Verwijderd schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 15:15:
[...]
Top, thanks voor je reactie inclusief link! Ik hoop dat het via die account die je bij rockstar aan moest maken gaat ofzo. Maar ik betwijfel het om eerlijk te zijn, aangezien je SP save lokaal was. Heb de X360 bij een vriend staan, kan hem of course wel ff dagje mee naar huis nemen, maar zou een gedoe zijn!
Hier veel mensen die hem (ook) op de PS4 gaan kopen? Ben op de X360 maar tot 40% gekomen, heb hem als 'gift' weggedaan toen ik de PS4 kocht, maar eigenlijk wel spijt van gehad haha, tof spel!Enorm veel zin om hem helemaal uit te spelen en de MP te gaan verkennen op de PS4
![]()
Want The Imponte Duke O’Death MOET ik hebben. Wat een badass car is dat.:D

Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW
Ik en vele anderen denken dat dit een timed exclusieve achtig iets is. Maar officieel is daar nog niks over bekend.Ktenolix schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 08:05:
Hoe zit het eigenlijk met die extra content? Wordt dat uiteindelijk ook beschikbaar voor 'normale' spelers?
Want The Imponte Duke O’Death MOET ik hebben. Wat een badass car is dat.:D
[afbeelding]
Edit : het is inderdaad een bad ass mad max auto!
[ Voor 4% gewijzigd door AtlAntA op 31-10-2014 10:48 ]
Zou dit legit zijn, ook al is het maar een preorder?
[ Voor 14% gewijzigd door Erycius op 01-11-2014 12:44 ]
Bloemen scheiden het gras in de tuin.
Verwijderd
Goedkoper dan kinguin.net of https://www.g2a.com/grand...-steam-cd-key-global.html vertrouw ik meestal niet.Erycius schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 12:42:
http://thegamekeys.com/gr...d-key-game-key-steam.html
Zou dit legit zijn, ook al is het maar een preorder?
G2A heb ik al jarenlange ervaring mee, scherp geprijsd en 100% legit.
Agreed.Verwijderd schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 13:54:
[...]
Goedkoper dan kinguin.net of https://www.g2a.com/grand...-steam-cd-key-global.html vertrouw ik meestal niet.
G2A heb ik al jarenlange ervaring mee, scherp geprijsd en 100% legit.
DLCompare is ook een betrouwbare site, daar is ie zelfs nog wat goedkoper te vinden.
hoidoei
Ik speelde namelijk eerst op de Ps3 en heb daarom mijn PSN aan de SocialClub gekoppeld.
Nu ga ik de game echter op de One spelen en heb dus mijn XboxID ook aan de SocialClub gekoppeld.
Krijg ik de extra content dan wel? De ps3 SaveGame heb ik niet meer namelijk
Edit: eerst terug lezen. Dan pas vragen stellen

[ Voor 7% gewijzigd door Donstil op 01-11-2014 23:04 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Get psyched!!!
Ik ben even klaar met Destiny en wilde even iets nieuws. Wil zo graag COD halen puur omdat ik even zin heb in iets nieuws haha. Ik probeer mij in te houden met de gedachte: nog maar 2 weekjes, kom op je kan het volhouden.
[ Voor 36% gewijzigd door ASNNetworks op 03-11-2014 19:03 ]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Nice!
Nog een weekje wachten helaas tot we zelf kunnen spelen
Edit: hè schijt ik dacht dat de game 10 november kwam. Blijkt pas 18 november
[ Voor 15% gewijzigd door Donstil op 03-11-2014 20:24 ]
Heb alleen wel het gevoel dat ik zo ongeveer de enige in het land ben die daar echt naar uitkijkt.
Hoe kijken jullie hier tegen aan?
Op zoek naar een gezellige crew en wil je graag in goed teamverband gamen? Join dan nu Grand Theft Holland op social club! (PS4) http://youtu.be/5coAzmA-yws -------------------------------- http://socialclub.rockstargames.com/crew/grand_theft_holland
In Watch Dogs zat het ook maar daar was het rijden al zo dramatisch dat ik dat vrijwel niet gebruikt heb.
Wel opmerkelijk dat het nog steeds niet officieel is aangekondigd, er zijn alleen maar geruchten.
Ik kijk er ook heel erg naar uit. Persoonlijk acht ik de kans erg hoog. De eerste video laat duidelijk werkende snelheidsmeters zien in de auto (laatste scene met Michael). Werkende snelheids meters kan je nooit zien, tenzij er een cockpit view in de auto zit. Daarnaast zijn de schademodellen geüpgraded van de auto's. Denk dat ze meer willen inzetten op de race modes in de game (vind het persoonlijk erg tof en rijd heerlijk). Het was een tijdje geleden ook door een Rockstar medewerker op de website geplaatsts dat er first person mode in zou zitten, zowel in de auto als er buiten. Dat bericht is direct weer weggehaald, dus is maar de vraag of het als verrassing is bedoeld of gewoon foute informatie. First person buiten de auto lijkt mij ook errrrruugg vet, zeker met GTA Online 30 manMartnK schreef op maandag 03 november 2014 @ 21:08:
Ik hoop echt zooo ongelovelijk op de reveal van first person view in de auto. Dat zou mij gelijk overhalen om de game opnieuw te kopen.
Heb alleen wel het gevoel dat ik zo ongeveer de enige in het land ben die daar echt naar uitkijkt.
Achja, morgen weten we meer en over 2 weken weten we alles.
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Ik kan daar niet wakker van liggen eigenlijk. Ik race bij fatsoenlijke racegames ook zelden vanuit de Cockpit.MartnK schreef op maandag 03 november 2014 @ 21:08:
Ik hoop echt zooo ongelovelijk op de reveal van first person view in de auto. Dat zou mij gelijk overhalen om de game opnieuw te kopen.
Aks het resources kost welke ze ergens anders vanaf gesnoept hebben mogen ze het al helemaal laten zitten.
Door die snelheidsmeters in de trailer en en dat gelekte nieuwsbericht acht ik die kans idd ook hoog.ASNNetworks schreef op maandag 03 november 2014 @ 22:25:
[...]
Ik kijk er ook heel erg naar uit. Persoonlijk acht ik de kans erg hoog. De eerste video laat duidelijk werkende snelheidsmeters zien in de auto (laatste scene met Michael). Werkende snelheids meters kan je nooit zien, tenzij er een cockpit view in de auto zit. Daarnaast zijn de schademodellen geüpgraded van de auto's. Denk dat ze meer willen inzetten op de race modes in de game (vind het persoonlijk erg tof en rijd heerlijk). Het was een tijdje geleden ook door een Rockstar medewerker op de website geplaatsts dat er first person mode in zou zitten, zowel in de auto als er buiten. Dat bericht is direct weer weggehaald, dus is maar de vraag of het als verrassing is bedoeld of gewoon foute informatie. First person buiten de auto lijkt mij ook errrrruugg vet, zeker met GTA Online 30 man![]()
Achja, morgen weten we meer en over 2 weken weten we alles.
Maar aan de andere kant kan ik me haast niet voorstellen, dat ze het technisch voor elkaar krijgen om een kwalitatief hoogstaande first person ervaring te creeren buiten de auto. Hopelijk heb ik dit verkeerd, maar volgens mij moet er heel wat extra geprogrammeerd worden in de engine om dat allemaal soepel te laten verlopen. Teveel ben ik bang.
Als je het zo bekijkt dan kun je dat hele gelekte nieuwsbericht in twijfel trekken en dus ook de dashboard first person.
Maar wat zou het vet zijn als het er in komt! GTA 5 is eigenlijk de enige thirdperson game die ik speel. Ik heb bij thirdperson altijd een minder gevoel van controle ofzoiets (bij cover zoeken bij een muurtje, dat je dan automatisch net aan de verkeerde kant wordt geplakt), daar kan ik me echt mateloos aan irriteren. Maar door de ongelofelijk uitgebreide wereld,details,verhaaltjes van GTA kan ik dat aardig aan de kant zetten.
Mijn ultieme wens over 2 weken:
Een first person gta met wapens die aanvoelen en schieten als battlefield 4 en auto's die rijden als gran turismo/colin mcrea.....
Op zoek naar een gezellige crew en wil je graag in goed teamverband gamen? Join dan nu Grand Theft Holland op social club! (PS4) http://youtu.be/5coAzmA-yws -------------------------------- http://socialclub.rockstargames.com/crew/grand_theft_holland
Haha, ben bang dat je iets meer dan 2 weken moet geven voor zo'n gameMartnK schreef op maandag 03 november 2014 @ 23:15:
[...]
Mijn ultieme wens over 2 weken:
Een first person gta met wapens die aanvoelen en schieten als battlefield 4 en auto's die rijden als gran turismo/colin mcrea.....
Maar vergeet niet dat Rockstar niet zomaar even GTA V port naar next-gen met hogere resolutie. Ze hebben namelijk ook bepaalde zaken gewoon anders/opnieuw geprogrammeerd in de game, zoals schademodellen en weereffecten. Een first person mode erin zetten is niet zo heel vergezocht naar mijn mening. Bovendien kloppen de andere zaken in de nieuwspost toen wél. Er werd daar gesproken over exclusieve wapens/auto's voor terugkerende spelers bijvoorbeeld. Dat is sinds kort bekend gemaakt. Ook zaken zoals toerentellers (zoals in video te zien is) meer wildlife, verkeer, draw distance etc. Alles wat erin staat klopt... Eigenlijk MOET de first person mode wel kloppen (wishful thinking)
[ Voor 19% gewijzigd door ASNNetworks op 04-11-2014 01:51 ]
Nieuwe trailer kwam vandaag ook uit toch?
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
@Kecin hierboven
Hier zie je een mooie side by side vergelijking! Zo te zien is het zeker de moeite!!
GTA5 PS3 vs PS4
[ Voor 48% gewijzigd door poor Leno op 04-11-2014 14:31 ]
Rockstar gaf via hun eigen website aan dat er een first person mode zowel in de auto's als buiten de auto's zou zitten! Daardoor begon de geruchtenmolen te draaien, Rockstar heeft de post snel daarna weer gelijk offline gehaald. Dus de een denkt dat het een fout was van een Rockstar medewerker, de ander denkt dat het te vroeg is bekend is gemaakt. Ik zou het erg raar vinden als het een fout is eigenlijk. Als je zegt: online kan je nu met 36 players ok dan snap ik het, vergissing in de numbers. Maar een compleet nieuwe mode als 'fout' vermelden... Nee, dat is een te grote verandering om dat foutief te vermelden lijkt me... Kan natuurlijk zijn dat het wel in de planning staat om in te bouwen (wellicht met DLC?) maar het feit dat ze het plaatsen geeft voor mij in ieder geval aan dat ze er wel mee bezig zijn.poor Leno schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 14:29:
Maar zou de FPView alleen in de auto's zijn of ook bij het lopen? Dat zou ik nl het liefste zien
@Kecin hierboven
Hier zie je een mooie side by side vergelijking! Zo te zien is het zeker de moeite!!
GTA5 PS3 vs PS4
In iedergeval zometeen even IGN checken. Neem aan dat het 18.00u zal zijn, gezien GMT+1
[ Voor 11% gewijzigd door ASNNetworks op 04-11-2014 15:05 ]
En het kan ook doelbewust zijn geweest; door een dergelijk bericht op je eigen site kortstondig online te zetten en vervolgens weer weg te halen nadat iemand het heeft opgemerkt creer je aardig wat aandacht.
Als het erin zit zou dat toch vanavond wel bekend moeten gaan worden lijkt me.
Of ze willen dat het gwn ontdekt wordt in-game door spelers. Zitten nog meer vernieuweingen in de game die niet bekend gemaakt wordt omdat Rockstar de gamers graag zelf willen laten ontdekken. Met de X360/PS3 release hadden ze ook lang niet alles bekend gemaakt. Achja, we zullen ziendutchgio schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 15:19:
Of ze waren er mee bezig, maar is uitendelijk toch besloten om het niet te doen of het was niet haalbaar etc., maar het lijstje met vernieuwingen was niet veranderd voor het online werd gezet.
En het kan ook doelbewust zijn geweest; door een dergelijk bericht op je eigen site kortstondig online te zetten en vervolgens weer weg te halen nadat iemand het heeft opgemerkt creer je aardig wat aandacht.
Als het erin zit zou dat toch vanavond wel bekend moeten gaan worden lijkt me.
GMT 17.00, wij zitten in GMT+1 dus 17.00+1 = 18.00upoor Leno schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 15:48:
Is t al 17.00? (of is t om gmt+1)
PSN: Kjujay
[ Voor 97% gewijzigd door ASNNetworks op 04-11-2014 17:17 ]
Ja je moet een ding alleen niet vergeten. De trailers van Rockstar zijn altijd in-game footage, alleen met andere camera standpunten en cutscenes (die zelfde uitzien als in-game). Dus de 2 trailers die je nu hebt gezien is gewoon hoe de game eruit gaat zien, ook nog eens gecaptured vanaf een PS4. Ik vind het erg goed uit zien en kan niet wachten om de game te spelenKju schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 16:46:
Actual gameplay footage, dan kan je er in ieder geval van uitgaan dat het er uit ziet zoals ze het vandaag laten zien. Het kan in ieder geval niet minder mooi zijn dan PS3 of x360. Tenminste hebben ze ons niet, zoals een frans bedrijf dat al enige tijd doet met een game die zich in Parijs (en eigenlijk ook die in Chicago) afspeelt, eerst lekker gemaakt met prachtige beelden om daarna periodiek gameplay te releasen die steeds een beetje slechter word qua beeldkwaliteit.
http://www.ign.com/articl...-auto-v-a-new-perspective
edit: live!
[ Voor 20% gewijzigd door ASNNetworks op 04-11-2014 18:02 ]
I’ve never had a GTA experience like this before, and that’s because it’s all playing out in the first-person.
http://www.ign.com/videos...to-5-first-person-trailer
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Alleen hadden jullie ook het gevoel dat de beloofde graphics nog niet echt te zien waren? Het voelde als de PS3 versie..

Er is een topic GTA 5 Crew topic
Slowchat & Levertijden-topic
Geen PC vs Console discussie's
Posts met alleen video's/plaatjes/etc dragen niet bij aan het topic en zijn dus ongewenst.
Story-spoilers (spoilers over het verhaal) ALTIJD tussen spoiler tags: