Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Open world games moeten ook boeiend zijn in gameplay en dat komt GTA 5 zeker tekort .
Zij missies zijn zo saai om te spelen en Rockstar Games North wil de humor juist een grote rol laten spelen maar die geven mij helemaal geen indruk om het spel goed te maken .
Qua gameplay is het allemaal zo erg houterig overkomen en niks gaat soepel te werk .
Ik mis gewoon de spanning in het spelen zelf en de politie vind ik het aller ergste irriterend omdat deze veel te agressief zijn en de lol er snel vanaf is .
Je gaat echt om de halve klap dood , daar dat de politie je binnen een paar seconden vermoord .
Ik heb meer fun in games zoals Assassin's Creed en Far Cry , doordat deze games je meer bied aan spannende gameplay zoals sneaken .
En sneaken vind ik zeer belangrijk in een open wereld game , ook al valt het steeds in herhaling en dat maakt mij niks uit .
In GTA 5 ben je zoooo snel dood en het spel is voor mij ook dan zo goed als dood .
Hopelijk word Watch Dogs ook veel sneaken .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Als je zo snel dood gaat moet je wellicht eens armour kopen en het coversysteem wat meer gebruiken :) Ik heb regelmatig redelijk langdurige politie afschiet sessies. Als ik door de armour heen ben vlucht ik dan met die 4 of 5 sterren achter me aan een of andere tunnel in om na het resetten van de wanted rating weer vrolijk verder te gaan.

Kijk een headshot blijft een headshot dus je kan in 1x dood maar er is meestal genoeg lol uit te slepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:47
Belachelijk dat de random event "Simeon Yetarian" alleen maar speelbaar is aan het begin.

Ik denk ik maak ff alle random events af, maar nee helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:38

Maxow

Hidden Sound System

Pff, was ik lekker op weg om alle activiteiten af te ronden om richting de 100% te gaan, zoals die parajumps, maar ook al behoorlijk op weg met de space parts, is opeens op wonderbaarlijke wijze de savegame weg danwel aangepast. Nu zit ik weer een heel stuk terug in de tijd, waarbij al die ellende weer opnieuw moet en progressie van de characters ook weer een stuk terug is :( . Het waren al niet m'n favoriete activiteiten, dus denk niet dat ik de moed nog ga vinden om al die dingen opnieuw te doen. Zijn er mensen die een soortgelijk issue hebben gehad of ben ik uniek? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben mn save game ook kwijt. Bijna 100%. Nu sta ik weer op 5% ofzo. Maar goed, wilde toch nog keer het spel opnieuw spelen, nu meteen een reden ervoor. Al ben ik momenteel meer met online gedeelte bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-09 13:22

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

MarkoAlmelo schreef op donderdag 10 april 2014 @ 08:31:
Belachelijk dat de random event "Simeon Yetarian" alleen maar speelbaar is aan het begin.

Ik denk ik maak ff alle random events af, maar nee helaas.
Hij telt ook niet mee met voor de 100% score als je daarvoor gaat...
(zie de GTA5 rockstart checklist die ze realtime bijhouden voor je)

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
DerOllie schreef op donderdag 10 april 2014 @ 10:24:
[...]

Hij telt ook niet mee met voor de 100% score als je daarvoor gaat...
(zie de GTA5 rockstart checklist die ze realtime bijhouden voor je)
Klopt, maar daar gaat het ook niet om. Ik wil gewoon alle random events voor elkaar hebben ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Isane op 10-04-2014 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

MarkoAlmelo schreef op donderdag 10 april 2014 @ 10:38:
[...]

Klopt, maar daar gaat het ook niet om. Ik wil gewoon alle random events voor elkaar hebben ;)
Dat wilde ik ook, maar heb me er maar bij neer gelegd dat die niet kan.
Helpt de storyline overnieuw beginnen ook niet trouwens?

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
DerOllie schreef op donderdag 10 april 2014 @ 11:25:
[...]

Dat wilde ik ook, maar heb me er maar bij neer gelegd dat die niet kan.
Helpt de storyline overnieuw beginnen ook niet trouwens?
Dat zal ongetwijfeld helpen maar daar heb ik geen tijd voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar ik achter ben gekomen tijdens het spelen zijn de volgende punten .
De potlitie maakt het onmogelijk om een leuke schietpartij te maken omdat zij zo agressief zijn te snel sterren bijkomen , echt heel erg irritant .
Het politie systeem is heel slecht uitgewerkt en de auto's reageren zo agressief zodat een achtervolging storend is in plaats van een leuke achtervolging .
Dus het hele politie systeem verpest zeker de gameplay .
Je healt word veels te snel afgenomen en ook al heb je de zwaarste armor , heel erg jammer dat Rockstar North daar iederskeer in de fout gaat .
Ik was al bang dat GTA 5 deze minpunten zou bevatten , heel erg jammer omdat het de rest heel goed is uitgewerkt .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 14:12:
De potlitie maakt het onmogelijk om een leuke schietpartij te maken omdat zij zo agressief zijn te snel sterren bijkomen , echt heel erg irritant .
Het politie systeem is heel slecht uitgewerkt en de auto's reageren zo agressief zodat een achtervolging storend is in plaats van een leuke achtervolging .
Je healt word veels te snel afgenomen en ook al heb je de zwaarste armor , heel erg jammer dat Rockstar North daar iederskeer in de fout gaat .
Ik was al bang dat GTA 5 deze minpunten zou bevatten , heel erg jammer omdat het de rest heel goed is uitgewerkt .
Neem contact op met rockstar en meldt deze punten aan ze. Ik ben het er zeker weten mee eens.

Ik weet overigens niet waar je contact met ze op kunt nemen, maar probeer twitter of de website eens.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2014 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Verwijderd schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 14:12:
Politie systeem is inderdaad niet al te best.
Mijn grootste frustraties in GTA V zijn:

1. Te snel een politie achter je aan die veelste aggresief of lomp zijn (GTA IV was beter)
2. Als je op een verlaten zangweggetje rijd, spawned er opeens een politie wagen, terwijl je er normaal geen hond op ziet rijden !!!! Dat slaat echt helemaal nergens op.
3. midden in de bergen of platteland komt er zomaar een politie wagen.
4. in het water zie je nooit een boot door de grachten varen, maar wanneer je in het water ligt en je hebt politie achter je aan, is er opeens politie boot aanwezig :S

Dat onlogische spawnen van politie voertuigen is echt verschrikkelijk.

5. Oja je gaat te snel dood, door kogels die door je auto vliegen.

GTA IV had een veel betere poltitie systeem en sterker nog, GTA V is hierdoor een stuk minder leuk om te spelen.

[ Voor 5% gewijzigd door Pykow op 24-04-2014 16:04 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmellow
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02-09 15:20
De politie is inderdaad erg lomp. Ik rij vaak ook rustig door de stad en dan gaat zo'n malloot op mij beuken omdat hij zonodig een auto moet achtervolgen, dwars door mij heen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op donderdag 24 april 2014 @ 16:02:
Politie systeem is inderdaad niet al te best.
Mijn grootste frustraties in GTA V zijn:

2. Als je op een verlaten zangweggetje rijd, spawned er opeens een politie wagen, terwijl je er normaal geen hond op ziet rijden !!!! Dat slaat echt helemaal nergens op.
3. midden in de bergen of platteland komt er zomaar een politie wagen.
4. in het water zie je nooit een boot door de grachten varen, maar wanneer je in het water ligt en je hebt politie achter je aan, is er opeens politie boot aanwezig :S

Dat onlogische spawnen van politie voertuigen is echt verschrikkelijk.
Newsflash : Dat is al sinds GTA III en Vice City zo dus leer ermee leven :P Slecht, maar stiekem ook wel grappig dat het na al die tijd niet is veranderd : Houdt het spel lekker voorspelbaar! :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feihcretsam
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-05 07:27
Je health is gerelateerd aan je strength stat. Als je niks aan je strength doet dan ga je inderdaad snel dood, met name omdat de default strength niet zo geweldig is. Als je deze vroeg in de game maxed door wat sports te doen (of heeeeel veel mensen neer te slaan) dan kun je 2 tot 3x zoveel schade krijgen voordat je sterft.

Verder is het enige irritante aan politie achtervolgingen dat je auto altijd naar links of rechts stuurt nadat je door een politie auto van achter geramd word. Voor de rest stoor ik me nergens aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Nu online

SuBBaSS

-has Ryzen

Ik snap de kritiek wel (hoewel sommigen hier wel wat overdrijven wmb.), maar heb er zelf niet zoveel problemen mee. Het is toch best simpel om aan ze te ontkomen door gewoon ff ergens buiten bereik van ze te gaan, bijv. de bergen of een tunnel in oid. Ik stoor me er niet echt aan, maar goed, da's persoonlijk dus.
Ben sowieso wel wat vergeeflijker door de grootte en de mogelijkheden van het spel. Moet er af en toe flink om lachen, zoals gisteren bij Mike's huis ineens de tuinman uit de lucht kwam vallen om vervolgens verder te gaan met z'n bladblazer. :D

Kan zoveel lol hebben door eerst wat sterren te halen, dan op een trein te klimmen en van daaruit mayhem aan te richten onder de popo's.
Gisteren eindelijk een straaljager weten te scoren. Het jatten op zich is nog niet zo moeilijk, maar het ontkomen was me nog niet gelukt. Moet nog 6 knife-flights halen en dat lijkt me beter te doen met zo'n jet.
Ook nog een paar stuntjumps en dan ben ik er bijna (zit nu op 97,5%).

Vraagje: er is een achievement te halen waarbij je off-mission met alle 3 de karakters tegelijkertijd minimaal 3 sterren moet hebben. Hoe hebben degenen die deze gehaald hebben dat aangepakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:30
SuBBaSS schreef op woensdag 30 april 2014 @ 16:27:
Ik snap de kritiek wel (hoewel sommigen hier wel wat overdrijven wmb.), maar heb er zelf niet zoveel problemen mee. Het is toch best simpel om aan ze te ontkomen door gewoon ff ergens buiten bereik van ze te gaan, bijv. de bergen of een tunnel in oid. Ik stoor me er niet echt aan, maar goed, da's persoonlijk dus.
Ben sowieso wel wat vergeeflijker door de grootte en de mogelijkheden van het spel. Moet er af en toe flink om lachen, zoals gisteren bij Mike's huis ineens de tuinman uit de lucht kwam vallen om vervolgens verder te gaan met z'n bladblazer. :D

Kan zoveel lol hebben door eerst wat sterren te halen, dan op een trein te klimmen en van daaruit mayhem aan te richten onder de popo's.
Gisteren eindelijk een straaljager weten te scoren. Het jatten op zich is nog niet zo moeilijk, maar het ontkomen was me nog niet gelukt. Moet nog 6 knife-flights halen en dat lijkt me beter te doen met zo'n jet.
Ook nog een paar stuntjumps en dan ben ik er bijna (zit nu op 97,5%).

Vraagje: er is een achievement te halen waarbij je off-mission met alle 3 de karakters tegelijkertijd minimaal 3 sterren moet hebben. Hoe hebben degenen die deze gehaald hebben dat aangepakt?
Ik heb als Carl, Michael en Trevor uitgenodigd om een bakkie te doen, en toen ze in de auto zaten gezorgd voor genoeg sterren. (Da's niet zo moeilijk met dat tuig in de auto, ff schieten en als er teruggeschoten wordt nemen ze het naadloos over)

Vincere Per Belli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Of naar t vliegveld rijden met zn 3en en daar een agent of 2 neerknallen en dan drie minuten rondjes rijden op t vliegveld.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Nu online

SuBBaSS

-has Ryzen

Bedankt voor de tips, nooit zo aan gedacht. Wist overigens ook niet dat je 2 mensen uit kon nodigen voor een hang-out. Meen dat ik dat al eens geprobeerd had, maar dat dan de hang-out met degene die ik het eerst had gekozen verviel (dus dat 3 in totaal niet konden).
Straks gelijk even proberen!

Was gisteren wel met Mike en Franklin op het vliegveld (zonder hangout) toen ik de vraag kreeg of Mike wat wilde drinken. Dat genegeerd en vervolgens werd Franklin pissig ("you're starting to annoy me now" oid.). Was ook wel humor.

Edit: Schiet mij maar lek, maar ik krijg ze niet met z'n 3en bij elkaar voor een hangout. Ben met Frank, heb Trevor via de telefoon uitgenodigd. Als ik nu met Frank naar Mike bel krijg ik de optie "hangout" niet.
Zie ik nou wat over het hoofd hier? Kan ook niet switchen naar Mike tijdens de hangout met Trevor dus kan ook niet zorgen dat Mike in de buurt komt...

[ Voor 25% gewijzigd door SuBBaSS op 30-04-2014 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:30
SuBBaSS schreef op woensdag 30 april 2014 @ 18:41:
Bedankt voor de tips, nooit zo aan gedacht. Wist overigens ook niet dat je 2 mensen uit kon nodigen voor een hang-out. Meen dat ik dat al eens geprobeerd had, maar dat dan de hang-out met degene die ik het eerst had gekozen verviel (dus dat 3 in totaal niet konden).
Straks gelijk even proberen!

Was gisteren wel met Mike en Franklin op het vliegveld (zonder hangout) toen ik de vraag kreeg of Mike wat wilde drinken. Dat genegeerd en vervolgens werd Franklin pissig ("you're starting to annoy me now" oid.). Was ook wel humor.

Edit: Schiet mij maar lek, maar ik krijg ze niet met z'n 3en bij elkaar voor een hangout. Ben met Frank, heb Trevor via de telefoon uitgenodigd. Als ik nu met Frank naar Mike bel krijg ik de optie "hangout" niet.
Zie ik nou wat over het hoofd hier? Kan ook niet switchen naar Mike tijdens de hangout met Trevor dus kan ook niet zorgen dat Mike in de buurt komt...
Als ik me goed herinner moet je eerst een van die twee bellen en dan nog voor je hem hebt opgehaald de ander al bellen, dan kan je ze daarna allebei oppikken.

Vincere Per Belli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Nu online

SuBBaSS

-has Ryzen

Hmm, daar zit wat in. Zo heb ik het nog niet geprobeerd.
En het klopt idd. Eerst Mike gebeld, vervolgens Trevor en dan vraagt Franklin ook letterlijk of hij zin heeft om samen met hem en Mike te hangen.

Best wel logisch eigenlijk, maar goed dat is ook niet altijd mijn sterkste kant. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net een race gemaakt voor de PS3, toevoegen aan GTA kan via deze link: http://rsg.ms/SXcuJY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Dit is het offline topic, voor online is een andere draad.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Gaat er nog een keer DLC komen voor de singleplayer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Friespeuk schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 18:50:
Gaat er nog een keer DLC komen voor de singleplayer?
Ja, alleen moet je er niet veel van verwachten. Dus niet in de grote zoals The Ballad of Gay Tony of The Lost and Damned.

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

Ik denk ik ga de Flight Knife challenges even halen.. Mijn god wat faal ik daar in.. Heb de eerste een keer of 10 geprobeerd, allemaal hard gefaald. Dus ben daar maar mee gestopt..

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ja die dingen kan ik ook absoluut niet. Staat echt op de hele lange baan voor me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

The Outlaw schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 20:20:
[...]

Ja, alleen moet je er niet veel van verwachten. Dus niet in de grote zoals The Ballad of Gay Tony of The Lost and Damned.
Nee, maar een paar heists erbij zou wel leuk zijn :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01:17

nFo

The Outlaw schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 20:20:
[...]

The Ballad of Gay Tony of The Lost and Damned waren echt masterlijke DLC's, nog beter dan GTA 4 zelf.
Heb je een bron ?, zit zelf te wachten op die grote single player DLC.
Multiplayer wel even geprobeerd, maar werkte toen nog niet, interesseert mij niet echt.
Zijn er nog kleine updates gekomen na die: Beach bum update ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

nFo schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 18:13:
[...]

The Ballad of Gay Tony of The Lost and Damned waren echt masterlijke DLC's, nog beter dan GTA 4 zelf.
Heb je een bron ?, zit zelf te wachten op die grote single player DLC.
Multiplayer wel even geprobeerd, maar werkte toen nog niet, interesseert mij niet echt.
Zijn er nog kleine updates gekomen na die: Beach bum update ?
Uhhh, na Beach bum kwam er nog een Valentine update, Business update, en deze week nog de High Life update. Veel achter de schermen aanpassingen maar ook praktische zaken.

De auto's en wapens die daar in zaten kun je ook gewoon in SP gebruiken, zie de garage van je karakter, en wapens kopen bij lokale gunshop... (,red)

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Tja de heists gaan ook tegen vallen ben ik bang :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-07 15:43

Remcom00

hij is gek

Wou ff de nieuwe DLC auto's in SP uitproberen, maar daar zijn opeens alle DLC voertuigen niet meer te krijgen op je mobiel?
Had ook een aantal DLC auto's gekocht maar die zijn ook opeens verdwenen, de toeters zijn nog wel te koop in de autoshop.

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Meer mensen met een ps3 met 12 gig?
Vriend van mij kan door de updates niet meer spelen omdat er te weinig ruimte is nu.

Hoe hebben jullie dit opgelost?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Laatst online: 00:32

Vuvuzela

My spire is forming

Ugh.. ben op 99% en ik moet alleen nog 2 sidemissies van Beverly (paparazzi dude) maar die verschijnen niet op de map en hij neemt de telefoon niet op :/ :-(

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:56

heuveltje

KoelkastFilosoof

Mars18 schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 15:49:
Vriend van mij kan door de updates niet meer spelen omdat er te weinig ruimte is nu.

Vast niet wat je wil horen, maar voor 4 tientjes heb je een nieuwe hd, en 2e hand voor nog veel minder.

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieselb0y
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12-09 22:32
Mars18 schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 15:49:

Zelfde probleem hier.. Hhd-Bracket is 20eu en dan nog een 2.5" schijf erbij. Andere oplossing heb ik niet kunnen vinden :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:56

heuveltje

KoelkastFilosoof

dieselb0y schreef op zondag 01 juni 2014 @ 20:23:
[...]

Zelfde probleem hier.. Hhd-Bracket is 20eu en dan nog een 2.5" schijf erbij. Andere oplossing heb ik niet kunnen vinden :|
YouTube: Upgrade PS3 to 500GB Hard Drive without using HDD Caddy

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Today we're proud to announce that the critically-acclaimed and record-breaking Grand Theft Auto V is coming this fall to PlayStation 4, Xbox One and PC.

Grand Theft Auto V will take full advantage of the power of the PlayStation 4, Xbox One and PC with across-the-board graphical and technical improvements to deliver a stunning new level of detail. Increased draw distances, finer texture details, denser traffic, and enhanced resolutions all work together to bring new life to the cities, towns, deserts and oceans of Rockstar North’s epic reimagining of Southern California.

Switch between the interconnected lives of Michael, Trevor and Franklin as they embark on a series of heists across Los Santos and Blaine County in the biggest, deepest and richest open world experience yet, with game world enhancements that include new wildlife, upgraded weather and damage effects, and an array of new details to discover.

The new generation upgrades also extend to Grand Theft Auto Online, an ever-evolving Grand Theft Auto universe. Rise through the criminal ranks by banding together to complete Jobs for cash, purchase properties, vehicles and character upgrades, compete in traditional competitive modes, or create your own content to play and share with the Grand Theft Auto community.

All new content and gameplay created since the launch of Grand Theft Auto Online, including an extensive array of new Jobs, an arsenal of new weapons, scores of new vehicles, new properties and player customizations will also be available for the PlayStation 4 system, Xbox One and PC with much more to come. In addition, the current community of players will have the ability to transfer their Grand Theft Auto Online characters and progression to their choice of PlayStation 4, Xbox One or PC.

Grand Theft Auto V for PC will also feature a video editor designed for advanced movie-making.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanPedaal
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaag kun je ook al vast pre-orderen. Hou de Rockstar Games Twitter in de gaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:11
Ik hoop niet dat we weer in de rij hoeven te staan bij een nachtopening. ;)

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10-2024

Bansheeben

There never was any cake...

Zullen we nu niet eerst eens de kwaliteit van de port afwachten voordat we allemaal massaal gaan preorderen? Anders maken we het rockstar wel heel makkelijk...

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Bansheeben schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 16:24:
Zullen we nu niet eerst eens de kwaliteit van de port afwachten voordat we allemaal massaal gaan preorderen? Anders maken we het rockstar wel heel makkelijk...
Je hebt een punt. De port van gta 4 naar pc was erg slecht en de huidige consoles zijn gebaseerd op dezelfde architectuur als pc. Dus de kans op een crappy port is aanwezig.

Maar daarentegen heeft rockstar van gta 4 wel hun lesje geleerd denk (en hoop) ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
  • Laatst online: 01-03 10:02
AtlAntA schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 19:14:
[...]

Je hebt een punt. De port van gta 4 naar pc was erg slecht en de huidige consoles zijn gebaseerd op dezelfde architectuur als pc. Dus de kans op een crappy port is aanwezig.

Maar daarentegen heeft rockstar van gta 4 wel hun lesje geleerd denk (en hoop) ik.
GTA V is voor PC al sinds dag 1 in parallel ontwikkeling.
Dat was gewoon te lezen in die 'gelekte' config files and bugreports bij Rockstar intern.

Een crappy port bij zo'n kaskraker gaan ze niet een tweede keer doen.

Ik ga pas kopen als blijkt dat:
1. De handling nu een 'keuze' heeft voor GTA IV stijl damage en handling.
2. Of er een community made mod uitkomt die dat terug brengt.

Met de handling and damage zoals nu vind ik het werkelijk niks aan, en dat meen ik echt.

[ Voor 17% gewijzigd door DutchManticore op 10-06-2014 20:20 ]

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Laatst online: 22:38

Maxow

Hidden Sound System

DutchManticore schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 20:19:
[...]

GTA V is voor PC al sinds dag 1 in parallel ontwikkeling.
Dat was gewoon te lezen in die 'gelekte' config files and bugreports bij Rockstar intern.

Een crappy port bij zo'n kaskraker gaan ze niet een tweede keer doen.

Ik ga pas kopen als blijkt dat:
1. De handling nu een 'keuze' heeft voor GTA IV stijl damage en handling.
2. Of er een community made mod uitkomt die dat terug brengt.

Met de handling and damage zoals nu vind ik het werkelijk niks aan, en dat meen ik echt.
Volgens mij was bij Watch_Dogs de PC ook lead platform (of dat werd in ieder geval wel verkondigd), maar als ik zie hoe die versie performt, dan zegt het helemaal niks of hij parallel voor de pc in ontwikkeling is geweest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bansheeben schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 16:24:
Dat ga ik dan ook doen :)

Hoe leuk ik GTA ook vind : IK WEIGER voor CRAPPY GAMES te betalen !!

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
  • Laatst online: 01-03 10:02
Maxow schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 21:49:
[...]

Volgens mij was bij Watch_Dogs de PC ook lead platform (of dat werd in ieder geval wel verkondigd), maar als ik zie hoe die versie performt, dan zegt het helemaal niks of hij parallel voor de pc in ontwikkeling is geweest ;)
Klopt. Er is alleen nogal een verschil tussen Ubisoft en Rockstar

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Is dat jetpack ooit al eens gevonden? Of in ieder geval het mount chilliad muriel compleet ontrafeld?

Als ik alleen al kijk naar de geweldige Easter egg van die ufo op de zeebodem met dat licht erin dan zit er meer achter dan men nu gevonden heeft denk (en hoop! ;)) ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nope, en ws is er ook niets. Veel modders hebben alles afgezocht, er bestaat (nu igg) geen extra easter egg buiten bekende zut.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
SinergyX schreef op zondag 15 juni 2014 @ 17:04:
Nope, en ws is er ook niets. Veel modders hebben alles afgezocht, er bestaat (nu igg) geen extra easter egg buiten bekende zut.
Wie weet wordt er in de next gen versie nog wat extra's gestopt. Ik kan in ieder geval niet wachten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Ik heb helaas nog geen GTA V weer kunnen spelen, maar weet iemand of die Im not a hipster update ook in de single player beschikbaar is? Dus auto's te verkrijgen in de garages van de characters, wapens bij de wapensboer, etc.?

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 12:30
DerOllie schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 10:08:
Ik heb helaas nog geen GTA V weer kunnen spelen, maar weet iemand of die Im not a hipster update ook in de single player beschikbaar is? Dus auto's te verkrijgen in de garages van de characters, wapens bij de wapensboer, etc.?
Ja, zijn beschikbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
AtlAntA schreef op zondag 15 juni 2014 @ 17:13:
[...]

Wie weet wordt er in de next gen versie nog wat extra's gestopt. Ik kan in ieder geval niet wachten. :)
Iig genoeg qua graphics: Vergelijk PS4 vs PS3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zouden de Xbox One / PS4 versies de Achievement / Trophylist delen met die van de 360 / PS3 versie? Of kunnen we gewoon twee maal 100% halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat verschil in het filmpje, leuk. Ben benieuwd of echt zo wordt. Wel vaker filmpje gezien dat ik dacht, WOW, maar tijdens het spelen dacht MEH, toch niet. Maar goed, review afwachten en als zo wordt, hopla aanschaffen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
Verwacht dat die reviews weer overdreven 10 en 9.5 worden. Zou ze niet al te serieus nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
polopolo150 schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 12:43:
Verwacht dat die reviews weer overdreven 10 en 9.5 worden. Zou ze niet al te serieus nemen.
Meer benieuwd naar de grafische kant, spel zelf vind ik top. Vermaak me erg goed ermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

janvanmil schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 11:00:
[...]

Iig genoeg qua graphics: Vergelijk PS4 vs PS3

[video]
Ik had verwacht dat ze gewoon snel wat aan de knoppen hadden gedraaid (view distance groter, objecten in wat meer polygonen weergeven, textures wat hogere kwaliteit etc.) om snel een PS4 versie neer te zetten en nog meer te verkopen, maar dit verschil: wow, vind het wel groot. En dat terwijl ik de PS3 versie al prachtig vond.

Hopelijk komt er nog wat DLC (zoals The Ballad of Gay Tony), dan koop ik die wel voor de PS4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Heists voor een Online nu officieel uitgesteld.

http://www.psx-sense.nl/1...ine-officieel-uitgesteld/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Weer geheel niet duidelijk uit de updates die naar buiten worden gestuurd, maar is de independence day update ook weer in de SP beschikbaar?

Auto's in de garage te verkrijgen en de wapens bij de wapen boer?
Ik had al wel door de vorige keer dat masker en kapsels er nooit bijkomen, erg jammer vind ik...

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummiebeer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22:42
Ja? Waar dan? Ik kan in SP geen nieuwe voertuigen ontdekken namelijk :-(
Naar mijn mening mag er ook wel iets voor de SP komen onderhand want Online kan/wil ik niet (ik ga niet voor Live Gold betalen terwijl ik al betaal voor internet, principekwestie O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Ik kan niet wachten tot deze game voor de pc uitkomt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Gummiebeer schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 10:40:
[...]

Ja? Waar dan? Ik kan in SP geen nieuwe voertuigen ontdekken namelijk :-(
Naar mijn mening mag er ook wel iets voor de SP komen onderhand want Online kan/wil ik niet (ik ga niet voor Live Gold betalen terwijl ik al betaal voor internet, principekwestie O-) )
In de garages van de afzonderlijke characters. Niet die bij hun huizen maar ergens in de stad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummiebeer
janvanmil schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 10:55:
[...]

In de garages van de afzonderlijke characters. Niet die bij hun huizen maar ergens in de stad.
Hier niet. Snap er niks van ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:02
janvanmil schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 10:55:
[...]

die heeft toch niet iedereen? Die krijg je toch als je lid bent van socialclub geloof ik?

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummiebeer
Nvm.
Ik heb het probleem al gevonden en inmiddels opgelost. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Gummiebeer schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 11:32:
Nvm.
Ik heb het probleem al gevonden en inmiddels opgelost. :)
Hoe dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummiebeer
Door opnieuw de dlc te downloaden. Op 1 of andere manier waren die verdwenen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

http://www.worldstarhipho...hp?v=wshhJVhO4dUBVfj8r2VX

Leuke achtergrond video over Shawn Fonteno, aka 'Solo' die Franklin speelt in GTA V.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z500
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:42
Ben bang dat hij niet in september komt, anders had er ondertussen wel een datum bekend geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Zelfs nu na gamescom geen releasedatum. Zal voor november niks worden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basjuhh
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:19
hoop echt dat iedereen die gta v gekocht heeft voor 10 of 15,- de remstered versie op de next generation consoles kan spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
basjuhh schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 14:30:
hoop echt dat iedereen die gta v gekocht heeft voor 10 of 15,- de remstered versie op de next generation consoles kan spelen...
Ga daar maar niet vanuit. Er is meer gebeurt dan een oppoetsbeurt van degraphics . Je zal gewoon full retail moeten betalen ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 31-05 12:27
AtlAntA schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 16:01:
[...]

Ga daar maar niet vanuit. Er is meer gebeurt dan een oppoetsbeurt van degraphics . Je zal gewoon full retail moeten betalen ben ik bang.
Ik heb ergens gelezen dat eigenaren van de old gen voor een tientje het spel konden upgraden naar de next gen maar kan dat niet vinden op het moment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basjuhh
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:19
Laten we hopen dat dat het geval is...
Jelmer93 schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 16:12:
[...]

Ik heb ergens gelezen dat eigenaren van de old gen voor een tientje het spel konden upgraden naar de next gen maar kan dat niet vinden op het moment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik neem aan dat we gewoon de volle mep moeten betalen. En dat zal ik ter zijner tijd ook zeker doen. Als ik de PS4 video's zie dan is me dat gewoon het geld opnieuw waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er op Gamescom ietsie meer info gegeven over de PS4 versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik dacht gelezen te hebben dat ze daar niet aanwezig waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 13:29
Klopt, ze waren niet aanwezig op de Gamescom zodoende ook geen nieuwe info.

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
batumulia schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 09:51:
Klopt, ze waren niet aanwezig op de Gamescom zodoende ook geen nieuwe info.
Volgens phusebox in het ps4 topic werd de game achter gesloten deuren vertoond. Verder kon ik er niks over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:07

Superkiwi

Hoi doei

Wybo schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 17:38:
Ik neem aan dat we gewoon de volle mep moeten betalen.
49,99 heb ik gezien.
Wat nog steeds best veel is, maar je kan er donder op zeggen dat sommige shops hem voor 70 euro gaan verkopen ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AtlAntA schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 00:31:
[...]

Volgens phusebox in het ps4 topic werd de game achter gesloten deuren vertoond. Verder kon ik er niks over vinden.
Vind het jammer dat er zo weinig info naar buiten komt. Moet maar geduldig wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

Kwam GTA V niet in oktober uit dan?

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennahz schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 09:22:
Kwam GTA V niet in oktober uit dan?
Vind ik knap, gezien er nog geen officiele bevestiging vanuit R* is geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:07

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Zit persoonlijk meer te wachten op wat singleplayer DLC... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MikeyMan schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 10:14:
Zit persoonlijk meer te wachten op wat singleplayer DLC... |:(
Dat zou mij ook wat meer richting de SP trekken inderdaad. Zijn in de afgelopen maanden wel wat geruchten geweest, maar niets concreets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joeridev
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 13:01
Kan iemand al dan niet bevestigen of de zogeheten "vanishing car bug" al gefixed is?

Ik heb een tijdje niet meer gespeeld, maar zou graag opnieuw beginnen. Mét een paar customized waggies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
Heeft er iemand nog tips om die Rhino tank te stelen?

Ik heb inmiddels een save game van het moment dat meerdere Rhino tanks uit Fort Zancudo naar mij toe rijden, terwijl ik in de heuvels ten noorden van de basis sta. Ik zie in verschillende filmpjes dat de militairen uit de Rhino stappen en hem laten staan, zodat je de tank daarna kan stelen. Bij mij echter stappen de militairen weer terug in als mijn wanted level weg is. En als ik de bestuurder neerschiet krijg ik 3 sterren en is het sowieso einde oefening ivm de helikopter die dan komt. Als ik dan vlucht met mijn eigen helikopter en vervolgens terugkom, is de (lege) tank verdwenen....

Edit: Nevermind, is al gelukt. Na een kat-en-muisspel (m'n hoofd laten zien en snel weer de heuvels in) liet een van die militairen ineens z'n tank staan :p

Edit 2: Saven in de hangar werkt niet :(

[ Voor 12% gewijzigd door jelle. op 29-08-2014 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Is dit een bug? hij spawnde zo :P
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/2786/OzYc7pXciUqvz0yXlUYqzA/0_0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De populaire actiegame Grand Theft Auto V verschijnt mogelijk op 14 november voor de pc, Xbox One en PlayStation 4. Een Britse retailer vermeldde die datum op een productpagina. Eerder noemde een Deense retailer ook al eens deze datum.

Het Britse Exertis Gem veranderde maandag de verwachte releasedatum van de nieuwe versie van Grand Theft Auto V van to be confirmed naar 14 november. Hoewel die wijziging kort daarna werd teruggedraaid, werd de verandering opgepikt door een gebruiker van het populaire forum NeoGAF. Ook webwinkel Littlewoods meldt 14 november als releasedatum, en op de website van die winkel is de datum ook nog steeds te zien. Volgens InsideGamer noemde een Deense retailer bovendien al eens eerder 14 november als releasedatum.

Rockstar Games heeft nog niet gereageerd op het mogelijk uitlekken van de releasedatum. Wel liet de uitgever onlangs weten dat Grand Theft Auto V, waarvoor momenteel nieuwe opnames worden gemaakt voor de in-game radiostations, nog gewoon voor dit jaar gepland staat. De uitgever gaf die verklaring als reactie op vragen van bezorgde gamers, die door het uitblijven van een concrete releasedatum vreesden dat de pc-, Xbox One- en PlayStation 4-versie van het spel uitgesteld zou worden.(Tweakers)
Qua tijdsschema zou het wel eens kunnen kloppen. Verwacht in ieder geval deze maand wel meer nieuws :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-09 16:31
Gisteren weer even de singeplayer gespeeld. En hoewel hij de eerste playtrough ietwat tegenviel heb ik nu toch meerdere malen met open mond zitten kijken. Het is onwerkelijk hoeveel detail de game bevat, en wat ze nog uit de oude consoles weten te halen. Overigens kan ik niet wachten op de next-gen versie. Gisteren nog wat vergelijkings materiaal zitten kijken. En eigenlijk is deze game gewoon bedoeld voor de next gen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 15:07
Cross post van wat ik zojuist in het PS4 topic geplaatst heb. Excuses als dit niet gewenst/toegestaan is.

Hrm, ik lees hier een gerucht dat GTA V uitgesteld wordt naar voorjaar 2015.
Op zich heb ik nog genoeg leuke spelletjes waar ik mee aan de slag kan, maar dit is toch wel een titel waar ik een beetje naar uit kijk.
Daarnaast komt (als ik me goed herinner) in voorjaar 2015 ook nog The Witcher 3 uit. En beide spellen lijken me geen kleine jongens. Dat wordt dan maar een keuze maken waar ik dan veel tijd aan ga besteden... Wat hebben we het toch zwaar he ;)

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
MisterMichel schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 14:50:
Cross post van wat ik zojuist in het PS4 topic geplaatst heb. Excuses als dit niet gewenst/toegestaan is.

Hrm, ik lees hier een gerucht dat GTA V uitgesteld wordt naar voorjaar 2015.
Op zich heb ik nog genoeg leuke spelletjes waar ik mee aan de slag kan, maar dit is toch wel een titel waar ik een beetje naar uit kijk.
Daarnaast komt (als ik me goed herinner) in voorjaar 2015 ook nog The Witcher 3 uit. En beide spellen lijken me geen kleine jongens. Dat wordt dan maar een keuze maken waar ik dan veel tijd aan ga besteden... Wat hebben we het toch zwaar he ;)
Hier wordt weer door een Rockstar support medewerker verteld dat GTA V (nog) niet is uitgesteld.
I'm also looking forward to the PC release, however this release date has not changed. Please see our support article, "Grand Theft Auto V Release Date on PlayStation®4, Xbox One, and PC" for the most recent information on this topic.
https://support.rockstarg...A-5-For-PC-being-delayed-

http://www.examiner.com/a...-release-date-not-delayed

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gezien er nog geen post van Rockstar is gemaakt over eventuele vertraging lijkt me dat het gewoon op schema loopt. Zelfs als de PS4/XOne versies vertraging hebben opgelopen, dan zou Rockstar dat gecomuniceerd hebben naar de gamers toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:42
Aan de andere kant is er nog helemaal 0,0 info nabuiten gebracht op de trailer met eerste aankondiging voor de PS4/X1/PC na.
Bij de ps3/x360 release destijds heeft men de hype toch goed op weten te bouwen, zelfs door het uitstel. Nu is het stil. Komt natuurlijk ook omdat het puur een grafische upgrade zal zijn en inhoudelijk er niets nieuws is, maar toch.
Eerdere geruchten zeggen 14 november, daar hop in toch meer op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Tijdens de ps3/360 release waren er toen ook inderdaad info op basis van de 3 characters waarmee je kon spelen en dergelijke, maar die info is al bekend en zal ook niets aan veranderd worden.

Op dat gebied zal er inderdaad ook gewoon minder info over komen, maar het zou binnenkort wel fijn zijn als we een specifieke release date kregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Ik hoop eigenlijk op een releasedate + nog een trailer die wat meer verschillen laat zien. Er was bijvoorbeeld een kat gespot in die 1e trailer en werkende auto cockpits (wie weet hebben we dan ook first person view in de auto).. met meer rekenkracht kan er op een hoop manieren veel meer leven in de stad komen (GTA online voelt sowieso doods aan), aantal voetgangers mag op bepaalde plekken makkelijk vertienvoudigd worden etc.
Zou leuk zijn als R* wat meer info los laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Ik hoop op Oculus Rift support.. Dat zou echt geweldig zijn :9

En dan zijn auto cockpits trouwens wel een vereiste! Het zou een beetje raar aanvoelen als je achter de auto in de lucht loopt te zweven :)

[ Voor 26% gewijzigd door GekkePrutser op 05-09-2014 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:42
GTA en PC gaan niet zo goed samen, dus daar zou ik niet op rekenen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

GekkePrutser schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 20:05:
Ik hoop op Oculus Rift support.. Dat zou echt geweldig zijn :9

En dan zijn auto cockpits trouwens wel een vereiste! Het zou een beetje raar aanvoelen als je achter de auto in de lucht loopt te zweven :)
Sowieso first person view :9~ Zou gaaf zijn als R* het aan durft.. ondanks dat het misschien niet hoort. Immersie is wel 10x beter..

Pagina: 1 ... 59 ... 74 Laatste

Let op:
Er is een topic GTA 5 Crew topic
Slowchat & Levertijden-topic

Geen PC vs Console discussie's

Posts met alleen video's/plaatjes/etc dragen niet bij aan het topic en zijn dus ongewenst.
Story-spoilers (spoilers over het verhaal) ALTIJD tussen spoiler tags:
spoiler:
~~~[spoiler] Je verborgen tekst tik je hiertussen ~~~[/spoiler]
.