@Jopth: verkopen en bij het opslaan een nieuwe savegame maken?
om aandelen van met een waarde van 700 dollar te verkopen en om te zetten naar andere aandelen heb je ook 350 verkoop, en (minimaal) 350 aankoophandelingen nodigJopth schreef op woensdag 11 december 2013 @ 17:45:
Heb nu een miljard aan aandelen in WIWANG, is ook meteen al mijn geld. Heb al 5000% winst maar twijfel nu. Alles verkopen of wachten tot de 715 dollar misschien weer bereikt wordt. (Staat nu op 200 dollar)..
Sowieso is het gewoon afwachten of dat bedrag ook echt weer gehaald wordt. Op de Xbox gaat Pisswasser van rond de 2 naar de 300 en terug. Maar soms gaat hij ook al veel eerder terug, of juist weer omhoog.
Ik zou gewoon die aandelen van je omzetten in zoveel mogelijk goedkope aandelen. De overeenkomst tussen 10 miljard en 700 miljard is dat je het geen van beide op krijgt in GTA. Maar het voordeel van veel en verschillende aandelen is dat je wel een behoorlijke spreiding hebt. Als jouw aandelen nu naar 1 dollar zakken in 2 dagen dan heb je maar 1 miljard, en als het aandeel dan maanden blijft staan is het gewoon erg jammer.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Ik heb 1 miljard dollar waard aan aandelen, dus helaas maar 5 miljoen aandelen. Ik zie het nog aan en dit weekend ga ik verkopen denk ik, het stijgt wel steeds minder. Afgelopen nacht nog maar 25% erbij terwijl dit afgelopen week wel 700% was.
Ah op die fiets... ja dan is het wat gokken. Al blijft mijn visie dat je het beste aan aandelen optimalisatie kunt doen. Dus als je aandelen duurder zijn dan een ander aandeel dat andere aandeel kopen. En zodra die weer duurder is het weer goedkopere aandeel kopen. -> Ik nam zelf minimaal het dubbele aan waarde als grens. Zodat je die aandelen gewoon in een keer verdubbelt.
Ik begon zelf ook na de Lestermissies met 1.5 miljard dollar. En zit nu op (bijna) het maximale aantal aandelen. 10*plusminus 2 miljard stuks. Het is alleen echt klotewerk om dat te bereiken. nutteloos en saai overpompen per 2 miljard dollar
(Ik heb wel 1 van de 10 aandelen in LCN gestopt, als ik Xbox live niet verleng wil ik wel ook geld hebben
)
Ik begon zelf ook na de Lestermissies met 1.5 miljard dollar. En zit nu op (bijna) het maximale aantal aandelen. 10*plusminus 2 miljard stuks. Het is alleen echt klotewerk om dat te bereiken. nutteloos en saai overpompen per 2 miljard dollar
[ Voor 8% gewijzigd door ArthurMorgan op 12-12-2013 08:00 ]
Ik ga ze in het weekend verkopen en zoeken naar een andere investering
Voor de Wiwang koperts:
In een dag gedaald van 210 naar 160 dollar...
In case you didn't notice
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Wat fijn, GTA is bij mij onspeelbaar. Afgelopen week geupdate naar 1.07 en *poof* SUV's ... SUV's everywhere. Wel echt balen, het spel is gewoon niet meer leuk om te spelen. Hoop dat ze snel een patch uitbrengen omdit te fixen...
He maf, dat had ik ook. Ik heb een tijd door de wereld gereden waarbij er alleen maar SUV waren. Duurde even, even door wat dure wijken rijden, en tada: daar kwam de verschillende auto's wel weer...Artica schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 14:42:
Wat fijn, GTA is bij mij onspeelbaar. Afgelopen week geupdate naar 1.07 en *poof* SUV's ... SUV's everywhere. Wel echt balen, het spel is gewoon niet meer leuk om te spelen. Hoop dat ze snel een patch uitbrengen omdit te fixen...
Update: ok na wat langer rondrijden zie ik toch geen andere auto's, sedans, sportwagens, vrachtwagens, bussen, allemaal verdwenen. Gaat nu al een tijdje. Ik rij ook vanuit mn garage in andere auto's en vaak zag je dan dat de game dan andere soort gelijke wagens renderde, maar nu niet... Nog meer mensen die dit hebben?
[ Voor 22% gewijzigd door DerOllie op 14-12-2013 16:57 ]
www.youtube.com/DerOllie
En inmiddels gekelderd naar $38...dvdkiwi schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 20:36:
Voor de Wiwang koperts:
Benieuwd wanneer het aandeel Brute eens in beweging komt, staat al een volle week compleet stil op $4,50 (PS3)
Weazel stijgt nog lekker door: 340 dollar nu.
Op 10 dollar (200 miljoen pp) gekocht dus ik ben blij
Op 10 dollar (200 miljoen pp) gekocht dus ik ben blij
Half off-topic maar een reminder voor de mensen die bij Bol.com een pre-order hadden staan: de kortingscode die je er bij kreeg verloopt eind van deze maand.
Xbox Live: MarkH
En is alleen geldig voor games en aanverwante artikelen...MarkH NL schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 19:19:
Half off-topic maar een reminder voor de mensen die bij Bol.com een pre-order hadden staan: de kortingscode die je er bij kreeg verloopt eind van deze maand.
Meer mensen last van het feit dat de auto aim niet meer goed werkt na patch 1.08?
Ik bedoel niet het steevast locken op cops maar gewoon dat het kruisje een meter lager staat dan waar je richt en er dus nauwelijks nog wat mee te raken valt, en ik was al niet de beste schutter
Ik bedoel niet het steevast locken op cops maar gewoon dat het kruisje een meter lager staat dan waar je richt en er dus nauwelijks nog wat mee te raken valt, en ik was al niet de beste schutter
PS3 PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X
Ik heb het wel een beetje gehad met GTA V eerlijk gezegd. Je kunt gewoon niet meer ouderwets genieten zoals zelfs in GTA IV nog wel kon. Met een 4/5 sterren wanted-level door de stad scheuren is er gewoon niet meer bij. Doodsimpele politie auto's rijden sportbolides met speels gemak compleet van de weg af, heli's ontwijken zonder moeite raketten terwijl je die op max. 20 meter afvuurt. Je kunt in deze versie maar beter braaf voor het stoplicht wachten en niemand een scheve blik toewerpen want anders komt de politie je wel even te grazen nemen.
Ik geniet meer van GTA III op m'n phone dan van deze nonsens.
Ik heb de SP 100% uitgespeeld, alles gekocht etc... Ik krijg alleen een bepaalde missie niet;
Hoelang duurde dat bij jullie?
Verder zou ik echt niet weten wat ik in de SP nog kan doen.
spoiler:
.Na 100% zou je een bigfoot missie moeten krijgen, maar ik krijg em niet
Hoelang duurde dat bij jullie?

Verder zou ik echt niet weten wat ik in de SP nog kan doen.
psn: Dutch-President
Dat kan even duren
Missie heet "The last one".
Missie heet "The last one".
Ben ik de enige die hoopt dat GTA V niet naar de PS4 komt? Laat ze maar een nieuwe GTA maken die echt vooruitstrevend is en tof ipv een port.
Het was eerst ook wel kinderlijk eenvoudig om de politie te ontlopen. Berg oprijden en wachten tot je sterretjes weer weg zijn. Een beetje meer uitdaging mocht ook wel.Th_mas schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 18:14:
Ik heb het wel een beetje gehad met GTA V eerlijk gezegd. Je kunt gewoon niet meer ouderwets genieten zoals zelfs in GTA IV nog wel kon. Met een 4/5 sterren wanted-level door de stad scheuren is er gewoon niet meer bij. Doodsimpele politie auto's rijden sportbolides met speels gemak compleet van de weg af, heli's ontwijken zonder moeite raketten terwijl je die op max. 20 meter afvuurt. Je kunt in deze versie maar beter braaf voor het stoplicht wachten en niemand een scheve blik toewerpen want anders komt de politie je wel even te grazen nemen.
Ik heb nog steeds wel plezier in de game, maar erger me kapot aan mijn Rat Loader's motor geluid. Dikke verchroomde V8 met het geluid van mijn Golfje van 1992...... so freaking wrong. Dat geen van de devs daar over nagedacht heeft, vind ik echt bijzonder. Het ding is wel geclassificeerd als een Muscle Car. Die maken toch echt heel ander geluid, voor zover ik weet............
Ik zie liever een goede fix, waardoor je geen corrupted gamesaves meer krijgt als je per ongeluk in de online mode bent geweest. Echt, R* heeft troep afgeleverd en doet geen ene kut voor de SP gameplay. Is R* soms stiekem opgekocht door EA? Dat hele GTA online kan me ook gestolen worden. Het zit vol met koters en gefrustreerde angry nerds, en het ergste niet te vergeten, save corrupting shit. Dikke thumbs down voor R* hier.
Bij de problemen in het begin zeiden ze het volgende :Poops_McGhee schreef op woensdag 25 december 2013 @ 15:47:
Ik zie liever een goede fix, waardoor je geen corrupted gamesaves meer krijgt als je per ongeluk in de online mode bent geweest. Echt, R* heeft troep afgeleverd en doet geen ene kut voor de SP gameplay. Is R* soms stiekem opgekocht door EA? Dat hele GTA online kan me ook gestolen worden. Het zit vol met koters en gefrustreerde angry nerds, en het ergste niet te vergeten, save corrupting shit. Dikke thumbs down voor R* hier.

Dus ik neem aan dat hetzelfde nog steeds van toepassing is
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Ze hebben waarschijnlijk wel hun servers op orde, maar niet de offline game en het lijkt er heel sterk op dat ze daar ook geen ruk meer aan doen. Het geld is binnen, ze hebben heel veel verkocht en concentreren zich alleen maar op de online game, terwijl de single player game nog genoeg te verbeteren valt...
Weet iemand hoe het zit met autoverzekering in de Single Player? Heb net een auto gekocht in de veronderstelling dat aangeschafte auto's gewoon elke keer automatisch gesaved worden ook al raak je ze kwijt, zoals de standaard auto's die je vanaf het begin bezit. Maar lees verhalen dat dit alleen in GTA Online kan, en dat je zelfs niet zeker weet of die wel bij de Impound staat.. Beetje een raar verhaal i.m.o.
De auto's die bij je personage horen hou je inderdaad, ook als je ze mod in de garage.
Auto's die je koopt moet je zuinig op zijn, weg=weg
Qua stockmarket gaat Weazel nog steeds omhoog... 525 dollar nu.
Vermogen is ondertussen opgelopen naar 10 miljard pp
Auto's die je koopt moet je zuinig op zijn, weg=weg
hehe nice. Ik heb 100 milj ingezet, nu 68 milj profit.dvdkiwi schreef op maandag 30 december 2013 @ 12:03:
Ik heb op de xbox360 een vreemd probleem. De camera lijkt inverted te zijn, dus ik zie het character steeds van voren als ik loop. Dit terwijl camera inverted niet aanstaat. Heb ook al geprobeerd te togglen, maar dat maakt geen verschil. Iemand bekend met probleem? Controller stuk?
Edit: controller lijkt niet stuk, heb zojuist en ander spel geprobeerd en dat ging wel goed..?
Edit 2: Vrees toch dat het rechterpookje stuk is. Daardoor heb je altijd een frontzicht.
Edit: controller lijkt niet stuk, heb zojuist en ander spel geprobeerd en dat ging wel goed..?
Edit 2: Vrees toch dat het rechterpookje stuk is. Daardoor heb je altijd een frontzicht.
[ Voor 24% gewijzigd door Jeter op 14-01-2014 21:23 ]
Verwijderd
spoiler:
Toch maar gekozen om niemand te killen, zodat ik alsnog met alle drie kan spelen. 
En hij stijgt maar...... 725 dollar nu al.MarkoAlmelo schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 13:05:
[...]
hehe nice. Ik heb 100 milj ingezet, nu 68 milj profit.
Dat is hier een kleine 14,5 miljard winst..... per karakter
Ik heb al een paar dagen dat ik Gta niet meer kan opstarten op mijn xbox. Hij blijft hangen.op het scherm met de melding je console niet uit te zetten tijdens het laden. Je ziet dan 3 draaiende icoontjes, en.die stoppen er opeens mee. Ik moet de hele console dan uitzetten via console, en opnieuw starten.
Ik heb mijn savegames al verwijderd, en ook.het cache van de disk leeggehaald.
Gister kon ik het spel hierna weer starten, echter lukt me dat nu niet.
Iemand een.idee?
Oja: ik sluit Gta af door naar de map te gaan. Dan via Xbox knop naar dashboard.
Ik heb mijn savegames al verwijderd, en ook.het cache van de disk leeggehaald.
Gister kon ik het spel hierna weer starten, echter lukt me dat nu niet.
Iemand een.idee?
Oja: ik sluit Gta af door naar de map te gaan. Dan via Xbox knop naar dashboard.
Niemand?
Ondertussen heb ik iets gevonden, maar lijkt me niet de dagelijkse bedoeling:
1 Cache leeggooien van HD
2 Save Games weggooien (Behalve AutoSave)
3 Automatisch inloggen profiel uitschakelen.
4 XBOX opnieuw opstarten, geen profiel selecteren
5 GTA V starten
6 Nu komt de game verder, en vraagt naar profiel
6 Kies profiel, en ik kon verder spelen
Echter werkte dat 1x.
Nu liep hij na 6 vast op "Loading story mode"
Zijn er meer mensen met dit probleem?
5 GTA V starten
Echter werkte dat 1x.
Doen andere games het nog wel?
Heb je al eens offline het spel opgestart, dus Xbox zonder internet verbinding aanzetten?
Heb je al eens offline het spel opgestart, dus Xbox zonder internet verbinding aanzetten?
www.youtube.com/DerOllie
Ja, andere games doen het wel.DerOllie schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 09:51:
Doen andere games het nog wel?
Van het weekend even LAN kabel eruit, hij liep verder met de melding dat hij de servers niet kon bereiken, en of ik door wou gaan in offline mode (kon geen foto's maken, etc). Nadat ik "ja" gaf, liep hij door en kon ik spelen.
Daarna console uitgezet ivm visite. Dus leek te werken.
Hoe staan je DNS settings op de xbox? Verander deze eens naar die van google of handmatig die van je ISP. Ik heb het laatste nu gedaan. Ik had zelf ook problemen sinds update 1.09. Alles werkt nu weer.
Deze staan op DNS Google.(sinds een paar jaar)Pannekoek81 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 09:06:
Hoe staan je DNS settings op de xbox? Verander deze eens naar die van google of handmatig die van je ISP. Ik heb het laatste nu gedaan. Ik had zelf ook problemen sinds update 1.09. Alles werkt nu weer.
Zal het eens aanpassen, wellicht werkt het dan weer
Ik had Google. Aangepast handmatig naar isp dns en werkt topPurpleBlue schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 14:50:
[...]
Deze staan op DNS Google.(sinds een paar jaar)
Zal het eens aanpassen, wellicht werkt het dan weer
Ik denk snel ff checken voor ie instort maar is inmiddels 803,+dvdkiwi schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 15:35:
[...]
En hij stijgt maar...... 725 dollar nu al.
Dat is hier een kleine 14,5 miljard winst..... per karakter
Helaas geen flinke investering kunnen doen destijds maar is toch al snel een 50 miljoen wat ik er mee verdien nu.
Ik heb dus sinds gisteren GTA 5 gehaald voor m'n PS3, maar ik merk dat ik toch behoorlijk framedrops (~15-20 fps) heb wanneer ik overdag door Los Santos rijd. 's Nachts is er niets aan de hand, het is puur overdag wanneer er veel op het scherm gebeurt. Is dit normaal of is er iets mis met m'n PS3?
Specificeer wat is "wanneer er veel gebeurd"? Als je met 20 auto's aan het duwen en trekken bent, waarna een explosie plaats vind, ja dan dropt het bij mij ookBelecthor schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 08:21:
Ik heb dus sinds gisteren GTA 5 gehaald voor m'n PS3, maar ik merk dat ik toch behoorlijk framedrops (~15-20 fps) heb wanneer ik overdag door Los Santos rijd. 's Nachts is er niets aan de hand, het is puur overdag wanneer er veel op het scherm gebeurt. Is dit normaal of is er iets mis met m'n PS3?
www.youtube.com/DerOllie
Wanneer ik gewoon door de stad rijd eigenlijk. Ik hoef niet eens heel hard te rijden en ik begin al behoorlijk framerate drops te krijgen, ik vermoed rond de 15-20 fps. Je ziet gewoon dat het minder vloeiend gaat allemaal.
EDIT: De PS3 standaard op 720p zetten helpt een beetje, maar het is nog steeds niet fantastisch.
EDIT: De PS3 standaard op 720p zetten helpt een beetje, maar het is nog steeds niet fantastisch.
[ Voor 41% gewijzigd door Belecthor op 24-01-2014 09:17 ]
GTAV heeft hier en daar last van framedrops op de PS3 meer dan op de 360 maar blijft meestal toch nog wel op z'n minimum boven de 20 fps leveren.
Dus tussen de 15 en 20 fps is wel erg laag.
Zie ook artikel DF
Wordt de PS3 niet te warm?
De gamedata al eens opnieuw geïnstalleerd?
Dus tussen de 15 en 20 fps is wel erg laag.
Zie ook artikel DF
Wordt de PS3 niet te warm?
De gamedata al eens opnieuw geïnstalleerd?
[ Voor 11% gewijzigd door Flex0r op 24-01-2014 09:43 ]
PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]
Het is een vermoeden overigens, ik weet niet zeker of het werkelijk tussen de 15-20 fps zit. Ik heb al de database gerebuild en een file restore gedaan op m'n PS3, maar het helpt niet echt. Ik probeer nu even een verse install van GTA V. Heeft iemand ideeën hoe ik dit moet fixen?
[ Voor 9% gewijzigd door Belecthor op 24-01-2014 09:47 ]
Heb je GTAV volledig op de harde schijf geïnstalleerd? Dit heeft R* in het begin een keer aangegeven dat dit af te raden is.
En wat Flex0r zegt, misschien te warm afhankelijk van waaar je ps3 staat.
En wat Flex0r zegt, misschien te warm afhankelijk van waaar je ps3 staat.
Dat kan toch alleen op de Xbox 360? We hebben het hier over een PS3...Utoka schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 09:50:
Heb je GTAV volledig op de harde schijf geïnstalleerd? Dit heeft R* in het begin een keer aangegeven dat dit af te raden is.
www.youtube.com/DerOllie
Nope, verse install maakt niets uit. M'n PS3 staat gewoon op m'n bureau, dus ik denk niet dat ie te warm wordt. Hoe kan ik dat controleren?
EDIT: Ik speel normaal games op de PC met een constante 60 fps (niet om elitair te klinken oid) en dit is gewoon ruim 30 fps lager, dus ik moet er misschien aan wennen, tenminste dat is wat ik ook lees op internet.
EDIT: Ik speel normaal games op de PC met een constante 60 fps (niet om elitair te klinken oid) en dit is gewoon ruim 30 fps lager, dus ik moet er misschien aan wennen, tenminste dat is wat ik ook lees op internet.
[ Voor 43% gewijzigd door Belecthor op 24-01-2014 10:21 ]
Op de consoles lopen idd veel games 30 fps en in sommige games vallen de framedrops meer op dan in andere.
Ik game afwisselend op console en pc en heb er meestal niet zo'n last van.
De één valt het eerder op dan de ander dat blijft nou eenmaal zo.
Als je PS3 gewoon open en bloot op het bureau staat dan zal warmte geen probleem mogen zijn.
Ik game afwisselend op console en pc en heb er meestal niet zo'n last van.
De één valt het eerder op dan de ander dat blijft nou eenmaal zo.
Als je PS3 gewoon open en bloot op het bureau staat dan zal warmte geen probleem mogen zijn.
PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]
Wat als je hem in de playstation store hebt gekocht dan?DerOllie schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 09:55:
[...]
Dat kan toch alleen op de Xbox 360? We hebben het hier over een PS3...
Zou het spelen op een PC monitor ipv een TV er misschien iets mee te maken kunnen hebben?
Dat zou best wel eens kunnen. PS3 zend uit op 60 hertz, is je monitor misschien maar 50 hertz? Dan mis je 10 hertz... PC Monitor die maar 50 hertz aan kan klinkt me ook erg weinig... hm twijfel...Belecthor schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 10:53:
Zou het spelen op een PC monitor ipv een TV er misschien iets mee te maken kunnen hebben?
[ Voor 10% gewijzigd door DerOllie op 24-01-2014 19:22 ]
www.youtube.com/DerOllie
Hij blijft nu sinds vrijdag een beetje hangen op 835 dollar.schumi2004 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 20:23:
[...]
Ik denk snel ff checken voor ie instort maar is inmiddels 803,+
Helaas geen flinke investering kunnen doen destijds maar is toch al snel een 50 miljoen wat ik er mee verdien nu.
Mooi, als ie niet verder stijgt kan ik eindelijk alles verkopen
Ik speel zelf ook op een pc monitor via HDMI, maar ik heb nergens last van.Belecthor schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 10:53:
Zie trouwens deze mod waarbij het hele spel praktisch onderwater is opeens.
Hoe maken ze zo'n mod? Op de pc kan ik me er nog wat bij voorstellen maar op een console?
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Zou het niet zo simpel zijn als het hele zooitje door middel van een parameter 5 meter naar beneden te brengen?
Tja, ik zou nog steeds zeggen Weazel.
Stijgt al weken, zat de laatste 2 dagen even vast, maar gaat nu weer verder de hoogte in.
850 dollar staat ie nu, wie weet waar deze naartoe gaat.
Ooit gekocht voor 10
Verder zie ik bij Pisswasser en Vapid een stijgende lijn, maar in hoeverre deze doorzet, geen idee.
*edit* die kan je vergeten
Stijgt al weken, zat de laatste 2 dagen even vast, maar gaat nu weer verder de hoogte in.
850 dollar staat ie nu, wie weet waar deze naartoe gaat.
Ooit gekocht voor 10
Verder zie ik bij Pisswasser en Vapid een stijgende lijn, maar in hoeverre deze doorzet, geen idee.
*edit* die kan je vergeten
[ Voor 29% gewijzigd door Superkiwi op 30-01-2014 12:28 ]
Ik heb vanmorgen pas geupdate en kreeg te maken met hetzelfde probleem. Na 3x vast te zijn gelopen ging ik dit draadje maar even bekijken en het bleek dat ik niet de enige was (dat verzacht de pijn toch altijd op miraculeuze wijze). Ik heb mijn hardeschijf opgeruimd en heb nu ong ~2GB vrije ruimte. Hij loopt nu niet meer vast bij mij. Wellicht heb je hier iets aan.PurpleBlue schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 09:17:
Niemand?
5 GTA V starten
Echter werkte dat 1x.
Verwijderd
Vraagje.
Ik ben bezig met de Street Races , ik heb nu de second race gewonnen alleen ik zie niets op de map over een derde race..
Hoe zit dat ? , moet ik nog iets doen om de derde te unlocken ?
Ik ben bezig met de Street Races , ik heb nu de second race gewonnen alleen ik zie niets op de map over een derde race..
Hoe zit dat ? , moet ik nog iets doen om de derde te unlocken ?
Die komt vanzelf 
De street races verschijnen ook alleen op bepaalde tijden, ik dacht 's avonds vanaf 20.00u (ingame tijd)
De street races verschijnen ook alleen op bepaalde tijden, ik dacht 's avonds vanaf 20.00u (ingame tijd)
Verwijderd
Ok Thanx ,dvdkiwi schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 22:33:
Die komt vanzelf
Dan ga ik even wat andere dingen doen en wachten tot die derde unlockt;)
Whaha, geniaal.MikeyMan schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 10:17:
Zou het niet zo simpel zijn als het hele zooitje door middel van een parameter 5 meter naar beneden te brengen?
Is het niet iets van een debug-functie in het spel, waarbij ze parameters aan kunnen passen m.b.t. het zeewaterniveau?
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Ik vermaak me nog steeds uitstekend met de SP. Van de week net de Paleto Heist gedaan en Derailed.
Ik vind het nog steeds knap dat mensen zeggen dit spel in een paar uur uit te spelen, alleen al voor een heist ben je zo een uur verder?
Ik vind het nog steeds knap dat mensen zeggen dit spel in een paar uur uit te spelen, alleen al voor een heist ben je zo een uur verder?
Lol, Weazel is vandaag de 1000 dollar gepasseerd.
Gekocht voor 10 dollar per aandeel, 100x zoveel waard nu
200 miljoen inleg pp, 20 miljard pp nu dus
Nicedvdkiwi schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 11:20:
Lol, Weazel is vandaag de 1000 dollar gepasseerd.
Maar de aandeel stijgt nu ook niet meer...
Ik zag het, ga ze maar even verkopen 
Whahahaha, je kan maar 2 miljard pp in je bezit hebben... weg 18 miljard
Whahahaha, je kan maar 2 miljard pp in je bezit hebben... weg 18 miljard
[ Voor 49% gewijzigd door Superkiwi op 16-02-2014 20:04 ]
Ik kom maar niet op Bawsaq, steeds maintenance. Ook snapmatic foto maken voor een missie lukt niet omdat iets met server down. Pfff
Ben verbonden met internet en psn.
Ben verbonden met internet en psn.
Signature
DNS aangepast naar 8.8.8.8. en 8.8.4.4.?
Zojuist was alles vanzelf weer in orde.
Signature
Het is gedaan met WZL aandelen zie ik, mss maar weer eens invensteren in HAL
Ik heb mijn aandelen verkocht, maakte 20 miljard winst maar door de max 2 miljard die je kan hebben maakte ik toch 18 miljard verlies 
Nu is de game wel helemaal klaar zeg maar...
Ik heb meer dan 40 miljard per persoon aan vermogen. Wanneer je aandelen verkoopt doe je dat in batches van 2 miljard, hier koop je direct andere aandelen van, wanneer er even geen aandelen beschikbaar zijn op een gunstige aankoop koers dan pak je aandelen met een stabiele koers.dvdkiwi schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 09:50:
Ik heb mijn aandelen verkocht, maakte 20 miljard winst maar door de max 2 miljard die je kan hebben maakte ik toch 18 miljard verlies
Skoda Enyaq 80, Tesla M3 LR
Eindelijk de tijd gehad om GTA V uit te spelen. Had em sinds de eerste dag, maar vrij druk gehad en een tijdje weinig kunnen gamen.
Wat een fantastische game is het! Ik ben mij van begin tot eind blijven verbazen over de hoeveelheid details, de wereld en hoe alles eruit ziet. Onbegrijpelijk dat die engine het aan kan en ze heel die wereld hebben gemaakt.
GTA4 heb ik nooit uitgespeeld, vond dat iets teveel herhaling op een bepaald moment. Verhaallijn en missies in 5 vond ik erg tof. Het spelen met drie personages een hele goede toevoeging, maakt het gevarieerder en niet zo lineair. Ook fijn dat je nu wat vaker checkpoints in een missie hebt. Voor de die-hard gamer wellicht minder, maar bij 4 vond ik het irritant dat je het hele eind opnieuw moest rijden als je af was.
Erg benieuwd hoe ze dit weer kunnen (en Rockstar kennende gaan) overtreffen. Speel games sinds pacman en vroeger 'droomde' je van een game zoals GTA, waarin je alles kunt en met zulke graphics
Wat een fantastische game is het! Ik ben mij van begin tot eind blijven verbazen over de hoeveelheid details, de wereld en hoe alles eruit ziet. Onbegrijpelijk dat die engine het aan kan en ze heel die wereld hebben gemaakt.
GTA4 heb ik nooit uitgespeeld, vond dat iets teveel herhaling op een bepaald moment. Verhaallijn en missies in 5 vond ik erg tof. Het spelen met drie personages een hele goede toevoeging, maakt het gevarieerder en niet zo lineair. Ook fijn dat je nu wat vaker checkpoints in een missie hebt. Voor de die-hard gamer wellicht minder, maar bij 4 vond ik het irritant dat je het hele eind opnieuw moest rijden als je af was.
Erg benieuwd hoe ze dit weer kunnen (en Rockstar kennende gaan) overtreffen. Speel games sinds pacman en vroeger 'droomde' je van een game zoals GTA, waarin je alles kunt en met zulke graphics
Eh, dat kan toch niet? Als er meer dan 2.1 miljard uit een aandeel kan komen en je klikt op sell all verkoopt hij er niet meer dan je nog aan cash kan hebben. Dus de rest moet nog ergens zittendvdkiwi schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 09:50:
HAL gaat enorm hard !schumi2004 schreef op maandag 17 februari 2014 @ 21:44:
Het is gedaan met WZL aandelen zie ik, mss maar weer eens invensteren in HAL
Heb het niet gecheked maar toen iedereen in de ban was van WZL had ik ze in HAL zitten en daar heb ik toen ook een flink centje mee verdient
Ow is dat zo??Jheroun schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 00:06:
[...]
Eh, dat kan toch niet? Als er meer dan 2.1 miljard uit een aandeel kan komen en je klikt op sell all verkoopt hij er niet meer dan je nog aan cash kan hebben. Dus de rest moet nog ergens zitten
Dan zal ik eens kijken; de rest moet nog in Weazel zitten dan
Ik geloof dat het eerst wel kon, maar dat het later met een update is opgelost.
Wat wel kan is je aandelen 'resetten' zodra je meer dan de (2^31)-1 aandelen koopt verdwijnen ze allemaal in het niets.
Wat wel kan is je aandelen 'resetten' zodra je meer dan de (2^31)-1 aandelen koopt verdwijnen ze allemaal in het niets.
Ik zit al een hele tijd in badger, maar das verre van succesvol...
Je kunt gokken op grote stijgingen maar ook aan de onderkant is prima winst te maken. Gewoon al je geld in het goedkoopste aandeel stoppen, als een ander aandeel goedkoper is overstappen, etc etc... op die manier zit ik nu op 20miljard aandelen per persoon.
Ik kom helemaal nergens meer geldwagens tegen, met geen van de die karakters. Ik heb op internet de plekken opgezocht waar ze regelmatig staan en ben nou echt al de hele week wezen kijken maar er staat er nooit meer een
Heeft iemand dit ook gehad? Misschien dat het wat te maken heeft met waar ik ben in de verhaallijn... ik moet nu missies doen van Madrazo en Devin.
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Been there done that lost a couple of billionsWybo schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 11:41:
Ik geloof dat het eerst wel kon, maar dat het later met een update is opgelost.
Met de laatste patch blijft de Titan in je hangar staan en ontploft niet meer. Altijd leuk om erbij te hebben.
En zijn er nu nog mensen die wat met de aandelen doen?
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het spel in geen weken meer heb aangeraakt
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Ik ook niet... Badger staat nog steeds laag, dus dat schiet niet op. Tijd voor nieuwe DLC!
Met de aandelen doe ik niks. Maar met het spel ben ik soms nog wel bezig. Moet die 100% ooit een keer halen. Op dit moment trek ik de bergen door met offroadwagens om de kaart alvast helemaal zichtbaar te maken en alle verborgen spots weg te werken. Echt schitterende natuur en vergezichten
Ik heb al mijn geld in ammunation gestopt, laatste dagen alleen maar in de min, gisteravond een beetje in de plus gelukkig.BtM909 schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 18:29:
is een manier maar met een helicopter of vliegtuig gaat het een stuk sneller.Wybo schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 20:47:
Met de aandelen doe ik niks. Maar met het spel ben ik soms nog wel bezig. Moet die 100% ooit een keer halen. Op dit moment trek ik de bergen door met offroadwagens om de kaart alvast helemaal zichtbaar te maken en alle verborgen spots weg te werken. Echt schitterende natuur en vergezichten
PSN ID: Svennie-NL
Klopt, maar zo zie ik een stuk meer van de 'mooiheid' van het spel.
Is net als met de brieven en andere dingen, ik zoek wel uit waar ik globaal moet zoeken, maar het laatste beetje wil ik gewoon zelf doen.
Ben met alles wat ik wil gaan doen nog wel bezig tegen de tijd dat GTA6 uitkomt.... over 5 jaar dus
Is net als met de brieven en andere dingen, ik zoek wel uit waar ik globaal moet zoeken, maar het laatste beetje wil ik gewoon zelf doen.
Ben met alles wat ik wil gaan doen nog wel bezig tegen de tijd dat GTA6 uitkomt.... over 5 jaar dus
Ik vermaak me ook nog steeds prima maar een DLC a la TGBOT zou ik toch wel erg gaaf vinden
maar die komt denk ik pas op z'n vroegst over een jaar
Leef lekker in het nu, er is niks anders
ben nu naast het main verhaal bezig alle ruimteschip parts op te zoeken. zelfs als je (ongeveer) weet waar ze liggen is dat nog best een klus. Ik heb er nu 15 van de 50.
Verwijderd
Ik vroeg me af of de GTA V app ooit nog voor Android zal gaan verschijnen. Daarmee kun je toch ook de aandelen etc mee bijhouden?
Ik heb dit met behulp van de video van Powerpyx gedaan, in combinatie met een chopperCAP-Team schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 23:50:
ben nu naast het main verhaal bezig alle ruimteschip parts op te zoeken. zelfs als je (ongeveer) weet waar ze liggen is dat nog best een klus. Ik heb er nu 15 van de 50.
Dan ben je er zo klaar mee
Heb nu inmiddels 140 miljard aan aandelen. Het is echter steeds meer werk om alles in die batches van 2 miljard over te pompen van het ene naar het andere aandeel.BtM909 schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 18:29:
Skoda Enyaq 80, Tesla M3 LR
Die is er al al lang toch? Staat me bij dat ik hem eens heb geprobeerd (maar snel verwijderd, waardeloze app)Verwijderd schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 08:06:
Ik vroeg me af of de GTA V app ooit nog voor Android zal gaan verschijnen. Daarmee kun je toch ook de aandelen etc mee bijhouden?
Verwijderd
Ik kon hem niet vinden, maar inmiddels heb ik al vastgesteld waarom niet. Mijn telefoon is namelijk niet geschikt voor de applicatie (voldoet niet aan de systeemeisen) en daarom kon ik hem dus niet vinden. Dat is trouwens voor het eerst dat een applicatie te zware systeemeisen heeft.Mutatie schreef op maandag 10 maart 2014 @ 09:04:
[...]
Die is er al al lang toch? Staat me bij dat ik hem eens heb geprobeerd (maar snel verwijderd, waardeloze app)
Jammer maar helaas. Ik koop pas volgend jaar op zijn vroegst weer een ander toestel.
De app is niet echt een grote toevoeging. Het enige waar hij handig voor is is als je met Chop op speurjacht wil gaan. Maar verder kun je er niet veel mee.
Verwijderd
Een tijdje had ik last van de "loading story mode"melding die niet wegging.
Nu heb ik de laatste update geinstalleerd en blijkt dat mijn save games verdwenen zijn.Het spel start op in het begin.
Weet iemand of er save games van rond de 20 % te vinden zijn? Via google gaat het erg moeizaam.
Nu heb ik de laatste update geinstalleerd en blijkt dat mijn save games verdwenen zijn.Het spel start op in het begin.
Weet iemand of er save games van rond de 20 % te vinden zijn? Via google gaat het erg moeizaam.
Verwijderd
Valt toch wel tegen voor een game waar je niet eens kan sneaken
[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2014 11:33 . Reden: spelling ]
Sinds lange tijd weer aan het spelen. Blijft super gaaf.
Alleen jammer van de framerate, dat het toch schokkend is af en toe.
Had hem uit eindelijk liever op de ps4 gespeeld.
Alleen jammer van de framerate, dat het toch schokkend is af en toe.
Had hem uit eindelijk liever op de ps4 gespeeld.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Verwijderd
Naja, ok. Het was leuk geweest om er eens mee te klooien. Het was niet alsof ik op voorhand dacht er uren mee bezig te zijn.Wybo schreef op maandag 10 maart 2014 @ 10:47:
De app is niet echt een grote toevoeging. Het enige waar hij handig voor is is als je met Chop op speurjacht wil gaan. Maar verder kun je er niet veel mee.
Let op:
Er is een topic GTA 5 Crew topic
Slowchat & Levertijden-topic
Geen PC vs Console discussie's
Posts met alleen video's/plaatjes/etc dragen niet bij aan het topic en zijn dus ongewenst.
Story-spoilers (spoilers over het verhaal) ALTIJD tussen spoiler tags:
Er is een topic GTA 5 Crew topic
Slowchat & Levertijden-topic
Geen PC vs Console discussie's
Posts met alleen video's/plaatjes/etc dragen niet bij aan het topic en zijn dus ongewenst.
Story-spoilers (spoilers over het verhaal) ALTIJD tussen spoiler tags:
spoiler:
.
~~~[spoiler] Je verborgen tekst tik je hiertussen ~~~[/spoiler]