Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 17:02
Mutatie schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 00:44:
[...]

Bij mij is die optie mezelf opblazen en opnieuw starten :+
dat kan alleen als je tijdens een missie al weet dat je hem niet haalt, kan niet als je naar de score kijkt en iets gemist hebt.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Als je jezelf opblaast of op een andere manier doodgaat heb je grote kans dat je de vereiste tijd niet meer haalt, die telt gewoon door namelijk.
Maar goed, nog 12 :) Waarvan minstens 6 erg simpel.
We komen er wel :P
Kid_Stevie schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 00:35:
ja ***** heee!! net een missie gedaan waarbij je kan beleggen zegmaar, ligt balsawq eruit..
ik ontdek toch steeds meer slordigheden qua game design, erg slecht voor zo'n spel
Nieuwtje voor jou: die missies hangen samen met de LCN exhange, niet met Bawsaq ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Superkiwi op 15-11-2013 09:48 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
dvdkiwi schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 09:47:
[...]
Nieuwtje voor jou: die missies hangen samen met de LCN exhange, niet met Bawsaq ;)
nieuwtje voor jou: groot deel van de Lester missies betreffen wel degelijk BAWSAQ aandelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Nieuwtje voor mezelf:
Nu ik daar over nadenk heb je helemaal gelijk natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-09 11:07
Als je voor de Gouden medailles gaat en je gaat dood, dan kan je de tijd niet en Accurancy doelen niet meer halen.

Ergste is dat je dan eerst de missie moet afsluiten, wachten, nieuwe missie laden, wachten en opnieuw kan beginnen....enorm zonde dat ze dit niet aanpakken want neemt enorm veel lol af van het herspelen van missies

Vreemd genoeg heb ik ook nog steeds de achievement niet gehaald wanneer je alles van Los Santos en die andere stad hebt bezocht. Ben er nu meermaals grondig met helicopters en Jets overheen gevlogen, maar kennelijk nog steeds niet zover.

[ Voor 26% gewijzigd door steefje op 15-11-2013 14:26 ]

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
steefje schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 14:24:
Als je voor de Gouden medailles gaat en je gaat dood, dan kan je de tijd niet en Accurancy doelen niet meer halen.

Ergste is dat je dan eerst de missie moet afsluiten, wachten, nieuwe missie laden, wachten en opnieuw kan beginnen....enorm zonde dat ze dit niet aanpakken want neemt enorm veel lol af van het herspelen van missies

Vreemd genoeg heb ik ook nog steeds de achievement niet gehaald wanneer je alles van Los Santos en die andere stad hebt bezocht. Ben er nu meermaals grondig met helicopters en Jets overheen gevlogen, maar kennelijk nog steeds niet zover.
Over je laatste opmerking staat nog een filmpje op youtube.

Je moet echt alles gezien hebben dus geen 'lege' vlekken meer:
YouTube: GTA V - San Andreas Sightseer Achievement/Trophy Guide (Helicopter Location)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
Spel opnieuw geïnstalleerd en update ook opnieuw geïnstalleerd, probleem nog niet verholpen.
Kan nu ook al geen replay missies meer opstarten :S

Probleem gevonden gelukkig had ik nog een oudere save game 100%.

Question: I tried to select Internet on my in-game Grand Theft Auto V phone, and it became unresponsive. I can’t get phone functionality back – help!

Question: I completed the Story Mode of Grand Theft Auto V, and now my cell phone causes the game and interface to glitch! When I select Internet, the screen dismisses the phone interface and the mini-map along with the character selection wheel disappears. Sometimes I can't close the phone at all now. Help!

Answer: This issue may occur if you access the Internet while on a mission replay. We recommend loading a previous save. If you would like to receive an automatic email notification as soon as there is more information about a permanent fix for this issue, please log into the Support Site and click Subscribe at the top of this page.

Updated 10/7/13: This issue was resolved through a Title Update. To make sure you have the latest update, boot the game while connected to Xbox Live or PlayStation Network. If you do not have the latest update, a download prompt will appear as soon as the game starts. To browse the full list of changes from all past GTAV Title Updates, please go to: http://support.rockstarga...-Title-Update-Information

Updated 11/8/13: We have received a few reports about continued issues with selecting Internet on the cell phone even after the most recent TU, and are investigating this.

[ Voor 84% gewijzigd door soccerroos op 16-11-2013 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

steefje schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 14:24:
Het water telt ook mee ;)
Dat wordt met een jet wat rondjes om het eiland vliegen.
Al haal je het met de submarine missie wel al een heel eind.
@Wii4all: ik heb nog enkele kleine lege vlekjes boven land, maar heb de trophy wel.

Woohoo!! 8)
Afbeeldingslocatie: http://i483.photobucket.com/albums/rr192/DannyEclipse/Various/2013-11-15152242.jpg
Achteraf gezien niet heel lastig.
De 70 missies op goud lijken lastig, maar er zitten heel veel simpele bij.
En ik had er al redelijk wat op zilver de eerste keer, dat scheelt ook.
Lastigste waren de stunt jumps.

[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 16-11-2013 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 20:12
Ik heb een week of twee a drie na de launch dag een PS3 met GTA V pakket gekocht (altijd een xbox 360 gehad en speciaal voor gta v een PS3 gekocht :))

Ik zie in dit topic niet veel mensen het ontbreken van AA (anti aliasing / anti-kartelvorming) noemen , ik heb natuurlijk de ontwikkelingen gevolgd maar ik ben er echt zwaar teleurgesteld in het ontbreken van fatsoenlijke AA. Op mijn plasma tv (42" hd ready) ziet het er nog slechter uit (maar 2 uur op gespeeld op de tv, toen maar geswitcht naar mijn Dell 27" Ultrasharp scherm).

Op mijn dell scherm iets beter maar nu na 4 weken gespeeld te hebben, vind ik het nog altijd een ramp :'( , het heeft echt invloed op de beleving van de game. Ik zie op verschillende fora's vele klachten en opmerkingen langs komen, sommigen stellen zelfs oplossingen voor zoals de tv instellingen veranderen. }:O

Is er uberhaupt een oplossing? Saints Row The Third zag er zelfs beter uit :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:32

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Mwoh, heb er eigenlijk weinig last van. Misschien de scherpte van je scherm wat lager zetten?

Had wat mij betreft wel scherper gemogen (letters vind ik wel slecht leesbaar), maar dat ligt wat mij betreft niet aan de AA.

Vind het wel een beetje jammer dat de aandelenmarkt de laatste tijd hoofdzakelijk omlaag lijkt te gaan trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 07:48
MikeyMan schreef op zondag 17 november 2013 @ 21:47:
Vind het wel een beetje jammer dat de aandelenmarkt de laatste tijd hoofdzakelijk omlaag lijkt te gaan trouwens.
Klopt, Op de PS3 gaat alleen Weazel (WZL) stabiel omhoog. In de laatste week van $10 per aandeel nu op $60... :P

Verder twee hele dure aandelen die wel langzaam stijgen, maar waar je bijna niks mee verdient, een stuk of vier die fluctueren en de rest daalt alleen maar... Moet toch een keer ophouden, zou je denken... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb een paar dagen geleden Pisswasser voor 2 euro op de kop getikt (Xbox) staat nu alweer op 22.

Wat je gewoon moet doen is rustig investeren en je duurste aandelen verpatsen voor meer goedkopere. Ik wacht elke keer tot aandelen onder de 5 euro staan en koop ze dan. Winst op zich heb je weinig aan in een rare markt als Bawsaq. Aandelenoptimalisatie is het enige waar je op moet richten als je uiteindelijk zo rijk mogelijk wil worden.
Ik heb nu per karakter 10 miljard aandelen. Als ik het goed heb kan ik dat nog verdubbelen, en zit ik dan aan de max van het spel.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
EN-IS schreef op zondag 17 november 2013 @ 21:40:
Ik zie in dit topic niet veel mensen het ontbreken van AA (anti aliasing / anti-kartelvorming) noemen , ik heb natuurlijk de ontwikkelingen gevolgd maar ik ben er echt zwaar teleurgesteld in het ontbreken van fatsoenlijke AA.
Overdrijf je nu niet een klein beetje? Het feit dat er bijna niemand over klaagt ( ook al zie je 'veel' klachten op fora langskomen dan praat je nog over hooguit 100 spelers oid. terwijl er miljoenen spelers zijn) betekent wellicht dat er bijna niemand anders 'zwaar teleurgesteld' is...
Op mijn dell scherm iets beter maar nu na 4 weken gespeeld te hebben, vind ik het nog altijd een ramp :'( , het heeft echt invloed op de beleving van de game.
Get over it ! Mijn ervaring is dat, hoe meer je je er aan gaat ergeren, hoe meer het je opvalt. En om nou te beweren dat dit spel grafisch een ramp is... 8)7
Is er uberhaupt een oplossing?
Ik zou er niet op wachten. Een patch links en rechts oké, maar een grafische overhaul ? Don't hold your breath..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
Wybo schreef op maandag 18 november 2013 @ 09:13:
Ik heb een paar dagen geleden Pisswasser voor 2 euro op de kop getikt (Xbox) staat nu alweer op 22.
LOL Op de PS3 is Pisswasser de laatste week van $285 naar $248 gedaald... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
strider1007 schreef op maandag 18 november 2013 @ 09:21:
[...]

LOL Op de PS3 is Pisswasser de laatste week van $285 naar $248 gedaald... 8)
Op de Xbox in 11 dagen van 300 naar 1 dollar ;)
2013-11-03 20:15:02 PIS $288.39
2013-11-14 13:00:02 PIS $1.27

Maar ik heb net even hier gekeken:
http://www.gtabawsaq.com/ps3/

Wat ik dus zou doen is alles in Whiz stoppen en gewoon rustig afwachten. Misschien duurt het een paar dagen, misschien een week, maar vanwege de manier waarop Bawsaq werkt stijgt hij uiteindelijk weer.

Ik heb Whiz ook op de Xbox, daar is hij heel lang op ongeveer de aankoopwaarde blijven staan. Maar nu stijgt hij weer.
Dat is hoe deze aandelenmarkt werkt. Er is geen echte markt, er is geen dividend, geen waarde van een bedrijf. Het is gewoon een stijging en daling op basis van toeval (of zoiets). Dus als je altijd de goedkoopste aandelen koopt en de duurdere vervangt door goedkopere zit je aan het einde van de rit altijd goed.

[ Voor 4% gewijzigd door ArthurMorgan op 18-11-2013 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
EN-IS schreef op zondag 17 november 2013 @ 21:40:
Ik heb een week of twee a drie na de launch dag een PS3 met GTA V pakket gekocht (altijd een xbox 360 gehad en speciaal voor gta v een PS3 gekocht :))

Ik zie in dit topic niet veel mensen het ontbreken van AA (anti aliasing / anti-kartelvorming) noemen , ik heb natuurlijk de ontwikkelingen gevolgd maar ik ben er echt zwaar teleurgesteld in het ontbreken van fatsoenlijke AA. Op mijn plasma tv (42" hd ready) ziet het er nog slechter uit (maar 2 uur op gespeeld op de tv, toen maar geswitcht naar mijn Dell 27" Ultrasharp scherm).

Op mijn dell scherm iets beter maar nu na 4 weken gespeeld te hebben, vind ik het nog altijd een ramp :'( , het heeft echt invloed op de beleving van de game. Ik zie op verschillende fora's vele klachten en opmerkingen langs komen, sommigen stellen zelfs oplossingen voor zoals de tv instellingen veranderen. }:O

Is er uberhaupt een oplossing? Saints Row The Third zag er zelfs beter uit :F
Ik weet niet eens wat dat AA inhoud, maar je kunt natuurlijk ook te hoge verwachtingen hebben, ik ben zeer tevreden over de game al had hij wel wat groter mogen zijn :P. Dit zijn spellen wat niet lang genoeg kan duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

strider1007 schreef op maandag 18 november 2013 @ 09:05:
[...]
Klopt, Op de PS3 gaat alleen Weazel (WZL) stabiel omhoog. In de laatste week van $10 per aandeel nu op $60... :P
Oe lekker!!
Dat betekent dat ik de 1 miljard per poppetje ben gepasseerd nu :)
Eens kijken hoe ver die nog gaat stijgen...
Maakt allemaal niet meer uit, want: platinum, maar toch wil ik alle properties nog kopen en een boot, tank, heli, jet en dat soort dingen. Gewoon omdat het kan :P

Enige waar ik me af en toe aan erger is de trage popup van lantaarnpalen, bomen en dergelijke.
In de multiplayer een jet in mijn straat willen landen, maar gecrashed op een lantaarnpaal die net spawnde :F
Grafisch vind ik 'm zeker niet tegenvallen. Vooral niet als je kijkt naar de hardware van de PS3.

[ Voor 22% gewijzigd door Superkiwi op 18-11-2013 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:35
Inmiddels heb ik nu alle voorbereidingen voor de missie Blitz Play gedaan, alleen kan ik de missie niet starten. Ook na switchen tussen de drie en wat rond rijden krijg ik geen activeringstelefoontje. Alle missie bij de huizen (Michael, Franklin, Trevor) zijn gedaan. Nu heb ik bij Franklin nog wel een bericht gehad van Lester, dat hij Franklin nog wil spreken bij Del Pierro voor de missie voor de FIB (waarschijnlijk Blitz Play), maar dit wil ik niet doen, omdat ik gelezen heb dat je alle Lester missies voor later moet bewaren om het meest geld te verdienen.

Moet ik de Lester missie doen met Franklin, voordat ik Blitz Play kan doen? Of kan ik ook de Lester missie links laten liggen tot het eind (wat mijn voorkeur heeft)?

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
De eerste lestermissie moet je (helaas) eerder doen. Met de rest kun je wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-09 13:22

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Jumpman schreef op maandag 18 november 2013 @ 10:38:
Inmiddels heb ik nu alle voorbereidingen voor de missie Blitz Play gedaan, alleen kan ik de missie niet starten. Ook na switchen tussen de drie en wat rond rijden krijg ik geen activeringstelefoontje. Alle missie bij de huizen (Michael, Franklin, Trevor) zijn gedaan. Nu heb ik bij Franklin nog wel een bericht gehad van Lester, dat hij Franklin nog wil spreken bij Del Pierro voor de missie voor de FIB (waarschijnlijk Blitz Play), maar dit wil ik niet doen, omdat ik gelezen heb dat je alle Lester missies voor later moet bewaren om het meest geld te verdienen.

Moet ik de Lester missie doen met Franklin, voordat ik Blitz Play kan doen? Of kan ik ook de Lester missie links laten liggen tot het eind (wat mijn voorkeur heeft)?
Die eerste Lester missie moet je doen, anders kan je niet verder. De rest lekker opsparen voor na het verhaal idd. Dit weekend de verhaallijn ook uitgespeeld, en zit nu op totaal 85% compleet. Nu lekker proberen naar de 100 te gaan... :)

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Wybo schreef op maandag 18 november 2013 @ 10:55:
De eerste lestermissie moet je (helaas) eerder doen. Met de rest kun je wachten.
Ik heb al een één Lester missie gedaan (The Jewelstore Heist).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-09 13:22

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Jumpman schreef op maandag 18 november 2013 @ 11:54:
[...]

Ik heb al een één Lester missie gedaan (The Jewelstore Heist).
Das een heist,
spoiler:
deze Lester missie is een assasination, je moet iemand omleggen

[ Voor 3% gewijzigd door DerOllie op 18-11-2013 12:11 ]

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-09 10:12
Ik heb niet het hele topic gelezen, maar is er inmiddels al iets bekend over een release op de PC en zo ja wanneer we die ongeveer kunnen verwachten?

Ik hoop zelf ergens tegen de zomer komend jaar.

Iemand? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
vosss schreef op maandag 18 november 2013 @ 12:18:
Ik heb niet het hele topic gelezen, maar is er inmiddels al iets bekend over een release op de PC en zo ja wanneer we die ongeveer kunnen verwachten?

Google? Nee, er is nog niets officieel bekend volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

vosss schreef op maandag 18 november 2013 @ 12:18:

Als je het topic wel had doorgelezen had je geweten dat dezelfde discussie voor de duizendste keer weer opnieuw aan te zwengelen niet bepaald op prijs wordt gesteld.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
strider1007 schreef op maandag 18 november 2013 @ 09:19:Overdrijf je nu niet een klein beetje? Het feit dat er bijna niemand over klaagt ( ook al zie je 'veel' klachten op fora langskomen dan praat je nog over hooguit 100 spelers oid. terwijl er miljoenen spelers zijn) betekent wellicht dat er bijna niemand anders 'zwaar teleurgesteld' is...
Hehe, op je teentje getrapt dude!? Ik heb niet een high end game pc hier waar ik het mee vergelijk, ik heb er echt last van en het verbaast me dat naast het feit dat er vele mensen op fora's hierover klagen, er weinig verder over wordt gezegd. Ik heb het absoluut niet over de gameplay (fantastisch spel), en ik denk dat het daarom maar niet wordt genoemd.
Get over it ! Mijn ervaring is dat, hoe meer je je er aan gaat ergeren, hoe meer het je opvalt. En om nou te beweren dat dit spel grafisch een ramp is... 8)7
Grafisch? Ik heb 'grafisch' niet een ramp genoemd, lezen... In mijn ogen is de kartelvorming zo erg, dat het een ramp is, wie is hier nou aan het overdrijven? :/
Ik zou er niet op wachten. Een patch links en rechts oké, maar een grafische overhaul ? Don't hold your breath..
Ik las her en der het wijzigen van de HDMI output naar 720p ipv 1080p, dit zou wat helpen, maar goed effe van de week proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:15

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Denk niet dat het heel veel zal helpen, mogelijk zelfs erger maken. Als de texture dichtheid hetzelfde blijft krijg je alleen maar een lelijker beeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-09 11:07
Vind het spel er zelf verrassend mooi uitzien op de Xbox. Heb hem op 720P draaien. Enige waar ik me aan stoor is zo nu en dan de popup van bomen, lantaarnpalen etc. Maar ook dat is niet enorm noemenswaardig.

Het kan overigens ook zijn dat je jouw scherm op bepaalde instellingen hebt staan waardoor de game er niet uitziet. Just a thought.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
EN-IS schreef op maandag 18 november 2013 @ 13:28:
[...]

Hehe, op je teentje getrapt dude!? Ik heb niet een high end game pc hier waar ik het mee vergelijk, ik heb er echt last van en het verbaast me dat naast het feit dat er vele mensen op fora's hierover klagen, er weinig verder over wordt gezegd.
Ik las her en der het wijzigen van de HDMI output naar 720p ipv 1080p, dit zou wat helpen, maar goed effe van de week proberen.
Tja...

Ik probeerde wat te relativeren...

JIJ bent degene die (blijkbaar vóór hij de oplossingen waarover hij leest uitprobeert ) klaagt en aangeeft dat je het een ramp vindt en dat je zwaar teleurgesteld bent ( jouw woorden, en daar maak JIJ een vetgedrukt lettertype van )...
Veel mensen klagen, maar er wordt zo weinig over gezegd... ehh... |:(

Ik geef alleen aan dat je een van de weinigen bent die hierover klaagt en dat je misschien gewoon moet accepteren wat je gekocht hebt en lekker moet gaan spelen. Als je oplossingen vindt voor wat jij een probleem vindt, probeer ze uit, misschien helpen ze je.
En natuurlijk is het mijn fout om kartelvorming grafisch te noemen, mijn excuses daarvoor. _/-\o_

Dus nee, ik ben niet door je eerste post op m'n tenen getrapt, alleen door de tweede waarin je je eigen kritiek ontkent en doet alsof ik de klager ben.

Ik geniet al sinds de game er is van hoe het op mijn scherm staat. Doe dat ook 'ns joh... Ik ga het nu ook weer lekker doen.

Peace ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Ircghost schreef op maandag 18 november 2013 @ 13:40:
Denk niet dat het heel veel zal helpen, mogelijk zelfs erger maken. Als de texture dichtheid hetzelfde blijft krijg je alleen maar een lelijker beeld
Ah zo, ik ga het effe proberen en zal hier een update plaatsen :)
steefje schreef op maandag 18 november 2013 @ 13:43:
Vind het spel er zelf verrassend mooi uitzien op de Xbox. Heb hem op 720P draaien. Enige waar ik me aan stoor is zo nu en dan de popup van bomen, lantaarnpalen etc. Maar ook dat is niet enorm noemenswaardig.

Het kan overigens ook zijn dat je jouw scherm op bepaalde instellingen hebt staan waardoor de game er niet uitziet. Just a thought.
Hmm, aan de instellingen van mijn scherm (Dell Ultrasharp 27") heb ik nog niks mee gedaan, staan nog altijd op de fabrieks standaard instellingen. Grafisch is het mooi en veel detail, daar heb ik zelf ook geen opmerkingen over, echt een verbetering ten opzicht van GTA 4. :9
strider1007 schreef op maandag 18 november 2013 @ 15:35:
Tja...Ik probeerde wat te relativeren...
-knip-
Peace ! :)
Het is goed jongen, Peace :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_1981
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:39

Niek_1981

Think Different.

strider1007 schreef op maandag 18 november 2013 @ 09:05:
[...]

Ook al me geld gepompt in aandelen van Weazel afgelopen week en is toch tot nu toe zeer vruchtbaar te noemen! :*)

Als ik zie waar ze op recordhoogte hebben gestaan laat ik alles nog even rustig staan. *O*

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
heb nog altijd de Badger en zit aandelen maar ze zullen toch ooit een keer naar de 200 gaan ? dan heb ik gelijk 75X winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evink
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-07 15:07
soccerroos schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 11:37:
heb nog altijd de Badger en zit aandelen maar ze zullen toch ooit een keer naar de 200 gaan ? dan heb ik gelijk 75X winst.
Ik hoop het ook, heb er alles nog in zitten, heb het geld niet nodig, dus laat het lekker zitten :)

Verwijderd

WZL @PS3 lijkt weer op aantocht te zijn. Komt van 750, was gezakt naar 1 en is nu een opmars aan het maken en staat op 80.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/1198148/wzl.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2013 12:17 ]

• strider1007
Verwijderd schreef op donderdag 21 november 2013 @ 12:15:
WZL @PS3 lijkt weer op aantocht te zijn. Komt van 750, was gezakt naar 1 en is nu een opmars aan het maken en staat op 80.
BitterSweet (BTR) lijkt ook de moeite waard. Is ooit $463 geweest, staat nu op @ 3.37.. 8)

• Ircghost

Ircghost

Kunnen jullie geen apart aandelen topic maken ofso :P

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

[url=http://about:blank]Het grote speculeer hier op GTA online koersen![/]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Ircghost

Ircghost

Haha zoiets ja :p

Verwijderd

No offence, maar het topic is de laatste dagen redelijk dood, dus volgens mij zit het niet echt in de weg.

OT:
strider1007 schreef op donderdag 21 november 2013 @ 12:49:
[...]

BitterSweet (BTR) lijkt ook de moeite waard. Is ooit $463 geweest, staat nu op @ 3.37.. 8)
Die heb ik op 3.07 gekocht :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Whiz zou afgelopen zondag ook een goede aankoop zijn geweest.
Niet dat deze mooi stijgt, maar jij stond toen op 0,01 dollar.
Nu gaat ie af en toe net over de dollar heen > 100x winst :P

Weazel gaat vandaag de 100 dollar passeren :)
Voor 10 gekocht, dus we hoeven "nooit meer te werken" lol :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-08 20:39
Hmm. Moet je iets gedaan hebben om die Los Santos Customs vestiging in de woestijn te kunnen kopen? Ik ben er nu al verschillende keren met Franklin naar toe geweest maar zie geen bord :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 14:19
BtM909 schreef op donderdag 21 november 2013 @ 13:41:
Maken dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Weer heb ik die bug dat wanneer je een reply missie doet je nooit meer op internet kunt. ongelooflijk dat ze daar niets aan doen :S. Of het moet komen van een rampage missie, maar als je dit eenmaal hebt kun je save game weg gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Weazel (PS3) even in de gaten houden.
Deze lijkt niet zo ver meer te stijgen.
Hij staat nu op 100 dollar maar het grafiekje vlakt al wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DUS-
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-02 19:51
Is GTA5 nu wel of niet speelbaar op de PS4? Ik lees zoveel verschillende verhalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Niet speelbaar op PS4, er is (vooralsnog) geen PS4 versie aangekondigd en de PS4 is niet backwards compatible.. Dus de PS3 versie gaat er niet op werken.

[ Voor 15% gewijzigd door GekkePrutser op 25-11-2013 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:13
DaFrenk schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 16:22:
Hmm. Moet je iets gedaan hebben om die Los Santos Customs vestiging in de woestijn te kunnen kopen? Ik ben er nu al verschillende keren met Franklin naar toe geweest maar zie geen bord :-(
Het bord staat tegen de weg aan, niet tegen de garage zelf aan.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

dvdkiwi schreef op maandag 25 november 2013 @ 07:23:
Weazel (PS3) even in de gaten houden.
Deze lijkt niet zo ver meer te stijgen.
Hij staat nu op 100 dollar maar het grafiekje vlakt al wat.
And it's up again 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
de social club is ook gewijzigd, de auto's etc kun je nu weer bekijken

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_1981

Niek_1981

Think Different.

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-08 20:39
Maikel64 schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:09:
[...]

Het bord staat tegen de weg aan, niet tegen de garage zelf aan.
Klopt. Dat zou hij moeten maar er staat bij mij niks. Er is ook geen icoon van een property op die plek op de map. 8)7

Dan zal het wel een bug zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RisingSun
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-09 19:49
Toevallig hier al iemand de Platinum trophy (PS3) ?
SP gedeelte lijkt me wel te doen, maar de MP trophy's achievements... pff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

De platinum was best makkelijk.
Althans, dat was hij voor de laatste patch (qua tijd dan) ;)

De "decorated" trophy is een van de moeilijkste vond ik, maar wel goed te doen.
Ik heb de lijst met alle platinum award uitgeprint en de 30 leukste en/of makkelijkste uitgezocht om te halen.
Tegen de tijd dat ik level 100 was waren die al binnen.

Voor de laatste patch verdiende je nog veel xp met races, dus hebben we veel 2 lap races gedaan.
Dat leverde per race ongeveer 6-8000xp op, na de patch is dat een stuk minder.

De trophy dat je alle competatieve game modi een keer moet winnen is met een maatje goed te doen.
De meesten haal je zelf wel, maar voor een paar is een partner wel handig ;)

Welke trophies heb je nog moeite mee dan?

[ Voor 11% gewijzigd door Superkiwi op 26-11-2013 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
LOL de markt ligt er uit dus je kunt er geen gebruik van maken... Maar op de Xbox is Whizz nu de negatieve getallen ingedoken. -54 cent op het moment :D

Overigens is het me inderdaad ook nog gelukt (een stuk sneller dan verwacht)... 20 miljard aandelen per karakter. :D (nee heb ik niks aan, maar vond het gewoon leuk :) )

[ Voor 36% gewijzigd door ArthurMorgan op 27-11-2013 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Wybo schreef op woensdag 27 november 2013 @ 12:06:
LOL de markt ligt er uit dus je kunt er geen gebruik van maken... Maar op de Xbox is Whizz nu de negatieve getallen ingedoken. -54 cent op het moment :D

Overigens is het me inderdaad ook nog gelukt (een stuk sneller dan verwacht)... 20 miljard aandelen per karakter. :D (nee heb ik niks aan, maar vond het gewoon leuk :) )
ik wacht al weken op dat Badger stijgt, deze heeft vandaag een lichte stijging gehad. verder heb ik ook nog Zit.
Maar deze blijft erg laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_1981

Niek_1981

Think Different.

soccerroos schreef op woensdag 27 november 2013 @ 13:06:
[...]

ik wacht al weken op dat Badger stijgt, deze heeft vandaag een lichte stijging gehad. verder heb ik ook nog Zit.
Maar deze blijft erg laag.
Weazel daarintegen :D *O*

Verwijderd

Heb nu aandelen op (ps3):

Brute
BitterSweet
HawkAndLittle
Whiz
Weazel

Deze staan allemaal genoteerd als stijgende :)

Verder heb ik de volgende properties met Franklin:

Downtown Cab Co.
Hookies
Lost Santos Customs

Heb ook even wat uitgeprobeerd om 'snel' geld te verdienen met de properties, en het blijkt dus te werken dat wanneer je steeds gaat slapen, en dit een in game week volhoudt, het bedrag wordt uitbetaald. :)

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2013 01:38 ]

• strider1007
Wybo schreef op woensdag 27 november 2013 @ 12:06:
Aandelen-handel is inderdaad erg lucratief ( in éen week van 366 miljoen naar 3,6 miljard gegaan) maar ook behoorlijk zinloos. :O

Nu ik de storyline heb uitgespeeld merk ik dat ik bij het opstarten alleen nog even naar de SP ga om met de aandelen te stoeien, en daarna door ga naar de online-kant.

Ik moet de Lester-missies nog doen, maar wacht even tot ik een paar miljard per karakter heb ( vraag me niet waarom... geen idee)

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Badger (ps3) lijkt ook eindelijk een stijgende lijn te hebben in gezet, na weken van kwakkelen.
Deze is in 2 dagen van 6 naar 16 dollar gegaan.

• Pierre Sec
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-09 20:16
Ben ook benieuwd naar WIZ. Als jonge vader zijn de momenten om te spelen schaars. Ik heb zaterdagavond WIZ gekocht op 0.10 en ga (hopelijk) morgen maar weer eens inloggen.

Wat dat betreft wel een heerlijk spel. Luiers verschonen en slaapliedjes zingen om maar zo snel mogelijk virtuele chaos te kunnen gaan stichten.

• Joeridev
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 13:01
Ik zag gister dat het totale aantal missies 'slechts' 69 is. Ik zit nu ergens tussen de 55 en 60 en heb nog maar 4 of 5 Heists gehad, terwijl ik heb begrepen dat er in totaal 9 zijn. Komen er een flink aantal op het eind, of iets dergelijks?

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Er zijn 6 heists en het gerucht is altijd geweest dat er updates / DLC's komen met meer heists

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

• Joeridev
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 13:01
Ja, dat moet haast wel. In de zestig missies en zes heists is niet zo gek veel voor zo'n grote wereld.

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Voor de liefhebbers (met een iPhone): http://checkmybawsaq.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:02

nFo

BtM909 schreef op donderdag 21 november 2013 @ 13:41:
Hier staat het uitgelegd hoe het werkt: 8)
http://www.ign.com/wikis/gta-5/Stock_Market

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Jongens wanneer stopt Weazel eens met stijgen, dan kan ik eindelijk mijn geld uitgeven :P
Nu net de 200 dollar gepasseerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
dvdkiwi schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:27:
Jongens wanneer stopt Weazel eens met stijgen, dan kan ik eindelijk mijn geld uitgeven :P
Ik heb nu alles in WIWANG (A South Korean electronics company whose entire business model is based around creating substandard copies of Fruit’s products and releasing them to market a few months later at half the price.) zitten.

Is van $700 gekelderd naar $3,50 en staat nu weer op $4,12 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
LOL ik moet die beschrijvingen echt eens een keer allemaal gaan lezen. Dit zijn echt pareltjes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ik zit nog steeds met al m'n miljoenen in badger zitten. Gekocht voor 10 dollar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmellow
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02-09 15:20
MikeyMan schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:45:
Ik zit nog steeds met al m'n miljoenen in badger zitten. Gekocht voor 10 dollar :(
Ik ook, alleen dan voor 25 dollar. Toch, als hij weer stijgt naar $300 wel $300.000.000 winst. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
Jopth schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 13:27:
[...]

Ik ook, alleen dan voor 25 dollar. Toch, als hij weer stijgt naar $300 wel $300.000.000 winst. O-)
Hoewel dat veel is: Investeer in de aandelen die het meest gedaald zijn. In twee weken tijd van 360 mil. (verdeeld over M., F. en T..) naar 5 miljard gegaan...

Toegegeven, je hebt er absoluut niks aan, maar toch.. ehh.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Ik zou al je Badger aandelen verkopen en gewoon alles in Weazel steken.
Als die zo doorstijgt als de laatste 2-3 weken heb je binnen een paar dagen je verlies er al uit.
Mits je Badger niet voor een té lage prijs verkoopt. Maar dat kan je, gezien de grote schommelingen, wel zelf in de hand houden.
*edit*
Badger nu op 10 dollar. Verkopen zonder verlies :P

Wiwang wacht ik wel op tot ie werkelijk een paar dagen omhoog gaat.
We hebben het eerder gezien dat ze een of twee dagen stijgen en daarna weer net zo hard terugvallen...

[ Voor 29% gewijzigd door Superkiwi op 03-12-2013 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmellow
Ik heb geduld hoor, heb ze gekocht met Franklin terwijl ik altijd met Micheal speel. Met hem heb ik nu voor twintig miljoen aan WIWANG gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whizz heeft voor mij veel meer opgeleverd dan Weazel, dus ik zou zeker ook wat geld in hun steken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Newjersey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 07:46
Ik moet toch eerlijk zeggen dat de aandelen wel allemaal leuk zijn, maar heb nu inmiddels tussen de 1,4 en de 1,6 miljard dollar per speler. Kan me dus genoeg in game vermaken zonder eigenlijk met aandelen te handelen. Beetje rondrijden, op mensen schieten etc is toch wel het leukste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmellow
Het blijft toch jammer dat je helemaal je console moet opstarten om aandelen te kopen etc. Als ik op school zit en ik zie dat een aandeel enorm gaat dalen kan ik niet meteen verkopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_1981

Niek_1981

Think Different.

dvdkiwi schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:27:
750 dollar, dan stopt ie pas! :P *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Lol als ie zo doorgaat denk ik het ook ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmellow
WIW is net naar 56 dollar gestegen. Hopelijk gaat het zo door :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
Jopth schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 08:06:
WIW is net naar 56 dollar gestegen. Hopelijk gaat het zo door :).
En daar had ik dus al m'n geld in gestopt toen het aandeel op $4,20 stond... 1200% return profit, en alle drie de characters nu op 2.15bln dollar... Da's dus einde handelsoefening. Max toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmellow
Hoop dat hij nog doorgaat. Ik heb 30 mln geinvesteerd dus het mag nog wel hoger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Waarom blijven jullie eigenlijk zo met die stockmarkt bezig? Als je de game uitspeelt en de lester missies doet heb je vele miljoenen oer karakter genoeg om alle properties etc te kopen.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Mjah, ik had maar 40 miljoen na de missies, dus dat wordt nog even investeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Wii4all schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 10:39:
Waarom blijven jullie eigenlijk zo met die stockmarkt bezig? Als je de game uitspeelt en de lester missies doet heb je vele miljoenen oer karakter genoeg om alle properties etc te kopen.
Ik heb de Lester missies gedaan tijdens het verhaal... heb er dus niet veel aan overgehouden.
Dat is ze moest bewaren tot het eind wist ik pas nadat ik het spel klaar had > daarvoor gewoon spelen niks lezen ;)
De stockmarket is ook het enige wat ik met de game doe op het moment.
Heb 'm platinum dus ben er wel klaar mee ;)
Binnenkort maar eens de storymode opnieuw doorlopen.

@De Wiwang inversteerders:
In 1 dag van 6 naar 70+ dollar... lekker hoor :D

[ Voor 12% gewijzigd door Superkiwi op 07-12-2013 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
strider1007 schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 08:11:
[...]

En daar had ik dus al m'n geld in gestopt toen het aandeel op $4,20 stond... 1200% return profit, en alle drie de characters nu op 2.15bln dollar... Da's dus einde handelsoefening. Max toch?
Das de max van je bankaccount, maar je kan wel meer geinvesteerd hebben, maar het max per char aan aandelen is ook weer 2,2 miljard. Niet dat je wat hebt aan meer maar het wordt toch een beetje een spelletje op sich op een gegeven moment :-) Het vermogen van Michael is bij mij 25 bn ofzo, dat van franklin 43 bn ofzo. Trevor loopt wat achter met 11 bn. Maargoed, nodig heb je het niet, als je alle properties, alle wapens en upgrades enzo hebt gekocht krijg je 100 miljoen al nooit meer op denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmellow
Wii4all schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 10:39:
Ik heb het spel in de week van de release uitgespeeld, dus toen wist ik nog niet dat ik met die missies moest wachten. Nu dus proberen zo veel mogelijk geld te halen door te investeren e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koos2009
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-12-2021
Ligt het aan mij of zijn er met beach bum package geen extra single player missies bijgekomen? Zag wel 2 extra wapens en trevor kon in zijn garagev(gekocht) 4 "special vehicles" laten spawnen, waaronder een strandbuggy. Zag verder geen extra missies oid. Wellicht een Strangers & Freaks extra, maar heb daar niet direct op gelet.

PSN: DucttapeGuyXXL Profitec pro 500 pid eureka mignon specialita

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feihcretsam
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-05 07:27
Volgens mij horen daar geen singleplayer missies bij te zitten... die zouden meen ik via een betaalde uitbreiding toegevoegd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Wellicht stomme vraag.. Ik zit rond de 42% van de game.

Zie wel eens spontaan een blauw bolletje op de mini-map spawnen. als ik daar dan heen rij zie ik een special character welke tegen me begint te praten.. maar ik kan er verder helemaal niks mee. (dus rij ik ze maar overhoop nadat ik ze heb laten uitpraten).

Wat moet ik hiermee doen? Of betekend een blauw bolletje dat je deze character met Michael moet benaderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:00
Dacide schreef op maandag 09 december 2013 @ 13:56:
Wellicht stomme vraag.. Ik zit rond de 42% van de game.

Zie wel eens spontaan een blauw bolletje op de mini-map spawnen. als ik daar dan heen rij zie ik een special character welke tegen me begint te praten.. maar ik kan er verder helemaal niks mee. (dus rij ik ze maar overhoop nadat ik ze heb laten uitpraten).

Wat moet ik hiermee doen? Of betekend een blauw bolletje dat je deze character met Michael moet benaderen?
Dit verschilt nogal eens, ik stopte daar ook een keer en werd meegelokt achter een huis waar 3 gasten stonden die me wilden beroven. Dus die eens even sympathiek omver geknalt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is totaal onnodig en ook nog eens onvriendelijk

[ Voor 83% gewijzigd door Gropah op 11-12-2013 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Little Seoul missies zijn toch gewoon missies die je kunt doen? En hoef je niet tot het eind te bewaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Yes.
Alleen bij de Lester missies wordt geadviseerd deze tot het einde te bewaren.

Ik las hier een paar pagina's terug dat je per char maximaal 2,2 miljard in bezit kan hebben.
Nu heb ik door mijn Weazel aandeeltjes een vermogen van ongeveer 5 miljard per poppetje.
Als ik alles zou verkopen, betekent dat dat ik al het geld boven de 2,2 miljard kwijtraak?
Of kan je slechts aandelen verkopen tot een waarde van 2,2 miljard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Je kan slechts verkopen tot 2.2 miljard (iets minder zelfs)

als je aandelen koopt moet je wel oppassen. als je meer dan 2^31-1 aandelen koopt dan verdwijnen al deze aandelen in het niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
alki schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 11:46:
[...]

Dit verschilt nogal eens, ik stopte daar ook een keer en werd meegelokt achter een huis waar 3 gasten stonden die me wilden beroven. Dus die eens even sympathiek omver geknalt ;)
Nou, ik weet dat dit de random events zijn. Idd, de ene keer is het een tasjesdief, de andere keer een snelle missie tussendoor. Maar ik heb ook regelmatig mensen gehad die een heel verhaal tegen me vertellen en waar ik vervolgens geen acties aan kan koppelen... Zijn deze random encounters dan enkel bedoeld voor een specifiek personage (F, M of T?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Voor zover ik weet zijn die gewoon voor fun. En omdat ze me ergeren omdat ze mijn tijd verdoen maak ik ze gewoon af. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Wybo schreef op woensdag 11 december 2013 @ 08:56:

als je aandelen koopt moet je wel oppassen. als je meer dan 2^31-1 aandelen koopt dan verdwijnen al deze aandelen in het niets.
Oke bedankt man 8)
Duidelijk zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Wybo schreef op woensdag 11 december 2013 @ 08:56:

Dat laatste klopt, dat ontdekte ik gisteren toen ik aandelen whiz wilde kopen met michael :) Teller schiet ineens naar 0 en aandelen die er al waren waren ook weg. Toen ik opnieuw aandelen Whiz ging kopen bleef de teller netjes op het maximum aan aandelen hangen overigens dus dit lijkt alleen te gelden als je aandelen bijkoopt van een firma waar je al aandelen in hebt. Wellicht doet hij de max berekening alleen bij het kopen van aandelen en houdt hij daar geen rekening met het al gekochte kapitaal ofzo. Anyway, 1st world problem, Michael heeft iets van 50 miljard ofzo.

Ik zie op de socialclub site nu overigens bij geen van mijn chars aandelen staan, alles staat op 0. Hebben meer mensen daar last van of komt dat door mijn gekloot gisteravond :P

[ Voor 9% gewijzigd door Jheroun op 11-12-2013 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 17:02
Dacide schreef op woensdag 11 december 2013 @ 09:04:
[...]

Nou, ik weet dat dit de random events zijn. Idd, de ene keer is het een tasjesdief, de andere keer een snelle missie tussendoor. Maar ik heb ook regelmatig mensen gehad die een heel verhaal tegen me vertellen en waar ik vervolgens geen acties aan kan koppelen... Zijn deze random encounters dan enkel bedoeld voor een specifiek personage (F, M of T?)
die gast bv aan het begin van de pier, die blijft maar door ratelen, geen idee wat je er mee moet. Zo een staat er ook vlak bij de repair shop die je kan kopen. Ik heb een tijdje geluisterd en ben maar verder gegaan, geen idee wat er de bedoeling van is.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmellow
Heb nu een miljard aan aandelen in WIWANG, is ook meteen al mijn geld. Heb al 5000% winst maar twijfel nu. Alles verkopen of wachten tot de 715 dollar misschien weer bereikt wordt. (Staat nu op 200 dollar)..
Pagina: 1 ... 57 ... 74 Laatste

Let op:
Er is een topic GTA 5 Crew topic
Slowchat & Levertijden-topic

Geen PC vs Console discussie's

Posts met alleen video's/plaatjes/etc dragen niet bij aan het topic en zijn dus ongewenst.
Story-spoilers (spoilers over het verhaal) ALTIJD tussen spoiler tags:
spoiler:
~~~[spoiler] Je verborgen tekst tik je hiertussen ~~~[/spoiler]
.