Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feihcretsam
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-05 07:27
Het is misschien makkelijk, maar je hebt tenminste niet meer "All you had to do was follow the damn train C.J.!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jef Delathouwer
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 29-08 21:12
Feihcretsam schreef op zondag 03 november 2013 @ 21:48:
Het is misschien makkelijk, maar je hebt tenminste niet meer "All you had to do was follow the damn train C.J.!"
Dat was gewoon belachelijk! En dan weer hup naar het begin van die missie op die sanchez.
Nog altijd geraakt ik (lichtjes) gefrustreerd als ik daaraan denk.

PSN: Wippie1880

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Ziezo. Net uitgespeeld. Is er eigenlijk iemand die niet de optie C neemt bij zijn eerste playthrough? Lijkt me gewoon canon om te doen en ik kon echt niet A or B kiezen...

PS: geen spoiler tags, want ik kan me niet inbeelden dat iemand dit als een spoiler kan zien.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb initieel A gekozen :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik las hier geloof ik een poos geleden dat iemand zijn geld met aandelen kwijt geraakt was. Ik denk dat ik de bug gevonden heb die daar voor zorgt.
Net als dat er een maximum is aan geld wat je op je rekening kunt hebben is het aantal aandelen (van 1 bedrijf) ook 2^31.

Toen ik over dat aantal heen ging verdwenen ze gewoon. Via savegames 3 keer geprobeerd tot ik zag dat het om dat nummer ging.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Aangezien niet iedereen zich bezig houdt met replay missions: Je kan na het einde van de game bij replay mission ook optie A, B en C (niet bindend) herspelen. Voor als je geïnteresseerd ben hoe de andere twee keuzes eruit zouden hebben gezien met cutscene en aftiteling. Je hoeft dus niet per se opnieuw te beginnen.

[ Voor 7% gewijzigd door KngfCnns op 04-11-2013 09:22 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hurricurry
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-09 23:36
Belg hier.
Ik probeer al meer al een maand online te raken. Is maar een dag gelukt Online laden duurt altijd rond de 5 min. Is dat normaal?
Daarna geeft hij altijd error.
Zijn er ergens instellingen die ik kan veranderen in de ps3 om dit te doen lukken
Ik heb draadloos via ps3. Kan dit hierdoor komen. Mijn internet is snel genoeg en heb geen probleem met draadloos

Kan iemand mij tips geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 14:48
hurricurry schreef op maandag 04 november 2013 @ 10:57:
Belg hier.
Ik probeer al meer al een maand online te raken. Is maar een dag gelukt Online laden duurt altijd rond de 5 min. Is dat normaal?
Daarna geeft hij altijd error.
Zijn er ergens instellingen die ik kan veranderen in de ps3 om dit te doen lukken
Ik heb draadloos via ps3. Kan dit hierdoor komen. Mijn internet is snel genoeg en heb geen probleem met draadloos

Kan iemand mij tips geven?
Settings - Network Settings - Internet Connection Settings - Custom

Connection Method: Choose Wireless or Wired ... however you connect
Operation Mode (Auto-Detect or Manual Settings): Manual Settings
Speed & Duplex: Auto-Detect
IP Address Setting: Automatic
DHCP Host name: Do Not Set
DNS Settings: Manual
•Primary DNS: 8.8.8.8
•Secondary DNS: 8.8.4.4

MTU: Automatic
Proxy Server: Do Not Use
UPnP: Enable

press X to save.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Online is hier te doen....

[Multi] Grand Theft Auto V Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:38
Ik krijg dus de missie van Barry met Micheal niet gehaald (ik kan niet aimen dus moet het hebben van autoaim). Maar nu zit ik vast rond de 70%. Heb nergens verder meer missies (1 met michael, 2 met franklin, maar de enige die ik op de map zie, is die missie van Barry)

spoiler:
Missie met die aliens die je moet afknallen

Is die verplicht ofzo?

[ Voor 3% gewijzigd door 418O2 op 04-11-2013 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:37
Nee die is niet verplicht, die heb ik pas aan het eind gedaan.
Soms kan het krijgen van een telefoontje een missie forceren, en kun jij dus ook dit voor zijn om die persoon te bellen, dat al geprobeerd??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Nee. Wie zou ik dan moeten bellen? Gewoon die FIB lui ofzo?

The Wrap Up is de laatste die ik heb gehaald overigens.

[ Voor 57% gewijzigd door 418O2 op 04-11-2013 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koos2009
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-12-2021
Al iets bekend ovre de DLC's? Er zou extra SP content komen in november, best interressant gezien ik kwa echte missies klaar ben.

PSN: DucttapeGuyXXL Profitec pro 500 pid eureka mignon specialita

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13:49
Kifflom......kan het niet meer horen. 5 mijl door de woestijn lopen, wie verzint zoiets? Van te voren de missies niet doorgenomen dus aan het einde het geld niet gepakt, balen. Aan de andere kant, met de aandelen heb ik al genoeg binnen geharkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Ik heb een grote groene F op mijn map. Was er met franklin geweest (is zijn huis) gebeurt niets. Ga er met micheal heen om te testen, staat er in beeld "return as franklin". Snap er geen klote van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• layzzzz
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:43
Kan ik nadat ik de game heb uitgespeeld een replay doen die wel bindend is? Ik heb per ongeluk voor optie A gekozen wat dus C had moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

418O2 schreef op maandag 04 november 2013 @ 17:13:
Ik krijg dus de missie van Barry met Micheal niet gehaald (ik kan niet aimen dus moet het hebben van autoaim). Maar nu zit ik vast rond de 70%. Heb nergens verder meer missies (1 met michael, 2 met franklin, maar de enige die ik op de map zie, is die missie van Barry)

spoiler:
Missie met die aliens die je moet afknallen

Is die verplicht ofzo?
Kan je wel switchen tussen karakters? 45-60 minuten rondrijden kan ineens weer missies triggeren, anders hoop ik dat je recent nog een andere saveslot hebt gebruikt. Kans is groot dat je last hebt van het no-missions bugje

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
BtM909 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 00:30:
[...]

Kan je wel switchen tussen karakters? 45-60 minuten rondrijden kan ineens weer missies triggeren, anders hoop ik dat je recent nog een andere saveslot hebt gebruikt. Kans is groot dat je last hebt van het no-missions bugje
Heel stom. Ik stond bij franklin buiten op de trap. Die triggerde wel de melding dat ik met franklin terug moest komen, maar de missie zelf pas als je in de woonkamer bij de open haard was.

Nu klaar met sp :) op 78%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 13:39
Koos2009 schreef op maandag 04 november 2013 @ 18:21:
Al iets bekend ovre de DLC's? Er zou extra SP content komen in november, best interressant gezien ik kwa echte missies klaar ben.
http://www.rockstargames....t-auto-online-update.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:44

Superkiwi

Hoi doei

Nog mensen die hun geld in andere aandelen dan Pisswasser hebben gestoken nu?
Die lijkt wel een beetje uitgestegen.
Badger zit wel in een stijgende lijn, 10 dollar nu, maar die heb ik vaker weer terug zien zakken...

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
dvdkiwi schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 10:28:
Badger zit wel in een stijgende lijn, 10 dollar nu, maar die heb ik vaker weer terug zien zakken...
Michael had 40 miljoen in Badger zitten, da's nu 50... *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutisticPinguin
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:17
@ iedereen die vragen of opmerkingen heeft over de Bawsaq, vertel er de volgende keer even bij op welk platform je speelt. Bawsaq is verschillend voor beide namelijk.

Op de Xbox was Pisswasser naar 300 dollar gestegen, daar een tijdje blijven hangen en nu de laatste twee dagen enorm gedropt naar 141 dollar. Gelukkig precies op het juiste moment verkocht.

Badger blijft al een paar weken aanrommelen van 3 naar 10 en weer terug en Zit staat nu alweer een hele tijd rond de 3/4 dollar.

Mijn geld zit nu in Weazel, gekocht op 61 dollar en is nu 134 waard. Ik heb nu geld zat dus ik ga nu een groot gedeelte van mijn geld in Zit zetten en hopen dat het minimaal 1 keer over de kop gaat. Dan heb ik echt genoeg. :)

[ Voor 13% gewijzigd door AutisticPinguin op 05-11-2013 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-06-2023

Chi3F

Hax

Deze post heeft betrekking op de PS3!

Heb mijn geld in Badger en Tinkle zitten, die stonden beiden op zo'n 4 dollar en hadden volgens de social club website ooit een max van respectievelijk 300 en 400 dollar. Tot op heden nog geen gigantische stijgingen, maar staan nu wel op zo'n 70% winst. Misschien is Weazel wel aantrekkelijk, staat nu op een all time low van 18.92 met een all time high van 750, is in 3 dagen tijd enorm gedaald....

Had ook met Michael geïnvesteerd in die filmmaatschappij (Richards Majestic; op LCN) omdat ik hoopte dat die na die missies flink zou stijgen, helaas bleek het omgekeerde het geval... :/

[ Voor 11% gewijzigd door Chi3F op 05-11-2013 16:15 ]

PSN: Arienix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Chi3F schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 16:08:
[...]

Deze post heeft betrekking op de PS3!

Weazel wel aantrekkelijk, staat nu op een all time low van 18.92 met een all time high van 750, is in 3 dagen tijd enorm gedaald....
Weazel staat nu op 1.08 dollar :D
Ik denk dat ik hier alles in ga pompen, al stijgt ie maar 3 dollar ben ik al blij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 09:13
Ben inmiddels na ruim 40 uur bijna door de missies heen. GTA leidt nogal snel af, dan duurt het allemaal best wel lang :+.

Nog recentelijk wel 2 bugs tegengekomen.

1x in een gat gevallen tussen een paar pilaren. Kon d'r niet meer tussenuit, dus mezelf maar opgeblazen met een handgranaat.

De 2e was toen ik wilde opstijgen met een vliegtuig, maar de vleugel eraf reed... Daarna stapte ik uit en toen ging ie 10 seconden lang als een malle op de grond liggen in "parachute-spring-houding". Daarna stond ik ineens op de grond 50 meter van het vliegtuig af...

Kortom, er gaat wel eens wat mis, maar al met al vind ik het een hele prestatie. Zo'n grote game en relatief zo weinig problemen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 14:19
H&L (Hawk and Little) die ging recentelijk nog best goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Al mijn stats zijn weg op de social club... iemand anders ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

ksborg schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 17:09:

1x in een gat gevallen tussen een paar pilaren. Kon d'r niet meer tussenuit, dus mezelf maar opgeblazen met een handgranaat.
Ook een oplossing, maar switchen had je probleem ook opgelost :P

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Gisteren een mooie ford mustang gejat... direct naar customs gereden om de auto te tunen. Resultaat: 20 minuten bezig geweest. Op alle fronten getuned, geupgrade en gerestyled.. al mijn geld er doorheen gejaagd. Rij ik weg bij customs, door die rioleringskanalen.. zo het water in :(

Auto weg...

Zijn deze auto's voorgoed weg? Of kan ik ze ergens terugvinden? Erg zonde nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

Nog 26 missies te gaan zie ik net, heb nog wel even wat te doen. :)

Die Strangers and Freaks, komen die random op zetten of op bepaalde momenten in de story?
Zie dat ik er genoeg mis, heb gisteren nog gekeken op mijn map er waren er geen zichtbaar.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
solique schreef op woensdag 06 november 2013 @ 09:55:
Nog 26 missies te gaan zie ik net, heb nog wel even wat te doen. :)

Die Strangers and Freaks, komen die random op zetten of op bepaalde momenten in de story?
Zie dat ik er genoeg mis, heb gisteren nog gekeken op mijn map er waren er geen zichtbaar.
die verschijnen gewoon af en toe. Ik kreeg gelijk na mij laatste missie nog weer 1
spoiler:
Heb alleen die met Barry dus niet gehaald met Michael. Zonder autoaim kan ik niets :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Laatst online: 12-09 09:13
BtM909 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 18:08:
[...]

Ook een oplossing, maar switchen had je probleem ook opgelost :P
Was tijdens een missie, kon niet switchen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Laatst online: 04-09 15:37
layzzzz schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 00:22:
Kan ik nadat ik de game heb uitgespeeld een replay doen die wel bindend is? Ik heb per ongeluk voor optie A gekozen wat dus C had moeten zijn.
Nee oudere Save pakken anders helemaal opnieuw beginnen.
Snap sowieso niet waarom mensen een andere optie dan C zouden kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-09 21:11
wimpie007 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 10:43:
[...]

Nee oudere Save pakken anders helemaal opnieuw beginnen.
Snap sowieso niet waarom mensen een andere optie dan C zouden kiezen
Omdat veel mensen Trevor nogal irritant vinden.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik koop met Trevor een vliegtuig, ze zeggen deze af te leveren in mijn Hanger, maar deze staat er niet en ook na een tijdje wachten komt deze er niet te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Verwijderd schreef op donderdag 07 november 2013 @ 16:26:
Ik koop met Trevor een vliegtuig, ze zeggen deze af te leveren in mijn Hanger, maar deze staat er niet en ook na een tijdje wachten komt deze er niet te staan.
bij welke kijk je?

Ik vind Trev een baas en M weer heel irritant. Maargoed; dat is ieder voor zich

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

418O2 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 09:56:
[...]

die verschijnen gewoon af en toe. Ik kreeg gelijk na mij laatste missie nog weer 1
spoiler:
Heb alleen die met Barry dus niet gehaald met Michael. Zonder autoaim kan ik niets :P
Gewoon maar wat rondrijden dus om ze allemaal te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
solique schreef op donderdag 07 november 2013 @ 16:47:
[...]

Gewoon maar wat rondrijden dus om ze allemaal te halen.
Ja. En goed op je map kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

418O2 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 16:31:
[...]

bij welke kijk je?

Ik vind Trev een baas en M weer heel irritant. Maargoed; dat is ieder voor zich
Ik kijk bij die in Sandy shores, waar Trevor woont zeg maar.

E: dom, hij komt er niet meteen te staan, hij wordt gebracht en dat duurt even. Had de berichten niet gelezen. :p

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2013 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand anders problemen gehad met de redwood stock na de lester mission?

DEB was netjes naar 80% gestegen, maar redwood staat op alledrie de characters op iets anders, bij franklin op +105%, bij micheal op +150% en bij trevor op +200%.

Dit blijft ook zo na veelvuldig slapen / saven / switchen en zelfs na het opnieuw starten van de game. Echt vreemd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
Verwijderd schreef op donderdag 07 november 2013 @ 16:26:
Staat er misschien wat anders? Ik geloof dat als er bijvoorbeeld een tank staat dat je daar naar toe moet lopen en dan kunt aangeven met welk voertuig je wilt spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 00:10:
Heeft iemand anders problemen gehad met de redwood stock na de lester mission?

DEB was netjes naar 80% gestegen, maar redwood staat op alledrie de characters op iets anders, bij franklin op +105%, bij micheal op +150% en bij trevor op +200%.

Dit blijft ook zo na veelvuldig slapen / saven / switchen en zelfs na het opnieuw starten van de game. Echt vreemd...
staat de absolute waarde van het aandeel wel bij alle 3 gelijk?
In dat geval is je aankoopbedrag per karakter verschillend geweest, en heb je er waarschijnlijk gewoon te lang over gedaan om te switchen en aan te kopen. Je zult dan eerst met Trevor gekocht hebben, dan met Michael en dan met Franklin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

418O2 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 16:52:
[...]

Ja. En goed op je map kijken :)
Die blijft de laatste tijd leeg helaas.
Soms wel die random acties die starten, vaak gaat het mis ben je net op weg naar een missie of politie achter je aan of zoals gisteren ging de persoon opeens dood die ik kon helpen.

Aparte was dat die persoon in wilde stappen terwijl auto op een rots stond en in plaats van instappen schoot die persoon weg en dood 8)7
Hoop wel dat zulke randoms die mislukken weer terugkomen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
  • Laatst online: 10-05-2022
sinds ik in de aandelen zit gaan ze bergaf niet normaal. heb nu ZIT en Badger maar wil maar niet stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:45

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ja, precies mijn idee...
Had Badger gekocht op 10, maar dat is nu één groot drama!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ik heb al een paar dagen mijn geld van de aandelenmarkt afgehaald.
Er is er geen een die Pisswasser nadoet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Laatst online: 04-09 15:37
AtlAntA schreef op woensdag 06 november 2013 @ 20:10:
[...]

Omdat veel mensen Trevor nogal irritant vinden.
Haha, Trevor is juist een held, beste karakter van GTAV ;-)

spoiler:
En als Trevor dood is kan je die rampage dingen niet meer doen, soms wel ff lekker om te knallen zonder dat de politie komt[

En je kan iemand irri vinden maar als je er niet meer mee kan spelen kan je de 100% ook niet meer halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Story-wise zit hij wel het beste in elkaar, Michael is teveel plot-switches, Franklin is te vaag verhaal :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M a r c o schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 08:49:
[...]

staat de absolute waarde van het aandeel wel bij alle 3 gelijk?
In dat geval is je aankoopbedrag per karakter verschillend geweest, en heb je er waarschijnlijk gewoon te lang over gedaan om te switchen en aan te kopen. Je zult dan eerst met Trevor gekocht hebben, dan met Michael en dan met Franklin.
Dat zal ik vanavond eens checken, thanks.

Het vreemde eraan is dat de prijs nu vast lijkt te zitten, zelfs na een aantal keer slapen en switchen tussen characters (buiten het weekend om en tijdens trade uren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
In gta moet toch ook ergens een kip restaurant zijn ofzo ? die kun je toch overvallen en dan zakken de aandelen ? Heb dat ding nog niet gevonden. iemand idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 17:02
Hoe lang zou Pisswasser nog stijgen? Heb met trevor nu 750mln winst, een return percentage van 347.5%. Ik ga maar eens een dubbele save aanmaken, het moet een keer gaan zakken

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonnyBBQ
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-09 11:19
Bij mij was Pisswasser terug aan het dalen. Van +- 300 gisteren naar 299 vandaag.

Ik heb na het uitspelen van de main story nog 1 activiteit staan bij Franklin. Echter niets te vinden op de kaart. Iemand een idee wat dit is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
SonnyBBQ schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 19:38:
Bij mij was Pisswasser terug aan het dalen. Van +- 300 gisteren naar 299 vandaag.

Ik heb na het uitspelen van de main story nog 1 activiteit staan bij Franklin. Echter niets te vinden op de kaart. Iemand een idee wat dit is?
Die fotograaf al gebeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonnyBBQ
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-09 11:19
Neen, gelijk maar eens doen dan. Thanks ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
wat is de random event snatched moeilijk, mislukt mij nu al zeker 10x. moet er nog 17 en dan heb ik echt alles gedaan wat er te doen is. Dan ga ik meer online spelen al viel mij dat laats nog erg tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Heb je de storymode 100% uitgespeeld?
Dan krijg je namelijk een missie met Franklin dat je
spoiler:
Bigfoot kan gaan hunten
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Speel je op xbox of ps3? Maakt nogal uit namelijk. Op ps3 is de pisswasser stock al een week aan het dalen, dat gaat nu hard naar beneden.

Nogmaals: xbox en ps hebben aparte bawsaqs dus als je vragen stelt, noem je console.

Op ps3 zijn zit en badger ook nogal aan het schommelen maar gezien het maximum gaat dat denk ik wel een keer goedkomen. Shark is aardig aan het stijgen, die heb ik op 3 dollar gekocht ofzo, weazel heb ik op 1 gekocht, die gaat nu ook alweer richting vier en ik zag vanmorgen dat whiz onder de 1 dollar staat. Keuze genoeg zou ik zeggen. Vragen hier op got heeft ook veel minder zin dan even op socialclub kijken wat alle aandelen doen, daar klik je er zo doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-04 06:58
PS3: Net Whiz gekocht op 0.58, stond op 0.09, maar normale waarde is rond de 3 in de afgelopen week en 60 op de langere termijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Iemand die weet of ze met de recente updates het stijgen en dalen van die aandelen mbt de lester missies gewijzigd hebben? Ik moest de missie doen waarbij je vapor (of zoiets) moest kopen na de missie. Na twee dagen is hij inderdaad gaan stijgen maar niet zoveel sls gezegd en nu een paar dagen verder in het spel lijkt er geen beweging meer in te zitten. Er zat ook geen weekend tussen. Ps3 is dit trouwens.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ateq
  • Laatst online: 12-09 16:05
Ik heb ze gister gedaan en Vapid ging bij mij gewoon 100% omhoog. Op hoeveel stond deze toen je ze kocht? Want bij mij stond hij op -100% en 2 dagen later was hij weer terug op normaal niveau. (dus 100% winst). Fruit was bij mij wel wat minder dan wat in sommige guides staat (+25%, terwijl sommige het over +50% hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Volgens mij ging ie bij mij naar rond +21% en niet verder

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctus78
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 30-05 09:53
Hallo iedereen,

Heeft iemand misschien nog tips ofzo voor de achievement Altruist Acolyte.
Ik heb namelijk alle random event met hitch hikers, drunk drivers en domestic al gedaan waar je iemand in je auto weg brengt. en ik heb die mensen dus netjes thuis gebracht allemaal in de loop van het spel.

Zover ik zie respawnen deze events niet (waarbij andere waar portomonee wordt gestolen ofzo wel respawnen).
Ik heb al lopen zoeken op google, maar eigenlijk zie ik overal deze vraag maar nergens echt antwoordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:06

Vis

Zo, net de credits voorbij zien gaan... Heb t lekker rustig aan gedaan (PS3)

Voor mij persoonlijk absoluut GOTY 2013

Zo lang naar uitgekeken en bleek alle verwachtingen te overtreffen en vaak ook zeer goed gelukt.

Ik kijk uit naar DLC, als ik terugkijk naar ballad of gay Tony in Gta4,...

Online gedeelte maar eens checken binnenkort, al is GTA voor mij persoonlijk singleplayer ervaring met het verkennen van alles veel leuker dan online waar iedereen een beetje ligt te kloten...

Heb ontzettend genoten van de game!! Terwijl ik niet veel meer game... Ouderdom?

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13:49
Noctus78 schreef op zondag 10 november 2013 @ 23:51:
Hallo iedereen,

Heeft iemand misschien nog tips ofzo voor de achievement Altruist Acolyte.
Ik heb namelijk alle random event met hitch hikers, drunk drivers en domestic al gedaan waar je iemand in je auto weg brengt. en ik heb die mensen dus netjes thuis gebracht allemaal in de loop van het spel.

Zover ik zie respawnen deze events niet (waarbij andere waar portomonee wordt gestolen ofzo wel respawnen).
Ik heb al lopen zoeken op google, maar eigenlijk zie ik overal deze vraag maar nergens echt antwoordt.
En als je een hoertje oppikt en meeneemt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
ChrisLNFF schreef op maandag 11 november 2013 @ 00:57:
[...]
En als je een hoertje oppikt en meeneemt?
Of een klant als taxi chauffeur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dvdkiwi schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 11:19:
Ik heb al een paar dagen mijn geld van de aandelenmarkt afgehaald.
Er is er geen een die Pisswasser nadoet :P
Ik word simpel van die hele aandelenmarkt, jammer dat ik het geld niet gewoon op de bank kan zetten.
Elk aandeel dat ik koop, zakt na drie uurtjes in.
Ik verlies geld continue, het is onmogelijk om 24/7 mijn aandelen te checken....en van koers te veranderen.

Met Pisswasser, kon je het nog wekenlang erop hebben staan, zonder er naar om te kijken.
Het lijkt er nu juist meer op dat je beter nachtclubs kunt kopen dan aandelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
Vis schreef op maandag 11 november 2013 @ 00:26:

Voor mij persoonlijk absoluut GOTY 2013

Online gedeelte maar eens checken binnenkort, al is GTA voor mij persoonlijk singleplayer ervaring met het verkennen van alles veel leuker dan online waar iedereen een beetje ligt te kloten...
Online HOEF je niet met anderen te delen. Vanuit het menu een solo sessie starten en je hebt een SP-online-game. Een hoop van de missies (waar bijv 1 - 4 players gevraagd worden) kun je ook alleen spelen. Doe ik veel, en is rustiger dan free-roam waarbij wat kleuters je buiten de garage met een bazooka opwachten...

(Maar soms ook wel weer erg gaaf om een deathmatch met 15 anderen te spelen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
strider1007 schreef op maandag 11 november 2013 @ 08:50:
[...]

Online HOEF je niet met anderen te delen. Vanuit het menu een solo sessie starten en je hebt een SP-online-game. Een hoop van de missies (waar bijv 1 - 4 players gevraagd worden) kun je ook alleen spelen. Doe ik veel, en is rustiger dan free-roam waarbij wat kleuters je buiten de garage met een bazooka opwachten...

Kun je eigenlijk ook missies opnieuw spelen als je faalt ? had 1x dat ik rip ging toen was het over en een keer kon ik wel opnieuw. Verder ben ik nu rank 6 maar heb heel weinig missies. Vaak moet ik eerst een race doen in mijn eentje om een volgende missie te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

strider1007 schreef op maandag 11 november 2013 @ 08:50:
[...]

Hoe exact start je een solomissie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
soccerroos schreef op maandag 11 november 2013 @ 10:57:
[...]

Kun je eigenlijk ook missies opnieuw spelen als je faalt ? had 1x dat ik rip ging toen was het over en een keer kon ik wel opnieuw. Verder ben ik nu rank 6 maar heb heel weinig missies. Vaak moet ik eerst een race doen in mijn eentje om een volgende missie te hebben.
Als een missie niet lukt kun je (vaak) voor replay kiezen in dat scherm waar ook zes ander lokaties gegeven worden...
Als je rondrijdt kom je soms langs een groen vinkje op je GPS. Kom je dichterbij dan zie je een rode cirkel, daar kun je zo'n groepje gangbangers members neerleggen, met cash, munitie en XP als beloning.
Ook kun je je contacts bellen voor een opdracht.
En Simeon vraagt vaak om een specifiek type auto.

Easy money is ook bijv. een RangeRover 'lenen' en verkopen bij de garages, 9k per keer, 1x per game-dag ( 48 minuten IRL)

@Noax: Vanuit het pauze menu van de SP kiezen voor online, en daarna in het 2e scherm voor solo-sessie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 11 november 2013 @ 08:48:
[...]

Ik word simpel van die hele aandelenmarkt, jammer dat ik het geld niet gewoon op de bank kan zetten.
Elk aandeel dat ik koop, zakt na drie uurtjes in.
Ik verlies geld continue, het is onmogelijk om 24/7 mijn aandelen te checken....en van koers te veranderen.

Met Pisswasser, kon je het nog wekenlang erop hebben staan, zonder er naar om te kijken.
Het lijkt er nu juist meer op dat je beter nachtclubs kunt kopen dan aandelen.
Je moet je aandelenaankopen een klein beetje voorbereiden door op socialclub te kijken naar het historisch minimum van een aandeel. Als een aandeel daar in de buurt schiet en een daling is af aan het vlakken heb je een moment om te kopen gevonden. 3 uur is een veel te korte termijn om dan vervolgens iets te roepen, als je mazzel hebt stijgt iets snel maar het kan ook dagen duren, waarbij heen en weer klapperen ook kan, geduld hebben is dan het zinnigste ;) Lukraak een aandeel kopen en verwachten dat hij 3 uur later hoger staat werkt in de echte wereld ook niet. Ik heb afgelopen week een paar aandelen rond de 1 dollar kunnen kopen die nu alweer 5x zo hoog staan, er is eigenlijk altijd wel iets naar een nieuw historisch dieptepunt aan het zakken waar je gebruik van kunt maken.

Bovenstaande geldt voor de Bawsaq, als je de LCN gebruikt schommelt eea wel veel sterker. Ook dan moet je kopen op lage koersen maar dan kan het een paar uur later wel ineens anders zijn ja, de Bawsaq gedraagt zich een stuk minder grillig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Pff probeer nu alles zilver te halen ( goud is voor sommige mensen onmogelijk )
Maar die rampage two is al bijna niet te doen. Vind ook jammer dat ik niet alle random events kan halen omdat ik al verhaal lijn heb uitgespeeld, blijkbaar moest je die eerder halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jheroun schreef op maandag 11 november 2013 @ 14:26:
[...]

Je moet je aandelenaankopen een klein beetje voorbereiden door op socialclub te kijken naar het historisch minimum van een aandeel. Als een aandeel daar in de buurt schiet en een daling is af aan het vlakken heb je een moment om te kopen gevonden. 3 uur is een veel te korte termijn om dan vervolgens iets te roepen, als je mazzel hebt stijgt iets snel maar het kan ook dagen duren, waarbij heen en weer klapperen ook kan, geduld hebben is dan het zinnigste ;) Lukraak een aandeel kopen en verwachten dat hij 3 uur later hoger staat werkt in de echte wereld ook niet. Ik heb afgelopen week een paar aandelen rond de 1 dollar kunnen kopen die nu alweer 5x zo hoog staan, er is eigenlijk altijd wel iets naar een nieuw historisch dieptepunt aan het zakken waar je gebruik van kunt maken.

Bovenstaande geldt voor de Bawsaq, als je de LCN gebruikt schommelt eea wel veel sterker. Ook dan moet je kopen op lage koersen maar dan kan het een paar uur later wel ineens anders zijn ja, de Bawsaq gedraagt zich een stuk minder grillig.
Ik bekijk de geschiedenis v/e aandeel voordat ik tot koop overga.
Zo heb ik diverse aandelen voor 1 dollar gekocht en keer op keer lijd ik verlies.
Op een bedrag van 30miljoen verlies ik 7.5, uiteraard diverse savegames gemaakt maar het overkomt me continue.
Wanneer ik zo'n verlies draai dan heb ik niet het geduld om achterover te leunen met de gedachte dat het wel weer bijtrekt.

Ik heb whiz, weazel, badger, tinkle en tenslotte als beste pisswasser gehad.
Speel op de PS3 en doe alleen zaken via Bawsaq.

Bedankt voor de info trouwens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Niet online
Geduld is dan het enige dat je nodig hebt :-) als je altijd je geld eruit haalt op het moment dat een aandeel nog even verder daalt wordt het nooit wat ;-) en whiz staat nu weer op 0,55 ofzo op ps3. Douw er wat in en wacht zou ik zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
soccerroos schreef op maandag 11 november 2013 @ 17:16:
Pff probeer nu alles zilver te halen ( goud is voor sommige mensen onmogelijk )
Maar die rampage two is al bijna niet te doen. Vind ook jammer dat ik niet alle random events kan halen omdat ik al verhaal lijn heb uitgespeeld, blijkbaar moest je die eerder halen.
er zitten genoeg missies bij die je goud haalt met je ogen dicht, ik ben nu bezig met de trophy dat je 70 gouden moet halen, zit nu op 65, nog 5 te gaan maar het wordt nu wel wat lastiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Wat ik zelf doe is steeds de goedkoopste aandelen kopen. Als er een ander aandeel goedkoper is dan zet ik de duurste aandelen om in de goedkopere versie. Op die manier let ik niet zozeer op de winst per aandeel maar op de maximalisatie van de som van de aandelen. Op die manier zit ik nu op meer dan 5 miljard aandelen per karakter. (Overigens is het verschrikkelijk saai om steeds te doen. Maar goed ik wil naar de 20 miljard aandelen dus moet er wat voor over hebben :D )
Let er wel op dat je niet meer dan 2^31 aandelen per bedrijf hebt. Zodra je meer aandelen koopt dan verdwijnen al die aandelen en het geld dat je geïnvesteerd hebt.

Als je dit niks vind is er uiteraard ook een ander foefje. Koop gewoon aandelen van een bedrijf, maak een savegame, Verkoop al die net gekochte aandelen en koop andere aandelen en maak een andere savegame. De volgende keer kijk je gewoon welke savegame de meeste winst oplevert en ga je daarmee verder.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Gisteren al mijn vele miljoenen in Weazel gestoken (PS3).
Deze stond op toen 11 dollar (kwam van veel lager) en was al geleidelijk stijgende.
Nu staat ie op 13.74 en stijgende. Lijkt dus een goede investering.

[ Voor 6% gewijzigd door Superkiwi op 12-11-2013 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Heb nu al 2 dagen een heel raar probleem, wanneer ik kijk op mijn telefoon en op internet ga, vlieg ik uit de telefoon maar dan verdwijnt ook mijn kaart en leven. Daarna kan ik ook niet meer switchen. Hebben meer mensen hier last van ?
Kan nu niets meer kopen of verkopen :S.

[ Voor 8% gewijzigd door soccerroos op 12-11-2013 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 14:19
dvdkiwi schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 12:40:
Gisteren al mijn vele miljoenen in Weazel gestoken (PS3).
Deze stond op toen 11 dollar (kwam van veel lager) en was al geleidelijk stijgende.
Nu staat ie op 13.74 en stijgende. Lijkt dus een goede investering.
Thanks voor de tip, zie net dat de mijne aan het kelderen zijn, niet veel maar toch. ;)

Edit:
Das apart. op socialclub schijn ik beide aandelen nog te hebben voor 2 characters, de ander is wel goed.
Zo even ingame checken :P
Afbeeldingslocatie: http://i.imgbox.com/adbzifyn.png
Ik heb toch echt maar 51122 aandelen toen ik spel afsloot echter totaal is wel dubbel.
Dit heb ik op 2 karakters zo behalve de laatste waar ik mee verkocht en aankocht.

[ Voor 30% gewijzigd door schumi2004 op 12-11-2013 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Niet online
Dat overzicht is een puinhoop, aandelen die je niet meer hebt blijven er toch in hangen, de getallen kloppen wel voor de aandelen die je echt hebt, voor de rest is het zooi. Ik heb geen idee wat mijn totaalpakket waard is. Ik vermoed per karakter ergens tussen de 2 en 4 miljard maar in die bawsaq totalen staat hij op iets met 13 cijfers voor de komma, maar ik kan het niet goed zien, het past niet in het vakje. :)

Ik ben nou alleen maar een beetje aan aan het kloten, ik mis wel de permanente armor die je in eerdere gtas kon verdienen met die taxi of ziekenwagen of brandweer missies ofzo. Langer dan een minuutje met miniguns autos opblazen is er meestal niet bij en als je eenmaal die helicopters achter je aan hebt raak je de politie ook lastig kwijt. In een tunnel in de bergen lukt het dan nog wel maar dat haal ik meestal niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
gisteren de laatste aanslag missie gedaan ieder crewled zit ongeveer op de 200 miljoen. Michael zelfs 240...maar dat hebje echt nodig als je alle bioscopen wilt kopen.

Moet nu alleen met franklin nog 2 properties kopen en dan gaan we langzaam aan een beetje de vraagteken en overige missies doen.

Het blijft toch wel leuk en zeer afwisselend, totaal het tegenovergestelde van vorige GTA's eigenlijk.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Nog 2 levels voor rank 100 online en dan kan ik eens gaan beginnen om 70 single player missies op goud te zetten. Wat ook niet al te moielijk is.
Daarna is de platinum trophy binnen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

schumi2004 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 14:47:
[...]
Thanks voor de tip, zie net dat de mijne aan het kelderen zijn, niet veel maar toch. ;)
Weazel staat nu op 20 dollar.
Lijkt een solide aandeeltje te zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Kan nog altijd niet op internet sinds paar dagen, snap er niets van. Wanneer ik de telefoon pak in de game en op internet icoon klik vliegt die er 2sec later uit en dan werken heel veel opties niet. hoop niet dat ik nu helemaal opnieuw moet beginnen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:45

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Welllicht evident, maar ben je aangemeld bij psn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
MikeyMan schreef op woensdag 13 november 2013 @ 20:48:
Welllicht evident, maar ben je aangemeld bij psn?
ja

• AtlAntA
soccerroos schreef op woensdag 13 november 2013 @ 20:09:
Kan nog altijd niet op internet sinds paar dagen, snap er niets van. Wanneer ik de telefoon pak in de game en op internet icoon klik vliegt die er 2sec later uit en dan werken heel veel opties niet. hoop niet dat ik nu helemaal opnieuw moet beginnen :S
Al opnieuw geïnstalleerd?

• soccerroos
het spel bedoel je ? ben je dan geen save games kwijt ?

• sharirag
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 25-01-2024
Ik krijg nog steeds "rockstar cloud servers unavailable"

iemand enig idee wanneer dit opgelost zal worden.

voor de laatste update deed alles het perfect.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Pfff, ik ben nu bezig om die 70 gouden medailles in de missies te krijgen,
maar man man wat duurt het laden iedere keer lang...
Op zich zijn ze niet zo heel moeilijk, omdat alle aangevinkte vakjes bij elkaar opgeteld worden.
35 gedaan, nog 35 te gaan :P

• Jheroun
  • Niet online
dvdkiwi schreef op woensdag 13 november 2013 @ 10:25:
[...]

Weazel staat nu op 20 dollar.
Lijkt een solide aandeeltje te zijn :)
Het is wel een van de weinigen die echt lijkt te stijgen ja. Op PS3 waren Weazel, Whiz, Badger en Zit ingestort, Weazel is de enige die echt stijgt. Die andere drie zijn wel hoger dan toen ik ze kocht maar die blijven heen en weer schommelen. Ik wacht gewoon af.

Weazel heb ik gekocht op 1 dollar, dus daar zijn de heren bij mij goed op binnengelopen.

• soccerroos
dvdkiwi schreef op donderdag 14 november 2013 @ 10:12:
Op zich zijn ze niet zo heel moeilijk, omdat alle aangevinkte vakjes bij elkaar opgeteld worden.
35 gedaan, nog 35 te gaan :P
hoe bedoel je bij elkaar opgeteld worden ? kun je het dan in 2x doen ?
En kan jij evengoed op internet via jou telefoon ? want bij mij is dat probleem ontstaan nadat ik replay missie heb gedaan.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Wat ik bedoel met bij elkaar opgeteld worden:
Elk vinkje wat je tijdens een missie gehaald hebt blijft staan.
Je hoeft dus enkel de ontbrekende vinkjes te halen tijdens de missie replay.
Zo kan je je concentreren op een of twee zaken tijdens een replay,
of je splitst nog niet behaalde vinkjes op over meerdere replays.

Het halen van 70 gouden missies is om die reden niet zo moeilijk als mensen denken ;)
Jheroun schreef op donderdag 14 november 2013 @ 10:28:
[...]
Weazel heb ik gekocht op 1 dollar, dus daar zijn de heren bij mij goed op binnengelopen.
Ik ben helaas later ingestapt: bij 10 dollar.
Dacht dat het weer zo'n tijdelijke opleving was.
Maar goed, nu staat ie op 30 en heb ik mijn 200 miljoen pp dus al verdrievoudigd.
Nog even door naar de 60 dollar en het miljard is binnen :P

[ Voor 35% gewijzigd door Superkiwi op 14-11-2013 12:12 ]

• soccerroos
dvdkiwi schreef op donderdag 14 november 2013 @ 12:10:
Wat ik bedoel met bij elkaar opgeteld worden:
Elk vinkje wat je tijdens een missie gehaald hebt blijft staan.
Je hoeft dus enkel de ontbrekende vinkjes te halen tijdens de missie replay.
Zo kan je je concentreren op een of twee zaken tijdens een replay,
of je splitst nog niet behaalde vinkjes op over meerdere replays.

Het halen van 70 gouden missies is om die reden niet zo moeilijk als mensen denken ;)
dat bedoel ik ook maar dat wis ik niet dat is wel tof, zo kun je bijvoorbeeld als je heel snel moet zijn en geen schade mag hebben gewoon eerste keer voorzichtig rijden en de volgende keer door rammen.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Precies.
Die side missie heb ik toevallig gisteren ook gedaan :P
Tip voor die missie: vlak voor een scherpe bocht Franklin's special ability gebruiken, helpt enorm.

• Svennie
dvdkiwi schreef op donderdag 14 november 2013 @ 10:12:
daar wordt je inderdaad wel gek van ja. ik moet die ook nog halen, vanavond eens proberen, moet er nog een stuk of 5 geloof ik.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Potver wat mis ik een "restart mission" optie...
En ik erger me steeds meer kapot aan het verkeer, vooral als je haast hebt :(

• Ps3gamer91
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 09:40
dvdkiwi schreef op donderdag 14 november 2013 @ 23:43:
Gewoon goed rijden :P Ontwijken die hap

''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_Stevie
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
ja ***** heee!! net een missie gedaan waarbij je kan beleggen zegmaar, ligt balsawq eruit..
ik ontdek toch steeds meer slordigheden qua game design, erg slecht voor zo'n spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
dvdkiwi schreef op donderdag 14 november 2013 @ 23:43:
Bij mij is die optie mezelf opblazen en opnieuw starten :+
T'is net echt :D

[ Voor 21% gewijzigd door Mutatie op 15-11-2013 00:45 ]

Pagina: 1 ... 56 ... 74 Laatste

Let op:
Er is een topic GTA 5 Crew topic
Slowchat & Levertijden-topic

Geen PC vs Console discussie's

Posts met alleen video's/plaatjes/etc dragen niet bij aan het topic en zijn dus ongewenst.
Story-spoilers (spoilers over het verhaal) ALTIJD tussen spoiler tags:
spoiler:
~~~[spoiler] Je verborgen tekst tik je hiertussen ~~~[/spoiler]
.