Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
GekkePrutser schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 22:54:
[...]

Ja, wat ik alleen niet snap met die BAWSAQ, als je zo'n missie doet

spoiler:
Die van Lester

Dan beinvloed je de koersen. Dat gebeurt ook op de BAWSAQ in sommige gevallen, wat ik dus niet snap is hoe dat kan aangezien die voor iedereen hetzelfde zou zijn. Misschien wordt hij dan van de rest van de wereld losgekoppeld op dat moment?
Hij koppelt de bawsaq voor jou dan even los, hij pakt de koers die het op dat moment is en doet die voor een aantal in game uren of dagen plus of min een bepaald percentage, daarna gaat hij weer terug naar de actuele koers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16:48
dvdkiwi schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 15:01:
Als een gekocht voertuig stuk is ben je 'm kwijt dacht ik...
Zuinig op zijn ;)
Volgens mij niet. Ik dacht dat zelf ook maar nu ik flink gecashed heb had ik laatst een cargo heli en tank gekocht, de tank met de heli op een snelweg gezet en een feestje gehouden. Alles kapot maar ze blijven wel, ik kon ze gewoon weer ophalen bij de hangar en helipad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Niemand die last heeft van de befaamde bug dat je geen missie meer kan spelen? Ik ben even 10 missies achteruit gezet, omdat m'n laatste save-game zogezegd corrupt is... Wel typisch dat het is gebeurd NADAT ik 1.04 heb geïnstalleerd en dat deinstallen geen oplossing is. :'(

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
Knife Flights 3 / 15 zijn die pittig zeg, alle 3x crashte ik maar tellen gelukkig wel. En gelukkig behoud je als je een plane koopt hem wel. wat bij cars niet is. zit nu op 93.52% vooral dat verzamelen kost je een aantal uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:35
Pfff, vandaag op allerlei manieren geprobeerd om
spoiler:
Packie McReary
te unlocken voor de The Jewelry Job, niet gelukt. :( Van alles geprobeerd, aanrijden uit savegames van voor de The Jewelery Job, een Quicksave op twee mile afstand en er telkens heen rijden in de avond. Het lukt me niet om dit event te activeren. :(

[ Voor 3% gewijzigd door Jumpman op 27-10-2013 22:46 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
strider1007 schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 08:02:
[...]

**Coming in early November will be the first add-on content update, the Beach Bum Pack which will bring all-new beach themed vehicles and new weaponry that you’ll be able to use in both GTA Online and Story Mode.**

BeachBum is zo te zien dus ook voor de SP, de story-mode.. :)
Zo das wel heel snel
Coming Early November betekend dat het dus al vrijwel zo niet helemaal af was tijdens de launch
Dus hadden ze het ook gewoon in de game kunnen stoppen.. Maar ja DLC levert nog meer $$$ op natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jef Delathouwer
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 29-08 21:12
wimpie007 schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 22:49:
[...]

Zo das wel heel snel
Coming Early November betekend dat het dus al vrijwel zo niet helemaal af was tijdens de launch
Dus hadden ze het ook gewoon in de game kunnen stoppen.. Maar ja DLC levert nog meer $$$ op natuurlijk
Daarom dat ze hem gratis ter beschikking stellen.

PSN: Wippie1880

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15:57
Jef Delathouwer schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 22:51:
[...]

Een beetje conspiracy-theory: 8)

Rockstar had van te voren al aangekondigd dat de online-launch problemen zou geven. Dan weet je als bedrijf zijnde dat je een goedmakertje moet aanbieden.
Wellicht was de DLC inderdaad al klaar, maar is het bewust achter gehouden, als wisselgeld voor de problemen die ze al zagen aankomen..

Hoe dan ook, wij genieten er binnenkort van ! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Jumpman schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 22:38:
Pfff, vandaag op allerlei manieren geprobeerd om
spoiler:
Packie McReary
te unlocken voor de The Jewelry Job, niet gelukt. :( Van alles geprobeerd, aanrijden uit savegames van voor de The Jewelery Job, een Quicksave op twee mile afstand en er telkens heen rijden in de avond. Het lukt me niet om dit event te activeren. :(
Vreemd, ik kwam hem gewoon zomaar tegen. Was zelfs de enige random die ik zomaar tegen ben gekomen. Het is het trouwens wel de moeite waard, wel leuk om hem weer mee te nemen.

Ik heb weer problemen met bepaalde strangers & freaks vervolgmissies die niet triggeren. Het is best nog wel een bugfest helaas :(

[ Voor 5% gewijzigd door GekkePrutser op 27-10-2013 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
GekkePrutser schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 23:49:
[...]

Vreemd, ik kwam hem gewoon zomaar tegen. Was zelfs de enige random die ik zomaar tegen ben gekomen. Het is het trouwens wel de moeite waard, wel leuk om hem weer mee te nemen.

Ik heb weer problemen met bepaalde strangers & freaks vervolgmissies die niet triggeren. Het is best nog wel een bugfest helaas :(
Vandaag drie uur aan besteedt, die Getaway Driver Event te triggeren, niet gelukt. Morgen weer verder. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:45
Vandaag de eerste 2 Lester events gedaan, die ik nog had bewaard voor na de storyline.
Begonnen met zo'n 70 miljoen per charachter, nu 1.15 miljard met nog 2 missies te gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15:56

Oxigeon

En zo is dat!

Zaterdag de game geleend bij mijn broertje. Heb er toch al wat uurtjes inzitten. Kan nu ondertussen met alle 3 de characters spelen. Heb ook de eerste heist gedaan, ben alleen eventjes aan het wachten tot de centjes witgewassen zijn. Ondertussen wat met trever rondscheuren.

Heb met hem het vliegveld gekocht. Moet zeggen dat ik het allemaal zeer leuk vind om te doen. Echter een paar vraagjes, kun je met alle 3 de characters met aandelen spelen? Of kan dat bv alleen met michael.

Meerdere mensen die bij Michael achterom rijden dat ze tegen die poort opkarren steeds omdat hij zo langzaam open gaat? :P

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthNeo
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-08 21:57
[b][message=41116786,noline]
Heb met hem het vliegveld gekocht. Moet zeggen dat ik het allemaal zeer leuk vind om te doen. Echter een paar vraagjes, kun je met alle 3 de characters met aandelen spelen? Of kan dat bv alleen met michael.

Meerdere mensen die bij Michael achterom rijden dat ze tegen die poort opkarren steeds omdat hij zo langzaam open gaat? :P
Alle 3 lost van elkaar en ja heb ik ook wel eens gehad (hek issue :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

DarthNeo schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 08:52:
[...]

Alle 3 lost van elkaar en ja heb ik ook wel eens gehad (hek issue :))
Wel eens, dat heb ik bijna altijd xD *(hardleers;))

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15:56

Oxigeon

En zo is dat!

Afvalzak schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 09:08:
[...]

Wel eens, dat heb ik bijna altijd xD *(hardleers;))
Kom je daar weer te hard de bocht door scheuren en dan bam haha

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 11:46
GekkePrutser schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 23:49:
[...]

Ik kwam die echt helemaal in het begin van de game al tegen. Dacht zelfs dat het nog bij de intro hoorde, en dat dit de 'tutorial' was voor die random missies.

Krijg je trouwens nog iets als je op de foto gaat met die figuren die in een raar pak rondlopen? Die zombie enzo?

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
Jef Delathouwer schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 22:51:
[...]

Haha, beter! Goedzo Rockstar ;-) Zag ik nu pas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JeroenV_ schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 05:35:
Vandaag de eerste 2 Lester events gedaan, die ik nog had bewaard voor na de storyline.
Begonnen met zo'n 70 miljoen per charachter, nu 1.15 miljard met nog 2 missies te gaan :)
Nice! Dat klinkt inspirerend, ik heb ze ook nog bewaard voor het einde. Heb je de guide uit dit topic gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:59

Player1S

Probably out in the dark

http://www.thegtabase.com...rth-yankton-dlc-leaked-3/

Mogelijk eerste (grote) DLC info gelekt. Zou zich afspelen in North Yankton.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klinkt gaaf die NY DLC! Ik vond het al jammer dat je er niet meer tijd kon rondbrengen toen je daar was, het zag er allemaal redelijk uitgebreid uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:37
L1nt schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 10:36:
http://www.thegtabase.com...rth-yankton-dlc-leaked-3/

Mogelijk eerste (grote) DLC info gelekt. Zou zich afspelen in North Yankton.
dat is opsich best logisch, aangezien er daar maar 1 a 2 missies hebben afgespeeld, en het winter-thema in LS niet zo past, maar wel erg mooi is :)

wat ik opvallender vond is dit:
''Niko returns'' _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Wel duidelijk waarom het spel zo buggy is:
XML:
1
<Inte[b]r[/b]polateOutDuration value=... />

XML:
1
<ShouldIntepolateToCatchup value=... />

Typo :') ;)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Badger aandeel gaat weer ligt omhoog hopelijk halen we nu de 200 dan ben ik binnen. nu ZIT ook nog omhoog en kan ik alles kopen ;)

Overig iemand een idee waarom je een vliegtuig wel behoud als je hem koopt ook als hij crasht en bij cars niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
dutchgio schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 11:33:
[...]

dat is opsich best logisch, aangezien er daar maar 1 a 2 missies hebben afgespeeld, en het winter-thema in LS niet zo past, maar wel erg mooi is :)
Ja, ik heb alleen het vermoeden dat het op dit moment niet meer is dan de gebaande weg die je tijdens de missies moet berijden. Zodra je daar van de verplichte route af wijkt is het meteen mission failed :) Ik heb het vermoeden dat ze alleen die wegen gemaakt hebben, plus wat 'stompjes' van zijwegen. Zelfs die hoofdstraat kan je niet in.

Betekent niet dat ze dat niet kunnen toevoegen met DLC natuurlijk, maar ik vraag me af of ze echt een hele nieuwe map toevoegen. Zou wel tof zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GekkePrutser schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 13:32:
[...]

Ja, ik heb alleen het vermoeden dat het op dit moment niet meer is dan de gebaande weg die je tijdens de missies moet berijden. Zodra je daar van de verplichte route af wijkt is het meteen mission failed :) Ik heb het vermoeden dat ze alleen die wegen gemaakt hebben, plus wat 'stompjes' van zijwegen. Zelfs die hoofdstraat kan je niet in.

Betekent niet dat ze dat niet kunnen toevoegen met DLC natuurlijk, maar ik vraag me af of ze echt een hele nieuwe map toevoegen. Zou wel tof zijn :D
Wordt vast niet gratis :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
Verwijderd schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 10:30:
[...]

Nice! Dat klinkt inspirerend, ik heb ze ook nog bewaard voor het einde. Heb je de guide uit dit topic gebruikt?
Heb deze gebruikt (iets naar onder scrollen), maar zal ongetwijfeld hetzelfde zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Ik word helemaal gek van die Knife Flight heb er pas 4 en weet niet eens welke 4. maar is toch belachelijk hoe moeilijk ze het hebben gemaakt :S. welke plane is eigenlijk het beste en hoe hou je hem dan onder controle ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
Tja, ik heb veel ervaring met acecombat, knife flying gaat haast net zo makkelijk als normaal vliegen :P
Ik gok een sportvliegtuig, die waren het wendbaarst in de light school. Een straaljager is denk ik weer te wendbaar.. Ik heb ze zelf nog niet gedaan maar met L1 en R1 bepaal je de hoogte, met boven en beneden stuur je links en rechts :)

Vanavond die knife flights maar eens opzoeken

[ Voor 13% gewijzigd door Mutatie op 28-10-2013 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 15:56

Japser

Jeej!

Kort vraagje (en mss wat dom) maar waarom zegt iedereen dat je moet wachten met die Lester missies? Is dat puur als je actief met aandelen etc bezig bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberoon
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-06 11:32
Jheroun schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 12:52:
[...]

Hij koppelt de bawsaq voor jou dan even los, hij pakt de koers die het op dat moment is en doet die voor een aantal in game uren of dagen plus of min een bepaald percentage, daarna gaat hij weer terug naar de actuele koers.
Dat zou betekenen dat bijvoorbeeld PISS is heel hoog nu, wellicht omlaag gaat tijdens deze missies en dan na die tijd gigantisch omhoog zal schieten ?

INSTA-RIJK :o :o :o ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
Japser schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 17:23:
Kort vraagje (en mss wat dom) maar waarom zegt iedereen dat je moet wachten met die Lester missies? Is dat puur als je actief met aandelen etc bezig bent?
Die missies hebben invoed op de beurs en je kan er flink veel mee cashen
(1,5 miljard per persoon winst hier >:) )
Uberoon schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 17:24:
[...]

Dat zou betekenen dat bijvoorbeeld PISS is heel hoog nu, wellicht omlaag gaat tijdens deze missies en dan na die tijd gigantisch omhoog zal schieten ?

Zoiets maar dan enkel bepaalde aandelen, niet PISS.

[ Voor 37% gewijzigd door Mutatie op 28-10-2013 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
De lol was er voor mij toch echt wel af met GTA. Dus nu maar opnieuw begonnen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Laatst online: 12-09 15:56

Japser

Jeej!

Mutatie schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 17:24:
[...]

Die missies hebben invoed op de beurs en je kan er flink veel mee cashen
(1,5 miljard per persoon winst hier >:) )

[...]

Zoiets maar dan enkel bepaalde aandelen, niet PISS.
Thanks! Maar echt noodzakelijk is het dus weer niet, het moet toch wel mogelijk zijn om zonder zoiets een flinkse som geld te vergaren lijkt me zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
  • Laatst online: 15:57
Uberoon schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 17:24:
[...]

Daarbij gaat het alleen om de aandelen van het bedrijf dat iets met de missie te maken heeft.

Los daarvan zullen alle andere aandelen zich gedragen als IRL, oftewel onvoorspelbaar, onlogisch en slechts zelden winstgevend.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn saving van mijn instap op Pisswater is kapot :X Was ingestapt op 5,45 ofzo.. dat is au.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17:48

Superkiwi

Hoi doei

Mmmz, ik had de Pisswasser aandelen niet moeten verkopen.
Die blijven maar stijgen :D
In plaats daarvan badger gekocht op 5 dollar en weer verkocht op 8.
Die zakken nu alweer in.
Ik denk dat ik al mijn geld maar weer in Pisswasser steek en hoop dat ze nog verder blijven stijgen.
(PS3)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Mutatie schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 17:23:
Tja, ik heb veel ervaring met acecombat, knife flying gaat haast net zo makkelijk als normaal vliegen :P
Ik gok een sportvliegtuig, die waren het wendbaarst in de light school. Een straaljager is denk ik weer te wendbaar.. Ik heb ze zelf nog niet gedaan maar met L1 en R1 bepaal je de hoogte, met boven en beneden stuur je links en rechts :)

Vanavond die knife flights maar eens opzoeken
tnx voor de tip wis niet dat je met l1 en R1 de hoogte kon bepalen :$
Heb er nu 8 gehad vind ik wel genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Eindelijk, de iFruit app voor android

Google Play: Grand Theft Auto: iFruit

Heb speciaal gewacht met die brieven zoeken tot ik deze app heb. Ik wil dat met chop gaan doen :)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberoon
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-06 11:32
Wybo schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 19:07:

Heb speciaal gewacht met die brieven zoeken tot ik deze app heb. Ik wil dat met chop gaan doen :)
Welke brieven?

Thnx voor de tip trouwens !!

[ Voor 3% gewijzigd door Uberoon op 28-10-2013 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Eindelijk! Na vier uur game tijd is het gelukt het Random Event met
spoiler:
Packie McReary
te unlocken! Ook meteen maar het Random Event met
spoiler:
Simeon Yetarian
gedaan (deze kan je nadat je Trevor hebt unlocked niet meer doen). En dan kan je dus niet 100% van de Random Events halen.

[ Voor 13% gewijzigd door Jumpman op 28-10-2013 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
Wybo schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 19:07:

Niet compatible met mn apparaat?? :(
Oke, ik heb een oud beesie, galaxy S1 (android 4.2), maar ik zie niks in die app wat mn foon niet kan draaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:39

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Beste app ook... 241 mb voor een omgebouwde website :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Jumpman schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 20:47:
spoiler:
Packie McReary
spoiler:
Simeon Yetarian
gedaan (deze kan je nadat je Trevor hebt unlocked niet meer doen). En dan kan je dus niet 100% van de Random Events halen.
Waarom kun je dat niet meer doen als je trevor unlocked hebt ? Ik zit nu op 94% ofzo betekend dat dat ik het niet voor 100% kan halen ? of alleen dat ik niet alle random events kan halen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
soccerroos schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 22:15:
[...]

Waarom kun je dat niet meer doen als je trevor unlocked hebt ? Ik zit nu op 94% ofzo betekend dat dat ik het niet voor 100% kan halen ? of alleen dat ik niet alle random events kan halen ?
Je kan nog wel 100% halen, maar niet meer alle Random Events 100% (dus alles afgevinkt op Rockstar Games Social Club).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
Mutatie schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 20:48:
[...]

Niet compatible met mn apparaat?? :(
Oke, ik heb een oud beesie, galaxy S1 (android 4.2), maar ik zie niks in die app wat mn foon niet kan draaien
Voor mijn S2 geeft ie ook aan dat het niet compatible is :?
Kan hem alleen op mijn tablet, een transformer 2, installeren.
Lekkere app zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Uberoon schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 20:26:
[...]

Welke brieven?

Thnx voor de tip trouwens !!
Die scrapletters bedoel ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 17:02
ik ben bezig met de laatste trophy voor de SP te halen, daarna ben ik denk ik wel klaar met de SP. Het is die trophy waar je 70 gouden medailles moet halen. Wel leuk al die missies en strangers weer opnieuw doen. Ik had 20 gouden na de eerste keer spelen. Wat wel irritant is dat als je de missie haalt maar geen goud hebt je terug moet naar het spel en dan weer opnieuw replay moet kiezen, dat kost dus 2 keer laden maar de meeste haal ik wel in 1 keer. Ik pik nu ook de makkelijkste eruit natuurlijk. Die missies met Tonya bv, dat ik die de eerste niet goud gehaald heb zeg.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ja dat vind ik ook jammer. Ik zou willen dat je makkelijker kunt herhalen.Hoop dat ze dat bij de volgende GTA er in gaan stoppen. Verder vind ik de manier van missies doen en dergelijke wel echt veel prettiger dan in IV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 12:30
JeroenV_ schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 06:55:
[...]

Voor mijn S2 geeft ie ook aan dat het niet compatible is :?
Kan hem alleen op mijn tablet, een transformer 2, installeren.
Lekkere app zo...
Mijn xperia M van twee maanden oud is ook niet compatible, lekker is dat .... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Svennie schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 07:59:
ik ben bezig met de laatste trophy voor de SP te halen, daarna ben ik denk ik wel klaar met de SP.
Dat is ook de laatste SP trophy die ik nog moet :)
Die bewaar ik wel totdat ik klaar ben met de MP.
De 30 platinum medailles verzamelen online kost aardig wat werk (heb er nu 9).
Buiten die is de enige die veel moeite/tijd kost de lvl100 trophy (lvl30 nu dus op 1/8e ongeveer).
Als ik alle MP trophies heb ga ik de SP missies op goud halen, dan is de platinum binnen.
Daarna is het PS4 tijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_Stevie
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Jumpman schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 20:47:
spoiler:
Packie McReary
spoiler:
Simeon Yetarian
Goed dat je het zegt van die laatste, heb ik de eerste keer ook niet gedaan,
ben nu opnieuw begonnen dus gelijk maar even meepakken 8)
Wil nu ook echt niks meer missen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Kid_Stevie schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 11:52:
[...]

Goed dat je het zegt van die laatste, heb ik de eerste keer ook niet gedaan,
ben nu opnieuw begonnen dus gelijk maar even meepakken 8)
Wil nu ook echt niks meer missen!
Ik zit nog in mijn eerste playthrough, maar ik ben terug gegaan om deze twee te doen. Ik zocht op Internet hoe ik de missende crew members kon toevoegen, en toen kwam ik ook achter de enige missable Random Event.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

BtM909 schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 19:28:
Niemand die last heeft van de befaamde bug dat je geen missie meer kan spelen? Ik ben even 10 missies achteruit gezet, omdat m'n laatste save-game zogezegd corrupt is... Wel typisch dat het is gebeurd NADAT ik 1.04 heb geïnstalleerd en dat deinstallen geen oplossing is. :'(
Niemand hier? Ik ga maar weer 10 missies terug :+

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BtM909 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 16:48:
[...]

Niemand hier? Ik ga maar weer 10 missies terug :+
Missies zijn toch altijd snel gedaan.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik heb gisteren het verhaal uitgespeeld. Ik zat nog maar op een 70%, dus het einde kwam eigenlijk wel redelijk onverwacht. Ik zat me al af te vragen wat er qua verhaal nog zou kunnen gebeuren en toen kwamen de eind credits opeens in beeld :D
Ik ga nog wat missies doen voor meer geld en eens online spelen, maar dan ben ik wel klaar met deze game.
Ik heb nog meer dan genoeg andere games liggen welke ik nog moet uitspelen.

Ik heb al heel wat GTA's gespeeld, maar dit is voor mij de eerste GTA waarbij ik het verhaal volledig uitgespeeld heb, dus dat zegt wel iets over de kwaliteit van het verhaal en de game op zich.
Door de 3 hoofdpersonages bleef het verhaal ook leuk.

[ Voor 44% gewijzigd door SToRM666 op 30-10-2013 10:09 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
SToRM666 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 10:02:
Ik heb gisteren het verhaal uitgespeeld. Ik zat nog maar op een 70%, dus het einde kwam eigenlijk wel redelijk onverwacht. Ik zat me al af te vragen wat er qua verhaal nog zou kunnen gebeuren en toen kwamen de eind credits opeens in beeld :D
Ik ga nog wat missies doen voor meer geld en eens online spelen, maar dan ben ik wel klaar met deze game.
Ik heb nog meer dan genoeg andere games liggen welke ik nog moet uitspelen.

Ik heb al heel wat GTA's gespeeld, maar dit is voor mij de eerste GTA waarbij ik het verhaal volledig uitgespeeld heb, dus dat zegt wel iets over de kwaliteit van het verhaal en de game op zich.
Door de 3 hoofdpersonages bleef het verhaal ook leuk.
ik vond in begin het nog helemaal niets met 3 personages, maar wanneer je langer speelt heeft het wel wat.
Zit nu op 96.26%. Moet alleen nog die rot dingen verzamelen en een race en de Bail bonds missies + aantal rondom missies. Maar bail bonds missies heb ik geen ? komt dat nog later of moet je daar iets voor doen ?
Verder ga ik denk ik online niet veel doen, misschien dat ik een eigen spel opstart waar ik alleen in kan maar dat zou wel niet zo heel leuk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:06
SToRM666 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 10:02:

Dat zegt natuurlijk niets over de kwaliteit van het verhaal, het zegt alleen maar dat jij het verhaal leuk vond :P

Vincere Per Belli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnapCase
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23-12-2024
Ik weet niet zeker of het hier al gevraagd / benoemd is, maar ik heb een bug met het
spoiler:
vinden van de for-sale signs die je kapot moet maken bij de huizen die die concurrent te koop heeft staan. Als dank zou ik een lekker wijf krijgen om mee te rollebollen.
Ik kan er 14 van de 15 vinden. Die laatste spawned niet.
Hebben meer mensen dit? Herladen helpt niet en heb zelfs een keer een oudere loadgame gepakt, maar ook toen stond er een bord op een ander adres niet.
Bye 100%, want er zitten nog een paar vervolgmissies achter.

[ Voor 17% gewijzigd door SnapCase op 30-10-2013 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
SnapCase schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 13:41:
Ik weet niet zeker of het hier al gevraagd / benoemd is, maar ik heb een bug met het
spoiler:
vinden van de for-sale signs die je kapot moet maken bij de huizen die die concurrent te koop heeft staan. Als dank zou ik een lekker wijf krijgen om mee te rollebollen.
Ik kan er 14 van de 15 vinden. Die laatste spawned niet.
Hebben meer mensen dit? Herladen helpt niet en heb zelfs een keer een oudere loadgame gepakt, maar ook toen stond er een bord op een ander adres niet.
Bye 100%, want er zitten nog een paar vervolgmissies achter.
ik had ook moeite met die missie omdat ik soms niet meer zeker wis welke ik al had gedaan maar had geen moeite met het bord stuk te schieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnapCase
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23-12-2024
Het is geen moeite (als je het bord al hebt gehad, geeft de GPS geen waypoint ;)), maar als het laatste bord er niet staat is het lastig kapot maken...

[ Voor 4% gewijzigd door SnapCase op 30-10-2013 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
SnapCase schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 14:00:
Het is geen moeite (als je het bord al hebt gehad, geeft de GPS geen waypoint ;)), maar als het laatste bord er niet staat is het lastig kapot maken...
weet je zeker dat je bij het juiste huis staat? Ik heb er bij 1 of 2 ook moeite gehad het bord te vinden. Het is niet altijd even duidelijk te zien. Bij 1 huis zag ik het pas toen ik op oprit stond. Was vanaf de straat niet te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
soccerroos schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 13:48:
[...]

ik had ook moeite met die missie omdat ik soms niet meer zeker wis welke ik al had gedaan maar had geen moeite met het bord stuk te schieten
Hoezo stuk schieten?? Gewoon springen en dan op x zodat je headfirst door dat bord heen knalt. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayZeeTie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17:25
Ik heb in het begin een paar missies genegeerd en weet nu niet meer hoe ik ze nog kan doen nadat ik de story line heb uitgespeeld ... Zegt iemand deze spoiler iets?

spoiler:
Vrij in het begin van het spel krijg je bericht dat je bij een vrouwtje langs moet gaan ergens in de woestijn (Ik gok met Micheal of Trevor) die aangeeft iemand te zoeken. Je krijgt daarna een mailtje met een vage plek omschrijving erin. Ik heb die 1e missie toen gedaan maar er zijn er meerdere, echter zijn die mailtjes niet meer terug te vinden in mijn telefoon. Iemand suggesties??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17:58
JayZeeTie schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 19:38:
Ik heb in het begin een paar missies genegeerd en weet nu niet meer hoe ik ze nog kan doen nadat ik de story line heb uitgespeeld ... Zegt iemand deze spoiler iets?

spoiler:
Vrij in het begin van het spel krijg je bericht dat je bij een vrouwtje langs moet gaan ergens in de woestijn (Ik gok met Micheal of Trevor) die aangeeft iemand te zoeken. Je krijgt daarna een mailtje met een vage plek omschrijving erin. Ik heb die 1e missie toen gedaan maar er zijn er meerdere, echter zijn die mailtjes niet meer terug te vinden in mijn telefoon. Iemand suggesties??
Misschien maude eens op zoeken?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayZeeTie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17:25
AtlAntA schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 19:48:
[...]

Misschien maude eens op zoeken?
Die ja, Thanks! Alleen nu eens zien of dat nu nog gaat ... staat iig nergens meer op de kaart :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
JayZeeTie schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 19:58:
[...]

Die ja, Thanks! Alleen nu eens zien of dat nu nog gaat ... staat iig nergens meer op de kaart :|
heb je hem niet vermoord ? perongeluk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Als je een auto online koopt en je crashed hem of raakt hem kwijt ofzo, ben je hem dan voor eeuwig kwijt en moet je een nieuwe kopen?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
JayZeeTie schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 19:58:
[...]

Maude staat niet op de kaart nee maarje kan wel deze missie doen. Als je het mailtje nog hebt zie je waar je moet zijn anders google of

spoiler:
in de quarry bij het windmolenpark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Even mijn opmerkingen over het spel. Tot nu toe vind ik het een top spel, SP bijna uitgespeeld. Echter mijn kritiekpuntjes:

- Ik mis een leidende thema. Vice City had de Miami en Scarface thema, San Andreas had gangsters en "The Hood" thema, GTA 4 had het oosterblok immigranten thema. Bij GTA 5 mis ik een duidelijk thema. Het is meer "algemeen" geworden zeg maar.

- Jammer dat de app voor Android ook iFruit heet. Noem hem dan Drone zoals in de storymode van GTA V. Ik hou niet zo van conspiracy theorieën maar ik ruik toch stiekem een overeenkomstje met Apple. Toch een sneaky manier van reclame maken.

[ Voor 6% gewijzigd door magnifor op 31-10-2013 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Slasher schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 21:07:
Als je een auto online koopt en je crashed hem of raakt hem kwijt ofzo, ben je hem dan voor eeuwig kwijt en moet je een nieuwe kopen?
In online modus? Misschien even bij het buurtopic checken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lonestander
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-04 14:22
Neeh ik denk dat hij bedoeld, een auto die je via het internet in gta koopt. Na mijn inziens ben je die gewoon kwijt als die kapot gaat? Maar misschien hebben anderen er meer ervaring mee?

Ik heb in iedergeval nog nooit mijn gekochte auto's in de prak gereden. Ik denk dat ik met die auto's nog netter rijd dan dat ik deed tijdens mijn rijexamen :P

[ Voor 64% gewijzigd door Lonestander op 31-10-2013 10:59 ]

PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
magnifor schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 09:58:

- Jammer dat de app voor Android ook iFruit heet. Noem hem dan Drone zoals in de storymode van GTA V. Ik hou niet zo van conspiracy theorieën maar ik ruik toch stiekem een overeenkomstje met Apple. Toch een sneaky manier van reclame maken.
Je hebt wel door dat franklin, micheal en trevor allemaal een andere telefoon hebben, lijkend op of windows phone, android of iOS?!
En via die advertenties op de radio bijvoorbeeld wordt ook nogal ironisch over de iFruit phone gedaan, dus een reclame overeenkomst is het niet.
Omdat de apps zo goed als gelijk zijn, kunnen ze natuurlijk ook gewoon de naam hetzelfde houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Lonestander schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 10:57:
Neeh ik denk dat hij bedoeld, een auto die je via het internet in gta koopt. Na mijn inziens ben je die gewoon kwijt als die kapot gaat? Maar misschien hebben anderen er meer ervaring mee?

Ik heb in iedergeval nog nooit mijn gekochte auto's in de prak gereden. Ik denk dat ik met die auto's nog netter rijd dan dat ik deed tijdens mijn rijexamen :P
Een auto die je via internet koopt ben je kwijt als je hem in de prak rijd, maar een vliegtuig niet. Wazig maar waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
dutchgio schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 11:02:
[...]

Je hebt wel door dat franklin, micheal en trevor allemaal een andere telefoon hebben, lijkend op of windows phone, android of iOS?!
En via die advertenties op de radio bijvoorbeeld wordt ook nogal ironisch over de iFruit phone gedaan, dus een reclame overeenkomst is het niet.
Omdat de apps zo goed als gelijk zijn, kunnen ze natuurlijk ook gewoon de naam hetzelfde houden.
Maar juist dat er in het spel 3 verschillende platformen zijn vind ik het vreemd dat op Android de app iFruit heet. Dat past niet meer in de beleving. Gemiste kans imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Toch jammer dat ik het spel alweer bijna heb uitgespeeld. wachten op gta 6 :$ nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
magnifor schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 09:58:
Even mijn opmerkingen over het spel. Tot nu toe vind ik het een top spel, SP bijna uitgespeeld. Echter mijn kritiekpuntjes:

- Ik mis een leidende thema. Vice City had de Miami en Scarface thema, San Andreas had gangsters en "The Hood" thema, GTA 4 had het oosterblok immigranten thema. Bij GTA 5 mis ik een duidelijk thema. Het is meer "algemeen" geworden zeg maar.

Als dat nu de minpunten van de game zijn dan heeft Rockst*r dus eigenlijk perfectie afgeleverd :D

Maar een leidend thema..dat is er toch bij elk karakter? We hebben da gangsta from da hood, de gevallen whiteboard crimineel onze ultieme white trash Trevor.
Volgens mij beelden ze vooral met deze GTA een beetje de tijdsgeest uit en dat is IMO goed gelukt :)

[ Voor 13% gewijzigd door Mutatie op 31-10-2013 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 12:24

BaRF

bijna kerst

ifruit voor android: minimaal 4.0?? :( zit ik dan met mn Hero... snif

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
BaRF schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 17:16:
Wees gerust. Op het gepersonaliseerde kenteken na mis je niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
AtlAntA schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 22:19:
[...]

Wees gerust. Op het gepersonaliseerde kenteken na mis je niks.
Met chop op zoek naar items heb je hem toch ook voor nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberi
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-12-2024
Mutatie schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 14:01:
[...]

Als dat nu de minpunten van de game zijn dan heeft Rockst*r dus eigenlijk perfectie afgeleverd :D

Maar een leidend thema..dat is er toch bij elk karakter? We hebben da gangsta from da hood, de gevallen whiteboard crimineel onze ultieme white trash Trevor.
Volgens mij beelden ze vooral met deze GTA een beetje de tijdsgeest uit en dat is IMO goed gelukt :)
Whiteboard crimineel? Steelt die permanent markers? :-) White collar ;) maar dat is hij volgens mij ook niet, hij was toch gewoon een ordinaire "Stick up guy" ?

Ben inmiddels zelf op 50% en een lekker stuk op weg in het verhaal. Zoals iemand eerder al zei: als mensen alleen als minpunt op kunnen noemen dat de android app de verkeerde naam heeft, zit het verdomd lekker in elkaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
Cerberi schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 10:00:
[...]

Whiteboard crimineel? Steelt die permanent markers? :-) White collar ;) maar dat is hij volgens mij ook niet, hij was toch gewoon een ordinaire "Stick up guy" ?
:X Oops, ja dat idd :o
Eigenlijk is hij ook wel een ordinaire "Stick up guy"
Maar hij doet zooo z'n best :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Wybo schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 07:02:
[...]

Met chop op zoek naar items heb je hem toch ook voor nodig?
Niet voor zover ik weet... Dat moet je in de game doen door chop mee te nemen en los te laten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Mutatie schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 14:01:
[...]

Er zijn ook andere minpunten maar aan aan de minpunten die ik opgesomd heb erger ik mij het meeste aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Ongelooflijk als je kijkt naar de sceens van Grand Theft Auto: iFruit, dat je dan nog
Android 4.0 and up nodig hebt. balen nu kan ik chop niet trainen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
BaRF schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 17:16:
Heeft daar niet mee te maken, mijn SGS II draait 4.1.2 maar is ook niet compatible.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Ik probeer nu de random events te doen maar bij shop robbery 1 daar is niets ? moet je daar zijn om een bepaalde tijdstip ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
soccerroos schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 11:59:
Ik probeer nu de random events te doen maar bij shop robbery 1 daar is niets ? moet je daar zijn om een bepaalde tijdstip ?
Ik kreeg m overdag bij de kapper dichtbij het huis van michael.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
dutchgio schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 13:29:
[...]

Ik kreeg m overdag bij de kapper dichtbij het huis van michael.
ja heb hem nu ook toen ik keer rip gegaan was, maar heb vaker dat ik die random missies niet kan doen. of moet je ook beetje geluk hebben.

BTW nog iets ik ben nog geen 1x opgepakt door de politie kan dat wel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
soccerroos schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 14:04:
[...]

BTW nog iets ik ben nog geen 1x opgepakt door de politie kan dat wel ?
Bij 1 ster wordt je opgepakt, maar zodra je ook maar wegrijdt/rent gaat dat over op 2 sterren, en beginnen ze met schieten. Dan kun je alleen nog dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik vecht me liever dood dan dat ik mijn duizenden kogels, granaten en ander explosief spul kwijt raak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Wybo schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 14:39:
Ik vecht me liever dood dan dat ik mijn duizenden kogels, granaten en ander explosief spul kwijt raak ;)
Inderdaad dat had wat mij betreft wel wat anders gemogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
iemand tips hoe je spaceship rock face area 2 kunt pakken ? niet normaal hoe moeilijk die is als je hem al vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Gisteren de SP uitgespeeld, wat een anticlimax zeg. Koos voor de deathwish optie en vond het einde kwa verhaal zowel te gemakkelijk (eerst willen michael en trevor elkaar dood hebben, en nu laten ze elkaar leven?) als afgeraffeld overkomen. Einde kon gewoon beter imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Toevallig heb ik hem gisteren ook uitgespeeld met dezelfde keus

WA mij opvalt is dat bij de vorige GTA stelden mensen allemaal vragen hoe ze een bepaalde missie moesten doen door de snelle retry optie heb je dat niet meer merk ik. Eigenlijk is het alleen maar echt moeilijk als je alles op goud wil halen

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-09 22:55

TommyGun

Stik er maar in!

Mee eens, de moeilijkheidsgraad is veel te laag.

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Waardoor het wel lekker doorspeelt ;)
Ik vind dat wel lekker bij een game als dit.

Pisswasser bleef de laatste weken maar stijgen :D
Nu lijkt ie even te blijven hangen op 302 dollar.
Zit stijgt langzaam, maar die fluctueert als een gek tussen de 1 en 3 dollar.
Even afwachten nog met kopen/verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Heb nu 100% maar heb alsnog paar dingen open staan, zou ik helaas wel niet meer kunnen doen.
Wat een werk die 160 dingen verzamelen daar zitten wel paar uren in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Het speelt wel lekker door, maar van alle GTA's sinds GTA 3 vond ik dit zeker de minst uitdagende. Het lijkt imo wel iets makkelijker gemaakt for the masses. Een licht minpuntje vind ik zelf, maar toegegeven waren veel missies van vorige games lastig en frustrerend door gebrekkige besturing uit die tijd of het gemis van checkpoints (die beide nu wel goed zijn). Die missies van GTA V vond ik nog wel gewoon vermakelijk en zeker lekker gta achtig spektakel materiaal, het was alleen echt kinderspel omdat je gewoon rambostyle kon spelen. Tenzij je ervoor kiest om bepaalde wapens/abilities niet te gebruiken...

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
hoe kun je The Last One Bonus Mission doen ? ik heb 100% maar krijg hem niet. heb nooit een cheat gebruikt ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-08 20:39
Hmm, ik kom er net ineens achter dat ik de The Moment of Truth trophy niet heb gekregen. Ik heb dat laatste stuk wel na een paar keer falen overgeslagen. Blijkbaar zorgde dat ervoor dat ik die trophy gemist heb :( Hopelijk krijg ik hem dan wel als ik hem opnieuw speel.

Verder net nog een wat grappigere glitch gehad; ik was even met Trevor een rondje varen in de sub en toen geswitched naar Franklin die even later in een missie Trevor ontmoette; had Trevor ineens scuba gear aan en die bleef hij 2 missies lang aan houden 8)7 :D
Pagina: 1 ... 55 ... 74 Laatste

Let op:
Er is een topic GTA 5 Crew topic
Slowchat & Levertijden-topic

Geen PC vs Console discussie's

Posts met alleen video's/plaatjes/etc dragen niet bij aan het topic en zijn dus ongewenst.
Story-spoilers (spoilers over het verhaal) ALTIJD tussen spoiler tags:
spoiler:
~~~[spoiler] Je verborgen tekst tik je hiertussen ~~~[/spoiler]
.