Hij koppelt de bawsaq voor jou dan even los, hij pakt de koers die het op dat moment is en doet die voor een aantal in game uren of dagen plus of min een bepaald percentage, daarna gaat hij weer terug naar de actuele koers.GekkePrutser schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 22:54:
[...]
Ja, wat ik alleen niet snap met die BAWSAQ, als je zo'n missie doet
spoiler:Die van Lester
Dan beinvloed je de koersen. Dat gebeurt ook op de BAWSAQ in sommige gevallen, wat ik dus niet snap is hoe dat kan aangezien die voor iedereen hetzelfde zou zijn. Misschien wordt hij dan van de rest van de wereld losgekoppeld op dat moment?
Volgens mij niet. Ik dacht dat zelf ook maar nu ik flink gecashed heb had ik laatst een cargo heli en tank gekocht, de tank met de heli op een snelweg gezet en een feestje gehouden. Alles kapot maar ze blijven wel, ik kon ze gewoon weer ophalen bij de hangar en helipad.dvdkiwi schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 15:01:
Als een gekocht voertuig stuk is ben je 'm kwijt dacht ik...
Zuinig op zijn
Niemand die last heeft van de befaamde bug dat je geen missie meer kan spelen? Ik ben even 10 missies achteruit gezet, omdat m'n laatste save-game zogezegd corrupt is... Wel typisch dat het is gebeurd NADAT ik 1.04 heb geïnstalleerd en dat deinstallen geen oplossing is.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Knife Flights 3 / 15 zijn die pittig zeg, alle 3x crashte ik maar tellen gelukkig wel. En gelukkig behoud je als je een plane koopt hem wel. wat bij cars niet is. zit nu op 93.52% vooral dat verzamelen kost je een aantal uur.
Pfff, vandaag op allerlei manieren geprobeerd om
Van alles geprobeerd, aanrijden uit savegames van voor de The Jewelery Job, een Quicksave op twee mile afstand en er telkens heen rijden in de avond. Het lukt me niet om dit event te activeren.
spoiler:
te unlocken voor de The Jewelry Job, niet gelukt. Packie McReary
[ Voor 3% gewijzigd door Jumpman op 27-10-2013 22:46 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Zo das wel heel snelstrider1007 schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 08:02:
[...]
**Coming in early November will be the first add-on content update, the Beach Bum Pack which will bring all-new beach themed vehicles and new weaponry that you’ll be able to use in both GTA Online and Story Mode.**
BeachBum is zo te zien dus ook voor de SP, de story-mode..
Coming Early November betekend dat het dus al vrijwel zo niet helemaal af was tijdens de launch
Dus hadden ze het ook gewoon in de game kunnen stoppen.. Maar ja DLC levert nog meer $$$ op natuurlijk
Daarom dat ze hem gratis ter beschikking stellen.wimpie007 schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 22:49:
[...]
Zo das wel heel snel
Coming Early November betekend dat het dus al vrijwel zo niet helemaal af was tijdens de launch
Dus hadden ze het ook gewoon in de game kunnen stoppen.. Maar ja DLC levert nog meer $$$ op natuurlijk
PSN: Wippie1880
Een beetje conspiracy-theory:Jef Delathouwer schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 22:51:
[...]
Daarom dat ze hem gratis ter beschikking stellen.
Rockstar had van te voren al aangekondigd dat de online-launch problemen zou geven. Dan weet je als bedrijf zijnde dat je een goedmakertje moet aanbieden.
Wellicht was de DLC inderdaad al klaar, maar is het bewust achter gehouden, als wisselgeld voor de problemen die ze al zagen aankomen..
Hoe dan ook, wij genieten er binnenkort van !
Vreemd, ik kwam hem gewoon zomaar tegen. Was zelfs de enige random die ik zomaar tegen ben gekomen. Het is het trouwens wel de moeite waard, wel leuk om hem weer mee te nemen.Jumpman schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 22:38:
Pfff, vandaag op allerlei manieren geprobeerd omspoiler:te unlocken voor de The Jewelry Job, niet gelukt.Packie McRearyVan alles geprobeerd, aanrijden uit savegames van voor de The Jewelery Job, een Quicksave op twee mile afstand en er telkens heen rijden in de avond. Het lukt me niet om dit event te activeren.
Ik heb weer problemen met bepaalde strangers & freaks vervolgmissies die niet triggeren. Het is best nog wel een bugfest helaas
[ Voor 5% gewijzigd door GekkePrutser op 27-10-2013 23:50 ]
Vandaag drie uur aan besteedt, die Getaway Driver Event te triggeren, niet gelukt. Morgen weer verder.GekkePrutser schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 23:49:
[...]
Vreemd, ik kwam hem gewoon zomaar tegen. Was zelfs de enige random die ik zomaar tegen ben gekomen. Het is het trouwens wel de moeite waard, wel leuk om hem weer mee te nemen.
Ik heb weer problemen met bepaalde strangers & freaks vervolgmissies die niet triggeren. Het is best nog wel een bugfest helaas
Vandaag de eerste 2 Lester events gedaan, die ik nog had bewaard voor na de storyline.
Begonnen met zo'n 70 miljoen per charachter, nu 1.15 miljard met nog 2 missies te gaan
Begonnen met zo'n 70 miljoen per charachter, nu 1.15 miljard met nog 2 missies te gaan
Zaterdag de game geleend bij mijn broertje. Heb er toch al wat uurtjes inzitten. Kan nu ondertussen met alle 3 de characters spelen. Heb ook de eerste heist gedaan, ben alleen eventjes aan het wachten tot de centjes witgewassen zijn. Ondertussen wat met trever rondscheuren.
Heb met hem het vliegveld gekocht. Moet zeggen dat ik het allemaal zeer leuk vind om te doen. Echter een paar vraagjes, kun je met alle 3 de characters met aandelen spelen? Of kan dat bv alleen met michael.
Meerdere mensen die bij Michael achterom rijden dat ze tegen die poort opkarren steeds omdat hij zo langzaam open gaat?
Heb met hem het vliegveld gekocht. Moet zeggen dat ik het allemaal zeer leuk vind om te doen. Echter een paar vraagjes, kun je met alle 3 de characters met aandelen spelen? Of kan dat bv alleen met michael.
Meerdere mensen die bij Michael achterom rijden dat ze tegen die poort opkarren steeds omdat hij zo langzaam open gaat?
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Alle 3 lost van elkaar en ja heb ik ook wel eens gehad (hek issue[b][message=41116786,noline]
Wel eens, dat heb ik bijna altijd xD *(hardleers;))DarthNeo schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 08:52:
[...]
Alle 3 lost van elkaar en ja heb ik ook wel eens gehad (hek issue)
Kom je daar weer te hard de bocht door scheuren en dan bam hahaAfvalzak schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 09:08:
[...]
Wel eens, dat heb ik bijna altijd xD *(hardleers;))
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Ik kwam die echt helemaal in het begin van de game al tegen. Dacht zelfs dat het nog bij de intro hoorde, en dat dit de 'tutorial' was voor die random missies.GekkePrutser schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 23:49:
[...]
Vreemd, ik kwam hem gewoon zomaar tegen. Was zelfs de enige random die ik zomaar tegen ben gekomen. Het is het trouwens wel de moeite waard, wel leuk om hem weer mee te nemen.
Krijg je trouwens nog iets als je op de foto gaat met die figuren die in een raar pak rondlopen? Die zombie enzo?
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Haha, beter! Goedzo Rockstar ;-) Zag ik nu pasJef Delathouwer schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 22:51:
[...]
Daarom dat ze hem gratis ter beschikking stellen.
Verwijderd
Nice! Dat klinkt inspirerend, ik heb ze ook nog bewaard voor het einde. Heb je de guide uit dit topic gebruikt?JeroenV_ schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 05:35:
Vandaag de eerste 2 Lester events gedaan, die ik nog had bewaard voor na de storyline.
http://www.thegtabase.com...rth-yankton-dlc-leaked-3/
Mogelijk eerste (grote) DLC info gelekt. Zou zich afspelen in North Yankton.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Verwijderd
Klinkt gaaf die NY DLC! Ik vond het al jammer dat je er niet meer tijd kon rondbrengen toen je daar was, het zag er allemaal redelijk uitgebreid uit!
dat is opsich best logisch, aangezien er daar maar 1 a 2 missies hebben afgespeeld, en het winter-thema in LS niet zo past, maar wel erg mooi isL1nt schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 10:36:
http://www.thegtabase.com...rth-yankton-dlc-leaked-3/
wat ik opvallender vond is dit:
''Niko returns''
Wel duidelijk waarom het spel zo buggy is:
Typo
XML:
1
| <Inte[b]r[/b]polateOutDuration value=... /> |
XML:
1
| <ShouldIntepolateToCatchup value=... /> |
Typo
Badger aandeel gaat weer ligt omhoog hopelijk halen we nu de 200 dan ben ik binnen. nu ZIT ook nog omhoog en kan ik alles kopen 
Overig iemand een idee waarom je een vliegtuig wel behoud als je hem koopt ook als hij crasht en bij cars niet ?
Overig iemand een idee waarom je een vliegtuig wel behoud als je hem koopt ook als hij crasht en bij cars niet ?
Ja, ik heb alleen het vermoeden dat het op dit moment niet meer is dan de gebaande weg die je tijdens de missies moet berijden. Zodra je daar van de verplichte route af wijkt is het meteen mission faileddutchgio schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 11:33:
[...]
dat is opsich best logisch, aangezien er daar maar 1 a 2 missies hebben afgespeeld, en het winter-thema in LS niet zo past, maar wel erg mooi is
Betekent niet dat ze dat niet kunnen toevoegen met DLC natuurlijk, maar ik vraag me af of ze echt een hele nieuwe map toevoegen. Zou wel tof zijn
Verwijderd
Wordt vast niet gratisGekkePrutser schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 13:32:
[...]
Ja, ik heb alleen het vermoeden dat het op dit moment niet meer is dan de gebaande weg die je tijdens de missies moet berijden. Zodra je daar van de verplichte route af wijkt is het meteen mission failedIk heb het vermoeden dat ze alleen die wegen gemaakt hebben, plus wat 'stompjes' van zijwegen. Zelfs die hoofdstraat kan je niet in.
Betekent niet dat ze dat niet kunnen toevoegen met DLC natuurlijk, maar ik vraag me af of ze echt een hele nieuwe map toevoegen. Zou wel tof zijn
Heb deze gebruikt (iets naar onder scrollen), maar zal ongetwijfeld hetzelfde zijn.Verwijderd schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 10:30:
[...]
Nice! Dat klinkt inspirerend, ik heb ze ook nog bewaard voor het einde. Heb je de guide uit dit topic gebruikt?
Ik word helemaal gek van die Knife Flight heb er pas 4 en weet niet eens welke 4. maar is toch belachelijk hoe moeilijk ze het hebben gemaakt
. welke plane is eigenlijk het beste en hoe hou je hem dan onder controle ?
Tja, ik heb veel ervaring met acecombat, knife flying gaat haast net zo makkelijk als normaal vliegen
Ik gok een sportvliegtuig, die waren het wendbaarst in de light school. Een straaljager is denk ik weer te wendbaar.. Ik heb ze zelf nog niet gedaan maar met L1 en R1 bepaal je de hoogte, met boven en beneden stuur je links en rechts
Vanavond die knife flights maar eens opzoeken
Ik gok een sportvliegtuig, die waren het wendbaarst in de light school. Een straaljager is denk ik weer te wendbaar.. Ik heb ze zelf nog niet gedaan maar met L1 en R1 bepaal je de hoogte, met boven en beneden stuur je links en rechts
[ Voor 13% gewijzigd door Mutatie op 28-10-2013 17:24 ]
Kort vraagje (en mss wat dom) maar waarom zegt iedereen dat je moet wachten met die Lester missies? Is dat puur als je actief met aandelen etc bezig bent?
Dat zou betekenen dat bijvoorbeeld PISS is heel hoog nu, wellicht omlaag gaat tijdens deze missies en dan na die tijd gigantisch omhoog zal schieten ?Jheroun schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 12:52:
[...]
Hij koppelt de bawsaq voor jou dan even los, hij pakt de koers die het op dat moment is en doet die voor een aantal in game uren of dagen plus of min een bepaald percentage, daarna gaat hij weer terug naar de actuele koers.
INSTA-RIJK
Die missies hebben invoed op de beurs en je kan er flink veel mee cashenJapser schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 17:23:
Kort vraagje (en mss wat dom) maar waarom zegt iedereen dat je moet wachten met die Lester missies? Is dat puur als je actief met aandelen etc bezig bent?
(1,5 miljard per persoon winst hier
Zoiets maar dan enkel bepaalde aandelen, niet PISS.Uberoon schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 17:24:
[...]
Dat zou betekenen dat bijvoorbeeld PISS is heel hoog nu, wellicht omlaag gaat tijdens deze missies en dan na die tijd gigantisch omhoog zal schieten ?
INSTA-RIJK![]()
![]()
??
[ Voor 37% gewijzigd door Mutatie op 28-10-2013 17:27 ]
De lol was er voor mij toch echt wel af met GTA. Dus nu maar opnieuw begonnen
Thanks! Maar echt noodzakelijk is het dus weer niet, het moet toch wel mogelijk zijn om zonder zoiets een flinkse som geld te vergaren lijkt me zo?Mutatie schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 17:24:
[...]
Die missies hebben invoed op de beurs en je kan er flink veel mee cashen
(1,5 miljard per persoon winst hier)
[...]
Zoiets maar dan enkel bepaalde aandelen, niet PISS.
Daarbij gaat het alleen om de aandelen van het bedrijf dat iets met de missie te maken heeft.Uberoon schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 17:24:
[...]
Dat zou betekenen dat bijvoorbeeld PISS is heel hoog nu, wellicht omlaag gaat tijdens deze missies en dan na die tijd gigantisch omhoog zal schieten ?
INSTA-RIJK![]()
![]()
??
Los daarvan zullen alle andere aandelen zich gedragen als IRL, oftewel onvoorspelbaar, onlogisch en slechts zelden winstgevend..

Mijn saving van mijn instap op Pisswater is kapot
Was ingestapt op 5,45 ofzo.. dat is au.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Mmmz, ik had de Pisswasser aandelen niet moeten verkopen.
Die blijven maar stijgen
In plaats daarvan badger gekocht op 5 dollar en weer verkocht op 8.
Die zakken nu alweer in.
Ik denk dat ik al mijn geld maar weer in Pisswasser steek en hoop dat ze nog verder blijven stijgen.
(PS3)
Die blijven maar stijgen
In plaats daarvan badger gekocht op 5 dollar en weer verkocht op 8.
Die zakken nu alweer in.
Ik denk dat ik al mijn geld maar weer in Pisswasser steek en hoop dat ze nog verder blijven stijgen.
(PS3)
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
tnx voor de tip wis niet dat je met l1 en R1 de hoogte kon bepalenMutatie schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 17:23:
Tja, ik heb veel ervaring met acecombat, knife flying gaat haast net zo makkelijk als normaal vliegen![]()
Ik gok een sportvliegtuig, die waren het wendbaarst in de light school. Een straaljager is denk ik weer te wendbaar.. Ik heb ze zelf nog niet gedaan maar met L1 en R1 bepaal je de hoogte, met boven en beneden stuur je links en rechts![]()
Heb er nu 8 gehad vind ik wel genoeg.
Eindelijk, de iFruit app voor android
Google Play: Grand Theft Auto: iFruit
Heb speciaal gewacht met die brieven zoeken tot ik deze app heb. Ik wil dat met chop gaan doen
Heb speciaal gewacht met die brieven zoeken tot ik deze app heb. Ik wil dat met chop gaan doen
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Welke brieven?Wybo schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 19:07:
Thnx voor de tip trouwens !!
[ Voor 3% gewijzigd door Uberoon op 28-10-2013 20:31 ]
Eindelijk! Na vier uur game tijd is het gelukt het Random Event met
spoiler:
te unlocken! Ook meteen maar het Random Event met Packie McReary
spoiler:
gedaan (deze kan je nadat je Trevor hebt unlocked niet meer doen). En dan kan je dus niet 100% van de Random Events halen.
Simeon Yetarian
[ Voor 13% gewijzigd door Jumpman op 28-10-2013 20:47 ]
Niet compatible met mn apparaat??Wybo schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 19:07:
Oke, ik heb een oud beesie, galaxy S1 (android 4.2), maar ik zie niks in die app wat mn foon niet kan draaien
Beste app ook... 241 mb voor een omgebouwde website

Waarom kun je dat niet meer doen als je trevor unlocked hebt ? Ik zit nu op 94% ofzo betekend dat dat ik het niet voor 100% kan halen ? of alleen dat ik niet alle random events kan halen ?Jumpman schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 20:47:
Eindelijk! Na vier uur game tijd is het gelukt het Random Event metspoiler:te unlocken! Ook meteen maar het Random Event metPackie McRearyspoiler:gedaan (deze kan je nadat je Trevor hebt unlocked niet meer doen). En dan kan je dus niet 100% van de Random Events halen.Simeon Yetarian
Je kan nog wel 100% halen, maar niet meer alle Random Events 100% (dus alles afgevinkt op Rockstar Games Social Club).soccerroos schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 22:15:
[...]
Waarom kun je dat niet meer doen als je trevor unlocked hebt ? Ik zit nu op 94% ofzo betekend dat dat ik het niet voor 100% kan halen ? of alleen dat ik niet alle random events kan halen ?
Voor mijn S2 geeft ie ook aan dat het niet compatible isMutatie schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 20:48:
[...]
Niet compatible met mn apparaat??![]()
Oke, ik heb een oud beesie, galaxy S1 (android 4.2), maar ik zie niks in die app wat mn foon niet kan draaien
Kan hem alleen op mijn tablet, een transformer 2, installeren.
Lekkere app zo...
Die scrapletters bedoel ik.Uberoon schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 20:26:
[...]
Welke brieven?
Thnx voor de tip trouwens !!
ik ben bezig met de laatste trophy voor de SP te halen, daarna ben ik denk ik wel klaar met de SP. Het is die trophy waar je 70 gouden medailles moet halen. Wel leuk al die missies en strangers weer opnieuw doen. Ik had 20 gouden na de eerste keer spelen. Wat wel irritant is dat als je de missie haalt maar geen goud hebt je terug moet naar het spel en dan weer opnieuw replay moet kiezen, dat kost dus 2 keer laden maar de meeste haal ik wel in 1 keer. Ik pik nu ook de makkelijkste eruit natuurlijk. Die missies met Tonya bv, dat ik die de eerste niet goud gehaald heb zeg.
PSN ID: Svennie-NL
Ja dat vind ik ook jammer. Ik zou willen dat je makkelijker kunt herhalen.Hoop dat ze dat bij de volgende GTA er in gaan stoppen. Verder vind ik de manier van missies doen en dergelijke wel echt veel prettiger dan in IV.
Mijn xperia M van twee maanden oud is ook niet compatible, lekker is dat ....JeroenV_ schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 06:55:
[...]
Voor mijn S2 geeft ie ook aan dat het niet compatible is![]()
Kan hem alleen op mijn tablet, een transformer 2, installeren.
Lekkere app zo...

Dat is ook de laatste SP trophy die ik nog moetSvennie schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 07:59:
ik ben bezig met de laatste trophy voor de SP te halen, daarna ben ik denk ik wel klaar met de SP.
Die bewaar ik wel totdat ik klaar ben met de MP.
De 30 platinum medailles verzamelen online kost aardig wat werk (heb er nu 9).
Buiten die is de enige die veel moeite/tijd kost de lvl100 trophy (lvl30 nu dus op 1/8e ongeveer).
Als ik alle MP trophies heb ga ik de SP missies op goud halen, dan is de platinum binnen.
Daarna is het PS4 tijd
Goed dat je het zegt van die laatste, heb ik de eerste keer ook niet gedaan,Jumpman schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 20:47:
Eindelijk! Na vier uur game tijd is het gelukt het Random Event metspoiler:te unlocken! Ook meteen maar het Random Event metPackie McRearyspoiler:gedaan (deze kan je nadat je Trevor hebt unlocked niet meer doen). En dan kan je dus niet 100% van de Random Events halen.Simeon Yetarian
ben nu opnieuw begonnen dus gelijk maar even meepakken
Wil nu ook echt niks meer missen!
Ik zit nog in mijn eerste playthrough, maar ik ben terug gegaan om deze twee te doen. Ik zocht op Internet hoe ik de missende crew members kon toevoegen, en toen kwam ik ook achter de enige missable Random Event.Kid_Stevie schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 11:52:
[...]
Goed dat je het zegt van die laatste, heb ik de eerste keer ook niet gedaan,
ben nu opnieuw begonnen dus gelijk maar even meepakken![]()
Wil nu ook echt niks meer missen!
Niemand hier? Ik ga maar weer 10 missies terugBtM909 schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 19:28:
Niemand die last heeft van de befaamde bug dat je geen missie meer kan spelen? Ik ben even 10 missies achteruit gezet, omdat m'n laatste save-game zogezegd corrupt is... Wel typisch dat het is gebeurd NADAT ik 1.04 heb geïnstalleerd en dat deinstallen geen oplossing is.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
Verwijderd
Missies zijn toch altijd snel gedaan..BtM909 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 16:48:
[...]
Niemand hier? Ik ga maar weer 10 missies terug
Ik heb gisteren het verhaal uitgespeeld. Ik zat nog maar op een 70%, dus het einde kwam eigenlijk wel redelijk onverwacht. Ik zat me al af te vragen wat er qua verhaal nog zou kunnen gebeuren en toen kwamen de eind credits opeens in beeld 
Ik ga nog wat missies doen voor meer geld en eens online spelen, maar dan ben ik wel klaar met deze game.
Ik heb nog meer dan genoeg andere games liggen welke ik nog moet uitspelen.
Ik heb al heel wat GTA's gespeeld, maar dit is voor mij de eerste GTA waarbij ik het verhaal volledig uitgespeeld heb, dus dat zegt wel iets over de kwaliteit van het verhaal en de game op zich.
Door de 3 hoofdpersonages bleef het verhaal ook leuk.
Ik ga nog wat missies doen voor meer geld en eens online spelen, maar dan ben ik wel klaar met deze game.
Ik heb al heel wat GTA's gespeeld, maar dit is voor mij de eerste GTA waarbij ik het verhaal volledig uitgespeeld heb, dus dat zegt wel iets over de kwaliteit van het verhaal en de game op zich.
[ Voor 44% gewijzigd door SToRM666 op 30-10-2013 10:09 ]
PSN id: NL_SToRM
ik vond in begin het nog helemaal niets met 3 personages, maar wanneer je langer speelt heeft het wel wat.SToRM666 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 10:02:
Ik heb gisteren het verhaal uitgespeeld. Ik zat nog maar op een 70%, dus het einde kwam eigenlijk wel redelijk onverwacht. Ik zat me al af te vragen wat er qua verhaal nog zou kunnen gebeuren en toen kwamen de eind credits opeens in beeld
Zit nu op 96.26%. Moet alleen nog die rot dingen verzamelen en een race en de Bail bonds missies + aantal rondom missies. Maar bail bonds missies heb ik geen ? komt dat nog later of moet je daar iets voor doen ?
Verder ga ik denk ik online niet veel doen, misschien dat ik een eigen spel opstart waar ik alleen in kan maar dat zou wel niet zo heel leuk zijn.
Dat zegt natuurlijk niets over de kwaliteit van het verhaal, het zegt alleen maar dat jij het verhaal leuk vondSToRM666 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 10:02:
Vincere Per Belli
Ik weet niet zeker of het hier al gevraagd / benoemd is, maar ik heb een bug met het
Hebben meer mensen dit? Herladen helpt niet en heb zelfs een keer een oudere loadgame gepakt, maar ook toen stond er een bord op een ander adres niet.
Bye 100%, want er zitten nog een paar vervolgmissies achter.
spoiler:
Ik kan er 14 van de 15 vinden. Die laatste spawned niet. vinden van de for-sale signs die je kapot moet maken bij de huizen die die concurrent te koop heeft staan. Als dank zou ik een lekker wijf krijgen om mee te rollebollen.
Hebben meer mensen dit? Herladen helpt niet en heb zelfs een keer een oudere loadgame gepakt, maar ook toen stond er een bord op een ander adres niet.
[ Voor 17% gewijzigd door SnapCase op 30-10-2013 13:43 ]
ik had ook moeite met die missie omdat ik soms niet meer zeker wis welke ik al had gedaan maar had geen moeite met het bord stuk te schietenSnapCase schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 13:41:
Ik weet niet zeker of het hier al gevraagd / benoemd is, maar ik heb een bug met hetspoiler:Ik kan er 14 van de 15 vinden. Die laatste spawned niet.vinden van de for-sale signs die je kapot moet maken bij de huizen die die concurrent te koop heeft staan. Als dank zou ik een lekker wijf krijgen om mee te rollebollen.
Het is geen moeite (als je het bord al hebt gehad, geeft de GPS geen waypoint
), maar als het laatste bord er niet staat is het lastig kapot maken...
[ Voor 4% gewijzigd door SnapCase op 30-10-2013 14:00 ]
weet je zeker dat je bij het juiste huis staat? Ik heb er bij 1 of 2 ook moeite gehad het bord te vinden. Het is niet altijd even duidelijk te zien. Bij 1 huis zag ik het pas toen ik op oprit stond. Was vanaf de straat niet te zien.SnapCase schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 14:00:
Het is geen moeite (als je het bord al hebt gehad, geeft de GPS geen waypoint), maar als het laatste bord er niet staat is het lastig kapot maken...
Hoezo stuk schieten?? Gewoon springen en dan op x zodat je headfirst door dat bord heen knalt.soccerroos schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 13:48:
[...]
ik had ook moeite met die missie omdat ik soms niet meer zeker wis welke ik al had gedaan maar had geen moeite met het bord stuk te schieten
Ik heb in het begin een paar missies genegeerd en weet nu niet meer hoe ik ze nog kan doen nadat ik de story line heb uitgespeeld ... Zegt iemand deze spoiler iets?
spoiler:
Vrij in het begin van het spel krijg je bericht dat je bij een vrouwtje langs moet gaan ergens in de woestijn (Ik gok met Micheal of Trevor) die aangeeft iemand te zoeken. Je krijgt daarna een mailtje met een vage plek omschrijving erin. Ik heb die 1e missie toen gedaan maar er zijn er meerdere, echter zijn die mailtjes niet meer terug te vinden in mijn telefoon. Iemand suggesties??
Misschien maude eens op zoeken?JayZeeTie schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 19:38:
Ik heb in het begin een paar missies genegeerd en weet nu niet meer hoe ik ze nog kan doen nadat ik de story line heb uitgespeeld ... Zegt iemand deze spoiler iets?
spoiler:Vrij in het begin van het spel krijg je bericht dat je bij een vrouwtje langs moet gaan ergens in de woestijn (Ik gok met Micheal of Trevor) die aangeeft iemand te zoeken. Je krijgt daarna een mailtje met een vage plek omschrijving erin. Ik heb die 1e missie toen gedaan maar er zijn er meerdere, echter zijn die mailtjes niet meer terug te vinden in mijn telefoon. Iemand suggesties??
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Die ja, Thanks! Alleen nu eens zien of dat nu nog gaat ... staat iig nergens meer op de kaart
heb je hem niet vermoord ? perongelukJayZeeTie schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 19:58:
[...]
Die ja, Thanks! Alleen nu eens zien of dat nu nog gaat ... staat iig nergens meer op de kaart
Als je een auto online koopt en je crashed hem of raakt hem kwijt ofzo, ben je hem dan voor eeuwig kwijt en moet je een nieuwe kopen?
Elect a clown, expect a circus.
Maude staat niet op de kaart nee maarje kan wel deze missie doen. Als je het mailtje nog hebt zie je waar je moet zijn anders google ofJayZeeTie schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 19:58:
[...]
spoiler:
in de quarry bij het windmolenpark
Even mijn opmerkingen over het spel. Tot nu toe vind ik het een top spel, SP bijna uitgespeeld. Echter mijn kritiekpuntjes:
- Ik mis een leidende thema. Vice City had de Miami en Scarface thema, San Andreas had gangsters en "The Hood" thema, GTA 4 had het oosterblok immigranten thema. Bij GTA 5 mis ik een duidelijk thema. Het is meer "algemeen" geworden zeg maar.
- Jammer dat de app voor Android ook iFruit heet. Noem hem dan Drone zoals in de storymode van GTA V. Ik hou niet zo van conspiracy theorieën maar ik ruik toch stiekem een overeenkomstje met Apple. Toch een sneaky manier van reclame maken.
- Ik mis een leidende thema. Vice City had de Miami en Scarface thema, San Andreas had gangsters en "The Hood" thema, GTA 4 had het oosterblok immigranten thema. Bij GTA 5 mis ik een duidelijk thema. Het is meer "algemeen" geworden zeg maar.
- Jammer dat de app voor Android ook iFruit heet. Noem hem dan Drone zoals in de storymode van GTA V. Ik hou niet zo van conspiracy theorieën maar ik ruik toch stiekem een overeenkomstje met Apple. Toch een sneaky manier van reclame maken.
[ Voor 6% gewijzigd door magnifor op 31-10-2013 10:03 ]
In online modus? Misschien even bij het buurtopic checkenSlasher schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 21:07:
Als je een auto online koopt en je crashed hem of raakt hem kwijt ofzo, ben je hem dan voor eeuwig kwijt en moet je een nieuwe kopen?
Neeh ik denk dat hij bedoeld, een auto die je via het internet in gta koopt. Na mijn inziens ben je die gewoon kwijt als die kapot gaat? Maar misschien hebben anderen er meer ervaring mee?
Ik heb in iedergeval nog nooit mijn gekochte auto's in de prak gereden. Ik denk dat ik met die auto's nog netter rijd dan dat ik deed tijdens mijn rijexamen
Ik heb in iedergeval nog nooit mijn gekochte auto's in de prak gereden. Ik denk dat ik met die auto's nog netter rijd dan dat ik deed tijdens mijn rijexamen
[ Voor 64% gewijzigd door Lonestander op 31-10-2013 10:59 ]
PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone
Je hebt wel door dat franklin, micheal en trevor allemaal een andere telefoon hebben, lijkend op of windows phone, android of iOS?!magnifor schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 09:58:
En via die advertenties op de radio bijvoorbeeld wordt ook nogal ironisch over de iFruit phone gedaan, dus een reclame overeenkomst is het niet.
Omdat de apps zo goed als gelijk zijn, kunnen ze natuurlijk ook gewoon de naam hetzelfde houden.
Een auto die je via internet koopt ben je kwijt als je hem in de prak rijd, maar een vliegtuig niet. Wazig maar waar.Lonestander schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 10:57:
Neeh ik denk dat hij bedoeld, een auto die je via het internet in gta koopt. Na mijn inziens ben je die gewoon kwijt als die kapot gaat? Maar misschien hebben anderen er meer ervaring mee?
Maar juist dat er in het spel 3 verschillende platformen zijn vind ik het vreemd dat op Android de app iFruit heet. Dat past niet meer in de beleving. Gemiste kans imo.dutchgio schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 11:02:
[...]
Je hebt wel door dat franklin, micheal en trevor allemaal een andere telefoon hebben, lijkend op of windows phone, android of iOS?!
En via die advertenties op de radio bijvoorbeeld wordt ook nogal ironisch over de iFruit phone gedaan, dus een reclame overeenkomst is het niet.
Omdat de apps zo goed als gelijk zijn, kunnen ze natuurlijk ook gewoon de naam hetzelfde houden.
Toch jammer dat ik het spel alweer bijna heb uitgespeeld. wachten op gta 6
nu.
Als dat nu de minpunten van de game zijn dan heeft Rockst*r dus eigenlijk perfectie afgeleverdmagnifor schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 09:58:
Even mijn opmerkingen over het spel. Tot nu toe vind ik het een top spel, SP bijna uitgespeeld. Echter mijn kritiekpuntjes:
Maar een leidend thema..dat is er toch bij elk karakter? We hebben da gangsta from da hood, de gevallen whiteboard crimineel onze ultieme white trash Trevor.
Volgens mij beelden ze vooral met deze GTA een beetje de tijdsgeest uit en dat is IMO goed gelukt
[ Voor 13% gewijzigd door Mutatie op 31-10-2013 14:04 ]
ifruit voor android: minimaal 4.0??
zit ik dan met mn Hero... snif
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Wees gerust. Op het gepersonaliseerde kenteken na mis je niks.BaRF schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 17:16:
ifruit voor android: minimaal 4.0??zit ik dan met mn Hero... snif
Met chop op zoek naar items heb je hem toch ook voor nodig?AtlAntA schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 22:19:
[...]
Wees gerust. Op het gepersonaliseerde kenteken na mis je niks.
Whiteboard crimineel? Steelt die permanent markers? :-) White collarMutatie schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 14:01:
[...]
Als dat nu de minpunten van de game zijn dan heeft Rockst*r dus eigenlijk perfectie afgeleverd
Maar een leidend thema..dat is er toch bij elk karakter? We hebben da gangsta from da hood, de gevallen whiteboard crimineel onze ultieme white trash Trevor.
Volgens mij beelden ze vooral met deze GTA een beetje de tijdsgeest uit en dat is IMO goed gelukt
Ben inmiddels zelf op 50% en een lekker stuk op weg in het verhaal. Zoals iemand eerder al zei: als mensen alleen als minpunt op kunnen noemen dat de android app de verkeerde naam heeft, zit het verdomd lekker in elkaar!
Cerberi schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 10:00:
[...]
Whiteboard crimineel? Steelt die permanent markers? :-) White collarmaar dat is hij volgens mij ook niet, hij was toch gewoon een ordinaire "Stick up guy" ?

Eigenlijk is hij ook wel een ordinaire "Stick up guy"
Maar hij doet zooo z'n best
Niet voor zover ik weet... Dat moet je in de game doen door chop mee te nemen en los te latenWybo schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 07:02:
[...]
Met chop op zoek naar items heb je hem toch ook voor nodig?
Er zijn ook andere minpunten maar aan aan de minpunten die ik opgesomd heb erger ik mij het meeste aan.Mutatie schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 14:01:
[...]
Als dat nu de minpunten van de game zijn dan heeft Rockst*r dus eigenlijk perfectie afgeleverd
Ongelooflijk als je kijkt naar de sceens van Grand Theft Auto: iFruit, dat je dan nog
Android 4.0 and up nodig hebt. balen nu kan ik chop niet trainen.
Android 4.0 and up nodig hebt. balen nu kan ik chop niet trainen.
Heeft daar niet mee te maken, mijn SGS II draait 4.1.2 maar is ook niet compatible.BaRF schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 17:16:
ifruit voor android: minimaal 4.0??zit ik dan met mn Hero... snif
Ik probeer nu de random events te doen maar bij shop robbery 1 daar is niets ? moet je daar zijn om een bepaalde tijdstip ?
Ik kreeg m overdag bij de kapper dichtbij het huis van michael.soccerroos schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 11:59:
Ik probeer nu de random events te doen maar bij shop robbery 1 daar is niets ? moet je daar zijn om een bepaalde tijdstip ?
ja heb hem nu ook toen ik keer rip gegaan was, maar heb vaker dat ik die random missies niet kan doen. of moet je ook beetje geluk hebben.dutchgio schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 13:29:
[...]
Ik kreeg m overdag bij de kapper dichtbij het huis van michael.
BTW nog iets ik ben nog geen 1x opgepakt door de politie kan dat wel ?
Bij 1 ster wordt je opgepakt, maar zodra je ook maar wegrijdt/rent gaat dat over op 2 sterren, en beginnen ze met schieten. Dan kun je alleen nog dood gaan.soccerroos schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 14:04:
[...]
BTW nog iets ik ben nog geen 1x opgepakt door de politie kan dat wel ?
Ik vecht me liever dood dan dat ik mijn duizenden kogels, granaten en ander explosief spul kwijt raak
Inderdaad dat had wat mij betreft wel wat anders gemogen.Wybo schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 14:39:
Ik vecht me liever dood dan dat ik mijn duizenden kogels, granaten en ander explosief spul kwijt raak
iemand tips hoe je spaceship rock face area 2 kunt pakken ? niet normaal hoe moeilijk die is als je hem al vind.
Gisteren de SP uitgespeeld, wat een anticlimax zeg. Koos voor de deathwish optie en vond het einde kwa verhaal zowel te gemakkelijk (eerst willen michael en trevor elkaar dood hebben, en nu laten ze elkaar leven?) als afgeraffeld overkomen. Einde kon gewoon beter imo.
Toevallig heb ik hem gisteren ook uitgespeeld met dezelfde keus
WA mij opvalt is dat bij de vorige GTA stelden mensen allemaal vragen hoe ze een bepaalde missie moesten doen door de snelle retry optie heb je dat niet meer merk ik. Eigenlijk is het alleen maar echt moeilijk als je alles op goud wil halen
WA mij opvalt is dat bij de vorige GTA stelden mensen allemaal vragen hoe ze een bepaalde missie moesten doen door de snelle retry optie heb je dat niet meer merk ik. Eigenlijk is het alleen maar echt moeilijk als je alles op goud wil halen
Burp
Mee eens, de moeilijkheidsgraad is veel te laag.
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Waardoor het wel lekker doorspeelt 
Ik vind dat wel lekker bij een game als dit.
Pisswasser bleef de laatste weken maar stijgen
Nu lijkt ie even te blijven hangen op 302 dollar.
Zit stijgt langzaam, maar die fluctueert als een gek tussen de 1 en 3 dollar.
Even afwachten nog met kopen/verkopen.
Ik vind dat wel lekker bij een game als dit.
Pisswasser bleef de laatste weken maar stijgen
Nu lijkt ie even te blijven hangen op 302 dollar.
Zit stijgt langzaam, maar die fluctueert als een gek tussen de 1 en 3 dollar.
Even afwachten nog met kopen/verkopen.
Heb nu 100% maar heb alsnog paar dingen open staan, zou ik helaas wel niet meer kunnen doen.
Wat een werk die 160 dingen verzamelen daar zitten wel paar uren in.
Wat een werk die 160 dingen verzamelen daar zitten wel paar uren in.
Het speelt wel lekker door, maar van alle GTA's sinds GTA 3 vond ik dit zeker de minst uitdagende. Het lijkt imo wel iets makkelijker gemaakt for the masses. Een licht minpuntje vind ik zelf, maar toegegeven waren veel missies van vorige games lastig en frustrerend door gebrekkige besturing uit die tijd of het gemis van checkpoints (die beide nu wel goed zijn). Die missies van GTA V vond ik nog wel gewoon vermakelijk en zeker lekker gta achtig spektakel materiaal, het was alleen echt kinderspel omdat je gewoon rambostyle kon spelen. Tenzij je ervoor kiest om bepaalde wapens/abilities niet te gebruiken...
hoe kun je The Last One Bonus Mission doen ? ik heb 100% maar krijg hem niet. heb nooit een cheat gebruikt ofzo
Hmm, ik kom er net ineens achter dat ik de The Moment of Truth trophy niet heb gekregen. Ik heb dat laatste stuk wel na een paar keer falen overgeslagen. Blijkbaar zorgde dat ervoor dat ik die trophy gemist heb
Hopelijk krijg ik hem dan wel als ik hem opnieuw speel.
Verder net nog een wat grappigere glitch gehad; ik was even met Trevor een rondje varen in de sub en toen geswitched naar Franklin die even later in een missie Trevor ontmoette; had Trevor ineens scuba gear aan en die bleef hij 2 missies lang aan houden
Verder net nog een wat grappigere glitch gehad; ik was even met Trevor een rondje varen in de sub en toen geswitched naar Franklin die even later in een missie Trevor ontmoette; had Trevor ineens scuba gear aan en die bleef hij 2 missies lang aan houden

Let op:
Er is een topic GTA 5 Crew topic
Slowchat & Levertijden-topic
Geen PC vs Console discussie's
Posts met alleen video's/plaatjes/etc dragen niet bij aan het topic en zijn dus ongewenst.
Story-spoilers (spoilers over het verhaal) ALTIJD tussen spoiler tags:
Er is een topic GTA 5 Crew topic
Slowchat & Levertijden-topic
Geen PC vs Console discussie's
Posts met alleen video's/plaatjes/etc dragen niet bij aan het topic en zijn dus ongewenst.
Story-spoilers (spoilers over het verhaal) ALTIJD tussen spoiler tags:
spoiler:
.
~~~[spoiler] Je verborgen tekst tik je hiertussen ~~~[/spoiler]