Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15:57
Flotter schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 14:56:
Hoevaak wordt de BAWSAQ-info op Social Club geüpdate? Ik zag Badger net op $5.75 staan (value en low, PS3), maar hij sprong net op $4.91 (value) met een low op $4.31. Lijkt er op dat ie aan het stijgen is :)
LOL ! Als ik nu op Bawsaq (social club, niet ingame.) kijk (PS3) zie ik hem op $3,83 staan. (low and value) Beetje pingpongen dus.

* In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik ga wel een beetje voor gaas met Badger.
Gister voor 8,50 gekocht (ruim 500.000.000 met alle 3). Staat het nu op 3,50 8)7

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 23:10
6pack15 schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 13:36:
[...]
Misschien is het verstanding om nu maar niet te gaan kijken :P. op Xbox btw
:?

Social club geeft nu aan voor Badger:
High$301.55
Low$4.01
Value$8.56

Stijgende lijn dus sinds gisteren. Ik heb mijn inleg al verdubbeld...

Zit daalt snel trouwens (Xbox):
High$201.90
Low$4.50
Value$4.50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Ik heb gisteren de main story uitgespeeld dus ik zal vanavond die lester missies eens doen, hopelijk zijn ZIT of BDG dan aan hun dieptepunt toe. Uiteraard kunnen die ook nog wel zakken naar $0.30 ofzo, je weet het nooit, HAL komt ook van $0.54 af en staat nu boven de $58. Misschien dat ik alles nog even ergens anders moet instoppen totdat er iets nieuws rock bottom raakt.

Houdt je wel bezig, zo'n ingame beurs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
Baal er wel van dat auto's die je koopt niet voor altijd zijn, zou met de bug opgelost moeten zijn maar is het niet. Zonde gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
soccerroos schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 17:09:
Baal er wel van dat auto's die je koopt niet voor altijd zijn, zou met de bug opgelost moeten zijn maar is het niet. Zonde gewoon
AUTO'S DIE JE IN HET ECHT KOOPT ZIJN OOK NIET VOOR EEWIG TOCH. GEWOON ZUINIG OP ZIJN ;)

IK KAN ZE BIJNA ALTIJD WEL UIT DE IMPOUND HALEN TROUWENS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-11-2021

witeken

nieuwsgierig

In het echt moet je je auto ook tanken en kan je niet meteen weer hard beginnen lopen 3 seconden nadat je bent neergeschoten.

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:38

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Hoe kom ik aan een koenigsegg en zo'n sportwagen met 4 uitlaten in het midden?

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:41

Superkiwi

Hoi doei

Donstil schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 17:12:
[...]

AUTO'S DIE JE IN HET ECHT KOOPT ZIJN OOK NIET VOOR EEWIG TOCH. GEWOON ZUINIG OP ZIJN ;)

IK KAN ZE BIJNA ALTIJD WEL UIT DE IMPOUND HALEN TROUWENS.
Capslock day was gisteren hoor :>

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik de enige die dat heel gedoe rond die aandelen echt niks kan schelen? Ik wil gewoon voldoende geld krijgen door missies's te doen. Nu heb ik een beetje het gevoel dat ik dingen niet kan kopen en mis gewoon omdat ik niet de tijd heb om die aandelen op de voet te volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Daar zit hem het probleem nu juist.
Tijdens de SP verdien je door missies te doen nauwelijks geld.
De laatste heist uitgezonderd dan.
Een beetje met aandelen spelen kan je zo veel meer geld opleveren dat het eigenlijk zonde is om niet te doen.
Het hóeft natuurlijk niet, want je kan het spel makkelijk uitspelen zonder al te veel geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Mjah de manier van spelen om eerst de hele SP te doen en daarna nog eens de Lester missies om het maximale uit je geld te halen vindt ik ook niet echt tof, dat voelt behoorlijk als mosterd na de maaltijd.

imho is dit ook het grootste punt van kritiek op de gameplay: je zit eigenlijk de hele SP missies en kutklusjes voor jan en allemaal te doen waar je nagenoeg niets mee opschiet. Het was imho leuker geweest als je tijdens de SP campagne steeds meer geld ging verdienen waardoor je tussendoor ook al wat ontroerend goed en auto's had kunnen kopen zodat je echt het gevoel hebt dat je iets aan het opbouwen bent.

Verder vindt ik het jammer dat je geen woonhuizen kunt kopen... volgens mij kon dit in GTA4 wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
dvdkiwi schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 18:06:
[...]

Capslock day was gisteren hoor :>
NOU MISSCHIEN BIJ JOU. OVER DE REST VAN DE WERELD IS HET GEWOON OP 22 OKTOBER :?
Chaoss schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 17:50:
Hoe kom ik aan een koenigsegg en zo'n sportwagen met 4 uitlaten in het midden?
KOPEN.

[ Voor 28% gewijzigd door Donstil op 22-10-2013 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Ongeacht de datum is het een kutidee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Dat dus.
Chaoss schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 18:39:
imho is dit ook het grootste punt van kritiek op de gameplay: je zit eigenlijk de hele SP missies en kutklusjes voor jan en allemaal te doen waar je nagenoeg niets mee opschiet. Het was imho leuker geweest als je tijdens de SP campagne steeds meer geld ging verdienen waardoor je tussendoor ook al wat ontroerend goed en auto's had kunnen kopen zodat je echt het gevoel hebt dat je iets aan het opbouwen bent.
Helemaal mee eens :Y

[ Voor 97% gewijzigd door Superkiwi op 22-10-2013 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Chaoss schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 18:42:
Ongeacht de datum is het een kutidee...
ABSOLUUT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
dvdkiwi schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 18:42:
Dat dus.

[imho is dit ook het grootste punt van kritiek op de gameplay: je zit eigenlijk de hele SP missies en kutklusjes voor jan en allemaal te doen waar je nagenoeg niets mee opschiet. Het was imho leuker geweest als je tijdens de SP campagne steeds meer geld ging verdienen waardoor je tussendoor ook al wat ontroerend goed en auto's had kunnen kopen zodat je echt het gevoel hebt dat je iets aan het opbouwen bent.]

Helemaal mee eens :Y
Hmm.. Helemaal mee ONEENS dus... :N

Ik heb vandaag de laatste heist net voltooid, maar heb zeker niet het gevoel dat ik nu pas iets opbouw. Met Michael heb ik zo'n 10 mil verzameld door op de beurzen te stoeien, met Franklin heb ik al een paar bedrijven gekocht. Ik heb voor beiden al een eigen garage waar een paar mooie auto's staan... Zeker niet het gevoel nu ( met de opbrengst van de big one) pas te beginnen... O-)

Ik lees vaak de kritiek dat de missies (bijna) niets opleveren, net als de online missies en deathmatches enzo. En daarom zou er niks aan zijn, want je verdient te weinig.. Wellicht dom van mij, maar ik vind de missies gewoon leuk ! ( Stom hè, het is gewoon lekker ! (oude pindakaas-reclame)).
Klopt het nu dat zoveel mensen uitsluitend en alleen de 'stomme saaie missies' voltooien in de hoop er geld mee te verdienen? Het zou de doodskreten verklaren als R* weer eens een exploit wegwerkt... 8)7

Het zal we aan mij liggen... Voor mij gaat het meer om het spel, minder om de knikkers.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Tuurlijk zijn die missies top dat is het punt van kritiek ook niet.

Maar je moet al echt met de beurzen aan de slag gaan wil je wat geld verzameld hebben, en dat is het punt want met de SP missies opzich verdien je te weinig. een beetje instapbedrijf kost snel 250K om te kopen en je verdiend er amper wat aan :P Als jij niet zlef met die beurzen aan de slag was gegaan dan had je nog lang geen 10miljoen gehad.

Maar als je de laatste Heist hebt gedaan is die 10miljoen niet wat weinig dan? de laatste heist leverde mij al 30+ miljoen op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoxLenny
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13-09 17:56
Ben ik bij de allerlaatste missie van Epsilon,
spoiler:
heb ik de missie gewoon braaf opgevolgd, dus geen bakken met geld... Nu m'n laatste manual save maar herladen en opnieuw rondjes door de woestijn lopen (lang leve een elastiek om de controller), dat geld wil ik toch wel hebben.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
Chaoss schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 00:37:
Maar als je de laatste Heist hebt gedaan is die 10miljoen niet wat weinig dan? de laatste heist leverde mij al 30+ miljoen op :)
spoiler:
Ik heb de laatste heist gedaan. Volgens het overzichtsschermpje krijgen alledrie de characters zo'n 20 mil. (Zal wel wat gemist hebben..) Dat duurt ingame een paar dagen, voor Lester het goud kwijt is..
.

De 10 miljoen was de stand vóór de laatste missie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jef Delathouwer
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 29-08 21:12
PS3:

Zowel Badger als Zit zijn hun historisch dieptepunt voorbij. Het blijkt niet uit de grafiek en de percenten doordat dit dieptepunt blijkbaar van korte duur was en de huidige prijs momenteel lager is dan gisterenmorgen maar ze zijn wel terug aan het stijgen.

PSN: Wippie1880

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
spoiler:
Wat zijn die Strangers and Freaks van truth vervelend, veel wachten en je moet alleen maar geld afgeven.
Overig zou ik nooit opkomen om naar die site te gaan als ik het niet had opgezocht op internet, maar zou wel ergens in de mail hebben gestaan. Die lees ik niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Badger op PS3 staat nu alweer 8,41 dollar.
Toch alweer 2x zo hoog als de 3,70 van (eer?)gisteren.
Nadat ik mijn Piswasser aandelen verkocht had, zat ik met zo'n 100 miljoen per poppetje.
Gisteren alles in Badger gestoken, dus dat is alweer zo goed als verdubbeld :P

Ik heb ook de allerlaatste Strangers en Freaks missie unlocked (The Last One), dus die zal ik binnenkort eens gaan doen :*)
soccerroos schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 11:57:
spoiler:
Wat zijn die Strangers and Freaks van truth vervelend, veel wachten en je moet alleen maar geld afgeven.
Overig zou ik nooit opkomen om naar die site te gaan als ik het niet had opgezocht op internet, maar zou wel ergens in de mail hebben gestaan. Die lees ik niet :P
spoiler:
Het kost inderdaad redelijk wat geld, maar je gaat nog veel meer geld terug pakken van ze hoor ;)

[ Voor 59% gewijzigd door Superkiwi op 23-10-2013 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19:28
Is er trouwens nog nieuws over de grote UFO hunt?
Het lijkt me dat R*ckstar zich kapot heeft gelachen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:37
Alles in Badger gestoken, nu maar wachten totdat ie weer begint met stijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:35
Mutatie schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 14:29:
Je bedoelt de jetpack hunt?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Badger is aan het stijgen (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

waar kan ik die badger vinden en hoe zit het precies ?
we zitten in de SP topic, ik speel dan ook offline.

Als ik ga google vind ik alleen informatie wat badger is.
een afgeleide telefoon dienst zoals T-Mobile, die al een lange tijd in GTA zit, maar jullie hebben het over aandelen kopen etc.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Pykow schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 17:24:
waar kan ik die badger vinden en hoe zit het precies ?
we zitten in de SP topic, ik speel dan ook offline.

Als ik ga google vind ik alleen informatie wat badger is.
een afgeleide telefoon dienst zoals T-Mobile, die al een lange tijd in GTA zit, maar jullie hebben het over aandelen kopen etc.
je moet op internet gaan met je mobiel en dan money and services.
Verder kun je via de pc de aandelen en nog veel meer hier zien http://socialclub.rockstargames.com/games/gtav/bawsaq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daiov97
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11:43
Weet niet of het in een spoiler moet, het is een vraag over een story missie

spoiler:
Ik zit op ongeveer 42% en moet nu met Franklin naar Michael's huis toe. Als ik bij het huis ben, kan ik nergens naar toe lopen waar die verder gaat. Normaal gesproken moet je als je naar de deur loopt weer een verhaaltje krijgen, bij mij krijg ik dit niet. Ik kan nu niet verder aangezien Michael en Trevor aan het slapen zijn (net geld ontvangen ofzo) Hoe kan ik nu TOCH verder of is dit een vervelende bug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mutatie schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 14:29:
Ufo hunt is al lang klaar, daar is alles al van gevonden. Jetpack hunt is al tijdje 'rustig', zijn recent nog wat extra dingen getest en via 'gaten in de wereld' zijn er wat opmerkelijke dingen gevonden. Daarnaast is het nog zoeken naar de 'box' die spawnt bij dat hillbilly kamp (je moet alle drunken gasten killen ofzo?).

Blijft een leuke bezigheid, zeker nu online steeds saaier wordt :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
spoiler:
OMG heb ik uren gedaan over de "The Truth" Missions kom ik nu achter dat je ze had moeten killen. nu veel geld kwijt en geen geld voor terug gekregen :S. Is er nog een manier om alsnog het geld te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

30 miljoen in Zit gestopt, nu maar hopen dat ie flink stijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 14:48
Gisteren voor 1000,000,000 BDG aandelen gekocht, kijk ik nu weer hebben mij characters helemaal geen aandelen meer.. Alsof er geen aankoop is geweest.. Gisteren stond ik nog even op verlies, en nu hebben ze niks meer. Bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Is hij niet offline ofzo?

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
Nee, de aandelen Piss heb ik nog wel zichtbaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayZeeTie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17:25
Toen ik uurtje geleden bezig was om aandelen te kopen kreeg ik ook de melding dat hij offline was. Ook een paar keer gehad dat ik kocht, maar er gebeurde niks. Na een paar keer proberen toch gelukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:11
350 milj. In badger gestopt. Kan maandag pas weer kijken dus ben benieuwd :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Zit gaat niet echt omhoog..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Niet online
Zit staat wel al zon beetje de hele dag stil ja, hopelijk stilte voor de storm :) ik heb het meeste sowieso in badger zitten dus ik ben al binnen denk ik. Ik had per character 30 mil na de laatste heist, na de Lester missies die ik nog had had ik 90 mil maar na wat badger sinds gisteren doet zit ik tegen de 500 nu denk ik dus ik ga er vanaf heden niet meer zo op letten maar gewoon zooi kopen in de game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koos2009
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-12-2021
Net per character ong 300-400 mil in zit en bdger gesopt. Ben benieuwd.

PSN: DucttapeGuyXXL Profitec pro 500 pid eureka mignon specialita

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
Pfff heel de dag zegt ie op de xbox al Bawsaq offline? Op de Xbox vage shit? Jullie geen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
SinergyX schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 18:13:
[...]

Ufo hunt is al lang klaar, daar is alles al van gevonden. Jetpack hunt is al tijdje 'rustig', zijn recent nog wat extra dingen getest en via 'gaten in de wereld' zijn er wat opmerkelijke dingen gevonden. Daarnaast is het nog zoeken naar de 'box' die spawnt bij dat hillbilly kamp (je moet alle drunken gasten killen ofzo?).

Blijft een leuke bezigheid, zeker nu online steeds saaier wordt :P
Hmm okeej, ik heb het al een hele tijd totaal niet gevolgd en dacht dat er echt niks zou zijn. Jetpack hunt? Box?
ik ben lekker up to date :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 17:02
Daimen schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 18:11:
Weet niet of het in een spoiler moet, het is een vraag over een story missie

spoiler:
Ik zit op ongeveer 42% en moet nu met Franklin naar Michael's huis toe. Als ik bij het huis ben, kan ik nergens naar toe lopen waar die verder gaat. Normaal gesproken moet je als je naar de deur loopt weer een verhaaltje krijgen, bij mij krijg ik dit niet. Ik kan nu niet verder aangezien Michael en Trevor aan het slapen zijn (net geld ontvangen ofzo) Hoe kan ik nu TOCH verder of is dit een vervelende bug...
spoiler:
je moet over de letter lopen, dat is een aantal keer buiten, andere keren binnen. een aantal keer is naar binnen lopen genoeg, een aantal keer moet je binnen ergens heen lopen (woonkamer in richting de bank), maar dat kan je zien aan waar de letter staat.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
Nieuw wagentje voor M gefixt >:)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/wRtVu5c.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik heb tot nu toe enkel de singleplayer gespeeld. Ik speel ook vooral de story-missions en zit nu bijna op 60%.
Erg goed spel tot nu toe, veel beter dan deel 4. Vooral het feit dat je kunt switchen tussen personages houdt het spel tot nu toe nog leuk en afwisselend.
Grafisch vind ik het ook een erg geslaagde game, vooral het water ziet er zeer goed uit. Toen ik de eerste keer het zeewater zag heb ik gewoon enkele minuten staan kijken naar de golven en het gedrag van het water :D

Ik heb ook al enkele properties gekocht, maar ik wacht nog even tot het eind van het spel om grote investeringen te doen mbt aandelen.

[ Voor 12% gewijzigd door SToRM666 op 24-10-2013 12:29 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Ik snap iets niet als ik via social club kijk zie ik dat ik nog 6532725 Pißwasser aandelen heb, maar die heb ik gister verkocht voor 27mil. Toch geeft social club aan dat ik er nog heb. De nieuwe aandelen die ik heb gekocht staan er ook bij.
6532725*140=914,581,500. mis ik toch nog zo 893 mil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
soccerroos schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 14:18:
Ik snap iets niet als ik via social club kijk zie ik dat ik nog 6532725 Pißwasser aandelen heb, maar die heb ik gister verkocht voor 27mil. Toch geeft social club aan dat ik er nog heb. De nieuwe aandelen die ik heb gekocht staan er ook bij.
6532725*140=914,581,500. mis ik toch nog zo 893 mil.
Ik zie ook onder elk character een lijst met aandelen staan waarvan ik er ook nog maar 1 of 2 heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Svennie schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 07:20:
[...]

spoiler:
je moet over de letter lopen, dat is een aantal keer buiten, andere keren binnen. een aantal keer is naar binnen lopen genoeg, een aantal keer moet je binnen ergens heen lopen (woonkamer in richting de bank), maar dat kan je zien aan waar de letter staat.
spoiler:
Hmm probeer eens naar het zwembad te lopen ? ik weet niet wanneer deze missie was, maar je moest toen naar zijn zwembad lopen (zelfde stukje als in de trailer van GTA V)

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flotter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 11:02

Flotter

Pelipper!

Hoyden schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 14:51:
[...]

Ik zie ook onder elk character een lijst met aandelen staan waarvan ik er ook nog maar 1 of 2 heb.
Ik ook, erg slordig imho. De aantallen van de aandelen die je wél hebt kloppen gelukkig wel, dus met een beetje moeite kan ik er achter komen dat mijn Michael nu 68500 * $12.43 + 1440 * $144.65 + 101300 * $3.45 = $1409236 heeft, ongeveer $150k meer dan gisteravond (en niet $1.1M minder zoals online staat).

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• One2Move
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15-11-2023
wimpie007 schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 22:38:
Pfff heel de dag zegt ie op de xbox al Bawsaq offline? Op de Xbox vage shit? Jullie geen last van?
Ja, hier ook offline.. "Down for maintenance".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Niet online
Wellicht is hij echt down maar hebben jullie de DNS op je console al fixed ingesteld? Hij was bij mij ook vaak down maar sinds ik de DNS hard heb ingesteld werkt het gewoon altijd.

Dat aandelenoverzicht is bij mij ook een puinhoop, zeker na de Lester missies en omzetten van aandelen richting Badger en Zit. Af en toe synced hij weer maar handmatig dingen eruit kunnen gooien lijkt toch ook wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Wat is dat golven lastig zeg, probeer onder par te komen maar is bijna niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Kijk ding ja, heb er ook een in mijn garage.
Tijdens een missie van die Mercenaries afgepakt.

Heb de mijne inmiddels wel mat `leger` groen gespoten (En de kooi zwart gelaten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• One2Move
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15-11-2023
soccerroos schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 16:51:
Wat is dat golven lastig zeg, probeer onder par te komen maar is bijna niet te doen.
1 keer een paar holes geprobeerd, maar voortijdig afgehaakt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

soccerroos schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 16:51:
Even oefenen en je slaat bijna vanzelf alleen maar perfect hits :)
Mijn record staat nu op 29 slagen op 9 holes :*)
Ik vind het leuk om te doen, lekker ontspannend tussendoor :P
Ook een beetje rekening houden met de wind en een beetje effect meegeven.
Het tennis vind ik dan weer een stuk lastiger.

[ Voor 7% gewijzigd door Superkiwi op 24-10-2013 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
dvdkiwi schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 18:53:
[...]

hehe tennis ben ik juist weer heel goed in. maar deze heb ik nodig voor 100% uit te spelen, en dan gaan de eerste 7 goed en dan sla je de 8e baan over het hek op straat. kun je opnieuw beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:50
dvdkiwi schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 18:53:
[...]

Wordt er toch knap aggresief van. Tennis is gewoon achterin spelen in de hoeken en dan voorin, te makkelijk voor woorden.Golfen daarentegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
Donstil schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 17:10:
[...]

Kijk ding ja, heb er ook een in mijn garage.
Tijdens een missie van die Mercenaries afgepakt.

Heb de mijne inmiddels wel mat `leger` groen gespoten (En de kooi zwart gelaten)
Gaaf dingetje idd, nog wel snel ook. Ik was meer van de dessert kleur. Ook tijdens een missie meegepikt (die waar je iedereen tegelijk op je dak krijgt)

Wie weet zijn er makkelijke manier gevonden maar ik denk dat ik een plek heb gevonden waar ik zo'n noose jeep te pakken kan krijgen. Ik had er al eens 1 te pakken en kreeg het voor elkaar uit het zicht te blijven met 5 sterren maar ik maakte toen een foutje :o

[ Voor 22% gewijzigd door Mutatie op 24-10-2013 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Mutatie schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 19:57:
[...]

Gaaf dingetje idd, nog wel snel ook. Ik was meer van de dessert kleur. Ook tijdens een missie meegepikt (die waar je iedereen tegelijk op je dak krijgt)

Wie weet zijn er makkelijke manier gevonden maar ik denk dat ik een plek heb gevonden waar ik zo'n noose jeep te pakken kan krijgen. Ik had er al eens 1 te pakken en kreeg het voor elkaar uit het zicht te blijven met 5 sterren maar ik maakte toen een foutje :o
ik heb hem na een of andere missie gepakt, moest vluchten en toen stond er een.
(In dat grote vuurgevecht, op een berg).

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/10z39zr.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jef Delathouwer
Zit gaat langs geen kanten vooruit op de beurs, vanmorgen voor 3.30 gekocht, nu staat het op 3.31. Badger daarentegen gaat mooi vooruit. Beide is voor de PS3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Badger lijkt nu ook te blijven hangen rond de 12,72 dollar...
Morgen even aankijken en anders alles weer verkopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Badger op de Xbox is al weer terug op 6 euro. Gisteren die helemaal verkocht voor 10 euro, zit nu met alles in ZIT. Maar inderdaad, die blijft voorlopig stabiel rond de 3.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 12:30
Hoe gaat het met Pisswasser eigenlijk? Ik heb al een paar dagen niet meer kunnen gamen, ik ben benieuwd of er nog wat van mn investering over is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flotter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 11:02

Flotter

Pelipper!

janvanmil schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 08:21:
Hoe gaat het met Pisswasser eigenlijk? Ik heb al een paar dagen niet meer kunnen gamen, ik ben benieuwd of er nog wat van mn investering over is...
Dat wordt waarschijnlijk een aangename verassing, Pißwasser is namelijk alleen maar aan het stijgen. Zit schommelt wat en Badger lijkt nu weer wat te dalen (PS3)...

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:07

-tom-562

Oliesjeik

WTF, ik ben ineens al m'n geld kwijt van Trevor, na de laatste missie ben ik de wat Lester missie's gaan spelen, bij de laatste Lestermissie alles geinvesteerd in dat bedrijf wat hij voorschrijft (zondag gedaan o.i.d.), aantal keer gesaved, gisteren weer GTA 5 opgestard, is al het geld weg, inclusief de aandelen 8)7 Heb ik nog maar 300.000k en geen aandelen :(

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
Donstil schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 21:30:
[...]

ik heb hem na een of andere missie gepakt, moest vluchten en toen stond er een.
(In dat grote vuurgevecht, op een berg).

[afbeelding]
Hmm ben de mijne alweer kwijt sinds ik bij een missie aan kwam rijden. Ik had hem al in de garage gehad maar bij de impound verschijnt hij niet :| .
Ik denk dat ik hem in dezelfde missie had gepakt, mijne was trouwens anders en had geen "bak" of opbouw (hoe noem je zoiets? :F ) achterop maar alleen een kooicontructie waar zeg maar nog een schutter in kan staan.
Nu heb ik gisteren alsnog dezelfde als op je foto gevonden
spoiler:
toen Devon die mercs op je huis en gezin afstuurde eentje tussendoor snel in de garage gezet :)

Wel jammer, ik wou wat aparts verzamelen, die jeep die ik nu kwijt ben, zo een als op je foto, een sandking en een buggy en dan een foto maken van M met zn speelgoed om hem heen :+

[ Voor 30% gewijzigd door Mutatie op 25-10-2013 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
Jheroun schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 16:01:
Wellicht is hij echt down maar hebben jullie de DNS op je console al fixed ingesteld? Hij was bij mij ook vaak down maar sinds ik de DNS hard heb ingesteld werkt het gewoon altijd.

Dat aandelenoverzicht is bij mij ook een puinhoop, zeker na de Lester missies en omzetten van aandelen richting Badger en Zit. Af en toe synced hij weer maar handmatig dingen eruit kunnen gooien lijkt toch ook wel handig.
DNS? Soms doet ie het wel soms niet. Wat heeft dat met DNS te maken dan?
Ook klopt Socialclub nog steeds van geen kant, ze zou toch denken dat ze de problemen nu weleens opgelost mochten hebben

[ Voor 9% gewijzigd door wimpie007 op 25-10-2013 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Niet online
De dns lookup voor bawsaq en socialclub gaat kennelijk heel vaak mis als je console de dns geproxied krijgt via je modem, hard instellen lost dat probleem op. Ik las de tip om 8.8.8.8 en 8.8.4.4 (google dns) hard in te stellen en sindsdien werkt het altijd. Geen geintje, bawsaq is nooit down hier, er zijn geen problemen bij rockstar, het zit in je inhome omgeving.

Wellicht kan dit aan de topicwarning worden toegevoegd, deze vraag komt vrij regelmatig langs, het antwoord ook maar kennelijk missen veel mensen dat toch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Jheroun schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 12:16:
De dns lookup voor bawsaq en socialclub gaat kennelijk heel vaak mis als je console de dns geproxied krijgt via je modem, hard instellen lost dat probleem op. Ik las de tip om 8.8.8.8 en 8.8.4.4 (google dns) hard in te stellen en sindsdien werkt het altijd. Geen geintje, bawsaq is nooit down hier, er zijn geen problemen bij rockstar, het zit in je inhome omgeving.

Wellicht kan dit aan de topicwarning worden toegevoegd, deze vraag komt vrij regelmatig langs, het antwoord ook maar kennelijk missen veel mensen dat toch ;)
Bij het goed kunnen spelen van online zou dat inderdaad kunnen helpen.
Ik denk echter dat dat tijdens het spelen van de singleplayer en de bawsaq markt niet nodig is.
Gisteren was de bawsaq namelijk echt even offline, en was dat niet te wijten aan je inhome-netwerk, maar bij Rockstar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
hoe moeilijk zijn die stunt jumps wel niet, kom telkens net te kort of op de kop terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-09 12:42
soccerroos schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 12:44:
hoe moeilijk zijn die stunt jumps wel niet, kom telkens net te kort of op de kop terecht.
Jup... blijkbaar moeten alle 4 de wielen gelijk op de grond.

http://tinyurl.com/5sdar8p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:45
Zijn ze niet met een motor te doen dan, dat scheelt 2 wielen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Met een motor is stukken makkelijker inderdaad :)
Al blijven ze lastig.
Als je niet precies landt waar Rockstar wil dat je landt: fail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Niet online
dutchgio schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 12:30:
[...]

Bij het goed kunnen spelen van online zou dat inderdaad kunnen helpen.
Ik denk echter dat dat tijdens het spelen van de singleplayer en de bawsaq markt niet nodig is.
Gisteren was de bawsaq namelijk echt even offline, en was dat niet te wijten aan je inhome-netwerk, maar bij Rockstar.
In singleplayer is de bawsaq nog steeds dezelfde bawsaq en die is online, je kan die hele beurs niet gebruiken als je geen internetconnectie hebt. Of ik moet iets heel erg gemist hebben ergens :)

Zowel badger als zit lijken op de ps3 weer wat te stijgen, ik ga mijn geld er zo weer insteken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 13:22:
Met een motor is stukken makkelijker inderdaad :)
Al blijven ze lastig.
Als je niet precies landt waar Rockstar wil dat je landt: fail.
1 jump zit ook in een missie (jump je van een parkeerdek af op een kruispunt), elke keer netjes landen en failed. Moet je dus precies op de straat landen en niet stukje stoeprand meenemen :/

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
Jheroun schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 14:14:
[...]

In singleplayer is de bawsaq nog steeds dezelfde bawsaq en die is online, je kan die hele beurs niet gebruiken als je geen internetconnectie hebt. Of ik moet iets heel erg gemist hebben ergens :)

Zowel badger als zit lijken op de ps3 weer wat te stijgen, ik ga mijn geld er zo weer insteken.
Hmz, zal het eens proberen. Maar ik kan vaak wel online terwijl BAWSAQ het dan niet doet.
OOk schijnt het toevoegen van die DNS lag te creeren in bijv Black Ops II?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Niet online
Lag door een andere dns lijkt me vreemd, je console doet een keer een lookup voor het ip adres bij de site en netwerktechnisch gebruikt hij daarna dat ip adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09:30
flink verdiend met de badger aandelen :D 1 miljard nu haha :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_1981
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19:22

Niek_1981

Think Different.

bartkoper schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 17:14:
flink verdiend met de badger aandelen :D 1 miljard nu haha :D
Nu durf ik me geld er niet in meer in te stoppen, lichte daling nu (PS3), $11,80 terwijl hij toch eerder omhoog ging.

Hmm, twijfel twijfel nu :/

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
Niek_1981 schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 17:19:
[...]

Nu durf ik me geld er niet in meer in te stoppen, lichte daling nu (PS3), $11,80 terwijl hij toch eerder omhoog ging.

Hmm, twijfel twijfel nu :/
Tja, je zal IRL toch beurshandelaar zijn ! :)

Badger (PS3) nu op $10,34... :( Ik stap uit. Piswasser en ZIT lijken de meest zinvolle, HAL doet het ook nog goed.

[ Voor 15% gewijzigd door strider1007 op 26-10-2013 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Waarom kun je eigenlijk met Trevor als je in een car zit het beeld niet langzamer laten gaan wat je normaal doet met L3 en R3 PS3 ? Gaat volgens mij alleen bij Franklin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayZeeTie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17:25
soccerroos schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 11:06:
Waarom kun je eigenlijk met Trevor als je in een car zit het beeld niet langzamer laten gaan wat je normaal doet met L3 en R3 PS3 ? Gaat volgens mij alleen bij Franklin.
Omdat dit een special is van Franklin ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jef Delathouwer
soccerroos schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 11:06:
Omdat dat de special ability van Franklin is. Bij Michael kan je de tijd vertragen tijdens het schieten en bij Trevor kan je die gebruiken tijdens het vechten. Hij doet dan dubbel damage en kan beter incasseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Omdat ieder karakter een eigen skill heeft. Trevor kan weer tegen veel geweld met die combinatie.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
iemand nog tips hoe je de auto met stunts het beste recht kunt laten vliegen op de ps3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Je kunt in de lucht 'gewoon' sturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Niet online
strider1007 schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 08:19:
[...]

Tja, je zal IRL toch beurshandelaar zijn ! :)

Badger (PS3) nu op $10,34... :( Ik stap uit. Piswasser en ZIT lijken de meest zinvolle, HAL doet het ook nog goed.
Ik laat alles in badger gewoon zitten, zal vast wel weer een keer omhoog gaan, ik heb het geld toch niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er iemand wie weet of GTA5 ook op ps4 uitkomt? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik kom er gewoon niet uit jongens :(

Ik weet dat ik in GTA online gewoon mn insurance kan bellen om mijn destroyed vehicle te recoveren, maar ik ben nu in SP de laatste paar "vraagteken-missies" aan het doen, Main story is klaar dus geld genoeg. 2 mooie mulitary helicopters gekocht.

Door rondgeklooi zijn ze allebij vernietigd. maar ze respawnen niet op mn helipad. (Jer kan er ook niet naar switchen met het rechter pijltje). Opnieuw kopen van internet is geen optie :(

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Als een gekocht voertuig stuk is ben je 'm kwijt dacht ik...
Zuinig op zijn ;)

Ik ben blij dat ik mijn badger aandeeltjes verkocht heb toen ze op 11,5 dollar stonden :)
Nu zakken ze alweer naar de 6...
Voorlopig maar even nergens meer geld in steken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:35
Verwijderd schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 12:43:
is er iemand wie weet of GTA5 ook op ps4 uitkomt? :X
Nee niemand die het weet maar velen die het hopen.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

let's hope dan maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.psx-sense.nl/1...erschijnt-volgende-maand/

[ Voor 110% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2013 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
Tja, lekker dan... Volgende maand kan over 5 dagen zijn, maar ook over 35 dagen... :(

Gelukkig is de Rockstar Newswire (Gisteravond zo rond zessen) iets concreter, maar ook niet veel.. (Sometime next week ) :-(

In de praktijk zal het er wel van afhangen hoe snel ze de problemen die nu spelen kunnen oplossen. En de vraag of er bij die oplossing dan weer problemen ontstaan die ze dan weer eerst moeten oplossen, in de hoop dat daarbij geen nieuwe problemen komen... |:( ehh.. 8)7

Gelukkig is 'volgende maand' max 35 dagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach, de ene naar de andere cheat/mod/glitch komt nu in de game, denk als ze daar niet eerst wat aan doen, er weinig nut is om nog een DLC toe te voegen.

Singleplayer lijken ze alleen weinig mee te doen, beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Jheroun schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 14:14:
[...]

Ja, wat ik alleen niet snap met die BAWSAQ, als je zo'n missie doet

spoiler:
Die van Lester

Dan beinvloed je de koersen. Dat gebeurt ook op de BAWSAQ in sommige gevallen, wat ik dus niet snap is hoe dat kan aangezien die voor iedereen hetzelfde zou zijn. Misschien wordt hij dan van de rest van de wereld losgekoppeld op dat moment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
GekkePrutser schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 22:54:
[...]

Ja, wat ik alleen niet snap met die BAWSAQ, als je zo'n missie doet

spoiler:
Die van Lester

Dan beinvloed je de koersen. Dat gebeurt ook op de BAWSAQ in sommige gevallen, wat ik dus niet snap is hoe dat kan aangezien die voor iedereen hetzelfde zou zijn. Misschien wordt hij dan van de rest van de wereld losgekoppeld op dat moment?
De koppeling van bawsaq en online is sowieso niet logisch.
Bij Pisswasser, HAL, ZIT is het allemaal gelijk, per console.
Maar tijdens je eigen missies wordt de BAWSAQ soms ook beïnvloedt, en dan 'telt online niet '

Overigens wordt door de 1 ook gezegd dat de stocks worden beïnvloed door je eigen spelen: vernietig je veel auto's, dan gaat de verzekeringsmaatschappij omhoog?!, vernietig je gebouw/vliegtuig van merk X, dan gaat merk Y omhoog enzovoorts. De ander ontkracht dit juist weer door te zeggen: ik vernietigde vliegtuigen van merk Y maar merk X werd niet meer waard. ;)

Kortom: er is geen knoop aan vast te binden.
Bij die missies van Lester kan het in iedergeval flink wat opleveren...

Ik heb alle properties gekocht, inclusief golfbaan van 150 miljoen :9 _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door dutchgio op 26-10-2013 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
SinergyX schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 18:45:
Ach, de ene naar de andere cheat/mod/glitch komt nu in de game, denk als ze daar niet eerst wat aan doen, er weinig nut is om nog een DLC toe te voegen.

Singleplayer lijken ze alleen weinig mee te doen, beetje jammer.
**Coming in early November will be the first add-on content update, the Beach Bum Pack which will bring all-new beach themed vehicles and new weaponry that you’ll be able to use in both GTA Online and Story Mode.**

BeachBum is zo te zien dus ook voor de SP, de story-mode.. :)
Pagina: 1 ... 54 ... 74 Laatste

Let op:
Er is een topic GTA 5 Crew topic
Slowchat & Levertijden-topic

Geen PC vs Console discussie's

Posts met alleen video's/plaatjes/etc dragen niet bij aan het topic en zijn dus ongewenst.
Story-spoilers (spoilers over het verhaal) ALTIJD tussen spoiler tags:
spoiler:
~~~[spoiler] Je verborgen tekst tik je hiertussen ~~~[/spoiler]
.