In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
die heb ik wel maar wat moet je er mee. properties kopen? Kan je niks mee behalve die die nodig zijn voor de trophies. Ik vind het leuk om een miljard te hebben maar voor de uitdaging, ik moet nog een paar trophies en de laatste marathon en dan ben ik klaar met het spel.soccerroos schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 13:11:
Missions
69/69
Balen mis ik even 100de miljoenen.
PSN ID: Svennie-NL
Properties zijn leuk, maar ze bellen allemaal omdat ze hun eigen zaakjes niet aankunnen die jij dan weer op moet lossen
Enige wat ik nog wil doen is een hangar kopen met een dik vliegtuig, en een tank
Daarna is de SP ook wel klaar en wordt het tijd voor online fun
[ Voor 12% gewijzigd door Superkiwi op 19-10-2013 14:23 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
En hoe zit het met die gebouwen die je kunt kopen, ze brengen elke week zoveel op, maar is het dan een echte week of in het spel ? Verder hoor ik ook dat je zelf aandelen kunt beïnvloeden maar lees ook dat het overal het zelfde is.
Niet allemaal zonder er zelf iets voor te hoeven doen, maar dat merk je snel genoeg.
Over aandelen het volgende:
je hebt de LCN exchange, die wordt beïnvloedt door de SP en gebeurtenissen in de SP hebben dus direct invloed op de waarde van de aandelen. Zie onder andere de guides bij de Lester missies.
De Bawsaq is een "online" aandelenmarkt. Deze wordt beïnvloedt door het gedrag van spelers online.
Daar kan ik je zo niet meer over vertellen.
ok en waarom kan ik mijn voortgang bij social club niet meer zien deze word niet meer bijgewerkt. Wat kun je daar aan doen?dvdkiwi schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 14:57:
Properties die je hebt gekocht leveren wekelijks (een ingame week inderdaad) geld op.
Niet allemaal zonder er zelf iets voor te hoeven doen, maar dat merk je snel genoeg.
je hebt de LCN exchange, die wordt beïnvloedt door de SP en gebeurtenissen in de SP hebben dus direct invloed op de waarde van de aandelen. Zie onder andere de guides bij de Lester missies.
De Bawsaq is een "online" aandelenmarkt. Deze wordt beïnvloedt door het gedrag van spelers online.
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Wat ik dan niet snap he... ik had laatst via een random event, in singleplayer, een zakenman opgepikt langs de snelweg die autopech had... hij moest snel naar het vliegveld, dus ik dacht ik breng m wel even...dvdkiwi schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 14:57:
Properties die je hebt gekocht leveren wekelijks (een ingame week inderdaad) geld op.
In de auto zegt ie dat ie de vlucht naar Liberty City moet hebben etc, dus ik dacht al ik kan hier best een slaatje uit slaan
Bij aankomst van het vliegveld stapt ie uit, bedankt me, en zegt dat ik op de market moet investeren op Twinkle.
Maar die stocks staan bij Bawsaq, en niet bij LCN.
Dit was dus een tip vanuit de SP, dat ik op een stock moet investeren via Bawsaq...
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Ik zal Rockstar even whatsappen, dan vraag ik of ze het even voor je fixen goed?soccerroos schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 15:41:
[...]
ok en waarom kan ik mijn voortgang bij social club niet meer zien deze word niet meer bijgewerkt. Wat kun je daar aan doen?
Lijkt een bug te zijn, die na de laatste patch is opgedoken... Sommige mensen zien al weer dat het bijgewerkt wordt, maar er is een hoop progressie verloren gegaan vandaag...soccerroos schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 15:41:
ok en waarom kan ik mijn voortgang bij social club niet meer zien deze word niet meer bijgewerkt. Wat kun je daar aan doen?
Dat is als je de auto pakt. Heb het toen geprobeerd met 30K en ook toen kreeg ik hetzelfde. Zal de volgende keer eens alles in aandelen even verkopen en het dan proberen, wellicht werkt het zo wel inderdaad.Svennie schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 12:51:
[...]
zegt het spel dat als je de auto jat of als je probeert te modden? Ik had het met modden ook, had iets van 10 of 11k nodig, had 15k en dat pikte het spel niet, heb het toen geprobeerd met 30 miljoen en dat werkte wel.
@soccerroos: hoofd missies, geel dus
Ook na het volledig modden van de auto (gratis met franklin in blaine county) gaf hij nog niet aan dat de auto afgeleverd kon worden in de "loods".
PSN: DucttapeGuyXXL Profitec pro 500 pid eureka mignon specialita
Ik zit met een probleem, ik zit nu rond de 34% maar heb totaal geen missie's meer, en ook geen vraagtekens.
Ben ik de enigste hier?
Groet Thijs
God wat waren die knife flights extreem klote zeg

moet je alles kopen voor 100% ? hoorde dat golfclub 150mil kost ?Tommiiee schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 19:12:
Zojuist 100% completion behaald
iedereen vind wat anders moeilijk zie ik, knife flights waren niet echt moeilijk, heb meer moeite gehad met de 2 under the bridges bij de renbaan, die afwatering.Tommiiee schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 19:12:
Zojuist 100% completion behaald
heb net de stunt jumps trophy gehaald, 100% is het volgende dat ik ga halen maar ik moet die triathlon nog dus ben het aan het uitstellen.
Verwijderd
Het lukt me maar niet het 3e item te vinden...
Ben ik de enige die tegen die ongein aanloopt?
Edit:
Inmiddels verder, wel een waardeloos baantje trouwens.
Maar goed, cashflow weer op peil brengen na de nodige investeringen.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2013 23:12 ]
Ik ga weer lekker verder gamen!
Bedankt
T
Even op een aandeel klikken en kijken welke waarde er staat bij "total invested".
*edit* je bedoelt wat ze waard waren toen jij ze kocht?
Geen idee...
Die knife flights (met de jet) vond ik ook redelijk simpel eigenlijk. Daar hadden er wel wat meer in mogen zitten.
De under the bridge waren alleen die 2 smalle lastig, maar met een smallere Buzzer heli ging dat ook in één poging.
De stunt jumps zijn naar mijn idee de lastigste om te halen.
Nuclear waste verzamelen vond ik juist even lekker zen zo tussendoor
Spaceship parts en letter scraps... tja, dat is gewoon verzamelen. Niks moeilijks aan.
[ Voor 5% gewijzigd door Superkiwi op 20-10-2013 09:18 ]
Verwijderd
Dat is toch die missie in opdracht van Lester?Koos2009 schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 18:34:
Wellicht met Franklin 1 L ? Dat is de hotel assassination en die moet je wel doen voor je verder kan.
En ik maar denken dat je na die 1e missie met Lester alles voor het laatst moest bewaren....bedankt hiervoor!
Dan heb je ze waarschijnlijk te lang gehouden. Nadat hij die tip gaf heb ik ze gelijk gekocht, en toen stegen ze in hele korte tijd iets van 50% om daarop even stabiel te blijven en daarna weer in te zakken.Vis schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 15:47:
Bij aankomst van het vliegveld stapt ie uit, bedankt me, en zegt dat ik op de market moet investeren op Twinkle.
Maar die stocks staan bij Bawsaq, en niet bij LCN.
Dit was dus een tip vanuit de SP, dat ik op een stock moet investeren via Bawsaq...hoe dan ook, ik had er flink op geïnvesteerd, met de pech dus dat ik alleen maar erop achteruit ben gegaan sindsdien..
In die stabiele periode had je ze moeten verkopen, dan was er leuke winst te halen.
* waarom kun je niet tennissen met een vriend ? als ik trevor bel ofzo dan staat die niet aangegeven ? Of kun je dat maar met bepaalde personen ?
[ Voor 34% gewijzigd door soccerroos op 20-10-2013 14:09 ]
High$301.55
Low$22.93
Value$22.93
Nog twee snelle dalers:
ZIT (58% per 24u):
High$201.90
Low$28.74
Value$28.74
Weazel (60% per 24u)
High$743.20
Low$170.22
Value$170.22
Zodra deze weer omhoog gaan instappen en cashen hopelijk!
[ Voor 44% gewijzigd door Xtuv op 20-10-2013 14:54 ]
Net Zoals met pisswasser. Gekocht voor 2,- is nu 100+ waard.
Met Franklin heb ik weinig geld (50mil) dus even flink cashen kan ik daar wel gebruiken.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
denk dat de meeste al 100% hebben dan is het leuke ervan af en gaan ze online verder.
Jep. Het verhaal had ik bij 60% uit. Heb de rest van de side missions nog wel gedaan maar nu is de lol er idd wel een beetje uit.
Zit inmiddels op 78% en heb alles wat maar een beetje missie gedelegeerd is gedaan en met Trevor het maximale aan cash bereikt (2200 miljoen). Natuurlijk kan ik nog wel koffertjes gaan zoeken of bruggen onderdoor gaan vliegen maar daar heb ik het net even te druk voor.
Edit: ik vond de game wel een geweldige klapper om het huidige generatie consoles tijdperk mee af te sluiten trouwens. Over een maandje komt mijn Xbox One en dan kunnen we alleen maar wachten tot de volgende GTA uitkomt.
Daar had ik hoge verwachtingen van maar het kan me totaal niet boeien eigenlijk. Loopt ook behoorlijk beroerd hier trouwens, loopt regelmatig vast enz.soccerroos schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 18:00:
[...]
denk dat de meeste al 100% hebben dan is het leuke ervan af en gaan ze online verder.
[ Voor 34% gewijzigd door Donstil op 20-10-2013 18:16 ]
[ Voor 72% gewijzigd door stane op 20-10-2013 18:18 ]
Die droppen ook naar een interessant dieptepunt
Maar behalve het gedeelte in North Yankton zie je nergens in het spel sneeuw.
Was dit het of zullen we in Los Santos ooit sneeuw zien? Of in GTA Online.
Want als dit het was (de Yankton missies) dan vind ik het wel jammer want het zou denk ik wel geinig zijn om door de stad te racen terwijl overal sneeuw ligt.
Online heb ik trouwens nu zo'n 10x geprobeerd te starten maar krijg maar geen verbinding, heb nog niks kunnen doen. BAWSAQ kan ik dus ook niks mee.
Tja, ik weet nog dat ik naast de singelplayer van GTA IV nog heel wat uren in Liberty City heb gestoken. Rondrijden, gekke stunts uithalen of wat kattenkwaad uithalen. GTA SanAndreas was nóg beter dan IV, men zei dat GTA V dat zou evenaren. Nu hoor ik bijna niets meer over GTA V, terwijl er nog dagelijks over SamAndreas gepraat wordt. Is V dan echt zo'n tegenvaller?
An a day keeps the doctor away.
ik vond 5 zeker geen tegenvaller, ik heb 4 niet eens uitgespeeld, ik werd helemaal gek van al dat rijden. Bij 5 kon ik niet wachten om thuis te zijn er weer te spelen.iApp schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 19:48:
[...]
Tja, ik weet nog dat ik naast de singelplayer van GTA IV nog heel wat uren in Liberty City heb gestoken. Rondrijden, gekke stunts uithalen of wat kattenkwaad uithalen. GTA SanAndreas was nóg beter dan IV, men zei dat GTA V dat zou evenaren. Nu hoor ik bijna niets meer over GTA V, terwijl er nog dagelijks over SamAndreas gepraat wordt. Is V dan echt zo'n tegenvaller?
Maar nu ik 100% heb heb ik geen idee meer wat nog te doen in het spel. Ik moet een paar trophies en dan of online of weer een ander spel, offline is voor mij nu niet leul meer.
nu ik 100% eens kijken naar die ufo's
Bij mij vliegt die nu omhoog met 15% maar heb nu die gast geholpen.dvdkiwi schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 19:13:
Naast Badger en Zit ook Tinkle en Shark in de gaten houden.
Verder heb ik car gekocht maar hij komt niet terug in de garage ? dat zou toch verholpen zijn ?
Ik hoor al jaren nooit meer iemand over San Andreas eigenlijk. Over dat andere, ja we worden ouder he, vroegen vond ik dat rond klooien ook leuk idd. Nu ga ik liever wat anders doen dan "rondjes" rijden in een game.iApp schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 19:48:
[...]
Misschien dat het daar iets mee van doen heeft, kan me voorstellen dat me neefje juist weer wel nog uren gaat steken in de game na de missie's
Met dat ouder worden zal het vast te maken hebben!Donstil schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 20:14:
[...]
Ik hoor al jaren nooit meer iemand over San Andreas eigenlijk. Over dat andere, ja we worden ouder he, vroegen vond ik dat rond klooien ook leuk idd. Nu ga ik liever wat anders doen dan "rondjes" rijden in een game.
Misschien dat het daar iets mee van doen heeft, kan me voorstellen dat me neefje juist weer wel nog uren gaat steken in de game na de missie's
An a day keeps the doctor away.
Ik vraag me af of dat het is. Vind het uiteindelijk iets minder boeiend dan ik vooraf had gedacht. Ik mis ook gewoon sommige kleine dingetjes die eerdere gta's wel hadden. Meerdere vechtstijlen van san andreas, jetpack, remote controlled dingetjes en nog veel meer.iApp schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 20:28:
[...]
Met dat ouder worden zal het vast te maken hebben!
Ik voel me ook een beetje gehandicapped met het simpele vechtsysteem. Vind GTA V nog wel beter dan Sleeping Dogs, maar die game deed het hele vechtsysteem uitmuntend. Ook het garage systeem en de valet service uit SD vond ik heerlijk uitgewerkt. Eigenlijk ben ik door Sleeping Dogs en Just Cause 2 steeds aan het denken hoe leuk het zou zijn als sommige game elementen uit die games ook in GTA zouden zijn.
Mja, ik klink nu heel negatief terwijl ik GTA V nog wel heel vermakelijk vind, het doet ook heel veel dingen heel goed. Maar de ultieme game die San Andreas was voor de PS2 is GTA V voor mij niet voor de huidige generatie consoles. Enigzins teleurgesteld maar niet ontevreden, zoiets denk ik
[ Voor 4% gewijzigd door KngfCnns op 20-10-2013 20:56 ]

ik heb ook een foto gemaakt toen ik er op stond maar die staat niet online helaas
Hier staat de heli nog op de Ufo maar is Franklin er net afgevallen:

Veel tweakers hebben de story mode van de singleplayer wel voltooid en zijn over naar de multiplayer waar aparte topics voor zijn.
De SP kan mij niet echt meer boeien (na het spel uitgespeeld te hebben: als in main story + side missies). Online is wel aardig maar ik ben nooit echt een multiplayer fan geweest.
[ Voor 16% gewijzigd door TommyGun op 20-10-2013 21:24 ]
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Jongens, jongens, ik zit nu op 71,28% (bezig met Epsilon stuk) en 48/69 missies (Union Depository Surveying)... Zijn jullie er niet een beetje te snel doorheen gegaan, door alle fantastische 'missies' eerst te doen, om daarna de rest te 'moeten' doen ?stane schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 18:17:
Na de story missions is het inderdaad niet meer zo leuk. Ik heb alle vraagtekens nog en ben van plan die later nog te gaan doen, alleen ben ik nu maar verder gegaan met Online om een achterstand te voorkomen.
Ik heb nog niets van de ufo parts / scrap letters / nuclair waste / parachute jumps, nog geen gebouw gekocht, maar wat kun je lang bezig zijn om alle Hobbies, Strangers, Misc en Random events te behalen
Het einde van het verzamelen van de wrakstukken van de onderzeer is imho wel erg teleurstellend. 50 wrakstukken opzoeken en dan zo'n matige cutscene
Asus Zenbook i7 256gb
die heb ik ook alleen maar gedaan voor de trophy/100% maar ik vind het altijd wel leuk die verzameldingen, guide erbij, helicopter en verzamelen.Ghostrider schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 22:07:
Ja je kunt inderdaad uren bezig zijn. Maar dan moet je je misschien ook even afvragen of de missies van het opzoeken van wrakstukken van een onderzeeer leuk is. Of het vezamelen van nuclear afval wel zo leuk is
Alleen met Michaelsoccerroos schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 12:31:
Net triatlon 3 gedaan, man wat is dat een hel. 3x van de fiets gevallen maar gelukkig alsnog 1. Tijd 29 min nog wat. 29m lang op x drukken
* waarom kun je niet tennissen met een vriend ? als ik trevor bel ofzo dan staat die niet aangegeven ? Of kun je dat maar met bepaalde personen ?
Ik heb met Trevor tegen Jimmy (zoon van Michael) nog staan tennissen, toen ik hem belde en vroeg voor Hang Out.
www.youtube.com/DerOllie
zelf heb ik alleen nog maar het hoofdverhaal gespeeld en 1x gedart en de sidemissies zoals tasjesdief, voertuig terug brengen, geld wagen overvallen heb ik regelmatig gedaan.StarWolfer schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 21:42:
[...]
Jongens, jongens, ik zit nu op 71,28% (bezig met Epsilon stuk) en 48/69 missies (Union Depository Surveying)... Zijn jullie er niet een beetje te snel doorheen gegaan, door alle fantastische 'missies' eerst te doen, om daarna de rest te 'moeten' doen ?
Ik heb nog niets van de ufo parts / scrap letters / nuclair waste / parachute jumps, nog geen gebouw gekocht, maar wat kun je lang bezig zijn om alle Hobbies, Strangers, Misc en Random events te behalen... Ik ken 5 collega's waar het alles behalve 'dood' is, en we zijn nog niet eens Online begonnen
... Er zit zoveel verhaallijn in, zonder de hoofdmissies
verhaal is zeker goed geschreven en ben er voorlopig nog niet klaar mee.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Allemaal handige tips maar zet er ook even bij op welke console dat is, PS en Xbox hebben verschillende Bawsaq's zover ik weet.dvdkiwi schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 19:13:
Naast Badger en Zit ook Tinkle en Shark in de gaten houden.
Ik heb, op de PS3, mijn geld al een tijdje in Betta Pharmaceuticals (BET) en Hawk and Little (HAL) zitten. HAL zit nou op de hoogste koers ooit maar stijgt nog steeds. BET zit net boven de driekwart van de hoogste koers. Badger en Zit zijn al weken aan het dalen en zitten nu rond de 20 dollar. Ik ga deze week wat in HAL zit in BET stoppen denk ik en dan wachten totdat Zit en Badger hun dieptepunt bereiken en dan daarin investeren.
Ik heb de laatste heist nog niet gedaan en pas 2 van de Lester missies, en ik heb op michael nu iets van 5 miljoen staan ofzo. Dat groeit uiteraard steeds harder als je een beetje slim met de Bawsaq omgaat dus die golfbaan gaat ook wel lopen.
Ben nog niet eens over de helft in SP, 29% pas denk. Online toch een stuk leukerdutchgio schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 21:06:
[...]
Veel tweakers hebben de story mode van de singleplayer wel voltooid en zijn over naar de multiplayer waar aparte topics voor zijn.
De hoofdpersonen vind ik echt goed (Trevor is briljant) , maar het verhaal zelf vond ik minder en vooral onlogisch.

Nu alweer 60 uur in Online zitten, maar over een paar maandjes nog een sp run om de andere keuzes te proberen en het maximale geld te verdienen
PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]
Flex0r schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 11:36:
^Mee eens.
spoiler:Steve en Devin om zeep helpen gaf wel voldoening. Wat een irritante figuren zeg.
Jammergenoeg geen 'selfy' van kunnen nemen, want die kiest zelf een soort point of interest uit met minimale mogelijkheden je camera ergens anders op te richten en ik kreeg het met geen mogelijkheid voor elkaar om een foto met 2 Michaels te nemen
Kon niet op 'm schieten, naast hem schieten kon wel en hij begon meteen tegen me te vloeken waarna ik ook een SMS kreeg van Trevor of ik toch aub niet op z'n huis wilde schieten. Met een handgranaat ging Michael wel neer, kreeg overigens geen melding in beeld dat Michael gewond was geraakt. Dropte ook geen money, wel een wapen.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
kun je hem dan wel 100% uitspelen ?dutchgio schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 11:49:
[...]
spoiler:Trevor neerhalen geeft ook wel voldoening. Wat een mongool.tijdens de missies kan ik prima spelen en ervan genieten, maar daarna heb ik hem niet meer nodig.
In de selfy heb je weinig mogelijkheden om te draaien idd, maar als je ff terug gaat naar de normale fotomodus en een stukje verder draait dan kan je op zich alles op de foto krijgen. Zeker als je de selfy wat meer van bovenaf neemtXyritZz schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 12:07:
Jammergenoeg geen 'selfy' van kunnen nemen, want die kiest zelf een soort point of interest uit met minimale mogelijkheden je camera ergens anders op te richten en ik kreeg het met geen mogelijkheid voor elkaar om een foto met 2 Michaels te nemen.
DAMN !! ik dacht ik ben bijna klaar met de game, dus ik kan je spoiler wel bekijkendutchgio schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 11:49:
[...]
spoiler:Trevor neerhalen geeft ook wel voldoening. Wat een mongool.tijdens de missies kan ik prima spelen en ervan genieten, maar daarna heb ik hem niet meer nodig.
Jammer dat gedeelte van het verhaal zag ik nog niet gebeuren, terwijl ik nog 10 missies moet halen in het hoofdverhaal. Eigen schuld dikke bult
GTA is geen game waarvan je 1 keer de SP missies bij langs gaat en daarna in de kast legt; ik was toch al wel van plan om een keer helemaal overnieuw te beginnen, en dan dus ook 100% te halen.
Dat dat de eerste keer niet kan is bijzaak.
Tja, ik kan nu mijn excuses aanbieden, maar het stond toch echt in een spoiler...Pykow schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 15:02:
[...]
DAMN !! ik dacht ik ben bijna klaar met de game, dus ik kan je spoiler wel bekijken
Jammer dat gedeelte van het verhaal zag ik nog niet gebeuren, terwijl ik nog 10 missies moet halen in het hoofdverhaal. Eigen schuld dikke bult
Ik wist voordat ik de laatste missie ook al dat er zoiets aan zat te komen, omdat anderen een soortgelijk bericht niet in spoiler-tags hadden gezet...
Het is trouwens ''ook'
Inderdaad eigen risico haha.dutchgio schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 15:10:
[...]
Tja, ik kan nu mijn excuses aanbieden, maar het stond toch echt in een spoiler...
Ik wist voordat ik de laatste missie ook al dat er zoiets aan zat te komen, omdat anderen een soortgelijk bericht niet in spoiler-tags hadden gezet...
Het is trouwens ''ook'eigen keus om op die spoiler te drukken.
Raad je wel aan om een aparte save game te maken voor je laatste missie gaat spelen.Pykow schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 16:21:
[...]
Inderdaad eigen risico haha.
spoiler:Bij mij kwam Travor net terug om michael te helpen tegen merrywheater,en de FIB. en hadden ze het weer over THE BIG ONE . dat dus de overval is op de grootste bank van los santos. Vanavond eens kijken of ik alle 10 de missies uit kan spelen.
Badger is nu met 430% gekelderd naar $5 per aandeel! Ik houd het vandaag in de gaten en ga einde avond over tot aanschaf!
Zit staat op 15 dollar, ook het dieptepunt in zicht.
heb ik hem te vroeg gekocht hopelijk stijgt die ook weer snel.Xtuv schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 17:26:
BAWSAQ update:
Badger is nu met 430% gekelderd naar $5 per aandeel! Ik houd het vandaag in de gaten en ga einde avond over tot aanschaf!
Inmiddels heist gedaan met 31.5 mil pp dmv subtle approach.
Nu nog die laatste doen en dan de assassinations.
Hoe kan ik de buzzard jatten? Parachute word ik neergeschoten bij het rennen ernaartoe.
Auto red ik wel tot heli, maar word neergehaald door een raket of de f16 die me volgt. Ook met laag vliegen.
De hunting missie doen en dan tussendoor heli jatten gaat, maar id
Daarna weer weg.
apart bij mij was er alleen een oude man geen auto ofzo. Kun je die Random Events altijd doen of moeten ze er net zijn ? en strangers en freaks dan ? mis er nog een aantal maar zie nergens meer een ?
[ Voor 22% gewijzigd door soccerroos op 21-10-2013 19:13 ]
Cloud ☁️
Staat in de hangar, als je die hebt.Downloader91 schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 19:25:
Ik heb net een Militaire jeep gekocht, deze zou ook afgeleverd moeten zijn. Echter kan ik hem nergens vinden ???
maar als je hem dan in de prak rijd ben je hem kwijt. had ik ook na de nieuwe update
Ik ga zo ook overstappen.Xtuv schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 17:26:
BAWSAQ update:
Heb pisswasser van 2,- naar (nu) 123,- zien gaan. Ruim 2200miljoen verdient met Trevor.
Nu met de andere twee nog wat Badger kopen zodat ik die ook naar 2200miljoen kan opkrikken.
Daarna is de game wel een beetje uit helaas.
Zijn er nog ergens echt interessante auto's op vaste plaatsen te vinden zoals koenigsegg etc? Dan kan nog even een leuke verzameling aanleggen
[ Voor 12% gewijzigd door Chaoss op 21-10-2013 23:46 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
High$301.55
Low$4.03
Value$4.18
Ik heb begin van de avond toen het aandeel op $4.16 stond alles erin gestopt. Ik had de Lester missies al gedaan voor de laatste Heist en was redelijk laat met Pisswasser. Mijn volledige kapitaal is 50 miljoen per character ongeveer. Als Badger weer naar $300 gaat is dat toch zo'n 3,75 miljard...
Iemand een idee? Al even op een paar websites gesnuffeld, maar zie zo gauw geen oplossingen.
Edit: Net even een ander deel van de voorbereiding gedaan, en daarna werd er wel weer een geaccepteerd... Misschien niet alledrie achter elkaar oid..
[ Voor 12% gewijzigd door strider1007 op 22-10-2013 09:29 ]
eens kijken of ik die lui nu echt skyhigh kan krijgen
Wel leuk, ga je naar Trevor toe om zijn LSN aandelen om te zetten in Badger. (iets van 2.8 miljard...) wat doet die l*l? Een broodje uit een vuilnisvat halen om op te eten
En voor de Pisswassermensen hier. Nee het heeft geen doel, ik vind het gewoon leuk. Eens kijken op wat voor idioot bedrag ik over een jaar zit
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Verdomd, dit probleem bestaat nog steeds. Ik heb de game inmiddels gedeinstalleerd en op een USB geinstalleerd in plaats van op de xbox schijf waar ik hem eerst op had staan. Krijg na het vastlopen steevast de melding dat er een probleem is met het opslagmedium..Cerberi schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 00:11:
Verrot.. Heb na despoiler:nu het probleem dat als ik een missie wil beginnen, de game vastloopt en opnieuw opstart...FIB missie met de geldwagen
opslaan gaat wel prima zo lijkt het.
iemand anders ervaringen met dit probleem?
Random Events
14/14
maar ik moet er nog een aantal ? 39 en totaal of kan dat nu niet meer ?
En Strangers and Freaks zelfde verhaal staat nu op 16/20 maar zie nergens meer een ? waar je heen kunt.
en er staan er nog 13 open
Dat heb ik ook gedaan volgens mijsoccerroos schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 16:39:
[...]
Raad je wel aan om een aparte save game te maken voor je laatste missie gaat spelen.
ik heb voor optie C gekozen.
Ik heb nu alle missies van het hoofdverhaal uitgespeeld en zit nu op 64%
Random events hoef je er voor 100% maar 14 van te voltooien.soccerroos schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 09:41:
Bij Checklist Progress staat
Random Events
14/14
maar ik moet er nog een aantal ? 39 en totaal of kan dat nu niet meer ?
En Strangers and Freaks zelfde verhaal staat nu op 16/20 maar zie nergens meer een ? waar je heen kunt.
en er staan er nog 13 open
Terwijl er een veelvoud aan dat aantal beschikbaar is op de map.
Stangers en Freaks poppen vanzelf wel weer op.
Heb je het verhaal al uit? Misschien moet je wat verder in het verhaal zitten voordat er weer een opduikt.
Ik had hetzelfde probleem, voor mij werkte het om veel meer cash te hebben dan nodig. Je hebt niet zoveel nodig maar kennelijk checkt de game tegen een hoger bedrag dan je daadwerkelijk nodig hebt.strider1007 schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 08:57:
Bummer. Probleem met de laatste heist:
spoiler:Je moet drie van die 'gauntlets' prepareren. De eerste lukte prima, de tweede wil niet. Met Michael en Franklin geprobeerd. Ik kan wel de auto naar de garage rijden die wordt aangegeven, ik krijg de optie voor de speciale mod (11k) en raak ook m'n geld kwijt. Alleen roept 'ie na het afschrijven van het geld dat de missie 'failed due to insufficient funds' is. Wel 44k kwijt inmiddels.
Iemand een idee? Al even op een paar websites gesnuffeld, maar zie zo gauw geen oplossingen.
Edit: Net even een ander deel van de voorbereiding gedaan, en daarna werd er wel weer een geaccepteerd... Misschien niet alledrie achter elkaar oid..
heb het verhaal al uit ja, zit al op 85%. maar apart dat je random events er maar14 van hoef te doen.dvdkiwi schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 10:06:
[...]
Random events hoef je er voor 100% maar 14 van te voltooien.
Terwijl er een veelvoud aan dat aantal beschikbaar is op de map.
Stangers en Freaks poppen vanzelf wel weer op.
Heb je het verhaal al uit? Misschien moet je wat verder in het verhaal zitten voordat er weer een opduikt.
Nogmaals de vraag: zet even je console erbij, dit geldt voor XBOX360 gok ik, op de PS3 staat Badger nog op 5.99 momenteel, en is nog dalende. Ik ga vanavond eea aan investeringen omgooien denk ik.Xtuv schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 00:16:
Badger heeft het dieptepunt gehad en is weer aan het stijgen (of het is een kleine stuiptrekking):
High$301.55
Low$4.03
Value$4.18
Ik heb begin van de avond toen het aandeel op $4.16 stond alles erin gestopt. Ik had de Lester missies al gedaan voor de laatste Heist en was redelijk laat met Pisswasser. Mijn volledige kapitaal is 50 miljoen per character ongeveer. Als Badger weer naar $300 gaat is dat toch zo'n 3,75 miljard...
High $302.33
Low $5.99
Value $5.99
Dan even op de socialclub kijken, daar zie je precies welke random events en S&F missies je nog moet.soccerroos schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 10:22:
[...]
heb het verhaal al uit ja, zit al op 85%. maar apart dat je random events er maar14 van hoef te doen.
[ Voor 25% gewijzigd door Superkiwi op 22-10-2013 10:36 ]
Pisswasser 127,59 en stijgende.
Ik hoop dat de een zijn hoogtepunt bereikt op het moment dat de ander op zijn dieptepunt zit
Al het geld wat nu in Pisswasser zit gaat dan naar Badger
XBOX inderdaad.Jheroun schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 10:27:
[...]
Nogmaals de vraag: zet even je console erbij, dit geldt voor XBOX360 gok ik, op de PS3 staat Badger nog op 5.99 momenteel, en is nog dalende. Ik ga vanavond eea aan investeringen omgooien denk ik.
High $302.33
Low $5.99
Value $5.99
Stijging is nu echt ingezet:
High$301.55
Low$4.01
Value$5.97
Nog steeds een prima moment op op Badger in te stappen, al gaat Zit ook interessant worden:
High$201.90
Low$7.11
Value$7.11
Misschien zet ik daar één dezer dagen ook een deel op in, je weet maar nooit welke er harder gaat/blijft stijgen.
Pisswasser heb ik overigens maar heel even gehad, de rek was daar wel een beetje uit. Op PS3 is HAL in de laatste week verdubbeld, zit nu op all time high en stijgt nog steeds, dat zat er bij PIS niet meer in. Anyhow, genoeg mogelijkheden om geld te verdienen
[ Voor 19% gewijzigd door Jheroun op 22-10-2013 13:19 ]
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2013 13:38 ]
Gisteravond had ik in ieder geval winst, misschien is het verstanding om nu maar niet te gaan kijkenVerwijderd schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 13:34:
Badger heb ik juist verlies op. Raar om te horen dat jullie winst maken.
PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter
Er is een topic GTA 5 Crew topic
Slowchat & Levertijden-topic
Geen PC vs Console discussie's
Posts met alleen video's/plaatjes/etc dragen niet bij aan het topic en zijn dus ongewenst.
Story-spoilers (spoilers over het verhaal) ALTIJD tussen spoiler tags: