Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:25
Met een beetje hulp van de deur kun je meer shops beroven:
http://youtu.be/thBln0SbyxE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk bedankt voor het filmpje, weet ik ook weer hoe ik dat moet doen :D

edit:

Haha dit geloof je toch niet, loop ik een barbershop in om hem te beroven, wordt hij al beroofd door twee andere gasten :o

Nadat ze de winkel uit rende naar een klaar staande vluchtauto kon ik er eentje doodschieten en die liet een tas meet $2000 dollar vallen! Kon kiezen om hem te houden of terug te brengen, nou dat is geen moeilijke keuze! :D

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2013 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-10 20:53

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Ik zit op iets van 60 procent. Weet nu aantal dingen die handig zijn voor de replay. Denk dus maar ff uitspelen en dan voor een tweede keer gaan :-)

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

dutchgio schreef op zondag 22 september 2013 @ 21:07:
Met een beetje hulp van de deur kun je meer shops beroven:
http://youtu.be/thBln0SbyxE
Wat moeilijk gedoe. :D

Je kan gewoon naar binnen schieten(deur gaat vanzelf open door de kogel) en dan mag je gewoon je wapen getrokken houden als je naar binnen loopt. Zeker bij andere winkel dan ammu-nation heeft het weinig nut om zo moeilijk te gaan doen, schieten toch niet terug, ammu-nation schiet wel terug. :D
Mu.siQ schreef op zondag 22 september 2013 @ 21:26:
Ik zit op iets van 60 procent. Weet nu aantal dingen die handig zijn voor de replay. Denk dus maar ff uitspelen en dan voor een tweede keer gaan :-)
Dat heb ik nog met alle gta's gedaan behalve gta4, vond gta4 erg slecht, sprak met totaal niet aan, wereld was veel kleiner dan vorige deel(volgens mijn voor het eerst), Niko stond met ook niet aan. GTA5 is gelukkig wel weer een echte gta game.

[ Voor 32% gewijzigd door mad_max234 op 22-09-2013 21:37 ]

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
mad_max234 schreef op zondag 22 september 2013 @ 21:30:
[...]

Wat moeilijk gedoe. :D

Je kan gewoon naar binnen schieten(deur gaat vanzelf open door de kogel) en dan mag je gewoon je wapen getrokken houden als je naar binnen loopt. Zeker bij andere winkel dan ammu-nation heeft het weinig nut om zo moeilijk te gaan doen, schieten toch niet terug, ammu-nation schiet wel terug. :D
Vanaf een afstandje sniperen kan ook. :o
Schieten op de deur > schieten op de bediende > schieten op de kassa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:55
De filmpjes van Vanoss zijn weer steengoed:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

dutchgio schreef op zondag 22 september 2013 @ 21:34:
[...]

Vanaf een afstandje sniperen kan ook. :o
Schieten op de deur > schieten op de bediende > schieten op de kassa.
Dat is nog beter, zeker als je vanaf steegje schiet met demper erop, heb je denk ik geen politie achter je aan, zal het eens proberen.

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:56

yzx

Silencers zijn niet echt stil zo xD vaak genoeg flikken achter me aan na een "silenced" kill

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn ook winkels met meerdere kassa's, heb er net twee beroofd waarbij ik tussen de $1100 en $1300 buit had!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01-10 20:54

Franko P.

Hit it.

Zit met een klein probleempje, vraag me af of er hier meer mensen dit probleem hebben:

(zet het maar in een spoiler tag voor de zekerheid:
spoiler:
Heb met Michael de flight school gedaan tot aan de helicopter les. Nu ben ik met de missie van Trevor bezig waarin ik die boot wil gaan looten. Ik krijg de melding in het spel dat ik als Michael naar de flight school moet gaan om door te gaan met de missie.

Het probleem is alleen dat Michael zijn vliegen al op 100% heeft en ik dus niet meer verder kan verbeteren. Nu ben ik aan het zoeken gegaan op internet en blijkbaar ben ik niet de enige, zie: http://support.rockstarga...eting-Flight-School-early

Weet iemand of de flight school afmaken voldoende is om door te gaan? Of moet ik nu met die andere personages gaan spelen en hopen dat ik op een gegeven moment door kan gaan?
Ik ben zo ontzettend slecht in heli vliegen dat ik ruim 20 seconden na brons pas klaar ben.

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
yzx schreef op zondag 22 september 2013 @ 21:40:
Silencers zijn niet echt stil zo xD vaak genoeg flikken achter me aan na een "silenced" kill
Inderdaad, het lijkt alleen in missies te werken zodat andere 'guards' het niet horen.
Want op straat rennen mensen alsnog heel hard weg en je krijgt een wantedlevel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Franko P. schreef op zondag 22 september 2013 @ 21:43:
Zit met een klein probleempje, vraag me af of er hier meer mensen dit probleem hebben:

spoiler:
Heb met Michael de flight school gedaan tot aan de helicopter les. Nu ben ik met de missie van Trevor bezig waarin ik die boot wil gaan looten. Ik krijg de melding in het spel dat ik als Michael naar de flight school moet gaan om door te gaan met de missie.

Het probleem is alleen dat Michael zijn vliegen al op 100% heeft en ik dus niet meer verder kan verbeteren. Nu ben ik aan het zoeken gegaan op internet en blijkbaar ben ik niet de enige, zie: http://support.rockstarga...eting-Flight-School-early

Weet iemand of de flight school afmaken voldoende is om door te gaan? Of moet ik nu met die andere personages gaan spelen en hopen dat ik op een gegeven moment door kan gaan?
Ik ben zo ontzettend slecht in heli vliegen dat ik ruim 20 seconden na brons pas klaar ben.
Gewoon doorgaan met de missie. Het komt allemaal goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-07 09:14

Decennia

VECTORHEAD

Hebben jullie het ook dat als je je auto buiten parkeert en een andere auto pakt uit je garage om ruimte te maken, de auto die je buiten hebt laten staan spontaan weg is?

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
  • Laatst online: 01-10 20:54

Franko P.

Hit it.

EnigmaNL schreef op zondag 22 september 2013 @ 21:44:
[...]

Gewoon doorgaan met de missie. Het komt allemaal goed.
Je bedoelt doorgaan met Franklin? Of de andere missies van Michael doen?

Verder nog wat leuks meegemaakt met Michael, ik deed zo'n random event. Een man zijn fiets werd gejat.
Dus ik erachteraan, rij de overvaller van die fiets af en breng deze netjes terug. De man bedankt me vriendelijk en dat was het dan.

De dag erop was ik met Michael aan het spelen en krijg ik ineens een email van die fietseigenaar. Blijkt een of andere steenrijke yup te zijn en hij heeft als bedankje mij 100.000 dollar aan aandelen in zijn bedrijf cadeau gedaan.
Snel verdient dacht ik zo. :P

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Decennia schreef op zondag 22 september 2013 @ 21:50:
Hebben jullie het ook dat als je je auto buiten parkeert en een andere auto pakt uit je garage om ruimte te maken, de auto die je buiten hebt laten staan spontaan weg is?
Jep met mijn Type Z, moest plaats maken, dus knikker ik ff de fiets uit de garage en de type Z van 10mill ook foetzie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
  • Laatst online: 21:37
yzx schreef op zondag 22 september 2013 @ 21:51:
[...]

Jep met mijn Type Z, moest plaats maken, dus knikker ik ff de fiets uit de garage en de type Z van 10mill ook foetzie
Staat waarschijnlijk in de vehicle impound..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Neuh stond mijn BMX en die RH8 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20-09 17:28
Franko P. schreef op zondag 22 september 2013 @ 21:43:

spoiler:

Ik had alle missies van de flight school gespeeld. Dus haal eerst overal een medaille :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 september 2013 @ 17:52:
Heb hem net uitgespeeld. Wat een einde...
Laat wel wat vragen achter.

In de spoiler staat het einde van het verhaal, niet klikken als je nog bezig bent dus.
spoiler:
Ik heb ervoor gekozen om Trevor te vermoorden omdat ik hem het minst leuke personage vond. Maar hoe zit het nu dan met de missies (vraagtekens) die nog open stonden bij hem? Hoef ik deze nu niet meer te doen voor de 100% completion?
Iemand een idee?
Ben er inmiddels wel achter dat switchen op geen enkele manier mogelijk is.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2013 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

Eindelijk een rode Lamborghini Murcielago en mat zwarte Gallardo. Helaas zit er geen Aventador in het spel :(

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Decennia schreef op zondag 22 september 2013 @ 22:07:
Eindelijk een rode Lamborghini Murcielago en mat zwarte Gallardo. Helaas zit er geen Aventador in het spel :(
Gekocht of gevonden? Ik probeer de auto's te vinden maar op de Ferrari lookalike en de Bugatti heb ik niks gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

Verwijderd schreef op zondag 22 september 2013 @ 22:07:
[...]

Gekocht of gevonden? Ik probeer de auto's te vinden maar op de Ferrari lookalike en de Bugatti heb ik niks gevonden.
Beiden gevonden rondom Vinewood Hills. De Ferrari Enzo en Bugatti zoek ik nog. Ik dacht dat de Bugatti alleen te koop was voor een miljoen...

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarif
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-07 17:01

Zarif

Professional Commenter

Verwijderd schreef op zondag 22 september 2013 @ 22:06:
[...]

Iemand een idee?
Ben er inmiddels wel achter dat switchen op geen enkele manier mogelijk is.
Probeer andere missies te doen. Misschien moet je andere missies af hebben om met deze te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Decennia schreef op zondag 22 september 2013 @ 22:10:
[...]

Beiden gevonden rondom Vinewood Hills. De Ferrari Enzo en Bugatti zoek ik nog. Ik dacht dat de Bugatti alleen te koop was voor een miljoen...
Nee de "Veyron" kun je ook vinden.
Althans ik zag er een staan bij een villa in de heuvels. Gelijk mee genomen en opgeslagen.

Ik deed net een missie waar je achter een Koeningsegg aan gaat trouwens. Ook wel een bruut ding. Die had ik nog niet eerder gezien.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Donstil schreef op zondag 22 september 2013 @ 22:13:
[...]

Althans ik zag er een staan bij een villa in de heuvels. Gelijk mee genomen en opgeslagen.

Ik deed net een missie waar je achter een Koeningsegg aan gaat trouwens. Ook wel een bruut ding. Die had ik nog niet eerder gezien.
De Veyron vind je ook wel eens bij de eerste heist locatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Veyron meerdere keren gevonden in de buurt van het huis van Michael. Daar heb je een soort winkelstraat wanneer je heuvelafwaarts rijdt met in het midden wat groen en bomen. Links en rechts heb je in totaal 4 parkeerhavens waarbij in een van deze parkeerhavens meerdere keren Veyrons tevoorschijn komen. Youtube kan je de locatie precies laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een glitch gevonden, geen idee of die al bekend is.

Ik beroofde een ammu-nation (eentje met schietbaan) rende naar buiten en stapte mijn auto in.
Toen bedacht ik me dat er nog een kassa stond en liep weer naar binnen. Toen lag er opeens weer een zak geld bij de kassa die ik al open had geschoten.

Nu telkens als ik weer naar buiten loop, in mijn auto stap en daarna weer naar binnen loop ligt er weer een nieuwe zak met geld :*)

En het mooie is ook, ik had helemaal geen wanted level nadat ik de tent had beroofd!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2013 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Goed voor je stamina ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

Donstil schreef op zondag 22 september 2013 @ 22:13:
[...]

Ah, even zoeken zo :) :)
spoiler:
Die missie ook gedaan ja, waar je de auto's moet stelen als politie? De Koeningsegg en Ferrari Enzo?

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verdient iemand al d.m.v. bedrijven veel geld? Iemand tips voor bedrijven die ik kan kopen bijvoorbeeld?

Zit nu op 50% en wat is het genieten zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-10 10:28
Michielodc schreef op zondag 22 september 2013 @ 22:02:
[...]

Ik had alle missies van de flight school gespeeld. Dus haal eerst overal een medaille :)
overal een medaille halen is niet nodig.

Ik heb op de 360 maar iets van 7 medailles gehaald en toen was ik het alweer een beetje zat :P

Toen ben ik met andere characters weer missies gaan doen en kon ik gewoon de heist spelen.

http://tinyurl.com/5sdar8p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 21:12
Decennia schreef op zondag 22 september 2013 @ 21:50:
Klopt, net zo m'n Bugatti ehh... Adder kwijtgeraakt. Gelukkig spawnt die op dezelfde plek, dua vlot weer opgehaald...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Verwijderd schreef op zondag 22 september 2013 @ 22:44:
Verdient iemand al d.m.v. bedrijven veel geld? Iemand tips voor bedrijven die ik kan kopen bijvoorbeeld?

Zit nu op 50% en wat is het genieten zeg!
In feite met Trevor krijg je al 22,500 per week/maand vanwege zijn vliegveld.

Enige wat ik wel haat is dat die bawsaq te vaak offline is.

Dus ik ga maar even stoppen met spelen totdat de beurs weer stabiel werkt.

Geen zin om stock opties te kopen om dan weer te zien dat ze offline zijn.

[ Voor 23% gewijzigd door Ienni1983 op 22-09-2013 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Verwijderd schreef op zondag 22 september 2013 @ 17:52:
spoiler:
Ik heb ervoor gekozen om Trevor te vermoorden omdat ik hem het minst leuke personage vond.
;(

Wat voor laatste missie had je dan? (ben wel nieuwsgierig)

[ Voor 11% gewijzigd door Unomomentodado op 22-09-2013 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
yzx schreef op zondag 22 september 2013 @ 22:17:
[...]

De Veyron vind je ook wel eens bij de eerste heist locatie
Klopt idd.

Ook in de echte wereld staat daar bijna dagelijks een Veyron trouwens. Wel grappig dat Rockstar hem daar dan ook laat verschijnen.
Decennia schreef op zondag 22 september 2013 @ 22:43:
[...]

Ah, even zoeken zo :) :)
spoiler:
Die missie ook gedaan ja, waar je de auto's moet stelen als politie? De Koeningsegg en Ferrari Enzo?
Ooh is dat de Enzo. Ja die missie was het idd. Had er alleen niet echt een Enzo uitgehaald. Dacht meer aan een zonda oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ienni1983 schreef op zondag 22 september 2013 @ 22:53:
[...]

In feite met Trevor krijg je al 22,500 per week/maand vanwege zijn vliegveld.

Enige wat ik wel haat is dat die bawsaq te vaak offline is.

Dus ik ga maar even stoppen met spelen totdat de beurs weer stabiel werkt.

Geen zin om stock opties te kopen om dan weer te zien dat ze offline zijn.
Hmm en met Franklin, vind ik toch wel de leukste persoon om random mee te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koos2009
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-12-2021
spoiler:
reed rond met franklin en iemand stal dse auto van een vrouw. toevallig had ik een politieauto gejat en ik er achteraan. eindelijk uit laten stappen en doodgeschoten, stap ik in de "nieuwe" auto, is er geen terugbrenglocatie en heb ik een wanted level.

Verder switchste ik naar trevor die lepeltje lepeltje lag met de neef van zijn matje, ga ik naar buiten, hoor ik die gast schereeuwen om zijn beertje dat nu "kapot" is. Echt een weirdo die trevor.

PSN: DucttapeGuyXXL Profitec pro 500 pid eureka mignon specialita

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Koos2009 schreef op zondag 22 september 2013 @ 23:16:
spoiler:
reed rond met franklin en iemand stal dse auto van een vrouw. toevallig had ik een politieauto gejat en ik er achteraan. eindelijk uit laten stappen en doodgeschoten, stap ik in de "nieuwe" auto, is er geen terugbrenglocatie en heb ik een wanted level.

Verder switchste ik naar trevor die lepeltje lepeltje lag met de neef van zijn matje, ga ik naar buiten, hoor ik die gast schereeuwen om zijn beertje dat nu "kapot" is. Echt een weirdo die trevor.
Geen blauwe blip?

Ga ik er niet achteraan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

Op zoek naar de Aventador en Bugatti... Ik blijf maar rijden naar de PC Hooftstraat van LS :p

UPDATE: Bugatti gevonden bij de eerste Heist locatie. Iemand tips voor de Aventador?

[ Voor 72% gewijzigd door Decennia op 23-09-2013 00:00 ]

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2023
Ik heb nu ongeveer 10 uur in de game zitten, en rond de 15 a 20 procent completed.

Pluspunten:
- cut-scenes en dialogen zeer filmisch.
- de heist leuke (wederom filmische) toevoeging.
- natuur, water, bergen, en dieren maken de wereld levendiger.
- spelen met 3 characters is goed voor het vertellen / (again, filmisch) overbrengen van het verhaal.
- veel voertuigen.
- humor / parodie zoals gewoonlijk top.
- het uitzicht over LS vanaf de bergen als het donker is met al die bewegende lichtjes. Wow!

Minpunten:
- muziek op radio voor mij niet zo hoogstaand als bv in Vice City of San Andreas (of GTA 4 zelfs). Waar is de retro zender? Of een zender met goede rock?
- schademodel van autos is minder goed. Autos deuken bijna niet en krassen eigenlijk meer.
- auto ontploft vrij onverwacht. Hij gaat niet eens eerst branden ofzo.
- explosies in het algemeen vond ik in deel 4 er beter uit zien.
- auto handling minder realistisch dan deel 4, iets te arcade voor mij.
- minder immersie: voorheen werd je meer een geheel met de character en de wereld, maar nu door dat switchen heb ik dat gevoel veel minder.
- er zijn volgens mijn geen emergency vehicle missies. Jammer!
- superpowers van de 3 char's had voor mij niet gehoeven.
- grafisch voor mijn gevoel vaak minder dan deel 4, vooral in de stad vaak blurry / vage borden, zelfs als je stil staat. Pas als je dichtbij genoeg komt worden ze scherp(er).
- wat is het nut van die stats? Bij alle 3 de char's is het meeste al vrij goed..
- waarom kan ik kleren kopen en aan doen e.d. en zodra ik switch heeft die character weer andere kleding aan (wat past bij die cut-scene)?
- zelfde soort 'random' events (help, iemand steelt iets, go get it) als in red dead redemption. Voegt niet veel toe voor mij. Meer een burden dan dat het leuk is om te doen.
- verhaal / %-completed gaat (te) snel?
- nog geen collectibles gevonden die dingen unlocken. Zijn die er?

Overall, goede game wel, in sommige aspecten beter dan vorige GTAs, maar in veel punten vond ik 4 toch beter / leuker.. Begrijp me niet verkeerd, ik vermaak me er ook zeker mee, ik had alleen denk ik te hoge verwachtingen..?!?

This is a Rapture reminder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-06-2022
Hebben er meer mensen last van dat hun XBOX360 op willekeurige momenten ( vaker in missions dan in freeroam ) uit zichzelf het spel herstart? dus gewoon vastloopt, en daarna het spel meteen opnieuw opstart... Het gebeurt bij 1 missie van Franklin aan het begin steeds richting het einde van die missie.. en nu ook bij 1 missie van Michael aan het begin. Heb het ook al 3x in FreeRoam gehad.

Andere console maakt niet uit, andere disc ook niet.. en meerdere mensen die ik ken hebben hetzelfde probleem. Is dit een bug? wachten op een patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Sssquirrel schreef op zondag 22 september 2013 @ 23:34:
Ik heb nu ongeveer 10 uur in de game zitten, en rond de 15 a 20 procent completed.

Pluspunten:
- cut-scenes en dialogen zeer filmisch.
- de heist leuke (wederom filmische) toevoeging.
- natuur, water, bergen, en dieren maken de wereld levendiger.
- spelen met 3 characters is goed voor het vertellen / (again, filmisch) overbrengen van het verhaal.
- veel voertuigen.
- humor / parodie zoals gewoonlijk top.
- het uitzicht over LS vanaf de bergen als het donker is met al die bewegende lichtjes. Wow!

Minpunten:
- muziek op radio voor mij niet zo hoogstaand als bv in Vice City of San Andreas (of GTA 4 zelfs). Waar is de retro zender? Of een zender met goede rock?
- schademodel van autos is minder goed. Autos deuken bijna niet en krassen eigenlijk meer.
- auto ontploft vrij onverwacht. Hij gaat niet eens eerst branden ofzo.
- explosies in het algemeen vond ik in deel 4 er beter uit zien.
- auto handling minder realistisch dan deel 4, iets te arcade voor mij.
- minder immersie: voorheen werd je meer een geheel met de character en de wereld, maar nu door dat switchen heb ik dat gevoel veel minder.
- er zijn volgens mijn geen emergency vehicle missies. Jammer!
- superpowers van de 3 char's had voor mij niet gehoeven.
- grafisch voor mijn gevoel vaak minder dan deel 4, vooral in de stad vaak blurry / vage borden, zelfs als je stil staat. Pas als je dichtbij genoeg komt worden ze scherp(er).
- wat is het nut van die stats? Bij alle 3 de char's is het meeste al vrij goed..
- waarom kan ik kleren kopen en aan doen e.d. en zodra ik switch heeft die character weer andere kleding aan (wat past bij die cut-scene)?
- zelfde soort 'random' events (help, iemand steelt iets, go get it) als in red dead redemption. Voegt niet veel toe voor mij. Meer een burden dan dat het leuk is om te doen.
- verhaal / %-completed gaat (te) snel?
- nog geen collectibles gevonden die dingen unlocken. Zijn die er?

Overall, goede game wel, in sommige aspecten beter dan vorige GTAs, maar in veel punten vond ik 4 toch beter / leuker.. Begrijp me niet verkeerd, ik vermaak me er ook zeker mee, ik had alleen denk ik te hoge verwachtingen..?!?
schademodel van autos is minder goed. Autos deuken bijna niet en krassen eigenlijk meer.

Nou ik weet niet maar als ik mijn wagen ergens goed tegenaan prak dan zit meteen mijn rechter of linker voorband vast en stuurt deze niet meer goed en ben ik verplicht een nieuwe te pakken.

Je krijgt er of geld voor of stats of andere extraatjes.

[ Voor 4% gewijzigd door Ienni1983 op 22-09-2013 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:48
Huh? Meer Rock zenders? Er zijn er al 3 voor rock toch? Van mij had er nog wel een dance-zender bij gemogen. Soulwax is meer techno dan dance helaas.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06-10 09:56
zo, ook de aftiteling gezien. zit nu op 68% met totaal 32 uur speeltijd. of ik die 100% ooit ga halen hmm.

Nu trouwens ook kijken hoe ik veel geld ga verdienen. want heb nu 30 mil p.p ofzo en zo kan ik nooit die golfcourse kopen he :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
syntesia schreef op maandag 23 september 2013 @ 00:12:
zo, ook de aftiteling gezien. zit nu op 68% met totaal 32 uur speeltijd. of ik die 100% ooit ga halen hmm.

Nu trouwens ook kijken hoe ik veel geld ga verdienen. want heb nu 30 mil p.p ofzo en zo kan ik nooit die golfcourse kopen he :(
spoiler:
Dat is wachten tot de bawsaq werkt.

Want je kon het beste geld halen door de assasinations van lester dan pas uit te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

Tips voor de Aventador (Pegassi Vacca)? KAn hem maar niet vinden...

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06-10 09:56
Ienni1983 schreef op maandag 23 september 2013 @ 00:22:
[...]

spoiler:

Want je kon het beste geld halen door de assasinations van lester dan pas uit te voeren.
spoiler:
ja daar kwam ik later pas achter |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-03 10:02
Ik heb al een paar keer gepost, en voorspeld dat de game op zowel PC als next-gen consoles binnen afzienbare tijd zal uitkomen.

Even een korte samenvatting voor het 'bewijs' tot nu toe:
1. Nvidia refereert naar een GTA V release voor PC in 'het najaar van 2013".
Daarna wordt de statement weer ingetrokken. Teruggefloten door Rockstar, of echte verspreking?
Geen idee, tot nu toe.

2. In de sourcecode van de XBOX360 versie wordt gerefereerd naar PC en Orbis (het OS van de PS4)
Afbeeldingslocatie: http://cdn2.dualshockers.com/wp-content/uploads/2013/09/PCGTA5b.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.incgamers.com/wp-content/uploads/2013/09/pcversion.jpg

3. In de iFruit app zijn voor de PC bestemde assets gevonden.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/iuG0HKE.png
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/nuC3zOP.png
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/PurRMVg.png

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die bushes :D

Hoop opgegeven met die LCN, kan je beter opnieuw beginnen en de bekende missies laten tot het einde, dan nu nog gaan lopen kloten. Heb nu 3 uur aan data (cijfers), geen enkele logica in te vinden.

[ Voor 34% gewijzigd door SinergyX op 23-09-2013 01:23 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ienni1983 schreef op maandag 23 september 2013 @ 00:22:
[...]

spoiler:

De Lester missies werken met de normale Stock exchange. Niet de Bewsaq.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:47

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Volgens mij klopt dat niet, ik heb net de eerste missie gedaan en daarvoor moest ik aandelen van BettaPharma kopen en die zitten in Bawsaq.

Maar hoelang moet kun je wachten om ze weer te verkopen ze staan nu op 49,9% winst... Stijgt het nog verder?

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Tijdens de eerste missie heb ik geen stock gekocht. De tweede wel (Met de rest wacht ik tot ik meer kan inzetten) en die zaten in de normale exchange.

Dat sigaretten ding. Online kwam ik ook tegen dat het in de normale handel zit.
Misschien verschilt het per missie?

Als je trouwens een dergelijke missie opnieuw speelt. Zou het dan weer werken? Kun je heel simpel van 1 miljoen 2 maken namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chaoss schreef op maandag 23 september 2013 @ 01:38:
Volgens mij klopt dat niet, ik heb net de eerste missie gedaan en daarvoor moest ik aandelen van BettaPharma kopen en die zitten in Bawsaq.

Maar hoelang moet kun je wachten om ze weer te verkopen ze staan nu op 49,9% winst... Stijgt het nog verder?
Ik was ze ook aan het laten stijgen , maar ging een triathlon tussendoor doen en daarna was het nog maar 30 % dus je kan beter ff geen missies doen en het om de paar minuten checken ;)

Baal wel dat die Franklin zo weinig poen heeft en ik de rest geen aandelen kan laten kopen. Doe iig geen Lester missies meer tot ik meer geld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
:X Volgens mij heb ik vroeger ietsje teveel GTA gespeeld, want ik wist precies wanneer de boel zou ontploffen bij die gasoline trail :$ Oops ?! :+

Leuke video _O_

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Uitgespeeld. Was leuk :) Zit op ongeveer 80% volgens mij. Er zijn gelukkig nog zo veel dingen die ik niet heb gedaan, zoals zooi uit die legerbasis stelen... Lekker freeroamen nu dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Uitgespeeld, de main storyline althans, wat een korte mainstory met allemaal losse eindjes en een achterlijke laatste missie. :X
De laatste paar woorden tussen de characters die zijn zo slecht, om te huilen. M'n mond viel open van verbazing toen ik de credits zag ik dacht wait, whattttt nu al, hoezo.... gevolgd voor een whaaaa wat een kak spel, nu al klaar en dit was het verhaal? lameeee |:(

Het verhaal van GTA4 vond ik veel en veel beter, beter uitgewerkt en voor mijn gevoel ook een stuk langer of dat echt zo is weet ik niet maar het heeft me vele malen beter kunnen boeien dat dit. Leuk hoor die extratjes die in 5 zitten, maar naar mijn mening is alleen dat niet genoeg voor de achterlijke hype die het heeft opgeroepen.

Ik zeg niet dat ik het een slecht spel vind, maar de hoofd verhaallijn is wel erg kort hangt allemaal uit losse delen in elkaar. Het is ook niet eens heel boeiend omdat de 3 spelers nooit echt lekker samen komen. Het was zeker wel een goed idee maar beroerd uitgewerkt zeker qua verhaallijnen. Die zwarte was een kneus, die rijke was wel aardig gelukt en ik vond die psycho gewoon zwaar irritant en totaal niet leuk.
Ik begrijp niet zo goed waarom ze niet meer aandacht hebben besteed aan de missies en ze beter op elkaar hadden laten inspelen het lijkt er op dat alles snel afgeraffeld is omdat het snel klaar moest ofzo? Beetje vreemd want ze hebben hier toch jaren de tijd voor gehad?

Gebouwen kopen, daar missies voor doen en geld binnen harken is zooooo GTA Vice city.... dat hadden ze net zo goed in GTA4 kunnen gooien maar dan was GTA5 NOG minder boeiend geweest dus dat snap ik wel van rockstar, nog even lekker 2 keer melkkoeien op de oude consoles en straks nog een keer op de PS4/pc.

Gelukkig kan ik me nu nog vermaken met de vele extra's die GTA4 niet had want wie wil er nou niet tennissen in GTA |:( ... Die extra's kunnen mij niet zo bekoren als een leuke verhaallijn met missies.

+ Verder is de map wel groot maar San Andreas was ook groot, en in LA Noire b.v. duurt het ook achterlijk lang als je van linksonder naar rechtsboven rijd. Maakt een goede map een game ook direct goed? nee naar mijn mening niet. Ik snap daarom ook niet waarom het zo groot moet, ze hadden beter meer aandacht aan de inhoud kunnen besteden.
+ De auto's rijden niet lekker, ik vond ze in GTA4 meer gevoel en meer diversiteit hebben. (en dat was al niet al te best)
+ De andere auto's in de wereld lijken letterlijk van lood te zijn, die wegen 10.000 kilo ofzo want bij een botsing ben ik degene die alle kanten op botst en de andere auto's gebeurt weinig mee.
+ als je in 1 auto rijd kom ik op sommige momenten alleen maar die auto's tegen. Zo moet ik bij een missie een getaway car jatten en kwam ik 10 minuten lang alleen maar dezelfde SUV's en Jeep's tegen.
+ Nog een paar puntjes die me opvielen maar ik ook weer vergeten ben.

Al met al niet echt een slechte game maar na GTA4 had ik veel en veel meer verwacht dan deze overhypte GTA4.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
Martinspire schreef op zondag 22 september 2013 @ 23:56:
Huh? Meer Rock zenders? Er zijn er al 3 voor rock toch? Van mij had er nog wel een dance-zender bij gemogen. Soulwax is meer techno dan dance helaas.
Nee, ik zei niet 'meer' rock zenders, maar een GOEDE rock zender :-)

Voorheen ging ik lekker cruisen in een auto met mijn favoriete zender op, maar in deeltje 5 blijf ik maar iedere keer zoeken naar een leuk (en bekend?) liedje op de radio. Is uiteraard een kwestie van muziekvoorkeur.

Verder doen de bevindingen zoals hierboven beschreven over de lengte v/d story me niet echt goed :( Ik dacht dat het percentage-completed de voortgang in de story was, maar als je m al met 70% uitgespeeld kan hebben ... Pfff, dan zou ik al op 1/3e zijn, tereijl ik net pas begonnen ben! :(

[ Voor 20% gewijzigd door Sssquirrel op 23-09-2013 07:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawauz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-02 12:56

dawauz

XboX live : DaWauZ

Op de pc speelde GTA 4 nog je mp3's af als ze in een bepaalde map stonden, jammer dat dat niet op de consoles mogelijk is met GTA 5

XboX live : DaWauZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-08 17:59
Inderdaad. Ik mis een zender met muziek van b.v. acdc en qotsa.
Dat San andres rockradio heeft veel te softe rock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
kaasaanfiets schreef op maandag 23 september 2013 @ 06:17:
Uitgespeeld, de main storyline althans, wat een korte mainstory met allemaal losse eindjes en een achterlijke laatste missie. :X
.. gevolgd door: nu al klaar en dit was het verhaal? lameeee |:(

Al met al niet echt een slechte game maar na GTA4 had ik veel en veel meer verwacht dan deze overhypte GTA4.1
30+ uur aan missies is meer dan bij GTA IV :+
En net die overhyping zorgt ervoor dat elk zo'n overhyped spel als "meh, ik had meer verwacht" wordt gezien.

Zelf vond ik de missies wel passen bij elkaar & vind ik het algemeen verhaal wel leuk, maar het free-aim schiet mechanisme is zo slecht.. gewoon een pain-in-the-ass omdat je het zoveel moet gebruiken in missies. Ik ben nu niet meer super gewent om shooters met de controller te spelen, maar het is toch echt wel erg te noemen.. Eigenlijk vind ik GTA IV ook leuker spelen qua mechanismes (schieten enzo is wat trager & auto rijden had tenminste een eigen karakter).

Anyways, zeker mijn tijd waard & wie weet wat GTA online allemaal brengt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
darkkingll schreef op maandag 23 september 2013 @ 07:29:
Inderdaad. Ik mis een zender met muziek van b.v. acdc en qotsa.
Dat San andres rockradio heeft veel te softe rock.
Vice City FM uit tBoGT :) die wil ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaasaanfiets schreef op maandag 23 september 2013 @ 06:17:
De laatste paar woorden tussen de characters die zijn zo slecht, om te huilen. M'n mond viel open van verbazing toen ik de credits zag ik dacht wait, whattttt nu al, hoezo.... gevolgd voor een whaaaa wat een kak spel, nu al klaar en dit was het verhaal? lameeee |:(

Het verhaal van GTA4 vond ik veel en veel beter, beter uitgewerkt en voor mijn gevoel ook een stuk langer of dat echt zo is weet ik niet maar het heeft me vele malen beter kunnen boeien dat dit. Leuk hoor die extratjes die in 5 zitten, maar naar mijn mening is alleen dat niet genoeg voor de achterlijke hype die het heeft opgeroepen.

Ik zeg niet dat ik het een slecht spel vind, maar de hoofd verhaallijn is wel erg kort hangt allemaal uit losse delen in elkaar. Het is ook niet eens heel boeiend omdat de 3 spelers nooit echt lekker samen komen. Het was zeker wel een goed idee maar beroerd uitgewerkt zeker qua verhaallijnen. Die zwarte was een kneus, die rijke was wel aardig gelukt en ik vond die psycho gewoon zwaar irritant en totaal niet leuk.
Ik begrijp niet zo goed waarom ze niet meer aandacht hebben besteed aan de missies en ze beter op elkaar hadden laten inspelen het lijkt er op dat alles snel afgeraffeld is omdat het snel klaar moest ofzo? Beetje vreemd want ze hebben hier toch jaren de tijd voor gehad?

Gebouwen kopen, daar missies voor doen en geld binnen harken is zooooo GTA Vice city.... dat hadden ze net zo goed in GTA4 kunnen gooien maar dan was GTA5 NOG minder boeiend geweest dus dat snap ik wel van rockstar, nog even lekker 2 keer melkkoeien op de oude consoles en straks nog een keer op de PS4/pc.

Gelukkig kan ik me nu nog vermaken met de vele extra's die GTA4 niet had want wie wil er nou niet tennissen in GTA |:( ... Die extra's kunnen mij niet zo bekoren als een leuke verhaallijn met missies.

+ Verder is de map wel groot maar San Andreas was ook groot, en in LA Noire b.v. duurt het ook achterlijk lang als je van linksonder naar rechtsboven rijd. Maakt een goede map een game ook direct goed? nee naar mijn mening niet. Ik snap daarom ook niet waarom het zo groot moet, ze hadden beter meer aandacht aan de inhoud kunnen besteden.
+ De auto's rijden niet lekker, ik vond ze in GTA4 meer gevoel en meer diversiteit hebben. (en dat was al niet al te best)
+ De andere auto's in de wereld lijken letterlijk van lood te zijn, die wegen 10.000 kilo ofzo want bij een botsing ben ik degene die alle kanten op botst en de andere auto's gebeurt weinig mee.
+ als je in 1 auto rijd kom ik op sommige momenten alleen maar die auto's tegen. Zo moet ik bij een missie een getaway car jatten en kwam ik 10 minuten lang alleen maar dezelfde SUV's en Jeep's tegen.
+ Nog een paar puntjes die me opvielen maar ik ook weer vergeten ben.

Gewoon weer verkopen ben je der vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
Wat een super spel, voor mij het leukste/beste ooit.

Heb nu 27 uur er op, en ongeveer 35-40 missies gedaan. Zoveel toffe dingen, zo grote map echt super.
Als je boven zee vliegt zijn de golven zo mooi in beeld gebracht. De GTA Strategy guide is echt een aanrader voor mensen die dit spel tof vinden.
430 pagina´s :) Heel veel info over gta5.

Hoop nu al dat er weer uitbreidingen komen zoals met GTA 4.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:25

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Donstil schreef op maandag 23 september 2013 @ 01:32:
[...]

Welke stocks heb je het over dan?
Fruitnogwat niet gevonden local. en die andere van die liquidatie ook niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Laatst online: 07-10 12:45
spoiler:
Hoe ga ik ooit aan 150 miljoen komen om de golfclub te kopen 8)7

[ Voor 18% gewijzigd door Isane op 23-09-2013 08:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Donstil schreef op maandag 23 september 2013 @ 01:32:
[...]

Niet waar. Betta zit op BAWSAQ en die is vaak plat, heeft te maken met de social club servers van rockstar.....

Wel stom dat je dat trading onderdeel van je spel maakt, lester geeft je immers tips, maar dat je dan alsnog geen aandelen kan kopen omdat het online gelinked is |:( 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Gunner op 23-09-2013 08:43 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
  • Laatst online: 14-08 17:59
Gunner schreef op maandag 23 september 2013 @ 08:41:
[...]

Niet waar. Betta zit op BAWSAQ en die is vaak plat, heeft te maken met de social club servers van rockstar.....

Wel stom dat je dat trading onderdeel van je spel maakt, lester geeft je immers tips, maar dat je dan alsnog geen aandelen kan kopen omdat het online gelinked is |:( 8)7
Ik heb anders volgens mij daar wel bij lcn aandelen voor kunnen kopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Ja ik ook, ik had "Gold" aandelen gekocht bij de BAWSAQ nadat Lester het aangaf.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Laatst online: 28-09 14:36
Heb tot op heden nog niet veel anders gespeeld dan de main story en verder weinig getourd. Bevalt me echt goed moet ik zeggen. Zit op ongeveer 50% nu en bevalt nog steeds goed:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
Ik heb GTA V bijna uitgespeeld, kan je na het uitspelen nog alle side missions ect spelen? Heb er daar namelijk bijna geen van gedaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik ben ook gestopt met sidemissies en strangers etc. Eerst de hoofdmissie en dan daarna de rest, ook kopen van bezittingen en dergelijke.

Omdat je aan het einde echt veel geld hebt doe ik dus ook niet aan beroven van de verschillende opties, levert toch maar weinig op in verhouding met de main story. Dus gewoon op het laatst puur voor fun.

Ik vind het wel grappig hoe verschillend men tegen de game aan kijkt. Als ik het vergelijk met GTA IV dan heeft dit voor mij echt veel meer plezier. Ik werd in IV echt helemaal spuugzat van het steeds helemaal opnieuw doen van de missies dat ik en niet goed werd in wat ik moest doen, maar ook heel snel stopte met het spel. Enige wat ik nog deed wat de brug over en met 6 sterren proberen de politie te snel af te zijn. Hier in V kan ik tenminste gewoon echt verder komen en bepaalde dingen over doen die dan niet lukken. Zeker als je zo slecht bent als ik dat je soms dingen wel tot bijna 20 keer moet doen is dat echt wel fijner :D

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 27-09 23:15
Iemand er al uit wat de snelste auto is (zonder customize) en waar ie te vinden is?

PSN: Wauzer010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
Ik denk de Veyron, op de parkeerplaatsen in de straat voor Vangelico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Root
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14-03 08:49
pa4jv schreef op maandag 23 september 2013 @ 09:25:
Ik denk de Veyron, op de parkeerplaatsen in de straat voor Vangelico.
je kan hem ook kopen bij: Telefoon, internet en dan kiezen voor legendary motorsport (kosten $1 miljoen :)

Je kan hem ook stelen in de straat bij Vangelico. Zet hem in je garage en steel hem vervolgens opnieuw en opnieuw en opnieuw :P Ik heb er nu een die helemaal verchromed is getuned :D + pantser..

[ Voor 48% gewijzigd door Dr.Root op 23-09-2013 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wauzer schreef op maandag 23 september 2013 @ 09:23:
Iemand er al uit wat de snelste auto is (zonder customize) en waar ie te vinden is?
Van de sportauto's die in Vinewood rondrijden zijn voor mijn gevoel de Banshee en de Lamborgini Diablo look-a-like het snelst. Ik weet niet waar de Cheetah en de Koeningssegg te vinden zijn dus kan ik daar niet echt over oordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
Ja dat straatje wat je overal op internet vindt neem ik aan?
Ik vind er steeds een andere sportwagen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Root
wauzer schreef op maandag 23 september 2013 @ 09:26:
Ja dat straatje wat je overal op internet vindt neem ik aan?
Ik vind er steeds een andere sportwagen helaas.
misschien ben je nog niet ver genoeg in het spel? op hoeveel % zit je nu ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
37% uit mn hoofd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-10-2024
Verwijderd schreef op maandag 23 september 2013 @ 09:26:
[...]

Van de sportauto's die in Vinewood rondrijden zijn voor mijn gevoel de Banshee en de Lamborgini Diablo look-a-like het snelst. Ik weet niet waar de Cheetah en de Koeningssegg te vinden zijn dus kan ik daar niet echt over oordelen.
Ik heb ook een tijdje om die Cheetah gezocht. Was altijd wel de fijnste auto om in te rijden in de vorige delen van GTA.

Hij ziet er nu wel totaal anders uit in vergelijking tot bijvoorbeeld GTA:SA. Toen leek het op een Ferrari Testarossa/F512 M en nu is het meer een Ferrari LaFerrari/Enzo.

Hij rijd volgens mij ook niet zomaar rond op straat, deze moet je echt ergens zoeken op iemand zijn oprijlaan of zoiets, of je koopt hem natuurlijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-10 15:09
boeles schreef op maandag 23 september 2013 @ 09:35:
[...]

misschien ben je nog niet ver genoeg in het spel? op hoeveel % zit je nu ?
Ik heb die auto gejat met minder dan 10%, startte het spel op en na drie missies die auto gepakt.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Root
XyritZz schreef op maandag 23 september 2013 @ 09:37:
[...]

Ik heb die auto gejat met minder dan 10%, startte het spel op en na drie missies die auto gepakt.
daar ligt het dus niet aan :p ik zit namelijk op 25% en heb er 3 in de garage.. Er stonden er twee bij de bijan winkelstraat.. Ook vaak porches trouwens.. Ik zal vanavond een foto proberen up te loaden van me verzameling :p

[ Voor 8% gewijzigd door Dr.Root op 23-09-2013 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
Ja ik vind er dus steeds een porsche (volgens mij waren het steeds porsches)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Leuke game :)

Zit nu op 32% maar die Strangers and Freaks of hoe heten die missies ook al weer, houden me meer bezig.

Maar ook gewoon lekker random dingen, zoals TV aanzetten thuis en ff die humor bekijken van Rockstar.
Rondje in zo'n toeristen bus mee gaan en gewoon luisteren wat de Omroepster allemaal zeg over die rijke lui en beroemdheden :D

Chop is ook wel cool alleen schijt hij erg vaak in de tuin, als ik als Franklin speel en weer in zijn "huis" komt hoor je weer die vliegen weer. Wel geweldig die hond trouwens, loop ik buiten komt er een idioot aan geschuurd vluchtend van politie en rij mij omver. Politie schiet hem neer ik gooi de bal tegen de politie en Chop wil de politie aanvallen nadat ik de bal gooi, schijnbaar ziet de politie dit als schieten want ik kreeg meteen een ster :D

Ook wel een grappig momentje: een Zeil boot op klimmen dicht aan de kust, mensen springen er uit en kijken hoever ik het strand op kan varen (niet zo heel ver). Loop verder en bezoek de "shrink" na de cutscene staat er een gloednieuwe Zeilboot voor de deur, ok je kan er wel niets mee maar was wel weer geinig.

Heb pas maar 1 Heist gehad, ben nu aan de voet van de 2de die ik vanavond maar eens gaat doen.

Heb GTA IV niet zo veel gespeeld, sfeer stond me niet aan en die irritante phone weer die komt met je neef om te bowlen er irritant, had het al snel gezien met dit deel en ook nooit uitgespeeld.

GTA V is wat dat betreft vele malen beter, geweldig gewoon blij dat ik toch een 2de hands Xbox gekocht heb :D

[ Voor 0% gewijzigd door Derr_Hans op 23-09-2013 10:22 . Reden: strant is met een D natuurlijk ]

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
wauzer schreef op maandag 23 september 2013 @ 09:43:
Ja ik vind er dus steeds een porsche (volgens mij waren het steeds porsches)
Het is inderdaad allemaal wel wisselvallig, ik heb er twee keer een Veyron zien staan waarvan ik 'm één keer heb gejat en daarna die hele auto nooit meer gezien. Auto's als een Cheetah ben ik nog helemaal niet tegengekomen, terwijl ik dood wordt gegooid met de Ford GT.

Jammer ook dat ik een paar leuke auto's heb gemist omdat ik met missies bezig was; kwam tijdens een missie echt een leuke auto tegen; volgens mij geeneens super bijzondere auto maar hij zag er gigantisch verbreed uit. Uitgeklopte wielkasten met luchthappers er in... jammergenoeg daarna niet meer tegengekomen en bij de tuningopties in de winkels ook geen verbredingskits tegengekomen. Weet ook echt niet wat voor auto dat was.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
XyritZz schreef op maandag 23 september 2013 @ 09:55:
[...]

Het is inderdaad allemaal wel wisselvallig, ik heb er twee keer een Veyron zien staan waarvan ik 'm één keer heb gejat en daarna die hele auto nooit meer gezien. Auto's als een Cheetah ben ik nog helemaal niet tegengekomen, terwijl ik dood wordt gegooid met de Ford GT.

Jammer ook dat ik een paar leuke auto's heb gemist omdat ik met missies bezig was; kwam tijdens een missie echt een leuke auto tegen; volgens mij geeneens super bijzondere auto maar hij zag er gigantisch verbreed uit. Uitgeklopte wielkasten met luchthappers er in... jammergenoeg daarna niet meer tegengekomen en bij de tuningopties in de winkels ook geen verbredingskits tegengekomen. Weet ook echt niet wat voor auto dat was.
Vind net deze site, van sommige staat er al een spawn locatie bij

http://www.gosunoob.com/grand-theft-auto-5/vehicle-database/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

DutchManticore schreef op maandag 23 september 2013 @ 00:49:
Ik heb al een paar keer gepost, en voorspeld dat de game op zowel PC als next-gen consoles binnen afzienbare tijd zal uitkomen.

Even een korte samenvatting voor het 'bewijs' tot nu toe:
1. Nvidia refereert naar een GTA V release voor PC in 'het najaar van 2013".
Daarna wordt de statement weer ingetrokken. Teruggefloten door Rockstar, of echte verspreking?
Geen idee, tot nu toe.

2. In de sourcecode van de XBOX360 versie wordt gerefereerd naar PC en Orbis (het OS van de PS4)
[afbeelding]
[afbeelding]

3. In de iFruit app zijn voor de PC bestemde assets gevonden.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Afbeeldingslocatie: http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/ajrDNYp_460sa.gif

:P ;)

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 06-10 08:41
Ook de storyline uitgespeeld, vond het wel een erg goede game en ben inmiddels wat gewend geraakt aan de besturing van de auto's, al blijf ik die matig vinden. Kort is de game zeker niet en een GTA 4.1 is het ook weer niet, maar er zijn wel dingen die in gta4 gewoon stukken beter waren (rijden, schade aan auto's en naar mijn mening was gta4 zijn tijd veel verder vooruit dan gta5 (wellicht ook wat te maken met de oude consoles, het is meer een gta IV:*put location here* zoals vc en sa dat ook van gta 3 waren)), maar ondanks die punten is het voor mij nog steeds een buitengewoon sterke game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
Nu ik er aan zit te denken; volgens mij heb ik sinds die eerste heist geen missies meer gedaan die geld opleveren :|. (Op m'n eigen property missies na dan, maar die missies zijn in principe optioneel.).

Wat dat betreft vind ik GTA 5 wel echt een tegenpool van GTA 4. In GTA 4 had je geld in overvloed maar niets om het aan uit te geven, in GTA 5 is er genoeg property dat te koop staat maar no way dat ik een mogelijkheid zie om die 150 miljoen voor de golfclub te verzamelen. Ik kan nog geeneens die cinema's kopen die rond de 10 miljoen ofzo zijn.

Enige dat ik online tegenkom is dat je ergens in zee onbeperkt geld op kunt vissen... maar daar krijg je 12k voor... dat is wisselgeld. Staat er nog een stoere comment bij: "Ik had wel 1 miljoen in 45 minuten" :|.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Laatst online: 20:16

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Die Lester missies met Franklin moet je gewoon bewaren. Vriend van me had 37 miljoen besteed aan aandelen. Heeft die 20 miljoen winst mee gehaald.

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
XyritZz schreef op maandag 23 september 2013 @ 10:16:
Nu ik er aan zit te denken; volgens mij heb ik sinds die eerste heist geen missies meer gedaan die geld opleveren :|. (Op m'n eigen property missies na dan, maar die missies zijn in principe optioneel.).

Wat dat betreft vind ik GTA 5 wel echt een tegenpool van GTA 4. In GTA 4 had je geld in overvloed maar niets om het aan uit te geven, in GTA 5 is er genoeg property dat te koop staat maar no way dat ik een mogelijkheid zie om die 150 miljoen voor de golfclub te verzamelen. Ik kan nog geeneens die cinema's kopen die rond de 10 miljoen ofzo zijn.

Enige dat ik online tegenkom is dat je ergens in zee onbeperkt geld op kunt vissen... maar daar krijg je 12k voor... dat is wisselgeld. Staat er nog een stoere comment bij: "Ik had wel 1 miljoen in 45 minuten" :|.
De missies van Lester pas doen als je de story line hebt voltooid, want dan heb je al meer geld, en je kunt minstens per missie van Lester je geld met 1/3 van wat je inzet verhogen. Doe dat bij alle 3 de characters, en je kunt je geld gaan tellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

dutchgio schreef op maandag 23 september 2013 @ 10:19:
[...]

De missies van Lester pas doen als je de story line hebt voltooid, want dan heb je al meer geld, en je kunt minstens per missie van Lester je geld met 1/3 van wat je inzet verhogen. Doe dat bij alle 3 de characters, en je kunt je geld gaan tellen..
misschien wel een goed idee. hopenlijk heeft rockstar tegen die tijd ook de Social Club onder controle en is de BAWSAQ een beetje stabiel online.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Zit nu pas op de 25% ofzo, ik doe voornamelijk wat stranger stuff, rondrijden, geld proberen te verzamelen enzo, 1 heist gedaan en de 1e hit met Micheal, verder nog niets.

Grootste gemis vind ik inderdaad geld verdienen, ik mis het verkopen van gestolen auto's (of ik heb dat nog niet gevonden) Zoals in eerdere delen, gewoon willekeurig autos jatten en afhankelijk van de staat en luxe krijg je daar geld voor.

Tevens het feit dat je voor je property echt dingen moet doen om je inkomsten ervan te krijgen vind ik jammer.

Verder wel een heerlijke game. maar in de geldwagens had wel wat meer geld mogen zitten vind ik. Bijv de koffer van die kerel zit begrijpelijk niet zo heel veel in maar in de geldwage zelf mag van mij wel een grotere range aan mogelijke buit zitten van inderdaad een paar duizend tot een paar ton ofzo,

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
dutchgio schreef op maandag 23 september 2013 @ 10:19:
[...]

Eerste missie al gestart en voltooid voordat ik goed en wel door had dat ik hier veel geld mee kon verdienen, maar die andere zal ik zeker bewaren totdat ik veel meer te besteden heb :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Laatst online: 20:16

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/2mgpda1.jpg
Oeps :P

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ktipr
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-10-2023

ktipr

Ondertitel

Ai ik baal er nu ook van dat ik alle missies van Lester al heb gedaan met slechts marginale winst. Ah well, komt wel voor de replay.

Ook vet detail waar ik gister achter kwam: Ik had in het begin een keer bij de kapper trevor kaal laten scheren. Op een gegeven viel mij op dat hij toch wel een beetje kort haar had, tot gister toch echt overtuigend zichtbaar was dat zijn haar weer aan het uitgroeien was!

And that's the way the cookie crumbles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Zal ook maar eens wachten met die missies, eerste al gedaan dacht geld komt in overvloed gezien de prijzen van een aantal gebouwen.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
XyritZz schreef op maandag 23 september 2013 @ 10:22:
[...]

Eerste missie al gestart en voltooid voordat ik goed en wel door had dat ik hier veel geld mee kon verdienen, maar die andere zal ik zeker bewaren totdat ik veel meer te besteden heb :).
Same here ;)
Storyline ook nog niet voltooid, 30% ongeveer.
Stiekem baal ik ook dat ik die eerste missie al wel gedaan heb, daarom draag ik nu het advies uit om ze allemaal pas aan het eind te doen...

Wat wel jammer is dat
spoiler:
heist 2 niks opleverd :(

[ Voor 9% gewijzigd door dutchgio op 23-09-2013 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:58
Volgens diverse bronnen (lees: speculatie) doet die BAWSAQ op dit moment niets en is het puur iets voor de story en voor GTA Online. Al die getallen zijn "scripted" en worden pas actief vanaf 1 oktober. Kijk er dus niet teveel naar.

En ik heb het al eerder aangegeven, maar LCN is gewoon random (los van bepaalde missies) dus niet denken dat er structuur in zit. Je kan gokken en soms verdien je er iets mee, maar kijk er niet teveel naar.

Enige manier op gestructureerd geld te verdienen aan LCN is om te saven, opschrijven hoe de stocks staan, een missie doen, vervolgens kijken hoe de stocks zijn veranderd, savegame laden en geld inzetten op de stock het meeste gaat veranderen.

De enige manier om goed geld te verdienen is inderdaad om de Lester missies pas te doen nadat je het spel hebt uitgespeeld. Helaas komen mensen daar pas te laat achter....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
dutchgio schreef op maandag 23 september 2013 @ 10:28:
[...]

Same here ;)
Storyline ook nog niet voltooid, 30% ongeveer.
Stiekem baal ik ook dat ik die eerste missie al wel gedaan heb, daarom draag ik nu het advies uit om ze allemaal pas aan het eind te doen...

Wat wel jammer is dat
Wacht maar tot je heist 3 hebt gedaan. 8)7

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Pagina: 1 ... 21 ... 74 Laatste

Let op:
Er is een topic GTA 5 Crew topic
Slowchat & Levertijden-topic

Geen PC vs Console discussie's

Posts met alleen video's/plaatjes/etc dragen niet bij aan het topic en zijn dus ongewenst.
Story-spoilers (spoilers over het verhaal) ALTIJD tussen spoiler tags:
spoiler:
~~~[spoiler] Je verborgen tekst tik je hiertussen ~~~[/spoiler]
.