Met een beetje hulp van de deur kun je meer shops beroven:
http://youtu.be/thBln0SbyxE
Verwijderd
[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2013 21:26 ]
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Wat moeilijk gedoe.dutchgio schreef op zondag 22 september 2013 @ 21:07:
Met een beetje hulp van de deur kun je meer shops beroven:
Dat heb ik nog met alle gta's gedaan behalve gta4, vond gta4 erg slecht, sprak met totaal niet aan, wereld was veel kleiner dan vorige deel(volgens mijn voor het eerst), Niko stond met ook niet aan. GTA5 is gelukkig wel weer een echte gta game.Mu.siQ schreef op zondag 22 september 2013 @ 21:26:
Ik zit op iets van 60 procent. Weet nu aantal dingen die handig zijn voor de replay. Denk dus maar ff uitspelen en dan voor een tweede keer gaan :-)
[ Voor 32% gewijzigd door mad_max234 op 22-09-2013 21:37 ]
Vanaf een afstandje sniperen kan ook.mad_max234 schreef op zondag 22 september 2013 @ 21:30:
[...]
Wat moeilijk gedoe.
Je kan gewoon naar binnen schieten(deur gaat vanzelf open door de kogel) en dan mag je gewoon je wapen getrokken houden als je naar binnen loopt. Zeker bij andere winkel dan ammu-nation heeft het weinig nut om zo moeilijk te gaan doen, schieten toch niet terug, ammu-nation schiet wel terug.
Dat is nog beter, zeker als je vanaf steegje schiet met demper erop, heb je denk ik geen politie achter je aan, zal het eens proberen.dutchgio schreef op zondag 22 september 2013 @ 21:34:
[...]
Vanaf een afstandje sniperen kan ook.![]()
Schieten op de deur > schieten op de bediende > schieten op de kassa.
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Verwijderd
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Inderdaad, het lijkt alleen in missies te werken zodat andere 'guards' het niet horen.yzx schreef op zondag 22 september 2013 @ 21:40:
Silencers zijn niet echt stil zo xD vaak genoeg flikken achter me aan na een "silenced" kill
Gewoon doorgaan met de missie. Het komt allemaal goed.Franko P. schreef op zondag 22 september 2013 @ 21:43:
Zit met een klein probleempje, vraag me af of er hier meer mensen dit probleem hebben:
(zet het maar in een spoiler tag voor de zekerheid:
spoiler:Heb met Michael de flight school gedaan tot aan de helicopter les. Nu ben ik met de missie van Trevor bezig waarin ik die boot wil gaan looten. Ik krijg de melding in het spel dat ik als Michael naar de flight school moet gaan om door te gaan met de missie.
Het probleem is alleen dat Michael zijn vliegen al op 100% heeft en ik dus niet meer verder kan verbeteren. Nu ben ik aan het zoeken gegaan op internet en blijkbaar ben ik niet de enige, zie: http://support.rockstarga...eting-Flight-School-early
Weet iemand of de flight school afmaken voldoende is om door te gaan? Of moet ik nu met die andere personages gaan spelen en hopen dat ik op een gegeven moment door kan gaan?
Ik ben zo ontzettend slecht in heli vliegen dat ik ruim 20 seconden na brons pas klaar ben.
Gegroet!
Je bedoelt doorgaan met Franklin? Of de andere missies van Michael doen?EnigmaNL schreef op zondag 22 september 2013 @ 21:44:
[...]
Gewoon doorgaan met de missie. Het komt allemaal goed.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Jep met mijn Type Z, moest plaats maken, dus knikker ik ff de fiets uit de garage en de type Z van 10mill ook foetzieDecennia schreef op zondag 22 september 2013 @ 21:50:
Hebben jullie het ook dat als je je auto buiten parkeert en een andere auto pakt uit je garage om ruimte te maken, de auto die je buiten hebt laten staan spontaan weg is?
Staat waarschijnlijk in de vehicle impound..yzx schreef op zondag 22 september 2013 @ 21:51:
[...]
Jep met mijn Type Z, moest plaats maken, dus knikker ik ff de fiets uit de garage en de type Z van 10mill ook foetzie
Ik had alle missies van de flight school gespeeld. Dus haal eerst overal een medailleFranko P. schreef op zondag 22 september 2013 @ 21:43:
Zit met een klein probleempje, vraag me af of er hier meer mensen dit probleem hebben:
(zet het maar in een spoiler tag voor de zekerheid:
spoiler:Heb met Michael de flight school gedaan tot aan de helicopter les. Nu ben ik met de missie van Trevor bezig waarin ik die boot wil gaan looten. Ik krijg de melding in het spel dat ik als Michael naar de flight school moet gaan om door te gaan met de missie.
Het probleem is alleen dat Michael zijn vliegen al op 100% heeft en ik dus niet meer verder kan verbeteren. Nu ben ik aan het zoeken gegaan op internet en blijkbaar ben ik niet de enige, zie: http://support.rockstarga...eting-Flight-School-early
Weet iemand of de flight school afmaken voldoende is om door te gaan? Of moet ik nu met die andere personages gaan spelen en hopen dat ik op een gegeven moment door kan gaan?
Ik ben zo ontzettend slecht in heli vliegen dat ik ruim 20 seconden na brons pas klaar ben.
Verwijderd
Iemand een idee?Verwijderd schreef op zondag 22 september 2013 @ 17:52:
Heb hem net uitgespeeld. Wat een einde...
Laat wel wat vragen achter.
In de spoiler staat het einde van het verhaal, niet klikken als je nog bezig bent dus.
spoiler:Ik heb ervoor gekozen om Trevor te vermoorden omdat ik hem het minst leuke personage vond. Maar hoe zit het nu dan met de missies (vraagtekens) die nog open stonden bij hem? Hoef ik deze nu niet meer te doen voor de 100% completion?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2013 22:06 ]
Gegroet!
Verwijderd
Gekocht of gevonden? Ik probeer de auto's te vinden maar op de Ferrari lookalike en de Bugatti heb ik niks gevonden.Decennia schreef op zondag 22 september 2013 @ 22:07:
Eindelijk een rode Lamborghini Murcielago en mat zwarte Gallardo. Helaas zit er geen Aventador in het spel
Beiden gevonden rondom Vinewood Hills. De Ferrari Enzo en Bugatti zoek ik nog. Ik dacht dat de Bugatti alleen te koop was voor een miljoen...Verwijderd schreef op zondag 22 september 2013 @ 22:07:
[...]
Gekocht of gevonden? Ik probeer de auto's te vinden maar op de Ferrari lookalike en de Bugatti heb ik niks gevonden.
Gegroet!
Probeer andere missies te doen. Misschien moet je andere missies af hebben om met deze te beginnen.Verwijderd schreef op zondag 22 september 2013 @ 22:06:
[...]
Iemand een idee?
Ben er inmiddels wel achter dat switchen op geen enkele manier mogelijk is.
Nee de "Veyron" kun je ook vinden.Decennia schreef op zondag 22 september 2013 @ 22:10:
[...]
Beiden gevonden rondom Vinewood Hills. De Ferrari Enzo en Bugatti zoek ik nog. Ik dacht dat de Bugatti alleen te koop was voor een miljoen...
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
De Veyron vind je ook wel eens bij de eerste heist locatieDonstil schreef op zondag 22 september 2013 @ 22:13:
[...]
Nee de "Veyron" kun je ook vinden.
Althans ik zag er een staan bij een villa in de heuvels. Gelijk mee genomen en opgeslagen.
Ik deed net een missie waar je achter een Koeningsegg aan gaat trouwens. Ook wel een bruut ding. Die had ik nog niet eerder gezien.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2013 22:25 ]
Ah, even zoeken zoDonstil schreef op zondag 22 september 2013 @ 22:13:
[...]
Nee de "Veyron" kun je ook vinden.
Althans ik zag er een staan bij een villa in de heuvels. Gelijk mee genomen en opgeslagen.
Ik deed net een missie waar je achter een Koeningsegg aan gaat trouwens. Ook wel een bruut ding. Die had ik nog niet eerder gezien.
Gegroet!
Verwijderd
overal een medaille halen is niet nodig.Michielodc schreef op zondag 22 september 2013 @ 22:02:
[...]
Ik had alle missies van de flight school gespeeld. Dus haal eerst overal een medaille
http://tinyurl.com/5sdar8p
Klopt, net zo m'n Bugatti ehh... Adder kwijtgeraakt. Gelukkig spawnt die op dezelfde plek, dua vlot weer opgehaald...Decennia schreef op zondag 22 september 2013 @ 21:50:
Hebben jullie het ook dat als je je auto buiten parkeert en een andere auto pakt uit je garage om ruimte te maken, de auto die je buiten hebt laten staan spontaan weg is?
In feite met Trevor krijg je al 22,500 per week/maand vanwege zijn vliegveld.Verwijderd schreef op zondag 22 september 2013 @ 22:44:
Verdient iemand al d.m.v. bedrijven veel geld? Iemand tips voor bedrijven die ik kan kopen bijvoorbeeld?
Zit nu op 50% en wat is het genieten zeg!
[ Voor 23% gewijzigd door Ienni1983 op 22-09-2013 22:54 ]
Verwijderd schreef op zondag 22 september 2013 @ 17:52:
spoiler:Ik heb ervoor gekozen om Trevor te vermoorden omdat ik hem het minst leuke personage vond.
[ Voor 11% gewijzigd door Unomomentodado op 22-09-2013 22:58 ]
Klopt idd.yzx schreef op zondag 22 september 2013 @ 22:17:
[...]
De Veyron vind je ook wel eens bij de eerste heist locatie
Ooh is dat de Enzo. Ja die missie was het idd. Had er alleen niet echt een Enzo uitgehaald. Dacht meer aan een zonda oid.Decennia schreef op zondag 22 september 2013 @ 22:43:
[...]
Ah, even zoeken zo![]()
spoiler:Die missie ook gedaan ja, waar je de auto's moet stelen als politie? De Koeningsegg en Ferrari Enzo?
Verwijderd
Hmm en met Franklin, vind ik toch wel de leukste persoon om random mee te spelenIenni1983 schreef op zondag 22 september 2013 @ 22:53:
[...]
In feite met Trevor krijg je al 22,500 per week/maand vanwege zijn vliegveld.
Enige wat ik wel haat is dat die bawsaq te vaak offline is.
Dus ik ga maar even stoppen met spelen totdat de beurs weer stabiel werkt.
Geen zin om stock opties te kopen om dan weer te zien dat ze offline zijn.
PSN: DucttapeGuyXXL Profitec pro 500 pid eureka mignon specialita
Geen blauwe blip?Koos2009 schreef op zondag 22 september 2013 @ 23:16:
spoiler:reed rond met franklin en iemand stal dse auto van een vrouw. toevallig had ik een politieauto gejat en ik er achteraan. eindelijk uit laten stappen en doodgeschoten, stap ik in de "nieuwe" auto, is er geen terugbrenglocatie en heb ik een wanted level.
Verder switchste ik naar trevor die lepeltje lepeltje lag met de neef van zijn matje, ga ik naar buiten, hoor ik die gast schereeuwen om zijn beertje dat nu "kapot" is. Echt een weirdo die trevor.
[ Voor 72% gewijzigd door Decennia op 23-09-2013 00:00 ]
Gegroet!
This is a Rapture reminder..
schademodel van autos is minder goed. Autos deuken bijna niet en krassen eigenlijk meer.Sssquirrel schreef op zondag 22 september 2013 @ 23:34:
Ik heb nu ongeveer 10 uur in de game zitten, en rond de 15 a 20 procent completed.
Pluspunten:
- cut-scenes en dialogen zeer filmisch.
- de heist leuke (wederom filmische) toevoeging.
- natuur, water, bergen, en dieren maken de wereld levendiger.
- spelen met 3 characters is goed voor het vertellen / (again, filmisch) overbrengen van het verhaal.
- veel voertuigen.
- humor / parodie zoals gewoonlijk top.
- het uitzicht over LS vanaf de bergen als het donker is met al die bewegende lichtjes. Wow!
Minpunten:
- muziek op radio voor mij niet zo hoogstaand als bv in Vice City of San Andreas (of GTA 4 zelfs). Waar is de retro zender? Of een zender met goede rock?
- schademodel van autos is minder goed. Autos deuken bijna niet en krassen eigenlijk meer.
- auto ontploft vrij onverwacht. Hij gaat niet eens eerst branden ofzo.
- explosies in het algemeen vond ik in deel 4 er beter uit zien.
- auto handling minder realistisch dan deel 4, iets te arcade voor mij.
- minder immersie: voorheen werd je meer een geheel met de character en de wereld, maar nu door dat switchen heb ik dat gevoel veel minder.
- er zijn volgens mijn geen emergency vehicle missies. Jammer!
- superpowers van de 3 char's had voor mij niet gehoeven.
- grafisch voor mijn gevoel vaak minder dan deel 4, vooral in de stad vaak blurry / vage borden, zelfs als je stil staat. Pas als je dichtbij genoeg komt worden ze scherp(er).
- wat is het nut van die stats? Bij alle 3 de char's is het meeste al vrij goed..
- waarom kan ik kleren kopen en aan doen e.d. en zodra ik switch heeft die character weer andere kleding aan (wat past bij die cut-scene)?
- zelfde soort 'random' events (help, iemand steelt iets, go get it) als in red dead redemption. Voegt niet veel toe voor mij. Meer een burden dan dat het leuk is om te doen.
- verhaal / %-completed gaat (te) snel?
- nog geen collectibles gevonden die dingen unlocken. Zijn die er?
Overall, goede game wel, in sommige aspecten beter dan vorige GTAs, maar in veel punten vond ik 4 toch beter / leuker.. Begrijp me niet verkeerd, ik vermaak me er ook zeker mee, ik had alleen denk ik te hoge verwachtingen..?!?
[ Voor 4% gewijzigd door Ienni1983 op 22-09-2013 23:46 ]
syntesia schreef op maandag 23 september 2013 @ 00:12:
zo, ook de aftiteling gezien. zit nu op 68% met totaal 32 uur speeltijd. of ik die 100% ooit ga halen hmm.
Nu trouwens ook kijken hoe ik veel geld ga verdienen. want heb nu 30 mil p.p ofzo en zo kan ik nooit die golfcourse kopen he
Gegroet!
Ienni1983 schreef op maandag 23 september 2013 @ 00:22:
[...]
spoiler:Dat is wachten tot de bawsaq werkt.
Want je kon het beste geld halen door de assasinations van lester dan pas uit te voeren.
Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.
Die bushes
[ Voor 34% gewijzigd door SinergyX op 23-09-2013 01:23 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
De Lester missies werken met de normale Stock exchange. Niet de Bewsaq.Ienni1983 schreef op maandag 23 september 2013 @ 00:22:
[...]
spoiler:Dat is wachten tot de bawsaq werkt.
Want je kon het beste geld halen door de assasinations van lester dan pas uit te voeren.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Ik was ze ook aan het laten stijgen , maar ging een triathlon tussendoor doen en daarna was het nog maar 30 % dus je kan beter ff geen missies doen en het om de paar minuten checkenChaoss schreef op maandag 23 september 2013 @ 01:38:
Volgens mij klopt dat niet, ik heb net de eerste missie gedaan en daarvoor moest ik aandelen van BettaPharma kopen en die zitten in Bawsaq.
Maar hoelang moet kun je wachten om ze weer te verkopen ze staan nu op 49,9% winst... Stijgt het nog verder?
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Nee, ik zei niet 'meer' rock zenders, maar een GOEDE rock zender :-)Martinspire schreef op zondag 22 september 2013 @ 23:56:
Huh? Meer Rock zenders? Er zijn er al 3 voor rock toch? Van mij had er nog wel een dance-zender bij gemogen. Soulwax is meer techno dan dance helaas.
[ Voor 20% gewijzigd door Sssquirrel op 23-09-2013 07:26 ]
XboX live : DaWauZ
30+ uur aan missies is meer dan bij GTA IVkaasaanfiets schreef op maandag 23 september 2013 @ 06:17:
Uitgespeeld, de main storyline althans, wat een korte mainstory met allemaal losse eindjes en een achterlijke laatste missie.![]()
.. gevolgd door: nu al klaar en dit was het verhaal? lameeee![]()
Al met al niet echt een slechte game maar na GTA4 had ik veel en veel meer verwacht dan deze overhypte GTA4.1
Vice City FM uit tBoGTdarkkingll schreef op maandag 23 september 2013 @ 07:29:
Inderdaad. Ik mis een zender met muziek van b.v. acdc en qotsa.
Dat San andres rockradio heeft veel te softe rock.
Verwijderd
Gewoon weer verkopen ben je der vanaf.kaasaanfiets schreef op maandag 23 september 2013 @ 06:17:
Uitgespeeld, de main storyline althans, wat een korte mainstory met allemaal losse eindjes en een achterlijke laatste missie.![]()
De laatste paar woorden tussen de characters die zijn zo slecht, om te huilen. M'n mond viel open van verbazing toen ik de credits zag ik dacht wait, whattttt nu al, hoezo.... gevolgd voor een whaaaa wat een kak spel, nu al klaar en dit was het verhaal? lameeee![]()
Het verhaal van GTA4 vond ik veel en veel beter, beter uitgewerkt en voor mijn gevoel ook een stuk langer of dat echt zo is weet ik niet maar het heeft me vele malen beter kunnen boeien dat dit. Leuk hoor die extratjes die in 5 zitten, maar naar mijn mening is alleen dat niet genoeg voor de achterlijke hype die het heeft opgeroepen.
Ik zeg niet dat ik het een slecht spel vind, maar de hoofd verhaallijn is wel erg kort hangt allemaal uit losse delen in elkaar. Het is ook niet eens heel boeiend omdat de 3 spelers nooit echt lekker samen komen. Het was zeker wel een goed idee maar beroerd uitgewerkt zeker qua verhaallijnen. Die zwarte was een kneus, die rijke was wel aardig gelukt en ik vond die psycho gewoon zwaar irritant en totaal niet leuk.
Ik begrijp niet zo goed waarom ze niet meer aandacht hebben besteed aan de missies en ze beter op elkaar hadden laten inspelen het lijkt er op dat alles snel afgeraffeld is omdat het snel klaar moest ofzo? Beetje vreemd want ze hebben hier toch jaren de tijd voor gehad?
Gebouwen kopen, daar missies voor doen en geld binnen harken is zooooo GTA Vice city.... dat hadden ze net zo goed in GTA4 kunnen gooien maar dan was GTA5 NOG minder boeiend geweest dus dat snap ik wel van rockstar, nog even lekker 2 keer melkkoeien op de oude consoles en straks nog een keer op de PS4/pc.
Gelukkig kan ik me nu nog vermaken met de vele extra's die GTA4 niet had want wie wil er nou niet tennissen in GTA... Die extra's kunnen mij niet zo bekoren als een leuke verhaallijn met missies.
+ Verder is de map wel groot maar San Andreas was ook groot, en in LA Noire b.v. duurt het ook achterlijk lang als je van linksonder naar rechtsboven rijd. Maakt een goede map een game ook direct goed? nee naar mijn mening niet. Ik snap daarom ook niet waarom het zo groot moet, ze hadden beter meer aandacht aan de inhoud kunnen besteden.
+ De auto's rijden niet lekker, ik vond ze in GTA4 meer gevoel en meer diversiteit hebben. (en dat was al niet al te best)
+ De andere auto's in de wereld lijken letterlijk van lood te zijn, die wegen 10.000 kilo ofzo want bij een botsing ben ik degene die alle kanten op botst en de andere auto's gebeurt weinig mee.
+ als je in 1 auto rijd kom ik op sommige momenten alleen maar die auto's tegen. Zo moet ik bij een missie een getaway car jatten en kwam ik 10 minuten lang alleen maar dezelfde SUV's en Jeep's tegen.
+ Nog een paar puntjes die me opvielen maar ik ook weer vergeten ben.
Al met al niet echt een slechte game maar na GTA4 had ik veel en veel meer verwacht dan deze overhypte GTA4.1
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Welke stocks heb je het over dan?Donstil schreef op maandag 23 september 2013 @ 01:32:
[...]
De Lester missies werken met de normale Stock exchange. Niet de Bewsaq.
[ Voor 18% gewijzigd door Isane op 23-09-2013 08:14 ]
Niet waar. Betta zit op BAWSAQ en die is vaak plat, heeft te maken met de social club servers van rockstar.....Donstil schreef op maandag 23 september 2013 @ 01:32:
[...]
De Lester missies werken met de normale Stock exchange. Niet de Bewsaq.
[ Voor 7% gewijzigd door Gunner op 23-09-2013 08:43 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Ik heb anders volgens mij daar wel bij lcn aandelen voor kunnen kopen..Gunner schreef op maandag 23 september 2013 @ 08:41:
[...]
Niet waar. Betta zit op BAWSAQ en die is vaak plat, heeft te maken met de social club servers van rockstar.....
Wel stom dat je dat trading onderdeel van je spel maakt, lester geeft je immers tips, maar dat je dan alsnog geen aandelen kan kopen omdat het online gelinked is![]()
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
PSN: Wauzer010
je kan hem ook kopen bij: Telefoon, internet en dan kiezen voor legendary motorsport (kosten $1 miljoenpa4jv schreef op maandag 23 september 2013 @ 09:25:
Ik denk de Veyron, op de parkeerplaatsen in de straat voor Vangelico.
[ Voor 48% gewijzigd door Dr.Root op 23-09-2013 09:28 ]
Verwijderd
Van de sportauto's die in Vinewood rondrijden zijn voor mijn gevoel de Banshee en de Lamborgini Diablo look-a-like het snelst. Ik weet niet waar de Cheetah en de Koeningssegg te vinden zijn dus kan ik daar niet echt over oordelen.wauzer schreef op maandag 23 september 2013 @ 09:23:
Iemand er al uit wat de snelste auto is (zonder customize) en waar ie te vinden is?
misschien ben je nog niet ver genoeg in het spel? op hoeveel % zit je nu ?wauzer schreef op maandag 23 september 2013 @ 09:26:
Ja dat straatje wat je overal op internet vindt neem ik aan?
Ik vind er steeds een andere sportwagen helaas.
Ik heb ook een tijdje om die Cheetah gezocht. Was altijd wel de fijnste auto om in te rijden in de vorige delen van GTA.Verwijderd schreef op maandag 23 september 2013 @ 09:26:
[...]
Van de sportauto's die in Vinewood rondrijden zijn voor mijn gevoel de Banshee en de Lamborgini Diablo look-a-like het snelst. Ik weet niet waar de Cheetah en de Koeningssegg te vinden zijn dus kan ik daar niet echt over oordelen.
Ik heb die auto gejat met minder dan 10%, startte het spel op en na drie missies die auto gepakt.boeles schreef op maandag 23 september 2013 @ 09:35:
[...]
misschien ben je nog niet ver genoeg in het spel? op hoeveel % zit je nu ?
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
daar ligt het dus niet aanXyritZz schreef op maandag 23 september 2013 @ 09:37:
[...]
Ik heb die auto gejat met minder dan 10%, startte het spel op en na drie missies die auto gepakt.
[ Voor 8% gewijzigd door Dr.Root op 23-09-2013 09:40 ]
[ Voor 0% gewijzigd door Derr_Hans op 23-09-2013 10:22 . Reden: strant is met een D natuurlijk ]
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Het is inderdaad allemaal wel wisselvallig, ik heb er twee keer een Veyron zien staan waarvan ik 'm één keer heb gejat en daarna die hele auto nooit meer gezien. Auto's als een Cheetah ben ik nog helemaal niet tegengekomen, terwijl ik dood wordt gegooid met de Ford GT.wauzer schreef op maandag 23 september 2013 @ 09:43:
Ja ik vind er dus steeds een porsche (volgens mij waren het steeds porsches)
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Vind net deze site, van sommige staat er al een spawn locatie bijXyritZz schreef op maandag 23 september 2013 @ 09:55:
[...]
Het is inderdaad allemaal wel wisselvallig, ik heb er twee keer een Veyron zien staan waarvan ik 'm één keer heb gejat en daarna die hele auto nooit meer gezien. Auto's als een Cheetah ben ik nog helemaal niet tegengekomen, terwijl ik dood wordt gegooid met de Ford GT.
Jammer ook dat ik een paar leuke auto's heb gemist omdat ik met missies bezig was; kwam tijdens een missie echt een leuke auto tegen; volgens mij geeneens super bijzondere auto maar hij zag er gigantisch verbreed uit. Uitgeklopte wielkasten met luchthappers er in... jammergenoeg daarna niet meer tegengekomen en bij de tuningopties in de winkels ook geen verbredingskits tegengekomen. Weet ook echt niet wat voor auto dat was.
DutchManticore schreef op maandag 23 september 2013 @ 00:49:
Ik heb al een paar keer gepost, en voorspeld dat de game op zowel PC als next-gen consoles binnen afzienbare tijd zal uitkomen.
Even een korte samenvatting voor het 'bewijs' tot nu toe:
1. Nvidia refereert naar een GTA V release voor PC in 'het najaar van 2013".
Daarna wordt de statement weer ingetrokken. Teruggefloten door Rockstar, of echte verspreking?
Geen idee, tot nu toe.
2. In de sourcecode van de XBOX360 versie wordt gerefereerd naar PC en Orbis (het OS van de PS4)
[afbeelding]
[afbeelding]
3. In de iFruit app zijn voor de PC bestemde assets gevonden.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
De missies van Lester pas doen als je de story line hebt voltooid, want dan heb je al meer geld, en je kunt minstens per missie van Lester je geld met 1/3 van wat je inzet verhogen. Doe dat bij alle 3 de characters, en je kunt je geld gaan tellen..XyritZz schreef op maandag 23 september 2013 @ 10:16:
Nu ik er aan zit te denken; volgens mij heb ik sinds die eerste heist geen missies meer gedaan die geld opleveren. (Op m'n eigen property missies na dan, maar die missies zijn in principe optioneel.).
Wat dat betreft vind ik GTA 5 wel echt een tegenpool van GTA 4. In GTA 4 had je geld in overvloed maar niets om het aan uit te geven, in GTA 5 is er genoeg property dat te koop staat maar no way dat ik een mogelijkheid zie om die 150 miljoen voor de golfclub te verzamelen. Ik kan nog geeneens die cinema's kopen die rond de 10 miljoen ofzo zijn.
Enige dat ik online tegenkom is dat je ergens in zee onbeperkt geld op kunt vissen... maar daar krijg je 12k voor... dat is wisselgeld. Staat er nog een stoere comment bij: "Ik had wel 1 miljoen in 45 minuten".
misschien wel een goed idee. hopenlijk heeft rockstar tegen die tijd ook de Social Club onder controle en is de BAWSAQ een beetje stabiel online.dutchgio schreef op maandag 23 september 2013 @ 10:19:
[...]
De missies van Lester pas doen als je de story line hebt voltooid, want dan heb je al meer geld, en je kunt minstens per missie van Lester je geld met 1/3 van wat je inzet verhogen. Doe dat bij alle 3 de characters, en je kunt je geld gaan tellen..
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Eerste missie al gestart en voltooid voordat ik goed en wel door had dat ik hier veel geld mee kon verdienen, maar die andere zal ik zeker bewaren totdat ik veel meer te besteden hebdutchgio schreef op maandag 23 september 2013 @ 10:19:
[...]
De missies van Lester pas doen als je de story line hebt voltooid, want dan heb je al meer geld, en je kunt minstens per missie van Lester je geld met 1/3 van wat je inzet verhogen. Doe dat bij alle 3 de characters, en je kunt je geld gaan tellen..
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
And that's the way the cookie crumbles
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Same hereXyritZz schreef op maandag 23 september 2013 @ 10:22:
[...]
Eerste missie al gestart en voltooid voordat ik goed en wel door had dat ik hier veel geld mee kon verdienen, maar die andere zal ik zeker bewaren totdat ik veel meer te besteden heb.
[ Voor 9% gewijzigd door dutchgio op 23-09-2013 10:29 ]
Wacht maar tot je heist 3 hebt gedaan.dutchgio schreef op maandag 23 september 2013 @ 10:28:
[...]
Same here
Storyline ook nog niet voltooid, 30% ongeveer.
Stiekem baal ik ook dat ik die eerste missie al wel gedaan heb, daarom draag ik nu het advies uit om ze allemaal pas aan het eind te doen...
Wat wel jammer is dat
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq