Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik doe na die aandelen missies is naar bed gaan. Als je wakker wordt staan de aandelen vaak op +70% en dan kun je nog even wachten en rond de 80% verkoop ik ze. Na de eerste heist heb je op 1 char 1 mil. Dit kun je dus minimaal 5 keer verhogen met 80%.

Ik heb de story line nog lang niet uitgespeeld maar hoe meer geld je hebt voordat je die missies doet hoe hoger het bedrag wat je verdubbelen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:35

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Weet iemand of die Stranger missies ten opzichte van elkaar linear zijn?

Bij Franklin kreeg ik als 2'de of 3'de Stranger missies een autorace, en aangezien ik zuig in het racen heb ik die een paar keer geprobeerd maar niet gehaald.

Krij ik nu bij Franklin ooit weer een nieuwe/andere Stranger missie? of moet ik die stomme race eerst halen? :P

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Chaoss schreef op zondag 22 september 2013 @ 12:36:
Krij ik nu bij Franklin ooit weer een nieuwe/andere Stranger missie? of moet ik die stomme race eerst halen? :P
Je hoeft die races niet af te maken en komt vanzelf andere strangers tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:52

Edd

Chaoss schreef op zondag 22 september 2013 @ 12:36:
Weet iemand of die Stranger missies ten opzichte van elkaar linear zijn?

Bij Franklin kreeg ik als 2'de of 3'de Stranger missies een autorace, en aangezien ik zuig in het racen heb ik die een paar keer geprobeerd maar niet gehaald.

spoiler:
Je kan altijd Tonya bellen voor een misse met de sleepwagen.. Of heb je die allemaal al gedaan?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg nu al een tijd lang een error als ik de BAWSAQ market op wil, er staat dat de "The market is down for maintenance"

Krijgen jullie ook deze error?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand een samsung F versie televisie? ik heb de F8000 ben benieuwd hoe jullie de settings hebben voor gtaV

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2013 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:35

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Edd schreef op zondag 22 september 2013 @ 12:42:
[...]

spoiler:
Je kan altijd Tonya bellen voor een misse met de sleepwagen.. Of heb je die allemaal al gedaan?
een paar, ga ik eens proberen, moet zeggen dat het in GTA5 wel iets onduidelijker is wat je allemaal kunt doen omdat het je wat minder als kant en klare "start hier een missie" wordt aangeboden.
Verwijderd schreef op zondag 22 september 2013 @ 12:10:
Wat ik doe na die aandelen missies is naar bed gaan. Als je wakker wordt staan de aandelen vaak op +70% en dan kun je nog even wachten en rond de 80% verkoop ik ze. Na de eerste heist heb je op 1 char 1 mil. Dit kun je dus minimaal 5 keer verhogen met 80%.

Ik heb de story line nog lang niet uitgespeeld maar hoe meer geld je hebt voordat je die missies doet hoe hoger het bedrag wat je verdubbelen kan.
En Ik lees hier regelmatig dat er veel geld valt te verdienen met beleggen.... maar daar snap ik de ballen van :P

Is er een tutorial voor dat belegen? of is het een kwestie van iets uitzoeken wat laag staat en maar hopen dat de koers stijgt? kun je nog invloed op die koers uit oefenen?

[ Voor 26% gewijzigd door Chaoss op 22-09-2013 12:52 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 september 2013 @ 12:46:
Ik krijg nu al een tijd lang een error als ik de BAWSAQ market op wil, er staat dat de "The market is down for maintenance"

Krijgen jullie ook deze error?
Ja helaas wel en ook bij de camera app (Snapmatic volgens mij?). Bij de camera app krijg ik de melding dat ik niet met Rockstar social club kan connecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10:04
Even een aandelen vraag, maar wel een beetje 'story' gerelateerd:

spoiler:
Na die missie van Lester dat je met Michael die Lifeinvader CEO moet aanpakken heb ik een zooi Lifeinvader aandelen gekocht omdat die zowat gratis waren. Dit heb ik later ook met Trevor gedaan, nu staan de aandelen van Trevor weer positief, maar de Lifeinvader aandelen van Michael staan nog zwaar in het rood.. Zijn er meer mensen die dit merken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
heh, wel grappig wat de special ability skill bar omhoog laat gaan voor Trevor:
spoiler:
  • failing a mission: small bonus
  • Fall over: small bonus
  • take damage: small bonus
  • rammed by vehicle: small bonus
  • bumping into ped: small bonus
  • Headshot: 7,5% bonus
  • kill at least one ped in explosion: 15% bonus
  • Maintaining high speeds in vehicles: small bonus

Lung Capacity is inderdaad zeer lang:
spoiler:
lncreasing your Lung Capacity stat allows you to stay underwater for longer periods of time. This stat is increased by 1% for every minute spent underwater.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peto84
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:48
Gisteravond ook de credits voorbij zien rollen na een uurtje of 50. (75%)

Die laatste heist was echt mooi. De spanning was direct voelbaar, de achtergrondmuziek paste perfect. Ook geweldig dat het in 1x goed ging, dat geeft toch een hoop voldoening. Alleen vond ik het toch wat makkelijk gaan voor iets dat ze als "onmogelijk" beschouwden. Goede voorbereiding was in dit geval misschien het halve werk.

Die specials van de characters was een leuke toevoeging, zeker met Franklin ben je onverslaanbaar in races. Alleen die van Michael heb ik denk maar een paar keer gebruikt, die vond ik niet echt toegevoegde waarde hebben.

Op naar de 100%.

psnprofiles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
dutchgio schreef op zondag 22 september 2013 @ 11:46:
De missies van Lester in combinatie met aandelen leveren veel op.
Alleen kun je het pas het meest effectiefs gebruiken als je voordat je de missie start al weet waar je in moet investeren, want tijdens de missie kun je niet van character wisselen, waardoor je alleen winst met franklin weet te maken.
Dat wordt dus even googlen vooraf..

Wil je echt veel geld, zet dan 95% van je geld in, zodat je nog wat over hebt voor wapens oid.
Dan doe je de missie, en na het telefoontje met Lester dat de missie geslaagd is, verkoop je je aandelen.
Wellicht kun je ook langer wachten(en nog meer winst maken) maar dat heb ik niet geprobeerd, want voor hetzelfde geld daalt ie weer ;)

Ik heb zelf alleen de eerste gedaan, 2 ton geïnvesteerd en uiteindelijk 3 ton teruggekregen dus het verdient echt wel ;)
Ik start de missie. Volg de uitleg. Weet dan wat ik moet kopen op de beurs.
Cancel de missie. Koop het met alle 3 voor al het geld. Start de missie opnieuw en kassa :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:30
WTF: (spoiler!)

spoiler:
apen en aliens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th_mas
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-09 13:33
Ik hoor allerlei mensen het hebben over manieren om miljoenen te verdienen, door bijvoorbeeld slim in te zetten op aandelen. Maar mijn vraag is; wat moet je met dat geld? Er zijn wel veel meer mogelijkheden dan in GTA IV, maar stel je hebt 200 mln. Dan koop je bioscoop of wat of Los Santos Customs.. Maar wat heb je eraan? Het levert je op de lange termijn wat op? Ja en? Je legt dit spel toch weg op een gegeven moment.

Mijn punt is, aan een paar ton heb je toch ook genoeg? Waarom zou je zoveel willen verdienen? Er gaat geen nieuwe wereld voor je open of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Th_mas schreef op zondag 22 september 2013 @ 13:51:
Ik hoor allerlei mensen het hebben over manieren om miljoenen te verdienen, door bijvoorbeeld slim in te zetten op aandelen. Maar mijn vraag is; wat moet je met dat geld? Er zijn wel veel meer mogelijkheden dan in GTA IV, maar stel je hebt 200 mln. Dan koop je bioscoop of wat of Los Santos Customs.. Maar wat heb je eraan? Het levert je op de lange termijn wat op? Ja en? Je legt dit spel toch weg op een gegeven moment.

Mijn punt is, aan een paar ton heb je toch ook genoeg? Waarom zou je zoveel willen verdienen? Er gaat geen nieuwe wereld voor je open of zo.
Er al eens aan gedacht dat "die mensen" dat misschien voor de lol doen. Reden genoeg lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-04-2022
Hmm lekker dit.. Playstation liep gewoon volledig vast op het moment dat
spoiler:
ik die Z-type had gejat met Franklin en op weg was naar het vliegveld om m aan die Devin te geven, nadat ik m constant gevolgd had met Trevor in de heli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 29-09 13:15
Ik baal echt van de nieuwe besturing als het gaat om het rijden. Neem bijvoorbeeld de 7-serie look alike, een grote zware auto, maar dat ding voelt aan als een fiatje 500.

En de motoren, oh my god de motoren, mijn eeuwige favoriet, de Sanchez helemaal om zeep geholpen. Die dingen sturen als auto's. Niks wendbaar aan en om over het geluid maar niet te beginnen :(

[ Voor 3% gewijzigd door dannbla op 22-09-2013 14:37 ]

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18:50
Th_mas schreef op zondag 22 september 2013 @ 13:51:
Je kunt een spel ook ' spelen ' voor je het weg legt. En dan bijvoorbeeld een vliegtuig kopen, een paar mooie auto's, een paar huizen... Je redt het dan niet met een paar ton.

Net als IRL genoeg manieren om je geld er door te jagen... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heerlijke game zeg, ik mis wel een feature van de next gens; ieder moment de laatste ogenblikken opslaan als filmpje.
Ik vind de game nu al beter dan GTA4 maar das persoonlijk.
Ben benieuwd naar GTA online zeg. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 22 september 2013 @ 14:43:
Heerlijke game zeg, ik mis wel een feature van de next gens; ieder moment de laatste ogenblikken opslaan als filmpje.
Ik vind de game nu al beter dan GTA4 maar das persoonlijk.
Ben benieuwd naar GTA online zeg. :9
Die feature zou ook ideaal zijn voor de soms idiote situaties :/

Rij ik wel van de politie, midden op de snelweg volle snelheid: Busted. Teh fok?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koos2009
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-12-2021
Heel mooi en leuk spel. Gisteren tot zeer laat gegamed en vandaag al erg veel gefreeroamed met trevor.
spoiler:
Ben nu met de 2e? missie van hem bezig met die chinees die met de hillbillies wil dealen....

Dat richtern is wel erg wennen met trevor. Met micheal en franklin gaat het imho beter. ach. binnenkort pc en dan echt verder.
wat motoren betreft, vind het beter dan in 4

[ Voor 28% gewijzigd door Koos2009 op 22-09-2013 14:48 ]

PSN: DucttapeGuyXXL Profitec pro 500 pid eureka mignon specialita

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10:04
Heeft er hier iemand al meldingen gekregen van properties die je gekocht hebt?

Ik kreeg gister van die coffeeshop met Franklin en vandaag met the Hen's House ofzo van Michael de melding dat er wat aan de hand was en dat ik actie moest ondernemen, maar hoe doe ik dat? Ik kan bij die panden zelf niets doen, en er zijn ook geen nieuwe iconen op m'n map te bekennen. Ik krijg dan een SMSje dat ik hulp moet bieden, weet iemand hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:27
Jammer dat je geen geld naar andere characters kan overboeken. Heb genoeg voor 2x die golfbaan, maar op elke character staat 100 miljoen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

Kijk op de kaart zodra je bericht krijgt, zijn tijdelijk missies, per property heb je aantal die random zo nu en dan opduiken, doe je ze niet heeft dat meestal gevolg dat je geen geld krijgt die week.

Even wat anders, om even terug te komen op de strenght, die kan je niet trainen bij fitness toestellen op het strand. Maar kwam er net wel achter dat je met tennis de strenght omhoog krijgt, paar postjes en je hebt je strengt weer balkje omhoog.

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
Pa4jv, heb jij ff lekker doorgespaard o.O Enige tips hoe je daaraan gekomen bent zijn zeer welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19:18
Net voor het eerst een missie gedaan waarbij je moet vliegen.. vliegen is easy maar ga maar eens landen :D tering.. denk wel 13 keer over moeten doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

Als je zo 25 a 30 miljoen hebt aan einde en gaat dan lester missies doen kom je aardig in beurt van 150 miljoen per speler, daarna nog wat beleggen en wat saven tussendoor je je zult al snel meer dan 150 miljoen hebben.

@bartkoper
Zeker als het regent/stormt dan gaat je vliegtuigje alle kant op, als je dan ook nog eens laag moet vleiegen is het best een uitdaging. :)

[ Voor 26% gewijzigd door mad_max234 op 22-09-2013 15:53 ]

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sigon
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07-07 21:09
Heeft iemand wat tips voor het beleggen?. Ik had helaas die lester missies gedaan. Daarbij niet genoeg verdiend. Heb nu bij elk karakter zo'n circa 20 mil. Maarja zijn nog genoeg panden te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
  • Laatst online: 13:27
Pyr0_ schreef op zondag 22 september 2013 @ 15:49:
Pa4jv, heb jij ff lekker doorgespaard o.O Enige tips hoe je daaraan gekomen bent zijn zeer welkom!
Ik zet het maar ff in spoilers, ik verklap niets over de main storyline maar er is wel een sidemission waar je gebruik van moet maken.

spoiler:
Van Lester krijg je die Assassination missies. Telkens zegt hij dat je moet investeren in een bepaald aandeel, of juist van een aandeel af moet geraken. Ik kwam er pas bij de 3e missie achter dat dat werkt, maar je kunt de missie gewoon de 1e keer falen, dan met al je characters al je geld op dat ene aandeel zetten, missie voltooien en wachten tot het aandeel klaar is met stijgen(ene keer is het +75%, andere keer +150%..). Als je van een aandeel af moet komen kun je gewoon de missie doen en als je klaar bent juist dat aandeel kopen. Op LifeInvader na stijgen ze allemaal wel weer.

Als ik het wat eerder gemerkt had was ik een stuk rijker geweest maar ach, die golfbaan levert toch niets op.

Wat die aandelenmarkt zelf betreft vind ik het maar magertjes. De grafieken kloppen niet altijd dus je moet eigenlijk maar een beetje gokken wat je doet. Ik had in het begin van het spel mazzel met Raine, maar dit is voor iedereen verschillend. Bawsaq gebeurt nog niets dus die kun je links laten liggen.

Het geld verdienen zonder Lester is echt een gigantische klus, ik begin er niet aan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-10 20:07
Ik wou eerst ook die truukjes doen met het beleggen, maar doe het toch maar niet. Heb ik tenminste nog wat te doen als ik hem uitgespeeld heb :P die geldwagens hebben zo'n 7000 dollar in zich, dus daar kun je ook de nodige van overvallen :P

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:25

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Ik heb dus die assasination missies met lester
spoiler:
Alleen de BAWSAQ is down voor maintenance... moet ik maar wachten met die missies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ApC_IcE schreef op zondag 22 september 2013 @ 16:42:
Ik heb dus die assasination missies met lester
spoiler:
Alleen de BAWSAQ is down voor maintenance... moet ik maar wachten met die missies?
Mijn mij heeft die het nog nooit gedaan, ik heb het al uitgespeeld en dus alle missies zonder een werkende BAWSAQ gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15:48

yzx

FireFoz schreef op zondag 22 september 2013 @ 16:23:
Ik wou eerst ook die truukjes doen met het beleggen, maar doe het toch maar niet. Heb ik tenminste nog wat te doen als ik hem uitgespeeld heb :P die geldwagens hebben zo'n 7000 dollar in zich, dus daar kun je ook de nodige van overvallen :P
Jah en een tankstation 400dollhairs gemiddeld :+

Echt die 2star chase waard ze

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

Verwijderd schreef op zondag 22 september 2013 @ 16:43:
[...]

Mijn mij heeft die het nog nooit gedaan, ik heb het al uitgespeeld en dus alle missies zonder een werkende BAWSAQ gedaan.
thanx,

paar dagen terug deed ie het wel bij mij,. maar ik heb em nodig om max te verdienen met die lester missies.
ik ga wel met trevor verder :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mad_max234 schreef op zondag 22 september 2013 @ 15:52:
Als je zo 25 a 30 miljoen hebt aan einde en gaat dan lester missies doen kom je aardig in beurt van 150 miljoen per speler, daarna nog wat beleggen en wat saven tussendoor je je zult al snel meer dan 150 miljoen hebben.
Vind het wel jammer dat je missies in een bepaalde volgorde moet gaan doen om maximale profit te halen. Ik ben al 2 uur bezig geweest met flyUS en flyEmi, maar hoeveel ik ook kapot maar van FlyUS, aandeel van FlyEmi gaat zelfs naar beneden :/

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:49
SinergyX schreef op zondag 22 september 2013 @ 16:58:
[...]

Vind het wel jammer dat je missies in een bepaalde volgorde moet gaan doen om maximale profit te halen. Ik ben al 2 uur bezig geweest met flyUS en flyEmi, maar hoeveel ik ook kapot maar van FlyUS, aandeel van FlyEmi gaat zelfs naar beneden :/
Werkt ook niet... je kan de stock market niet beïnvloeden (los van die paar missies).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GerardHenninger schreef op zondag 22 september 2013 @ 16:59:
Werkt ook niet... je kan de stock market niet beïnvloeden (los van die paar missies).
De guide zegt toch duidelijk dat LCN beinvloed wordt door wat de speler in game doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de GTA Online die 1 oktober uitkomt gratis als je GTA V al in bezit hebt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 september 2013 @ 17:05:
Is de GTA Online die 1 oktober uitkomt gratis als je GTA V al in bezit hebt ?
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
SinergyX schreef op zondag 22 september 2013 @ 17:03:
[...]

De guide zegt toch duidelijk dat LCN beinvloed wordt door wat de speler in game doet.
Tijdens bepaalde missies ja, maar voor de rest niet.

De LCN stocks wisselen gewoon random, het is gewoon gokken; alles gaat omlaag en omhoog, je hebt er geen invloed op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14:56
Gisteren eens een boeing "geleend" Na een fijne vlucht dacht ik hem weer te landen op het vliegveld maar damagnie blijkbaar. Ben toen maar langzaam en laag richting strand gevlogen en vlak voor het strand eruit gejumped (ik heb nog geen parachute), ik zag niet wat er gebeurde maar de harde boem en de rode explosie vlek op de kaart gaven me een gevoel van een behoorlijke ramp! :o
Politie gedumpt, een biertje losgtrokken en even zitten reflecteren op mn acties :P
Deze game heeft echt heerlijke momenten!! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
GerardHenninger schreef op zondag 22 september 2013 @ 17:06:
[...]

De LCN stocks wisselen gewoon random, het is gewoon gokken; alles gaat omlaag en omhoog, je hebt er geen invloed op.
Wel via die Lester missies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GerardHenninger schreef op zondag 22 september 2013 @ 17:06:

Dus zo'n beetje elke guide (incl het boek), zitten er dus volledig naast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Ben nu op 70% van de 100% checklist.

Telkens als ik naar Trevor wissel, kom ik de raarste situaties tegen, wtf trevor? XD

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Donstil schreef op zondag 22 september 2013 @ 17:19:
[...]

Wel via die Lester missies.
Lol.... zie de eerste 4 woorden die je van mij quote eens.
SinergyX schreef op zondag 22 september 2013 @ 17:25:
[...]

Dus zo'n beetje elke guide (incl het boek), zitten er dus volledig naast?
Nee hoor, je kan tijdens bepaalde missies de stocks beïnvloeden. Maar staat er in jouw guide dat je LCN kan beïnvloeden als je aan het free roamen bent en geen missies aan het doen bent? Nee? Dus ;)

Ik zal je een tip geven, open Excel en hou per (game)dag bij hoeveel de stocks veranderen. Speel een paar (game)weken, blaas van alles op, doe je ding. Wedden dat de waarde van de stock maar een paar punten veranderen ;)

Ik zeg niet dat je geen geld kan verdienen met stocks, dat kan prima met wat geluk, maar beïnvloeden doe je ze niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 29-09 13:15
Haha parkeerde ik net ergens mijn veyron, zie ik dat iemand die langs loopt stopt en een foto maakt van de auto. Hoe cool is dat :)!

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 29-09 19:32
GerardHenninger schreef op zondag 22 september 2013 @ 17:29:
[...]

Lol.... zie de eerste 4 woorden die je van mij quote eens.

[...]

Nee hoor, je kan tijdens bepaalde missies de stocks beïnvloeden. Maar staat er in jouw guide dat je LCN kan beïnvloeden als je aan het free roamen bent en geen missies aan het doen bent? Nee? Dus ;)

Ik zal je een tip geven, open Excel en hou per (game)dag bij hoeveel de stocks veranderen. Speel een paar (game)weken, blaas van alles op, doe je ding. Wedden dat de waarde van de stock maar een paar punten veranderen ;)

Ik zeg niet dat je geen geld kan verdienen met stocks, dat kan prima met wat geluk, maar beïnvloeden doe je ze niet.
Eerst informatie opzoeken voor je dergelijke dingen zegt. De stocks zijn wel degelijk te beinvloeden. Invest in TacoBomb en verniel Cluckin Bell dingen. Zo kreeg ik 4 mil winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Raxious schreef op zondag 22 september 2013 @ 17:38:
[...]

Eerst informatie opzoeken voor je dergelijke dingen zegt. De stocks zijn wel degelijk te beinvloeden. Invest in TacoBomb en verniel Cluckin Bell dingen. Zo kreeg ik 4 mil winst.
Dat vind ik knap, want ik heb het hele weekend precies hetzelfde gedaan: 20 trucks opgeblazen, personeel vermoord, trucks gejat etc etc. CLK ging omhoog, TBO omlaag, alles behalve logisch.

Andere mensen deden hetzelfde en CLK ging iets omlaag en TBO omhoog waardoor ze wat verdiende.

En zo zijn er nog 100+ mensen die dit hebben onderzocht, van GoPostal vernietigen, RON Oil, FlyUS etc etc. Niets staat vast, alles in random.

Zoek zelf eerst even informatie op voordat je een reactie geeft, want als je kijkt op de betere/grotere fora (of bijvoorbeeld Reddit) dan zal je zien dat er heeel veel mensen van alles hebben geprobeerd en dat de conclusie is dat je geen invloed hebt op de stocks. Van complete Excel sheets tot het 100x laden van savegames, er zit GEEN structuur in.

Dat jij 4 mil winst heb gemaakt is waarschijnlijk omdat je er heel veel miljoen hebt ingestopt en geluk had dat die stock steeg. Probeer het nog 10x totdat je een biljoen hebt. Film het en als het idd zo is dat iedere keer de stock stijgt, dan krijg je van mij een fles drank/game naar keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 29-09 19:32
En ik heb mijn tips van Reddit / GAF af gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem net uitgespeeld. Wat een einde...
Laat wel wat vragen achter.

In de spoiler staat het einde van het verhaal, niet klikken als je nog bezig bent dus.
spoiler:
Ik heb ervoor gekozen om Trevor te vermoorden omdat ik hem het minst leuke personage vond. Maar hoe zit het nu dan met de missies (vraagtekens) die nog open stonden bij hem? Hoef ik deze nu niet meer te doen voor de 100% completion?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
Volgens mij heb je alleen dat je met GTA Online aandelen (van Bawsaq) kunt beïnvloeden en niet in de SP zelf. Nu investeren heeft overigens nog weinig zin in Bawsaq, gezien die aandelen maar minder dan een procent lijken te schommelen.

Er lijken wel wat anderen te zijn die wat succes boeken met aandelen, maar daar moet ik nog van uitvinden of dat mazzel is geweest of wel met beïnvloeden. Lijkt erop dat de missies met Franklin op Lester de enigen zijn die de markt bewust beïnvloeden. Als je die dus tot het eind bewaard (na de laatste heist) heb je de mogelijkheid om dik te cashen en voor de golfclub te gaan, anders moet je het met grinden doen.

[ Voor 14% gewijzigd door Martinspire op 22-09-2013 17:54 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Mutatie schreef op zondag 22 september 2013 @ 17:16:
Gisteren eens een boeing "geleend" Na een fijne vlucht dacht ik hem weer te landen op het vliegveld maar damagnie blijkbaar. Ben toen maar langzaam en laag richting strand gevlogen en vlak voor het strand eruit gejumped (ik heb nog geen parachute), ik zag niet wat er gebeurde maar de harde boem en de rode explosie vlek op de kaart gaven me een gevoel van een behoorlijke ramp! :o
Politie gedumpt, een biertje losgtrokken en even zitten reflecteren op mn acties :P
Deze game heeft echt heerlijke momenten!! *O*
Die Boeings zijn niet te vliegen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Raxious schreef op zondag 22 september 2013 @ 17:48:
En ik heb mijn tips van Reddit / GAF af gehaald.
Nou mooi! Doe het nog 10x dan :) Wedden dat het je niet meer lukt :)
Exorcist schreef op zondag 22 september 2013 @ 17:57:
[...]

Jawel hoor, goed zoeken naar de ingang :) Let op: Jumbojets en Private jets zijn te vliegen, dat middelformaat vliegtuig niet.

[ Voor 38% gewijzigd door GerardHenninger op 22-09-2013 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 13:36
Ik snap dat hele aandelen gebeuren sowieso niet. Die Lester zei aan de telefoon "ik zou maar even geen stocks kopen van xyz als ik jou was", dus ik tijdje na de missie kijken, zijn die stocks enorm omhoog gegaan?? Dan had ik toch juist wel moeten kopen :S

En een paar missies eerder zei hij dat ik wel moest inkopen, heb er iets van $10,000 ingestoken en hij heeft maximaal op $500 profit gestaan... Is dat alles? Drie hoeren neermeppen en je bent net zoveel rijker lol.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

GerardHenninger schreef op zondag 22 september 2013 @ 17:58:
[...]

Nou mooi! Doe het nog 10x dan :) Wedden dat het je niet meer lukt :)

[...]

Jawel hoor, goed zoeken naar de ingang :) Let op: Jumbojets en Private jets zijn te vliegen, dat middelformaat vliegtuig niet.
Ah mooi, vond het al zo jammer dat de 747's niet te vliegen waren :).
Zal 's zoeken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iDaniel
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-09 14:49
[...]

't Verschilt per toestel, sommige van de allergrootste (soort van 747 volgens mij) zijn niet te besturen, andere weer wel. Hangt af an de locatie waar ze zijn. Ergens in het midden staan er 3 naast elkaar geparkeerd, de middelste is wel te besturen. Ga onder de cabine staan je kan erin gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 13:36
[...]

Ehm ik weet wel dat je erin kan maar het is me nog niet gelukt op te stijgen vooral omdat het 10 minuten duurt om achteruit te rijden om bij je parkeerplek weg te komen en je ondertussen 4 sterren hebt :p En als je vooruit rijdt over alle zooi en voertuigen heen raakt een engine altijd wel wat lijkt het en ontploft hij. Als je erin kan neem ik wel aan dat je ook kan opstijgen :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Klinkt als een uitdaging :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
iDaniel schreef op zondag 22 september 2013 @ 18:01:
[...]

't Verschilt per toestel, sommige van de allergrootste (soort van 747 volgens mij) zijn niet te besturen, andere weer wel. Hangt af an de locatie waar ze zijn. Ergens in het midden staan er 3 naast elkaar geparkeerd, de middelste is wel te besturen. Ga onder de cabine staan je kan erin gaan.
Die 747 / Jumbojets zijn wel te besturen hoor, die middenformaatjes juist niet (Cityhopper dingen).
Goed zoeken naar de ingang ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia
  • Laatst online: 21-07 09:14

Decennia

VECTORHEAD

Hoe zit het met de DLC die bij de SE/CE zaten? Het waard om nog ergens de codes te kopen?

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Is de stock market ook down bij jullie? Ik wil Tinkle stocks kopen maar krijg elke keer de melding dat de market down is voor onderhoud...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

EnigmaNL schreef op zondag 22 september 2013 @ 18:35:
Is de stock market ook down bij jullie? Ik wil Tinkle stocks kopen maar krijg elke keer de melding dat de market down is voor onderhoud...
klopt bij iedereen.. zoek effe op bawsa in dit topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online

Reiben

Private First Class

NickThissen schreef op zondag 22 september 2013 @ 18:01:
[...]

Ehm ik weet wel dat je erin kan maar het is me nog niet gelukt op te stijgen vooral omdat het 10 minuten duurt om achteruit te rijden om bij je parkeerplek weg te komen en je ondertussen 4 sterren hebt :p En als je vooruit rijdt over alle zooi en voertuigen heen raakt een engine altijd wel wat lijkt het en ontploft hij. Als je erin kan neem ik wel aan dat je ook kan opstijgen :)
Als je een hangar op het vliegveld koopt, krijg je dan nog steeds sterren als je een jumbojet steelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
Reiben schreef op zondag 22 september 2013 @ 18:40:
[...]

Als je een hangar op het vliegveld koopt, krijg je dan nog steeds sterren als je een jumbojet steelt?
Neee :)

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
ApC_IcE schreef op zondag 22 september 2013 @ 18:39:
[...]

klopt bij iedereen.. zoek effe op bawsa in dit topic
Wat wel bijzonder teleurstellend is, is dat ik wel stock in Tinkle kan kopen bij Franklin en Trevor maar niet op Michael... Wederom blijkt maar weer dat je tegenwoordig spellen niet op de lanceerdatum moet kopen omdat de helft dan niet werkt. Wanneer leer ik dat nou eens. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:42
Living the dream, baby! _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/JVwx50dFymEGGWMYj78dqA0K/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/rbLBklAZPjuVcquPVrrZrTHl/full.jpg
*Eigen foto's i.v.m. een brakke Rockstar Social Club

Na enkele dagen spelen heb ik zo'n 26% van het spel voltooid en wat een geweldig spel is het toch! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
En de credits rollen over het scherm. wat een ontzettend gave game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-09 14:10

Donnie

AKA DonCorleone

Yonix schreef op zondag 22 september 2013 @ 18:49:

[afbeelding]

[afbeelding]

Na enkele dagen spelen heb ik zo'n 26% van het spel voltooid en wat een geweldig spel is het toch! :*)
Holy shit die rechter wagen (zwarte) ziet er vet uit zeg, die motor is ook vaag, krijg je die ingame of heb je die gekocht/gejat :)

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

servival7 schreef op zondag 22 september 2013 @ 19:07:
En de credits rollen over het scherm. wat een ontzettend gave game
De game stopt wel plots zo ineens na dat scherm voor mij :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Nu online
Heb dit ook in het slow-chat topic geplaatst, maar weinig response, dus hier ff proberen:

Als een vriend van mij de digitale versie koopt en installeert op zijn PS3. En vervolgens inlogt met zijn account op mijn PS3 en hem dan weer download en installeert op mijn PS3.
Kan ik hem dan gewoon spelen op mijn PS3 onder mijn account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:42
Donnie schreef op zondag 22 september 2013 @ 19:09:
[...]

Holy shit die rechter wagen (zwarte) ziet er vet uit zeg, die motor is ook vaag, krijg je die ingame of heb je die gekocht/gejat :)
Die zwarte auto is Franklin's eigen Bravado Buffalo. Echter, hij is nu wel 'maxed out' met een mooi matzwart kleurtje en alle opties. De motor is de motor die Franklin in het begin van Lamar krijgt. Chrome staat hem goed. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Mijn Launch Ps3 heeft er toch wel wat moeite mee soms. Ik heb elke 30minuten (ongeveer) een freeze van een seconde op 2. De wereld zie ik dan snel opnieuw opgebouwd worden en alles loopt weer prima.

Meer mensen hier "last" van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verwijderd
  • Registratie: Januari 1970
  • Niet online
Donstil schreef op zondag 22 september 2013 @ 19:19:
Mijn Launch Ps3 heeft er toch wel wat moeite mee soms. Ik heb elke 30minuten (ongeveer) een freeze van een seconde op 2. De wereld zie ik dan snel opnieuw opgebouwd worden en alles loopt weer prima.

Is het een idee om je Playstation even te reflowen en het daarna opnieuw te proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Bensimpel schreef op zondag 22 september 2013 @ 17:27:
Ben nu op 70% van de 100% checklist.

Telkens als ik naar Trevor wissel, kom ik de raarste situaties tegen, wtf trevor? XD
ik kwam hem tegen met een jurk aan. midden op een berg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Heb ik ook wel af en toe last van, freezke hier en daar maar is dan direct over.
Ook soms laden textures niet 100% bij het snel skippen van cutscenes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-10-2024

ik heb dit in totaal 2 keer gehad, maar niet zo erg dat ik het om het half uur heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
yzx schreef op zondag 22 september 2013 @ 19:28:
[...]

Heb ik ook wel af en toe last van, freezke hier en daar maar is dan direct over.
Ook soms laden textures niet 100% bij het snel skippen van cutscenes
Hier is het na de freeze ook gelijk over. Muziek en audio lopen ook gewoon door.
Verwijderd schreef op zondag 22 september 2013 @ 19:20:
[...]

Is het een idee om je Playstation even te reflowen en het daarna opnieuw te proberen?
Ja hebben we laatst bij een collega zijn ps3 gedaan. Die had echter de bekende klachten. Vind het een beetje tricky het bij de mijne te doen voor dit probleem.

Zeker nu zo een paar weken voor de NextGen Launch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek141
  • Laatst online: 25-09 18:44
Bawsaq werkt wel in de single player ! je moet alleen verbonden zijn met xbox live. en een social club account hebben. nu kwam ik er wel achter dat we waarschijnlijk geen safehouse's in de singleplayer kunnen kopen terwijl ik dit toch echt in de trailer zag !
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/nOKOTbN.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door pannekoek141 op 22-09-2013 19:40 ]

Suh dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:52

Edd

servival7 schreef op zondag 22 september 2013 @ 19:22:
[...]

ik kwam hem tegen met een jurk aan. midden op een berg
Bij mij had ik vanmiddag ook 2 van dat soort wtf momentjes...
1e keer lag ie lepeltje-lepeltje met Floyd (De neef van Wade)
2e keer zat ie dronken bovenop een gebouw.. Wil ik de trap naar beneden nemen.. Smak midden op t asfalt, dood..

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20-09 17:28
Vandaag ben ik op de lelijkste manier dood gegaan. Namelijk:

Na een missie had ik 3 sterren en zag in een vliegtuig. Ik dacht laat ik eruit springen. Uiteindelijke toen de parachute eruit was, raakte ik een stoplicht dat boven de weg hing. Hierdoor ging maar parachute weg en had ik nog 10 a 20% hp over. Door de val van het stoplicht, wat automatisch gebeurde, ging ik helemaal dood :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

Yonix schreef op zondag 22 september 2013 @ 18:49:

[afbeelding]

[afbeelding]

Mooie set autootjes :p

Ik wist niet dat als je je standaard vehicles upgrade ze dan altijd zo zijn.... Gelijk doen!

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Laatst online: 19:03
pannekoek141 schreef op zondag 22 september 2013 @ 19:40:
Bawsaq werkt wel in de single player ! je moet alleen verbonden zijn met xbox live. en een social club account hebben. nu kwam ik er wel achter dat we waarschijnlijk geen safehouse's in de singleplayer kunnen kopen terwijl ik dit toch echt in de trailer zag !
[afbeelding]
Social club account linken is sowieso wel handig. Je krijgt meteen een leuke garage voor elk personage + een geupgrade submachine gun voor noppes in ammu-nation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

6pack15 schreef op zondag 22 september 2013 @ 19:53:
[...]

Social club account linken is sowieso wel handig. Je krijgt meteen een leuke garage voor elk personage + een geupgrade submachine gun voor noppes in ammu-nation.
En je kan meteen je Fotocamera niet meer gebruiken wegens een verschrikkelijke "alert" melding...

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pin0
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Omdat de MediaMarkt mijn pre-order nog niet heeft geleverd heb ik van het weekend een Interactieve MAP gemaakt van de plaatjes die een mede tweaker in dit topic heeft gepost. (Bedank daarvoor).

Het resultaat is hier te vinden:
http://nijdam.nu/GTAV/

De Points of Interest (poi) Heb ik zelf 'even' geplaatst op basis van een brakke scan die ik ergens vond. De icoontjes heb ik van een dergelijke brakke telefoon foto die ik op internet vond dus die zijn ook niet het mooist.
Het kan zijn dat ik ergens een foutje heb gemaakt. Ik zou jullie willen vragen om dat dan kenbaar te maken door naast de betreffende poi een eigen marker te zetten via http://nijdam.nu/GTAV/?editmode=tweakers
Diezelfde url kan gebruikt worden voor ons tweakers om zo leuke locaties ed. met elkaar uit te wisselen. (ik moet nog even kijken hoe het uitpakt qua spoilers)
Om enkel de door tweakers geplaatste poi te zien ga je naar http://nijdam.nu/GTAV/?show=tweakers
Om alles te zien ga je naar http://nijdam.nu/GTAV/?show=all

Recht boven kan je switchen tussen verschillende kaarten. In de editmodus komt de brakke scan van de poi erbij.

Op en aanmerking zijn welkom, mocht het aanslaan dan is het wellicht een link voor in de openingspost.

[ Voor 9% gewijzigd door Pin0 op 22-09-2013 20:03 ]

Mijn Lego Mocs - LEGO idea: The Motorcycle Garage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijntjuhh
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-05 19:15
Jongens, jongens, jongens, wat een spel! Zit nu op 75 procent na 38 uur spelen.
spoiler:
Nog nooit eerder heeft een keuze van mij in een spel zo'n grote impact op m'n humeur gehad :P

Het is bedoening, niet bedoeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Probeer winst te halen op de stock market bij de eerste assasination missie door te investeren in de concurrent.

De eerste keer lukte dat, maar verkocht ik te laat. Doe ik de missie over is de BAWSAQ de hele tijd 'unavailable due to maintenance'

wat doe ik fout? heb even zitten googlen, maar heeft die BAWSAQ iets met de Rockstar Social Club van doen?

[ Voor 14% gewijzigd door Gunner op 22-09-2013 20:27 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:54
Toppertje schreef op donderdag 19 september 2013 @ 11:54:
Gister en eergisteren heb ik een aantal uurtjes topvermaak gehad met GTA V op de PS3.

Echter wat ik redelijk irritant vind is dat ik naar huis ga, en wil gaan slapen om op te slaan en af te sluiten, er gelijk weer een nieuwe missie begint. Is dat op een of andere manier te omzeilen?
Dit is af en toe wel vervelend inderdaad. Zo ging ik een ander pak aan doen voor een missie, loop het huis binnen, niets aan de hand. Loop ik weer naar buiten begint in eens een missie waar Michael ineens binnen op de bank zit, met andere kleren aan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
jip_86 schreef op zondag 22 september 2013 @ 20:09:
[...]

Dit is af en toe wel vervelend inderdaad. Zo ging ik een ander pak aan doen voor een missie, loop het huis binnen, niets aan de hand. Loop ik weer naar buiten begint in eens een missie waar Michael ineens binnen op de bank zit, met andere kleren aan 8)7
Quicksave op je telefoon.. deze gebruik ik continu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

Pin0 schreef op zondag 22 september 2013 @ 19:58:
Omdat de MediaMarkt mijn pre-order nog niet heeft geleverd heb ik van het weekend een Interactieve MAP gemaakt van de plaatjes die een mede tweaker in dit topic heeft gepost. (Bedank daarvoor).

Het resultaat is hier te vinden:
http://nijdam.nu/GTAV/

De Points of Interest (poi) Heb ik zelf 'even' geplaatst op basis van een brakke scan die ik ergens vond. De icoontjes heb ik van een dergelijke brakke telefoon foto die ik op internet vond dus die zijn ook niet het mooist.
Het kan zijn dat ik ergens een foutje heb gemaakt. Ik zou jullie willen vragen om dat dan kenbaar te maken door naast de betreffende poi een eigen marker te zetten via http://nijdam.nu/GTAV/?editmode=tweakers
Diezelfde url kan gebruikt worden voor ons tweakers om zo leuke locaties ed. met elkaar uit te wisselen. (ik moet nog even kijken hoe het uitpakt qua spoilers)
Om enkel de door tweakers geplaatste poi te zien ga je naar http://nijdam.nu/GTAV/?show=tweakers
Om alles te zien ga je naar http://nijdam.nu/GTAV/?show=all

Recht boven kan je switchen tussen verschillende kaarten. In de editmodus komt de brakke scan van de poi erbij.

Op en aanmerking zijn welkom, mocht het aanslaan dan is het wellicht een link voor in de openingspost.
Super handig! Bookmarked. Er zijn al een aantal interactive maps van oa. IGN, maar vind de Satellite View geweldig! :9~

Ik heb iets aangewezen, maar net iets ernaast (De chinook helikopter in het Fort). Er is geen manier om het te verplaatsen?

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:54
bartkoper schreef op zondag 22 september 2013 @ 20:10:
[...]

Quicksave op je telefoon.. deze gebruik ik continu
Ik ging er dit keer ook niet zo zeer naar toe om te saven maar omdat ik in pak moest verschijnen bij een missie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
jip_86 schreef op zondag 22 september 2013 @ 20:13:
[...]

Ik ging er dit keer ook niet zo zeer naar toe om te saven maar omdat ik in pak moest verschijnen bij een missie.
Ik doelde eigenlijk op degene die jij had ge quote :) sry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pin0
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Decennia schreef op zondag 22 september 2013 @ 20:12:
[...]

Super handig! Bookmarked. Er zijn al een aantal interactive maps van oa. IGN, maar vind de Satellite View geweldig! :9~

Ik heb iets aangewezen, maar net iets ernaast (De chinook helikopter in het Fort). Er is geen manier om het te verplaatsen?
Ik wist dat de verplaats vraag zou komen :-) dat kom wellicht nog. Zelf moet ik het spel dus nog spelen maar ben benieuwd naar de chinook

Mijn Lego Mocs - LEGO idea: The Motorcycle Garage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

Pin0 schreef op zondag 22 september 2013 @ 20:19:
[...]

Ik wist dat de verplaats vraag zou komen :-) dat kom wellicht nog. Zelf moet ik het spel dus nog spelen maar ben benieuwd naar de chinook
Ik zal vanavond nog wat andere leuke dingetjes erop zetten die ik zelf leuk vind. Hopelijk heb je er iets aan. :)

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvanD
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 28-07-2021

BvanD

Humans are...disgusting

Hoi, ik lees al een tijdje mee op het topic en speel het spel zelf ook met veel plezier. Ben nog niet aan het klooien in het spel maar ben vooral bezig met de storyline omdat je daardoor dingen blijft unlocken. (Unlockjunky;))

Ik ben ook echt nog steeds alles aan het ontdekken en scratch volgens mij niet nog niet de surface van wat kan in het spel. Maar ik had even een vraagje waarop ik het antwoord nog niet heb kunnen vinden: kan je na het finishen van de storyline nog sidemissie ( vraagtekens en lestermissies ed) doen en nog rondklooien of niet meer?

Ook zag ik een topic over gta online met een crew starten. Is dat iets waar een newbie tweaker aan mee kan doen? En wat zijn de vereisten qua online zijn en mic oid?

Mijn mooiste moment btw...genieten van alle gesprekken tijdens missies. Echt geniaal.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Manneke-2577/hero/8271539

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las van verschillende mensen dat je tankstations en winkels kan overvallen in de single player.
Echter kan ik geen enkele winkel of tankstation in, de standaard kleding winkels kun je niet overvallen?

Hoe zit dat nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijntjuhh
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-05 19:15
Verwijderd schreef op zondag 22 september 2013 @ 20:41:
Ik las van verschillende mensen dat je tankstations en winkels kan overvallen in de single player.
Echter kan ik geen enkele winkel of tankstation in, de standaard kleding winkels kun je niet overvallen?

Hoe zit dat nou?
Die mensen hebben gelijk, alleen niet elke winkel is te overvallen ;) 24/7 kan bijvoorbeeld overvallen worden maar tankstation RON bijvoorbeeld niet.

Het is bedoening, niet bedoeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Verwijderd schreef op zondag 22 september 2013 @ 20:41:

Hoe zit dat nou?
De 247 grocerie store kun je bv in.

Deze geeft je 400dollars gemiddeld en direct 2 star wanted. als je dat nu waard vind ipv 3 hoertjes om te rijden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat vreemd want ik ben inmiddels al een aantal 24/7 winkels tegen gekomen en ik kon nergens naar binnen. Ben meerdere keren om de gebouwen heen gelopen. Je kan ze dan niet allemaal in ofzo?

Zal nog verder gaan zoeken dan. Zijn er nog andere dingen die je kan overvallen, andere winkels? Geldwagens weet ik, maar mensen bij ATM's lukt mij dan weer niet. Als ik een pistool trek rennen ze weg, schiet ik ze dood hebben ze geen of amper geld op zak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Sommige zeggen dat je die kleine banken kunt overvallen maar na een bank met 25 stickies te behangen op de kluis ben ik er nog niet ingekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-10 09:47

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Verwijderd schreef op zondag 22 september 2013 @ 20:57:
Zijn er nog andere dingen die je kan overvallen, andere winkels?
Je kunt ELKE kledingwinkel, tattoo shop en volgens mij ook Ammunation overvallen. Om dit te doen moet je met getrokken wapen en richtend de winkels binnen lopen. Paar keer op de kassa schieten en ze gaan open.
Bij dit soort overvallen is het niet zoals bij die tankstations dat de verkoper het geld netjes voor je in een tasje doet. Deze manier is wat lomper.

Edit: idd, zie video hier onder.

[ Voor 3% gewijzigd door Voxalizer op 22-09-2013 21:08 ]

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Pagina: 1 ... 20 ... 74 Laatste

Let op:
Er is een topic GTA 5 Crew topic
Slowchat & Levertijden-topic

Geen PC vs Console discussie's

Posts met alleen video's/plaatjes/etc dragen niet bij aan het topic en zijn dus ongewenst.
Story-spoilers (spoilers over het verhaal) ALTIJD tussen spoiler tags:
spoiler:
~~~[spoiler] Je verborgen tekst tik je hiertussen ~~~[/spoiler]
.