Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:25
GerardHenninger schreef op maandag 23 september 2013 @ 10:29:
Volgens diverse bronnen (lees: speculatie) doet die BAWSAQ op dit moment niets en is het puur iets voor de story en voor GTA Online. Al die getallen zijn "scripted" en worden pas actief vanaf 1 oktober. Kijk er dus niet teveel naar.

En ik heb het al eerder aangegeven, maar LCN is gewoon random (los van bepaalde missies) dus niet denken dat er structuur in zit. Je kan gokken en soms verdien je er iets mee, maar kijk er niet teveel naar.

Enige manier op gestructureerd geld te verdienen aan LCN is om te saven, opschrijven hoe de stocks staan, een missie doen, vervolgens kijken hoe de stocks zijn veranderd, savegame laden en geld inzetten op de stock het meeste gaat veranderen.

De enige manier om goed geld te verdienen is inderdaad om de Lester missies pas te doen nadat je het spel hebt uitgespeeld. Helaas komen mensen daar pas te laat achter....
Als het compleet random zou zijn, zouden de stocks na het laden van je save anders dalen/stijgen dan wat je daarvoor hebt opgeschreven. Je spreekt jezelf nu tegen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-10 15:09
GerardHenninger schreef op maandag 23 september 2013 @ 10:29:
Volgens diverse bronnen (lees: speculatie) doet die BAWSAQ op dit moment niets en is het puur iets voor de story en voor GTA Online. Al die getallen zijn "scripted" en worden pas actief vanaf 1 oktober. Kijk er dus niet teveel naar.

En ik heb het al eerder aangegeven, maar LCN is gewoon random (los van bepaalde missies) dus niet denken dat er structuur in zit. Je kan gokken en soms verdien je er iets mee, maar kijk er niet teveel naar.

Enige manier op gestructureerd geld te verdienen aan LCN is om te saven, opschrijven hoe de stocks staan, een missie doen, vervolgens kijken hoe de stocks zijn veranderd, savegame laden en geld inzetten op de stock het meeste gaat veranderen.

De enige manier om goed geld te verdienen is inderdaad om de Lester missies pas te doen nadat je het spel hebt uitgespeeld. Helaas komen mensen daar pas te laat achter....
Je kunt het ook wel beinvloeden, aandelen kopen van een bedrijf en de voertuigen van de concurrentie kapot schieten en je aandelen zullen omhoog gaan. Heb hier tot nu toe alleen nog niet echt miljoenen mee kunnen verdienen, maar dat ligt natuurlijk ook aan de hoeveelheid geld die je zelf inzet.

Leuke random event trouwens:
Iemand geholpen en ooit eens 100k voor gekregen; gisteren weer iemand geholpen en kreeg een e-mail waarin die persoon schreef hoe rijk ze wel niet zijn en dat ze als dank voor al die hulp een mooi pak had laten bezorgen in m'n huis :D. Ik dacht na de eerste zin al dik binnen te zijn, en dat was kennelijk ook de intentie van Rockstar want de laatste zin in die e-mail is iets als 'het gaat om het gebaar'.

Vind overigens wel dat de hoofdkarakters veel met zich laten sollen, die missies voor Tonya waarbij je nooit geld krijgt en zo zijn er nog veel meer missies die nooit iets opleveren; ik zou liever nog eens een GTA zien waarin je op dat gebied wat meer vrijheid krijgt in de optionele missies. Iets als helpen of dood schieten zou al een leuke variatie zijn; of zodra je wat meer geld hebt het bedrijf kopen waar die JB voor werkt en hem dan direct kunnen ontslaan.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:36

heuveltje

KoelkastFilosoof

Heeft het uberhaubt nut om gebouwen te kopen. ?
Heb van me eerste heist zon weedshop en een bar gekocht.
Maar die dingen kosten 2 ton, en leveren 7k per week op.
Nu heb ik nog niet helemaal door hoelang een week duurt, maar iig heb ik inde 8+ uren daarna pas 2 keer uitbetaald gekregen, dus dat schiet echt niet op :(

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:58
dutchgio schreef op maandag 23 september 2013 @ 10:34:
[...]

Als het compleet random zou zijn, zouden de stocks na het laden van je save anders dalen/stijgen dan wat je daarvoor hebt opgeschreven. Je spreekt jezelf nu tegen. 8)7
Volgens diverse tests staat die "randomheid" vast na een missie (story of sidemissie). Dus je doet bijvoorbeeld een Strangers missie en daarna stijgt stock X altijd met 0,04%. Die waarde staat niet vast, maar wel dat die stock omhoog moet gaan.
XyritZz schreef op maandag 23 september 2013 @ 10:35:
[...]

Je kunt het ook wel beinvloeden, aandelen kopen van een bedrijf en de voertuigen van de concurrentie kapot schieten en je aandelen zullen omhoog gaan. Heb hier tot nu toe alleen nog niet echt miljoenen mee kunnen verdienen, maar dat ligt natuurlijk ook aan de hoeveelheid geld die je zelf inzet.
Dat is dus niet zo, zie ook de reacties hier in dit topic. Diverse mensen hebben het getest en het is echt random. Probeer het zelf 10x, je zal zien dat het iedere keer anders is (dalen, stijgen, geen verandering).

Rockstar zelf geeft ook nergens aan dat je LCN in freeroam-mode kan beïnvloeden, ook guides doen dat niet. Ja je kan LCN beïnvloeden met bepaalde missies... that's it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Die bawsaq beurs doet het sowieso nooit bij mij als ik aan het gamen ben. Net zoals de camera. Die doet het ook nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
servival7 schreef op maandag 23 september 2013 @ 10:47:
Die bawsaq beurs doet het sowieso nooit bij mij als ik aan het gamen ben. Net zoals de camera. Die doet het ook nooit.
Erger me kapot aan de niet werkende camera. Als die het eenmaal goed doet hoeft het van mij waarschijnlijk al niet meer. Nouja maybe als het online gedeelte erg goed is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mission # 5 :

Enjoy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-10 20:10

v8power67

Psn: Mausosaurus

Ik snap dat jij (dennis585) graag videos maakt, maar meeste hebben de missie zelf gespeeld en kijken niet, en andere nog niet gespeeld en kijken denk ik ook niet ?!? want zijn spoilers, Dus vraag me af of het zin heeft om te posten ?

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhemme
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-02 12:02
Ik vrees het ergste voor GTA Online. Als het spel binnen 3 dagen al 1 miljard dollar heeft opgebracht, zullen er inmiddels al 15-20 miljoen exemplaren verkocht zijn. Het is ook op veel plekken uitverkocht, dus ik denk dat men de vraag onderschat heeft en dat de servers het gewoon niet aankunnen.

Ik weet dat GTA Online (zoals veel consolegames) gebruikt maakt van local servers, maar er zal toch een centrale vorm van matchmaking bij betrokken zijn. Als al die 15-20 miljoen gamers (of nog meer, als de game in de tussentijd lekker doorverkoopt) in de eerste week online gaan... aiaiai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Filmpjes maken is 1 van mijn hobby's.

Bedankt voor het onvriendelijke commentaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-10 09:14

RMX

Verwijderd schreef op maandag 23 september 2013 @ 10:58:
Filmpjes maken is 1 van mijn hobby's.

Bedankt voor het onvriendelijke commentaar.
Moeten wij er mee lastig gevallen worden dan? Misschien interessante filmpjes maken, want hij heeft wel een punt. Wie gaat er nou een missie terug kijken die hij zelf al gespeeld heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
heuveltje schreef op maandag 23 september 2013 @ 10:39:
Heeft het uberhaubt nut om gebouwen te kopen. ?
Heb van me eerste heist zon weedshop en een bar gekocht.
Maar die dingen kosten 2 ton, en leveren 7k per week op.
Nu heb ik nog niet helemaal door hoelang een week duurt, maar iig heb ik inde 8+ uren daarna pas 2 keer uitbetaald gekregen, dus dat schiet echt niet op :(
Jammer inderdaad dat er geen missies aan gekoppeld zitten, ja heel af en toe zo'n property management missie maar die leveren niets op en zorgen er volgens mij puur en alleen voor dat je wekelijkse winst op het normale niveau blijft.

Ik dacht dat je in San Andreas juist wel altijd een questline gekoppeld had aan property. Je kocht dan bijv. die garage in San Fiero die voor geen meter draaide, en met wat missies maakte je daar een winstgevend bedrijf van.

Achteraf gezien jammer dat ik met Franklin die weedshop heb gekocht terwijl ik toen ook net genoeg geld had voor de workshop. Met die laatste had ik gratis auto upgrades gehad voor Franklin als ik me niet vergis. Ging er ergens ook vanuit dat vanaf de eerste heist het geld wel binnen blijft stromen... valt weer tegen ;).

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Had trouwens laatst een mooie zeilboot gevonden, maar ik kreeg het niet voor elkaar om ook te zeilen.
Kun je dat zeil ook heisen, of kan ie alleen op dat zwakke motortje varen :(

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Heb ook smoke on the water gekocht, maar heb ook nog de aandelen van die dierenkliniek ofzo die 100k waard zijn, als ik die verkoop kan ik de carshop wel kopen denk ik :) Vanavond maar ff het geld bijeklaar sprokkelen om dat te doen.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:28

AzzKickah

06-CENSORED

RMX schreef op maandag 23 september 2013 @ 11:00:
[...]

Moeten wij er mee lastig gevallen worden dan? Misschien interessante filmpjes maken, want hij heeft wel een punt. Wie gaat er nou een missie terug kijken die hij zelf al gespeeld heeft?
Ik lees mee in dit topic maar heb geen XBOX of PS3, en dus geen GTA 5. Af en toe een filmpje van de gameplay is wel geinig.

Maar ik ga inderdaad geen 19 minuten film zitten kijken. Ik fiets er een beetje doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Niet mobiel te zien helaasch

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Physx
  • Laatst online: 23:33
Hoeveel hebben jullie uit de eerste heist (juwelier) ook werkelijk op je bankrekening kunnen schrijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:50

kevin33

Welkom in Utopia.

Physx schreef op maandag 23 september 2013 @ 11:10:
Hoeveel hebben jullie uit de eerste heist (juwelier) ook werkelijk op je bankrekening kunnen schrijven?
Rond de 3,2 miljoen, waarvan 2,5 naar die maffe mexicaan ging.

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-10 09:14

RMX

spoiler:
Ik dacht 1,400000,= dollar afgerond. Had 4.5 miljoen gestolen

[ Voor 3% gewijzigd door RMX op 23-09-2013 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Rikster
  • Laatst online: 15-09 12:47
Voor Michael 810k van de 4,nogwat miljoen.

Duurste hacker, goedkoopste driver en dode gunman (dus geen cut) maar wel zijn deel opgepakt met Franklin.

[ Voor 5% gewijzigd door De Rikster op 23-09-2013 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Physx
RMX schreef op maandag 23 september 2013 @ 11:13:
[...]

spoiler:
Ik dacht 1,400000,= dollar afgerond. Had 4.5 miljoen gestolen
Dacht ook zoiets gestolen te hebben.

spoiler:
Kreeg echter maar een klein deel hiervan. Kwart verloor ik onderweg omdat een motor gecrashed was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik post ook maar 1 filmpje per dag.

Sorry dat ik daarmee jullie hartjes heb pijn gedaan.

ps. post zelf dan is wat van jullie geweldige gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard_AFC
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 24-09 22:52
Rhemme schreef op maandag 23 september 2013 @ 10:57:
Ik vrees het ergste voor GTA Online. Als het spel binnen 3 dagen al 1 miljard dollar heeft opgebracht, zullen er inmiddels al 15-20 miljoen exemplaren verkocht zijn. Het is ook op veel plekken uitverkocht, dus ik denk dat men de vraag onderschat heeft en dat de servers het gewoon niet aankunnen.

Ik weet dat GTA Online (zoals veel consolegames) gebruikt maakt van local servers, maar er zal toch een centrale vorm van matchmaking bij betrokken zijn. Als al die 15-20 miljoen gamers (of nog meer, als de game in de tussentijd lekker doorverkoopt) in de eerste week online gaan... aiaiai.
Ik denk niet dat alle 15-20 miljoen gamers tegelijk online gaan.. Ook denk ik dat ze bewust gekozen hebben voor uitstel, zodat ze de servers kunnen aanpassen aan het aantal verkochte exemplaren en zo een (waar mogelijke) schatting te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GermanPivo
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:03
Physx schreef op maandag 23 september 2013 @ 11:16:
[...]

Dacht ook zoiets gestolen te hebben.

spoiler:
Kreeg echter maar een klein deel hiervan. Kwart verloor ik onderweg omdat een motor gecrashed was
spoiler:
Bij mij was ook een motor gecrashed, maar ze hebben op de een of andere manier wel zijn tas gehaald ofzo..

9040 Wp | Zendure 15,4 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
GermanPivo schreef op maandag 23 september 2013 @ 11:18:
[...]

spoiler:
Bij mij was ook een motor gecrashed, maar ze hebben op de een of andere manier wel zijn tas gehaald ofzo..
spoiler:
Ik pikte zelf de tas op van de overleden gunman (gewoon overheen rijden) en heb zo toch het volledige bedrag veiliggesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20:49
Verwijderd schreef op maandag 23 september 2013 @ 11:16:

Nee daar hebben we jou voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet iedereen heeft dezelfde behoeftes en hobby's. ;)
Voel je niet zo aanvallen joh... gaat niet om jou, maar om je filmpjes.
Je filmpjes zijn niet uniek en duren veel te lang... sorry mij boeien ze dus ook niet.
Wellicht dat je meer reacties krijgt met stunts of andere bijzondere dingen die je gedaan hebt in GTA V.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PurpleBlue
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Vraagje,

Heb Disk 1 geinstalleerd op XBOX 360 Pro HD, en de 2e disk gewoon in lade.
Tijdens spelen gaat het prima, maar af en toe merk ik toch een traagheid.
- In/uit zoomen bij veranderen van character
- naar menu toe gaan (laad icoontje)
- indien uit ziekenhuis, kleine hapering voordat je kunt spelen (van top view, naar persoon)

Zou het zin hebben om disk 2 op USB stick te zetten?
Of zijn de oude XBOX 360 Pro wat trager als de nieuwe 360 Slim?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-10 15:33

Zet het dan in ieder geval tussen spoilertags!! (Zie topic warning!)

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Verder geen commentaar of iets, maar gezien de reacties van de mensen hier in het topic. Misschien zou 't vet zijn als je filmpjes zou maken van bijvoorbeeld het vliegen in de blimp of van andere dingetjes uit GTA V. Dit aangezien er een heeeeeleeeeboel mensen op YouTube al filmpjes van de missies posten, dus met bovenstaande zou je, je opzich kunnen onderscheiden.

Gewoon een ideetje hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:50

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Gast, lees nou eens, we don't care! De missies zijn door 9 van de 10 hier zelf al gespeeld, dus waarom zouden we die kijken? Zet dan gewoon een link naar je Youtube channel in je sig en maak wat leuks van de filmpjes, de standaard missies zit niemand op te wachten. Een coole stuntvideo, toffe random events of gewoon rare dingen die je ontdekt hebt zijn al een stuk leuker om naar te kijken.

OT: Ik had met Franklin die Audi R8 helemaal verbouwd, zo'n beetje alle upgrades erop en eraan. Rij ik er net 3 minuten in, doe ik een missie met die irritante paperazzi,
spoiler:
die waar die actrice achter je aanrijdt
moet ik bij die gast instappen...Weg auto..
In mn huis staat hij niet en de impound is niet zichtbaar op de map.. Ben ik m'n auto nu kwijt?

[ Voor 3% gewijzigd door Meelobee op 23-09-2013 11:25 ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
GerardHenninger schreef op maandag 23 september 2013 @ 10:40:
[...]

Volgens diverse tests staat die "randomheid" vast na een missie (story of sidemissie). Dus je doet bijvoorbeeld een Strangers missie en daarna stijgt stock X altijd met 0,04%. Die waarde staat niet vast, maar wel dat die stock omhoog moet gaan.

[...]

Dat is dus niet zo, zie ook de reacties hier in dit topic. Diverse mensen hebben het getest en het is echt random. Probeer het zelf 10x, je zal zien dat het iedere keer anders is (dalen, stijgen, geen verandering).

Rockstar zelf geeft ook nergens aan dat je LCN in freeroam-mode kan beïnvloeden, ook guides doen dat niet. Ja je kan LCN beïnvloeden met bepaalde missies... that's it.
Er hoeft toch ook geen systeem in te zitten om eraan te kunnen verdienen? Omdat die bawsaq het nooit doet maar je niet met een miljoen rond wil lopen stop ik al mijn geld in de LCN stocks die net het grootste verlies hebben gepakt. Per character heb ik een stuk of 6 investeringen lopen. Na verloop van tijd staat er altijd wel weer eentje op +7% ofzo. Ok, het gaat niet zo hard als die lester missies maar je geld staat veiliger en op een gegeven moment heb je wel rendement. Als er iets genoeg in de plus staat verkoop ik en investeer ik in wat er op dat moment dik in de min zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawauz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-02 12:56

dawauz

XboX live : DaWauZ

het is me trouwens nog steeds niet gelukt om via de ifruit app de bestelde auto's te ontvangen in de game.
Weet iemand hoe dat nou zit? De orders zijn er wel, als ik opnieuw wil doen zegt de app dat er al een order is en of ik die wil overschrijven.
Bij frank en michael heb ik de extra garages die je krijgt er al bij.
Waar en wanneer krijg je die auto's, moet je nog zoveel % hebben gespeeld of??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil me niet teveel mengen wat betreft de discussie met Dennis585 maar misschien herkennen mensen hem van het Black ops II forum waar hij ook zijn bijzondere movies poste en niet echt iets met het commentaar deed. Misschien de filmpjes gewoon OF bekijken OF negeren en het er verder niet over hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
Meelobee schreef op maandag 23 september 2013 @ 11:23:
[...]

Gast, lees nou eens, we don't care! De missies zijn door 9 van de 10 hier zelf al gespeeld, dus waarom zouden we die kijken? Zet dan gewoon een link naar je Youtube channel in je sig en maak wat leuks van de filmpjes, de standaard missies zit niemand op te wachten. Een coole stuntvideo, toffe random events, rare dingen die je ontdekt hebt, zijn al een stuk leuker om naar te kijken.

OT: Ik had met Franklin die Audi R8 helemaal verbouwd, zo'n beetje alle upgrades erop en eraan. Rij ik er net 3 minuten in, doe ik een missie met die irritante paperazzi, moet ik bij die gast instappen...Weg auto..
In mn huis staat hij niet, en de impound is niet zichtbaar op de map.. Ben ik m'n auto nu kwijt?
Duurt een paar dagen voordat ie bij de impound staat volgens mij.

Ben trouwens dit weekend ergens een bedrijventerrein op gereden en direct 4 sterren wanted level. Was niet de military base of de airbase, iemand een idee wat het geweest kan zijn? Zat ergens richting de westkant van de map tussen de bergen verstopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
  • Laatst online: 27-09 23:15
dawauz schreef op maandag 23 september 2013 @ 11:24:
het is me trouwens nog steeds niet gelukt om via de ifruit app de bestelde auto's te ontvangen in de game.
Weet iemand hoe dat nou zit? De orders zijn er wel, als ik opnieuw wil doen zegt de app dat er al een order is en of ik die wil overschrijven.
Bij frank en michael heb ik de extra garages die je krijgt er al bij.
Waar en wanneer krijg je die auto's, moet je nog zoveel % hebben gespeeld of??
Mooi jou moet ik hebben :D
Hoe krijg ik die extra garages? En hoeveel kun je er in kwijt?

PSN: Wauzer010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

XyritZz schreef op maandag 23 september 2013 @ 11:26:
[...]

Duurt een paar dagen voordat ie bij de impound staat volgens mij.

Ben trouwens dit weekend ergens een bedrijventerrein op gereden en direct 4 sterren wanted level. Was niet de military base of de airbase, iemand een idee wat het geweest kan zijn? Zat ergens richting de westkant van de map tussen de bergen verstopt.
Stond Iets van nature op dat gebouw. Ik was hem ook al tegengekomen :)
Maar met crosmotor helicopters afschudden gaat niet zo best, dus niet echt lang kunnen verkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Damn, dacht geld te kunnen verdienen met garage kopen en 2 dikke autos te kopen (5ton bij elkaar).
Dacht dat je die dan weer kunt verkopen, helaas niet dus....had beter moeten lezen geld is nu weg *bummer* haha

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
spoiler:
ik heb het niet geteld, maar Michael kreeg bijna een miljoen, scheelde maar een paar k.
Ik had van alles de goedkoopste genomen, omdat ze dus steeds beter worden voor dezelfde prijs. de eerste keer juwelen pakken mislukte, had minder dan die 2.5 zodat ik een herkansing kreeg, Hoeveel ik toen pakte weet ik niet precies, dacht ergens tussen de 4.3 en 4.7. Omdat ik hier al gelezen had dat ik over die verongelukte motorrijder heen moest rijden ook zijn deel opgepikt.

/edit: was toch iets minder: 4.55 gepakt, crew 2.06, michael: .935

[ Voor 4% gewijzigd door ArthurMorgan op 23-09-2013 11:35 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noloog
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:17
wauzer schreef op maandag 23 september 2013 @ 11:26:
[...]

Mooi jou moet ik hebben :D
Hoe krijg ik die extra garages? En hoeveel kun je er in kwijt?
Die extra garages krijg je als je je preorder code invoert. Dat is die code waar je ook die zappelin voor krijgt. Daar zitten die extra garages en een gratis wapen ook bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Erg gelachen om de achievement vrij te spelen dat je door een haai opgegeten wordt als je ver de zee in vaart.

Weet iemand waar ik een overzicht kan zien van dit soort geinige dingen om te gaan doen? want ze allemaal bij toeval tegen gaan komen geloof ik niet in haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
heuveltje schreef op maandag 23 september 2013 @ 11:28:
[...]

Stond Iets van nature op dat gebouw. Ik was hem ook al tegengekomen :)
Maar met crosmotor helicopters afschudden gaat niet zo best, dus niet echt lang kunnen verkennen.
Gevangenis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
Ricloo86 schreef op maandag 23 september 2013 @ 11:33:
Erg gelachen om de achievement vrij te spelen dat je door een haai opgegeten wordt als je ver de zee in vaart.

Weet iemand waar ik een overzicht kan zien van dit soort geinige dingen om te gaan doen? want ze allemaal bij toeval tegen gaan komen geloof ik niet in haha
trueachievements.com denk ik wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawauz

dawauz

noloog schreef op maandag 23 september 2013 @ 11:31:
[...]

Die extra garages krijg je als je je preorder code invoert. Dat is die code waar je ook die zappelin voor krijgt. Daar zitten die extra garages en een gratis wapen ook bij.
Oja die moet ik trouwens ook nog ff doen haha.
Wat zijn dan die extra garages die je bij een paar procent al krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Als je de volgende achievements wilt halen:
spoiler:
* Stunt Jump
* Spaceship Part
* Letter Scrap
* Knife Flight
* Under the Bridge
* Nuclear Waste
* Submarine Piece
* Hidden Package

Check dan deze site:
http://maps.achievementhu...p/grandtheftautov/thecity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhemme
  • Laatst online: 23-02 12:02
Humane Research Labs? Dat zit iig aan de westkant van de map. Gevangenis eerder iets ten zuiden van het midden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
noloog schreef op maandag 23 september 2013 @ 11:31:
[...]

Meen je niet, die heb ik dus niet. Balen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Laatst online: 01-10 20:53

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Men, ik heb echt zin de game nu uit te spelen (zit op 60% ofzo). Daarna gaan we gewoon is laidback alles nog s opnieuw doen met alle info die we nu hebben (dus lekker cheap ass crew nemen :), nog geen geld spenderen tot missies lester (en iedereen dan laten investeren ofcourse). Weet nu goede vehicles te vinden. Tweede keer wordt volgens mij dan nog des te leuker ;)

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
Rhemme schreef op maandag 23 september 2013 @ 11:40:
[...]

Humane Research Labs? Dat zit iig aan de westkant van de map. Gevangenis eerder iets ten zuiden van het midden.
Dat zal 'm dan zijn ja, is daar nog iets boeiends te jatten? :)

Vind persoonlijk op dit moment Trevor de leukste character. Gekke opmerkingen, compleet debiel in z'n kop en zelfs de nette kleding die je voor 'm koopt staat voor geen meter :D. Rampage missies zijn daarnaast ook geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
XyritZz schreef op maandag 23 september 2013 @ 11:26:
[...]
Ik denk ook dat het een gevangenis is. Humane Research Labs dus B-) Meestal maak ik een foto als ik iets interessants zie zodat ik later via de gallery een waypoint op de map kan zetten. Onder voorbehoud dat die shitty Social Club werkt natuurlijk.

En er is inmiddels een hoge resolutie map, dat maakt het zoeken een stuk makkelijker.

http://www.gtagaming.com/v/info/map

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Heb het uitgespeeld, maar ik vond de verhaallijn niet top, en veel te kort. Had het idee dat ik langer bezig was in SA en IV. Sowieso vond ik de game heel anders dan verwacht. Had echt op het SA sfeertje gehoopt maar helaas. Verder wel een goede game, zat content en goede, verbeterde gameplay, maar het verhaal had beter en langer gemogen. Het kon me niet zo boeien als bijvoorbeeld RDR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
kun je nog wat in het stadion doen trouwens?

Ik ben er 1 keer gweest maar toen was er niks, bij San andreas kon je naar binnen en wat stunts doen geloof ik.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

PurpleBlue schreef op maandag 23 september 2013 @ 11:21:...
Zou het zin hebben om disk 2 op USB stick te zetten?
Of zijn de oude XBOX 360 Pro wat trager als de nieuwe 360 Slim?
USB is sneller en minder geluid. Mits je een goede sneller USB drive hebt.

Over Heist 1:
spoiler:
denk eraan, na Heist 1 moet je van Michael ook de 2.7 afdoen voor dat huis wat hij aan frut heeft getrokken ;)

En die filmpjesposter hierboven: Niet op mobiel? Waarom niet? Voor de reclame? Lijkt op een verkapte referee link ;)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
Thomasx4 schreef op maandag 23 september 2013 @ 11:45:
Heb het uitgespeeld, maar ik vond de verhaallijn niet top, en veel te kort. Had het idee dat ik langer bezig was in SA en IV. Sowieso vond ik de game heel anders dan verwacht. Had echt op het SA sfeertje gehoopt maar helaas. Verder wel een goede game, zat content en goede, verbeterde gameplay, maar het verhaal had beter en langer gemogen. Het kon me niet zo boeien als bijvoorbeeld RDR.
Persoonlijk was ik RDR al erg snel beu, nadat ik het tweede deel van de map had geunlocked ben ik gestopt met spelen. SA heb ik me wel erg lang mee weten te vermaken; het overnemen van de gang gebieden was een leuke toevoeging en ook gewoon die compleet belachelijke dingen als die vent die de hele dag joints rookt en waarmee je samen area 51 gaat beroven vond ik geweldig :).

Wat ik tot nu toe echt super vind werken in GTA V is dat je meerdere characters hebt. Missie gedaan en geen zin om terug naar de stad te rijden? Switch van character. Ook tijdens missies voegt het echt wat toe, en het 'voelt' ook allemaal wat realistischer wanneer je met z'n 3en een halve politiemacht tegenhoudt dan wanneer je alles alleen moet doen.

Wat dat betreft heeft Rockstar hier echt wat tofs mee gedaan, en ik hoop dat we dit in de toekomst nog veel meer gaan zien in GTA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
  • Laatst online: 01-10 09:31
Ik heb al wat van je filmpjes bekeken en ben er zeer tevreden mee. Snap niet dat mensen er commentaar op geven :)

[ Voor 36% gewijzigd door creapYYY op 23-09-2013 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

creapYYY schreef op maandag 23 september 2013 @ 12:02:
[...]

Ik heb al wat van je filmpjes bekeken en ben er zeer tevreden mee. Snap niet dat mensen er commentaar op geven :)
Thank you...

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Waar heb je eigenlijk een duidelijk overzicht van het totaal gehaald %?
wil graag het spel op 100% uitspelen, dit is niet enkel de verhaallijn toch?

excuses voor de eventuele overbodige vragen, dit is mijn eerste (op het eerste deel na:)) GTA dat ik speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07-10 12:45
Ricloo86 schreef op maandag 23 september 2013 @ 12:14:

excuses voor de eventuele overbodige vragen, dit is mijn eerste (op het eerste deel na:)) GTA dat ik speel.
Socialclub.rockstar.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06-10 09:56
Ricloo86 schreef op maandag 23 september 2013 @ 12:14:

start - stats - 100%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Bedankt, zegt me niets wat ik er mee kan. maar ga vanavond even kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
XyritZz schreef op maandag 23 september 2013 @ 11:55:
Wat ik tot nu toe echt super vind werken in GTA V is dat je meerdere characters hebt. Missie gedaan en geen zin om terug naar de stad te rijden? Switch van character. Ook tijdens missies voegt het echt wat toe, en het 'voelt' ook allemaal wat realistischer wanneer je met z'n 3en een halve politiemacht tegenhoudt dan wanneer je alles alleen moet doen.
Het lijkt vrijheid, maar bij de meeste missies is alles daarin gescripted. Dan mag je die niet gebruiken, dan moet je die gebruiken, of je moet juist totaal niet switchen voor een bonus-puntje (of max 4x).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Physx
Wybo schreef op maandag 23 september 2013 @ 11:30:
[...]

spoiler:
ik heb het niet geteld, maar Michael kreeg bijna een miljoen, scheelde maar een paar k.
Ik had van alles de goedkoopste genomen, omdat ze dus steeds beter worden voor dezelfde prijs. de eerste keer juwelen pakken mislukte, had minder dan die 2.5 zodat ik een herkansing kreeg, Hoeveel ik toen pakte weet ik niet precies, dacht ergens tussen de 4.3 en 4.7. Omdat ik hier al gelezen had dat ik over die verongelukte motorrijder heen moest rijden ook zijn deel opgepikt.

/edit: was toch iets minder: 4.55 gepakt, crew 2.06, michael: .935
Zoveel?? Op social club heb ik het volgende:

Take

$4,524,510

Deductions

-$4,008,170

Crew Share

$516,340

Crew Cut

Michael De Santa
$265,913

Lester Crest
$72,288

Franklin Clinton
$61,961

Norm Richards (KIA)
Casualty Expenses $54,216

Karim Denz
$41,308

Rickie Luckens
$20,654

Heb ik deze missie dan gewoon verkloot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Take$4,827,703
Deductions-$2,500,000
Crew Share$2,327,703

Crew Cut
Michael De Santa
$977,632
Lester Crest
$325,879
Eddie Toh
$325,879
Gustavo Mota
$325,879
Franklin Clinton
$279,325
Rickie Luckens
$93,109

En ik had brons en 19/20 vitrines open.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2013 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-04-2022
Hier zitten wel toffe dingen in :D Geen spoilers

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Physx schreef op maandag 23 september 2013 @ 12:34:
spoiler:
heb je die bag ook gepakt die werd gedropt? Dat is 1/4de van de totale opbrengst die je kwijt raakt.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-07 09:14

Decennia

VECTORHEAD

XyritZz schreef op maandag 23 september 2013 @ 11:43:
[...]

Dat zal 'm dan zijn ja, is daar nog iets boeiends te jatten? :)

Vind persoonlijk op dit moment Trevor de leukste character. Gekke opmerkingen, compleet debiel in z'n kop en zelfs de nette kleding die je voor 'm koopt staat voor geen meter :D. Rampage missies zijn daarnaast ook geweldig.
Wii4all schreef op maandag 23 september 2013 @ 11:50:
kun je nog wat in het stadion doen trouwens?

Ik ben er 1 keer gweest maar toen was er niks, bij San andreas kon je naar binnen en wat stunts doen geloof ik.
Bij beiden is niks te doen. Er zijn een aantal plaatsen in de map die erg interessant zijn (Humane Research Lab, Prison, Government Research Facility, Olieraffinaderij oid?) waar ik zelf helemaal niks heb gevonden maar waar je wel direct 3 a 4 sterren krijgt.

Bij de racebaan kan je alleen rondjes rijden.
De Prison kan je niet in.
Human Research Lab kan je doorheen lopen, niks meer. Zelfde geld voor de GRF en Olieraffinaderij...

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ktipr
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-10-2023

ktipr

Ondertitel

Physx schreef op maandag 23 september 2013 @ 12:34:
[...]

...

Nee hoor ik had het volgende:

Take: $2,741,082
Deductions: -$2,500,000
Crew Share: $241,082
Michael De Santa$124,155
Lester Crest$33,752
Franklin Clinton$28,930
Norm Richards (KIA)$25,314 Casualty Expenses
Karim Denz$19,287
Rickie Luckens$9,644

And that's the way the cookie crumbles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
  • Laatst online: 22-08 10:16
Ik zou hem een x over doen zodat je wat meer kan buitmaken (4 mil. is toch wel het minimum wat je moet pakken)
ktipr schreef op maandag 23 september 2013 @ 12:46:
[...]

Michael De Santa$124,155
Lester Crest$33,752
Franklin Clinton$28,930
Karim Denz$19,287
Rickie Luckens$9,644

Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ktipr
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-10-2023

ktipr

Ondertitel

Steevo_S schreef op maandag 23 september 2013 @ 12:47:
Ik zou hem een x over doen zodat je wat meer kan buitmaken (4 mil. is toch wel het minimum wat je moet pakken)

[...]
Heb ik ook wel gedaan, maar dan kun je het geld niet houden. En ik had toen natuurlijk geen savegame gemaakt kort van tevoren... Nu al een heel stuk verder (~75%), dus het zal moeten wachten tot de replay.

And that's the way the cookie crumbles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-10 15:48
Decennia schreef op maandag 23 september 2013 @ 12:43:
[...]

[...]

Bij beiden is niks te doen. Er zijn een aantal plaatsen in de map die erg interessant zijn (Humane Research Lab, Prison, Government Research Facility, Olieraffinaderij oid?) waar ik zelf helemaal niks heb gevonden maar waar je wel direct 3 a 4 sterren krijgt.

Bij de racebaan kan je alleen rondjes rijden.
De Prison kan je niet in.
Human Research Lab kan je doorheen lopen, niks meer. Zelfde geld voor de GRF en Olieraffinaderij...
Lijkt me dat dit met GTA Online wel verder wordt uitgediept. Er zijn ook nog veel bergpaadjes waar niets mee is gedaan of bepaalde gebouwen die er wel belangrijk uitzien en waar een ingang lijkt te zitten (wat niet is) e.d.

Ben erg benieuwd hoe dat gaat worden. Al vraag ik me sterk af of die 500 missies ook daadwerkelijk missies zijn en niet 400 matige races met 50 rij van A naar B missies en daarnaast maar 10 echte heists. Hoop echt dat er veel boeiende missies in zitten. Ze hoeven van mij niet eens cutscenes te hebben, als het maar wat uren gameplay bevat.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07-10 12:45
Unomomentodado schreef op maandag 23 september 2013 @ 11:39:
Als je de volgende achievements wilt halen:
spoiler:
* Stunt Jump
* Spaceship Part
* Letter Scrap
* Knife Flight
* Under the Bridge
* Nuclear Waste
* Submarine Piece
* Hidden Package

Check dan deze site:
http://maps.achievementhu...p/grandtheftautov/thecity
Zijn er alleen maar stunt jumps in het centrum zeg maar? volgens mij ook wel in de bergen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Ik had ook minder geld door dat ik een slechtere gunman genomen had (wat ze aangeraden hadden).. die ging natuurlijk dood tijdens de escape (incl. het geld)..
Nu neem ik altijd de beste crew dat er te krijgen is..

Niet dat je zoveel met al dat geld kan doen eigenlijk..

[ Voor 16% gewijzigd door SmokingCrop op 23-09-2013 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
ktipr schreef op maandag 23 september 2013 @ 12:46:
[...]

Michael De Santa$124,155
Lester Crest$33,752
Franklin Clinton$28,930
Karim Denz$19,287
Rickie Luckens$9,644
Vrij karig..

ik had de duurtste gasten in gehuurd.

Na deduction van de 2,5 miljoen
Had michael 775000
Lester 349.000
En daarna kwamen bedragen van rond de 2 ton.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-10-2024
SmokingCrop schreef op maandag 23 september 2013 @ 12:52:
Ik had ook minder geld door dat ik een slechtere gunman genomen had (wat ze aangeraden hadden).. die ging natuurlijk dood tijdens de escape (incl. het geld)..
Achievement Hunter.
Hier kan je kiezen wel deel van San Andreas je wil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-10 13:41

Bosmonster

*zucht*

Ach ik had ook maar 100K ofzo. Ga het er niet voor overdoen. Komt vast wel een andere manier om geld te verdienen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
rjpurk schreef op maandag 23 september 2013 @ 12:54:
[...]
Achievement Hunter.
Hier kan je kiezen wel deel van San Andreas je wil
Wat? verkeerde quote?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawauz

dawauz

Heist Overview
Take $4,946,153
Deductions -$2,500,000
Crew Share $2,446,153

Crew Cut
Michael De Santa $758,305
Paige Harris $366,923
Lester Crest $342,462
Eddie Toh $342,462
Gustavo Mota $342,462
Franklin Clinton $293,539

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-10-2024
Ja sorry was voor de ractie boven jou bedoeld ;9, Sorry ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qequero
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-02-2023
Take

$4,614,105

Deductions

-$2,500,000

Crew Share

$2,114,105

Crew Cut

Michael De Santa
$729,364

Paige Harris
$317,116

Lester Crest
$295,975

Eddie Toh
$295,975

Franklin Clinton
$253,693

Norm Richards (KIA)
Casualty Expenses $221,982

Heist Stats
Approach Smart
Quick Grab 00:55
Steal the jewelry within 50 seconds
Protégé Protected
Protect Franklin during the LS River chase
Clean Sweep 20/20
Steal the jewelry from all 20 glass cabinets
Completion - Silver 84% [Silver]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05-10 20:09
Bosmonster schreef op maandag 23 september 2013 @ 12:54:
Ach ik had ook maar 100K ofzo. Ga het er niet voor overdoen. Komt vast wel een andere manier om geld te verdienen :)
Wanneer krijg je het geld eigenlijk?
Ik heb pas de juwelier overvallen en naderhand kom ik
In de wilde westen ( andere personage) kan ook niet swithen
Naar micheal bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-09 14:36
martijn24 schreef op maandag 23 september 2013 @ 12:59:
[...]

Daar gaat best wel een tijdje overheen. Een flink aantal missies in ieder geval. je krijgt vanzelf een mail zodra het op je rekening staat.

[ Voor 12% gewijzigd door Swaxie op 23-09-2013 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
  • Laatst online: 22-08 10:16
martijn24 schreef op maandag 23 september 2013 @ 12:59:
[...]

Zodra je klaar bent met Trevor krijg je het geld
spoiler:
als je naar Michael toegestuurd word.

Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wist helemaal niet dat je al die stats via social kon bekijken, inclusief welke hobbies en dingen je nog nodig hebt voor die 100% :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-10 15:48
SinergyX schreef op maandag 23 september 2013 @ 13:06:
Wist helemaal niet dat je al die stats via social kon bekijken, inclusief welke hobbies en dingen je nog nodig hebt voor die 100% :)
Jup, is erg handig. Al moet ie bij mij nog steeds bijwerken. Zie nog steeds de stats van afgelopen woensdag, terwijl ik nu al veel verder ben.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defnosh
  • Laatst online: 07-10 10:37
Waarschijnlijk een domme vraag, maar kun je ook ergens van te voren zien wat de challenges voor een missie zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05-10 20:09
Swaxie schreef op maandag 23 september 2013 @ 13:01:
[...]

Daar gaat best wel een tijdje overheen. Een flink aantal missies in ieder geval. je krijgt vanzelf een mail zodra het op je rekening staat.
Kijk bedankt voor de info :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:46

Vuvuzela

My spire is forming

Ligt het aan mij of veranderen de auto's op straat hoe verder je in het spel komt. Ik zie steeds weer andere auto's langskomen die ik eerder (30uur) niet zag.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
SmokingCrop schreef op maandag 23 september 2013 @ 12:52:

Niet dat je zoveel met al dat geld kan doen eigenlijk..
Niets te doen met dat geld? Als je alle property wil kopen heb je toch een miljoentje of 200 nodig. Nu voegt het bezitten van bedrijven op zich weinig toe aan het spel maar ik ben toch wel iemand die het liefst alles wil kopen dat er te kopen is ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
XyritZz schreef op maandag 23 september 2013 @ 13:11:
[...]
Niets te doen met dat geld? Als je alle property wil kopen heb je toch een miljoentje of 200 nodig. Nu voegt het bezitten van bedrijven op zich weinig toe aan het spel maar ik ben toch wel iemand die het liefst alles wil kopen dat er te kopen is ;).
Property kopen, om dan elke week ofzo wat geld te verdienen. Leuk, daarvoor wil je inderdaad zeer veel geld hebben :+
Hoelang zou je wel niet moeten spelen om die 200 mil terug te krijgen via je property?
Als je dan toch zoveel geld hebt, dan doe je beter gewoon door op de stockmarket, een paar % op 200 mil is lekker veel verschil.

Behalve als je natuurlijk leuke missies ervoor in de plaats krijgt, maar dat zal wel niet zeker? Of is het eens drank gaan leveren omdat ze er geen meer hebben? :p

[ Voor 20% gewijzigd door SmokingCrop op 23-09-2013 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Puur voor de heb, als je alles gekocht heb kan je rentenieren in GTA V.
Lekker de hele dag op de bank zitten en TV kijken ;)

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Yup, ik wil uiteindelijk gewoon alles! hebben. Gewoon omdat het kan :P

Daarom ook netjes die lesterdingen uitgesteld tot het geld binnen is om echt met voorkennis de grote klappers te maken.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-10 09:27

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Prutsers :P Ik was dik binnen met Michael :D

Take$4,524,510
Deductions-$2,500,000
Crew Share$2,024,510
Michael De Santa$921,149
Lester Crest$283,432
Eddie Toh $283,432
Franklin Clinton $242,942
Norm Richards (KIA) $212,574
Rickie Luckens $80,981

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Wat mij trouwens opvalt tegenover GTA 4 (en ouder):
Ik kom maar weinig politie op straat tegen, in eerdere GTA's had ik nog wel eens politie achter me aan omdat ze er ergens een agent of politiewagen in de buurt was welke ik over het hoofd had gezien bij het jatten van een auto. Tot nu toe bij GTA V nog niet voorgekomen bij mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SmokingCrop schreef op maandag 23 september 2013 @ 13:19:
Hoelang zou je wel niet moeten spelen om die 200 mil terug te krijgen via je property?
Als je dan toch zoveel geld hebt, dan doe je beter gewoon door op de stockmarket, een paar % op 200 mil is lekker veel verschil.
Dat is bijna niet te doen, zover ik nu heb kunnen testen (savegame diverse keren laden en cijfers bijhouden), wordt bij elke load van een game de stock op een bepaalde marge gezet (bv FlyUS $3 tot $4, andere keer weer $4,24 tot $5,05).

Je moet dus vanaf 1 loadgame meten wat de high/low is van een stock en daar mee gaan handelen. Maar ondertussen moet je maar steeds de tijd laten doorlopen en stock refreshen. Moet je dan ook nog wisselen van character of ben je te lang naar 1 scherm aan het staren, is de stock alweer bijgewerkt (elke 30-60sec).

Mijn beste winst was 700k op 17miljoen, FlyUS gepakt op 4,24 en iets tegen de 5 verkocht. Ik wissel naar andere character, meteen weer drop van 40 cent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet zeker of een week voor alle chars geld. Maar dan zou ik best veel geld verdienen. Een dag is toch 30 min ingame? Stel ik speel 3.5 uur krijg ik dan op alle 3 de chars inkomsten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:25

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

wauzer schreef op maandag 23 september 2013 @ 11:42:
[...]

Meen je niet, die heb ik dus niet. Balen!
ROFLBQQWTF die heb ik dus ook. had em niet gepreorderd maar wel die code :P
thanx ik dacht dat et alleen voor de blimp was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
gise schreef op maandag 23 september 2013 @ 13:27:
Ik kom maar weinig politie op straat tegen, in eerdere GTA's had ik nog wel eens politie achter me aan omdat ze er ergens een agent of politiewagen in de buurt was welke ik over het hoofd had gezien bij het jatten van een auto. Tot nu toe bij GTA V nog niet voorgekomen bij mij...
Klopt is een feit. Stuk minde rals eerst.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:18
gise schreef op maandag 23 september 2013 @ 13:27:
Gebeurt inderdaad bijna nooit zo lijkt het. Gebeurde me wel een keer dat ze achter me aan kwamen toen ik een auto had gestolen en vervolgens de (ex)bestuurder overreed :P

En gisteren passeerde ik gewoon vrolijk een politieauto die voor een rood verkeerslicht stond te wachten. Dat was blijkbaar ook niet genoeg reden om achter me aan te gaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 23 september 2013 @ 13:28:
Ik weet niet zeker of een week voor alle chars geld. Maar dan zou ik best veel geld verdienen. Een dag is toch 30 min ingame? Stel ik speel 3.5 uur krijg ik dan op alle 3 de chars inkomsten?
Gok op z'n best 50k totaal (daar moet je dus ook missies voor doen, zowel trevor wapens brengen, towing etc) per 3,5 uur, dit op 150 miljoen, hoef je maar 3000x te herhalen :)
InZane schreef op maandag 23 september 2013 @ 13:31:
[...]

Gebeurt inderdaad bijna nooit zo lijkt het. Gebeurde me wel een keer dat ze achter me aan kwamen toen ik een auto had gestolen en vervolgens de (ex)bestuurder overreed :P

En gisteren passeerde ik gewoon vrolijk een politieauto die voor een rood verkeerslicht stond te wachten. Dat was blijkbaar ook niet genoeg reden om achter me aan te gaan :+
Westkant bij een lange brug staat altijd politie auto, topsnelheid erlangs? Ze doen niets. Vrachtwagen rammen? Doen niets. Beetje rondschieten? 2 sterren :D

Bij aantal punten in de missies is het scripted, 3 de gettaway auto's staan bij de 3rde auto 2 politie-agenten. Heel soms na drinken met je maatje, komen ze soms achter je aan.

[ Voor 45% gewijzigd door SinergyX op 23-09-2013 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
  • Laatst online: 30-09 08:46
Angeloonie schreef op maandag 23 september 2013 @ 13:25:
Prutsers :P Ik was dik binnen met Michael :D

Take$4,524,510
Deductions-$2,500,000
Crew Share$2,024,510
Michael De Santa$921,149
Lester Crest$283,432
Eddie Toh $283,432
Franklin Clinton $242,942
Norm Richards (KIA) $212,574
Rickie Luckens $80,981
Sorry? ;)

Take$4,946,153
Deductions-$2,500,000
Crew Share$2,446,153
Michael De Santa$1,076,304
Lester Crest$342,462
Eddie Toh$342,462
Franklin Clinton$293,539
Packie McReary$293,539
Rickie Luckens$97,847

Was m'n eerste (en enige) poging. Heb alle vitrines open gekregen. En het geld is alweer bijna op :(
Pagina: 1 ... 22 ... 74 Laatste

Let op:
Er is een topic GTA 5 Crew topic
Slowchat & Levertijden-topic

Geen PC vs Console discussie's

Posts met alleen video's/plaatjes/etc dragen niet bij aan het topic en zijn dus ongewenst.
Story-spoilers (spoilers over het verhaal) ALTIJD tussen spoiler tags:
spoiler:
~~~[spoiler] Je verborgen tekst tik je hiertussen ~~~[/spoiler]
.