GerardHenninger schreef op maandag 23 september 2013 @ 10:29:
Volgens diverse bronnen (lees: speculatie) doet die BAWSAQ op dit moment niets en is het puur iets voor de story en voor GTA Online. Al die getallen zijn "scripted" en worden pas actief vanaf 1 oktober. Kijk er dus niet teveel naar.
En ik heb het al eerder aangegeven, maar LCN is gewoon random (los van bepaalde missies) dus niet denken dat er structuur in zit. Je kan gokken en soms verdien je er iets mee, maar kijk er niet teveel naar.
Enige manier op gestructureerd geld te verdienen aan LCN is om te saven, opschrijven hoe de stocks staan, een missie doen, vervolgens kijken hoe de stocks zijn veranderd, savegame laden en geld inzetten op de stock het meeste gaat veranderen.
De enige manier om goed geld te verdienen is inderdaad om de Lester missies pas te doen nadat je het spel hebt uitgespeeld. Helaas komen mensen daar pas te laat achter....
Je kunt het ook wel beinvloeden, aandelen kopen van een bedrijf en de voertuigen van de concurrentie kapot schieten en je aandelen zullen omhoog gaan. Heb hier tot nu toe alleen nog niet echt miljoenen mee kunnen verdienen, maar dat ligt natuurlijk ook aan de hoeveelheid geld die je zelf inzet.
Leuke random event trouwens:
Iemand geholpen en ooit eens 100k voor gekregen; gisteren weer iemand geholpen en kreeg een e-mail waarin die persoon schreef hoe rijk ze wel niet zijn en dat ze als dank voor al die hulp een mooi pak had laten bezorgen in m'n huis

. Ik dacht na de eerste zin al dik binnen te zijn, en dat was kennelijk ook de intentie van Rockstar want de laatste zin in die e-mail is iets als 'het gaat om het gebaar'.
Vind overigens wel dat de hoofdkarakters veel met zich laten sollen, die missies voor Tonya waarbij je nooit geld krijgt en zo zijn er nog veel meer missies die nooit iets opleveren; ik zou liever nog eens een GTA zien waarin je op dat gebied wat meer vrijheid krijgt in de optionele missies. Iets als helpen of dood schieten zou al een leuke variatie zijn; of zodra je wat meer geld hebt het bedrijf kopen waar die JB voor werkt en hem dan direct kunnen ontslaan.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)