Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Angeloonie schreef op maandag 23 september 2013 @ 13:25:
Prutsers :P Ik was dik binnen met Michael :D

Take$4,524,510
Deductions-$2,500,000
Crew Share$2,024,510
Michael De Santa$921,149
Lester Crest$283,432
Eddie Toh $283,432
Franklin Clinton $242,942
Norm Richards (KIA) $212,574
Rickie Luckens $80,981
You sure? Ik had niet alle cabinets in de juwelier, had er één gemist en de volgende cuts:
Take$4.827.703
Deductions-$2.503.720
Crew Share$2.323.983
Michael De Santa$1.022.551
Lester Crest$325.358
Eddie Toh $325.358
Franklin Clinton $278.878
Packie McReary$278.878
Rickie Luckens $92.960

Had dus nog meer kunnen verdelen als ik alle vitrines had geopend, die goedkopere gunman had genomen en als deze dood was gegaan en z'n buit had gepakt, weet alleen niet wat ik dan anders heb gedaan dan jullie dat ik meer heb dan de meesten?

[ Voor 3% gewijzigd door gise op 23-09-2013 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-10 09:27

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Bah :P Was ook mijn enige poging.
Had wel alle vitrines gekraakt en de gedropte buit ook opgepakt. Snap niet dat er dan zulke verschillen in de bedragen nog zitten.. :P

Lijkt me dat je bij minder vitrines minder buit krijgt, maar dat is dus niet zo..

[ Voor 23% gewijzigd door Angeloonie op 23-09-2013 13:35 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-10 20:53

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Nou ja we gaan het verhaal sowieso nog een tweede keer opnieuw doen, dus dan pakken we wel t maximale :P

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
gise schreef op maandag 23 september 2013 @ 13:33:
[...]
You sure? Ik had niet alle cabinets in de juwelier, had er één gemist en de volgende cuts:

Had dus nog meer kunnen verdelen als ik die goedkopere shooter had genomen en als deze dood was gegaan, weet alleen niet wat ik dan anders heb gedaan dan jullie?
Ik nam die goedkopere gunman en die ging dood met de buit erbij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-10 15:09
Angeloonie schreef op maandag 23 september 2013 @ 13:34:
Bah :P Was ook mijn enige poging.
Had alle vitrines en de gedropte buit ook opgepakt. Snap niet dat er dan zulke verschillen in de bedragen nog zitten.. :P
Ligt misschien ook aan de crew die je meeneemt; ik had de dure hacker en voor de rest alles goedkoop en hoorde ze in de winkel nog iets roepen als 'You're dropping alot on the floor'.

Met goedkope crew wordt je eindbedrag dus volgens mij sowieso lager dan met de pro's.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

SmokingCrop schreef op maandag 23 september 2013 @ 13:36:
[...]

Ik nam die goedkopere gunman en die ging dood met de buit erbij..
Maar je kunt gewoon over die tas heen rijden en dus oppakken en alsnog de 4,5 / 5 miljoen meenemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Laatst online: 20:16

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Nu voel ik me ook best wel genaaid ja :(

Take $4,720,839
Deductions -$4,073,613

Crew Share $647,226

Crew Cut

Michael De Santa $223,291
Paige Harris $97,084
Lester Crest $90,612
Eddie Toh $90,612
Franklin Clinton $77,668
Norm Richards (KIA) Casualty Expenses $67,959

[ Voor 17% gewijzigd door MonkeySleeve op 23-09-2013 13:38 ]

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
ik heb trouwens inderdaad al het geld al weer uitgegeven, auto's van Michael en Franklin geupgrade en wat properties gekocht.

Michael heeft een of andere sexshop in de heights, een steiger in de haven en een bootje en met Franklin heb ik die Smoke on the Water gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Mu.siQ schreef op maandag 23 september 2013 @ 13:36:
[...]
Maar je kunt gewoon over die tas heen rijden en dus oppakken en alsnog de 4,5 / 5 miljoen meenemen :)
Moeten ze ook eens niet zeggen.. ipv dialoog te houden als "hij is dood & het geld is ook weg" ..
Och ja, zal hem waarschijnlijk nog wel eens opnieuw spelen & dan zal ik misschien wel voor max geld gaan. (dus ook die Assassination missions tot het laatste houden dan enzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:20
Wat maakt het uit, bij de laatste missie is die paar k's toch allemaal kleingeld, elke speler bij mij heeft ongeveer 30 mil nu :P

Je kunt trouwens vrij makkelijk geld maken via stock market.

Bij vliegmaatschappijen heb je bijvoorbeeld air EMU en flyUS, als er eentje laag zakt en je daar al je geld in investeerd en vervolgens naar het vliegveld gaat en alle concurrende vliegtuigen van bijvoorbeeld air EMU vernietigd als je in flyUS hebt geïnvesteerd dan verdien je dus erg snel!.

Dit kan dus eigelijk bij elk bedrijf dat een directe concurrent heeft, bijvoorbeeld automerken of burgershot en cluckin bell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Vraag me eigenlijk af wat er gebeurd als je zo'n heist mission opnieuw speelt, wat gebeurt er dan met het geld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Scrtz schreef op maandag 23 september 2013 @ 13:40:
Vraag me eigenlijk af wat er gebeurd als je zo'n heist mission opnieuw speelt, wat gebeurt er dan met het geld?
Goeie, misschien kan je wel "grinden" door de heists telkens opnieuw te doen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:46

Vuvuzela

My spire is forming

Jimmy lijkt op Jonah Hill btw. qua stem, handgebaren overgewicht. :o

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 27-09 23:15
ApC_IcE schreef op maandag 23 september 2013 @ 13:28:
[...]

ROFLBQQWTF die heb ik dus ook. had em niet gepreorderd maar wel die code :P
thanx ik dacht dat et alleen voor de blimp was.
Werkt die joh, thnx!

PSN: Wauzer010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
waar voer je die in? en kan iedereen die gebruiken? ik wil wel een zeppelin :P

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-04-2022
Scrtz schreef op maandag 23 september 2013 @ 13:40:
Wat maakt het uit, bij de laatste missie is die paar k's toch allemaal kleingeld, elke speler bij mij heeft ongeveer 30 mil nu :P

Je kunt trouwens vrij makkelijk geld maken via stock market.

Bij vliegmaatschappijen heb je bijvoorbeeld air EMU en flyUS, als er eentje laag zakt en je daar al je geld in investeerd en vervolgens naar het vliegveld gaat en alle concurrende vliegtuigen van bijvoorbeeld air EMU vernietigd als je in flyUS hebt geïnvesteerd dan verdien je dus erg snel!.

Dit kan dus eigelijk bij elk bedrijf dat een directe concurrent heeft, bijvoorbeeld automerken of burgershot en cluckin bell
Volgens mij zijn er zat mensen die dit geprobeerd hebben zonder ook maar enige verandering te zien op de beurs.
Ik heb zelf ook al het e.e.a. geprobeerd maar de stocks blijven stug hun eigen ding doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Bij mij zat er zo'n ding met een code in m'n GTA doosje met zo'n XBOX Code die je moet invoeren, ik heb overigens niet ge-preordered, heb 'm dinsdagavond gewoon bij de Media Markt gehaald voor €47,-

Ze hadden toen nog genoeg liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07-10 12:45
heeft iemand al de golf club gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Laatst online: 07-10 09:53
gise schreef op maandag 23 september 2013 @ 13:52:
Bij mij zat er zo'n ding met een code in m'n GTA doosje met zo'n XBOX Code die je moet invoeren, ik heb overigens niet ge-preordered, heb 'm dinsdagavond gewoon bij de Media Markt gehaald voor €47,-

Ze hadden toen nog genoeg liggen :)
En waar voer je die code in? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Ryan_ schreef op maandag 23 september 2013 @ 13:54:
[...]

En waar voer je die code in? :)
Middelste knop van de controller indrukken -> 1e pagina -> redeem code

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Bij dat redeem code ding van je Xbox. Op de Xbox guide knop drukken, naar links en daar die redeem code optie kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
Dank :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glenluyckx
  • Laatst online: 27-08-2022
iemand een idee hoe je die saved games op ps3 kan overzetten van account?
Want ik heb men spel gestart op verkeerde account en nu kan ik mij niet inloggen op psN
Btw waar voeg je die code in bij ps3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-10 15:48
Code invoeren kan ook via xbox.com onder Xbox Live -> Code inwisselen. Typt toch een stuk sneller ;)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-08 10:16
glenluyckx schreef op maandag 23 september 2013 @ 13:59:
iemand een idee hoe je die saved games op ps3 kan overzetten van account?
Want ik heb men spel gestart op verkeerde account en nu kan ik mij niet inloggen op psN
Btw waar voeg je die code in bij ps3?
De code kan je invoeren in de PS Store (bij redeem code)

Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-10 14:15

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

MarkoAlmelo schreef op maandag 23 september 2013 @ 13:53:
heeft iemand al de golf club gekocht?
spoiler:
Ga eens golfen op de golfbaan en check daarna je wapen inventaris...

Dóh, kwestie van goed interpreteren idd. De club zelf heb ik nog niet gekocht, maar de golfclub (ja die rottige spatie) krijg je dus op bovenstaande wijze...

[ Voor 24% gewijzigd door DerOllie op 23-09-2013 14:07 . Reden: Zie onderstaande reacties ]

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-10 16:26
Cybpraetorian schreef op maandag 23 september 2013 @ 14:05:
[...]

spoiler:
Ik denk niet dat MarkoAlmelo het zo bedoelt. :P

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

spoiler:
Hij bedoelt de hele toko van 150 miljoen. Ik ben ook zwaar benieuwd wat er tegenover die 150 miljoen staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qequero
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-02-2023
[...]

spoiler:
Denk niet dat hij dat bedoelde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 04-10 11:53
Gister mijn GTA weggegeven aan mijn neefje :P
nu weer een nieuwe op de kop tikken. wil weer verder spelen!

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
bij dat theater of cinema van 30 miljoen krijg je iets van 160k per week, denk dat je gewoon ongeveer 1 miljoen krijgt van de golfclub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Bij mij staat op de mainpage van socialclub dat ik op 23% ben maar als ik doorklik staat er overal 0%.. hoop dat dat een beetje snel geupdate wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
[...]

spoiler:

Dóh, kwestie van goed interpreteren idd. De club zelf heb ik nog niet gekocht, maar de golfclub (ja die rottige spatie) krijg je dus op bovenstaande wijze...
Ik bedoel de hele toko van 150 miljoen euro ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
Scrtz schreef op maandag 23 september 2013 @ 14:08:
bij dat theater of cinema van 30 miljoen krijg je iets van 160k per week, denk dat je gewoon ongeveer 1 miljoen krijgt van de golfclub
Dacht ergens gelezen te hebben dat je ongeveer een kwart miljoen per week krijgt.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XyritZz schreef op maandag 23 september 2013 @ 14:11:
[...]

Dacht ergens gelezen te hebben dat je ongeveer een kwart miljoen per week krijgt.
Voordat je die 150 miljoen er dan uit hebt... Ik hoop toch op wat meer bonussen naast alleen een kwart miljoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 23 september 2013 @ 14:12:
[...]

Voordat je die 150 miljoen er dan uit hebt... Ik hoop toch op wat meer bonussen naast alleen een kwart miljoen.
Denk dat je tegen die tijd al niks meer hebt om je geld aan uit te geven en je die 250.000 niet op kan maken met alleen de nodige wapens en ammo kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

gise schreef op maandag 23 september 2013 @ 14:14:
[...]

Denk dat je tegen die tijd al niks meer hebt om je geld aan uit te geven en je die 250.000 niet op kan maken met alleen de nodige wapens en ammo kopen
Wat dacht je van auto's? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
grand THEFT auto :+

Tenminste, weet niet of alle supercars ook "in het wild" rondrijden, maar zie aardig wat sportauto's rondrijden

[ Voor 24% gewijzigd door gise op 23-09-2013 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:25
Zelfs als je alle auto's koopt ben je volgens mij nog geen 15 miljoen kwijt.. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Even on topic dan maar, wel vrij briljant hoe sommige missies met een harde en zachte hand kunnen worden gedaan.
spoiler:
Voor de eerste Heist moet je een bugstars busje jatten. Je rijd naar het depot toe waar ze verzamelen, en ik rij daar naar binnen. Meteen krijg ik van de bugstars mensen opmerkingen dat ik daar niet mag parkeren, en dat ik weg moet wezen. Ik rijd langzaam weer naar buiten, en parkeer voor de deur, ik hoor een bedankje.
Daarna stap ik uit de auto en loop naar ze toe, Michael begint met zn verhaal dat ie op zoek naar bugstars, de mensen vertellen dat dit slechts een depot is, en dat het kantoor in de stad is. Michael bedankt en ik sta voor een keuze: ik kan gewapend en al naar binnen rennen en proberen 1 van de 3 busjes te stelen. Of, en ik keek even op de kaart, probeer via de achter ingang lang de kade naar binnen te sneaken.
Ik rijd daarheen en inderdaad, daar staat alles open, maar geen mensen van busstars, behalve eentje die de inventaris van het busje checkt. Ik sneak op hem af, en met 1 klap gaat ie neer. De anderen horen me niet. Ik stap rustig in het busjes en rijd achteruit het depot uit. Geen haan die naar me kraait.
Kan me voorstellen dat wanneer je met harde hand naar binnen gaat, er mensen meteen achter je aan komen en ook gaan schieten en doen. Dat ga ik de herhaling nog wel eens proberen...

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Cybpraetorian schreef op maandag 23 september 2013 @ 14:16:
Even on topic dan maar, wel vrij briljant hoe sommige missies met een harde en zachte hand kunnen worden gedaan.
spoiler:
Voor de eerste Heist moet je een bugstars busje jatten. Je rijd naar het depot toe waar ze verzamelen, en ik rij daar naar binnen. Meteen krijg ik van de bugstars mensen opmerkingen dat ik daar niet mag parkeren, en dat ik weg moet wezen. Ik rijd langzaam weer naar buiten, en parkeer voor de deur, ik hoor een bedankje.
Daarna stap ik uit de auto en loop naar ze toe, Michael begint met zn verhaal dat ie op zoek naar bugstars, de mensen vertellen dat dit slechts een depot is, en dat het kantoor in de stad is. Michael bedankt en ik sta voor een keuze: ik kan gewapend en al naar binnen rennen en proberen 1 van de 3 busjes te stelen. Of, en ik keek even op de kaart, probeer via de achter ingang lang de kade naar binnen te sneaken.
Ik rijd daarheen en inderdaad, daar staat alles open, maar geen mensen van busstars, behalve eentje die de inventaris van het busje checkt. Ik sneak op hem af, en met 1 klap gaat ie neer. De anderen horen me niet. Ik stap rustig in het busjes en rijd achteruit het depot uit. Geen haan die naar me kraait.
Kan me voorstellen dat wanneer je met harde hand naar binnen gaat, er mensen meteen achter je aan komen en ook gaan schieten en doen. Dat ga ik de herhaling nog wel eens proberen...
Haha nice :P

spoiler:
Ik parkeerde voor de deur, liep naar binnen en kreeg opmerkingen naar mijn hoofd dat ik hier niet mocht komen. Stal gewoon busje onder hun neus, ze werden agressief en politie kwam eraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
spoiler:
spoiler:
Ik ben naar binnen gerend naar dat busje dat binnen stond, die gejat en weggereden. Had inderdaad twee sterren politie dus voordat ik die kwijt was met de snelheid van dat busje was ik een tijdje verder en dat busje meer dood dan levend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
XyritZz schreef op maandag 23 september 2013 @ 14:11:
[...]

Hahaha dan ben je 12,5 GTA jaar bezig om dit geld eruit te krijgen, dat schiet lekker op!

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bear
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-09 21:47

Bear

wench

gise schreef op maandag 23 september 2013 @ 14:19:
[...]

spoiler:
Ik ben naar binnen gerend naar dat busje dat binnen stond, die gejat en weggereden. Had inderdaad twee sterren politie dus voordat ik die kwijt was met de snelheid van dat busje was ik een tijdje verder en dat busje meer dood dan levend
spoiler:
Nadat ik de 2 sterren politie kwijt was geraakt las ik me sms (die ik nota bene al had ontvangen op de heen weg) dat je een tip krijgt om via de achteringang naar binnen te gaan 8)7

done done on to the next one... psn: Bear-H6O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcheese
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-09 13:28
Ik kan het niet vinden als ik zoek in dit topic maar:

Op het gta-V internet, heb je sites zoals die van :
Fame or Shame en Righteous Slaughter 7

Zijn die video's bij jullie ook altijd "unavailable due to high demand". of doe ik iets verkeerd?
Ik heb al geprobeerd om mijn echte internet uit te zetten en het dan te proberen (bij foto's maken was dat de oplossing) maar niets lijkt te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Zullen ze misschien nog niet actief zijn en dit als tijdelijke message hebben?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Bij mij werkten ze gister gewoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
remcheese schreef op maandag 23 september 2013 @ 14:24:
Ik kan het niet vinden als ik zoek in dit topic maar:

Op het gta-V internet, heb je sites zoals die van :
Fame or Shame en Righteous Slaughter 7

Zijn die video's bij jullie ook altijd "unavailable due to high demand". of doe ik iets verkeerd?
Ik heb al geprobeerd om mijn echte internet uit te zetten en het dan te proberen (bij foto's maken was dat de oplossing) maar niets lijkt te helpen.
Klopt is bij mij ook, volgens mij is dit gewoon bewust van rockstar zelf :P die websites zijn er maar voor de gein, meer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcheese
Dat videootje op de site of de site zelf?
Die site doet het bij mij nl ook, maar die video springt altijd binnen een seconde op "unavailable"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
spoiler:
spoiler:
Ik heb het op dezelfde manier gedaan, dus via de achteringang en die ene kerel sneaky een mep geven. Daarna met het busje wel gewoon via de voorkant van het gebouw naar buiten gereden en die twee mannen die daar bij de ingang nog staan roepen dan serieus nog naar je dat je je rittenlijst bent vergeten :D. Die denken gewoon dat hun collega wegrijdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

XyritZz schreef op maandag 23 september 2013 @ 14:34:
[...]

spoiler:
Ik heb het op dezelfde manier gedaan, dus via de achteringang en die ene kerel sneaky een mep geven. Daarna met het busje wel gewoon via de voorkant van het gebouw naar buiten gereden en die twee mannen die daar bij de ingang nog staan roepen dan serieus nog naar je dat je je rittenlijst bent vergeten :D. Die denken gewoon dat hun collega wegrijdt.
Haha briljant! :D

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-10 09:29
Op de Xbox wordt aangeraden om je 2de disc niet te installen op de harde schijf om Popups ed te voorkomen.
Nu is er een workaround om de 2de disc op een USB stick te installeren.

Ik heb helemaal geen ruimte meer op mijn harde schijf, zou ik nu zowel disc 1 en 2 zonder problemen op een externe usb schijf kunnen zetten of krijg ik dan dezelfde problemen net als op de HD?

Zou ik anders 2 USB schijven moeten gebruiken en op 1 de 1ste en op de andere de de 2e disc?

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

XyritZz schreef op maandag 23 september 2013 @ 14:34:
[...]

spoiler:
spoiler:
WTF, en ik maar gewoon heel sneaky langzaam overal omheen sluipen om vervolgens als een gek weg te rijden met die bus omdat ik dacht dat de po-po's achter me aan zouden komen :+

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

henkyyyyyyy schreef op maandag 23 september 2013 @ 14:37:
Op de Xbox wordt aangeraden om je 2de disc niet te installen op de harde schijf om Popups ed te voorkomen.

Ik heb helemaal geen ruimte meer op mijn harde schijf, zou ik nu zowel disc 1 en 2 zonder problemen op een externe usb schijf kunnen zetten of krijg ik dan dezelfde problemen net als op de HD?

Zou ik anders 2 USB schijven moeten gebruiken en op 1 de 1ste en op de andere de de 2e disc?
De 2 disks op 1 usb gaat dezelfde problemen leveren denk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
ThE_OwNeR schreef op maandag 23 september 2013 @ 14:38:
[...]

De 2 disks op 1 usb gaat dezelfde problemen leveren denk.
Ja dat dacht ik al. Maar 2 verschillende USB gaan toch ook door dezelfde doorvoersnelheid?
Of gaat het echt om de sectoren die gelezen moeten worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

henkyyyyyyy schreef op maandag 23 september 2013 @ 14:40:
[...]

Ja dat dacht ik al. Maar 2 verschillende USB gaan toch ook door dezelfde doorvoersnelheid?
Of gaat het echt om de sectoren die gelezen moeten worden?
Daar durf ik geen antwoord op te geven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05:07
Ik heb de game dit weekend gekocht en mijn ps3 draait weer eens wat uren! Ondanks dat het erg vernieuwd is, tov de oudere gta versies, voelt het toch als vanouds. Learning curve is nihil, het genot hoog.
Ik baal er alleen wel van dat auto's zo snel verdwijnen, als je ze niet in een garage hebt staan (en ook dat helpt niet altijd).
Ik ben al aardig wat geld kwijt aan mods op auto's die ik 10 seconden na uitstappen zag verdwijnen. Een daarvan ben ik niet meer tegengekomen om opnieuw te jatten. Ook al staat een auto met mods in je garage, dan zijn ze nog pleite na een game load. Jammer dat ze dat nog niet opgelost hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcheese
Poops_McGhee schreef op maandag 23 september 2013 @ 14:45:
Ik heb de game dit weekend gekocht en mijn ps3 draait weer eens wat uren! Ondanks dat het erg vernieuwd is, tov de oudere gta versies, voelt het toch als vanouds. Learning curve is nihil, het genot hoog.
Ik baal er alleen wel van dat auto's zo snel verdwijnen, als je ze niet in een garage hebt staan (en ook dat helpt niet altijd).
Ik ben al aardig wat geld kwijt aan mods op auto's die ik 10 seconden na uitstappen zag verdwijnen. Een daarvan ben ik niet meer tegengekomen om opnieuw te jatten. Ook al staat een auto met mods in je garage, dan zijn ze nog pleite na een game load. Jammer dat ze dat nog niet opgelost hebben.
Kun je je auto niet terughalen bij de impound?
Ik meen dat ze allemaal die kant op gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-09 14:36
Poops_McGhee schreef op maandag 23 september 2013 @ 14:45:
Heb je ze al eens in een garage gezet die bij je personage horen en dus niet in de garage bij je huis?
Volgens mij blijven ze daar namelijk wel voor altijd staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
Ik kreeg elke keer netjes een notificatie dat die auto in de impound stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
remcheese schreef op maandag 23 september 2013 @ 14:46:
[...]

Kun je je auto niet terughalen bij de impound?
Ik meen dat ze allemaal die kant op gaan.
Nee, dat werkt niet altijd. Deze auto was gewoon vaporised. Andere heb ik wel teruggevonden bij de impound.
Grappige is, ik had hem juist voor de impound geparkeerd om een andere op te halen. Toen ik de impound uitreed was ie al verdwenen.

[ Voor 16% gewijzigd door Poops_McGhee op 23-09-2013 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
Steevo_S schreef op maandag 23 september 2013 @ 14:47:
Ik kreeg elke keer netjes een notificatie dat die auto in de impound stond.
Die slaan wel maar maximaal 2 auto's op voor je character dus als je een leuke auto kwijt bent moet je 'm wel op tijd op gaan halen daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
Hoe werkt deze work around dan? Wil dit zelf ook wel proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkje3
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-09 15:32
spoiler:
Ik heb die missie met dat busje gedaan door die bewaking gewoon neer te meppen. Er kwam geen politie op af. Overigens net mijn eerste stukje geskipped. Wanneer je met Trevor die motor bende moet uitschakelen, echt lastig.

[ Voor 99% gewijzigd door Linkje3 op 23-09-2013 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-09 09:07

Mon0lith

Yes Herr Flick

spoiler:
spoiler:
Hahaha tof! ik heb het gister inderdaad op de harde manier gedaan waardoor je meteen alle politie achter je aan krijgt en je niet weg komt met dat trage busje

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DateTime.Now
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online

Popups ? heb beide op de schijf staan. Geen last van. Heb je voorbeelden van mensen

bron van jou ?:
http://www.gamesindustry....blems-with-digital-future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Nee, dit gaat over de X360. Rockstar heeft via Twitter laten weten dat ze het afraden om beide disks te installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
  • Laatst online: 27-09 23:15
gise schreef op maandag 23 september 2013 @ 14:56:
Nee, dit gaat over de X360. Rockstar heeft via Twitter laten weten dat ze het afraden om beide disks te installeren
Ik heb vooralsnog nergens problemen mee

PSN: Wauzer010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justdoit
  • Laatst online: 01-10 12:11
Poops_McGhee schreef op maandag 23 september 2013 @ 14:48:
[...]

Nee, dat werkt niet altijd. Deze auto was gewoon vaporised. Andere heb ik wel teruggevonden bij de impound.
Grappige is, ik had hem juist voor de impound geparkeerd om een andere op te halen. Toen ik de impound uitreed was ie al verdwenen.
Ik had hetzelfde.. had net die "Aston Martin DB5" aka JB700 gekocht voor 4ton.. rij ik daarmee helemaal naar Sandy Shores. Wilde hem niet kwijt dus zet hem bij Trevor (ik was zelf Michael) in de garage. Is ie weg.... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DateTime.Now
  • Niet online
Kijk even naar het vergelijkingsmateriaal hier :

http://www.digitaltrends....-gta-v-discs-on-xbox-360/

klopt wel.

Als ik de playdisc van mijn harde schijf afhaal gaan dan ook mijn savegames weg ? of zitten die ergens anders ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Ryan_ schreef op maandag 23 september 2013 @ 14:49:
[...]

Hoe werkt deze work around dan? Wil dit zelf ook wel proberen.
USB stick erin , formatteren op Xbox en de game op USB installeren.

Maar kunnen ze op 2 aparte USB sticks en krijg je dan deze problemen niet?

[ Voor 13% gewijzigd door henkyyyyyyy op 23-09-2013 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
henkyyyyyyy schreef op maandag 23 september 2013 @ 14:59:
[...]

USB stick erin , formatteren op Xbox en de game op USB installeren.
De play disk idd, maar beide disks? Dat kan toch niet? Gefeliciteerd btw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
savegames zitten apart van je disks, verwijderen kan gewoon via de content explorer in xbox.

@Ryan_: eerst de install disk installeren op de lokale HDD, daarna de Play disk installeren op de externe USB drive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
thomasv93 schreef op maandag 23 september 2013 @ 14:59:
Kijk even naar het vergelijkingsmateriaal hier :

http://www.digitaltrends....-gta-v-discs-on-xbox-360/

klopt wel.

Als ik de playdisc van mijn harde schijf afhaal gaan dan ook mijn savegames weg ? of zitten die ergens anders ?
Ik ben nog geen How-to tegengekomen, maar volgens mij kan je heel de folder GTA V kopieeren naar je USB stick en zo verder spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Maar het is nu nog onbekend of dat het probleem verhelpt of verplaatst. Weet niet of de harddisk zelf de bottleneck is of het feit dat hij zo veel data tegelijk moet lezen van één bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DateTime.Now
  • Niet online
Ryan_ schreef op maandag 23 september 2013 @ 15:02:
[...]

Ik ben nog geen How-to tegengekomen, maar volgens mij kan je heel de folder GTA V kopieeren naar je USB stick en zo verder spelen.
Zo even naar de MM rijden en een stikkie ophalen. vond dat hij met de
spoiler:
Onderzee steel missie
enorm aant laggen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Ryan_ schreef op maandag 23 september 2013 @ 15:00:
[...]

De play disk idd, maar beide disks? Dat kan toch niet? Gefeliciteerd btw :)
Thanks! :)

Geen idee eigenlijk. ;)
Ik dacht als de 1 geinstalleerd kan worden dan de ander ook, ik heb nog zo'n oude phat Xbox360 met 20GB harde schijf. Dan maar wat dingen verwijderen. Helemaal geen zin in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-09 14:10

Donnie

AKA DonCorleone

Pas op met die 20gb versie! Zie dit nieuwsbericht: http://www.ad.nl/ad/nl/55...-kan-GTA-V-niet-aan.dhtml

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DateTime.Now
  • Niet online
Gise, kijk eens naar het materiaal op http://www.digitaltrends....-gta-v-discs-on-xbox-360/. Daar zie je wel degelijk verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
Wat vreemd... Ik zie dat bij de eerste heist er bij iedereen 2.500.000 is afgetrokken bij deductions.
Bij mij is dit ruim 4.000.000? Hoe komt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
Te dure crew members?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

SemperFidelis schreef op maandag 23 september 2013 @ 15:09:
Wat vreemd... Ik zie dat bij de eerste heist er bij iedereen 2.500.000 is afgetrokken bij deductions.
Bij mij is dit ruim 4.000.000? Hoe komt dat?
Omdat je waarschijnlijk de goedkoopste gunman nam, hij dood ging en zijn zak geld(1.5 miljoen) niet hebt opgepakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
Hier ook nog een oude 20GB versie die het prima doet. Enkel 2 vastlopers gehad maar daar hebben de PS3 gebruikers ook last van. Gisteren non stop kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-10 09:27

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Nergens last van met mijn ouwe trouwe 20GB X360.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Laatst online: 07-10 14:24
Ik heb gelukkig nergens last van, het spel uit kunnen spelen zonder maar één vastloper! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
  • Laatst online: 30-09 08:46
Wat betreft de verdwijnende auto's; Rockstar working on GTA 5 fix for vanishing vehicles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Ryan_ schreef op maandag 23 september 2013 @ 15:10:
[...]

Hier ook nog een oude 20GB versie die het prima doet. Enkel 2 vastlopers gehad maar daar hebben de PS3 gebruikers ook last van. Gisteren non stop kunnen spelen.
Goed om te horen.
Spel ligt thuis te wachten, hoop niet op een RROD.
Het enige wat ik de laatste tijd heb gespeeld is PES2013 en nu PES2014.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
thomasv93 schreef op maandag 23 september 2013 @ 15:08:
Gise, kijk eens naar het materiaal op http://www.digitaltrends....-gta-v-discs-on-xbox-360/. Daar zie je wel degelijk verschil.
Ja ik zag het. Ik speel zelf ook met gewoon de DVD Disk, niet beide geïnstalleerd. Alleen lees ik dat personen hier beide disks op één USB thumbdrive willen installeren en ik vraag mij af of je daarmee niet hetzelfde probleem houdt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Root
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14-03 08:49
Hoe kan ik een Heist opnieuw doen, me gunman ging neer in de tunnel -.- vergeten (uit haast) om die tas op te rapen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
boeles schreef op maandag 23 september 2013 @ 15:17:
Hoe kan ik een Heist opnieuw doen, me gunman ging neer in de tunnel -.- vergeten (uit haast) om die tas op te rapen :(
Als je hem opnieuw wil doen moet je het hele verhaald opnieuw spelen om het geld te krijgen volgens mij(heb hier verschillende posts over voorbij zien komen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
Savegame laden van voor de heist.

Je kunt (voor de statistieken, dus het op 100% halen) een heist via het pauze menu ook opnieuw starten maar je krijgt de beloning dan niet meer uitgekeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Ja onder save/load game menu als je op start drukt. Maar je krijgt het geld niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Root
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14-03 08:49
ach zuur, heb die savegame overschreven -.- Ach ja, wat is 1.5 miljoen nou :|

Had wel lekker goed geld geinvesteerd met al mijn characters in een bedrijf, waarvan ik vooraf de CEO heb vermoord (lester msisie) vond het tamelijk intelligent om dat te doen. Vervolgens heb ik in elke investering (aandeel eerst op 40, daarna op 60 punten) lekker veel poen extra :P (per character)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DateTime.Now
  • Niet online
boeles schreef op maandag 23 september 2013 @ 15:20:
ach zuur, heb die savegame overschreven -.- Ach ja, wat is 1.5 miljoen nou :|

Had wel lekker goed geld geinvesteerd met al mijn characters in een bedrijf, waarvan ik vooraf de CEO heb vermoord (lester msisie) vond het tamelijk intelligent om dat te doen. Vervolgens heb ik in elke investering (aandeel eerst op 40, daarna op 60 punten) lekker veel poen extra :P (per character)
Doe die missies op het eind met al je cash. Kun je straks alles kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Shosho is ook GTA aan het doen, trolololol (voor wie hem niet kennen, hij doet veel BF3 en DayZ filmpjes): [YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=N2ESfKdSTTY]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
thomasv93 schreef op maandag 23 september 2013 @ 15:23:
[...]

Doe die missies op het eind met al je cash. Kun je straks alles kopen ;)
Je kan op een begeven moment niet verder neem ik aan toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Justdoit schreef op maandag 23 september 2013 @ 14:58:
[...]

Ik had hetzelfde.. had net die "Aston Martin DB5" aka JB700 gekocht voor 4ton.. rij ik daarmee helemaal naar Sandy Shores. Wilde hem niet kwijt dus zet hem bij Trevor (ik was zelf Michael) in de garage. Is ie weg.... :F
Auto's verdwijnen bij mij continue, zelfs als ik gesaved heb. Opvallend genoeg waren het allemaal auto's die gecustomised waren, of door mij of gespawned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Heb weinig auto's die maar zo verdwijnen.
Heb ze dan ook niet gecustomised.

Plaats ze ook alleen in de garage box die ik gekocht heb.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhemme
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-02 12:02
Swaxie schreef op maandag 23 september 2013 @ 15:27:
[...]

Je kan op een begeven moment niet verder neem ik aan toch?
Lester's Assassination missies zijn optioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
spoiler:
Ook de eerste missie waarbij je de CEO van lifeinvader moet vermoorden?

Pagina: 1 ... 23 ... 74 Laatste

Let op:
Er is een topic GTA 5 Crew topic
Slowchat & Levertijden-topic

Geen PC vs Console discussie's

Posts met alleen video's/plaatjes/etc dragen niet bij aan het topic en zijn dus ongewenst.
Story-spoilers (spoilers over het verhaal) ALTIJD tussen spoiler tags:
spoiler:
~~~[spoiler] Je verborgen tekst tik je hiertussen ~~~[/spoiler]
.